Vergeet het aantal onderdelen niet, de meeste modulars hebben nog niet de helft aan onderdelen, plus licentiekosten en de prijs klopt aardig.
Maar zoveel groter dan andere lijkt hij toch ook weer niet, tenzij inderdaad die marshmellow meegeleverd wordt. Maar waarom die dan niet bijde apart uitbrengen ?
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Ik vind die foto dan eigenlijk een teleurstelling, die marshmallow-man hoef ik er echt niet naast te hebben, betwijfel zelfs of ik die in elkaar zou zetten. Is dit een MOC (of een HOC
, of zou dit echt een persfoto van Lego zijn?
Edit: Het is een project van Ideas: https://ideas.lego.com/projects/62418.
Edit: Het is een project van Ideas: https://ideas.lego.com/projects/62418.
[ Voor 14% gewijzigd door SeatRider op 20-09-2015 13:09 ]
Nederlands is makkelijker als je denkt
Volgens de geruchten die ik las was het niet zeker dat StayPuft ook in de set zou zitten.harley schreef op zondag 20 september 2015 @ 12:28:
[...]
vind het een forse prijs voor een "modular" huisje.
Maar er dit verklaart het dan wel een beetje.
[afbeelding]
Alhoewel ik het nog steeds een flinke smak geld vind.
Maar een Slimer minifig is dan wel een must have !
En ook van de ecto-1 is dat nog niet zeker dacht ik.
Maar ja, het zou idd wel logisch zijn aangezien 4600 blokjes wel erg veel is voor een gebouw,
tenzij ze heel veel aandacht besteden aan het interieur.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Ik ben bezig met een Octan raffinaderij en daar staan een paar olietanks. Ik wil op deze olietanks een be/ontluchting maken, zo'n gebogen pijp op het dak:

Hoe zouden jullie dit maken? Ik heb al wat geprobeerd met ronde plates op elkar te zetten en dan één kant niet helemaal aandrukken. Maar voordat je een boog van 180 graden hebt is het hele ding nogal hoog. Hebben jullie nog een goed idee?

Hoe zouden jullie dit maken? Ik heb al wat geprobeerd met ronde plates op elkar te zetten en dan één kant niet helemaal aandrukken. Maar voordat je een boog van 180 graden hebt is het hele ding nogal hoog. Hebben jullie nog een goed idee?
Die ecto 1 zal er denk ik zeker niet inzitten.Kapoen schreef op zondag 20 september 2015 @ 14:51:
[...]
Volgens de geruchten die ik las was het niet zeker dat StayPuft ook in de set zou zitten.
Maar ja, het zou idd wel logisch zijn aangezien 4600 blokjes wel erg veel is voor een gebouw,
En staypuft is ook maar een gok gebasseerd op de Ideas afbeelding (waarvan de ecto-1 dus al los is uitgebracht)
Maar er is natuurlijk niks zeker aangezien er niets officieel is, maar er bleek een url naar deze set te verwijzen op de lego site waardoor het wel heel aannemelijk is dat de set er komt.
Die is sowieso altijd duurTeknix1982 schreef op zondag 20 september 2015 @ 15:11:
Ben net weer terug van een goede MP deal
[afbeelding]
Chrome Silver Brick, Round 1 x 1 90 Degree Elbow - No Studalmightyarjen schreef op zondag 20 september 2015 @ 18:32:
Ik ben bezig met een Octan raffinaderij en daar staan een paar olietanks. Ik wil op deze olietanks een be/ontluchting maken, zo'n gebogen pijp op het dak:
[afbeelding]

[ Voor 44% gewijzigd door harley op 20-09-2015 18:48 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
^^Ah thanks! Zoiets zocht ik! Ik zie dat die dingen een Euro of 3 per stuk zijn, zijn er nog goedkopere oplossingen?
Verwijderd
Ik mag aannemen dat er wel een soort van ecto-1 bijzit, net als bij het modulair brandweergebouw. Als je het met de huidige ecto-1 moet doen, mag het wel een erg groot gebouw worden.Kapoen schreef op zondag 20 september 2015 @ 14:51:
[...]
Volgens de geruchten die ik las was het niet zeker dat StayPuft ook in de set zou zitten.

Dat mag ook wel voor die prijsVerwijderd schreef op zondag 20 september 2015 @ 20:45:
[...]
Als je het met de huidige ecto-1 moet doen, mag het wel een erg groot gebouw worden.
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
Het aantal blokjes dat deze set bevat is iets meer dan het dubbele van het modulaire brandweergebouw, dus het is best mogelijk. Hopelijk krijgen we snel een officiële aankondiging.Verwijderd schreef op zondag 20 september 2015 @ 20:45:
[...]
Ik mag aannemen dat er wel een soort van ecto-1 bijzit, net als bij het modulair brandweergebouw. Als je het met de huidige ecto-1 moet doen, mag het wel een erg groot gebouw worden.
Nu niet dat ik een fan ben van de Ghostbusters (ook al is het een franchise uit mijn jeugd), maar deze wil ik wel aanschaffen voor m'n modulaire straat
Ik denk dat Lego een hele slimme zet maakt. Als het een "normaal" gebouw zou zijn geweest vraag ik me af hoeveel er voor die prijs verkocht zouden kunnen worden: alleen de echte GB-fans zouden dat ding dan kopen. Maar nu het een soort Modular schijnt te worden willen alle Modular-fans dat ding eigenlijk ook wel hebben en dan heb je gelijk een veel grotere markt te pakken.
Hoewel ikzelf eerder wat minder van de Modulars was lijkt me die GB-HQ wel erg gaaf en dat brengt mij ook weer een stapje dichterbij om de 4 andere Modulars die "boven" als investering liggen ook aan te breken
Hoewel ikzelf eerder wat minder van de Modulars was lijkt me die GB-HQ wel erg gaaf en dat brengt mij ook weer een stapje dichterbij om de 4 andere Modulars die "boven" als investering liggen ook aan te breken
TRESPASSING (PLEASE BRICKE ME NOT)
Forgive me for i have sinned.
Vandaag was ik toevallig bij de plus (kom ik eens in de maand ofzo)
hebben ze daar een spaaractie met plusbricks om je eigen "lego" winkeltje te bouwen. Zo nep als het maar zijn kan en feitelijk ben ik echt anti imitatielego
(er is ooit een megabricks set tussen de normale lego gekomen en die is gelukkig alweer helemaal terecht en staat in een andere kamer om mee te spelen, wat een troep was dat)
Maar ze hadden ook grondplaten voor 2,99 en ze passen eigenlijk gewoon erg goed. Kleur is wel iets afwijkend maar voor de gebouwen die ik nu aan het bouwen ben voor de halloween diorama kwamen ze eigenlijk wel van pas. Heb genoeg straten grondplaten, maar dat is niet echt halloween met de belijning enzo.
Ik heb nu dus echt 5 hele "neppe" lego grondplaten in mijn collectie.
Forgive me for i have sinned.
Vandaag was ik toevallig bij de plus (kom ik eens in de maand ofzo)
hebben ze daar een spaaractie met plusbricks om je eigen "lego" winkeltje te bouwen. Zo nep als het maar zijn kan en feitelijk ben ik echt anti imitatielego
(er is ooit een megabricks set tussen de normale lego gekomen en die is gelukkig alweer helemaal terecht en staat in een andere kamer om mee te spelen, wat een troep was dat)
Maar ze hadden ook grondplaten voor 2,99 en ze passen eigenlijk gewoon erg goed. Kleur is wel iets afwijkend maar voor de gebouwen die ik nu aan het bouwen ben voor de halloween diorama kwamen ze eigenlijk wel van pas. Heb genoeg straten grondplaten, maar dat is niet echt halloween met de belijning enzo.
Ik heb nu dus echt 5 hele "neppe" lego grondplaten in mijn collectie.
[ Voor 34% gewijzigd door harley op 21-09-2015 13:49 ]
Hoe groot zijn die grondplaten, en in welke kleur? Want 2,99 is wel een koopje natuurlijk.
Zelf laatst 6 grijze 48x48 grondplaten bij Legohuis gehaald voor 10,75 euro per stuk. Goedkoper ben ik ze nog niet tegengekomen, dus misschien een tip voor iemand.
Zelf laatst 6 grijze 48x48 grondplaten bij Legohuis gehaald voor 10,75 euro per stuk. Goedkoper ben ik ze nog niet tegengekomen, dus misschien een tip voor iemand.
32×32 donkergrijs. Zal dadelijk wel FF een foto posten
edit
: ff een foto gemaakt met andere basisplaten en steentjes ter vergelijk voor de kleuren enzo.
De grondplaten zijn wel van iets "harder" plastic gemaakt dus zijn iets minder flexibel dan de originele maar het scheelt niet veel.
edit
: ff een foto gemaakt met andere basisplaten en steentjes ter vergelijk voor de kleuren enzo.
De grondplaten zijn wel van iets "harder" plastic gemaakt dus zijn iets minder flexibel dan de originele maar het scheelt niet veel.

[ Voor 145% gewijzigd door harley op 21-09-2015 15:11 ]
Witte grondplaten zijn trouwens helemaal een drama als ze al bestaan.
Wil dat eigenlijk nog eens voor mijn winter dorp.
Ben alleen bang dat het de kleinere modellen gaat worden.
Hopelijk word ik niet gebricked...:_Ernst_ schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:19:
Hoe groot zijn die grondplaten, en in welke kleur? Want 2,99 is wel een koopje natuurlijk.
https://www.plus.nl/INTER...g-perfecte-supermarkt.pdf
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Laatste pagina: "nu is jou PLUS supermarkt klaar"Fiber schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:58:
[...]
Hopelijk word ik niet gebricked...:
https://www.plus.nl/INTER...g-perfecte-supermarkt.pdf

Heb daar ook naar gekeken nadat ik een witte 16x32 baseplate in een kringloop voor 10ct vond, maar die krengen zijn best prijzig als je daar een aardig dorpje op wil bouwen. 32x32 baseplate bestaat ook maar die zijn helemaal belachelijk duur. Met gewone plates ben je kostentechnisch beter af, wellicht dat op roadplates waarbij de weg is schoongeveegd door de schuiver uit de cottageArunia schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:36:
Witte grondplaten zijn trouwens helemaal een drama als ze al bestaan.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
Dat onderdeel wilde ik ook voorstellen XDalmightyarjen schreef op zondag 20 september 2015 @ 19:54:
^^Ah thanks! Zoiets zocht ik! Ik zie dat die dingen een Euro of 3 per stuk zijn, zijn er nog goedkopere oplossingen?
Anders een stel van deze (of z'n kleine broertje) en anders een stel van deze old school dingetjes
Wat betreft de Ghostbusters set verwacht ik wel een zeer uitgebreid interieur met 4600 onderdelen en hoewel ik de Ecto al gekocht heb, die (of een verbeterde versie) er ook bij.
Whut, had in eerste instantie niet in de gaten dat dat Lego was 
Daar ergerde ik me ook gelijk aan ...almightyarjen schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:16:
[...]
Laatste pagina: "nu is jou PLUS supermarkt klaar"
Die VW busjes zijn gaaf gelukt
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Ik ben eens aan het kijken of ik wat steentjes kan bricklinken, maar dat blijkt toch wel een aardige klus te zijn. Weet iemand een makkelijke manier om van een hele lijst steentjes te kijken bij welke shop(s) je ze het goedkoopst kan halen, zodat je bij zo min mogelijk shops iets hoeft te bestellen?
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
Gaaf! Ik zat te kijken en vroeg me af wanneer ik het model zou zien!
De kraan, is dat ook Lego?
De kraan, is dat ook Lego?
Alles in je wanted-list knallen wat je zoekt, dan "By shop" kiezen op de wanted-pagina en daar bovenin "Sort by" op "Lots (unique)" zetten. Dit wil alleen niet gelijk zeggen dat de shop die de meeste van je gezochte bricks ook daadwerkelîjk de goedkoopste is.DP Kunst schreef op maandag 21 september 2015 @ 21:36:
Ik ben eens aan het kijken of ik wat steentjes kan bricklinken, maar dat blijkt toch wel een aardige klus te zijn. Weet iemand een makkelijke manier om van een hele lijst steentjes te kijken bij welke shop(s) je ze het goedkoopst kan halen, zodat je bij zo min mogelijk shops iets hoeft te bestellen?
precies er zijn wel wat opties.[TAG]Speedy schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:37:
[...]
Heb daar ook naar gekeken nadat ik een witte 16x32 baseplate in een kringloop voor 10ct vond, maar die krengen zijn best prijzig als je daar een aardig dorpje op wil bouwen. 32x32 baseplate bestaat ook maar die zijn helemaal belachelijk duur. Met gewone plates ben je kostentechnisch beter af, wellicht dat op roadplates waarbij de weg is schoongeveegd door de schuiver uit de cottage
er zijn sets waarbij de 16x32 wit meekomt. bv ferrari set en snowboard cross
(heb daar gelukkig een paar van op de kop kunnen tikken).
In mijn vorige winterdorp zat ik wel met dikte verschil van baseplate die afwijkt tov gewone plate.
in de nieuwe 10249 zitten ook weer een stel witte plates.
Dit jaar ga ik voor in de gebouwen de witte plates omruilen met gekleurde en dus de witte gebruiken voor buiten de panden.
Wow, wat een ontzettend mooie collectie voertuigen! Daar is aardig wat werk in gaan zitten! 
Wow! Bij het zien van de screenshot had ik niet door dat het om Lego ging. Ben wel erg benieuwd hoe de stuurinrichting van de trailer werkt. Heb vroeger wel eens een dieplader met meesturende wielen gemaakt en vond het toen lastig om het soepel te laten sturen en om iedere as net iets anders te laten sturen.
Iets heel anders. Na twee weken klussen en verhuizen wonen we nu in een huis met een zolder! En wat maken AFOL's op een zolder? Inderdaad, een Lego-kamer!
Het eerste klusje was het inventariseren van de 9v (en wat RC) rails. Viel me nog niet tegen wat ik verzameld heb met eerdere Marktplaats-aankopen.

Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
Oh nice! Mijn nieuwbouw woning wordt eind oktober opgeleverd. Een zolder 100% dedicated aan Lego heb ik er bij mijn vriendin niet uit kunnen slepen, ze wil nog wel een mooi bureau voor de administratie e.d. maar daar kunnen de treinen ook onder door rijden 
Zelf ben ik wat minder van het bouwen van een stad, ik ga de kamer vooral gebruiken om mijn geautomatiseerde treinen layouts neer te leggen. Dat kan ik dan in alle rust doen ipv alles in een weekend in de woonkamer neerleggen
Zelf ben ik wat minder van het bouwen van een stad, ik ga de kamer vooral gebruiken om mijn geautomatiseerde treinen layouts neer te leggen. Dat kan ik dan in alle rust doen ipv alles in een weekend in de woonkamer neerleggen
Nice! Nog even geduld dan voor jou..
Ik heb trouwens niet 100% van de zolder kunnen inpikken hoor. De voorzolder, washok en een deel van de kasten in de schuine kant moet ik ook inleveren.
Ik heb trouwens niet 100% van de zolder kunnen inpikken hoor. De voorzolder, washok en een deel van de kasten in de schuine kant moet ik ook inleveren.
Aansturing is een servomotor. De uitlijning gebeurd door ouderwetse mechanica, lange en korte stuurstangen.keverjeroen schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 12:19:
[...]
Wow! Bij het zien van de screenshot had ik niet door dat het om Lego ging. Ben wel erg benieuwd hoe de stuurinrichting van de trailer werkt. Heb vroeger wel eens een dieplader met meesturende wielen gemaakt en vond het toen lastig om het soepel te laten sturen en om iedere as net iets anders te laten sturen.
Ik gebruikte vroeger (20 / 25 jaar geleden) de standaard-stuur-onderdeeltjesjadjong schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:20:
[...]
Aansturing is een servomotor. De uitlijning gebeurd door ouderwetse mechanica, lange en korte stuurstangen.
Bij de MKII hebben ze ook een leuk systeem om de assen verschillend te laten sturen. Daar zou je ook nog makkelijk naar kunnen kijken.
Die, of de 8258 Crane Truck, die heeft ook assen waarvan de voorste sterker stuurt dan de achterste
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
De 8880 heeft het ook. Voor een z16 en achter een z8 op de tandheugels als ik me goed herinner.
Weten jullie dat er van 21-27 oktober in de jaarbeurs 'Lego World' is?
Professioneel Heftruck Syndroom
Huh? Tegelijk met Eurospoor? (dan moet ik dus gaan kiezen naar welke beurs ik ga
) Ik dacht dat dat altijd in Zwolle was in het verleden?
We've got that ring of confidence
Nu welNeFoRcE schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:21:
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Is dit event wat de moeite?NeFoRcE schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:21:
Ja maar 19,50 p.p betalen voor entree om te mogen kijken (er zijn geen handelaren) vind ik een vrij fors bedrag.NeFoRcE schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:21:
Dan ga ik liever voor een tientje meer naar legoland duitsland wat een compleet pretpark is. (en daar zijn we dit jaar dus ook geweest tijdens onze vakantie)
Mijn vriendin is er jaren terug eens geweest, het is echt heel erg voor kleine kinderen... ik skip 'm denk ik...
Professioneel Heftruck Syndroom
Voor kids is het geweldig. Overal stapels en stapels lego en duplo om mee te bouwen, levensgrote 'minifigs', veel muziek, etc... En ik moet zeggen, dat ik me als vader er ook altijd goed vermaak. Vind de AFOL-bouwsels toch altijd erg mooi om te bekijken.
Ik ben er 2 jaar geleden geweest. Net wat keverjeroen zegt: ook voor AFOL's is er genoeg te zien imo. Ik denk dat ik dit jaar weer ff een kijkje ga nemen.
Wel zorgen dat je er VOOR 12 uur bent, want dan begint het druk te worden en na 1 uur 's middags is er weinig aan, ook niet voor kinderen!keverjeroen schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:27:
[...]
Voor kids is het geweldig. Overal stapels en stapels lego en duplo om mee te bouwen, levensgrote 'minifigs', veel muziek, etc... En ik moet zeggen, dat ik me als vader er ook altijd goed vermaak. Vind de AFOL-bouwsels toch altijd erg mooi om te bekijken.
Stapels LEGO en Duplo is leuk, todat er 30+ kinderen rond 1 stapel zitten en je over 3 kinderen heen moet zien te klimmen voordat je ook maar 1 steentje LEGO kunt aanraken.
Ik ben altijd doordeweeks geweest, vanaf openingstijd. Dan is het goed te doen.chrisO schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:00:
[...]
Wel zorgen dat je er VOOR 12 uur bent, want dan begint het druk te worden en na 1 uur 's middags is er weinig aan, ook niet voor kinderen!
Stapels LEGO en Duplo is leuk, todat er 30+ kinderen rond 1 stapel zitten en je over 3 kinderen heen moet zien te klimmen voordat je ook maar 1 steentje LEGO kunt aanraken.
En voor nu te laat, maar als je je kid opgeeft voor het Lego Club-magazine, dan heb je voor volgendjaar een kortingsbon voor Lego World.
Krijgen wij in Europa andere acties of gelden deze ook voor ons?
Hallo allemaal, ik lees nu al een tijdje mee in dit topic. De het lego gevoel komt dan ook steeds meer omhoog bij mij. Hebben jullie tips voor leuke sets voor mensen met een krappe beurs?
Om te beginnen: houd heel goed de aanbiedingen thread in de gaten.jovael schreef op donderdag 24 september 2015 @ 07:48:
Hallo allemaal, ik lees nu al een tijdje mee in dit topic. De het lego gevoel komt dan ook steeds meer omhoog bij mij. Hebben jullie tips voor leuke sets voor mensen met een krappe beurs?
Verder zou ik gewoon eens op Marktplaats kijken, als 2e hands geen probleem is.
Let wel op dat je de prijzen wel even vergelijkt, voordat je tot koop over gaat.
Want a cookie?!
De Kerstsets lopen meestal wel gelijk ja, de rest van het jaar krijgen we ook dezelfde polybags als de Amerikanen alleen op andere data (en vice versa).cellkuh schreef op woensdag 23 september 2015 @ 22:32:
Krijgen wij in Europa andere acties of gelden deze ook voor ons?
Ik meen me te herinneren dat we verleden jaar hier in Europa ook zo'n (virtueel) Black Friday event hadden, waarbij één van de kerstdoosjes alleen dat weekend beschikbaar was.
*edit* voor beide acties moet je blijkbaar wel stevig aankopen. Beide zijn te krijgen vanaf $99, hopelijk wordt dat hier in Europa niet 100 euro. Ik zou niet weten wat te kopen.
[ Voor 29% gewijzigd door Kapoen op 24-09-2015 09:47 ]
Die trein is wel serieus cute zeg.Kapoen schreef op donderdag 24 september 2015 @ 08:44:
[...]
De Kerstsets lopen meestal wel gelijk ja, de rest van het jaar krijgen we ook dezelfde polybags als de Amerikanen alleen op andere data (en vice versa).
Ik meen me te herinneren dat we verleden jaar hier in Europa ook zo'n (virtueel) Black Friday event hadden, waarbij één van de kerstdoosjes alleen dat weekend beschikbaar was.
*edit* voor beide acties moet je blijkbaar wel stevig aankopen. Beide zijn te krijgen vanaf $99, hopelijk wordt dat hier in Europa niet 100 euro. Ik zou niet weten wat te kopen.
Toch maar even wachten met het bestellen van die Toy Shop
Want a cookie?!
Ik weet nog wel een set die ik voor dat bedrag zou willen hebben, 42042.
Vandeweek de 42009 besteld, kan die mooi naast de 42043 staan
. Krijg hem vandaag binnen, wordt vanavond dus bouwen als een malle!
Verder ook bezig met een MOC voor een trailer voor de 42043. Dat is nog wel een aardige klus. LDD heeft nog zo z'n beperkingen helaas. Iets met uitlijning van onderdelen en het niet aan kunnen passen van bewegende delen (lineare actuatoren, vering enz)
Vandeweek de 42009 besteld, kan die mooi naast de 42043 staan
Verder ook bezig met een MOC voor een trailer voor de 42043. Dat is nog wel een aardige klus. LDD heeft nog zo z'n beperkingen helaas. Iets met uitlijning van onderdelen en het niet aan kunnen passen van bewegende delen (lineare actuatoren, vering enz)
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
Je zou daarvoor SR3D builder kunnen gebruiken. Daar is op technic gebied wat meer mogelijk. Je kan je LDD model daar ook importen.DP Kunst schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:14:
Ik weet nog wel een set die ik voor dat bedrag zou willen hebben, 42042.
Vandeweek de 42009 besteld, kan die mooi naast de 42043 staan. Krijg hem vandaag binnen, wordt vanavond dus bouwen als een malle!
Een soortgelijke trein is ook te krijgen in de Creator lijn, de 31015.Renquin schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:49:
[...]
Die trein is wel serieus cute zeg.
Toch maar even wachten met het bestellen van die Toy Shop

De kersttrein zou ik ook wel willen, die micro builds vind ik wel leuk.
Dank je! Ik ga die tool vanavond ook maar eens uitproberen, wel niet voor een technic model, maar met LDD kan ik vaak genoeg steentjes niet (snel) op de juist positie plaatsen.almightyarjen schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:45:
[...]
Je zou daarvoor SR3D builder kunnen gebruiken. Daar is op technic gebied wat meer mogelijk. Je kan je LDD model daar ook importen.
Als ik geluk heb, dan hoef ik een virtueel steentje enkel 100+ keer heen en weer te verplaatsen voordat LDD eindelijk door heeft waar ik het steentje wil hebben, als ik pech heb, dan moet ik in LDD eerst alle steentjes in de buurt verbergen
Hopelijk gaat het met behulp van SR3D dan wat sneller met de voortgang van mijn station(netje) .
Ik vond het vorig jaar erg tegenvallen. Als je denkt dat er veel verkoopstandjes zijn waar je leuke losse onderdeeltjes of oude setjes kunt kopen, forget it. Eigenlijk kun je alleen nieuw spul kopen in de enorme Intertoys winkel die in de jaarbeurs is opgebouwd.
En als je met kleine kinderen gaat is het not done om met lege handen naar huis te gaan
Voor de rest het is leuk om per thema van alles te zien wat er te krijgen is en er is voor kids van alles te doen. Ik sla iig over dit jaar.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Verwijderd
ach, ik wacht meestal met grotere aankopen tot dit soort items voorbij komen.Kapoen schreef op donderdag 24 september 2015 @ 08:44:
[...]
De Kerstsets lopen meestal wel gelijk ja, de rest van het jaar krijgen we ook dezelfde polybags als de Amerikanen alleen op andere data (en vice versa).
heb de ferrari voor mijn vriendin al in mijn wishlist staan en voor mij wat lossere items voor de heb
Das ook fijn, 4 donker grijze 15 beams te weinig (ook volgens partlist) en 4 zwarte "te veel" (genoeg volgens de partlist, maar als je gaat bouwen hou je er 4 over)DP Kunst schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:14:
Vandeweek de 42009 besteld, kan die mooi naast de 42043 staan. Krijg hem vandaag binnen, wordt vanavond dus bouwen als een malle!
Twee keer zo lang werk dan gedacht maar dan heb je ook wat

Ook de rode lichtjes aan de zijkant van de post wagons doen het

Verwijderd
wauw, top man. Ziet er gelikt uit zeg !almightyarjen schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 00:23:
Twee keer zo lang werk dan gedacht maar dan heb je ook wat![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nice!
Lego moet echt meer licht opties verzinnen voor AFOLs.. Voegt zoveel toe aan de sets maar de lightbricks zijn waardeloos en technic lampjes zijn het ook net niet. Zelf prutsen met LEDs kost zoveel tijd
Lego moet echt meer licht opties verzinnen voor AFOLs.. Voegt zoveel toe aan de sets maar de lightbricks zijn waardeloos en technic lampjes zijn het ook net niet. Zelf prutsen met LEDs kost zoveel tijd

Toch niet goed genoeg denk ik dan. En dat ligt niet aan jou, maar aan de boekjes van Lego, pas sinds dit jaar is donkergrijs en zwart goed te onderscheiden in de boekjes. De foto voorop de doos wil nog wel eens helpen.DP Kunst schreef op donderdag 24 september 2015 @ 23:58:
[...]
Das ook fijn, 4 donker grijze 15 beams te weinig (ook volgens partlist) en 4 zwarte "te veel" (genoeg volgens de partlist, maar als je gaat bouwen hou je er 4 over)... En ja, ik heb goed naar de kleuren gekeken...
Zo had ik ook bij m'n 42008 ineens een donkergrijze in de bumper met een groene omgeruild (dat zal dan wel deels door m'n eigen "kleurstoornis" komen), maar dat onderscheid kon ik wel maken op de voorkant van de doos, terwijl ik in het boekje erna alsnog 3x zat te kijken.
Ik heb een gelijkaardige ervaring gehad met de MKII (42009?), daar heb ik donkergrijze en zwarte balken door elkaar gehaald. Het totale aantal (per kleur) klopte, maar ik had ze op verkeerde plaatsen gebruikt omdat het boekje onduidelijk wasAppieNL schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 15:19:
[...]
Toch niet goed genoeg denk ik dan. En dat ligt niet aan jou, maar aan de boekjes van Lego, pas sinds dit jaar is donkergrijs en zwart goed te onderscheiden in de boekjes. De foto voorop de doos wil nog wel eens helpen.
Zo had ik ook bij m'n 42008 ineens een donkergrijze in de bumper met een groene omgeruild (dat zal dan wel deels door m'n eigen "kleurstoornis" komen), maar dat onderscheid kon ik wel maken op de voorkant van de doos, terwijl ik in het boekje erna alsnog 3x zat te kijken.

Overigens ben ik ook kleurenblind, maar alleen in het groen/bruin spectrum.
[ Voor 6% gewijzigd door Kapoen op 25-09-2015 15:33 ]
Geen kleurenblindheid hier maar bekend probleem idd

Erg cool. Wel veel interieurverlichting in de locomotiefalmightyarjen schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 00:23:
Twee keer zo lang werk dan gedacht maar dan heb je ook wat![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Grappig ook dat de loc deels 1e en deels 2e klasse is. never mind
In de 1e klas van de loc heb je een mooi uitzicht, in de 2e klas nietReinier schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 15:35:
[...]
Grappig ook dat de loc deels 1e en deels 2e klasse is. never mind
Maar het vreemde is dus ook dat het totaal aantal 15 lang beams volgens de partlist in de handleiding 11x zwart + 18x donker grijs is, terwijl ik er 11 cq 14 heb.AppieNL schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 15:19:
[...]
Toch niet goed genoeg denk ik dan. En dat ligt niet aan jou, maar aan de boekjes van Lego, pas sinds dit jaar is donkergrijs en zwart goed te onderscheiden in de boekjes. De foto voorop de doos wil nog wel eens helpen.
Crap, was er nog 4 vergeten. Die van de outriggers. Hadden zwart moeten zijn

[ Voor 5% gewijzigd door DP Kunst op 26-09-2015 17:10 ]
Een paar officiële foto's van de eerste kerstpolybag (doos eerder):

LEGO Seasonal Holiday Christmas Train (40138) by Allen Tran, on Flickr

Qua aantal blokjes is deze set grosso modo gelijk aan 4x de 31015 die ik hier onlangs nog gelinked heb,
al bij al een mooie bonus dus
Als de Amerikaanse data dezelfde zijn als deze in Europa zal
deze trein te krijgen zijn vanaf 13 oktober, en dit tot 13 november.

Qua aantal blokjes is deze set grosso modo gelijk aan 4x de 31015 die ik hier onlangs nog gelinked heb,
al bij al een mooie bonus dus
deze trein te krijgen zijn vanaf 13 oktober, en dit tot 13 november.
[ Voor 12% gewijzigd door Kapoen op 26-09-2015 20:24 ]
TV tip: Ik zie net op RTL Z (die nieuwe zender) dat ze morgen om 20:30 een docu uitzenden over LEGO.
(Bij Ziggo zit die zender op kanaal 12)
(Bij Ziggo zit die zender op kanaal 12)
Zeker dat dat maandag is? In de EPG staat nog een Z Doc over de KFC namelijk. En voor dinsdag nog geen data in de EPG. Maar staat herinnerd, dus we gaan het zien
Nou ja, ze zeiden "morgen" in de aankondiging, meer weet ik ook niet
Nu maar eens kijken hoe ik aan die polybag ga komen met kersttreintje ga komen. Heb niks meer te bestellen.
Op marktplaats lukt het vast wel.Arunia schreef op zondag 27 september 2015 @ 15:39:
Nu maar eens kijken hoe ik aan die polybag ga komen met kersttreintje ga komen. Heb niks meer te bestellen.
Er staan een aantal lego doosjes op mijn verlanglijst, waaronder big bang theory. Heb gewacht met kopen op zulke acties.
46 euro op eBay. En dan nog 13 euro verzending. Even wachten tot hij echt uit is.Sulaine schreef op zondag 27 september 2015 @ 15:46:
[...]
Op marktplaats lukt het vast wel.
Er staan een aantal lego doosjes op mijn verlanglijst, waaronder big bang theory. Heb gewacht met kopen op zulke acties.
Volgens de site van RTL Z zelf is het morgenavond. KFC word op dinsdag t/m donderdag uitgezonden.The Eagle schreef op zondag 27 september 2015 @ 13:11:
Zeker dat dat maandag is? In de EPG staat nog een Z Doc over de KFC namelijk. En voor dinsdag nog geen data in de EPG. Maar staat herinnerd, dus we gaan het zien
[ Voor 6% gewijzigd door CrazyRooster op 27-09-2015 16:28 ]
Voor die prijs zou ik als ik niks te bestellen had, toch wat bestellen (kado voor iemand) als ik dat setje heel graag wou. Of anders bij elkaar bricklinken. Weet niet of er nieuwe bricks erin zit, maar moet veel goedkoper kunnen.
Idd. Voor die prijs is het haast goedkoper om wat te bestellen bij lego zelf.Sulaine schreef op zondag 27 september 2015 @ 16:26:
Voor die prijs zou ik als ik niks te bestellen had, toch wat bestellen (kado voor iemand) als ik dat setje heel graag wou. Of anders bij elkaar bricklinken. Weet niet of er nieuwe bricks erin zit, maar moet veel goedkoper kunnen.
Vorige keer was er een aardige Tweaker waar ik het van over kocht voor 25 incl. Verzending.
[ Voor 4% gewijzigd door Arunia op 27-09-2015 16:42 ]
EnArunia schreef op zondag 27 september 2015 @ 16:03:
[...]
46 euro op eBay. En dan nog 13 euro verzending. Even wachten tot hij echt uit is.
Bijna 60 euro voor een polybag lijkt me toch aan de prijzige kant indien we hier in Europa 100 euro (of misschien minder) moeten besteden om het ding 'gratis' te krijgen. Dan kan je net zo goed nog een modular aankopen en die in de kast laten staan of verder verkopen op bricklink (de cinema heeft bv. als enige set een rode baseplate).Sulaine schreef op zondag 27 september 2015 @ 16:26:
Om dat treintje te bricklinken zal je ook wat moeten dokken vrees ik. De groene dakpannen zijn tot nu toe exclusief voor de mini cooper set. En waarschijnlijk zullen de goudkleurige elementen ook zeldzaam zijn.
In US was het volgens mij altijd boven de $99 en eu volgens mij boven de €55.
Vorig jaar heb ik met minder dan €75 een gratis setje gekregen.
Vorig jaar heb ik met minder dan €75 een gratis setje gekregen.
* The Eagle van de week nog. Wall E was lang niet zo duur en kreeg daar die tijger bij
De trein heeft wel 233 blokjes, dat is 'iets' meer dan de normale polybag denk ik 
Als we maar 55 euro of zo moeten neerleggen om deze te krijgen dan wil ik er wel meerdere
Als we maar 55 euro of zo moeten neerleggen om deze te krijgen dan wil ik er wel meerdere
Vandaag 6 uur besteed aan het sorteren van mijn oude Lego, alles netjes in sorteerkoffertjes.. Ongeveer op de helft gekomen. Dit alles omdat mijn zoontje ook met de Lego wilden spelen en ik het gezoek helemaal beu was. Ik heb het nu op type en grootte gesorteerd. Volgend weekend maar verder.
Hoe hebben jullie het gesorteerd?
Hoe hebben jullie het gesorteerd?
O jeez, niet weer die discussie aub 
Blader even terug in het top , meer dan genoeg te vinden

En op Eurobricks vind je een verzameltopic voor sorteren en opbergen: eurobricks topic
Twee bestelingen plaatsen bedoel je? Ik vraag me af of ze niet bijhouden wie er al een heeft. Al heb ik wel bij mijn laatste bestelling mogen meemaken dat lego zo vriendelijk was bij 1 order er twee pollybags bij te stoppenKapoen schreef op zondag 27 september 2015 @ 18:22:
De trein heeft wel 233 blokjes, dat is 'iets' meer dan de normale polybag denk ik
[ Voor 8% gewijzigd door Zeehond op 27-09-2015 21:48 ]
200 fish found!
Wall-E mocht natuurlijk mee naar buiten vannacht voor de Wall-Eclipse 

If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!
Heel erg gaaf gedaan!Mappy schreef op maandag 28 september 2015 @ 06:13:
[afbeelding]
Wall-E leent zich er inderdaad wel heel erg goed voor dit soort shots.
Want a cookie?!
Wow gaaf!Mappy schreef op maandag 28 september 2015 @ 06:13:
[afbeelding]

Mappy schreef op maandag 28 september 2015 @ 06:13:
Gewoon een aankoop in de Lego winkel in Wijnegem, en dan nog eentje online jaZeehond schreef op zondag 27 september 2015 @ 21:44:
[...]
Twee bestelingen plaatsen bedoel je? Ik vraag me af of ze niet bijhouden wie er al een heeft. Al heb ik wel bij mijn laatste bestelling mogen meemaken dat lego zo vriendelijk was bij 1 order er twee pollybags bij te stoppen
Excuus! Wist niet het zo'n gevoelig onderwerp wasThe Eagle schreef op zondag 27 september 2015 @ 19:42:
O jeez, niet weer die discussie aub
LEGO is inderdaad gewoon vanavond (nu)!CrazyRooster schreef op zondag 27 september 2015 @ 16:26:
[...]
Volgens de site van RTL Z zelf is het morgenavond. KFC word op dinsdag t/m donderdag uitgezonden.
En net afgelopen. Moet eerlijk zeggen dat ie me wat tegen viel, die van National Geographic vond ik een stuk leuker. Een glossy voor AFOL's...give me a break

Terugzien kan ook hier: http://www.rtlxl.nl/#!/de...e0-3090-94f7-aad731ebff56
Ik vond het inhoudelijk ook wel erg tegenvallen eigenlijk, die uitzending van gisteren.
Prijzen van de 2016 sets zijn nu ook bekend (zijn prijzen van de Franse S@H):
Bron:
http://www.bouwsteentjes....-van-veel-lego-2016-sets/
spoiler: Klik hier
LEGO Star Wars 2016 sets en RRP Shop@Home prijzen
75113 SW TFA Constraction Figure #1 19.99 €
75114 First Order Stormtrooper #2 19.99 €
75115 SW TFA Constraction Figure #3 24.99 €
75116 SW TFA Constraction Figure #4 24.99 €
75117 SW TFA Constraction Figure #5 24.99 €
75118 SW TFA Constraction Figure #6 24.99 €
75131 SW TFA Battle Pack #1 16.99 €
75132 SW TFA Battle Pack #2 16.99 €
75133 SW Battlefront Rebels Battle Pack 16.99 €
75134 SW Battlefront Empire Battle Pack 16.99 €
75135 Obi-Wan’s Jedi Interceptor 29.99 €
75136 Droid Escape Pod 29.99 €
75137 Carbon Freezing Chamber 29.99 €
75138 Hoth Attack 29.99 €
75139 Battle on Takodana (SW TFA) 59.99 €
75140 The Pirate Transport (SW TFA) 69.99 €
75141 Kanan’s Speeder Bike 29.99 €
75142 Homing Spider Droid
75143 A-Wing Starfighter
75144 Snowspeeder
LEGO Star Wars MicroFighters
75125 Hero Starfighter (SW TFA) 9.99 €
75126 Villain Blue Craft (SW TFA) 9.99 €
75127 The Ghost 9.99 €
75128 Tie Advanced Prototype 9.99 €
75129 Wookie Gunship 9.99 €
75130 AT-DP 9.99 €
LEGO Marvel Super Heroes 2016 sets en RRP Shop@Home prijzen
76047 Captain America : Civil War #3 34.99 €
76048 Iron Skull Sub Attack 34.99 €
76049 Avenjet Space Mission 69.99 €
76050 Captain America : Civil War #1 24.99 €
76064 Marvel Avengers #4 : Racers 9.99 €
76065 Marvel Avengers #5 : Racers 9.99 €
76066 Marvel Avengers #6 : Racers 9.99 €
LEGO DC Universe Super Heroes 2016 sets en RRP Shop@Home prijzen
76044 Batman v Superman #1 14.99 €
76045 Batman v Superman New Batmobile 34.99 €
76046 Batman v Superman #3 69.99 €
76052 Batman Classic TV Series Batcave
76053 Batman Gotham City Cycle Chase 24.99 €
76061 Batman #1 : Racers 9.99 €
76062 Batman #2 : Racers 9.99 €
76063 Batman #3 : Racers 9.99 €
LEGO Disney Princess 2016 sets en RRP Shop@Home prijzen
41066 Anna & Kristoff’s Sleigh Adventure 29.99 €
41068 Arendelle Castle Celebration 59.99 €
41069 Palace Pets Korallina Day at the Pool 7.99 €
41140 Daisy’s Beauty Salon 9.99 €
41141 Belle’s Royal Carriage 9.99 €
41142 Palace Pets Royal Castle 19.99 €
LEGO Bionicle 2016 sets en RRP Shop@Home prijzen
71301 Ketar Creature of Stone 9.99 €
71302 Akida Creature of Water 9.99 €
71303 Ikir Creature of Fire 9.99 €
71304 Terak Creature of Earth 9.99 €
71305 Lewa Unifier of Jungle 14.99 €
71306 Pohatu Unifier of Stone 14.99 €
71307 Gali Unifier of Water 14.99 €
71308 Tahu Unifier of Fire 19.99 €
71310 Umarak the Hunter 19.99 €
LEGO Minecraft 2016 sets en RRP Shop@Home prijzen
21123 The Iron Golem 9.99 €
21124 The End Portal 59.99 €
21125 The Jungle Tree House
21126 The Wither 34.99 €
LEGO Elves 2016 sets en RRP Shop@Home prijzen
41171 Emily Jones & the Dragon Baby 9.99 €
41172 Water Dragon Adventure 24.99 €
41173 Elvendale Dragon School 19.99 €
41174 Starlight Inn 29.99 €
41175 Fire Dragon Lava Cave 39.99 €
41176 The Secret Market 59.99 €
LEGO Technic 2016 sets en RRP Shop@Home prijzen
42044 Display Team Jet 9.99 €
42045 Hydroplane Racer 14.99 €
42046 Getaway Racer 19.99 €
42047 Police Interceptor 19.99 €
42048 Race Kart 26.99 €
42049 Mine Loader 39.99 €
42050 Drag Racer
42052 Heavy Lift Helicopter
42053 Volvo EW 160E
42054 CLAAS XERION 5000 TRAC VC
42055 Bucket Wheel Excavator
LEGO Friends 2016 sets en RRP Shop@Home prijzen
41110 Birthday Party 19.99 €
41111 Party Train 9.99 €
41112 Party Cakes
41113 Party Gift Shop
41114 Party Styling
41115 Emma’s Creative Workshop 9.99 €
41116 Olivia’s Exploration Car 14.99 €
41117 Pop Star TV Studio 24.99 €
41118 Heartlake Supermarket 34.99 €
41119 Heartlake Cupcake Cafe 39.99 €
41120 Archery Adventure Camp 9.99 €
41121 Rafting Adventure Camp 29.99 €
41122 Tree House Adventure Camp
41135 Livi’s Pop Star House 54.99 €
LEGO Juniors 2016 sets en RRP Shop@Home prijzen
10720 Police Helicopter Chase 9.99 €
10721 Iron Man vs Loki 12.99 €
10722 Snake Showdown 14.99 €
10723 Ariel’s Dolphin Carriage 14.99 €
10725 Lost Temple 34.99 €
10729 Cinderella’s Carriage 24.99 €
LEGO Architecture 2016 sets en RRP Shop@Home prijzen
21026 Venice 29.99 €
21027 Berlin 29.99 €
21028 New York City 49.99 €
21031 Burj Khalifa 39.99 €
LEGO Ninjago 2016 sets en RRP Shop@Home prijzen
70599 Cole’s Dragon 9.99 €
70600 Ninja Bike Race 19.99 €
70601 Sky Shark
70602 Jay’s Elemental Dragon 34.99 €
70603 Raid Zeppelin 32.99 €
70604 Tiger Widow Island 49.99 €
70605 Misfortune’s Keep –
70606 Ninjago Movie Set #1 (GA)
70607 Ninjago Movie Set #2 (TT)
70608 Ninjago Movie Set #3 (SA)
70609 Ninjago Movie Set #4 (MP)
70610 Ninjago Movie Set #5 (JS)
70611 Ninjago Movie Set #6 (SC)
70612 Ninjago Movie Set #7 (LD)
70613 Ninjago Movie Set #8 (NW)
70614 Ninjago Movie Set #9 (JJ)
70615 Ninjago Movie Set #10 (KM)
70616 Ninjago Movie Set #11 (ZT)
70617 Ninjago Movie Set #12 (BS)
70620 Ninjago Movie Set #14 (NC)
LEGO Speed Champions 2016 sets en RRP Shop@Home prijzen
75870 Chevrolet Corvette Z06 14.99 €
75871 Ford Mustang GT 14.99 €
75872 Audi R18 E-Tron Quattro 14.99 €
75874 Chevrolet Camaro 34.99 €
75875 Ford F-150 Raptor 49.99 €
LEGO Nexo Knights 2016 sets en RRP Shop@Home prijzen
70310 Knighton Battle Blaster 9.99 €
70311 Chaos Catapult 9.99 €
70312 Lance’s Mecha Horse 19.99 €
70313 Moltor’s Lava Smasher 19.99 €
70315 Clay’s Rumble Blade 39.99 €
70316 Jestro’s Companions of Darkness 49.99 €
70317 Giant Moving Castle 99.95 €
70324 Merlok’s Library 24.99 €
70327 King’s Mech 32.99 €
70330 Ultimate Clay 9.99 €
70331 Ultimate Macy 9.99 €
70332 Ultimate Aaron 9.99 €
70333 Ultimate Robin 9.99 €
70334 Ultimate Monster Masher 9.99 €
70335 Ultimate Lavaria 9.99 €
LEGO City 2016 sets en RRP Shop@Home prijzen
60105 Fire ATV
60106 Fire Starter Set 9.99 €
60107 Fire Ladder Truck 19.99 €
60108 Fire Response Unit 29.99 €
60109 Fire Boat 69.99 €
60110 Fire Station
60111 Fire Utility 34.99 €
60112 Fire Engine
60113 Rally Car 9.99 €
60114 Race Boat 9.99 €
60115 4×4 Off Roader 19.99 €
60116 Ambulance Plane 19.99 €
60117 Van & Caravan 19.99 €
60118 Garbage Truck 19.99 €
60119 Ferry 29.99 €
60126 Tire Escape
60127 Prison Island Starter Set 9.99 €
60128 Police Pursuit 19.99 €
60129 Police Patrol 39.99 €
60130 Prison Island
60131 Crooks Island
LEGO Creator 2016 sets en RRP Shop@Home prijzen
31040 Desert Racers
31041 Construction Vehicles
31042 Super Soarer 9.99 €
31043 Chopper Transporter 9.99 €
31044 Park Animals 14.99 €
31045 Ocean Explorer 14.99 €
31046 Fast Car
31047 Propeller Plane 19.99 €
31048 Lakeside Lodge 24.99 €
31050 Corner Deli 34.99 €
75113 SW TFA Constraction Figure #1 19.99 €
75114 First Order Stormtrooper #2 19.99 €
75115 SW TFA Constraction Figure #3 24.99 €
75116 SW TFA Constraction Figure #4 24.99 €
75117 SW TFA Constraction Figure #5 24.99 €
75118 SW TFA Constraction Figure #6 24.99 €
75131 SW TFA Battle Pack #1 16.99 €
75132 SW TFA Battle Pack #2 16.99 €
75133 SW Battlefront Rebels Battle Pack 16.99 €
75134 SW Battlefront Empire Battle Pack 16.99 €
75135 Obi-Wan’s Jedi Interceptor 29.99 €
75136 Droid Escape Pod 29.99 €
75137 Carbon Freezing Chamber 29.99 €
75138 Hoth Attack 29.99 €
75139 Battle on Takodana (SW TFA) 59.99 €
75140 The Pirate Transport (SW TFA) 69.99 €
75141 Kanan’s Speeder Bike 29.99 €
75142 Homing Spider Droid
75143 A-Wing Starfighter
75144 Snowspeeder
LEGO Star Wars MicroFighters
75125 Hero Starfighter (SW TFA) 9.99 €
75126 Villain Blue Craft (SW TFA) 9.99 €
75127 The Ghost 9.99 €
75128 Tie Advanced Prototype 9.99 €
75129 Wookie Gunship 9.99 €
75130 AT-DP 9.99 €
LEGO Marvel Super Heroes 2016 sets en RRP Shop@Home prijzen
76047 Captain America : Civil War #3 34.99 €
76048 Iron Skull Sub Attack 34.99 €
76049 Avenjet Space Mission 69.99 €
76050 Captain America : Civil War #1 24.99 €
76064 Marvel Avengers #4 : Racers 9.99 €
76065 Marvel Avengers #5 : Racers 9.99 €
76066 Marvel Avengers #6 : Racers 9.99 €
LEGO DC Universe Super Heroes 2016 sets en RRP Shop@Home prijzen
76044 Batman v Superman #1 14.99 €
76045 Batman v Superman New Batmobile 34.99 €
76046 Batman v Superman #3 69.99 €
76052 Batman Classic TV Series Batcave
76053 Batman Gotham City Cycle Chase 24.99 €
76061 Batman #1 : Racers 9.99 €
76062 Batman #2 : Racers 9.99 €
76063 Batman #3 : Racers 9.99 €
LEGO Disney Princess 2016 sets en RRP Shop@Home prijzen
41066 Anna & Kristoff’s Sleigh Adventure 29.99 €
41068 Arendelle Castle Celebration 59.99 €
41069 Palace Pets Korallina Day at the Pool 7.99 €
41140 Daisy’s Beauty Salon 9.99 €
41141 Belle’s Royal Carriage 9.99 €
41142 Palace Pets Royal Castle 19.99 €
LEGO Bionicle 2016 sets en RRP Shop@Home prijzen
71301 Ketar Creature of Stone 9.99 €
71302 Akida Creature of Water 9.99 €
71303 Ikir Creature of Fire 9.99 €
71304 Terak Creature of Earth 9.99 €
71305 Lewa Unifier of Jungle 14.99 €
71306 Pohatu Unifier of Stone 14.99 €
71307 Gali Unifier of Water 14.99 €
71308 Tahu Unifier of Fire 19.99 €
71310 Umarak the Hunter 19.99 €
LEGO Minecraft 2016 sets en RRP Shop@Home prijzen
21123 The Iron Golem 9.99 €
21124 The End Portal 59.99 €
21125 The Jungle Tree House
21126 The Wither 34.99 €
LEGO Elves 2016 sets en RRP Shop@Home prijzen
41171 Emily Jones & the Dragon Baby 9.99 €
41172 Water Dragon Adventure 24.99 €
41173 Elvendale Dragon School 19.99 €
41174 Starlight Inn 29.99 €
41175 Fire Dragon Lava Cave 39.99 €
41176 The Secret Market 59.99 €
LEGO Technic 2016 sets en RRP Shop@Home prijzen
42044 Display Team Jet 9.99 €
42045 Hydroplane Racer 14.99 €
42046 Getaway Racer 19.99 €
42047 Police Interceptor 19.99 €
42048 Race Kart 26.99 €
42049 Mine Loader 39.99 €
42050 Drag Racer
42052 Heavy Lift Helicopter
42053 Volvo EW 160E
42054 CLAAS XERION 5000 TRAC VC
42055 Bucket Wheel Excavator
LEGO Friends 2016 sets en RRP Shop@Home prijzen
41110 Birthday Party 19.99 €
41111 Party Train 9.99 €
41112 Party Cakes
41113 Party Gift Shop
41114 Party Styling
41115 Emma’s Creative Workshop 9.99 €
41116 Olivia’s Exploration Car 14.99 €
41117 Pop Star TV Studio 24.99 €
41118 Heartlake Supermarket 34.99 €
41119 Heartlake Cupcake Cafe 39.99 €
41120 Archery Adventure Camp 9.99 €
41121 Rafting Adventure Camp 29.99 €
41122 Tree House Adventure Camp
41135 Livi’s Pop Star House 54.99 €
LEGO Juniors 2016 sets en RRP Shop@Home prijzen
10720 Police Helicopter Chase 9.99 €
10721 Iron Man vs Loki 12.99 €
10722 Snake Showdown 14.99 €
10723 Ariel’s Dolphin Carriage 14.99 €
10725 Lost Temple 34.99 €
10729 Cinderella’s Carriage 24.99 €
LEGO Architecture 2016 sets en RRP Shop@Home prijzen
21026 Venice 29.99 €
21027 Berlin 29.99 €
21028 New York City 49.99 €
21031 Burj Khalifa 39.99 €
LEGO Ninjago 2016 sets en RRP Shop@Home prijzen
70599 Cole’s Dragon 9.99 €
70600 Ninja Bike Race 19.99 €
70601 Sky Shark
70602 Jay’s Elemental Dragon 34.99 €
70603 Raid Zeppelin 32.99 €
70604 Tiger Widow Island 49.99 €
70605 Misfortune’s Keep –
70606 Ninjago Movie Set #1 (GA)
70607 Ninjago Movie Set #2 (TT)
70608 Ninjago Movie Set #3 (SA)
70609 Ninjago Movie Set #4 (MP)
70610 Ninjago Movie Set #5 (JS)
70611 Ninjago Movie Set #6 (SC)
70612 Ninjago Movie Set #7 (LD)
70613 Ninjago Movie Set #8 (NW)
70614 Ninjago Movie Set #9 (JJ)
70615 Ninjago Movie Set #10 (KM)
70616 Ninjago Movie Set #11 (ZT)
70617 Ninjago Movie Set #12 (BS)
70620 Ninjago Movie Set #14 (NC)
LEGO Speed Champions 2016 sets en RRP Shop@Home prijzen
75870 Chevrolet Corvette Z06 14.99 €
75871 Ford Mustang GT 14.99 €
75872 Audi R18 E-Tron Quattro 14.99 €
75874 Chevrolet Camaro 34.99 €
75875 Ford F-150 Raptor 49.99 €
LEGO Nexo Knights 2016 sets en RRP Shop@Home prijzen
70310 Knighton Battle Blaster 9.99 €
70311 Chaos Catapult 9.99 €
70312 Lance’s Mecha Horse 19.99 €
70313 Moltor’s Lava Smasher 19.99 €
70315 Clay’s Rumble Blade 39.99 €
70316 Jestro’s Companions of Darkness 49.99 €
70317 Giant Moving Castle 99.95 €
70324 Merlok’s Library 24.99 €
70327 King’s Mech 32.99 €
70330 Ultimate Clay 9.99 €
70331 Ultimate Macy 9.99 €
70332 Ultimate Aaron 9.99 €
70333 Ultimate Robin 9.99 €
70334 Ultimate Monster Masher 9.99 €
70335 Ultimate Lavaria 9.99 €
LEGO City 2016 sets en RRP Shop@Home prijzen
60105 Fire ATV
60106 Fire Starter Set 9.99 €
60107 Fire Ladder Truck 19.99 €
60108 Fire Response Unit 29.99 €
60109 Fire Boat 69.99 €
60110 Fire Station
60111 Fire Utility 34.99 €
60112 Fire Engine
60113 Rally Car 9.99 €
60114 Race Boat 9.99 €
60115 4×4 Off Roader 19.99 €
60116 Ambulance Plane 19.99 €
60117 Van & Caravan 19.99 €
60118 Garbage Truck 19.99 €
60119 Ferry 29.99 €
60126 Tire Escape
60127 Prison Island Starter Set 9.99 €
60128 Police Pursuit 19.99 €
60129 Police Patrol 39.99 €
60130 Prison Island
60131 Crooks Island
LEGO Creator 2016 sets en RRP Shop@Home prijzen
31040 Desert Racers
31041 Construction Vehicles
31042 Super Soarer 9.99 €
31043 Chopper Transporter 9.99 €
31044 Park Animals 14.99 €
31045 Ocean Explorer 14.99 €
31046 Fast Car
31047 Propeller Plane 19.99 €
31048 Lakeside Lodge 24.99 €
31050 Corner Deli 34.99 €
Bron:
Ik postte ruim een maand geleden een soortgelijke lijst, toen waren ze al gelekt geloof ik. Kan niet direct zien of er nu ook nieuwe dingen in zitten?keverjeroen schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:38:
Prijzen van de 2016 sets zijn nu ook bekend (zijn prijzen van de Franse S@H):
[lijst][/lijst]
Bron:
Snoz Lombardo in "Het Grote Lego Topic - Deel 4"
Net afbeeldingen van de Nexo Knights 2016 sets gezien, maar dit is totaal niet mijn smaakt, dus die ga ik overslaan. De 31050 Corner Deli ziet er dan wel weer erg leuk uit. Tijd dat me huis klaar is, kan ik me achterstand eens inhalen. Moet alle Pirats sets nog halen op aandringen van me vriendin
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer.
Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen verzameltopic.
Voor V&A zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor nepperds, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic
Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked.
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer.
Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen verzameltopic.
Voor V&A zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor nepperds, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic
Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked.