Protax schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 07:58:
Iemand nog tips voor een beginner?
Welke class? Welk wapen zaken op vrijspelen?
Gisteravond voor het eerst gespeeld, en het was lang geleden dan ik COD titel heb gespeeld.
Moet zeggen dat ik me prima heb vermaakt, had wel het idee dat ik zwaar werd geowned door personen die al betere wapens en zaken hebben vrijgespeeld.

Perk 1 Sixth Sense is zeker in het begin verplicht. Deze geeft een klein richtingsalarm op je mini-map als een enemy in de buurt is. Werkt ook door muren heen. Perk 2 Fast hands.
Primary: de Kuda (start SMG) is vrij goed. De KN-44 (start AR) ook wel, maar die heeft een redelijke kick.
Secondary: altijd de eerste launcher. Er zijn vrijwel constant UAV's in de lucht, dus die neerhalen geeft altijd een fijna 75xp. Later als je Ghost unlocked (lvl38) zou je 'm weg kunnen doen, maar Ghost maakt je niet volledig onzichtbaar...
Als je op console speelt, zou ik trouwens Bumper Jumper Tactical instellen. Dan wissel je de spring knop (X/A) met de linker bumper knop (L1/LB). Even wennen, maar je kan daardoor altijd richten en schieten...
Verder niet teveel rushen, loop zoveel langs de randen van de map. Begin met domination, dan weet je waar de gevechten zich concentreren.
En houd er idd maar rekening mee dat je volledig de pan in gehakt gaat worden. Dan kan het alleen maar meevallen...