• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-01 07:54
LED-Maniak schreef op zondag 7 mei 2017 @ 08:59:
Dan zou het alleen maar makkelijker moeten zijn :P
Nog even doorsparen :)
Geen idee hoeveel je op de dag speelt, maar zou dan maar opschieten :+

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04-2025
Khaba blijft compleet OP, laatste 4 matches

146k dmg
176k dmg
210k dmg
& mijn hoogste ooit :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/xsqAOJbE7tKFb3MDNaRBSKXb/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/m7brHFfRM5RvAys9BnfwMYTo/full.png

• GLR89
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-01 13:11
k995 schreef op zondag 7 mei 2017 @ 11:49:
Khaba blijft compleet OP, laatste 4 matches

146k dmg
176k dmg
210k dmg
& mijn hoogste ooit :

[afbeelding]

[afbeelding]
Agreed, meest leuke dd die ik heb (: Z-52 incl.

Gisteren wel heel merkwaardig, 155hits op een montana, geen enkel fikkie en maar 4,8k dmg. Was toch wel uitzonderlijk...

• SpamLame
SpamLame schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 14:42:
....
Ow en alle T8+ schepen met korting, noice
Gelijk maar de Gearing & Amagi gekocht
Ook maar de Akizuki gekocht

[ Voor 78% gewijzigd door SpamLame op 07-05-2017 14:33 ]

• k995
SpamLame schreef op zondag 7 mei 2017 @ 14:12:
[...]
Ook maar de Akizuki gekocht
Al een tijdje kan er niet gewoon aan geraken . Toch een teleurstelling voor mij.

• SpamLame
k995 schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:39:
[...]

Al een tijdje kan er niet gewoon aan geraken . Toch een teleurstelling voor mij.
Ik heb haar nog niet gespeelt, ga het wel merken, uiterste geval verkoop ik haar weer.

Pfft T8+ en dan geen camo hebben (oa in een Tirpitz) |:( 7(8)7 , dat was dus een loss met top XP.

En ook maar de Emile Bertin gekocht.
De 300M mijlpaal was niet ver meer, nu zal het toch weer even duren..

[ Voor 26% gewijzigd door SpamLame op 07-05-2017 17:18 ]

• GLR89
3x gewaarschuwd, en gewoon uit wraak mijn torpedo invaren. uitkomst>
fun and engaging...

en bedankt...

werkt goed dit systeem WG :(

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-01 23:04
GLR89 schreef op zondag 7 mei 2017 @ 23:22:
3x gewaarschuwd, en gewoon uit wraak mijn torpedo invaren. uitkomst>
[afbeelding]
Boeiend, zo weer weg.

LinkedIn WoT Cash Converter

• GLR89
maar serieus, ik kan 4 salvos voor 50k in iemand schieten zonder team killer notitie,
dit 1 torp op iemand die al bijna dood is voor 1251hp en ik ben 5 games lang pink.

iedereen + zn moeder weet me nu ineens niet meer te ontwijken waardoor die 5 games er rustig 10 worden....

dit systeem werkt gewoon niet

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:33
Geloof dat ik een aantal keren nog tegen iemand aan moet varen komende dagen >:)

Ja nivo was hoog gisteren. Zelfde pot liep een BB te klagen over HE spam, terwijl hij als een van de laatste 3 over was en toen pas in brand geschoten werd. Trouwens hij repairde ook al meteen bij het eerste vuurtje wat hij op zich kreeg. Niet handig wanneer een Grozovoi je in vizier heeft :*)

Untappd: Louwke80

• PcDealer
GLR89 schreef op zondag 7 mei 2017 @ 23:40:
maar serieus, ik kan 4 salvos voor 50k in iemand schieten zonder team killer notitie,
dit 1 torp op iemand die al bijna dood is voor 1251hp en ik ben 5 games lang pink.

iedereen + zn moeder weet me nu ineens niet meer te ontwijken waardoor die 5 games er rustig 10 worden....

dit systeem werkt gewoon niet
Het lijkt er op dat er iets is veranderd als ik de topics lees:
http://forum.worldofwarsh...y-games-for-1-tk-torpedo/
http://forum.worldofwarsh...-a-bb-for-all-things-doh/

Deze heeft denk ik een update nodig: http://forum.worldofwarsh...ishment-how-does-it-work/

Bonus code:
http://forum.worldofwarsh...f-warships-big-bonus-code
Streepjes in de code ook invoeren :+

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:12
2k base XP en door de bonussen dit weekend 9.2k XP is weer een lekker begin van de dag, daarmee ook gelijk de Bayern unlocked. Nu afscheid nemen van de König met een 75% winrate, al twijfel ik of ik hem wil houden. 75% is best veel, alleen mijn Atago en Ishizuchi evenaren dat.
Misschien een idee om in de TS een hokje voor (geldige) bonus codes te zetten?

[ Voor 37% gewijzigd door TheBrut3 op 08-05-2017 11:23 ]

• PcDealer
TheBrut3 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:22:
2k base XP en door de bonussen dit weekend 9.2k XP is weer een lekker begin van de dag, daarmee ook gelijk de Bayern unlocked. Nu afscheid nemen van de König met een 75% winrate, al twijfel ik of ik hem wil houden. 75% is best veel, alleen mijn Atago en Ishizuchi evenaren dat.
Genoeg slots? Houden!
Misschien een idee om in de TS een hokje voor (geldige) bonus codes te zetten?
Te lui om bij te houden. Regulars zien het sowieso wel de posts. De TS moet wel een keer op de schop.

[ Voor 4% gewijzigd door PcDealer op 08-05-2017 12:26 ]

• Louwke
Als ze leuk zijn altijd houden inderdaad, of je moet de credits nodig hebben om de volgende te kunnen kopen natuurlijk. Of de Kaiser kopen voor epic T3 sealclubbing, is een Konig op T3 namelijk.

Maar die code is een tijdje terug ook al voorbij gekomen toch? Tenminste heb de vlag op al mijn sealclubber schepen (Hermelin en Blackswan, Tachibana en Kaiser) zitten nu :)

• SpamLame
FYI dat is dezelfde als in Vorst8 in "[MMO] World of Warships"
PcDealer schreef op maandag 8 mei 2017 @ 12:26:
Te lui om bij te houden. Regulars zien het sowieso wel de posts. De TS moet wel een keer op de schop.
Hulp nodig?

[ Voor 24% gewijzigd door SpamLame op 08-05-2017 15:42 ]

• PcDealer
Go your gang mede-auteur :)

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-12-2025
PcDealer schreef op maandag 8 mei 2017 @ 16:08:
[...]

Makkelijk is dat he ;)

• SpamLame
[...]

Yup had het niet verwacht.

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012

Case_C

[Team Carrack]

Ook die code nog maar even geïnt :) , stik overigens in de lvl 2 repair party's. Heb er daar nog ~650 van liggen volgens mij. Ooit een supercontainer mee gehad volgens mij.

• SpamLame
Case_C schreef op maandag 8 mei 2017 @ 16:24:
Ook die code nog maar even geïnt :) , stik overigens in de lvl 2 repair party's. Heb er daar nog ~650 van liggen volgens mij. Ooit een supercontainer mee gehad volgens mij.
Nou dat moeten meerder containers zijn geweest...toch even 22500*650=~14.5M credits waard.

• GLR89
SpamLame schreef op maandag 8 mei 2017 @ 16:29:
[...]

Nou dat moeten meerder containers zijn geweest...toch even 22500*650=~14.5M credits waard.
jup, waren er 250 of 300 in een super container. Zelf een paar maal die vlaggen gehad, waren dezelfde aantallen (geloof 250 maar weet het niet zeker)

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

SpamLame schreef op maandag 8 mei 2017 @ 16:29:
[...]
Heb ze overigens tot voor kort nooit gebruikt. Heb ze nu enkel op de T8's. Dus hard gaat dat niet :P .
Geen idee hoe ik er aan zoveel kom, in ieder geval 1x een SC. Verder events en normale containers gok ik, hoewel deze niet mee komt met de vlaggen en camo's die ik altijd pak :P .

Wel jammer overigens, kom momenteel net wat credits te kort :+ , kan in principe 2x overstappen van T6 naar 7, maar ja...

[ Voor 17% gewijzigd door Case_C op 08-05-2017 16:36 ]

• SpamLame
Case_C schreef op maandag 8 mei 2017 @ 16:33:
[...]

Heb ze overigens tot voor kort nooit gebruikt. Heb ze nu enkel op de T8's. Dus hard gaat dat niet :P .
Ik heb ze standaard erop (tenzij vergeten) dan gaat het hard.
Maargoed elke game haal je die kosten er wel uit (mijn rechtvaardiging om te erop te knallen)
Wel jammer overigens, kom momenteel net wat credits te kort :+ , kan in principe 2x overstappen van T6 naar 7, maar ja...
Weet niet of je premium tijd/schepen hebt, maar op een gegeven moment hoef je je niet meer druk te maken over credits, want in overvloed.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

SpamLame schreef op maandag 8 mei 2017 @ 16:36:
[...]

Maargoed elke game haal je die kosten er wel uit (mijn rechtvaardiging om te erop te knallen)

[...]
Weet niet of je premium tijd/schepen hebt, maar op een gegeven moment hoef je je niet meer druk te maken over credits, want in overvloed.
Klopt, heb de Atago en Graf Spee. maar speel te weinig om echt veel winst te maken. Uitgave en inkomsten is aardig in balans. (Heb overigens wel een Colorado, Nurnberg, Emerald etc. liggen die in feite verkocht kunnen worden..)

Had gisteren wel met de Fuso een potje met 1,2 miljoen credits. Geen idee waarom, maar dat was precies genoeg voor een laatste upgrade aan de North Carolina.

Met casual spelen heb je op een gegeven moment teveel schepen om te spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Case_C op 08-05-2017 16:41 ]

• auroortje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-01 17:35
Ik dacht ik doe ff een potje terwijl ik ff wacht op foon.
Komt er zo'n pot uit die je niet elke dag hebt. Mijn team juichde me toe in de chat. Zelfs tegenstanders gave compliment voor speelwijze. Heerlijk.

iowa kraken

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-01 21:58
[...]
[...]
Rond T4 loont het volgens mij al om de betere repair / heal op je schepen te zetten. De kosten haal je er dan meestal wel uit doordat je langer overleefd en dus meer credits income kan genereren. Ik gebruik de 'premium' repair en heal eigenlijk altijd en bij bepaalde schepen (Belfast) ook nog andere premium consumables.
[...]
Ik zit nog steeds af en toe in geldnood. Met xp vlaggen, camo's en free xp gaat het grinden af en toe redelijk hard waardoor je ondertussen niet genoeg geld kan genereren om de nieuwe schepen ook meteen te kunnen kopen. Gelukkig doen een paar potjes Belfast / Sims / andere premiums wonderen.

Het grinden gaat met die 200% bonus wel lekker hard. Laatst nog m'n xp record verbroken met in totaal bijna 14k xp (camo bonus, first win en vlag bonus) voor m'n Baltimore. Nog maar 195k te gaan. :/
Case_C schreef op maandag 8 mei 2017 @ 16:41:
[...]
Had gisteren wel met de Fuso een potje met 1,2 miljoen credits. Geen idee waarom, maar dat was precies genoeg voor een laatste upgrade aan de North Carolina.[...]
Waarschijnlijk had je dan een missie afgerond met een miljoen credits als reward. Coral Sea missie IV:

Conditions - In a single battle:
Be among the top 3 players in your team by base XP earned
Survive the battle
Rewards:
1,000,000 Credits

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

• GLR89
Hier ook weinig problemen met credits,
komt enerzijds door premium tijd, en bonus flags ed. Anderzijds doordat ik voor een aantal veel gespeelde tier 10 schepen premium camo gekocht heb met de 50% reductie. (Khaba, Hindenburg, GKF) hierdoor leveren deze potten mits goed gespeeld aanzienlijk veel credits op. 200-300k zijn geen uitzondering.

Verder de al aangehaalde premium schepen. (Tirpitz, Scharnhorst, Belfast etc.) ook een goede boost voor credits.

wat Joe_P hierboven al aanhaalt, missie gehaalt. 1Mil credits met een non-premium heb ik nog niet voorbij zien komen, zelf 1 maal op de khabarovsk 890k credits weten te halen wat mijn maximum ooit was. Dit was in mijn beleving ook de beste pot ooit die ik gehad heb met 5,4k xp
(ook al zeggen de stat trackers dat ik in een benson ooit 5,5k xp gehaald zou hebben :+ )

• PcDealer
Heb van de week de Baltimore gekocht en heb nu nog 24 M staan.

• SpamLame
PcDealer schreef op maandag 8 mei 2017 @ 18:08:
Heb van de week de Baltimore gekocht en heb nu nog 24 M staan.
Meer spelen/minder kopen, kom je mss bij mij in de buurt :+

• TheBrut3
Tuurlijk... Gaat weer lekker vandaag, een hoop klote teams.
Ga ik met een kleine angle op een vol broadside Bayern af met mijn NM, hij schiet met een salvo 2x op mijn citadel en ik doe met mijn 6 shells bijna geen damage... RNG-4-Life :+

• SpamLame
auroortje schreef op maandag 8 mei 2017 @ 16:53:
Ik dacht ik doe ff een potje terwijl ik ff wacht op foon.
Komt er zo'n pot uit die je niet elke dag hebt. Mijn team juichde me toe in de chat. Zelfs tegenstanders gave compliment voor speelwijze. Heerlijk.

[afbeelding]
Replay file? >> if TRUE then https://wowreplays.com/

Ook voor het eerst high caliber gehaalt

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zfosPDnonGqeTXw9hpx58TX7/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/YRpfajhUPqIw9y3HjooUYlZF/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DR2gszscUcEZZvZD0rfRxUx2/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/uZthIfUXEz7iLWw6rm71s1bg/thumb.jpg

in t2 5v5

Aardig druk op de chat vanaaf.

Goede game met div op trap in B cap >> replay file
Afbeeldingslocatie: https://wowreplays.com/Replays/images/0432831fac3b4d4bbcf076b93d2cd2c5.jpgAfbeeldingslocatie: https://wowreplays.com/Replays/images/2a441212d38147a4bfa9cc930b572bef.jpg
Afbeeldingslocatie: https://wowreplays.com/Replays/images/a88af61c074543d39ac9b6c171e6a017.jpgAfbeeldingslocatie: https://wowreplays.com/Replays/images/59ec03bac6644e7095f239d878ca2cce.jpg

[ Voor 64% gewijzigd door SpamLame op 08-05-2017 22:14 ]

• Joe_P
Joe_P schreef op maandag 8 mei 2017 @ 17:02:
[...]
Het grinden gaat met die 200% bonus wel lekker hard. Laatst nog m'n xp record verbroken met in totaal bijna 14k xp (camo bonus, first win en vlag bonus) voor m'n Baltimore. Nog maar 195k te gaan. :/
[...]
Scrap that:

Afbeeldingslocatie: https://vvvdca-am3pap001.files.1drv.com/y4mFwY9supEOQo4dQ4b6Jol_wMJuS3if5mHT6EbUMIQP3sxSsjqr4UwVRgm9-nNNIXkRueTs04m6AQ5o43vZTOQyR9u1BuwJIB07Q4b5BgZJu5vg2wYK2joInZ7P7UmHFGXTSsyHKIZERIlmrtyiLjGM8vMpp3LtUb8jodOK90vwa4TcGKzexoIaK4ifpEoyFyBOlSBjDNCVdc2e6cHY0wZsQ?width=500&height=210&cropmode=none

2,6k base xp met heel veel bonussen. :*)

Wel bizar wat een heal en een hoop meer ervaring voor verschil kunnen maken. Aan de NO grind ben ik een hele poos geleden begonnen, maar pas met de recente buffs afgemaakt. Nu met de Baltimore gaat het een stuk beter. Het spelen met de Moskva en Minotaur heeft me een hoop geleerd over positionering en anglen. En omdat de Baltimore een heal heeft kan je jezelf een iets agressievere speelstijl veroorloven. Resultaat: meer dan twee keer zoveel avg damage als in de NO. :P

Afbeeldingslocatie: https://wpwmeg-am3pap001.files.1drv.com/y4mP8n9jdsHnIglpvTe8MKSwxR9eFH_YYOz4JjLZZ5BTFvSHsU7eSEYrE6vDon7kr8KoNku35iQFoAMGpIZhmwdTefXWNcNOQCFK_ksvzxH_TQFBQCZHEEap9MsxEYr26QX-ONFmmH6pWyf8dLZJEGIeo9F6ObJbeDDFso5sQ3CWvu32X_NdtJUeHisSanniaDCO3os15v-SnsRKWR7ila-tA?width=500&height=91&cropmode=none

Ik twijfel nog wel of het beter is rond te varen met de range (BBs van afstand in de fik zetten) of de reload (meer close range firepower) mod. Heeft iemand ervaring met de Balti / Des Moines en al een definitieve keuze tussen de twee mods gemaakt?

• GLR89
Flamu is voor reaload gegaan, recentelijk een paar filmpjes over gemaakt. Verder heeft hij seagal als cap erop gezet vanwege de rotation en reload boost.

Zelf nog niet zo ver met de us cruisers. Gisteren de pepsi unlocked maar nog niet aangeschaft (:

• SpamLame
GLR89 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 07:43:

Zelf nog niet zo ver met de us cruisers. Gisteren de pepsi unlocked maar nog niet aangeschaft (:
Ben zelf ook bij de Pepsi, zo goed als stock nog, maar moet zeggen indien juist gespeelt een mooi schip.
7 games nog maar met een wr van 71%.
Gister nog met Flyerken in een div op de westelijke cap een mooie stall-kill-push game gehad.

• TheBrut3
Ben zelf ook bij de Pepsi en alleen de hull unlocked. Afgelopen weekend was ideaal om snel te unlocken, maar om één of andere reden heb ik een hekel gekregen aan dat ding en daarom niet gespeeld ermee. Ik vind de IJN cruisers fijner aanvoelen, ondanks ik daar pas bij de Aoba ben (en de Atago heb).

• GLR89
TheBrut3 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 08:19:
Ik vind de IJN cruisers fijner aanvoelen, ondanks ik daar pas bij de Aoba ben (en de Atago heb).
deels mee eens. In het begin heb ik de cleveland vervloekt, wat een pleuris schip vond ik het. Slechte guns, slechte range, belachelijke arks, geen pantser en altijd waardeloze mm. Inmiddels ben ik hem gaan waarderen. Defensief spelen, wordt de drukte iets te groot, maken dat je weg komt. Komt er een niets vermoedende bb/dd of cruiser om het hoekje, AP loaded en surprise Mo'Fo'

Vaak doelwit wisselen met HE en zorgen dat je op meerdere schepen meerdere blijvende vuurtjes aan het lopen krijgt voor goede damage, enige grote nadeel vind ik de belachelijk slechte armor van de cleveland. Waar de Aoba onder een angle behoorlijk goed inkomende shells kan bouncen zuigt de Cleveland alle inkomende shells direct naar de meest sappige plekjes voor maximale schade. vaak genoeg frontaal een citadel treffer mogen ontvangen... |:(

moet nog even wat credits sparen en dan zal ik de pepsi maar eens gaan aanschaffen, kijken of het wat kan worden tussen ons :9

• PcDealer
Ik heb de Cleveland altijd gehouden, want fun and engaging because of reload and many guns. De kapitein krijgt weleens een missie in de Atlanta.

Aan de Pensacola heb ik nooit kunnen wennen. Dat zal wel met mijn geduld te maken hebben destijds. Ik denk dat ik het nu beter zou kunnen spelen.

Mijn Balti is nog stock.

• Louwke
Pensacola is ontzettend gebuffed de laatste tijd. Waar je eerst gespot werd het moment dat je W indrukte is gelukkig voorbij. Ik heb beide situaties mee gemaakt en mijn god wat een verschil. Gun wise is het een groot verschil tov de Cleveland natuurlijk. De eerste met 203mm zorgt er voor dat je wat anders gaat spelen. Broadside varen is a big nono daar kom je snel genoeg achter! Echter dat ding heeft een ruddershift time waar je duizelig van word en de kapitein ook denk ik zo. Heerlijk om S'jes mee te varen en HE te spammen op BB's en angled cruisers. Echter broadside targets beware, de AP is zo ontzettend sterk op dit ding heb er al een aantal Devastating Strikes mee gehaald. Zelfs tegen hogere tier Cruisers geen probleem om ze te citadellen. Te daarbij op de lage concealment en je hebt een perfect hit and run schip. Echter alleen niet stoppen met bewegen!

• Joe_P
GLR89 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 09:06:
[...]
deels mee eens. In het begin heb ik de cleveland vervloekt, wat een pleuris schip vond ik het. Slechte guns, slechte range, belachelijke arks, geen pantser en altijd waardeloze mm.[...]
De Cleveland is sinds OBT wel flink geraakt door nerfs (AFT / BFT naar 139mm bv.) en power creep. Toen ik begon met spelen was het mijn favoriete schip. Snelle reload, goede range, aardige arcs en lastig te citadellen. De Pensacola viel daarna redelijk tegen en de NO grind heb ik pas recentelijk (na aardig wat buffs) af kunnen maken.

Grappig dat toevallig Flamu vandaag ook een video over de Baltimore online heeft gezet waarin duidelijk wordt gemaakt hoeveel impact je met dat schip kan hebben (dat is mij tot nu toe ook aardig gelukt, getuige m'n WR in dat schip). Het gebrek aan impact blijkt (volgens hem) een van de grote nadelen te zijn van de Franse cruisers. Ik ben daar inmiddels op de T6 aangekomen, maar ik heb weinig zin om veel verder te spelen met die lijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Joe_P op 09-05-2017 15:03 ]

• PcDealer
Joe_P schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 14:44:
[...]

De Cleveland is sinds OBT wel flink geraakt door nerfs (AFT / BFT naar 139mm bv.) en power creep. Toen ik begon met spelen was het mijn favoriete schip. Snelle reload, goede range, aardige arcs en lastig te citadellen. De Pensacola viel daarna redelijk tegen en de NO grind heb ik pas recentelijk (na aardig wat buffs) af kunnen maken.
In WoT vond men de nerfs op de Hellcat overal erg groot. Ik kon er nog steeds prima mee spelen. Dus ik negeer normaliter nerf bevindingen.

Ik speel de Cleveland eigenlijk alleen nog in division als we weer eens een tier over tier spelen beginnend met I :D

Avondje division met K. Ankerwout:
World of Warships
Avondje divisionAvondje divisionAvondje division
Avondje divisionAvondje division

World of Warships

World of Warships

Mijn schepen
TreesTreesTrees
TreesTreesTrees
TreesTrees

• GLR89
Gisteren de pepsi even geprobeerd en ik moet zeggen, hij mag blijven (:
Lekker wendbaar, goede guns, en over zn pantser mag ik niet klagen, geen russian bias maar toch genoeg incaseer vermogen om lekker dichtbij te komen brawlen. Jammer dat het ding CITADEL oproept bij vijanden, 3bbs met veel betere doelen draaiden hun guns zodat ze mij konden raken (zonder succes gelukkig), toch wel typisch om een soort van "mymymymy" effect te zien :+

[ Voor 5% gewijzigd door GLR89 op 10-05-2017 06:01 ]

• Louwke
Nieuwe missions voor deze week zijn bekend. Zien er een voudig uit, eerste 3 zijn natuurlijk weer grinds. 4e is 5 ship torpedo hits en 1500 baseXP. 5e is top 3 XP, win en surive de battle.

https://worldofwarships.e...ard-u-want-urls-here-too/

Reward een 12pt Bougainville captian, let the sealcubbing commence!

Pensacola's bewegelijkheid is zijn armor!

Verwijderd

Ondanks dat iedereen het schip affakkelt (letterlijk en figuurlijk), blijf ik lol hebben in mijn Dunkerque. Constante W/R 65%, ondanks de matchmaking.

Gister een uitzonderlijk potje met 152k damage, en dan toch verliezen :*). En zelfs bijna meer XP gehaald dan de nummer 1 van het winnende team, zonde! :).

Dunk 152k losss
Dunk 152k en verliezen. Nog 22xp erbij...

• PcDealer
Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 12:12:
Ondanks dat iedereen het schip affakkelt (letterlijk en figuurlijk), blijf ik lol hebben in mijn Dunkerque. Constante W/R 65%, ondanks de matchmaking.
Ik heb hem ook op 63% of zo, maar no way dat ik boven het gemiddelde van 40k dmg kom :(

• SpamLame
PcDealer schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 12:38:
[...]

Ik heb hem ook op 63% of zo, maar no way dat ik boven het gemiddelde van 40k dmg kom :(
Hier 45K en 51.9% WR

• auroortje
Bij mij is ook de Cleveland een blijvertje. Gemaakt op AA is zo leuk.
Pepsi heb ik ook, heerlijk bootje. Goede fikkie's en AP doet veel schade op broadside boten.
Maar nu heb ik de Fletcher. Nog niet volledig ge-upgrade maar WOW wat een beest. Zal mij benieuwen als ik de torp upgrade erop heb.

Verwijderd

Dunk 65% en 57.8k. Heb hem niet gespecced als Flamu, ik heb een Adrenaline Rush build.

• PcDealer
PcDealer schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 12:38:
[...]

Whoopsie, ik zie op Warships.today dit:
41.67% 31,790
Warshipstats dood?

Gisteren 111k gemiddeld met bb's :)

[ Voor 4% gewijzigd door PcDealer op 10-05-2017 16:40 ]

• SpamLame
PcDealer schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 16:39:
[...]

[...]

Whoopsie, ik zie op Warships.today dit:

[...]

Warshipstats dood?

Gisteren 111k gemiddeld met bb's :)
Geen idee als ik kijk zie ik daar 54.7% & 51K voor mezelf in de dankship

[ Voor 4% gewijzigd door SpamLame op 10-05-2017 16:49 ]

• TheBrut3
auroortje schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:49:
Bij mij is ook de Cleveland een blijvertje. Gemaakt op AA is zo leuk.
Ik heb de Cleveland nog van voor de range nerf, toen was het echt een extreem ziek bootje. Nu heb ik hem nog en is het leuk, iets minder 'wauw-effect'. Ik had eerst de AA build, maar ik kwam zo weinig CV's tegen dat ik toch voor DE + IFHE ben gegaan, bij 14 punten doe ik dan AFT erbij (zodat de Atlanta ook meer range heeft) en bij 17 BFT. Voor mijn gevoel ben ik dan in een gemiddeld potje nuttiger tot de 14 points dan met AA build.

• SpamLame
[...]

Dus gelijk begonnen met wat kleine aanpassingen en, sinds vandaag, modules, consumables en upgrades erin gezet. Zou mooi zijn als de tabel met account service levelling ook geactualiseerd wordt, maar ik kan daar niks over vinden. Ik kom steeds uit bij de tabellen die de wijzigingen in commander xp van patch 0.6.0 omschrijven.
Ook op http://wiki.wargaming.net/en/Ship:Account_Level missen er bij een aantal levels de benodigde XP.
Iemand een idee waar ik dit vinden kan?

• PcDealer
Goed bezig!
Ook op http://wiki.wargaming.net/en/Ship:Account_Level missen er bij een aantal levels de benodigde XP.
Iemand een idee waar ik dit vinden kan?
Op het forum denk ik. Maar ook hier: https://worldofwarships.eu/en/news/updates/patch-notes-061/

[ Voor 10% gewijzigd door PcDealer op 10-05-2017 17:30 ]

• SpamLame
Deels alleen de XP voor hogere levels zijn hieruit te herleiden, maar mss dat samen met de huidige in het topic en de wiki er een hopelijk volledige tabel kan komen, tx voorzover, nu eerst weer een rondje doen.

Hmm volgens mij zijn we lekker badge estafette aan het doen.

[ Voor 12% gewijzigd door SpamLame op 10-05-2017 17:51 ]

• GLR89
SpamLame schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 17:49:

Hmm volgens mij zijn we lekker badge estafette aan het doen.
Badge estaffete?? Hoe moet ik dat voor me zien?

• SpamLame
GLR89 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 18:09:
[...]

Badge estaffete?? Hoe moet ik dat voor me zien?
PcDealer en ik hebben beide (sinds kort) 6600 karma punten op het onderwerp "World of Warships".
Een keer is hij rood andere keer ik.

• Yakolev
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

Yakolev

Superster

Ik speel het spelletje ook. Wat is een goede manier om mensen te vinden om mee te spelen. Altijd in mijn eentje vind ik ook zo saai.

Men weet niet wat een primaire bron is.. Olé Olé

• k995
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/f8jkyz8YNZVJqqI77Pqc6pB8/full.jpg

Leuk glitch geen grond te zien . Makkelijk om te mikken moeilijk om te varen.

