Wil je helemaal vrij zijn zijn er natuurlijk ook nog spellen als Sleeping gods etc. Vind ik zelf wel lastiger om 'in te komen'. 3x op tafel gelegd en alle 3 de keren nog niet echt het 'ja dit vind ik leuk' idee gehad.
Ja dat dus. Ik vind het op een of andere manier meer resource management en minder rpg/dungeon crawler. Voor mij reden om hem vrij snel te verkopenMarrtijn schreef op zondag 8 februari 2026 @ 20:08:
[...]
Vind het best wel RPG hoor, alleen je kiest een karakter en er wordt niet verwacht dat je creatief bent want de gameplay is vrij lineair.
Je zou eens naar vantage kunnen kijken, of een TRPG zoals Ironsworn (zelf nooit gespeeld maar goede verhalen over gehoord)skank schreef op zondag 8 februari 2026 @ 10:56:
Gisteren fallout gespeeld.
Vond het zelf maar een matig spel, wat ik wel zeer leuk vond is het idee van questen.
Je krijgt een situatie en dan 2 a 3 keuzemogelijkheden hoe je reageert... en daarop gebeurd er iets en gaat het verhaal die kant op.
Erg leuk.
Zijn er nog spelen die zo zijn?
psn: jagermeistertim
-Spam-
[ Voor 91% gewijzigd door Mog op 09-02-2026 17:46 ]
Ik kwam dit tegen. Te leuk om niet te delen hier. Misschien dat sommige van jullie hier ook nog wel interesse in hebben.
[ Voor 18% gewijzigd door Zerora op 09-02-2026 19:26 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Mooi, ik had al berichten zien passeren over dit spel, maar ik had geen idee dat het self-published was!Zerora schreef op maandag 9 februari 2026 @ 19:25:
Ik kwam dit tegen. Te leuk om niet te delen hier. Misschien dat sommige van jullie hier ook nog wel interesse in hebben.
It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)
Oh dat ziet er best leuk uit. Heb em maar eens besteld, vermoed dat mijn neefje deze wel erg leuk gaat vindenZerora schreef op maandag 9 februari 2026 @ 19:25:
[YouTube: Edwin (12) verkoopt zijn eigen bordspel over de hele wereld | RTV Drenthe]
Ja jammer he, echt een flop. Het schijnt dat de co op expansion veel fixed aan het spel.skank schreef op zondag 8 februari 2026 @ 10:56:
Gisteren fallout gespeeld.
Vond het zelf maar een matig spel, wat ik wel zeer leuk vond is het idee van questen.
Je krijgt een situatie en dan 2 a 3 keuzemogelijkheden hoe je reageert... en daarop gebeurd er iets en gaat het verhaal die kant op.
Erg leuk.
Zijn er nog spelen die zo zijn?
Genoeg spellen dit dit concept wel goed uitwerken, aan het einde van de SU&Sd review doen ze ook wat suggesties.
https://www.shutupandsitd...w-fallout-the-board-game/
Zelfs zou ik dan runebound aanraden, of Star Wars outer rim.. Of als het gewoon om free roaming RPG character building gaat: Merchants & marauders of Xia?
Die speel ik met mn vriendin, echt een geweldig spel! Je moet wel even de tijd nemen om er in te komen ja. Werkt ook beter met 2 dan met 4 spelers denk ik..toolkist schreef op zondag 8 februari 2026 @ 21:29:
Wil je helemaal vrij zijn zijn er natuurlijk ook nog spellen als Sleeping gods etc. Vind ik zelf wel lastiger om 'in te komen'. 3x op tafel gelegd en alle 3 de keren nog niet echt het 'ja dit vind ik leuk' idee gehad.
[ Voor 27% gewijzigd door _Anvil_ op 10-02-2026 09:51 ]
Zo, mooie game gespeeld deze middag. Eerste keer voor mij; Burncycle van Chip Theory Games
:strip_exif()/f/image/4kM1RxrgnmlqSjCYhsSnSW3R.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/d97wBXSHYNdNrI5Lw1KXBrUj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/k7SoPWDVYQSAIspsqzK8zWWy.jpg?f=fotoalbum_large)
Bij het 2e level stonden alle miniatures op het veld die er konden staan. Hadden ze nog nooit meegemaakt. Scheelde weinig maar we hebben het uiteindelijk gered 😎
Edit;
Net voor de eerste keer The Rise of Fenris (Scythe) gespeeld samen met een vriend (+ 1 Automata).
Met 2 punten verschil de eerste slag verloren, maar wel meer influence waardoor ik wat mocht kiezen dat in mijn voordeel werkt! Dus op hoop van zege (nog 7 games te gaan).
:strip_exif()/f/image/AJP5lcfl6U4X6ZEOSr5mcbGm.jpg?f=fotoalbum_large)
Daarnaast een heel eind gekomen met Nemesis (OG Intruders) opnieuw te schilderen met dank aan de verse miniatures van @TTHEEBO1! Alleen nog wat toevoegingen (bloed, slijm etc) toe te voeten en de bases wellicht wat onder handen nemen, maar tot zover tevreden!
Het is op de foto’s hieronder wat minder goed te zien, maar ik experimenteer graag! Dus dit keer zitten spelen met meer variatie in mat, zijdeglans en hoogglans. Ook iets meer variatie in kleur en contrast waar ik daar zin in had;
:strip_exif()/f/image/cSHLBW1t8kjXr01Od0tr3ukR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QJtQ1TKHk36tCJNkYb58Tvw9.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu nog wat terrain spul afronden en dan ga ik mij denk ik richten op Untold Stories!
:strip_exif()/f/image/4kM1RxrgnmlqSjCYhsSnSW3R.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/d97wBXSHYNdNrI5Lw1KXBrUj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/k7SoPWDVYQSAIspsqzK8zWWy.jpg?f=fotoalbum_large)
Bij het 2e level stonden alle miniatures op het veld die er konden staan. Hadden ze nog nooit meegemaakt. Scheelde weinig maar we hebben het uiteindelijk gered 😎
Edit;
Net voor de eerste keer The Rise of Fenris (Scythe) gespeeld samen met een vriend (+ 1 Automata).
Met 2 punten verschil de eerste slag verloren, maar wel meer influence waardoor ik wat mocht kiezen dat in mijn voordeel werkt! Dus op hoop van zege (nog 7 games te gaan).
:strip_exif()/f/image/AJP5lcfl6U4X6ZEOSr5mcbGm.jpg?f=fotoalbum_large)
Daarnaast een heel eind gekomen met Nemesis (OG Intruders) opnieuw te schilderen met dank aan de verse miniatures van @TTHEEBO1! Alleen nog wat toevoegingen (bloed, slijm etc) toe te voeten en de bases wellicht wat onder handen nemen, maar tot zover tevreden!
Het is op de foto’s hieronder wat minder goed te zien, maar ik experimenteer graag! Dus dit keer zitten spelen met meer variatie in mat, zijdeglans en hoogglans. Ook iets meer variatie in kleur en contrast waar ik daar zin in had;
:strip_exif()/f/image/cSHLBW1t8kjXr01Od0tr3ukR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QJtQ1TKHk36tCJNkYb58Tvw9.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu nog wat terrain spul afronden en dan ga ik mij denk ik richten op Untold Stories!
[ Voor 48% gewijzigd door Thalaron op 16-02-2026 10:44 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Wow! Mijn aliens hebben een goede make-over gehad! Ze mogen in hun handjes wrijven.Thalaron schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 17:57:
Zo, mooie game gespeeld deze middag.eerste keer voor mij; Burncycle van Chip Theory Games
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Edit;
[Afbeelding]
Het is op de foto’s wat minder goed te zien, maar ik experimenteer graag, dus dit keer zitten spelen met meer variatie in mat, zijdeglans en hoogglans. Ook iets meer variatie in kleur en contrast waar ik daar zin in had;
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik heb inmiddels het schildervirus te pakken, dus zal binnenkort ook nog wat foto’s delen hier 😊
Edit 2:Thalaron schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 17:57:
Zo, mooie game gespeeld deze middag. Eerste keer voor mij; Burncycle van Chip Theory Games
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Edit;
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Beetje zitten experimenteren met UHU (draadjes)lijm. Pff… lastig spul! Dus slechts enkele Intruders mee bewerkt;
:strip_exif()/f/image/UCONdGEsi8Q0dKgI1ds0jL8p.jpg?f=fotoalbum_large)
Helaas is nu mijn weekend (dagje verlof) helaas voorbij. Hopelijk krijg ik de rest doordeweeks af zodat ik volgend weekend lekker de focus op gaming kan leggen 🤓
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Wat ontzettend vet zeg! Ik zie dat uhu een soort lijm is online, hoe heb je die gemaakt/ geverfd? Mijn geverfde Nemesis heeft nu ik dit zie 'spontaan' een upgrade nodig nl.Thalaron schreef op maandag 16 februari 2026 @ 23:29:
[...]
Edit 2:
Beetje zitten experimenteren met UHU (draadjes)lijm. Pff… lastig spul! Dus slechts enkele Intruders mee bewerkt;
[Afbeelding]
Helaas is nu mijn weekend (dagje verlof) helaas voorbij. Hopelijk krijg ik de rest doordeweeks af zodat ik volgend weekend lekker de focus op gaming kan leggen 🤓
@remcheese je kan de lijm voorzichtig verven. Je doet een klodder verf op een van de plekken waar het moet eindigen. Met een prikkertje beetje roeren om te kijken of hij al droog genoeg is om een nette draad te trekken en dan naar het andere punt.
Maar… draadjes blijven aan elkaar plakken. Laat het prikkertje niet zomaar los. Dus vergt enige oefening denk ik. Leuk effect maar ik vond het wel lastig te bewerken.
Maar… draadjes blijven aan elkaar plakken. Laat het prikkertje niet zomaar los. Dus vergt enige oefening denk ik. Leuk effect maar ik vond het wel lastig te bewerken.
Is dat niet zo enorm breekbaar dat t breekt zodra je er een keer tegenaan tikt met iets? Wat in een bordspel met veel aliens nogal snel het geval kan zijn?
Is voor mij bv de reden om bij frosthaven geen vallejo frost fx te gaan gebruiken voor de bases van de minis
Is voor mij bv de reden om bij frosthaven geen vallejo frost fx te gaan gebruiken voor de bases van de minis
@toolkist goede vraag. Vooralsnog lijkt het flexibel te blijven. Als het onhandig blijkt te zijn dan pas ik het wel aan. Desnoods verwijder ik het weer.
Het ziet er wel erg gaaf uit 
Ik zie het alleen niet zitten om dit voor 100+ minis te gaan doen bij Retaliation
Ik zie het alleen niet zitten om dit voor 100+ minis te gaan doen bij Retaliation
@toolkist
Snap ik! Ik had ook bewust gekozen voor slechts een aantal miniaturen. Allereerst om te testen. Als dat goed gaat dan kijk ik wel verder, maar zeer zeker alleen als uitzondering bij grotere (waar je ook minder aan zit én netjes in een insert zitten op zijn eigen plekje).
Iemand hier ervaring met Nemesis Untold stories? Is dat leuk solo? Op BGG zie ik dat solo best 16,7 staat en bij recommended 50%, bij 2 en 100% recommended en vanaf 3+ dat het écht tot zijn recht komt. Nu is Nemesis natuurlijk leuker met meerderen samen, maar is Untold Stories de moeite solo? Of is het meer een kwestie dat je solo met 2/3 characters moet gaan spelen?
Snap ik! Ik had ook bewust gekozen voor slechts een aantal miniaturen. Allereerst om te testen. Als dat goed gaat dan kijk ik wel verder, maar zeer zeker alleen als uitzondering bij grotere (waar je ook minder aan zit én netjes in een insert zitten op zijn eigen plekje).
Iemand hier ervaring met Nemesis Untold stories? Is dat leuk solo? Op BGG zie ik dat solo best 16,7 staat en bij recommended 50%, bij 2 en 100% recommended en vanaf 3+ dat het écht tot zijn recht komt. Nu is Nemesis natuurlijk leuker met meerderen samen, maar is Untold Stories de moeite solo? Of is het meer een kwestie dat je solo met 2/3 characters moet gaan spelen?
Bedankt voor de uitleg. Ik ga toch eens kijken ben de week, want het ziet er echt super tof uit.
Exploring games heeft een aanbieding van 7 spellen voor 99 euro.
https://keepexploringgame...ief-pakket-met-7-spellen/
Helaas staat er nergens wat je krijgt, is hier iemand die dit besteld heeft en weet wat je krijgt?
