Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
aDutchCow schreef op woensdag 11 november 2015 @ 16:23:
[...]

Het probleem is dat ik deze dus al een keer geprobeerd heb zonder succes helaas. Toch bedankt voor de hulp!
In DMZ zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:44
rolandos582 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:48:
[...]

De global is toch van iedereen op heel CoD? En bijna is dan 3k +?

Tsja ik main Domination, dus ik speel ook voor de caps etc. Ik ben niet zo'n iemand die kill whore TDM in Domation gaat spelen.
Volgens mij is global totale stats van jou, en die andere scores zijn van je laatste 5 games.

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:59
Mitchell-CWD schreef op woensdag 11 november 2015 @ 16:53:
[...]

Volgens mij is global totale stats van jou, en die andere scores zijn van je laatste 5 games.
Je hebt wss gelijk. Nu 580spm en 1.6kd. Jammer dat er geen leaderboards meer zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 16:59:
[...]

Je hebt wss gelijk. Nu 580spm en 1.6kd. Jammer dat er geen leaderboards meer zijn
In de Baracks heb je wel leaderbords, maar niet per lobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
xelfer schreef op woensdag 11 november 2015 @ 17:07:
[...]

In de Baracks heb je wel leaderbords, maar niet per lobby.
Ja nee dat is puur van jezelf naar ik bedoel gewoon score leaderboards etc zoals op de meeste andere cods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

rolandos582 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 17:09:
[...]

Ja nee dat is puur van jezelf naar ik bedoel gewoon score leaderboards etc zoals op de meeste andere cods
Ja leaderboards zijn ook aanwezig, weet even nu uit mijn hoofd hoe je daar komt maar ik heb het een keer gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik merk wel dat teammates in public matches gewoon compleet nutteloos zijn.

48-16 met 5 caps en 8 defends, helaas geen 50 bomb :(.
Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/fw0x3m.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door xelfer op 11-11-2015 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PWM schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:47:

[...]

Een moderate of strict NAT heeft als het goed is geen gevolgen op gameplay, enkel op matchmaking. Heb trouwens ook een Open NAT, maar volgend BO3 moderate.
Hmm vreemd. Dan zal het wel aan mjin non-existente skills liggen :P Toch vind ik het wel raar, die vertraging.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

@jan; toch maar gehaald ouwe beer

Love it met de Eagles clan. Grappig om te zien dat door de jaren heen de discussies over campers, KD's en what not hetzelfde is. S.S.D.D.

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
donvalentino schreef op woensdag 11 november 2015 @ 17:19:
[...]

Ja leaderboards zijn ook aanwezig, weet even nu uit mijn hoofd hoe je daar komt maar ik heb het een keer gezien.
Oh je hebt helemaal gelijk maar ze zitten verstopt en raar ingedeeld. Jammer dat je niet ff lobby leaderboard kunt checken.

Sta nu 550 van Domination en kameraad van mijn top 200 met carreer. Hij is prestige 2 level 30 oid. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 18:30
Startte net het spel.. zag ik dit:

Afbeeldingslocatie: http://image.tf/2015-11-11_00001.jpg

Kijk eens ff naar "Learn more" onderaan. Playstation dingetje? XD
Weet toch echt zeker dat ik geen Playstation heb..

[ Voor 13% gewijzigd door BlazeMuis op 11-11-2015 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Subliminal advertising :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

rolandos582 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 17:55:
[...]

Oh je hebt helemaal gelijk maar ze zitten verstopt en raar ingedeeld. Jammer dat je niet ff lobby leaderboard kunt checken.

Sta nu 550 van Domination en kameraad van mijn top 200 met carreer. Hij is prestige 2 level 30 oid. O-)
Lol, die vriend van jou heeft tijd te veel denk ik of hij is echt te pro hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
donvalentino schreef op woensdag 11 november 2015 @ 18:22:
[...]

Lol, die vriend van jou heeft tijd te veel denk ik of hij is echt te pro hahaha
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/402305544726154843/3AF30CC2806043904005822BDC9E611AF3897AFC/

Achja speel best veel met hem, je moet er gewoon tijd voor hebben. Ik moet ook nog werken etcv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Laatst online: 13:44
ZIjn er nog tweakers die samen willen spelen op PC?

steam: mitchell99

Speel van alles, vaak met vrienden op teamspeak.

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Holy #^@^!@& gewoon. Blops 3 spelen met iemand in je party is gewoon echt 100% onmogelijk :X.

Dat deze vuilnis settings door het testen en door de beta heen zijn gekomen is echt een absolute schande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnieDoezoe
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-09 19:23
UPNP aanzetten in je router doet wonderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UPnP staat aan. De game werkt ook prima solo, maar party matchmaking is compleet verrot helaas :(.

Een party joinen met iemand werkt allemaal prima, maar daarna begint de bittere ellende. Games die niet joinen, iedere 2e game is 'migrating host' en daarna 'lost connection to host'. Andere games joinen weer tot het laadscherm voltooid is, waarna je 1 of andere server error krijgt. Mocht een game onverhoopt toch connecten, dan heb je maximaal 2 streepjes ping en warpen alle andere spelers je om de oren.

Echt een tergende ellendige bende die party matchmaking :(. Zonde, zeker aangezien alles gewoon prima werkt als je alleen een game joint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okay het wordt steeds een kanslozere hoop troep, deze game. Matchmaking is nog steeds drama. Ongelijke teams, om over de lag nog maar te zwijgen. Ik stop ermee. Ga de SP lekker doen. Deze gast hoorde ik, en hij mij niet, omdat ik in crouch positie zat. In de killcam zie je dat hij me gewoon eerder ziet, terwijl je dit normaal gewoon makkelijk wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 20:46:
Okay het wordt steeds een kanslozere hoop troep, deze game. Matchmaking is nog steeds drama.
Heb jij toevallig ook matchmaking issues als je samen met een party connect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Okay het wordt steeds een kanslozere hoop troep, deze game. Matchmaking is nog steeds drama. Ongelijke teams, om over de lag nog maar te zwijgen. Ik stop ermee. Ga de SP lekker doen. Deze gast hoorde ik, en hij mij niet, omdat ik in crouch positie zat. In de killcam zie je dat hij me gewoon eerder ziet, terwijl je dit normaal gewoon makkelijk wint.

[video]
Heb ik idd ook al vaak opgemerkt. Soms is het heel goed, andere keren echt duidelijk niet.. Dan mag je nog een ping van 20-35ms hebben, lijkt niet uit te maken.

[ Voor 5% gewijzigd door SmokingCrop op 11-11-2015 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
Jumpiefox schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:51:
Nog meer mensen die met weinig perks spelen?

Weet niet maar de perks voelen dit keer een stuk minder sterk aan dan vroeger (kan aan mij liggen), speel eigenlijk alleen met fast hands + 4 attachment perks op mijn primary (FMJ-Rapid fire-red dot-High caliber rounds of range barrel) en een launcher als secondary. Vroeger nam ik altijd ghost, maar nu werkt dat dus alleen als je stilstaat..tjah dan liever de launcher om die uav's de lucht uit te knallen krijg je tenminste 75punten + noobs uit je team worden minder snel neer geknald + enemy krijgt geen assist points.
Welke perk is dat dat je 4 attachements kan gebruiken?
Ik gebruik nu een wild card daarvoor, maar moet dan iets inleveren, dat is nu me secondary...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
DaanDH schreef op woensdag 11 november 2015 @ 21:07:
[...]

Welke perk is dat dat je 4 attachements kan gebruiken?
Ik gebruik nu een wild card daarvoor, maar moet dan iets inleveren, dat is nu me secondary...
Dat is het nadeel daarvan ;)
Je moet telkens een wild card gebruiken voor een extra attachment. (je kan nog niet alle wild cards direct gebruiken, moet je ook unlocken door te lvl'n).

Wil je een wapen met alle mogelijke attachments, dan heb je enkel dat geweer en niets anders :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
SmokingCrop schreef op woensdag 11 november 2015 @ 21:25:
[...]

Dat is het nadeel daarvan ;)
Je moet telkens een wild card gebruiken voor een extra attachment. (je kan nog niet alle wild cards direct gebruiken, moet je ook unlocken door te lvl'n).

Wil je een wapen met alle mogelijke attachments, dan heb je enkel dat geweer en niets anders :+
Hmm oke, ik ben nog een beetje aan het zoeken naar de juiste combo.
Speel voornamelijk HC dus damage maakt niet uit, als die maar snel is. Speel momenteel met de ICR-1

Probeerde net een potje domination.... Ging nergens over, als ik een keertje had geschoten dacht ik dat die al dood was... Niet dus, je moet je halve magazijn erin schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-08 08:25
Mitchell-CWD schreef op woensdag 11 november 2015 @ 19:14:
ZIjn er nog tweakers die samen willen spelen op PC?

steam: mitchell99

Speel van alles, vaak met vrienden op teamspeak.
Ik heb je toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
hey, ik speel zelf op de xbox.

als er nog mensen zijn die ook op de xbox spelen, mijn naam is : Tjompy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Combine is wel echt een hele slechte map trouwens. Het is veel te makkelijk om een team te spawntrappen op die map....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40

[video]
Ik heb nergens last van, matchmaking gaat Prima. Als ik je video zo bekijk lukt het er op dat je de eerste kogel raak schiet en daarna gewoon mist. Als je de video pauzeert zie je ook dat je red dot er naast zit. In de replay wordt ie eerst geraakt en daarna mikt ie wel vol op jou en ben je dood. Volgensmij weinig lag hier, meer kwestie van aimen.

Desalniettemin een lullige kill :+

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:12
De weapon prestige glitch is vandaag ook gefixt. Dus die kun je ook niet meer gebruiken. Heb het net zelf even uitgetest met me Kuda.

YouTube: WEAPON PRESTIGE GLITCH FIXED - Call of Duty Black Ops 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook Call of Duty Black ops 3 gekocht.

Mijn nat is open.
Ik heb een poort open gezet poort : 3074.
Moet je nu meer poorten open zetten?

Ik word steeds afgeschoten met Call Of Duty soms heb ik maar 1 kill en ga 10 keer dood.
Ik vind het erg moeilijk om meer kills te maken.