• GLR89
Yakolev schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 20:39:
Ik speel het spelletje ook. Wat is een goede manier om mensen te vinden om mee te spelen. Altijd in mijn eentje vind ik ook zo saai.
Welkom (:

Zoek ingame even het kanaal "gathering of warships" zijn een hoop tweakers te vinden. Mocht je ooit geintereseerd zijn, er is ook een GOT clan (helaas wel vol atm) met veel leden (:

• Yakolev
  • Niet online

Yakolev

Superster

GLR89 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 21:17:
[...]

Welkom (:

Zoek ingame even het kanaal "gathering of warships" zijn een hoop tweakers te vinden. Mocht je ooit geintereseerd zijn, er is ook een GOT clan (helaas wel vol atm) met veel leden (:
Zo dadelijk maar eens zoeken. Eerst nog even genieten van mijn verlies streak!

• SpamLame
Yakolev schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 21:21:
[...]

Samen genieten van een verliesstreak is "leuker".

• Louwke
of beter mensen horen foeteren op voicechat. Zal niet zeggen dat ik het nooit doe :>

• GLR89
Louwke schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 22:51:
of beter mensen horen foeteren op voicechat. Zal niet zeggen dat ik het nooit doe :>
(: toch leuk dat andere mensen het ook doen O+

• Louwke
Had me net moeten horen nadat ik even ongelukkig lag met de grozovoi en door oerden van het andere team inclusief familie werd weggeschoten. Was not amused. Ga alleen nog maar met de fletcher en z52 in de buurt van een cap komen.

• PcDealer
Yakolev schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 21:21:
[...]

Je kan worden opgenomen in de playertable van de TS.

• GLR89
Haha ja herkenbaar en erg zuur. Herinner me laatst een khaba game met random torps die de game ongespot met 2min 15 gespeeld wel heel erg kort maakten (incl 0k dmg en precies 95% van de cap gepakt) jou game zal over de voice chat ongeveer hetzelfde hebben geklonken >:)

Mag zelf over vanavond niet klagen. Algeheel een paar goede dagen gehad.
Afbeeldingslocatie: http://static.wows-numbers.com/wows/507428567.png

• Yakolev
  • Niet online

Yakolev

Superster

PcDealer schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 23:23:
[...]

Je kan worden opgenomen in de playertable van de TS.
Voldoet een quote ook gewoon!?

Mijn playernaam op EU server (daar zitten jullie toch op he) is: JagdYak

• PcDealer
Yakolev schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 23:52:
[...]

Mijn playernaam op EU server (daar zitten jullie toch op he) is: JagdYak
Done.

• Louwke
Oh ben er denk ik achter hoe het XP record berekend wordt op wows-number. Of nou ja berekend hoe hij hoger is dan de BaseXP die je ziet in game.
Had gisteren een potje in de Shimakaze waar ik net iets minder dan 2797 XP gehaald had. Blijkt dus een record te zijn geweest voor me. Aangezien er bij Wow-numbers nu staat: 4 197XP new record. Wellicht neemt deze de 50% winbonus mee per ongeluk?

@GLR89 ette stats afgelopen weken zie ik!

• TheBrut3
Van mij mogen de berekeningen van PR en WTR wel uitgebreid worden. Ze kijken enkel naar damage, kills en winrate. Terwijl er meer stats in het spel zijn (niet allemaal even belangrijk, maar ze tellen wel).

• SpamLame
TheBrut3 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 11:10:
Van mij mogen de berekeningen van PR en WTR wel uitgebreid worden. Ze kijken enkel naar damage, kills en winrate. Terwijl er meer stats in het spel zijn (niet allemaal even belangrijk, maar ze tellen wel).
Indeed caps pakken wordt bv niet gewogen, waarbij dds (over het algemeen hun taak) dus in het nadeel zijn.
Cap defend eveneens, maar aangezien dat de taak is van diegene die toevallig de range/snelheid heeft een reset uit te voren is er niet specifiek een klasse die benadeeld word.

warships.today geeft tenminste nog aan waarom er stats buiten beschouwing worden gelaten.
wows-numbers adverteerd alleen de aannames

maar ach het is tenminste iets.

• Joe_P
Louwke schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 08:18:
[...]
Wellicht neemt deze de 50% winbonus mee per ongeluk?
[...]
@GLR89 ette stats afgelopen weken zie ik!
In dat cijfer wordt de daily win bonus niet meegerekend, maar wel je premium account bonus. Een beetje raar wat mij betreft, maar blijkbaar een keuze van WG want zij rekenen het mee (wowsnumbers gebruikt gewoon de cijfers uit de WG API).

Als daily win zou worden meegerekend dan zou het cijfer nog een stuk hoger moeten zijn (zeker met zo'n 200% bonus zoals afgelopen weekend). Mijn record staat op 5496 (was een bizarre game in de Udaloi met 3664 base xp). Blijkbaar had ik daar bovenop nog vlag / daily win bonus voor een totaal van 10 992 xp.

udaloi max xp

• Louwke
Klinkt inderdaad ook mogelijk ja.

• GLR89
Persoonlijk heb ik het meeste vertrouwen in wows-stats, beter onderbouwd en acurater met de stats. Warships.today geeft belachelijk vaak foute stats of slecht geupdate. Maar het blijft natuurlijk een moeilijk dingetje, wat wel en niet mee te nemen in de statestieken. Maakt veel dmg iemand een goede speler, of juist veel caps. Hoe vaak overleeft iemand een battle etc.

• SpamLame
En de Fiji ook maar gekocht, inmiddels zijn het er 77.
Mocht het iemand interesseren hieronder de lineup.
Daarontbreken nog; alle ARP schepen [IJN(ish)], Kamikaze R [IJN], Southern Dragon [IJN(ish)], Yubari [IJN], Katori [IJN], Sims [USN], Albany [USN], Ohkotnik [IRN]& Graf Spee [KM].
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2ONu63zjIqBbB5tNbgJxQ3FL/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/5MJTGhq1XGObJb0GTjUgNne3/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3RXDaPtWUWSbe4ZJYLxX9LJE/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/OHqxEyZifWrnUA8BFspIlGVL/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/OHqxEyZifWrnUA8BFspIlGVL/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7RnUUB9uplMh6DFWcH9ic1Q3/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/A554lA1757uSZtRgSNTZx2EI/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/j8alOg9pcS1QDfd6ihAcvZ7I/medium.jpg

[ Voor 102% gewijzigd door SpamLame op 11-05-2017 16:49 ]

• PcDealer
SpamLame schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 16:21:
En de Fuji ook maar gekocht, mocht het iemand interesseren hieronder de lineup.
Mikasa!

• Joe_P
GLR89 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 15:24:
Persoonlijk heb ik het meeste vertrouwen in wows-stats, beter onderbouwd en acurater met de stats. Warships.today geeft belachelijk vaak foute stats of slecht geupdate. Maar het blijft natuurlijk een moeilijk dingetje, wat wel en niet mee te nemen in de statestieken. Maakt veel dmg iemand een goede speler, of juist veel caps. Hoe vaak overleeft iemand een battle etc.
Ach, stats... Het is af en toe leuk om te kijken hoeveel je vooruit bent gegaan en je win rate te bekijken na een leuke streak, maar verder hecht ik er niet zoveel waarde aan. Sowieso is het lastig een rating te maken die voor elk schip een juist weerspiegeling van je prestaties geeft. Niet alleen omdat bepaalde typen schepen heel anders presteren in bepaalde statistieken (DD -> caps, BB -> damage), maar ook binnen een type kan de speelstijl zo anders zijn dat goede prestaties heel anders in de statistieken komen. Een Khaba en een Gearing hebben bijvoorbeeld nogal een andere rol in het spel.
SpamLame schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 16:21:
En de Fuji ook maar gekocht, inmiddels zijn het er 77.
[mierenneukmodus] Fiji, dat is een namelijk een voormalige Britse kolonie. Fuji is een berg in Japan en een IJN BB van rond 1900.

• SpamLame
Joe_P schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 16:45:
[mierenneukmodus] Fiji, dat is een namelijk een voormalige Britse kolonie. Fuji is een berg in Japan en een IJN BB van rond 1900.
Oops dubbel :$ :$

• SpamLame
Alleen ik heb niet een volledig secondary specced commander, ooit wellicht

• B-BRAIN
  • Laatst online: 10-12-2025
stats staan geblockt. weet dat ik positief speel totaal met de winrate. nadeel is speel 80% solo of misschien nog wel meer.

• SpamLame
B-BRAIN schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 19:16:
stats staan geblockt. weet dat ik positief speel totaal met de winrate. nadeel is speel 80% solo of misschien nog wel meer.
Als je account private is dan kan je alleen https://worldofwarships.eu/en/community/accounts/ gebruiken (wel eerste inloggen met je WG account).
Maar als je +80% solo games als een nadeel ziet, join dan ingame van het channel Gathering of Warships (van Got_PCDealer) op en of laat je opnemen in de playertable in de TS.
Of als je dat niet wilt, kan je je bij andere channel abboneren of zet je status op "looking for a division" ingame.

• SpamLame
WG heeft EC gevraagd een serie over de Bismarck te doen.
Het eerste deel daarvan is op het YT channel van EC te vinden.
Voor nieuwe spelers is er een invite code "EXTRA1" welke hier geactiveerd kan worden.
Bestaande accounts helaasch-pindakaasch.

De code is ook bovenaan in de TS te vinden, mijn bedoeling is dat dit bijgewerkt wordt als er nieuwe code bekend raken danwel niet meer werken.
Mijn verzoek aan allen; als je (nietwerkende) codes vind dit te melden in het topic zodat de TS bijgewerkt kan voor nieuwe bezoekers.
Persoonlijk referalls als playtogether staan er niet tussen omdat ik niet weet of iemand hier problemen mee heeft. De meeste regulars hebben hun referal al in hun onderschrift opgenomen. Maar indien gewenst kunnen ze er altijd alsnog begezet worden.

[ Voor 33% gewijzigd door SpamLame op 12-05-2017 08:12 ]

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Gisteren de missie maar even afgewerkt. Stiekem even "valsgespeeld" voor die 20 citadels, gewoon een paar co-op battles gedaan. Daar is de kans op het scoren van cit's met een Britse cruiser aanzienlijk hoger dan op Random :P .
Gelijk daarna nog een Random battle met de Akatsuki voor die 5 torp hits, dat was nog een best grappig potje. Kwam in het begin een Oknovoy tegen... dat gevecht heb ik door support van het team overleefd met 74hp :*) . Helaas had ik toen pas 2 torp hits, en moest ik nog gaan jagen op BB's die op 20km+ lagen. Toen zijn we met heel de rechterflank in de enemy base gaan liggen, waardoor er nog een enemy BB zich genoodzaakt voelde om in de buurt te komen en nog precies de overige 3 torps te happen :P .

Nu alleen nog die laatste missie voor die lvl 12 captain.

SpamLame schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 10:36:
[...]

Niet stiekem want je verkondigd het hier en niet vals gespeeld want de missie staat het toch duidelijk toe.

Ik daarintegen ben gewoon een bikkel en haal die citadels in random, maar ieder zijn eigen 8) :+
Daar had ik het geduld echt niet voor, kan was dan te groot dat ik het beu zou zijn voor ik de missie af zou hebben.

Moet wel zeggen dat de Leander erg leuk speelt, daar gisteren de 1e paar potjes mee gespeeld.

[ Voor 25% gewijzigd door Case_C op 12-05-2017 10:41 ]

• SpamLame
Case_C schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 10:29:
Stiekem even "valsgespeeld" voor die 20 citadels
Niet stiekem want je verkondigd het hier en niet vals gespeeld want de missie staat het toch duidelijk toe.

Ik daarintegen ben gewoon een bikkel en haal die citadels in random, maar ieder zijn eigen 8) :+

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-01 16:34
B-BRAIN schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 19:16:
Waarom is dat een nadeel? Ik speel ongeveer 90-95% solo. Je kan in je 1tje alsnog een grote impact hebben op de game.

• Louwke
joshje schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 11:38:
[...]

Waarom is dat een nadeel? Ik speel ongeveer 90-95% solo. Je kan in je 1tje alsnog een grote impact hebben op de game.
Pff zoveel solo en dan nog steeds onze spam invites negeren :+

Oh maar die citadels in CoOp niet aangedacht wellicht een goede optie ja, moet snel gaan lijkt me zo. T1 telt niet of wel? :|

• GLR89
Louwke schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 11:42:
[...]

:P
Oh maar die citadels in CoOp niet aangedacht wellicht een goede optie ja, moet snel gaan lijkt me zo. T1 telt niet of wel? :|
sealclubbing >:) maar idd volgens mij schepen van t6 en hoger

• SpamLame
Voor de stats.Ik heb even gerekend met de wows-numbers gegevens.
Als ik alleen random/coop en de div2/3 gegevens pak dan speel ik 88% solo.

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-01 16:34
Louwke schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 11:42:
[...]

Hahahah sorry XD, Komt omdat ik meestal maar 1 of 2 potjes speel :-(

• Joe_P
WG Asia heeft een teaser voor de Enterprise (CV-6) online gezet. Ik speel eigenlijk nooit CV's, maar dat schip is qua historie wel heel interessant.

Ze hebben ook de HMS Gallant geteased, de tweede Britse Destroyer voor in de game.

Over premiums gesproken, de Scharnhorst is dit weekend in de aanbieding voor doubloons (30% korting dus nog 'maar' 6650). Erg aanlokkelijk want een leuk schip en beste MM op Tier 7, maar ik vraag met af hoeveel ik 'm ga spelen met alle andere premiums en leuke schepen in m'n port.

• SpamLame
Joe_P schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 14:07:

Over premiums gesproken, de Scharnhorst is dit weekend in de aanbieding voor doubloons (30% korting dus nog 'maar' 6650). Erg aanlokkelijk want een leuk schip en beste MM op Tier 7, maar ik vraag met af hoeveel ik 'm ga spelen met alle andere premiums en leuke schepen in m'n port.
Keuzes keuzes als je maar weet dat de Shinyhorse (en andere premiums) regelmatig met korting te koop zijn.
Dat gezegd ik gebruik haar voor cpt training van BBs en CAs. Dus als je nog bezig bent van (1 van) die lijn(en) dan wellicht het overwegen waard.
En niet alleen de Shiny, maar ook de Konig Albert (bundles in de shop) & Tirpitz in de aanbieding + credit korting op KM BBs

[ Voor 12% gewijzigd door SpamLame op 12-05-2017 15:16 ]

• GLR89
ook een nieuwe russische t6 premium aangekondigd, de Admiral Makarov een aan het eind van WO2 door de russen buitgemaakte Nürnberg cruiser van de Duitsers.

zo te zien verbeterde anti air. en wellicht verbeterde (lees russiche) 152mm guns tov de duitse 150mmslecht gekeken. zijn gewoon de oude 150mm guns

[ Voor 24% gewijzigd door GLR89 op 12-05-2017 15:48 ]

• Louwke
Lol @ Never gonna you up in de Ziggo wachtrij 😂

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Hij gaat lekker vandaag :) , momenteel al 5 wins op een rij! Missie is ook gehaald, dat scheelt toch even 7 levels op de huidige capitein op m'n Franse cruiser.

En nr. 6 afgerond met een Kraken Unleashed :) , dat heb ik overigens alleen nog maar met Duitse BB's gehad :+ .

[ Voor 25% gewijzigd door Case_C op 12-05-2017 20:40 ]

• SpamLame
Louwke schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 18:57:
Lol @ Never gonna you up in de Ziggo wachtrij 😂
rofl maareh toch nie Internet stuk.

• k995
Émile Bertin bevalt me heel goed momenteel 2e qua avg dmg

http://wows-numbers.com/s...ge_damage_dealt__desc&p=1

• GLR89
Hoe je het ook went of keert, GOT wint :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Po12MW7kEGoRrs0zHEeahwtK/medium.jpg
leuke game met matige tegenstanders zullen we maar zeggen O-)

Helaas waren de compliments op. Iedereen die @k995 tegenkomt in game, geef hem een compliment namens mij _/-\o_

offtopic:
en nee @Louwke speelde niet slecht, gewoon iets met een random torp en slecht inschattingsvermogen >:)

[ Voor 14% gewijzigd door GLR89 op 13-05-2017 01:27 ]

• Louwke
Oi geen torps deze keer, meer iets met een Moskva op 9km achter een bergje en 6 man die ineens niet meer om de C cap willen vechten maar jou naar de eeuwige jachtvelden willen hebben..

@SpamLame
Mijn internet is niet kapot, echter de download is ruk gisteren 3mb down en 15mb up. Van alles al geprobeerd alle kabels Cat6 nu, modem meerdere keren gereset en gisteren heeft Ziggo de modem in Bridgemode gezet. Moet van het weekend weer even kijken hoe het zo gaat en anders weer even bellen.

[ Voor 45% gewijzigd door Louwke op 13-05-2017 10:42 ]

• auroortje
ff Ziggo test gedaan en ik kom aan de max die ik ook zou moeten hebben.
Dat is dus 30 down en 3 up.
Daarbij hangen daar nu 3 foons aan, een tablet en de teevee via de wifi en pc vast bekabeld.

Test resultaat
Pagina: 1 ... 68 ... 129 Laatste