Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:36
Louwke schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:45:
Je kunt nu inschrijven voor het Clash of Elements event!

https://elements.worldofwarships.eu/en/

Let wel ze hebben het dus voorkomen dat iedereen bv Fire joined om maximaal kans te maken op alle rewards. Op dit moment zit bv Fire compleet vol en kan iedereen alleen nog Water joinen.
Hmm wat nu als je de KamiR koopt terwijl je die al hebt?
Krijg je er dan 2 of krijg je de extra's van deze (al dan niet met compensatie voor de rest) of.....
TheBrut3 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 16:24:
Fire zit niet vol hoor, ik join net.

Edit: Ik heb niet veel wows ervaring... Maar het is toch zo dat CA/CL moet jagen op DD's en niet dat BB's steeds maar hun cooldown moeten verspelen aan die klote dingen?
En ik kon alleen water joinen.

[ Voor 24% gewijzigd door SpamLame op 13-04-2017 16:51 ]

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:13
Damn, lose streak van 11 potjes :+
SpamLame schreef op donderdag 13 april 2017 @ 16:48:
Krijg je er dan 2 of krijg je de extra's van deze (al dan niet met compensatie voor de rest) of.....
Ik gok dat je dan de waarde in dubloons krijgt of je kan hem niet kopen. Normaal als je een premium voor de 2e keer krijgt, dan krijg je de huidige shop waarde in dubloons.

• GLR89
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10:01
SpamLame schreef op donderdag 13 april 2017 @ 16:48:
[...]

Dit:
TheBrut3 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 16:54:

[...]

Ik gok dat je dan de waarde in dubloons krijgt of je kan hem niet kopen. Normaal als je een premium voor de 2e keer krijgt, dan krijg je de huidige shop waarde in dubloons.
En ik kon alleen water joinen.
Zonet fire gejoined. Zal soort van vul marge inzitten lijkt me dan?

• auroortje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-11 16:21
Fire ge-joined. Lets do it !!

• SpamLame
Snif zit in water

• GLR89
Niet te veel traantjes laten he, anders wordt water wel heel nat :+

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17
Is het een team dinges?

LinkedIn WoT Cash Converter

• SpamLame
yup team fire of water, niet dat je dat in-game ziet oid.

[ Voor 9% gewijzigd door SpamLame op 13-04-2017 17:46 ]

• PcDealer
Kunnen we als tweakers bij elkaar?

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-10 20:34
Ook Fire voor mij. De Kamikaze R heb ik al maar die camo is wel nice. Voor de mensen die nog niet overtuigd zijn, dat schip staat altijd garant voor leuke potjes, laatst nog:

Afbeeldingslocatie: https://jiheww-am3pap001.files.1drv.com/y4mG4rmPYd2PzHhIxluqJyMpO937Mb1IJEt7OThLY2sPsDEbNatZooq7OISCaUUt1JDEjfSS-8ltY8ex8ZtFb9__4OI2NHVSJGboPB36GpdrupSpByl36_yp3PmoCuIdHPoTbKL40mry6Px7coSlMa1ecGrToKi9nKq3dV2kxn4_zc7EGHFHljZho4Be_qyde4zkiQboj7ZWKa20BNyX0CSMg?width=218&height=207&cropmode=none

Afbeeldingslocatie: https://jyheww-am3pap001.files.1drv.com/y4mE2HFFABAt7FeZkZHylOj7gmff-6rX3fvS1rXPmzQdJFxq6rg28QToZoujmuu-rFR9TjJtw1eVOEi-bf5QohD_YkGWWUKL4oTFoGzGF_Y9Aqlk8VmOgCHR0AbZnu1FizESWwu-ElahOvRpHCCUibV4M4cSCfy1lDnOzJ1ViK_RQRSadJ2HxBj0II0kIWxKvjX0xmMWIV_03LBJYVMXEeeAw?width=222&height=185&cropmode=none

Eerst een double strike doordat het tweede schip met een hit explodeerde. Tien seconden later nog een detonation met de eerste torpedo die dat schip raakte. Ondertussen een vierde schip kunnen laten zinken en als kers op de taart een salvo torpedo's (waarna ik zelf dood ging) voor kill nr 5.

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

• PcDealer
Louwke schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:45:
Je kunt nu inschrijven voor het Clash of Elements event!

Let wel ze hebben het dus voorkomen dat iedereen bv Fire joined om maximaal kans te maken op alle rewards. Op dit moment zit bv Fire compleet vol en kan iedereen alleen nog Water joinen.
Team Fire and Water

There are two counterparts in the conflict - Team Fire and Team Water. Players can choose any team they'd like to join. Joining any team does not provide any advantages to the player, as both teams are on equal footing.
Maakt niets uit welk team je kiest.

En ook niet per battle:
Both Clash of the Elements teams will be equally matched. To ensure this, registration in one team can be suspended until the balance is regained.

[ Voor 11% gewijzigd door PcDealer op 13-04-2017 17:58 ]

• SpamLame
PcDealer schreef op donderdag 13 april 2017 @ 17:48:
Kunnen we als tweakers bij elkaar?
nope

• SpamLame
PcDealer schreef op donderdag 13 april 2017 @ 17:55:
[...]

[...]

Maakt niets uit welk team je kiest.
Louwke bedoelde denk ik dat Fire $now voor staat op Water.

• PcDealer
Water ftw!

• TheBrut3
Je mag dus maar 110 coins missen voor de Kamikaze R, volgens mij moet je aardig wat spelen daarvoor.

• GLR89
Het is ook een uitdaging om te halen, als je hem voor nop krijgt is de fun er gauw van af (:

Net als met de ARP schepen, die missies waren in eerste instantie best pittig, het laatste ARP event werden ze zo ongeveer allemaal weg gegeven. Vond ik best jammer aangezien de uitdaging ze allemaal te halen best leuk was. Toen kreeg iedereen ze inneens en koste het nauwelijks moeite. Beetje moeilijk maken vind ik wel fun (:

• SpamLame
GLR89 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 18:14:
Het is ook een uitdaging om te halen, als je hem voor nop krijgt is de fun er gauw van af (:

Net als met de ARP schepen, die missies waren in eerste instantie best pittig, het laatste ARP event werden ze zo ongeveer allemaal weg gegeven. Vond ik best jammer aangezien de uitdaging ze allemaal te halen best leuk was. Toen kreeg iedereen ze inneens en koste het nauwelijks moeite. Beetje moeilijk maken vind ik wel fun (:
Weggegeven!!!, ben je vergeten hoe moeilijk de Nachi was.
Onder andere 20 RU kills op <=T8 .
Bijna geen russen te bekennen destijds.

Na 40 containers weer een SC, met jawel Def AA -O-

[ Voor 3% gewijzigd door SpamLame op 13-04-2017 18:41 ]

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Fire , kon kiezen uit de beide trouwens.

• k995
TheBrut3 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 18:08:
Je mag dus maar 110 coins missen voor de Kamikaze R, volgens mij moet je aardig wat spelen daarvoor.
Afhankelijk van hoe goed je bent iets van 5-10 uur per dag gedurende 3 weken.

Dat is dus zo goed als onmogelijk. Denk trouwens dat veel mensen die deze grind zoudnen kunnen/willen doen de kamikaze al hebben van vorige events.

• GLR89
k995 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 08:17:
[...]

Dat is dus zo goed als onmogelijk. Denk trouwens dat veel mensen die deze grind zoudnen kunnen/willen doen de kamikaze al hebben van vorige events.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/q7Mzg1HsClxKGhmaHSFNdRAa/medium.jpg
dit is mijn stand na gisteren ~10 games (ging helaas niet al te best 8)7 )

Maar aangezien fire op alle balken voorsprong heeft, maakt dit alleen uit voor de eind stand van deze ronde? of betekend het dat alleen leden van team fire op dit moment punten (gele bolletjes) kunnen scoren?

offtopic:
(nog geen kamikaze in de haven hiero. Vorig event waar die gehaald kon worden een foutje gemaakt :+ )

[ Voor 7% gewijzigd door GLR89 op 14-04-2017 09:30 ]

• TheBrut3
GLR89 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 09:28:
Maar aangezien fire op alle balken voorsprong heeft, maakt dit alleen uit voor de eind stand van deze ronde? of betekend het dat alleen leden van team fire op dit moment punten (gele bolletjes) kunnen scoren?
Nee, volgens mij heeft dat verder nergens invloed op. Uiteindelijk gaat het ook om 2 ronden winnen, maar volgens de omschrijving zit er geen prijs aan. Ik neem aan dat fire beide rondes gelijk wint, maar 3 wordt altijd gespeeld. Anders kan niemand die Kamikaze krijgen.
k995 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 08:17:

En met hogere tiers spelen gaat ook sneller (damage, exp) en die heb ik bijna niet. Dat maakt het dus nog lastiger. En verder heb ik helaas de tijd niet, fulltime werk, deeltijd studie afmaken, 3 avonden in de week weg. Bij dergelijke events waar je een soort tokens moet scoren zie je ook wel eens dat WG een optie geeft om deze te kopen, maar helaas nu niet het geval.

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

GLR89 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 09:28:
[...]
[afbeelding]
dit is mijn stand na gisteren ~10 games (ging helaas niet al te best 8)7 )

offtopic:
(nog geen kamikaze in de haven hiero. Vorig event waar die gehaald kon worden een foutje gemaakt :+ )
Kan aan mij liggen hoor, maar is die gele balk niet jouw stand? In dat geval gaat het maar over 4 battles.

Never mind, dat is battles won :P , snap 'm. Dat 't niet zo best ging.

[ Voor 5% gewijzigd door Case_C op 14-04-2017 11:45 ]

• SpamLame
Raw DMG op hogere tiers ja, XP is procentueel gebaseerd wbt dmg VZIW.
Dus 50% dmg op een Kongo = evenveel XP als = 50% dmg op een Nicolas (tier voor tier), maar in raw dmg numbers dus minder.

Er is een multiplier (+/-) aanwezig om het tierverschil wat eerlijker te maken voor dmg op hogere/lagere tier schepen.

• TheBrut3
Heeft hier iemand een Atlanta waarvan de captain geen AFT heeft? Voor mijn gevoel is met 11km range bijna niet te spelen.

• SpamLame
TheBrut3 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 14:00:
Heeft hier iemand een Atlanta waarvan de captain geen AFT heeft? Voor mijn gevoel is met 11km range bijna niet te spelen.
Nope heb hier AFT (via mijn Benson Cmmdr), maar goed 13.3 is niet zoveel beter, lees als je detected bent heb je evengoed een uitdaging
TheBrut3 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 16:24:
Edit: Ik heb niet veel wows ervaring... Maar het is toch zo dat CA/CL moet jagen op DD's en niet dat BB's steeds maar hun cooldown moeten verspelen aan die klote dingen?
Geen idee welke cooldown je bedoelt (repair/heal/planes/all), maar jagen in de strikste zin niet zozeer hoewel dat fijn zou zijn.
Supporten is een betere verwoording, wat zou kunnen inhouden dat CA/CL (of DD of planes) torps voor je spot door een andere positie te kiezen, zodat de BB eerder reageren kan.
En ja als een DD zich laat zien zou die van (iedereen) focus moeten krijgen.
Als BB moet je elke ~30 secs WASD hacks gebruiken om onvoorspelbaar te zijn, het is te makkelijk om anders al je torp sets narrow op de indicator los te laten en een Devestating strike binnen te halen.
Steering gear modules helpen extra als je "te laat" bent en in moet sturen.
Map awareness is net zo goed belangrijk.

[ Voor 58% gewijzigd door SpamLame op 14-04-2017 14:14 ]

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18:59
CA/CL die alleen jaagt op DD's is vaak al snel de lul. Zie het meer inderdaad als een Team effort. Tuurlijk aan het eind zullen er altijd situaties komen waar je op jaagt gaat. Maar op het begin is het een ticket naar de port. Wanneer je als DD voorop ligt spot je de Cruisers snel genoeg. Wacht dan even tot je team die arme Cruiser wegschiet.
Inderdaad onvoorspelbaarheid is key wat BB's betreft. Vaar niet te veel rechte lijnen, ook niet steeds dezelfde S beweging maken gewoon random koerswijzigingen. Zo heb ik laatst een game gehad waar een Akatuski me achterna zat in de Scharnhorst zag hem niet maar door voorgaande te doen gingen al zijn torpspreads langs me heen.

Atlanta is een lastige te spelen zeker zonder veel ervaring. Je moet gebruik maken van alles wat je tegenkomt om jezelf te verstoppen. Eilanden, smoke van DD's etc etc. Gebruik maken van de shell arcs dus over eilanden heen schieten is een goede. 13.3Km lijkt leuk op een Atlanta maar de shells duren een eeuwigheid voor ze op doel komen. Tuurlijk met veel oefenen kun je dan een bewegende BB raken maar echt effectief is het niet.
Mijn tip blijf in de buurt van eilanden en probeer ambushes te plegen. Kijk wanneer er een DD of cruiser de hoek dreigt om te komen en schiet hem terug naar de port. HE Is je belangrijkste wapen, maar binnen de 8km op een Cruiser broadside heeft je AP een verwoestend effect.En vergeet je torps niet ;)

PS iemand anders ook op de PT bezig? Is het nivo daar altijd zo waardeloos? Niemand die objectives speelt en maar een beetje rondvaart als een malloot?

[ Voor 5% gewijzigd door Louwke op 14-04-2017 14:41 ]

Untappd: Louwke80

• GLR89
Louwke schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 14:40:

PS iemand anders ook op de PT bezig? Is het nivo daar altijd zo waardeloos? Niemand die objectives speelt en maar een beetje rondvaart als een malloot?
Daar is het ook de test server voor. Straffeloos nieuwe dingen proberen. 1x op de PTS mee gedaan, maar doordat ik er weinig lol in zag maar gekapt. Nieuwe features testen is wel geinig, maar voor echte gameplay hoef je daar niet te zijn. Buiten het feit dat de meeste "nieuwe" zaken op de pts op korte termijn ook naar de live servers gaan en je ze daar kunt proberen (:

PTS klinkt leuk, maar de echte fun is imho ver te zoeken 8)7

• SpamLame

064 part 2, neen die laat ik voorbij gaan.
Meestal speel ik iig 1 game voor de rewards, meer games als er iets specifiek is wat ik doen wil.

• Louwke
Had gehoopt de Franse cruisers te kunnen proberen alleen niet je daar missies voor doen. In alle landen 1 game winnen en in us/ijn lijn 2 keer. Alleen met hoe iedereen speelt ben ik het al zat na een paar potjes. Al met al duurt het te lang om de missies te halen, te lang voor een normale bloeddruk dan 😂

• SpamLame
Louwke schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 17:52:
Had gehoopt de Franse cruisers te kunnen proberen alleen niet je daar missies voor doen. In alle landen 1 game winnen en in us/ijn lijn 2 keer. Alleen met hoe iedereen speelt ben ik het al zat na een paar potjes. Al met al duurt het te lang om de missies te halen, te lang voor een normale bloeddruk dan 😂
Dus dat :+ probleem als ze op de live server zijn dat iedereen in FR CA/CL's gaat, dus laad je weer je favorite non CA/CL clubber en gaan 8)

• SpamLame
TheBrut3 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 09:44:
[...]

Nee, volgens mij heeft dat verder nergens invloed op. Uiteindelijk gaat het ook om 2 ronden winnen, maar volgens de omschrijving zit er geen prijs aan. Ik neem aan dat fire beide rondes gelijk wint, maar 3 wordt altijd gespeeld. Anders kan niemand die Kamikaze krijgen.
FTFY
https://elements.worldofwarships.eu/en/about/
If a team wins a round, all its members who earned at least one coin during the round will receive an additional reward: 5 special camouflages in the element's colors. Only coins earned for efficiency in any of the contest categories are considered.

Members of the winning element who earned at least one coin will receive a special achievement, a commemorative flag, and an exclusive camouflage package! Only coins earned for achievements in any of the contest categories are considered.
Dus zoals het ernu uit ziet wint Fire deze ronde = 5 special camouflages in the element's colors.
Nieuwe ronde nieuwe kansen = 5 special camouflages in the element's colors.

Team wat 2 rondes wint, krijgt daarboven op nog >> a special achievement, a commemorative flag, and an exclusive camouflage package!

Ik speel voor de coins, eerlijk gezegd intresseren de teams me totaal niet (stoken hier of ingame daargelaten), aangezien dat gewoon een loterij on the side is.
-Achievement Meh
-Flag pfft let ik niet op.
-Camo heb ik al voor dayz

Wat ik met de coins ga doen weet ik nog niet, maar ik denk op dit moment niet dat ik nog een KamiR ga kopen (los of ik zoveel coins haal)
De Camo is leuk, maar compensatie omdat ik hem al heb uit project R is onduidelijk.
Theorie is dat je de waarde in doubloons krijgt, maar ja deze heeft de waarde promo op http://wiki.wargaming.net/en/Ship:Kamikaze , geen idee of je in doubloons gecompenseerd gaat worden op basis van de prijs waarvoor die laatst in de shop stond.

• k995
Mogami terug gekocht en eens uitgeprobeerd (met een nog maar 11 punten kapitein)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/AEZia6D4pIeSVvTwM8qcSmWU/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/hsGmjYxr8ONkVie8e99Lnf1O/full.png

Kan niet wachten tot de buff .

• PcDealer
TheBrut3 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 14:00:
Ben je gek! Uiteraard met :p
SpamLame schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 14:05:
[...]

Nope heb hier AFT (via mijn Benson Cmmdr), maar goed 13.3 is niet zoveel beter, lees als je detected bent heb je evengoed een uitdaging.
Eilanden ftw. Boeiend als je detected bent...
50/50 win in de Henri IV.

Ik vind de rewards op de PTS te mager om er lang te spelen. Ik heb altijd het gevoel dat ik mijn tijd beter kan besteden op de Live server.

[ Voor 7% gewijzigd door PcDealer op 15-04-2017 00:43 ]

• SpamLame
Saipan, Atlanta, Texas & Arizona nu in de shop (alleen gebundeld met gold & tijd)
Dus wilde je 1 van bovenstaande en had je nog gold & tijd nodig >> https://eu.wargaming.net/shop/wows/main/

Geen kortingen in de techtree op bovenstaande, low tier USN BB zijn wel met korting momenteel

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:58
Hoe krijgen sommige van jullie hier toch zoveel punten? Ik ben level 13 en speel met IV en V schepen maar haal gemiddeld niet meer dan 1000-1200XP.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• TheBrut3
Op hogere tiers is het makkelijker om meer exp te halen, althans dat is mijn ervaring.

Edit: Ik vind dat trouwens serieus hoog als je 1000-12000 gemiddeld haalt op die tier. Mijn avg tier is ook 4.7, maar mijn avg exp is maar 940. Mijn PR is al 1600, dus als jij zoveel gemiddeld hebt op die tiers, dan heb je echt een serieus hoge PR!

[ Voor 59% gewijzigd door TheBrut3 op 15-04-2017 14:15 ]

• GLR89
LED-Maniak schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 12:57:
Hoe krijgen sommige van jullie hier toch zoveel punten? Ik ben level 13 en speel met IV en V schepen maar haal gemiddeld niet meer dan 1000-1200XP.
Speel je wel de goede battle modus? "Random battles" ipv "coop battles" in de laatste variant speel je tegen bots, hier zijn de rewards veel lager. En wat hierboven ook aangehaald is. Op hogere tiers haal je meer xp dan op lagere tiers. Verder heb je vlaggen, camo en een premium account (kost gold) om je xp te verhogen.
Last but not least, goed spelen. Hoe hoger je eindigt hoe meer xp je verdient. Zelfs als lagere tier in een high tier match kun je bovenaan eindigen.

• TheBrut3
Volgens mij waren de CV's van de tegenstander niet zo blij met mij, en dat nog zonder AFT :o :+

Overigens een spannend potje. Tegenstander leek te winnen, maar de cap werd tot 2x toe in de laatste seconde teruggebracht en daarna liepen wij 1 seconde voor. De Fuso was denk ook blij met me, aangezien alle planes die ik heb neergehaald voor hem gingen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/c3FvbFs.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door TheBrut3 op 15-04-2017 16:13 ]

• SpamLame
TheBrut3 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 16:11:
Volgens mij waren de CV's van de tegenstander niet zo blij met mij, en dat nog zonder AFT :o :+
IIg dom, prima natuurlijk om voor een BB met zwakke AA te gaan, maar niet als daar een cruiser met redelijk goede AA in de buurt is.
Wijze les voor hun en leuk resultaat voor jou.

• PcDealer
@TheBrut3 kom ook naar ingame kanaal "Gathering of Warships" :)

• auroortje
LED-Maniak schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 12:57:
Leren en weten wat je boot kan en zorg voor de goede vlaggetjes op je boot, dat helpt een hoop.
En op T6 kan je ook hoge scores halen.
soms

• PcDealer
Extra pink voor de beste score van het winnende team :)

55 munten van de 300 gespaard: https://elements.worldofwarships.eu/en/marketplace/

[ Voor 45% gewijzigd door PcDealer op 15-04-2017 22:42 ]

• LightMike
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23-08-2023

LightMike

Wows LightMike_66

@GLR89 en Soemba,
Bedankt voor een paar fijne battle's.
En een fijne pasen iedereen :) :)

• GLR89
Gisteren de Z-46 unlocked en geprobeerd, en gelijk een lading free xp kapot geslagen op de Z-52. Mannnn wat een heerlijk schip is dat! Torp spec build. 10km met elke minuut een salvo. Hydro tegen dds en je hebt een perfecte jager. Beter dan de khaba!

• Case_C
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

Nog maar eens een potje met de Graf Spee gedaan :P , blijft een leuk schip voor af en toe.

Met weer een kraken unleashed, en nog een Carrier daarna als toetje. Helaas op 20 punten verschil verloren... terwijl er gewoon een DD op 200 health zichtbaar was voor de rest van het team :/ .
Afbeeldingslocatie: https://images.discordapp.net/.eJwFwdENhCAMANBdGIBSyiG4DUGCRqUEavy43O733lc941Kr2kX6XAG2Y2Yem57CI9WiK3O9SurH1JlvSCIp73dpMgHJR0toTHDehejRABlCS58FTbQuBIwETzsbv033VtXvDwUzItA.2kx6V5Ebj6bMAmUp2baEP6QzMIA?width=1614&height=676

• LED-Maniak
Zodra ik iemand uitnodig voor een team battle krijgt hij de volgende crash:
Afbeeldingslocatie: https://s3.postimg.org/4m7asj4ub/Screen_Shot_2017-04-16_at_14.33.42.png

Nodigt hij mij uit dan krijg ik de crash.

Waar zou dit door komen :?

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• GLR89
Al gekeken naar problemen mbt windows xp? Heb volgens mij ergens gelezen dat versies voor windows 7 niet meer goed ondersteunt worden.

Anders even een ticket aanmaken bij WG

En team battles zijn atm niet actief. Bedoel je random battle in een division?

• Louwke
Heb je iets van mods geïnstalleerd? Zo ja kun je ze even er af gooien om te kijken of het daar door komt.
Andere mogelijkheid de repair gebruiken van de launcher.

• LED-Maniak
Beide geen mods geïnstalleerd. De ene draait op windows 10 de andere op OS X.
GLR89 schreef op zondag 16 april 2017 @ 14:39:
En team battles zijn atm niet actief. Bedoel je random battle in een division?
Nee, we kunnen beide werkelijk team battle selecteren en een team aanmaken(alhoewel er inderdaad unavailable staat).

[ Voor 68% gewijzigd door LED-Maniak op 16-04-2017 14:57 ]

• Louwke
Hmm toch ff wat freeXP uitgegeven weer, Grozovoi! Ook wel een fijne DD, mooie afstand voor de torps 10.5km guns zijn goed, voelt aardig gebalanceerd moet ik zeggen.

• SpamLame
LED-Maniak schreef op zondag 16 april 2017 @ 14:43:
Beide geen mods geïnstalleerd. De ene draait op windows 10 de andere op OS X.

[...]

Nee, we kunnen beide werkelijk team battle selecteren en een team aanmaken(alhoewel er inderdaad unavailable staat).
Screenshot mag dan lijken op OSX, maar er staat toch echt WXP als os, tevens een schijfletter aan het begin van het pad, ergo screenshot komt niet van een mac/hackintosh af.

Aangezien w7 de minimum os versie is voor wows, zou ik om meer redenen dan wows die winxp upgraden naar w10.Vvoor 26 euro kan je al aan een w10 pro key komen

[ Voor 13% gewijzigd door SpamLame op 16-04-2017 17:42 ]

• LED-Maniak
SpamLame schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:37:
[...]

Screenshot mag dan lijken op OSX, maar er staat toch echt WXP als os, tevens een schijfletter aan het begin van het pad, ergo screenshot komt niet van een mac/hackintosh af.

Aangezien w7 de minimum os versie is voor wows, zou ik om meer redenen dan wows die winxp upgraden naar w10.Vvoor 26 euro kan je al aan een w10 pro key komen
Lol, als ik een zelfgemaakte screenshot vanaf OS X laat zien beweer jij dat ik lieg :?
WoW draait op OS X. Gedownload van de website.

Dus nee, ik ben niet geïnteresseerd in een key van 26 euro voor een upgrade. Ik wil weten waarom de game zoals gedownload vanaf de website niet werkt.

• GLR89
LED-Maniak schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:18:
[...]

Lol, als ik een zelfgemaakte screenshot vanaf OS X laat zien beweer jij dat ik lieg :?

Dus nee, ik ben niet geïnteresseerd in een key van 26 euro voor een upgrade. Ik wil weten waarom de game zoals gedownload vanaf de website niet werkt.
Het enige voor ons zichtbare in de screenshot is jou besturings systeem, in dit geval windows XP, wows gaat slecht samen met W"XP min aanbevolen is windows 7.

Spamelame probeert een tip te geven (hetzij wat onhandig verpakt in de zin) jij beweert OS-X te gebruiken, voor ons niet uit de screen af te leiden. Zelf niet bekend met OS-X dus kan je daar niet bij helpen. Wat W-10 betreft. Dit probleem nog niet eerder voorbij zien komen. Ook verder op de interewebs dit probleem niet de revue zien passeren. Je bent dus nagenoeg de enige die het probleem aandraagt.

Voor mij enige logische verklaring is dus een verkeerde instelling of een mod die verkeerde instellingen heeft veroorzaakt. Aangezien team battles niet actief zijn, en dus ook niet gestart kunnen worden (bij mij althans)

Snelste actie is dus een ticket aanmaken bij wg met dit probleem, en je storten op coop of random battles aangezien deze wel werken.

• Louwke
Is het wellicht dat OS X windows emuleert als zijnde WindowsXP en dat daarom de melding komt?

• PcDealer
Gewoon niet Teambattles gebruiken. Ik zie op internet dat het helaas uitgefaseerd gaat worden.

[ Voor 46% gewijzigd door PcDealer op 16-04-2017 19:02 ]

• LED-Maniak
GLR89 schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:31:
[...]
Voor mij enige logische verklaring is dus een verkeerde instelling of een mod die verkeerde instellingen heeft veroorzaakt. Aangezien team battles niet actief zijn, en dus ook niet gestart kunnen worden (bij mij althans)

Snelste actie is dus een ticket aanmaken bij wg met dit probleem, en je storten op coop of random battles aangezien deze wel werken.
Wel bijzonder, gezien we op twee computers, waarvan een OS X en de ander windows 10, we wel team battles mogen starten. :)
Louwke schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:39:
Is het wellicht dat OS X windows emuleert als zijnde WindowsXP en dat daarom de melding komt?
Dat blijkt. Zin in een wine shell.

[ Voor 17% gewijzigd door LED-Maniak op 16-04-2017 19:19 ]

• Case_C
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

Wat verwachten jullie nog te kunnen halen qua coins over de gehele 3 weken? Verwacht dat ik met mijn speelstijl niet verder kom dan ~140 coins per week. En dan doe ik m'n best :P .

DD's of doublouns zit er dus zowieso niet in, heb geen zin in een grind-fest. Wellicht dan maar gaan voor al die camo's voor 75 coins? Dan kan ik nog eindigen met 80 á 100 camo's :) . Vlaggen heb ik ondertussen toch wel voldoende met de crates, camo's zijn daarin veel zeldzamer.

• Louwke
Camo's zijn altijd goed natuurlijk! Die signals packages waren nu ook weer niet echt om over naar huis te schrijven eerlijk gezegd. Had liever packs gehad met Speed en Anti Detonation flags!

Blijft er over de Camo's en de Hydro upgrade voor de German DD's natuurlijk

• SpamLame
LED-Maniak schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:18:
[...]

Info in de screenshot conflicteerd met info gegeven zoals GLR ook al aangeeft in zijn poging mijn stellige reply beter te onderbouwen.
Of je liegt nee dat beweer ik niet, ik zie een screenshot die op een macosx geskinde WXP lijkt en reageer daarop, zelf had ik niet stil gestaan bij emulatie. Meer info van jouw kant was ook handiger geweest

Maar goed de OS gerapporteerd als in de screenshot is WXP, geemuleerd of niet.
Minimum OS versie is W7 als je windows wilt gebruiken.
Als deze screenshot geproduceert wordt door de native OSX client kan je een ticket aan maken bij WG.

Als dit niet door de native OSX client geproduceerd is, wat is het resultaat bij de zelfde handeling op native client?
Als je bootcamp hebt (geen idee of dat nog gesupport is) met W7 of beter en de native windows client, wat is je resultaat dan bij zelfde handelingen?
Tenminste als het uberhaupt intressant is, daar zoals door anderen aangehaalt teambattles al tijden stil liggen, in seizoenen en ontwikkeling.
Clans moeten die functie nu overnemen.
Clanbattles anzich bestaan nog niet, hoewel er met de trainingroom een leuke workaround bestaat voor clans die met elkaar in gevecht willen

• GLR89
Louwke schreef op zondag 16 april 2017 @ 20:19:
Camo's zijn altijd goed natuurlijk! Die signals packages waren nu ook weer niet echt om over naar huis te schrijven eerlijk gezegd. Had liever packs gehad met Speed en Anti Detonation flags!

Blijft er over de Camo's en de Hydro upgrade voor de German DD's natuurlijk
Heb helaas de kamikaze niet, maar verwacht hem ook niet te kunnen halen. Na 3 dagen op 165 coins. Strugle wordt behoorlijk pittig aangezien ik never bij de beste 100 in een van de catogorien kom. Echter met de Z-52 in de haven wordt de hydro upgrade zeer interesant. Dus wellicht die en smoke upgrade oid.

• SpamLame
GLR89 schreef op zondag 16 april 2017 @ 20:24:
[...]

Heb helaas de kamikaze niet, maar verwacht hem ook niet te kunnen halen. Na 3 dagen op 165 coins. Strugle wordt behoorlijk pittig aangezien ik never bij de beste 100 in een van de catogorien kom. Echter met de Z-52 in de haven wordt de hydro upgrade zeer interesant. Dus wellicht die en smoke upgrade oid.
Jammer is een leuk bootje, althans ik heb meestal fun in dat bootje. >
De Kamikaze & -R & Fujin zal je naar verwachting niet veel meer gaan zien vanwege originele torps.
Onlangs was de originele Kamikaze nog in de shop. Kami-R heb ik alleen met Clas of Elements en Project R gezien. Fujin was dacht ik de versie voor Halloween CC events van 2015, weet niet of die later ook nog even in de shop is gekomen.

• PcDealer
Fujin was in de VS te koop.

• SpamLame
Maar als EU speler heb ik daar niet zoveel aan. ;)

• GLR89
Twijfel, pak de Z-52

ik was van mening dat de khaba een beest was dat getemd moest worden. MAAR IK ZAT FOUT!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/eGYJswiiI1TDPeOlFBI5NhvV/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/OqUtq2R21a3TNOrAVbqpfHey/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/08oOVblhmusyrVDh9JYOzE6L/medium.jpg

dit ding is zo bizar leuk, Hydro waarbij je vijandelijke dds op 5,9 km afstand kunt spotten en de pleuris in kunt helpen (Ook in smoke _/-\o_ ) torps met 10,5km range die elke 67 seconden gereed zijn om te vuren. Oooohhh BBS haten je, zijn ze je torps ontweken, komen lekker op je af en BAMMMMM >:) en de AP in die guns. broadside targets verdampen met het niveau Minotaur. 4k salvo's en als dat niet werkt HE spam voor fire :D

JAAAA blijvertje

offtopic:
als ik bovenstaande terug lees denk ik haast OP O-)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PTFElW57HSn2rhg4AukjbjLV/full.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door GLR89 op 17-04-2017 01:37 ]

• LED-Maniak
Mooi!

Hoe zie je die stats zoals onderaan terug?
XP per battle begint nu aardig omhoog te gaan(1200+) nu ik de V170 leer kennen :)
Laatste battles steeds in de top 5 :)

[ Voor 13% gewijzigd door LED-Maniak op 17-04-2017 15:01 ]

• SpamLame
LED-Maniak schreef op maandag 17 april 2017 @ 14:00:
Mooi!

Hoe zie je die stats zoals onderaan terug?
XP per battle begint nu aardig omhoog te gaan(1200+) nu ik de V170 leer kennen :)
Laatste battles steeds in de top 5 :)
Externe sites in dit geval wows-numbers.com en meer specifiek gelift van GLRs warship stats voor de z52.
Zolang jouw profile niet private is kunnen externe sites stats tracken en aan een ieder aanbieden.

• Louwke
Argh die laatste missie van Tarigo Convoy komt me de neus uit nu. Paar potjes zo dichtbij geweest!
10 torp hits, 1e XP en dood, helaas niet gehaald. Zojuist het volgende 6 torp hits, 4 staan er op het punt in een Ruyjo te slaan pot afgelopen op het moment dat ze allen nog een 50m moeten to add to insult ik overleefde het en 2e in XP...

• k995
Kamikaze is toch wel heel sterk 2 wedstrijden vandaag gespeeld:
eerste 3kills 155 dmg 10 torp hits 2 captures
volgende 3 kills 133 dmg 9 torp hits

• SpamLame
Belfast weer te koop (inc premium tijd & doubloons)
Helaas niet los, in de client ook geen korting

[ Voor 17% gewijzigd door SpamLame op 18-04-2017 17:21 ]

Verwijderd

mooi dingetje die Yamato Hiroba

yamato

• SpamLame
Weet dat japanners over het algemeen klein zijn, maar had hem toch wat groter verwacht ;)

• Joe_P
Dasha is back! 0.6.4
Case_C schreef op zondag 16 april 2017 @ 19:54:
Wat verwachten jullie nog te kunnen halen qua coins over de gehele 3 weken? Verwacht dat ik met mijn speelstijl niet verder kom dan ~140 coins per week. En dan doe ik m'n best :P .
[...]
De Kamikaze heb ik al dus die hoef ik sowieso niet te halen. Een dag / paar dagen premium kan wel als ik denk dat ik veel ga spelen (Franse cruisers bv.). Misschien is een extra engine boost upgrade ook nog wel leuk voor m'n Russische DD's (zeker na de Khaba rudder shift nerf).
GLR89 schreef op maandag 17 april 2017 @ 01:26:
Twijfel, pak de Z-52

ik was van mening dat de khaba een beest was dat getemd moest worden. MAAR IK ZAT FOUT!
[...]
De Z-52 op de PT ook uitgeprobeerd en zeker een leuk schip. Met de concealment buff echt de ideal cap contester. Toch maar eens verder spelen met de Duitse DD's (ik ben nu bij de Geade).

[ Voor 83% gewijzigd door Joe_P op 18-04-2017 17:55 ]

• GLR89
SpamLame schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 17:35:
[...]

Weet dat japanners over het algemeen klein zijn, maar had hem toch wat groter verwacht ;)
offtopic:
[not sure of je zit te trollen]

Dit is geloof ik de 1:5 replica, voor zover ik weet zijn de aanwezige jappaners niet 1:5 verkleint :9
Yeah <3
Toch maar eens verder spelen met de Duitse DD's (ik ben nu bij de Geade).
Ga je geen spijt van krijgen! Heb hem zelf met de flamu build naar. Volle tevredenheid in gebruik: YouTube: Z-52 - Competitive At Last

Z-23 vond ik met af en toe tegenvallers erg leuk. Z-46 niet geheel afgegrind, had wat free xp die ik kapot geslagen heb (:

• SpamLame
GLR89 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 18:11:
[...]

offtopic:
:+
En ik denken dat een ;) voldoende is om de graad van serieusheid aan te geven.
yay ijn buff to turrent traverse

[ Voor 31% gewijzigd door SpamLame op 18-04-2017 18:37 ]

• Louwke
GLR89 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 18:11:
[...]

offtopic:

Dit is geloof ik de 1:5 replica, voor zover ik weet zijn de aanwezige jappaners niet 1:5 verkleint :9

[...]

Yeah <3

[...]

Ga je geen spijt van krijgen! Heb hem zelf met de flamu build naar. Volle tevredenheid in gebruik: YouTube: Z-52 - Competitive At Last

Z-23 vond ik met af en toe tegenvallers erg leuk. Z-46 niet geheel afgegrind, had wat free xp die ik kapot geslagen heb (:
Ja German DD's zijn leuk vond de Maass verassend leuk. Net de Z-23 wat potjes mogen spelen. Maar wat is de T8 matchmaking ruk zeg. Hoop dat ik hem beter onder de knie krijg anders gaat het een pijnlijke grind worden naar T9

• GLR89
Louwke schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 20:40:
[...]

Ja German DD's zijn leuk vond de Maass verassend leuk. Net de Z-23 wat potjes mogen spelen. Maar wat is de T8 matchmaking ruk zeg. Hoop dat ik hem beter onder de knie krijg anders gaat het een pijnlijke grind worden naar T9
Mijn ervaring met de Z-23 was dat je hem als een hybride moet spelen. Concealment is best wel ok met 6,2km. icm met de snelle torp reload kun je bbs en cruisers akelig verrassen. ligt een target full broadside, smoke eruit en vol plempen met AP. Duitse AP is bizar goed op full broadside targets. Gevecht met andere dds hoef je niet aan te gaan. Gun reload van de 150mms is niet geweldig, wordt je gespot, wegwezen en torps die kant op. (:

• TheBrut3
Tirpitz: Increased normal firing range of secondary battery from 4.5km to 7km
:o

• Joe_P
Oh lol, daar heb ik helemaal overheen gelezen. Waar je vroeger moest kiezen tussen secondaries (Bismarck) of torpedo's (Tirpitz), krijg je ze nu dus beide in de Tirpitz. Als je alleen naar de stats kijkt lijkt een buff wel nodig, maar volgens mij ligt dat eerder aan de spelers dan aan het schip zelf. Heeft de Tirpitz ook hydro of blijft dat dan het enige voordeel van de Bismarck?

Na de discussie over de high tier Duitse DD's maar weer eens m'n Fletcher uit varen genomen:
Afbeeldingslocatie: https://xfwtwq-am3pap001.files.1drv.com/y4mUBxMpuyUFnieZMPu7O1S1TVV6SUO_T5DukAFfxECJ-xYlI98pakcOp7WE3d_MVUramoh4BjAjNl517O9TLKFyyz2nV-U343hAfvs7oVzF26XXatoJJ4yb2pRlVqRWko4cSzcKLRDXrytqbSaGV360XZpAWR8vZX3M1YRulft-1Wc3a7nAIkvUOMIdMDBl7TK6_FC57UffLPUWlLBUHYJyw?width=431&height=36&cropmode=none

Wat me wel opvalt is hoeveel de aanwezigheid van een carrier van invloed is op hoe effectief je kan zijn als DD. Het lijk alsof er de laatste tijd een stuk meer carriers rondvaren. Zeker op high tier hebben ze zoveel squads dat jij en je torps veel makkelijker gespot worden en, als de cv speler je echt dood wilt hebben, ze een crossdrop kunnen leggen. In het potje van de score hierboven was geen carrier. Daardoor kon ik op 7km van de vijandelijke Yamato's blijven varen en dan gaat het hard.

• TheBrut3
Joe_P schreef op woensdag 19 april 2017 @ 14:30:
Heeft de Tirpitz ook hydro of blijft dat dan het enige voordeel van de Bismarck?
Tirpitz heeft geen hydro.

• Louwke
Tijd om de Tipritz weer van stal te gaan halen. Vond hem al fijner dan de Bismarck nu waarschijnlijk nog beter!

Wat betreft DD's en CV, tja mijn motivatie om te cap contesten zakt al wanneer ik er een tegen kom in de line up. Hoewel ik nu eindelijk een DD heb waar het andersom ook werkt. Schijnbaar geeft de naam Grozovoi toch nog steeds een "Nope Nope Nope" reactie bij menigeen CV. En ok hoewel haar AA generfed is kun je er toch genoeg mee neerschieten wanneer je Defensive Fire hebt en ze de vliegtuigen heen en terug over je heen laten vliegen. Tot nu toe pas maximaal 19 vliegtuigen in een game gehaald.

• GLR89
Joe_P schreef op woensdag 19 april 2017 @ 14:30:
Heeft de Tirpitz ook hydro of blijft dat dan het enige voordeel van de Bismarck?
dit:
en de Tirpitz heeft minder goede AA.

Enerzijds vind ik het terecht dat de tirpitz een secondary buff krijgt, maar om hem gelijk te trekken met de bismarck vind ik nogal overkill. Ze hadden beter de oude tirpitz kunnen houden met 6km secondarys.

Kan nu wel mooi de Bismarck verkaufen aangezien ik de Tirpitz in een ver verleden al eens had aangeschaft :9

Verwijderd

[quote]GLR89 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 18:11:
[...]

offtopic:

[...]

1:10 :)

• Louwke
Ben je nu in Japan Yume? Schijnt een mooi museum te zijn waar dut model staat.

• PcDealer
Louwke schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:13:
Tot nu toe pas maximaal 19 vliegtuigen in een game gehaald.
"pas", da's genoeg voor een dd :)

• LED-Maniak
Heee! Een frans bootje erbij :D

• SpamLame
Patchnotes gelezen? ;)

Dat is behoorlijk C12H22O11
Dat is behoorlijk zoet? want suiker

[ Voor 14% gewijzigd door SpamLame op 20-04-2017 19:31 ]

• Louwke
French floating citadel er bij gekregen. Wat hilarisch is het nu om te sealclubben in T10 zeg. Alleen maar Bougainville's tegen. Had gisteren 2 potjes 2x Confederate te pakken. 50 hits 11 citadels ongeveer het gemiddelde..

Even shameless stats post. Grozovoi begint steeds leuker te worden. Even zoeken op het begin maar wat meer afstand houden niet te dicht bij caps komen en support geven is toch wat hij het best doet! Gearing eat your heart out. 13.5km range met de Russian bias guns, allen waarom nog steeds geen 1900 dmg per shell net als alle andere Russian ships? Alleen je stempel drukken op een game net zoals met de Fletcher, Z52 en Gearing wat betreft cap contesten zit er niet in. Helaas valt de winrate daarom wat tegen. Toch wat meer teamafhankelijker met dit schip!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/WNGqgED3cuHjTlIKKcE8AXTO/full.jpg

en voor de lols op de vrijdag nog even deze reddit:
https://www.reddit.com/r/...cended_to_spread_fun_and/

RNGesus is terug op aarde en gaf een speler 3 Devastating strikes op rij met 3 Detonations en de bonus Detonation van een teamgenoot in de zelfde screenshot. Oftewel 4 Detonations in het groene kamp...

[ Voor 17% gewijzigd door Louwke op 21-04-2017 09:46 ]

• Joe_P
Hmmm, eerste previews van Hood zijn er. Niet echt positief. Ik vind het schip er zelf nog steeds raar uit zien (te lang en turrets te ver uit elkaar), maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Louwke schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 08:08:
French floating citadel er bij gekregen. Wat hilarisch is het nu om te sealclubben in T10 zeg. Alleen maar Bougainville's tegen. Had gisteren 2 potjes 2x Confederate te pakken. 50 hits 11 citadels ongeveer het gemiddelde..
[...]
Alleen Bougainvilles tegen je in T10? Dan kan ik ook wel sealclubben. ;)

• Louwke
Joe_P schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:44:
Hmmm, eerste previews van Hood zijn er. Niet echt positief. Ik vind het schip er zelf nog steeds raar uit zien (te lang en turrets te ver uit elkaar), maar dat is persoonlijk natuurlijk.

[video]

[...]

Alleen Bougainvilles tegen je in T10? Dan kan ik ook wel sealclubben. ;)
Ok T1 ;)

Verwijderd

Louwke schreef op donderdag 20 april 2017 @ 11:45:
Ben je nu in Japan Yume? Schijnt een mooi museum te zijn waar dut model staat.
klopt, JPN tripje.

• TheBrut3
Wargaming heeft zelf aardig vals zitten spelen bij dat Clash of the Elements.
Waar Fire gisteren overal nog ruim voor stond is het nu zogenaamd ineens 3-2 geworden voor Fire en staat Water nu voor... Volgens mij is iemand met cijfertjes aan het sjoemelen :+

• SpamLame
TheBrut3 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 17:07:
Wargaming heeft zelf aardig vals zitten spelen bij dat Clash of the Elements.
Waar Fire gisteren overal nog ruim voor stond is het nu zogenaamd ineens 3-2 geworden voor Fire en staat Water nu voor... Volgens mij is iemand met cijfertjes aan het sjoemelen :+
Water staat idd voor, veel misschien maar de score is 1:0 bij mij

• GLR89
Er waren meer zaken die niet klopte bij het clash of elements afgelopen week. Tijdens de update (ofterwijl server downtime) liep de score van team water gewoon op waar die van fire doodstil bleef staan zoals verwacht mag worden als de server down is. Ik geef toe dat fire een bizare voorsprong had de hele week, maar de inhaalslag die door water gemaakt werd op de laatste dag was echt mega bizar. Gevoelsmatig heeft WG geknoeid met de uitkomst.

• TheBrut3
Voor mijn gevoel is er ook geknoeid ja en wint Ice de volgende ronde en laten ze de laatste ronde misschien eerlijk verlopen?

• PcDealer
Joe_P schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:44:

[video]
Welke previews zijn er sinds maanden wel positief? Nu ik dit schrijf lijkt de angst voor powercreep en pay2win de angst van WG om inkomsten te verliezen op Premium schepen werkelijkheid.

Andere filmpies:

HMS Hood extra gratis?
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=9JOSneLjk8E]

IJN Premium carrier Kaga:

[ Voor 33% gewijzigd door PcDealer op 21-04-2017 22:09 ]

• auroortje
@GLR89

hier linkje voor testen van verbinding met wow.

probeer deze ` login.p1.worldoftanks.eu `eens te pingen

login1.worldofwarships.eu

[ Voor 26% gewijzigd door auroortje op 21-04-2017 23:16 ]

• SpamLame
Dankship met doubloon korting te koop en in bundle...
https://worldofwarships.e...eux-Destin-dEmile-Bertin/

• GLR89
kan een toetsenbord lag creëren waardoor je verbinding weg valt?
hele stomme misschien wel belachelijke vraag, maar het enige wat verandert is in mijn setup is een nieuw keybord en nu heb ik giga lag waarbij de game er zelfs uit ploft. Alle verbindingen zijn perfect, ~35ms zonder rare uitschieters.

Het enige wat ik zie is als ik 1 toets indruk en vast houdt dat de ms door het dak gaat >500ms, blijf ik de toets indrukken dan klapt de game eruit na (x) seconden. laat ik los dan zie ik de verbinding weer stabiel worden tot ~35ms.

helaas is mijn oude keyboard gesneuveld dus kan het niet meer controleren :S

[edit]
kleine test in de port laat een verassend effect zien. In de premium port zie je lassers ed die bewegen. druk ik een toets langere tijd in dan zie ik alles vertragen tot een soort halve slomo afspeelsnelheid. Fout komt dus idd weg van het toetsenbord. Uitvinden hoe ik dit weer normaal krijg...

[ Voor 19% gewijzigd door GLR89 op 22-04-2017 09:11 ]

• SpamLame
GLR89 schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 09:07:
kan een toetsenbord lag creëren waardoor je verbinding weg valt?
hele stomme misschien wel belachelijke vraag, maar het enige wat verandert is in mijn setup is een nieuw keybord en nu heb ik giga lag waarbij de game er zelfs uit ploft. Alle verbindingen zijn perfect, ~35ms zonder rare uitschieters.

Het enige wat ik zie is als ik 1 toets indruk en vast houdt dat de ms door het dak gaat >500ms, blijf ik de toets indrukken dan klapt de game eruit na (x) seconden. laat ik los dan zie ik de verbinding weer stabiel worden tot ~35ms.

helaas is mijn oude keyboard gesneuveld dus kan het niet meer controleren :S

[edit]
kleine test in de port laat een verassend effect zien. In de premium port zie je lassers ed die bewegen. druk ik een toets langere tijd in dan zie ik alles vertragen tot een soort halve slomo afspeelsnelheid. Fout komt dus idd weg van het toetsenbord. Uitvinden hoe ik dit weer normaal krijg...
Ander tobo halen?

Hoe gaat het met dit laggy bord in andere games?
Hoe gaat het met dit bord in een andere USB port?

Action had een tijd terug een Logitech MK120 set in de aanbieding voor €14, gelijk wat setjes opgehaald voor reserve.
Misschien zijn er nog winkels die wat hebben.

[ Voor 11% gewijzigd door SpamLame op 22-04-2017 09:34 ]

Pagina: 1 ... 66 ... 129 Laatste