• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:13
FireFoz schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:36:
[...]

Het kan natuurlijk ook zo zijn de ander gewoon sneller/beter is :) Ik ben zelf al in de 30 en ik denk dat ik een 13 jarig jochie gewoon nooit bij zal kunnen benen....je wordt gewoon langzamer als je ouder wordt.

Ik ben het wel met je eens dat je soms gevechten verliest waarin het eigenlijk niet mogelijk zou moeten kunnen zijn. Wellicht is het een combinatie van een goede speler en lag. Het enige wat ik kan zeggen is vergeet niet dat het bij lag andersom ook vaak gebeurd alleen dat heb je dan niet door. Overall zou het iedereen moeten overkomen en daardoor weer gelijk trekken. Gelukkig ga je als het goed is in de meeste gevallen niet zo dood.
Ik ben 22 en ik merk al dat ik het broertje van mijn beste maat niet kan bijhouden, 16 jaar oud. Die gasten pikken het echt bizar snel op, maar hetzelfde meen ik mezelf te kunnen herinneren over mezelf toen ik Modern Warfare & Modern Warfare 2 speelde. Ondertussen ben ik ook redelijk gewent gelukkig en ga ik over het algemeen gemiddeld met een K/D van 1.6 door een match.
Net in één potje dom vijftien uav/antiuav's neergehaald... man man man. Op een gegeven moment hingen er zelfs drie uav, een cuav én een rapsdeploy in de lucht. En wat doet mijn team? Die speelt horizontaal tdm :')

In andere CoDs konden er maar een paar killstreaks tegelijk maar volgens mij zit er nu geen limiet op?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Vrijdag schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:18:

In andere CoDs konden er maar een paar killstreaks tegelijk maar volgens mij zit er nu geen limiet op?
Jawel, volgens mij kun je alleen maar uav en cuav meerdere tegelijkertijd inroepen.

Wraith, hellstorm etc. kan maar 1 tegelijkertijd volgens mij.

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 09:11

Zucht, ik zei nog zo; Blijf nou van C af... :+

Als het regent in mei, dan is april voorbij

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-04 17:37
aDutchCow schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:27:
[video]

Haha best bizar dit

PSN: Wauzer010

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 22:41

Jumpiefox

Hoi ?

[video]

Hahaha, heeeeerlijk gewoon. :9~

The first casualty in war is always the truth...

• donvalentino

donvalentino

[video]

Haha nice!! Dit zijn echt de lekkerste :D

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

RamonK schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:10:
De laatste paar reacties maken wel heel erg duidelijk waarom ik gestopt ben met de nieuwe CoD games kopen...
Gewoon lekker muten, Altijd wel van die wannabe MLG gasten die met nauwlijks een KD van 2.0 pro lopen doen en irritant gaan doen. Alsof ze betaald krijgen om te gamen.

• DonnyL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-09 21:26
falcon123 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:38:
[...]

Dit soort dingen zijn toch wel bijzonder, wat bedoel jij met onspeelbaar? Ik heb een i5 3570 en een r9 290 tri-x en 16gb ram en het speelt echt super soepel bij mij, ik haal makkelijk 100+ fps @1080p

Ik gebruik de volgende in game settings:
[afbeelding]
[afbeelding]

Bij MP is het bij mij sowieso Performance(meer fps)>Graphics
bij SP niet
Ik vind het ook heel apart, maar toch hebben genoeg mensen er last van. Heb nog precies jouw settings overgenomen maar heb nog steeds de stutters en korte FPS drops naar 20/30/40. Met een R9 290 zou je toch op zijn minst moeten verwachten dat je alles kan maxen in een spel als dit met 60 fps naar mijn mening. Hoop dat er snel een update uitkomt, die Freerun mode ben je na een uurtje ook wel zat...

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:30
[video]

Nice! deze kills zijn het lekkerste van allemaal.

Maar wel erg vroeg om je rockets los te laten, of heeft dit zijn voordeel juist?

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:59
Buizerd__NL schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:30:
[...]

Maar wel erg vroeg om je rockets los te laten, of heeft dit zijn voordeel juist?
Viel mij ook op, ik wacht juist altijd moeilijk lang omdat ze anders alle kanten op gaan. Maar wellicht toch maar eens zo vroeg loslaten.

• aDutchCow
Buizerd__NL schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:30:
[...]

Kwam omdat ik ze als een grote clusterfuck samen zag zitten haha. En toen panikeerde ik ook haha. Want niet veel later was de ronde afgelopen haha

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09 15:51
Man wat zijn er vak updates om te downloaden, gister en vandaag ook weer..
Wel raar, ik had net tussen de 100-200 ms ping en daarmee ging mijn K/D ratio alleen maar van omhoog :+

• rolandos582
Batiatus schreef op donderdag 12 november 2015 @ 20:01:
Man wat zijn er vak updates om te downloaden, gister en vandaag ook weer..
Wel raar, ik had net tussen de 100-200 ms ping en daarmee ging mijn K/D ratio alleen maar van omhoog :+
Ik speel altijd op 30-40 ping, waaardoor alels vloeiend is. Met een ping van 100+ lagg je zo hard, dat anderen je moeilijk kunnen raken 8)7 8)7

Het enige wat nog in de weg kan zitten is hostvoordeel/nadeel. Als je host bent heb je meer lagg, als je tegen een host speelt dan

[ Voor 13% gewijzigd door rolandos582 op 12-11-2015 20:16 ]

• rickwi
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-09 19:46
Weet iemand over er misschien een update komt voor de mensen, die met 8GB ram op hoogste setting spelen? krijg naar en half uur namelijk veel lag.

• jeroni1976
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-10-2022
Vraagje. ...

Kun je ook offline om te trainen tegen bots?
Wil wel even een soort van basis leggen alvorens ik online ga hahahaha

• jeroni1976
Top. ......ik vroeg mij dit af,omdat ik alleen free run kon selecteren volgens mij.

Goed te lezen dat dit dus wel kan

• rolandos582
rickwi schreef op donderdag 12 november 2015 @ 21:12:
Weet iemand over er misschien een update komt voor de mensen, die met 8GB ram op hoogste setting spelen? krijg naar en half uur namelijk veel lag.
Hmmm dus je speelt met 8GB op de hoogste settings maar na 30min krijg je lagg? Als je je device manager erbij pakt, staat je ram dan ook helemaal vol? Wss omdat hij dan vol zit, krijg je lagere snelheden/lagg.

Bij mij pakt hij namelijk al snel 4-6GB. Dus ik zou het niet zo gek vinden als je ook nog chrome / andere dingen open hebt staan.

Wat gebeurt er als je je settings omlaag schroeft?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Nou nou, wat een haantjes allemaal hier zeg. Laat ik dan maar zeggen dat ik de allerbelangijkste speler hier ben. Meestal heb ik onder de tien kills en meer dan 25 deaths. Hiermee draag ik bij aan het geluk van anderen en dat is me best wel wat waard 8)

Want waar zouden de winnaars zijn zonder mij? Helemaal nergens want dan zouden ze met elkaar opgescheept zitten en dus nooit winnen :P

[ Voor 21% gewijzigd door Vrijdag op 12-11-2015 21:58 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
DonnyL schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:28:
[...]

Ik vind het ook heel apart, maar toch hebben genoeg mensen er last van. Heb nog precies jouw settings overgenomen maar heb nog steeds de stutters en korte FPS drops naar 20/30/40. Met een R9 290 zou je toch op zijn minst moeten verwachten dat je alles kan maxen in een spel als dit met 60 fps naar mijn mening. Hoop dat er snel een update uitkomt, die Freerun mode ben je na een uurtje ook wel zat...
Gebruik anders is Display Driver Uninstaller om grondig alle AMD GPU drivers te verwijderen en dan opnieuw de AMD Beta drivers Misschien is dat niet echt lekker gegaan... Tenzij je normaal altijd al DDU gebruikt.

Ik gebruik altijd DDU voordat ik nieuwe drivers ga installeren en dit heeft tot nu altijd goed resultaat geleverd.
Daarnaast sluit ik ook alle onnodige applicaties die ik niet nodig heb, maar ik kan eigenlijk ook nog wel goed spelen met bijv. een Twitch stream op tweede scherm maar verlies dan wel wat FPS.

[ Voor 8% gewijzigd door falcon123 op 12-11-2015 22:34 ]

Verwijderd

Iemand ervaring met de xbox one elite controller en BO3?
Heb hem net na enige twijfels toch maar besteld.

• falcon123
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 22:38:
Iemand ervaring met de xbox one elite controller en BO3?
Heb hem net na enige twijfels toch maar besteld.
Here you go :) https://www.reddit.com/r/...he_xbox_elite_controller/

Ik heb persoonlijk nog geen ervaring ermee gehad, maar ik neem dat je hem voor xbox wilt gebruiken aangezien hij ook op de PC gebruikt zou kunnen worden.

[ Voor 18% gewijzigd door falcon123 op 12-11-2015 22:41 ]

Verwijderd

falcon123 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 22:40:
[...]

Here you go :) https://www.reddit.com/r/...he_xbox_elite_controller/

Ik heb persoonlijk nog geen ervaring ermee gehad, maar ik neem dat je hem voor xbox wilt gebruiken aangezien hij ook op de PC gebruikt zou kunnen worden.
Thanx maat...
Ja voor de xbox one. Moest toch een extra controller hebben, kan ik beter gelijk een goede kopen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2015 22:43 ]

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

Allemachtig... ik probeer de campaign te spelen, maar het crashed om de haverklap... Ik heb nog nooit zo'n onstabiele game gehad. Ik kan misschien 5-10 minuten spelen en dan hangt het spel weer :( Meh...

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
Ach ja, ben er niet trots op maar het is de realiteit
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/l8ySwwh.png

• falcon123
  • Niet online
Acid_Burn schreef op donderdag 12 november 2015 @ 22:45:
Allemachtig... ik probeer de campaign te spelen, maar het crashed om de haverklap... Ik heb nog nooit zo'n onstabiele game gehad. Ik kan misschien 5-10 minuten spelen en dan hangt het spel weer :( Meh...
Wat zijn je specs? Alle drivers bijgewerkt naar laatste versie en de pc fixes toegepast ook al zijn die volgens mij niet meer nodig met de laatste patch ofzo(die working thread van 4 naar 2 instellen)

[ Voor 12% gewijzigd door falcon123 op 12-11-2015 22:51 ]

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Mijn drivers zijn up2date... Ik heb gewoon de versie van steam.. die zou toch alle fixes moeten hebben?.. Er zijn geen verdere updates voor...

Ik draai het op een i5-3570, 16GB geheugen en AMD HD7870 op Windows 10. Ik heb mijn settings nu zo staan dat als het draait het 60+ fps draait. Ik ben nu de AMD beta drivers aan het installeren, kijken of dat wat uithaalt.

• falcon123
  • Niet online
Acid_Burn schreef op donderdag 12 november 2015 @ 22:52:
Mijn drivers zijn up2date... Ik heb gewoon de versie van steam.. die zou toch alle fixes moeten hebben?.. Er zijn geen verdere updates voor...

Ik draai het op een i5-3570, 16GB geheugen en AMD HD7870. Ik heb mijn settings nu zo staan dat als het draait het 60+ fps draait. Ik ben nu de AMD beta drivers aan het installeren, kijken of dat wat uithaalt.
De AMD Beta drivers schijnen wel erg goed te helpen.

Ik heb eigenlijk dezelfde processor en hoeveelheid RAM alleen de r9 290 tri-x als GPU.
Maar met een 7870 verwacht ik ook niet dat je goede frames krijgt op hoogste settings of veel settings op hoog(shadows kosten voornamelijk erg veel fps) als dat eventueel je doelstelling is of zo ingesteld hebt staan.

Ik weet ook niet of je veel resources/applicaties op de achtergrond hebt draaien? Miss. taskmanager op 2e scherm of windowed spelen op iets lagere resolutie om zo je taskmanager in de gaten te houden. Zo dat je kunt zien of het aan de ligt CPU ligt (telkens naar 100% vliegt) of simpelweg de GPU (drivers).

[ Voor 36% gewijzigd door falcon123 op 12-11-2015 23:00 ]

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

FPS is het probleem niet... ik heb wel de fps cap uitgezet en dan heeft de CPU het heel druk. Voor de rest wordt mijn GPU niet te heet ofzo. Ik heb het net met de beta drivers geprobeerd, maar na een verse reboot kon ik ook maar weer een paar minuten spelen. :/

• falcon123
  • Niet online
Acid_Burn schreef op donderdag 12 november 2015 @ 23:05:
FPS is het probleem niet... ik heb wel de fps cap uitgezet en dan heeft de CPU het heel druk. Voor de rest wordt mijn GPU niet te heet ofzo. Ik heb het net met de beta drivers geprobeerd, maar na een verse reboot kon ik ook maar weer een paar minuten spelen. :/
Cap de fps is op 59. Door de cap eraf te halen moet de CPU idd veel meer werk doen. Ik zit zelf op Windows 10 x64, zal zo ff kijken hoeveel bo3 qua cpu % gebruikt. Hoe heb je je drivers geinstalleerd? Eerst DDU en dan nieuwe drivers of standaard verwijderd en dan nieuwe drivers? Zou je het is met DDU kunnen proberen? :P Zie link ervan in aantal posts terug van mij.

Maak anders is een screenshot van je in game graphic settings :)

[ Voor 19% gewijzigd door falcon123 op 12-11-2015 23:14 ]

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:57
Acid_Burn schreef op donderdag 12 november 2015 @ 23:05:
Cap je fps op 60 (of 58 als je op een 60hz monitor zit) en verlaag je settings totdat je dat haalt. Sowieso textures niet op ultra zetten.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Ik zei al dat ik 60+ fps haal, dus die settings hoeven niet terug ;) ik zal die cap er eens op zetten.. ik heb ook net die WorkerThreads = 2 aan mijn config toegevoegd. Eens kijken of dat soelaas brengt.

En trouwens, yay, hcdom zit er weer in 😀

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Na een tijdje lijkt het spel steeds minder te draaien hier. Ik mis dan shots door mouse lag die er eerst niet Is, waarschijnlijk door fps drops. Heel irritant.

• falcon123
  • Niet online
Vrijdag schreef op donderdag 12 november 2015 @ 23:17:
En trouwens, yay, hcdom zit er weer in 😀
Oh nice, Ik zag dat David Vonderhaar er al een post over had gemaakt op Reddit over HC playlists.

https://www.reddit.com/r/...sfo3p/hardcore_playlists/
---------------

Black ops 3 zit rond de 70% CPU gebruik bij mijn i5 3570 alleen bij opstarten gaat die even naar 100%

[ Voor 14% gewijzigd door falcon123 op 12-11-2015 23:40 ]

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Net mijn missie uit kunnen spelen... Het lijkt nu wat stabieler te zijn :)

• Cobiwan
  • Niet online
Hoop echt dat ze snel die haymaker nerfen. Verziekt het spel aardig. Constant dat rotgeluid en soms hele teams die ermee rondlopen.

• falcon123
  • Niet online
Sj44k13 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 23:41:
Hoop echt dat ze snel die haymaker nerfen. Verziekt het spel aardig. Constant dat rotgeluid en soms hele teams die ermee rondlopen.
In Nuketown liepen er idd op pc ook een hele zooi mensen met dat wapen rond idd. Kaal is de haymaker nog niet super maar met de juiste attachments erop is wel echt een beest.

• Cobiwan
  • Niet online
falcon123 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 23:45:
[...]

In Nuketown liepen er idd op pc ook een hele zooi mensen met dat wapen rond idd. Kaal is de haymaker nog niet super maar met de juiste attachments erop is wel echt een beest.
Ja, je wordt op best grote afstand door zo'n ding weggemaaid :(

• falcon123
  • Niet online
Sj44k13 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 23:46:
[...]

Ja, je wordt op best grote afstand door zo'n ding weggemaaid :(
Sometimes u need to fight fire with fire :P

• Cobiwan
  • Niet online
falcon123 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 23:47:
[...]

Neh, ik heb zo mijn principes :P. Misschien een shotgun die niet automatisch schiet, maar niet die haymaker.

Verwijderd

Gorgon, aka full auto scout, met full map range en zero damage drop off.. 2hit kill. Mag van mij ook wel wat minder :P

• falcon123
  • Niet online
Sj44k13 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 23:48:
[...]

Neh, ik heb zo mijn principes :P. Misschien een shotgun die niet automatisch schiet, maar niet die haymaker.
Ik moet zeggen, ik heb laatst een beetje met mijn sensitivity en dpi zitten spelen maar ik kan nu ook behoorlijk goed schieten met die laatste shotgun. Ik zag laatst iemand daar ook echt ass mee kicken op in nuketown. Tijdens de beta ownde ik ook behoorlijk hard met die eerste shotgun maar die hebben ze naar mij gevoel wel wat veranderd ten op zichte van de beta.
Frostbite schreef op donderdag 12 november 2015 @ 23:51:
Gisteren was er zo'n kiddo die een sniper rifle gebruikte meer als assautl wapen. Hoorde je elke keer psss pss pss pss pss (en was je dood)

Echt het werd op een gegeven moment gewoon bloed irritant zeker in hc ctf. Ben blij te lezen dat hc dom terugkomt.
Zo'n Drakon(semi auto) sniper zeker?

[ Voor 39% gewijzigd door falcon123 op 12-11-2015 23:52 ]

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Gisteren was er zo'n kiddo die een sniper rifle gebruikte meer als assautl wapen. Hoorde je elke keer psss pss pss pss pss (en was je dood)

Echt het werd op een gegeven moment gewoon bloed irritant zeker in hc ctf. Ben blij te lezen dat hc dom terugkomt.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• rolandos582
Frostbite schreef op donderdag 12 november 2015 @ 23:51:

Ja die auto sniper. komt ook in elke game voor met een silencer. Een sniper die zo snel schiet is unreal
falcon123 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 23:47:
[...]

Zo is het, het is niet dat de winmaker heel OP is. Hij is gewoon hatelijk om tegen te spelen omdat mensen geen counter weten. Maar zo'n veper of vesp of w/e met rapid fire wint ook echt wel als je een beetje kan aimen. Doordat die moeilijk snel schiet

Hoe laat je eigen je hell storm afgaan op PC? Ik zie mensen dat ding gebruiken, soort van boost en dan pas uit elkaar laten gaan. Welke knop is dat exact?

[ Voor 7% gewijzigd door rolandos582 op 13-11-2015 07:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheunG
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-02-2021

TheunG

Voor al uw bouwproblemen

Call of Duty Black Ops 3 valt voor mij echt tegen. Hetzelfde probleem is er als met Call of Duty Ghosts, deze is ook ontzettend tegen gevallen, dit komt allemaal door het feit dat het spel gewoonweg slecht geoptimaliseerd is.

Mijn settings zijn allemaal low en render resolution op 100% en nog haal ik de 60 frames soms niet. Ik ben hierin zeer teleurgesteld, des te meer omdat ik Battlefield 4 maxed draai met makkelijk steady 60 frames.

Verder zuipt hij Ram, heb er 8 GB in zitten, maar hij neemt er makkelijk 5GB van in beslag.

Al met al vind ik dat de game er grafisch slecht uit ziet, ondanks dat het zoveel kracht kost om low settings te laten zien. De game is slecht geoptimaliseerd doordat er 2 wapens sterk overpowered zijn (haymaker(shotgun) en Drakon(sniper)). Ik had mijzelf al afgezworen om een Call of Duty game te kopen, na de flop van Ghosts. Nu doe ik het nogmaals.

Ik hoop dat er snel een patch komt, die voornamelijk het probleem kan oplossen voor het probleem met de graphics tov de gebruikte hardware. Na mijn idee is dit compleet uit balans.

Specs: Asus Sabertooth 990FX R2.0, AMD FX-8320, Kingston HyperX Predator KHX28C12T2K2/8X, Asus GTX780-DC2OC-3GD5 & Asus ROG Swift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Laatst online: 12-09 18:30
Ik heb een nieuw probleem wat ik nog niet eerder heb gehad. Gister kreeg ik dus die grote Windows 10 update, moest natuurlijk de drivers van mijn videokaart opnieuw installeren.. CoD runt goed, heb de FPS capped etc etc alles op hoogste settings bla bla, maar laat ik ff over het probleem gaan hebben. Soms renderen bepaalde opjecten (zoals auto's, muren, barrels) heel laat en pas als ik er heel dicht bij in de buurt ga staan (zelfs dan duurt het nog ongeveer 2 seconden om "scherp" te worden). Dus het lijkt soms alsof bepaalde objecten gewoon best wel wazig zijn. Hebben meerdere mensen hier last van?

Ik heb overigens geen flauw idee of dit ook voor de update zo was, of dat ik er nu gewoon teveel op let omdat ik dit "toevallig" ben tegengekomen.

Ik heb een XFX R9 390X

[ Voor 12% gewijzigd door BlazeMuis op 13-11-2015 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini-Vidi-Vici
  • Laatst online: 15-05-2024
Met welke instellingen spelen jullie qua mouse sensitivity en DPI? ik word namelijk helemaal gek van het feit dat ik alles net niet raak doordat ik te ver uitschiet. Ook de damage die ik dan doe houd ze altijd net genoeg in leven om mij te killen.....

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

TheunG schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 08:39:
Call of Duty Black Ops 3 valt voor mij echt tegen. Hetzelfde probleem is er als met Call of Duty Ghosts, deze is ook ontzettend tegen gevallen, dit komt allemaal door het feit dat het spel gewoonweg slecht geoptimaliseerd is.

Mijn settings zijn allemaal low en render resolution op 100% en nog haal ik de 60 frames soms niet. Ik ben hierin zeer teleurgesteld, des te meer omdat ik Battlefield 4 maxed draai met makkelijk steady 60 frames.

Verder zuipt hij Ram, heb er 8 GB in zitten, maar hij neemt er makkelijk 5GB van in beslag.

Al met al vind ik dat de game er grafisch slecht uit ziet, ondanks dat het zoveel kracht kost om low settings te laten zien. De game is slecht geoptimaliseerd doordat er 2 wapens sterk overpowered zijn (haymaker(shotgun) en Drakon(sniper)). Ik had mijzelf al afgezworen om een Call of Duty game te kopen, na de flop van Ghosts. Nu doe ik het nogmaals.

Ik hoop dat er snel een patch komt, die voornamelijk het probleem kan oplossen voor het probleem met de graphics tov de gebruikte hardware. Na mijn idee is dit compleet uit balans.
Ik heb daar tot nu toe helemaal geen last van op de PS4, inmiddels mijn kd van 1.2 naar 2.3verhoogd en in die tijd ben ik maar een paar snipers tegen gekomen die echt goed waren en nog maar een handjevol keren gekilled door de haymaker.

Gisteren weer een paar uur gespeeld en de dredge geunlocked en gebruikt...holy shit wat een wapen! gelijk door gegaan totdat ie level 11 was en FMJ had geunlocked en wat is het toch een bazenwapen. Bijna geen recoil, super range en genoeg bullets om een team 2x te killen. Echt een leuk wapen om mee te spelen! Als die maxed is ga ik een SMG gebruiken/maxen. Dan heb ik in elk wapengroep minstens 1 wapen gemaxed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
PAHvandam schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 09:08:
Met welke instellingen spelen jullie qua mouse sensitivity en DPI? ik word namelijk helemaal gek van het feit dat ik alles net niet raak doordat ik te ver uitschiet. Ook de damage die ik dan doe houd ze altijd net genoeg in leven om mij te killen.....
Zet in ieder geval smoothing en acceleratie op 0 om te beginnen. Zit je windows sens op 6/11 en enhance pointer precision uit. Installeer ook MarkC mouse fix.

Ga dan kijken hoeveel centimeter je nodig hebt met je muis om een 360 graden draai te maken. Als dat een (paar) centimeter is, dan zou ik aan raden om je DPI of ingame sens te verlagen. :)

Je kan altijd later nog wat acceleratie ingame toevoegen als je denkt dat je met grote snelle bewegingen weer te traag bent voor je gevoel.
wesley17 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 08:44:
Ik heb een nieuw probleem wat ik nog niet eerder heb gehad. Gister kreeg ik dus die grote Windows 10 update, moest natuurlijk de drivers van mijn videokaart opnieuw installeren.. CoD runt goed, heb de FPS capped etc etc alles op hoogste settings bla bla, maar laat ik ff over het probleem gaan hebben. Soms renderen bepaalde opjecten (zoals auto's, muren, barrels) heel laat en pas als ik er heel dicht bij in de buurt ga staan (zelfs dan duurt het nog ongeveer 2 seconden om "scherp" te worden). Dus het lijkt soms alsof bepaalde objecten gewoon best wel wazig zijn. Hebben meerdere mensen hier last van?

Ik heb overigens geen flauw idee of dit ook voor de update zo was, of dat ik er nu gewoon teveel op let omdat ik dit "toevallig" ben tegengekomen.

Ik heb een XFX R9 390X
Heb ik een paar dagen geleden ook een keer last van gehad in de singleplayer. Buggy LoD of texture streaming neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 13:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Relative schreef op donderdag 12 november 2015 @ 22:47:
Ach ja, ben er niet trots op maar het is de realiteit
[afbeelding]
Denk dat alleen mijn kills en W/L Ratio hoger is, de rest veruit lager :P Je mag er wel trots op zijn :P

Ik heb mijn movement inmiddels op 8 staan, nog is de scoped movement veel te laag, waarom heeft die game geen aparte scoped en nonscoped movement settings op consoles?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
http://imgur.com/qnbmBCx
Ging wel redelijk gister :). Leuke gamemode als je niet te offensive speelt, anders maakt je K/D een freefall

[ Voor 48% gewijzigd door Batiatus op 13-11-2015 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren een mooi potje, ondanks verloren. Ik had de minste kills (7) maar omdat ik een paar plekken had gecapped en verder echt heel veel c/uav's uit de lucht had geknald stond ik toch bovenaan met de hoogste score 😀
Alleen wel balen dat het vliegtuig met die mehanische dustbowls vier motoren heeft die je moet raken. Dus twee keer schieten, rondrennen en proberen wat nuttigs te doen, doodgaan en dan nog twee keer schieten. Misschien die andere launcher equippen. Die kan vier keer schieten.

Ook leuk: een care package dropship neerhalen voordat de package is gedropt 😈
Batiatus schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 09:53:
http://imgur.com/qnbmBCx
Ging wel redelijk gister :). Leuke gamemode als je niet te offensive speelt, anders maakt je K/D een freefall
K*t skillzz? Lekkere gamertag 😛

[ Voor 20% gewijzigd door Vrijdag op 13-11-2015 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
Weet iemand wat het prestigen van je wapen precies inhoudt behalve dat ie reset?

Als je dan zelf prestige gaat is ie dan meteen unlocked als je weer level 1 bent?

Om Diamond camouflage te halen moet je alle wapens uit dezelfde categorie gold hebben, maar dat lukt toch nooit tijdens 1 prestige?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Camo's blijven doorlopen. Alleen de attachment moet je weer unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03
FireFoz schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:22:
Weet iemand wat het prestigen van je wapen precies inhoudt behalve dat ie reset?

Als je dan zelf prestige gaat is ie dan meteen unlocked als je weer level 1 bent?

Om Diamond camouflage te halen moet je alle wapens uit dezelfde categorie gold hebben, maar dat lukt toch nooit tijdens 1 prestige?
Gewoon hetzelfde als BO2. Is je wapen level max dan kun je die prestigen. Je verliest je vrijgespeelde attachments en begint weer op level 1(met 1 ster) , maar kan nu een clan tag erop plakken.
Als je daarna nog een keer je wapen prestiged dan kun je er een killcounter opplakken.

Je kunt dus gewoon verder spelen. Ik heb de Kuda nu geprestiged. Vind hem te vergelijken met de UMP. Gewoon een sterk wapen zonder al te veel recoil.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Lukt wel hoor, gister gedaan met mijn Locus :)
Daarna pas in prestige gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Volgens mij krijg je, wanneer je je wapen 2 keer geprestiged hebt, een kill counter in je wapen display ofzoiets. Dat lijkt me wel een leuke toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 15:41

Tripl3 D

Brother in Arms

Dit dus.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Vrijdag schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:05:
Alleen wel balen dat het vliegtuig met die mehanische dustbowls vier motoren heeft die je moet raken. Dus twee keer schieten, rondrennen en proberen wat nuttigs te doen, doodgaan en dan nog twee keer schieten. Misschien die andere launcher equippen. Die kan vier keer schieten.
Altijd de Black Cell. De andere is niet zo fantastisch tegen andere spelers, dus niet echt een reden om die mee te nemen, behalve misschien tegen de robot in Safeguard, maar dan kan je beter de Warmachine nemen.

Die eerste pistol is nog best aardig als primary. Redelijke 3-hit kill range en met high caliber wordt het 1 headshot + 1 bodyshot. Long barrel doet er niet zoveel op en red dot sights moet je ook niet proberen door de model recoil. Max firerate is redelijk uncapped zo te zien. Dual wield LCAR9 lijkt me ook wel wat, maar nog niet unlocked in ranked helaas. Maar dan kan je weer geen launcher meenemen (hoewel in de scorestreak spam in Hardpoint wel weer meevalt en er sowieso meer objective minded spelers zijn daar die ook scorestreaks neerhalen).

[ Voor 30% gewijzigd door Gundogan op 13-11-2015 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
Gisteren een mooi potje, ondanks verloren. Ik had de minste kills (7) maar omdat ik een paar plekken had gecapped en verder echt heel veel c/uav's uit de lucht had geknald stond ik toch bovenaan met de hoogste score 😀

[...]

Dat ben ik niet, ik heb mijn gamertag zelfs geselecteerd. Kijk eens goed 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

[...]

Neeeee, kan dat echt? hahaha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
Dus stel ik maakt m'n Pharo prestige, en ga daarna zelf prestigue, dan is die Pharo meteen weer beschikbaar als ik level 1 ben?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

FireFoz schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 12:47:
Dus stel ik maakt m'n Pharo prestige, en ga daarna zelf prestigue, dan is die Pharo meteen weer beschikbaar als ik level 1 ben?
Volgens mij is niks meer beschikbaar als je prestige doet. Je krijgt wel een token ofzo om iets gelijk te unlocken. De wapens etc unlock je weer via de levels die je moet hebben. Het enige wat je dan gelijk hebt ( volgens mij) is dat wanneer je een wapen unlocked alle attachments beschikbaar zijn.

Tenzij je natuurlijk de wapen prestiged, dan ook de attachments niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Heeft iemand toevallig gebruik gemaakt van het Black Ops 3 loyalty program? Zo ja, heb jij je items(camo etc) ervan al ontvangen?

https://www.callofduty.com/blackops3/loyalty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
Goede middag,

Ik had begrepen dat je ook offline tegen bots kunt spelen. ....om te trainen.Ik heb aardig in de menu's gezocht maar het lukt me niet.

Iemand enig idee hoe en waar dat moet?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
jeroni1976 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:56:
Goede middag,

Ik had begrepen dat je ook offline tegen bots kunt spelen. ....om te trainen.Ik heb aardig in de menu's gezocht maar het lukt me niet.

Iemand enig idee hoe en waar dat moet?

Alvast bedankt
Start spel op>Multiplayer>custom games>Setup game>setup bots of iets dergelijks.

Daar kan je dan de hoeveelheid bots instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
Thks.......dacht dat je offline moest selecteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Laatst online: 17:13
falcon123 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:53:
Heeft iemand toevallig gebruik gemaakt van het Black Ops 3 loyalty program? Zo ja, heb jij je items(camo etc) ervan al ontvangen?

Krijg een error als ik op link accounts klik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Batiatus schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 12:22:
[...]

Dat ben ik niet, ik heb mijn gamertag zelfs geselecteerd. Kijk eens goed 8)7
Weet ik maar die bovenste naam bedoel ik ;)
Jumpiefox schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 12:44:
[...]

Neeeee, kan dat echt? hahaha!
Het is zelfs een medaille 😃
Alleen even vergeten hoe die heet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
djmelvee schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:05:
[...]

Ik heb die automatisch gekregen, volgens mij krijg je die gewoon als je een cod account hebt gelinkt aan je PSN Account. Heb die veteran camo in t blauw gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:09

CerandoX.nl

Vides

DonnyL schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:22:
[...]

Wat voor setup heb je als ik vragen mag? Met mijn i5 4690k en R9 290 is het nog steeds onspeelbaar bij mij. De 15.11 beta drivers hebben bij mij niks uitgehaald. Vind het wel heel frappant dat er sinds launchday nog geen enkele update op Steam is geweest, alleen een 33MB decoy-update. Genoeg mensen die klagen dat het gewoon niet werkt met bijvoorbeeld een dual 980Ti setup, maar Treyarch erkent de problemen niet eens lijkt het wel. Ik kan nu al een week lang welgeteld 1 gamemode spelen van de 4, de Freerun mode...
Volgens mij heb ik meerdere updates op Steam voorbij zien komen hoor, heb hem op launchday automatisch zien updaten en daarna ook nog een aantal keer. Ik ben niet thuis, maar uit mijn hoofd gezegd is BOIII van versie 30 toen ik hem installeerde naar versie 33 gegaan. Ik weet niet of dit als decoy is gedaan, maar zelfs toen had ik ook weer niet zo een last van framedrops.

Intel Core i7 4770K
Gigabyte Z87X UD5H
Corsair Vengeance Pro 16GB 2400mhz
Sapphire R9 290 OC Tri-X
Samsung 840 Evo 250GB

Daarnaast gebruik ik dus de 15.11 beta drivers, er staat ook in de release notes dat er optimalisaties voor BOIII zijn toegepast:

Performance Optimizations:

Call of Duty : Black Ops III - includes quality and performance optimizations

Ik hoop dat je er wat mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
CerandoX.nl schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:36:
[...]

Volgens mij heb ik meerdere updates op Steam voorbij zien komen hoor, heb hem op launchday automatisch zien updaten en daarna ook nog een aantal keer. Ik ben niet thuis, maar uit mijn hoofd gezegd is BOIII van versie 30 toen ik hem installeerde naar versie 33 gegaan. Ik weet niet of dit als decoy is gedaan, maar zelfs toen had ik ook weer niet zo een last van framedrops.

Intel Core i7 4770K
Gigabyte Z87X UD5H
Corsair Vengeance Pro 16GB 2400mhz
Sapphire R9 290 OC Tri-X
Samsung 840 Evo 250GB

Daarnaast gebruik ik dus de 15.11 beta drivers, er staat ook in de release notes dat er optimalisaties voor BOIII zijn toegepast:

Performance Optimizations:

Call of Duty : Black Ops III - includes quality and performance optimizations

Ik hoop dat je er wat mee kan.
Dat zijn game updates, niet steam updates.
Hierbij worden kleine wijzigingen en playlist updates toegepast. Er is nog maar 1 steam update geweest zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben toch alweer uitgekeken op de MP..
Het is allemaal te chaotisch voor me denk ik, denk dat ik het ook een beetje ben verleerd.
Hoe ik speelde in MW3 en Ghosts, zo wilt het niet meer lukken in BO3..
Ik denk dat ik me gewoon bij de infinity ward mp reeks moet houden..

De campaign vond ik daar in tegen wel helemaal fantastisch..
Leuke wendingen, leuke missies en veel schieten..
Moet nou alleen nog de laatste 2 missies op realistic doen en dan heb ik ze allemaal.
Lekker moeilijk en veel trial and error..

Zombies vind ik ook wel erg tegenvallen.
Je bent alleen al 20 minuten bezig om het ritual te doen voor pack and punch...
Ik wil gewoon lekker zoals Kino der toten of Ascension of Die rise ...
Lekker rondjes rennen en treintjes maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:55:
Het is allemaal te chaotisch voor me denk ik, denk dat ik het ook een beetje ben verleerd.
Als je AW gewent bent, is BO3 een verademing. Stuk minder chaotisch!

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
djmelvee schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:05:
[...]

''Players that have reached the below levels and linked all their accounts by November 5, 2015, will receive these in-game items in Call of Duty: Black Ops 3*. Loyalty items are expected to be fulfilled by 11/11/15**''

Oftewel volgens mij moest je dat voor 5 november doen.

Iemand al duidelijkheid over double xp? Had ergens vernomen dat het morgen zou zijn. Of iig dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piqueno11
  • Laatst online: 12-09 09:10
falcon123 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:53:

Had mijn account 2 weken terug gelinked en heb inderdaad alles ontvangen :)

Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
rolandos582 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 17:09:
[...]

''Players that have reached the below levels and linked all their accounts by November 5, 2015, will receive these in-game items in Call of Duty: Black Ops 3*. Loyalty items are expected to be fulfilled by 11/11/15**''

Oftewel volgens mij moest je dat voor 5 november doen.

Iemand al duidelijkheid over double xp? Had ergens vernomen dat het morgen zou zijn. Of iig dit weekend.
Ja moet inderdaad voor 5 november gedaan zijn en over dat double xp gebeuren had David vonderhaar tijdens de race soort van gemeld maar niet zeker of dat echt doorgaat dit weekend. We shall see. Check anders zijn twitter ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/1relnr.jpg

Wat vinden jullie van mijn mesje? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
falcon123 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 17:15:
[...]

Ja moet inderdaad voor 5 november gedaan zijn en over dat double xp gebeuren had David vonderhaar tijdens de race soort van gemeld maar niet zeker of dat echt doorgaat dit weekend. We shall see. Check anders zijn twitter ofzo.
Had al wat twitter afgespeurd maar kon niks vinden. Is altijd wel makkelijk als ze dat van te voren aangeven want dan kan ik ff vrij regelen. 8)7
Sexy AF. Gebruik je die ook?

Hoe maken mensen eigenlijk die emblems, met Nederlandse vlag, yt naam of iets dergelijks? Ik loop gewoon rond met zo'n standaard ding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
Ik heb de moeite ook nog niet genomen om paintjobs te maken. Heb wel een rare camo gekregen voor die 2de handgun die er wel leuk uitziet. Vlaggen zijn trouwens makkelijk te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Je zou ook binnenkort ofzo andermans paintsjobs moeten kunnen downloaden of iets dergelijks of mensen moeten moet de paintjob publishen ofzo voordat andere hem kunnen downloaden. Nog een beetje onduidelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:27

De campaign vond ik daar in tegen wel helemaal fantastisch..
Leuke wendingen, leuke missies en veel schieten..
Moet nou alleen nog de laatste 2 missies op realistic doen en dan heb ik ze allemaal.
Lekker moeilijk en veel trial and error..

Zombies vind ik ook wel erg tegenvallen.
Je bent alleen al 20 minuten bezig om het ritual te doen voor pack and punch...
Ik wil gewoon lekker zoals Kino der toten of Ascension of Die rise ...
Lekker rondjes rennen en treintjes maken..
Ah das balen man, ja ik heb alleen de beta gedaan van BO3 en dat was voor mij al genoeg om hem niet te kopen. Het is inderdaad geen call of duty meer, ik vind het ook te chaotische.
Hopelijk komt er nog eens een echte cod game zoals Modern Warfare ( maakt me niet eens uit of het zoals 1 2 of 3 is, zolang ze maar van heel dit chaotische overstappen naar hoe cod hoort te zijn ), want ik wil ook de verkoop cijfers niet weten, als ik in mijn friendlist kijk op de xbox one heeft letterlijk niemand BO3, daar waar je voorheen massa's mensen cod zag doen is dat verleden tijd na ghost.

Jammer, hopelijk maken ze weer eens een echte COD en niet zoals BO3 en advanced warface, bahbah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piqueno11
  • Laatst online: 12-09 09:10
Haha, Ik heb Destiny Factions als mijn emblem gemaakt. Alle slots zijn gebruikt :D Ziet er wel leuk uit moet ik zeggen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PsFWo4o.png

Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Batiatus schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 17:26:
Ik heb de moeite ook nog niet genomen om paintjobs te maken. Heb wel een rare camo gekregen voor die 2de handgun die er wel leuk uitziet. Vlaggen zijn trouwens makkelijk te maken
Heb 2 epic's en 2 legendary camos gekregen maar ik gebruik ze niet echt. Gold ftw.
falcon123 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 17:27:
Je zou ook binnenkort ofzo andermans paintsjobs moeten kunnen downloaden of iets dergelijks of mensen moeten moet de paintjob publishen ofzo voordat andere hem kunnen downloaden. Nog een beetje onduidelijk :P
Net zoals op andere CoD's kan inderdaad. Gewoon lekker rippen. Iemand steekt daar 4 uur in, en dan rip ik hem gewoon. Ik ben echt een drama artist als ik dat moet gaan doen word het drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een hele simpele Space Marine logo gemaakt van de Salamanders. Ben ook nog begonnen aan de mark of Khorne maar das nog een behoorlijke klus. Gewone rechthoeken moet je zelf maken bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel nog 1 klein ding wat ik heel vreemd vind in de campaign..

Vooral in de latere missies moet je grote robots kapot maken, nou is dan in principe goed te doen.
MAAR op realistic is het natuurlijk erg lastig omdat je al bij 1 kogel dood ben, dus oplossing ..
Vanaf een afstand cover zoeken en raketten erop afvuren, prima denk je dan..

Om 1 of andere reden vinden mijn Friendly armyleden het nodig om bij de voeten van de robots te lopen waardoor ik vaak mission failed heb gekregen door Friendly fire.
Dat terwijl ik soms bij een andere team genoot een heel magazijn in zijn rug leeg schiet...

Het klopt niet helemaal dat het de ene keer wel Friendly Fire is en de andere keer niet..
En precies WEL friendly fire als je met rockets MOET schieten zodat er een goede splash damage is.

Uiteindelijk wel gehaald deze missies, zit nou wel aardig stuck bij de final mission.
Als ik deze heb gehaald dan heb ik alle missions op Realistic gehaald.
Daarna voor de campaign accolades gaan.... Elke missie op Realistic spelen....ZONDER dood te gaan(per missie uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:52

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

Iemand zin om Domination te doen? voeg me toe : stevenFR1908

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
Ik heb een beetje hetzelfde, alhoewel ik nog niet ben uitgekeken op de multiplayer, maar ik gok dat het niet lang meer gaat duren. Het is véél chaotischer dan bijvoorbeeld Modern Warfare 2, wat ik echt de beste CoD vind tot nu toe. Daarna eigenlijk amper meer gespeeld, omdat het me gewoon niet meer trok. Misschien ligt het er ook aan dat ik een stuk ouder ben of dat ik nog moet wennen, maar het gaat me allemaal veel te snel. Die mannetjes razen je voorbij (je wordt altijd in je rug geschoten) en sommige hebben mij al neergeknald voordat ik goed en wel gemikt heb. Bij Modern Warfare 2 had ik daar geen last van en eindigde ik eigenlijk bijna elk potje bovenaan. Maar zoals ik al zei; ligt waarschijnlijk ook aan mezelf.

Ach, tot nu toe vermaak ik me nog wel, maar ik moet zeggen dat ik heel erg uitkijk naar Rainbow Six: Siege. Dat concept bevalt me wel. Echter, ik heb me helaas nooit meer vermaakt met een spel zoals ik dat vroeger had met MoH: Spearhead. Beste game ooit. Hopelijk krijg ik dat gevoel weer bij Rainbow Six, al is dat wel een ander spel natuurlijk. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door fetix1 op 13-11-2015 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Meh, nog steeds problemen :/ Voorlopig ben ik er wel klaar mee. Ik ben nu 4 uur bezig en 16 crashes verder. Ik zal wel zien of er een patch komt. Tot die tijd speel ik wel wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik word wel echt depressief van mijn teammates in de MP. Iedere game zit ik gewoon bij de slechtste 5 spelers in de server in het team. Heb mijn stats voor de laatste 19 TDM games bijgehouden, en maar 6 teammates (van de 95 teammates in totaal) hadden een positieve KD over al die games.....

Voor iedere killstreak die mijn teammates halen krijg ik er letterlijk gewoon 50 of 60 tegen. In alle 19 games heb ik geen 1 keer een UAV oid gekregen van mijn teammates :'(.

Van mij mogen ze de game wel iets beter balancen qua stats....

[ Voor 29% gewijzigd door xelfer op 13-11-2015 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:05
xelfer schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 21:49:
Ik word wel echt depressief van mijn teammates in de MP. Iedere game zit ik gewoon bij de slechtste 5 spelers in de server in het team. Heb mijn stats voor de laatste 19 TDM games bijgehouden, en maar 6 teammates (van de 95 teammates in totaal) hadden een positieve KD over al die games.....

Voor iedere killstreak die mijn teammates halen krijg ik er letterlijk gewoon 50 of 60 tegen. In alle 19 games heb ik geen 1 keer een UAV oid gekregen van mijn teammates :'(.

Van mij mogen ze de game wel iets beter balancen qua stats....
Dan carry je gewoon niet hard genoeg. Sure je gaat niet alles in je 1tje kunnen winnen maar als jij zelf duidelijk beter bent dat het andere team dan kan jij er gewoon voor zorgen dat zelfs je neppe teammates kills kunnen gaan maken door ze plat te gooien met jouw killstreaks. Ik speel zelf vaak samen met 1 gozer die ik ken en we winnen gewoon 99,9% van onze potjes. Ik denk dat we er in totaal 3 verloren hebben.

Hoe wil je trouwens gaan balancen qua stats? Wil je dat op basis van SPM,W/L of KD doen? Er zijn teveel varianten waar je geen rekening mee kan houden. Volledige clans die gewoon als volle groep joinen. En moeten de mensen met hoge stats (de top 1%) dan maar jaren wachten voordat ze een match krijgen?

[ Voor 13% gewijzigd door Trixh op 13-11-2015 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Champing
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:54
Acid_Burn schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 21:49:
Meh, nog steeds problemen :/ Voorlopig ben ik er wel klaar mee. Ik ben nu 4 uur bezig en 16 crashes verder. Ik zal wel zien of er een patch komt. Tot die tijd speel ik wel wat anders.
Ik had gehoopt op een avondje COD, maar helaas .. speel jij ook op PS4? Ik kom er gewoon niet in al een paar uur niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Nee, PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Champing schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 22:24:
[...]

Ik had gehoopt op een avondje COD, maar helaas .. speel jij ook op PS4? Ik kom er gewoon niet in al een paar uur niet.
Geen problemen hier op ps4 alles lijkt gewoon te werken. Alleen heb ik geen crypokeys en krijg ze ook niet. Staat al dagen op nul en dat blijft ook zo :/

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jlmr1990 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 20:30:
[...]

Ach, tot nu toe vermaak ik me nog wel, maar ik moet zeggen dat ik heel erg uitkijk naar Rainbow Six: Siege. Dat concept bevalt me wel. Echter, ik heb me helaas nooit meer vermaakt met een spel zoals ik dat vroeger had met MoH: Spearhead. Beste game ooit. Hopelijk krijg ik dat gevoel weer bij Rainbow Six, al is dat wel een ander spel natuurlijk. ;)
Idem dito.
Ik verheug me zo erg op Rainbow Six..

Heb me ook zeer vermaakt met de Beta..
Het tempo ligt lekker laag en je moet goed nadenken voordat je iets gaat doen, deed me denken aan de last of us MP kwa tempo.

En dat bevalt me heel erg..
Niet dat je iemand in zijn rug schiet en dan die dan opeens 2 meter opzij dasht of opeens 2 meter in de lucht springt...
Nee....
Ik heb begrip voor de mensen die dat leuk vinden, en geniet ervan zou ik zeggen..
Maar voor mij persoonlijk is dat geen c.o.d...
ik hoop dat infinity ward weer met een goede c.o.d komt...niet met de troep van sledge hamer en treyarch....(persoonlijke mening mensen...niet gaan haten :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Champing
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:54
Metian schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 22:38:
[...]

Geen problemen hier op ps4 alles lijkt gewoon te werken. Alleen heb ik geen crypokeys en krijg ze ook niet. Staat al dagen op nul en dat blijft ook zo :/
Hmm vreemd, mijn NAT stond ook oppeens op strict. Dus ik heb nu een statisch IP adres aan mijn PS4 gegeven en in DMZ gezet .. nog steeds geen geluk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:18
Ik doe absurd goede potjes @ PC. Kill Confirmed 32/12 21 confirms net geen 500 points. Gaat lekker. I'm back.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:05
ShittyNL schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 22:46:
Ik doe absurd goede potjes @ PC. Kill Confirmed 32/12 21 confirms net geen 500 points. Gaat lekker. I'm back.
Shameless promotion aangezien we nog wel wat mensen in de Tweakers steam groep kunnen gebruiken :).

http://steamcommunity.com/groups/twk-united

Add me op steam of drop je steamprofile hier en ik stuur je een invite. Groep is voor iedereen ook al bak je er helemaal niks van maar als je graag wat mensen zoekt om mee samen te spelen.

[ Voor 11% gewijzigd door Trixh op 13-11-2015 22:50 ]

Pagina: 1 ... 19 ... 68 Laatste