Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:44
Trixh schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 22:50:
[...]

Shameless promotion aangezien we nog wel wat mensen in de Tweakers steam groep kunnen gebruiken :).

http://steamcommunity.com/groups/twk-united

Add me op steam of drop je steamprofile hier en ik stuur je een invite. Groep is voor iedereen ook al bak je er helemaal niks van maar als je graag wat mensen zoekt om mee samen te spelen.
Steam: mitchell99

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Bericht van David Vonderhaar: Weapon edits for 33.18.20.*
Hiya,

I've said this before, but in case you missed it, when it comes to hotfixes (aka: Game Settings Have Changed) we won't be issuing full patch notes.

They happen so frequently and will get rolled up into a proper patch/title update in a future update. When that happens, we will give out more details via official social media channels like @Treyarch's Facebook and/or Twitter.

I also understand that people expect to know what has changed. This is especially true for weapon tuning. Part of the fun of video games is discovery and experimentation. This is especially in a "Create a Class" and Pick 10 world.

Nerfed
Gorgon
XR-2
Pharo
VMP
Haymaker

Buffed
Razorback
HVK-30
Dingo
KRM-262
Argus
Locus
Most of these edits were very small and range from clip sizes, to damage range, to ADS time in/out adjustments, modifications to Quickdraw Bonus(es) for LMGs, recoil reductions.

The general philosophy is to tune in small increments either up or down, until we have a really healthy set of data and player opinion to work from.

-V
https://www.reddit.com/r/.../weapon_edits_for_331820/

[ Voor 3% gewijzigd door falcon123 op 14-11-2015 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Nu nog de performance verbeteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog steeds drama op de PS4. Als ik vanuit Rest Mode opstart, vind ik sowieso geen enkel potje en is mijn NAT Moderate. Ik moet de game dan opnieuw opstarten en dan bij het "Press X to start" wachten totdat de versie verspringt, anders werkt de boel sowieso niet. Dan kom je in een potje, is het 3 tegen 6 en zien mensen je wederom veel eerder. Ik stop er ff mee voorlopig. Ga wel ff de SP uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trixh schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 22:24:
[...]

Dan carry je gewoon niet hard genoeg. Sure je gaat niet alles in je 1tje kunnen winnen maar als jij zelf duidelijk beter bent dat het andere team dan kan jij er gewoon voor zorgen dat zelfs je neppe teammates kills kunnen gaan maken door ze plat te gooien met jouw killstreaks. Ik speel zelf vaak samen met 1 gozer die ik ken en we winnen gewoon 99,9% van onze potjes. Ik denk dat we er in totaal 3 verloren hebben.

Hoe wil je trouwens gaan balancen qua stats? Wil je dat op basis van SPM,W/L of KD doen? Er zijn teveel varianten waar je geen rekening mee kan houden. Volledige clans die gewoon als volle groep joinen. En moeten de mensen met hoge stats (de top 1%) dan maar jaren wachten voordat ze een match krijgen?
Geen idee maar ik had alle games een KD van boven de 2 en een SPM in TDM van boven de 400. Ik ging zelfs een keer 36-3 en we verloren met 4 punten verschil :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

bram1984 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 07:40:
Nog steeds drama op de PS4. Als ik vanuit Rest Mode opstart, vind ik sowieso geen enkel potje en is mijn NAT Moderate. Ik moet de game dan opnieuw opstarten en dan bij het "Press X to start" wachten totdat de versie verspringt, anders werkt de boel sowieso niet. Dan kom je in een potje, is het 3 tegen 6 en zien mensen je wederom veel eerder. Ik stop er ff mee voorlopig. Ga wel ff de SP uitspelen.
Bedoel je, dat je de game niet afsluit, als je de ps4 in restmode zet? Dat is niet handig met al de hotfixes voor bo3 . Maar gewoon de game afsluiten en ps4 in ruststand, werkt hier probleemloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik sluit nooit een game af. Dat is nu juist het voordeel van Rest Mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 18:30
Als jullie zin hebben om te spelen samen met mij, add mij dan op Steam :)

Steam: BlazeMuis.NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woask
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 22:43
Draait lekker, op een paar settings met heel veel impact na. Verder eindelijk weer is een COD waarin ik lekker kan raggen als ik eens geen zin heb om m'n best te doen in een potje CSGO. Ben ook zeer te spreken over de hitreg, heel zelden is een laggende server maar nog maar 1 keer gehad in 9 uur. Hij speelt héééél soepel. Ik denk dat ik hier wel wat uurtjes in kan steken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

bram1984 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 10:36:
Ik sluit nooit een game af. Dat is nu juist het voordeel van Rest Mode.
Vorige cods hadden geen cliënt side ingame hotfixes, maar downloadable patches.
Black ops 3 heeft dit systeem wel, maar dat bijt met sluimerstand voor de games. Tenminste voor nu.
Dus als je probleemloos wilt multiplayeren, zul je moeten kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik vreemd/vervelend vind is dat het spel blijkbaar niet de game updates onthoudt. Heb al best vaak gezien dat mijn versie (PS4) 33.0.0.0 is en dan natuurlijk de ABC error. Het enige wat dan helpt is opnieuw opstarten en niet op X rammen. Updaten via het PS4 menu helpt dan ook niet. Raar, je zou denken dat als er updates zijn geïnstalleerd dat die gewoon client side staan.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Azqi schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 11:15:
[...]

Vorige cods hadden geen cliënt side ingame hotfixes, maar downloadable patches.
Black ops 3 heeft dit systeem wel, maar dat bijt met sluimerstand voor de games. Tenminste voor nu.
Dus als je probleemloos wilt multiplayeren, zul je moeten kiezen?
Ja dat wist ik dus niet. Zal in het vervolg afsluiten. Dank voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 22:41

Jumpiefox

Hoi ?

[...]

Dan carry je gewoon niet hard genoeg. Sure je gaat niet alles in je 1tje kunnen winnen maar als jij zelf duidelijk beter bent dat het andere team dan kan jij er gewoon voor zorgen dat zelfs je neppe teammates kills kunnen gaan maken door ze plat te gooien met jouw killstreaks. Ik speel zelf vaak samen met 1 gozer die ik ken en we winnen gewoon 99,9% van onze potjes. Ik denk dat we er in totaal 3 verloren hebben.

Hoe wil je trouwens gaan balancen qua stats? Wil je dat op basis van SPM,W/L of KD doen? Er zijn teveel varianten waar je geen rekening mee kan houden. Volledige clans die gewoon als volle groep joinen. En moeten de mensen met hoge stats (de top 1%) dan maar jaren wachten voordat ze een match krijgen?
Nou dat is echt niet waar...je kan niet altijd een hele team carryen. Heb bijvoorbeeld meer van zulke potjes,40+ kills! en dan alsnog verliezen in tdm...:
Afbeeldingslocatie: http://static.afbeeldinguploaden.nl/1511/126802/FhOyH5g1.png
Niet altjd zo extreem maar vaak genoeg dat ik dan tussen de 20-30kills heb en alsnog verlies.

Team balance is gewoon echt kut soms.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Klopt ik denk dat ik 80 procent van de tijd in een verliezend team zit. Bijvoorbeeld bij mensen die hun kills niet confirmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpiefox schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 14:04:
[...]

Nou dat is echt niet waar...je kan niet altijd een hele team carryen. Heb bijvoorbeeld meer van zulke potjes,40+ kills! en dan alsnog verliezen in tdm...:
[afbeelding]
Niet altjd zo extreem maar vaak genoeg dat ik dan tussen de 20-30kills heb en alsnog verlies.

Team balance is gewoon echt kut soms.
Het is juist dan toch wel een goede team balance.

Wil je dan dat iedereen met een 2.00 k/d in een party komen en 0.25 k/d in de andere party..
Nee dat zou leuk zijn zeg...

Ik vind het juist wel top dat de slechte spelers bij de goede spelers gezet worden, als je wilt winnen solo dan speel je toch ffa..
Anders moet je gewoon met andere mensen spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Da's juist het fijne van objective based modi. Met DOM kan je bijvoorbeeld misschien niks raken maar alsnog bovenaan de lijst staan door te cappen en streaks te vernietigen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:59
[...]

Klopt wel ja, ik heb nu een 3.5 W/L met ongeveer 180 games Domination, en dat zijn toch zeker 120 solo games. Als je gewoon objective speelt, dan kun je echt wel winnen want 9 van de 10 mensen speelt geen objective.

http://steamcommunity.com/id/Mr_Rolandos/ voor mensen die vannacht nog willen spelen. Uiteraard Domination :) Ben actief tussen 0100 en 0800 oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:40
PC heeft net een update van 512 mb en is nu versie 37.1.1.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
GerardReintke schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 17:23:
PC heeft net een update van 512 mb en is nu versie 37.1.1.0
Zijn vermoedelijk de 5 nerfs + buffs. Die update was al uit maar nog niet op de PC.
Vrijdag schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 17:07:
Da's juist het fijne van objective based modi. Met DOM kan je bijvoorbeeld misschien niks raken maar alsnog bovenaan de lijst staan door te cappen en streaks te vernietigen.
Precies Domination, Hardpoint etc zijn gamemodes die je solo nog wel kan carryen door gewoon objective te spelen. Meeste mensen in deze gamemodes doen dit toch niet en gaan maar gewoon een beetje knallen / TDM spelen.

[ Voor 49% gewijzigd door rolandos582 op 14-11-2015 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Laatst online: 12-09 18:30
Update voor de PC versie:

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/6bef20ad4dc6f06009ec57358351caa8.png

Vraag me af wat er allemaal veranderd is, en wat er gefixt is etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Ik had net lekker potje Kill Confirmed met 45 confirms :P
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/393298345483729509/87C1D3741F2C6B7E7C08B66ADF80C68929EA4759/
Don't mind the chat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
falcon123 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 18:02:
Ik had net lekker potje Kill Confirmed met 45 confirms :P
[afbeelding]
Don't mind the chat :P
Shutgun op boys. Die eerste shotgun en die laatste shotgun zijn ook wel fijn als je er een beetje goed mee bent. Gisteren ff mee gespeeld en ging wel geinig.

Gewoon lekker Domination gaan =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
rolandos582 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 18:07:
[...]

Shutgun op boys. Die eerste shotgun en die laatste shotgun zijn ook wel fijn als je er een beetje goed mee bent. Gisteren ff mee gespeeld en ging wel geinig.

Gewoon lekker Domination gaan =D
Ja ik gebruikte die laatste (argus) shotgun inderdaad en daar ging ik ook wel lekker mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
falcon123 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 18:25:
[...]

Ja ik gebruikte die laatste (argus) shotgun inderdaad en daar ging ik ook wel lekker mee.
Ja ik speelde met die 1e, kreeg wel veel hitmarkers maar ging wel lekker. Een kameraad speelde met die argus, en die had me toch een aantal longrange shots. Das gewoon de spas12/ksg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
rolandos582 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 18:29:
[...]

Ja ik speelde met die 1e, kreeg wel veel hitmarkers maar ging wel lekker. Een kameraad speelde met die argus, en die had me toch een aantal longrange shots. Das gewoon de spas12/ksg
Ja ik had wel een aantal mooie momenten ermee dat je hele reeks van one shots doe van best grote afstand, maar het kan ook wel is gewoon behoorlijk hit or miss zijn waarbij denk je van wtf waarom raak ik hem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
HC Domination <3
but still BO2 > BO3 :9

[ Voor 43% gewijzigd door SmokingCrop op 14-11-2015 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
wesley17 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 17:58:
Update voor de PC versie:

[afbeelding]

Vraag me af wat er allemaal veranderd is, en wat er gefixt is etc.
Hij lijkt vloeiender te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
falcon123 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 18:33:
[...]

Ja ik had wel een aantal mooie momenten ermee dat je hele reeks van one shots doe van best grote afstand, maar het kan ook wel is gewoon behoorlijk hit or miss zijn waarbij denk je van wtf waarom raak ik hem niet.
Ja precies, mijn kameraad speelt hem met red dot/long barrel en fast mags d8 ik.
Kan je eigenlijk shotguns ook reloaden per schot of moet je perse een heel magazijn laden? Dat is iets wat me nog niet helemaal duidelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:11
als er tweakers zijn die met nog een nlér willen knallen voeg me toe op de ps4:
iammrstinky
ik en mn broer knallen vaak samen en hopen met nog wat leuke tweakers eindelijk een beetje te kunnen ownen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opzich is het een goede game.Ontdanks ik geen voorstander ben van Futureristic Cods hebben ze deze mappen en wapens wel mooi gemaakt.Maar ze konden het weer niet laten om die verschrikkelijke double jumps erin te stoppen.Slechtste ontwikkeling die Cod ooit ondergaan heeft.Bij AW vonden grotendeels van de spelers het al niks.En dan stoppen ze het ook nog in Bo series.Als ze de komende Cod series double jumps erin blijven stoppen dan zal het voor mij over zijn met Call of duty.Mensen uit de lucht knallen die overal om de hoek hoog de lucht in jumpen heeft totaal niets meer te maken met een echte Call of duty zoals Call of duty hoort te zijn.Om deze reden is voor mij ook de hele multiplayer verpest.De ontwikkelaars weten ook heel goed dat double jumps bij de meeste Cod spelers slecht valt.Ben benieuwt wat ze daarmee gaan doen in de komende Cod series die nog gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:24
rolandos582 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 21:16:
Kan je eigenlijk shotguns ook reloaden per schot of moet je perse een heel magazijn laden? Dat is iets wat me nog niet helemaal duidelijk is.
Je moet je reload annuleren door van wapen te verwisselen bijvoorbeeld. Dat is alleen met de KRM uiteraard.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Net de Shiva geprobeerd omdat ik zelf altijd fan was van de M14 maar met silencer is het echt een beest :)
Met silencer horen ze je niet en kun je zo een paar achter elkaar killen zonder dat ze iets in de gaten hebben. Zo had ik op een gegeven moment al 20 - 5 :D

Zeker op HC.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
[...]

Ja precies, mijn kameraad speelt hem met red dot/long barrel en fast mags d8 ik.
Voor de Argus, moet je volgens het hele magazijn herladen maar zelfs zonder fast mags gaat dit best snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Na elk schot kan je de Winmaker herladen. Deze heeft een vast magazijn en gaat dus lekker snel.
De eerste shottie kan je ook na elke shell herladen.

[ Voor 8% gewijzigd door Vrijdag op 15-11-2015 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Hoeveel moet je "moven" met ghost aan om niet gezien te worden? Gelijk hoeveel of moet je lopen of?
Is aimen en beetje strafen ook genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
SmokingCrop schreef op zondag 15 november 2015 @ 11:54:
Hoeveel moet je "moven" met ghost aan om niet gezien te worden? Gelijk hoeveel of moet je lopen of?
Is aimen en beetje strafen ook genoeg?
Een seconde lopen in afstand ongeveer van je huidige positie. Het triggert niet als je niet ver genoeg van je huidige positie gaat dus een beetje op je plaats strafen of in kleine rondjes lopen triggert Ghost niet. Je ziet het ook op de minimap. Eigen pijltje doorzichtig = Ghost actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Gundogan schreef op zondag 15 november 2015 @ 12:12:
[...]

Een seconde lopen in afstand ongeveer van je huidige positie. Het triggert niet als je niet ver genoeg van je huidige positie gaat dus een beetje op je plaats strafen of in kleine rondjes lopen triggert Ghost niet. Je ziet het ook op de minimap. Eigen pijlte doorzichtig = Ghost actief.
nja, moelijk om te zien in HC :P
but good to know, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of Black Ops 3 voor PS4 nog (nieuw) verkrijgbaar is inclusief de pre-order bonus van Nuketown? Heb namelijk toch besloten m'n oude Call of Duty verslaving door te zetten, na de mislukking van Advanced Warfare. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coolblue heeft ze nog.
Dit is mijn eerste online cod ervaring, en ik vind het prima spelen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Echt opvallend dat je in een groot voordeel bent met 120+ ms ping.
Elke keer dat ik zo'n gast tegenkom, zie ik hem letterlijk laggen en registeren bullets nauwelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Heb ik met 6 gig te weinig geheugen? Heb enorm last van stotterend beeld bij vlagen. Normaal gesproken draait hij moeiteloos op high, maar met filmpjes en sommige stukken stottert hij gigantisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 15 november 2015 @ 13:02:
Weet iemand of Black Ops 3 voor PS4 nog (nieuw) verkrijgbaar is inclusief de pre-order bonus van Nuketown? Heb namelijk toch besloten m'n oude Call of Duty verslaving door te zetten, na de mislukking van Advanced Warfare. :D
Coolblue of je lokale Mediamarkt wellicht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09 15:51
Mediamarkt inderdaad, daar is die 53 euro. Service kennen ze niet, maar prima prijzen wel. Wat me trouwens gister opviel (toen ik toevallig in de Mediamarkt was) is dat ze nog steeds alle COD's hebben liggen vanaf COD MW1. MW1, WAW, MW2, BO1, BO2, Ghosts, AW allemaal lagen ze er nog. Ghosts was trouwens de goedkoopste :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
Heb 'm laatst bij Gamemania gekocht met Nuketown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Metalbuster schreef op zondag 15 november 2015 @ 13:35:
Heb ik met 6 gig te weinig geheugen? Heb enorm last van stotterend beeld bij vlagen. Normaal gesproken draait hij moeiteloos op high, maar met filmpjes en sommige stukken stottert hij gigantisch.
Maar game gebruikt al 5-6GB en dan nog met wat andere dingen ernaast vermoed ik. 6GB is niet meer van deze tijd, 8 is al minimaal. 16GB is normaal O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Ik heb de versie met Nuketown. Deze ook gedownload, maar ik zie deze map nooit langskomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Level 55 bereikt.

Wanneer komen er meer maps in de roulatie bij Free for All?

Niet alle beschikbare maps zitten nu in de roulatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Menace_1981 schreef op zondag 15 november 2015 @ 18:03:
Ik heb de versie met Nuketown. Deze ook gedownload, maar ik zie deze map nooit langskomen?
Deze komt het meest voor in de playlist: Bonus> Chaos Moshpit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Menace_1981 schreef op zondag 15 november 2015 @ 18:03:
Zit alleen in de bonusplaylist. Het zal nog wel even duren voordat Nuketown ook in de reguliere playlists voorbij komt. Dit was hetzelfde als met BO1 en 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik vraag me nog wel steeds af hoe ze team matchmaking bepalen. Heb nu alweer 13 games op een rij verloren omdat praktisch mijn hele team gemiddeld 6-24 KD stats heeft en 0,0 objective play doet :(...

[ Voor 3% gewijzigd door xelfer op 15-11-2015 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb je niet gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xelfer schreef op zondag 15 november 2015 @ 18:23:
ik vraag me nog wel steeds af hoe ze team matchmaking bepalen. Heb nu alweer 13 games op een rij verloren omdat praktisch mijn hele team gemiddeld 6-24 KD stats heeft en 0,0 objective play doet :(...
Ja dat is klote, heb ik ook. Ook kom ik vaak in potjes die na een paar seconden weer afgelopen zijn. W/L = 0.2 !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Verwijderd schreef op zondag 15 november 2015 @ 19:05:
[...]

Ja dat is klote, heb ik ook. Ook kom ik vaak in potjes die na een paar seconden weer afgelopen zijn. W/L = 0.2 !!
Je weet dat die potjes niet meetellen voor je W/L ratio in BO3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
rolandos582 schreef op zondag 15 november 2015 @ 17:55:
[...]

Maar game gebruikt al 5-6GB en dan nog met wat andere dingen ernaast vermoed ik. 6GB is niet meer van deze tijd, 8 is al minimaal. 16GB is normaal O-)
grapjas :P

8gb is meer dan voldoende. Voor elke game die er is, amper uitzonderingen te vinden behalve misschien een prealpha early access als Star Citizen Ofzo. Sterker nog d'r meeste games doen het nog vrij goed op 4gb ondanks dat ze meer als minimaal vragen. Google de benchmarks maar.

Black Ops 3 heeft gewoon heel erg vreemde problemen want alsnog vrij slordige port. Helaas.

Net zoiets als dat shadow of mordor gerust naar de 6gb Vram (!) gaat, maar dit totaal niet nodig heeft en het ook amper invloed heeft op performance en het zelfs prima doet op 2gb kaarten :P

Volgend gamespot vraagt bo3 wel om 8gb voor soepele gsmeplay en er is bijna geen reden niet een 16gb setje te nemen vanwege de prijs, maar nodig? muah

[ Voor 10% gewijzigd door Brutal1ty op 15-11-2015 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Azqi schreef op zondag 15 november 2015 @ 19:10:
[...]

Je weet dat die potjes niet meetellen voor je W/L ratio in BO3?
Hoe kom ik anders aan 0.2 volgens mij telt alles mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Bij potjes die al onderweg zijn en die uitdraaien op een loss, zie je na de game boven de puntentelling: 'Loss stat prevented, game joined in progress'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Laatst online: 15-07 10:16

joskuiper

PapaCooper

Meer mensen op PC die ook last hebben van ALTIJD een halve seconde delay?
In Ghosts o.a. stond ik bijna altijd nr. 1, hier ben ik nagenoeg altijd veel te laat.
Wat te doen?

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Azqi schreef op zondag 15 november 2015 @ 19:26:
Bij potjes die al onderweg zijn en die uitdraaien op een loss, zie je na de game boven de puntentelling: 'Loss stat prevented, game joined in progress'.
True tenzij je 3min speelt ofzo dan komt het niet. Als je joined op 20-30 dan kun je genoeg doen en is het gewoon een lose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Azqi schreef op zondag 15 november 2015 @ 19:26:
Dat heb ik nog niet gezien op mijn xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Dit was wel een lekker potje opzich met m'n sniper (37-13) :D Die SVG-100 is wel een relaxte sniper :)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=4DppMGqRDnE]

[ Voor 20% gewijzigd door falcon123 op 15-11-2015 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Ligt het aan mij of lagged je beeld enorm?

Is het met controller trouwens fijner spelen dan met muis/toetsenbord? Ik speel nml met muis en toetsenbord omdat ik het idee heb dat aimen met een controller nog slechter gaat (ik ben nog niet zo goed :p).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
JST94 schreef op zondag 15 november 2015 @ 20:04:
Ligt het aan mij of lagged je beeld enorm?

Is het met controller trouwens fijner spelen dan met muis/toetsenbord? Ik speel nml met muis en toetsenbord omdat ik het idee heb dat aimen met een controller nog slechter gaat (ik ben nog niet zo goed :p).
Ik heb het opgenomen via theater modus, maar ik heb het vermoeden dat die niet helemaal lekker is. FPS is gewoon rond de 100 en via bandicam opgenomen @ 1080 60 fps, misschien had ik hem beter kunnen locken @ 60 fps in game bij theater.

Edit: ik zit nu de raw footage te bekijken op m'n pc en daar ziet het er sowieso veel vloeiender uit dan het YouTube filmpje dus... donno what's going on :P edit 2: YouTube filmpje ziet er nu wel wat beter uit.

Dit was trouwens op PC met muis en toetsenbord :)

[ Voor 17% gewijzigd door falcon123 op 15-11-2015 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
net 22 defends in een domination game.. gelukkig nog gewonnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51
Jeetje.. denk ga even Zombies doen.

Nu al drie keer dat die op een zwart scherm blijft hangen, twee keer een host die weggaat en hij continu blijft zoeken naar een host, een random freeze en nu "Index/server does not match". Dit natuurlijk naast de lag die op speelt..

Leuk zo'n avondje gamen :')

[ Voor 7% gewijzigd door Famous op 15-11-2015 22:14 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
*Zucht*
Awareness helpt nauwelijks en dead silence werkt niet 100%.
In killcam als last man standing in s&d kon ik mijzelf nog horen in de enemy killcam en daarom gedood..

Dan maar geen s&d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Brutal1ty schreef op zondag 15 november 2015 @ 19:21:
[...]

grapjas :P

8gb is meer dan voldoende. Voor elke game die er is, amper uitzonderingen te vinden behalve misschien een prealpha early access als Star Citizen Ofzo. Sterker nog d'r meeste games doen het nog vrij goed op 4gb ondanks dat ze meer als minimaal vragen. Google de benchmarks maar.

Black Ops 3 heeft gewoon heel erg vreemde problemen want alsnog vrij slordige port. Helaas.

Net zoiets als dat shadow of mordor gerust naar de 6gb Vram (!) gaat, maar dit totaal niet nodig heeft en het ook amper invloed heeft op performance en het zelfs prima doet op 2gb kaarten :P

Volgend gamespot vraagt bo3 wel om 8gb voor soepele gsmeplay en er is bijna geen reden niet een 16gb setje te nemen vanwege de prijs, maar nodig? muah
Ik zie gewoon dat games steeds meer naar 6GB toe gaan, heb je daarnaast gewoon chrome etc open dat je snel op 8GB terecht komt. Overal is 8GB tegenwoordig minimaal. En 16GB word aangeraden, de prijs is daar ook naar. Kost werkelijk waar gewoon tegenwoordig bijna niks meer voor een 16GB kitje.
Verschilt uiteraard wel op 1080/1440 of 4k. Op 1440 neemt alles vrij snel 6GB in beslag, misschien op 1080 minder?
SmokingCrop schreef op maandag 16 november 2015 @ 00:28:
*Zucht*
Awareness helpt nauwelijks en dead silence werkt niet 100%.
In killcam als last man standing in s&d kon ik mijzelf nog horen in de enemy killcam en daarom gedood..

Dan maar geen s&d.
Awareness helpt bij mij wel en dead silence is bij mij wel echt drama. Dat hoor ik nauwelijks als ik Awareness aan heb staan. Speel op PC, wellicht zit daar verschil in?

[ Voor 56% gewijzigd door rolandos582 op 16-11-2015 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
Verwijderd schreef op zondag 15 november 2015 @ 18:05:
Level 55 bereikt.

Wanneer komen er meer maps in de roulatie bij Free for All?

Niet alle beschikbare maps zitten nu in de roulatie.
Hey ouwe campert :'(
Nee de grote maps zitten gelukkig niet in de roulatie he ;-)
Voor jou maakt het toch niet uit jij zit in een hoekje maar steeds die hele map aflopen om door jou afgeknald te worden is bij grote maps iets minder leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
rolandos582 schreef op maandag 16 november 2015 @ 01:18:
[...]
Awareness helpt bij mij wel en dead silence is bij mij wel echt drama. Dat hoor ik nauwelijks als ik Awareness aan heb staan. Speel op PC, wellicht zit daar verschil in?
Awareness met een echte surround 5.1 headphone op de Xbox helpt mij wel enorm, vooral bij FFA ;-)
Eindelijk weer een COD waarin ik kan soundwhoren :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
wimpie007 schreef op maandag 16 november 2015 @ 01:22:
[...]

Awareness met een echte surround 5.1 headphone op de Xbox helpt mij wel enorm, vooral bij FFA ;-)
Eindelijk weer een COD waarin ik kan soundwhoren :*)
Soundwhoren is wel next level ja, je hoort ze van kilometers aankomen. Voornamelijk op water/sneeuw/metaal hoor je ze stampen als een gek. Speel met 7.1 virtual sound en is erg duidelijk imo.

Waar ik wel blij mee ben, is lobby leaderboard. Eindelijk weer terug, kan je beetje zien of iemand tryhard of is zo'n camper. Waar ik minder blij mee ben is dat Domination op SPM gaat ipv score. 1 game een goede SPM halen en nooit meer spelen zorgt voor goede notering. Iemand die dat ook vind?

[ Voor 24% gewijzigd door rolandos582 op 16-11-2015 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Vind het niets in vergelijking met BO I, daar kon je pas sound whoren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend Prestige 1 gehaald.

Tot nu toe alleen maar HC Free for All gedaan en in Prestige 1 mijn eerste potje SnD:

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-04 17:37
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2015 @ 08:14:
Vanochtend Prestige 1 gehaald.

Tot nu toe alleen maar HC Free for All gedaan en in Prestige 1 mijn eerste potje SnD:

[video]

_/-\o_
En nu??? Rugklachten van t alleen maar op je buik liggen op die koude grond??
;)

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-09 13:33

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Ik ben momenteel prestige 1 level 47. 1d3u gespeeld denk ik. Gemiddeld KD is 1.86. Gisteren nog een Nederlander die me 'een beest' noemde :p Maximum score was 24-0 en maximum rapid kills staat op 7. Krijg je een fantastische calling card voor!
Nog mensen die goeie ratings hebben? Ik denk er over na om zelf eens wat clips samen te stellen en op Youtube te gooien maar vind het niet zo makkelijk om dit toch semi-professioneel te laten uit zien.

Favo wapens:
KN max lvl
VMP prestige 2
Kuda prestige 2
Dingo prestige 2
KRS prestige 1
Locus

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
rolandos582 schreef op zondag 15 november 2015 @ 17:55:
[...]

Was er al een beetje bang voor, binnenkort maar eens upgraden samen met mijn Ati r9 270. Hoewel die kaart nog alles heel behoorlijk draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17:01
rolandos582 schreef op maandag 16 november 2015 @ 01:23:
[...]

Waar ik wel blij mee ben, is lobby leaderboard. Eindelijk weer terug, kan je beetje zien of iemand tryhard of is zo'n camper. Waar ik minder blij mee ben is dat Domination op SPM gaat ipv score. 1 game een goede SPM halen en nooit meer spelen zorgt voor goede notering. Iemand die dat ook vind?
Lobby leaderboard?? Heb ik wat gemist of is het een nieuwe update ? Ik speel op ps4 en heb nog nooit lobby leaderboards gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SoulsOnFire schreef op maandag 16 november 2015 @ 09:05:
Ik ben momenteel prestige 1 level 47. 1d3u gespeeld denk ik. Gemiddeld KD is 1.86. Gisteren nog een Nederlander die me 'een beest' noemde :p Maximum score was 24-0 en maximum rapid kills staat op 7. Krijg je een fantastische calling card voor!
Nog mensen die goeie ratings hebben? Ik denk er over na om zelf eens wat clips samen te stellen en op Youtube te gooien maar vind het niet zo makkelijk om dit toch semi-professioneel te laten uit zien.

Favo wapens:
KN max lvl
VMP prestige 2
Kuda prestige 2
Dingo prestige 2
KRS prestige 1
Locus
Ik heb een lifetime KD van 2.54, maar ik heb het opgegeven om objective based te spelen :). Tegenwoordig behandel ik Domination gewoon als TDM, aangezien mijn teammates toch nooit voor de objective gingen in de eerste 100 games die ik speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Laatst online: 17:13
Inhumanous schreef op maandag 16 november 2015 @ 10:47:
[...]

Lobby leaderboard?? Heb ik wat gemist of is het een nieuwe update ? Ik speel op ps4 en heb nog nooit lobby leaderboards gezien
Schijnt vandaag een patch te zijn uitgebracht, geen idee of dit een functie is hierin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

De meesten spelen inderdaad geen objective. Bij Safeguard bv. haalt soms de helft van de team nog niet één seconde. Zonde dat ze dan niet gewoon TDM spelen of een versie maken waarbij TDM langer duurt? Ik heb TDM ook opgegeven omdat ik vaak nét mijn skillstreaks haal als de map voorbij is. Niemand wil RAPS halen zonder daar dan één kill uit te halen... |:(

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

xelfer schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:05:
[...]

Ik heb een lifetime KD van 2.54, maar ik heb het opgegeven om objective based te spelen :). Tegenwoordig behandel ik Domination gewoon als TDM, aangezien mijn teammates toch nooit voor de objective gingen in de eerste 100 games die ik speelde.
Beest! Professional he :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een hoge KD halen an sich is niet zo moeilijk :). Sinds ik in Domination de wil om te winnen heb opgegeven is mijn KD met 0.23 gestegen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

xelfer schreef op maandag 16 november 2015 @ 12:11:
[...]

Een hoge KD halen an sich is niet zo moeilijk :). Sinds ik in Domination de wil om te winnen heb opgegeven is mijn KD met 0.23 gestegen :D.
Ik speel alleen tdm. Gewoon iedereen die niks anders probeert te doen dan kills te halen hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Moet zeggen dat ik al vaak erg objective minded mensen gehad heb in Hardcore Domination.
Niet elke keer natuurlijk, maar veel vaker dan de core domination. Dan zie je zo iedereen met 3-6 captures, verschillende defends etc. Best nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 15:03
xelfer schreef op maandag 16 november 2015 @ 12:11:
[...]

Waarom ga je dan niet gewoon TDM spelen. Gruwelijk irritant wanneer je met randoms speelt die geen vlaggen cappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpiefox schreef op maandag 16 november 2015 @ 12:13:
[...]

Ik speel alleen tdm. Gewoon iedereen die niks anders probeert te doen dan kills te halen hehe.
Probleem in TDM is dat 80% van de mensen vaak ergens prone in een hoekje gaan liggen en dan de hele game campen.

Overigens heb ik wel gemiddeld ruim 6 caps per game in Domination. Ik verdedig alleen geen points meer.

[ Voor 13% gewijzigd door xelfer op 16-11-2015 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
gordon is ook generfed, dat mocht ook wel :) Wel jammer van de Pharo daar ging ik wel lekker mee :(

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
xelfer schreef op maandag 16 november 2015 @ 12:22:
[...]

Probleem in TDM is dat 80% van de mensen vaak ergens prone in een hoekje gaan liggen en dan de hele game campen.

Overigens heb ik wel gemiddeld ruim 6 caps per game in Domination. Ik verdedig alleen geen points meer.
Heet je toevallig Colin? :+
Niks irritanter om een pot te verliezen met van die sloebers die een positief KD hebben maar geen fuck hebben gedaan om de pot naar zich toe te trekken.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
Inderdaad....ga dan gewoon TD spelen! Pot verwijt de ketel verhaal, je houdt het zelf ook zo in stand. Ik doe altijd hartstikke m'n best om de punten te halen, heb dan vaak wel een negatieve KD maar ja wat wil je alles alleen moet doen.

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik haal iedere game overigens wel by far de meeste punten van mijn team, dus kennelijk draag ik meer bij dan de gemiddelde teammate die 7-23 staat met 0 caps :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Only schreef op maandag 16 november 2015 @ 12:50:
[...]

Heet je toevallig Colin? :+
Niks irritanter om een pot te verliezen met van die sloebers die een positief KD hebben maar geen fuck hebben gedaan om de pot naar zich toe te trekken.
Pfff wat een hater :P Ik ben juist altijd bezig met proberen de pot om te draaien bij verlies. Of het is cappen (Wanneer ik kan natuurlijk en niet erop ga liggen als er nog 3 staan). Of ze juist weg houden bij de vlag.

Het blijft een team game. Dat gecamp in hoekjes etc zou wat bij betreft gewoon afgestraft mogen worden in game dat je en presige terug gaat bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 15:41

Tripl3 D

Brother in Arms

Volgens mij is de beste oplossing dat je nog meer punten krijgt als je objective wel speelt.

Veel meer punten voor captures/confirms e.d. dan voor kills. Heb je eerder scorestreaks en kan je degene die stil in een hoekje kruipen/TDM spelen waar het niet hoort, ook beter aanpakken.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

FireFoz schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:36:
[...]

Het kan natuurlijk ook zo zijn de ander gewoon sneller/beter is :) Ik ben zelf al in de 30 en ik denk dat ik een 13 jarig jochie gewoon nooit bij zal kunnen benen....je wordt gewoon langzamer als je ouder wordt.

Ik ben het wel met je eens dat je soms gevechten verliest waarin het eigenlijk niet mogelijk zou moeten kunnen zijn. Wellicht is het een combinatie van een goede speler en lag. Het enige wat ik kan zeggen is vergeet niet dat het bij lag andersom ook vaak gebeurd alleen dat heb je dan niet door. Overall zou het iedereen moeten overkomen en daardoor weer gelijk trekken. Gelukkig ga je als het goed is in de meeste gevallen niet zo dood.
Ah joh, ik ben 40, je reflexen zijn nog snel genoeg man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Tripl3 D schreef op maandag 16 november 2015 @ 13:56:
Volgens mij is de beste oplossing dat je nog meer punten krijgt als je objective wel speelt.

Veel meer punten voor captures/confirms e.d. dan voor kills. Heb je eerder scorestreaks en kan je degene die stil in een hoekje kruipen/TDM spelen waar het niet hoort, ook beter aanpakken.
Zo werkt het helaas niet. Het is altijd die random camper die je streak net molt :D

en di ehoekjes waar ze zitten zijn nou net niet vatbaar voor die Wraith in de lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Ik vermaak me wel met demolition, hardpoint en safeguard. Moelijker om scorestreak rewards te halen dan in domination (50 punten voor een normale kill in plaats van 100), dus ook meer objective minded spelers.

Met modtools domination maar onder handen nemen als dat kan (en als ze komen). :*)

[ Voor 9% gewijzigd door Gundogan op 16-11-2015 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Ik begrijp wel dat hij soms meer focust op het killen dan op objective. Ik speel zelf namelijk ook regelmatig zo. Als wij 40-5 staan en 5 caps hebben en ondertussen RAPS e.d. laten rond rijden doen we jullie toch ook een plezier? *O*
Mensen focussen soms net te veel op de objective waardoor ze niet letten op de vijanden. Dan worden ze dood geschoten en is de objective helemaal om zeep. 50/50 = win.

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Net een match gehad waar iedereen 180+ ms ping had.. <_<

edit1: en net een match waar ik letterlijk 4 keer door eigen teammates gekilled werd zonder deaths door vijanden.. *sigh* Waarom kunnen ze het niet zo maken dat enkel de noob gedood wordt?

edit2: en nu weer een game waar 1 iemand een ping heeft van 50 en de rest 150+..

nog een keer proberen en als het weer zo is dan geef ik het op voor vandaag 8)7

ook wel een beetje jammer dat er geen fysieke iron sight is bij die boog. (geen crosshair in HC)

[ Voor 104% gewijzigd door SmokingCrop op 16-11-2015 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
SmokingCrop schreef op maandag 16 november 2015 @ 14:57:
Net een match gehad waar iedereen 180+ ms ping had.. <_<
Dat is helaas niks unieks. Kom te vaak in matches waar iedereen een crap verbinding heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 00:22

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Inmiddels sensitivity op 8 gezet, nog niet genoeg :/ Scoped met die Gorgon is nog steeds kolere traag en omdat dat ding zo traag scoped, toch vaak scoped rondlopen. Deze week maar 9 gaan proberen, de enorme draaisnelheid buiten scoped wen ik toch redelijk aan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 16 november 2015 @ 15:28:
Inmiddels sensitivity op 8 gezet, nog niet genoeg :/ Scoped met die Gorgon is nog steeds kolere traag en omdat dat ding zo traag scoped, toch vaak scoped rondlopen. Deze week maar 9 gaan proberen, de enorme draaisnelheid buiten scoped wen ik toch redelijk aan.
Heb je er ook al stock erop zitten enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 00:22

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

falcon123 schreef op maandag 16 november 2015 @ 16:14:

Heb je er ook al stock erop zitten enzo?
Ja, nouja, tot lvl7 dingen unlocked zijn. Die perk (rood?) en grip voor snellere scope, maar blijft een stuk trager dan een SMG/AR.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 16 november 2015 @ 16:21:
[...]

Ja, nouja, tot lvl7 dingen unlocked zijn. Die perk (rood?) en grip voor snellere scope, maar blijft een stuk trager dan een SMG/AR.
Grip voor snellere scope? Grip attachment zorgt ervoor dat je minder recoil hebt en stabieler schiet of bedoel je iets anders? Ik merkte iig wel bij gebruik van stock dat wel al iets sneller was bij ADS. Daarnaast is het ook wel logisch dat een LMG trager is dan een SMG of AR.
Pagina: 1 ... 20 ... 68 Laatste