Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Het Grote Lego Topic - Deel 4 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 ... 100 Laatste
Acties:
  • 861.029 views

Onderwerpen

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-11 14:07
quelake schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 09:23:
[...]

Kun je je foto ergens anders hosten? De foto werkt niet, en de pagina blijft maar laden hierdoor. Ben wel benieuwd naar je foto!
Bedankt!
Iik zag dat als ik uitgelogd was, dat ik dan zelf de foto ook niet kon zien. Ik heb de foto nu ergens anders gehost.

nogmaals de foto ( andere host )
Afbeeldingslocatie: https://farm2.staticflickr.com/1448/25914293714_73955ae96a.jpg
Ik zal vanavond proberen een WIP-foto te posten van hoe het er nu uitziet.

[ Voor 23% gewijzigd door chrisO op 19-04-2016 11:04 ]

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:21

almightyarjen

When does the hurting stop?

De brug van mijn station is bijna klaar:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZYb8hiP.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6rISwn2.jpg

Ik vind het dak alleen een beetje "leeg". Hebben jullie ideeën wat ik daar zou kunnen neerzetten? Ik kom niet verder dan een billboard of vlaggen. Ik heb een hekel aan vlaggen dus die gaan het iig niet worden. Billboard zou kunnen, maar wat zet je dan op het billboard? Hebben jullie nog ideeën?

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01:23

Fiber

Beaches are for storming.

Helicopter platform...? Schotel antennes...? Groen dak met een paar schapen...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Zonnenpanelen (werkende voor je leds :+)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• dxta
  • Niet online

dxta

Moo!

De naam van je station?

Omelette du fromage!

• OneSixthRoy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-10 20:36
Er hoort niet echt iets op, je zou iets kunnen doen met de donkergrijze tile die je ook voor de muren hebt gebruikt om er iets van strepen op te trekken? Ik vind het juist wel gaaf dat het zo mooi glad is, voelt "kloppend"?

• Gotez
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06:48

Gotez

42

Welcome to lego city, leisure city...

• almightyarjen

almightyarjen

Helikopter platform is wel humor: je landt met je helikopter om vervolgens met de trein verder te reizen :+ Aankomen per trein en verder per helikopter is logischer, maar blijft een niet al te vaak voorkomende situatie.

De naam van het station wil ik op de gevel plaatsen.
Roy Visser schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:15:
Er hoort niet echt iets op, je zou iets kunnen doen met de donkergrijze tile die je ook voor de muren hebt gebruikt om er iets van strepen op te trekken? Ik vind het juist wel gaaf dat het zo mooi glad is, voelt "kloppend"?
Ja nou dat heb ik dus ook wel aan de ene kant idd. Het is niet lelijk ofzo, maar toch.

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-11 19:32
Een lanceerplatform met classic space mocs? Beetje Lego Movie stijl en wat themes door elkaar gooien :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-11 15:13

aerofreak

Steve Jobs

almightyarjen schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 12:19:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik vind het dak alleen een beetje "leeg". Hebben jullie ideeën wat ik daar zou kunnen neerzetten? Ik kom niet verder dan een billboard of vlaggen. Ik heb een hekel aan vlaggen dus die gaan het iig niet worden. Billboard zou kunnen, maar wat zet je dan op het billboard? Hebben jullie nog ideeën?
Zwembad? 8)

Echt gaaf!

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Ja als je dat in een andere kleur tiles doet dan blijft profiel van brug hetzelfde maar breekt het het wel iets..
Dingen erop bouwen is zonde... alleen zonnepanelen zou toepasselijk zijn..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Reinier

\o/

Ik vind een wit dak een beetje gek trouwens. Wel mooi, daar niet van.
Kun je die blauwe ruiten niet ook een beetje breken door er witte/grijze stukken tussen te zetten? Ik heb nog niet vaak een raam gezien met die enorme omvang :)

• almightyarjen

almightyarjen

^^Uhm ja, ik zou het wel wat kunnen breken. Geen idee hoe dat staat, ik zal het eens uitproberen.

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Een paar skylights misschien?

Iets als op het Grand Emporium bijvoorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://www.1000steine.com/brickset/AdditionalImages/10211-1/10211_010.jpg

[ Voor 71% gewijzigd door SandaX op 19-04-2016 15:03 ]

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:04
Ik vind het dak alleen een beetje "leeg". Hebben jullie ideeën wat ik daar zou kunnen neerzetten?
Lift naar het perron maken en dan bovenop je lift-mechaniek, airco-unit, telefoonmast, billboard van de smullers/kiosk/fictieve stations-snack, glazenwassers-kraan/bak, lichtmasten/schijnwerpers :P

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21:46

DikkeBMW

Live '25

Een torentje, als uitzichtpunt voor de eckte treinspottert :P

fookin mad fer it

• chrisO
[...]

• Een LEGO poppetje die het leven niet meer ziet zitten + een aantal agenten die hem/haar willen helpen.
  • Een schilder / schoonmaker die het dak verft / schoon maakt, en dus de reden is dat het dak zo mooi steriel wit is :)
  • graviti + 'artiest'

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

almightyarjen schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:53:
^^Uhm ja, ik zou het wel wat kunnen breken. Geen idee hoe dat staat, ik zal het eens uitproberen.
Niet wit idd en iets van een dakrand bovenop, aircounit, lucht rooster, installatie kastje etc. er op bouwen kan ook nog.

• almightyarjen

almightyarjen

Bedankt voor de tips, zitten veel bruikbare ideeën bij! :Y Skylights gaat alleen niet lukken: er zit ingebouwde verlichting in het dak. Is er toevallig al een schilder-minifig in de series uitgebracht? :?

• chrisO
almightyarjen schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:31:
Bedankt voor de tips, zitten veel bruikbare ideeën bij! :Y Skylights gaat alleen niet lukken: er zit ingebouwde verlichting in het dak. Is er toevallig al een schilder-minifig in de series uitgebracht? :?
Minifig series 10
Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/e1/47/c7/e147c7da96fa3ef0524382f3cef75437.jpg

Bij nader inzien....een minifig bestaat uit te weinig onderdelen. Kun je er geen hotel bovenop bouwen >:)

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:13
almightyarjen schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:31:
In de Modulair pet shop

[ Voor 87% gewijzigd door noodel1988 op 19-04-2016 15:37 ]

Trakt | Last.fm | discogs

• Roeltjuh
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
SpaceKees_ schreef op maandag 18 april 2016 @ 22:45:
[...]

Gdag Freez,

De mercedes Arocs hebben we al.
Daar zijn we op dit moment zelfs heel druk mee bezig.

Wel 1 klein probleempje :
We hebben 2 stukjes over, 2 zwarte koppelstukjes - los van dat er van de allerkleinste stukjes 1 over is, wat normaal is.
we houden echt 2 klikkers/nipples over als we de 5 zakken nr.1 gebouwd hebben !!!

AAARRRRGGGGH :( 8)7

Nou weet ik ook dat ze bij de Lego fabriek elk zakje wegen voordat het in de doos gaat.
We hebben dus de eerste 100 pagina's bouwtekening teruggebladerd, en daarna ook alles in grote stukken weer losgemaakt.
Zoontje boos, en niks gevonden waar deze 2 overgebleven stukjes zouden moeten !

Wat denk je : zien we wat over het hoofd, of zijn er dit keer toch 3 dezelfde koppelstukjes reserve ?!
Bij de Arocs had ik bij de 'nummer 1' en 'nummer 2' zakjes onderdelen over, die in latere stappen wel weer gebruikt werden. Eigenlijk hadden deze dus in de zakjes met hogere nummers moeten zitten, maar om wat voor reden dan ook was dat niet zo.

• Mappy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-11 02:45

Mappy

Piramide van Austerlitz

Ik vind het dak alleen een beetje "leeg". Hebben jullie ideeën wat ik daar zou kunnen neerzetten?
Net als bij een echt station, een paar honderd duiven ;)

If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:08

The Eagle

I wear my sunglasses at night

[afbeelding]

[afbeelding]

Je denkt verkeerd. Draai de indeling van je dak om, maak op die loopbrug een extra terras van voor het dakrestaurant. Heb je een soort van pier. Kun je alsnog wel reclame neerzetten als je wilt. En wellicht wat verrekijkers op muntjes ofzo als uitkijkpunt

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• ghostygod
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-08 18:08
Mappy schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 01:41:
Mythbusters meets Lego :) Een leuke en herkenbare video over hoe je een set bouwt, de Sisyphus van Jason Allemann :D Geen explosies, maar op 11:13 moet je even je ogen dichtdoen!
[video]
Deze wil ik bestellen, ik zit al hier tot nu toe ( is de 1e maal dat ik zoiets bestel)

: https://rebrickable.com/m...etic-sculpture#parts_list

daar zie ik bij bricklink 96% staan, hoe weet ik nu wat de 4 % ontbrekende stukken zijn ?

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-11 02:21
Ik heb van de week 2 dozen lego gekocht, zit van alles tussen van lego uit mijn jeugd (1980 - 1990) tot een aantal stuks lego city van een paar jaar geleden. Ben alles nu aan het schoonmaken en grofweg aan het sorteren. Er zit echter ontzettend veel klein grut bij, is het de moeite om dat te sorteren?

En hebben jullie tips hoe ik erachter kan komen welke sets er in kunnen zitten? Ik heb een aantal grote voertuigen gevonden en heb een bouwbeschrijving van een oud tankstation erbij gekregen. Verder zit er niets bij.

• SpaceKees_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 04-11 23:48
AppieNL schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 00:13:
Wat zijn klikker/nipples?

1 van deze varianten?

Voor de meeste van deze parts hoef je je geen zorgen te maken namelijk. Pins zijn standaard wel meer dan 1 reserve per bag nummer. Als je part #15100 over hebt uit dat lijstje, dan is er meestal wel wat misgegaan.
Goedeavond AppieNL,

Bedankt voor je mail en hulp.
We hebben alleen twee stuks pin nummer 2780 in zwart over - :(
de zgn. Pin with Friction Ridges Lengthwise WITH Center Slots

Ik zit nu op pagina 120 van de bouwtekening, heb ook al even goed alles teruggebladerd.

Dan overweeg ik toch maar verder te gaan met bouwen.
Of is dat niet slim ?
Ook gezien de andere reactie : dat een paar onderdelen van zak nr 1. en 2., in het vervolg nog wel weer gebruikt worden ...

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-11 21:15
Van die zwarte pin's ga je er wel meer overhouden, Die zitten er tegenwoordig ook als reserve onderdelen bij.

Niets om je zorgen over te maken, Veel bouwplezier.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

• keverjeroen
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-11 12:36
De eerste officiele foto's van de Friends 'roller coaster' zijn er. Ondanks alle speculaties van te voren vind ik het niet heel bijzonder.. :|

Afbeeldingslocatie: http://www.bouwsteentjes.info/wp-content/uploads/2016/04/wp-1461128733225.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bouwsteentjes.info/wp-content/uploads/2016/04/wp-1461128739061.jpg

Bron: http://www.bouwsteentjes....ller-coaster-beschikbaar/

Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

keverjeroen schreef op woensdag 20 april 2016 @ 11:59:
De eerste officiele foto's van de Friends 'roller coaster' zijn er. Ondanks alle speculaties van te voren vind ik het niet heel bijzonder.. :|

[afbeelding]

[afbeelding]

Bron: http://www.bouwsteentjes....ller-coaster-beschikbaar/
Ik mis idd wat hoogte.. maar even afwachten hoe hij in het echt is en hoe snel de karretjes gaan.

Die hotdog van is wel cool gedaan :)

• Speedy
  • Laatst online: 17-11 08:23
kleinelievewolff schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 23:32:
Ik heb van de week 2 dozen lego gekocht, zit van alles tussen van lego uit mijn jeugd (1980 - 1990) tot een aantal stuks lego city van een paar jaar geleden. Ben alles nu aan het schoonmaken en grofweg aan het sorteren. Er zit echter ontzettend veel klein grut bij, is het de moeite om dat te sorteren?

En hebben jullie tips hoe ik erachter kan komen welke sets er in kunnen zitten? Ik heb een aantal grote voertuigen gevonden en heb een bouwbeschrijving van een oud tankstation erbij gekregen. Verder zit er niets bij.
Als ik zelf een partij heb zonder handleidingen zoek ik de unieke onderdelen er tussenuit (bv bedrukte delen, of grotere onderdelen). Die op Bricklink opzoeken en dan is het vrij snel terug te herleiden.

Flickr | Lego collectie

• DJ-Theo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-11 11:14
Freez schreef op maandag 18 april 2016 @ 17:26:
[...]

Recent nog mijn Unimog voor 150 euro verkocht. Meestal gaan ze 2e hands rond die prijs weg op marktplaats.

Persoonlijk vond ik de build minder leuk en veel herhalende zaken in het onderstel.
Een leukere optie is misschien wel de nieuwe Mercedes Arocs ipv de Unimog.
Ik zit een beetje in dubio. Ik heb op MP een Unimog 8110 gevonden nieuw in doos. De koper zegt hem vorige week gewonnen te hebben met een bingo avond. Echter lijkt me de prijs veel te mooi om waar te zijn namelijk 130,- Ik kan hem niet ophalen dus zal hem moeten laten versturen.

Is dit te mooi om waar te zijn?

Twijfel, twijel...

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
DJ-Theo schreef op woensdag 20 april 2016 @ 16:15:
[...]

Ik zit een beetje in dubio. Ik heb op MP een Unimog 8110 gevonden nieuw in doos. De koper zegt hem vorige week gewonnen te hebben met een bingo avond. Echter lijkt me de prijs veel te mooi om waar te zijn namelijk 130,- Ik kan hem niet ophalen dus zal hem moeten laten versturen.

Twijfel, twijel...
In welke plaatst? Misschien kan je hier iemand vinden die hem persoonlijk ophaalt en daarna aan jou verkoopt.

• DJ-Theo
Agelo, nooit van gehoord maar dat geeft marktplaats aan.

• keverjeroen
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-11 12:36
[...]

Twijfel, twijel...
If it sounds too good to be true it probably is...

In geval van twijfel altijd ophalen. Toch zonde als je 130,- kwijt zou raken..

Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-11 18:06
[...]

Twijfel, twijel...
Geen ophalen en zo'n (laag) bedrag dat schreeuwt oplichter. "Bingo avond" met een model uit 2011 nieuw in doos? Hoe verzinnen ze het.

• DJ-Theo
Heb niet gevraagd of ik het kon ophalen maar het is mij te ver weg. De redenen waarom ik twijfel:
- Gewonnen op een bingo avond? Model wordt al lang niet meer verkocht.
- Lage prijs? Vergelijkbare advertenties staan voor minimaal 225,-
- Reageerde meteen na mijn bod en was akkoord. Na 2 uur meteen bericht of ik nog interesse heb i.v.m. andere bieders.
- Geld naar zijn zoon overmaken omdat we bij dezelfde bank zitten. Echter met een rare achternaam die totaal niet overeen komt met de naam waarmee hij op MP actief is.

Ik heb het rekeningsnummer al gecontroleerd en niks gevonden. We hebben al een overeen komst maar ik zal aangeven dat de deal niet doorgaat. Inmiddels ook alweer 2 berichten gekregen of ik geen interesse meer heb.

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-11 19:21
DJ-Theo schreef op woensdag 20 april 2016 @ 18:11:
Heb niet gevraagd of ik het kon ophalen maar het is mij te ver weg. De redenen waarom ik twijfel:
- Reageerde meteen na mijn bod en was akkoord. Na 2 uur meteen bericht of ik nog interesse heb i.v.m. andere bieders.
- Geld naar zijn zoon overmaken omdat we bij dezelfde bank zitten. Echter met een rare achternaam die totaal niet overeen komt met de naam waarmee hij op MP actief is.

Ik heb het rekeningsnummer al gecontroleerd en niks gevonden. We hebben al een overeen komst maar ik zal aangeven dat de deal niet doorgaat. Inmiddels ook alweer 2 berichten gekregen of ik geen interesse meer heb.
Persoonlijk als ie zo aan het dringen is zal ik het lekker laten voor wat het is :)

2250 WP Zuid PVoutput

• AppieNL
Ik heb het rekeningsnummer al gecontroleerd en niks gevonden.
Waarschijnlijk omdat z'n eigen rekening nummer (dus niet van z'n zoon met de vage naam) al bekend is bij de politie? :D

Maar goed, heel verstandig om het af te breken.

Verwijderd

Heb niet gevraagd of ik het kon ophalen maar het is mij te ver weg.
Zit het in één van de uithoeken van Nederland? Ook dat zie je vaak bij oplichters, die kiezen opzettelijk een vermeende standplaats waarbij het gros van de Nederlanders het spul moet laten versturen.

• SpaceKees_

Twee vragen :

1. Als je dit zo leest, zitten er heel veel rare situaties, en vreemde redenen aan het verhaal.
Is er eigenlijk iets wat wel standaard en gebruikelijk is voor een transactie ?

2. Wil je alleen van de deal af ? ;w
of ook achterhalen wie het is en of het echt een valse deal /oplichter is ? })
In het laatste geval zou ik wat hulp vragen, en goed zoeken.
Maar dat kost heel veel energie, en wellicht tijd.

Je zou bijvoorbeeld kunnen vragen of hij even kan mailen naar welk adres de doos terug moet als er toch iets mee is.
Doet hij dat wel, dan kan je het adres natrekken.
Doet hij dat niet, dan is dat een mooie reden om van de deal af te zeggen.

• almightyarjen

almightyarjen

Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2016 @ 18:35:
[...]

Zit het in één van de uithoeken van Nederland? Ook dat zie je vaak bij oplichters, die kiezen opzettelijk een vermeende standplaats waarbij het gros van de Nederlanders het spul moet laten versturen.
Dacht ik ook aan en idd: een gat ergens in Twente

• DJ-Theo
Heb een uur geleden aangegeven dat ik er toch van af zag. Toen ik net keek was de advertentie al verwijderd :')

Laats al een keer hetzelfde meegemaakt. Geboden op de 9398 4x4 Crawler. Die werd ook aangeboden ergens in het noordelijkste puntje van Groningen. Reageerde ook direct en ging akkoord met een laag bod. Toen ik aangaf hem die middag wel op te kunnen halen kreeg ik als reactie terug dat ze die week bij haar moeder was aan de andere kant van Nederland ;w

• SpaceKees_
Sato schreef op woensdag 20 april 2016 @ 02:42:
Van die zwarte pin's ga je er wel meer overhouden, Die zitten er tegenwoordig ook als reserve onderdelen bij.

Niets om je zorgen over te maken, Veel bouwplezier.
Gdag Sato,

Dat er van de kleine onderdelen altijd wat reserve bij zitten weet ik.
Maar nooit meer dan 1 van het dezelfde toch ?

• SpaceKees_
DJ-Theo schreef op woensdag 20 april 2016 @ 19:41:
Heb een uur geleden aangegeven dat ik er toch van af zag. Toen ik net keek was de advertentie al verwijderd :')

Laats al een keer hetzelfde meegemaakt. Geboden op de 9398 4x4 Crawler. Die werd ook aangeboden ergens in het noordelijkste puntje van Groningen. Reageerde ook direct en ging akkoord met een laag bod. Toen ik aangaf hem die middag wel op te kunnen halen kreeg ik als reactie terug dat ze die week bij haar moeder was aan de andere kant van Nederland ;w
Verstandig !

Ga jet het nog verder ergens melden ?
heb je een email of tel nr ?

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-11 21:15
SpaceKees_ schreef op woensdag 20 april 2016 @ 23:29:
[...]

Gdag Sato,

Dat er van de kleine onderdelen altijd wat reserve bij zitten weet ik.
Maar nooit meer dan 1 van het dezelfde toch ?
Vroeger niet, Tegenwoordig wel.
De zwarte pinnen vind je nu vaak in kleine zakjes waar enkel zwarte pinnen inzitten in een vast aantal, Als er meer nodig zijn dan gaan die met ander klein spul in een vergelijkbaar zakje.
Beide zakjes bevatten dan een reserve pin.

Maar het wordt nog erger, Grote sets zijn opgedeeld in genummerde secties en elke sectie bevat reserve onderdelen.

Het is dus niet vreemd dat je soms 4 of 5 reserve pinnen overhoud.
Zolang het niet groter is dan een zwarte pin met frictie is het reserve, Is het wel groter dan heb je waarschijnlijk ergens iets gemist.
Al kan dat onderdeel ook nog wel eens enkel voor het alternatieve model zijn, En een onderdeel teveel in een set komt ook nog wel eens voor.
Lego weegt de sets wel tijdens de productie maar daar zit een marge op waardoor kleine afwijkingen er niet tussenuit gehaald worden.

Soms helpt het om een goede review te raadplegen, De betere hebben vaak een foto met alle reserve onderdelen erop.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

• kleinelievewolff
[TAG]Speedy schreef op woensdag 20 april 2016 @ 13:59:
[...]

Als ik zelf een partij heb zonder handleidingen zoek ik de unieke onderdelen er tussenuit (bv bedrukte delen, of grotere onderdelen). Die op Bricklink opzoeken en dan is het vrij snel terug te herleiden.
Ik heb een aantal sets kunnen identificeren inderdaad. Zelfs nog een paar summiere handleidingen kunnen vinden voor de oude sets. Van de week eens kijken of alle onderdelen erbij zitten en anders kijken of ik die nog kan vinden op bricklink.

• SpaceKees_
@kl; L; Wolff

zit er wat leuks tussen ?

• kleinelievewolff
SpaceKees_ schreef op donderdag 21 april 2016 @ 22:48:
@kl; L; Wolff

zit er wat leuks tussen ?
Geen hele grote/speciale sets, heel veel klein spul en heel veel kleine autootjes. Heb wel een stuk of 5 van die "pull back motor" auto-onderstellen gevonden en ontelbaar veel wielen. Daarnaast nog 2 nieuwere sets: 7942 (Off Road Fire Rescue) en 7635 (4WD with Horse Trailer).

En een aantal oudere sets waarvan ik nog moet controleren of alles compleet is:

Jack Stone 4620
Highway construction 6600
Shark's Crystal Cave 6190

Bij elkaar was het toch 10 kg en heb er €50 voor betaald, geen idee wat de gangbare prijs/kg is voor Lego.

• SpaceKees_
kleinelievewolff schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 11:40:
[...]

Geen hele grote/speciale sets, heel veel klein spul en heel veel kleine autootjes. Heb wel een stuk of 5 van die "pull back motor" auto-onderstellen gevonden en ontelbaar veel wielen. Daarnaast nog 2 nieuwere sets: 7942 (Off Road Fire Rescue) en 7635 (4WD with Horse Trailer).

En een aantal oudere sets waarvan ik nog moet controleren of alles compleet is:

Jack Stone 4620
Highway construction 6600
Shark's Crystal Cave 6190

Bij elkaar was het toch 10 kg en heb er €50 voor betaald, geen idee wat de gangbare prijs/kg is voor Lego.
Hee, de 7635, fraaie set - en je weet vast wel dat die erg gewild is ?

En de City bouw vd snelweg/viaduct (6600) ook !

Wij hebben de jeep met paardentrailer. /3
Die kan je makkelijk kwijt.
Door er 1 te verkopen heb je dan je aankoop meer dan terugverdiend. :*)

• kleinelievewolff
SpaceKees_ schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 13:28:
[...]

Hee, de 7635, fraaie set - en je weet vast wel dat die erg gewild is ?

En de City bouw vd snelweg/viaduct (6600) ook !

Wij hebben de jeep met paardentrailer. /3
Die kan je makkelijk kwijt.
Door er 1 te verkopen heb je dan je aankoop meer dan terugverdiend. :*)
Het is niet voor de verkoop/handel, maar als ik door verkoop weer een nieuwe partij kan kopen, is dat wel een optie. Ik heb er echter geen dozen/boekjes bij, dat zal de verkoopprijs vast een stuk drukken? Maar de jongens zijn er nog iets te klein voor nu, dus zet het zolang op de vliering. (een tweeling van bijna 4 die nu net een beetje met Duplo aan het bouwen zijn).

edit: zie dat de jeep met trailer €10+ doet en de 6600 €50+. Die is echter niet compleet, mis zowieso een deel van de poten van de hijskraan.

[ Voor 8% gewijzigd door kleinelievewolff op 22-04-2016 13:51 ]

• SpaceKees_
@Kl;L;Wolff

Die jeep met paardentrailer kan je wel voor 30 euro kwijt, gok ik zo.
Als alles compleet is, opbouwen, paar goeie mooie foto's van maken.
En hup op internet knallen.

Bouwtekeningen kan je ook van internet downloaden en printen - weet je toch wel ?

en dan ...
Gewoon wachten tot iemand em graag wil hebben !

• chrisO
SpaceKees_ schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 14:04:
@Kl;L;Wolff

Die jeep met paardentrailer kan je wel voor 30 euro kwijt, gok ik zo.
Als alles compleet is, opbouwen, paar goeie mooie foto's van maken.
En hup op internet knallen.

Bouwtekeningen kan je ook van internet downloaden en printen - weet je toch wel ?

en dan ...
Gewoon wachten tot iemand em graag wil hebben !
30 Euro ga je er niet voor krijgen. Er staan er diverse van op Marktplaats van +/- 15 Euro, sommige met handleiding.

Staat er zelfs 1 nieuw in doos voor 30 Euro.

• almightyarjen

almightyarjen

Voor de geïnteresseerden: nog een Work In Progress video van de voetgangersbrug:

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:36
Ik vind je filmpjes meestal wel leuk om te kijken maar ik moet wel heel erg proberen om niet misselijk te worden :+ Een statief of een gimball zou dat kunnen verhelpen ;)

• almightyarjen

almightyarjen

^^Je moet ze ook niet op fullscreen zetten :+ Bedankt voor de tip, ik zal er wat mee gaan doen :)

• byob
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-10 00:28
almightyarjen schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 14:21:
Voor de geïnteresseerden: nog een Work In Progress video van de voetgangersbrug:

[video]
Mooi hoor, misschien nog even een afzetlintje voor die opening, niet erg veilig zo :P

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

la_fusion schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 14:25:
Ik vind je filmpjes meestal wel leuk om te kijken maar ik moet wel heel erg proberen om niet misselijk te worden :+ Een statief of een gimball zou dat kunnen verhelpen ;)
for the record: * ToolkiT had er geen last van..

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

kleinelievewolff schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 11:40:
[...]

Volgens mij kan er dan een 0 achter als ik de catawiki/marktplaats bedragen van de kaatste 2 jaar bekijk.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• Rukapul
  • Laatst online: 22:33
In stijl van NS en Prorail: hoever over budget is dat station inmiddels? :P :+

• almightyarjen

almightyarjen

Rukapul schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 17:18:
In stijl van NS en Prorail: hoever over budget is dat station inmiddels? :P :+
rond de 60% :X

• Kapoen
Is dat met of zonder Fyra treinstellen?

• almightyarjen

almightyarjen

Zonder, bij mij alleen werkende treinen :Y

• The Eagle

The Eagle

almightyarjen schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 20:59:
Zonder, bij mij alleen werkende crashende treinen :Y
There, FTFY :Y)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• almightyarjen

almightyarjen

Om ze kunnen crashen moeten ze wel werken :Y

• kauwgomballen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06 19:54
almightyarjen schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 14:21:

[video]
M'n zoon (bijna 7) zat weer met grote bewondering naar het filmpje te kijken (en papa stiekem eigenlijk ook :X )

• Kapoen
almightyarjen schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 20:59:
Zonder, bij mij alleen werkende treinen :Y
Net wat ik hoopte te krijgen als antwoorden _/-\o_ O-)

• almightyarjen

almightyarjen

Ik weet niet wat het is met Eagle, maar hij wil of mijn treinen of mijn monorail in dat station crashen :P

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

Zitten er eigenlijk incheckpaaltjes op je station :D

fookin mad fer it

• The Eagle

The Eagle

almightyarjen schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 10:23:
Ik weet niet wat het is met Eagle, maar hij wil of mijn treinen of mijn monorail in dat station crashen :P
Bijna goed. I want all of the above >:)

• Reinier
  • Nu online

Reinier

\o/

Te gek weer almightyarjen!
Komt er eigenlijk een overkapping boven de roltrappen? Da's wel gebruikelijk dacht ik?

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:20

rammes

koekebakker 1e klas

en wat was zijn dekosten tot nu toe? dat willen we wel weten natuurlijk :D

Ik zou het doen!

• almightyarjen

almightyarjen

Overkapping bij de roltrappen heb ik aan gedacht maar weg gelaten: dat stond erg 'lomp' en blokkeerde het uitzicht. Over de kosten wil ik niet veel zeggen maar laten we het erop houden dat het meer is dan een modaal maandsalaris ;)

Verwijderd

almightyarjen schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 10:23:
ehhh, niet alleen de eagle.......... :P

• Rukapul
  • Laatst online: 22:33
Ik stel voor dat almightyarjen kaartjes gaat verkopen om de MOATC* live bij te wonen. Veel beter dan zo'n Youtube aftreksel, maar zo te zien is er op de Lego zolder geen rekening gehouden met publiek :+

Mother Of All Train Crashes

• almightyarjen

almightyarjen

Rukapul schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 20:39:
Ik stel voor dat almightyarjen kaartjes gaat verkopen om de MOATC* live bij te wonen. Veel beter dan zo'n Youtube aftreksel, maar zo te zien is er op de Lego zolder geen rekening gehouden met publiek :+

Mother Of All Train Crashes
De MOATC wordt gewoon in de woonkamer uitgevoerd hoor :D staatnog wel ergens voor dit jaar op de planning en heb al een idee voor het 'verhaal'. Maar na het station eerst een automatiseringsprojectje :)

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-10 08:48
En als je er dan gewoon entreegeld voor vraagt haal je je investering er waarschijnlijk ook nog uit :D

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Joster schreef op zondag 24 april 2016 @ 08:43:
En als je er dan gewoon entreegeld voor vraagt haal je je investering er waarschijnlijk ook nog uit :D
I'm in!

RatPack #814

• The Eagle

The Eagle

Het probleem is dat ie dan natuurlijk ook een echte tribune uit Lego moet bouwen; we komen niet voor niks natuurlijk, dat hoort er bij. Maar tegen de tijd dat ie daar mee klaar is, is dat station grijs van het stof ben ik bang :P

• AppieNL
Zo'n 2 uur geleden zette Lego dit filmpje op hun facebook.

Porsche komt over 911 uur, ofwel 1 juni.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/52825420/Screenshot%202016-04-24%2014.04.30.png
In het oranje dus, oogt iets minder fel dan normaal Lego oranje (en dus meer als "lava orange"), maar dat kan aan mij liggen. Logo op het stuur lijkt printed piece.

[ Voor 4% gewijzigd door AppieNL op 24-04-2016 15:15 ]

• Speedy
Mag het hopen voor een 300 euro set! Al heeft de praktijk uitgewezen dat ze ook daar gewoon stickers op uitleveren :(
Toevallig vandaag wat stickers losgehaald van sets uit de jaren 80 (zaten op de kop), ging perfect en kon ze gewoon weer gebruiken! Jammer dat ze die kwaliteit al jaren ver achter zich hebben gelaten.

Verder wel erg benieuwd naar de 911

Flickr | Lego collectie

• AppieNL
Ach, zoveel stickers valt er niet eens op dit model te plakken tov het real life model:
- Dashboard (heeft Lego al printed pieces voor)
- Steering wheel Porsche logo (is printed)
- "RS" round tile op de velgen
- Porsche logo op de motorkap.

En hoewel ik schijtmoe word van het gezeik over de prijs op Eurobricks (10cent/onderdeel is gewoon redelijk standaard bij Technic en dan is het nog met een merk dat wel moeilijk doet over hun license fee), hebben wij Nederlanders natuurlijk nog wat leukers: hoeveel wordt deze prijs verhoogt tov Duitsland? Ik gok op 340-350 euro, maar hoop natuurlijk gewoon 300.

Schijnt trouwens dat de 1 juni release alleen voor Lego stores and S@H is, 1 augustus krijgen de "gewone winkels" hem.

[ Voor 11% gewijzigd door AppieNL op 24-04-2016 21:16 ]

• Maximus
  • Laatst online: 06:23

Maximus

There is no substitute

AppieNL schreef op zondag 24 april 2016 @ 15:14:
Zo'n 2 uur geleden zette Lego dit filmpje op hun facebook.

Porsche komt over 911 uur, ofwel 1 juni.

[afbeelding]
In het oranje dus, oogt iets minder fel dan normaal Lego oranje (en dus meer als "lava orange"), maar dat kan aan mij liggen. Logo op het stuur lijkt printed piece.
Super tof. 1 juni is al eerder :D Ge-wel-dig!

PhD i.o.

• ImagineMeAndYou
  • Laatst online: 24-02-2022
Ik ben al een tijdje op zoek naar het perfecte LEGO project voor in mijn toekomstige eigen huisje, die Porsche is perfect

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:44
ImagineMeAndYou schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:33:
Ik ben al een tijdje op zoek naar het perfecte LEGO project voor in mijn toekomstige eigen huisje, die Porsche is perfect
Ik kijk uit naar een goede Porsche LEGO-set, maar heb nog niet echt een idee hoe deze Porsche vorm gaat krijgen. Zijn er al goede foto's beschikbaar? :)

• ImagineMeAndYou
Yonix schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:52:
[...]

Ik kijk uit naar een goede Porsche LEGO-set, maar heb nog niet echt een idee hoe deze Porsche vorm gaat krijgen. Zijn er al goede foto's beschikbaar? :)
Voor zover ik kan zien niet, maar ik gok dat het een 911 model word. Ik ben helemaal weg van dat type Porsches...

• quelake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-11 10:44

quelake

PSN Quelake

Er zijn hier volgens mij wel al wat (summiere) pics langsgekomen volgens mij...

Even googlen levert dit op.

[ Voor 55% gewijzigd door quelake op 25-04-2016 10:58 ]

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

Ik vond de F40 en de Mini heel gaaf, omdat ze zo goed leken op het echt. Omdat de Porsche Technic is, twijfel ik daar een beetje aan. En het is heel duur natuurlijk. Weet het nog niet. Eens afwachten.

fookin mad fer it

• ImagineMeAndYou
DikkeBMW schreef op maandag 25 april 2016 @ 11:04:
Ik vond de F40 en de Mini heel gaaf, omdat ze zo goed leken op het echt. Omdat de Porsche Technic is, twijfel ik daar een beetje aan. En het is heel duur natuurlijk. Weet het nog niet. Eens afwachten.
Het zou inderdaad wel jammer zijn als het model minder op het echt lijkt...

• almightyarjen

almightyarjen

Ik zie wel een hoop panels zitten waardoor het model er wat beter uitziet. Ik zie weinig "gaten".

• SinergyX
  • Laatst online: 17-11 16:45

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[TAG]Speedy schreef op zondag 24 april 2016 @ 20:54:
Mag het hopen voor een 300 euro set! Al heeft de praktijk uitgewezen dat ze ook daar gewoon stickers op uitleveren :(
Toevallig vandaag wat stickers losgehaald van sets uit de jaren 80 (zaten op de kop), ging perfect en kon ze gewoon weer gebruiken! Jammer dat ze die kwaliteit al jaren ver achter zich hebben gelaten.

Verder wel erg benieuwd naar de 911
Vraag me af wat er zo superieur moet zijn aan die 911 tov alle huidige technics cars, zelfs de Ferrari's waren niet eens zo duur.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• AppieNL
DikkeBMW schreef op maandag 25 april 2016 @ 11:04:
Model Team finish van de F40, VW bus of Mini kan je niet gaan vergelijken met Technic. Dat gezegd hebbende zijn er voor de Porsche wel wat nieuwe panels bijgekomen om de vorm van de Porsche 911 zo goed mogelijk na te maken. En zoals gezegd, zitten er heel weinig gaten in de body (in tegenstelling tot zo'n beetje elke officiele supercar hiervoor, die meer om de lijnen ging met soft axles). Zelfs voor MOCers is het vaak een hele opgave om een body te maken zonder gaten met panels.
SinergyX schreef op maandag 25 april 2016 @ 12:09:
[...]

Vraag me af wat er zo superieur moet zijn aan die 911 tov alle huidige technics cars, zelfs de Ferrari's waren niet eens zo duur.
Het simpele antwoord? Zo'n 1500 onderdelen meer dan de Ferrari's of alle supercars ervoor (ofwel een complete Ferrari aan onderdelen meer). Ferrari's die trouwens teerde op technieken van de 8448 en dus niks nieuws brachten. De Porsche komt wel met nieuwe technieken, zoals de flappy panel gearbox.

Edit: vers van Brickset. Complete specs van de set.
Afbeeldingslocatie: http://images.brickset.com/sets//images/42056-1.jpg
2704 parts. Ik dacht 3k, maar is nog steeds 2x een Ferrari :P

Edit2: oh Quelake heeft ook al wat beneden :D

[ Voor 9% gewijzigd door AppieNL op 25-04-2016 15:19 ]

• quelake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-11 10:44

quelake

PSN Quelake

Nu ook officiële persfoto's van de Porsche;

https://twitter.com/lego_group/status/724585775568924676

• chrisO
AppieNL schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:11:
[...]

Het simpele antwoord? Zo'n 1500 onderdelen meer dan de Ferrari's of alle supercars ervoor (ofwel een complete Ferrari aan onderdelen meer). Ferrari's die trouwens teerde op technieken van de 8448 en dus niks nieuws brachten. De Porsche komt wel met nieuwe technieken, zoals de flappy panel gearbox.
Ik denk dat de hoge prijs eerder te maken heeft met:
  • een rete dure Porsche licentie
  • Kosten om al die panels/liftarms in een nieuwe kleur (lava oranje) te maken. ( waarschijnlijk exclusief voor de Porsche)

• AppieNL
Dat ook, maar ik werd een beetje moe van de discussie op Eurobricks, dus ik hield het kort hier :)

Ik ga er van uit dat iedereen de link van brickset wel leest, dus ga dat niet opnieuw herhalen hier, maar leuk dat ze onderdelen in aparte doosjes doen in de grote doos, maar is niet de eerste keer dat ze dit doen. Dit had de 8448 ook al: modular building en dat was inderdaad erg leuk om te doen om te zien hoe een echte auto in onderdelen wordt gebouwd en dan in elkaar wordt gezet.

[ Voor 66% gewijzigd door AppieNL op 25-04-2016 15:33 ]

• Maximus
  • Laatst online: 06:23

Maximus

There is no substitute

AppieNL schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:24:
Dat ook, maar ik werd een beetje moe van de discussie op Eurobricks, dus ik hield het kort hier :)

Ik ga er van uit dat iedereen de link van brickset wel leest, dus ga dat niet opnieuw herhalen hier, maar leuk dat ze onderdelen in aparte doosjes doen in de grote doos, maar is niet de eerste keer dat ze dit doen. Dit had de 8448 ook al: modular building en dat was inderdaad erg leuk om te doen om te zien hoe een echte auto in onderdelen wordt gebouwd en dan in elkaar wordt gezet.
Zeer leuk inderdaad, vooral ook voor de S@H dat het collectors boek er bij komt. Wordt wel een day one purchase en thuis wachten op de postbode :)

PhD i.o.

• Speedy
Die licentiekosten verschillen denk ik niet veel van bv Ferrari, Porsche is VAG en dat hebben ze al meerdere keren gedaan (en bburago heeft ook Porsche schaalmodellen voor 3 euro bij de Action :P).

Gok dat hier buiten veel meer onderdelen ook veel meer ontwikkelwerk van het designteam in is gaan zitten. Buiten dat zal de oplage wel niet zo hoog liggen als een 50 euro setje wat vaak ook gelijk in de prijs door werkt (massa is lagere prijs).

Hij ziet er supergaaf uit in ieder geval! Ga deze idd ook op dag 1 maar bestellen :D

[ Voor 8% gewijzigd door Speedy op 25-04-2016 15:40 ]

Flickr | Lego collectie

• chrisO
Maximus schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:35:
[...]

Zeer leuk inderdaad, vooral ook voor de S@H dat het collectors boek er bij komt. Wordt wel een day one purchase en thuis wachten op de postbode :)
Ik wacht wel 2+ maanden langer, tot die in de (normale) speelgoedwinkels verkrijgbaar is voor 50+ Euro minder.
Dan hou ik meer geld over om onderdelen te kopen voor m'n station/bodemloze put.

• AppieNL
Maximus schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:35:
[...]

Staat volgens mijn niet dat het boek exclusief is voor Lego stores en S@H, zit gewoon in de doos.

Ook leuk is dat in het interview met de designers is te lezen dat dit de "eerste" auto is in deze serie. Ik hoopte al dat dit vervolg zou krijgen en we elke 4-5 jaar weer een supercar mogen begroeten zoals in de 80's/90's.
[TAG]Speedy schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:39:
Die licentiekosten verschillen denk ik niet veel van bv Ferrari, Porsche is VAG en dat hebben ze al meerdere keren gedaan (en bburago heeft ook Porsche schaalmodellen voor 3 euro bij de Action :P).

Gok dat hier buiten veel meer onderdelen ook veel meer ontwikkelwerk van het designteam in is gaan zitten. Buiten dat zal de oplage wel niet zo hoog liggen als een 50 euro setje wat vaak ook gelijk in de prijs door werkt (massa is lagere prijs).

Hij ziet er supergaaf uit in ieder geval! Ga deze idd ook op dag 1 maar bestellen :D
In de RC wereld heeft Porsche blijkbaar nogal een naam om te zeiken over licenties, ik denk dat je deze auto beter daar mee kan vergelijken (ook al is die geen RC), omdat het meer overeenkomt in schaal.

En ja het designteam zal hier wel aardig wat werk in hebben zitten. Flappy panel gearbox is nog geen 1 MOCer gelukt en volgens mij is een double clutch ook nieuw voor Technic.

Ik weet nog niet of ik hem op 1 juni bestel. M'n Nederlandse krenterigheid zegt: wacht gewoon op 1 augustus. Aan de andere kant: ik heb wel nog 85 euro aan VIP points staan.

[ Voor 79% gewijzigd door AppieNL op 25-04-2016 15:45 ]

• SinergyX
  • Laatst online: 17-11 16:45

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

AppieNL schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:11:

Edit: vers van Brickset. Complete specs van de set.
[afbeelding]
2704 parts. Ik dacht 3k, maar is nog steeds 2x een Ferrari :P

Edit2: oh Quelake heeft ook al wat beneden :D
Maar dan nog, neem bijvoorbeeld de 42043, krap 200 euro
Pieces:2793

42039, 24h racer
Pieces:1219, maar is maar 99 euro (dus max 250 in pieces).

Ik ben groot fan van de technic cars (heb er nu 7), maar dit is mij veel te duur. En als dit hun nieuwe standaard wordt voor toekomstige modellen, dan was de 24h mijn laatste model.

Kans is groot dat het beperkte oplage is, ding snel is uitverkocht en daarna enkel in prijs omhoog gaat.

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 25-04-2016 15:49 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1 ... 45 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer.
Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen verzameltopic.
Voor V&A zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor nepperds, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic

Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked. >:)