Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• GLR89
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10:01
Nog een nieuw toetsenbord waa eigenlijk niet mijn plan. Deze was niet bepaald goedkoop zeg maar (mechanisch).

De ping tool die wg adviseert geeft de volgende uitkomst;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/hLW3MKfEVitsiAb53fUL36QM/medium.jpg

verder geprobeert:
* test alle usb poorten = zonder succes
* update van drivers = zonder succes
* heel oud toetsenbord = met succes

Het probleem wordt dus veroorzaakt door het toetsenbord, het vreemde is dus dat niet de input van het bord lagt, maar de ping ingame giga omhoog schiet tot de game crasht.

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:36
GLR89 schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 10:30:
Nog een nieuw toetsenbord waa eigenlijk niet mijn plan. Deze was niet bepaald goedkoop zeg maar (mechanisch).

[afbeelding]

verder geprobeert:
Die IPs wegstrepen heeft geen zin als je de DNS namen laat staan ;) , uitgezonderd je interne iprange natuurlijk.

Overigens lijkt me het oplopen van ping een gevolg van.

Opties:
-Tobo terugbrengen onder mom wet KOA? Als voldoet niet.
-Tobo RMAen?
-Misschien specifiek topic openen in subfora.
-BIOS instellingen mbt usb nagelopen

Wbt verder testen heeft bv WOT hier ook last van?
-Heb je andere games die resulteren in lag/crash bij langdurig inhouden?
-Heb je op een andere PC/laptop met WoWS en je nieuwe tobo hetzelfde probleem?
Het probleem wordt dus veroorzaakt door het toetsenbord, het vreemde is dus dat niet de input van het bord lagt, maar de ping ingame giga omhoog schiet tot de game crasht.
Op zich mss, maar als je nieuwe tobo interrupts er uit blijft gooien tot het punt dat je andere processen geen kans meer krijgen

[ Voor 21% gewijzigd door SpamLame op 22-04-2017 11:26 ]

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:12
Oh nieuwe camo die waarschijnlijk met de campaign gelinked is voor de Hood en Bismarck!
http://imgur.com/a/oDXXB

Untappd: Louwke80

• auroortje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-11 16:21
GLR89 schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 10:30:

[afbeelding]

verder geprobeert:

Is het bedraad of draadloos?

Ik heb ooit 1x een draadloos geval gehad en nooit meer. Doe alleen maar bedraad nog, muis en toetsenbord.

Ooit geval gehad dat je in een match zit op clanbase op europees niveau en dat je bord stopt vanwege weak battery's. Daar word je niet blij van.

Heb nu al een tijdje een Logitech K310, bevalt me zeer goed. Lekker rammen, klein en compact en als ie vies is, ff afspoelen onder de kraan >:)

• SpamLame
auroortje schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 15:14:
[...]

Heb nu al een tijdje een Logitech K310, bevalt me zeer goed. Lekker rammen, klein en compact en als ie vies is, ff afspoelen onder de kraan >:)
Hier ook een k310 gebruiker,hoe vaak die al wel niet in bad is gegaan.

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:48
Ik heb een Razer Blackwidow Chroma en zowel WoT als WoWs crasht bij mij soms. WoT regelmatiger dan WoWs, maar lag wil ik het niet noemen. Heb ook eerder het idee dat het bij mij aan de grafische kaart (GTX770) ligt dan aan het toetsenbord.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17
IRQ's wijzigen wil dan misschien helpen.

LinkedIn WoT Cash Converter

• auroortje
TheBrut3 schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 21:36:
Ik heb een Razer Blackwidow Chroma en zowel WoT als WoWs crasht bij mij soms. WoT regelmatiger dan WoWs, maar lag wil ik het niet noemen. Heb ook eerder het idee dat het bij mij aan de grafische kaart (GTX770) ligt dan aan het toetsenbord.
Apart, want mijn videokaart is ouder model maar werkt goed met wow. Niet alles op max maar goed strak beeld met soms een stotter als er veel boten, smoke en planes in beeld zijn.
Ik zou verwachten dat het met jouw kaart beter zou lopen en geen problemen zou veroorzaken.

• SpamLame
auroortje schreef op zondag 23 april 2017 @ 01:18:
[...]

Apart, want mijn videokaart is ouder model maar werkt goed met wow. Niet alles op max maar goed strak beeld met soms een stotter als er veel boten, smoke en planes in beeld zijn.
Ik zou verwachten dat het met jouw kaart beter zou lopen en geen problemen zou veroorzaken.
Het type kaart weten zonder de rest van de setup te kennen daar heb je niet zoveel aan.
Om maar iets te nomen ,die GTX770 is een 4K monitor aan het aansturen en WoWs draait full screen met maximum level of detail aan.
Mag die 770 beter zijn dan jouw kaart en de mijne, maar mijn kaart doet het dan zeker "beter" dan de 770 omdat er bij mij minder pixels (1400*900 indien full screen) aan te sturen zijn.

• GLR89
Heb zef een gtx780 en draai wows op 1080p maximale instellingen. Kaart is in staat een stabiele 58-63 fps eruit te krijgen. Cpu i5 6600k is wel altijd goed belast ~85-90%.

Game zelf heeft wel bugs in zich waardoor je soms absurde frame drops krijgt, in carrier zie ik de fps af en toe tot onder de 20fps kelderen om daarna weer doodleuk op 60 te zitten. zit wel een redelijk verschil tussen de 770 en de 780, maar dat is vooral merkbaar door de grotere hoeveelheid geheugen 2 tov 3gb. De gtx1050ti is in staat wows op max te draaien op 1080p met ~50fps mocht je willen upgraden indien je het nodig acht

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Mogami is echt wel terug heel goed nu, zonder problemen 150k 3 kills .

Moskva bevalt me ook goed na 12 matches 91% WR.

• Louwke
French cruisers zijn best een leuke lijn om te spelen. Ok ze pakken veel damage maar delen ook uit waar nodig. Doet me een beetje denken aan de German lijn tot nu toe dan, zit ook pas op T6.

Oh en kijk die blik van die captain van me. Die blik van die gast is hilarisch. Scrub i just nuked you and i don't give a fuck.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HNz7Z3i4ZPy2h23ihUXAfdnf/full.jpg

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-10 20:34
Ook maar even deze bundel meegepakt. Wilde toch al een maand premium gaan kopen en dan voor een tientje de Dunkerque erbij is niet slecht. Met een beetje slim spelen wel een aardig schip. Alleen jammer dat de dispersion zo slecht is / lijkt. Soms raak je citadel na citadel, maar het volgende potje kan je een full broadside Gneisenau niet raken. Tegen T8 ben je helaas ook nogal zwak, die 16" shells gaan dwars door je neus heen. Maar premium schepen blijven leuk voor het binnenhalen van credits en ze zijn zeker handig voor het trainen van m'n Franse captain.
Louwke schreef op zondag 23 april 2017 @ 13:56:
French cruisers zijn best een leuke lijn om te spelen. Ok ze pakken veel damage maar delen ook uit waar nodig. Doet me een beetje denken aan de German lijn tot nu toe dan, zit ook pas op T6.
Ik heb net de T5 unlockt. Tot nu toe vond ik het nog niet al te best. Alle AP doet damage, anglen helpt niet, en zelf kan je nou ook niet echt veel uitdelen. De torpedo's zijn wel goed, lange range en goede angles. Ik ben benieuwd hoe de hogere tiers zijn.

