Vanochtend eens wat foto's gemaakt. Eerst alle pirates, imperial en armada schepen bij elkaar: Alle foto's zijn klikbaar maar de kwaliteit is niet echt goed aangezien ik niet echt een goede camera heb. Op de achtergrond is ook mijn Lego Tower Bridge nog te bewonderen. Pluspunten als je ziet wat ik daar aan heb aangepastKapoen schreef op donderdag 24 november 2016 @ 23:06:
[...]
Mooie aanwinst![]()
Post vooral eens een foto van je groeiende armada zou ik zeggen
*edit* en niet te vergeten, komend jaar komt er waarschijnlijk weer een nieuwe uit, in de PotC serie.
Al zeggen de geruchten nog niet precies welk schip Lego zal uitbrengen.
Nog een foto met alle schepen en de drie red flag schepen

Nog een keer de red flags en vervolgens al mijn niet-PotC-pirates-schepen

Het dek en de achterstevens van de Caribbean Clipper en de Skull Eye's Schooner

De beide PotC schepen tegenover elkaar en het dek van beide schepen, tijdens het maken van deze foto's kreeg ik dat PotC deuntje in mijn hoofd

Achtersteven van de Queen Anne's Revenge en de Black Pearl en vervolgens de Imperial Flagship en Armada Flagship bij elkaar. De Imperialisten hadden de zaakjes duidelijk beter voor mekaar

Achterstevens van de "Flagships" en het benedendek van de Imperial Flagship. Dit benedendek is normaal geheel bedekt. Je kunt de masten met het bovendek makkelijk van het schip afhalen en zo het benedendek bereiken.

Nog wat foto's in portrait, de kapiteinshut in de imperial flagship. Het orgel is echt een leuk detail. Middelste foto nog een keer alle schepen bij elkaar en de laatste foto de bovendekken van de red flag schepen.