Basicly een schilderijKapoen schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 12:41:
[...]
Dat zijn veel VIP pointsWat heb je aangekocht?

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Basicly een schilderijKapoen schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 12:41:
[...]
Dat zijn veel VIP pointsWat heb je aangekocht?
Nu maak je me nieuwsgierig
VIP punten zijn niet meer dan een potentiële korting op je volgende bestelling bij Lego. Je krijgt 1 punt per euro die je uitgeeft. Per 100 punten krijg je 5 euro korting. Je kan per bestelling kiezen om deze VIP punten uit te geven, of op te potten.himlims_ schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 12:42:
[...]
wat kun je eigenlijk met di VIP punten? (voorbeeldje / screenshot uit shop?)
[ Voor 13% gewijzigd door Kapoen op 04-04-2017 12:56 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Blijft een 'merkending' eigen landgebonden online winkels met soms ook nog aardige prijsverschillen.Kapoen schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 15:03:
Via hun webshop kan je niet kopen in andere landen, maar je mag wel langsgaan in een Lego store ter plaatse. Bij andere webshops zoals Amazon is dat blijkbaar niet nodig, jammer dat Lego wel kunstmatige barrières optrekt.
kokkie20 schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 12:51:
[...]
Bij een winterdorp hoort natuurlijk een kerstman met zijn slee en zijn rendieren (Die heb ik al compleet) Maar wat ik dus wil is die boven het dorp ergens laten "zweven".
Ik zag toen ooit op een foto in google image die gebruikte transparante "pilaren"? om zijn rendieren met slee te laten zweven. Ik zat eerst zelf te denken aan round brick 1x1 transparant maar ben bang dat dat niet echt stabiel is... Iemand enig idee hoe ik het toch kan bouwen zodat het toch stabiel is maar niet echt duidelijk te zien is?
If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!
Dat is de foto waar ik al maanden naar op zoek was
[ Voor 14% gewijzigd door Kapoen op 05-04-2017 09:16 ]
Ja, dat soort dingen: geweldig! Daaraan merk je dat (de meeste) Bricklink winkels worden gerund door echte Lego liefhebbersPin0 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 08:07:
Wellicht kan je de slee een beetje slim op de nok van een dak monteren. Dan hoeft het ook niet zo zichtbaar te zijn en heb je mogelijk toch het vliegeffect.
Even wat anders:
Laats op bricklink een aantal technisch lego mannetjes besteld. Kwam er 1 zonder hoofd. Ik de order nog eens goed nakijken en jawel ik had niet goed de omschrijving gelezen. Toch nog even de verkoper gemaild met de tip om dat in de toekomst duidelijker weer te geven als dat mogelijk is bij bricklink, dat ik het vervelend vond maar dat het mijn eigen schuld was en dat er niets aan te doen is. En hem evengoed een positive feedback gegeven want hij was wel mooi snel met de bestelling.
Krijg ik van de week een email (bijna een maand later) dat hij bij het sorteren het hoofd is tegengekomen en of ik voor de verzendkosten het wil hebben. Tuurlijk!
Zo gezegd zo gedaan... Bricklink is zoveel beter dan Marktplaats! Word ik echt blij van.
Kapoen schreef op woensdag 5 april 2017 @ 09:15:
Dat is de foto waar ik al maanden naar op zoek was![]()
![]()
etc...
Heb je daar per toeval ook een grotere versie van?
Heel knap werk trouwens, later als ik groot ben wil ik ook zo'n foto's nemen
If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!
[ Voor 15% gewijzigd door Goverman op 05-04-2017 10:34 ]
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan
Ik ben wel nieuwsgierig welke sets je zoal in die collectie hebt zitten? Is het allemaal standaard Lego City e.d. spul of zitten er ook zeldzame sets bij ?pixels66 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:17:
Mijn vader kwam ineens met mijn volledige LEGO collectie uit de jaren '90 en 2000 aanzetten. Dit willen we gaan verkopen. Het zit in diverse dozen, en er zit van een groot gedeelte wel een stapel boekjes bij. Wie kan mij verder helpen hoe ik deze partij het beste verkopen kan, en een waarde bepaling kan doen?
Foto's aanwezig. Mocht ik dit hier niet mogen posten, dan bij voorbaat mijn excuses, ik hoor dan graag waar het wel heen moet!