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

• Eve182
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07-08 15:18
Heb die bundel met de Dunkerque ook genomen, hoewel de reviews dit schip allemaal als bagger omschrijven.
Net ook de Missouri in mijn haven gelegd. :)

• PcDealer
Joe_P schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:36:
[...]

Met een beetje slim spelen wel een aardig schip. Alleen jammer dat de dispersion zo slecht is / lijkt.
Die is slecht en as intended/historical. Vier guns in dezelfde turret is teveel: de shockwaves hinderen de andere lopen.

• SpamLame
PcDealer schreef op maandag 24 april 2017 @ 14:43:
[...]

Die is slecht en as intended/historical. Vier guns in dezelfde turret is teveel: de shockwaves hinderen de andere lopen.
Zoals ge-implemeteerd ja, maar kan me niet voorstellen dat IRL alle lopen in een turrent tegelijk afgevuurt "moeten" worden.

Zoals ripple fire per turret nu in de game zit zou je ook een "per loop" implementatie kunnen maken.
Of het historische correct is of niet, laat ik graag aan andere over.

Tegelijkertijd denk ik niet dat WG zich echt druk maakt om een historisch correct produkt af te leveren, het is immers geen sim.

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:13

Case_C

[Team Carrack]

Toch weer een lekker weekend kunnen draaien :) , zowaar 2x m'n base- xp record doorbroken.

23.04.2017 New record 2 925 XP Atago
22.04.2017 New record 2 609 XP North Carolina

Nu alleen m'n Average PR nog boven de 1350 krijgen.
Afbeeldingslocatie: http://static.wows-numbers.com/wows/513048858.png

• GLR89
enable carry mode.

error..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/njnUypzKHbvv76ehv0vHV0ap/medium.jpg
|:(

nee vanavond was voor de winrate een ware aanfluiting. lekkere games kunnen doen, maar winnen ho maar :X

• PcDealer
SpamLame schreef op maandag 24 april 2017 @ 15:47:
[...]

Zoals geïmplemeteerd ja, maar kan me niet voorstellen dat IRL alle lopen in een turrent tegelijk afgevuurt "moeten" worden.
Ben nog geen film tegen gekomen waarin alle guns in de turret niet tegelijkertijd werden afgevuurd.
Mooie uitleg: [YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Dg-cNmLRgiU]

• Joe_P
GLR89 schreef op maandag 24 april 2017 @ 23:32:
[...]
|:(
nee vanavond was voor de winrate een ware aanfluiting. lekkere games kunnen doen, maar winnen ho maar :X
*Kijkt naar laatste speler in het team. :o Van je clangenoten moet je het maar hebben. ;)

Na de recente buff ben ik weer met de NO begonnen, maar dat is best een geinig schip geworden. De concealment is nu met alle bonussen 9,1 km. Met 9 km radar kan je daar aardig leuk DD's mee verrassen. De trage shells zijn af en toe wel even wennen, maar ook wel eens handig om over eilanden Yamato's in de fik te houden als je weer eens tegen T10 schepen mag spelen. Het schip heeft wel echt een heal nodig, je bent zo kwetsbaar en met een ongelukkige citadel ben je voor de rest van het potje verbannen tot heel voorzichtig eiland hoppen. Nog 30k voor de Baltimore (free xp bewaar ik om dat schip van stock af te krijgen).

• SpamLame
PcDealer schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 00:27:
[...]

Ben nog geen film tegen gekomen waarin alle guns in de turret niet tegelijkertijd werden afgevuurd.
Mooie uitleg: [video]
YouTube: USS Wisconsin firing 16IN guns!
of beter nog
Ripple fire voor de 3 guns
Close up

• TheBrut3
Nee hè, de Prinz Eugen in de bonus. Ik wil de Scharnhorst! :+

• GLR89
Joe_P schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 00:55:
[...]

*Kijkt naar laatste speler in het team. :o Van je clangenoten moet je het maar hebben. ;)
Ron (en niet goed te zien maar SpamLame was ook aanwezig) waren de weinige spelers die wel ene poging deden te supporten :)
helaas een gevalletje verkeerde plaats op het verkeerde moment. Vanaf het moment dat hij gespot was (had ook deels te maken met slecht door mij geplaatste smoke) werd hij door alles en iedereen (+ zijn/haar moeder) onder vuur genomen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mmS8ZDKjDyoHrgZce02EWjw0/medium.jpg
wij lagen bij het rode cirkeltje, grootste groep van de vijand lag in de grote blauwe cirkel, en een paar vijanden in de kleine blauwe cirkel. Dat overzicht was vrij vlot bekend door goed spot werk van onze dds, echter bleef ons voltallige team richting het rode kruisje varen vanwege een reden die mij ontgaan is.

offtopic:
wat wel geing was: met zelf nog 37hp over een ibuki met torps weten te verassen, die ruime minuut reload is zo lekker op de Z-52, je gooit een salvo eruit, ze proberen de torps te ontwijken, stomen weer lekker jou kant op en: SURPRISE nog meer torps want ze waren alweer gereed >:)

• SpamLame
GLR89 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 10:16:
[...]

Ron (en niet goed te zien maar SpamLame was ook aanwezig) waren de weinige spelers die wel ene poging deden te supporten :)
helaas een gevalletje verkeerde plaats op het verkeerde moment. Vanaf het moment dat hij gespot was (had ook deels te maken met slecht door mij geplaatste smoke) werd hij door alles en iedereen (+ zijn/haar moeder) onder vuur genomen.
Hee vergeet mijn "fail to deploy" smoke niet. ;)
[afbeelding]
wij lagen bij het rode cirkeltje, grootste groep van de vijand lag in de grote blauwe cirkel, en een paar vijanden in de kleine blauwe cirkel. Dat overzicht was vrij vlot bekend door goed spot werk van onze dds, echter bleef ons voltallige team richting het rode kruisje varen vanwege een reden die mij ontgaan is.

offtopic:
wat wel geing was: met zelf nog 37hp over een ibuki met torps weten te verassen, die ruime minuut reload is zo lekker op de Z-52, je gooit een salvo eruit, ze proberen de torps te ontwijken, stomen weer lekker jou kant op en: SURPRISE nog meer torps want ze waren alweer gereed >:)
Die Fiji/Atlanta div was wel een fijne game, jammer alleen dat ie binnen 6 mins al voorbij was.