Moet ik nu meer poorten open zetten in mijn router?
Ik speel op de Playstation 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Laatst online: 03-07 15:43
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2015 @ 23:43:
Ik heb nu ook Call of Duty Black ops 3 gekocht.

Mijn nat is open.
Ik heb een poort open gezet poort : 3074.
Moet je nu meer poorten open zetten?

Ik word steeds afgeschoten met Call Of Duty soms heb ik maar 1 kill en ga 10 keer dood.
Ik vind het erg moeilijk om meer kills te maken.

Moet ik nu meer poorten open zetten in mijn router?
Ik speel op de Playstation 4.
Ja sowieso, poorten openknallen en je KD zal stijgen naar 3.5 minimaal.

• rolandos582
SlideR NL schreef op woensdag 11 november 2015 @ 23:07:
De weapon prestige glitch is vandaag ook gefixt. Dus die kun je ook niet meer gebruiken. Heb het net zelf even uitgetest met me Kuda.

YouTube: WEAPON PRESTIGE GLITCH FIXED - Call of Duty Black Ops 3
Was te verwachten, toch nog met 3 wapens gedaan :D
StevenzeN schreef op woensdag 11 november 2015 @ 23:53:
[...]

8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
[...]

Quote van de dag :*)

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
als je zelf prestiged, verlies je dan al je wapen skins en eventuele wapen prestige mods?

• rolandos582
Daradius schreef op donderdag 12 november 2015 @ 00:44:
als je zelf prestiged, verlies je dan al je wapen skins en eventuele wapen prestige mods?
Nope, blijf allemaal intact. Alleen moet je het wapen uiteraard even vrijspelen ;)

Verwijderd

[...]

Ik heb mijn poorten nu opengezet op de website http://portforward.com/
Ik hoop dat het mij wat helpt om echt kills te maken.

Welke poorten hebben jullie dan openstaan?
Ik ga echt 10 keer dood met maar 1 kill.

Ik heb wel gemerkt dat mijn gameplay nu soepeler is nadat ik de poorten heb opengezet.
Een medewerker van KPN heeft me geholpen om de poorten open te zetten.
Ik heb een experiabox v9 van KPN.

Maar nadat ik de poorten heb opengezet ga ik nog wel 10 keer dood met maar 1 kill.
Alleen je ergert je er niet meer zo aan als je steeds word neergeschoten nadat ik de poorten heb open gezet.

Het heeft inderdaad wel wat geholpen om de poorten open te zetten.
Ik heb de game pas vandaag gekocht en ben pas level 2 ik moet ook meer oefenen.

• rolandos582
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 03:02:
[...]

Ik heb wel gemerkt dat mijn gameplay nu soepeler is nadat ik de poorten heb opengezet.

Maar nadat ik de poorten heb opengezet ga ik nog wel 10 keer dood met maar 1 kill.
Alleen je ergert je er niet meer zo aan als je steeds word neergeschoten nadat ik de poorten heb open gezet.

Stop met trollen, ik heb 0 poorten openstaan en ik ga 60-15 met gemak. Het ligt niet aan je poorten, je bent gewoon garbage.

Verwijderd

Je hebt gelijk: Je moet zelf ook snel en goed zijn, vooral in een fast paced shooter als BOIII.

• rolandos582
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 04:03:
[...]

Je hebt gelijk: Je moet zelf ook snel en goed zijn, vooral in een fast paced shooter als BOIII.
Tja je moet het ook gewoon in je hebben. Veel mappen zijn CQC en daar moet je van houden en op kunnen anticiperen. Als je constant 1-11 gaat moet je je afvragen of de fout niet bij jezelf licht ipv je netwerkpoorten. Maar goed dat moet je zelf bepalen uiteraard.
FireFoz schreef op woensdag 11 november 2015 @ 22:28:
[...]

Ik heb nergens last van, matchmaking gaat Prima. Als ik je video zo bekijk lukt het er op dat je de eerste kogel raak schiet en daarna gewoon mist. Als je de video pauzeert zie je ook dat je red dot er naast zit. In de replay wordt ie eerst geraakt en daarna mikt ie wel vol op jou en ben je dood. Volgensmij weinig lag hier, meer kwestie van aimen.

Desalniettemin een lullige kill :+
Dat jij er geen last van hebt, wil nog niet zeggen dat er geen problemen zijn. Ik hoor echt heel veel mensen klagen.

Ik ging er al vanuit dat iemand dit zou zeggen. Het feit alleen al dat ik wist dat hij eraan kwam en hij niet wist dat ik daar zat, zou me al een dermate groot voordeel moeten geven (althans: dat ervaar ik normaliter), dat ik nog wel meer kogels had kunnen missen en daarmee alsnog zou moeten winnen.
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 03:02:
[...]

Tuurlijk jongen.

• rolandos582
Inmiddels 2e prestige!

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/402305544728465189/718E442FEBBFD3555C9CA633958A3C3307FB32B0/

Top 250 met rank, wat ik bijzonder jammer vind is dat Domination niet meer op score gaat maar op SPM. Oftewel je ziet in de top 100 mensen met 1 game en dan een lucky SPM. Best wel jammer imo

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
rolandos582 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 06:56:
Inmiddels 2e prestige!

[afbeelding]

Top 250 met rank, wat ik bijzonder jammer vind is dat Domination niet meer op score gaat maar op SPM. Oftewel je ziet in de top 100 mensen met 1 game en dan een lucky SPM. Best wel jammer imo
Haha ik zat gisteren nog op jou te schelden vanwege het constante gebruik van de winmaker :)

• rolandos582
Taylor Swift boysss. BAADD BLOOD
Sj44k13 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 08:04:
[...]

Haha ik zat gisteren nog op jou te schelden vanwege het constante gebruik van de winmaker :)
Hahhaha ja ik ken je naam nog wel. Winmaker ftw. Volgens mij heb ik er al 4k kills mee.

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Wtf is een winmaker?

• DaanDH

• rolandos582
The winmaker. Het is die geweldige shotgun die je op level 10 krijgt. Hij heet de winmaker omdat hij me veel wins oplevert.

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 17:23
Gisteren echt een heer-lijk potje gehad. Eerst het gehele team afknallen met die tempest-gun binnen 4 seconden. Vervolgens 4 man erachteraan met de hellstorm. Man wat voelde dat goed. Mijn leven is compleet.

PSN: xMaurice93

• rolandos582
Maurice079 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 08:29:
Gisteren echt een heer-lijk potje gehad. Eerst het gehele team afknallen met die tempest-gun binnen 4 seconden. Vervolgens 4 man erachteraan met de hellstorm. Man wat voelde dat goed. Mijn leven is compleet.
Wat ik persoonlijk heerlijk vind is een willekeurig enemy point pakken en dan 4 capture kills pakken en het objective. +1000 puntjes. Sowieso zijn die capture kills heerlijk.

• Maurice079
rolandos582 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 08:32:
[...]

Wat ik persoonlijk heerlijk vind is een willekeurig enemy point pakken en dan 4 capture kills pakken en het objective. +1000 puntjes. Sowieso zijn die capture kills heerlijk.
Die 6 kills waren ook allemaal capture-kills. Heerlijke puntjes dus.
Zag hierboven je stats staan, daar kun je best trots op zijn haha! _/-\o_

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gisteren wat potjes CTF HC gedaan, tot 3x toe tegen complete clan, maar vreemd genoeg steeds met 1-2 balkjes connection, waar de random in hun team gewoon 5 balkjes heeft (en ons heel team). En toen begonnen de onmogelijke kills, nu snap ik waarom ik dedicated servers toch altijd fijner vond.

Alleen deze snap ik nog niet
http://xboxclips.com/Sine...f0-4743-9088-cf6eff14bc72
Ik en blyth spawnen kort na elkaar, hij gaat rechts en wordt neergeschoten, maar let op de kill cam.. dat lijkt een smg of max AR, 1 kogel dood in lower body? :? Hoe weet die gast precies dat 1 kogel genoeg was?

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 12-11-2015 09:32 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-08 21:18

Ryada

She/Her

Gister is het dan toch eindelijk gebeurd :D
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HTm9f9R.jpg
Excuus voor de slechte kwaliteit van het plaatje het was 12 uur snachts en licht was uit.
Positieve kd en een hele goede spm naar mijn mening. Ik speel vrijwel alleen domination.
Mijn gemiddelde k/d global is ong 0.6 dacht ik en spm rond de 210 maar dat is inclusief mijn tdm games waarin ik 1 om 30 ging in het begin toen ik voor het eerst soeelde. Heb soms wel dat ik echt het idee heb dat ik de kill heb maar dat ie niet dood gaat.
Deze game was met de standaard shotgun. Wallhack specialist. En geen attachments oid.
Hopelijk kan ik deze trend doorzetten ^.^

[ Voor 7% gewijzigd door Ryada op 12-11-2015 09:40 ]

Steam: Ryada.

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-10-2023

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Wat altijd heerlijk is, zijn van die plays waarbij 3 / 4 mensen je proberen te killen en je ze alle 4 op een heerlijke wijze afslacht.

Dit weekend nauwelijks gespeeld en toch zie ik dat er 1 grote verandering plaats heeft genomen. Het campen is verschrikkelijk, maar dan ook echt enorm verschrikkelijk toegenomen. Voorbij bij Stronghold wordt er in de villa werkelijk in elke hoek wel een tent neergezet. Jammer, want ik ga alleen maar dood op die manier. Betekend ook een slechter KD en SPM. Overigens is dit minder het geval bij DOM, welk ik ook vaker ga spelen.

TDM = Lage SPM.
DOM = middel - hoge SPM, ligt eraan hoe doldwaas je speelt.
Er zijn 2 dingen die random pub spelers in Call of Duty samenvatten:

1. Campen als een malle. Het liefst naar achteren rennen vanaf de spawn.
2. Nooit voor de objective gaan. Zie regel 1.

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 20:47
Zijn er meer mensen die last hebben van hoge pings latency op de Xbox One?
Ik heb bijna iedere pot zowel bekabeld als over wifi een ping van 150-160ms.
Krijg het niet op orde of het ligt aan de servers van Black Ops 3 geen idee.

Heb hem ook nog even op de PS4 geprobeerd daar had ik wel normale ping van 12ms-30ms.
En nu iedere pot hoge ping, resulteert niet in schokken maar behoorlijk irritant ben iedere keer als enige met minder verbindings streepjes. Packetloss is 0% overigens.

Iemand enig idee of dezelfde ervaring?
Thnx alvast!

• Maurice079
xelfer schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:57:
Er zijn 2 dingen die random pub spelers in Call of Duty samenvatten:

1. Campen als een malle. Het liefst naar achteren rennen vanaf de spawn.
2. Nooit voor de objective gaan. Zie regel 1.
Ik erger me inderdaad ook aan mensen die dan bijv. 20-3 gaan bij domination. Maar vervolgens 0 captures en defends hebben.

• Jumpiefox
  • Laatst online: 12-09 22:41

Jumpiefox

Hoi ?

Ik dacht dat bops3 dedicated servers had...nie dus. Gisteren nog twee keer "migrating host" te zien gekregen. Kutzooi ben ik weer in getrapt.

zou verklaren waarom sommige potjes "fair" aanvoelen, dus ga dan dood maar was dan ook echt mijn Eigen schuld ook in de killcam was gewoon te traag. en andere potjes waar ik in de kill cam net aan 1 burst schiet terwijl op mijn scherm twee had afschoten.

Gare shit, is er een manier om te forceren dat je alleen op dedicated servers speelt?

The first casualty in war is always the truth...

Maurice079 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:18:
[...]

Ik erger me inderdaad ook aan mensen die dan bijv. 20-3 gaan bij domination. Maar vervolgens 0 captures en defends hebben.
Hele team positieve KD en dan toch dik verliezen, dat is Domination in a nutshell :).

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:27
Ik snap het echt niet dat jullie allemaal internet connectie problemen hebben, sinds ik het spel heb 4 dagen.
Heb ik tot nu toe helemaal geen problemen gehad met de servers, en altijd NAT: open gehad.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:42
Jumpiefox schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:19:
Ik dacht dat bops3 dedicated servers had...nie dus. Gisteren nog twee keer "migrating host" te zien gekregen. Kutzooi ben ik weer in getrapt.

zou verklaren waarom sommige potjes "fair" aanvoelen, dus ga dan dood maar was dan ook echt mijn Eigen schuld ook in de killcam was gewoon te traag. en andere potjes waar ik in de kill cam net aan 1 burst schiet terwijl op mijn scherm twee had afschoten.

Gare shit, is er een manier om te forceren dat je alleen op dedicated servers speelt?
PC versie spelen.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 17:48

RMX

Ik heb een ander soort probleem. Ik heb sterk het idee dat ik vaak met mijn 100 mbit glasvezel de host ben. Ik word te vaak nu afgeschoten wat veel te snel gaat, zeker in de replay. Dit heb ik bij sommige potjes dat ik echt compleet afgemaakt word, en sommige sta ik weer bovenaan. Ik kan gewoon tegen mijn verlies, maar dit haalt de lol er wel vanaf. Ik krijg nog niet eens kans om te schieten, en met 1 kill ben ik dood, terwijl in de replay er veel meer geschoten werd als ik te zien kreeg. Raar!

• Gundogan
RMX schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:35:
Ik heb een ander soort probleem. Ik heb sterk het idee dat ik vaak met mijn 100 mbit glasvezel de host ben. Ik word te vaak nu afgeschoten wat veel te snel gaat, zeker in de replay. Dit heb ik bij sommige potjes dat ik echt compleet afgemaakt word, en sommige sta ik weer bovenaan. Ik kan gewoon tegen mijn verlies, maar dit haalt de lol er wel vanaf. Ik krijg nog niet eens kans om te schieten, en met 1 kill ben ik dood, terwijl in de replay er veel meer geschoten werd als ik te zien kreeg. Raar!
In CoD kunnen de wapens je in iets van 200 of minder miliseconden neer krijgen. Neem je ping (keer twee, want wat je ziet op het scoreboard is alleen van jou naar de server en van de server naar jou toe moet er ook bij) en de algemene tijd om alles te verwerken ingame qua renderen, inputs en lag compensation/prediction (minder dan in BO2, maar nog steeds aanwezig) en je komt soms wel al aan de 200ms waardoor het lijkt of je instant dood gaat. De killcam is wat de server ziet en ziet er meestal anders uit.

Afhankelijk van je eigen reflexen en monitor input lag kon je er waarschijnlijk toch weinig aan doen.

Op de PC werkt de game ook verre van feilloos. Daarbij heb je daar weer meer last van cheaters en mensen die visuele instellingen wijzigen om zo door zaken als rook heen te kunnen kijken. Dan blijf ik liever op de console.

Ik zat overigens van de week PC gameplay op YouTube te kijken, en dit leek wel versneld afgespeeld. Gaat me allemaal veel te snel en onnatuurlijk. Alsof je door de maps heen vliegt in plaats van loopt.

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:15

Christiano007

Ich bin der champion

bram1984 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:43:
[...]

Op de PC werkt de game ook verre van feilloos. Daarbij heb je daar weer meer last van cheaters en mensen die visuele instellingen wijzigen om zo door zaken als rook heen te kunnen kijken. Dan blijf ik liever op de console.

Ik zat overigens van de week PC gameplay op YouTube te kijken, en dit leek wel versneld afgespeeld. Gaat me allemaal veel te snel en onnatuurlijk. Alsof je door de maps heen vliegt in plaats van loopt.
Je hebt ook een perk om door rook te kijken :P

Ter land, ter zee en in de kroeg

Ik zou de game niet op PC spelen omdat het spel altijd ontwikkeld wordt voor de console. PC ports zijn daardoor vaak nogal shitty.
Christiano007 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:18:
[...]

Je hebt ook een perk om door rook te kijken :P
Die heb je in dat geval niet nodig. Kun je Scavenger aan zetten. :P

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:09

CerandoX.nl

Vides

xelfer schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:41:
Ik zou de game niet op PC spelen omdat het spel altijd ontwikkeld wordt voor de console. PC ports zijn daardoor vaak nogal shitty.
De game werkt prima op de PC. Sinds ik de laatste beta drivers van AMD gebruik kan ik de game op max spelen zonder enkele frame drop. Daarvoor moest ik bepaalde settings wel op high of medium zetten, maar dat is nu dus verholpen. Deze port - als het een port is - is dus niet shitty, maar was zeker niet zonder problemen. Hoewel Treyarch houdt vast dat het geen port is, maar dat de game simultaan dedicated door een PC-team is ontwikkeld.
bram1984 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:43:Ik zat overigens van de week PC gameplay op YouTube te kijken, en dit leek wel versneld afgespeeld. Gaat me allemaal veel te snel en onnatuurlijk. Alsof je door de maps heen vliegt in plaats van loopt.
Het richten gaat uiteraard veel sneller dan op de console, het veranderen van de richting waarin je loopt dus ook, daarnaast kun je natuurlijk ook meer dan 60fps halen. Het ziet er daardoor iets sneller uit, dat veel mij ook op toen ik mijn gameplay beelden van Battlefront op de PS4 en op de PC met elkaar vergeleek.

[ Voor 31% gewijzigd door CerandoX.nl op 12-11-2015 12:53 ]

• Gundogan
Field of view kan ook veel hoger op de PC. Dan ziet het er ook soepeler/sneller uit.

Ik moet iedere game dat ik speel wel een traantje wegpinken om de kwaliteit van mijn teammates. Zelf snap ik nog steeds niet hoe ik gewoon 10-12 games TDM op een rij met 5 teammates kan zitten die allemaal onder de 1.00 KD halen....

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-09 15:44

n2theb

Tweakers Abonnee

In hoeverre is dit spel leuker dan advanced warfare? Ik vond AW namelijk tegenvallen met die jumpsuits en kon er zelf niet echt in komen. Is het in blackops 3 beter afgesteld en de mappen groter voor dit soort dingen?

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

n2theb schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:59:
In hoeverre is dit spel leuker dan advanced warfare? Ik vond AW namelijk tegenvallen met die jumpsuits en kon er zelf niet echt in komen. Is het in blackops 3 beter afgesteld en de mappen groter voor dit soort dingen?
Heb AW precies 3 dagen gespeeld en toen al geen zin meer in. Bops3 vind ik stukken leuker.

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Jumpiefox schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:04:
[...]

Heb AW precies 3 dagen gespeeld en toen al geen zin meer in. Bops3 vind ik stukken leuker.
En wat maakt BO3 beter dan AW? Ben zeer benieuwd want ik twijfel om deze te halen.

• Maurice079
n2theb schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:06:
[...]

En wat maakt BO3 beter dan AW? Ben zeer benieuwd want ik twijfel om deze te halen.
-De wapens zijn gebalanceerd. In AW was het BAL en ASM1.
-Specialists zijn een leuke toevoeging
-Wallrunning geeft echt hele leuke mogelijkheden in bepaalde maps.

Al met al is het geen gigantisch verschil natuurlijk. CoD blijft CoD. Maar dat hij beter is dan zijn voorganger. Staat voor mij buiten kijf.

Black Ops 3 heeft:
- Betere map design;
- Betere movement mechanics;
- Betere gun design;
- Betere killstreaks;
- Minder lag compensation;
- etc.
Wat er voor mij echt uitspringt zijn de maps. Ik heb de maps van Treyarch sowieso altijd het leukst gevonden. Die in de eerste BO zijn ook zo vet.

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

bram1984 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:18:
Wat er voor mij echt uitspringt zijn de maps. Ik heb de maps van Treyarch sowieso altijd het leukst gevonden. Die in de eerste BO zijn ook zo vet.
Ik vind de mappen uit MW1 en MW2 toch voor mij overal bovenuit springen. In BO1 zaten er wel een paar die wel leuk waren, maar voor mij zijn die uit MW2 het leukst.

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 09:11
Mensen hier die het ook beu zijn om telkens te verliezen met Domination op de PS4?
Voeg me toe en misschien kunnen we wel een normaal team maken waarin we voor de objective gaan :P
PSN: Albatrosje

Als het regent in mei, dan is april voorbij

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:15

Christiano007

Ich bin der champion

De mappen zijn idd erg goed. Tot nu toe nog niet 1 map tegengekomen waarvan ik denk "aah shit dan maar een andere lobby".

Speel voornamelijk domination. Ik wil nuketown een keer spelen :P

Ter land, ter zee en in de kroeg

• dropdeath
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-09 17:08
Speel hier ook op de PS4 maar met bekende is het altijd leuker om te spelen dan tegen/met onbekenden dus wie wil mag mijn ook toe voegen.
PSN: Dropdeath

www.nolimitoss.nl

• FireFoz
bram1984 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 06:33:
[...]

Dat jij er geen last van hebt, wil nog niet zeggen dat er geen problemen zijn. Ik hoor echt heel veel mensen klagen.

Ik ging er al vanuit dat iemand dit zou zeggen. Het feit alleen al dat ik wist dat hij eraan kwam en hij niet wist dat ik daar zat, zou me al een dermate groot voordeel moeten geven (althans: dat ervaar ik normaliter), dat ik nog wel meer kogels had kunnen missen en daarmee alsnog zou moeten winnen.
[...]

Tuurlijk jongen.
Het kan natuurlijk ook zo zijn de ander gewoon sneller/beter is :) Ik ben zelf al in de 30 en ik denk dat ik een 13 jarig jochie gewoon nooit bij zal kunnen benen....je wordt gewoon langzamer als je ouder wordt.

Ik ben het wel met je eens dat je soms gevechten verliest waarin het eigenlijk niet mogelijk zou moeten kunnen zijn. Wellicht is het een combinatie van een goede speler en lag. Het enige wat ik kan zeggen is vergeet niet dat het bij lag andersom ook vaak gebeurd alleen dat heb je dan niet door. Overall zou het iedereen moeten overkomen en daardoor weer gelijk trekken. Gelukkig ga je als het goed is in de meeste gevallen niet zo dood.

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:09

CerandoX.nl

Vides

xelfer schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:16:
Black Ops 3 heeft:
- Betere map design;
- Betere movement mechanics;
- Betere gun design;
- Betere killstreaks;
- Minder lag compensation;
- etc.
Dit. Ik heb AW ook niet lang gespeeld, een weekje ofzo, daarna nog wel een paar keer, maar niet dagelijks. Black Ops 3 is echt vele malen leuker.

Lag comp is nu 4 frames tegenover de 6 frames van AW, dat is een groot verschil.

Ik vond de EXO-movements de gameplay van Call of Duty te veel veranderen, Thrust jump en wall run veranderen de gameplay niet, maar voegen iets toe.

• donvalentino

donvalentino

aDutchCow schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:27:
Mensen hier die het ook beu zijn om telkens te verliezen met Domination op de PS4?
Voeg me toe en misschien kunnen we wel een normaal team maken waarin we voor de objective gaan :P
Ik zal je toevoegen

• Buizerd__NL
aDutchCow schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:27:
Zat jij niet toevallig bij PS3 clan? :P

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/HjY7w7qiPbDsqSQdnPdkQwnA/full.jpg?nohitcount=1

Mijn stats na 2500 kills met een kill/death ratio van 2.30 met tot nu toe alleen maar hardcore free for all.

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 09:11
Buizerd__NL schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:45:
[...]

Zat jij niet toevallig bij PS3 clan? :P
Hey ruigerd haha, Gorkumpjes here }:O

Als het regent in mei, dan is april voorbij

• StevenzeN
Dit soort taal word hier niet gesproken

[ Voor 92% gewijzigd door Gropah op 12-11-2015 23:58 ]

• FireFoz
Kun je die combat stats trouwens ergens online zien, gewoon via je browser of moet dat via het spel?

• Buizerd__NL
aDutchCow schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:50:
[...]

Hey ruigerd haha, Gorkumpjes here }:O
Haha, ik dacht al zo iets. :)

• DonnyL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-09 21:26
CerandoX.nl schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:50:
[...]

De game werkt prima op de PC. Sinds ik de laatste beta drivers van AMD gebruik kan ik de game op max spelen zonder enkele frame drop. Daarvoor moest ik bepaalde settings wel op high of medium zetten, maar dat is nu dus verholpen. Deze port - als het een port is - is dus niet shitty, maar was zeker niet zonder problemen. Hoewel Treyarch houdt vast dat het geen port is, maar dat de game simultaan dedicated door een PC-team is ontwikkeld.

[...]
Wat voor setup heb je als ik vragen mag? Met mijn i5 4690k en R9 290 is het nog steeds onspeelbaar bij mij. De 15.11 beta drivers hebben bij mij niks uitgehaald. Vind het wel heel frappant dat er sinds launchday nog geen enkele update op Steam is geweest, alleen een 33MB decoy-update. Genoeg mensen die klagen dat het gewoon niet werkt met bijvoorbeeld een dual 980Ti setup, maar Treyarch erkent de problemen niet eens lijkt het wel. Ik kan nu al een week lang welgeteld 1 gamemode spelen van de 4, de Freerun mode...

[ Voor 10% gewijzigd door DonnyL op 12-11-2015 14:24 ]

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-04 17:37
StevenzeN schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:05:
[...]

Ik speelde gisternacht tegen jou. Wat ben jij een ontzettend toxic rotjong qua gedrag in de chat.
_O- _O- _O- _O- _O-

PSN: Wauzer010

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

ik vind die lag comp echt verschrikkelijk!
elke keer dat je denkt huh wtf ik zag en schoot direct, en dat je in de killcam ziet dat de ander je veel eerder zag en het hele magazijn al in je geleegd heeft.

om te janken.

Waarom ben ik er toch weer ingetrapt? Battlefield 4 spelen wederom doet.

Bears and Bulls

StevenzeN schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:05:
[...]
Ik speelde gisternacht tegen jou. Wat ben jij een ontzettend toxic rotjong qua gedrag in de chat.
_O-

Zo heerlijk dat er geen chatfunctionaliteit op de PS4 zit.

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

mindcre8r schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:23:
ik vind die lag comp echt verschrikkelijk!
elke keer dat je denkt huh wtf ik zag en schoot direct, en dat je in de killcam ziet dat de ander je veel eerder zag en het hele magazijn al in je geleegd heeft.

om te janken.

Waarom ben ik er toch weer ingetrapt? Battlefield 4 spelen wederom doet.
Ik las ergens dedicated servers....en hoppa 100e getrokken voor de digital deluxe version.

Kut p2p gedoe en lag comp en weet ik veel wat allemaal, regel gewoon normale dedicated servers ffs :/

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
DonnyL schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:22:
[...]

Wat voor setup heb je als ik vragen mag? Met mijn i5 4690k en R9 290 is het nog steeds onspeelbaar bij mij. De 15.11 beta drivers hebben bij mij niks uitgehaald. Vind het wel heel frappant dat er sinds launchday nog geen enkele update op Steam is geweest, alleen een 33MB decoy-update. Genoeg mensen die klagen dat het gewoon niet werkt met bijvoorbeeld een dual 980Ti setup, maar Treyarch erkent de problemen niet eens lijkt het wel. Ik kan nu al een week lang welgeteld 1 gamemode spelen van de 4, de Freerun mode...
Dit soort dingen zijn toch wel bijzonder, wat bedoel jij met onspeelbaar? Ik heb een i5 3570 en een r9 290 tri-x en 16gb ram en het speelt echt super soepel bij mij, ik haal makkelijk 100+ fps @1080p

Ik gebruik de volgende in game settings:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/3141415/2015-11-12_00002.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/3141415/2015-11-12_00004.jpg

Bij MP is het bij mij sowieso Performance(meer fps)>Graphics
bij SP niet

[ Voor 14% gewijzigd door falcon123 op 12-11-2015 15:01 ]

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03
falcon123 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:38:
[...]

Dit soort dingen zijn toch wel bijzonder, wat bedoel jij met onspeelbaar? Ik heb een i5 3570 en een r9 290 tri-x en 16gb ram en het speelt echt super soepel bij mij, ik haal makkelijk 100+ fps @1080p
Ik heb zelfs nog minder (i7 860,12Gb,gtx760) eerst alles op low gespeeld en toen de settings geprobeerd die ik hier zag(waarbij alles op 'high' staat). Ik moet zeggen het ziet er nu veel beter uit. Kijk dat de blaadjes nu eerder blokjes zijn vind ik niet zo boeiend daar kijk ik toch niet naar. Qua gameplay gaat het prima en heb op 1920x1200 gewoon 60FPS

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09 15:51
Mensen hier nog goede combinaties met wapens? Ben zelf nu fan van de Man-o-war en de Pharo. Vooral de Pharo in kleinere maps is echt een beest (4-shots burst). Vind de game een stuk leuker dan Advanced Warfare, wel raar dat ik nu rond de 1.0 K/D zit, terwijl ik BO3 de eerste 2 dagen begon met 1.5-2.0.. wat een beetje mijn standaard is voor COD (behalve AW en Ghost).

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Batiatus schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:03:
Mensen hier nog goede combinaties met wapens? Ben zelf nu fan van de Man-o-war en de Pharo. Vooral de Pharo in kleinere maps is echt een beest (4-shots burst). Vind de game een stuk leuker dan Advanced Warfare, wel raar dat ik nu rond de 1.0 K/D zit, terwijl ik BO3 de eerste 2 dagen begon met 1.5-2.0.. wat een beetje mijn standaard is voor COD (behalve AW en Ghost).
VMP + quickdraw+stock+grip is ook wel nice

• StevenzeN
Zit momenteel rond de 2 k/d en speel eigenlijk alleen met de Kuda en pak de Vmp als het wat minder gaat.

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Batiatus schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:03:
Tot nu toe veel met de XR2 en de man-o-war gespeeld. Binnenkort maar eens een beetje smg's kloten en de lmg's. Gebruik maar 1 perk (fast hands) + Launcher als secondary, de rest voor attachments.

Pagina: 1 ... 18 ... 68 Laatste