Wil je er (veel) tijd insteken --> alles uitzoeken, schoon en compleet maken en dan afzonderlijk verkopenpixels66 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:17:
Mijn vader kwam ineens met mijn volledige LEGO collectie uit de jaren '90 en 2000 aanzetten. Dit willen we gaan verkopen. Het zit in diverse dozen, en er zit van een groot gedeelte wel een stapel boekjes bij. Wie kan mij verder helpen hoe ik deze partij het beste verkopen kan, en een waarde bepaling kan doen?
Foto's aanwezig. Mocht ik dit hier niet mogen posten, dan bij voorbaat mijn excuses, ik hoor dan graag waar het wel heen moet!
PB verstuurd, partij is in Vraag en Aanbod geplaatst.Haay schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:50:
[...]
Ik ben wel nieuwsgierig welke sets je zoal in die collectie hebt zitten? Is het allemaal standaard Lego City e.d. spul of zitten er ook zeldzame sets bij ?
Bedankt voor je antwoord, deze partij ga ik niet uitzoeken, de volgende partij van m'n schoonouders wel, daar zit Star Wars e.d. in..Speedy schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:50:
[...]
Wil je er (veel) tijd insteken --> alles uitzoeken, schoon en compleet maken en dan afzonderlijk verkopen
Wil je er gewoon vanaf --> Spul op een weegschaal zetten en wegen (excl bakken, boekjes) en dan zit je aan een gemiddelde van 10 euro de kilo (iets meer als je goede town/castle/space sets hebt, minder als het een partij Bellville is, niks als het Bioncle is)
V&A link?pixels66 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:56:
[...]
PB verstuurd, partij is in Vraag en Aanbod geplaatst.
[...]
Bedankt voor je antwoord, deze partij ga ik niet uitzoeken, de volgende partij van m'n schoonouders wel, daar zit Star Wars e.d. in..
[ Voor 71% gewijzigd door Señor Sjon op 05-04-2017 13:50 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Goede zaak idd, kunnen we eindelijk terug naar originele ideeën ipv al die franchise meuk.Snoz Lombardo schreef op woensdag 5 april 2017 @ 21:47:
Vandaag heeft LEGO Ideas bekend gemaakt dat het niet langer projecten accepteert die onder bestaande actieve licenties vallen. Daarbij heeft het ook een lijst gepubliceerd met huidige actieve licenties.
LEGO Ideas blog: License Conflicts and Resolutions
Ook licenties die zijn aangegaan op basis van eerder goedgekeurde LEGO Ideas projecten zijn niet meer beschikbaar voor nieuwe project voorstellen.
Op zich was het volgens mij wel redelijk duidelijk dat dergelijke projecten niet geaccepteerd werden omdat er nog nooit zoiets goedgekeurd is, maar nu is het dus officieel. Ik denk dat we hierdoor een stuk meer originele ideeën gaan zien tussen de voorgestelde projecten.
Nee dat doen ze niet, mits de modular dus niet onder een bepaalde licentie valt (bijv. Ghostbusters). Wat is dan de gemiste kans volgens jou?Sato schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:28:
Gemiste kans, Zo op het eerste gezicht sluiten ze modular's niet uit.
Of lees ik eroverheen?
[ Voor 7% gewijzigd door nlboy op 05-04-2017 22:48 ]
Dat ze Modular's niet duidelijk in de regels uitsluiten, Als je de Ideas regels goed naleest kun je niet anders dan concluderen dat ze kansloos zijn als ze de review halen. (Iets dat keer op keer gebleken is.)Snoz Lombardo schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:30:
[...]
Nee dat doen ze niet, mits de modular dus niet onder een bepaalde licentie valt (bijv. Ghostbusters). Wat is dan de gemiste kans volgens jou?
Nou, de Old Fishing Store is toch wel een soort van Modular, als je ziet hoe groot en gedetailleerd het is. En ik vrees dat het dan ook richting de €150 - €200 zal gaan als verkoopprijs!Sato schreef op donderdag 6 april 2017 @ 02:18:
Dat ze Modular's niet duidelijk in de regels uitsluiten, Als je de Ideas regels goed naleest kun je niet anders dan concluderen dat ze kansloos zijn als ze de review halen. (Iets dat keer op keer gebleken is.)
Maar men blijft ze toch insturen en er wordt ook massaal op gestemd.
Wat mij betreft sluiten ze modular inzendingen dus definitief uit.