[ Voor 3% gewijzigd door SpamLame op 25-04-2017 11:03 ]

• Joe_P
Hebben jullie ook het gevoel dat er steeds meer potjes in een steamroll eindigen? Misschien heb ik de laatste tijd vaker op rustige tijden en in het weekend gespeeld, maar het aantal eenzijdige games valt wel op. Het jammere is dat dat soort potjes (voor mij) zowel als winnaar als verliezer niet leuk zijn. Het ene potje wordt je helemaal overlopen zonder enige kans om te carrien en het volgende potje haal je sub 1000 xp in je daily win. Ook qua economie zijn spannende en dus langere potjes beter. In de Yamato of GK moet je met een standard account redelijk je best doen om kiet te draaien. Laatst nog een game in de Yamato, 229k damage en uiteindelijk 119 credits winst. Niet 119k, 119 credits. Het is leuk als je team eindelijk een keer kan samenwerken, maar het is wel balen als je 10 minuten later met een schuld van 200k credits weer in de port staat.
GLR89 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 10:16:
[...]
[...]
Nooit begrepen waarom de D cap op die map zo populair is. Elke keer probeer ik mensen over te halen daar niet heen te gaan, maar toch blijven er altijd een paar schepen stug die kant op varen om zich pas tien minuten later bij de rest van het spel te voegen. |:(

• auroortje
Het was soms zeer wisselvallig gisteravond.
Net wat @SpamLame zegt. We hadden een potje T7 waar we binnen 6 min alles pakten. Wij 3en met een dd die links alles killde en op rechts de rest van het team hetzelfde deed. Toen was er goede samenwerking. Maar we hadden ook potjes Minotaur waar bijv een Yamato de hele game, 15min denk ik, in de A cap blijf liggen terwijl de battle tussen B-C was. Nice support.
Of je vaart beide in een fiji en allebei word je met 1 salvo weggeschoten door een Curryworst die op 18km ligt. We lagen niet eens broadside. Curryworst staat niet bekend als sniper. @GLR89 keek nog naar mij en zag dat 5 van de 8 shells raak waren van de Curryworst. Klopt niet als je mij vraagt.

Maar goed, misschien volgende keer beter laten we maar zeggen. :'(

• GLR89
Joe_P schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 11:26:
Hebben jullie ook het gevoel dat er steeds meer potjes in een steamroll eindigen? Misschien heb ik de laatste tijd vaker op rustige tijden en in het weekend gespeeld, maar het aantal eenzijdige games valt wel op. Het jammere is dat dat soort potjes (voor mij) zowel als winnaar als verliezer niet leuk zijn. Het ene potje wordt je helemaal overlopen zonder enige kans om te carrien en het volgende potje haal je sub 1000 xp in je daily win. Ook qua economie zijn spannende en dus langere potjes beter. In de Yamato of GK moet je met een standard account redelijk je best doen om kiet te draaien. Laatst nog een game in de Yamato, 229k damage en uiteindelijk 119 credits winst. Niet 119k, 119 credits. Het is leuk als je team eindelijk een keer kan samenwerken, maar het is wel balen als je 10 minuten later met een schuld van 200k credits weer in de port staat.
heel herkenbaar, T10 is het nieuwe t8. Op de een of andere manier zijn de grootste teleurstellingen ook tot tier 10 gekomen, en daar bevolken ze nu de server. Het camp gehalte onder Zao's, Hindenburg's, GKFs en Yamato's, Iowa's en Montana's is nog nooit zo hoog geweest.

Wat Dion net ook al aanhaalde, gisteren een best wel leuke Fiji,Fiji,Atlanta game, eindstand: 10/2 tijd verloop, 05:56
[...]

Nooit begrepen waarom de D cap op die map zo populair is. Elke keer probeer ik mensen over te halen daar niet heen te gaan, maar toch blijven er altijd een paar schepen stug die kant op varen om zich pas tien minuten later bij de rest van het spel te voegen. |:(
het mooiste is nog: dit was een standard battle.... 8)7

• Joe_P
Say what? Wow, dan hebben ze er echt geen kaas van gegeten. Standard battle op die map is sowieso dom omdat beide teams aan hun eigen kant van de map blijven ronddobberen en alleen DD's af en toe door durven te breken. Nou ben ik überhaupt al geen fan van Standard battles, maar op bepaalde maps is het nog dommer dan normaal.

• SpamLame
Joe_P schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 11:26:
[...]

In een DD ga ik C>D als het toevallig zo uitkomt, want easy XP en je rol van Caps pakken invullen.
Als single cruiser of BB misschien afhankelijk van team deployment.

VZI me kan herinneren is D juist niet echt populair

• PcDealer
SpamLame schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 12:18:
[...]

In een DD ga ik C>D als het toevallig zo uitkomt, want easy XP en je rol van Caps pakken invullen.
Psies!
Als single cruiser of BB misschien afhankelijk van team deployment.
Als ik op die kant start, acht ik de kans erg groot dat ik D ga.
VZI me kan herinneren is D juist niet echt populair
Indeed. Meestal is het daar rustig. In Montana daar met gemak een Yamato killen omdat daar de ruimte niet zo groot is om te manoevreren en ik een baas ben 1 vs 1 Montana vs Yamato-gevechten.

Ftw! Mogelijk komt WG met een schip die dat kan, zoals de RN cruisers dat hebben met de torps.

[ Voor 30% gewijzigd door PcDealer op 25-04-2017 17:28 ]

• GLR89
PcDealer schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 17:23:

Indeed. Meestal is het daar rustig. In Montana daar met gemak een Yamato killen omdat daar de ruimte niet zo groot is om te manoevreren en ik een baas ben 1 vs 1 Montana vs Yamato-gevechten.
Heb de Yamato niet, maar wil dit toch wel een keer testen in een GKF oid (:
Montana delft namelijk het onderspit theoretisch gezien, een Yamato kan de Montana namelijk frontaal en onder ligte angle prima citadellen, Monti gaat dat niet lukken bij een Yamato, zeker niet als de laatste geangled is.

offtopic:
Een voordeel dat je op zeer korte range hebt is dat de guns van de Yama tergend traag zijn, maar als een Yamato speler je zo dichtbij laat komen zonder zn guns al voor te bereiden dan is het gewoon een schaap :F
Ftw! Mogelijk komt WG met een schip die dat kan, zoals de RN cruisers dat hebben met de torps.
zijn er al genoeg, meeste cruisers tot t5 hebben enkele guns (:

maar zonder gein, wat is de meerwaarde hier van? als je kort klikt gaan de guns in 1 turret maar af, hou je de button langer vast gaan ze allemaal in salvo. Persoonlijk zie ik het nut er dus niet zo van in, aangezien het er al een soort van in zit.

Voor het geluidseffect is het dan wel weer gaaf als je alle schoten afzonderlijk ziet vertrekken, maar dat is gewoon een soort fetisj van me :P

• SpamLame
GLR89 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 09:21:

zijn er al genoeg, meeste cruisers tot t5 hebben enkele guns (:
Dat was niet het punt, de ingame implementatie is dat je salvo's of ripple fire hebt. Hoeveel guns er in een turret zitten maakt verder niet uit voor de implementatie.
maar zonder gein, wat is de meerwaarde hier van? als je kort klikt gaan de guns in 1 turret maar af, hou je de button langer vast gaan ze allemaal in salvo. Persoonlijk zie ik het nut er dus niet zo van in, aangezien het er al een soort van in zit.
De meerwaarde zou er in kunnen zitten dat je een dispersion buff krijgt als je per loop afvuurt, vergelijken met een salvo danwel per turret.

De "soort van discussie" begon met opmerking van de slechte dispersion van de Dunkerque.
Dealer merkte op dat dat historisch correct is gebaseerd op YT filmpjes omdat, als alle guns van een turret, gelijk gaan, de lopen elkaar "in de weg" zitten vanwege drukgolven.
Daarop had ik een YT filmpje dat een turret wel degelijk ripplefire per gun kan doen.
Daarop verder redenerend zou de dispersion anders afgehandeld kunnen worden afhankelijk van firing mode.

Zoals we al kennen;
Broadside salvo > dispersion as is
Turrent ripple fire > dispersion as is
Nieuwe modus
Gun ripple fire > dispersion buff

• GLR89
SpamLame schreef op woensdag 26 april 2017 @ 12:18:

Zoals we al kennen;
Broadside salvo > dispersion as is
Turrent ripple fire > dispersion as is
Nieuwe modus
Gun ripple fire > dispersion buff
[/small]
agreed, zo had ik het niet begrepen. Zou inderdaad op een mooie manier geïmplementeerd kunnen worden.
en dan inderdaad een buff van bijv. -25% op dispersion en als negatieve tegenprestatie langzaam afgevuurd salvo maakt een langere laadtijd want guns kunnen pas weer vuren als alle guns herladen zijn. En bijv. langer zichtbaar na het vuren. :D

• SpamLame
GLR89 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 12:54:
[...]

agreed, zo had ik het niet begrepen. Zou inderdaad op een mooie manier geïmplementeerd kunnen worden.
en dan inderdaad een buff van bijv. -25% op dispersion en als negatieve tegenprestatie langzaam afgevuurd salvo maakt een langere laadtijd want guns kunnen pas weer vuren als alle guns herladen zijn. En bijv. langer zichtbaar na het vuren. :D
Er is al een penalty ingebouwd. Omdat het nl langer duurt voordat alle guns leeg zijn, ben je per definitie langer zichtbaar.
Daar boven op en aangenomen dat je target zal manoevreren. zal je je aim mogelijk meer moeten aanpassen gedurende de gun ripplefire vergeleken met een turret ripplefire.

Additionele penalties als wachten todat alle guns herladen zijn voordat je opnieuw kan vuren zijn in mijn ogen onlogisch, je kan nu immers ook al een nieuwe turrent (of single mount guns zie bv St Louis) vuren voordat andere herladen zijn.

Maar goed, zonder feature request gebeurt het misschien nooit.

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-10 16:19

ShockWave

Lost it somewhere

Louwke schreef op zondag 23 april 2017 @ 13:56:

Oh en kijk die blik van die captain van me. Die blik van die gast is hilarisch. Scrub i just nuked you and i don't give a fuck.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HNz7Z3i4ZPy2h23ihUXAfdnf/full.jpg
Zo kijken al die Fransen, mijn captain kijkt ook al zo arrogant.

[ Voor 4% gewijzigd door ShockWave op 26-04-2017 17:18 ]

Star Citizen referralcode

• TheBrut3
TheBrut3 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 07:28:
Nee hè, de Prinz Eugen in de bonus. Ik wil heb de Scharnhorst! :+
FTFM
Net een persoonlijke aanbieding. Neem aan dat iedereen die heeft gehad? Helaas maar 5% korting.

• GLR89
TheBrut3 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 17:36:
[...]

FTFM
Net een persoonlijke aanbieding. Neem aan dat iedereen die heeft gehad? Helaas maar 5% korting.
Nope, krijg je random. Vaak net na dat je doubloons of premium aangeschaft hebt. Laatst 10k doubloons gekocht maar lang niet aangezeten. Kreeg na aanschaf 7dagen premium prompt een aanbieding voor 3 maanden a 5k (:

Das nou WG >:)

• TheBrut3
Is AFT omschrijving aangepast?
Ik zie dat in de omschrijving niet meer staat: And ALL secondary battery guns. Ik weet bijna zeker dat dit er vroeger wel altijd in stond. Nu impliceert het dat het alleen de secondarys zijn tm 139mm.

Op de WOWS Wiki staat het nog wel in de omschrijving:
+20% to firing range of main battery guns with a caliber up to 139mm and all secondary battery guns.

+20% to AA defense firing range.
Edit: Ik zie in game dat de 150mm secondarys nog wel de range buff krijgen.

[ Voor 9% gewijzigd door TheBrut3 op 26-04-2017 18:04 ]

• PcDealer
GLR89 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 09:21:
[...]

Heb de Yamato niet, maar wil dit toch wel een keer testen in een GKF oid (:
Montana delft namelijk het onderspit theoretisch gezien, een Yamato kan de Montana namelijk frontaal en onder ligte angle prima citadellen, Monti gaat dat niet lukken bij een Yamato, zeker niet als de laatste geangled is.
Misschien in theorie. Heb het nog niet meegemaakt. Montana is sneller, betere turret reverse, meer guns. Full health Yama in een 50% HP Montana? No problem!
* PcDealer vaart gewoon recht er op af en vaart dan langszij om dan klakkeloos te klikken.
Doei Yama.
offtopic:
Een voordeel dat je op zeer korte range hebt is dat de guns van de Yama tergend traag zijn, maar als een Yamato speler je zo dichtbij laat komen zonder zn guns al voor te bereiden dan is het gewoon een schaap :F
Dat zal het elke keer wel zijn geweest :)
TheBrut3 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 17:36:
[...]

FTFM
Gewoon negeren. Vaak genoeg aanbiedingen die veel beter zijn minimaal 15% off.

Montana tegen GK:
Montana: 134k dmg, detonated almost full health
Montana: 134k dmg, detonated almost full healthMontana: 134k dmg, detonated almost full healthMontana: 134k dmg, detonated almost full health
Montana: 134k dmg, detonated almost full healthMontana: 134k dmg, detonated almost full health

[ Voor 39% gewijzigd door PcDealer op 27-04-2017 15:07 ]

• SpamLame
psst plaatjes zijn van de hood itt de montana zoals beschreven

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-10 16:19

ShockWave

Lost it somewhere

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/G180iH4.jpg
Zooo jammer van de loss.... -O-

Star Citizen referralcode

• PcDealer
SpamLame schreef op donderdag 27 april 2017 @ 01:16:
[...]

psst plaatjes zijn van de hood itt de montana zoals beschreven
Whoops! Plaatjes vervangen :p
Meteen de typo verwijderd :+

[ Voor 6% gewijzigd door PcDealer op 27-04-2017 15:02 ]

• auroortje
PcDealer schreef op donderdag 27 april 2017 @ 15:01:
[...]

Whoops! Plaatjes vervangen :p
Meteen de typo verwijderd :+
pppssssttt 8)

1ste plaatje is nog Hood game

• SpamLame
auroortje schreef op donderdag 27 april 2017 @ 16:03:
[...]

pppssssttt 8)

1ste plaatje is nog Hood game
Idd scherp Ron, personal report pica zijn nog steeds de hood

• GLR89
Betekend dus een hele moeilijke handeling. Namelijk afbeeldingen verwijderen, nieuwe uploaden en de url in je bericht vervangen :P

Ons is liever lui :+

• SpamLame
Konig Albert + slot in de shop
Kaal 9.95
Captain 19.99 + 2500 gold + 7 dagen premium
Admiral 29.99 + 5500 gold + 30 dagen premium + 50 zulu hotel

Also

King of The Sea III – May 2017
Inschrijven start 30 April 2017 om 18:00 CEST.

rules
WoWs forum thread

Misschien zijn er hier op het forum danwel in het ingame channel of clanchannel genoeg mensen die er aan mee willen doen (max 12 per team).
@PcDealer en anderen
De vraag was ingame al gesteld door (ik meen) Laerius of Flyerken of we als clan meedoen.

[ Voor 48% gewijzigd door SpamLame op 28-04-2017 12:11 ]

• GLR89
Wil best mee doen aan KoTS maar het vergt wel enige commitment. Niet lullig bedoeld maar ik geloof niet dat we ook maar een beetje op elkaar ingespeeld zijn (: (enkelingen daargelaten naatuurlijk)

Verwacht daar tegenstanders die compleet op elkaar ingespeelt zijn. (TTT, OM, OMNI, MDIV, etc. etc.)

• SpamLame
GLR89 schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 12:38:
Wil best mee doen aan KoTS maar het vergt wel enige commitment. Niet lullig bedoeld maar ik geloof niet dat we ook maar een beetje op elkaar ingespeeld zijn (: (enkelingen daargelaten naatuurlijk)

Verwacht daar tegenstanders die compleet op elkaar ingespeelt zijn. (TTT, OM, OMNI, MDIV, etc. etc.)
Eens, het op elkaar ingespeelt zijn of gebrek daaraan kan nog deels afgevangen worden met training room sessies tegen elkaar of andere(n) Clans, maar ook dat vereist commitment.

Competatief zijn we als clan denk ik niet en ik heb ook niet de illusie dat we zouden winnen.
Het zou dan ook meer moeten gaan om ervaring op te doen.
En je moet toch ergens starten (als dat al de bedoeling is).

Als we als clan alleen herkenbaar willen zijn als zijnde een groepje dat elkaar kent (in dit geval van een forum + mss wat buitenstaanders) dan prima, even de clan description laten reflecteren dat we casual players zijn en klaar. note:geen idee wat er nu staat heb geen client bij de hand

Maar als we meer dan herkenbaar willen zijn, dan moeten er ook stappen die kant op ondernomen worden.
Ik kan me nl best voorstellen dat er zowel clanleden zijn die meer competatief willen spelen en zij die een meer casual insteek hebben. Geloof dat er voor WoT twee clans zijn, 1 voor de casual speler de ander voor competatief.

Zolang we niet meedoen omdat we "niet op elkaar ingespeelt" zijn, maar ook "niks" doen om op elkaar ingespeelt te raken kom je ook nergens.

Noot ik zie mezelf meer als casual player

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:58
Doe er graag aan mee, maar vraag mij af of iemand mij überhaupt zou willen met mijn stats :+ :$

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• PcDealer
Wat mij tegenviel bij WoT, is dat de casual players buitengesloten werden van competatieve play. Mijn insteek is: iedereen die mee wilt doen is welkom.
[list]• LED-Maniak
• GLR89
• PcDealer
Dates
Round 1 - May 7-12
Days 1-2 May 13th, May 14th
Semi-finals and Finals May 20th and 21st
https://docs.google.com/d...it#heading=h.xt5g1o3b2zwl
Format
Tier VIII only
9v9
Mods
All mods from Aslains or the WG mod pack are allowed
Aslains
WG Modpack
You must have the ‘training room’ mod installed and replays enabled.
Teams
All teams must submit a roster of twelve members when signing up for the tournament
Ik zie geen tijden, via roster (Google form)?

• LED-Maniak
Servers zijn down?

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Eve182
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07-08 15:18
Ik denk het. Kan er ook niet op.

• Yammie74
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-11 13:08
http://www.vbaddict.net/servers/world-of-warships/

Ziet er naar uit dat de server vanaf 08:00 down is

• Louwke
Op zich lijkt het me best leuk om tussen clans te kunnen vechten ja en eens te kijken waar we staan. Hoewel er niet heel veel mensen steeds in Divisions spelen zijn er toch een aantal wel wat actiever. Zelf wil ik niet zeggen dat ik competitief bezig ben, ook niet echt casual gezien de uren die ik er in heb zitten al :> Ook omdat ik nog al eens wat dagen er tussen door weg kan zijn. Al met al wanneer ik er ben zou ik best mee kunnen doen ja.

Tijd om wat meer samen te gaan spelen mochten we dit gaan doen inderdaad :)

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:13

Case_C

[Team Carrack]

Ik heb op zich ook wel interesse. Heb alleen geen geweldig scala aan tier 8's alleen een North Carolina en de Atago.

Vandaag ook eindelijk de Fuso unlocked :p . Laatste potje met de Kongo was ook wel heel leuk, 7 citadels... Heb een Belfast een hele vervelende dag bezorgt met 3 consequtive Cits.

• TheBrut3
Ik kom er met de Scharnhorst maar niet uit wanneer ik nou AP en wanneer ik HE moet schieten. Bij de meeste BB's is het bijna altijd AP, maar de Scharnhort heeft dezelfde MM guns als de tier 3 BB met iets betere shells...

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-11 22:51
TheBrut3 schreef op zondag 30 april 2017 @ 10:49:
Ik kom er met de Scharnhorst maar niet uit wanneer ik nou AP en wanneer ik HE moet schieten. Bij de meeste BB's is het bijna altijd AP, maar de Scharnhort heeft dezelfde MM guns als de tier 3 BB met iets betere shells...
How to Scharnhorst!

• SpamLame
PcDealer schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 00:07:
Wat mij tegenviel bij WoT, is dat de casual players buitengesloten werden van competatieve play. Mijn insteek is: iedereen die mee wilt doen is welkom.
[list]• LED-Maniak
• GLR89
• PcDealer
De tijden waarop gespeelt wordt zijn voor mij erg ongunstig, maar zet me er gerust bij om aan de inteken voorwaarden te kunnen voldoen. Evt wijzigingen kunnen nog achteraf ingedient worden.
Ongetwijfeld zijn er spelers (uit de clan/channel) die hier nooit komen maar toch mee willen doen, zijn die al op de hoogte?
Ik zie geen tijden, via roster (Google form)?
Geen idee wat je hiermee bedoelt/wilt welke google doc je specifiek bedoelt
Zodra intekenen vanmiddag opent om 1800cest, dient de (naar ik aanneem) team captain het roster (de opstelling) met de 12 leden in op http://kotsmay.hscampaigns.com/

dan wacht je af op bericht dat je mee kan doen
dan meld je je op discord binnen de gestelde tijd
pas dan doe je mee.

[ Voor 26% gewijzigd door SpamLame op 30-04-2017 15:32 ]

• LED-Maniak
Ik lees net dat ik helemaal niet mee kan doen, gezien ik op OS X draai en dus geen training room mods voor elkaar krijg(daarnaast heb ik niet de tier schepen die er aan voldoen). Volgende keer beter.

• PcDealer
PcDealer schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 00:07:
[list]• LED-Maniak
• GLR89
• PcDealer
[list]
• GLR89
• PcDealer
• Louwke
• Case_C
• SpamLame

• SpamLame
LED-Maniak schreef op zondag 30 april 2017 @ 16:49:
Ik lees net dat ik helemaal niet mee kan doen, gezien ik op OS X draai en dus geen training room mods voor elkaar krijg(daarnaast heb ik niet de tier schepen die er aan voldoen). Volgende keer beter.
Even los van de tiers, maar training rooms werken ook op OSX, alleen moet je het op de ouderwetse manier van txt files editen doen.
Wows thread voor windows, lokatie en editor even aanpassen naar je eigen smaak/os.

Als je voor je begint een copy maakt, dan kan je;
  1. -makkelijke terug bij een fuckup
  2. -makkelijk switchen tussen training room aan uit (omdat je er een andere mode voor "opgeeft")

• bartgoes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:22
Competief lijkt me erg leuk maar gaat hem voor mij denk ik niet worden. Iets met Skill level. Als je zo iets wil doen dan zou je eigenlijk in een Div van 3 al bijna alle potjes moeten winnen. Zeker in het weekend met al die noobs. En ik zal eerlijk zijn dat niveau heb ik nog lang niet.

Maar mochten we wat willen doen dan wil ik wel meetrainen desnoods als tegenstander. Misschien is het sowieso wel leuk om keer te kijken of we een vriendschappelijk potje intern kunnen doen? 5 vs 5 of iets dergelijks?

Zelf speel ik eigenlijk niet eens veel in Divisions. Dus mochten jullie me online zijn invite gerust :)...

p.s. de chat lijkt bij mij wat vaag te werken af en toe, was laats offline maar tegelijkertijd online en in gesprek via de voicechat met Soemba...

[ Voor 20% gewijzigd door bartgoes op 01-05-2017 11:56 ]

• LED-Maniak
SpamLame schreef op maandag 1 mei 2017 @ 06:59:
[...]

Even los van de tiers, maar training rooms werken ook op OSX, alleen moet je het op de ouderwetse manier van txt files editen doen.
Wows thread voor windows, lokatie en editor even aanpassen naar je eigen smaak/os.

Als je voor je begint een copy maakt, dan kan je;
  1. -makkelijke terug bij een fuckup
  2. -makkelijk switchen tussen training room aan uit (omdat je er een andere mode voor "opgeeft")
Thanks! Even zien of dat lukt :)

• Louwke
Ja inderdaad die chat bug was wazig ja. Hoewel na een relog alles weer in orde was wat dat betreft.

Maar 3 man divisions hebben ook maa reen beperkte invloed op het geheel. Komt regelmatig MDIV/OMNI etc tegen die ook gewoon verliezen. Als je team niet mee werkt of gewoon pech hebt is het zo over. 3 Man division die op een cap liggen waar net het hele enemy team dacht van dat is een leuke spot bijvoorbeeld.
Ik zie mezelf niet als brilliante speler, maar ook niet als potato. Echter soms heb je het geluk om met een division op pad te zijn je ergens om de hoek komt bij een eiland en je weg geschoten wordt door 3 cruisers die je tegekomt. Of de keren dat ik op een torpedo beland die niet eens voor mij bedoeld zijn, niet gespot of gelokaliseerd, is ook al niet meer op een hand te tellen.

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
gevonden op thedailybounce.net.

World of Warships Bonus Code – EU Server

Port Slot
20x Type 6 Camouflage
20x Smoke Generator II
20x Repair Party II
20x Damage Control Party II
Special Flag

To get a code just do the following steps:

Go to buffed.de/codes
Select “Bonus-Code: World of Warships, Ausgabe Sondeheft 2” from the first dropdown
Enter the code F399733-6E82163-7644183
Enter your email adress

Get code on your email.

Activate code like any other via WG website

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:03

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Vorst8 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 11:18:

Port Slot
20x Type 6 Camouflage
20x Smoke Generator II
20x Repair Party II
Special Flag

Go to buffed.de/codes
Select “Bonus-Code: World of Warships, Ausgabe Sondeheft 2” from the first dropdown
Enter your email adress

Get code on your email.

Aangeboden code is ongeldig

• Vorst8
WishmasterNL schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 12:07:
[...]

Aangeboden code is ongeldig
bij mij werkte het nog wel, misschien zijn ze al op.

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:03

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Vorst8 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 12:11:
[...]

bij mij werkte het nog wel, misschien zijn ze al op.
Mijn fout!
Ik keek even verkeerd. Had de verkeerde geselecteerd in het rijtje. Hij doet het nu wel :)

• Vorst8
WishmasterNL schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 12:20:
[...]

Mijn fout!
Ik keek even verkeerd. Had de verkeerde geselecteerd in het rijtje. Hij doet het nu wel :)
nice, wilde net zegen dat je in pulldowwn voor de goede code moet kiezen

• auroortje

Port Slot
20x Type 6 Camouflage
20x Smoke Generator II
20x Repair Party II
Special Flag
Zojuist gedaan. Werkt perfect. THX voor de tip _/-\o_

Geef @Vorst8 ff een dikke d:)b allemaal, dat verdient ie.

[ Voor 8% gewijzigd door auroortje op 02-05-2017 14:26 ]

• SpamLame

Port Slot
20x Type 6 Camouflage
20x Smoke Generator II
20x Repair Party II
Special Flag

Go to buffed.de/codes
Enter your email adress

Get code on your email.

Nice ty

• SpamLame
The Hunt for Bismarck Campaign

Jaja een nieuwe campaign, eerst in de public test 065 van 02 mei 15:00 CEST tot 10 mei 15:00 CEST, maar daarna voor het eggie

Kan de info wel copy pasten, maar ja, een klik op bovenstaande link en je bent er ook.

1 van de 4 nieuwe signals >> Ouroboros (+777% to Free XP) o_0

• Louwke
Geen KotS dus voor ons neem ik aan? Hebben ook wel een aardig laag aantal actieve spelers wat dat betreft. Maar goed wie weet kunnen we eens wat games doen in de toekomst :)

Oh en afgelopen dagen een 93% winrate gehad in divisions, mogen we dan wel mee doen?

On a side note, twijfel of ik vigilance moet gaan nemen op mijn DD's gezien de laatste weken waarin ik steeds meer in random torps lijk te lopen...

• GLR89
Happy birthday (:
Geen KotS dus voor ons neem ik aan? Hebben ook wel een aardig laag aantal actieve spelers wat dat betreft. Maar goed wie weet kunnen we eens wat games doen in de toekomst :)
Wil best mee doen hier aan, maar zoals al eerder aangehaald de activiteit binnen GOT is niet bijzonder hoog, altijd wel iemand te vinden voor een division, maar voor echte battles is het een vereiste dat iedereen die zich aanmeld ook beschikbaar is. met 5 man opdagen voor een battle waar 8-10 man nodig is blijft een domper (helaas met clans in World of tanks ook te vaak gehad)
Oh en afgelopen dagen een 93% winrate gehad in divisions, mogen we dan wel mee doen?
Gisteren inderdaad een belachelijk lekkere winrate (: 17 van de 19 gewonnen *O*
On a side note, twijfel of ik vigilance moet gaan nemen op mijn DD's gezien de laatste weken waarin ik steeds meer in random torps lijk te lopen...
Enerzijds zeg ik ja, anderzijds. random torps zijn gewoon K@t, zelfs met vigilance pak ik af en toe een total random torp... |:(

• LED-Maniak
Gisteren een battle verloren omdat een battleship te beroerd was punt A in te nemen -waar hij doorheen vaarde- omdat hij dacht dat hij in een minuut wel een battleship aan de andere kant van de map kon neerhalen :F

Zitten soms vreemde vogels bij en teams zijn vaak niet echt in balans.

[ Voor 14% gewijzigd door LED-Maniak op 03-05-2017 10:43 ]

• auroortje
*O* *O* @Louwke *O* *O*
Van harte Kerel :w

• auroortje
SpamLame schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 20:19:
The Hunt for Bismarck Campaign

Jaja een nieuwe campaign, eerst in de public test 065 van 02 mei 15:00 CEST tot 10 mei 15:00 CEST, maar daarna voor het eggie

Kan de info wel copy pasten, maar ja, een klik op bovenstaande link en je bent er ook.

1 van de 4 nieuwe signals >> Ouroboros (+777% to Free XP) o_0
Moest ff een fikse update doen maar eindelijk klaar. Krijg ik "failed to connect to server" 8)7
Issie plat soms ????

• GLR89
auroortje schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 13:19:
[...]

Moest ff een fikse update doen maar eindelijk klaar. Krijg ik "failed to connect to server" 8)7
Issie plat soms ????
http://forum.worldofwarsh...pid__1795377#entry1795377

• SpamLame
@Louwke congrats

• SpamLame
Louwke schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 09:27:
GLR89 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 10:38:
Wil best mee doen hier aan, maar zoals al eerder aangehaald de activiteit binnen GOT is niet bijzonder hoog, altijd wel iemand te vinden voor een division, maar voor echte battles is het een vereiste dat iedereen die zich aanmeld ook beschikbaar is. met 5 man opdagen voor een battle waar 8-10 man nodig is blijft een domper (helaas met clans in World of tanks ook te vaak gehad)
De lage activiteit van de clanmembers valt me inderdaad ook op.
Dat helpt niet bij events als KotS.

Daarnaast heb ik de indruk dat een aantal actieve(re) clanmembers niet allen dit/deze forum/thread bezoeken.
Waar deze thread eigenlijk ook nog wat algemener is ook nog.
Wat ik denk eigenlijk zeggen wil, is dat de bereikbaarheid van clanmembers een uitdaging is zonder het hebben van een eigen stek, zoals de wot clan dat wel heeft http://gatheringoftanks.nl/ (weet niet hoe effectief dat is aangezien ik daar geen lid van ben).

Dat gezegd om mee te doen aan KotS hoef je niet de teammembers uit je eigen clan te zoeken.

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-11 01:34
Ik kan nog wel meedoen met de KotS. Heb in het verleden nog een paar potjes gedaan met een paar spelers hier. Al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd geen WoWs meer heb gespeeld en dus er zeker weer even in moet komen.

Afbeeldingslocatie: https://eu.warshipstoday.com/signature/527321058/dark.png

Mijn WR rating

[ Voor 3% gewijzigd door Xepos op 03-05-2017 23:33 ]

• PcDealer
SpamLame schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 14:21:
[...]

Wat ik denk eigenlijk zeggen wil, is dat de bereikbaarheid van clanmembers een uitdaging is zonder het hebben van een eigen stek, zoals de wot clan dat wel heeft http://gatheringoftanks.nl/ (weet niet hoe effectief dat is aangezien ik daar geen lid van ben).
Daar aansluiten is geen enkel probleem. De TS-server heeft daar reeds 5 kanalen voor staan.
TeamSpeak: ts3.gatheringoftanks.nl

[ Voor 3% gewijzigd door PcDealer op 04-05-2017 10:57 ]

• SpamLame
PcDealer schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 10:46:
[...]

Daar aansluiten is geen enkel probleem. De TS-server heeft daar reeds 5 kanalen voor staan.
TeamSpeak: ts3.gatheringoftanks.nl
Ik ken de TS server, maar is er bv. ook een stukje forum waar een event als KotS gecoordineerd kan worden?

• PcDealer
Er is helaas geen apart WoWs gedeelte. Nogal WoT georiënteerd. Goede start: http://gatheringoftanks.n...php?f=30&t=4514&start=200

• GLR89
Mogami, als je niet te veel aandacht trekt best een leuk schip (:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/iWBRKJM8fwEVs1G7bZc8htZu/medium.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/InlwqYO4jd66si11TwH7WHFh/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/uEc81VxW4Nq0agGm9CQt1drT/medium.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/YjIwlGOmcepIigvfqTO74J6l/medium.jpg

• Flyerken
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-11 16:23
Ik heb 300 punten bijeengespaard in het elements verhaal. Zijn er van die speciale upgrades die de moeite zijn? Of kan ik het beter allemaal uitgeven aan vlaggetjes?

Betreffende KotS, ik wil wel meedoen, maar als werkende vader van 2 is mijn tijd nogal beperkt. ik kan alleen online zijn vanaf een uur of 20:30.

Kwa bereikbaarheid van spelers, tja, ik check dit topic ongeveer 1 keer per week das niet voldoende om te volgen. En met andere forums gaat dat niet beter zijn. Ik denk dat als je wilt meedoen met Kots dat je een mailinglist moet opstellen of een whatsapp group of iets anders wat meer in your face is.

• GLR89
Flyerken schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 08:47:
Ik heb 300 punten bijeengespaard in het elements verhaal. Zijn er van die speciale upgrades die de moeite zijn? Of kan ik het beter allemaal uitgeven aan vlaggetjes?
*voor de russische destroyers en franse cruisers zou ik een speed module upgrade aanschaffen (geloof 175 coins p/s)
* voor duitse destroyers (met name tier 9/10) is de hydro acoustics module een aanrader

overige coins heb ikzelf op camo's kapot geslagen. (20stuks voor 75 coins, rest losse camo's voor 5 coins)
Betreffende KotS, ik wil wel meedoen, maar als werkende vader van 2 is mijn tijd nogal beperkt. ik kan alleen online zijn vanaf een uur of 20:30.
snap ik volkomen, qua tijd lijkt me dat geen probleem. Het probleem wat ik aan probeerde te kaarten is dat mensen zich aan gaan melden en dan op de dagen die "vast" staan (training avond/clan match etc.) gewoon niet op komen dagen. Als je niet kan en dat vooraf aangeeft zou ik dat absoluut geen issue vinden (zal zelf ongetwijfeld ook niet altijd kunnen of zin hebben).

Wat ik met WoT echter vaak ervoer was dat men zich aangemeld had voor een event waarbij de helft van de toegezegde personen gewoon niet op komt dagen. Als je dan 12 leden moet leveren en er zijn er maar 7 dan sla je best wel een flater |:(
Kwa bereikbaarheid van spelers, tja, ik check dit topic ongeveer 1 keer per week das niet voldoende om te volgen. En met andere forums gaat dat niet beter zijn. Ik denk dat als je wilt meedoen met Kots dat je een mailinglist moet opstellen of een whatsapp group of iets anders wat meer in your face is.
zoiets idd :9

[ Voor 6% gewijzigd door GLR89 op 05-05-2017 09:15 ]

• Flyerken
GLR89 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 09:13:

*voor de russische destroyers en franse cruisers zou ik een speed module upgrade aanschaffen (geloof 175 coins p/s)
* voor duitse destroyers (met name tier 9/10) is de hydro acoustics module een aanrader

overige coins heb ikzelf op camo's kapot geslagen. (20stuks voor 75 coins, rest losse camo's voor 5 coins)
Bedankt heb het zo ook gedaan.
snap ik volkomen, qua tijd lijkt me dat geen probleem. Het probleem wat ik aan probeerde te kaarten is dat mensen zich aan gaan melden en dan op de dagen die "vast" staan (training avond/clan match etc.) gewoon niet op komen dagen. Als je niet kan en dat vooraf aangeeft zou ik dat absoluut geen issue vinden (zal zelf ongetwijfeld ook niet altijd kunnen of zin hebben).

Wat ik met WoT echter vaak ervoer was dat men zich aangemeld had voor een event waarbij de helft van de toegezegde personen gewoon niet op komt dagen. Als je dan 12 leden moet leveren en er zijn er maar 7 dan sla je best wel een flater |:(
Ja, ik heb ook een korte tijd WOT gespeeld, en dat is me toen ook opgevallen. Nu ik neem aan dat ze daar wel rekening mee houden. (ze vragen 12 spelers terwijl de matches 9 tegen 9 zijn)

Maar ik vrees dat het moeilijk wordt om 12 spelers bij elkaar te krijgen voor wat te oefenen. Het meeste wat ik online gezien heb van de de clan is een man of 9 tegelijk. Om er 12 consistent bij elkaar te krijgen lijkt me een uitdaging.

• Flyerken
GLR89 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 22:05:
Mogami, als je niet te veel aandacht trekt best een leuk schip (:
80K fire damage met 7 vuurtjes. Damn,de meeste van mijn vuurtjes zijn onmiddelijk uit.

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 09:58
Discord servertje pakken, werkt op telefoon en pc. kan in je browser draaien (app installeren is wel beter). Dan heb je tekst en voice in een app.

Mocht je het willen proberen dm me maar even, heb er al een paar opgezet voor diverse dingen.

• PcDealer

Check! Ik moet altijd eerst GTST kijken :+
Kwa bereikbaarheid van spelers, tja, ik check dit topic ongeveer 1 keer per week das niet voldoende om te volgen.
Ik zie jou elke dag wel in ingame kanaal :w

• SpamLame
Take the fleet on Parade!
  • x3 XP voor first win of the day
  • 15% doubloon korting op Prinz Eugen, Tirpitz, Kutuzov, Atago (ook directe € korting in de shop)
  • 50% korting op equipment
  • 60% douboon/ XP discount op commander retraining
  • Douboon korting op 3 of 7 dagen premium
  • Speciale camo
  • 2 ingame missies

[ Voor 9% gewijzigd door SpamLame op 06-05-2017 07:35 ]

• SpamLame
Eerste game in 7-8 dagen.
Kraken
Top of team
Supercontainer met AA module.

Kan maar beter stoppen nu :+

Ow en alle T8+ schepen met korting, noice
Gelijk maar de Gearing & Amagi gekocht

[ Voor 30% gewijzigd door SpamLame op 06-05-2017 15:46 ]

• LED-Maniak
Laatste 5 battles stond ik met mijn carrier als eerste of tweede(en we hebben steeds gewonnen). Dus óf mijn team was heel slecht, of ik begin te begrijpen hoe dat ding werkt. :)

steeds net geen 100k damage veroorzaakt met een hosho

[ Voor 15% gewijzigd door LED-Maniak op 06-05-2017 21:55 ]

• PcDealer
LED-Maniak schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 21:54:
Laatste 5 battles stond ik met mijn carrier als eerste of tweede(en we hebben steeds gewonnen). Dus óf mijn team was heel slecht, of ik begin te begrijpen hoe dat ding werkt. :)

Ik blijf bij 50-60k steken. Mijn team is meestal al verdampt.

Baltimore unlocked en gekocht :)

• SpamLame

Jammer want 100K heb je nodig voor de stage 5/5 van de coral sea mission in een CV

• GLR89

SpamLame schreef op zondag 7 mei 2017 @ 07:22:
[...]

Jammer want 100K heb je nodig voor de stage 5/5 van de coral sea mission in een CV
Carrier van t6 of hoger ;w

• SpamLame
GLR89 schreef op zondag 7 mei 2017 @ 08:05:
[...]

[...]

Carrier van t6 of hoger ;w
Oops :o

• LED-Maniak
Dan zou het alleen maar makkelijker moeten zijn :P
Nog even doorsparen :)

Pagina: 1 ... 67 ... 129 Laatste