Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11 17:27
k995 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 16:07:
[...]

Ja maar hij zocht het hij maakte een filmpje van 1.5 minuut dat niks anders dan gescheld op wargaming is.

De commentaar van wargaming was dan ook 'kritiek mag maar niet op deze manier'
Kritiek maar niet op die manier prima, alleen past in mijn ogen een copyright strike als maatregel niet, omdat (zoals Jingles meld) een blanket license heeft gegeven ingame content te gebruiken in filmpjes en daar geld aan te verdienen.
Als je dan als bedrijf iets niet zint dan prima maar dan via een andere weg dan een copyright strike.
[...]

Spijtig alhoewel ik zijn fimpjes de laatste tijd niet vet vond. Enkel het historisch gedeelte is nog leuk soms.

• SpamLame
k995 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 16:11:

Er zit dan wel redelijk veel in die bundel die is het gewoon waard.

De hood zal wel uitkomen zonder bundel binnen enkele weken zie dan ook niet het probleem.
Iets van 80€ wat ik zosnel vinden kon in SpamLame in "[MMO] World of Warships"

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
SpamLame schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 16:14:
[...]

Kritiek maar niet op die manier prima, alleen past in mijn ogen een copyright strike als maatregel niet, omdat (zoals Jingles meld) een blanket license heeft gegeven ingame content te gebruiken in filmpjes en daar geld aan te verdienen.
Als je dan als bedrijf iets niet zint dan prima maar dan via een andere weg dan een copyright strike.
Idd daar zijn ze in de fout mee gegaan. En het is dat dat al de streamers/content creators boos maakt en die voeden natuurlijk het vuur.

WG is ook gewoon dom.

EU regio verontschuldigd zich en zegt dat ze nooit meer zullen doen.
ALles kalmeert wat .
NA regio zegt dat als het nog gebeurt ze terug zullen doen via copyright strike.
...
Zal wel iets meer zijn denk niet dat de hood los 35euro za kosten, denk eerder 45-50euro.

De rest van de bundel is zeker nog boven de 50euro waard.

Maar ja zoals gezegd het blijft veel geld voor wat pixels.

[ Voor 21% gewijzigd door k995 op 23-05-2017 16:22 ]

• SpamLame
k995 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 16:17:
[...]

Idd daar zijn ze in de fout mee gegaan. En het is dat dat al de streamers/content creators boos maakt en die voeden natuurlijk het vuur.

WG is ook gewoon dom.

EU regio verontschuldigd zich en zegt dat ze nooit meer zullen doen.
ALles kalmeert wat .
NA regio zegt dat als het nog gebeurt ze terug zullen doen via copyright strike.
...
Klopt het gaat allang niet meer over OP tanks P2W etc, het is de inconsistency van WG en inzet van een middel wat daar niet voor bedoelt is terwijl tegelijkertijd de WG license (aldus jingles) het gebruik van copyright strike niet mogelijk maakt.

• SpamLame
WG drama
Ichase

Notser

PHJ update, dus PHJ is ook gestopt als Community Contributer.

[ Voor 30% gewijzigd door SpamLame op 23-05-2017 16:38 ]

• GLR89
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
k995 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 16:11:

Er zit dan wel redelijk veel in die bundel die is het gewoon waard.

De hood zal wel uitkomen zonder bundel binnen enkele weken zie dan ook niet het probleem.
punt 1 ben ik het met je eens, echter voor puntje 2: er is geen alternatief maar voor het behalen van een deel van de missie heb je wel de Hood nodig uit het pakket van €100, dus wil je nu de missie kunnen halen zul je nu €100 kapot moeten slaan. Of volgende week €65-70, echter pas NA DAT de missie is afgelopen komt de Hood als los schip te koop.

Persoonlijk had ik best graag de Hood willen kopen, hoofdzakelijk vanwege de missie, en als aanvulling een klein beetje uit historisch oogpunt (daarom heb ik de Scharnhorst en Tirpitz ook gekocht) Nu blijkt dat de Hood echter puur als schip gezien een behoorlijke meeehhh is, en ik kan hem niet kopen voor de missie dus is het helaas WG maar je verkoopt er 1 minder aan iemand die hem anders wel gekocht zou hebben. Dat is toch weer €35-40 die ze mis lopen.

Dit is wmb gewoon uitbuiting van een gecreëerde mogelijkheid. Honger creëren en daarna het eten veel te duur aanbieden. :F

• SpamLame
GLR89 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 17:09:
[...]

punt 1 ben ik het met je eens, echter voor puntje 2: er is geen alternatief maar voor het behalen van een deel van de missie heb je wel de Hood nodig uit het pakket van €100, dus wil je nu de missie kunnen halen zul je nu €100 kapot moeten slaan. Of volgende week €65-70, echter pas NA DAT de missie is afgelopen komt de Hood als los schip te koop.
Wat bedoel je met behalen van een deel van de missie.

Om de Campaign uit te spellen (als in de rewards krijgen) heb je de Hood niet nodig, tenzij je echt alle tasks gedaan wilt hebben.

• GLR89
  • Nu online
SpamLame schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 17:16:
[...]

Wat bedoel je met behalen van een deel van de missie.
dit
Om de Campaign uit te spellen (als in de rewards krijgen) heb je de Hood niet nodig, tenzij je echt alle tasks gedaan wilt hebben.

• SpamLame
Ah ok, persoonlijk boeit me dat niet, vziw krijg je niks voor het "met honors" complementeren van de Campaign.

• k995
GLR89 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 17:09:
[...]

Bedoel je die missies met veel sterren? Die geven 1 container. Het is gewoon een manier om sneller naar de bismarck te geraken . Zo een groot verschil is dat nu toch niet?

• GLR89
  • Nu online
k995 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 17:21:
[...]

Bedoel je die missies met veel sterren? Die geven 1 container. Het is gewoon een manier om sneller naar de bismarck te geraken . Zo een groot verschil is dat nu toch niet?
dat maakt toch ook niet uit.

het feit is gewoon dat WG iets creëert en daar vervolgens een eis aan gaat stellen die je met veel geld moet kopen. Dat is inhaligheid in mijn optiek, en dat siert ze niet bepaald.

• SpamLame
GLR89 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 17:24:
[...]

het feit is gewoon dat WG iets creëert en daar vervolgens een eis aan gaat stellen die je met veel geld moet kopen. Dat is inhaligheid in mijn optiek, en dat siert ze niet bepaald.
Misschien dat prijs van de laatste bundel je meer aanstaat, koop je die, kan je alsng "met honors" doen.

• k995
GLR89 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 17:24:
[...]

Tuurlijk wel moch het enkel de hood zijn die je nodig had om de missies uberhaupt te kunnen voltooien was het idd erg geweest. Nu kan het makkelijk zonder ook.
Als dat louter wat sneller is zodner engige andere grote voordelen zie ik het probleem niet in.

Ja kost wat meer tijd maar ik speel voor mijn plezier dus maakt weinig uit.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17
Mijn Public Test ervaringen:
Update 0.6.6 Technical Test Bug Reports
http://forum.worldofwarsh...pid__1831424#entry1831424

Update 0.6.6 Technical Test Feedback

http://forum.worldofwarsh...pid__1831428#entry1831428

Yeeeey, een SC als tweede container!
Spotting Aircraft Modification 1... ik wil schepen of Free XP!

[ Voor 12% gewijzigd door PcDealer op 24-05-2017 03:23 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05:56
Ben er niet trots op maar heb gisteren maar een Yolo actie uitgevoerd om een task te kunnen voltooien. Er zitten een paar tasks bij waar je van denkt hoe hebben ze, ze kunnen verzinnen. Be the first to spot 6 ships as Cruiser. Punt 1 vind maar eens een game waar in je niet te veel DD's hebt. Punt 2 zorg dat je niet kapot geschoten wordt voor dat je er een aantal gespot hebt. Of te wel, Minotaur vol gas in je eentje op een cap af = profit. Eindigde wel spectaculair met een Dev strike op me. Geen damage done maar wel 6 spots en dat voor maar een kost van 2300 credits. Team zal me vervloekt hebben maar we hebben wel gewonnen.

Verder heb je dan nog een 5 torp hits met Cruiser task. Dat gaat de volgende worden vrees ik. Hoewel het me in de Mino al vaker gelukt is. Alleen even wat tactisch opstellen.

Verder veel moeite met win and survive 2 games in a Cruiser. What where they thinking! Steeds als ik dood ga winnen we, heb ik een partij waar ik veel dmg in doe en het overleef verliezen we! Of te wel notice a pattern...

Untappd: Louwke80

• PcDealer
Louwke schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 08:43:
Ben er niet trots op maar heb gisteren maar een Yolo actie uitgevoerd om een task te kunnen voltooien. Er zitten een paar tasks bij waar je van denkt hoe hebben ze, ze kunnen verzinnen. Be the first to spot 6 ships as Cruiser.
Daarom zocht ik de snelste cruiser in mijn arsenaal en dat was de Molotov met 38 knots. Heeft me drie potten gekost.

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:24
Cruiser met turbo en volle bak yolo gas er op.

• GLR89
  • Nu online
Louwke schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 08:43:

Verder heb je dan nog een 5 torp hits met Cruiser task. Dat gaat de volgende worden vrees ik. Hoewel het me in de Mino al vaker gelukt is. Alleen even wat tactisch opstellen.
Hindenburg en dan close range gaan? Zo van de week een dubbele devastating strike gehaald. Leuke knife fight tegen 2 schepen die totaal niet aan het opletten waren wat er achter het eilandje vandaan kwam >:)

• Louwke
GLR89 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:14:
[...]

Hindenburg en dan close range gaan? Zo van de week een dubbele devastating strike gehaald. Leuke knife fight tegen 2 schepen die totaal niet aan het opletten waren wat er achter het eilandje vandaan kwam >:)
Ja zoiets inderdaad. Vrees alleen niet dat ik alles ga overleven. Of wellicht de Molotov, heb ik al vaker german BB's verrast omdat ze dachten mij te torpen alleen was ik ze voor >:)

Verwijderd

Volgend seizoen waarschijnlijk T6 las ik. Leuke tier, en geen radar...

• k995
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:29:
Leuk te zien dat ze dan wel juist enkele T6 premiums aan het releasen zijn.

Echter qua winrate volgens stats zijn de eerste 6 schepen premiums:
Shinonome
Graf spee
Arizona
Anshan
Duca
Mutsu

Pas dan de Gaede/leander/budyonny

En geen radar= iedereen in smoke zonder dat je een counter hebt buiten torps erin jagen.

• k995
Nieuwe weekly mission trouwens en je kan een schip winnen :

Any ship: PvP or PvE: Earn 1k Base XP: get 50k credits
Any T4+ ship: PvP or PvE: Win 5 battles: get 10 IBT-flags
Any T4+ ship: PvP or PvE: deal 100k damage to Russian ships, hit the enemy 400 times with main battery fire: get 5x Damage Control Party II
Any T6+ ship: in a single battle, be Top3 of base XP earned, and deal at least 125k damage: get 1M credits
Any T6+ battleship: in a single battle, be Top2 of base XP earned, win the battle and sink at least 2 battleships: get 1x Secondary Mod II

Final Reward: Mikasa (no info on port slot)

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07:07

Case_C

[Team Carrack]

k995 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:59:
Nieuwe weekly mission trouwens en je kan een schip winnen :

Any ship: PvP or PvE: Earn 1k Base XP: get 50k credits
Any T4+ ship: PvP or PvE: Win 5 battles: get 10 IBT-flags
Any T4+ ship: PvP or PvE: deal 100k damage to Russian ships, hit the enemy 400 times with main battery fire: get 5x Damage Control Party II
Any T6+ ship: in a single battle, be Top3 of base XP earned, and deal at least 125k damage: get 1M credits
Any T6+ battleship: in a single battle, be Top2 of base XP earned, win the battle and sink at least 2 battleships: get 1x Secondary Mod II

Final Reward: Mikasa (no info on port slot)
Leuke missies, die wel goed te doen zijn volgens mij. Behalve die 100k damage to Russian ships lijkt me vervelend... Die zie je toch minder dan USA, JAP of UK.

Vraag me alleen af of die Mikasa nu de moeite waard is.. leuk om te hebben voor seal-clubbing wellicht? Maar het is ook geen Imperator Nikolai I :P .

• Louwke
Voor de Russian schepen kun je ook Coop doen. Ik zie wel iets in een trippel t8 RU cruiser division voor de stage

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-10 20:34
Met de GK knal je vrij makkelijk door die Bismarck missies. Veel damage, secondary hits en kills. _/-\o_

180k damage nodig voor de laatste missie? Geen probleem:
Afbeeldingslocatie: https://yfxqiq-am3pap001.files.1drv.com/y4mLD8XBHYX5Wr1aw0HIuQmAKGXz1NKxWvYtVOsVUBUqLIWvKayQZv-84lV_XRT9t7tM16Szf4ePXL0XkRneGa53Bk9a-tFAhgiW6kRAE-WhnCkq3i5sDRt2kzo0muTy0ZjlYzxNVIpVuTjhzRn-3ESzhZSJDQw6q4a7BUiFwm0vdM4-7NqUcbFm-_pFI-XOSnXpHHSDvuwac-SlGedGL37CA?width=500&height=218&cropmode=none

240k damage nodig? Eitje... :o
Afbeeldingslocatie: https://wvxqiq-am3pap001.files.1drv.com/y4m7p8-VbpFNoJbqKUG6KYU6e-Eby_zei5k-LNG6pB51rceLGSBog82uNtq54mpMQbCDAe1yM43p2Pg13IbZXSPoeM9KNB-1-1_PkvPI6aMqxAFQH697_Jdaho4pTGNYzBmctUgu3qAherNMr7_7yy4SwCYUv-PnDe_JEI69Z1Snn1b2pvpc4fbQieWBCR20g4qbx8KyMhCSp_Qy4McvRkyTw?width=500&height=179&cropmode=none

Er lag een Minotaur te spammen vanachter het eiland bij de C cap op Hotspot. Hydro aan en gaan. >:) En als je dan om het eiland een volle broadside Moskva tegenkomt, pak je die natuurlijk ook even mee. Vervolgens een Amagi en Montana die lekker broadside gingen varen. Uiteindelijk 272k AP damage en 'slechts' 26k secondary damage (vnl. DDs), een nieuw damage record voor mij (alleen net geen 300k...).

Inmiddels heb ik de collectie speldjes compleet en ben ik bij de laatste ronde van de missies aangekomen met nog twee weken te gaan. :P
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:29:
T6 wordt wel leuk denk ik. Veel keuze in schepen die onderling qua sterkte niet heel veel verschillen (wel qua speelstijl). Dat de Shinonome en Graf Spee als premiums op die tier de beste win rate hebben vind ik niet eens zo'n probleem, beide schepen kon je gratis krijgen (itt de OP premiums van T7).

[ Voor 3% gewijzigd door Joe_P op 24-05-2017 13:12 ]

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-10 16:19

ShockWave

Lost it somewhere

Word tijd voor nieuwe barrels zo te zien... :+
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/AsH2dny.jpg

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/9umH7yTO8gLYY/giphy.gif

[ Voor 4% gewijzigd door ShockWave op 24-05-2017 13:52 ]

Star Citizen referralcode

• Joe_P
Barrel life is geen probleem irl:

Approximate Barrel Life: 4,600 rounds

Ammunition stowage per gun: Atlanta (CL-51): 450 rounds

Bron

[edit]
Louwke schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 12:07:
Voor de Russian schepen kun je ook Coop doen. Ik zie wel iets in een trippel t8 RU cruiser division voor de stage
Tnx voor de tip. Voelt wel een beetje raar co-op in m'n Moskva, 156k damage in 4 minuten (Moskva / NO citadels en Alabama geramd).
Afbeeldingslocatie: https://xgo7qa-am3pap001.files.1drv.com/y4mrqVjpMR7cvmd2Of9HpUnpw3n3iukJUPOWROXWn_dSAJu-082dhkvVoKgdlomDEvzh8oqadLXDTn3PsUmRXV5PnUUi9uagWm-ngGl0YtWOZRS_70k_yR0iePzAfoTT8lLjGCCxDJ_pI22v00xzkJGXULfUgnA5QBC3nroqhDszeG7b2xOSOb1NZaXTaORbAjUlx6EB2Xha5UcwwdRHCtoAw?width=216&height=132&cropmode=none

[ Voor 67% gewijzigd door Joe_P op 24-05-2017 15:06 ]

• SpamLame
argh, het moet haast wel (hemelvaart)weekend zijn. Wat een teams

• Louwke
https://worldofwarships.com/en/news/common/pt066/

Leuke punten uit de notes.
* extended divisions tot 7 man per divisions dit geldt alleen voor PVE dus en niet de random.
De he update voor German cruisers dus zoals verwacht de caliber/4 voor de HE penetration. Gaan dus een stuk sterker worden omdat ze dus als standaard meer dan 50mm penetration hebben!

• SpamLame
Post 0.6.5.1 heb ik dat de UI in battle flikkert, dus teamlist/heading/weapons/crosshair heb geen mods.
Ook in de port zijn er issues , gelijk maar een ticket ingeschoten.

• Eve182
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07-08 15:18
Voor de torpedo hits in een cruiser. Een "domme" division bij de tegenstaner kan ook helpen.
Gisteren, ik in een duitse cruiser op Estuary, noordelijk aan de linkse kant gespawned.
Achter één van die 2 eilandjes gaan liggen waartussen een spalle doorgaan is.
Komen 2 vijandelijke BB's aangevaren (lang op voorhand door friendlies gespot, een 2 man division), en die varen recht op dat gat af.
Ik dacht dat ze wel zouden draaien, zoveel geluk zou ik niet hebben, maar ze bleven komen. Op het juiste moment de gas open. 2*4 torpedos schuin in dat gat geknald. 8 torpedo hits, en ik overleefde het zowaar.
:)

• SpamLame
Hunting the Bismarck - III: A Chance to Strike - Extra History

• SpamLame
HOOD - VICE ADMIRAL'S EDITION @ €79.99
Afbeeldingslocatie: https://static-pss-eu.gcdn.co/shop/media/items/cb/a0/cba0bd97406248eca04cc40d6448eee6.png

VII HOOD
1 PORT SLOT
6,350 DOUBLOONS
CUSTOM HOOD FLAG
COMMANDER WITH 9 SKILL POINTS
ACCESS TO HOOD-ONLY HUNT FOR BISMARCK CAMPAIGN TASKS
35×BLUE DRAGON SIGNAL FLAGS (+333% TO COMMANDER XP)
35×WYVERN SIGNAL FLAGS ( +50% CREDITS)
35×RED DRAGON SIGNAL FLAGS (+100% TO XP; +100% TO COMMANDER XP)
35×OUROBOROS SIGNAL FLAGS (+777% TO FREE XP)
35×HYDRA SIGNAL FLAGS (+50% TO XP; +150% TO COMMANDER XP; +250% TO FREE XP)
MAGAZINE MODIFICATION 1 125000
AIMING SYSTEMS MODIFICATION 1 500000
DAMAGE CONTROL SYSTEM MODIFICATION 1 250000
DAMAGE CONTROL SYSTEM MODIFICATION 2 1000000
35×DAMAGE CONTROL PARTY II
35×REPAIR PARTY II
35×DEFENSIVE AA FIRE II

Port slot 300 doubloons
6350 doubloons
105 premium consumable = 1575 doubloons ((105*22500)/1500)
upgrades = 1333 doubloons (2M/1500)
totaal 9558 doubloons @ €34.35

Blijft over €45.64 voor een T7BB + signals + 9pts commander
Conversie credits-2-doubloons (1500/1)

[ Voor 63% gewijzigd door SpamLame op 26-05-2017 10:44 ]

• PcDealer
Ik wacht wel tot 2 juni, dan komt de laatste bundel die recht geeft op de Hood missies. 9 juni alleen schip+slot.

• Louwke
Nog meer updates voor 0.6.6
https://sea-group.org/?p=2884&lang=en

Lo Yang's hydroaccustic search range is increased from 3.48km to 5.43km vs. ships; from 2.52km to 3.75km vs. torpedoes; duration remains unchanged.
Pay to win T8 Destroyer dus, beste Hydro na de Z-52 een buff ok maar dit?!

[ Voor 0% gewijzigd door Louwke op 26-05-2017 15:16 . Reden: verdomde autocorrectie ;) ]

• PcDealer
Louwke schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:37:

Pay too win T8 Destroyer dus, beste Hydro na de Z-52 een buff ok maar dit?!
Tsja, als je betaalt, wil je ook winnen :)

Maarre, de PT is nog niet afgerond, dus het kan zomaar weer veranderen.

[ Voor 13% gewijzigd door PcDealer op 26-05-2017 15:15 ]

• k995
Louwke schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:37:
Nog meer updates voor 0.6.6
https://sea-group.org/?p=2884&lang=en

Lo Yang's hydroaccustic search range is increased from 3.48km to 5.43km vs. ships; from 2.52km to 3.75km vs. torpedoes; duration remains unchanged.
Pay to win T8 Destroyer dus, beste Hydro na de Z-52 een buff ok maar dit?!
Pay 2 win? Zelfs met die is die nog maar een middelmatige dd hoor.

• Louwke
Het is een C-hull Benson, minder guns dan de B hull maar betere AA. Zelfde smoke alleen mindere torps? Maar goed een betere cap contester gaat er niet zijn. Z-23 heeft een mindere concealment, mindere guns en mindere hydro. Dit gaat de DD worden voor competitive game play.
Def Fire, check
Smoke check
Hydro check

• k995
Louwke schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 16:37:
Het is een C-hull Benson, minder guns dan de B hull maar betere AA. Zelfde smoke alleen mindere torps? Maar goed een betere cap contester gaat er niet zijn. Z-23 heeft een mindere concealment, mindere guns en mindere hydro. Dit gaat de DD worden voor competitive game play.
Def Fire, check
Smoke check
Hydro check
Nee torps zijn 2 x 5 alleen doen ze veel minder schade bij de lo yang.

Benson blijft dus met : betere guns, torps, health.

Afhankelijk van hoe het in test doet zullen ze wel wat veranderen ongetwijfeld maar het had een buff nodig want het was een heel zwakke dd geworden dankzij powercreep.

• PcDealer
Meer credit en XP bij conversie met Doubloons dit weekend!
Make sure everything is ship shape this weekend with a Double Experience bonus on your first win of the day, half off Port Slots, and discounts on Experience and Credit conversions. We also have a handy mission this week, offering a free Port Slot for those in need!
https://worldofwarships.eu/en/news/special/a-big-oar-deal/

• Louwke
en een port slot voor 25k baseXP!

• PcDealer
Louwke schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 18:58:
en een port slot voor 25k baseXP!
Altijd mooi meegenomen.

• Louwke
Dus leuk begin van de dag zeg, het is weer weekend:

Weekend

• PcDealer
Gewonnen op Ocean door goede teamplay :) Helaas weinig dmg.

• ShockWave
  • Laatst online: 24-10 16:19

ShockWave

Lost it somewhere

Net een leuke battle gehad met de Molotov, raak aardig gewend aan dat schip door het spelen van de Bismarck missie's en hij heeft zijn naam eer aan gedaan met alle fikkies
Replay
Afbeeldingslocatie: https://replayswows.com/static/replays/1201_251_1495968580.jpg

Star Citizen referralcode

• GLR89
  • Nu online
laatst een nieuw damage record gepakt, zonder het echt in de gaten te hebben (:

altijd leuk

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MuIjR3DUe2gwfE40FVsZWVx5/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/XHTRoLC5LgoB5pASY8GMACkA/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nDamT042E9kGEn0DklUbbTdm/medium.jpg

• k995
Pff moeite met die laatste missie :

Any T6+ battleship: in a single battle, be Top2 of base XP earned, win the battle and sink at least 2 battleships:

Bismarck : 10 tal gevechten 1 keer 2 BB kills maar geen overwinning door debiel team waar de CV will cappen, gedelete word en we verliezen op punten. Voor de rest heel goede matches altijd (2 keer kraken) maar nooit 2 BB's.

Fuso dan maar van stal gehaald en weeral goede wedstrijden (eerste 160k dmg) maar zowat altijd maar 1 BB kill en als het dan toch bijna lukt (BB op 5k health vlak voor mij) werd die ge-team killed door een DD . :(

Iemand al in deze missie geslaagd?

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

k995 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 12:28:

Any T6+ battleship: in a single battle, be Top2 of base XP earned, win the battle and sink at least 2 battleships:

Bismarck : 10 tal gevechten 1 keer 2 BB kills maar geen overwinning door debiel team waar de CV will cappen, gedelete word en we verliezen op punten. Voor de rest heel goede matches altijd (2 keer kraken) maar nooit 2 BB's.

Fuso dan maar van stal gehaald en weeral goede wedstrijden (eerste 160k dmg) maar zowat altijd maar 1 BB kill en als het dan toch bijna lukt (BB op 5k health vlak voor mij) werd die ge-team killed door een DD . :(

Ik word gek van die 125k damage :P , elk potje zit het tegen. Alsmaar tegen de 120k aan... maar de 125 wil gewoon niet lukken momenteel. 1 potje had met de eerste 7 hits/pentraties 0 damage... die RNG slaat echt nergens op. Gaat er bij mij niet in wanneer je een shell in het schip laat exploderen je 0 damage kan doen... Uiteindelijk eindigde ik daar ook rond de 110k damage... if only dat die eerste hits ook meetelden...

Misschien moet ik dat ook maar eens met de Fuso proberen :) , dat gaat toch altijd leuker met die volume of fire.

• SpamLame
Case_C schreef op maandag 29 mei 2017 @ 12:33:
[...]
Gaat er bij mij niet in wanneer je een shell in het schip laat exploderen je 0 damage kan doen...
Dat is wel mogelijk, als het deel van het schip wat je raakte al damage saturated was.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

SpamLame schreef op maandag 29 mei 2017 @ 13:08:
[...]
Dat is wel mogelijk, als het deel van het schip wat je raakte al damage saturated was.
Dat zou op het eind van een match logisch zijn. Maar niet aan het begin op undamaged targets.

• Louwke
@Case_C Wellicht heb je modules geraakt dan doen ze wel damage maar aan de module dit zie je niet terug in je damage numbers. Kan ff duren voor een module als de main turret uitgeschakeld is bijvoorbeeld.

@k995 Ja mij en een paar anderen is het gelukt. Is veel geluk hebben qua kills, in mijn potje had ik er uit eindelijk 3 te pakken. Potjes daarvoor werden ze net voor mijn neus weggeschoten, zelfs wanneer het team vond dat ik de kill voor Kraken en de laatste BB kill nodig voor de missie mocht hebben, komen er toch nog van die gasten die hem toch wegschieten voor je. Ik heb goede ervaringen met de Tirpitz en Scharnhorst in dit geval. Met name de torps kunnen dan erg handig zijn, lekker brawlen en ze wegschieten!

• k995
[...]

Ik word gek van die 125k damage :P , elk potje zit het tegen. Alsmaar tegen de 120k aan... maar de 125 wil gewoon niet lukken momenteel. 1 potje had met de eerste 7 hits/pentraties 0 damage... die RNG slaat echt nergens op. Gaat er bij mij niet in wanneer je een shell in het schip laat exploderen je 0 damage kan doen... Uiteindelijk eindigde ik daar ook rond de 110k damage... if only dat die eerste hits ook meetelden...
eerste match voor dat deel had ik 124 488 dmg. :)
Misschien moet ik dat ook maar eens met de Fuso proberen :) , dat gaat toch altijd leuker met die volume of fire.
Higher tier is die missie wel makkelijker. In een khabarovks haal ik dat geregeld alleen al een yamato afbranden en je hebt 100k dmg.
Louwke schreef op maandag 29 mei 2017 @ 13:22:
@k995 Ja mij en een paar anderen is het gelukt. Is veel geluk hebben qua kills, in mijn potje had ik er uit eindelijk 3 te pakken. Potjes daarvoor werden ze net voor mijn neus weggeschoten, zelfs wanneer het team vond dat ik de kill voor Kraken en de laatste BB kill nodig voor de missie mocht hebben, komen er toch nog van die gasten die hem toch wegschieten voor je. Ik heb goede ervaringen met de Tirpitz en Scharnhorst in dit geval. Met name de torps kunnen dan erg handig zijn, lekker brawlen en ze wegschieten!
Beide heb ik niet, had wel nog even getwijfeld of gneisenau terug te kopen .

[ Voor 29% gewijzigd door k995 op 29-05-2017 13:25 ]

• GLR89
  • Nu online

.......

Jep gisteren met een beetje positive RNG in de G.Kurfürst . 12bb games op rij waarbij iedere keer de bbs voor mn neus weg geschoten werden, waaronder een Yama met 50k hp die full broadside ligt. Ik maak 2 citadels en 4 gewone treffers voor 48k dmg waarna een hele fijne hipper de kill (zou mijn 2e BB zijn die game |:( ) voor mn neus weg gapt. Shit happens maar toen meneer vervolgens begon te nanananana'en in de chat heeft hij 7 reports gekregen
offtopic:
ja ik was behoorlijk salty >:)

Maar gisteren is het me dus zowaar eindelijk gelukt, Mikasa in de pocket. 8)

• SpamLame
@Mikasa Challenge hunters, had hem haar voor de challenge al in mijn port liggen, kan je zeggen scheelt een bak stress.

[ Voor 5% gewijzigd door SpamLame op 29-05-2017 13:56 ]

• GLR89
  • Nu online
SpamLame schreef op maandag 29 mei 2017 @ 13:55:
@Mikasa Challenge hunters, had hem haar voor de challenge al in mijn port liggen, kan je zeggen scheelt een bak stress.
hem verdienen geeft ook een bepaald soort voldoening. En eerlijk gezegd een BB op t2 kan niet heel bijzonder zijn :P maar hij is gratiezzz dus hebben hebben hebben

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

GLR89 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 13:31:
[...]

Jep gisteren met een beetje positive RNG in de G.Kurfürst . 12bb games op rij waarbij iedere keer de bbs voor mn neus weg geschoten werden, waaronder een Yama met 50k hp die full broadside ligt. Ik maak 2 citadels en 4 gewone treffers voor 48k dmg waarna een hele fijne hipper de kill (zou mijn 2e BB zijn die game |:( ) voor mn neus weg gapt. Shit happens maar toen meneer vervolgens begon te nanananana'en in de chat heeft hij 7 reports gekregen
offtopic:
ja ik was behoorlijk salty >:)

Maar gisteren is het me dus zowaar eindelijk gelukt, Mikasa in de pocket. 8)
Och niet meer dan terecht toch >:) , gisteren het ook aan de stok gehad met een Yorck..

Friendly fire doordat hij tegen mij aan lag, en door mij heen dacht te schieten. Nu had dat met AP niet zo'n probleem geweest. Overpenetrations doen niet zoveel, maar HE zette even 2 vuurtjes + 8k damage...

Kan je er een repairkit tegenaan gooien, waarna de vijand je ineens met HE bestookt en nog eens het vuurtje aansteekt. :( . Die Yorck heeft toen ook de rest van mn reports gekregen :+ .

• SpamLame
GLR89 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 15:10:
[...]

hem verdienen geeft ook een bepaald soort voldoening. En eerlijk gezegd een BB op t2 kan niet heel bijzonder zijn :P maar hij is gratiezzz dus hebben hebben hebben
Eensch als ik haar niet had had ik waarschijnlijk meer effort erin gestoken. Ze is leuk voor een secondary built, main guns zijn crap.

• Hiawatta
  • Laatst online: 13-11 13:39
Druk bezig met de missies voor de Bismarck samen met m'n zoon, moet wel goedkomen, nu met nr 6 bezig. Grootste gedeelte doen we met de Gneisenau, wat een heerlijk schip is dat zeg.
Thx voor de invite voor GOT clan btw. mocht er nog plek zijn dan mag Decolonie ook uitgenodigd worden. (m'n zoon)

• Joe_P
[...]
Na wat games met of vervelend MM, of nét geen tweede kill is het me gelukt in de NC. Met full concealment kun je daar echt mensen in verrassen. Eerst een Bismarck die dacht dat hij om kon draaien en dus vol broadside gaf. Daarna een Iowa die niet had gezien dat ik om het hoekje vol gas op 'm af aan het varen was. Na een 'let's kiss' in de chat kwam ik om het hoekje zetten en pakte ik in stijl m'n tweede BB kill. >:)

Het schip zelf is alleen niet echt heel erg boeiend. Net een potje gespeeld, maar hij is zó langzaam en met maar 4 barrels kan je nou ook niet echt uitdelen.

• SpamLame
Hiawatta schreef op maandag 29 mei 2017 @ 17:05:
Druk bezig met de missies voor de Bismarck samen met m'n zoon, moet wel goedkomen, nu met nr 6 bezig. Grootste gedeelte doen we met de Gneisenau, wat een heerlijk schip is dat zeg.
Thx voor de invite voor GOT clan btw. mocht er nog plek zijn dan mag Decolonie ook uitgenodigd worden. (m'n zoon)
Nice vader zoon div neem ik dan aan.

• PcDealer

Ik moet deze ook nog doen. Het lukt maar niet. Ik had wel twee bb killls, maar dan 4de in XP...
[...]

Ik word gek van die 125k damage :P , elk potje zit het tegen.
Makkie in een tier VIII/IX/X bb.
SpamLame schreef op maandag 29 mei 2017 @ 13:55:
Ik heb hem ook, maar wil gewoon alle missies winnen indien mogelijk.

• SpamLame
PcDealer schreef op maandag 29 mei 2017 @ 21:40:

[...]

Ik heb hem ook, maar wil gewoon alle missies winnen indien mogelijk.
Begrijp me niet verkeerd ik ook, maar het hebben van maakt de noodzaak mijn best er voor te doen wel minder = minder stress.

• SpamLame
20 containers verder en weer een SC, deze keer met 1000 doubloons, handig want ik zat zonder na een foutje van mij.

[ Voor 27% gewijzigd door SpamLame op 30-05-2017 07:58 ]

• Louwke
Bestaan die supercontainers nog? Laatste 4 supercontainers van mij: 2x Radar mod en 2x Spotterplane mod...

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

SpamLame schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 07:46:
20 containers verder en weer een SC, deze keer met 1000 doubloons, handig want ik zat zonder na een foutje van mij.
En pak je daarvoor de extra kans op een Supercontainer of gewone containers. Want ik heb er nooit meer 1 gehad sinds ik reguliere pak.

• GLR89
  • Nu online
Louwke schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:04:
Bestaan die supercontainers nog? Laatste 4 supercontainers van mij: 2x Radar mod en 2x Spotterplane mod...
er zitten nog pareltjes tussen, laatst bij stom toeval 2 achter elkaar allebei met 50x free xp.

maar de overige 3 waren (praat ik over de afgelopen 2-3 maanden) inderdaad "crappy" modules,
1x Hydroacoustic Search Modification 1 (+20% hydro tijd)
1x Surveillance Radar Modification 1 (+40% radar tijd)
1x Damage Control Party Modification 1 (+40% damage control tijd)

De hydro is leuk op de Duitse dd's, maar de rest is een aanfluiting aangezien je er nuttigere modules voor moet verwijderen.

• Hiawatta
Ik heb echt al een hele tijd geen supercontainer meer gehad, bijna klaar nu met bismarck missie 6, nog 30K torp damage en dan de eindmissie en zag dat missie 7 ook goed te doen is.
Welke mods zetten jullie op Bismarck, de 20% ruddershift denk ik?

@SpamLame idd vader zoon divisie

• GLR89
  • Nu online
Hiawatta schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 13:34:
Ik heb echt al een hele tijd geen supercontainer meer gehad, bijna klaar nu met bismarck missie 6, nog 30K torp damage en dan de eindmissie en zag dat missie 7 ook goed te doen is.
Welke mods zetten jullie op Bismarck, de 20% ruddershift denk ik?

@SpamLame idd vader zoon divisie
ik zou gaan voor een volle secondary build. Als captain zou ik deze proberen te bouwen en qua upgrades:
slot 1: Main Armaments Modification 1
slot 2: Secondary Battery Modification 2
slot 3:
slot 4: Damage Control System Modification 1
slot 5: Steering Gears Modification 2 of Damage Control System Modification 2
offtopic:
1e heeft mijn persoonlijke voorkeur
slot 6: Target Acquisition System Modification 1
offtopic:
je kunt ook voor de concealment gaan, echter is dat vanwege het (geadviseerde) close range gaan met de bismarck onzin. Het is geen schip om mee te snipen vanwege de matige dispersion. Bovendien hebben je secondary's zo 10,1km range (met vlag zelfs 10,6km) wat close range gaan nog meer beloont >:)

Aanvulling:
met de duitse BBs kies ik er bewust voor om niks aan concealment te doen, ze zijn gewoon het beste op korte afstand (8-14km) door hun goede armor en voldoende hp zijn ze erg tanky, daarbij zijn de guns goed maar niet super sterk, de secondary's daarintegen zijn uitermate goede fire starters waar je nauwelijks iets voor hoeft te doen (klik en forget) op close range zijn torpedo's echter wel een probleem, daarom zorgen dat je manoeuvreerbaar bent, snel kunt sturen en die dingen a.s.a.p. kunt spotten. Hopelijk heb je er wat aan.

[ Voor 18% gewijzigd door GLR89 op 30-05-2017 14:09 ]

• Hiawatta
@GLR89 toppie thanks gaan we doen.
Secondary build had ik al in gedachten en heb een 10pt captain klaarstaan.

• SpamLame
Case_C schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:08:
[...]

En pak je daarvoor de extra kans op een Supercontainer of gewone containers. Want ik heb er nooit meer 1 gehad sinds ik reguliere pak.
Ik pak altijd "try your luck" omdat ik de andere niet meer wil.

• PcDealer
GLR89 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 14:04:
[...]
offtopic:
je kunt ook voor de concealment gaan, echter is dat vanwege het (geadviseerde) close range gaan met de bismarck onzin. Het is geen schip om mee te snipen vanwege de matige dispersion. Bovendien hebben je secondary's zo 10,1km range (met vlag zelfs 10,6km) wat close range gaan nog meer beloont >:)

Aanvulling:
met de duitse BBs kies ik er bewust voor om niks aan concealment te doen, ze zijn gewoon het beste op korte afstand (8-14km) door hun goede armor en voldoende hp zijn ze erg tanky, daarbij zijn de guns goed maar niet super sterk, de secondary's daarintegen zijn uitermate goede fire starters waar je nauwelijks iets voor hoeft te doen (klik en forget) op close range zijn torpedo's echter wel een probleem, daarom zorgen dat je manoeuvreerbaar bent, snel kunt sturen en die dingen a.s.a.p. kunt spotten. Hopelijk heb je er wat aan.
Kan juist wel! Door sneaky opeens op te duiken, vang je minder shells omdat men je later pas ziet. Concealment =/ snipen.

• GLR89
  • Nu online
PcDealer schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 15:15:
[...]

Kan juist wel! Door sneaky opeens op te duiken, vang je minder shells omdat men je later pas ziet. Concealment =/ snipen.
ja alleen door de waardeloze dispersion van de duitse bbs heeft snipen 0,niks geen zin. Concealment werkt op sommige scheepslijnen, maar alleen bij een hele specifieke speelstijl. Er hoeft maar 1 plane in de buurt te zijn of 1 niet gespotte dd en je hebt helemaal geen zak aan een lage detection range.

Secondary's daarentegen werken wel! :*) en de ongelukkige speler die te dichtbij komt merkt dat ook >:)

• PcDealer
GLR89 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 15:20:
[...]

Secondary's daarentegen werken wel! :*) en de ongelukkige speler die te dichtbij komt merkt dat ook >:)
Ik heb de 2ndaries naar 10,6 km op de VIII Tirpitz. Het regent al een week dagelijks Close Quarters Expert :)

• SpamLame
Public Test 0.6.6—Stage 2!

Afbeeldingslocatie: https://worldofwarships-eu.gcdn.co/dcont/fb/image/tmb/8a2e348e-4092-11e7-8ad8-ac162d8bc1e4_1200x.jpg

• Louwke

Mijn gevoel van vanmorgen

• SpamLame
ik las het al in de chat...

• k995
Heb hem :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Fyflxh1gSB2R5zZR1jFOKNGw/full.png

Direct eens uitgeprobeerd en niet slecht als DD jager goed manoeuvreerbaar om torps te ontwijken. Eerst game 3 kills allemaal DD's. De nauwkeurigheid is wel absoluut bagger.

• SpamLame
k995 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:07:
Heb hem :

[afbeelding]

Direct eens uitgeprobeerd en niet slecht als DD jager goed manoeuvreerbaar om torps te ontwijken. Eerst game 3 kills allemaal DD's. De nauwkeurigheid is wel absoluut bagger.
congrats
Mikasa divs incoming

• GLR89
  • Nu online
Yeah, congrats.
heb hem zelf nog niet geprobeerd, maar als hij net zo leuk is als mijn andere favo t2 (V-25) dan gaat het goed komen (:

• PcDealer
Woohoo, na 15 containers weer een SC! Maar wat moet ik met 5 M credits? Nu heb ik er 48.
Wel leuk: 2x 750 Free XP, nu 543.126 staan.

• SpamLame
PcDealer schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 00:58:
Woohoo, na 15 containers weer een SC! Maar wat moet ik met 5 M credits? Nu heb ik er 48.
Wel leuk: 2x 750 Free XP, nu 543.126 staan.
Persoonlijke favoriete schepen terugkopen?

• PcDealer
SpamLame schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 07:26:
[...]

Persoonlijke favoriete schepen terugkopen?
Zou kunnen. Ik heb nog 23 port slots.

• GLR89
  • Nu online
48 mil credits, dat valt nog wel mee. Koop eens een tier 9 of 10 schip met alle upgrades en meer dan de helft daarvan is alweer verdampt.
@PcDealer waarom spaar je zo belachelijk veel free xp? puur voor de Missouri?? Als je nu al vind dat je te veel credits ga je er dan helemaal te veel hebben aangezien het nogal een credit farm is :+

offtopic:
Missouri schuif ik op de zeer lange baan. Vind de Iowa al een groot drama, haar zuster zal mij dus zeker niet kunnen plezieren. Persoonlijk zou ik al die bergen FXP lekker besteden aan andere scheeps lijnen die ik wel de moeite waard vind. RU dds of de Germans, maar dat ben ik :P

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:48
PcDealer schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 00:58:
Ik kreeg gisteren een supercontainer met 20 camoflages. ;(

• PcDealer
GLR89 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 09:31:
48 mil credits, dat valt nog wel mee. Koop eens een tier 9 of 10 schip met alle upgrades en meer dan de helft daarvan is alweer verdampt.
@PcDealer waarom spaar je zo belachelijk veel free xp? puur voor de Missouri??
Weet je toch schat :+

• SpamLame
Nieuwe Mission Battle of Midway 20 battle hardend camo

st1 win a battle coop random 50K credits
st2 set 10 fires coop random 10 juliet charlie
st3 kill 20 planes + 50K dmg to CVs 5 def fire 2 + 15 sierra mike
st4 in 1 random battle be in top 3 & cause 30K dmg with fire 1M credits
st5 win 1 random battle be in top 3 & kill 20 planes spotting aircraft mod.1

Dus CV's van stal add fighter setup en div met AA cruisers ;)

[ Voor 8% gewijzigd door SpamLame op 31-05-2017 18:16 ]

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
GLR89 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 09:31:
@PcDealer waarom spaar je zo belachelijk veel free xp? puur voor de Missouri?? Als je nu al vind dat je te veel credits ga je er dan helemaal te veel hebben aangezien het nogal een credit farm is :+

offtopic:
Missouri schuif ik op de zeer lange baan. Vind de Iowa al een groot drama, haar zuster zal mij dus zeker niet kunnen plezieren. Persoonlijk zou ik al die bergen FXP lekker besteden aan andere scheeps lijnen die ik wel de moeite waard vind. RU dds of de Germans, maar dat ben ik :P
Ik heb nog 50 miljoen credits en 20 schepen met bordje te koop, indien nodig. :9

Verder heb ik Missouri al en nu weer 420k free xp. Misschien wat lage tier Fransen of Duitse destroyers skippen? De rest heb ik eigenlijk al... :o

• Louwke
SpamLame schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 18:15:
Nieuwe Mission Battle of Midway 20 battle hardend camo

st1 win a battle coop random 50K credits
st2 set 10 fires coop random 10 juliet charlie
st3 kill 20 planes + 50K dmg to CVs 5 def fire 2 + 15 sierra mike
st4 in 1 random battle be in top 3 & cause 30K dmg with fire 1M credits
st5 win 1 random battle be in top 3 & kill 20 planes spotting aircraft mod.1

Dus CV's van stal add fighter setup en div met AA cruisers ;)
Of strike CV en ga Coop met een aa cruiser.

• GLR89
  • Nu online
Fest schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 18:21:
[...]

Ik heb nog 50 miljoen credits en 20 schepen met bordje te koop, indien nodig. :9

Verder heb ik Missouri al en nu weer 420k free xp. Misschien wat lage tier Fransen of Duitse destroyers skippen? De rest heb ik eigenlijk al... :o
kan de duitse dds aanbevelen. Vanaf de t7 worden ze erg leuk! de Z-46 en Z-52 zijn echt heerlijk. Kruising tussen de Khabarovsk en Gearing met belachelijke Hydro die 5,9km range heeft, tel daarbij op een concealment van 6,1 km (specced) en je lacht je soms de ballen uit de broek. :D

Zelf nu de grind op de IJN BB's gestart (Amagi inmiddels)

verder eigenlijk het meeste ook wel in de pocket, alleen de Franse cruisers nog niet aangeraakt en de USN cruisers nog afronden (zit bij de pepsi)
verder nog de Montana, Shimakaze en Grozovoi en dan is het lijstje compleet :9

• PcDealer
Ik wil de Baltimore eliten, doorgrinden met de UK cruisers en verder met Nagato.

• SpamLame
https://worldofwarships.eu/en/news/common/suns-out-guns-out/

Hood
Kaga
Enterprise (Nee niet uit StarTrek)
De Grasse
Makarov
Gallant

[ Voor 9% gewijzigd door SpamLame op 01-06-2017 00:40 ]

• GLR89
  • Nu online
1tje uit de oude doos:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7qGXf3OmhVCt3RToqxKIwryP/medium.jpg

bismarck missie, WD WG O-)

• SpamLame
Extra Credits Tirpits Bundle €49.99.
Voor +€5 (vergeleken met alleen het schip) krijg je + 30 dagen prem account + 2500 doubloons + 25 × Victory Salut Camo.
Geen slechte deal als je haar nog niet had maar wel wilt.

[ Voor 12% gewijzigd door SpamLame op 01-06-2017 10:17 ]

• PresidentSkroob
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 05-10 15:17
GLR89 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 18:53:
[...]

kan de duitse dds aanbevelen. Vanaf de t7 worden ze erg leuk! de Z-46 en Z-52 zijn echt heerlijk. Kruising tussen de Khabarovsk en Gearing met belachelijke Hydro die 5,9km range heeft, tel daarbij op een concealment van 6,1 km (specced) en je lacht je soms de ballen uit de broek. :D

Zelf nu de grind op de IJN BB's gestart (Amagi inmiddels)

verder eigenlijk het meeste ook wel in de pocket, alleen de Franse cruisers nog niet aangeraakt en de USN cruisers nog afronden (zit bij de pepsi)
verder nog de Montana, Shimakaze en Grozovoi en dan is het lijstje compleet :9
Ik ben zo blij dat je dit zegt... Ik heb nu de Leberecht Maass en dat speelt op zich wel leuk, maar is het niet helemaal... toch maar wat meer mee spelen dan om snel tot T7 te raken.

• PresidentSkroob
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 05-10 15:17
Franse kruisers zijn wat mij betreft een aanrader... Emile Bertin is een heerlijk trollship... snel en lekker wendbaar... goed kanon, glazen broadside...

• SpamLame
PresidentSkroob schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:47:
Franse kruisers zijn wat mij betreft een aanrader... Emile Bertin is een heerlijk trollship... snel en lekker wendbaar... goed kanon, glazen broadside...
Heb zo'n zelfde idee over Emile B., moet haar wat vaker spelen alleen.

• Louwke
Glazen roer ook. Ondanks de mods elk salvo achterop is je roer naar de klote. Blijft zo tot aan de Saint Louis. Henri V schijnt beter te zijn daarin.
Verder erg leuke flankers en firestarters

• SpamLame
Hunting the Bismarck - IV: Sink the Bismarck - Extra History

[ Voor 46% gewijzigd door SpamLame op 01-06-2017 20:21 ]

• PcDealer
Elke keer als ik de filmpjes zie, wordt me duidelijk wat voor extreme omstandigheden oorlog met zich meebrengt.

En nu terug naar onze kinderachtige klachten over de Premium Shop en met name de vlaggen:
https://worldofwarships.e...mshop/see-it-does-change/

[ Voor 41% gewijzigd door PcDealer op 02-06-2017 00:07 ]

Pagina: 1 ... 70 ... 129 Laatste