Het Grote Zelf Pizza Bakken topic - Deel 2 Overzicht

Pagina: 1 ... 128 129 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:00
Tof ding. Wat deed je besluiten deze te nemen en geen gozney?

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
418O2 schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 15:47:
Tof ding. Wat deed je besluiten deze te nemen en geen gozney?
Emotie en mijn vrouw :+

De binnenruimte is een behoorlijk stukje hoger dus je kan er makkelijker brood in bakken, biscotto steen van zo’n 3.5cm, ik kan er houtblokken in gooien (zit ook een gasmodule bij) en we vonden hem gewoon leuk om te zien.
Daarbij ken ik de eigenaar van de winkel. Hij geeft al heel wat jaren workshops. Op mijn vraag wat nu zijn favoriete oven in de winkel was, was zijn antwoord duidelijk de Voncken.
Maak je er betere pizza mee? Vast niet, maar soms moet je niet puur met je verstand kopen 🙂

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

• 418O2
Prima toch, ik was gewoon benieuwd :)

Er zit geen c in de naam trouwens

• Ronster
  • Nu online
418O2 schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 17:58:
Prima toch, ik was gewoon benieuwd :)

Er zit geen c in de naam trouwens
Zekers 🙂
Ohja, Vonken it is :D

• fxs81
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23:19

fxs81

Julianadorp

Gave oven hoor @Ronster Happy Wife is lekkere pizza in dit geval ;) veel plezier ermee en we zien graag de 1e foto's van de gemaakte creaties verschijnen.

WGA | Napoleon Pro 22 K-Leg-3 | KamadoJoe Big Joe I | Inkbird ISC-027BW | JoeFyr | JoyStove Large | Weber Smokey Joe | Ooni Karu 2 | www.bbq-brethren.nl | MHI SRK35ZSX-WF | HomeWizard PiB 2x | 3450 Wp 100% Zuid

• Ronster
  • Nu online
fxs81 schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 18:11:
Gave oven hoor @Ronster Happy Wife is lekkere pizza in dit geval ;) veel plezier ermee en we zien graag de 1e foto's van de gemaakte creaties verschijnen.
Thanks 🙂
Heel blij met deze upgrade vanaf de Ooni Karu 12G (met biscotto steen). Deze heb ik overigens met veel plezier en succes gebruikt, maar het was de bedoeling dat we die zouden aanschaffen om te zien of pizza maken iets was wat we zouden blijven doen. Na dik 2 jaar is het wel veilig om te zeggen dat dit zeker zo is.
Hopelijk vind de Ooni een fijn nieuw huisje >:)

• 418O2
@Ronster voor je gevraagde prijs is dat vast geen probleem

• Aziraphale
  • Laatst online: 23:40
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BlbUN35jVeCL7oyA3hgcpJDVQiI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jUAJzs9sXM9CMmCNjcy06Lmc.jpg?f=fotoalbum_large

Eerste poging met de pizzasteel. Smaak was uitstekend, maar hem rond maken is nog niet zo makkelijk... En de volgende keer ga ik hem maar een richeltje lager in de oven doen (zat nu op de bovenste), want ik kon nu niet zien hoe ver hij was zonder de deur open te doen.

3120WP Solax, 4825WP SolarEdge, Nibe S2125-8 met een VVMS320, 11,52 kWh Zendure 2400AC

• PeepPeepPeep
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:18

PeepPeepPeep

Ik zei het nog!

Aziraphale schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 19:29:
[Afbeelding]

Eerste poging met de pizzasteel. Smaak was uitstekend, maar hem rond maken is nog niet zo makkelijk... En de volgende keer ga ik hem maar een richeltje lager in de oven doen (zat nu op de bovenste), want ik kon nu niet zien hoe ver hij was zonder de deur open te doen.
Even Youtubben op “pizza rond maken” en jouw volgende pizza is gewoon rond. Wij zijn allemaal zo begonnen hoor! 😉

Daikin single split woonk. + dual split in slaapk./zolder - WPB Vaillant 200 ltr - inductieoven -16x385Wp IQ7+ 12xZ, 4xO/W / 6x410Wp IQ8MC 6xZ / System Controller 3INT / 3x batterij 5P flex // sinds 2023 gasloos //

• Houtenklaas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:52
Aziraphale schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 19:29:
[Afbeelding]

En het is niet verbrand, het heeft karakter :) Het leuke is ook, je BLIJFT leren en dingen uitproberen. 't Is gewoon een ontstellend leuk tijdverdrijf!

• Aziraphale
  • Laatst online: 23:40
Houtenklaas schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 21:07:
[...]

En het is niet verbrand, het heeft karakter :) Het leuke is ook, je BLIJFT leren en dingen uitproberen. 't Is gewoon een ontstellend leuk tijdverdrijf!
Nou, karakter... _O- Het was wel erg zwart, hoor. Maar absoluut een erg leuk en lekker tijdverdrijf.

En voor degenen die ook een gewone over met staal/steen gebruiken: Hoe hoog hebben jullie hem er in staan en hoe bepalen jullie of hij klaar is? Ik heb een sneu lampje achterin en daarmee zie ik dus echt niks als ik de plaat zo hoog mogelijk in de oven heb zitten.

3120WP Solax, 4825WP SolarEdge, Nibe S2125-8 met een VVMS320, 11,52 kWh Zendure 2400AC

Pagina: 1 ... 128 129 Laatste

Let op:
Probeer bij het posten van plaatjes rekening te houden met het feit dat er ook veelal vanaf mobiel gekeken wordt, en resize de plaatjes dus voordat je ze hier post. Een link naar een > 5MP-plaatje kun je altijd toevoegen natuurlijk, maar hanteer iets meer mobiel-vriendelijkere versies van de plaatjes die in het topic zichtbaar zijn.