Het Grote Lego Topic - Deel 4 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 96 ... 100 Laatste
Acties:
  • 860.577 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Gim schreef op woensdag 19 april 2017 @ 08:02:
Heeft iemand van jullie trouwens weleens geprobeerd om een pakket van de Lego webshop bij zo'n DHL afhaalpunt te laten bezorgen? Wanneer zo'n grote bruine doos afgeleverd bij me thuis dan is het gelijk duidelijk dat er Lego besteld is... maakt het lastig wanneer iets als verrassing bedoeld is :P Moet je dan naderhand even bellen met de klantenservice zodat zij dit manueel in een geplaatste bestelling kunnen verwerken... of kan het niet?
ik heb het nooit geprobeerd, maar kan mij goed voorstellen dat het niet kan, is nml weer een andere service met andere kosten. (dat dhl het wellicht zelf doet is meer een stuk klantenservice)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:41
Hoe werkt zo'n DHL parchelshop eigenlijk? Is het gewoon kwestie van het adres in te vullen als bestemming? Of moet de Lego shop dat effectief aangeven als voorwaarde aan DHL?

Bij bol.com kan ik bijvoorbeeld pakketjes laten versturen naar postkantoren hier in België, maar daar moet ik die optie effectief in een lijst kiezen. Dus winkels die het niet aanbieden vallen helaas uit de boot...

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Kapoen schreef op woensdag 19 april 2017 @ 10:10:
Hoe werkt zo'n DHL parchelshop eigenlijk? Is het gewoon kwestie van het adres in te vullen als bestemming? Of moet de Lego shop dat effectief aangeven als voorwaarde aan DHL?

Bij bol.com kan ik bijvoorbeeld pakketjes laten versturen naar postkantoren hier in België, maar daar moet ik die optie effectief in een lijst kiezen. Dus winkels die het niet aanbieden vallen helaas uit de boot...
DHL, afvoerputje van parcel service :+ :r op die partij; ben je niet om in ontvangst te nemen, kan je naar DHL depot (hier 35km verderop). Tussentijds levering wijzigen kan ... maar alleen door de verzendende partij :F :N

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Kapoen schreef op woensdag 19 april 2017 @ 10:10:

Niet puur een kwestie van het adres in vullen want dan beschouwt DHL het gewoon als de eindbestemming. Als je kunt kiezen voor Parcel shop, dan komt DHL niet bij je langs, maar ga je langs bij DHL waar je tekent en het pakket meekrijgt. Maar ik vroeg me dus inderdaad af of het misschien toch via de Lego klantenservice geregeld kon worden. Denk dat het echter teveel is gevraagd :)

Zo bestaan er wel meer services. PostNL hanteert een PakjeGemak, waarmee je het bij een PostNL loket kunt ophalen (in bepaalde winkels waar je uit kiest).

Met Bol.com in Nederland is het mogelijk om het bij Albert Heijn te laten bezorgen; zij horen toch bij elkaar. Het wordt dan gericht aan Albert Heijn op het gekozen adres en dan staat er in het onderschrift dat het bedoeld is voor een bepaalde persoon (de klant). Heb hierbij weleens gehad dat ze het pakketje niet konden vinden, omdat ze niet wisten dat er ook pakketjes tussen zaten voor klanten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Gim schreef op woensdag 19 april 2017 @ 10:21:
[...]
Maar ik vroeg me dus inderdaad af of het misschien toch via de Lego klantenservice geregeld kon worden. Denk dat het echter teveel is gevraagd :)
Het zou nochtans een handige optie voor veel klanten zijn denk ik.

Verleden week had ik ook weer het raden naar waar mijn pakketje was gebleven. DHL was niet langs geweest bij mijn ouders en hadden ook geen briefje achtergelaten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Kapoen schreef op woensdag 19 april 2017 @ 10:26:
Het zou nochtans een handige optie voor veel klanten zijn denk ik.

Verleden week had ik ook weer het raden naar waar mijn pakketje was gebleven. DHL was niet langs geweest bij mijn ouders en hadden ook geen briefje achtergelaten |:(
Klopt. 's avonds bezorgen of ophaalpunten zijn handig voor huishoudens waar veelal niemand overdag thuis is. Maar goed, even nadenken over een andere oplossing dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Positieve ervaring hier met DHL; woon vlakbij afhaalpunt (eindhoven airport) tot 2 keer toe gebeld om pakket daar op te kunnen halen ipv thuis afleveren. Beide keren goed gegaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Ben hier nu bezig met mijn modulare gebouwen direct op wegplaten aan te sluiten. Is wel wat werk aangezien de brick separator niet met die gladde tegeltjes werkt, maar het resultaat is wel mooier dan wanneer er 6 noppen ruimte zit tussen het gebouw en het wegdek :).

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:52

almightyarjen

When does the hurting stop?

Zeehond schreef op woensdag 19 april 2017 @ 14:44:
Ben hier nu bezig met mijn modulare gebouwen direct op wegplaten aan te sluiten. Is wel wat werk aangezien de brick separator niet met die gladde tegeltjes werkt, maar het resultaat is wel mooier dan wanneer er 6 noppen ruimte zit tussen het gebouw en het wegdek :).
Als je één tile verwijderd hebt kan je met de scherpe achterkant van de brickseparator de andere tegeltjes er zo uit "wippen".

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Zeehond schreef op woensdag 19 april 2017 @ 14:44:
Foto van hoe het is en hoe je het mooier maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

almightyarjen schreef op woensdag 19 april 2017 @ 14:46:
[...]

Als je één tile verwijderd hebt kan je met de scherpe achterkant van de brickseparator de andere tegeltjes er zo uit "wippen".
Bedankt heb dit wel geprobeerd maar heel gemakkelijk gaat het niet bij de tiles van 2x2. Bij 1x1 die oo genoeg gebruikt zijn is dit wel gemakkelijk te doen :).
Gim schreef op woensdag 19 april 2017 @ 14:46:
[...]

Foto van hoe het is en hoe je het mooier maakt?
Zodra ik klaar ben zal ik hier een foto posten hoe het eruit ziet :). Het wordt echt een straatje dus de gebouwen staan tegenover elkaar.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Zeehond schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:00:
[...]

Bedankt heb dit wel geprobeerd maar heel gemakkelijk gaat het niet bij de tiles van 2x2. Bij 1x1 die oo genoeg gebruikt zijn is dit wel gemakkelijk te doen :).

[...]

Zodra ik klaar ben zal ik hier een foto posten hoe het eruit ziet :). Het wordt echt een straatje dus de gebouwen staan tegenover elkaar.
Ik ben benieuwd :) Ik hou het zelf bij een mooi rijtje, langs een wand op. Maar heb je zoveel van die expert modulars dan? Of is het letterlijk een straatJE.Ik wacht af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Als ik een Mars oppervlak zou willen bouwen, welke kleur zou daarvoor zich het beste lenen? De Mars Mission sets bevatten geen oppervlak dus daar kan ik niets aan herleiden. De Lego Ideas set van Mars Curiousity wordt geleverd met tan en d.b.gray, wat ook niet echt representatief is. Ik zat aan medium dark flesh te denken, wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
almightyarjen schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:28:
Als ik een Mars oppervlak zou willen bouwen, welke kleur zou daarvoor zich het beste lenen? De Mars Mission sets bevatten geen oppervlak dus daar kan ik niets aan herleiden. De Lego Ideas set van Mars Curiousity wordt geleverd met tan en d.b.gray, wat ook niet echt representatief is. Ik zat aan medium dark flesh te denken, wat denken jullie?
Van dit plaatje (klikbaar) zou ik 'dark orange' nemen (onderste lijn) en aanvullen met verschillende tinten rood(bruin), oranje. Dark orange is de kleur die men ook gebruikt in dit Brickheadz model: Black Widow
Afbeeldingslocatie: https://www.1000steine.de/de/info/farbreferenz/lego-farbtabelle-2012.jpg

Maar dat is slechts mijn bescheiden mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

^^Ah goede keuze idd, ik zie ook dat die kleur aardig goed vertegenwoordigd is op Bricklink d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Gim schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:08:
[...]

Ik ben benieuwd :) Ik hou het zelf bij een mooi rijtje, langs een wand op. Maar heb je zoveel van die expert modulars dan? Of is het letterlijk een straatJE.Ik wacht af :)
momenteel heb ik er 6, vanaf het Grand Emporium heb ik ze allemaal gespaard behalve de bioskoop. De assembly square moet ik wel nog opbouwen, maar zal een foto maken van de huidige 5, want dat geeft al een leuk resultaat :). Met die nieuwe doos ben ik nog wel even bezig aangezien het 4002 steentjes zijn :) .
almightyarjen schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:28:
Ben nu wel nieuwsgierig wat je van plan bent :P.

200 fish found!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:20
Zeehond schreef op woensdag 19 april 2017 @ 16:47:

Ben nu wel nieuwsgierig wat je van plan bent :P.
Arjen in space!

Arjen dacht waarschijnlijk: "Hoe zien treinbotsingen eruit met minder zwaartekracht?" :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

AppieNL schreef op woensdag 19 april 2017 @ 17:16:
[...]

Arjen in space!

Arjen dacht waarschijnlijk: "Hoe zien treinbotsingen eruit met minder zwaartekracht?" :P
Haha, dan zou ik zo'n paraboolvlucht moeten regelen, maar dat zal wel niet gratis zijn :X Ik ben bijna klaar met mijn geautomatiseerde layout. Daarna ga ik beginnen met een grote geautomatiseerde container terminal. Die zal in de orde grootte zoals de geautomatiseerde kolenterminal zijn. Aangezien ik daar 7 maanden druk mee ben geweest zal dat ook met de container terminal het geval zijn. Dat is erg veel tijd om niets te uploaden op Youtube dus ik denk dat ik tijdens het bouwen van de container terminal een serie van een aantal episodes met wat stop motion videos ga uploaden. Het zal niet trein gerelateerd zijn, maar ik probeer wel wat figuranten uit mijn video's te laten terugkomen. Ik heb o.a. een scene op Mars in gedachten, vandaar :)

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

@Gim
Bij deze foto's :)

gallery: -zeehond

Ik ben overigens aan het denken om tegels met studs op sommige plaatsen te zetten, dan hoef ik tenminste niet steeds alle minifigures rechtop te zetten.

[ Voor 39% gewijzigd door Zeehond op 19-04-2017 20:17 ]

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:36

The Eagle

I wear my sunglasses at night

almightyarjen schreef op woensdag 19 april 2017 @ 16:16:
^^Ah goede keuze idd, ik zie ook dat die kleur aardig goed vertegenwoordigd is op Bricklink d:)b
Ik zou een paar van die bricks kopen, en dan een spuitbus verf op kleur laten mengen. Vervolgens classic space grondplaten overspuiten. Klein beetje heiligschennis maar stukken goedkoper :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58
Zeehond schreef op woensdag 19 april 2017 @ 20:12:
@Gim

Ik ben overigens aan het denken om tegels met studs op sommige plaatsen te zetten, dan hoef ik tenminste niet steeds alle minifigures rechtop te zetten.
Ziet er goed uit!

Zie ook een klassieke 6597-1: Century Skyway staan, heb ik ook nog staan hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Snoz Lombardo schreef op woensdag 19 april 2017 @ 21:06:
[...]

Ziet er goed uit!

Zie ook een klassieke 6597-1: Century Skyway staan, heb ik ook nog staan hier :)
Bedankt :). Officieel is het de heruitgave van 2004 welke is uitgebracht onder de naam en nummer 10159-1: City Airport. Die set heb ik inmiddels al een lange tijd staan maar vind persoonlijk nog altijd een van de beste vlieghavens die lego heeft uitgebracht puur al vanwege de landingsbaan. Was ook erg blij dat lego de set met de hangar uitbracht, past er perfect bij, ook wat betreft afmetingen. Meeste set die er bij staan zijn overigens al oude, de brandweerkazerne naast het detective kantoor is ook al een echt oudje inmiddels.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commentator
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:58
Heeft iemand van jullie trouwens weleens geprobeerd om een pakket van de Lego webshop bij zo'n DHL afhaalpunt te laten bezorgen? Wanneer zo'n grote bruine doos afgeleverd bij me thuis dan is het gelijk duidelijk dat er Lego besteld is... maakt het lastig wanneer iets als verrassing bedoeld is :P Moet je dan naderhand even bellen met de klantenservice zodat zij dit manueel in een geplaatste bestelling kunnen verwerken... of kan het niet?
nog niet rechtstreeks. Wel al nadat dhl t pakket verkeerd gesorteerd had en daardoor een dag later kwam, en ik dus niet thuis was. Toen laten bezorgen bij een dhl shop en dat ging prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Zeehond schreef op woensdag 19 april 2017 @ 21:19:
[...]

Bedankt :). Officieel is het de heruitgave van 2004 welke is uitgebracht onder de naam en nummer 10159-1: City Airport. Die set heb ik inmiddels al een lange tijd staan maar vind persoonlijk nog altijd een van de beste vlieghavens die lego heeft uitgebracht puur al vanwege de landingsbaan. Was ook erg blij dat lego de set met de hangar uitbracht, past er perfect bij, ook wat betreft afmetingen. Meeste set die er bij staan zijn overigens al oude, de brandweerkazerne naast het detective kantoor is ook al een echt oudje inmiddels.
Welke set is die hangar dan?
* The Eagle ook nog een vliegveld op zijn to-buy list staan, City monorail heb ik al :)
En wat jij hebt staan is bij mij ook nog steeds de bedoeling, dan dus incl monorail en treinen. Maar iets met geen tijd enzo :(

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
@Gim

Welke afmetingen (in baseplates) heeft je layout? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

The Eagle schreef op woensdag 19 april 2017 @ 22:28:
[...]

Welke set is die hangar dan?
* The Eagle ook nog een vliegveld op zijn to-buy list staan, City monorail heb ik al :)
En wat jij hebt staan is bij mij ook nog steeds de bedoeling, dan dus incl monorail en treinen. Maar iets met geen tijd enzo :(
LEGO 60103 Vliegveld Luchtvaartshow. De set is overigens in Duitsland wel een stuk goedkoper, heb hem bij GALERIA Kaufhof voor €60,- gehaald i.p.v. €90.- in Nederland.

Tijd valt eigenlijk wel mee ;) Is voornamelijk gewoon een flink aantal sets bij elkaar gegooid wat daar staat welke ik de afgelopen 14 jaar gespaard heb (sommige zijn iets gewijzigd). Onderhoud kost meer tijd (stof magneet :-( ). Is toch een leuke speurtocht welke set er te vinden zijn op het grote plaatje :).

Een trein zou wel mooi zijn maar zit helaas met plaatsgebrek en heb zelf buiten de kersttrein van afgelopen jaar geen lego trein.

Ben benieuwd als je een keer de mogelijkheid ziet om zoiets ter bouwen hoe het eruit ziet, hopelijk doet de mogelijkheid zich een keer voor jouw voor :). Heb je toevallig al een specifiek vliegveld in gedachte?

edit
Kapoen schreef op woensdag 19 april 2017 @ 22:38:
[...]

Welke afmetingen (in baseplates) heeft je layout? :9
Het langste punt is 240 noppen (7.5 baseplates) en op het breedste punt is het 128 noppen (4 baseplates) breed :) .

[ Voor 12% gewijzigd door Zeehond op 19-04-2017 22:49 ]

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 16:21

Mojo

The Power Within

@Gim

Oeh, dat is wel fraai. Mooi hoor!

Als ons nieuwe huis klaar is wil ik ook zoiets doen voor de mancave. Bij m'n ouders liggen nu nog tig rijplaten op zolder en met 9 modulars (mis alleen Cafe Corner, Market Street en de Green Grocer) kom je ook een heel eind qua inrichting.

Eigenlijk daarna nog een betaalbare optie vinden voor verlichting... Zit te denken om te beginnen met wat lantaarns uit te boren en ledjes te voeden met een UTP-kabeltje als stroomdraad ofzo. Ben alleen bang dat dit al te dikke bedrading is.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
@Gim

Indrukwekkend. Ziet er goed uit, mooi gedaan! :)

Was het met de Brick Bank niet zo dat de mini figures daar niet zo goed in konden staan vanwege de tegeltjes? Mjah, kom er zelf wel achter :-)

Zojuist nog wat gelezen over Palace Cinema en ik denk dat ik wel ga proberen om het interieur wat te veranderen zodra ik hem gekocht en gebouwd heb. Kijken of er wat meer stoeltjes in kunnen en de projector elders kan. Iemand had er blijkbaar een oude iPhone ingebouwd als scherm, maar of ik zo ver ga.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Gim schreef op donderdag 20 april 2017 @ 09:11:
[...]

Was het met de Brick Bank niet zo dat de mini figures daar niet zo goed in konden staan vanwege de tegeltjes? Mjah, kom er zelf wel achter :-)

Zojuist nog wat gelezen over Palace Cinema en ik denk dat ik wel ga proberen om het interieur wat te veranderen zodra ik hem gekocht en gebouwd heb. Kijken of er wat meer stoeltjes in kunnen en de projector elders kan. Iemand had er blijkbaar een oude iPhone ingebouwd als scherm, maar of ik zo ver ga.... :P
met de reserve stukjes bij de brickbank heb ik voor alle losse onderdelen een stud kunnen maken op de stoep zodat ze gewoon blijven staan, was soms een klein beetje puzzelen

maar dan staan ze wel buiten de deur.. en niet binnen :P

[ Voor 3% gewijzigd door mschol op 20-04-2017 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Zeehond schreef op woensdag 19 april 2017 @ 22:39:
[...]
Het langste punt is 240 noppen (7.5 baseplates) en op het breedste punt is het 128 noppen (4 baseplates) breed :) .
Dat is al een mooie oppervlakte :) Zijn de modulars niet te 'dominant' t.o.v. de andere gebouwen en mocs?
Ik wil zelf een vergelijkbare layout opzetten (8 x 5 baseplates), maar ik twijfel nog of ik mijn modulars er in zal zetten omdat ze onvermijdelijk een pak groter zullen zijn dan mijn eigen bouwsels.

Overigens heb ik veel tijd verloren met de zoektocht naar een geschikte tafel ;) De baseplates van 32 x 32 zijn 25,5 op 25,5 cm groot. Als je die naast elkaar legt heb je altijd net iets te weinig ruimte op een standaard tafel of plank. Voor 8 x 5 plates maakt dat dus 2m 4cm op 1m 27,5cm. Na wat puzzelwerk met Ikea en andere goedkope meubelen ben ik op een gemakkelijkere oplossing uitgekomen. Hout laten afzagen in een bouwmarkt/DIY en wat schragen er onder zetten.

Nu moet ik alleen nog kiezen welke soort platen ik ga gebruiken. Hebben de kenners hier misschien tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-09 21:41
Kapoen schreef op donderdag 20 april 2017 @ 10:43:
[...]

Dat is al een mooie oppervlakte :) Zijn de modulars niet te 'dominant' t.o.v. de andere gebouwen en mocs?
Ik wil zelf een vergelijkbare layout opzetten (8 x 5 baseplates), maar ik twijfel nog of ik mijn modulars er in zal zetten omdat ze onvermijdelijk een pak groter zullen zijn dan mijn eigen bouwsels.

Overigens heb ik veel tijd verloren met de zoektocht naar een geschikte tafel ;) De baseplates van 32 x 32 zijn 25,5 op 25,5 cm groot. Als je die naast elkaar legt heb je altijd net iets te weinig ruimte op een standaard tafel of plank. Voor 8 x 5 plates maakt dat dus 2m 4cm op 1m 27,5cm. Na wat puzzelwerk met Ikea en andere goedkope meubelen ben ik op een gemakkelijkere oplossing uitgekomen. Hout laten afzagen in een bouwmarkt/DIY en wat schragen er onder zetten.

Nu moet ik alleen nog kiezen welke soort platen ik ga gebruiken. Hebben de kenners hier misschien tips?
Gewoon spaanplaat en afwerken met een latje?
treintjes Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/db2nMiIV4dXzacDdYUi0CgIL/medium.jpg

Als je treinen laat rijden is het misschien handig om iets als demping te gebruiken (kunstgras?), mijn oren vinden het wel fijn als de treinen stilstaan zeg maar O-)

Binnenkort ook maar weer een update plaatsen, in de tussentijd is de treinbaan weer totaal anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
zodra ik de laatste modulair heb gebouwd ga ik ze eens naast / (bij)elkaar zetten en een foto produceren

ik zou die ruimte dien men hier heeft om het uit te stallen ook wel willen hebben, dan had ik ze al eerder in een stadslayout geplaatst

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• e.looijenga
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 19:39
Lang geleden dat ik gebouwd heb (een kleine doos met Wall E daargelaten), maar vlak voor de Paasdagen de 42056 Porsche gekocht. En ik moet zeggen dat ik mij daar best mee vermaakt heb. Blijft toch prachtig mooi spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
moer schreef op donderdag 20 april 2017 @ 11:43:
[...]

[afbeelding] [afbeelding]

Als je treinen laat rijden is het misschien handig om iets als demping te gebruiken (kunstgras?), mijn oren vinden het wel fijn als de treinen stilstaan zeg maar O-)

Binnenkort ook maar weer een update plaatsen, in de tussentijd is de treinbaan weer totaal anders.
Jaloers op de beschikbare ruimte :-) Mooie ruime opstelling voor display en om er ook nog mee te spelen. Ik ben blij wanneer ik ze al gedisplayed krijg :) En helaas, verhuizen is geen optie haha :P Met Technic lego ook maar even gestopt, de MB Arocs en Volvo frontloader ook maar even hoog op een kast weggezet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

In ons te bouwen huis krijg ik een kamer waar ik al mijn Lego in kwijt mag dus ik zit even geïnteresseerd mee te kijken - al denk ik dat wij gewoon (net als @moer) een (set) tafel(s) zelf bouwen.
Ik heb echt alles door elkaar - LOTR, friends, elves, city, movie, een T1, creator... Dus ik ga nog bedenken hoe ik dat mooi ga laten zien :)

Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

@Gim

Nice, bij mij staan ze allemaal op 1 rij.

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Bedankt voor de positieve reacties :D.
Mojo schreef op woensdag 19 april 2017 @ 23:46:
[...]

Oeh, dat is wel fraai. Mooi hoor!

Als ons nieuwe huis klaar is wil ik ook zoiets doen voor de mancave. Bij m'n ouders liggen nu nog tig rijplaten op zolder en met 9 modulars (mis alleen Cafe Corner, Market Street en de Green Grocer) kom je ook een heel eind qua inrichting.

Eigenlijk daarna nog een betaalbare optie vinden voor verlichting... Zit te denken om te beginnen met wat lantaarns uit te boren en ledjes te voeden met een UTP-kabeltje als stroomdraad ofzo. Ben alleen bang dat dit al te dikke bedrading is.
Met 9 modulare gebouwen kun je iets moois maken :), vooral als je vergelijkt dat ik er momenteel maar 5 heb staan (6de wordt gebouwd).

Wat betreft de lantarenpalen durf ik niet te zeggen of dat werkt, de palen zelf die bij de modulare gebouwen gebruikt worden zijn dan ook wel redelijk dik, maar dik en stevig genoeg is mij onbekend.
Gim schreef op donderdag 20 april 2017 @ 09:11:
[...]

In de brickbank zelf liggen niet alleen gladde tegels maar ook hier en daar een stud waar je een figuurtje op kunt zetten. De tweede verdieping is sowieso niet betegeld.

Palace Cinema is wel een vrij ruim gebouw van binnen dus denk dat best wel wat mogelijkheden zijn om het interieur aan te passen ben benieuwd :).
Kapoen schreef op donderdag 20 april 2017 @ 10:43:
[...]

Ze zijn idd wel wat groot ten opzichte van andere gebouwen zoals de brandweerkazerne, helaas heb ik die modulare niet, wellicht ga ik binnenkort wat bouwen om de gebouwen groter te maken en zo alles wat meer in verhouding te laten staan.

Vraag mij a of hout voor jouw tafels veel invloed zou hebben, lego zelf is natuurlijk niet zo heel zwaar dus eikenhout gebruiken bijv. lijkt mij niet zo nodig :P. Misschien wel handig om er rekening mee te houden of je in van zo'n torentjes onder de tafel wilt zetten waar je blokjes in laatjes kunt sorteren en opbergen :).
moer schreef op donderdag 20 april 2017 @ 11:43:
[...]

[afbeelding] [afbeelding]

Ziet er gaaf uit :D. Dat ziekenhuis wat je hebt staan is ook een authentieke set inmiddels :)

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Zeehond schreef op donderdag 20 april 2017 @ 14:42:

In de brickbank zelf liggen niet alleen gladde tegels maar ook hier en daar een stud waar je een figuurtje op kunt zetten. De tweede verdieping is sowieso niet betegeld.

Palace Cinema is wel een vrij ruim gebouw van binnen dus denk dat best wel wat mogelijkheden zijn om het interieur aan te passen ben benieuwd :).
Ik had onder andere deze forum thread voorbij zien komen:
http://www.eurobricks.com...26-seater-auditorium-mod/

Zitten een aantal leuke wijzigingen in. Iets zien en het dan ook daadwerkelijk op een dergelijk geslaagde manier nadoen zijn natuurlijk twee dingen... zeker voor iemand die niet veel aan moc's doet; design, benodigde bricks e.d. Maar wel een mooie uitdaging om iets naar wens te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Zeehond schreef op donderdag 20 april 2017 @ 14:42:

Vraag mij a of hout voor jouw tafels veel invloed zou hebben, lego zelf is natuurlijk niet zo heel zwaar dus eikenhout gebruiken bijv. lijkt mij niet zo nodig :P. Misschien wel handig om er rekening mee te houden of je in van zo'n torentjes onder de tafel wilt zetten waar je blokjes in laatjes kunt sorteren en opbergen :).
Uiteraard ga ik niet voor vol hout maar één of andere plaatsoort :)

Trouwens, bedankt voor de inspiratie met je layout :9 _/-\o_ etc... het toont aan dat je niet noodzakelijk een gigantische oppervlakte moet bezitten om wat te tonen.

*edit* net dit artikel gevonden: Nieuwe Lego-pretparken sturen volwassen fans weg: ‘Hoe belachelijk is dit?’
Mogelijk zal de ‘geen adults only’-regel ook gelden in het nieuwe park te Scheveningen.

[ Voor 16% gewijzigd door Kapoen op 20-04-2017 16:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
boh, net de assembly square gehaald, ik dacht dat door kadobonnen niet het hele bedrag meetelde voor punten, maar wel dus *O*
3x259 +100 punten, terwijl het mij €109 gekost heeft O-)

ow en wijnegem heeft nog een paar honderd kevers ;)

[ Voor 13% gewijzigd door mschol op 20-04-2017 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:35

Mad-Matt

TheDoctor#2181

@Gim

Je klok aan de bank hangt op half 7 ;)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Mad-Matt schreef op donderdag 20 april 2017 @ 16:43:
[...]

er is vast een plofkraak geweest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
mschol schreef op donderdag 20 april 2017 @ 16:02:
boh, net de assembly square gehaald, ik dacht dat door kadobonnen niet het hele bedrag meetelde voor punten, maar wel dus *O*

Ik zou toch eens moeten kijken hoever/hoelang Wijnegem rijden is en of/wanneer het zich loont... ik vermoed van niet. Zelfs al zou ik de mini kever persé willen hebben, hij kwam meen ik voor iets van €20-22 euro voorbij online. Het naar Wijnegem rijden, parkeren e.d. is ook niet gratis. Hooguit interessant als ik voor meer spullen die kant op ga of "toevallig" in de buurt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freez
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-08 09:10
Gim schreef op donderdag 20 april 2017 @ 17:12:
[...]

Ik zou toch eens moeten kijken hoever/hoelang Wijnegem rijden is en of/wanneer het zich loont... ik vermoed van niet. Zelfs al zou ik de mini kever persé willen hebben, hij kwam meen ik voor iets van €20-22 euro voorbij online. Het naar Wijnegem rijden, parkeren e.d. is ook niet gratis. Hooguit interessant als ik voor meer spullen die kant op ga of "toevallig" in de buurt ben.
Parkeren daar is gelukkig wel gratis, toch maar een paar kevers halen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Gim schreef op donderdag 20 april 2017 @ 15:12:
[...]

Ik had onder andere deze forum thread voorbij zien komen:
http://www.eurobricks.com...26-seater-auditorium-mod/

Zitten een aantal leuke wijzigingen in. Iets zien en het dan ook daadwerkelijk op een dergelijk geslaagde manier nadoen zijn natuurlijk twee dingen... zeker voor iemand die niet veel aan moc's doet; design, benodigde bricks e.d. Maar wel een mooie uitdaging om iets naar wens te maken.
Ziet er wel gaaf uit, ook het gebruiken van die iPhone als beeldscherm is nog vrij geslaagd hoe het eruit ziet. Nadoen is lastiger, maar wellicht is het ook juist leuker om het niet na proberen te maken maar zelf iets moois te verzinnen :) .
Kapoen schreef op donderdag 20 april 2017 @ 15:39:
[...]

Uiteraard ga ik niet voor vol hout maar één of andere plaatsoort :)

Trouwens, bedankt voor de inspiratie met je layout :9 _/-\o_ etc... het toont aan dat je niet noodzakelijk een gigantische oppervlakte moet bezitten om wat te tonen.

*edit* net dit artikel gevonden: Nieuwe Lego-pretparken sturen volwassen fans weg: ‘Hoe belachelijk is dit?’
Mogelijk zal de ‘geen adults only’-regel ook gelden in het nieuwe park te Scheveningen.
Zou een spaanplaat denk je niet voldoen zoals moer voorstelde? Lijkt mij opzicht stevig genoeg.

Bedankt :D, een gigantisch oppervlakte is idd niet noodzakelijk hoewel als ik meer oppervlakte tot mijn beschikking had (dit is ongeveer het maximum), zou ik toch een uitbreiding maken en zelf een paar huizen bouwen van brick yellow steentjes.

Ze zouden wel een keer per maand in de avond een mogelijkheid hebben voor volwassen volgens het artikel.
Mad-Matt schreef op donderdag 20 april 2017 @ 16:43:
[...]

Haha ja idd, zag het op de foto, inmiddels hang hij weer goed :P
mschol schreef op donderdag 20 april 2017 @ 16:58:
[...]

er is vast een plofkraak geweest :+
Ik heb nog ergens zo'n dynamiet steentje liggen van de power miner sets destijds :+.

Wil voor de komende tijd nog een hoop tegels gaan bestellen zodat ik de hele stoep kan betegelen. Ook ga ik nog wat figuurtjes plaatsen en kijken om wat meer leven in de layout te krijgen, en nog aan de slag om de gebouwen wat groter te maken dus werk genoeg :).

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Heb je hun stock gezien of zo? :)

Dat wil allezinds zeggen dat ze ook na vandaag nog die dingen zullen uitdelen. Eind verleden jaar kreeg ik zo onverwacht nog een 40223 snow globe cadeau na dat de officiële actieperiode al voorbij was.
Zeehond schreef op donderdag 20 april 2017 @ 18:12:
[...]
Wil voor de komende tijd nog een hoop tegels gaan bestellen zodat ik de hele stoep kan betegelen. Ook ga ik nog wat figuurtjes plaatsen en kijken om wat meer leven in de layout te krijgen, en nog aan de slag om de gebouwen wat groter te maken dus werk genoeg :).
Moest je dicht bij de grens wonen dan kan je in Wijnegem die lichtgrijze 2x2 tegels inslaan, maar je moet wel vragen naar hun stock in het magazijn want ze zitten niet in de PaB muur in de winkel zelf.

LCC probeert trouwens om van zoveel mogelijk Lego stores een PaB inventaris up-to-date te houden: link

[ Voor 45% gewijzigd door Kapoen op 20-04-2017 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Kapoen schreef op donderdag 20 april 2017 @ 20:57:
[...]

Heb je hun stock gezien of zo? :)
nope, een heel vriendelijke winkelmedewerker

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 3% gewijzigd door mschol op 20-04-2017 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Zeehond schreef op woensdag 19 april 2017 @ 22:39:
[...]

LEGO 60103 Vliegveld Luchtvaartshow. De set is overigens in Duitsland wel een stuk goedkoper, heb hem bij GALERIA Kaufhof voor €60,- gehaald i.p.v. €90.- in Nederland.
Thanks. Zie dat ie nu op amazon.de ook voor rond de 60 gaat btw
Tijd valt eigenlijk wel mee ;) Is voornamelijk gewoon een flink aantal sets bij elkaar gegooid wat daar staat welke ik de afgelopen 14 jaar gespaard heb (sommige zijn iets gewijzigd). Onderhoud kost meer tijd (stof magneet :-( ). Is toch een leuke speurtocht welke set er te vinden zijn op het grote plaatje :).
Sets heb ik zat maar de tijd gaat in het opbouwen zitten. Met een dreumes van 16 maanden heb je zoveel tijd niet :P
Een trein zou wel mooi zijn maar zit helaas met plaatsgebrek en heb zelf buiten de kersttrein van afgelopen jaar geen lego trein.

Ben benieuwd als je een keer de mogelijkheid ziet om zoiets ter bouwen hoe het eruit ziet, hopelijk doet de mogelijkheid zich een keer voor jouw voor :). Heb je toevallig al een specifiek vliegveld in gedachte?
Trein wilde ik altijd al en toen ik een huis kocht had ik ineens een hele zolder. In een jaar tijd voor bijna 1500 euro aan treinen en monorail aangeschaft :X
edit

[...]

Mijn plaat is iets groter ;)
Ik heb hem op maat laten maken van 4 platen wit gegrond MDF, dempt dus ook goed. Balken er onder voor verstevinging maar ligt niet vast.
Elke plaat kan 3x5 grondplaten hebben, totaal dus 60 grondplaten. En door de 4 delen kan ik als ik zou willen ook nog flexibel opstellen. Huidige opstelling biedt 192x320 noppen.
Had me een beetje vergist in de treinen tov de grondplaten trouwens. Met name de bochten kosten veel ruimte en door de lengte van de plaat wil je eigenlijk op volle snelheid rijden. Maar dan vliegt ie uit de bocht van de tafel af :X
En monorail is helemaal een drama qua plaatsing, dat ding is huge :D

Plaatje ter indicatie, toen met alleen nog wat treinen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/e8cOkjH3xTHRmhI34ltNeJg6/medium.jpg

Zoals je ziet, ruimte zat eigenlijk. Maar tijd tekort :(
Qua vliegveld: eigenlijk de bij de monorail passende. Die is alleen wat klein. Die jij hebt kan ook, kwam geloof ik een jaar na de monorail uit dus matcht nog net :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdieren
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 12:30
Mojo schreef op woensdag 19 april 2017 @ 23:46:
[...]

zijn de lamp packs van light stax niks voor jou? deze vb:
https://www.brickizimo-to...mpstax-starters-pack.html

ik heb er bij de kickstarter een setje aangeschaft en ze doen het prima!
Zou alleen niet weten waar je ze in een fysieke winkel in d ebenelux kunt aanschaffen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Die andere droid is een paar maanden geleden al opgedoken: bouwsteentjes, review door Jang
Wel goed om te weten dat deze ook als promo gaat dienen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Kapoen schreef op donderdag 20 april 2017 @ 20:57:
[...]

Moest je dicht bij de grens wonen dan kan je in Wijnegem die lichtgrijze 2x2 tegels inslaan, maar je moet wel vragen naar hun stock in het magazijn want ze zitten niet in de PaB muur in de winkel zelf.

LCC probeert trouwens om van zoveel mogelijk Lego stores een PaB inventaris up-to-date te houden: link
Bedankt voor de informatie, handuge website :). Voor bij is echter Oberhause dichter bij hoewel het nog zeker 1 uur rijden is en alleen ga wanneer iemand anders er ook toevalig moet zijn omdat het anders niet loont. Anders kon ik via pick a brick met €35 vip punten kom nog een eind dus dat scheelt :P heb een 256 stuks nodig :P, mischien betegel ik de parkeerplaats voor de vliegtuigen ook maar dat doe ik dan met 2x4 tegels.
The Eagle schreef op donderdag 20 april 2017 @ 21:46:
[...]

Sets heb ik zat maar de tijd gaat in het opbouwen zitten. Met een dreumes van 16 maanden heb je zoveel tijd niet :P
Haha dat kan ik mij wel voorstellen, maar 16 maande alweer, wat gaat de tijd snel.
[...]

Trein wilde ik altijd al en toen ik een huis kocht had ik ineens een hele zolder. In een jaar tijd voor bijna 1500 euro aan treinen en monorail aangeschaft :X
Wow dat is een hoop, mijn uitgaven aan lego vallen in het niet tegenover dat :P.
[...]

Ik heb hem op maat laten maken van 4 platen wit gegrond MDF, dempt dus ook goed. Balken er onder voor verstevinging maar ligt niet vast.
Elke plaat kan 3x5 grondplaten hebben, totaal dus 60 grondplaten. En door de 4 delen kan ik als ik zou willen ook nog flexibel opstellen. Huidige opstelling biedt 192x320 noppen.
Had me een beetje vergist in de treinen tov de grondplaten trouwens. Met name de bochten kosten veel ruimte en door de lengte van de plaat wil je eigenlijk op volle snelheid rijden. Maar dan vliegt ie uit de bocht van de tafel af :X

[afbeelding]

Qua vliegveld: eigenlijk de bij de monorail passende. Die is alleen wat klein. Die jij hebt kan ook, kwam geloof ik een jaar na de monorail uit dus matcht nog net :)
Dat is wel een verschil ja, hoop zoiets ook een keer toch te kunnen maken waneer de ruimte zich voor doet (en ook nog de tijd als het moment is aangebroken :P ).

Dat vliegveld wat ik heb is alleen denk ik niet meer zo goed verkrijgbaar. Jammer dat lego nooit meer een monorail heeft uitgebracht.

Over een paar jaar kun je overrigens mischien wel samen met de kleine mischien bouwen ;).

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-09 21:41
The Eagle schreef op donderdag 20 april 2017 @ 21:46:

[afbeelding]

Als je treinen wilt laten rijden dan gaat de te besteden ruimte hard achteruit inderdaad. 3 sporen naast elkaar + een klein perron en je bent al een baseplate kwijt.
Heb je al een idee hoe je die monorail gaat plaatsen? Dat ding is inderdaad huge, die bochten nemen ook veel te veel ruimte in. Zit zelf ook te dubben hoe dat ding te plaatsen, zal denk ik geen rondje worden maar een begin en eindstation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Kapoen schreef op donderdag 20 april 2017 @ 21:59:
[...]

Die andere droid is een paar maanden geleden al opgedoken: bouwsteentjes, review door Jang
Wel goed om te weten dat deze ook als promo gaat dienen _/-\o_
dat wist ik niet d:)b

simpsons (quick-e mart en het huis) gaan vermoedelijk ook met pensioen, net als de minecraft village en de helicarrier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-09 13:28
Simpsons hebben ze apart genoeg alleen twee dure sets en een minifig serie van gemaakt. Heb wel beide gebouwen uit nostalgische overwegingen. ;)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Señor Sjon schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:05:
Simpsons hebben ze apart genoeg alleen twee dure sets en een minifig serie van gemaakt. Heb wel beide gebouwen uit nostalgische overwegingen. ;)
Duur vanwege het licentie aspect, maar wel één van de voornaamste redenen dat ik ze tot op heden nog niet aangeschaft heb. Ik koop dan toch makkelijker een paar creator expert modular sets. Moet wel zeggen dat ik de Simpsons serie vroeger veel (en nu soms) gekeken heb, dus zou hem enerzijds graag hebben vanwege die redenen, maar ik vermoed dat het 'em niet gaat worden door teveel aan andere keuzes.

Ik las in één review dat de Kwik E-mart meer te bieden heeft dan het huis; beiden zijn natuurlijk iconisch. Toch lijkt me dat iedereen die er iets van koopt dan toch ook het huis koopt.

Ik zag op losseminifiguren trouwens nog een mini-fig van een freaked-out gastje in een oranje radio-active pak. Ik zou die bijna tot de Simpsons rekenen, maar dan moet er eigenlijk wel nog een kerncentrale uit de koker van Lego komen :)

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Pin0
  • Niet online
Mijn werkgever heeft mij een paar maanden geleden gevraagd een model te maken van onze Herbarium Digitalisatie Straat. Zie voor wat dat is de volgende website en filmpje.

Wat crappy foto's van een collega maar het werd erg goed ontvangen gisteren dus ik ben blij :)

Lego Herbarium Band

Lego Herbarium Band

Lopende band draait echt, het printplaatje wat eea. in intervallen moet gaan aansturen is nog onderweg. (met dank aan een handige collega)
En het geheel bestaat uit ergens tussen de 2100 en 2500 onderdelen en kan in drie delen uit elkaar voor vervoer naar beurzen ed.

Helaas zal ik nog wel wat zaken gaan verlijmen, ander komt ie niet heel aan ben ik bang...
Iemand hier ervaring met verlijmen van lego? (ik weet dat het vloeken in de kerk is)

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Gim schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:22:
[...]
Ik las in één review dat de Kwik E-mart meer te bieden heeft dan het huis; beiden zijn natuurlijk iconisch. Toch lijkt me dat iedereen die er iets van koopt dan toch ook het huis koopt.
De Kwik-E mart is nochtans veelzijdiger imo, je kan de Simpsons minifigs weglaten en gebruiken als supermarkt voor de 'gewone' figs.

Ik had graag nog wat Futurama gebouwen gezien zoals Planet Express, maar aangezien die licentie bij een concurrent van Lego zit zal dat wel niet voor meteen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Gim schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:22:
[...]

Duur vanwege het licentie aspect, maar wel één van de voornaamste redenen dat ik ze tot op heden nog niet aangeschaft heb. Ik koop dan toch makkelijker een paar creator expert modular sets. Moet wel zeggen dat ik de Simpsons serie vroeger veel (en nu soms) gekeken heb, dus zou hem enerzijds graag hebben vanwege die redenen, maar ik vermoed dat het 'em niet gaat worden door teveel aan andere keuzes.

Ik zag op losseminifiguren trouwens nog een mini-fig van een freaked-out gastje in een oranje radio-active pak. Ik zou die bijna tot de Simpsons rekenen, maar dan moet er eigenlijk wel nog een kerncentrale uit de koker van Lego komen :)
Ik heb ze los van elkaar in aanbiedingen opgepikt voor ~170 euro (RRP 219) dacht ik. In ieder geval was het een interessante korting die pas op Black Friday werd geëvenaard. Ze zitten nog MISB, maar wat ik ervan zie, zijn ze wel enorm gedetailleerd en qua gebouw groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mappy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 01:28

Mappy

Piramide van Austerlitz

Ik heb 1 keer LEGO gemaild of ze het bezorgadres aan konden passen, vrij kort na bestelling en nog een paar dagen voor het uiteindelijk verzonden werd. Antwoord was 'nee, maar mogelijk kun je het via DHL proberen'.

If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xantos
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Mappy schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 10:53:
[...]

Ik heb 1 keer LEGO gemaild of ze het bezorgadres aan konden passen, vrij kort na bestelling en nog een paar dagen voor het uiteindelijk verzonden werd. Antwoord was 'nee, maar mogelijk kun je het via DHL proberen'.
Je kunt toch het adres van je buren/vrienden/familie opgeven, of wil je dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
xantos schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:26:
[...]

Je kunt toch het adres van je buren/vrienden/familie opgeven, of wil je dat niet?
Ik had ook al antwoord ontvangen van Lego zelf. Ik heb ondertussen maar gekozen voor een familie adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
May the Fourth acties kunnen in het aanbiedingentopic. Ik heb wat posts gemoved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

moer schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 08:38:
[...]

Als je treinen wilt laten rijden dan gaat de te besteden ruimte hard achteruit inderdaad. 3 sporen naast elkaar + een klein perron en je bent al een baseplate kwijt.
Heb je al een idee hoe je die monorail gaat plaatsen? Dat ding is inderdaad huge, die bochten nemen ook veel te veel ruimte in. Zit zelf ook te dubben hoe dat ding te plaatsen, zal denk ik geen rondje worden maar een begin en eindstation.
Staat nu in de breedte op de plaat en dan kan de trein er niet meer langs, meen dat ie 1,70 meter in beslag neemt. Heb er aan zitten denken om hem schuin te plaatsen en dan de grondplaten wat getrapt er omheen, wellicht dat ik dan wat flexibeler ben.
Oh ja, die monorail is ook niet leuk qua overwegen en hoogtes. Trein kan er standaard niet onderdoor en overwegen zijn er ook niet voor. Dus apart laten staan. Zal wel water met een eiland in het middenstuk maken ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 18:23

GeeBee

Oddball

Met deze custom verlengstukjes kun je de op- en afrit verlengen en dus hogere overgangen maken.
https://www.4dbrix.com/pr.../ramp-extension-short.php

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Goed bedoeld van je :)

Ik ken ze idd maar da's een beetje een grijs gebied. Ik hou het graag origineel allemaal :)
Begon vorig weekend al te jeuken toen mijn zoontje (16mnd dus) een 5 euro namaak-Duplo treinset kreeg van mijn schoonouders :X Gelukkig was het spul als speelgoed voor bij hun bedoeld en niet voor bij ons :+

Voor de rest: zie topicwarning ;)

* The Eagle brick gooit :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

The Eagle schreef op woensdag 19 april 2017 @ 20:19:
[...]

Ik zou een paar van die bricks kopen, en dan een spuitbus verf op kleur laten mengen. Vervolgens classic space grondplaten overspuiten. Klein beetje heiligschennis maar stukken goedkoper :)
Dat is wel een goed idee inderdaad, maar gaat wellicht net even iets te ver qua heiligschennis :D

Ik ben inmiddels begonnen met de GBHQ, man wat een doos zit daar omheen! Ik heb de begane grond af en het valt me op dat er minder SNOT technieken worden gebruikt dan bij de modulars. Bouwt wel lekker door zo!

En voor de geïnteresseerden: ik heb een extra footage video van de high alpine lego train geüpload. Deze video bevat alleen drone beelden en is in 4K :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapoen
almightyarjen schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 09:11:
[...]
Dat is wel een goed idee inderdaad, maar gaat wellicht net even iets te ver qua heiligschennis :D
Ivm dat Mars oppervlakte idee, misschien kan je een tennisclub overtuigen om hun gravelbaan aan jou 'uit te lenen' voor een fotosessie? :)

En die extra footage is ook :9 Ik heb zo het gevoel dat je veel plezier hebt gehad van je drone ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Kapoen op 22-04-2017 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Of ja gaat naar Tenerife met je Lego. Starwars is ook op de Teide opgenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Goede ideeën wat betreft Mars, ik ga ze meenemen! d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Woord omgezet naar daad en Palace Cinema besteld. Blijkbaar toch nog wat mensen het model besteld want het betreft een nalevering, niet voorradig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
Gim schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 10:05:
Woord omgezet naar daad en Palace Cinema besteld. Blijkbaar toch nog wat mensen het model besteld want het betreft een nalevering, niet voorradig.
Gaven ze bij mij ook aan maar werd de volgende dag meteen verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Gim schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 10:05:
Ik ben benieuwd hoe je het bouwen vind :), mij lijkt hij minder, maar paar dagen geleden stond dat dat wel mee leek te vallen.

Grand emporium is was echt een saai ding om te bouwen vond ik destijds, twee kanten van het gebouw het zelfde en twee verdiepingen bijna het zelfde, en dan was het op zicht zelf al veel herhaalwerk (ruitjes en de pilaren onderaan).

Zelfde idee heb ik ik ook een beetje van de city cinema, dus vandaar ben benieuwd :).

200 fish found!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
Zeehond schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 11:38:
[...]

Ik ben benieuwd hoe je het bouwen vind :), mij lijkt hij minder, maar paar dagen geleden stond dat dat wel mee leek te vallen.

Grand emporium is was echt een saai ding om te bouwen vond ik destijds, twee kanten van het gebouw het zelfde en twee verdiepingen bijna het zelfde, en dan was het op zicht zelf al veel herhaalwerk (ruitjes en de pilaren onderaan).

Zelfde idee heb ik ik ook een beetje van de city cinema, dus vandaar ben benieuwd :).
Het is geen Parisian Restaurant qua detail en bouwplezier maar ik was met name verrast door het eindresultaat wanneer hij naast de andere modulars staat doordat het bord en pannendak gewoon echt een toevoeging zijn in het straatbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

De Rikster schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 11:48:
[...]

Het is geen Parisian Restaurant qua detail en bouwplezier maar ik was met name verrast door het eindresultaat wanneer hij naast de andere modulars staat doordat het bord en pannendak gewoon echt een toevoeging zijn in het straatbeeld.
Bedqnkt :), het pannendak is wel echt iets van de citycinema wat de andere gebouwen niet hebben. In dat op zicht zou bij mij een citycinema ook niet verkeerd in het straatbeeld staan.

Parsian Restaurant heeft wel een hele leuke build, mischien ben ik daardoor gewoon verwend geraakt :P.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Een tweetal mods van de Palace Cinema, ik vind de eerste beter omdat die breder is dan hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirhc_95
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-09 11:44

Bedankt voor de tip, de minikever staat nu naast m'n grote kever :) Gisteren met het OV vanuit Rotterdam naar Wijnegem geweest en de Architecture set van Berlijn meegenomen, wel jammer dat de wagen met de paarden op de Brandenburger Tor ontbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Zeehond schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 11:38:
[...]

Palace cinema ziet er van de buitenkant heel aardig uit, alleen van binnen minder. Qua display een mooie en betaalbare afsluiter met de brick bank aan de andere kant

Zal de enige moular zijn in de reeks die ik heb die ik wat ga modden wat op zich ook een leuke uitdaging zal zijn :-)

Afgaand op de reviews denk ik dat ik een leuke serie bij elkaar heb zo, net als anderen hier.

Is t zo dat de oudere modellen vaker wat kariger zijn van binnen t o v de latere modellen en soms ook wat forser (hoger) uitvallen? Dan gaat sowieso mn voorkeur uit naar de sets die ok nu heb. Assembly Square moet wel echt wachten maar goed die is pas net uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Gim schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 12:56:
[...]

Palace cinema ziet er van de buitenkant heel aardig uit, alleen van binnen minder. Qua display een mooie en betaalbare afsluiter met de brick bank aan de andere kant

Zal de enige moular zijn in de reeks die ik heb die ik wat ga modden wat op zich ook een leuke uitdaging zal zijn :-)

Afgaand op de reviews denk ik dat ik een leuke serie bij elkaar heb zo, net als anderen hier.

Is t zo dat de oudere modellen vaker wat kariger zijn van binnen t o v de latere modellen en soms ook wat forser (hoger) uitvallen? Dan gaat sowieso mn voorkeur uit naar de sets die ok nu heb. Assembly Square moet wel echt wachten maar goed die is pas net uit
Op zicht is de binnenkant het interieur nog redelijk goed aan te passen denk ik (of het hele ding gewoon modden :)).

De oude modellen zijn idd wat kariger, hoewel de petshop kwam er meer interieur kijken die is best goed gevuld en ook wat ouder. Na mijn gevoel voegt lego wel steeds meer details toe en worden de gebouwen groter. Vraag mij af of de 4000 stukjes van de Assembly square eenmalig is vanwege het 10 jarige jubileum of dat we voor komend jaar nu ook zo'n gebouw kunnen verwachten.

Een leuke maar ook zeer verslavende serie heb je zeker en ook zeker wat bouwplezier. Meestal ben ik zelf met een gebouw anderhalve maand zoet als ik 1 x per week ga bouwen eraan.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Zeehond schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 15:02:
[...]

Op zicht is de binnenkant het interieur nog redelijk goed aan te passen denk ik (of het hele ding gewoon modden :)).

De oude modellen zijn idd wat kariger, hoewel de petshop kwam er meer interieur kijken die is best goed gevuld en ook wat ouder. Na mijn gevoel voegt lego wel steeds meer details toe en worden de gebouwen groter. Vraag mij af of de 4000 stukjes van de Assembly square eenmalig is vanwege het 10 jarige jubileum of dat we voor komend jaar nu ook zo'n gebouw kunnen verwachten.

Een leuke maar ook zeer verslavende serie heb je zeker en ook zeker wat bouwplezier. Meestal ben ik zelf met een gebouw anderhalve maand zoet als ik 1 x per week ga bouwen eraan.
ik hoop dat het eenmalig is, hij is namelijk gelijk 100 euro duurder tov de andere modulairs

daar wordt het dan wel weer meer een collectors/afol item door. (maar ze zullen er minder van verkopen)

vandaag ga ik beginnen aan de assembly square, met 4k aan stukjes verwacht ik misschien dinsdag klaar te zijn, tenzij er veel repetitief werk inzit, dan ben ik morgen denk ik wel al klaar

[ Voor 8% gewijzigd door mschol op 22-04-2017 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Zeehond schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 15:02:
[...]

De Pet Shop kwam na Palace cinema toch? Of hmm ervoor toch. Anyway, die heb ik. Kan ik mn mini figs in dierenpak in kwijt :p

Lego an sich is verslavend :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

mschol schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 15:06:
[...]
ik hoop dat het eenmalig is, hij is namelijk gelijk 100 euro duurder tov de andere modulairs

daar wordt het dan wel weer meer een collectors/afol item door. (maar ze zullen er minder van verkopen)

vandaag ga ik beginnen aan de assembly square, met 4k aan stukjes verwacht ik misschien dinsdag klaar te zijn, tenzij er veel repetitief werk inzit, dan ben ik morgen denk ik wel al klaar
Hoop het zelf ook, €260 is toch wel veel geld. €150,- was al steeds een fors bedrag. repetitief werk zit er wel enigszins in als ik zo kijk. Voornamelijk bij het rechtse gebouw.
Gim schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 15:10:
[...]

De Pet Shop kwam na Palace cinema toch? Of hmm ervoor toch. Anyway, die heb ik. Kan ik mn mini figs in dierenpak in kwijt :p

Lego an sich is verslavend :-)
De petshop is van 2011, de palace cinema is van 2013 :). Pics? :P

200 fish found!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ElectricHead
  • Laatst online: 11-08 11:35

ElectricHead

Xbox Live: Gortoth666

Ha! Ik ben blij! .... Ehhhm, waarom? Eeeh.. Nou, ik had voor de pasen de o.a. Caterham besteld. Uiteraard voor de extra VIP punten en de kleine VW Beetle. Helaas was de hele order hoger dan x bedrag dus ik moest eerst betalen. Wat schetst mijn verbazing? De Beetle zat gewoon er bij. Toch fijn dat ze dat soort dingen toch ook voor je vasthouden als je een bestelling plaatst. :)

Do, or do not. There is no try. - Master Yoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Zeehond schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 15:21:
[...]

Hoop het zelf ook, €260 is toch wel veel geld. €150,- was al steeds een fors bedrag. repetitief werk zit er wel enigszins in als ik zo kijk. Voornamelijk bij het rechtse gebouw.

[...]

De petshop is van 2011, de palace cinema is van 2013 :). Pics? :P
Lijkt me dat nieuwe modulars weer betaalbaarder zullen zijn, anders is de jubileum assembly ook niet meer zo speciaal.

Thanks voor de opheldering qua jaartallen :-) foto's volgen wanneer alles opgebouwd en uitgestald. Ik zie teveel verhuisdozen en te weinig lego dozen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Gim schreef op zondag 23 april 2017 @ 10:46:
[...]

Lijkt me dat nieuwe modulars weer betaalbaarder zullen zijn, anders is de jubileum assembly ook niet meer zo speciaal.

Thanks voor de opheldering qua jaartallen :-) foto's volgen wanneer alles opgebouwd en uitgestald. Ik zie teveel verhuisdozen en te weinig lego dozen haha.
Dat is zeker waar als de volgende ook weer zo groot zou zijn. Ga zelf ook uit van een kleinere.

Haha is prima :). Veel succes met alles uitpakken van de verhuizing :).

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
het verticale gebruik van roldeuren als raam :D

voor de rest erg crea met de stoeptegels in de assembly square

boekje zat niet in plastic, dus als je hem te lang laat staan kan de handleiding verkreukelen

[ Voor 29% gewijzigd door mschol op 23-04-2017 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

mschol schreef op zondag 23 april 2017 @ 16:01:
het verticale gebruik van roldeuren als raam :D

voor de rest erg crea met de stoeptegels in de assembly square

boekje zat niet in plastic, dus als je hem te lang laat staan kan de handleiding verkreukelen
Dat hele tegeltjes patroon leggen houd wel even op.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Zeehond schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:04:
[...]

Maar maakt het wel leuk :) Ik vind de hele build leuk, met als detail de kamer van die AFOL fan. Dat is de slagroom op de taart :)

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Zeehond schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:04:
[...]

mwha, vond dat wel meevallen
die bloemist kon ik wel schieten met zijn bloemetjes :$
zo maar aan verdieping 2 beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian1980
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17-05-2024

Guardian1980

Lekker bezig

mschol schreef op zondag 23 april 2017 @ 16:01:boekje zat niet in plastic, dus als je hem te lang laat staan kan de handleiding verkreukelen
Oi, hier staat ie al een week op de zijkant. En aangezien ik nog een week moet wachten voor ik kan beginnen, heb ik 'm maar even plat neergelegd. Hopen dat het meevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

mschol schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:23:
[...]

Zeker die boeketjes achter de bloemist. Ik heb ze al diverse malen moeten pakken met een elektronica pincet omdat ik er met de (dikke) vingers er net niet tussen past.
Zelfs als je dat glazen achterwand verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

aReaRe schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:08:
[...]

Maar maakt het wel leuk :) Ik vind de hele build leuk, met als detail de kamer van die AFOL fan. Dat is de slagroom op de taart :)
Dat zeker, ben het liefste toch even bezig met bouwen en niet snel snel klaar :). Vond het pleintje maken wel leuk.
mschol schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:23:
[...]

Bij dat stuk ben ik nog niet, maar bedankt dan weet ik wat mij te wachten staat :+.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Zeehond schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:28:
[...]

Dat zeker, ben het liefste toch even bezig met bouwen en niet snel snel klaar :). Vond het pleintje maken wel leuk.
Het leukste is wel dat de balletstudio en de muziekwinkel ook andersom kunnen. Verder een kleine modificatie aan de zonwering van de lunchroom bij de ingang naar de lunchroom. Bij de ingang eindig ik beide keren met geel blokje, dit in tegenstelling tot wat de instructies zeggen. Ook de bloemetjes op de fotostudio heb ik gespiegeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

aReaRe schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:41:
[...]

Het leukste is wel dat de balletstudio en de muziekwinkel ook andersom kunnen. Verder een kleine modificatie aan de zonwering van de lunchroom bij de ingang naar de lunchroom. Bij de ingang eindig ik beide keren met geel blokje, dit in tegenstelling tot wat de instructies zeggen. Ook de bloemetjes op de fotostudio heb ik gespiegeld.
Je bedoelt de verdieping van het gebouw waarop ze zitten?

Door de omwisseling bij de zonwering zijn het wel tenminste 2 identieke :)

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Zeehond schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:49:
[...]

Je bedoelt de verdieping van het gebouw waarop ze zitten?
Boven de lunchroom (begane grond) kan je deze identieke verdiepingen ook gewoon omdraaien. In de instructie staat muziekwinkel op de eerste, en de balletstudio op de tweede. Nu heb ik de balletstudio op de eerste en de muziekwinkel op de tweede. Logisch, nâh :P
Door de omwisseling bij de zonwering zijn het wel tenminste 2 identieke :)
Ik heb de zonwering gespiegeld.

code:
1
wit geel wit geel wit geel wit geel (toegangsdeur lunchroom) geel wit geel wit geel wit geel wit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

aReaRe schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:55:
[...]

Boven de lunchroom (begane grond) kan je deze identieke verdiepingen ook gewoon omdraaien. In de instructie staat muziekwinkel op de eerste, en de balletstudio op de tweede. Nu heb ik de balletstudio op de eerste en de muziekwinkel op de tweede. Logisch, nâh :P
Ah op die manier, logisch is idd misschien minder ja :P
[...]

Ik heb de zonwering gespiegeld.

code:
1
wit geel wit geel wit geel wit geel (toegangsdeur lunchroom) geel wit geel wit geel wit geel wit
Dacht dat ze juist hierdoor hetzelfde werden. Ach ja maakt natuurlijk niet veel uit, zelf wat modden kan natuurlijk altijd, doe ik zelf soms ook wel eens :)

200 fish found!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Guardian1980 schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:18:
[...]

Oi, hier staat ie al een week op de zijkant. En aangezien ik nog een week moet wachten voor ik kan beginnen, heb ik 'm maar even plat neergelegd. Hopen dat het meevalt.
de kans is aanwezig, maar hoe groot die kans is? geen flauw idee

er zit 1 losse plaat bij naast de 2 grondplaten (en die kunnen het boekje "openwippen")

wat mij ook opviel aan mijn handleiding was dat het leek alsof de bladen bij het binden niet strak lagen, er zat een kleine horizontale bubbel in

nu ik verder ben lijkt het wel alsof het zich weer strak trekt, maar ik ga dit later nog eens bekijken
aReaRe schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:23:
[...]

Zeker die boeketjes achter de bloemist. Ik heb ze al diverse malen moeten pakken met een elektronica pincet omdat ik er met de (dikke) vingers er net niet tussen past.
Zelfs als je dat glazen achterwand verwijderd.
gewoon dat gepriegel met 1x1 stukjes op elkaar vind ik vervelend, ik kan er opzich wel bij zonder problemen, maar vind het gewoon vervelend

heb vandaag zakjes 2 t/m 4 uitgevoerd, dinsdag 5 & 6, dan eens ruimte maken om alles bijelkaar te zetten.. (hopelijk met alle accessoires, geen idee of ik die heel netjes bij elk model heb liggen nog)

[ Voor 51% gewijzigd door mschol op 24-04-2017 02:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 21:38
Speelt iemand hier toevallig LEGO worlds? Heb hem sinds kort op de PS4 maar ik vind het echt een leuk spel met heel vel sets die je zo in je wereld kan zetten en er in first person doorheen wandelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Kapot schreef op maandag 24 april 2017 @ 09:30:
Speelt iemand hier toevallig LEGO worlds? Heb hem sinds kort op de PS4 maar ik vind het echt een leuk spel met heel vel sets die je zo in je wereld kan zetten en er in first person doorheen wandelen!
Had intenties om hem te spelen, maar ben beland bij LEGO Dimensions en daar ben ik bij gebleven 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
De Rikster schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 10:13:
[...]

Gaven ze bij mij ook aan maar werd de volgende dag meteen verzonden.
En je hebt gelijk, vandaag (de eerstvolgende werkdag) verzonden.

Moet zeggen dat in het hele chronologische rijtje van modulars de Town Hall wel gemist wordt; had me wel een mooie set geleken, maar €350-400 euro instapprijs voor een 2e hands gebouwd exemplaar gaat me te ver. Dan is er nog wel meer leuks te vinden :) Benieuwd of iemand hier wel een modular heeft gekocht voor x-maal de originele prijs... bijvoorbeeld Café Corner :P

[ Voor 42% gewijzigd door Gim op 24-04-2017 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Kapot schreef op maandag 24 april 2017 @ 09:30:
Ik heb hem ook. Heel mooi gemaakt en erg leuk zitten nog wel wat bugs in maar dat mag de pret niet drukken....

speel samen met mn dochter van 9. Er zit heel veel in er is veel te ontdekken en zelf te bouwen.

Nu op dit moment nog veel van die gele stenen verzamelen om naar de 100 te komen zodat je de grootste werelden kan doen.

Burp

Pagina: 1 ... 96 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer.
Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen verzameltopic.
Voor V&A zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor nepperds, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic

Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked. >:)