Op valuebrick.at kan je een volledige set bestellen voor 60 euro, waarschijnlijk ook te duur vrees ik.harley schreef op woensdag 02 september 2015 @ 09:14:
Wil ook nog de nieuwe minifigures bestellen, heb er 2 in legoland meegenomen maar wilde eigenlijk een volle doos bestellen. Dan heb je er zeker genoeg
waar kun je dat het beste doen want de meeste leveren geen volle doos of zelfs duurder dan 60x de losprijs.
[ Voor 4% gewijzigd door Kapoen op 02-09-2015 11:13 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Ik wil gewoon een hele doos, daar zitten van alle figuren gegarandeerd enkele stuks in.
en met het diorama komt dat wel van pas
3 Wolf Guys / 5 Zombie Pirates / 5 Mad Scientists / 3 Wacky Witches / 4 Plant Monsters / 4 Fly Monsters / 4 spectra / 3 Zombie Cheerleaders / 3 Tiger Women / 4 Gargoyles / 4 Skeleton Guys / 5 Monster Rockers / 3 Zombie Businessmen / 3 Banshees / 4 Square Foots / 3 Spider Ladies.
[ Voor 58% gewijzigd door harley op 02-09-2015 12:01 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Click&Brick verwacht ze over twee weken voor €49,-Kapoen schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:11:
[...]
Op valuebrick.at kan je een volledige set bestellen voor 60 euro, waarschijnlijk ook te duur vrees ik.
http://brickset.com/artic...with-21303-wall%E2%80%A2e
*edit*
M'n order staat nog steeds op 'in warehouse'
* NeFoRcE is ongeduldig
[ Voor 23% gewijzigd door NeFoRcE op 02-09-2015 12:07 ]
Professioneel Heftruck Syndroom
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
YouTube: LEGO Wall-E 21303 - RC Motorized Wall-E review by 뿡대디
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Mijn order ook
Mijne ook

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
oh yeah!
Op de calendar van de Amerikaanse Shopping@Home stond 1 t/m 4 oktober voor Double VIP Points actie:almightyarjen schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:56:
Komt er nog een keer binnenkort een double vip points actie oid of moet ik wachten tot december? Wil nog wat grote dozen aanschaffen
http://www.thebrickfan.co...lendar-promos-and-events/
Ook mijn Wall-E is inmiddels op reis.
[ Voor 45% gewijzigd door BeZaX op 02-09-2015 16:09 ]
Waar een wil is, is een stopcontact....
Holiday train!!BeZaX schreef op woensdag 02 september 2015 @ 16:08:
[...]
Op de calendar van de Amerikaanse Shopping@Home stond 1 t/m 4 oktober voor Double VIP Points actie:
http://www.thebrickfan.co...lendar-promos-and-events/
Als ik dat artikel zo lees, gaat die fix alleen om de hinges die de ogen in bepaalde posities zetten en niet om het draaipunt van het hoofd op de nek.NeFoRcE schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:02:
Die 'neck'-issue, is alleen in noord amerika. Grote kans dat 't bij ons gefixt is dus.
http://brickset.com/artic...with-21303-wall%E2%80%A2e
*edit*
M'n order staat nog steeds op 'in warehouse'![]()
* NeFoRcE is ongeduldig
Aangezien er volgens de part list wel "friction ridges" op de pin zitten waar het hele hoofd op rust, zijn die blijkbaar niet genoeg voor het gewicht van het hoofd, dus ik zou dit dan gewoon simpel oplossen met een plakbandje om dat pinnetje of de 2 kanten van het pinnetje wat uit elkaar drukken. Dan heeft het vast wel genoeg frictie voor een hoofd dat wel in een vaste positie is te zetten.
nog een klein filmpje van het kasteel met 2 witte en 2 candle leds erin.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
En mocht dat dan toch gebeuren na herhaaldelijk proberen dan kan ik alsnog niet inloggen....
Meer mensen die hier last van hebben?
Hier ook week terug of zo het persian restaurant besteld, nog aan het bouwen maar hijwordt wel mooi zegicemotion schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 10:57:
Vanochtend ook de Wall-e besteld; qua verzendkosten geen last van; want ik heb ook meteen de Parisian restaurant erbij gedaan.
Heb er overigens ook maar birds bij besteld, vind ik ook een mooie set.
200 fish found!
Is dat de nieuwe modular?Zeehond schreef op woensdag 02 september 2015 @ 22:04:
[...]
Hier ook week terug of zo het persian restaurant besteld, nog aan het bouwen maar hijwordt wel mooi zeg.Als hij klaar is breng ik de setnin kerst sfeer.
Heb er overigens ook maar birds bij besteld, vind ik ook een mooie set.
Leuk, die auto-correctie tijdens het typen.
Zie dat er een aantal typo's in mijn reactie staan jahorizon1978 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 06:15:
[...]
Is dat de nieuwe modular?![]()
Leuk, die auto-correctie tijdens het typen.
Als ik op persian zoek vind ik alleen witte poezen dus dat daar zullen ze denk ik geen modular van bouwen
200 fish found!
Naja ik denk dat het wel gaaf kan zijn; Prince of Persia modular building... oosterse sferen enzo.Zeehond schreef op donderdag 03 september 2015 @ 08:07:
[...]
Zie dat er een aantal typo's in mijn reactie staan ja![]()
Als ik op persian zoek vind ik alleen witte poezen dus dat daar zullen ze denk ik geen modular van bouwen
Shit, afgeleverd omdat ik niet thuis was waarschijnlijk
Heeft die Ferris Wheel twee motoren nodig?JvanSanten schreef op donderdag 03 september 2015 @ 11:39:
Vandaag eindelijk Wall-E, TBBT, en het Ferris wheel met twee motoren kunnen bestellen nadat het gisteren maar niet lukte om op de site te komen, zal voor mij helaas wel na het weekend worden voordat de bezorger langskomt:(
Nee maar heb ook de ook de fairground mixer dus kan ik ze meteen beide motoriseren.almightyarjen schreef op donderdag 03 september 2015 @ 11:44:
[...]
Heeft die Ferris Wheel twee motoren nodig?
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Ik wou er dinsdag ook een paar halen, maar helaas zijn ze in Gent nog niet te vinden.icemotion schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:57:
Heeft iemand toevallig al de nieuwe serie Minifigures in winkels zien liggen? Wilde gister na werk snel ff een paar halen, maar no luck, nog niks te vinden..
Awesome man, enjoy!!! Ik nog een daggie wachten waarschijnlijk!
* NeFoRcE heeft stille hoop dat ie 'm toch voor 19u bij 't dhl parcel kan halen
Pics...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Halloween set?Sulaine schreef op donderdag 03 september 2015 @ 13:23:
Hier ook binnen, met de halloween set en een aantal monster figuurtjes.
Mijn Wall-e en F40 intussen ook besteld :-).
[ Voor 20% gewijzigd door noodel1988 op 03-09-2015 14:54 ]
Grijs 2x1 zit er maar 1 van bij terwijl je er 2 nodig hebt, oftewel niet compleet. Dat is me nog nooit voor gekomen
[ Voor 57% gewijzigd door aerofreak op 03-09-2015 15:45 ]
~Leonardo Da Vinci~
Zou inderdaad wel gaaf zijn, alleen past het niet echt bij de rest van de modular buildings. Maar als losse set zou het wel mooi staan jaicemotion schreef op donderdag 03 september 2015 @ 10:55:
[...]
Naja ik denk dat het wel gaaf kan zijn; Prince of Persia modular building... oosterse sferen enzo.

200 fish found!
Hier ook binnen maar ga vanavond pas bouwen. (Ben al blij van de doos op zich. is dat erg gek??)
In legoland lagen ze wel al heb er daar 2 meegenomen. (als je goed kijkt zie je ze in het filmpje hierboven naast elkaar staanicemotion schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:57:
Heeft iemand toevallig al de nieuwe serie Minifigures in winkels zien liggen? Wilde gister na werk snel ff een paar halen, maar no luck, nog niks te vinden..
Heb nog een volle doos in backorder staan die worden de 8e verwacht, dus vermoed dat de reguliere winkels dan de levering krijgen ofzo.
Mijn wall-e + halloween set is nog niet onderweg helaas.
Zag wel dat de wall-e set in amerika 10 dollar duurder is geworden.
Wut?! Dan mogen wij onze dozen ook wel eens controleren... anderen hier met hetzelfde?aerofreak schreef op donderdag 03 september 2015 @ 14:53:
Even geduld nog, begin nu aan het hoofd...
Grijs 2x1 zit er maar 1 van bij terwijl je er 2 nodig hebt, oftewel niet compleet. Dat is me nog nooit voor gekomen
In de spoiler de buildinginstructions, en mijn verbazing omtrent iets...
Ben ik nou gek, of is 123 pagina's best veel voor deze build?!
* NeFoRcE kan niet wachten!
[ Voor 30% gewijzigd door NeFoRcE op 03-09-2015 16:15 ]
Ik zag ze gisteren al liggen bij de lokale Bart Smit (Leiden)icemotion schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:57:
Mag wel een spoileralert om de instructiesNeFoRcE schreef op donderdag 03 september 2015 @ 15:59:
[...]
Wut?! Dan mogen wij onze dozen ook wel eens controleren... anderen hier met hetzelfde
Ben ik nou gek
* NeFoRcE kan niet wachten!
Must resist....
[ Voor 14% gewijzigd door BillSpaarbank op 03-09-2015 19:04 ]
Wanneer het hoofd niet recht staat wil het hoofd gaan draaien.
Ik heb er niet zoveel problemen mee, bij mij komt ie op de plank voor display.
Foto's komen eraan!
~Leonardo Da Vinci~
Fixed mienjong!BillSpaarbank schreef op donderdag 03 september 2015 @ 16:13:
[...]
Mag wel een spoileralert om de instructies![]()
Must resist....
En aerofreak, ik ben benieuwd!
Heb net m'n buurjongetje alvast blij gemaakt met die ninjago glider, haha.
Hmm... maar prima voor display toch? Kga er toch niet mee rijden... als zag ik wel al filmpjes op YT waarbij ze 'm gemotoriseerd hadden, hahaVerwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 16:33:
Wallie staat in elkaar. Grappig ding, maar beetje gammel naar mijn idee.
Grand Emporium had bij ons vier verkeerde blokjes (zelfde soort), was fout in laatste zakje. Gelukkig nog genoeg eigen onderdelen.aerofreak schreef op donderdag 03 september 2015 @ 14:53:
Even geduld nog, begin nu aan het hoofd...
Mooie foto's! En hij is echt cute zoals NeFoRcE al zeiaerofreak schreef op donderdag 03 september 2015 @ 16:37:
Fotos Wall-E! Hij is echt cute![]()
Wall-E [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

Ongelooflijke bult lego

Model klaar na 8 uur bouwen

M'n oude "grote" set (de 8460) is wel heel erg klein vergeleken met deze
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
En de Halloween set dat Kapoen bedoelt inderdaad.
[ Voor 17% gewijzigd door Suli op 03-09-2015 19:54 ]
Ik heb de bloemen vervangen door boompjes, kerstkransen toegevoegd bij de lampjes, zo nog van lampjes toegevoegd, en witteplaatjes op het dak gelegd.
Hier het resultaat, iemand nog tips wat ik mischien kan toevoegen?

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mijn handen gaan tintelen bij zo'n foto's om niet naar de lego website te gaanDP Kunst schreef op donderdag 03 september 2015 @ 19:34:
Ik heb me vandeweek ook weer laten verleiden om een set te kopen. Zo af en toe koop ik wat klein creator spul maar nu toch voor een technic doos gegaan: de 42043. Wat een onmeunig gave box. Zoveel parts, echt ziek. Bijna 2800 stukjes. Ongeveer 8 uur bezig geweest om het ding in elkaar te zetten. Super gaaf ding. Dit smaakt wel naar meer...
[afbeelding]
Ongelooflijke bult lego![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door Zeehond op 03-09-2015 20:26 ]
200 fish found!
Nee de doos was al fantastisch, de build ook!FCC-gast schreef op donderdag 03 september 2015 @ 15:41:
[...]
Hier ook binnen maar ga vanavond pas bouwen. (Ben al blij van de doos op zich. is dat erg gek??)
PhD i.o.
Dat smaakte zeker! Ik moet me wel echt inhouden om niet nog zo'n grote doos te halen. Ik wil nu alleen het B model maken, maar daarvan zijn de instructies volgens de doos alleen op de Lego site te vinden. Helaas zegt de Lego site van nietZeehond schreef op donderdag 03 september 2015 @ 20:25:
[...]
Mijn handen gaan tintelen bij zo'n foto's om niet naar de lego website te gaanSmaakte het bier
?
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
Ze zijn wel beschikbaar in de lego technic app op Android. Ik zal eens proberen of ik de link kan uitlezen.DP Kunst schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:29:
[...]
Dat smaakte zeker! Ik moet me wel echt inhouden om niet nog zo'n grote doos te halen. Ik wil nu alleen het B model maken, maar daarvan zijn de instructies volgens de doos alleen op de Lego site te vinden. Helaas zegt de Lego site van niet
Edit: met een beetje reverse-engineering:
http://cache.lego.com/r/s...s/42043bdigitalbi1240.pdf
En boekje nummer 2:
http://cache.lego.com/r/s...42043bdigitalbi241472.pdf
[ Voor 22% gewijzigd door luukske op 03-09-2015 22:18 ]
Heb ook even gekeken voorje en inderdaad deze zijn niet te vinden wel zonde. Ik heb ook nog even verder gezocht, maar kan hem ook niet ergens anders vinden. Je zou mischien een mailtje kunnen sturen naar de klantenservice van lego? Mischien kunnen zij iets voor je betekennen.DP Kunst schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:29:
[...]
Dat smaakte zeker! Ik moet me wel echt inhouden om niet nog zo'n grote doos te halen. Ik wil nu alleen het B model maken, maar daarvan zijn de instructies volgens de doos alleen op de Lego site te vinden. Helaas zegt de Lego site van niet
[ Voor 3% gewijzigd door Zeehond op 03-09-2015 21:44 ]
200 fish found!
Held! Ik had al die app via de lego site geprobeerd, maar die werkte niet op m'n phone. Schijnt morgen prutweer te worden, dan is dit een stuk leuker dan buiten betonstaal vlechten voor de fundering voor de nieuwe schuurluukbartelet schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:31:
[...]
Ze zijn wel beschikbaar in de lego technic app op Android. Ik zal eens proberen of ik de link kan uitlezen.
Edit: met een beetje reverse-engineering:
http://cache.lego.com/r/s...s/42043bdigitalbi1240.pdf
En boekje nummer 2:
http://cache.lego.com/r/s...42043bdigitalbi241472.pdf
Had inderdaad al een mailtje gestuurd, antwoord binnen enkele dagen.. Duurt langZeehond schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:44:
[...]
Heb ook even gekeken voorje en inderdaad deze zijn niet te vinden wel zonde. Ik heb ook nog even verder gezocht, maar kan hem ook niet ergens anders vinden. Je zou mischien een mailtje kunnen sturen naar de klantenservice van lego? Mischien kunnen zij iets voor je betekennen.
[ Voor 24% gewijzigd door DP Kunst op 03-09-2015 22:36 ]
Ach, ik lees dat je inmiddels vooruit kunt.DP Kunst schreef op donderdag 03 september 2015 @ 22:35:
[...]
Had inderdaad al een mailtje gestuurd, antwoord binnen enkele dagen.. Duurt lang
[ Voor 31% gewijzigd door Zeehond op 04-09-2015 00:15 ]
200 fish found!
Oh damn, die heb ik gezien in de folder enzo ja. Die lijkt mij ook echt supergaaf, vooral omdat die grijptool open en dicht kan. En pneumatic allemaal, dus gewoon weer ouderwets pompen?DP Kunst schreef op donderdag 03 september 2015 @ 19:34:
Ik heb me vandeweek ook weer laten verleiden om een set te kopen. Zo af en toe koop ik wat klein creator spul maar nu toch voor een technic doos gegaan: de 42043. Wat een onmeunig gave box. Zoveel parts, echt ziek. Bijna 2800 stukjes. Ongeveer 8 uur bezig geweest om het ding in elkaar te zetten. Super gaaf ding. Dit smaakt wel naar meer...
[afbeelding]
Ongelooflijke bult lego![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
*edit*
M'n wall-e heeft een dag vertraging stond erbij... wordt vandaag aangeboden dus, maar ben niet thuis. En morgen bruiloft. poepzooi
[ Voor 6% gewijzigd door NeFoRcE op 04-09-2015 09:00 ]
Misschien een NSFW tag bij zetten?
[ Voor 16% gewijzigd door IdieEasy op 04-09-2015 09:45 ]
Helemaal niet aan gedacht, my bad. Ik weet niet hoe dat werkt, dus ik heb het nu maar in een spoiler gedaan, zie boven.IdieEasy schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 09:39:
[...]
Misschien een NSFW tag bij zetten?Ik opende hem en toen prijkte er ineens een half blote vrouw op mijn scherm :x
Dan zou ik ander werk zoeken als je op je werk niet eens naar blote vrouwen mag kijkenIdieEasy schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 09:39:
[...]
Misschien een NSFW tag bij zetten?Ik opende hem en toen prijkte er ineens een half blote vrouw op mijn scherm :x
Dit is perfect, ik zal mijn quote ook even aanpassenJoster schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 09:43:
[...]
Helemaal niet aan gedacht, my bad. Ik weet niet hoe dat werkt, dus ik heb het nu maar in een spoiler gedaan, zie boven.
Dat bestaat een soort vanicemotion schreef op donderdag 03 september 2015 @ 10:55:
[...]
Naja ik denk dat het wel gaaf kan zijn; Prince of Persia modular building... oosterse sferen enzo.
Er zit een gemotoriseerd pompje in. Met de motor kun je 4 functies aansturen, pootjes uit, kraan draaien, bak kiepen en het pompje. Met het pompje kun je vervolgens de 4 pneumatische units aansturen.NeFoRcE schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 08:59:
Oh damn, die heb ik gezien in de folder enzo ja. Die lijkt mij ook echt supergaaf, vooral omdat die grijptool open en dicht kan. En pneumatic allemaal, dus gewoon weer ouderwets pompen?
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Ben je meestal toch veel duurder uit vanwege de 9% veilingkosten (die niet bij je bieding in zitten) etc.Arethusa schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 11:17:
Mocht iemand nog interesse hebben in een Ideas - 21302 - The Big Bang Theory - (2015). Op Catawiki wordt hij geveild http://veiling.catawiki.n...-the-big-bang-theory-2015
http://veiling.catawiki.n...culptures-10189-taj-mahal
Huidig bod: € 1.750. Geschatte opbrengst: € 2.450 - € 3.450
En de BBT set zal ongetwijfeld nog gaan verdwijnen uit de store, maar dat zal nog wel even duren denk ik zo.
Ik heb er niets mee te maken hoor, dacht alleen kan iemand hier nog een dealtje uithalen, onder de normale verkoopprijs. Ik zit meer in de Star Wars hoek.zezke schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 12:59:
Dat is toch ook de eerste keer dat ik dat hoor. Hij is ook nog gewoon op stock, dus ik vermoed dat de poster gewoon die veiling even wou highlighten.
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Weinig kans hoor, die veiling loopt nog vijf dagen. Tegen het eind zit hij echt wel ruim op of boven de winkelprijs en dan komen er ook nog veiling- en verzendkosten bij.Arethusa schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:33:
[...]
Ik heb er niets mee te maken hoor, dacht alleen kan iemand hier nog een dealtje uithalen, onder de normale verkoopprijs. Ik zit meer in de Star Wars hoek.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik denk dat de Taj Mahal te bricklinken is voor een lagere prijs. Bij mijn weten zitten er geen exclusieve of zeldzame onderdelen in die set. Ik kan mij vergissen natuurlijkSnoz Lombardo schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:24:
Staat nog een leuke set op die veiling. Gesealde 10189 - Taj Mahal, iemand?
Verwijderd
Klopt. Ik heb hem gebricklinked voor ongeveer 500 euries. Heb er wel een tijdje over gedaan en ik schat dat er voor zo 100 euro verzendkosten bijkwamen. Dat is wel het grootste nadeel van bricklinken.Kapoen schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 17:34:
[...]
Ik denk dat de Taj Mahal te bricklinken is voor een lagere prijs. Bij mijn weten zitten er geen exclusieve of zeldzame onderdelen in die set. Ik kan mij vergissen natuurlijk
en wat betreft catawiki, als ik dat zo volg, komen er idd verschillende items voorbij die nog in de shop of winkels te krijgen zijn, maar die ruim over de kop gaan!
Wordt weer een weekendje lego'en als het binnen is ^_^
Want a cookie?!
Verwijderd
Heb je op brickset ofzo al gekeken welke bij je set hoort?Verwijderd schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 20:19:
Ik heb van de zolder mijn monorail weer bijelkaar gezocht, maar kan tot mijn spijt de motor (toch wel een belangrijk onderdeel) niet meer vinden. Nu staan ze wel op bricklink, maar weet iemand welke maat er bij hoort. Het is de 6399 rode monorail, maar ik kan er niet uitkomen of ik de korte of de lange couplings moet hebben. Wie weet dit wel?
Op Bricklink staat dat hij long couplings heeft. Part 2684c01bVerwijderd schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 20:19:
Ik heb van de zolder mijn monorail weer bijelkaar gezocht, maar kan tot mijn spijt de motor (toch wel een belangrijk onderdeel) niet meer vinden. Nu staan ze wel op bricklink, maar weet iemand welke maat er bij hoort. Het is de 6399 rode monorail, maar ik kan er niet uitkomen of ik de korte of de lange couplings moet hebben. Wie weet dit wel?
Verwijderd
thanks , zal ff glurenalmightyarjen schreef op zondag 06 september 2015 @ 00:54:
[...]
Op Bricklink staat dat hij long couplings heeft. Part 2684c01b
maar waar op bl heb je dat gevonden dan ?
Zijn die veilingen wel echt?? Laatst ook al een 10179 voor 4400 ofzo. Als je even goed rondkijkt kun je een gesealde mint taj mahal voor 2000 wel krijgen zo niet minder. Het huidige bod staat nu op 3100 en die doos is verre van mint..Snoz Lombardo schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:24:
Staat nog een leuke set op die veiling. Gesealde 10189 - Taj Mahal, iemand?
Heb zelf een mint geopende gekocht voor 1400. Dat vond ik al aan de prijs..
Veilingen zouden echt moeten zijn en tsjah, het is maar net wat de gek er voor geeft...Teknix1982 schreef op zondag 06 september 2015 @ 11:23:
[...]
Zijn die veilingen wel echt?? Laatst ook al een 10179 voor 4400 ofzo. Als je even goed rondkijkt kun je een gesealde mint taj mahal voor 2000 wel krijgen zo niet minder. Het huidige bod staat nu op 3100 en die doos is verre van mint..
Heb zelf een mint geopende gekocht voor 1400. Dat vond ik al aan de prijs..
Want a cookie?!
Die veilingen zijn echt. Ik heb al enkele biedingen gewonnen op andere type kavels. Alles wordt accuraat en snel afgehandeld.Renquin schreef op zondag 06 september 2015 @ 11:24:
[...]
Veilingen zouden echt moeten zijn en tsjah, het is maar net wat de gek er voor geeft...
Ik heb gezocht op de 6399 op BL, vervolgens kan je bovenin op "730 parts" klikken. Daartussen staat ook de motor.Verwijderd schreef op zondag 06 september 2015 @ 07:58:
[...]
thanks , zal ff gluren![]()
maar waar op bl heb je dat gevonden dan ?

Het gaat volgens mij wel redelijk hard nu, dus ik weet niet of de site nog accuraat is. In de middag hadden ze nog wel veel staan (Starwars, Creator, etc), maar er waren wel wat mensen die veel kochten.
[ Voor 16% gewijzigd door sjaak34 op 06-09-2015 14:53 ]
Dit topic is gesloten.
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer.
Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen verzameltopic.
Voor V&A zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor nepperds, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic
Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked.