Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Oeps, ik zie het ja. Mijn internetverbinding is denk ik wat trager dan die van jou..Snoz Lombardo schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:03:
[...]
Ik postte ruim een maand geleden een soortgelijke lijst, toen waren ze al gelekt geloof ik. Kan niet direct zien of er nu ook nieuwe dingen in zitten?
Snoz Lombardo in "Het Grote Lego Topic - Deel 4"
Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
Via de link van keverjeroen vond ik ze: http://www.bouwsteentjes....n-creator-2016-uitgelekt/Mad-Matt schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:26:
Waar vind je afbeeldingen van die sets? (Ik vind ze zo snel niet)
Ik denk er ook zo over, die Corner Deli wil ik welDYX schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:20:
Net afbeeldingen van de Nexo Knights 2016 sets gezien, maar dit is totaal niet mijn smaakt, dus die ga ik overslaan. De 31050 Corner Deli ziet er dan wel weer erg leuk uit. Tijd dat me huis klaar is, kan ik me achterstand eens inhalen. Moet alle Pirats sets nog halen op aandringen van me vriendin
Hopelijk krijgen we ook nog een opvolger voor de Bike Shop later op het jaar of zo.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
En die Corner Deli ziet er leuk uit. De bike shop kregen de kids begin dit jaar in Legoland Denemarken cadeau.
Past erg goed bij de grotere modulars.
Er komt net als bij Ninjago ook een TV serie en iets van boeken zag ik. Daarmee creeren ze natuurlijk wel al snel wat animo voor zulke sets. Als ze alleen de sets zouden uitbrengen zou ik ook niet verwachten dat ze erg goed zouden lopen, maar nu zien kinderen het op tv en willen ze het natuurlijk hebbenhorizon1978 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:55:
Benieuwd of dat Nexo gebeuren aanslaat.
En die Corner Deli ziet er leuk uit. De bike shop kregen de kids begin dit jaar in Legoland Denemarken cadeau.
Past erg goed bij de grotere modulars.
Ninjago is al een jaartje op TV. Zoonlief kijkt er graag naar.DYX schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:21:
[...]
Er komt net als bij Ninjago ook een TV serie en iets van boeken zag ik. Daarmee creeren ze natuurlijk wel al snel wat animo voor zulke sets. Als ze alleen de sets zouden uitbrengen zou ik ook niet verwachten dat ze erg goed zouden lopen, maar nu zien kinderen het op tv en willen ze het natuurlijk hebben
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Maar idd, TV Buzz kan animo creëren.
De Corner Deli is eerder de opvolger van de Toy & Grocery Shop (31036) qua prijsklasse. De Bike Shop is ongeveer het dubbele van de prijs, met een hoger aantal blokjes uiteraard.Sulaine schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:14:
Is de Corner Deli niet de opvolger dan?
Daarom is mijn verwachting/hoop dat in Q3 er nog een grotere Creator set uitkomt.Kapoen schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 17:22:
[...]
De Corner Deli is eerder de opvolger van de Toy & Grocery Shop (31036) qua prijsklasse. De Bike Shop is ongeveer het dubbele van de prijs, met een hoger aantal blokjes uiteraard.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Ik dacht dat Bike Shop van 2014 is, met als opvolger Toy & Grocery Shop van 2015 en nu Corner Deli van 2016.Kapoen schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 17:22:
[...]
De Corner Deli is eerder de opvolger van de Toy & Grocery Shop (31036) qua prijsklasse. De Bike Shop is ongeveer het dubbele van de prijs, met een hoger aantal blokjes uiteraard.
Verwijderd
die van geo was idd leuker, het enige voordeel van deze is dat mijn zussie haar muziekstandaard kwijt is, dat vond ik wel een makkelijke tip voor naast mijn bouwburo !The Eagle schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:41:
En net afgelopen. Moet eerlijk zeggen dat ie me wat tegen viel, die van National Geographic vond ik een stuk leuker. Een glossy voor AFOL's...give me a break
Uiteraard kan je dat op meerdere vlakken bekijken. Beide zijn inderdaad na elkaar verschenen en deel van de Creator serie. Toch is de Bike Shop significant duurder en zit er 'meer vlees' aan so to speak, dus deel ik ze in in andere categorieënSulaine schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 19:38:
[...]
Ik dacht dat Bike Shop van 2014 is, met als opvolger Toy & Grocery Shop van 2015 en nu Corner Deli van 2016.
Om de geruchtenmolen nog wat te doen draaien is hier een post van op eurobricks (modulars topic), blijkbaar van iemand die inside kennis heeft ivm de modulars en landmarks:
There is no vehicle being released in July. VW has reentered production (sporting new box, artwork and Creator branding), Mini and F40 will also continue.
Met landmark serie bedoelt men de serie met het Sydney Opera House en London Tower Bridge.
Verwijderd
zou wel tof zijn, als ik die foto zag komt tie er op zekers bij. Alleen twijfel over die marsmallow !almightyarjen schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 20:07:
Wat moet de Firehouse voor een set zijn dan? Dat GB-HQ?
Verwijderd
landmarks komen toch ook uit de architecture serie, of zit ik fout ?Kapoen schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 19:50:
[...]
Uiteraard kan je dat op meerdere vlakken bekijken. Beide zijn inderdaad na elkaar verschenen en deel van de Creator serie. Toch is de Bike Shop significant duurder en zit er 'meer vlees' aan so to speak, dus deel ik ze in in andere categorieën
Om de geruchtenmolen nog wat te doen draaien is hier een post van op eurobricks (modulars topic), blijkbaar van iemand die inside kennis heeft ivm de modulars en landmarks:
spoiler:Firehouse isn't 'replacing' the modular; the latter will still be released and will serve as a place to save your money. Next landmark model is also being released, but without wanting to spoil another surprise, just imagine you can fly...
There is no vehicle being released in July. VW has reentered production (sporting new box, artwork and Creator branding), Mini and F40 will also continue.
Met landmark serie bedoelt men de serie met het Sydney Opera House en London Tower Bridge.
in die lijst die voorbij gekomen is, staat toch wederom de burj kaliffa die al uitgegeven is.
heb echt mijn twijfels over deze lekkages
Bij bijvoorbeeld de VW en de Mini zie je hetzelfde.
ach jaren geleden waren ze daarmee al begonnen bij de modular houses. Cafe Corner geen creator, Market street wel, green grocer weer niet etc.Roeltjuh schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 20:47:
Lego is er zelf ook achter gekomen dat het een zootje is geworden. Je ziet dat dergelijke modellen tegenwoordig allemaal als Creator uitkomen, terwijl ze in het verleden geen branding hadden.
Bij bijvoorbeeld de VW en de Mini zie je hetzelfde.
Maakt mij overigens ook niet uit, ik heb ze allemaal en zal ook toekomstige releases kopen die hierbij passen (zoals bijv monster house, grand carousel). Creator of welke andere variant dan ook.
[ Voor 5% gewijzigd door Bean77 op 30-09-2015 09:25 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Mijn WALL•E was gisteren ook binnen. Nu eens een rustige avond zoeken om hem te bouwen.The Eagle schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 18:00:
Ik wilde morgen de taxusheg knippen maar zojuist is Wall-E binnen gekomen. Vond de doos al zo leuk dat die nu een mooi plekje naast de TV gekregen heeft. Now what?
Lego is wel apart qua verzenden: mijn WALL•E was niet op voorraad, de ander bestelde Lego wel. Gisteren toch WALL•E binnen zonder daar een e-mail met verzendbevestiging over te hebben gehad, de Lego die op voorraad was zat er niet bij. Vandaag wel een verzendbevestiging voor de Lego die wel op voorraad was.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
lego / dhl gebruikt ook hele grote dozen. Niet dat je daar blij van wordt gelet op de stevigheid van deze dozen (mijn ervaring tenminste met grote lego bestellingen).almightyarjen schreef op woensdag 30 september 2015 @ 12:02:
Ik wil morgen tijdens de double VIP points dagen een stuk of zes grote sets bestellen, ik vraag me af hoe ze dat gaan opsturen
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
Hoe weten jullie dat van die dubbele punten? Weet nie wat handiger is, ga denk ik mijn wishlist maar uitsplitsen. Nu dubbele punten, volgende periode voldoende voor de kersttrein en daarna voldoende voor dat peperkoekenhuisje.almightyarjen schreef op woensdag 30 september 2015 @ 12:02:
Ik wil morgen tijdens de double VIP points dagen een stuk of zes grote sets bestellen, ik vraag me af hoe ze dat gaan opsturen
Waarom zeggen ze altijd dat de laatste maandenvan het jaar altijd de duurste zijn !!
Waarschijnlijk is het alleen in de USHoutkern schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:24:
In de NL lego shop kan ik niets over de double vip points vinden. Of bestellen jullie in de US (is dat mogelijk?). Daar kan je niet om de 2xvip heen.
In de BE shop lijkt de actie ook gewoon te bestaan. Helaas geen budget momenteelHoutkern schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:24:
In de NL lego shop kan ik niets over de double vip points vinden. Of bestellen jullie in de US (is dat mogelijk?). Daar kan je niet om de 2xvip heen.
De 'gewone' dubbele VIP punten actie loopt van 14/10 tot 31/10.
[ Voor 18% gewijzigd door Kapoen op 01-10-2015 08:48 ]
Wat is er dan? (Ik vind de kalender niet direct)
Ik neem aan dat dat voor NL dan hetzelfde is...Kapoen schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:47:
Ik heb de PDF kalender voor de Belgische shop gedownload en daar staat een 4x VIP punten actie op van 28/09 tot 04/10, maar alleen op Duplo producten.
De 'gewone' dubbele VIP punten actie loopt van 14/10 tot 31/10.
Inderdaad, buiten de maandelijkse mini modellen zijn de acties gelijk aan de online shop voor de lage landen.almightyarjen schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:07:
^^
[...]
Ik neem aan dat dat voor NL dan hetzelfde is...
Verwijderd
maar als die data kloppen voor Nederland.............
Dubbele punten en een item......dat klinkt te mooi om waar te zijn.
Voor een prestigieus merk als Lego mochten ze wel een duidelijkere website hebben naar mijn
bescheiden mening.
[ Voor 56% gewijzigd door mutsje op 01-10-2015 21:04 ]
Toegeven, geen echte en voorzien van een bedrijfslogo, maar dat mag in dit geval de pret niet drukken
Zeker niet aangezien wij dus intern echte lego gebruiken om IT bouwstenen te visualiseren.
Hoe doen jullie dat, lego gebruiken voor het visualiseren van IT bouwstenen?The Eagle schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 21:31:
Vandaag eerste dag bij mijn nieuwe baas. Wat schetst mijn verbazing: de USB stick van de zaak is in de vorm van een Lego blokje
Toegeven, geen echte en voorzien van een bedrijfslogo, maar dat mag in dit geval de pret niet drukken
Zeker niet aangezien wij dus intern echte lego gebruiken om IT bouwstenen te visualiseren.
[YouTube: http://youtu.be/SYPd5qAsQF0]
Whehehe, heel erg gaaf weeralmightyarjen schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:24:
Het was weer eens tijd voor een crash video. 13 treinen, één stationTevens eerste video met "verhaal". Enjoy!
[video]
Hoe lang ben je nou eigenlijk bezig om alles weer terug in elkaar te krijgen?
Want a cookie?!
Dat valt best mee! Een half uur en alles zat weer in elkaar. Het is meer werk om die treinen op hetzelfde moment bij het station te laten aankomen en alles neer te leggenRenquin schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:48:
[...]
Whehehe, heel erg gaaf weer
Hoe lang ben je nou eigenlijk bezig om alles weer terug in elkaar te krijgen?
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen
I can tell you, but then I need to kill youalmightyarjen schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 22:07:
[...]
Hoe doen jullie dat, lego gebruiken voor het visualiseren van IT bouwstenen?
Zonder gekheid, kan / wil er niet teveel over uitwijden. Werk er pas twee dagen
Bouwplaat is een kast. In een kast passen een aantal chassis (2x4 blokje). Op een chassis passen 8 blades (1x1 blokje). Verschillende kleuren voor ESX of bare metal. Und so weiter. Stuk makkelijker dan Excel
Bovenstaand even geleend van een publiek staande PDF, dus ik ga er vanuit dat ik dan safe ben
He healmightyarjen schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:24:
Het was weer eens tijd voor een crash video. 13 treinen, één stationTevens eerste video met "verhaal". Enjoy!
[video]
200 fish found!
www.steamloco.info
jadjong schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 21:02:
Je kan er ook complexe ongevallen me simuleren.
[afbeelding]
Ik wist dat het nekje van WALL•E niet zo stabiel was, maar het viel me in werkelijkheid toch nog meer tegen. Naar aanleiding van bovenstaande ook maar eens de gereedschapskist in gedoken. Hier deed een paar rondjes teflon tape om de as the trick. Plakt niet dus simpelweg te verwijderen zonder enige schade/resten. Hoofdje draait nog steeds relatief soepel, maar swingt niet meer alle kanten op als ik WALL•E op pak.NeFoRcE schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:31:
Wat ik gedaan heb, op 't ronde speciale staafje waar die hele kop op (horizontaal) draait, een stukje afplaktape van 5mm x 10mm rond gedraait. Kop erop. En stroef![]()
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Ben al een tijdje bezig met het bouwen van de 42043 (met 1 tot 1,5 uurtje in de week ben je redelijk lang bezig) en ik heb nu net de kraan er op gezet. Maar ligt het aan mijn bouwskills, of draait die kraan enorm lastig op de motor? Heb al die slangetjes al los gehaald en toen getest en dan draait hij wel goed. Als ik al die slangen terug plaats, dan draait hij weer lastig. Heb ze allemaal goed proberen te steken, maar ik krijg hem niet soepel draaien terwijl de slangen er zitten. Heeft iemand voor mij een tip?DP Kunst schreef op donderdag 03 september 2015 @ 19:34:Verhaal over het bouwen van de 42043, maar ik citeer hem even zodat hij een berichtje krijgt
Maar als hij goed soepel moet kunnen draaien, dan ligt het toch aan mij en moet ik verder zoeken waar het probleem ligt.
Deze draaischijf bedoel ik:
Knippen is ook een optie, heb ik niet gedaan, naar schatting kan van elk slangetje in de draaischijf wel een halve centimeter af. Van de blauwe die naar de schakelaars gaan misschien wel meer, die zijn soms echt langer dan nodig.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Die slangetjes is inderdaad wel een heel prutswerk. DIe moet je vrij nauwkeurig routen. Als je onder de draaischijf wat lengte over hebt kun je het beste proberen dat wat naar boven te drukken. Eerst keer bouwen ging bij mij goed, maar bij de 2e keer (nadat ik het B model gebouwd had) ging het ook niet in 1 keer vlekkeloos.Eppo © schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 21:52:
[...]
Ben al een tijdje bezig met het bouwen van de 42043 (met 1 tot 1,5 uurtje in de week ben je redelijk lang bezig) en ik heb nu net de kraan er op gezet. Maar ligt het aan mijn bouwskills, of draait die kraan enorm lastig op de motor? Heb al die slangetjes al los gehaald en toen getest en dan draait hij wel goed. Als ik al die slangen terug plaats, dan draait hij weer lastig. Heb ze allemaal goed proberen te steken, maar ik krijg hem niet soepel draaien terwijl de slangen er zitten. Heeft iemand voor mij een tip?
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
Sinterklaas en The Force (hype opbouw nieuwe film) zullen er wel bij varen zeker?
Verwijderd
op deze site staan de instructies om de beide kerst promo's te maken inclusief de benodigde onderdelen. Zitten zo te zien niet echt moeilijk te verkrijgen onderdelen tussen.
Zijn er ergens al exacte data bekend van wanneer deze in Nederland uitkomen? Ik hoop wel voor mijn vakantie, kan ik nog wat bestellen voor als ik terugkom !
Erg netjes van ze.
Beste Harley,
Wij stellen het op prijs dat u contact met ons heeft opgenomen. Het spijt mij dat u even op een reactie van ons hebt moeten wachten.
Het spijt mij dat er bij uw recente bestelling geen Tijger promo item was. Ik zie dat de bestelling op 20 september is geplaatst en deze promotie begon op de 21ste. OP het moment van bestelling was er dus nog geen Tijger beschikbaar en is deze ook niet in de bestelling genoemd.
Ik kan mij echter goed voorstellen dat u teleurgesteld bent en stuur u er als uitzondering toch eentje toe. Deze zal over een paar dagen op de mat vallen. Pas op hoor, ij kan bijten met zijn scherpe tanden
Omdat we zeker willen weten dat wij ons werk goed doen, voegen wij in onze e-mailantwoorden altijd de link toe naar een enquête met vier vragen. Wij horen graag van u hoe wij ons werk vandaag hebben gedaan:
LEGO Survey link
Laat het ons vooral weten als u nog iets anders nodig hebt.
Met vriendelijke groet,
Kajsa
LEGO® Klantenservice
Wist u dat?
Als u alle in 2014 verkochte LEGO blokjes achter elkaar zou leggen, omspannen ze de wereld ruim 24 keer!
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Een ontzettend mooi model wat mij betreft. Ik moet hem nog in elkaar zetten maar deze lijkt mij ontzettend leuk. Ook getwijfeld over het cargo vliegtuig van Lego Technic maar deze volgt wellicht later nog, eerst maar eens zien of ik het echt nog zo leuk vind als toen
Een week eerder was ik in Frankrijk en daar stond Wall-E te koop voor € 59,95. In Duitsland heb ik er € 49,95 voor betaald.
Foto's van de doos:
en:

p.s. Die promotie-tijger heb ik ook netjes gehad in Duitsland. Die heb ik wel gisteravond in elkaar gezet. Ook erg leuk!
[ Voor 15% gewijzigd door DedSec85 op 05-10-2015 16:43 ]
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Als je alles los wilt kopen (geen eigen voorraadje thuis), dan wordt het best duur. Schat tussen de 75 en 100 voor beide samen.Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:05:
http://www.bouwsteentjes....instructies-vind-je-hier/
op deze site staan de instructies om de beide kerst promo's te maken inclusief de benodigde onderdelen. Zitten zo te zien niet echt moeilijk te verkrijgen onderdelen tussen.
Zijn er ergens al exacte data bekend van wanneer deze in Nederland uitkomen? Ik hoop wel voor mijn vakantie, kan ik nog wat bestellen voor als ik terugkom !
Ik heb het al eens eerder gepost, maar sommige onderdelen van die mini trein zijn alleen te vinden in de Mini Cooper en Slave I sets. Als je die dus wil bricklinken zal dat toch een aardige duit kosten.Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:05:
http://www.bouwsteentjes....instructies-vind-je-hier/
Wanneer de mini trein uitkomt in de Benelux is nog niet bekend vrees ik. Ik dacht op dezelfde datum als in de US (zou logisch zijn voor een kerstbonus toch?), maar op de Europese kalender voor deze maand is er geen spoor van te vinden
Ik meld me als stille lezer ook maar eens omdat ik deze vraag al vaak voorbij heb zien komen. Volgens deze site http://www.promobricks.de...te-weihnachtszug-etc/9231 23 oktober. Een bron geven ze helaas niet.Kapoen schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 19:49:
Wanneer de mini trein uitkomt in de Benelux is nog niet bekend vrees ik. Ik dacht op dezelfde datum als in de US (zou logisch zijn voor een kerstbonus toch?), maar op de Europese kalender voor deze maand is er geen spoor van te vinden
Weet iemand trouwens of je per bestelling op de LEGO Shop zo'n trein krijgt? Ik ben namelijk van plan de VIP bonus en deze actie te gebruiken om een aantal sets te kopen.
Correctie: http://www.hothbricks.com...ar-wars-et-holiday-train/ toch een bron, maar in het Frans.
[ Voor 9% gewijzigd door MDT-Maikel op 05-10-2015 20:01 ]
Ik wil best aannemen dat de trein toch zal te krijgen zijn vanaf 23 oktober, 't is alleen raar dat er echt nergens melding van gemaakt wordt op de kalender. Ik heb geen idee of Lego echt strikt bestellingen nakijkt om dubbele polybags niet te hoeven geven, maar ik kan me inbeelden dat Lego er niet zo moelijk over doet.MDT-Maikel schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 19:56:
[...]
Ik meld me als stille lezer ook maar eens omdat ik deze vraag al vaak voorbij heb zien komen. Volgens deze site http://www.promobricks.de...te-weihnachtszug-etc/9231 23 oktober. Een bron geven ze helaas niet.
Weet iemand trouwens of je per bestelling op de LEGO Shop zo'n trein krijgt? Ik ben namelijk van plan de VIP bonus en deze actie te gebruiken om een aantal sets te kopen.
Correctie: http://www.hothbricks.com...ar-wars-et-holiday-train/ toch een bron, maar in het Frans.
Indien het minimum aankoop bedrag echt 55 euro is zie ik mezelf alvast een online bestelling doen en nog eentje in de winkel te Antwerpen.
Als die Franse website echt klopt zou je met wat slim kopen dus tegelijk:
- dubbele VIP punten vangen
- die SW minifig krijgen
- en de mini trein er bovenop.
Dat lijkt wel een heel genereuze actie te worden.
[ Voor 14% gewijzigd door Kapoen op 05-10-2015 20:29 ]
Afgelopen september heb ik twee bestellingen in de NL Webshop gedaan. Eerste bestelling kreeg ik een gratis (Ninjago) Kai Drifter polybag erbij. Tweede bestelling had een 'out of stock' item en twee leverbare items. Kreeg eerst de twee leverbare items toegezonden, met wederom een Kai Drifter er gratis bij. En toen het out-of-stock item geleverd werd zat er opnieuw een Kai Drifter setje bij! Ondanks dat er specifiek op de website staat: 1 gratis setje per bestelling / per adres.Kapoen schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 20:22:
Ik wil best aannemen dat de trein toch zal te krijgen zijn vanaf 23 oktober, 't is alleen raar dat er echt nergens melding van gemaakt wordt op de kalender. Ik heb geen idee of Lego echt strikt bestellingen nakijkt om dubbele polybags niet te hoeven geven, maar ik kan me inbeelden dat Lego er niet zo moelijk over doet.
Dus dat kerst-treintje vanaf 23 oktober kun je vast ook wel meerdere keren krijgen bij meerdere bestellingen.
Overigens, jullie ook zo gehyped voor de aankomende LEGO Ideas set van Doctor Who ?
deze bedoel je :Haay schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 21:25:
[...]
Afgelopen september heb ik twee bestellingen in de NL Webshop gedaan. Eerste bestelling kreeg ik een gratis (Ninjago) Kai Drifter polybag erbij. Tweede bestelling had een 'out of stock' item en twee leverbare items. Kreeg eerst de twee leverbare items toegezonden, met wederom een Kai Drifter er gratis bij. En toen het out-of-stock item geleverd werd zat er opnieuw een Kai Drifter setje bij! Ondanks dat er specifiek op de website staat: 1 gratis setje per bestelling / per adres.
Dus dat kerst-treintje vanaf 23 oktober kun je vast ook wel meerdere keren krijgen bij meerdere bestellingen.
Overigens, jullie ook zo gehyped voor de aankomende LEGO Ideas set van Doctor Who ?
[afbeelding]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Tnx!
In principe kan je zonder dat pasje ook aankopen in de winkel. Sterker nog, ze hebben die kaartjes op voorraad liggen en kunnen die ook activeren in de winkel zelf.
http://www.fidme.com/nlJRTB schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:10:
Ik had online geregistreerd en kreeg toen nog wel een pas toegestuurd, maar heb die later weggegooid: de mens heeft al veel te veel van die stomme klantenpassen. Als ik ooit eens in een legowinkel iets zou kopen gaat het vast ook met m'n VIP nummer lukken: die staat best ergens in mn dropbox/mailbox.
Ik kreeg geen pas toegestuurd, maar in de winkel kan je gewoon met je email (en geboortedatum dacht ik) aankopen doen of alsnog een (vervangend) pasje aanvragen. Je punten behoud je in dit laatste geval.DedSec85 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:30:
[...]
Tnx!Laatste vraag, heb je zo'n VIP pas nodig als je in een LEGO winkel koopt? Als ik online registreer zie ik dat je geen VIP pas krijgt namelijk.
[ Voor 4% gewijzigd door Suli op 06-10-2015 11:22 ]
Technisch een heerlijk idee! Maar: betaal je niet voor het product, dan ben je het product. En ik ga voor die pasjes echt geen account maken. Je hebt me wel op een idee gebracht: ik ga foto's maken van de barcodes van een paar pasjes, bijv. de Ikea of de AH
Moet ik hebbuh!
Want a cookie?!
Tip: Google Play: Barcode Generator . Zo heb ik ook altijd al mijn klantenpasjes bij meJRTB schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:26:
[...]
Technisch een heerlijk idee! Maar: betaal je niet voor het product, dan ben je het product. En ik ga voor die pasjes echt geen account maken. Je hebt me wel op een idee gebracht: ik ga foto's maken van de barcodes van een paar pasjes, bijv. de Ikea of de AH. Die komen dan in een map in m'n Dropbox.
Nederlands is makkelijker als je denkt
ow dat is nieuw voor me. ik sta vaak in het duits me nummer op te dreunen of door in te loggen en het nummer te laten zien op me telefoon....Kapoen schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:09:
Normaal gezien krijg je dat kaartje bij je eerste bestelling geleverd als ik me niet vergis.
In principe kan je zonder dat pasje ook aankopen in de winkel. Sterker nog, ze hebben die kaartjes op voorraad liggen en kunnen die ook activeren in de winkel zelf.
heb nooit een pasje gekregen laat staan in de winkel aangeboden.
volgende keer ff vragen
Waar een wil is, is een stopcontact....
Ik heb ook m'n eerste kaart weggegooid, en bij mijn eerste bezoek in de winkel (filiaal in Antwerpen) bood men spontaan een nieuwe kaart aan.leosand schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 22:33:
[...]
ow dat is nieuw voor me. ik sta vaak in het duits me nummer op te dreunen of door in te loggen en het nummer te laten zien op me telefoon....
heb nooit een pasje gekregen laat staan in de winkel aangeboden.
volgende keer ff vragen
Of is het goedkoper om gewoon wat bij elkaar te bricklinken?
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer.
Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen verzameltopic.
Voor V&A zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor nepperds, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic
Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked.