Het Grote Lego Topic - Deel 4 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 100 Laatste
Acties:
  • 860.600 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:48
wheeler schreef op zondag 06 september 2015 @ 13:44:
Eindelijk tijd gehad voor het inlijsten van 2de serie Minifigures van The Simpsons. Ook tevreden hoe ik de hond en kat een plekje heb kunnen geven op een extra steentje.
Mooi gedaan _/-\o_ Zijn de kaders per toeval van ikea? Ik heb al vaker soortgelijke displays gezien op basis van hun producten. Misschien dat ik er zelf ook eens eentje in elkaar draai. Voor m'n 80s/nostalgie collectie ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Arethusa schreef op zondag 06 september 2015 @ 11:58:
[...]

Die veilingen zijn echt. Ik heb al enkele biedingen gewonnen op andere type kavels. Alles wordt accuraat en snel afgehandeld.
Hmm oke, dan wel vreemd dat je met een half uurtje rondzoeken duizend euro kan besparen. Maar idd, het is zoveel waard als de gek er voor geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

almightyarjen schreef op zondag 06 september 2015 @ 12:45:
[...]

Ik heb gezocht op de 6399 op BL, vervolgens kan je bovenin op "730 parts" klikken. Daartussen staat ook de motor.
Thanks again. Zoveel jaren bezig op bl en tja, blijkbaar nooit te oud om te leren! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 14:33

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtp1/t31.0-8/11950387_676310819172191_2179622144505579423_o.jpg

Wall-E vrijdag binnengekregen. Hier het resultaat. Wat een schatje!
AppieNL schreef op zondag 06 september 2015 @ 01:23:
Iemand heeft al een beter nekje voor Wall-E bedacht zonder al teveel van het originele uiterlijk te veranderen en in een pdf'je gezet.
Wat ik gedaan heb, op 't ronde speciale staafje waar die hele kop op (horizontaal) draait, een stukje afplaktape van 5mm x 10mm rond gedraait. Kop erop. En stroef _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 56% gewijzigd door NeFoRcE op 06-09-2015 19:33 ]

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:23
Ah ja, dat vond ik ook de makkelijkste oplossing, maar voor de mensen die het "puur" Lego willen houden, deel ik het even. Ik snap eigenlijk niet waarom Lego de stappen van dat pdf'je niet al standaard in het model had, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

NeFoRcE schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:31:
[afbeelding]

Wall-E vrijdag binnengekregen. Hier het resultaat. Wat een schatje!

[...]

Wat ik gedaan heb, op 't ronde speciale staafje waar die hele kop op (horizontaal) draait, een stukje afplaktape van 5mm x 10mm rond gedraait. Kop erop. En stroef _/-\o_ _/-\o_
Zitten er eigenlijk stickers op of zijn de prints voorgedrukt? Persoonlijk vind ik het tweede fijner.

Is hij eigenlijk wel al 18 ;)

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraz
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:04

Kraz

Saving the world

Zeehond schreef op zondag 06 september 2015 @ 21:40:
[...]

Zitten er eigenlijk stickers op of zijn de prints voorgedrukt? Persoonlijk vind ik het tweede fijner.

Is hij eigenlijk wel al 18 ;)
Prints zijn voorgedrukt. Géén stickers dus.

Die kop draait idd wel erg makkelijk. Bij mij kijkt Wall-E dan ook maar recht vooruit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Kraz schreef op zondag 06 september 2015 @ 21:44:
[...]

Prints zijn voorgedrukt. Géén stickers dus.

Die kop draait idd wel erg makkelijk. Bij mij kijkt Wall-E dan ook maar recht vooruit ;)
Bedankt voor de info :) , Ik vind dat stickers toch wat sneller slijten en ik krijg ze er nooit recht op geplakt :|

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 17:14
Ik soms juist te nauwkeurig met stickers... en ook probeer ik vooraf even het te plakken deel goed af te doen, weet alleen (nog) niet of het werkt.

Vraag me af wat Lego gaat doen met die Wall-E nek... fixen of zo laten en ook wat ze met degene doen die Wall-E al hebben gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

KeRsTmAnNeKe schreef op zondag 06 september 2015 @ 22:11:
Ik soms juist te nauwkeurig met stickers... en ook probeer ik vooraf even het te plakken deel goed af te doen, weet alleen (nog) niet of het werkt.

Vraag me af wat Lego gaat doen met die Wall-E nek... fixen of zo laten en ook wat ze met degene doen die Wall-E al hebben gekocht.
Hoe bedoel je als ik vragen mag? Kunnen stickers ook te recht zitten :? ? De delen waar de sticker op wordt geplakt doe ik nooit af aangezien het toch meestal schoon uit de doos komt.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
Te recht niet... maar word gek als een sticker maar een beetje scheef zit... daarom ook 'hekel' aan sets met veel of grote stickers...

Schoonmaken is puur gevoel, even goed afdoen met doekje of laatst met beetje alcohol... of het echt nut heeft weet ik niet. Deed dat vroeger ook niet en sommige stickers zitten gewoon al 30 jaar op hun plek, zal ook afhangen van het materiaal van de stickers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Geen stickers idd. Zelf plak ik nooit de stickers. Mocht ik iets willen verkopen dan kan ik dat als argument gebruiken. Ook bewaar ik zelfs altijd de plastic zakjes waar 't Lego in zat in de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraz

Kraz

Saving the world

NeFoRcE schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:07:
Geen stickers idd. Zelf plak ik nooit de stickers. Mocht ik iets willen verkopen dan kan ik dat als argument gebruiken. Ook bewaar ik zelfs altijd de plastic zakjes waar 't Lego in zat in de doos.
Dat bewaren van de plastic zakjes heb ik in het begin ook gedaan, maar ben overgestapt op de 'gripzakjes'.
Deze zijn gemakkelijk te openen en vooral; hersluitbaar!

Ideaal en ik denk niet dat een eventuele nieuwe koper dat als nadeel ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

KeRsTmAnNeKe schreef op maandag 07 september 2015 @ 08:04:
Te recht niet... maar word gek als een sticker maar een beetje scheef zit... daarom ook 'hekel' aan sets met veel of grote stickers...

Schoonmaken is puur gevoel, even goed afdoen met doekje of laatst met beetje alcohol... of het echt nut heeft weet ik niet. Deed dat vroeger ook niet en sommige stickers zitten gewoon al 30 jaar op hun plek, zal ook afhangen van het materiaal van de stickers.
Dat probleem heb ik dus ook, ik kan er ook gewoon niet tegen als ik sticker een beetje scheef zit. Maar sommige grote stickers krijg ik er ook gewoon niet goed op. bijv. bij set 7994 heb ik de stickers nooit fatsoenlijk op de boot gekregen.
NeFoRcE schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:07:
De stickers plak ik er meestal wel op, vind ze meestal toch wel wat toevoegen. Maar het liefst zie ik het toch voorgedrukt.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
Geen stickers ivm verkoop boeit me niks... verkoop het toch nooit... kan nooit genoeg lego hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbas-nl
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:52
Zojuist de Mystery Machine gebouwd. Erg leuk setje. Beetje jammer van de grote hoeveelheid stickers maar alle parts bedrukken maakt het setje veel te duur. Volgende setje gaat de Mystery Mansion worden.

Wall-E staat ook op de lijst :) Gaat toch weer een duur Lego jaar worden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
Mijn nieuwe aanwinst :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/eePzxkzPVKKXMsLjwS2ap2Nk/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Sowee, daar zag ik er van de week een paar voor rond de 4k te koop staan.
Hoop dat je een goede deal hebt gehad ^_^

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
Of het de beste deal ooit is betwijfel ik maar alles in nieuwstaat. Doos altijd bewaard in de originele lego verzenddoos. Alles netjes gesorteerd in zip locks en instructies in top staat. Heb 1400 betaald, had het er wel voor over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Nice, die Taj Mahal!

Na de Seattle Space Needle, Empire State Building en de Willis Tower, wil ik stiekem nog wel eens meer van die Architecture serie. Zie dat er nu ook een "Architecture studio" is, die ziet er verdomd interessant uit zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:04

sus

is druk :+

Van de week in Saarbrücken in de Lego-store geweest en daar voor het eerst IRL die huisjes gezien uit de creator serie. 149,-. Heb moeite gehad om niet de hele stapel te kopen, maar zeker weten dat ze nu op mijn lijstje staan. Leuk als vervanger voor het kerst-dorp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002

almightyarjen

When does the hurting stop?

^^Ik heb toevallig vandaag deze in elkaar gezet:

Afbeeldingslocatie: http://cache.lego.com/r/www/r/creator/-/media/franchises/creator2015/products/3in1/31038_produkt3in1_1488x838_product_summer_744w.png

Erg leuke set (al die huizen van de Creator lijn trouwens) :Y Ook de light brick in de BBQ is erg leuk gedaan :D Is dat nieuw, die light brick of bestaat die al een paar jaar?

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Die bestaat al een tijdje. Ik heb het iig sinds de winter village toy shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19-09 21:51
Die taj mahal is erg vet maar mij het geld niet waard. Hetzelfde geldt voor de grote Eifel toren....
ThomasXIV schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 19:55:
Nice, die Taj Mahal!

Na de Seattle Space Needle, Empire State Building en de Willis Tower, wil ik stiekem nog wel eens meer van die Architecture serie. Zie dat er nu ook een "Architecture studio" is, die ziet er verdomd interessant uit zeg.
Ik heb hier de architecture serie compleet op de sets van dit jaar na. Het blijven mooie strakke modellen!

Ik heb bijna alle bestellingen inmiddels binnen. Voor €300 aan bricklink losse onderdelen (en grijp nog steeds mis)
3x palace cinema
1x volle doos minifigs monster series
1x Tower Vridge
1x wall e
1x ghost train
1x mystery mansion
allemaal nieuw in doos.
En dan nog enkele 2e handse monsters sets, die zijn nu compleet op haunted mansion na.

Wacht alleen nog op een pick a brick welke vandaag verzonden is
En dan nog wachten op een nieuwe soldeerbout en fijne stroom draad zodat ik de leds kan maken heb er nu 4 definitief met stekker in lego gemonteerd.
[YouTube: https://youtu.be/t32W4uLt-pc]

[ Voor 35% gewijzigd door harley op 09-09-2015 11:47 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Zie dat er nu ook een "Architecture studio" is, die ziet er verdomd interessant uit zeg.
Dat is echt een mooie doos. Die heb ik vorig jaar uit Amerika meegenomen. Ben er helaas nog niet aan toegekomen om er iets mee te doen.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leut
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 11:17
Nice, die Taj Mahal!

Kheb de hele LA serie compleet. Als laatste is daar afgelopen weekend het Louvre (21024) bijgekomen (en Wall-E en de F40). Die moet(en) nog in elkaar gezet worden, maar is wel een erg mooi model. Ook erg mooi zijn onder andere het Witte Huis, het VN gebouw en de Trevi fontein. Op BrickSet heb je een heel overzicht van alle uitgekomen LA modellen.

De Architecture Studio heb ik ook thuis staan. Nog geseald en wel.... Geen idee wat ik er mee moet haha (mocht je interesse hebben en in de buurt van Emmen wonen, mag je wel ff een DM sturen).

[ Voor 11% gewijzigd door Leut op 09-09-2015 09:26 ]

Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Leut schreef op woensdag 09 september 2015 @ 09:23:
[...]

Kheb de hele LA serie compleet. Als laatste is daar afgelopen weekend het Louvre (21024) bijgekomen (en Wall-E en de F40). Die moet(en) nog in elkaar gezet worden, maar is wel een erg mooi model. Ook erg mooi zijn onder andere het Witte Huis, het VN gebouw en de Trevi fontein. Op BrickSet heb je een heel overzicht van alle uitgekomen LA modellen.

De Architecture Studio heb ik ook thuis staan. Nog geseald en wel.... Geen idee wat ik er mee moet haha (mocht je interesse hebben en in de buurt van Emmen wonen, mag je wel ff een DM sturen).
Ik woon aan de andere kant van het land, helaas, maar mocht ik een keer in de buurt zijn hoor je van me! Vind voor zover ik ze heb gezien toch de kleinere modellen wat mooier, het Empire State Building bijvoorbeeld. Fantastisch hoe ze met zulke simpele stukjes toch een aardig mooi schaalmodel kunnen maken.

Overigens gisteren m'n gesealde 8480 en 8280 verkocht via Marktplaats (heb beide dubbel). Koper was een echte verzamelaar zo te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Laatst online: 18-09 10:59
Dan zou deze eigenlijk ook niet mogen ontbreken denk ik?

Ik kan deze echter niet terug vinden op bricklink

Lego exclusive hilton paris opera

http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

(Ik ken de adverteerder verder niet!)

[ Voor 6% gewijzigd door Pittie op 09-09-2015 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Misschien dat iemand hier nog een goede deal kan uitslaan?

http://www.marktplaats.nl...0afa33e3a&previousPage=lr

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Pittie schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:32:
Dan zou deze eigenlijk ook niet mogen ontbreken denk ik?

Ik kan deze echter niet terug vinden op bricklink

Lego exclusive hilton paris opera

http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

(Ik ken de adverteerder verder niet!)
vind het wel een mooie set die zeker niet zou misstaan maar hij verwacht rond de 2000 euro te krijgen. En dat voor een set die niet eens een officieel lego nummer heeft..... Wat ik wel erg apart vind op zijn zachtst gezegd.

Die architecture studio heb ik ook staan (dubbel & gesealed) wegens dubbele bestelling
en later bleek hij inmiddels ook gewoon in europa te koop te zijn (eerst alleen in de USA)

[ Voor 11% gewijzigd door harley op 09-09-2015 17:37 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeltjuh
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
harley schreef op woensdag 09 september 2015 @ 17:35:
[...]

vind het wel een mooie set die zeker niet zou misstaan maar hij verwacht rond de 2000 euro te krijgen. En dat voor een set die niet eens een officieel lego nummer heeft..... Wat ik wel erg apart vind op zijn zachtst gezegd.
Hier meer info.
Waarschijnlijk is het ding dus gemaakt "onder licentie", maar niet daadwerkelijk door LEGO zelf, heeft het derhalve geen nummer en is het ook geen officiële LEGO set.
Hilton Parijs had zeer recent ook een aan LEGO gerelateerde actie.

[ Voor 4% gewijzigd door Roeltjuh op 09-09-2015 21:37 ]

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-09 15:38

Arethusa

Niet die server

Ideas - 21302 - The Big Bang Theory op Catawiki blijkt een goeie deal, voor Catawiki dan. Voor 100 euro gaat ie weg. Ter illustratie prijs op LEGO.com ligt op 60 dollar.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:57

Fiber

Beaches are for storming.

Goeie plek dus om dat soort spul te verkopen, als je er ooit nog eens van af wil...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:04

sus

is druk :+

sus schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 20:50:
Van de week in Saarbrücken in de Lego-store geweest en daar voor het eerst IRL die huisjes gezien uit de creator serie. 149,-. Heb moeite gehad om niet de hele stapel te kopen, maar zeker weten dat ze nu op mijn lijstje staan. Leuk als vervanger voor het kerst-dorp :)
Dat duurde dus ook geen week. Net thuis met 10232 (http://shop.lego.com/en-NL/Palace-Cinema-10232) en 10235 (http://shop.lego.com/en-NL/Winter-Village-Market-10235). En die laatste is niet eens voor mij maar voor vrouwlief :)

edit:
En de volgende dag ook 10218 (http://shop.lego.com/en-NL/Pet-Shop-10218) ook maar gekocht.

[ Voor 17% gewijzigd door sus op 11-09-2015 16:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Ik ben bezig met verlichting in de treincoupé's dmv LED strips. Ik heb nu ff een trein gedaan, maar ik vind dat er behoorlijk wat licht vanaf komt. Wat is jullie mening?

[YouTube: https://youtu.be/KhjmUBRegwU]

Wat betreft het groene licht op het station: foutje, ik was ff vergeten dat wit LED licht en trans-yellow resulteert in groen licht :D Mooi klusje voor het weekend om dat te fixen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeltjuh
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Allereerst, heel leuk dat je hier mee bezig bent, is zeker een verbetering :)
Echter, het lijken wel koplampen, maar dan aan de zijkant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

^^ja dat idee had ik dus ook al :D die LED's hebben een bepaalde minimale spanning nodig voordat ze aan gaan dus ff het seriële weerstandje groter maken kan niet. Dat wordt nog een heel gepiel: LED van de strip bakken, enz Mooi klusje voor een regenachtige zondag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraz

Kraz

Saving the world

almightyarjen schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 22:13:
^^ja dat idee had ik dus ook al :D die LED's hebben een bepaalde minimale spanning nodig voordat ze aan gaan dus ff het seriële weerstandje groter maken kan niet. Dat wordt nog een heel gepiel: LED van de strip bakken, enz Mooi klusje voor een regenachtige zondag :)
Toch ziet het er wel leuk uit!
Ik zou alleen wel een LED pakken die meer richting het geel gaat? Lijkt me iets realistischer overkomen.

• almightyarjen

almightyarjen

^^Daar heb je wel een punt. Al vind ik het strakke witte LED licht ook altijd wel mooi in dit soort toepassingen. Ik zal er eens een trein maken met een wat zachtere kleur...

• harley
Ziet er wel een heel stuk completer uit met leds. Brengt veel meer "leven" in de lego.

Ik doe nu in dit soort gevallen waarin de led te fel is 1 led in een 2x1 technick brick met gaatje in het midden
Afbeeldingslocatie: http://mlb-s1-p.mlstatic.com/lego-technic-10-pecas-brick-2x1-c-1-furo-pn-3700-20539-MLB20192687667_112014-O.jpg
en daarop komt dan de trans(welke kleur dan ook) round brick. Dan kun je het licht richten en wordt een heel groot gedeelte "afgetopt" Kan natuurlijk ook gewoon in round brick meteen maar die kan je dan niet meer vastzetten omdat aan de ene kant de draad erin gaat en aan de andere kant de trans cone.

Ik heb dat in de kas in de mystery mansion gebruikt. Zie het filmpje enkele posts hierboven.
zonder die brick was het ook veels te fel. Nu zit de witte led in een technic brick met daarop een trans green cone. Zo krijg je ook een beetje wit erin.

Bij mij blijven de gele blokjes overigens echt geel licht uitstralen ipv groen met een witte led erin.
Heb nu ook gele flamed ledjes besteld want die oranje vind ik toch aan de donkere kant.

[ Voor 28% gewijzigd door harley op 12-09-2015 09:13 ]

• almightyarjen

almightyarjen

^^De eerste versie die ik heb gemaakt was ook met losse LED's, die zie je rijden aan het einde van de terminator video die ik hier laatst gepost heb. Nadeel daarvan was dat die "te dik" waren waardoor er op plekken waar zo'n LED zat geen minifigs konden zitten en je kon ze vanaf buiten zien zitten.

Vandaar dat ik ben overgestapt op LED strips, die zijn veel kleiner. Echter passen die dus niet in een technic blokje. Ik zou er trouwens wel een soort van lichtbak omheen kunnen maken, oid. Bedankt voor de tips! :)

• harley
Ik bedenk met net (helaas terwijl ik nu alweer de 4e dure bricklink order binnenkrijg en uitpak, en ik besloten heb om echt niet meer aan te schaffen voorlopig) dat je met een Trans-Clear Antenna 1 x 4 en die dan dwars, en aan de aansluitkant een ledje een hele mooie "TL buis" kunt maken. dan is de basis misschien wel iets dikker waarop die gemonteerd is maar dan heb je wel een relatief dunne lichtbalk in het midden.

Afbeeldingslocatie: http://img.brickowl.com/files/image_cache/larger/lego-transparent-antenna-1-x-4-with-rounded-top-30064-30-239363-97.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door harley op 12-09-2015 11:17 ]

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 11:07

Tripl3 D

Brother in Arms

Ik ben de vliering aan het opruimen en kom nog wat oude lego tegen (eind jaren 80, begin jaren 90) die ik bewaard had voor mijn zoontje (inmiddels bijna 10), maar die er nooit wat om gegeven heeft.

Sommigen zitten nog perfect in elkaar (en hebben soms ook de doos en handleiding nog) en ik wilde ze dus op Marktplaats zetten. Uiteraard kan ik laten bieden, maar wat voor bod moet ik bijvoorbeeld voor zoiets vragen:

https://www.dropbox.com/s/cb6wx2yz5qp5fag/IMG_7573.JPG?dl=0

https://www.dropbox.com/s/ru3a11awtdmstjx/IMG_7574.JPG?dl=0

https://www.dropbox.com/s/q2izvh5igtv1ywd/IMG_7577.JPG?dl=0

https://www.dropbox.com/s/hxriy2sbdjdu70n/IMG_7578.JPG?dl=0

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harley
kijk op bricklink wat de europese prijs gemiddeld is. Dat is voor deze set tussen de € 25,- en 45,-http://www.bricklink.com/search.asp?itemID=5405

Zelf vind ik de bricksetprijzen meestal aan de hoge kant en meer gericht op verzamelaars. Marktplaats prijs is dus meestal een stukje lager.

[ Voor 81% gewijzigd door harley op 12-09-2015 14:22 ]

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:21

kaanmijo

Picobello B.V.

Het wordt voor mij ook weer eens tijd om wat Lego te gaan scoren. Op dit moment heb ik ongeveer een budget van 50-60 euro. Welke set kunnen jullie aanraden in deze prijsklasse? Had zelf de Wall-E of Ghostbusters in m'n hoofd, maar twijfel of dat dit het geld wel waard is qua build(tijd).

Heb ook gekeken naar die architecture serie, maar deze vind ik vrij aan de prijs voor wat je ervoor krijgt. Weet niet of het zo is, maar zo lijkt het.

Ik heb de Volkswagen Camper (10220) en Volkswagen Beetle (10187) op de plank staan. Verder ook nog wat Technic spul, maar ik vind die creator dingen eigenlijk leuker :p

[ Voor 14% gewijzigd door kaanmijo op 12-09-2015 20:33 ]

• Arvilani
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14-09 14:24
Ik heb mijn Wall-E ook binnen. Donderdag in 2 uurtjes in elkaar gezet, maar wat een ontzettend leuke set. Hij staat hier nu naast me bij de pc. Gewoon een genot om naar te kijken. Een aanrader.

• CrazyRooster
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-07-2023
Arvilani schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 20:38:
Ik heb mijn Wall-E ook binnen. Donderdag in 2 uurtjes in elkaar gezet, maar wat een ontzettend leuke set. Hij staat hier nu naast me bij de pc. Gewoon een genot om naar te kijken. Een aanrader.
Hij is mooi he? Ik ben vandaag begonnen met motoriseren van Wall-E. Heb alleen geen IR remote controller, IR Receiver en Battery box. Er zitten al wel 2 M-motors onder. Heb dit filmpje als voorbeeld genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

harley schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 14:20:
kijk op bricklink wat de europese prijs gemiddeld is. Dat is voor deze set tussen de € 25,- en 45,-http://www.bricklink.com/search.asp?itemID=5405

Zelf vind ik de bricksetprijzen meestal aan de hoge kant en meer gericht op verzamelaars. Marktplaats prijs is dus meestal een stukje lager.
Ah bedankt voor de info! Dan zal ik de laagste Bricksetprijzen als vraagprijs aanhouden en iets wat er in de buurt komt accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-06 16:53
Tripl3 D schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 14:18:
Ik ben de vliering aan het opruimen en kom nog wat oude lego tegen (eind jaren 80, begin jaren 90) die ik bewaard had voor mijn zoontje (inmiddels bijna 10), maar die er nooit wat om gegeven heeft.

Sommigen zitten nog perfect in elkaar (en hebben soms ook de doos en handleiding nog) en ik wilde ze dus op Marktplaats zetten. Uiteraard kan ik laten bieden, maar wat voor bod moet ik bijvoorbeeld voor zoiets vragen:
Je ziet wel dat de "cel" achterop ontbreekt toch? voor je hem als compleet wilt verkopen! ;)

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

A-Tray schreef op zondag 13 september 2015 @ 22:28:
[...]

Je ziet wel dat de "cel" achterop ontbreekt toch? voor je hem als compleet wilt verkopen! ;)
Goed dat je het zegt, die lag nog los in een verzamelbak! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Net even een goede deal op MP: 2x 9V trein motoren in een advertentie. Bieden ging tot €37,50, ik had daarna €40 geboden. Krijg ik een mail dat-ie akkoord gaat en dat ik de verzendkosten kado krijg, "omdat ik zo hoog had geboden". :D Dus twee motoren voor 40 Euro! Ik denk niet dat-ie weet dat die dingen tegenwoordig al voor 30 Euro op BL weg gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

almightyarjen schreef op maandag 14 september 2015 @ 08:40:
Net even een goede deal op MP: 2x 9V trein motoren in een advertentie. Bieden ging tot €37,50, ik had daarna €40 geboden. Krijg ik een mail dat-ie akkoord gaat en dat ik de verzendkosten kado krijg, "omdat ik zo hoog had geboden". :D Dus twee motoren voor 40 Euro! Ik denk niet dat-ie weet dat die dingen tegenwoordig al voor 30 Euro op BL weg gaan :)
Das leuk scoren. MP toch vaak goedkoper dan BL, maar je moet er maar tegenaan lopen.
En met wat jij laat zien met je treinen, kun je die dingen best gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Ik heb nog nooit een kapotte motor gehad maar ik verwacht wel dat dat op den duur gaat komen dus als ik er goedkoop aan kan komen dan koop ik ze "preventief". Ik geloof dat ik er nu een stuk of 15 heb :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Ernst_
  • Laatst online: 21:26

_Ernst_

Mark It Zero!

Pin0 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 08:18:
[...]

Ziet er goed uit. Wat is je budget? Want als ik dat zo zie dan heb je geen kleine hoeveelheid lego nodig. :9
Zie je post nu pas! Wordt inderdaad een aardige hoeveelheid blokje, klein beetje op verkeken om eerlijk te zijn :p Om het leuk te houden heb ik maar besloten dat dit een meerjarenproject wordt, anders gaat er toch net wat teveel geld inzitten :P (alhoewel dat wel lastig is, want het is wel erg verslavend dat bricklinken en bouwen enzo).

Inmiddels weer een stukje verder gekomen met de bouw. Een tijdje geleden al de schoorsteen op de rest van het bouwwerk gemonteerd, ik was wel benieuwd naar de uiteindelijke hoogte 8)

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/qH3BLMwx87DWA4xkyJTMzL2i/full.jpg

Inmiddels de afgelopen weken weer een flinke lading bricks mogen ontvangen (véél grijze blokjes!), zodat ik verder kon met het beschadigde gedeelte van de centrale (reactor nr. 4).

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/h7trz3UcBr9fU0OK54GoQBzj/full.jpg

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Cool! Bouw je het nog een beetje modulair zodat je het nog kan verplaatsen als je klaar bent?

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Zat ik aan te denken, maar toch gekozen om er 1 geheel van te maken voor de stevigheid. Extra gebouwen die er misschien nog bijkomen wil wil ik wel demontabel maken. Zolang ik niet ga verhuizen hoeft het toch niet verplaatst te worden :P

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:13

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Niet nodig ook, gewoon een flinke brander er onder. Het origineel had ook een meltdown :P

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Nondeju wat een ding :D Ziet er leuk uit! Wil je de reactorgebouwen ook nog gaan "inrichten"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

@_Ernst_
Nou nou wel een tof ding zeg :) . Zullen wel aardig wat bauw uurtjes in zitten.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Niet online
Heb je enig idee hoeveel blokjes er ongeveer in zitten nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

almightyarjen schreef op maandag 14 september 2015 @ 22:32:
Nondeju wat een ding :D Ziet er leuk uit! Wil je de reactorgebouwen ook nog gaan "inrichten"?
Plan is om het hele ding in grote lijnen op te bouwen en vervolgens steeds meer details toe te gaan voegen, dus dingen als pompen, reactor etc.

Precieze aantal blokjes heb ik niet bijgehouden, maar schat zeker 5000+. Zal binnenkort eens een grove schatting doen en mijn bricklink orders bij elkaar optellen :P

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe63
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:19
Leuk dat hier zo'n actieve community zit, ga zometeen eens even flink teruglezen :).

Mijn zoontje kreeg voor zijn 6e verjaardag de Lego Chima Tiger's Mobile Command set en was daar zo lekker mee bezig dat ik (na 30 jaar geleden voor het laatst iets met lego te hebben gedaan) ook weer super enthousiast ben geworden en afgelopen weekend die Lego Technics Volvo L350F set heb gekocht (en in elkaar heb gezet).

Nu druk aan het inlezen over SBrick, led verlichting en stiekum aan het kijken naar de volgende set :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Niet online
Douwe63 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:34:
Leuk dat hier zo'n actieve community zit, ga zometeen eens even flink teruglezen :).

Mijn zoontje kreeg voor zijn 6e verjaardag de Lego Chima Tiger's Mobile Command set en was daar zo lekker mee bezig dat ik (na 30 jaar geleden voor het laatst iets met lego te hebben gedaan) ook weer super enthousiast ben geworden en afgelopen weekend die Lego Technics Volvo L350F set heb gekocht (en in elkaar heb gezet).

Nu druk aan het inlezen over SBrick, led verlichting en stiekum aan het kijken naar de volgende set :).
Grappig, ben er nu mee bezig. Vorig jaar al in elkaar gezet, daarna uit elkaar gehaald en gisteren weer eraan begonnen. Mijn zoon van 6 helpt ook mee :).

Tip, kijk in de lego aanbiedingen topic. Nieuwe technic set in de aanbieding bij de Wehkamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zo technisch als een jojo en lees hier steeds meer over leds en ledsstrips, heeft iemand tips voor verlichting in mijn collectie modulairs. Ben nu beetje bezig met kerstverlichting, maar kom niet uit de snoeren weg te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Heel simpel: gewoon bij Lego houden :)
Scoor op BL een stel 4,5v lampjes, snoertjes en een batterijhouder en sluit die aan. Is weliswaar gloeilampje maar zoveel heb je ze toch niet aan. Alternatief: 12v lampjes uit de treinen gebruiken en een trafo aansluiten.
Of gewoon nieuw kopen in 9v of PF, dar is ook verlichting van namelijk.
Niet te moeilijk doen als het ook makkelijk kan :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe63
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:19
Sulaine schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:44:
[...]

Tip, kijk in de lego aanbiedingen topic. Nieuwe technic set in de aanbieding bij de Wehkamp.
Hmm, dat scheelt idd 25 euro met de gangbare prijs, ik denk dat ik die alvast ga scoren voor de kerstvakantie, dank voor de tip! ;).

Iemand hier trouwens ervaring met Lego world? Dacht dat dat wel leuk was om eens met m'n zoontje heen te gaan maar ik zie dat ze inmiddels 20 euro voor een toegangskaartje vragen :X. Is dat het waard?

Edit: net te laat met die aanbieding bij de Wehkamp, hij is uitverkocht... 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Douwe63 op 17-09-2015 12:26 ]

• Kraz

Kraz

Saving the world

Zojuist een mailtje van LEGO binnengekregen dat de Winter Toy Shop (10249) te koop is voor VIP members voor € 79,99.
Dit is t/m 30 September.

Helaas komt het deze maand even niet uit :'), maar vóór de kerst gaat deze er zeker nog komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cellkuh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 23:09

cellkuh

Tesla referral: marcel333963

Ik wil graag de 21100 Shinkai 6500 bricklinken. dit is allemaal wel te doen behalve de oranje staart deze is niet te koop op bricklink. Weet iemand van jullie waar ik deze zou kunnen krijgen. ebay etc. heb ik al geprobeerd. Misschien Lego zelf eens vragen of heeft dat geen zin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cellkuh schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 00:22:
Ik wil graag de 21100 Shinkai 6500 bricklinken. dit is allemaal wel te doen behalve de oranje staart deze is niet te koop op bricklink. Weet iemand van jullie waar ik deze zou kunnen krijgen. ebay etc. heb ik al geprobeerd. Misschien Lego zelf eens vragen of heeft dat geen zin?
kan zin hebben, maar op dit moment bij lego out of stock. Mogelijkheid is om te kijken in welke doos ze nog meer zitten en dan op MP of BL zo een goedkoop mogelijke doos aanschaffen. Misschien veel geld voor een enkel onderdeel. Maar reserve onderdelen heb je nooit genoeg ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Volgens Brickset.com is die oranje staart/rudder slechts voor één set gemaakt (de Shinkai zoals je zelf al aangeeft), dus die zal vrij zeldzaam zijn. Misschien moet je de hele set proberen te vinden, maar dan heeft bricklinken natuurlijk ook geen zin meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Laatst online: 18-09 10:59
Kapoen schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 08:36:
[...]

Volgens Brickset.com is die oranje staart/rudder slechts voor één set gemaakt (de Shinkai zoals je zelf al aangeeft), dus die zal vrij zeldzaam zijn. Misschien moet je de hele set proberen te vinden, maar dan heeft bricklinken natuurlijk ook geen zin meer :)
En de enkele keer dat het stukje los verkocht is, is deze voor 50 euro en meer verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cellkuh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 23:09

cellkuh

Tesla referral: marcel333963

ja dat klopt, en de hele set kost meer dan 400 euro. er staat een gebruikte op bricklink voor 175 maar die moet dan helemaal uit zuid-korea komen en daar heb ik weinig vertrouwen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cellkuh schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 09:34:
ja dat klopt, en de hele set kost meer dan 400 euro. er staat een gebruikte op bricklink voor 175 maar die moet dan helemaal uit zuid-korea komen en daar heb ik weinig vertrouwen in.
is wel te doen, ik heb de architecture marine sands bay uit korea laten komen. Binnen 3 weken in huis na betaling via paypal ....en in totaal een stuk goedkoper dan wanneer ik hem in nederland moest zien te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 09:41:
[...]

is wel te doen, ik heb de architecture marine sands bay uit korea laten komen. Binnen 3 weken in huis na betaling via paypal ....en in totaal een stuk goedkoper dan wanneer ik hem in nederland moest zien te kopen.
Heb je een link? Vrienden van mij hebben daar overnacht, en dit lijkt mij een ultiem cadeau voor ze! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Renquin
Wat je er verder ook van vind: dang dit is mooi geworden!

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Bijna een half miljoen steentjes :o

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Waar koop ik deze? Bij Intertoys hadden ze hem niet :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eSFQ3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Afbeeldingslocatie: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/09/17/09/2C68D5C700000578-0-image-a-81_1442479450200.jpg

Een non met een selfie-stick :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gosse adema
  • Laatst online: 20:39
Na enige experimenten is het gelukt: Chocolade printen.

Printer:
Printing LEGO bricks with a fully-functional 3D printer made of LEGO bricks.

Chocolade Extruder:
3D Chocolate Printer (made from LEGO)

DIY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Ja, sommige details zijn echt geniaal :D

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

hmm :9
Heb je die zelf gemaakt?

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Er is blijkbaar een betrouwbaar gerucht opgedoken op de eurobricks.com fora ivm een grote set die
in januari zal verschijnen:
The set is 75827 LEGO Ghostbusters Firehouse Headquarters!

Here's what I know:
- January 1st, 2016 release date
- Over 4600 pieces
- $349.99 USD
- Opens like the Haunted House
- Based on the original films
- D2C set
- There will still be a modular building next year, don't worry!

It's either time to change the name of this thread to the set name (since it's a D2C) or Ghostbusters 2016 Sets Rumors and Discussions, if you'd like. :wink:
Verscheidene lego/brick fansites hebben er ook al over bericht.
eurobricks post van 'just2good'
eurobricks thread
thebrickfan artikel

Dus fans van Ghostbusters, begin al maar te sparen :)

[ Voor 9% gewijzigd door Kapoen op 18-09-2015 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Is die ecto auto set nog te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06:38

DDX

staat nog gewoon op lego.com

Dure set, mag wel heel speciaal zijn.
Hoop niet dat ze die auto er ook nog eens bij doen.

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 15:24
DDX schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 22:07:
[...]

staat nog gewoon op lego.com

Dure set, mag wel heel speciaal zijn.
Hoop niet dat ze die auto er ook nog eens bij doen.
Hmm dat wordt dan wel serieus een twijfelgeval om te kopen. Natuurlijk een erg mooie set waarschijnlijk maar zoveel..

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Vandaag na het thuiskomen kwam mijn vrouw met een leuk cadeautje aanzetten:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/12605080/Bestand%2019-09-15%2000%2037%2051.jpeg

O+

Doordat we dit jaar ons huis verkocht hebben met een fors verlies, we een nieuwbouwwoning aangekocht hebben en daar bovenop ook nog een kleine verwachten bedacht ik me heel verstandig dat we dat geld wel beter konden besteden dan aan Lego... Maar de afgelopen week liepen we langs een Lego winkel en kwam het weer ter sprake dat ik hem t.z.t. nog wel graag zou willen kopen. Dat is dus niet meer nodig 8)

Verwijderd

la_fusion schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 22:59:
[...]

Hmm dat wordt dan wel serieus een twijfelgeval om te kopen. Natuurlijk een erg mooie set waarschijnlijk maar zoveel..
Is idd een hoop centen, tel je er de ecto bij op zit je al gauw op 400 euries!
Als er niet al te veel bijzondere dingen bijzitten, is tie mss wel te bricklinken ! :)

Verwijderd

NeFoRcE schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 09:47:
[...]

Heb je een link? Vrienden van mij hebben daar overnacht, en dit lijkt mij een ultiem cadeau voor ze! :)
Ik had hem vrij snel na de release datum. Toen voor ongeveer 90 euro. Na deze datum ging hij in nederland bij o.a. brickshop voor rond de 200 de deur uit. Goedkoopste op BL nu 180 vanuit Singapor ex verzending. Is een apart ding en schijnbaar niet via de officieel kanalen in de nederlandse handel gekomen. Zitten geen bijzondere elementen tussen dus met de instructie is 600 stenen bricklinken te doen.

http://nl.lego.wikia.com/wiki/21021_Marina_Bay_Sands

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2015 07:04 ]

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:25
leonvw schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 00:49:
Vandaag na het thuiskomen kwam mijn vrouw met een leuk cadeautje aanzetten:

[afbeelding]

O+

Doordat we dit jaar ons huis verkocht hebben met een fors verlies, we een nieuwbouwwoning aangekocht hebben en daar bovenop ook nog een kleine verwachten bedacht ik me heel verstandig dat we dat geld wel beter konden besteden dan aan Lego... Maar de afgelopen week liepen we langs een Lego winkel en kwam het weer ter sprake dat ik hem t.z.t. nog wel graag zou willen kopen. Dat is dus niet meer nodig 8)
Gaaf ding, die star wars UCS sets lijken me mooi om te bouwen, maar moet financieel ergens een grens trekken :P Heb nog wel de voorganger van deze set een keer op de rommelmarkt op de kop getikt, jammergenoeg in enkele grote brokken door de stickers die er op zitten wat het bouwen niet leuk maakt (waardoor ik er maar tegen aan blijf hikken om hem af te maken :P).

Flickr | Lego collectie

• SeatRider
  • Laatst online: 08:18

SeatRider

Hips don't lie

Kapoen schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 21:40:
Er is blijkbaar een betrouwbaar gerucht opgedoken op de eurobricks.com fora ivm een grote set die

[...]

eurobricks thread
thebrickfan artikel

Dit is echt Heel Goed Nieuws. En als je erover nadenkt best slim, met de relatief goedkope ECTO-1 hebben ze kunnen peilen in hoeverre er interesse is voor GB onder de Lego-fans.

Tis een hoop geld (ik neem aan dat $349 zich vertaalt als €349 of misschien zelfs €399), maar deze gaat er komen.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Teknix1982
  • Niet online
Hmm en ik die HQ moc v2 met ecto garage net bij elkaar :o

[ Voor 26% gewijzigd door Teknix1982 op 19-09-2015 10:05 ]

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Benieuwd hoe dat ding er gaat uitzien want zoveel geld voor iets dat op een modular lijkt is toch wel veel.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:57

Fiber

Beaches are for storming.

Lastig inderdaad. Is al het oranje op dat model door geel of zo vervangen geen optie?

Of een goedkope witte kopen en die zelf oranje schilderen... :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:21

kaanmijo

Picobello B.V.

Heb m'n budget nog wat op weten te rekken en vanmorgen deze gehaald :-)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1wftJTtl.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door kaanmijo op 19-09-2015 15:23 ]

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Teknix1982 schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 10:04:
Hmm en ik die HQ moc v2 met ecto garage net bij elkaar :o
Als het design van de MOC van iemand anders is, dan is het nu toch een HOC? :+

• Teknix1982
  • Niet online
Je hebt een punt ;)

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

>:) Overigens kudo's voor het feit dat je hem helemaal nage[bouwd|bricklinkt] hebt, daar zal wat tijd/geld in zijn gaan zitten?

• Teknix1982
  • Niet online
SeatRider schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 18:42:
[...]

>:) Overigens kudo's voor het feit dat je hem helemaal nage[bouwd|bricklinkt] hebt, daar zal wat tijd/geld in zijn gaan zitten?
Hij is nog niet klaar, ik post wel fotos als hij af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Kapoen schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 21:40:

[...]

eurobricks thread
thebrickfan artikel

vind het een forse prijs voor een "modular" huisje.

Maar er dit verklaart het dan wel een beetje.

Afbeeldingslocatie: http://minifigpriceguide.com/wordpress/wp-content/uploads/2015/09/Lego-Ghostbusters-Large-Scale-Stay-Puft-Marshallow-Man-in-Scene.jpg
Alhoewel ik het nog steeds een flinke smak geld vind.

Maar een Slimer minifig is dan wel een must have !
Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/713pTcSRfPL._SL1002_.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door harley op 20-09-2015 12:32 ]

Pagina: 1 ... 13 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer.
Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen verzameltopic.
Voor V&A zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor nepperds, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic

Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked. >:)