Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
RoaDHouse schreef op maandag 09 november 2015 @ 00:35:
[...]

Ik zie dat je op 59 fps draait, als ik dat ga doen krijg ik last van tearing maar dan is de muis wel strak, ga ik naar hogere settings is de tearing bijna weg maar is de muis net een elastiek :)

De performance heb ik ook wel maar het voelt allemaal in-direct waardoor je aim naar de kl*ten gaat.
Bij mij draait ie met een cap van 59 eigenlijk precies op 60 volgens de counter, dus weinig tearing. Jij draait met vsync?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-04 17:37
Kan er misschien een aparte topic voor alle pc-issues aangemaakt worden?

PSN: Wauzer010

Acties:
  • +1 Henk 'm!
wauzer schreef op maandag 09 november 2015 @ 07:38:
Kan er misschien een aparte topic voor alle pc-issues aangemaakt worden?
Lijkt me een goed plan :). Ik praat zelf liever over de game dan over de PC issues van de game.

Ik ging net trouwens 39-6 in TDM en we verloren met 8 punten verschil.....

En weer een game kansloos verliezen met een 8.00+ KD:

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/k37k2q.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door xelfer op 09-11-2015 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Blijf het gek vinden dat in Lone Wolves iemand wint met een K/D van 0.7 en ik tweede word met 3.1. Gewoon omdat die gasten blijven rond rennen.

Ik snap dat je ook camping wilt voorkomen, maar een gulden middenweg is wel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 15:03
SmokingCrop schreef op maandag 09 november 2015 @ 03:43:
hm, voor mij mochten ze de time to kill wel wat lager gemaakt hebben, met al die agility dat iedereen heeft. Ergens tussen hardcore en normal.
Al die agility? Heb je de vorige COD(advanced warfare) wel gespeeld? Dan is dit echt een verademing hoor! :)

Speelt heerlijk weg. Bij de vorige kon ik totaal mijn draai niet vinden nu ga ik ieder potje lekker positief. Wel mag er wat gedaan worden aan het joinen van games met party's wat een drama is dit soms zeg, man man.

Ik speel op de PS4 trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zat gisteren met 18 lui in een lobby voor 12 spelers op de PS4. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-09 13:33

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Ik speel steeds samen met 2 clan-genoten en we hebben echt goede combo's gevonden. Als we alle 3 UAV + counter UAV gebruiken zien we enemy bijna constant terwijl zijn ons totaal niet zien. had dit ingesteld met Cerberus, het zelfrijdende machine die machine gun + launchers heeft. Op een gegeven moment reden er 3 enkel en alleen van mij. 1300 punten voor 1 dacht ik. Ik heb nog nooit mijn controllers verandert maar zag op Twitch iemand (Pownstar) die met... Thruster Jumper Tactical speelde (dat was de naam dacht ik). Die was zo snel en goed dat ik het overgenomen heb en tot nu toe helemaal geen spijt van. Zelfs het eerste rondje dat ik nog moest wennen speelde ik al 40-12. Nadien meerdere malen KD van +2 met 35 tot 50 kills in Kill Confirmed.

Mijn globaal KD staat nu op 1.7 Ik speel met de KN (al prestige 1) en sub VMP(?).Shotgun vond ik minder goed dan in de Beta.

De mensen die klagen over de Party's op PS4... Geef het tijd, over 2 weken zouden we geen problemen meer mogen hebben. Ik maak men party altijd eerst via playstation zelf en om één of andere reden werkt dit beter dan de party enkel in-game te maken. Maximum tijd dat we moeten wachten voor we in een lobby komen is 1min. We komen ook vaak met 13-14 spelers in een lobby voor 12 maar dan wachten we gewoon even tot er enkele leaven. Meestal raakt het wel iemand beu die dan een nieuwe lobby zoekt! :P

De SP was echt goed, die hebben we al een deel met 3 man gespeeld en is zeker de moeite.

Als er mensen zijn die mijn clan willen joinen, iedereen is welkom!
BelgiumxGaming is de naam en de Belgen die 'ons' willen vertegenwoordigen kunnen er bij samen met hun vrienden. De tagg stond al in geel op Ghosts maar na de tegenvallende games zijn we hier even mee gestopt. Nu gaan we terug verder met 200% zin om tot maximum te prestigen!

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thuster Jumper Tactical? :O

Ik zit nog steeds te wachten op mijn eerste Nuclear :(. Mijn lifetime KD stijgt inmiddels wel steeds een beetje, zit nu op 2.27 lifetime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

net raar bug ons team krijg geen new spelers als iemand weg ging. eerst was het 6 vs 5 en later ging zelfs naar 6 vs 3 en als bij tegen partij iemand weg ging krijg ze binnen paar sec wel iemand bij en zelf na new potje kwam niemand bij ons team

dit was op PS4

[ Voor 5% gewijzigd door Motaro op 09-11-2015 09:45 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-10-2023

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Mensen die op de PS4 spelen en een keer samen willen knallen; voeg me toe: FraxleHD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Moet zeggen dat nadat ik hem wat uurtjes heb kunnen spelen het me alles meevalt, het draait prima op m'n PC met 8GB en AMD Radeon R9 200 Series GPU, niet alles op het hoogste maar het ziet er prima uit. Zombie mode is erg tof en ook multiplayer speelt lekker! Toch wel blij mee :)
Edit : Mensen die op de PC samen willen knallen : DennusB heet k op Steam.

[ Voor 11% gewijzigd door DennusB op 09-11-2015 09:47 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brasi
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 11:06
Gister ook wat problemen gehad met betrekking tot party's. Leek met twee man wel goed te gaan overdag, maar gisteravond in een party met 4-5 man telkens problemen om met z'n allen in een game te komen. Inderdaad ook met 16 players in 12 player max potjes, dat soort werk. Hopen dat ze dit snel opgelost hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 09:11
Dit weekend al wat meer uurtjes in de PS4-versie kunnen steken en het voelt weer als vanouds. Level 25 en alleen mn KD laat wensen over, was 2.10 in Black Ops 2 en nu een kleine 1.23 :P.

Ik merk zelf ook wel dat ik helemaal niet meer voor de scorestreaks speel. Als ik het haal is het leuk maar voor de rest ben ik alleen bezig met knallen, te ranken en proberen te winnen maar ik verlies wel games net als de rest hier haha.

Mensen die een potje willen knallen op de PS4; Albatrosje :P

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Zo, in de drie dagen dat het spel uit is, heb ik 18 uur in MP zitten...! Ik schrok ervan. :)

Vrijdag vooral Dom gespeeld en in het weekend alleen Demolition. Fijn dat die weer terug is.

Zit nu op lvl 51, met de KN-44 op prestige 2. Had gedacht dat ik het eerste weekend wel de eerste prestige zou halen, maar dat duurt dus een stuk langer dan ik had verwacht.
Kdr is 1,26 en SPM 360.

Wat een spel! Het speelt erg lekker weg, af en toe verbazingwekkende momenten ("deed ik dat?") en uitslagen (Dom draw met 200-200). Sommige potjes gaat het bizar goed (beste 44-9), andere potjes ga ik dik negatief.
Maar in tegenstelling tot BO2 heb ik veel minder "rage-inducing moments". Blijkt ook uit een video van Drift0r die heeft bepaald dat de basis-lag ongeveer 4 frames is, de helft van BO2. Daarom heb ik veel minder momenten dat ik ge-instakilled wordt en dat je kogelsponzen tegenkomt.
Alleen al hierdoor verwacht ik dat deze iteratie van CoD de boeken ingaat als één van de beste.
Daarnaast bevallen echt alle wapens. En volgens mij is er ook zowaar echte recoil deze keer.

Als ik me aan 1 ding stoor, dan zijn het vaak m'n medespelers. Enemy UAV in de lucht? "Laat lekker vliegen..." C-UAV, RAPS, HAT-R? "Boeiuh!" 8)7
Man, de eerste launcher is m'n eerste wapen die ik bijna op goud heb...! En zelfs mèt Ghost is een UAV irri: sta je even stil, verschijn je gewoon op de radar.

Verder zie je nog ontzettend veel mensen de OBJ compleet negeren. :X Of teamleden 3 -35 gaan... :')

Maar volgens mij heeft iedereen wel veel plezier. Nog een enkele "Ik ga je moeder neuken" hier en daar, maar dat heb je altijd.

Beste CoD in jaren! *O*
SoulsOnFire schreef op maandag 09 november 2015 @ 09:37:Ik heb nog nooit mijn controllers verandert maar zag op Twitch iemand (Pownstar) die met... Thruster Jumper Tactical speelde (dat was de naam dacht ik).
Bumper Jumper, Tactical variant. Hierdoor komt de spring knop op de L1/LB uit en je tactical op de X. Hierdoor kan je springen en richten/schieten tegelijk. Om te springen is je duim normaal van je rechter pook, zeker nu je de spring knop ingedrukt moet houden.

Ik ben ook sinds deze CoD overgestapt en wat een verbetering!

[ Voor 15% gewijzigd door SqueakyClean op 09-11-2015 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:11
Ik had nog zo gezegd "Ik koop hem niet" zeker na het spelen van de Beta ...
Tja het toetsenbord is zwak :-)

Toch maar weer gekocht....

En het "probleem" wat ik had met de Beta en nu nog steeds is dat bij het rennen je beeld zo vreselijk schud.
Ik begrijp dat als je rent niet alles even strak kan blijven maar hier wordt ik gewoon zeeziek van :-)

Draait hier trouwens op 120 FPS steady met alles op extra of High .

Systeem :

I7, 32 GB, SSD en een Asus 980GTX op eeh Philips Game monitor (max 144 hz)

[ Voor 4% gewijzigd door oldsmelly op 09-11-2015 10:31 ]

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

man dit spel speelt echt lekker weg zeg!!
Ben zo blij na die slechte games AW en Ghost...

Moet zeggen dat ik veel potjes heb die goed gaan maar ook een aantal echt slecht.
Het is echt verleidelijk om kei hard hersenloos te rushen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
oldsmelly schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:29:
En het "probleem" wat ik had met de Beta en nu nog steeds is dat bij het rennen je beeld zo vreselijk schud.
Ik begrijp dat als je rent niet alles even strak kan blijven maar hier wordt ik gewoon zeeziek van :-)

.....
Wellicht helpt het om Motion Blur uit te schakelen? :)

[ Voor 28% gewijzigd door GeoffLx op 09-11-2015 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 09:24

Typhone

Who Dares Wins

SoulsOnFire schreef op maandag 09 november 2015 @ 09:37:
Ik heb nog nooit mijn controllers verandert maar zag op Twitch iemand (Pownstar) die met... Thruster Jumper Tactical speelde (dat was de naam dacht ik). Die was zo snel en goed dat ik het overgenomen heb en tot nu toe helemaal geen spijt van. Zelfs het eerste rondje dat ik nog moest wennen speelde ik al 40-12. Nadien meerdere malen KD van +2 met 35 tot 50 kills in Kill Confirmed.
Wat heb je hier precies gedaan? Dat is me niet helemaal duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaseBoyNL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-09 22:12
Heeft iemand nog pro tips voor de instellingen op de ps4 ?
Ik heb het idee dat de aim assist en target assist niet altijd lekker werken.

Ook gaat de matchmaking met een party niet helemaal goed naar mijn idee.
Het duurt soms enorm lang voor een game begint door Players 16 (max 12).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga die button remap ook maar eens proberen. Heb nu vaak het probleem dat ik inderdaad geen goede controle heb bij het springen. Gebruik vrijwel uitsluitend de Kuda. Met quickdraw, stock, grip en nu fmj maar die wissel ik asap naar barrel.

Zombies solo is pittig trouwens. Ik kom nog niet verder dan wave 4 :')

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Oh een minpuntje is wel dat aim assist af en toe wel moeilijk klote is haha. Stel, je komt 3 man tegen waarvan er 2 niet weten dat jij er bent. Dan begin je op een te schieten en daarna pak je die andere 2.

Maar die eerste loopt dan een hoekje om maar je aim assist is er wel op gelocked. En die andere 2 merken je dan ook op en dan ben je dood.

Iemand die snapt wat ik bedoel haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-08 21:18

Ryada

She/Her

Dit weekend vele uurthes cod gespeeld waar het grootste deel van single player was.
Ik moet zeggen dat ik de singleplayer echt geweldig vind. Veel afwisseling qua settings vooral en het is nog best leuk verhaal naar mijn mening.

Mijn multiplayer verhalen zijn echt te rampzalig voor woorden ben nu level 14 ofzo met een 0.5kd :(
Ik ben maar domination gaan spelen en vooral voor de objectives aan het spelen, zo maak ik tenminste nog een paar kills en krijg ik punten van de objectives.
Speelt wel lekker weg moet ik zeggen alleen van al dat mis schieten van mij word ik een beetje moe. Wel gister mn eerste potje met een kd van 1.3 gehad ^.^
Xbox fps is best lastig. Had ik em nou maar voor de pc gekocht :+

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

aDutchCow schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:51:
Oh een minpuntje is wel dat aim assist af en toe wel moeilijk klote is haha. Stel, je komt 3 man tegen waarvan er 2 niet weten dat jij er bent. Dan begin je op een te schieten en daarna pak je die andere 2.

Maar die eerste loopt dan een hoekje om maar je aim assist is er wel op gelocked. En die andere 2 merken je dan ook op en dan ben je dood.

Iemand die snapt wat ik bedoel haha :P
Ja, man. Af en toe erg fijn! Ook bijv. als je op iemand schiet en er springt een vijand voorlangs. Dan schiet je ook alleen maar in de lucht... :)
Typhone schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:36:
[...]

Options > Buttons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08:53
Ik hoop dat ze hit marks nog gaan patchen bij zombies, ik vind het maar vervelend dat je geen kruisje te zien krijgt als je zombies hit. Wel ronde 29 gehaald met z'n 3e en level 12 nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

wambamNL schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:57:
Mijn multiplayer verhalen zijn echt te rampzalig voor woorden ben nu level 14 ofzo met een 0.5kd :(
Meh, ik tik 0.42 aan, doe m'n best om die 0.20 weer te halen :D

Heb alleen het gevoel vaak als ik de killcam bekijk dat er toch wat lagkills in zitten, waar ik dood ben moment dat ik hem zie, zie je vervolgens op de killcam dat ik al lang in breed de deuropening inloop.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:44
Moet zeggen, de SP op de hoogste moeilijkheidsgraad is af en toe best pittig. Wel een leuk uitdaging maar het checkpoints systeem is af en toe beetje bout.

Heb nog geen spijt van het spel.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Wat een mooi spel, echt al veel toffe potjes gespeeld. K/D is belabberd, maar ik kan me er vooralsnog weinig aan storen aangezien ik zat mooie momenten heb meegemaakt.

Ben blij met eindelijk weer een goede COD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:20
Dit is mijn eerste console CoD en mijn kd is ook tot nu toe om te huilen (ben ook nog maar lvl 6 ofzo) maar dat komt vast wel goed als ik een beetje gewend ben en de maps ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Erg gaaf spel. Heb mij dit weekend erg goed vermaakt :).

Ook de bovenstaande situaties komen mij erg bekend voor.
Het ene potje gaat erg lekker met 33 - 9 en daarna sta je te kijken met 18 - 23.

Gaat al wel steeds beter!

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

SinergyX schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:59:
[...]

Meh, ik tik 0.42 aan, doe m'n best om die 0.20 weer te halen :D

Heb alleen het gevoel vaak als ik de killcam bekijk dat er toch wat lagkills in zitten, waar ik dood ben moment dat ik hem zie, zie je vervolgens op de killcam dat ik al lang in breed de deuropening inloop.
Haha op welk platform speel jij?
Ik zelf heb nog nooit een fps op consoles gespeeld en dit is de eerste keer (op destiny na) maar ik moet zeggen het is echt lastig. Dan flick je naar de enemy en maak je een 180 omdat je te ver doorschiet.

Voor mensen die met een noob zoals mij gezellig willen spelen mijn gamertag is hetzelfde als mijn tweakers naam.

[ Voor 8% gewijzigd door Ryada op 09-11-2015 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik merk zelf overigens dat de COD spelers op de PC een stuk beter zijn dan op de Playstation. Heb veel minder moeite om hoge killstreaks te halen op de PS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

wambamNL schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:10:
[...]

Haha op welk platform speel jij?
Ik zelf heb nog nooit een fps op consoles gespeeld en dit is de eerste keer (op destiny na) maar ik moet zeggen het is echt lastig. Dan flick je naar de enemy en maak je een 180 omdat je te ver doorschiet.

Voor mensen die met een noob zoals mij gezellig willen spelen mijn gamertag is hetzelfde als mijn tweakers naam.
Op Xbox, zag de beelden van de PC en toch stiekem beetje spijt dat ik de PC versie niet heb genomen, al valt het aardig mee tov BF4, dat was pas echt een grafisch verschil.

Ben nooit echt fan geweest wat de extreem lage TTK (daar had je vroeger gewoon instagib voor), maar met het hover jump en wallrun voelt het als een titanfall 2.0 :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

SinergyX schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:16:
[...]

Op Xbox, zag de beelden van de PC en toch stiekem beetje spijt dat ik de PC versie niet heb genomen, al valt het aardig mee tov BF4, dat was pas echt een grafisch verschil.

Ben nooit echt fan geweest wat de extreem lage TTK (daar had je vroeger gewoon instagib voor), maar met het hover jump en wallrun voelt het als een titanfall 2.0 :P
Ja ik had denk ik ook beter de pc versie kunnen halen. Maarja ik vermaak mezelf wel op de xbox. Alleen nog ff paar mensen vinden om samen mee te spelen en dan zal het wel een leuk jaar worden denk ik ^.^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaseBoyNL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-09 22:12
wambamNL schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:18:
[...]

Ja ik had denk ik ook beter de pc versie kunnen halen. Maarja ik vermaak mezelf wel op de xbox. Alleen nog ff paar mensen vinden om samen mee te spelen en dan zal het wel een leuk jaar worden denk ik ^.^
Op tweakers zijn genoeg mensen te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

wambamNL schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:18:
[...]

PC zit je alleen al snel in het gebied van de stuk betere spelers, nu heb ik het gevoel nog iets van verschil te kunnen maken, niet met KD maar zeker met defuse/destroy/capture.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Leuke tip:
Als je een wapen prestiged, ben je natuurlijk al je attachments kwijt. Maar je kan ze ook houden: Als je je wapen prestiged in één klasse, blijven de attachments in andere klassen.

Doe er je voordeel mee, maar het zal wel gepatcht worden...
SinergyX schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:20:
[...]

PC zit je alleen al snel in het gebied van de stuk betere spelers
:X

[ Voor 27% gewijzigd door SqueakyClean op 09-11-2015 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-08 08:25
Weet iemand of je COD ook online kunt kopen (PC versie)? Goedkoper? :)

[ Voor 9% gewijzigd door Protax op 09-11-2015 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

PC zit je alleen al snel in het gebied van de stuk betere spelers, nu heb ik het gevoel nog iets van verschil te kunnen maken, niet met KD maar zeker met defuse/destroy/capture.
Ik heb Black Ops 2 zeer veel gespeeld op de PC en Playstation 3.

Mijn PC lifetime KD was 2.09 en mijn PS3 KD was 3.87.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

BaseBoyNL schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:19:
[...]

Op tweakers zijn genoeg mensen te vinden :)
Dat is zeker waar maarja wie wil met een console scrub met een slechte kd spelen :+
[...]

Op pc zou ik wel mee moeten kunnen komen. Blops 2 had ik een gemiddelde kd van 3.6 ongeveer helaas was de league play daarzo dood. En ik speel veel counterstrike dus aimen kan ik wel. Bewegen is het vervelende haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Typhone schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:36:
[...]

opties > controller > Bumper Jumper Tactical.
Als je deze optie verandert, zal je zien bij de bijkomende info dat er enkele zaken veranderen aan je controller.
L1 > thruster
R3 > rapid slide
O > melee attack
X > flash bang etc.

Zoals hierboven ook beschreven zorgt deze variant ervoor dat je kan springen, sliden zonder dat je rechterduim van de knuppel moet. Vaak scheelt dit heel wat in reactie-tijd. enemy spotten, vinger van X halen, stick vast houden, juiste richting bewegen.
Door het feit dat je eigenlijk kan springen en richten ben je een pak moeilijker te raken en is jouw reactie véél sneller.

Iedereen die dit interessant vindt moet het gewoon even proberen voor een paar wedstrijden.

learning every day.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wat vinden jullie hier van apparaten zoals de Xim4, waarmee je muis en toetsenbord aan kan sluiten op een PS4/Xbox One. Denken jullie dat zo'n apparaat je een (oneerlijk) voordeel geeft op de console?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

xelfer schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:31:
Wat vinden jullie hier van apparaten zoals de Xim4, waarmee je muis en toetsenbord aan kan sluiten op een PS4/Xbox One. Denken jullie dat zo'n apparaat je een (oneerlijk) voordeel geeft op de console?
Ik ga geen 50-100 euro meer uitgeven aan iets wat per saldo hetzelfde is als de oude fragfx-dingen, heel die game is gemaakt vanuit controller input, dus betwijfel of dit systeem werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

SinergyX schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:39:
[...]

Ik ga geen 50-100 euro meer uitgeven aan iets wat per saldo hetzelfde is als de oude fragfx-dingen, heel die game is gemaakt vanuit controller input, dus betwijfel of dit systeem werkt.
Kan ik netzogoed voor 33 euro een steamkey voor blops3 halen heb ik hetzelfde alleen dan native pc ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
wambamNL schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:40:
[...]

Kan ik netzogoed voor 33 euro een steamkey voor blops3 halen heb ik hetzelfde alleen dan native pc ervaring.
Niet iedereen heeft een PC van 1000+ euro om deze game op low te kunnen spelen uiteraard :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

xelfer schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:43:
[...]

Niet iedereen heeft een PC van 1000+ euro om deze game op low te kunnen spelen uiteraard :).
Dat lijkt me wel mee te vallen ik denk dat mijn pc hem wel kan maxen op 1080p. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erocs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-03-2024
Hoi, kan de nieuwe bo3 op de ps3 geen splitscreen, ik heb dit spel gekocht om net als de vorige gezellig met z'n 2 te schieten..
Krijg het niet voor elkaar, valt erg tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 09:24

Typhone

Who Dares Wins

Thnx voor de uitleg. Ben hele week weg dus kan vrijdag pas testen maar ga dat eens doen. Ik ben altijd al een run & gunner geweest. Zal even wat aanpassing vergen maar ik ga het proberen! Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Typhone schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:48:
[...]

Thnx voor de uitleg. Ben hele week weg dus kan vrijdag pas testen maar ga dat eens doen. Ik ben altijd al een run & gunner geweest. Zal even wat aanpassing vergen maar ik ga het proberen! Thnx.
Geen probleem. Ik ook, dit maakt het net nóg beter. Succes.

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die bumper jumper moet ik ook eens gaan proberen. Aimen en zweven zal veel helpen.
Gaat wel weer wennen worden aan controls :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:11:
Die bumper jumper moet ik ook eens gaan proberen. Aimen en zweven zal veel helpen.
Gaat wel weer wennen worden aan controls :(
Vergeet vooral niet om de Bumper Jumper Tactical te nemen. Er zijn namelijk 2 versies.

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Forum
Blops3 score

één van mijn top-scores van dag 1.

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 17:23
Fijne CoD! Speel al sinds Modern Warfare. Niveau is in de tussentijd wel omhoog gegaan zeg. (komt ook door het feit dat ik nu veel minder tijd heb om te spelen). Ik speel niet zo op de KD, heb wel een behoorlijk hoge score PM.

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickless
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-01-2023
@Sj44k13

Bedankt!

Ik heb je settings 1 op 1 overgenomen en een stuk minder last van mouse "lag".

Zelfs op mijn good old q9550 en 7950 is het boven verwachting goed speelbaar!

[ Voor 3% gewijzigd door Nickless op 09-11-2015 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Ik ben blij verrast door de multiplayer, erg vermakelijk alleen sommige potjes wordt ik nog behoorlijk hard geraped, maar dat is een kwestie van tijd totdat ik de controls iets beter onder de knie heb. :)

Iemand die een keer zin heeft om multiplayer/zombies te spelen? Je kan me dan adden op Xbox: TheBelSn1ckel.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Laatst online: 08-09 19:31
erocs schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:45:
Hoi, kan de nieuwe bo3 op de ps3 geen splitscreen, ik heb dit spel gekocht om net als de vorige gezellig met z'n 2 te schieten..
Krijg het niet voor elkaar, valt erg tegen
Dat heb ik dus ook op de Xbox 360.
Veel gezocht en las niks duidelijks over dat de Xbox 360 en PS3 geen splitscreen meer heeft, vooral "geen campaign", maar op een forum wordt wel gereferered naar een officiele BO3 FAQ waarin staat dat de old-gen geen splitscreen heeft.
Zwaar belachelijk, ook juist omdat campaign is geschrapt horen ze voor de overgebleven modes het toch wel te kunnen supporten :/ :/
Waardeloos dit.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
MacorgaZ schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:09:
[...]

Veel gezocht en las niks duidelijks over dat de Xbox 360 en PS3 geen splitscreen meer heeft, vooral "geen campaign", maar op een forum wordt wel gereferered naar een officiele BO3 FAQ waarin staat dat de old-gen geen splitscreen heeft.
Zwaar belachelijk, ook juist omdat campaign is geschrapt horen ze voor de overgebleven modes het toch wel te kunnen supporten :/ :/
Waardeloos dit.
Het is natuurlijk wel enigzins begrijpelijk dat langzaam maar zeker de old gen niet meer ondersteund wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-05-2024
MacorgaZ schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:09:
[...]

Waardeloos dit.
en daarom ben ik deze week overstag gegaan en heb een Xbox One gekocht incl BO3.
BO3 op de 360 was gewoon geen optie meer en dus werd het tijd voor een upgrade.

ik vind BO3 tot nu toe toppie, alleen ben ik bang dat het net als BO2 na een paar mooie introductie weken begint te laggen als een malle.
maar mss ben ik ook wat pessimistisch want tot nu toe loopt alles gewoon als een tietje.

enige opvallend verschil tussen 360/BO2 en X1/BO3: belachelijk lange laadtijden, vooral tussen de games in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Haha awesome! Ik heb via Monster Energydrink Black Ops 3 voor PS4 gewonnen :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:10
falcon123 schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:06:
Haha awesome! Ik heb via Monster Energydrink Black Ops 3 voor PS4 gewonnen :D _/-\o_
Nice! had je m wel al gekocht of dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
michaeltjeh1 schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:20:
[...]

Nice! had je m wel al gekocht of dat niet?
Ik had hem voor de PC al gekocht dus wel vet dat ik nu ook eventueel op de PS4 kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Laatst online: 08-09 19:31
aDutchCow schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:12:
[...]

Het is natuurlijk wel enigzins begrijpelijk dat langzaam maar zeker de old gen niet meer ondersteund wordt ;)
Tuurlijk, de hardware is nu bijna precies 10 jaar oud ofzo, maar vind het raar dat ze campaign schrappen en dat wel zeggen maar over het ontbreken van splitscreen (juist een groot verkooppunt van CoD) niks wordt gezegd. Zoveel blijft er dan niet over van de game waar je 40-60 euro voor betaalt...

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Iemand die hier trouwens weet hoe ik iets moet capturen ofzo via Theatre Mode? Want ik heb nog wel wat leuke dingetjes om te laten zien haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De HC-XD blijft toch een van mijn favorieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:59
wambamNL schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:24:
[...]

Dat is zeker waar maarja wie wil met een console scrub met een slechte kd spelen :+

[...]

Op pc zou ik wel mee moeten kunnen komen. Blops 2 had ik een gemiddelde kd van 3.6 ongeveer helaas was de league play daarzo dood. En ik speel veel counterstrike dus aimen kan ik wel. Bewegen is het vervelende haha
Tsja ik had ook altijd een 3+ ratio, dat gaal je nu niet meer met superjumps wallruns en special abilitys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nebur86
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-10-2023
hmm ik vind hem wel vet tot nog toe, stuk trager dan AW en lijkt weer op BO2 met toevoeging van wallrun en double jumps. Eerste dag zo rond de 1k/d gehangen, nu alweer paar potjes gehad met 3kd en meer nu ik de maps beter ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamn
  • Laatst online: 09-09 21:12
Iemand zin in een serieuze pot zombies op de ps4? Ik weet al best veel.

"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 15:03
aDutchCow schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:13:
Iemand die hier trouwens weet hoe ik iets moet capturen ofzo via Theatre Mode? Want ik heb nog wel wat leuke dingetjes om te laten zien haha
Na een game met iets wat je wil opslaan even de Share knop in drukken en dan videoclip opslaan. Naderhand kun je het beste stukje gewoon even eruit knippen en opslaan.

Zo doe ik het in ieder geval, weet niet of er nog betere manieren zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08:53
Hamzie schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:09:
Iemand zin in een serieuze pot zombies op de ps4? Ik weet al best veel.
Speel met mij dan en eventueel andere Tweakers? Ik ben ook online voor zombies nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Klopt het dat er een "snelkoppeling" in het spel zit dat primary grenade knop + secondary grenade knop hetzelfde doet als de special ability? Ik heb primary/secondary op de muis zitten en die knopjes zitten dicht bij elkaar, vaak druk ik per ongeluk allebei in als ik secondary wil gooien, en dan gebruikt hij ineens de special ability, die ik toch echt alleen op Q gebind heb. Erg vervelend en ik kan nergens in de settings vinden of je dat uit kan zetten :/

Settings zijn:
Special: Q
Primary: G or mouse 5
Secondary: E or mouse 4

Daarnaast heb ik altijd de eerste paar minuten enorme lag, en elke keer als ik een nieuwe speler / wapen tegen kom (denk ik). Dit zat ook al in de vorige delen waar je dat met 'shader warming' kon verhelpen maar dat kan ik niet meer vinden. Erg vervelend, de eerste 10 gevechten ofzo ben ik kansloos omdat het spel hun spelers moet laden, ben al lang en breed dood voordat ik ze zie.

Gisteravond toen ik het voor het eerst opstartte werkte het uberhaupt niet, heel het potje door ENORME stutters van soms wel 5 sec, de hele PC werd er traag door en maximaal 10 fps. Dat heb ik verholpen met een config file aanpassing (iets met target video memory naar 0.8 zetten ipv 0.9), misschien ligt het daar aan? Met die setting originaal (0.9) is er echter totaal niet te spelen dus dat is geen optie.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
beste game tot nu toe :
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/402305231593447964/1804E11CBC6B1F12523D44DA18E9904F10A6A7BF/

Was volgens mij 27k exp waard 8)7 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door rolandos582 op 09-11-2015 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:04

Christiano007

Ich bin der champion

Ben uitermate tevreden met het spel op de PC.

Wat ik wel gedaan heb

Framerate vast op 59
Muis accel. uit in windows
Voor de rest loopt het perfect.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 22:34
Christiano007 schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:48:

Wat ik wel gedaan heb

Framerate vast op 59
Windows 7 of 10 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Win 7

I5 4690k
8 GB
SSD
Nvidia 970

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:20:
[video]

De HC-XD blijft toch een van mijn favorieten.
Hij is grappig, maar eigenlijk nooit tactisch te gebruiken (nouja, bijna nooit). In de tijd die je gebruikt om iemand te vinden had je andere nuttige dingen kunnen doen :) Het levert je 1 misschien 2 kills op. Snap het voordeel nooit van het gebruik van het ding, behalve dan je tegenstander te irriteren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Christiano007 schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:48:

Wat ik wel gedaan heb

Framerate vast op 59
Framerate op 59? why, mijne is op 240. Waarom zou je hem locken op 59.

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/402305231593672374/123D6A59BAB49528E77E0B8237B0BEDEC74EB201/

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/402305231593671947/C5E86BCF806316E4A67BB1178A845B35936A02C0/

Dit zijn mijn settings, in game ongeveer 140-160fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

rolandos582 schreef op maandag 09 november 2015 @ 20:42:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

Dit zijn mijn settings, in game ongeveer 140-160fps
Voor mijn gevoel kreeg ik last van de muis (soort van zweef effect)

En ik merk het verschil toch niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
rolandos582 schreef op maandag 09 november 2015 @ 20:42:
[...]

Omdat PCdev dit toendertijd aangaf om je FPS te locken op 1 fps lager dan je refresh rate in jouw geval was dat dan 143 ipv 59 vanwege je 144hz scherm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolandos582
falcon123 schreef op maandag 09 november 2015 @ 20:50:
[...]

Omdat PCdev dit toendertijd aangaf om je FPS te locken op 1 fps lager dan je refresh rate in jouw geval was dat dan 143 ipv 59 vanwege je 144hz scherm.
En dat zou verschil opleveren in welk opzicht? Ik vind het prima spelen namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
rolandos582 schreef op maandag 09 november 2015 @ 20:51:
[...]

En dat zou verschil opleveren in welk opzicht? Ik vind het prima spelen namelijk
PCdev:
We have noticed that some systems may get better input response with FPS Cap set just below refresh rate. If you have a 60hz monitor, you can try enabling Vsync and setting your FPS Cap to 58.
Als alles bij jou goed werkt, dan is er ook niet echt een issue en hoef je dit ook niet perse toe te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Ik heb net de campaign uitgespeeld maar man wat was die goed zeg. Story was wel redelijk maar heb em met veel plezier gespeeld. Alles 'extras' waren ook zeer leuk om te doen. De credits doen mij denken dat er nog een black ops 4 aan zit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is nog steeds praktisch onmogelijk om met een party van 2 mensen Blops 3 te spelen op de PS4. Of de games laggen naar de ziekte en iedereen heeft 1 streepje ping. Of je komt in een game waar je met 4 mensen tegen 14!!! spelers zit.....

De laatste 5 pogingen om een game te joinen:
- Game 1 5 spelers in team A, 14 spelers in team B. Ja team B had 14 spelers....
- Game 2 'Migrating Hosts' en daarna disconnect
- Game 3 iedereen met 1 streepje ping en daardoor leipe lag
- Game 4 'Migrating Hosts' en daarna disconnect
- Game 5 connect niet
......

Hebben ze de game uberhaupt niet met meer dan 1 speler getest ofzo?

[ Voor 45% gewijzigd door xelfer op 09-11-2015 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:26
wambamNL schreef op maandag 09 november 2015 @ 20:59:
Ik heb net de campaign uitgespeeld maar man wat was die goed zeg. Story was wel redelijk maar heb em met veel plezier gespeeld. Alles 'extras' waren ook zeer leuk om te doen. De credits doen mij denken dat er nog een black ops 4 aan zit te komen.
Ik vond het ook vermakelijk. Beetje ongepolijst hier en daar zoals de vorige Black Ops games dat ook hadden. Rare overgangen van gameplay naar tussenfilmpjes, muziek die niet altijd goed meegaat met de actie/gameplay waardoor het een beetje vreemde ervaring wordt en bij één tussenfilmpje verloor de Player z'n gezichtstextures. En wallrunnnig werkte vaker niet dan wel (de bedoeling of bugged?).

De extra abilities zijn wel een aardige toevoeging op de standaard head-shot-alle-tegenstanders-in-cover-totdat-je-zwaar-gewond-bent COD SP gameplay.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy4ever
  • Laatst online: 28-08 21:18
Vind het wel jammer dat ik niet solo de zombie EE kan doen. Na de Shadow Man te killen niks leuks te doen behalve hogere rondes komen. :(

Online met wat random lui is ook niet echt iets, nemen ze snel de Curse en unlocken ze niks maar gaan monsters killen. >.>

AMD Ryzen 7 7800X3D | Asus RTX 3090 ROG Strix OC | 64GB 6000Mhz RAM | Samsung CRG49"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Fijn al die automatische shotguns in nuke town

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Sj44k13 schreef op maandag 09 november 2015 @ 22:46:
Fijn al die automatische shotguns in nuke town
Bedoel je de winmaker? Wat een bazending O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
rolandos582 schreef op maandag 09 november 2015 @ 22:47:
[...]

Bedoel je de winmaker? Wat een bazending O-) O-)
Dat kan best maar zwaar irritant als 80 procent van de players ermee rond loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Is Nuketown dan al te spelen ergens :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Sj44k13 schreef op maandag 09 november 2015 @ 22:52:
[...]

Dat kan best maar zwaar irritant als 80 procent van de players ermee rond loopt.
Dat is een teken dat het een echte winmaker is. Daarom loopt iedereen ermee. Iedereen pakt altijd de OP guns he
PWM schreef op maandag 09 november 2015 @ 22:53:
Via normal lobbys wel, als iedereen die map heeft.

[ Voor 24% gewijzigd door rolandos582 op 09-11-2015 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Bij Bonus is er een 24/7 nuketown.

Best een leuk wapentje, die hooimaker :+

[ Voor 11% gewijzigd door SmokingCrop op 09-11-2015 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Bij bonus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
SmokingCrop schreef op maandag 09 november 2015 @ 23:05:
[...]

Bij Bonus is er een 24/7 nuketown.

Best een leuk wapentje, die stromaker :+
Winmaker, het is de winmaker. Vergeet dat niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 22:39
Het hoort hier te gaan over de game niet over waar hem te kopen

[ Voor 91% gewijzigd door Gropah op 12-11-2015 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Hm in Nuketown heb ik soms ook onverklaarbare slowdowns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 22:39
Sj44k13 schreef op maandag 09 november 2015 @ 23:49:
Hm in Nuketown heb ik soms ook onverklaarbare slowdowns.
Bij het laden of switchen van maps ?

Kan zijn dat je dan de map dus toch mist.
Zou erg jammer zijn als dit zo vroeg na de release al een issue is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582

[ Voor 98% gewijzigd door Gropah op 12-11-2015 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 21:35
Net level 40 geworden. Gisteren en de dagen ervoor heel veel problemen met games joinen gehad.
Met een party van 3 of meer duurde het echt verschrikkelijk lang voordat we in een match zaten. Als we er eenmaal in zaten was het goed. Vandaag leek dat al stukken beter te gaan.
De Man-O-War is een echte machine, vooral voor de mid tot long afstanden is die goed. Voor de korte wat minder door z'n lage fire rate. Nog één level en dan is die alweer max en kan ik dus rapid fire proberen.
Stronghold, Combine en Hunted vind ik leuke maps om Domination op te spelen. Breach is ook nog wel leuk.
Tot nu toe bevalt Blops 3 goed. Zombies heb ik wel ff gespeeld maar dat moet ik allemaal nog gaan uitzoeken wat al die nieuwe dingen zijn.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 22:34
Ik heb het probleem gevonden waarom BO3 niet lekker draait op mijn pc. De schuldige is W10 64x Pro

Heb een image terug-gezet van Windows 7 64x

Het is nogal vreemd dat BO3 bij jullie wel goed draait, en met mijn configuratie niet terwijl ik ruim aan de specs zit. Het vershil is echt 'enorm' ik kan alles nu een beetje op high zetten zonder problemen en het vreemde is dat het er ook veel beter uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
computerjunky schreef op maandag 09 november 2015 @ 23:42:
Iemand anders eventueel nog goedkopere opties voor de game die ik niet kan vinden via google shopping/pricewatch en andere voor mij bekende sites?
Ik koop ze bij instant-gaming.com, daar is hij 31 euro op dit moment.
Je kan er trouwens met ideal, bancontact, credit card etc betalen via de HiPay/Skrill optie. Dan is er overigens geen ID check of iets dergelijks nodig..

Site is goed te vertrouwen: https://www.trustpilot.com/review/instant-gaming.com en heeft voor mij de key al altijd perfect afgeleverd, bij pre-orders zelf 2-3 dagen voor de release :)

[ Voor 10% gewijzigd door SmokingCrop op 10-11-2015 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023

[ Voor 96% gewijzigd door Gropah op 12-11-2015 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat vinden jullie de beste assault rifle? Ik wissel nu af tussen de HVK-30 en de XR-2. De eerste is beter op close range en vanuit de heup, maar de tweede doet weer meer damage. De burst moet dan wel meteen raak zijn.

De ICR-1 vind ik echt 3x niks. Veel te lage damage.

De rest moet ik nog unlocken, maar ik lees veel goede dingen over de Man-O-War.
Pagina: 1 ... 15 ... 68 Laatste