Maar ik ga hier verder niet over discussiëren, Het Lego Ideas platform is naar mijn mening vandaag de dag meer een MoC show off site geworden dan het nieuwe ideeën platform waar het eigenlijk voor bedoelt was.
Ik kijk er daardoor zo goed als nooit meer op en zie wel of ik de sets die uitgebracht worden wel of niet wil, Ook zonder mijn stem komen er voor mij mooie dingen uit voort. (Marble Maze, Caterham Super 7.)
Een schilderij waar je ook nog altijd weer (tijdelijk) iets anders van kan maken voor 500 euro, dat is bijna een koopje
[ Voor 82% gewijzigd door harley op 07-04-2017 09:13 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Vallen er een paar af? Er blijven er maar 4 over:Señor Sjon schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 09:24:
[afbeelding]
De komende review vallen er dus per definitie nu al een paar af zoals de GTi, land speeder en Agents of SHIELD. Dan is de boatshop van dezelfde maker en hetzelfde thema als de fishing hut, dus die valt ook wel af. Lego Store hebben ze zelf al een modelletje van bij opening van een winkel, dus die is ook wel klaar..
Ik blijf toch hopen voor de Lego Store, het is imho een mooi model. Daarnaast is de Vintage Tram ook wel leuk.Señor Sjon schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 09:24:
De komende review vallen er dus per definitie nu al een paar af zoals de GTi, land speeder en Agents of SHIELD. Dan is de boatshop van dezelfde maker en hetzelfde thema als de fishing hut, dus die valt ook wel af. Lego Store hebben ze zelf al een modelletje van bij opening van een winkel, dus die is ook wel klaar..
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
Wow, geweldige trailer weer. Ben erg benieuwd naar het eindresultaat.almightyarjen schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 09:42:
Bril-jan-te trailer
[ Voor 10% gewijzigd door bombadil op 07-04-2017 19:26 ]
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
die stenen verwijderaars waren er vroeger ook al.. helaas toen veeeeeel zeldzamer..bombadil schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 19:24:
Speeltje gekocht:
Voor het eerst in 15? jaar wat Lego opbouwen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Laatst al de 42056 gekocht maar wilde wat kleiner beginnen. Eens opbouwen en daarna, denk ik verkopen. Zoveel ruimte heb ik niet om alles te laten staan.
Handig ding zo`n stenen-verwijderraar. Vroeger deden we dat met de tanden
Ook handig dat alles in negen genummerde zakjes zit. Wat ik dan weer niet begrijp is waarom in sommige zakjes een ander zakje zit wat vrij snel ook open moet.
Leuk setje om weer mee te beginnen. En pas maar op, want het werkt verslavendbombadil schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 19:24:
Speeltje gekocht:
[ Voor 44% gewijzigd door Guardian1980 op 07-04-2017 22:07 ]
Ligt helemaal aan jezelf, je kunt toch gewoon alle zakjes openen en door elkaar gooien? Ik doe dat altijd met de wat kleinere sets.mschol schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 21:38:
[...]
persoonlijk vind ik genummerde zakjes een beetje jammer nog steeds..
het maakt het bouwen veel makkelijker..
Whole lot of stars ***
Yes! Die alien minifig is ook aanwezig, daar hoopte ik al op
Nu je het zegt, de hoeveelheid blokjes in de modellen in de jaren '80/'90 was inderdaad redelijk beperkt t.o.v. moderne sets. Ik denk dat Black Seas Barracuda met 909 onderdelen de grootste set was die de Sint mij ooit bracht.Guardian1980 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 21:57:
Hoewel ik toen geen sets had van 2000+ steentjes
Grover!
[ Voor 19% gewijzigd door GeeBee op 08-04-2017 18:45 ]
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Ja Grover gaat al 15 jaar mee de bergen inGeeBee schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 18:38:
[...]
Grover!
Is het pendelen geautomatiseerd (denk het wel hé...) of heb je handmatig geschakeld (nee, toch)?
Ik vind de video zeer mooi in elkaar gezet en zeker de dronebeelden maken het een pareltje. Heb met genot gekeken.
Geweldige Setpixels66 schreef op zondag 9 april 2017 @ 13:26:
Geeft niet, smaken verschillen, mij staat de set wel aan..
Leuk, heb op internet ook al 2 cruciale en simpele aanpassingen gevonden voor de versnellingsbak om frictie te voorkomen.. Kwestie van een onderdeeltje omdraaien, en 2 tandwieltjes van plek verwisselen..triple__vince schreef op zondag 9 april 2017 @ 19:47:
[...]
Geweldige Setveel plezier gehad met bouwen en het eind resultaat mag er zijn. Hierdoor is mijn lego 'passie' weer opgelaaid en ben inmiddels met de 42039 begonnen.
Waar?pixels66 schreef op zondag 9 april 2017 @ 11:07:
Ik kon de verleiding niet weerstaan, en zojuist de Lego Porsche set besteld..
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Nomen nescio
Om de bouwplezier te vergroten (of verergeren), kan je alle zakjes door elkaar doen zonder te sorteren. Denk dat je dan iets langer bezig zal zijn. Is het Poe's X-Wing? Wall-E is een klein/gemiddeld setje. Ik ben met modulairs iets langer bezig met bouwen en grote technic dozen.Bra-Jo schreef op maandag 10 april 2017 @ 12:49:
Ik heb vorige week Wall-E binnengekregen. Leuke set, maar de bouwtijd viel me eerlijk gezegd wat tegen: met een kleine anderhalf uur zat ie in elkaar. Dezelfde ervaring had ik ook al bij mijn vorige set, de X-wing van Star Wars. Hartstikke mooie set, maar voor mijn gevoel te weinig plezier aan beleefd omdat ie te snel klaar was. En dan lees ik hier soms verhalen dat mensen avonden lange met 1 set bezig zijn... Bouw ik dan zo snel? Of heb ik gewoon te simpele sets? Hoe ervaren jullie dit?
Retro Computer hardware: http://bytedelight.com
Tja, LEGO is nou eenmaal een prijzig product als je het afmeet aan "tijd bouw-plezier per prijs".Bra-Jo schreef op maandag 10 april 2017 @ 12:49:
Ik heb vorige week Wall-E binnengekregen. Leuke set, maar de bouwtijd viel me eerlijk gezegd wat tegen: met een kleine anderhalf uur zat ie in elkaar. Dezelfde ervaring had ik ook al bij mijn vorige set, de X-wing van Star Wars. Hartstikke mooie set, maar voor mijn gevoel te weinig plezier aan beleefd omdat ie te snel klaar was. En dan lees ik hier soms verhalen dat mensen avonden lange met 1 set bezig zijn... Bouw ik dan zo snel? Of heb ik gewoon te simpele sets? Hoe ervaren jullie dit?
Ja, ik had hetzelfde. Vrijdag toen ik van de triple-VIP hoorde meteen wat besteld. Zelfde dag werd het al verzonden, en zaterdag had ik het binnen. Zo vlot had ik het ook nog niet eerder gehad!Señor Sjon schreef op maandag 10 april 2017 @ 14:57:
Afgelopen vrijdag besteld bij S@H en zaterdag binnen. Zo vlot heb ik het nog nooit gehad. Mijn bestelling van gisteravond (Brick Bank) heeft Lego nog niet verlaten.
[ Voor 15% gewijzigd door Haay op 10-04-2017 16:31 ]
Aangezien de meeste setjes van (rond) 100 blokjes ook 10 euro kosten, kan het allebei? Setjes van 100 parts is denk ik alleen niemand een uur mee bezig. Die zitten toch vaak in 20-30min in elkaar hier en ik bouw vrij sloom.GeeBee schreef op maandag 10 april 2017 @ 14:24:
Ik heb ooit eens een vuistregel gelezen, maar ik weet die niet meer uit mijn hoofd. Was het nou een uur per €10,- waarde of een uur per 100 blokjes? Of... Wie 'm weet mag het zeggen.
Daar ga je heel veel lol aan beleven tijdens het bouwen.Señor Sjon schreef op maandag 10 april 2017 @ 14:57:
Mijn bestelling van gisteravond (Brick Bank) heeft Lego nog niet verlaten.
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Hier staan ze wel allemaal opgebouwd (PS, BB, PR, AS, DO, Palace Cinema). Leuk boekenplank volSeñor Sjon schreef op maandag 10 april 2017 @ 17:07:
Voorlopig blijft ie naast Pet Shop en Parisian Restaurant in de doos. Beetje ruimtegebrek.Maar 3x VIP-punten is effectief 15% korting. Assembly Square is mij nog wat te duur en Detective Office vind ik wat klein. Die is leuk voor de playability, maar de ruimtes binnen zijn klein.
Ouder dan de Petshop heb ik niet, en gezien de prijzen op Bricklinck ga ik daar ook niet aan beginnen.Ik heb toch niet de illusie alle Modulars te verzamelen, dus kan beter cherry picken.
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
yep:bverstee schreef op maandag 10 april 2017 @ 16:27:
Was deze al gepost?
Zo leuk voor €15.
[afbeelding]
Hij staat hier in de 'hond'-configuratie op de eettafel.Rukapul schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:51:
Ik moet ook weer eens wat kopen. Detective OfficeVooralsnog even een zoethoudertje voor de kiddo ivm zwemdiploma:
[afbeelding]
Stiekem vind ik die creator meuk zelf altijd ook erg leuk
Als jeeen LEGO set opbouwt en vervolgens in de kast zet, dan is LEGO inderdaad een prijzig product, maar LEGO is veel meer dan enkel een dure eenvoudige puzzel. Na het bouwen van de set em er mee spelen, haal je de set weer uitelkaar en ga je zelf iets bouwen, of je besteld wat losse steentjes en past wat dingen aan etc...Haay schreef op maandag 10 april 2017 @ 16:29:
[...]
Tja, LEGO is nou eenmaal een prijzig product als je het afmeet aan "tijd bouw-plezier per prijs".Helemaal als je in een sneltreinvaart je set in elkaar zet na het openen van de doos.
[...]
Assembly Square, BrickBank en Palace Cinema nog en dan is de set compleet vanaf Pet Shop. Assembly Square is mij momenteel ook een te grote inslag op m'n portemonnee en eerlijk is eerlijk, heb niet zoveel plek haha. Zit nog te twijfelen of ik gebruik ga maken van de 3x VIP punten. Ofschoon ik BB wel veel leuker en mooier vind, denk ik dat ik toch eerst voor een PC exemplaar ga omdat deze goedkoper is en veel ouder. Zou mezelf toch voor het hoofd slaan als ik me straks bedenk en ik hem alleen nog maar voor de hoofdprijs kan krijgen. Het rationele vs het niet-rationele innerlijke gevecht :-)Señor Sjon schreef op maandag 10 april 2017 @ 17:07:
Voorlopig blijft ie naast Pet Shop en Parisian Restaurant in de doos. Beetje ruimtegebrek.Maar 3x VIP-punten is effectief 15% korting. Assembly Square is mij nog wat te duur en Detective Office vind ik wat klein. Die is leuk voor de playability, maar de ruimtes binnen zijn klein. Ik heb toch niet de illusie alle Modulars te verzamelen, dus kan beter cherry picken.
Die 42039 heb ik zelf al een tijdje in elkaar staan. Erg gaaf setje. Ik kan het nog steeds niet over mijn hart verkrijgen om die Porsche te bestellen hoewel me die erg gaaf lijkt.triple__vince schreef op zondag 9 april 2017 @ 19:47:
[...]
Geweldige Setveel plezier gehad met bouwen en het eind resultaat mag er zijn. Hierdoor is mijn lego 'passie' weer opgelaaid en ben inmiddels met de 42039 begonnen.
Do, or do not. There is no try. - Master Yoda
De PC set spreekt mij niet aan. Leeg van binnen, lelijke auto. Nee, die laat ik lekker.Gim schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 11:26:
[...]
Assembly Square, BrickBank en Palace Cinema nog en dan is de set compleet vanaf Pet Shop. Assembly Square is mij momenteel ook een te grote inslag op m'n portemonnee en eerlijk is eerlijk, heb niet zoveel plek haha. Zit nog te twijfelen of ik gebruik ga maken van de 3x VIP punten. Ofschoon ik BB wel veel leuker en mooier vind, denk ik dat ik toch eerst voor een PC exemplaar ga omdat deze goedkoper is en veel ouder. Zou mezelf toch voor het hoofd slaan als ik me straks bedenk en ik hem alleen nog maar voor de hoofdprijs kan krijgen. Het rationele vs het niet-rationele innerlijke gevecht :-)
Die limo bij Palace Cinema is inderdaad spuuglelijk.Señor Sjon schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 11:52:
[...]
De PC set spreekt mij niet aan. Leeg van binnen, lelijke auto. Nee, die laat ik lekker.
Is volgens mij om een set/product toe te voegen aan je wishlist.himlims_ schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 12:29:
[afbeelding]
^- wat betekenen die hartjes? grijs/rood/voor kwart gevuld, of helemaal
ik begrijp ze niet
Helemaal mee eens, ik heb verschillende piratenschepen (4184,4195, 6243, 6274, 6280, 6285, 6286, 6274,10210, 70413) in- en op een vitrinekast in mijn woonkamer staan. De 10214 tower bridge staat op het dressoir en een 9493 x-wing staat naast de tv in mijn woonkamer. Wat mij betreft niet overheersend maar wel vaak iets waar mensen naar zitten kijken en een gesprek over starten. Hoewel we niet samenwonen heeft mijn vriendin er ook geen commentaar op, ze vindt het wel leuk volgens mijWom schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 09:25:
Puur alleen als displaymodel haal ik al genoeg voldoening uit Lego moet ik zeggen. En het is een goede conversatie-starter als er bezoek is. Nu mag ik van mijn vriendin niet de volledige collectie beneden zetten (Boeoeoeoeoe), maar ik wissel op een bepaalde plaats af en toe van model (voornamelijk auto's in mijn geval). Je merkt dat jong en oud er naartoe getrokken wordt.
We hebben hier ook een veel prijziger beeldje staan, daar heeft nog nooit iemand iets over gezegd. Dus alles is relatief![]()
heb je een link? zijn die er ook voor andere modulars?mschol schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 13:28:
na een maandje of wat uitstel is mijn kickstarter verlichtingssetje voor het Ghostbuster HQ eindelijk verstuurd
Ze hebben meerdere lightsets. De kickstarter zelf is al afgelopen, maar je kunt ze nog bestellen via andere site; https://www.etsy.com/shop/3directionquorumz schreef op woensdag 12 april 2017 @ 06:48:
[...]
heb je een link? zijn die er ook voor andere modulars?
[ Voor 19% gewijzigd door CyBeRSPiN op 12-04-2017 10:23 ]
Als je 10 modulars hebt staan gaat dat nog wel aardig in de kosten lopenCyBeRSPiN schreef op woensdag 12 april 2017 @ 10:21:
Valt wel mee hoor, materiaal kost geen drol maar het is echt een vreselijke klus om die kleine ledjes te solderen (ik kan het weten..). Als dat niet je ding is en je wel een mooi verlichte set wilt, dan valt 75 euro toch best te overzien?
[ Voor 5% gewijzigd door Kapoen op 12-04-2017 11:19 ]
Klopt jaKapoen schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:13:
Dat Lego zelf nog niet op het idee is gekomen om een elegante verlichting uit te brengen begrijp ik niet. Ik meen me te herinneren dat ik vroeger (jaren '80) lichtstenen had die ik kon verbinden met de 12V transformator van mijn treinset (de geel-rode cargotrein).
[ Voor 34% gewijzigd door nlboy op 12-04-2017 12:05 ]
Jouw treinen zijn van een latere generatie (9V) als ik mij niet vergisnlboy schreef op woensdag 12 april 2017 @ 12:00:
[...]
Klopt jaIk heb de 4558 nog ergens liggen.
Vroeger moest ie bij mijn ouders op zolder altijd in het donker rond gaan rijden.
[ Voor 30% gewijzigd door GeeBee op 12-04-2017 17:05 ]
meh, op vrijdag lijken ze wat sneller te leveren dan weekend of net na weekendSeñor Sjon schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:47:
Grrr. de eerste Caterham stond binnen 24 uur op de stoep afgelopen zaterdag, maar mijn vader wil er ook één. Die is zondag besteld (samen met Brick Bank) en die is nog niet voorbij het magazijn.Ik had zo'n goede hoop dat ze altijd snel gingen leveren.
Wil hem ook wel hebben, maar niet voor het geld wat dat ding nu kost. Echt absoluut te duur naar mijn idee, zelfs met 3x VIP punten verrekend.Frieda schreef op woensdag 12 april 2017 @ 15:40:
Door die 3x VIP punten zit ik nu toch wel te twijfelen of ik de Silent Mary zal aanschaffen.. zo mooi, met al die details, maar wat een geld!![]()
heeft iemand deze toevallig al aangeschaft en gebouwd?
Ik mag hopen van wel, omdat je voor die 100 punten naar een echte winkel moet gaan met die kalender voucher.mschol schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:00:
[...]
die 100 extra punten geldt zeker niet icm die 3x vippunten
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq