Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:59
SC4RF4C3 schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 19:43:
[...]

Je hebt gelijk ga em wel halen, ik zag dat je zelfs hele story mode in coop tot 4 personen kan spelen.
Precies, inderdaad wel briljant. Er zijn maar weinig spelen waar je onbeperkt fun hebt. Alles stopt er wel een keer mee. Met Story/Zombies/MP moet je je zeker wel voor €30 kunnen vermaken. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 21:35
Voor PS4 krijg ik deze melding:
Online services are degraded. Users in some regions may experience connectivity issues.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01:51
Servers zijn toch niet echt lekker bezig op PS4 hoor.. Duurt me heel lang voordat ik in game ben met m'n party. Ook kom ik continue in lobby's waar staat (12 max) en waar 14 of 16 man in zit.. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
heren...

Servers zijn nu fucked up bij de ps4... vooral party's werken niet. wel even geduld hebben dan kom je vanzelf in party.. servers kunnen het niet aan.

op pc... haha.. wederom dramatisch... r9 290 draai voor geen meter! 8gb.. maar goed, voor deze game 16gb is weer kut geoptimaliseerd dat is begonnen bij ghosts.. degene die hem van mij wil overnemen mag hem voor 15,- op de pc overnemen... stuur maar pm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
shakespeare schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 20:10:
heren...

Servers zijn nu fucked up bij de ps4... vooral party's werken niet. wel even geduld hebben dan kom je vanzelf in party.. servers kunnen het niet aan.

op pc... haha.. wederom dramatisch... r9 290 draai voor geen meter! 8gb.. maar goed, voor deze game 16gb is weer kut geoptimaliseerd dat is begonnen bij ghosts.. degene die hem van mij wil overnemen mag hem voor 15,- op de pc overnemen... stuur maar pm!
Zet je hem toch een tikkie lager?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09 21:11

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Sj44k13 schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 20:17:
[...]

Zet je hem toch een tikkie lager?
Ontwikkelaars van PC versie hebben of bijna niks gedaan of slecht gecodeerd

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:27
Dutchredgaming schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 20:49:
[...]

Dat laatste. Op papier is de port prima met veel nuttige opties en dedicated servers, maar de lage performance is minder. Vooral het niet kunnen spelen van de singleplayer op redelijk hoge settings vind ik behoorlijk meh. De multiplayer gaat bij mij gewoon op tetris modus met alles op laag en de framerate op 125, dus daar maakt het voor mij niet zoveel uit.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Het spel voelt bij mij gewoon niet super vloeiend aan, ookal behoud ik heletijd de 60 fps. Een kleine microstutter telkens ofzo, kan het niet goed beschrijven.

Hardcore eens een kans gegeven, heb daar op dit moment wel fun mee, al blijft het daar ook bij tdm of ctf.

[ Voor 29% gewijzigd door SmokingCrop op 07-11-2015 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
shakespeare schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 20:10:
heren...

Ik weet echt niet wat jij met je PC doet hoor, ik heb ook een R9 290 en hij draait bij mij echt soepel en krijg dikke 100+ fps....

Ik gebruik de laatste AMD drivers en die thread verandering maar dit is tijdens de laatste patch al opgelost.
Misschien zoeken naar oplossingen ipv te gaan huilen. Daarnaast wil je je hele steam account verkopen voor 15 euro of er een speciaal account voor aangemaakt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Zojuist SP klaar, wel vet al die nieuwe dingen enzo. Maar 2065 setting vind ik nog wel oké, alleen dat gedoe allemaal in die denkbeeldige wereld daar ben ik nooit zo van. Zijn wel heel erg veel levels van, dus succes ermee haha.

Qua wapens eigenlijk alleen maar een Light Machine Gun gebruikt, met veel attachments en snel reloaden dan kun je tenminste wat kogels kwijt richting de vijand. Fire Swarm is ook wel handig, die schakelt wat vijanden voor je uit, de rest is niet continue handig alleen in speciale situaties.

Heb er van genoten, binnenkort op de xbox 360 verder online :) Draaide op een 850m prima op 1376x786 en alles op medium, dan 60 fps. Kunt wel iets hoger spelen, maar heb liever dat het vloeiend gaat.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
Dutchredgaming schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 20:49:
[...]

Waarom liep beta perfect bij de meeste mensen dan?

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Iemand op reddit zei het volgende en vond opzich wel dat die een punt had:
A good note to also state is that when people have problems they tend to go straight to reviews to complain about said issues where people not having issues do not tend to post reviews because they are to busy playing and having fun.

Just because people are posting bad reviews after the 10 mins of them playing doesn't make the game bad. It just means they have more time to complain because of their issues, whether it is the games fault or their own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrInfamous
  • Laatst online: 10-09 10:04
Daarnet tijdens een online potje domination ging alles gewoon constant in slow-motion. Alle spelers inclusief mezelf zijn dan maar gewoon geleaved :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
ward3112 schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 22:10:
Daarnet tijdens een online potje domination ging alles gewoon constant in slow-motion. Alle spelers inclusief mezelf zijn dan maar gewoon geleaved :(
Op de PS4 zijn er volgens op de statuspagina wel wat issues:

SERVER STATUS: NOT GOOD
Online services are degraded. Users in some regions may experience connectivity issues.
https://www.callofduty.com/blackops3/status

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrInfamous
  • Laatst online: 10-09 10:04
Ah zo daarom dat ik nu ook niet meer met de servers verbonden geraak. Zoiets zou toch niet mogen gebeuren in de eerste week van zo'n grote game, zeker als je er €58 voor betaalt hebt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farscape2
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

wesley17 schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 18:50:
Lijkt erop dat er een probleempje is... Speel op PC

[afbeelding]
Krijg deze error ook -_- kan nu niet eens campaign verder spelen want offline, terwijl de status pagina zegt dat alles er goed uitziet. Jammer dit zo op de zaterdagavond.

Edit: Als mensen deze error krijgen, restart de game, wacht tot rechtsboven in je versie nummer verspringt van 33.0.0.0 naar 33.11.12. En het werkt weer.

Daarnet kreeg ik keer op keer (10x opnieuw BO3 starten) 33.11.9.0 zodra de game probeerde te verbinden met de Activision servers.

[ Voor 27% gewijzigd door Farscape2 op 07-11-2015 22:35 ]

AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omisys
  • Laatst online: 12-09 15:24
Ik probeer ook op te starten maar blijf op 33.0.0.0 zitten...vanmiddag zonder problemen kunnen spelen. Beetje jammer dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Zo, lvl 41 nu. Bijna 12 uur gespeeld (real game time?). Tot nog toe speelt t erg lekker weg. De hit-detection voelt goed, veel beter dan Blops 2.
Wapens voelen ook goed. Allemaal anders.
Opzich loopt ie ook erg lekker op de PS4. 2x een critical error gehad, maar verder niets geks.
In totaal 4 kratjes geopend. Helaas alleen common spul.

Hopelijk morgen nog genoeg tijd om Prestige 1 te halen.

Maar tot nog toe erg goed. Volgens mij één van de beste CoD's...! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:49
hier hetzelfde verhaal .. wou nog even paar potjes doen voor t slapen gaan ..

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:53
En de servers van de Ps4 liggen eruit, zucht...

Wel al 2 uur aan het spelen en vind het al 100x beter dan advanced warfare waar ik super veel spijt van had. Deze speelt lekker online, moet nog zombies doen en is nog even wennen tegen al die high levels met hun wapen.

Tot nu toe geen spijt dat ik het heb gekocht met ps plus voor 1 jaar (102€) dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamn
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-09 21:12
Yuppp, waardeloze servers. Kan niet eens connecten met server, maar als ik er wel in ben kan ik niet eens met een party spelen..... had wel beter verwacht.

"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
ik zit er weer in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nabje
  • Laatst online: 23-06 03:08
Hij doet het bij mij nu wel.
Bij mij staat er versie: 33.4.12.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:31
SmokingCrop schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 21:13:
Het spel voelt bij mij gewoon niet super vloeiend aan, ookal behoud ik heletijd de 60 fps. Een kleine microstutter telkens ofzo, kan het niet goed beschrijven.

Hardcore eens een kans gegeven, heb daar op dit moment wel fun mee, al blijft het daar ook bij tdm of ctf.
Heb precies hetzelfde met 2x een 290x. Alleen als ik met 1 kaart draai (crossfire uit ) en alles op max behalve de bovenste texture setting op high loopt ie perfect. Ook dan staat er gewoon 60fps maar loopt ie wel lekker.

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamn
Ik zit er ook weer in.. Wilt iemand zombies spelen? ik speel atm met een andere gozer. 2 spots free. Ps4 hehe

"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
RemcoINC08 schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 23:42:
[...]

Heb precies hetzelfde met 2x een 290x. Alleen als ik met 1 kaart draai (crossfire uit ) en alles op max behalve de bovenste texture setting op high loopt ie perfect. Ook dan staat er gewoon 60fps maar loopt ie wel lekker.
Voor de Ultra texture settings is waarschijnlijk 16GB ram nodig. Ik had in de beta ook last van crashes totdat ik het op high zette.

Ik ga het spel misschien nog een kans geven, maar eerst wachten op een pricedrop of Free Weekend ;)
Zal het te druk hebben met Fallout 4, Battlefront en Just Cause 3 :)

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:31
Koning Willy schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 23:51:
[...]

Voor de Ultra texture settings is waarschijnlijk 16GB ram nodig. Ik had in de beta ook last van crashes totdat ik het op high zette.

Ik ga het spel misschien nog een kans geven, maar eerst wachten op een pricedrop of Free Weekend ;)
Zal het te druk hebben met Fallout 4, Battlefront en Just Cause 3 :)
Ja die 16gig ram heb ik. Las ook ergens dat het aan je video ram kon liggen. Ze teste daar een 980ti met 6gig wat stotterde en een titan x met 12gig videoram en dat liep wel goed.

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
RemcoINC08 schreef op zondag 08 november 2015 @ 00:26:
[...]

Ja die 16gig ram heb ik. Las ook ergens dat het aan je video ram kon liggen. Ze teste daar een 980ti met 6gig wat stotterde en een titan x met 12gig videoram en dat liep wel goed.
Ik heb ook een 980Ti en daar haalde ik +100FPS op 1440P resolutie met alles op ultra met high textures.

Vind het raar dat het blijkbaar goed gaat tijdens beta en in het finished game niet?

[ Voor 9% gewijzigd door Koning Willy op 08-11-2015 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 15:03
Een van mijn eerste Sparrow streaks in met Black ops 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 17:27
server plat? krijg geen connectie meer met de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asjemenou
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-04 12:42
martijn24 schreef op zondag 08 november 2015 @ 01:41:
server plat? krijg geen connectie meer met de server.
Ik startte hem net op en kreeg een update binnen, probeer het even opnieuw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Asjemenou schreef op zondag 08 november 2015 @ 01:48:
[...]

Ik startte hem net op en kreeg een update binnen, probeer het even opnieuw ;)
Yup dat was het probleem :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Alle Call of Duty's zijn hetzelfde. Geen innovatie. Elk jaar dezelfde multiplayer. Stomme melkkoe :( Dit jaar doe ik het NIET. Gewoon overslaan, meuk.

En... hij zit in de Xbox One :+

Lijkt wel drugs. Je weet dat je het niet moet doen, maarja, die drang he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
Ik snap de ophef niet zo over de innovatie bij CoD elk jaar. Willen wij innovatie dan? Als ik een CoD koop dan weet ik dat ik een lekker spelende snelle online shooter koop. Dat is wat ik verwacht en dat is wat ik krijg. En in het algemeen doen ze dat zeer goed.

Sterker nog, er zijn hier denk ik ook mensen die liever een CoD4:MW zouden zien in een nieuw jasje zonder alle vernieuwingen als boosts en vele killstreaks.

Counter Strike is toch ook nooit innovatief? En dat is toch ook niet de bedoeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Grootste innovatie die ze kunnen doen is terug gaan naar de geschiedenis, ww1 of Vietnam bijvoorbeeld. Kun je ook prima fast action fps mee maken.

Maar ik vind deze bobs wel prima spelen eigenlijk. Ik zie trouwens regelmatig mensen goudkleurig spawnen, weet iemand wat dat is?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
Persoonlijk zie ik ze het liefst teruggaan naar Modern Warfare. Vind ik het leukst.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-08 21:18

Ryada

She/Her

PWM schreef op zondag 08 november 2015 @ 10:18:
Alle Call of Duty's zijn hetzelfde. Geen innovatie. Elk jaar dezelfde multiplayer. Stomme melkkoe :( Dit jaar doe ik het NIET. Gewoon overslaan, meuk.

En... hij zit in de Xbox One :+

Lijkt wel drugs. Je weet dat je het niet moet doen, maarja, die drang he.
Wat is je gamertag kunnen we misschien keertje samen potje doen :)

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

wambamNL schreef op zondag 08 november 2015 @ 10:47:
[...]

Wat is je gamertag kunnen we misschien keertje samen potje doen :)
peewee79

Hij is nog aan het installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-08 21:18

Ryada

She/Her

PWM schreef op zondag 08 november 2015 @ 10:47:
[...]

peewee79

Hij is nog aan het installeren :)
Ik zal je na deze campaign missie toevoegen :) stuk leuker dan alleen spelen namelijk.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FireFoz schreef op zondag 08 november 2015 @ 10:43:
Grootste innovatie die ze kunnen doen is terug gaan naar de geschiedenis, ww1 of Vietnam bijvoorbeeld. Kun je ook prima fast action fps mee maken.

Maar ik vind deze bobs wel prima spelen eigenlijk. Ik zie trouwens regelmatig mensen goudkleurig spawnen, weet iemand wat dat is?
Het stenen tijdperk. Dan kan je je knuppel customizen en in plaats een uav roep je een pterodactylus op en heb je geen rolling thunder maar een kudde mammoeten 😛

Dat is een abilty van een operator. Een decoy. In het eigen team zijn ze blauw.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Na de call of duty 4 geen Cod meer gekocht, maar ik zuig echt heel hard in dit spel.
meestal onder de K/d -1 ... Terwijl dit in battlefield ruim 2.50 K/D is en in Call of duty 4 ook tegen de 2 aan.

Iemand tips ben rang 15,maar bak er nog niks van.

Tips zijn welkom .. mischien de wapens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

30-1 Kills in Hardcore Free for All.

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
martijn24 schreef op zondag 08 november 2015 @ 11:06:
Na de call of duty 4 geen Cod meer gekocht, maar ik zuig echt heel hard in dit spel.
meestal onder de K/d -1 ... Terwijl dit in battlefield ruim 2.50 K/D is en in Call of duty 4 ook tegen de 2 aan.

Je moet redelijk agressief spelen in dit spel. Doe je dat al? Dus niet afwachten maar zelf zoeken naar mensen en schieten. Ik vind verder de kuda en de vesper wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
de kuda gebruik ik zelf ook inderdaad .. enorm lekker wapentje .. verder vind ik het nog aardig pittig , soms haal ik in matches 20 kills tegen 8 deaths of max 10 .. soms is het echt waardeloos !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 11:19:
[video]

Dat jij de gehele game op 1 plekje blijft zitten campen moet je zelf weten, maar ik snap niet waarom die enemies daar de hele tijd hersenloos heen lopen zonder uberhaupt maar te kijken of er een enemy zit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Laatst online: 03-07 15:43
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 11:19:
[video]

GAST SERIEUS?!

Sinds Modern Warfare 3 lijk jij al niet te weten dat je met het linker pookje kan lopen. Doe even normaal man.

OT:

Ook weer begonnen met een COD game sinds MW3. Bevalt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
martijn24 schreef op zondag 08 november 2015 @ 11:06:

Ook heb ik de fps op 59 gelockt, zo heb je geen input lag op een 60 hz scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Iemand zin om te zombieen op de ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Laatst online: 12-09 18:30
Kben die mensen die players met een hoge score uitschelden voor cheater ook een beetje zat..

Ingame was 't nog erger, heletijd zeggen dat ik een zielig persoon ben die alleen maar kan hacken -.-

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/395549511458765068/EAD90AE4495B546FF282687E2A77911122BDCE28/

[ Voor 21% gewijzigd door BlazeMuis op 08-11-2015 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asjemenou
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-04 12:42
wesley17 schreef op zondag 08 november 2015 @ 14:06:
Kben die mensen die players met een hoge score uitschelden voor cheater ook een beetje zat..

Ingame was 't nog erger, heletijd zeggen dat ik een zielig persoon ben die alleen maar kan hacken -.-

[afbeelding]
Zijn er überhaupt al hacks dan? Spel is net uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
hm, heb spel eens herinstalleerd en het spel lijkt soepeler te lopen, heb niet meer die vreemde micro stuttering.. Maakt het al een stuk leuker :)
Heb wellicht deze week de PG279Q met g-sync ook, dus dat zou het ook al heel wat beter moeten maken :*)

[ Voor 37% gewijzigd door SmokingCrop op 08-11-2015 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07:41
SmokingCrop schreef op zondag 08 november 2015 @ 14:47:
hm, heb spel eens herinstalleerd en het spel lijkt soepeler te lopen, heb niet meer die vreemde micro stuttering.. Maakt het al een stuk leuker :)
Heb wellicht deze week de PG279Q met g-sync ook, dus dat zou het ook al heel wat beter moeten maken :*)
beter dat het is opgelost ga je toch aan storen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
wel ongelooflijk dat ik altijd, maar dan ook altijd in het slechte team zit.. Ben soms meer bezig met uav's en counter uav's te mollen, dan effectief objective te kunnen spelen xD
Gelukkig heeft heeft die blackout 4 raketten om te schieten..

[ Voor 14% gewijzigd door SmokingCrop op 08-11-2015 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamn
SmokingCrop schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:43:
wel ongelooflijk dat ik altijd, maar dan ook altijd in het slechte team zit.. Ben soms meer bezig met uav's en counter uav's te mollen, dan effectief objective te kunnen spelen xD
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/W6vLsHg.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
xelfer schreef op zondag 08 november 2015 @ 11:41:
[...]

Dat jij de gehele game op 1 plekje blijft zitten campen moet je zelf weten, maar ik snap niet waarom die enemies daar de hele tijd hersenloos heen lopen zonder uberhaupt maar te kijken of er een enemy zit....
Dat dus.....

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[afbeelding]
30-11 valt wel mee toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Laatst online: 12-09 18:30
Ja, maar het gaat mij erom dat er veel kindjes zijn die iedereen voor hacker gaan uitmaken en gaan uitschelden voor van alles en nogwat xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmokingCrop schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:43:
Ik ben zelf maar TDM gaan spelen, want mijn winrate in objective based games is echt maar 19% ofzo. Mijn teammates zijn te druk bezig om killstreaks weg te geven, waardoor ze zich niet meer op de objective kunnen focusen.

Overigens heb ik in TDM een lifetime KD van 2.10, terwijl ik maar 38% van mijn TDM games win....

[ Voor 7% gewijzigd door xelfer op 08-11-2015 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Mensen die op Windows 10 zitten en die opeens plotseling weer mindere performance hebben check of Windows automatisch je GPU drivers update voor jou ipv dat je er zelf controle over hebt. Windows update is er namelijk goed in om nog oude drivers te installeren.

Zie hier hoe je dit uit kunt schakelen: https://www.reddit.com/r/...lly_updating_my_graphics/

Als je gebruik maakt van DDU, dan zet DDU het alvast voor je uit :)

Nice one: :P

[Video: http://gfycat.com/TidyInsistentBear]

[ Voor 7% gewijzigd door falcon123 op 08-11-2015 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamn
Iemand zin in een potje zombies @ ps4? Voeg me toe :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is voor mij een gemiddeld potje TDM:

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/vxkiuw.jpg

Ik heb toch 1 teammate die bijna een 1.00 KD haalt, nou ja... "bijna" dan...
wesley17 schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:38:
[...]

Ja, maar het gaat mij erom dat er veel kindjes zijn die iedereen voor hacker gaan uitmaken en gaan uitschelden voor van alles en nogwat xD
'Mute all except party' is een geschenk uit de hemel voor mij. Ik hoef niet te horen welke 12 jarige ettertjes er allemaal geslachtsgemeenschap met mijn moeder hebben gehad.

[ Voor 55% gewijzigd door xelfer op 08-11-2015 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Heh, blijkbaar is die Infection map in België?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YHRmyjPy3QR10sNtRQI5uv2o/thumb.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:27
SmokingCrop schreef op zondag 08 november 2015 @ 17:20:
Heh, blijkbaar is die Infection map in België?
[afbeelding]
Wikipedia: Foy, Belgium

Ook bekend van Band of Brothers en Call of Duty: United Offensive.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Ook een gedeelte van Carentan komt voor in die map.

Best wel nice aantal sniper shots in bovenstaande genoemde map(niet mijn kills):
[Video: http://gfycat.com/HappygoluckyCreativeGorilla]

[ Voor 58% gewijzigd door falcon123 op 08-11-2015 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01

[afbeelding]
Welkome to pc gaming bro. Neem ik aan dan :D

Had dit vroeger ook altijd... En op consoles maar denken dat je daar niet kan hacken :p Kost alleen wat meer moeite en geld als je gepakt wordt.

Maar zodra je domineert zal je altijd mensen hebben die niet kunnen handelen dat ze echt zoveel slechter zijn dan jij, altijd. En omdat op de pc hacken relatief makkelijk is vaak en het niveauverschil Tussen goed en slecht vele vele malen groter is dan op consoles zijn de kinderen EN mensen die denken dat ze goed behoren te zijn erg snel geïrriteerd.

Gewoon meespelen en zeggen 'yes man. Of course! Just go ahead and report me. I even hack my wife for better sex' ofzoiets en gewoon Muten. Daarna niks meer zeggen, hebben ze al snel door dat ze fout zitten of ze ragequitten. Andere optie is zeggen dat ze gerust mogen reporten want veteranen bannen ze toch niet ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of gewoon de halve zolen negeren en by default iedereen muten :). Op de PS4 iedereen heb ik nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Het spel wordt een heel stuk vredelievender als je (voice) chat uitzet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:41

Jumpiefox

Hoi ?

Begin steeds beter te worden :p kd gisteren nog 0.6 nu al 1.99global. Begint allemaal weer terug te komen muhahaha.

Kan alleen nog niet echt kiezen tussen al die apecials nog niet echt Qgevonden die ik lekker vind spelen

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:34
Jammer dat het spel nu al verneukt is door vele cheaters.

Maar ja,,,,,, cod staat erom bekend :)

KD ratios van 30 .. yeah sure :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:41

Jumpiefox

Hoi ?

RoaDHouse schreef op zondag 08 november 2015 @ 20:32:

Ik heb paar potjes gespeeld met kd van 23+ en ben geen pro....echte pro's halen dat denk ik echt wel. Beetje pub stompen

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online

Not sure if serious or trolling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Jumpiefox schreef op zondag 08 november 2015 @ 20:34:
[...]

Ik heb paar potjes gespeeld met kd van 23+ en ben geen pro....echte pro's halen dat denk ik echt wel. Beetje pub stompen
Ik heb het over de pc versie.

Het is gewoon duidelijk te zien dat er veel met cheats rond-rennen. Bij Counterstrike zie ik dat soort dingen nooit, alleen bij cod versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
falcon123 schreef op zondag 08 november 2015 @ 20:41:
[...]

Not sure if serious or trolling :)
Nee echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:06
(jarig!)
Niet normaal met die lag compensation! Net even op een HC server, zag iemand van GOT spelen, elke keer als ik hem tegenkwam, was ik dood! Bijna zelfde ping, hij 30, ik 25. Voor mij een reden om sowieso geen HC meer te spelen, geen enkele kans.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Hier standaard iedereen op mute, al die schreeuwende kinderen steeds.
Verder weinig last van lag en/of andere problemen wel 2x een ctd gehad op de ps4.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sturtiebe
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-09 14:02
Hoe kan je camos van andere mensen downloaden ? Had gelezen dat dit mogelijk was ? Heb zelf weinig inspiratie om dit te doen en zitten wel paar leuke tussen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had in vorige delen zoals Black Ops 2 weleens 40-0 games hoor, en dat zonder hacks :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:18
Ik ben weer helemaal terug in de game. Wat een geweldig spel. Speelt lekker soepel weg. Advanced Warfare was ook niet verkeerd, maar het voelde inderdaad niet meer ala Call of Duty. Black Ops 3 voelt dat wel. Nu al goede scores op de PC. I'm back!

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
ShittyNL schreef op zondag 08 november 2015 @ 21:43:
Ik ben weer helemaal terug in de game. Wat een geweldig spel. Speelt lekker soepel weg. Advanced Warfare was ook niet verkeerd, maar het voelde inderdaad niet meer ala Call of Duty. Black Ops 3 voelt dat wel. Nu al goede scores op de PC. I'm back!
Wat is de definitie van soepel in jou geval ?

Ik ken bijna niemand die BO3 soepel heeft draaien op de PC.

Dus als je een wondermiddel in store hebt zou ik die graag van je willen overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
RoaDHouse schreef op zondag 08 november 2015 @ 22:55:
[...]

Dus als je een wondermiddel in store hebt zou ik die graag van je willen overnemen.
Dit weekend een Lan party gehad waarbij iedereen met een GTX970 en minder gamed. Bij iedereen ging het soepel op High. Ik zelf speel maximaal met een GTX970 met een steady 60 fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Relative schreef op zondag 08 november 2015 @ 22:56:
[...]

Dit weekend een Lan party gehad waarbij iedereen met een GTX970 en minder gamed. Bij iedereen ging het soepel op High. Ik zelf speel maximaal met een GTX970 met een steady 60 fps
Ik heb ook steady 60 fps maar aimen met de muis voelt 'zwabberig' aan, dit kan ik alleen verhelpen door alles op laag te zetten maar dan ziet de game er niet meer uit. Hoe hoger je gaat renderen hoe slechter de muis gaat reageren.

Als ik iets fout doe hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582

Gehackt na 2 dagen. Okay, waarschijnlijk ben je gewoon ff hard geowned en moest je even ragen. Geen probleem hebben we allemaal wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Ben ik nu de enige die het er niet vind uitzien op de PC.

Het lijkt wel of antialiasing totaal niet werkt in de game alles ziet er rafelig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piqueno11
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 09:10
Wat ben ik toch blij dat ik al jaren game op Console. Ps3 en Ps4. Heerlijk dit....

Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
rolandos582 schreef op zondag 08 november 2015 @ 23:05:
[...]

Gehackt na 2 dagen. Okay, waarschijnlijk ben je gewoon ff hard geowned en moest je even ragen. Geen probleem hebben we allemaal wel eens.
Nah,,,,, zo zit ik niet in elkaar.

Ik heb snel door of iemand skill heeft of cheat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
RoaDHouse schreef op zondag 08 november 2015 @ 23:06:
[...]

Nah,,,,, zo zit ik niet in elkaar.

Ik heb snel door of iemand skill heeft of cheat.
Ik ook, heb een glazen bol jwz :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Heb wat invites gemist zag ik aan het einde :p

Nouja, ben even rustig aan het inkomen, wapens en maps leren kennen.

Wel een geweldig spel, echt een top COD. Had het niet zo verwacht, maar het speelt heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
PWM schreef op zondag 08 november 2015 @ 23:08:
Heb wat invites gemist zag ik aan het einde :p

Nouja, ben even rustig aan het inkomen, wapens en maps leren kennen.

Wel een geweldig spel, echt een top COD. Had het niet zo verwacht, maar het speelt heerlijk.
xbox zo te zien? Tsja ik vind het opzich ook allemaal wel dikke prima. Vind hem zijn €30 wel waard.
Had toch verwacht dat ik die wallsruns superjumps en weet ik veel wat allemaal extreem zou haten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Ik heb van het weekend de TheRace stream op Twitch gekeken, zij spelen 5 dagen op Treyarch studio om geld op te halen voor Call of Duty endowment(Om oorlogsveteranen te helpen). Gister waren er een aantal devs van bo3 die langs kwamen en dat was wel interessant opzich, gaven soms wel wat handige tips en nuttige info over de maps en nieuwe movement systeem en dergelijke.

http://www.twitch.tv/therace

[ Voor 7% gewijzigd door falcon123 op 08-11-2015 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:18
[...]

Ik ben erachter gekomen dat je dat met tranpsarency uit moet zetten. En dan de rest Medium/High.
Beetje jammer dat het niet echt hoger kan want ik heb wel een 780ti maar zo draait het steady met 60 fps.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
[...]

Ik draai hem als onderstaand met een i7 920 (oc naar 3.2 ghz met turbo), 12 gb ram en een 7950 en speel super vloeiend zonder mouse lag of iets dergelijks.
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/q5w1tGyfOOk4OPpTsBt6Glmf/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/epnqViPJNKWzBdMo6zy4fBAS/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Sj44k13 schreef op maandag 09 november 2015 @ 00:20:
[...]

Ik draai hem als onderstaand met een i7 920 (oc naar 3.2 ghz met turbo), 12 gb ram en een 7950 en speel super vloeiend zonder mouse lag of iets dergelijks.
[afbeelding]

[afbeelding]
Ik zie dat je op 59 fps draait, als ik dat ga doen krijg ik last van tearing maar dan is de muis wel strak, ga ik naar hogere settings is de tearing bijna weg maar is de muis net een elastiek :)

De performance heb ik ook wel maar het voelt allemaal in-direct waardoor je aim naar de kl*ten gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Ligt het aan mij of kan ik op de Xbox 360 niet eens splitscreen wat-dan-ook spelen?
Geen zombies of multiplayer, ik krijg niet eens 'Press A to join' voor een tweede speler...
Zat ik daar dan gisteravond met een paar vrienden :')

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
falcon123 schreef op zondag 08 november 2015 @ 23:21:
Ik heb van het weekend de TheRace stream op Twitch gekeken, zij spelen 5 dagen op Treyarch studio om geld op te halen voor Call of Duty endowment(Om oorlogsveteranen te helpen). Gister waren er een aantal devs van bo3 die langs kwamen en dat was wel interessant opzich, gaven soms wel wat handige tips en nuttige info over de maps en nieuwe movement systeem en dergelijke.

http://www.twitch.tv/therace
Mooie gasten inderdaad inmiddels 145k donated. Leuke donator waardes ook, krijgt er toch aardig wat voor terug. Bovendien word het bedrag (tot 500k) verdubbeld door Activsion of Treyarch. Not sure, oftewel het zit nu op 290k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
rolandos582 schreef op maandag 09 november 2015 @ 00:42:
[...]

Mooie gasten inderdaad inmiddels 145k donated. Leuke donator waardes ook, krijgt er toch aardig wat voor terug. Bovendien word het bedrag (tot 500k) verdubbeld door Activsion of Treyarch. Not sure, oftewel het zit nu op 290k
Ja klopt dat is zeker netjes en een stuk meer dan vorig jaar hoorde ik. Die Hutch en vern hebben meestal wel mooie conversaties(die nu aan het spelen zijn) :+ :P

Iemand had dus 5000 $ gedoneerd en mag bij de nieuwe DLC naar treyarch studios komen en als eerst spelen en als je nog ergens 10k hebt liggen dan mag je meedoen in een live action trailer voor de nieuwe DLC.

[ Voor 17% gewijzigd door falcon123 op 09-11-2015 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 11:32
De VTOL mothership in ook een fijn ding.knalt heerlijk weg met de hele map in beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
hm, voor mij mochten ze de time to kill wel wat lager gemaakt hebben, met al die agility dat iedereen heeft. Ergens tussen hardcore en normal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07:41
ik heb nu wat instellingen veranderd en de 970 trekt het nog prima 60 fps op 4k
game wel op windows 8.1
Afbeeldingslocatie: http://i931.photobucket.com/albums/ad155/beau555/IMG_0115_zpsbtxumsar.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i931.photobucket.com/albums/ad155/beau555/IMG_0114_zps6cixafes.jpg
Windows 10 wacht ik nog even mee .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
RoaDHouse schreef op zondag 08 november 2015 @ 23:00:
[...]

Ik heb ook steady 60 fps maar aimen met de muis voelt 'zwabberig' aan, dit kan ik alleen verhelpen door alles op laag te zetten maar dan ziet de game er niet meer uit. Hoe hoger je gaat renderen hoe slechter de muis gaat reageren.

Als ik iets fout doe hoor ik het graag.
bij mij heeft dit geholpen.

http://www.gamepur.com/gu...-drops-and-mouse-lag.html
Pagina: 1 ... 14 ... 68 Laatste