Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-09 13:33

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

n2theb schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 13:34:
[...]

Dit probleem had ik gisteren met een vriend van mij ook, we konden moeilijk in een server komen en als we erin zaten was het aan het laggen.. Toen ik apart ging was het ook nog drama maar wel beter als met een party. Maar mooi dat jij het probleem ook had, want dat zou betekenen dat het iets met de servers was.
Het ligt ook sowieso aan de servers, daar moet je je geen zorgen in maken!
Het spijtige is dat ze met dubbel-xp weekends over de boeg komen maar de servers niet stevig genoeg maken voor party-play.
Wat voor mij altijd wel een beetje helpt is;
Party via playstation zelf;
om de x aantal tijd lobby vernieuwen.

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:14

Mystikal

It never hurts to help!

Gisteren met onze vriendengroep (RFFN) op de pc ook weer eens gespeeld. Nu zitten wij allemaal ruimschoots boven de 35 en halen we allang niet meer de prestaties die we nog steeds denken wel te kunnen halen :P. Maar gisteren tegen een andere clan op domination eerste ronde behoorlijk afgeslacht. Hun hadden per persoon 3x meer kills dan wij en er 'hing' van alles in de lucht. Hun typte na afloop dingen als:"please don't leave noob clan". Wij blijven altijd positief (en beleefd) en gingen voor nog een poging. Wij dit keer volledig op de rush naar punt B. Wederom qua kills volledig afgeslacht, maar het feit dat we alles uit de lucht haalde en middels rook behoorlijk wat verwarring konden creeeren rond B, slaagden we erin de pot gewoon te winnen. Natuurlijk helemaal leuk. Volgens mij had ik de meeste kills van ons team (13 stuks). Tegenstander zat dik in de 40 of hoog in de 30 met hun kills. Maar de ervaring was er niet minder om. Toen nog een 3e veld. Eerste helft redelijk goed gespeeld, alleen 2e ronde liep het toch weer mis en verloren we met 198-200 :P. Al met al zijn dit de potten waarvoor je speelt. Uiteindelijk waren die gasten ook gewoon netjes met hun commentaar. Je merkt als je niet hapt op de opmerkingen en af en toe een geintje maakt de sfeer in zo'n lobby prima verloopt!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 23:46
chimera2 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 13:38:
[...]

Ben hier alleen maar blij mee. Dit is om het campen tegen te gaan.
Snap ik. Er werd/wordt veel misbruik van gemaakt ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 15:03
n2theb schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 13:34:
[...]

Dit probleem had ik gisteren met een vriend van mij ook, we konden moeilijk in een server komen en als we erin zaten was het aan het laggen.. Toen ik apart ging was het ook nog drama maar wel beter als met een party. Maar mooi dat jij het probleem ook had, want dat zou betekenen dat het iets met de servers was.
Ik kon gister juist zonder problemen games joinen met een party van 6. Wel was de verbinding soms niet optimaal maar goed dat ben ik ondertussen al wel gewend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:40
De verbinding is hoogst belaberd,Vooral de lag compensation,als je zelf host bent ben je behoorlijk in het nadeel.laggen als een gek en iedereen vliegt je voorbij als een mongool.Dat is dus ook de reden dat ik dit spel behoorlijk zwaar de pest er in heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chimera2 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 13:38:
[...]

Ben hier alleen maar blij mee. Dit is om het campen tegen te gaan.
Precies. Mensen die de hele game prone in een hoekje van de map rondhangen kunnen op deze manier tenminste gespot worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-10-2023

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Gisteren gemerkt dat de score streak combinatie Cerebus + Sentry gun zwaar, maar dan ook zwaar overpowered is. Het verschil tussen beide killstreaks is slechts 50 punten ( correct me if I'm wrong ).

Zet de sentry op een plaats waar er goed overzicht is en drop de cerebus juist op de overzichtelijke plaats. Loop vervolgens terug naar de spawn, verstop je goed en bestuur de cerebus en jaag de enemies uit hun spawn. Je zal vanzelf zien dat ze wegrennen en vervolgens vol in je sentry lopen. Wanneer de spawns omdraaien doe je dit kunstje gerust opnieuw want je kan je Cerebus lang besturen. Uiteindelijk haal ik met deze combinatie gemiddeld 15 - 20 kills in 1 potje.

[ Voor 0% gewijzigd door FraxleNL op 24-11-2015 15:19 . Reden: Typo's. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:42
Ik vind het nog wel meevallen, als ze een paar EMP's gooien is je Sentry/Cerberus kapot. Blijkbaar zijn die enemies niet zo heel slim ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Helix schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 15:24:
Ik vind het nog wel meevallen, als ze een paar EMP's gooien is je Sentry/Cerberus kapot. Blijkbaar zijn die enemies niet zo heel slim ;)
Nog heel weinig meegemaakt. Meestal springen ze er als een kudde overheen, maar dat is niet effectief. Het is natuurlijk ook zo, dat er niet zo heel veel mensen met tacticals spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

Ik pak hem (Sentry/Cerberus) vaak met mijn gravity spike's van Ruin. Meestal lopen er nog wat enemy's bij.

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als je Cold Blooded hebt, heb je helemaal geen last van die dingen :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
Tip: gebruik je Black Cell ook tegen ceberus/Sentry/Guardian/etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
SgtCaffran schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 16:41:
Tip: gebruik je Black Cell ook tegen ceberus/Sentry/Guardian/etc
Black hat bedoel je ;)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Die heb ik nog niet! Maar nog beter inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jemig, daar heb ik nog nooit over nagedacht. Ik ga dat ding zeker eens proberen. Kan ik mooi de tegenstander etteren :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:59
Vrijdag schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 17:32:
[...]

jemig, daar heb ik nog nooit over nagedacht. Ik ga dat ding zeker eens proberen. Kan ik mooi de tegenstander etteren :P
duurt erg lang, ik krijg zelf altijd zon melding : Your firewall has been breached maar hij is nog nooit gehackt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
/..a

[ Voor 97% gewijzigd door P-Nut op 05-09-2016 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 18:00:
[...]

duurt erg lang, ik krijg zelf altijd zon melding : Your firewall has been breached maar hij is nog nooit gehackt. 8)7
las ergens al iets van 20 seconden. Nuja, het is het proberen waard. Maak ik er speciaal een trollclass voor :P

Trouwens, die Haymaker is echt enorm generfd. In HC heb je tegenwoordig twee hits mee nodig, tenzij je mazzel hebt met een headshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Vrijdag schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 18:18:
[...]

las ergens al iets van 20 seconden. Nuja, het is het proberen waard. Maak ik er speciaal een trollclass voor :P

Trouwens, die Haymaker is echt enorm generfd. In HC heb je tegenwoordig twee hits mee nodig, tenzij je mazzel hebt met een headshot.
Correct maar hij is nog steeds wel lekker maar gewoon minder. Volgende nerfs zijn vesper, drakon, flamethrower en combat knife. Dat gok ik iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 18:29:
[...]

Correct maar hij is nog steeds wel lekker maar gewoon minder. Volgende nerfs zijn vesper, drakon, flamethrower en combat knife. Dat gok ik iig
Die wapens begrijp ik nog wel maar het mes ook? Kan je daarmee zo'n makkelijke kill maken, zeg maar zo'n sprong net als in Ghosts? Ik zie het nauwelijks gebruikt worden eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Vrijdag schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 18:31:
[...]

Die wapens begrijp ik nog wel maar het mes ook? Kan je daarmee zo'n makkelijke kill maken, zeg maar zo'n sprong net als in Ghosts? Ik zie het nauwelijks gebruikt worden eigenlijk.
Ja verdomme dat gaat nergens over. Je jumped gewoon 2 tot 3 meter en je kunt het eigenlijk niet stoppen. Weg met die onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:46
Vrijdag schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 18:31:
[...]

Met de Ripper krijg je een enorm bereik op je melee. Combat knife valt wel mee.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

25,- bij GameMania tijdens CrazyWeekend ( XBOX360 & PS4 )

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 18:34:
[...]

Ja verdomme dat gaat nergens over. Je jumped gewoon 2 tot 3 meter en je kunt het eigenlijk niet stoppen. Weg met die onzin.
Gundogan schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 18:35:
[...]

Met de Ripper krijg je een enorm bereik op je melee. Combat knife valt wel mee.
Euhm, nu ben ik confuzzled? Is het nu de ripper of de combat knife die zo overpowered is of beiden? In Ghosts was het in elk geval tot aan het belachelijke aan toe dat een melee je als een soort Spiderman naar je tegenstander sleurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Vrijdag schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 18:58:
[...]

[...]

Euhm, nu ben ik confuzzled? Is het nu de ripper of de combat knife die zo overpowered is of beiden? In Ghosts was het in elk geval tot aan het belachelijke aan toe dat een melee je als een soort Spiderman naar je tegenstander sleurde.
Ze zijn beide belachelijk, je kunt als een spiderman van 3 meter sprongen en je stopt het niet. Als ze iemand knifen zijn ze ook niet te hitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08:17
En nu de vraag wat voor nut heeft prestige aangezien je weer gewoon op nul begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:10

Sandyman538

SandstorM [148839]

fevo-1190 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 19:57:
En nu de vraag wat voor nut heeft prestige aangezien je weer gewoon op nul begint?
De prestige.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
fevo-1190 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 19:57:
Meer unlocks omdat je een permanente unlock krijgt per prestige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Unlocks van wat? Bedoel je krijg geen beter wapens of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
fevo-1190 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 20:19:
Je kan volgens mij niet alles unlocken zonder te prestigen. Als je prestiged, kan je een unlock permanent maken en hoef je dus daar geen token meer aan uit te geven. Wapens en dergelijke ja.

[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 24-11-2015 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Oke dus eerste level 55 was kijken wat je lekker vind en nu kan je ze definitief kopen met je token?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fevo-1190 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 20:19:
Je kan een item/wapen/perk/wildcard/whatever unlucken als permanent unlock en die kan je dan meteen gebruiken, hoef je je niet druk te maken over rank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Ja ben echt nog een leek in cod, maar wat vind ik die wildcards dan? Cod is echt heel uitgebreid geworden! Cod 1 had je dit allemaal niet haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Bedoel waar vind ik die wildcards

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wildcards vind je helemaal onder de wapen loadout. Ze staan onder de handgranaten/perks.Je moet ze alleen wel unlocken door het juiste level te behalen.

Zie hier voor meer info: http://www.ign.com/wikis/call-of-duty-black-ops-3/Wildcards

[ Voor 22% gewijzigd door Vrijdag op 24-11-2015 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik heb nog een aantal 2XP codes voor zombies:
Deze heb ik gekregen bij Monster Energy blikje
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Members only:

Deze kan je via www.callofduty.com/monsterenergy registreren
Time to work on those diamond camos! 2xWeapXP this weekend, starting Thursday (10am/PST) - Monday (10am/PST).
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CUmpL0_UwAAAS0u.png
https://twitter.com/Treyarch/status/669252040841781250

[ Voor 52% gewijzigd door falcon123 op 24-11-2015 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 21:48
falcon123 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 22:30:
Members only:

Members only:

[...]

[afbeelding]
Beide al gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Ok minder, beetje jammer dat die persoon dan niet ff zegt dat hij/zij ze al heeft gebruikt :)
Helaas pindakaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
falcon123 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 22:30:
Members only:

Members only:

[...]

[afbeelding]
Vind dat zelf echt niet te zuipen die Monster rommel, doe mij maar gewoon RedBull. Maar die code's zijn wel handig voor zombies ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan trouwens nergens vinden hoeveel kills je nodig hebt om de wapens te levelen. Het komt altijd wel in beeld maar hoeveel is me niet duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
rolandos582 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 23:19:
[...]

Vind dat zelf echt niet te zuipen die Monster rommel, doe mij maar gewoon RedBull. Maar die code's zijn wel handig voor zombies ja :P
Vond het opzich wel te doen, had volgens mij nog nooit zo'n monster ding op.
Vrijdag schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 23:25:
Ik kan trouwens nergens vinden hoeveel kills je nodig hebt om de wapens te levelen. Het komt altijd wel in beeld maar hoeveel is me niet duidelijk.
Voor attachments weet ik het ook niet helemaal, maar voor voor de camo's challenges kan je het wel makkelijk zien.

[ Voor 36% gewijzigd door falcon123 op 24-11-2015 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Vrijdag schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 23:25:
Het gaat met XP en niet het aantal kills. Hoeveel XP je dan nodig hebt.... geen idee. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Fijn dat iedereen nu drakons gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Sj44k13 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 23:41:
Fijn dat iedereen nu drakons gebruikt...
Leuk he :+ Ik zat laatst in een drakon only match op Nuketown... Ik vind wel dat die Drakon opzich wel makkelijk is om mee te schieten op PC maar ben zelf weer van de Bolt snipers zoals de locus en svg.

[ Voor 23% gewijzigd door falcon123 op 24-11-2015 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Waar zit nuketown in de multiplayer?
Heb er inmiddels aardig wat potjes op zitten, voornamelijk hardcore TDM, CTF en S&D maar ben nog niet een keer nuketown tegen gekomen

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Drakon met thermal(of iron sight), silencer en rapid fire.... pss pss pss pss :P

Ik ben dus wel fan maar ik gebruik hem als MK14. Die sheiva is ook zo'n wapen. Op HC is het een prima ding. Maar goed ik erger me dan ook wel weer als iemand me 5 keer achter elkaar neermaait met dat ding :)

[ Voor 22% gewijzigd door Frostbite op 25-11-2015 08:50 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
cypher21 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 08:18:
Waar zit nuketown in de multiplayer?
Heb er inmiddels aardig wat potjes op zitten, voornamelijk hardcore TDM, CTF en S&D maar ben nog niet een keer nuketown tegen gekomen
De combo playlists zoals chaos moshpit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Gundogan schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:06:
[...]

De combo playlists zoals chaos moshpit.
hmm... Nog niet gezien, die zijn niet beschikbaar in hardcore toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
cypher21 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:09:
[...]

Volgens mij niet. Misschien dat een HC Nuketown only playlist erbij komt in het weekend. Anders wachten totdat ze die map open gooien voor iedereen zoals met BO2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Ik had ook liever gehad dat ze Nuketown af en toe eens terug laten komen in de gewone playlist. Op Chaos Moshpit kom je te vaak in game modes die je liever niet speelt. 1 x om de 7-10 games de optie om Nuketown te kiezen kan toch niet zo moeilijk zijn om in te stellen?

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09:36
Gaat ongetwijfeld gebeuren, zoals in vorige Black Ops games. Maar dan pas zodra de DLC niet meer voor pre-order only is maar publiekelijk wordt uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
cypher21 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:09:
[...]

Nuketown is alleen te vinden bij bonus gameplay en dan Chaos geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het spel al gan de eerste dag maar krijg nu dit voor de eerste keer...
Notice
The call of dity servers are nit available at this timeplease try again or visit http://www.callofduty.com/blackops3/status for update
Error Code: A.B.C.D.E.F.-.H.I.J.K.-.-.N.-.-.-.-.-.-.U.V.W.X.Y.Z.

Ik keek op de site en er staat dat er geen problemen zijn...
Hoe kan dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Laatst online: 12:45
Is niks aan de hand, gewoon blijven proberen. Heb die melding al echt diverse keren gehad.
Je kan vanzelf weer online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b.o.n.s schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:55:
Is niks aan de hand, gewoon blijven proberen. Heb die melding al echt diverse keren gehad.
Je kan vanzelf weer online.
Heb al 5 keer achter elkaar geprobeerd.
Moet ik blijven proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Of Blops even opnieuw opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok al verschillende keren gedaan playstation ook al 2 keer opnieuw gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Dan zijn de servers waarschijnlijk even offline of slecht bereikbaar, zoals eigenlijk ook vrij duidelijk staat aangegeven in de foutmelding. :+

edit: via DownDetector is ook te zijn 'possible problems at Call of Duty'

[ Voor 27% gewijzigd door djmelvee op 25-11-2015 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarceldeV
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-10-2020
Vanaf donderdagavond double weapon xp weekend.

[ Voor 5% gewijzigd door MarceldeV op 25-11-2015 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Jeuj, word eindelijk voor cheater uitgemaakt *O*

Reden is dat ik eindelijk dead silence heb in combinatie met Awareness. Waar ik ook loop, ik hoor de tegenstanders aankomen. KLOINK KLOINK (of water geluiden als iemand net uit het water is gekomen), en ik hoef alleen maar even in te houden :)

Ik schiet precies een halve seconde voordat ze de hoek om komen, en ze stappen zo in mijn kogel regen :+ Op de killcam zien ze dus dat ik al aan het vuren ben zonder dat ze er zijn. En dat klopt dus ook :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Met headset neem ik aan? Speel zelf op PS4 met 5.1 en hoor weinig verschil helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
PWM schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:03:
Jeuj, word eindelijk voor cheater uitgemaakt *O*

Reden is dat ik eindelijk dead silence heb in combinatie met Awareness. Waar ik ook loop, ik hoor de tegenstanders aankomen. KLOINK KLOINK (of water geluiden als iemand net uit het water is gekomen), en ik hoef alleen maar even in te houden :)

Ik schiet precies een halve seconde voordat ze de hoek om komen, en ze stappen zo in mijn kogel regen :+ Op de killcam zien ze dus dat ik al aan het vuren ben zonder dat ze er zijn. En dat klopt dus ook :p
Ah ik gebruik ook altijd die sence + awareness + uav ofzo. Dan hoor je ze aankomen even wachten *paf* dood. ..

Als het dan goed gaat dan ben je een cheater/hacker enz. Echt sommige een grote mond met report enz. Ik wens ze veel succes.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

SgtCaffran schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:09:
Met headset neem ik aan? Speel zelf op PS4 met 5.1 en hoor weinig verschil helaas :(
Ja, 5.1 headset. Geweldig, ik weet op de graad nauwkeurig waar ze vandaag komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
SgtCaffran schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:09:
Ik hoor het verschil enorm goed via de speakers.

Mijn vriendin ook trouwens.... die dan klaagt dan als ze op bed ligt dat t geluid te hard staat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
cypher21 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:30:
[...]

Ik hoor het verschil enorm goed via de speakers.

Mijn vriendin ook trouwens.... die dan klaagt dan als ze op bed ligt dat t geluid te hard staat :+
Staat jouw mix op supercrunch? Dat moet ik namelijk nog proberen... ga er dit weekend nog eens mee testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
SgtCaffran schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:32:
[...]

Staat jouw mix op supercrunch? Dat moet ik namelijk nog proberen... ga er dit weekend nog eens mee testen!
supercrunch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Als je Deadsilence gebruikt, horen dan gebruikers met Awareness je nog?

Ik gebruik tegenwoordig vaker Deadsilence dan Awareness, maar toch heb ik t idee dat ze me horen aankomen. Zou natuurlijk wel van boosten kunnen komen...

Trouwens ff Der Riese een paar potjes geprobeerd: gaaf, zeg! veel beter dan de normale versie heb ik t idee. Ff wat portals linken en lekker P&Pen... Met randoms gewoon tot lvl 31 gekomen! :)

[ Voor 30% gewijzigd door SqueakyClean op 25-11-2015 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicknamee
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-04 16:01

Nicknamee

ZFS_Nickname

SqueakyClean schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:57:
Als je Deadsilence gebruikt, horen dan gebruikers met Awareness je nog?

Ik gebruik tegenwoordig vaker Deadsilence dan Awareness, maar toch heb ik t idee dat ze me horen aankomen. Zou natuurlijk wel van boosten kunnen komen...

Trouwens ff Der Riese een paar potjes geprobeerd: gaaf, zeg! veel beter dan de normale versie heb ik t idee. Ff wat portals linken en lekker P&Pen... Met randoms gewoon tot lvl 31 gekomen! :)
Mensen met awareness zullen je geloof ik dat als normaal horen lopen dus niet overdreven hard!
En tuurlik t boosten maak heftig lawaai althans als je erop let. Dit doe ik wel dan weer ik of ik iemand kan verwachten vanuit een wallrun of lucht.

Stance Fanatic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Met awareness hoor je mensen met dead silence wel, alleen pas als ze dichter bij jou zijn. Zijn voldoende yt filmpies die het verschil laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
falcon123 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:27:
Met awareness hoor je mensen met dead silence wel, alleen pas als ze dichter bij jou zijn. Zijn voldoende yt filmpies die het verschil laten zien.
*horen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
PWM schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:11:
[...]

Ja, 5.1 headset. Geweldig, ik weet op de graad nauwkeurig waar ze vandaag komen.
Heb zelf 7.1 maar is inderdaad goddelijk. Welke audio preset gebruik je, en merk je uberhaupt verschil tussen de presets? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Haha ja snel getypt op mobiel in trein :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 13:37
Kort vraagje, maar het irriteert me enorm. Ik heb CoD net gekocht op de PS4 en zie bij specialists een 'new' icoontje, terwijl ik nergens iets zie wat nieuw is. Ik zie vast iets simpels over het hoofd. Een van jullie een idee? Ik heb natuurlijk nog niet alles unlocked, maar bij de standaard class heb ik volgens mij alles gezien (incl. customize) en kan ik niks vinden.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Masch schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:45:
Kort vraagje, maar het irriteert me enorm. Ik heb CoD net gekocht op de PS4 en zie bij specialists een 'new' icoontje, terwijl ik nergens iets zie wat nieuw is. Ik zie vast iets simpels over het hoofd. Een van jullie een idee? Ik heb natuurlijk nog niet alles unlocked, maar bij de standaard class heb ik volgens mij alles gezien (incl. customize) en kan ik niks vinden.
Heb ik ook, ga met die class spelen totdat je de eerste head en eerste chest hebt unlocked en je krijgt het weg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 13:37
djmelvee schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:46:
[...]

Heb ik ook, ga met die class spelen totdat je de eerste head en eerste chest hebt unlocked en je krijgt het weg :9
Ik heb al een chest, maar icoontje blijft. Hopen dat het met een head gaat verdwijnen dan.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Masch schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:47:
[...]

Ik heb al een chest, maar icoontje blijft. Hopen dat het met een head gaat verdwijnen dan.
Misschien heb je iets uit een black market kistje voor een specialist die je niet hebt unlocked. Heb ik in ieder geval 'last' van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

djmelvee schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:30:
[...]

Heb zelf 7.1 maar is inderdaad goddelijk. Welke audio preset gebruik je, en merk je uberhaupt verschil tussen de presets? :)
Zijn er presets :+ Blijkbaar wat dus standaard ingesteld staat :p

Ik heb zelf een oudje (gekocht rond of na Xbox 360 launch)

Afbeeldingslocatie: https://image.coolblue.io/products/129994?max-width=368&max-height=340

Heb inmiddels 3 dure 5.1/7.1 headsets (rond de 300,-) kunnen testen, maar niet 1 haalt het bij de accuraatheid van deze. Wellicht is de audio bij nieuwere headsets mooier, maar met deze weet ik precies waar iedereen loopt, met mijn ogen dicht. Xbox One btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
De sennheiser hd 598 doet het ook leuk qua lokalisatie van geluiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
PWM schreef op woensdag 25 november 2015 @ 17:12:
[...]

[afbeelding]

Heb inmiddels 3 dure 5.1/7.1 headsets (rond de 300,-) kunnen testen, maar niet 1 haalt het bij de accuraatheid van deze. Wellicht is de audio bij nieuwere headsets mooier, maar met deze weet ik precies waar iedereen loopt, met mijn ogen dicht. Xbox One btw
Haha ja blijkbaar. Hoorde ik ook van een maatje van me, maar ik zit ook op standaard. Gebruik zelf Turtlebeach. Ear Force Stealth 500P.

Afbeeldingslocatie: http://cdn-assets.turtlebeach.com/products/591/images/500p_467x564_c.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
[...]

[afbeelding]

Heb ongeveer dezelfde volgens mij? Sharkoon X-tatic SR. Gebruik deze op de PS4, werkt prima. Alleen heeft soundwhoren op dit moment weinig zin aangezien ik altijd in volle parties zit waar iederen continu praat haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
[...]

[afbeelding]

Met mijn Astro A40 2015 en Astro A40 TR edition kan ik heerlijk soundwhoren anders. Je hoort die lui al komen aanstampen van 5km afstand en hoort duidelijk verschil tussen normaal, waterlopen en op metaal ofzo. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Ik wist niet dat zo veel mensen een headset gebruiken hiervoor?
Zelf heb ik een 5.1 systeem staan maar zo veel hoor je daar toch ook niet door komen.
Een familielid heeft onlangs de headset van PS4 voor €100 gekocht en zei me dat die ook 5.1 en super geluid heeft.
Iemand die dit kunnen vergelijken heeft?

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
SoulsOnFire schreef op woensdag 25 november 2015 @ 18:24:
Zelf heb ik een 5.1 systeem staan maar zo veel hoor je daar toch ook niet door komen.
Een familielid heeft onlangs de headset van PS4 voor €100 gekocht en zei me dat die ook 5.1 en super geluid heeft.
Verschil is heel groot. Het geluid is op een headset veel directer en daardoor hoor je meer.
Ik heb zelf nu ook de Ps4 wireless headset en je speelt er prima op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Ik speel op de ps4 ook met de gold headset. Voetstappen zijn met Awareness zeer duidelijk te horen. Links rechts vind ik wel moeilijk te horen. (Net als onder boven)

Heb ook een 5.1 set, zal die eens testen met supercrunch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Nieuwe patch voor PC:
"BlackOps3 PC Update is live on Steam now! It includes additional bugfixes and optimizations."
https://twitter.com/pcdev/status/669576502267236352

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
[...]

[afbeelding]

Ja goed is die he! Heb ik ook, veel beter dan de headsets die je nu kan kopen.
Ik kan echt horen waar mensen lopen doordat er echt meerdere speakers inzitten.

Ok geluidkwaliteit is niet best maar daar heb ik hem niet voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
SoulsOnFire schreef op woensdag 25 november 2015 @ 18:24:
Voor films is een set natuurlijk veel mooier, maar voor gaming is een headset al jaren stukken beter omdat het geluid veel directer op je komt. Met een geluidsset duurt dat langer.
SmokingCrop schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:26:
Nieuwe patch voor PC:
"BlackOps3 PC Update is live on Steam now! It includes additional bugfixes and optimizations."
https://twitter.com/pcdev/status/669576502267236352
30mb patch zojuist gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Vanavond zonder headset en met setting supercrunch gespeeld op de 5.1 audioset. Voetstappen net zo goed hoorbaar, maar veel beter te lokaliseren dan met de PS Gold headset.

Voor in party niet geschikt, maar solo zal ik dit zeker vaker gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boogiemachine19
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-02-2023
Vraagje, ik speel dit spel op mijn PC:

gallery: Boogiemachine19

Ik haal 140 fps, niks mis mee, heb tussen de 20-40 ping, ook prima lijkt me zo!

Alleen zien de vijanden mij een seconde eerder dan ik hen zie. Met als gevolg, dat ik niet eens op ze kan schieten of ik ben al dood. Hebben meer mensen dit probleem?

Ik vind het spel echt supervet, maar ik begin me nu toch wel te irriteren aan mijn potjes van 3-14.

Wie helpt?! :(

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:40
Boogiemachine19 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 23:42:

Alleen zien de vijanden mij een seconde eerder dan ik hen zie. Met als gevolg, dat ik niet eens op ze kan schieten of ik ben al dood. Hebben meer mensen dit probleem?

Ik vind het spel echt supervet, maar ik begin me nu toch wel te irriteren aan mijn potjes van 3-14.

Geen wonder dat je nix raak schiet, je hebt minstens 3x een GeForce GTX TITAN X -12GD5 - 12GB nodig om een beetje mee raak te kunnen mikken :) .

• falcon123
  • Niet online
RoaDHouse schreef op donderdag 26 november 2015 @ 00:18:
[...]

Geen wonder dat je nix raak schiet, je hebt minstens 3x een GeForce GTX TITAN X -12GD5 - 12GB nodig om een beetje mee raak te kunnen mikken :) .
Anders reageer je niet? :?

Misschien eventueel je speelstijl iets veranderen of kijken hoe andere mensen spelen en misschien pik je daar iets van op. Op twitch.tv zijn genoeg streamers die bo3 spelen :)
----------
Blijkbaar is double weapon xp al live en hoor ook geruchten over dubbele cryptokeys maar not sure.
How about we get this party started a little early? #BlackOps3 2xWeapXP is now live (PS4/XboxOne/PC).
https://twitter.com/Treyarch/status/669635836862853120

[ Voor 16% gewijzigd door falcon123 op 26-11-2015 01:27 ]

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:14

Mystikal

It never hurts to help!

Minder rushen. Daarnaast je fps cappen op 62 fps (afhankelijk van je monitor). Meer is onzin.

Basement Bios ---- Exo-S

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Mystikal schreef op donderdag 26 november 2015 @ 00:45:
[...]

Minder rushen. Daarnaast je fps cappen op 62 fps (afhankelijk van je monitor). Meer is onzin.
Hij heeft een 144hz monitor volgens z'n inventarislijst.

[ Voor 7% gewijzigd door SmokingCrop op 26-11-2015 01:26 ]

• rolandos582
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/401180983522536802/0B1D2C7BD00E709BC9817B337B678905E722B2D9/

Hierom open je dus die van 10 :) 8)7

• Cobiwan
  • Niet online

Welke wapens gebruik je?

• SgtCaffran
Ik vraag me toch een beetje af hoeveel deze packs toevoegen voor mij. Je krijgt elke camo of skin los voor elk wapen en specialist, wat is de kans dat ik de camo krijg voor het wapen dat ik graag gebruik?

Bijvoorbeeld krijg je nu de private school body voor Seraph maar hoe groot is de kans dat je ooit de bijhorende helmet krijgt?

• Cobiwan
  • Niet online
En.... wat boeit een camo überhaupt? :p

• FraxleNL

FraxleNL

SgtCaffran schreef op donderdag 26 november 2015 @ 07:57:
Ik vraag me toch een beetje af hoeveel deze packs toevoegen voor mij. Je krijgt elke camo of skin los voor elk wapen en specialist, wat is de kans dat ik de camo krijg voor het wapen dat ik graag gebruik?

Bijvoorbeeld krijg je nu de private school body voor Seraph maar hoe groot is de kans dat je ooit de bijhorende helmet krijgt?
Je kan die crates ook niet openen. It's just for the fun. Leuk om even een paar seconden in spanning te zitten als je ziet dat er een van je items paars opflitst voordat je weer zo'n vreselijke paint icon krijgt.

• cypher21
Ach, wat moet je anders met die crypto keys :)

• iMac93
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23-12-2024

iMac93

PSN & Steam: mcmeerbeek

Masch schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:47:
[...]

Ik heb hetzelfde, ik heb zowel de head als chest al maar toch blijft er bij beide 'new' staan.
Pagina: 1 ... 25 ... 68 Laatste