Restart steam is en daarna spel opnieuw starten, want je zit nog op een oude versie. Ik zit op 33.11.9.0 zoietsTweaker1987 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 22:23:
Ik heb last van de ABC error. Op de Pc, ik kan niet verbinden met Online Services.. heb versie 33.0.0
Iemand suggesties?
Het lukt mij maar niet om een game te joinen met Zombies op Xbox one, meer mensen last van?
same here. ik heb het opgegeven voor vanavond.JWPrutser schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 19:37:
Ik snap er niets van, heb hem gedownload voor de PS3 maar er wil geen enkele match starten. Blijf maar eindeloos in de lobby hangen en er begint nooit iets..
De lobby's laden gewoon, vol met spelers, maar er start niks. Heel vreemd.
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
Ik heb vanmiddag een paar uurtjes kunnen spelen op de PS4. Wat een ontzettende verademing is dit ten opzichte van Advanced Warfare. Ik merk dat de fun met het spelen echt weer terug is met deze COD, ten opzichte van de vorige twee met Ghosts en Advanced warfare. Heb vanmiddag ook helemaal geen last gehad van lag oid. Hoorde trouwens dat het geen skill based matchmaking meer is, maar gewoon de snelste verbinding, sowieso een +1 voor mij.
Iemand die vannacht zombies wil rammen op PC? Wel een beetje goed zijn is handig. Afgelopen nacht ronde 14 gehaald met randoms alleen daarna enkel 4,5,6 etc.
Add me op steamcommunity.com/id/mr_rolandos/
Add me op steamcommunity.com/id/mr_rolandos/
Hoe is het springen en tegen muren lopen? Bij COD: Advanced warfare, was het zwaar irritant, inplaats over muren te springen, kwam ik er meer/vaak er tegen aan.
Makkelijk te doen als je een beetje de beta hebt gespeeld. Anders oefenen in de free run modemuhda schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 23:26:
Hoe is het springen en tegen muren lopen? Bij COD: Advanced warfare, was het zwaar irritant, inplaats over muren te springen, kwam ik er meer/vaak er tegen aan.
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
Yup, ik denk gewoon dat de server overbelast raken. Met zn 3e kreeg ik ook geen games te pakken.cliors schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 20:40:
Multiplayer games willen niet starten meer bij mij ook. Hele middag geen probleem gehad.
(ps4)
Dit probleem heb ik ook op de ps4. Alles werkt behalve een public zombie match. Je krijgt gewoon geen map te zien en er joinen geen spelers. Ik hoop wel dat dit zsm wordt gepatch.hotymoty schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 22:50:
Het lukt mij maar niet om een game te joinen met Zombies op Xbox one, meer mensen last van?
"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.
Haha ik dropshot al sinds CoD5, ik ben niet nieuw in de franchise. Je tip voor het wapen heb ik genomen, ik had idd de allereerste assault rifle en dat was de enige die ik gebruikte omdat ik max weapon level wou halen.Hamzie schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 21:20:
[...]
Online en offline kan je zeker niet met elkaar vergelijken. Het ligt ook aan je wapens. De eerste Assault weapon is echt ziek slecht. Ik zou voor de 3e iig gaan. Daarnaast kan je proberen om te dropshotten, dat verhoogt ook je kans om 1 op 1 te winnen. Probeer zoveel mogelijk te bewegen zonder je aim te verliezen
Nu gewsitched naar die tweede, dit was 't tweede potje ermee;

Denk t ook he
Heeft iemand al in splitscreen gespeeld op de pc? Ik krijg dan grafische glitches. Heb et alleen in splitscreen.
Is het raar dat ik de kn-44 juist enorm fijn vind spelen? De balance tussen accuracy, damage en fire rate speelt heerlijk.Hamzie schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 21:20:
[...]
Online en offline kan je zeker niet met elkaar vergelijken. Het ligt ook aan je wapens. De eerste Assault weapon is echt ziek slecht. Ik zou voor de 3e iig gaan. Daarnaast kan je proberen om te dropshotten, dat verhoogt ook je kans om 1 op 1 te winnen. Probeer zoveel mogelijk te bewegen zonder je aim te verliezen
Ik vond de KN-44 in het begin ook wel een prima wapen, nu gebruik ik ook de 3e de icc of iets dergelijks en die is ook wel nice opzich.
Deze is animated skin is best wel vet:
Deze is animated skin is best wel vet:
[ Voor 27% gewijzigd door falcon123 op 07-11-2015 01:17 ]
Iemand enig idee wat het doel in zombies is? Tactics? Of is het hersenloos elke ronde overleven?
De ronde overleven, easter eggs proberen te doen, en plezier hebben.Relative schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 01:44:
Iemand enig idee wat het doel in zombies is? Tactics? Of is het hersenloos elke ronde overleven?
Ik vind persoonlijk de storyline achter de eastereggs erg leuk.
Het gebruikelijke, rondjes rennen en knallen. Gebruik die speciale zombie op plekken te komen waar je niet kunt komen. Je kunt hier geheime deuren mee openmaken. (:Relative schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 01:44:
Ah. Nou ik vergelijk het met zombie Extinction.. waar je echt een doel had om het uit te spelen.... Heerlijk.
Uit spelen is nog niet gebeurd voor zover ik weet. Ben pas tot ronde 14 geraakt dus zoveel heb ik ook nog niet ervaren. Die big ass guys zijn wel gaar btw.Relative schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 01:47:
Ah. Nou ik vergelijk het met zombie Extinction.. waar je echt een doel had om het uit te spelen.... Heerlijk.
Easter egg en overleven. Maar de zombiemode is wel ziek moeilijk. Mijn max round is 12 met goede vrienden en 5-7 met randoms. De map is ook belachelijk groot.Relative schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 01:47:
Even een paar dagen wachten en de tutorials komen al online :]. Tot die tijd zou ik zeggen, leef je uit. Het is echt een toffe mode
"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.
Ja klopt, vooral als er 2 monsters spawnen en een hele horde zombies je weg blokkerenrolandos582 schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 01:48:
[...]
Uit spelen is nog niet gebeurd voor zover ik weet. Ben pas tot ronde 14 geraakt dus zoveel heb ik ook nog niet ervaren. Die big ass guys zijn wel gaar btw.
Of uberhaupt een game krijgen. Duurt gemiddeld 5 minuten voor ik een lobby heb met 4 man. Ondertussen krijg je allemaal lobbys met 8 of 16 man oid. Dan heb je er 1, kom je ingame allemaal amerikanen en zelf 300+ ping. Gewoon niet leuk om te spelen. En dan nog al die lost connections etc. Gewoon drama atmHamzie schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 01:51:
[...]
Ja klopt, vooral als er 2 monsters spawnen en een hele horde zombies je weg blokkeren
Filmpje geeft duidelijk aan hoe gaar de hitreg is. Van de 7 afgevuurde schoten in de final kill cam heb je er slechts twee op doel kunnen krijgen en dan ook nog op de benen. Toch valt hij morsdood neer...Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 07:42:
[video]
Een meesterlijk Call of Duty weekend.
Servers offline bij de ps4?
Nevermind. Werkt weer
Nevermind. Werkt weer
[ Voor 31% gewijzigd door jaydenjarno op 07-11-2015 08:47 ]
Tip voor als je op de PS4 speelt en je kan geen verbinding krijgen, de A,B,C error:
Start het opnieuw op en wacht met op X drukken voordat je in het scherm kan zien dát je op X kan drukken.
Ik kreeg vanochtend dat probleem omdat ik continu op X aan het rammen was om de filmpjes proberen te skippen. Dat werkte niet en ipv daarvan was mijn versie gereset naar 33.00.
Start het opnieuw op en wacht met op X drukken voordat je in het scherm kan zien dát je op X kan drukken.
