Playstation 5
Ik zit nog te wachten op de postFraxleNL schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:57:
[...]
We zullen er zelf achter moeten komen ben ik bang.

Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans
Waarschijnlijk met de reden; er spelen te weinig mensen CoD op pc.. hoe zou dat toch komen...xelfer schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:50:
http://nl.hardware.info/n...utm_campaign=hardwareinfo
Duidelijk een gevalletje van een multi-platform ontwikkelaar die geen ene 'F' geeft om de PC port, zoals je vrijwel altijd ziet tegenwoordig bij multi-plats.
Of toch NFS....
Alleen de muis, het is net of hij iets achter loopt dan waar ik mik. Alle muisopties staan op 0
Ter land, ter zee en in de kroeg
Ik heb een pot gespeeld op de PS4 en kan zeggen dat het lekker speelde. Geen onzin dingen meegemaakt (waarschijnlijk wel als ik meer ga spelen.) TTK voelt goed en het voelt gebalanceerd aan.FraxleNL schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:57:
[...]
We zullen er zelf achter moeten komen ben ik bang.
Bij AW waren de exosuits verschrikkelijk omdat ze zo snel waren en je ook nog naar links of rechts kan wijken. Gameplay is iets trager, double jump gebruik je eigenlijk echt om te corrigeren of om te wallrunnen en niet om te ontwijken.
Grafisch ziet het er gewoon prima uit, geen hoogstaande graphics maar met snelle gameplay van CoD let je daar amper op.
Geluid is ook echt heerlijk, vooral explosies haha.
Welke versie staat er rechtsboven in je scherm als je in het hoofdmenu staat? Mensen op reddit zeggen dat dit eventjes duurt om up te daten en dat je dan online kan. Ikzelf heb m er gister gewoon af gegooid en vannacht opnieuw gedownload. Toen deed ie het wel gewoon.Stylze schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 11:09:
Kunnen jullie wel oliën spelen op de ps4? Ik krijg steeds server nor available heb nog geen pot kunnen spelen
Link Reddit: https://www.reddit.com/r/...q8f4/ps4_online_game_fix/
[ Voor 26% gewijzigd door aDutchCow op 06-11-2015 11:32 ]
Als het regent in mei, dan is april voorbij
De beta was voor mij wel speelbaar met alles op laag en op 1280x720, maar als de volledige versie ook zo is ..
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Als je alles omlaag gooit en op een lage resolutie speelt wel.DennusB schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 11:50:
Hij gaat dus niet lekker draaien op een PC met 8GB begrijp ik ?Godver, gemiste kans van ze..
Ik heb gisteren eigenlijk alleen maar HC TDM gespeeld en daar viel het me op dat je de punten in beeld kreeg. Ik dacht dat juist bij HC je hud lekker leeg was en dat je alleen het scoreboard op het einde ziet.
Maar goed ik had de FOV op 120 gezet.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Cod is gewoon een spel voor de console geworden en dat is opzich niet erg maar breng dan gewoon geen pc versie meer uit. Hetzelfde is aan de orde met ghost en advanced warfare ook 3x niks.Gundogan schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 11:38:
Het rare is dat ze vanaf Ghosts zijn gaan werken met 'gooi-al-het-geheugen-maar-vol' en andere 'optimalisaties' (voor next gen consoles?). Dat pakt dus kennelijk niet goed uit qua performance voor de PC versie. Jammer, want met BO2 hadden ze het wel helemaal voor elkaar qua PC performance.
De beta was voor mij wel speelbaar met alles op laag en op 1280x720, maar als de volledige versie ook zo is ..
Zeker geen Need for Speed gast! Game is online only, dus als Sony of EA het netwerk weer eens plat heeft liggen ( door onderhoud of DDOS aanvallenDaanDH schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 11:24:
Ik loop zo even langs de MM op deze op te pikken.
Of toch NFS....
BO3 zit tjokvol content en heeft geen online only verplichting
Ik kan hem vanmiddag ophalen bij de Mediamarkt, ik hoop alleen dat ik dan ook zo'n Nuketown code nog mee kan krijgen
De PC versie heeft een aantal bugs, maar deze versie is zeker wel gespits op de PC. Naast de modding tools heeft Treyarch een inhouse PC port team. Helaas zitten er dus nog een aantal fouten in de PC versie. Voor nu nog even niet aanschaffen dus is de tip
[ Voor 15% gewijzigd door James Pond op 06-11-2015 12:19 ]
Mijn versie was €49,99 en de gewone €45. Wie doet het beter voor PS4?
& op bovenstaande reactie over NFS...
Mijn broer heeft die gisteren gekocht en had na enkele uren al 47% uitgespeeld.
Toen ik de kwaliteit van het spel zag was ik wel onder de indruk.
Grafisch gezien over-the-top
qua content momenteel niet gigantisch veel. Misschien komt dit nog in gratis DLC?
learning every day.
Daarnaast, als EA de stekker eruit trekt heb je een leuke onderzetter van 60 euro. Not worth it imo.
Waar heb je de PS4 versie van BO3 voor 45 euro gekreen dan?
Ja er zijn nieuwe AMD driversshakespeare schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 08:21:
Hij loopt bij mij voor geen ene meter! Stutters / fps drops naar 10
4770k/r9 290/8gb/ win 10
Zijn er nieuwe drivers? Dit is dramatisch
Ik heb zelf ook een R9 290 en hij loopt bij mij echt prima na de nieuwe drivers en niet geprobeerd met oude drivers. Ik haal gemiddeld 120-143 FPS ingame @ 1080p en praktisch alles op high. Ik heb die Filmic grafische optie veranderd naar FXAA. Gebruik ook Display Driver Uninstaller(DDU) voor het goed verwijderen van je oude driverse
Daarnaast gaf PCDEV aan dat het handig is om je FPS te locken op 1 fps minder dan je refreshrate dus 60hz = 59fps en 144fps = 143fps ofzo.
Pas onderstaande aan in je config.ini bestand:
Hopelijk heb je hier iets aanGo into install directory steam, steamapps, common, Call of Duty Black Ops III, players folder and open the config.ini file scroll down a little to :
//Thread count for handling the job queue WorkerThreads = "4" // 2 to 4
and change the "4" to a "2"
[ Voor 6% gewijzigd door falcon123 op 06-11-2015 12:38 ]
Ik zeg je eerlijk dat ik NFS leuker vind, maar ik wacht dan ookal sinds 2005 op een soort Most Wanted remake en dat is deze in mijn ogenDaanDH schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 11:24:
Ik loop zo even langs de MM op deze op te pikken.
Of toch NFS....
Net opgehaald haha... I'm weakJames Pond schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 12:15:
[...]
Zeker geen Need for Speed gast! Game is online only, dus als Sony of EA het netwerk weer eens plat heeft liggen ( door onderhoud of DDOS aanvallen) dan kan je niks met het spel. Dit soort praktijken moet je niet willen steunen! Zeker omdat zelfs in de single player er totaal geen reden is voor online only!!!
BO3 zit tjokvol content en heeft geen online only verplichting. Dus die zal ik zeker aanraden boven NFS.
Ik kan hem vanmiddag ophalen bij de Mediamarkt, ik hoop alleen dat ik dan ook zo'n Nuketown code nog mee kan krijgen
De PC versie heeft een aantal bugs, maar deze versie is zeker wel gespits op de PC. Naast de modding tools heeft Treyarch een inhouse PC port team. Helaas zitten er dus nog een aantal fouten in de PC versie. Voor nu nog even niet aanschaffen dus is de tip

Laatste COD die ik gespeeld heb is MW2 dus moet weer ff inkomen.
Voeg me toe!
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Het systematisch uitmelken wil je wel steunen?James Pond schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 12:15:
[...]
Zeker geen Need for Speed gast! Game is online only, dus als Sony of EA het netwerk weer eens plat heeft liggen ( door onderhoud of DDOS aanvallen) dan kan je niks met het spel. Dit soort praktijken moet je niet willen steunen! Zeker omdat zelfs in de single player er totaal geen reden is voor online only!!!
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
In de carrefour. Voor zo ver ik weet garanderen ze de laagste prijs en als een andere winkelketen het spel een dag vroeger geeft, doen zij automatisch mee. (Was bij Fifa het geval.)James Pond schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 12:32:
Ja er komt gratis DLC bij NFS, leuke grafisch maar idd geen content. Er zit geen diepte in het spel OF het racen. De multiplayer component is garbage. Er is geen manier om mensen uit te nodigen om te racen tenzij je achter ze raced.
Daarnaast, als EA de stekker eruit trekt heb je een leuke onderzetter van 60 euro. Not worth it imo.
Waar heb je de PS4 versie van BO3 voor 45 euro gekreen dan?
Ieder een andere mening natuurlijk over NFS. Ik zelf heb het er ook niet voor over maar mijn broer heeft nog steeds geen spijt. Al is hij nu ook BO3 aan het spelen
learning every day.
speel op 4k en loopt erg soepel 60 fps
Op wat voor setup run je dat wel niet?Beaudog schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 13:26:
heb de game gedownload van steam en vermaak me prima
en een gtx 970 op een curved samsung uhd tv
[ Voor 4% gewijzigd door Beaudog op 06-11-2015 13:30 ]
Iemand heeft hier geld genoeg? Netjes hoor!Beaudog schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 13:29:
i5@ 4.2 ghz ,2x8 gig wekgeheugen
en een gtx 970 op een curved samsung uhd tv
1. Ik had geen geluid dat ik de eerste keer starte, verholpen door audio op stereo te zetten ipv 7.1
2. Een raar gevoel in mn muis (probeer het maar eens uit te leggen), verholpen door m'n FPS te locken op 143 (144hz scherm).
Het draait prima, geen crashes tot nog toe.. alleen wat framedrops op de map Aquarium, maar daar hebben de meeste last van dus dat zal wel gefixed worden.
Ik heb wel vertrouwen in 't spelletje met een paar updates, maar Treyarch kennende komt dat wel goed.
Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.
Verwijderd
probeer black ops 3 nu maar te winnen als giveaway >> check >> http://www.creeperz.nl/giveaway.php?language=nl
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Is goed ik voeg je wel even toe als ik thuis ben zit nog tot kwart voor 5 op werkDaanDH schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 12:55:
[...]
Net opgehaald haha... I'm weak![]()
Laatste COD die ik gespeeld heb is MW2 dus moet weer ff inkomen.
Voeg me toe!
Ik noem een game waar 3 jaar aan gewerkt is geen uitmelken meer. Het is iig minder erg dan pre-order cultuur en online only. Daar heb je als consument namelijk last van, en van uitmelken niet.Jeroenneman schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 13:15:
[...]
Het systematisch uitmelken wil je wel steunen?
Dat ze maar gewoon een goed team een paar jaar eraan laten werken is altijd beter ( zie AC:Syndicate, BO3 ).
wat voor settings speel je op? ik heb i5 4,2ghz, 970 en tevens wel 8gb. Alles ultra loopt niet soepel op 60fps@1080. hoewel alleen de single player heb gespeeldBeaudog schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 13:26:
heb de game gedownload van steam en vermaak me prima
Ik heb een vraag heeft iedereen hetzelfde probleem als mij?
Ik heb de digital deluxe edition gekocht op mn xbox one, nu kan ik echter mijn season pass niet downloaden er staat nu dat ik opnieuw 49,99 moet gaan betalen? weet iemand hoe dit kan en ik hem wel gewoon kan download?
graag misschien wat info mochten jullie meer weten.
Stance Fanatic
Is dat de Nuketown versie in de Carrefour?SoulsOnFire schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 13:24:
[...]
In de carrefour. Voor zo ver ik weet garanderen ze de laagste prijs en als een andere winkelketen het spel een dag vroeger geeft, doen zij automatisch mee. (Was bij Fifa het geval.)
Benieuwd of t nog wel onder pre order valt dan
PSN: Wauzer010
Enige waar ik mee zit, ik kan de tegenstander vaak slecht zien. En het is een stuk sneller als BO2
deze settings gebruik ik zo starte de game de eerste keer op ik heb zelf nog niks veranderd .Tweakwondo schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 14:09:
[...]
wat voor settings speel je op? ik heb i5 4,2ghz, 970 en tevens wel 8gb. Alles ultra loopt niet soepel op 60fps@1080. hoewel alleen de single player heb gespeeld
loopt prima dus ik laat het zo .

Moet je die Season Pass separaat downloaden dan? Ik vermoed namelijk dat bij jou die Season Pass momenteel gewoon al aan je account gekoppeld zit. Op het moment dat er dan DLC komt, kan je gelijk downloaden.Nicknamee schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 14:12:
Goedemiddag iedereen,
Ik heb een vraag heeft iedereen hetzelfde probleem als mij?
Ik heb de digital deluxe edition gekocht op mn xbox one, nu kan ik echter mijn season pass niet downloaden er staat nu dat ik opnieuw 49,99 moet gaan betalen? weet iemand hoe dit kan en ik hem wel gewoon kan download?
graag misschien wat info mochten jullie meer weten.
Correct me if i'm wrong.
n.a.
Wat heb je specifiek gewijzigd in Windows want het voelt voor mij zo laggy aan qua mouse sensitivity.Christiano007 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 14:33:
Paar potjes gedaan en door o.a in Windows de muisprestaties te veranderen speelt het lekker weg.
Enige waar ik mee zit, ik kan de tegenstander vaak slecht zien. En het is een stuk sneller als BO2
Config scherm --> Muis --> opties voor de aanwijzer -- > Precisie ..... niet aangevinkt doenBledismauw schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 14:43:
[...]
Wat heb je specifiek gewijzigd in Windows want het voelt voor mij zo laggy aan qua mouse sensitivity.
Normaal gesproken download je die los zou indd best kunnen dat je bij de eerst dlc hem krijgt maar dan zou na mijn idee als je dan op de season pass staat dan geen 49,99 maar installeren ofzoarjen9551 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 14:42:
[...]
Moet je die Season Pass separaat downloaden dan? Ik vermoed namelijk dat bij jou die Season Pass momenteel gewoon al aan je account gekoppeld zit. Op het moment dat er dan DLC komt, kan je gelijk downloaden.
Correct me if i'm wrong.
Stance Fanatic
ik ga hem vanmiddag halen op ps4 ben er helemaal klaar mee... al die pc games van tegenwoordig zijn gewoon fucked optimized.
wat een crap!!!
YouTube: IT DOESN'T MATTER WHAT YOU THINKshakespeare schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 14:46:
ik ben het helemaal zat met pc games... weer moet ik in die config files allemaal tweaks doen om de game fatsoenlijk te spelen... en lagspikes en shit
ik ga hem vanmiddag halen op ps4 ben er helemaal klaar mee... al die pc games van tegenwoordig zijn gewoon fucked optimized.
wat een crap!!!
[ Voor 6% gewijzigd door SmokingCrop op 06-11-2015 14:59 ]
Heb zelf weer eens nergens last van met mijn oude i7 920/ 12gb/ gtx 970 (laatste niet zo oudHi everyone,
We are super excited to be rolling the game out and we are actively looking through the community feedback.
There have been reports of certain i5 CPUs having performance issues causing very low frame rates - We are still working on the final solution for this issue, but we have had reports that changing WorkerThreads = 4 to WorkerThreads = 2 in your config.ini file can help (In the game folder, commonly located here, C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Call of Duty Black Ops III\players\config.ini).
We have also noticed that some systems may get better input response with FPS Cap set just below refresh rate. If you have a 60hz monitor, you can try enabling Vsync and setting your FPS Cap to 58.
-TA_PCProd
Bizar hoe ik iedere game van die 0 kills 11 deaths teammates krijg om mee te spelen
Ja zon teammate ben ik ook. Ik heb heel lang geen shooters meer gespeeld en is mn eerste CoD sinds Modern Warfare. Echt weer even wennen...xelfer schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:05:
Ben ik trouwens de enige die 100% van zijn games tot nu toe verloren heeft? Ik speel TDM en heb nu 13 op een rij verloren, terwijl mijn eigen overall KD 2.09 is.....
Bizar hoe ik iedere game van die 0 kills 11 deaths teammates krijg om mee te spelen.
Ik ben iemand die vaak in close combat situaties terecht komt, maar dan leg ik het steeds af. Ik speel met die eerste SMG. Iemand tips voor een goed wapen of moet ik gewoon meer spelen en beter worden?
Dat gaat een groot topic worden dan :):)Vrijdag schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 14:47:
Misschien een apart topic aanmaken voor pc problemen?
€49,99 bovenop de pre-order van €5 voor Nuketown. (denk ik, ben er niet zelf om geweest.)botech schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 14:14:
[...]
Is dat de Nuketown versie in de Carrefour?
€45 voor de gewone versie.
[ Voor 7% gewijzigd door SoulsOnFire op 06-11-2015 15:29 ]
learning every day.
Dit keer wel dedicated servers las ik, merken jullie ook een stuk minder "belachelijke lag compensatie" momenten?
The first casualty in war is always the truth...
Deze game bevalt tot nu toe in ieder geval een stuk beter
De tweede smg is qua damage wel beter. Met standaard zal je daarmee ook wel eerder een kill maken. Maar met de attachments gaat het op zich ook.Menace_1981 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:13:
[...]
Ja zon teammate ben ik ook. Ik heb heel lang geen shooters meer gespeeld en is mn eerste CoD sinds Modern Warfare. Echt weer even wennen...
Ik ben iemand die vaak in close combat situaties terecht komt, maar dan leg ik het steeds af. Ik speel met die eerste SMG. Iemand tips voor een goed wapen of moet ik gewoon meer spelen en beter worden?
Dat had ik dus ook.xelfer schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:39:
AW was voor mij een slechte game vanwege de lag compensation en de 0-skill gameplay in pubs.
Deze game bevalt tot nu toe in ieder geval een stuk beter.
Maar het ziet er zo veel beter uit dit keer + dedicated servers....het jeukt het jeukttt
The first casualty in war is always the truth...
i5 3570
r9 290 tri-x(laatste AMD drivers)
16GB ram
Geïnstalleerd op een SSD
Met de volgende instellingen in game:

https://dl.dropboxusercon...1415/2015-11-06_00004.jpg
Je doet echt als of het rocket science is terwijl je letterlijk alleen maar een cijfertje hoeft te veranderen in een bestand en heb je al je video drivers inmiddels bijgewerkt naar de nieuwste versie?shakespeare schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 14:46:
ik ben het helemaal zat met pc games... weer moet ik in die config files allemaal tweaks doen om de game fatsoenlijk te spelen... en lagspikes en shit
wat een crap!!!
Daarnaast sluit alle onnodige achtergrond applicaties af..
[ Voor 50% gewijzigd door falcon123 op 06-11-2015 16:30 ]

Online Multiplayer: Verlies bijna elk vuurgevecht terwijl ik al sinds World at War CoD speel, stop immens veel kogels in iemand en wordt vervolgens in 2x pew pew gekilled.
Offline: No problem, perfect aim & killed snel bots
Ik weet dat er altijd gezeurd word over hit detection enzo, en dit jaar zouden er dedicated servers zijn, maar wauw.. dit is de eerste keer dat ik het zelf zo erg mee maak? Het ligt denk ik echt niet aan mn skill, die is er gewoon nog..
En m'n verbinding is gewoon 40 Mbps, getest op de PS4
[ Voor 5% gewijzigd door Mezzid op 06-11-2015 18:10 ]
[ Voor 22% gewijzigd door xelfer op 06-11-2015 18:12 ]
Check anders je connectie en je packet loss via hoofd menu als je in game zit, controleer dat gewoon regelmatig en ook als je weer zo'n situatie krijgt of je daar dan een verandering in ziet ofzo.Mezzid schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 18:09:
Ben ik de enige die dit heeft...
Online Multiplayer: Verlies bijna elk vuurgevecht terwijl ik al sinds World at War CoD speel, stop immens veel kogels in iemand en wordt vervolgens in 2x pew pew gekilled.
Ik weet dat er altijd gezeurd word over hit detection enzo, en dit jaar zouden er dedicated servers zijn, maar wauw.. dit is de eerste keer dat ik het zelf zo erg mee maak? Het ligt denk ik echt niet aan mn skill, die is er gewoon nog..
zo iets heb ook gezien op ps4 lobby is vol maar gebeurt niks tot dat paar weg gaan en dan gaat teller af tot map startxelfer schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 18:38:
Wel een interessante bug trouwens: regelmatig wordt de lobby gevuld met meer dan 12 spelers, waardoor de game niet kan beginnen tot er spelers weg gaan....
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Ik denk dat het aan je skill ligtMezzid schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 18:09:
hier geen probleem zit ook op PS4Mezzid schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 18:09:
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Je weet hoe je een screenshot maakt?xelfer schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 17:10:
Zojuist mijn eerste degelijke game gehad. Helaas waren mijn teammates nogal ondermaats en verloren we vrij kansloos.
[afbeelding]
Lijkt een NAT type probleem, wat is je NAT type?JWPrutser schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 19:37:
Ik snap er niets van, heb hem gedownload voor de PS3 maar er wil geen enkele match starten. Blijf maar eindeloos in de lobby hangen en er begint nooit iets..
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
[ Voor 4% gewijzigd door tweegroenethee op 06-11-2015 19:48 ]
Hier ook even een probleem gehad op de ps4, weet zeker dat ze dit binnenkort gaan fixen zoals op de beta.Daan87423 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 19:48:
Iemand last van games zoeken in een party van 2 man? Duurt een eeuwigheid.. op PS4
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
Ja maar ik wilde het ff in de app gooien naar vrienden en dit gaat via de cloud net wat sneller
Heb al port forwarding en handmatige IP met Google DNS geprobeerd, niks helpt tot nu toe. Het zoeken naar games in mijn eentje duurt ook een eeuwigheid.. lekker ditpiqueno11 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 19:48:
[...]
Hier ook even een probleem gehad op de ps4, weet zeker dat ze dit binnenkort gaan fixen zoals op de beta.
Update: CoD maar eens volledig verwijderd en alle updates opnieuw laten installeren.
[ Voor 19% gewijzigd door tweegroenethee op 06-11-2015 20:21 ]
NAT Type openpiqueno11 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 19:40:
[...]
Lijkt een NAT type probleem, wat is je NAT type?
Heb het nu 1 keer voor elkaar gekregen om in een match te komen.
Maar
Daarna blijft hij het ook wel doen.
Maar net een match gejoined met een vriend en nu loopt ie weer vast.
(ps4)
ik heb zelf nog niks omhoog gegooid maar ik denk dat 16 gb wel helptAsjemenou schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 18:42:
Het lijkt er dus op dat je de settings van de game pas omhoog kan gooien als je 16gb geheugen hebt? Of heb ik dat verkeerd begrepen als ik iets terug kijk in dit forum?
Heb mijn vraag een beetje verkeerd geformuleerd. Ik bedoel ermee dat je de game pas echt op high kan draaien als je veel geheugen in je pc hebt. Andere tweakers met 'maar' 8gb, maar wel een i5 en gtx970, draaien op beduidend lagere settings dan jij.Beaudog schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 20:45:
[...]
ik heb zelf nog niks omhoog gegooid maar ik denk dat 16 gb wel helpt
[ Voor 3% gewijzigd door Asjemenou op 06-11-2015 20:48 ]
De laatste CoD's lusten graag geheugen, maar met 8gb zal het ook wel lukken. VRAM zal wel belangrijker zijn.Asjemenou schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 20:47:
[...]
Heb mijn vraag een beetje verkeerd geformuleerd. Ik bedoel ermee dat je de game pas echt op high kan draaien als je veel geheugen in je pc hebt. Andere tweakers met 'maar' 8gb draaien op beduidend lagere settings dan jij.
PC patch live als het goed is met performance fixes voor sommige CPU's.
het loopt erg soepel op deze instellingen.
maar het zou kunnen dat er hier en daar nog wat omhoog kan .
ik was al verbaasd dat ik 60 fps haal op 4k af en toe naar 54 fps maar niet vaak.
Als je in Options naar Graphics gaat, heb je op de eerste tab gelijk een optie Gamma huppeldepup.
Deze staat standaard op RGB.. Als je pc het aankan zet hem zsm op HDTV..
Heb de hele nacht op RGB gespeeld, nu op HDTV en dammit wat een verschil..
Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.
ga het uit proberen bedankt voor de tipDraven schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 20:52:
Mag ik diegene die op PC spelen de tip geven:
Als je in Options naar Graphics gaat, heb je op de eerste tab gelijk een optie Gamma huppeldepup.
Deze staat standaard op RGB.. Als je pc het aankan zet hem zsm op HDTV..
Heb de hele nacht op RGB gespeeld, nu op HDTV en dammit wat een verschil..
PS4
Online en offline kan je zeker niet met elkaar vergelijken. Het ligt ook aan je wapens. De eerste Assault weapon is echt ziek slecht. Ik zou voor de 3e iig gaan. Daarnaast kan je proberen om te dropshotten, dat verhoogt ook je kans om 1 op 1 te winnen. Probeer zoveel mogelijk te bewegen zonder je aim te verliezenMezzid schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 18:09:
"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.
De fps zeker een aanrader
PCdev:
BlackOps3 PC - we are preparing a patch to address performance issues on some CPUs. Stay tuned...
BlackOps3 PC update is Live! You may need to restart Steam if it doesn't update right away.
Gaat naargelang hoeveel dingen erstaan naar 45 à 55 fps, genoeg om een irritant gevoel te geven bij momenten. Keer zien of deze patch dat al zou fixen.
Gebeurt trouwens op alle settings, hoog/laag, maakt hier niets uit..
[ Voor 13% gewijzigd door SmokingCrop op 06-11-2015 21:33 ]
Ja ik heb er ook last van! Al van alles geprobeerd met eerder genoemde fixes, maar niets helpt. Irritant!SmokingCrop schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 21:32:
Iemand anders trouwens ook last van fps drop bij het mikken in de campaign?
Gaat naargelang hoeveel dingen erstaan naar 45 à 55 fps, genoeg om een irritant gevoel te geven bij momenten. Keer zien of deze patch dat al zou fixen.
Gebeurt trouwens op alle settings, hoog/laag, maakt hier niets uit..
Iemand suggesties?