Helaas staat er nergens wat je krijgt, is hier iemand die dit besteld heeft en weet wat je krijgt?
niet officieel bevestigd. Maar er is al meermaals een bericht voorbij gekomen op fora over onderstaande games in het pakket.akatar schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 17:42:
Exploring games heeft een aanbieding van 7 spellen voor 99 euro.
Nu of Nooit
• Monuments
• Ice Floes & Foes
• Luna Capital
• Travelers: Tokyo
• Amritsar
• Perfect Shot
:strip_exif()/f/image/J6AKvpeBPFIpHRhRKuYMM0Zh.jpg?f=fotoalbum_large)
Geïnspireerd door dit topic ben ik ook weer begonnen met verven. Hier mijn spacebros in progress
Edit:
Hier het eindresultaat:
[ Voor 30% gewijzigd door TTHEEBO1 op 17-02-2026 20:41 ]
Hier nog liefhebbers van Scythe en/ of Expeditions? Interessant nieuws; https://boardgamegeek.com...from-stonemaier-to/page/1
Stand alone duel game, maar waarbij er een speelbare factie komt die je ook in de andere games kunt gebruiken en vice versa (als ik het goed heb begrepen)!
Ik kijk vooral uit naar een extra nieuwe factie voor Scythe!
Over Scythe gesproken… eergisteren Rise of Fenris episode 2B gespeeld. Ik (rood) heb voor het eerst gewonnen (met 1 punt verschil)!
We hadden de Automa (blauw) ook een niveau sterker gemaakt. Dat was achteraf toch een pittige keuze gebleken. Hij zat constant aan mijn kant te kloten waardoor ik in de knoei kwam. En tot slot van vreugde bepaalde de automa met voor een meesterzet dat zijn laatste ster behaald werd… maar goed. Uiteindelijk heeft het mij de winst gelukkig niet gekost!
Stand alone duel game, maar waarbij er een speelbare factie komt die je ook in de andere games kunt gebruiken en vice versa (als ik het goed heb begrepen)!
Ik kijk vooral uit naar een extra nieuwe factie voor Scythe!
Over Scythe gesproken… eergisteren Rise of Fenris episode 2B gespeeld. Ik (rood) heb voor het eerst gewonnen (met 1 punt verschil)!
We hadden de Automa (blauw) ook een niveau sterker gemaakt. Dat was achteraf toch een pittige keuze gebleken. Hij zat constant aan mijn kant te kloten waardoor ik in de knoei kwam. En tot slot van vreugde bepaalde de automa met voor een meesterzet dat zijn laatste ster behaald werd… maar goed. Uiteindelijk heeft het mij de winst gelukkig niet gekost!
[ Voor 90% gewijzigd door Thalaron op 21-02-2026 21:43 ]
Vandaag weer eens Nemesis gedaan, met een memorabel einde. Had een makkelijke objective, dus was vooral wachten tot ik een escape pod in kon (self destruct was te ver weg).
Uiteindelijk kwamen ze vrij dus ik op pad naar de escape room. Maar ja, degene waar ik net alles voor had opgeruimd qua intruders werd door iemand anders geclaimd en die vertrok meteen, dus ik mocht naar de 2e room waar ook nog vuur lag en ik met 3 ammo een intruder moest slopen waarbij ik 3x miste.
Dan maar melee attacks, dat ging dus niet heel snel waardoor die fire dmg dan wel door gaat werken.
Krijg em zowaar nog neer, dus noise roll om de pod in te stappen. 1/2/4 zijn veilig, dus roll ik een 3 😂
Ondertussen pakte ik ook nog 1 dmg na elke pass van een serious wound, dat was einde toolkist.
6 rondes niks aan de hand, daarna binnen 2 rondes dood 😂
Uiteindelijk kwamen ze vrij dus ik op pad naar de escape room. Maar ja, degene waar ik net alles voor had opgeruimd qua intruders werd door iemand anders geclaimd en die vertrok meteen, dus ik mocht naar de 2e room waar ook nog vuur lag en ik met 3 ammo een intruder moest slopen waarbij ik 3x miste.
Dan maar melee attacks, dat ging dus niet heel snel waardoor die fire dmg dan wel door gaat werken.
Krijg em zowaar nog neer, dus noise roll om de pod in te stappen. 1/2/4 zijn veilig, dus roll ik een 3 😂
Ondertussen pakte ik ook nog 1 dmg na elke pass van een serious wound, dat was einde toolkist.
6 rondes niks aan de hand, daarna binnen 2 rondes dood 😂
Op de spellenbeurs vorig jaar (denk Spellenspektakel, maar we zijn ook naar Spiel geweest) hebben we van Maestro twee Disney spellen gekocht.
Phineas and Ferb Summer Showdown en Donald Duck Happy Camper.
Nu heb ik het Donald Duck spel zelf getest, daarna met mijn vrouw gespeeld en toen met zijn drieën. Deze was op zich best goed te begrijpen.
Eergisteren Phineas and Ferb geprobeerd, maar het zou een simpel kaartspel moeten zijn, maar qua regels nog best summier. Geen idee wat we moeten doen nadat we de kaart hebben opengedraaid. Moeten we de lagere afleggen, echt geen idee.
Dus maar een mail gestuurd naar Maestro hierover want het spel is officieel pas deze maand uitgekomen en er is echt niemand die wat over het spel zegt. Normaal heb je een Nox of andere youtubers die zo'n spel laten zien. 999games heeft eigen filmpjes hierover.
Van mijn ouders het spel Elfer Raus! (Start 11! voor de Nederlandse versie) gekregen en hier de vertaling van gevonden. Vrij simpel kaartspel waarbij je begint met een elf en dan aan weerszijde je kaarten op volgorde kwijt moet raken. Bevat vier kleuren en speel je met 2 tot 6 spelers. Super simpel, maar best wel tactisch om te doen.
Zeker eentje om vaker te doen, maar met 3 of meer spelers wel een stuk leuker.
Enige is dat ik nog een keer op zoek moet naar de extra regelopties. Want deze zitten er in het Duits wel bij, maar nog niet verder gezocht naar de Nederlandse vertaling. Anders zelf maar vertalen.
Phineas and Ferb Summer Showdown en Donald Duck Happy Camper.
Nu heb ik het Donald Duck spel zelf getest, daarna met mijn vrouw gespeeld en toen met zijn drieën. Deze was op zich best goed te begrijpen.
Eergisteren Phineas and Ferb geprobeerd, maar het zou een simpel kaartspel moeten zijn, maar qua regels nog best summier. Geen idee wat we moeten doen nadat we de kaart hebben opengedraaid. Moeten we de lagere afleggen, echt geen idee.
Dus maar een mail gestuurd naar Maestro hierover want het spel is officieel pas deze maand uitgekomen en er is echt niemand die wat over het spel zegt. Normaal heb je een Nox of andere youtubers die zo'n spel laten zien. 999games heeft eigen filmpjes hierover.
Van mijn ouders het spel Elfer Raus! (Start 11! voor de Nederlandse versie) gekregen en hier de vertaling van gevonden. Vrij simpel kaartspel waarbij je begint met een elf en dan aan weerszijde je kaarten op volgorde kwijt moet raken. Bevat vier kleuren en speel je met 2 tot 6 spelers. Super simpel, maar best wel tactisch om te doen.
Zeker eentje om vaker te doen, maar met 3 of meer spelers wel een stuk leuker.
Enige is dat ik nog een keer op zoek moet naar de extra regelopties. Want deze zitten er in het Duits wel bij, maar nog niet verder gezocht naar de Nederlandse vertaling. Anders zelf maar vertalen.
[ Voor 8% gewijzigd door Arunia op 23-02-2026 09:53 ]
En, wie gaat er zijn geld tegen de souped up version van Labyrinth aansmijten?
It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)
Ik kreeg er al een melding van. Maar geen idee of het wat is.HellPunk schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 11:41:
Nee dank je… ziet er leuk uit, en dat was het dan ook wel…
Hoorde net van een kennis dat-ie het effectief gebackt heeft omwille van die reden, dus het lijkt wel te werkenBundin schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 11:52:
Ze zijn wel heel wanhopig op zoek naar de nostalgie-factor de laatste tijd...
Ik koop voorlopig ff niks, behalve dan allerlei addons voor Nemesis Retaliation die als het goed is komende maand in de vrije verkoop gaan.HellPunk schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 11:41:
FYI, Concordia wordt nu ook heruitgebracht door AR, misschien ben ik oud, maar ik speel liever het origineel.
https://gamefound.com/en/...concordia-special-edition
Hier staat Sly Empire op nummer 1 om te backen. En vandaag vond Awaken Realms het een kek idee Nemesis Legacy voor Q4 aan te kondigen met reprints. Nú verwacht ik dat dit pas ergens in 2030 geleverd zal worden, maar pff.. ben net pas klaar met alles schilderen lol.toolkist schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 18:56:
[...]
Ik koop voorlopig ff niks, behalve dan allerlei addons voor Nemesis Retaliation die als het goed is komende maand in de vrije verkoop gaan.
Maar naast dat ik Uprising: Curse of the Last Emperor ook al gebacked heb is het wel klaar denk ik voor 2026…
Zit te kijken voor Arkham Horror LCG. Kan toevallig nu het basisspel kopen. Zie alleen dat er bijna een chapter 2 uit gaat komen. Iemand hier thuis met dit spel en eventuele compatibiliteit met elkaar qua uitbreidingen?
[ Voor 4% gewijzigd door Sosua op 28-02-2026 00:18 ]
Deze ga ik wel volgen, maar vooral om te zien wat er allemaal aan bling bij komt. Wel benieuwdFrankRicard schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 22:03:
FYI, Concordia wordt nu ook heruitgebracht door AR, misschien ben ik oud, maar ik speel liever het origineel.
Nemesis Legacy? Dang, die gaat op m'n lijstje met stip op nr 1Thalaron schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 22:27:
[...]
Hier staat Sly Empire op nummer 1 om te backen. En vandaag vond Awaken Realms het een kek idee Nemesis Legacy voor Q4 aan te kondigen met reprints. Nú verwacht ik dat dit pas ergens in 2030 geleverd zal worden, maar pff.. ben net pas klaar met alles schilderen lol.
Maar naast dat ik Uprising: Curse of the Last Emperor ook al gebacked heb is het wel klaar denk ik voor 2026…
Zojuist terug van een 1 vs 1 pot Andromeda’s Edge. Blijft een vette maar pittige game (voor mijn doen). Highscore van iets rond de 160 naar 200 verbeterd. Helaas was mijn tegenstander ergens rond de 250 geëindigd dus tsja… maar goed, dat ik zou verliezen kon ik vooraf geld op zetten dus zeker tevreden met het resultaat 😎
En nú voorbereiden voor Nemesis Untold Stories - Deel 1!
:strip_exif()/f/image/aaeYezLgxhUPqmLk9rq8FyUX.jpg?f=fotoalbum_large)
En nú voorbereiden voor Nemesis Untold Stories - Deel 1!
:strip_exif()/f/image/aaeYezLgxhUPqmLk9rq8FyUX.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 23% gewijzigd door Thalaron op 01-03-2026 04:37 ]
Gisteren Gloomhaven - Jaws of the Lion opgehaald. Erg benieuwd. 3d printer maar weer aangeslingerd voor de organizer/inserts en miniatures.
[ Voor 4% gewijzigd door Sosua op 01-03-2026 07:58 ]
Het is niet helemaal duidelijk. Wat in ieder geval wel duidelijk is is dat campaigns die uitkomen na chapter 2 (of zeg je dan in chapter 2? Ik weet niet of chapter 2 alleen de naam is van de core box of ook de uitbreidingen) alleen met chapter 2 werken en niet met de core box of revised core box (of heet dat dan opeens chapter 1 core box?).Sosua schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 08:32:
Zit te kijken voor Arkham Horror LCG. Kan toevallig nu het basisspel kopen. Zie alleen dat er bijna een chapter 2 uit gaat komen. Iemand hier thuis met dit spel en eventuele compatibiliteit met elkaar qua uitbreidingen?
Het schijnt dat de campaigns van voor chapter 2 wel met chapter 2 zou werken, maar ik vraag me af of de encounter set etc in chapter 2 genoeg gaat zijn of dat je daar nog iets voor nodig hebt.
Hoe dan ook: Beperkte forward compatibility en er zou backword compatibility moeten zijn.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu