Het Grote Lego Topic - Deel 4 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 95 ... 100 Laatste
Acties:
  • 860.581 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
GH45T schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:02:
[...]

Wil hem ook wel hebben, maar niet voor het geld wat dat ding nu kost. Echt absoluut te duur naar mijn idee, zelfs met 3x VIP punten verrekend.
ja ik vind het ook.. maar ja, die hebberigheid he.. vanavond maar eens wat build reviews kijken en dan slaap ik er nog een nachtje over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:22
Heel PotC trekt me niet, dus dat is een makkelijke keuze. :P

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Over licht gesproken deze toko heeft wel aardige spullen en gewoon uit Nederland, reageren ook netjes op vragen via mail is mijn ervaring. https://www.brickled.nl/Verlichting-Sets

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Kapoen schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:19:
[...]

Ik mag hopen van wel, omdat je voor die 100 punten naar een echte winkel moet gaan met die kalender voucher.
er staat duidelijk op de achterkant dat hij niet geldt icm andere VIP aanbiedingen of acties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Kapoen schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:13:
Dat Lego zelf nog niet op het idee is gekomen om een elegante verlichting uit te brengen begrijp ik niet. Ik meen me te herinneren dat ik vroeger (jaren '80) lichtstenen had die ik kon verbinden met de 12V transformator van mijn treinset (de geel-rode cargotrein).
Ik had er veel van die lichtbricks. Ook veel in de huisjes gebruikt.

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Pin0 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:29:
Over licht gesproken deze toko heeft wel aardige spullen en gewoon uit Nederland, reageren ook netjes op vragen via mail is mijn ervaring. https://www.brickled.nl/Verlichting-Sets
ik krijg van https://www.blingblingbrick.com/ via een kickstarterproject een verlichtingsset om het ghostbuster HQ te verlichten, incl de wapens van de poppetjes en een werkend stoplicht..

[ Voor 4% gewijzigd door mschol op 12-04-2017 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 10:31
mschol schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:42:
[...]

er staat duidelijk op de achterkant dat hij niet geldt icm andere VIP aanbiedingen of acties
Jammer, maar dan heb je me allezinds een verplaatsing naar Wijnegem bespaart, dus bedankt _/-\o_ ;)

*edit* eigenlijk wel jammer dat deze voucher dan ongeveer samen valt met de 3X VIP actie, zo zal er quasi niemand gebruik maken van die coupon.

[ Voor 18% gewijzigd door Kapoen op 12-04-2017 18:11 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guardian1980
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17-05-2024

Guardian1980

Lekker bezig

Je zou er een belletje aan kunnen wagen, misschien zijn ze zo sportief je die extra punten wel te gunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quorumz
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
(overleden)
almightyarjen schreef op woensdag 12 april 2017 @ 10:36:
[...]

Als je 10 modulars hebt staan gaat dat nog wel aardig in de kosten lopen :D Maar het scheelt wel heel veel tijd. Het is altijd een enorm gepiel om die draadjes op de goede lengte te maken en mooi weg te werken...
ik zie hier op ali expres nu verlichting setjes https://nl.aliexpress.com...=2114.12010612.0.0.QAbiWW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• triple__vince
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-04-2023
ElectricHead schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 11:43:
[...]

Die 42039 heb ik zelf al een tijdje in elkaar staan. Erg gaaf setje. Ik kan het nog steeds niet over mijn hart verkrijgen om die Porsche te bestellen hoewel me die erg gaaf lijkt. :)
Iedereen heeft natuurlijk een eigen mening over de kosten van bepaalde sets, maar naar mijn mening is iets waard wat jij er voor over hebt..

Kan een ding zeggen over de Porsche, kijk wanneer hij weer in de aanbieding is en gun jezelf die Porsche :)
Fantastische build en hij staat prachtig!! Ik beperk de collectie tot auto's/vrachtwagens en motors en zou deze toch niet willen missen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:45
triple__vince schreef op woensdag 12 april 2017 @ 20:02:
[...]

Iedereen heeft natuurlijk een eigen mening over de kosten van bepaalde sets, maar naar mijn mening is iets waard wat jij er voor over hebt..

Kan een ding zeggen over de Porsche, kijk wanneer hij weer in de aanbieding is en gun jezelf die Porsche :)
Fantastische build en hij staat prachtig!! Ik beperk de collectie tot auto's/vrachtwagens en motors en zou deze toch niet willen missen O+
Hij is nu in de aanbieding bij Amazon.fr, vandaag binnengekregen voor 210 euro.. Ze verzenden 'm trouwens vanuit de UK...

Druk aan het bouwen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 18:23

GeeBee

Oddball

Een blokje van 3*2, met een knoopcelletje, een kleurenled, wat besturingselectronica met WiFi zou tegenwoordig moeten passen, toch?
Leuke app bouwen en je kunt alles besturen 😀

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 08:11

C0nscious

Mysteryman.

pixels66 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 20:04:
[...]
Hij is nu in de aanbieding bij Amazon.fr, vandaag binnengekregen voor 210 euro..
En nu bij Amazon.co.uk 200 euro, jammer van de verzendkosten á 6 pond, maar toch besteld! Denk niet dat hij heel snel goedkoper zal worden. Heb er zin in :9~

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Kraz schreef op woensdag 12 april 2017 @ 08:56:
[...]

Ze hebben meerdere lightsets. De kickstarter zelf is al afgelopen, maar je kunt ze nog bestellen via andere site; https://www.etsy.com/shop/3direction

*Ik vind € 75,-/€ 100,- voor een lichtsetje best duur eigenlijk. :X Qua materiaal zal het niet veel meer dan 10 euro zijn.
ik zie mijzelf het gewoon niet solderen enzo, dit is ook meer een probeersel, eens kijken hoe het bevalt, die andere modulairs kunnen altijd nog (en ja dan wordt het een duur grapje aangezien ik ze allemaal heb :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectricHead
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-08 11:35

ElectricHead

Xbox Live: Gortoth666

triple__vince schreef op woensdag 12 april 2017 @ 20:02:
[...]

Waren het de kosten maar.... Ik twijfel bij de Porsche, terwijl ik vervolgens rustig voor € 120,-- een Lego Star Wars set koop. 8) Ik houd het voorlopig maar even op plaats gebrek.

Bij mij is het weer gaan jeuken met de T1 camper, toen kwamen daar een paar Star Wars setjes bij en nu heb ik inmiddels de diverse automodellen (sans Porsche) en Technic sets staan.

Do, or do not. There is no try. - Master Yoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik vind die Porsche set gewoon niet zo mooi gelukt. Volgens mij loopt ie ook voor geen meter aangezien hij al vrij snel voor rond de 200 euro is op te pikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 16:18
De Porsche set is met 299-329 Euro gewoon zwaar overpriced.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kapoen
Over al dan niet overpriced gesproken, bouwsteentjes.info meldt dat de Apollo 11 ideas set mogelijk €119,99 gaat kosten hier in de Benelux. Daar staat wel tegenover dat het een vrij groot model wordt (>1m?), aldus Brickset.

Afbeeldingslocatie: https://www.bouwsteentjes.info/wp-content/uploads/2017/04/IMG_20170407_181924-1-1024x1024.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.bouwsteentjes.info/wp-content/uploads/2017/03/img_20170331_153948-1024x1024.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Kapoen op 13-04-2017 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
Kapoen schreef op donderdag 13 april 2017 @ 09:33:
Over al dan niet overpriced gesproken, bouwsteentjes.info meldt dat de Apollo 11 ideas set mogelijk €119,99 gaat kosten hier in de Benelux.

[afbeelding]
[afbeelding]
Ideas sets zijn altijd overpriced, maar dat ding is 1m hoog? en heeft dus wel +/- 1000 steentjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Inderdaad, ik heb mijn post iets aangepast ivm de grootte van het model. En waarschijnlijk zitten er ook redelijk wat grote onderdelen in die zowiezo al prijzig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:21
Kapoen schreef op donderdag 13 april 2017 @ 09:40:
Inderdaad, ik heb mijn post iets aangepast ivm de grootte van het model. En waarschijnlijk zitten er ook redelijk wat grote onderdelen in die zowiezo al prijzig zijn.
Ideas sets hebben geen stickers maar geprinte blokjes. Dat maakt het sowieso al duurder. De doos en het boekje zijn ook net wat luxer uitgevoerd bij Ideas sets. En de originele ontwerper krijgt een percentage van de opbrengst wat dus ook in de verkoopprijs is ingecalculeerd. Dat voegt allemaal wat toe aan de prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roeleboel
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

roeleboel

en zijn beestenboel

Waar ik voor gevreesd had is waarheid geworden:
na de winter-trein van afgelopen kerst is het beginnen kriebelen...

Bijgevolg heb ik zonet de hoge-snelheidstrein besteld samen met wat extra sporen.

Benieuwd hoe hard deze hobby uit de hand gaat lopen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
roeleboel schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:07:

Bijgevolg heb ik zonet de hoge-snelheidstrein besteld samen met wat extra sporen.

Je vriendin/vrouw het beheer over het geld geven, anders gewoon... hard :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kapoen
roeleboel schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:07:

Hier alvast een blik op je toekomst >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pixels66
Kleine tip voor de Porsche bouwers. Persoonlijk vind ik het zonde dat de motorruimte niet te zien is. Deze is afgedekt met 2 zwarte platen(de achteras wordt hiermee ook bedekt).

Ik heb deze platen niet vast gezet aan de zijkanten, alleen aan het paneel aan de voorzijde, zodat je 1, of allebei de platen makkelijk los kunt maken of weg kunt laten. Zie voorbeeld foto's:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/bWMUcz4fshV7B6RrkElwQab8/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3bY5tq3Rjc8AoEhbMOigvArg/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/5gR2y9AtfjZF75UMqQuF39nh/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IwrC5ynOnae5aS6FaS6SoUDh/thumb.jpg

De oplettende kijker ziet dat ik niet de aanpassing heb gedaan aan de "catch-overs" in het flipperschakelen(de rode blokjes). Omgekeerd erin stoppen zorgde bij mij juist voor niet kunnen schakelen want het systeem loopt dan vast en zit elkaar in de weg.. Op de originele manier werkt het wel perfect:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ZZtdWmIC7L8PHPd2kCpoudCY/thumb.jpg

Wel de aanpassing gedaan van de 3 versnellingen in de juiste volgorde zoals in de rectificatie van Lego aangegeven(stap 267 en 269 omwisselen) en bij stap 5 in het bouwen het busje vervangen voor 2 bushes, zodat er geen frictie in het systeem zit. Moet zeggen, schakelt perfect!!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cHWHAhd9tE5LX4112GyAQvac/thumb.jpg

Ik vermaak me echt kostelijk met deze set, al heb ik het idee dat ik sneller ben dan de gemiddelde reviewer op internet, zolang duurt het nu ook weer niet.. Kan al niet wachten tot Lego de volgende Licensed set in deze serie aankondigt! Ben benieuwd hoelang dat zal duren en wat het wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Kapoen schreef op donderdag 13 april 2017 @ 09:33:
Over al dan niet overpriced gesproken, bouwsteentjes.info meldt dat de Apollo 11 ideas set mogelijk €119,99 gaat kosten hier in de Benelux. Daar staat wel tegenover dat het een vrij groot model wordt (>1m?), aldus Brickset.

[afbeelding]
[afbeelding]
zodra er een mooie lanceerpad moc (die wordt vast niet meegeleverd) is ga ik hem denk ik wel halen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

kan het kloppen dat de CS van lego.com met vakantie is (dagje vrij)? zowel NLD als UK geen gehoord

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
himlims_ schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 09:09:
kan het kloppen dat de CS van lego.com met vakantie is (dagje vrij)? zowel NLD als UK geen gehoord
Zou zomaar kunnen op goede vrijdag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:08

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik zoek een goedkope optie als een soort plankenkast om m'n Lego modellen te stallen.
Iemand nog leuke/creatieve oplossingen?

Zat zelf te denken aan LACK-tafeltjes van de Ikea en deze dan stapelen.

(modellen zijn o.a. Helicarrier, div. modulars, Simpson Huis en wat kleinere sets zoals Ghostbusters, Dr Who, F40. de 911RS komt volgende maand)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Mad-Matt schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 12:49:
Ik zoek een goedkope optie als een soort plankenkast om m'n Lego modellen te stallen.
Iemand nog leuke/creatieve oplossingen?

Zat zelf te denken aan LACK-tafeltjes van de Ikea en deze dan stapelen.

(modellen zijn o.a. Helicarrier, div. modulars, Simpson Huis en wat kleinere sets zoals Ghostbusters, Dr Who, F40. de 911RS komt volgende maand)
Gewoon rails aan de muur en dan schappen is geen optie? Of moet het van de muur af kunnen staan? LACK tafeltjes hebben alleen zo'n dikke poten...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Laatst online: 07:08

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Liefst een los staand iets, dan kan ik nog eens switchen in het interieur

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Mad-Matt schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 13:03:
Liefst een los staand iets, dan kan ik nog eens switchen in het interieur
Of kijken of er toevallig iets bij zit in de categorie stellingkast, zoals MOLGER om even bij IKEA te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goverman
  • Laatst online: 17-09 18:59

Goverman

not loaded

Wil ik net wat lego bestellen, krijg ik een foutmelding. En vervolgens is de gratis VW kever uit mijn bestelling gekieperd... De klantenservice doet het pas weer op dinsdag natuurlijk. Stom zeg...

Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

himlims_ schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 09:09:
de CS is weer aanwezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Goverman schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 13:27:
Wil ik net wat lego bestellen, krijg ik een foutmelding. En vervolgens is de gratis VW kever uit mijn bestelling gekieperd... De klantenservice doet het pas weer op dinsdag natuurlijk. Stom zeg...
Onder je reactie te lezen dat de klantenservice er weer is, ik zeg bellen om je kever niet mis te lopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goverman

Goverman

not loaded

Ik moet 00800 5346 5555 bellen en die geeft alleen aan dat de service gesloten is. Welk nummer bel jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Goverman schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 13:39:
[...]

Ik moet 00800 5346 5555 bellen en die geeft alleen aan dat de service gesloten is. Welk nummer bel jij?
0080053461111 - vanochtend geplaatste bestelling geannuleerd, om elders te bestellen zodat van weekend binnen is :+

[ Voor 17% gewijzigd door himlims_ op 14-04-2017 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goverman

Goverman

not loaded

Helaas, helemaal op... Geen minikever meer dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Klopt. Kleine kever lijkt op te zijn. Dan toch maar de grotere VW Kever als troost?

Maar wel balen dat je er door een fout geen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik heb er twee. O-) Twee verschillende bestellingen (niet bewust) en ach, voor 350 euro aan Lego mag het ook wel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Señor Sjon schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 14:40:
Ik heb er twee. O-) Twee verschillende bestellingen (niet bewust) en ach, voor 350 euro aan Lego mag het ook wel. :P
De mini-kever naast de grotere VW Kever was wel leuk geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Kapoen schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:18:
[...]

Hier alvast een blik op je toekomst >:)
[video]
* aReaRe likes _O-

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:12
Gim schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 13:22:
[...]

Of kijken of er toevallig iets bij zit in de categorie stellingkast, zoals MOLGER om even bij IKEA te blijven.
Kleine aantekening hierbij aangezien ik vorig jaar het hele assortiment heb zitten uitpluizen bij Ikea: voor de helicarrier hebben ze geen degelijke kasten die diep (45cm) en breed (80cm) genoeg zijn (tenzij je kasten er voor gaat ombouwen die eigenlijk voor kleren e.d. zijn). Misschien heeft Ikea inmiddels wat nieuwe kasten in het assortiment of heb ik er toch een pareltje gemist vorig jaar, maar het was echt dikke schijt om toen een kast te zoeken voor die helicarrier. Uiteindelijk een mooie vitrine kast gevonden op marktplaats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Zojuist een bestelling gedaan bij lego helaas is de Volkswagen kever set idd al uitverkocht (ook contact gehad met de klanten service en zijden dat de laatste doos vanmorgen verkocht is) -O-.

Natuurlijk wel 3x maal de vip punten :D :9, erg goeie actie _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door Zeehond op 14-04-2017 16:38 ]

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knutselsmurf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:08

Knutselsmurf

LED's make things better

Zeehond schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 16:26:
Zojuist een bestelling gedaan bij lego helaas is de Volkswagen kever set idd al uitverkocht (ook contact gehad met de klanten service en zijden dat de laatste doos vanmorgen verkocht is) -O-.

Natuurlijk wel 3x maal de vip punten :D :9, erg goeie actie _/-\o_
Ik ben bang dat ik dan net de laatste kever voor je neus weggekaapt heb. Ik heb vanochtend nog een bestelling gedaan, waaronder de kever en die in intussen verzonden >:)

- This line is intentionally left blank -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07:30
Ik zit nu al eventjes thuis door flinke rugklachten, dus besloten om maar weer eens wat met Lego te doen als tijdsbesteding. Na een paar weken heb je het staren naar de TV ook wel gezien.

Gisteravond de set 42053 besteld, welke vanochtend afgeleverd is. Doordat ik het A model het mooiste vond eerst maar begonnen met het B model, onder het motto: Als B klaar is maak ik A en die laat ik dan staan :).

Helaas toen ik een flink eind op weg was met het bouwen van B geconstateerd dat ik maar liefst 7 stuks mis van steentje 4107081 Afbeeldingslocatie: https://mi-od-live-s.legocdn.com/media/bricks/5/2/4107081.jpg |:(

Het spul maar weer afgebroken om te controleren of ik echt niks verkeerd gedaan heb, en zojuist vervangende steentjes besteld bij Lego. Zal met de feestdagen erbij enzo vast een poosje duren voordat de steentjes er zijn.

Gelukkig wel via Marktplaats hier in de regio de set 8109 op de kop kunnen tikken voor een leuke prijs 8) 8) . Die nu maar afbreken en schoonmaken, zodat ik daar aan kan gaan beginnen.

Wel balen dat m'n eerste ervaring met Lego sinds een jaar of 18 zo begint, nu maar eens kijken hoe de klantenservice van Lego nu is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Knutselsmurf schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 16:46:
[...]

Ik ben bang dat ik dan net de laatste kever voor je neus weggekaapt heb. Ik heb vanochtend nog een bestelling gedaan, waaronder de kever en die in intussen verzonden >:)
;w , nou ja lig er zelf niet zo wakker van, mijn vader vindt het erger :P. Have fun in elk geval :)

Maar ze zijn wel snel vandaag, mijn pakketje is ook al verzonden *O*

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen
  • Laatst online: 07:48

almightyarjen

When does the hurting stop?

Robsta86 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 20:15:
Ik zit nu al eventjes thuis door flinke rugklachten, dus besloten om maar weer eens wat met Lego te doen als tijdsbesteding. Na een paar weken heb je het staren naar de TV ook wel gezien.

Gisteravond de set 42053 besteld, welke vanochtend afgeleverd is. Doordat ik het A model het mooiste vond eerst maar begonnen met het B model, onder het motto: Als B klaar is maak ik A en die laat ik dan staan :).

Helaas toen ik een flink eind op weg was met het bouwen van B geconstateerd dat ik maar liefst 7 stuks mis van steentje 4107081 [afbeelding] |:(

Het spul maar weer afgebroken om te controleren of ik echt niks verkeerd gedaan heb, en zojuist vervangende steentjes besteld bij Lego. Zal met de feestdagen erbij enzo vast een poosje duren voordat de steentjes er zijn.

Gelukkig wel via Marktplaats hier in de regio de set 8109 op de kop kunnen tikken voor een leuke prijs 8) 8) . Die nu maar afbreken en schoonmaken, zodat ik daar aan kan gaan beginnen.

Wel balen dat m'n eerste ervaring met Lego sinds een jaar of 18 zo begint, nu maar eens kijken hoe de klantenservice van Lego nu is :)
Heb je donker grijs en zwart niet door elkaar gehaald? Soms lijkt zwart in de instructions donker grijs...

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
almightyarjen schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 00:24:
[...]

Heb je donker grijs en zwart niet door elkaar gehaald? Soms lijkt zwart in de instructions donker grijs...
Nee helaas. Ik heb wat ik gebouwd had weer afgebroken en ik heb echt maar 7 van die onderdeeltjes terwijl er volgens het boekje 14 grijze aanwezig hadden moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Zeehond schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 20:38:
[...]

;w , nou ja lig er zelf niet zo wakker van, mijn vader vindt het erger :P. Have fun in elk geval :)
Als je de VW mini Kever echt wil kan je misschien overwegen om deze via bricklink.com aan te schaffen? Ik zie er nu veel staan voor rond de €15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Begin van de maand nog de Lego Technic 8094 op de kop getikt voor 50 euro inclusief doos, en nieuw stickervel, en in nieuwstaat _/-\o_

Wou nu een bestelling plaatsen ivm 3x vip punten, en mis nu de kever(waarvoor ik de bestelling wou plaatsen) |:(
Wellicht via andere wegen te bemachtigen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Kapoen schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 11:52:
[...]

Als je de VW mini Kever echt wil kan je misschien overwegen om deze via bricklink.com aan te schaffen? Ik zie er nu veel staan voor rond de €15.
Nee, €15,- voor een setje wat gratis werd aangeboden vind ik wat veel. €10,- kan ik nog met inkomen maar zelf wil ik zelf niet perse hebben. Mijn vader zal hem ook niet voor dat bedrag op internet kopende wetende dat hij hem van mij gratis had gekregen.

Maar gratis steentjes mislopen is gewoon wel natuurlijk altijd jammer :P.

De nieuwste modular kopen levert wel leuk aantal vip punten op, heb er nu voor €35,- kan mooi bij de komende kerst set worden gedaan :).

Wel lang geleden dat lego een basis plaat had van 32 x 16 noppen. Vind het nog altijd jammer dat ze niet meer in andere veelvouden van 8 maken zoals 8*16 maar daarvoor de gewone dikkere plates gebruiken.

@PurpleBlue
Dat is achteraf wel zonde ja. Persoonlijk wacht ik altijd met aankopen totdat lego speciale VIP acties heeft of gratis setjes.

[ Voor 7% gewijzigd door Zeehond op 15-04-2017 14:16 ]

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Zeehond schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 14:13:
[...]

Nee, €15,- voor een setje wat gratis werd aangeboden vind ik wat veel. €10,- kan ik nog met inkomen maar zelf wil ik zelf niet perse hebben. Mijn vader zal hem ook niet voor dat bedrag op internet kopende wetende dat hij hem van mij gratis had gekregen.

Maar gratis steentjes mislopen is gewoon wel natuurlijk altijd jammer :P.
Uiteraard is 15 euro veel geld voor een gratis set. Ik zag aan het begin van deze actie hier op GoT een foto van een winkel (Lego store?) die het autootje aan 12 euro verkocht. 3 euro + verzendkosten is natuurlijk nog altijd een stevige extra marge, maar nog relatief laag als je vergelijkt met de prijs vd mini T1 Camper.

*edit* foto gevonden, deze werd gepost door Haay in het koopjes topic. En de prijs was zelfs 13 euro.
Afbeeldingslocatie: https://www.promobricks.de/wp-content/uploads/2017/04/lego-creator-40252-legoland.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Kapoen op 15-04-2017 14:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Kapoen schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 14:21:
[...]

Uiteraard is 15 euro veel geld voor een gratis set. Ik zag aan het begin van deze actie hier op GoT een foto van een winkel (Lego store?) die het autootje aan 12 euro verkocht. 3 euro + verzendkosten is natuurlijk nog altijd een stevige extra marge, maar nog relatief laag als je vergelijkt met de prijs vd mini T1 Camper.
Pff die kon ik nog niet (moet eens even gaan terug lezen hier gezien ik her een tijdje uit ben geweest wat betreft de lego). Maar net even gekeken en €30,-. Haha laat het wel gewoon voorbij gaan. Volgende keer beter. Bedankt voor de het meedenken trouwens :).

200 fish found!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Houtkern
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-09 14:41
PurpleBlue schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 13:05:

Wou nu een bestelling plaatsen ivm 3x vip punten, en mis nu de kever(waarvoor ik de bestelling wou plaatsen) |:(
Wellicht via andere wegen te bemachtigen. :*)
Misschien even langs legostore in bv Oberhausen. Vandaag nml gewoon het kevertje meegekregen (en 3x vippunten + 100 vippunten >:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Houtkern schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 19:14:
[...]

Misschien even langs legostore in bv Oberhausen. Vandaag nml gewoon het kevertje meegekregen (en 3x vippunten + 100 vippunten >:))
Cumuleren ze dan toch de voucher en de 3x VIP actie? Of heb je moeten aandringen? Goed nieuws allezinds _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
En de Caterham zit in elkaar. Leuke build, maar ik vind het maar een fragiel ding. Ook zitten delen los die gewoon vast hadden moeten zitten (achterklep). Als je hem oppakt heb je snel de motorkap of uitlaat los in je handen. De F40 zit een stuk beter in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Blijkbaar komen er voor lego city jungle sets aan. Heeft eigenlijk niet zo heel veel meer met de stad te maken maar wel leuk gezien het toch al weer een tijdje geleden is dat er dergelijk soort sets uitgebracht zijn. En de beesten erbij zijn ook wel interessant :9.

Afbeeldingslocatie: http://brickshow.com/wp-content/uploads/2017/01/lego-city-jungle-60157-60160-60161-1024x683.jpg

uitgebreider plaatje:
https://i.ytimg.com/vi/No-bQFiAZSc/maxresdefault.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Zeehond op 15-04-2017 21:21 ]

200 fish found!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Houtkern
Kapoen schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 19:20:
[...]

Cumuleren ze dan toch de voucher en de 3x VIP actie? Of heb je moeten aandringen? Goed nieuws allezinds _/-\o_
Ze deden absoluut niet moeilijk. Misschien kwam het omdat ik ook de verjaardagscoupon had ingeleverd :*) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Is de auto voor dit jaar al bekend eigenlijk? Ze hebben tot nu toe elk jaar wel 1 uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 18:23

GeeBee

Oddball

Dat "elk jaar" valt wel mee, als je tenminste de grote sport/raceauto's bedoelt:
1977: 853 Chassis
1980: 8860 Chassis
1988: 8865 Test car
1994: 8880 Supercar
1999: 8448 Super street sensation
2001: 8466 4x4 off-roader
2005: 8653 Ferrari Enzo
2007: 8145 Ferrari 599 GTB Fiorano
2011: 8070 Super Car
2015: 42039 24 Hours Race Car
2016: 42056 Porsche 911 GT3 RS

11 auto's in 40 jaar is zo gemiddeld om de 3 á 4 jaar een nieuw model.
Dus we zijn de afgelopen 2 jaar verwend met in '15 én '16 een grote auto. Daarvoor zat er altijd wel tijd tussen.

[ Voor 8% gewijzigd door GeeBee op 16-04-2017 12:16 ]

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Hij bedoelt denk ik de Creator auto's. Die wel sinds de VW T1 Camper elk jaar uitkomen. Voor een opvolger van de Porsche mogen ze wat mij betreft wel wat meer tijd nemen dan de 2 jaar die dat technische misbaksel kostte.

Voor de Creator auto is in zoverre ik weet nog niks van bekend voor dit jaar.

edit: en mierenneuk mode: de 8070 en 42039 werden nooit gezien als volwaardige Technic auto's door Technic fans, net zo min de Ferrari's die technisch nauwelijks slechter zijn dan de Porsche

[ Voor 25% gewijzigd door AppieNL op 16-04-2017 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
AppieNL schreef op zondag 16 april 2017 @ 12:52:
Hij bedoelt denk ik de Creator auto's. Die wel sinds de VW T1 Camper elk jaar uitkomen. Voor een opvolger van de Porsche mogen ze wat mij betreft wel wat meer tijd nemen dan de 2 jaar die dat technische misbaksel kostte.
Volgens brickset zit er geen regelmatige cyclus achter de Creator advanced serie:
- 2008 eerste Beetle
- 2011 T1 Camper
- 2014 Mini Cooper
- 2015 Ferrari F40
- 2016 tweede Beetle

We hebben inderdaad de laatste drie jaar een model gekregen, maar dat is natuurlijk geen garantie voor volgende modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17-09 22:48

DikkeBMW

Live '25

Kapoen schreef op zondag 16 april 2017 @ 13:05:
[...]

Volgens brickset zit er geen regelmatige cyclus achter de Creator advanced serie:
- 2008 eerste Beetle
- 2011 T1 Camper
- 2014 Mini Cooper
- 2015 Ferrari F40
- 2016 tweede Beetle

We hebben inderdaad de laatste drie jaar een model gekregen, maar dat is natuurlijk geen garantie voor volgende modellen.
Je zou de Caterham hier imo ook nog bij kunnen tellen.

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
De Caterham is een ideas set, vandaar dat ik deze niet in de lijst zette. Maar inderdaad grote auto's kunnen evengoed uit deze lijn komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
Hmmm m'n aanvraag voor de 7 missende stukjes is door het automatische systeem afgewezen. Dinsdag de klantenservice maar bellen. Fraai dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Kapoen schreef op zondag 16 april 2017 @ 13:05:
[...]

- 2008 eerste Beetle
- 2011 T1 Camper
- 2014 Mini Cooper
- 2015 Ferrari F40
- 2016 tweede Beetle

2008 versie is compleet andere stijl dan de huidige lijn, dus nam ik sowieso al niet mee. En voor mijn gevoel zat er minder tijd tussen de T1 en de Mini, niet dus :D
Robsta86 schreef op zondag 16 april 2017 @ 14:16:
Hmmm m'n aanvraag voor de 7 missende stukjes is door het automatische systeem afgewezen. Dinsdag de klantenservice maar bellen. Fraai dit
Het is dan ook een vrij groot stukje (en dus met wat gewicht) en helemaal als je er 7 van mist. Dus niet zo gek dat Lego zich eerst even afvraagt hoe dit door hun gewicht checks heen is gekomen ipv je blind te geloven.

Dat gezegd hebbende, 99% procent zeker dat je de stukjes alsnog krijgt. Dus zou me niet druk maken.

[ Voor 30% gewijzigd door AppieNL op 16-04-2017 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik bedoel idd de Creator serie. Ook heeft de T1 een tweede iteratie gehad in 2013 volgens mij. Een tijdlang had je in S@H 2 artikelcodes die je kon kiezen. Los van de Caterham is er bijna elk jaar dus 1 geweest de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Señor Sjon schreef op zondag 16 april 2017 @ 15:40:
Ik bedoel idd de Creator serie. Ook heeft de T1 een tweede iteratie gehad in 2013 volgens mij. Een tijdlang had je in S@H 2 artikelcodes die je kon kiezen. Los van de Caterham is er bijna elk jaar dus 1 geweest de laatste tijd.
Die tweede iteratie had alleen met de redesign van de doos te maken. Zelfde LEGO model, in een vernieuwde doos met nieuwe LEGO Creator Expert logo erop. :)
Oude doos
Nieuwe doos

Overigens past de aankomende Creator Turbo Track Racer (set #31070) ook in deze serie van grote Lego auto's:
Afbeeldingslocatie: https://images.brickset.com/sets/images/31070-1.jpg

De auto heeft hetzelfde raam als de Ferrari F40 set, en is dus van vergelijkbaar formaat. :)

De auto's in de Creator Advanced serie komen sinds de Mini Cooper telkens uit begin augustus, en worden dan een maand ofzo eerder onthuld. Dus als we deze augustus weer een nieuw model in die serie krijgen, dan horen we dat wel rond juni/juli. :P

[ Voor 10% gewijzigd door Haay op 16-04-2017 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Nee, die hoort niet in het rijtje van de VW, Mini e.d. want het is geen bestaande auto. En de bestaande auto's van Creator hebben geen b en c-model zoals die set.

Klinkt als muggenziften allicht, maar zonder het onderscheid, kan je nog 15 sets bij de VW en Mini rekenen uit de gewone Creator serie.

Nagenoeg hetzelfde als sets bij Technic 'supercars' rekenen die daar niks te zoeken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Houtkern schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 19:14:
[...]

Bedankt voor de tip, echter ga ik dat net redden voor de 20e ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
AppieNL schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:07:
Nee, die hoort niet in het rijtje van de VW, Mini e.d. want het is geen bestaande auto. En de bestaande auto's van Creator hebben geen b en c-model zoals die set.

Klinkt als muggenziften allicht, maar zonder het onderscheid, kan je nog 15 sets bij de VW en Mini rekenen uit de gewone Creator serie.

Nagenoeg hetzelfde als sets bij Technic 'supercars' rekenen die daar niks te zoeken hebben.
Hé, ik zeg ook niet dat die Turbo Track Racer in het rijtje 'hoort', maar alleen dat het qua formaat er bij past. Dat is wel iets anders. ;)

Maar je hebt wel gelijk. Als je bv. op Brickset zoekt op '14 Wide Car' krijg je naast de VW T1 Camper Van, Mini Cooper, en VW Kever ook andere 14-studs brede auto-modellen te zien, inclusief de Turbo Track Racer. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
Vandaag Palace Cinema gebouwd die ik had besteld met 3x vippunten. Had hele lage verwachtingen vanwege de toch wel slechte reputatie van deze set maar ik ben blij verrast. Ik moest sowieso een hoekgebouw hebben (andere zijde is BB) maar nu hij in elkaar staat is het toch wel een imposant ding geworden zo. Ik snap de kritiek wel ergens natuurlijk, het interieur is karig, de auto is fucking lelijk (maar ik geef niet om playability en accessoires) en de facade is niet zo gedetailleerd als andere modulars maar het pannendak en het bord maken het wel tot een interessante toevoeging in het straatje.

Al met al, valt het me meer dan mee en ik ben tevreden dat ik hem toch heb aangeschaft. Nu een mooi rijtje op de kast staan met van links naar rechts: PC, PR, PS, DO en BB. Volgende op de lijst is AS en ik ben weer helemaal b(l)ij. De sets die uit productie zijn zal ik sowieso niet gaan kopen want ik vind deze al duur zat..

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mappy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 01:28

Mappy

Piramide van Austerlitz

Een ouwetje van me ;)

Afbeeldingslocatie: https://moo.mappz.net/2014easterexit.jpg
"Zo, de paasversiering kan weer naar de opslag toe..."

Afbeeldingslocatie: https://moo.mappz.net/2014easterexitgonewrong.jpg
"HELP! Die LEGO-kippen zijn niet van echte te onderscheiden tegenwoordig!"

If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
Afgelopen vrijdag weer even met m'n oud buurman naar Duitsland gereden. Eerst naar Essen toe. 100VIP punten bonnetje ingeleverd, Easter Egg setje mee, pick-a-brick bakje gevuld en 42060 erbij om aan de €40 te komen. Gelukkig waren de VW's er nog niet op :). Buurman kwam voor Gugenheim, maar die was daar helaas uitverkocht, dan maar de Caterham.

Vervolgend door naar Oberhausen. Ook daar Gugenheim uitverkocht. Buurman wilde niet met lege handen naar huis, dus die nam wat Brickheadz om weer aan de €40 te komen, wederom VW erbij.

Bij afrekenen met de VIP punten die er nog op z'n account stonden betaald. Bedacht ie daarna dat dat helemaal niet handig was tijdens de 3x VIP actie. Hij dat tegen de cassiere zeggen, zegt ze dat je over je aankoop wat je met VIP punten afrekent ook weer VIP punten krijgt. Was volgens ons niet zo, alleen de euro's die je spendeert. Stond ook niet op de bon. Was volgens haar een systeemfout en er werd een formuliertje ingevuld voor die extra VIP punten.

Zelfde grapje ook uitgehaald. Had inmiddels 2800 VIP punten staan, Brickbank + VW meegenomen voor €10. 30VIP punten op de bon (van de €10), maar dat klopte volgens de cassiere niet. Ook daarvoor een formuliertje ingevuld dat er nog 450 VIP bij moeten (ze haalde die 30 er niet eens af! :+ )

Dus al met al een flinke bult lego erbij voor relatief weinig :)

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
VIP punten gaan over gespendeerde euro's. Anders is het korting over korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
De Rikster schreef op zondag 16 april 2017 @ 22:28:
Vandaag Palace Cinema gebouwd die ik had besteld met 3x vippunten. Had hele lage verwachtingen vanwege de toch wel slechte reputatie van deze set maar ik ben blij verrast. Ik moest sowieso een hoekgebouw hebben (andere zijde is BB) maar nu hij in elkaar staat is het toch wel een imposant ding geworden zo. Ik snap de kritiek wel ergens natuurlijk, het interieur is karig, de auto is fucking lelijk (maar ik geef niet om playability en accessoires) en de facade is niet zo gedetailleerd als andere modulars maar het pannendak en het bord maken het wel tot een interessante toevoeging in het straatje.

Al met al, valt het me meer dan mee en ik ben tevreden dat ik hem toch heb aangeschaft. Nu een mooi rijtje op de kast staan met van links naar rechts: PC, PR, PS, DO en BB. Volgende op de lijst is AS en ik ben weer helemaal b(l)ij. De sets die uit productie zijn zal ik sowieso niet gaan kopen want ik vind deze al duur zat..
Mooi dat een set van €139 waarvan je onderhand verwacht dat ie tegenvalt, toch meevalt :-) Maar idd, nu heb je wel een mooie straat bij elkaar! Ga je hem op volgorde van release naast elkaar zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
Señor Sjon schreef op maandag 17 april 2017 @ 11:12:
VIP punten gaan over gespendeerde euro's. Anders is het korting over korting.
Klopt, dat wisten wij ook, maar de caissière vond van niet :p.

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houtkern
Zijn er speciale set die alleen verkrijgbaar zijn bij Legoland (Billund)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapoen
Houtkern schreef op maandag 17 april 2017 @ 21:15:
Zijn er speciale set die alleen verkrijgbaar zijn bij Legoland (Billund)?
Als ik mij niet vergis:
Afbeeldingslocatie: https://images.brickset.com/sets/images/40166-1.jpg?20160105094240166 Legoland Train

Van deze ben ik niet zeker, het kan ook een gelimiteerde set zijn:
Afbeeldingslocatie: https://images.brickset.com/sets/images/4000010-1.jpg?201312051121
4000010 Lego House
Bij Billund Airport zet brickset dat deze beperkt was tot 10000 exemplaren, maar over de Lego house set zeggen ze niets. Dus mijn excuses indien deze set niet meer verkrijgbaar blijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
De 40166 LEGOLand trein kan je ook bij een aantal webshops bestellen voor > 35 Euro ( Ik weet niet hoeveel deze set in LEGOLand kost).

4000010 LEGO House kan je enkel in diverse winkels in Billund kopen en NIET in LEGOLand zelf.

Billund Airport, is die nog verkrijgbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuattroNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:25

QuattroNL

It is I.

Hoe liggen de prijzen van sets in Billund? Interessant genoeg of zijn ze duurder dan online stores?
Hebben ze altijd interessante acties of zijn ze daar karig mee?

Nog do's en don't in Billund? (ik ga volgende week)

Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
QuattroNL schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:33:
Hoe liggen de prijzen van sets in Billund? Interessant genoeg of zijn ze duurder dan online stores?

Ik ga ook volgende week :)

LEGO is duurder in Denemarken, dus don't buy :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58
chrisO schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 09:55:
De 40166 LEGOLand trein kan je ook bij een aantal webshops bestellen voor > 35 Euro ( Ik weet niet hoeveel deze set in LEGOLand kost).

4000010 LEGO House kan je enkel in diverse winkels in Billund kopen en NIET in LEGOLand zelf.

Billund Airport, is die nog verkrijgbaar?
Ik heb half november via een Tweaker nog een Billund Airport aangeschaft, kostte me €56.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online

Ik ben er alweer 2 jaar geleden geweest op een normale doordeweekse dag, we zaten op een park 45 minuten rijden van billund.

We waren er op tijd.
Weet niet of je al kaartjes heb aangeschaft.
Vaak zitten er in lego catalogussen die je in de winkels ziet 1 gratis kaartje. Mensen van 65 jaar en ouder betalen iets minder (mijn pa was ook mee vandaar dat ik dit weet).

We waren er rond de openingstijd was redelijk druk bij de ingang maar goed te doen. In het park ligt alles goed bij elkaar in bijvoorbeeld een efteling heb je veel meer het idee dat je heel veel aan het lopen bent om naar een volgende attractie te gaan. Kreeg in het begin een soort madurodam gevoel bij een gedeelte.

Er valt echt veel te zien. Attracties zijn niet gigantisch eng dingen gaan niet over de kop enzo. Mijn dochter die was toen 8 is overal ingeweest en vond het echt geweldig.

In een hele dag kun je heel veel doen heb niet het idee dat we echt alles gehad hadden er was nog een soort verkeerspark daar zijn we niet geweest.

Inderdaad qua sets/prijzen hoef je het absoluut niet te doen. Lego in Denemarken is gewoon duurder dan in NL.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
In de Wijnegem (Antwerpen) Lego store hebben ze nog mini Kever's op voorraad, ik heb er net nog eentje meegekregen. En de 100 VIP punten voucher werd zonder problemen gecumuleerd met de 3x VIP actie.

Het was gek om te zien hoe massaal men die 3x VIP punten inslaat, ik heb één iemand een Kwik-E Mart, Ghostbusters HQ en Assembly Square door het shopping centrum zien sleuren :9 In de winkel zelf zag ik nog meer dure aankopen voorbijkomen, en dat tijdens een dinsdagmiddag van een werkweek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Ik heb me idd ook laten verleiden door de 3x VIP punten: GB HQ aangeschaft, wat een geld man :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
almightyarjen schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:41:
Ik heb me idd ook laten verleiden door de 3x VIP punten: GB HQ aangeschaft, wat een geld man :')
€399,99 ... Geeft je dus €59 aan punten korting op een volgende aankoop, terwijl je nu nog steeds €400 voor de GBHQ hebt betaald. Maar ... Als je half november vorig jaar bij John Lewis de GBHQ had gekocht dan had je door de gezakte Britse pond inclusief verzending naar NL er maar €296 voor betaald! >:)

Maar goed, voor wie die kans gemist had is deze 3x VIP punten actie wel een aardig alternatief. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Haay schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:49:
[...]

€399,99 ... Geeft je dus €59 aan punten korting op een volgende aankoop, terwijl je nu nog steeds €400 voor de GBHQ hebt betaald. Maar ... Als je half november vorig jaar bij John Lewis de GBHQ had gekocht dan had je door de gezakte Britse pond inclusief verzending naar NL er maar €296 voor betaald! >:)

Maar goed, voor wie die kans gemist had is deze 3x VIP punten actie wel een aardig alternatief. :)
Ja ik heb te lang getwijfeld. Ik heb besloten dat ik hem een paar jaartjes hou en gebruik in mijn video's en dat ik hem dan weer verkoop op BL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Kapoen schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:39:
In de Wijnegem (Antwerpen) Lego store hebben ze nog mini Kever's op voorraad, ik heb er net nog eentje meegekregen. En de 100 VIP punten voucher werd zonder problemen gecumuleerd met de 3x VIP actie.

Het was gek om te zien hoe massaal men die 3x VIP punten inslaat, ik heb één iemand een Kwik-E Mart, Ghostbusters HQ en Assembly Square door het shopping centrum zien sleuren :9 In de winkel zelf zag ik nog meer dure aankopen voorbijkomen, en dat tijdens een dinsdagmiddag van een werkweek.
volgens mij moet ik ook maar proberen die assembly square te regelen donderdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Eigenlijk heb ik niet zoveel profijt gehad van de 3x VIP actie om eerlijk te zijn. Bij het begin van de Kever actie anticipeerde ik al op een snelle uitverkoop van deze poly, dus plaatste ik een minimum bestelling om deze te krijgen. Enkele dagen later kwam dan ineens 'out of the blue' die VIP actie |:(

Vandaag heb ik alleen maar een aantal PaB bekers gevuld omdat ik nog wat wil wachten met Assembly Square en binnenkort zit die R2-D2 poly er weer aan te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik heb de UCS R2-D2 al. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
almightyarjen schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:41:
En ik ga denk ik toch maar de palace cinema aanschaffen vanwege 3x vip. Dan heb alles vanaf pet shop muv assembly square. Hoef ik straks ook geen spijt te hebben als ie opeens uit de handel is. 3x vip is toch meegenomen.

En het, als anderen 1 set van 400 kopen dan vallen mijn uitgaven nog mee haha. Dat argument gebruik laatste tijd wel vaak....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
Gim schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 17:03:
[...]

En ik ga denk ik toch maar de palace cinema aanschaffen vanwege 3x vip. Dan heb alles vanaf pet shop muv assembly square. Hoef ik straks ook geen spijt te hebben als ie opeens uit de handel is. 3x vip is toch meegenomen.

En het, als anderen 1 set van 400 kopen dan vallen mijn uitgaven nog mee haha. Dat argument gebruik laatste tijd wel vaak....
Hier heb ik ook last van ja.. volgende week in de vakantie de Silent Mary eens in elkaar zetten O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutsger
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:51
Een paar weken terug heb ik in Oberhausen de Ferrari F40 aanheschaft. Leuke build! De VW T1 en de Mini had ik al.

Ik was nog geen Vip en wilde dat wel worden. De verkoopster heeft mijn e-mailadres ingevoerd maar waarschijnlijk een typefout gemaakt want ik heb geen mail ontvangen. Ik heb de bon nog wel. Kan ik nog zelf een account aanmaken en deze aankoop invoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
prutsger schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 19:25:
Een paar weken terug heb ik in Oberhausen de Ferrari F40 aanheschaft. Leuke build! De VW T1 en de Mini had ik al.

Ik was nog geen Vip en wilde dat wel worden. De verkoopster heeft mijn e-mailadres ingevoerd maar waarschijnlijk een typefout gemaakt want ik heb geen mail ontvangen. Ik heb de bon nog wel. Kan ik nog zelf een account aanmaken en deze aankoop invoeren?
Toen ik mijn allereerste aankoop via de Lego webshop maakte had ik ook nog geen VIP account. Dat heb ik toen aangemaakt, en vervolgens heb ik contact opgenomen met de klantenservice om achteraf alsnog de VIP punten voor die aankoop te krijgen. Dat was zonder problemen te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Heeft iemand van jullie trouwens weleens geprobeerd om een pakket van de Lego webshop bij zo'n DHL afhaalpunt te laten bezorgen? Wanneer zo'n grote bruine doos afgeleverd bij me thuis dan is het gelijk duidelijk dat er Lego besteld is... maakt het lastig wanneer iets als verrassing bedoeld is :P Moet je dan naderhand even bellen met de klantenservice zodat zij dit manueel in een geplaatste bestelling kunnen verwerken... of kan het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
almightyarjen schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:51:
Ja ik heb te lang getwijfeld. Ik heb besloten dat ik hem een paar jaartjes hou en gebruik in mijn video's en dat ik hem dan weer verkoop op BL :)
Je doet dit vaker met sets, tegenvallende sets uitgezonderd? Kopen voor gebruik in video's en daarna weer verkopen? Maar we kunnen dus iets van een Ghost Train verwachten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024

Prijzen in Billund liggen hoger, gezien de BTW in Denemarken hoger is dan hier.
De set van het vliegveld heb ik 3 weken terug zelf ook nog meegenomen, lagen er nog een aantal en geen idee hoeveel nog in de opslag.
Ze doen het erg slim met die set, hoe meer je er koopt hoe duurder ze worden.
1 of 2 zijn ze iets van 55 euro, 3 of 4 zijn ze ineens 88 en 5 of meer betaal je 120 per doosje ^_^

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Gim schreef op woensdag 19 april 2017 @ 08:27:
[...]

Je doet dit vaker met sets, tegenvallende sets uitgezonderd? Kopen voor gebruik in video's en daarna weer verkopen? Maar we kunnen dus iets van een Ghost Train verwachten? :)
Ja en nee. Op dit moment heb ik nog genoeg opslag ruimte voor de sets, maar het einde komt in zicht en dan moet ik wel gaan beginnen met rouleren; telkens dezelfde sets in de video's gaat ook vervelen. Treinen rouleer ik niet: die worden toegevoegd aan de verzameling als ik er weer eentje koop. De ghost train vind ik echt helemaal niets dus helaas, die zal je niet snel in een video voorbij zien komen :D

Pagina: 1 ... 95 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer.
Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen verzameltopic.
Voor V&A zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor nepperds, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic

Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked. >:)