De enige die dat besluit kan maken, ben jij zelf. Zet op een rijtje wat de voor-en nadelen zijn van verkopen. En zet de voor- en nadelen op een rijtje van ruilen. kijk of je wat weg kan strepen en je hebt vanzelf op basis van jou waarden wat het handigst is om te doen.
Dit weekend eindelijk weer een lekker kunnen spelen 1 pot
Scythe gedaan, 2e keer dat ik het speel en het is gewoon echt niet mijn spel. Ik vind het er echt mooi uit zien maar enorm saai om te spelen (de andere spelers waren het hier niet mee eens, maar smaken verschillen klaarblijkelijk

), nauwelijks interactie en twee beurten voor het einde al duidelijk wie er ging winnen. Ik heb geprobeerd het spel leuk te vinden, maar het is echt niks voor mij.
Daarnaast 2 potjes
Gloomhaven gespeeld en eindelijk het eerste char geunlocked door een van de andere spelers, blijk ik een personal goal te hebben welke dezelfde zou unlocken

En mijn quest is pas (naar alle waarschijnlijkheid, en ik kan redelijk sturen of ik de personal quest wil oplossen (
spoiler:ik moet namelijk totaal 20 killing blows op elites hebben en ik heb nu 18 killing blows
) volgende pot opgelost. De vraag is nu, wil ik nog doorspelen met dit char of wil ik met 1 van de andere starting chars spelen. Op zich heel blij met hoe mijn Mindthief werkt en hij is nu lekker "gegeared" wat het wel erg leuk maakt om ermee te spelen.. Aan de andere kant, volgens mij is tinkerer ook wel leuk om te doen, dus wil die ook wel "uitproberen" de kans is dan ook reëel dat ik die toch ga spelen. De andere starting char is de brute, deze lijkt me erg rechttoe recht aan (iemand die dit kan ontkrachten/beamen?)
En dan is het eindelijk zo ver, een track en trace code van
the 7th continent zou hij deze week komen.. Gelukkig heb ik nog wat compensatie staan van 2 weekenden werken. Dus als hij komt kan ik lekker een middagje vrij nemen om met mijn dochter the 7th continent te gaan ontdekken

maar tot op heden de dpd track en trace site maar F5-en
[
Voor 3% gewijzigd door
Bornhald op 16-04-2018 11:12
]