Ziet er wel een heel stuk completer uit met leds. Brengt veel meer "leven" in de lego.
Ik doe nu in dit soort gevallen waarin de led te fel is 1 led in een 2x1 technick brick met gaatje in het midden

en daarop komt dan de trans(welke kleur dan ook) round brick. Dan kun je het licht richten en wordt een heel groot gedeelte "afgetopt" Kan natuurlijk ook gewoon in round brick meteen maar die kan je dan niet meer vastzetten omdat aan de ene kant de draad erin gaat en aan de andere kant de trans cone.
Ik heb dat in de kas in de mystery mansion gebruikt. Zie het filmpje enkele posts hierboven.
zonder die brick was het ook veels te fel. Nu zit de witte led in een technic brick met daarop een trans green cone. Zo krijg je ook een beetje wit erin.
Bij mij blijven de gele blokjes overigens echt geel licht uitstralen ipv groen met een witte led erin.
Heb nu ook gele flamed ledjes besteld want die oranje vind ik toch aan de donkere kant.
[
Voor 28% gewijzigd door
harley op 12-09-2015 09:13
]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD