Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:11
Na net lvl 20 geworden te zijn moet ik toch zeggen dat het aller slechtste en wat mij betreft onacceptabele deel van dit spel is dat je door teamkills gekicked word terwijl je zogenaamde teamgenoten het nuttig vinden om over mijn granaten heen te lopen en voor me langs te lopen terwijk ik in een gevecht ben...

Ik zit er hard over te denken om mijn geld terug te vragen en dat door eikels die voor mijn teamkills zorgen.

Ik speel alleen hardcore omdat non hardcore gewoon een kansloos concept is en verre van realistisch en daar is deze game dus erg slecht voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou heeft Mazewing wel een punt. Er zijn er hier nog meer (waaronder ik zelf) die een behoorlijke vorm van "lag" of iets dergelijks ervaren. Wat nog het beste terugkomt in de killcam. Ik heb vandaag mijn digitale naar analoge audiokastje binnen dus ik zal van het weekend eens kijken of het wellicht komt door de input lag van mijn tv. Ik heb het zo: PS4 -> receiver -> tv en de PS4 is bekabeld aangesloten. Mijn monitor, een iiyama-nogwat heeft een lagere response. Misschien dat dit invloed heeft.

Trouwens, ik had liever reflective gezien dan FF. Dat werkte in Ghost ook prima. Wat mij betreft gebruiken ze dat altijd in shooters, vooral de hardcore mode.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
computerjunky schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 19:25:
Na net lvl 20 geworden te zijn moet ik toch zeggen dat het aller slechtste en wat mij betreft onacceptabele deel van dit spel is dat je door teamkills gekicked word terwijl je zogenaamde teamgenoten het nuttig vinden om over mijn granaten heen te lopen en voor me langs te lopen terwijk ik in een gevecht ben...

Ik zit er hard over te denken om mijn geld terug te vragen en dat door eikels die voor mijn teamkills zorgen.

Ik speel alleen hardcore omdat non hardcore gewoon een kansloos concept is en verre van realistisch en daar is deze game dus erg slecht voor.
Persoonlijk ben ik geen granaten meer gaan gebruiken in HC Domination, loop nu rond met de trophy system.
Al vind ik het soms wel wreed irritant dat de teamkillers die andere doden, zelf niet dood gaan.. Ik had zo eens 5x team killed en maar 2 keer door enemy team.. 8)7

Er mogen daar zeker wat veranderingen aan gebeuren om het wat leuker en fair-er te maken.

[ Voor 4% gewijzigd door SmokingCrop op 21-11-2015 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
SmokingCrop schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 19:40:
[...]

Persoonlijk ben ik geen granaten meer gaan gebruiken in HC Domination, loop nu rond met de trophy system.
Al vind ik het soms wel wreed irritant dat de teamkillers die andere doden, zelf niet dood gaan.. Ik had zo eens 5x team killed en maar 2 keer door enemy team.. 8)7

Er mogen daar zeker wat veranderingen aan gebeuren om het wat leuker en fair-er te maken.
Ik vind zelf damage nemen (25% van health per hit ofzo) ipv je team mate killen een prima systeem.
Waarom ze daar vanaf gestapt zijn is me een raadsel.
Het was penalty genoeg.

Nu word ik er met regelmaat uitgeknikkerd door andermans fout. en loop ik mijn match bonus mis.

Ook vind ik dat die lichtblauwe naam tags wel een duidelijkere fel groene kleur ofzo mogen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
computerjunky schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 19:46:

Ook vind ik dat die lichtblauwe naam tags wel een duidelijkere fel groene kleur ofzo mogen hebben.
Daar zeg je zo iets.. soms komt de tag er niet eens op omdat je achter een stuk glas van een auto of andere items kijkt en dan schiet je.. rip teammate.

maar voor de rest vind ik HC nog steeds veel leuker dan Core wanneer er zoveel movement in zit.

[ Voor 11% gewijzigd door SmokingCrop op 21-11-2015 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik maak vooral paniek TK's :P. Kom je de hoek om en dan *IEKS!* >BLAM< sorry TK ;(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
Vrijdag schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 19:55:
Ik maak vooral paniek TK's :P. Kom je de hoek om en dan *IEKS!* >BLAM< sorry TK ;(
Ja dat wil ook nog wel eens gebeuren.
Of je zit achter iemand aan en ineens een team mate uit het niets van een muur gesprongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
computerjunky schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 19:56:
[...]

Ja dat wil ook nog wel eens gebeuren.
Of je zit achter iemand aan en ineens een team mate uit het niets van een muur gesprongen.
Eerlijkheid gebiedt dat ik zelf ook nog wel eens per ongeluk voor iemands loop duik geTK'ed word. Ook wel onhandig van me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
gg, net weer voor hacker uitgemaakt xD
gewoon omdat ik aimend om doe hoek kom in de regio waar hij mij net gekilled had 8)7
l2p :>

in other news, misschien ga ik eens proberen voor diamond assault camo te gaan in the long run :o
al zal ik wss wel al gestopt zijn met spelen tegen dat ik dat haal..

[ Voor 48% gewijzigd door SmokingCrop op 21-11-2015 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:59
Man man man nerf die Drakon aub. Elke potje zijn er wel 3-5 man die daarmee lopen te campen/sprayen. Het geluid alleen al. Ongelofelijk *knip*-let een beetje op je taalgebruik aub- wapen is dat.

[ Voor 15% gewijzigd door Chaoss op 22-11-2015 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Handige info over stats van alles eigenlijk, wat er buffed en nerfed is en hoeveel damage elk wapen doet etc:

Spreadsheet met alle data: https://docs.google.com/s...5Y/edit?ts=56497c75#gid=0

Bron: https://www.reddit.com/r/...icial_advanced_statistic/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
falcon123 schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 22:57:
Handige info over stats van alles eigenlijk, wat er buffed en nerfed is en hoeveel damage elk wapen doet etc:

Spreadsheet met alle data: https://docs.google.com/s...5Y/edit?ts=56497c75#gid=0

Bron: https://www.reddit.com/r/...icial_advanced_statistic/
Alleen de patch notes zijn wel nice maar die had ik elders al gelezen. De DMG van een wapen vind ik niet zo interessant, ook al pak je het wapen met de meeste dmg. Je moet er ook maar mee overweg kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
rolandos582 schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 23:00:
[...]

Alleen de patch notes zijn wel nice maar die had ik elders al gelezen. De DMG van een wapen vind ik niet zo interessant, ook al pak je het wapen met de meeste dmg. Je moet er ook maar mee overweg kunnen.
True that

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

[ Voor 98% gewijzigd door Chaoss op 22-11-2015 15:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolandos582
*knip*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
rolandos582 schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 23:00:
[...]

Ik speel alleen HC dus ik pak het wapen dat snel en precies is. damage boeit me niet omdat het toch 1 bullet = kill is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hulp gezocht met Call Of Duty Black ops 3.

Ik word echt constand neergeschoten met Call of duty Black Ops 3.
Ik verlies haast alle 1 op 1 gevechten.

Ik heb de vorige versies van Cal Of Duty ook wel gespeelt ik had toen precies hetzelfde probleem.
Ik maak ongeveer 5 kills en ga dan 20 keer dood.
Dit bederft echter heel mijn spelplezier.
Ik kan best wel een beetje Call Of Duty spelen.
Maar dat ik constand word neergeschoten bederft echter heel mijn spelplezier van de game.

Ik bekijk ook wel eens YouTube filmpjes van Call Of Duty.
Het is net alsof een ander versneld loopt en schiet.
Mijn playstation 4 doet het verder goed het ligt niet aan mijn playstation.

Ik heb ook contact opgenomen met activision om mijn poorten van mijn router open te zetten.
Je krijgt dan een email terug met de poorten van call of duty.
Het is me dan ook gelukt om een open verbinding te maken met call of duty.
Je moet je Playstation 4 dan ook een apart IP adres geven om de poorten te gebruiken.
Ik had eerst een moderated verbinding en ben zo naar een open verbinding gegaan.

Ik dacht eerst van gelukkig ik heb nu een open verbinding en ik zal nu eindelijk wel eens meer kills gaan maken!
Maar toen ik de game had opgestart had ik wel een open verbinding maar niet meer kills.
Kennelijk maakt het helemaal niks uit als je een open verbinding hebt met call of duty.
Ik dacht van dat een open verbinding me meer kills zou opleveren maar dit is niet zo.

Dat ik constant word neergeschoten in de game bederft heel mijn spelplezier.
Ik maak dan 5 kills en ga dan 20 keer dood.
Op YouTube lijkt het zo mooi dat ze vaak kills maken.
Het is net alsof ze op YouTube versneld spelen.
Ik speel vertraagd.
Alle andere spelers bewegen versneld om me heen en schieten me dan neer.

Mijn Playstation network ID is: Gamer42686
Voeg mij maar toe mischien kunnen we eens samen spelen en leer ik er zo van.

Maar ik snap gewoon niet waarom ik zo vaak dood ga en zo weinig kills maak.
Weten jullie dit.
Ik oefen wel vrij regelmatig.
Door te oefenen word ik ook niet veel beter.
Ik blijf maar dood gaan en dood gaan en dit berderft heel mijn spelplezier.
Ik haal zo nooit een positieve kill dead ratio.
Ik ben ook al een keer afgewezen door een clan omdat ik geen positieve kill dead ratio heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Een open verbinding zorgt er enkel voor dat je met meer lobbies kan connecten, de latency/lag/verbinding zelf wordt er niet beter door.
Speel zelf niet op Playstation, maar misschien langzaam je controller sensitivity verhogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:10
Tsjaa.. Sommige mensen zijn goed en sommige zijn slecht. Speel gewoon lekker door, misschien word je ooit nog wel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Haha Vet! Je kunt met de reaper gewoon Rolling thunder scorestreak kapot maken wanneer ze aan komen vliegen :P
[Video: http://gfycat.com/NaughtyFlickeringFerret]
https://www.reddit.com/r/...destroy_rolling_thunders/

Deze dude(Pamaj) ging best lekker met sniper :P

Skip naar 1:05

[ Voor 22% gewijzigd door falcon123 op 22-11-2015 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Heeft iemand hier ook last van, ik heb namelijk dat de textures soms gewoon vaag doen.. en het soms ook totaal niet scherp is, en dat van die auto.. lijkt wel alsof bepaalde delen gewoon op LOW staan. Ik heb alles op het hoogste staan , en AA staat op Filmic 2x nogwat.

Hier is een video van wat ik bedoel, let goed op de textures

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=N8pAErAJsUQ]

[ Voor 15% gewijzigd door BlazeMuis op 22-11-2015 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
wesley17 schreef op zondag 22 november 2015 @ 11:06:
Hier is een video van wat ik bedoel, let goed op de textures

[video]
Je video staat op prive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Mijn excuses, zou nu moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een onozele vraag maar voor de zekerheid : mijn maten hebben BO 3 voor de 360 en ik wil hem halen voor de One . Kan je dan wel met elkaar spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 22 november 2015 @ 16:52:
Misschien een onozele vraag maar voor de zekerheid : mijn maten hebben BO 3 voor de 360 en ik wil hem halen voor de One . Kan je dan wel met elkaar spelen ?
Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 22 november 2015 @ 16:52:
Nope. Zelfs progressie meenemen van de 360 naar de One is volgens mij niet mogelijk.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gundogan schreef op zondag 22 november 2015 @ 16:58:
[...]

Nope. Zelfs progressie meenemen van de 360 naar de One is volgens mij niet mogelijk.
Niet? Da's wel raar. Ik had BO2 Ghosts en AW op de PS3 en toen ik overging naar de PS4 (en ze dus opnieuw kocht, jawel :P ) werd mijn vooruitgang gewoon meegenomen, inclusief de extra gouden skins voor AW. Is dat op de Xbox anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
falcon123 schreef op zondag 22 november 2015 @ 09:24:
Haha Vet! Je kunt met de reaper gewoon Rolling thunder scorestreak kapot maken wanneer ze aan komen vliegen :P
[video]
https://www.reddit.com/r/...destroy_rolling_thunders/

Deze dude(Pamaj) ging best lekker met sniper :P
[video]
Skip naar 1:05
O.o, dat moet ik eens gaan proberen. Ziet er wel geinig uit. Maar dit is ook een verlepte rolling thunder. Ze moeten die oude terugbrengen. Komt er zo'n vliegtuig en die bombardeert alles.

Pamaj is wel geneig, bekend om al zijn quick scope video's/waggers. Maarja ik vind snipers gewoon kut ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
rolandos582 schreef op zondag 22 november 2015 @ 17:03:
[...]

O.o, dat moet ik eens gaan proberen. Ziet er wel geinig uit. Maar dit is ook een verlepte rolling thunder. Ze moeten die oude terugbrengen. Komt er zo'n vliegtuig en die bombardeert alles.

Pamaj is wel geneig, bekend om al zijn quick scope video's/waggers. Maarja ik vind snipers gewoon kut ;w
In een ander filmpje haalt iemand gewoon r.a.p.s. door alleen die vliegtuigen neer te halen..... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op zondag 22 november 2015 @ 17:00:
[...]

Niet? Da's wel raar. Ik had BO2 Ghosts en AW op de PS3 en toen ik overging naar de PS4 (en ze dus opnieuw kocht, jawel :P ) werd mijn vooruitgang gewoon meegenomen, inclusief de extra gouden skins voor AW. Is dat op de Xbox anders?
https://twitter.com/keeganmeyers1/status/640770416319950848

Ik denk dat de versies deze keer te verschillend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Helemaal nu is er met bo3 een wereld van verschil tussen last gen en current gen.
Last gen mist is grafisch zoveel minder en heeft geen campaign, nuketown, geen dlc, theater en volgens mij vergeet ik nog wel een aantal dingen. Bo3 wil je echt niet hebben op last gen als je een keuze hebt tussen last en current gen :P

[ Voor 8% gewijzigd door falcon123 op 22-11-2015 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja, daar hebben jullie wel een punt. De vorige twee CoD's waren redelijk hetzelfde op beide gens inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Nog steeds soms last van trage muis. Hopelijk fixen ze dat snel...

[ Voor 68% gewijzigd door Cobiwan op 22-11-2015 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook last om matches te vinden als je in een party zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarceldeV
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-10-2020
Ja vaak wel, blijft proberen en dan lukt het uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Verwijderd schreef op zondag 22 november 2015 @ 18:57:
Heeft met skill matchmaking te maken. Als je goede skills hebt, dan vind je dus andere goede mensen in een party. Hoe meer skilled mensen, hoe meer je moet vinden. Moet je dus geluk hebben dat anderen ook aan het zoeken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Verwijderd schreef op zondag 22 november 2015 @ 18:57:
Op de PS4: Met 2 man in een party is het prima. Met meer dan 2 man in de party is het waardeloos. Continu 'analyzing' etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

Jeetje wat varieert mijn performance in multiplayer... de ene keer kom ik aardig mee.. het volgende potje met dezelfde mensen wordt ik ongenadig afgeslacht... Voor de rest vermaak ik me wel :P

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08:17
Leuk spel , gaat me redelijk goed af k/d 1.00 ongeveer telkens.
Ben nu lvl 52 maar wat rust momenten of paar grotere mappen zou ook wel keer tof zijn om te spelen.
Je moet continu rushen anders word je van achter neer geknalt.
Had een paar cod's overgeslagen , maar zo extreem was het toch nooit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
fevo-1190 schreef op zondag 22 november 2015 @ 22:06:
Leuk spel , gaat me redelijk goed af k/d 1.00 ongeveer telkens.
Ben nu lvl 52 maar wat rust momenten of paar grotere mappen zou ook wel keer tof zijn om te spelen.
Je moet continu rushen anders word je van achter neer geknalt.
Had een paar cod's overgeslagen , maar zo extreem was het toch nooit ?
Denk dat AW nog erger was, daar had je nog meer movement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Opzich is het leuk je ben continu bezig, maar je heb soms van die potjes dat niks lukt en dan raak je gefrusteerd althans ik.

Ja ik praat over cod1 op pc nog haha game of the year 2002?? Zoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Via Bart Smit vanaf de 27ste 29,- voor PS3 & XBOX 360, zie krantje deur-aan-deur. ( Ook online met gratis verzending :) )

[ Voor 6% gewijzigd door NeoMe op 22-11-2015 22:17 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Wat vinden ie van wapens als de man O war? Op internet vindt men dat wapen fantastisch maar ik vind hem aardig tegenvallen. De trage fire rate maakt hem compleet nutteloos als je iemand dichtbij tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Sj44k13 schreef op maandag 23 november 2015 @ 00:19:
Wat vinden ie van wapens als de man O war? Op internet vindt men dat wapen fantastisch maar ik vind hem aardig tegenvallen. De trage fire rate maakt hem compleet nutteloos als je iemand dichtbij tegenkomt.
Ik vind hem heerlijk in HC (red dot, silencer, quickdraw), maar zeker niet in Core.

[ Voor 4% gewijzigd door SmokingCrop op 23-11-2015 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/jh3azs.png

Prestige 6 zojuist gehit, vanavond gaat het echt heerlijk. atm 3.8 w/l in Domination met 357wins en 94 loses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
YouTube: FAT KID RAGES AT BLACK OPS 3 AND PUNCHES TV !

Afbeeldingslocatie: http://static.comicvine.com/uploads/original/11116/111163768/4453026-5284644568-kameh.jpg

HAHAHAHAHHA prachtig gewoon, iemand word kneiter hard ingemaakt op CoD en flipt helemaal. Die tv is gewoon niks meer van over. 8)7 8)7 8)7 Het is wel fake, maar het blijft gewoon prachtig om te zien :F

[ Voor 7% gewijzigd door rolandos582 op 23-11-2015 04:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brasi
  • Laatst online: 12-09 11:06
rolandos582 schreef op zondag 22 november 2015 @ 19:20:
[...]

Heeft met skill matchmaking te maken. Als je goede skills hebt, dan vind je dus andere goede mensen in een party. Hoe meer skilled mensen, hoe meer je moet vinden. Moet je dus geluk hebben dat anderen ook aan het zoeken zijn.
Haha ik denk niet dat dit klopt, aangezien ik hier ook vaak last van heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
rolandos582 schreef op maandag 23 november 2015 @ 02:31:
[afbeelding]

Prestige 6 zojuist gehit, vanavond gaat het echt heerlijk. atm 3.8 w/l in Domination met 357wins en 94 loses
Pfff wtf
Ben pas bijna prestige 2

[ Voor 4% gewijzigd door chimera2 op 23-11-2015 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Brasi schreef op maandag 23 november 2015 @ 07:57:
[...]

Haha ik denk niet dat dit klopt, aangezien ik hier ook vaak last van heb..
Ik zag er ergens een video over. Klopt ook wel want als ik solo Q dan heb ik gewoon noobs/low levels/minder goede spelers.

Ga ik een keer in een party van 3/4 man krijg ik alleen maar tryhard andere premades. Dus lijkt me wel dat dit correct is.
chimera2 schreef op maandag 23 november 2015 @ 08:17:
[...]

Pfff wtf
Ben pas bijna prestige 2
Hehe, sta op dit moment op #128 in de leaderboards met score. Dus zo gek is het ook niet. En je hebt nog genoeg hackers in de top 30 met een level 30 account ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brasi
  • Laatst online: 12-09 11:06
rolandos582 schreef op maandag 23 november 2015 @ 08:28:
[...]

Ik zag er ergens een video over. Klopt ook wel want als ik solo Q dan heb ik gewoon noobs/low levels/minder goede spelers.

Ga ik een keer in een party van 3/4 man krijg ik alleen maar tryhard andere premades. Dus lijkt me wel dat dit correct is.
Ja dat geloof ik ook wel, maar volgens mij ging het meer over connectieproblemen. Dat het met party's de laatste paar dagen vrij lastig was af en toe om überhaupt een match te vinden. Hier had ik namelijk ook last van. En als je dan in je eentje ging vond je wel gelijk matches.

Ben het inderdaad met je eens dat je in party's betere tegenstanders krijgt, maar dit lijkt mij ook logisch. Vaak heb je toch het voordeel van communicatie in een party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicknamee
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-04 16:01

Nicknamee

ZFS_Nickname

rolandos582 schreef op maandag 23 november 2015 @ 02:31:
[afbeelding]

Aha! Nu snap ik waarom je zo'n hoge scores haalt haha, je speelt pc:P . Op xbox of ps4 lukt je dat minder snel XD

Stance Fanatic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Brasi schreef op maandag 23 november 2015 @ 08:38:
[...]

Ja dat geloof ik ook wel, maar volgens mij ging het meer over connectieproblemen. Dat het met party's de laatste paar dagen vrij lastig was af en toe om überhaupt een match te vinden. Hier had ik namelijk ook last van. En als je dan in je eentje ging vond je wel gelijk matches.

Ben het inderdaad met je eens dat je in party's betere tegenstanders krijgt, maar dit lijkt mij ook logisch. Vaak heb je toch het voordeel van communicatie in een party.
Naja met de randoms uit me vriendenlijst waar ik soms mee speel word je niet vrolijk van. Als ze 3 potjes achter me kaar niks uitvreten dan ga ik wel solo Q spelen. Dan carry ik in me eentje ook en krijg ik de kills :P

Zie overigens hier een update van vandaag : https://twitter.com/Treyarch/status/668647405479313408

Connectie problemen heb ik overigens niet, constant 30 ping. Weinig tot geen lagg. Ook niet in party.
Nicknamee schreef op maandag 23 november 2015 @ 08:41:
[...]

Aha! Nu snap ik waarom je zo'n hoge scores haalt haha, je speelt pc:P . Op xbox of ps4 lukt je dat minder snel XD
Alle CoD's op PS gespeeld. PS2/PS3/PS4 maar nu ik een beast pc heb ga ik maar voor PC. Op PS4 met ghost etc was ik niet veel minder hoor. Daar ging het net zo hard. 8) 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door rolandos582 op 23-11-2015 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicknamee

Nicknamee

ZFS_Nickname

Heb geen profijt kunnen maken van de double exp helaas. Hele weekend druk geweest heb nu wel me pc inelkaar gebouwd om er vervolgends achter te komen dat ik dus een te zwakke voeding heb en nog altijd niet kan gaan streamen en vids maken :(

Stance Fanatic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

falcon123 schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:49:
Mensen die op Windows 10 zitten en die opeens plotseling weer mindere performance hebben check of Windows automatisch je GPU drivers update voor jou ipv dat je er zelf controle over hebt. Windows update is er namelijk goed in om nog oude drivers te installeren.

Zie hier hoe je dit uit kunt schakelen: https://www.reddit.com/r/...lly_updating_my_graphics/

Als je gebruik maakt van DDU, dan zet DDU het alvast voor je uit :)

Nice one: :P

[video]
Thx, dat loste het inderdaad op voor mij.
Je kan ook dit programma gebruiken voor het updaten van je drivers: Driver Booster http://www.iobit.com/nl/driver-booster.php
Maakt het nog eenvoudiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-09 13:33

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Ik dacht dat ik relatief goed bezig was. Prestige 2 lvl 50. Heb dit weekend spijtig genoeg helemaal niet kunnen spelen. Donderdag op enkele uren wel een volledige prestige omhoog. Hopelijk doen ze dit wel vaker en niet als ik moet werken. |:(
Mijn nieuwe favo wapen was de Razorback. Range als een assault met bijna geen recoil.

Ben serieus aan het twijfelen of ik de Season Pass zou kopen. Het spel is 100% naar mijn zin maar meestal zijn die laatste mappen maar wat opvulling...

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Sj44k13 schreef op maandag 23 november 2015 @ 00:19:
Ik vind het ook een heel fijn wapen. Quickdraw , stock en grip. Je kan zonder grip. Gebruik varix als Optic, maar je kan met alleen de ironsight, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Dit soort potjes zijn echt heerlijk!!
Helaas is het scoreboard niet helemaal zichtbaar maar we wonnen minimaal (200-190) Domination.

Afbeeldingslocatie: http://www.donvalentino.nl/img.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicknamee

Nicknamee

ZFS_Nickname

donvalentino schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:56:
Helaas is het scoreboard niet helemaal zichtbaar maar we wonnen minimaal (200-190) Domination.

[afbeelding]
Zon games zal ik dus nooit krijgen haha speel met complete retard teams altijd

Stance Fanatic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Nicknamee schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:53:
[...]

Zon games zal ik dus nooit krijgen haha speel met complete retard teams altijd
Heb ik ook vaak. Als enige 30-5 en dan verliezen omdat men hele team 2-25 staat. 8)7
Fantastisch toch?

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SoulsOnFire schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:07:
[...]

Heb ik ook vaak. Als enige 30-5 en dan verliezen omdat men hele team 2-25 staat. 8)7
Fantastisch toch?
Dit is de reden waarom ik het spel nooit meer in mijn eentje speel. De eerste week heb ik nog wel flink veel solo gespeeld, maar ik werd zo depressief van mijn teammates dat ik het spel eigenlijk alleen nog maar met irl vrienden samen speel.

Helaas betekent dat wel dat ik maar 1 keer in de anderhalve week speel ongeveer, maar dan heb ik tenminste wel plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicknamee

Nicknamee

ZFS_Nickname

[...]

Fantastisch toch?
Ja dat dus haha, speel meestal alleen ofja vindt t vaak prettiger omdat mn vrienden dan mn kills jatte nahhahaha

Stance Fanatic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
[...]

Fantastisch toch?
Speel je dan core of hardcore?
Op hardcore vind ik dat meestal nog wel meevallen (uitzonderingen daar gelaten)
Maar helaas wel erg herkenbaar

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

cypher21 schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:34:
[...]

Speel je dan core of hardcore?
Op hardcore vind ik dat meestal nog wel meevallen (uitzonderingen daar gelaten)
Maar helaas wel erg herkenbaar
Ik speel gewoon TDM- KC - DOM - ground war. Beetje afwisseling kan geen kwaad!
Verder probeer ook ik steeds met vrienden samen te spelen, dan gaat het vlotter.

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
SoulsOnFire schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:47:
[...]

Ik speel gewoon TDM- KC - DOM - ground war. Beetje afwisseling kan geen kwaad!
Verder probeer ook ik steeds met vrienden samen te spelen, dan gaat het vlotter.
spelmodus maakt niet zoveel uit, maar op core of hardcore

Ik merk op hardcore dat het niveau van de medespelers beduidend beter is dan op core.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In core zitten voornamelijk halve zolen ja, dat klopt.

Ik merk wel dat praktisch iedereen tegenwoordig camped in Blops 3, in ieder geval op de Playstation. Onder mijn vrienden wordt Blops 3 tegenwoordig Game of Prones genoemd -_-. Voor mij maakt dit het spel wel een stuk minder enjoyable, dat is 1 ding wat zeker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarceldeV
Inderdaad zo gruwelijk irritant dat je gekilled wordt door iemand die in een hoekje zit, en je dan op de killcam ziet dat hij daar ook echt gewoon de hele tijd zit te campen. Ik snap sowieso niet wat daar de lol van is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
donvalentino schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:56:

[afbeelding]
Gisteren won ik een game met 200-199 en bijna iedereen in het team met +10 caps. Ging nergens meer over 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Mensen misschien een domme vraag , maar wanneer gaat je prestige omhoog?
Speel momenteel veel safeguard wat erg tof is als je in een fatsoenlijke team zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarceldeV
Als je level 55 gemaxed hebt kun je kiezen om te prestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op maandag 23 november 2015 @ 16:59:
[...]

Gisteren won ik een game met 200-199 en bijna iedereen in het team met +10 caps. Ging nergens meer over 8)7
Ik verloor er laatst 1 met 200-202 :(. RIP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Guh die 10 longshots camo is zo irritant om te halen.. Kruipt zoveel tijd in..
Veel langer dan get 5 kills without dying 5 times wat moeilijker lijkt..

(zonder speciaal te gaan campen in de typische plaatsjes natuurlijk)

Moest er geen friendly fire in HC zijn, zou ik zo de chat uitzetten, maar dan kan ik geen sry meer zeggen of zien bij tk's :P
Buiten dat komen daar echt 0,0 positieve dingen uit.

[ Voor 81% gewijzigd door SmokingCrop op 23-11-2015 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Laatst online: 13-09 13:44
Nog mensen die samen willen spelen? Steam: mitchell99

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impulsief
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 28-02 13:21
SmokingCrop schreef op maandag 23 november 2015 @ 18:49:

Moest er geen friendly fire in HC zijn, zou ik zo de chat uitzetten, maar dan kan ik geen sry meer zeggen of zien bij tk's :P
Buiten dat komen daar echt 0,0 positieve dingen uit.
Ik stoor me ook behoorlijk aan alle mensen die het nodig vinden te gaan roepen dat het 'ez' was om te winnen en dat iedereen maar een 'noob' is. Maar ach, chat heeft ook zo z'n voordelen.

Overigens, als mensen ooit samen willen spelen oid, steamnaam is mednhis (heb letterlijk niemand om mee te spelen dus dit is zeker welkom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Dat bomen level mogen ze wel eens optimaliseren. Krijg daar best flinke fps drops, terwijl alle andere maps prima spelen. En ik vind het een prul level... Zuig er altijd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

Ik zuig op elk level :P

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:10

Sandyman538

SandstorM [148839]

MarceldeV schreef op maandag 23 november 2015 @ 16:26:
Inderdaad zo gruwelijk irritant dat je gekilled wordt door iemand die in een hoekje zit, en je dan op de killcam ziet dat hij daar ook echt gewoon de hele tijd zit te campen. Ik snap sowieso niet wat daar de lol van is.
En zo snap ik niet wat de lol is om als je domination speelt en als team alleen punt A hebt, dan helemaal om te lopen naar punt C, geen punten te capturen, maar alleen voor het TDM effect te gaan om mensen in hun rug te knallen. Prima, maar dan ga ik lekker bij mijn eigen vlag C zitten campen om zulke figuren te killen O-)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Na al mijn uren in deze game is dit de 3e hacker die ik zie. Toch wel frustrerend moet ik zeggen. Auto aim of triggerbot. No recoil/ no spread en deze had only headshot aanstaan. Als je die killcam ook ziet, gaat nergens over 8)7

http://steamcommunity.com/id/878147157451726/

Achja, toch al 2 bans. 3e kan er ook nog wel bij.

[ Voor 18% gewijzigd door rolandos582 op 23-11-2015 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Laatst online: 22-12-2024
rolandos582 schreef op maandag 23 november 2015 @ 23:39:
Na al mijn uren in deze game is dit de 3e hacker die ik zie. Toch wel frustrerend moet ik zeggen. Auto aim of triggerbot. No recoil/ no spread en deze had only headshot aanstaan. Als je die killcam ook ziet, gaat nergens over 8)7

http://steamcommunity.com/id/878147157451726/

Achja, toch al 2 bans. 3e kan er ook nog wel bij.
Alleen al om niet tegen hackers te spelen zou ik al een game console kopen mocht je er niet 1 hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
SC4RF4C3 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 00:56:
[...]

Alleen al om niet tegen hackers te spelen zou ik al een game console kopen mocht je er niet 1 hebben..
Tja, maar alles op de console is gewoon minder. Graphics/grote/het spel zelf. PC speelt gewoon allemaal veel fijner en je kunt aanpassen wat je wil. Hackers voorkom je toch niet, ook niet op console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Dat alle lobbies vol lopen met cheaters op PC is een mythe. Misschien 1 tegen gekomen, that's it. na 50 uur of zo. Dit is geen MW2 meer met die prestige lobbies & what not

[ Voor 20% gewijzigd door SmokingCrop op 24-11-2015 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
SmokingCrop schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 01:56:
Dat alle lobbies vol lopen met cheaters op PC is een mythe. Misschien 1 tegen gekomen, that's it. na 50 uur of zo. Dit is geen MW2 meer met die prestige lobbies & what not
Tja ik heb er dus 3. Maarja ik speel dan ook iets meer. Maar nu valt het nog wel mee omdat het redelijk moeilijk is. Van de 3 die ik heb gezien, hebben nu 2 een gameban. Maar kijk dit maar over 2/3 jaar. Allemaal modded lobbys en hackers.

Nieuwe update :

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/401180373455988203/9AFE3EF642742C545B5FB6F796CC4E85E393DCBF/

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/401180373455987556/010F270D4D70B0CEAC91C92AB65C62EEE0B2B566/

Prestige 7 en #99 op de carreer leaderboards. #verslaafd 8)7 O-)
Edit, overigens geen idee wat er met mijn icons rechtsboven in, maar die zijn bugged ofzo.

[ Voor 4% gewijzigd door rolandos582 op 24-11-2015 04:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Nice Rolandos

Had gister nog een paar lekkere kills.

YouTube: Call of Duty®: Black Ops III quad+2 firebreak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Die flametrower is wel fijn ja, helemaal met capture kills of als enemy iets wil cappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
rolandos582 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 01:35:
[...]

Tja, maar alles op de console is gewoon minder. Graphics/grote/het spel zelf. PC speelt gewoon allemaal veel fijner en je kunt aanpassen wat je wil. Hackers voorkom je toch niet, ook niet op console.
Zolang de console niet gehackt is, zul je geen hackers zien in dit soort spellen.

Op de PC zit er een enorm verschil tussen iemand met een retesnelle pc + game toetsenbord en muis ten opzichte van de casual pc gamer die dat niet heeft. De eerste heeft veel te veel voordeel.
Mja ieder zijn ding. Ik vind het wel prettig dat iedereen op de console dezelfde handicap heeft (tv en controller)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
cypher21 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 08:28:
[...]

Zolang de console niet gehackt is, zul je geen hackers zien in dit soort spellen.

Op de PC zit er een enorm verschil tussen iemand met een retesnelle pc + game toetsenbord en muis ten opzichte van de casual pc gamer die dat niet heeft. De eerste heeft veel te veel voordeel.
Mja ieder zijn ding. Ik vind het wel prettig dat iedereen op de console dezelfde handicap heeft (tv en controller)
Oh ik val ik categorie 1 en heb dus voordeel. Klopt wel en dat bevalt me prima. Console krijg je alleen voordeel met scuf en goede headset

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 04:49:
[...]

Tja ik heb er dus 3. Maarja ik speel dan ook iets meer. Maar nu valt het nog wel mee omdat het redelijk moeilijk is. Van de 3 die ik heb gezien, hebben nu 2 een gameban. Maar kijk dit maar over 2/3 jaar. Allemaal modded lobbys en hackers.
Is het allemaal met BO2 zo erg dan? Met playerhosting krijg je dat wel ja, maar op de PC heb je dat niet dus moet je het op de 'klassieke' manier doen met aimbots en wallhacks en daar zitten ze wel redelijk op bij Treyarch.
[...]
Valt ook wel mee. Ik denk dat je flink onder minimum specs moet gaan zitten voordat het echt onspeelbaar wordt en zolang je muis en toetsenbord het gewoon doen en comfortabel zijn (wat niet duur hoeft te zijn), kan je ook wel prima meekomen. 'Goede' muis en keyboard is meer een luxe dan een vereiste.

Zelfs met een controller kan je nog wel meekomen op de pc als je er maar een beetje goed mee om kan gaan. Het is niet zo dat iedereen op de pc supergoed is ofzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Als je op pc gamet met een slechte muis en toetsenbord is dat je eigen schuld ... Een normale muis en toetsenbord voldoet al prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik speel gewoon op een 1 ms monitor op mijn Playstation hoor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Laatst online: 09:36
xelfer schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:56:
[...]

Ik op een 0,5 ms :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop wel dat ze ooit de matchmaking fixen van deze game :(. Met mijn stats is het echt onmogelijk om in mijn eentje de game te spelen. De teammates die ik toegewezen krijg zijn dusdanig slecht dat ze met groot gemak 0-37 of slechter kunnen gaan in een game (en dat is ook meerdere keren al gebeurt; heb er zelfs 1 gehad met 0-43).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 23:46
Waar ik van baal is dat ze de perk Ghost zo geminimaliseerd hebben dat je er in principe geen gebruik van kunt maken. In vorige Cod's (tot MW3) was dit een normale perk: niet op de radar gezien worden en nu moet je lopen om niet gezien te kunnen worden. Ik flank altijd maar dat heeft nu weinig zin: als ik weet dat er een tegenstander aankomt, als ik hem hoor, dan ga ik even liggen en hopla. Maar nu moet ik expres door blijven lopen zodat hij me niet kan zien op de radar wat een onnodig onderling vuurgevecht oplevert.

Resultaat: ik sta 50% van de tijd UAV's uit de lucht te schieten.

Nee doe mij maar MW1, MW2, MW3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-09 15:44

n2theb

Tweakers Abonnee

xelfer schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:56:
[...]

Hoeveel verschil merk je met een 1 ms monitor en eentje met 5ms? Ik zelf heb geen idee hoeveel verschil het is. Ik speel zelf op een Dell u2515h.
xelfer schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 12:09:
Ik hoop wel dat ze ooit de matchmaking fixen van deze game :(. Met mijn stats is het echt onmogelijk om in mijn eentje de game te spelen. De teammates die ik toegewezen krijg zijn dusdanig slecht dat ze met groot gemak 0-37 of slechter kunnen gaan in een game (en dat is ook meerdere keren al gebeurt; heb er zelfs 1 gehad met 0-43).
Naast matchmaking mogen ze het spawnen ook wel wat verbeteren, diverse keren gehad dat ik dood ging en spawnde dat ik meteen weer dood was doordat er een tegenstander gewoon om de hoek stond of net aan kwam lopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
n2theb schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 12:28:
[...]

Hoeveel verschil merk je met een 1 ms monitor en eentje met 5ms? Ik zelf heb geen idee hoeveel verschil het is. Ik speel zelf op een Dell u2515h.

[...]

Naast matchmaking mogen ze het spawnen ook wel wat verbeteren, diverse keren gehad dat ik dood ging en spawnde dat ik meteen weer dood was doordat er een tegenstander gewoon om de hoek stond of net aan kwam lopen..
Ik denk dat het verschil tussen 1 en 5 ms veel minder belangrijk is dan de input lag van je monitor.

En ja het spawnen is verrot.
Je kan zelfs spawn campen wat in ghosts gewoon helemaal niet mogelijk was. omdat er meer dan genoeg spawn plekken waren op andere punten in de map.

In FFA is het wat mij betreft gewoon onspeelbaar zelfs met 8 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

computerjunky schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 12:38:
[...]

En ja het spawnen is verrot.
Je kan zelfs spawn campen wat in ghosts gewoon helemaal niet mogelijk was. omdat er meer dan genoeg spawn plekken waren op andere punten in de map.

In FFA is het wat mij betreft gewoon onspeelbaar zelfs met 8 man.
Ik heb zelfs gemerkt dat er soms echte campers in een map zitten en die zitten dan per ongeluk op zn spawn point... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xelfer schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 12:09:
Dat was ik niet hoor, ik maak meestal nog wel een kill of drie O-)

Heeft er nog iemand tips en tricks om solo de zombies te doen? Ik kom maar niet verder dan ronde vier :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Sj44k13 schreef op maandag 23 november 2015 @ 21:46:
Dat bomen level mogen ze wel eens optimaliseren. Krijg daar best flinke fps drops, terwijl alle andere maps prima spelen. En ik vind het een prul level... Zuig er altijd :p
Redwood bedoel je?
Is inderdaad een iets moeilijkere map.
Als ik ze met men vrienden speel (3-4 man) dan gaat het vaak beter omdat je elkaar kan zeggen waar ze lopen. Anders zijn er te veel omwegen en blijf je beter langs de rand van de map!

had gisteravond weer heel wat issues om te verbinden op ps4. Vanaf ik in een party speel, duurt het vaak 2-3min voor we medespelers vinden. Echt irritant want welk spel wilt 'alleen online spelen' nu promoten :F

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

SoulsOnFire schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 13:32:
[...]
had gisteravond weer heel wat issues om te verbinden op ps4. Vanaf ik in een party speel, duurt het vaak 2-3min voor we medespelers vinden. Echt irritant want welk spel wilt 'alleen online spelen' nu promoten :F
Dit probleem had ik gisteren met een vriend van mij ook, we konden moeilijk in een server komen en als we erin zaten was het aan het laggen.. Toen ik apart ging was het ook nog drama maar wel beter als met een party. Maar mooi dat jij het probleem ook had, want dat zou betekenen dat het iets met de servers was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
rolandos582 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 04:49:
Maar kijk dit maar over 2/3 jaar. Allemaal modded lobbys en hackers.
Ik heb onlangs ook een 20 tal uur Black Ops I en II gespeeld en daar heb ik zelf helemaal geen cheaters gezien.. (buiten mss max prestige al dan niet legit, but who cares als het dat maar is..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Jack_Mojo schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 12:27:
Waar ik van baal is dat ze de perk Ghost zo geminimaliseerd hebben dat je er in principe geen gebruik van kunt maken. In vorige Cod's (tot MW3) was dit een normale perk: niet op de radar gezien worden en nu moet je lopen om niet gezien te kunnen worden. Ik flank altijd maar dat heeft nu weinig zin: als ik weet dat er een tegenstander aankomt, als ik hem hoor, dan ga ik even liggen en hopla. Maar nu moet ik expres door blijven lopen zodat hij me niet kan zien op de radar wat een onnodig onderling vuurgevecht oplevert.

Resultaat: ik sta 50% van de tijd UAV's uit de lucht te schieten.

Nee doe mij maar MW1, MW2, MW3.
Ben hier alleen maar blij mee. Dit is om het campen tegen te gaan.
Pagina: 1 ... 24 ... 68 Laatste