Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:36
@Louwke Mja als je 3 krijg maar 150 verwacht dan is het ruk.
Gelukkig kan je WoWs op een 4/1 lijntje spelen ;)

@auroortje 30/3 Ziggo :? Laagste wat ze hebben is 40 down of mis ik iets

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09:49
Ja ok spelen lukt wel alleen regelmatig spikes. Ben dan ook gewend van alles op en te hebben staan op de achtergrond. Youtube verschillende webpagina's etc etc.

Vandaag lijkt het wel wat beter met tussenpozen maar al met al gewoon ruk over het algemeen. Denk maandag weer in de telefoon klimmen :)

Untappd: Louwke80

• auroortje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-11 16:21
SpamLame schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 17:45:

@auroortje 30/3 Ziggo :? Laagste wat ze hebben is 40 down of mis ik iets
Ik heb een ouder abbo uit de UPC tijdperk. Ik wil niks veranderen omdat ik dan minstens 20 euro meer ga betalen. En dan heb ik alleen wat sneller internet en ben mijn 24/7 gratis bellen kwijt. Wil ik die, dan komt er nog eens 11 euro bij. Dus meer dan 30 euro p/m erbij voor alleen wat sneller internet. Laat maar.
Dus ik doe ff niks met mijn abbo. Wacht wel tot ze alles gelijk willen trekken.

• SpamLame
Yuch ik word gerebalanced, gister meestal een win, af en toe een loss, vandaag v.v.

Arggh 1500base XP het wil niet lukken kwam net 7 te kort. :(

[ Voor 28% gewijzigd door SpamLame op 14-05-2017 10:14 ]

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17
Dagje Kaiser:
Kaiser is keizer: 22k dmg (solo)
Kaiser is keizer (solo)Kaiser is keizer (solo)Kaiser is keizer (solo)
Kaiser is keizer (solo)Kaiser is keizer (solo)

Kaiser is keizer: 55k dmg (solo)

Kaiser is keizer:58k dmg (solo)

Kaiser is keizer: 66k dmg (solo)

Kaiser is keizer: 77k dmg (solo)

Kaiser is keizer: 88k dmg (solo)

Kaiser is keizer:113k dmg en medailles (solo)
Kaiser is keizer (solo) 113k dmgKaiser is keizer (solo) 113k dmgKaiser is keizer (solo) 113k dmg
Kaiser is keizer (solo) 113k dmgKaiser is keizer (solo) 113k dmg

Ook wat potjes gedaan met Tweaker vrinden :)

Kaiser is keizer, 47k dmg, loss (GoT division)
Kaiser is keizer, 47k dmg (GoT division)Kaiser is keizer, 47k dmg (GoT division)Kaiser is keizer, 47k dmg (GoT division)
Kaiser is keizer, 47k dmg (GoT division)Kaiser is keizer, 47k dmg (GoT division)

Tier X = instawin:
Montana: 67k dmg, win (GoT division)
Montana: 67k dmg, win (GoT division)Montana: 67k dmg, win (GoT division)Montana: 67k dmg, win (GoT division)
Montana: 67k dmg, win (GoT division)Montana: 67k dmg, win (GoT division)

Montana: 156k dmg en medailles, win (GoT division)
Montana: 156k dmg (GoT division)Montana: 156k dmg (GoT division)Montana: 156k dmg (GoT division)
Montana: 156k dmg (GoT division)Montana: 156k dmg (GoT division)

LinkedIn WoT Cash Converter

• Louwke
@PcDealer Maar goed dat je de potjes er voor er niet bij was Grozovoi liet me in de steek. Maar de Z-52 daarin tegen. Ischi daar hebben we het niet over wat een team was dat nog nooit zo snel verloren geloof ik.

PS was wel heel erg van het weekend. Ontzettend veel BB's met name de Germans waren populair, zal de missie wel geweest zijn. Maar dat zorgde wel voor heerlijk potjes in de Shima!
Record op dit moment 97k damage in 1 salvo van 15 torps. Waarvan 1 Devastating strike op een Bismarck en de Izumo net afgemaakt werd door een ander.

[ Voor 43% gewijzigd door Louwke op 15-05-2017 12:41 ]

• Eve182
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07-08 15:18
My god, dat ik er zelf niet aan gedacht heb om die 20 cits in co-op proberen te halen. Heb ellendig veel potjes gespeeld en zat nog altijd maar op 13.
Net met de Leander co-op. op 3km broadside met een Bogue. 1 salvo = 6 cits. Ervoor er al 4 in een furutaka geramd. 10 cits in 1 game. Waarom ben ik afgelopen week-end toch zo aan het klooien geweest.

Thx for the tip!

• Eve182
Aan het gaan voor die 5 torp hits + 1500 base exp in één battle. Na 5 minuten al 5 torp hits en 3 kills, krijg ik 2 friendly torps (van een cruiser) in mijn zij. En zit al heel de avond DD te spelen om die te halen. Morgen laatste kans.
Wat een klote spel soms.

• SpamLame
Eve182 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 22:07:
Aan het gaan voor die 5 torp hits + 1500 base exp in één battle. Na 5 minuten al 5 torp hits en 3 kills, krijg ik 2 friendly torps (van een cruiser) in mijn zij. En zit al heel de avond DD te spelen om die te halen. Morgen laatste kans.
Wat een klote spel soms.
Yup ik laat hem schieten ook schieten, tenzij toeval.

• SpamLame
The Hunt for Bismarck Campain komt
19 May at 07:00 CEST until 08 June at 09:00 CEST
7 stages elk 9 tasks van T5 en erboven.

[ Voor 29% gewijzigd door SpamLame op 15-05-2017 22:19 ]

• Louwke
Betekend dat de Hood dus ook vanaf donderdag ijn de shop is!

• SpamLame
Louwke schreef op maandag 15 mei 2017 @ 22:24:
Yup, eerst duurste bundle dan steeds goedkoper dan het std schip + slot nadat campaign is afgelopen.
Zoiets als met de Graf Spee ook werd gedaan uiteindelijk na de shitstorm.
Maar nu zijn alle servers gelijk.

• auroortje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-11 16:21
Eve182 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 22:07:
Wat een klote spel soms.
Ik heb er vanavond wat potjes aan gespendeerd en uiteindelijk gelukt met Fletcher. 7 torps en meer dan 2000 base xp. Potje daarna meteen de laatste stage van de missie dus nu de 12 points French capt binnen. Kost wat moeite maar...... :*)

• SpamLame
Supercontainer *O* met 5M -O- 21 sinds de laatste

[ Voor 24% gewijzigd door SpamLame op 15-05-2017 22:47 ]

• GLR89
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
SpamLame schreef op maandag 15 mei 2017 @ 22:34:
Maar nu zijn alle servers gelijk.
Say what..??? EU wordt gelijk behandeld zoals de rest. Flabbergasted 8)7

Nog ff wat potjes gedaan vanavond, niveau lag weer moordend hoog :9 t10 begint het nieuwe t8 premium te worden...
Wat een dropjes varen daar nu rond zeg. Paar redelijke games gehad, niks bijzonders. Zelfs een goed humeur weten te behouden.

Uitkomst = 9 reports (denk dat ik te veel witherers gehaald heb ofzo >:) )

Vwb de missies, laatst met soemba een wedstrijdje gedaan, hebben nagenoeg gelijk alle missies gehaald (incl vals spelen op coöp :+ )

[ Voor 11% gewijzigd door GLR89 op 16-05-2017 00:33 ]

• Louwke
pff 13 citadels in een game met de Minotaur was inderdaad vals spelen. Bot Mino kwam broadside voor me liggen op 5km afstand omdat hij achter Gijs aanzat :)

• bartgoes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:22
auroortje schreef op maandag 15 mei 2017 @ 22:46:
[...]

Ik heb er vanavond wat potjes aan gespendeerd en uiteindelijk gelukt met Fletcher. 7 torps en meer dan 2000 base xp. Potje daarna meteen de laatste stage van de missie dus nu de 12 points French capt binnen. Kost wat moeite maar...... :*)
Haha, deze had ik dus van het weekend gehaald met net 1520 base xp... maar wel in een game die we verloren hadden. Dat was wel even een verrassing.

• PcDealer
Balance Changes

Warspite: Turning time of main guns decreased from 72 to 54.5 seconds.
Whoop! Niet dat ik er veel last van had.

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
bartgoes schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 10:53:
[...]

Haha, deze had ik dus van het weekend gehaald met net 1520 base xp... maar wel in een game die we verloren hadden. Dat was wel even een verrassing.
Fuck al 3 keer 3 a 4 torp hits 1600-2100 xp , 1 keer 6 hits, 1412 base XP. :(

• GLR89
  • Nu online
k995 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 22:28:
[...]

Fuck al 3 keer 3 a 4 torp hits 1600-2100 xp , 1 keer 6 hits, 1412 base XP. :(
German DD's? 1e game had ik hem
meer geluk dan wijsheid, maar toch.. (: maar serieus, goede concealment en belachelijke snelle reload

• k995
GLR89 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 23:23:
[...]

German DD's? 1e game had ik hem
meer geluk dan wijsheid, maar toch.. (: maar serieus, goede concealment en belachelijke snelle reload
Morgen eens proberen, laatste spel gearing 70k dmg, 4 torp hits 2300 base xp. :X

• GLR89
  • Nu online
Kan ze je echt aanraden! Vind ze zelf nogal hybride, lekker wendbaar en snel met goede guns zoals de russen, en behoorlijke goede torps met snelle reload van de jappaners, daarbovenop hebben ze een prima concealment (z-46 van 5,8km en Z-52 met 6,1) voor de torp missie was de 46 mijn Go-To (:

Vond de z-23 al heerlijk trouwens. Ook prima torps _/-\o_

• PcDealer
6 torps, 1273 XP...dus net niet gehaald. Losstreak omdat ik te fel naar voren ging ondanks pogingen alleen te scouten met best conceal.

[ Voor 76% gewijzigd door PcDealer op 17-05-2017 11:03 ]

• SpamLame
Update 0.6.5 18 mei 0700cestDasha vertelt.

[ Voor 74% gewijzigd door SpamLame op 17-05-2017 05:18 ]

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-10 20:34
Leuke update. Die campaign is wel een motivatie om weer te gaan spelen (de laatste tijd niet zoveel zin meer gehad). Ik ben alleen wel benieuwd / bezorgd hoeveel (onervaren) spelers straks met hun vers unlockte Bismarck gaan rondvaren. Het schip is nu al by far het meest gespeelde schip op de EU server (sowieso 4 Duitse BB's in de top 5 van afgelopen 2 weken :P) en met zo'n missie zal dat niet minder worden.

Warspite buff is ook welkom. Ik heb dat schip nooit helemaal onder de knie gekregen (misschien iets meer op afstand blijven), maar nu wel weer leuk om uit te proberen.

Uiteindelijk bij de laatste sale toch ook maar de Shinyhorse gekocht. Ik ben nog even aan het twijfelen of ik nou m'n GK (secondaries) of Hindenburg (survivability) captain erop moet gebruiken (beide 19 punten), maar het is sowieso een leuk schip om te spelen.

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
Um... heeft iedereen 'm gekregen? 30% korting vandaag op 'iets'... De Belfast is EUR 30,80...

CLASH OF THE ELEMENTS HAS FINISHED
Thank you for participating in this epic battle between Fire and Water
The shower of prizes is just beginning
GRAB YOUR REWARD
We've created a special coupon just for you
30% off when you spend €30 or more
This offer applies to all goods in our Premium Shop including already discounted bundles!
Doubloons, Premium ships and Premium Account time can be yours!
Note: this offer expires May 18

• GLR89
  • Nu online
Joe_P schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 10:33:
Leuke update. Die campaign is wel een motivatie om weer te gaan spelen (de laatste tijd niet zoveel zin meer gehad). Ik ben alleen wel benieuwd / bezorgd hoeveel (onervaren) spelers straks met hun vers unlockte Bismarck gaan rondvaren. Het schip is nu al by far het meest gespeelde schip op de EU server (sowieso 4 Duitse BB's in de top 5 van afgelopen 2 weken :P) en met zo'n missie zal dat niet minder worden.
de missie is gelukkig nog wel pittig, zeker in de gestelde tijd is het best een uitdaging
offtopic:
neemt niet weg dat een hoop mensen hem kunnen halen, maar de gemiddelde druif zal er toch wat meer moeite in moeten gaan steken :9
Warspite buff is ook welkom. Ik heb dat schip nooit helemaal onder de knie gekregen (misschien iets meer op afstand blijven), maar nu wel weer leuk om uit te proberen.
heb hem niet, was ook niet van plan hem te gaan kopen. Britse BB's hebben mijn voorkeur niet bepaald. Hoewel voor de aankomende missies een Hood..... twijfel :?
Uiteindelijk bij de laatste sale toch ook maar de Shinyhorse gekocht. Ik ben nog even aan het twijfelen of ik nou m'n GK (secondaries) of Hindenburg (survivability) captain erop moet gebruiken (beide 19 punten), maar het is sowieso een leuk schip om te spelen.
De scharn lokt close range gaan erg uit, heb zelf de secondarys geprobeerd en weet niet zo goed of ik er tevreden mee ben of niet. Laatst met een DD captain erop gespeeld (ja i know best wel appart) maar met die rudder shift ging het als een tierelier, torps dodgen als een malle _/-\o_

• PcDealer

Ik heb nooit moeite gehad met de turret traverse. Gewoon beetje weten hoe te spelen. Ik gebruik hem later in game als brawler. Dd's op tier VI snappen gewoon niet dat ze buiten mijn 7,2 km 2ndarie range moeten blijven en aan gort worden geschoten :+

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-11 22:51

Full secondaries! Shinyhorse is een brawler dus zo meot je hem ook speccen en spelen! Uiteraard met de rudder shift upgrade voor de torpedobeats. Leuk schip en lekker sterk!

• Joe_P
PcDealer schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:04:
[...]
Ik heb nooit moeite gehad met de turret traverse. Gewoon beetje weten hoe te spelen. Ik gebruik hem later in game als brawler. Dd's op tier VI snappen gewoon niet dat ze buiten mijn 7,2 km 2ndarie range moeten blijven en aan gort worden geschoten :+
Het is inderdaad gewoon een kwestie van wennen. Ik heb alleen geen aparte RN BB captain dus ik gebruik m'n Minotaur captain en die heeft geen EM. Misschien eens tijd om alvast een captain te gaan levellen voor de RN BB's die (hopelijk) binnenkort als volgende lijn uitkomen. Welke skills gebruik jij voor je Warspite captain?

• PcDealer
Joe_P schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 12:23:
[...]

Welke skills gebruik jij voor je Warspite captain?
13 punten captain: http://shipcomrade.com/ca...0100010000010000000100019
+ AAM1, SBM2, DCSM1, SGM2

• Louwke
Full secondary spec ook hier op de Shiney. Bevalt er goed zeker net de vlaggen etc zot je toch al ok 7.6km range op die dingen en dan heb je de foto's nog altijd. Speelt erg fijn samen met de Tirpitz toch een fijne BB.

Warspite geen idee te weinig ingespeeld helaas. Weg wendbaar maar kan me niet herinneren of de travers zo'n grote issue was.

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-10 16:19

ShockWave

Lost it somewhere

Zag ik nou goed in de video over de Bismark missie dat je als premium member voordeel krijgt in 1 slot meer voor missies dus sneller erdoorheen kan.... :+

Star Citizen referralcode

• GLR89
  • Nu online
ShockWave schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 14:56:
Zag ik nou goed in de video over de Bismark missie dat je als premium member voordeel krijgt in 1 slot meer voor missies dus sneller erdoorheen kan.... :+
[video]
jep, je mag dan 3 tasks tegelijk "starten/aan hebben staan" zonder premium is dat 2 tasks gelijktijdig.

• k995
PcDealer schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 05:11:
6 torps, 1273 XP...dus net niet gehaald. Losstreak omdat ik te fel naar voren ging ondanks pogingen alleen te scouten met best conceal.
I know the pain.

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:23

Case_C

[Team Carrack]

[video]
Dus je kan een Bismarck vrijspelen met die campaign? Net als de Graf Spee campaign?

Is deze ook timed?

Pff, net iets meer dan 20 dagen... dat gaat nog lastig worden. Weet nog wel dat de Graf Spee ook een behoorlijke grind was... Maar de Bismarck is wel een behoorlijk mooiere prijs natuurlijk :) , ga m'n best er voor doen.

[ Voor 34% gewijzigd door Case_C op 17-05-2017 16:28 ]

• Joe_P
[video]
Dat is überhaupt zo met de campaign missies. Maar met timed missies is het voordeel natuurlijk groter.

Ik heb gelukkig de Bismarck al, maar die camo / remodel ziet er wel echt heel vet uit. Hopelijk gaat dat een beetje goed met die collectibles.

Van Reddit: Wat ze eigenlijk bedoelen met de patch notes (Engels).

[ Voor 14% gewijzigd door Joe_P op 17-05-2017 16:46 ]

• SpamLame
Nice, die patch notes zijn meer fun and engaging dan de originele.

• Eve182
Nu heb ik volgende week toch niet toevallig een hele week vrij ? Ik wilde allerlei nuttigs doen, maar ik vrees dat er veel gegamed gaat worden. Me wants Bismarck. :)

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:58
Als jullie plaats nodig hebben in het GOT team binnen wows dan gooi mij er maar uit. Speel toch 99% van de tijd WoT.

• SpamLame
Louwke schreef op maandag 15 mei 2017 @ 22:24:
nope, tenzij je een valide RU account hebt > https://ru.wargaming.net/...cials/3377/?force_login=1

https://ru.wargaming.net/shop/wows/main/

Voor de rest van de wereld is de Hood nog niet aangemeerd.
Mogelijke eta 19/5 10700cest als de Campaign start

[ Voor 6% gewijzigd door SpamLame op 19-05-2017 06:01 ]

• SpamLame
USS Kidd WIP preview

• SpamLame
Meer mensen last van?
Elke andere game mode dan Random, dan naar Campaigns en gratis russiche "les"
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/GIT342M2bkJyRMLuuTUjy48u/medium.png
Maar een ticket gelogd

[ Voor 11% gewijzigd door SpamLame op 19-05-2017 07:15 ]

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Heb hetzelfde, krijg ook cyrillisch schrijft te zien op die plek, uitleg is wel weer in Engels.

Verwijderd

Ik was 100% van plan Hood te kopen om de campaign te kunnen klaren binnen de termijn, maar aangezien WG in hun vrekkige wijsheid besloten heeft alleen de bundels aan te bieden tijdens de campaign, en Hood 1 dag erna los te gaan verkopen, ga ik lekker een zomerbreak in bouwen en de Hood -misschien- een keer met 30% discount halen. Een puur esthetische camo die geen benefit geeft boven andere vind ik dan niet genoeg incentive. En dat ze de historisch correcte Hood camo alleen aanbieden in de 99.99 bundel, vind ik nog een klap na. Ze kunnen erin zakken. :/

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Wie zij dat een bedrijf kan overleven met free to play.... :+

• SpamLame
Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 11:15:
Ik was 100% van plan Hood te kopen om de campaign te kunnen klaren binnen de termijn, maar aangezien WG in hun vrekkige wijsheid besloten heeft alleen de bundels aan te bieden tijdens de campaign, en Hood 1 dag erna los te gaan verkopen, ga ik lekker een zomerbreak in bouwen en de Hood -misschien- een keer met 30% discount halen. Een puur esthetische camo die geen benefit geeft boven andere vind ik dan niet genoeg incentive. En dat ze de historisch correcte Hood camo alleen aanbieden in de 99.99 bundel, vind ik nog een klap na. Ze kunnen erin zakken. :/
Vrekkige WG heeft het deze keer iig gelijk gemaakt voor alle regios als het gaat om het releasen van de steeds goedkopere bundles itt wat met Santas Convoy gebeurde.
Inhoudelijk zijn er wel verschillen tussen de regios, NA heeft bv 5000gold + 30prem, waar EU 9250gold geeft en 0 prem tijd geeft.

De EU bundle zelf heeft aan gold (9650 (want portslot) en credits (~7M aan consumables en modifications) een waarde van grofweg ~€45 (a.d.h.v overige bundles).
Dan nog het schip zelf, T7 BB, kijk ik naar de Scharnhost dan ~ €35.

Zit ik aan ~€80 euro.

Blijft ~€20 over voor
-een 12pt cmmdr (kost je grind tijd)
-alternative permanent camo (geen idee wat je hieraan moet hangen)
-custom flag (geen idee wat je hieraan moet hangen)
-5* 50 signals die je (meen ik) niet allemaal verkrijgen door gewoon te spelen
-En je kan direct met de campaign beginnen.
-overslaan van de grind naar de Bismarck of meer credits als je haar al had.

Begrijp me niet verkeerd het is en blijft veel €€ (voor een digitaal iets).
Voornamelijk intressant in mijn ogen
-als je het gold gebruikt voor prem tijd/retraining
-geen credits hebt om de modules + concumables te kopen
-nog niet in de buurt van de bismarck bent
-graag de hood nu hebben wilt
of/en
-graag nu de campaign begint.

Verwijderd

Kan allemaal zijn, maar ons op deze wijze bundels door de strot duwen voor de prijs van enkele gehele computer games voor 1 schip + accessoires, zonder daarbij het schip te willen verkopen voor welwillende en betalende klanten die de campagne willen spelen ermee, riekt naar losgeslagen vrekkigheid. Ik heb al 100'en euro's besteed aan items en premium tijd, mag ik dan een Hood los kopen a.u.b.?

Op Reddit is de shitstorm ook aardig losgebroken hierover, en terecht. WG PR is lik me vestje, en ze moeten m.i. oppassen niet de playerbase nog verder over de zeik te krijgen met hun gedrag.

• Louwke
Mooie post Dion, hoewel ik het er mee eens ben dat ze hem ook los moeten verkopen kun je je inderdaad ook afvragen wat de waarde van de bundle is. Zat zelf ook te denken de Hood te kopen en de combi met de rest maakt het best interessant omdat ik ook weer eens wat doubloons wilde kopen.

Campaign kun je al toch al doen op het moment toch? Alleen wat specifieke dingen extra voor de Hood in dit geval.

• Joe_P
Het is een lastige kwestie. Aan de ene kant is een bedrijf natuurlijk vrij om zelf zijn business model te kiezen (mits ethisch verantwoord), als je het er niet mee eens bent hoef je de bundel niet te kopen. Aan de andere kant is het wel goed om je (trouwe) klanten tevreden te houden en op dat vlak is deze actie minder handig.

Als je puur kijkt naar wat je extra kan krijgen als je de Hood nu al met bundel koopt dan valt het ook wel mee. Het is vooral snellere progressie (tijd = geld) en cosmetische dingen. Niet echt gamebrekend zou ik zeggen. Dat het allemaal riekt naar 'losgeslagen vrekkigheid' is een afweging in hoe ver je vindt dat een bedrijf kan gaan om extra inkomsten te genereren. Ik neem aan dat ze die afweging zelf ook wel hebben gemaakt en er dus voor hebben gekozen dat ze op deze manier meer inkomsten zullen genereren, ondanks het feit dat er wellicht wat van de vocale minderheid op Reddit stopt met (geld besteden aan) het spel.

Verwijderd

Dat valt dus nog te bezien. Ik ben benieuwd welk percentage in bundels worden verkocht en hoeveel losse schepen, en wat ze mogelijk gaan missen aan losse verkoop hierdoor. De speleraantallen zijn nou niet om over naar huis te schrijven, en ik vrees daarom voor korte termijn winstbejag om er nog uit te trekken wat ze kunnen. Dat zou het begin van het eind kunnen inluiden, laten we hopen van niet.

Ze hebben het i.i.g. lekker makkelijk gemaakt voor mij, maandje sabbatical en geen Hood voorlopig. :)

• GLR89
  • Nu online
over de prijs valt te discussiëren, feit blijft dat ik het een belachelijk hoog bedrag vindt die ik er niet aan uit ga geven. Buiten het feit dat er een hoop extra's in het pakket zitten die de prijs wellicht verantwoord maken. ik ga nu gewoon geen 100 ballen kapot slaan! Als het schip los te koop was tijdens de missie had ik het wellicht overwogen, maar op deze manier is het gewoon geld klopperij van WG. En ja dit is hun goed recht als bedrijf, maar het zal mij benieuwen of de fanbase het accepteert, gezien de stortvloed aan boze reacties vermoed ik echter van niet...

vwb de early acces toegang.. waar komt dit vandaan? het enige wat ik weet is dat er in elke missie (zijn er 7) 8 tasks zijn. 7 hiervan zijn met willekeurige schepen te doen en task 8 van elke missie is HMS Hood only. Deze 8e task geeft 5 pins reward bij het behalen van de missie waardoor je sneller door kunt naar de volgende missie om zo het eind doel te behalen. Verder is de prijs voor het behalen van deze task hoger, namelijk een "Large" container ipv een "small". De rewards in de large container zijn groter, namelijk 2x 7(20) camo's/vlaggen ipv 1x 1 (5) uit de small container.

• SpamLame
Ondank de inhoudelijke waarde van de bundel vind het zelf ook veel geld, zeker omdat ik het gold (nu) niet nodig heb en het ook niet voor de credits hoef te doen.
Eenieder moet zelf afwegen of het het waard is, ik denk dat ik het niet ga kopen.
Zolang er nog genoeg verkocht word zal WG zich iig niet aanpassen.

Wbt spelersaantallen vind ik het wel meevallen, alleen bij ASIA zien je een 40% afname in spelers voorzover je de data vertrouwen kan gezien de rare data over de laatste maanden. http://www.vbaddict.net/servers/world-of-warships/

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

SpamLame schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 14:41:
[...]

-alternative permanent camo (geen idee wat je hieraan moet hangen)

Begrijp me niet verkeerd het is en blijft veel €€ (voor een digitaal iets).
Voornamelijk intressant in mijn ogen
-als je het gold gebruikt voor prem tijd/retraining
-geen credits hebt om de modules + concumables te kopen
-nog niet in de buurt van de bismarck bent
-graag de hood nu hebben wilt
of/en
-graag nu de campaign begint.
Cammo kost ingame 5000 aan doubloons voor een permacammo..
Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 14:52:
Kan allemaal zijn, maar ons op deze wijze bundels door de strot duwen voor de prijs van enkele gehele computer games voor 1 schip + accessoires, zonder daarbij het schip te willen verkopen voor welwillende en betalende klanten die de campagne willen spelen ermee, riekt naar losgeslagen vrekkigheid. Ik heb al 100'en euro's besteed aan items en premium tijd, mag ik dan een Hood los kopen a.u.b.?

Op Reddit is de shitstorm ook aardig losgebroken hierover, en terecht. WG PR is lik me vestje, en ze moeten m.i. oppassen niet de playerbase nog verder over de zeik te krijgen met hun gedrag.
De Hood is los te koop welliswaar pas na de campagne maar hij is los te koop zonder zooi... O-)

De bundels worden niet door de strot geduwd, het is wat je zelf wil, de game is nog steeds gratis te spelen en je bent niet verplicht iets aan wg te betalen.
Men maakt gewoon gebruik dat spelers iets willen hebben omdat ze denken dat het gratis is, er word een vraag gecreëerd door het winnen van het ene schip kan men een ander schip verkopen....
Wonderbaarlijk wat mensen over hebben voor iets als het ineens gratis is...zijn handige trucjes van de detailhandel.... O-)

Maar spelers van andere games kopen ook minimaal 1 tot 2 games per jaar waarbij je vaak voor het multiplayergedeelte nog eens een fee moet betalen om überhaupt online te mogen samenspelen.
Hier krijg je voor die prijs een volledig uitgerust schip waarmee je direct op tier 6/7/8 gebalanceerd kan spelen.
Bij andere games zelfs hele dure AAA games begin je op 0,0 en moet je alles zelf verdienen, speel je online dan ben je gelijk de sjaak met je mes of pistool aangezien er al genoeg rondlopen met machineguns en sniperrifles die jou heel snel omleggen....balans is dan ver te zoeken

Servertime kost geld en na een jaar of 2 is een server niet meer bereikbaar als een game welke maar 1x aangeschaft hoeft te worden niks meer oplevert na verloop van tijd..
Niet voor niks dat je voor upgrades moet betalen, kijk maar naar world of warcraft part zoveel zonder de betaalde upgrade kom je niet verder.....
WG geeft je "gratis" nieuwe schepen om te grinden..... ;)

Playerbase over de zeik......laat mij niet lachen, een hoop geschreeuw op fora waar ik al over hoor sinds ik op 20-05-2011 een account heb aangemaakt maar zolang er nog steeds nieuwe spelers joinen zal er nooit echt iets veranderen.....en iedereen heeft altijd wel iets...als het voor de ene goed is dan is het voor een ander weer huilen...

[ Voor 5% gewijzigd door ShockWave op 19-05-2017 16:46 ]

• SpamLame
He een Hood
mine
mine
mine
mine
mine
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Kidaegh8g1wX1TEwhW3T6Dfk/medium.jpg
Nee mine, m'n eerste ook niet in de Bismarck maar KM nonetheless

• PcDealer
Ingame doubloons maar eens aangewend voor 30 dagen Premium. Extra snel missies doen.

Ook 3x Hunt for Bismarck Premium Lootbox gekocht.
Box 1:
• Signal Addition - 20x Dragon
• Camouflage Addition - Hunter
• Collection Item Addition - HMS Sikh, The Hunt for Bismarck Collecion

Box 2:
• Signal Addition - 7x Wyvern
• Camouflage Addition - 7x Hunter
• Collection Item Addition - HMS Zulu, The Hunt for Bismarck Collecion

Box 3:
• Camouflage Addition - 7x Hunter
• Signal Addition - 7x Ourobaros
• Collection Item Addition - Bismarck, The Hunt for Bismarck Collecion

[ Voor 75% gewijzigd door PcDealer op 19-05-2017 21:47 ]

• SpamLame
CV Speler die de Saipan nog willen, nu (20/5 0700CEST) kan dat met 30% korting.
T4/5 50% credit korting en T6-8 30%

Laaste mission stage (3/3) is wat minder want CV hunten

[ Voor 20% gewijzigd door SpamLame op 19-05-2017 23:48 ]

• SpamLame
SpamLame schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 06:54:
Meer mensen last van?
Elke andere game mode dan Random, dan naar Campaigns en gratis russiche "les"
[afbeelding]
Maar een ticket gelogd
It seems that you have, unfortunately, encountered a bug in the game. I have, therefore, forwarded the data to our specialist who will inform our developers in order to have the problem fixed as soon as possible(tm).

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

SpamLame schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 19:59:
He een Hood
mine
mine
mine
mine
mine
[afbeelding]
Nee mine, m'n eerste ook niet in de Bismarck maar KM nonetheless
Ze fikken ook zo heerlijk die dingen net zoals de warspite, heb mij goed vermaakt met de Molotov en een aantal Hoods..... })

• Eve182
Er zitten dit week-end altijd wel heel veel BB's in de queu.

• Louwke
Pff tijd voor een nieuwe campaign...

Maar de Bismarck looks sexy!

[ Voor 30% gewijzigd door Louwke op 21-05-2017 21:37 ]

• GLR89
  • Nu online
Eve182 schreef op zondag 21 mei 2017 @ 19:42:
Er zitten dit week-end altijd wel heel veel BB's in de queu.
haha nogal ja :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7qGXf3OmhVCt3RToqxKIwryP/medium.jpg

offtopic:
iemand heeft "per ongeluk" een zao gekocht met free xp na een super container en wat harde EU's O-)

[ Voor 15% gewijzigd door GLR89 op 22-05-2017 00:35 ]

• GLR89
  • Nu online
GLR89 schreef op zondag 21 mei 2017 @ 23:09:
[...]
offtopic:
iemand heeft "per ongeluk" een zao gekocht met free xp na een super container en wat harde EU's O-)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dFSM1Xr4NfKCL7hBmPko95NN/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/SWOn6qiEPUZS3fRl1aD52Zbp/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lOgnT1U80XUpblssWpQHZmPr/medium.jpg

de liefde is nog een beetje onwennig, maar ik snap wel waarom velen de Zao leuk kunnen vinden :9

• Louwke
Burn all the things!
Beetje mager met de RNG nog op de vuurtjes zo te zien. Meeste potjes zit je vaakt toch wel op 10% van je shells die een vuurtje veroorzaken.

Gisteren nog een Heartbreak loss om mee af te sluiten. Minotaur waar in ik bijna het gevecht omdraaide op het laatst. 1-2 Caps achter en met 4 schepen minder draai ik het om door 4 kills te maken, waarvan 2 Dev strikes op BB's. Cap nog een punt maar wordt net nog dood geschoten door een Yamato omdat mijn smoke afloopt.Totaal 228k damage 1700 bijna 1800 XP op een loss. Maar man man was een intense game, puur door de bewegelijkheid van dat ding een aantal keren kunnen ontsnappen aan de dood en daardoor de BB's kunnen zinken of het lag aan het weekend nivo dat kan ligt beter voor de hand eigenlijk. Wellicht later nog een replay posten.

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:44
Gisteren iemand de finale gezien tussen OMNI vs OdemMortis?. Spannende finale en luister naar commentaar op eind van Flamuu en Izolate:)
https://www.twitch.tv/videos/145999370

• Louwke
Ja gisteren ook zitten kijken. Was best aardig om te zien OMNI voor met 2-0 en OM die er met de win (2-3) vandoor gaat.

Helemaal brilliant het einde Benson over met 100 hitpoints over, laatste salvo's missen allemaal. En waarom, linehugging. Jawel de Benson voer tegen de lijn waardoor de aiming compleet fucked up is. Mechanic is broken, maar gaf wel en hilarisch einde. Want als OMNI die Benson gedood hadden zouden zij gewonnen hebben.

PS ik heb hem toch gekocht... de doubloons wilde ik gaan kopen dus why not Hood. Doubloons wilde ik gebruiken voor de free xp van de Izumo. Dus later vandaag de Yamato!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:44
en niet te vergeten laatste pot een cyclone....

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Zo even een weekendje semi-casual gespeeld... en nu zit ik bijna tegen het eind van missie 3 aan. Dus die Bismarck ga ik wel halen met nog 17 dagen te gaan :P . Wat vinden jullie trouwens van de vlaggen die bij de kisten komen? Zijn IMO best leuk om even een behoorlijk aantal van te sparen, ookal krijg je er maar 1 per kist...

• SpamLame
The Hunt for Bismarck campaign update;
Oopsies: please be aware that for mission #3 in the Hunt for Bismarck campaign, the mission is currently incorrectly rewarding a Secondary Battery Modification 1 which cannot be mounted to any ship. As part of Update 0.6.5.1, next week the reward will be correctly changed to Auxiliary Armaments Modification 1. After the update has been released, players who were rewarded the incorrect upgrade will have it replaced with this one. To avoid any loss in credits, please refrain from selling the Secondary Battery Modification 1 and wait until it is exchanged as part of Update 0.6.5.1. Players who have sold the Secondary Battery Modification 1 will not get it exchanged.

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:16
Even een andere vraag

https://eu.wargaming.net/shop/wows/main/6338/

krijg je daar nou die items voor en als je 24 verschillende hebt krijg je dan wat of moet je 24 keer dezelfde scoren? ik snap er niets meer van

• SpamLame
Wognummer schreef op maandag 22 mei 2017 @ 18:47:
Even een andere vraag

https://eu.wargaming.net/shop/wows/main/6338/

krijg je daar nou die items voor en als je 24 verschillende hebt krijg je dan wat of moet je 24 keer dezelfde scoren? ik snap er niets meer van
Je krijgt 25 keer "one collection item, two unique signal flags, and two unique camouflages".
Gezien het getal 24 denk ik dat je het over de collection items hebt, waarvan er dus 1 in 1 lootbox zit.

If so dan staat in je profiel > collections wat je krijgt als de collectie compleet is. In de patchnotes staat ook wat je kan doen als je dubbele hebt.
tldr, bismarck special camo, 4 dezelfde inruilen voor 1 andere

• Louwke
https://wowreplays.com/Re...a-Minotaur-Sea_of_Fortune

hier nog de upload voor degene die willen, aardig zenuwslopend einde van de game waar ik aardig wat damage doe en met geluk aardig weet te dodgen :)

• SpamLame
Louwke schreef op maandag 22 mei 2017 @ 19:40:
https://wowreplays.com/Re...a-Minotaur-Sea_of_Fortune

hier nog de upload voor degene die willen, aardig zenuwslopend einde van de game waar ik aardig wat damage doe en met geluk aardig weet te dodgen :)
Mooie battle hoor, leuk ook dat je teammates je aanmoedigen.
Alleen jammer dat je dan net de verkeerde kant de smoke uit gaat, YAA MAAA TOOO, fin.

• Louwke
Ja wilde er op gokken dat die nog net uit spotting range was en snel genoeg kon maken dat ik weg kwam. Helaas niet dus, maar goed pot hadden we hoe dan ook verloren als ik het niet gedaan had :)

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:24
Die collection dingen hoef je echt niet te kopen hoor. Ben nu met de laatste missie voor 3 bezig en als ik die haal dan heb ik ook mijn collectie al compleet.

Edit: Bij de missies focus ik me ook op de missies waarbij ik zo snel mogelijk 8/9 sterren kan halen zodat ik naar het volgende niveau kan, de rest komt later wel.

[ Voor 34% gewijzigd door TheBrut3 op 22-05-2017 20:51 ]

• Louwke
Ja zo heb ik het ook gedaan. Nu de laatste tasks aan het doen die ik nog open heb staan. Makkelijkste en snelste manier

• GLR89
  • Nu online
Vanavond 6 tasks gehaald, 12 schiltjes, allen duplicate... moet er nog 7 arghhh

• PcDealer
Na 50 containers eindelijk weer een SC! 1000 Doubloons.

Toen de nog resterende 39 containers opengemaakt:
- 4.500 Free XP
- 250.000 credits

Alle 24 schildjes in bezit. Ben bij Task 4.
505.846 Free XP

[ Voor 23% gewijzigd door PcDealer op 23-05-2017 00:10 ]

• Louwke
Oh echt een shitstorm aan de gang bij Wargaming en de community contributors. Schijnbaar iemand niet heel blij met iets in world of tanks, OP Premium. Maakt daar een filmpje over en wordt uit het CC program geschopt. Shit hits fan etc etc. Nu stopt bijvoorbeeld Jingles ook als CC.

Hoop wel dat hij nog filmpjes blijft maken, vind hem een van de leukste figuren die filmpjes maakt. Beetje de David Attenborough van WoT en WoWs. Minder gescheld en gewoon vermakelijk!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Louwke schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 08:20:
Oh echt een shitstorm aan de gang bij Wargaming en de community contributors. Schijnbaar iemand niet heel blij met iets in world of tanks, OP Premium. Maakt daar een filmpje over en wordt uit het CC program geschopt. Shit hits fan etc etc. Nu stopt bijvoorbeeld Jingles ook als CC.

Hoop wel dat hij nog filmpjes blijft maken, vind hem een van de leukste figuren die filmpjes maakt. Beetje de David Attenborough van WoT en WoWs. Minder gescheld en gewoon vermakelijk!
Heb niet idee dat hij uit het cc programma is geschopt maar meer zelf een keuze heeft gemaakt om zijn youtube account te redden wat toch bread en butter is geworden voor dat soort gasten...

WG wilde een soort van copywright aanklacht bij youtube neerleggen tegen sirfoch, 1tje is niet erg maar krijg je binnen 3 maanden een 2e klacht dan kan je 2 weken niks posten, krijg je vervolgens binnen weer 3 maanden een 3e klacht dan wordt je hele account gewiped.
Dat soort gasten heeft toch wel een leuk inkomen uit dat soort accounts als het niet al hun hoofdinkomen is...
Quickybaby mengt zich ook in de discussie hoewel ik niet duidelijk eruit haal of hij stopt met streamen voor WG zoals mighty jingles wel stopt wat ik begrijp uit bovenstaand filmpje....hij maakt er een mooie cliffhanger van met rode oogjes en al.... ;(

• PcDealer
ShockWave schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 10:41:
[...]

Heb niet idee dat hij uit het cc programma is geschopt maar meer zelf een keuze heeft gemaakt om zijn youtube account te redden wat toch bread en butter is geworden voor dat soort gasten...
Nee, "iemand" was er uitgeschopt en dat was SirFoch. Jingles is zelf gestopt om te voorkomen dat hij weer een Gajin episode krijgt.

• bartgoes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:22
Volgens mij hebben jullie niet goed geluisterd naar Jingles. Na een uitleg en verontschuldiging van een wat hoger persoon van Wargaming is hij NIET uit het cc programma gestapt. Wargaming heeft hier, in wat gebrekkig engels, ook een verklaring voor naar buiten gebracht. Well gaat die misschien wat diversere content posten.

@ShockWave, @Louwke, @PcDealer

[ Voor 5% gewijzigd door bartgoes op 23-05-2017 12:39 ]

• Louwke
Nee hij is wel gestopt met het CC programma, zie Not Mingles with Jingles. Eerste filmpje gaf hij aan de excuses te accepteren van WG-EU wel te verstaan. Vervolgens komt er uit de kant van WG-NA een ander verhaal. Daarop heeft hij besloten te stoppen. Niet vanwege WG-EU maar vanwege WG-NA.
Blijft wel nog filmpjes maken als ik het goed begrijp, maar geen toegang meer tot previews op schepen etc etc. simpel weg omdat hij die toegang dan niet meer heeft.

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:58
Andere streamers hebben op dit filmpje gereageerd. Velen zijn het niet eens met de manier hoe Foch het brengt, (veel fuck en de gun is aids) maar over het algemeen zijn ze het wel eens met het punt dat Foch duidelijk wilde maken. Voorheen was het beleid van WG om premium tanks in ieder geval niet beter te maken dan de reguliere tanks van eenzelfde tier. Het voordeel van credit grinden en crew trainen zou voldoende moeten zijn om ze te kopen/spelen. Echter de laatste 4 aan 5 tanks zijn gewoon beter.
Foch geeft veel om het spel. Hij ziet dan ook deze nieuwe tank met lede ogen aan. Armor is erg goed voor een tier 8 tank. Dus moeten tegenstanders veel vaker met duurdere premium ammo schieten om hem überhaupt te pennen. De penetratie van deze tank zijn gewone ammo is niet erg hoog, maar zijn premium rounds meer dan uitstekend. Kortom, er moet meer premium ammoniak geschoten worden. Om dit te bekostigen moeten mensen vaker een premium account nemen of premium tanks kopen. Foch vindt dus dat het beleid van Wargaming een ongezonde kant uitgaat.

Als je op reddit kijkt zijn er mensen die door dezel ontwikkeling en met name dit "Foch drama" op zoek gaan naar iets anders. Wows is daarbij een vaak genoemd alternatief. Weliswaar ook van Wargaming, maar door een ander team met beter beleid. Er zijn o.a. geen premium rounds of beter dan ingame premium ships. (Op 1 a 2 uitzonderingen na)
De vrees is echter wel wat Wows uiteindelijk "ook" een moneygrab gaat worden als Wargaming het beleid aanpast.

Hoe kijken jullie hier tegenaan?

• TheBrut3
JulesvH schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 13:05:
De vrees is echter wel wat Wows uiteindelijk "ook" een moneygrab gaat worden als Wargaming het beleid aanpast.

Ik vind dit verhaal vooral een WoT ding en niet echt een WoWs ding.
WoWs heeft al geen premium ammo. Premium consumables hebben een gezet voordeel wat je wil of niet wil voor 22.500 credits, daar zit weinig tussenin.

Tussen premium en reguliere schepen vind ik het verschil netjes. Kijk naar Bismarck vs Tirpitz en Scharnhorst vs Gneisenau, dat is een keuze uit AA vs torps en 9 kleine guns vs 6 grote guns.

Tevens is de impact van 1 OP (lees sterkere) boot in WoWs voor mijn gevoel kleiner dan de impact van 1 OP tank in WoT. In WoWs ben je meer RNG afhankelijk en schiet je vaak meer salvo's voor een kill dan in WoT.

Kortom: De moneygrab mogelijkheden zijn er bij WoWs veel minder. Tevens is de playerbase véél kleiner.

• Louwke
https://thedailybounce.ne...n-from-russian-server-16/

◾Version 0.6.6 may see a buff of Hydroacoustic Search for Lo Yang, Yugumo may get Shimakaze’s torpedoes, Nürnberg may get 360 degree rotation of the rear turret, and all German cruisers get a buff on penetration with HE

German Cruiser nu ook HE penetration = caliber/4 ?
Zou een leuke zijn imo van:
203/6 = 33.8mm met IFHE 43mm
203/4 = 50.75mm met IFHE 65mm

Of te wel eindelijk een Cruiser die een fucking Khaba weg zou kunnen schieten met HE's!

• GLR89
  • Nu online

Hoe ik hier tegenaan kijk, WG is en blijft een bedrijf dat geld wil verdienen. Dit is prima, echter beginnen ze steeds vaker een soort van hebberigheid te tonen wat ik persoonlijk een slechte zaak vind.

De huide Hood bundle is hier een prima voorbeeld van:
1) Ze hebben een in mijn ogen zeer leuke missie opgezet die free 2 play is.
2) Hierin hebben ze een uniek aspect gecreëerd (task 8) die alleen met een premium schip (hms Hood) te behalen is, deze task is voor het geheel niet nodig maar bied een soort van bonus. (prima verdien model d:)b )
3) Waar het mis gaat en waar WG dan weer hun gehaaidheid toont is de Hms Hood vervolgens alleen in een absurd dure bundel te verkopen a €100.Het probleem is niet zozeer het geld vragen voor een leuke aanvulling waar ze het volle recht toe hebben want het is hun verdien model, maar het probleem is de manier hoe en hoeveel ze er voor vragen.

Wat bij WoT nu gebeurt is het uitmelken van een product waarvan ze in eerste instantie de belofte hebben gedaan het niet te zullen doen, uitbrengen van unieke premiums die 6 jaar na dato alsnog uitgebracht worden. Tanks uitbrengen die zonder echt geld uit te geven bijna niet te counteren of zelf speelbaar zijn, etc. etc.
Louwke schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 14:07:
https://thedailybounce.ne...n-from-russian-server-16/

Of te wel eindelijk een Cruiser die een fucking Khaba weg zou kunnen schieten met HE's!
dit is een probleem wat WG op alle manier heeft proberen weg te nerfen/buffen het enige wat ze hoeven te doen om de Khaba niet zo belachelijk OP te maken (en ja de kahba is belachelijk OP) is het armor een paar mm terug te brengen, een DD met 50mm armor is absurd. 90% van de schepen schiet met HE op DDs als deze vervolgens nauwelijks schade doen is het in mijn ogen kapot, probleem met AP schieten op de khaba is dat het schilletje weer te dun is om voldoende damage te doen waardoor je overpens krijgt.
Om de Khaba gebalanceerd te krijgen zouden ze imho het armor terug moeten brengen naar 33mm. Snelheid van het schip is prima, de rudder nerf terug zetten zoals hij voor de tijd was en de concealment een kleine nerf geven aangezien het toch geen sneaky schip is maar met een goede build dat wel kan zijn.

[ Voor 27% gewijzigd door GLR89 op 23-05-2017 14:21 ]

• Eve182
Nog eens een echt goeie game gehad. Jammer genoeg wel verloren. De speler met meeste base xp van de tegenstand had maar 6 meer dan ik. Was ook lang geleden dat ik nog een Kraken gehaald had, al was die 5de kill wel spannend.

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/Eve182/FOTO/shot-17.05.23_13.53.52-0402.jpg

Replay: https://wowreplays.com/Replay/37462

Hoe maak ik van die replay een filmpje dat bv op youtube kan?

[ Voor 8% gewijzigd door Eve182 op 23-05-2017 14:25 ]

• SpamLame
TheBrut3 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 13:32:
[...]

Ik vind dit verhaal vooral een WoT ding en niet echt een WoWs ding.
WoWs heeft al geen premium ammo. Premium consumables hebben een gezet voordeel wat je wil of niet wil voor 22.500 credits, daar zit weinig tussenin.
Afhankelijk van de definitie premium camo en de uitwerking daarvan, note ik weet niet hoe het zit in WoT.
Mijn definitie; als je er echt geld voor moet betalen is het premium; dus schepen, account en in WoWs ook camo.
Vanaf T6 is er perma camo te koop voor doubloons = €€s in game (ja je kan doubloons winnen in event/wars/ranked etcetc en ja ik negeer dat hier).
Op verschillende momenten is er camo in de shop te koop geweest = €€s.
De aangeboden camo bied je de mogelijkheid om een signal te vervangen voor een ander, bv reduced post battle repair cost.
....

Kortom: De moneygrab mogelijkheden zijn er bij WoWs veel minder. Tevens is de playerbase véél kleiner.
Ik hoop het maar ben er niet zeker van; Ja andere ontwikkelaar maar NEE wel dezelfde uitgever = WG.
Vanuit een bedrijfsfilosofie snap ik dat er geld verdient moet worden, dus ook aan mij.
En dat is prima, zolang ik er plezier aan beleef vind ik het niet erg om,met mate(n), geld uit te geven.

Mijn bron > YouTube: Not Mingles with Jingles Episode 198
Er is echter een groter probleem aan het licht gekomen (voor YTers).
Zoals Jingles het brengt;

WG heeft iedereen toestemming gegeven, wederom als ik Jingles mag geloven niet de thread opgezocht, gebruik te maken van haar games op YT en daar aan te verdienen.
-Hoe kan je dan een copyright strike claimen?

Dan de reden gegeven voor copyright strike, die heeft niks met copyright te maken.
-Als je dan aanstoot hebt tegen hoe iets geuit is dan zijn er andere wegen te bewandelen.

En als laatste het bericht van WGNA die lijnrecht staat tegenover WGEU.
Als YTer kan je dus ondanks beloftes van WGEU er niet op vertrouwen dat WGNA geen copyright strike zal indienen.
Dat je dan je channel breder wilt maken snap ik prima en vanuit een bedrijffilosofie had dat natuurlijk allang moeten gebeuren, want wedden op 1 paard voor je inkomen.....
Of je daarmee direct uit een program moet stappen, geen idee, maar uit principiele overwegingen snap ik dat ook.

Het is niet zozeer meer de vraag van moneygrab ja/nee, althans vanuit content creator POV.
Met deze laatste acties kan een content creator niet meer vertrouwen op WG (welke afdeling dan ook) dat er geen copyright strike komt omdat WG het niet eens is met hoe een boodschap gebracht wordt.

Moneygrab ja/nee voor de spelers, misschien, maar daar geld wat de gek er voor geeft.
Zodra deze gek te vind er teveel aan te moeten uitgeven om het leuk te vinden is het klaar.

Hij blijft doorgaan, maar zal uiteindelijk minder WG games doen en diverser worden

PHJ heeft een video met daarin een screenshot waar de copyright strike dreigement geuit zou zijn.

Linkom of rechtsom de afdeling PR hoeft niet te vrezen voor banen verlies.

[ Voor 54% gewijzigd door SpamLame op 23-05-2017 16:20 ]

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

GLR89 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 00:01:
Vanavond 6 tasks gehaald, 12 schiltjes, allen duplicate... moet er nog 7 arghhh
12 (duplicate) schildjes is toch gelijk aan 3 schildjes als je ze koopt met duplicates? Of word dat duurder per schildje wat je koopt?

• PcDealer
Case_C schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 14:59:
[...]

12 schildjes is toch gelijk aan 3 schildjes als je ze koopt met duplicates?
Klopt.

• TheBrut3
Deels eens. Al vind ik het niet erg dat het ze losse schip nog niet verkopen, maar een €60,- bundel zou passen.
GLR89 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 14:14:
uitbrengen van unieke premiums die 6 jaar na dato alsnog uitgebracht worden.
Dit is natuurlijk een absolute no-go! Bij de Type hebben ze aangegeven dat deze met events nog terug kan komen, dat is oké. Maar tanks terugbrengen die ze onder zeer speciale voorwaarden hebben gegeven/verkocht is gewoon echt een no-go.
SpamLame schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 14:58:
Afhankelijk van de definitie premium camo en de uitwerking daarvan, note ik weet niet hoe het zit in WoT.
Ik had het over premium ammo, niet camo. Al snap ik dat je dat als WoWs speler zo kan lezen, gezien er geen premium ammo is in WoWs. In WoT kan je voor credits of gold (lees: dubloons) AP ammo kopen die meer penetratie heeft dan de normale ammo. Dat kan je dus als pay2win factor zien, zeker als WG dan ook nog tanks gaat maken waar je bijna wordt gedwongen om met deze ammo op te schieten.

Premium camo in WoWs zie ik niet als OP of pay2win.
Ook niet in WoT. Daar is de camo véél goedkoper maar je krijgt alleen een wat ander uiterlijk, iets betere concealment en verder zijn er geen voordelen aan.

En zoals gezegd vind ik het bij WoWs, vanuit mijn spelers perspectief, allemaal netjes gaan (oké de Hood kan misschien wat netter). Maar het spel is ook veel meer RNG afhankelijk dan WoT, waar 1 schot veel meer impact kan hebben op het spel.

• k995
Oh echt een shitstorm aan de gang bij Wargaming en de community contributors. Schijnbaar iemand niet heel blij met iets in world of tanks, OP Premium. Maakt daar een filmpje over en wordt uit het CC program geschopt. Shit hits fan etc etc.
Ja maar hij zocht het hij maakte een filmpje van 1.5 minuut dat niks anders dan gescheld op wargaming is.

De commentaar van wargaming was dan ook 'kritiek mag maar niet op deze manier'
Nu stopt bijvoorbeeld Jingles ook als CC.
Spijtig alhoewel ik zijn fimpjes de laatste tijd niet vet vond. Enkel het historisch gedeelte is nog leuk soms.

• SpamLame
TheBrut3 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 15:57:

Ik had het over premium ammo, niet camo. Al snap ik dat je dat als WoWs speler zo kan lezen, gezien er geen premium ammo is in WoWs. In WoT kan je voor credits of gold (lees: dubloons) AP ammo kopen die meer penetratie heeft dan de normale ammo. Dat kan je dus als pay2win factor zien, zeker als WG dan ook nog tanks gaat maken waar je bijna wordt gedwongen om met deze ammo op te schieten.

Premium camo in WoWs zie ik niet als OP of pay2win.
Ook niet in WoT. Daar is de camo véél goedkoper maar je krijgt alleen een wat ander uiterlijk, iets betere concealment en verder zijn er geen voordelen aan.

En zoals gezegd vind ik het bij WoWs, vanuit mijn spelers perspectief, allemaal netjes gaan (oké de Hood kan misschien wat netter). Maar het spel is ook veel meer RNG afhankelijk dan WoT, waar 1 schot veel meer impact kan hebben op het spel.
oopsie ik kan niet lezen

• k995
Als je op reddit kijkt zijn er mensen die door dezel ontwikkeling en met name dit "Foch drama" op zoek gaan naar iets anders. Wows is daarbij een vaak genoemd alternatief. Weliswaar ook van Wargaming, maar door een ander team met beter beleid. Er zijn o.a. geen premium rounds of beter dan ingame premium ships. (Op 1 a 2 uitzonderingen na)

Het probleem van de youtube celebs (die imemrs de hetze grotendeels maken) s niet echt om de content maar op de manier waarop WG reageerde. Ze diende een copy right infringment in op het kanaal van die gast. 3 dergelijke en je kanaal en al je gebruikers/inkomen/films word gesloten & gedelete.

Over wows: nee de premium die uitkomen zijn goed maar ik heb nooit de indruk te goed. Ik vind de khaba momenteel compleet OP zelfs met de nerf. En van premiums lijkt de kamikaze de beste en meest OP en die kon je gratis krijgen niet zo lang geleden.
GLR89 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 14:14:
[...]

3) Waar het mis gaat en waar WG dan weer hun gehaaidheid toont is de Hms Hood vervolgens alleen in een absurd dure bundel te verkopen a €100.Het probleem is niet zozeer het geld vragen voor een leuke aanvulling waar ze het volle recht toe hebben want het is hun verdien model, maar het probleem is de manier hoe en hoeveel ze er voor vragen.
Er zit dan wel redelijk veel in die bundel die is het gewoon waard.

De hood zal wel uitkomen zonder bundel binnen enkele weken zie dan ook niet het probleem.

[ Voor 21% gewijzigd door k995 op 23-05-2017 16:15 ]

Pagina: 1 ... 69 ... 129 Laatste