Ik kreeg vanochtend dat probleem omdat ik continu op X aan het rammen was om de filmpjes proberen te skippen. Dat werkte niet en ipv daarvan was mijn versie gereset naar 33.00.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik kom op de PS4 niet meer online...
Ik krijg bijna alle letters van t alfabet als error...
Zal wel druk zijn...

Ik krijg bijna alle letters van t alfabet als error...
Zal wel druk zijn...
Is er misschien een soort van GOT clan voor de PS4?
Zo niet, is daar misschien interesse in?
Zo niet, is daar misschien interesse in?
Je kan natuurlijk altijd GoT als tag zetten. Of werkt t nu anders?
Ja, maar dat we ook een topic of iets hebben waar we elkaar kunnen uitnodigen?
Ik heb maar weinig mensen van hier in me lijst, zo add me!
Ik heb CoD een tijdje niet gespeeld en pak het met Bo3 weer op, maar ik word gek van die spawnkillers.
Ik heb giste bo3 gehaald maar man wat ben ik slecht (speel voor het eerst op consoles ben een pc gamer) het aimen is echt lastig op consoles snap niet hoe anderen dit doen. Misschien is het gewenning. Zijn er misschien mensen die samen met mij willen spelen op de xbone? Gt: wambamnl
Steam: Ryada.
Ik heb je toegevoegd. Gisteren een tijdje met Squeaky gespeeld en daarna met wat andere dudes. Heb je wel een mic?DaanDH schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 10:37:
Ja, maar dat we ook een topic of iets hebben waar we elkaar kunnen uitnodigen?
Oefenen oefenen oefenenwambamNL schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 10:51:
Ik heb giste bo3 gehaald maar man wat ben ik slecht (speel voor het eerst op consoles ben een pc gamer) het aimen is echt lastig op consoles snap niet hoe anderen dit doen. Misschien is het gewenning. Zijn er misschien mensen die samen met mij willen spelen op de xbone? Gt: wambamnl
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik zoek naar een aantal mensen om op de pc de campaign coop te spelen, wie wilt? 
Mijn steam nameb Dazzler
Mijn steam nameb Dazzler
PS4 PSN: Dazzler2120
Dacht ik alVrijdag schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 11:01:
[...]
Oefenen oefenen oefenenHoewel ik al redelijk wat fps ervaring heb op consoles bak ik er momenteel ook niet zoveel van. Gewoon spelen en niet letten op je K/D ratio. Vind ik sowieso niet boeiend
Ik zag net idd een invite langskomen, zal hem zo accepteren.bram1984 schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 11:01:
[...]
Ik heb je toegevoegd. Gisteren een tijdje met Squeaky gespeeld en daarna met wat andere dudes. Heb je wel een mic?
Heb ik wel maar alleen de standaard van de ps4.
Heb je je sensitivity al aangepast? Dat is bij mij bij elke COD het eerste wat ik aanpas.. de default settings zijn zo ontzettend traag.wambamNL schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 11:04:
[...]
Dacht ik alben redelijk goed in counterstrike maarja dat is pc en dit is echt een compleet ander verhaal. Baal er wel van dat ik echt slecht ben atm.
Vanuit cs ben ik gewend om met lage sens te spelen dus nee heb ik nog niet aangepast. Wat zou je aanraden?Batiatus schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 11:25:
[...]
Heb je je sensitivity al aangepast? Dat is bij mij bij elke COD het eerste wat ik aanpas.. de default settings zijn zo ontzettend traag.
Even herstartenMldn schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 11:27:
Server offline op de PS4? Of ligt het aan mij?![]()
Ik kan niet online spelen
wambamNL schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 11:30:
[...]
Vanuit cs ben ik gewend om met lage sens te spelen dus nee heb ik nog niet aangepast. Wat zou je aanraden?
Bewijs:Vrijdag schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 09:04:
Tip voor als je op de PS4 speelt en je kan geen verbinding krijgen, de A,B,C error:
http://www.vg247.com/2015...r-the-a-b-c-server-error/
Hielp bij mij
Iemand die nog niet met een controller overweg kan, adviseren den sens. te verhogen.Batiatus schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 11:25:
[...]
Heb je je sensitivity al aangepast? Dat is bij mij bij elke COD het eerste wat ik aanpas.. de default settings zijn zo ontzettend traag.

Het is gewoon een kwestie van oefenen. Bij mij heeft het jaren geduurd. Hoe beter je wordt, hoe hoger je de sens. kan zetten.
En anders haal je zo een Venom X of Splitfish muis. Heb ik ook jaren mee gespeeld. Werkt prima.
Ik weet niet wat het is met deze Call of Duty maar het lijkt wel alsof ik alleen maar bij slechte teammates kom.. Ik heb nu 0 Wins en 12 Lose. Aan mij zal het niet liggen want ik heb alleen maar goede score's. KD = 3.04
Klopt het dat je heeeeel traag strafed in de game met ads? Echt bizar traag voelt dat aan. Ben wat tegen bots aan het spelen voordat ik me online waag...cod noob
The first casualty in war is always the truth...
Persoonlijk heb ik nu horizontaal op 8 staan en verticaal op 7. Ik begon COD op de console ook met de default settings, maar langzamerhand begon dat toch echt te traag te worden. Speel er een beetje mee. Bij mij is elke COD net iets anders met de sensitivity, op COD4 stond die op het hoogst.wambamNL schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 11:30:
[...]
Vanuit cs ben ik gewend om met lage sens te spelen dus nee heb ik nog niet aangepast. Wat zou je aanraden?
Dat is anders wat ik zelf ook heb gedaan toen ik van COD2 op PC ging naar COD4 op PS3. Eerst wat trager, maar langzamerhand wat sneller. Daarnaast is het maar een ideebram1984 schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 11:53:
[...]
Iemand die nog niet met een controller overweg kan, adviseren den sens. te verhogen.![]()
Het is gewoon een kwestie van oefenen. Bij mij heeft het jaren geduurd. Hoe beter je wordt, hoe hoger je de sens. kan zetten.
En anders haal je zo een Venom X of Splitfish muis. Heb ik ook jaren mee gespeeld. Werkt prima.

Voelt vreemd man. Gameplay is supersnel maar zodra je ads bent transform je in een slak.
Wennen dit
Nog meer mensen die hebben dat het spel framedrops krijgt na een tijdje spelen? (PC)
GTX 970
GTX 970
[ Voor 14% gewijzigd door mprkooij op 07-11-2015 12:39 ]
Leuk spel, heb nu ff gespeeld. Is wel wat wennen als je van Battlefield af komt, dat wel. Heb wel paar keer gehad dat ik ineens disconnected werd uit de lobby.
Toch maar even gekocht via zo'n keystore voor de PC! Nu downloaden, ben benieuwd hoe het draait op m'n AMD Radeon R9 200 series
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Vergeet niet de nieuwe beta driver van AMD te installeren, zitten optimalisaties in voor de game.DennusB schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 13:05:
Toch maar even gekocht via zo'n keystore voor de PC! Nu downloaden, ben benieuwd hoe het draait op m'n AMD Radeon R9 200 series
Weet je ook waar ik die vandaan vis?TommyknockerNL schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 13:19:
[...]
Vergeet niet de nieuwe beta driver van AMD te installeren, zitten optimalisaties in voor de game.
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Stock doet daar wat aan, maar valt een beetje tegen in BO3. Het verscheelt niet heel veel. Met SMG's kan je wel goed ADS+strafen.Jumpiefox schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 12:19:
[...]
Voelt vreemd man. Gameplay is supersnel maar zodra je ads bent transform je in een slak.
Wennen ditheb al wel positive kd gehaald een keer tegen bots
Nog een tip voor console spelers: bumper jumper tactical als button config heeft ervoor gezorgd dat ik redelijk kan rondspringen en richten (wisselt tactical (L1) met Jump (X)). Voor het eerst speel ik zo en vind t vele malen toffer hierdoor...!
Trouwens sens verhogen hoeft echt niet. De 'PRO's spelen ook vrij laag in de sens. Ikzelf speel op 5 en niemand kan me raken...!
Ik ben nu bijna lvl 38 en dan gaat ghost voor altijd op al m'n classes. Echt zoveel UAV's in de lucht altijd...!
Ook Sixth Sense zal wel nooit van m'n classes afgaan...
Tot nog toe speelt het erg lekker.
Verwijderd
Ik speel tot nu toe alleen maar Hardcore FFA.l0n3w012ph schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 08:18:
Filmpje geeft duidelijk aan hoe gaar de hitreg is. Van de 7 afgevuurde schoten in de final kill cam heb je er slechts twee op doel kunnen krijgen en dan ook nog op de benen. Toch valt hij morsdood neer...Of was het HC mode?
*jaloers*, ik ben lvl 16 dacht ik en neig ook naar Ghost. Letterlijk hele potje heeft de enemy uav aan staan. Geen schijn van kans om te winnenSqueakyClean schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 13:31:
[...]
Stock doet daar wat aan, maar valt een beetje tegen in BO3. Het verscheelt niet heel veel. Met SMG's kan je wel goed ADS+strafen.
Nog een tip voor console spelers: bumper jumper tactical als button config heeft ervoor gezorgd dat ik redelijk kan rondspringen en richten (wisselt tactical (L1) met Jump (X)). Voor het eerst speel ik zo en vind t vele malen toffer hierdoor...!
Trouwens sens verhogen hoeft echt niet. De 'PRO's spelen ook vrij laag in de sens. Ikzelf speel op 5 en niemand kan me raken...!![]()
Ik ben nu bijna lvl 38 en dan gaat ghost voor altijd op al m'n classes. Echt zoveel UAV's in de lucht altijd...!
Ook Sixth Sense zal wel nooit van m'n classes afgaan...
Tot nog toe speelt het erg lekker.
Hoe zien jullie classes eruit?
Mijne ziet er als volgt uit: primaire wapen + 2 of 3 attachments (quickdraw, grip en silencer of stock. Met grip merk je zeker wel het verschil) geen 2nd weapon, leathals en tacticals. En met 4/5 perks
Ik heb nog niet veel keuze gehad in weapons gezien mijn lage lvl, maar de NK44 met Grip, Quickdraw is wel relaxt en die VMP SMG is in kleine maps ook echt een aanrader. Overigens heb ik nu alles op blind eye staan.
Iemand op de ps4 uurtje knallen? Ga me zo aan me eerste potje online wagen 
The_moejahi3d ps4. Spele alleen tdm tho andere modes nooit wat gevonden.
The_moejahi3d ps4. Spele alleen tdm tho andere modes nooit wat gevonden.
Ik heb toch maar BO3 gehaald voor de PS4. Wacht op rainbow six siege maar vond BO2 beste cod naast modern warfare. Cod aw vond ik niet leuk met die exosuit maaruit videos zie ik dat bet iets anders is.
Als er iemand op de ps4 speelt laat me weten me gamertag op ps4 is JSCaninhas
Als er iemand op de ps4 speelt laat me weten me gamertag op ps4 is JSCaninhas
Lol dat ik daar niet aan dachtbram1984 schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 14:21:
Schiet UAV's gewoon uit de lucht?

Iemand die zin heeft om te zombien nu? Ps4
Ik heb je toegevoegdInhumanous schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 15:25:
Iemand die zin heeft om te zombien nu? Ps4
zo, net m'n laatste online game gespeeld. De hitreg is veel te random om leuk te zijn. Geen idee wat ze aangepast hebben in vergelijking met BO I en II waar het 'spot on' was..
Ook het feit dat niemand die nieuwe gamemodes speelt (op pc anyways) is stom.
Ik begrijp echt niet waarom meer dan 50% altijd tdm speelt en wss meer dan de helft die domination spelen, doen alsof het tdm is
, negeren totaal de objective..
Campaign is best nog nice eigenlijk. Wel vrij eentonig. Ga ik niet in 1x doorspelen uit hebben.
Ik begrijp echt niet waarom meer dan 50% altijd tdm speelt en wss meer dan de helft die domination spelen, doen alsof het tdm is

Campaign is best nog nice eigenlijk. Wel vrij eentonig. Ga ik niet in 1x doorspelen uit hebben.
[ Voor 85% gewijzigd door SmokingCrop op 07-11-2015 16:25 ]
Ik heb precies dezelfde gedachten. Why?SmokingCrop schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 15:37:
zo, net m'n laatste online game gespeeld. De hitreg is veel te random om leuk te zijn. Geen idee wat ze aangepast hebben in vergelijking met BO I en II waar het 'spot on' was..
Ik begrijp echt niet waarom meer dan 50% altijd tdm speelt en wss meer dan de helft die domination spelen, doen alsof het tdm is, negeren totaal de objective..
Speelt wel lekker weg. Super wennen online niet zo goed maar heb weer het cod gevoel!
Alleen weer ff afzien totdat je high lvl genoeg bent voor de nodige perks enzo.
Alleen weer ff afzien totdat je high lvl genoeg bent voor de nodige perks enzo.
Reden dat game bij menen met weinig ramgeheugen niet draait lijkt me duidelijk;

13GB? Welke resolutieTortelli schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 16:42:
[afbeelding]

BO3 lijkt GPU scaling te hebben of is gewoon bijzonder zwak en heeft niks nodig. Haal met gemak 140+ FPS. Alles op max, 1440p 144Hz en max 240FPS. Speelt wel vloeiend atm.
Hij draait hier echt als een tiet op m'n desktop met 8GB...Tortelli schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 16:42:
[afbeelding]
Game zelf had ruim 8GB in gebruik, op 1920*1200. Geen bijzonder hoge resolutie dus.rolandos582 schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 16:54:
[...]
13GB? Welke resolutie![]()
BO3 lijkt GPU scaling te hebben of is gewoon bijzonder zwak en heeft niks nodig. Haal met gemak 140+ FPS. Alles op max, 1440p 144Hz en max 240FPS. Speelt wel vloeiend atm.
Loopt top op ps4 gelukkig. Blij dat ik m voor console heb gehaald en niet pc.
Al 5 jaar geen cod gespeeld, uberhaupt geen shooter op console maar dit speelt heerlijk. Redelijk snel allemaal en nog wel wennen maar heb veel lol. Enige wat me tegen houd o langer dan een paar uur te spelen is de ps4 controller
Al 5 jaar geen cod gespeeld, uberhaupt geen shooter op console maar dit speelt heerlijk. Redelijk snel allemaal en nog wel wennen maar heb veel lol. Enige wat me tegen houd o langer dan een paar uur te spelen is de ps4 controller
De game werkt top op de console idd, maar helaas werkt het party systeem weer super beroerd. 99% van de tijd kan hij geen lobby vinden en de overige 1% komen we in een game maar blijft alles vast zitten op 100%.
nog 2 instellingen op high gezet loopt nog top 60 fps op 4k
Kan je ook met elkaar samen in een team komen? Als ik met een party van 2 een game join, en de zeldzaamheid doet zich voor dat we ook daadwerkelijk in een game terecht komen, dan zitten mijn party member en ik altijd in andere teams...?
Heeft de multiplayer offline tegen bots ook een XP progressiesysteem? Of is alles direct unlocked?
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Lol ripxelfer schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 17:17:
Kan je ook met elkaar samen in een team komen? Als ik met een party van 2 een game joined, en de zeldzaamheid doet zich voor dat we ook daadwerkelijk in een game terecht komen, dan zitten mijn party member en ik altijd in andere teams...?

Ja ik snap het niet helemaal. 100% van de tijd zit mijn teammate in het andere team terwijl we samen als party joinen.....rolandos582 schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 17:23:
[...]
Lol rip![]()
, moet gewoon werken lijkt me.
Ik heb ook problemen gehad met party's maken. Zorg dat je in een party zit via playstation zelf. Dan zitten jullie sowieso samen in-game. Vandaag ging dit makkelijker, voordien vonden we niet snel een wedstrijd.
Beste score: 37 kills - 4 deaths kan de screenshot niet uploaden
Beste score: 37 kills - 4 deaths kan de screenshot niet uploaden
learning every day.
XD, en dan speel je gewoon tegen elkaar. Tsja das ook niet de bedoeling. Zal wel een bug zijn. Hoe ben je die party gejoined? Misschien maakt dat nog uit, of wie hem host. Als je maat de lobby maakt.xelfer schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 17:24:
[...]
Ja ik snap het niet helemaal. 100% van de tijd zit mijn teammate in het andere team terwijl we samen als party joinen.....

Ja, we joinen een party via PSN en dan een party via Black Ops.
Werkt bij mij op de PS4 gewoon prima. Ik join de party, en vervolgens ook de party in de game zelf, en we komen gewoon bij elkaar in het team.
Vind je het gek met jouw setup?rolandos582 schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 16:54:
[...]
13GB? Welke resolutie![]()
Lijkt erop dat er een probleempje is... Speel op PC

[ Voor 5% gewijzigd door BlazeMuis op 07-11-2015 18:52 ]
is de multiplayer al volledig geinstalleerd ?? ik had deze melding eerst ook op de ps4
psn: taker-mart
daarom ben ik nu online zeker op de ps4
Nja opzich niet nee. Maar sommige nieuwe FPS is dat echt niet het geval.
Ik twijfel erg om bo 3 te kopen, vond advanced warfare helemaal niets, ben bang dat bo snel gaat vervelen..
Onderhoud op de PS4 servers?
In 20 minuten moeten ze het weer doen als het goed is.
NOT GOOD
https://www.callofduty.com/ca/en/blackops3/status
NOT GOOD
[ Voor 27% gewijzigd door OneTimer op 07-11-2015 19:19 ]
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Je hebt nu gewoon een prima zombie mode waar je je prima mee kunt amuseren. MP vind ik ook wel dikke prima. Dus voor €30 is hij wel zijn geld waard op PC dan.SC4RF4C3 schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 19:11:
Ik twijfel erg om bo 3 te kopen, vond advanced warfare helemaal niets, ben bang dat bo snel gaat vervelen..
Alles direct unlocked.Voxalizer schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 17:22:
Heeft de multiplayer offline tegen bots ook een XP progressiesysteem? Of is alles direct unlocked?
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
nogmaals ik zit gewoon online hoor .. nat type open !PM_Petrol schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 19:14:
NOT GOOD
Wtf als je de taal op US zet links boven dan veranderd alles gewoon naar Good..... So that is a bit weirdPM_Petrol schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 19:14:
NOT GOOD
Het lijkt op dat alleen Canada english zegt not good in groene letters....
Alles good: https://www.callofduty.com/blackops3/status
[ Voor 6% gewijzigd door falcon123 op 07-11-2015 19:37 ]
hier in nederland nergens last van hoorfalcon123 schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 19:36:
[...]
Wtf als je de taal op US zet links boven dan veranderd alles gewoon naar Good..... So that is a bit weird![]()
Het lijkt op dat alleen Canada english zegt not good in groene letters....
Alles good: https://www.callofduty.com/blackops3/status
Je hebt gelijk ga em wel halen, ik zag dat je zelfs hele story mode in coop tot 4 personen kan spelen.rolandos582 schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 19:20:
[...]
Je hebt nu gewoon een prima zombie mode waar je je prima mee kunt amuseren. MP vind ik ook wel dikke prima. Dus voor €30 is hij wel zijn geld waard op PC dan.