Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• GLR89
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08:40
PcDealer schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 23:07:
Elke keer als ik de filmpjes zie, wordt me duidelijk wat voor extreme omstandigheden oorlog met zich meebrengt.
Its not all a game (:

Communicatie en overzicht. 2 dingen die je moet zien te krijgen in totale chaos. Online al lastig, in het echie (waarbij mensen echte dingen overkomen) nog moeilijker.

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11 17:27

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17
Vierde container is een SC!
10 M credits. Nu 60 staan.

[ Voor 6% gewijzigd door PcDealer op 02-06-2017 15:01 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18:45
GLR89 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 18:15:
[...]

Ohh twijfel twijfel. Lijkt me wel een leuke premium, helaas alweer een op t7
OP volgens Littlewhitemouse schijnt lastig te spelen te zijn maar tegen een mindere carrier erg goed. Torpedobombers zijn erg sterk

Untappd: Louwke80

Verwijderd

Niet weer een premium carrier FFS :(
Er is al een belachelijk overpowerede Saipan in het spel, genoeg :(

• Louwke
Weer een carrier? Is pas de tweede die in game is.Al met al valt het allemaal wel mee. Met de Saipan heb ik nooit problemen wat cruiser etc betreft.

• PcDealer
Ik kon met de Kaga goed single schepen killen.

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:59

Case_C

[Team Carrack]

Zo op deze manier is de 9e task van de laatste missie vlot gedaan :D . Weer een nieuw damage record ook gelijk :) .
Afbeeldingslocatie: https://images.discordapp.net/.eJwVzMENwyAMAMBdGADbmFKSbRBBBCkEhN1Xld2r3gD3NZ91md2cqlN2gKNJHuuwomOlWmwdo14lzSY2jw5JNeWzl1sFiMPmmBCjDz5ugRDYIeOLiKNDz8j8htb_zbyreX67zSGu.kciEA49DdUNailo08NPB6eiD9wY?width=2001&height=838

• PcDealer
Ik heb net alle tasks behalve Hood binnen.

• SpamLame
Helaasch kan ik dit weekend geen voortgang maken met de campaign. Weg naar Liverpool.hopelijk kan ik maandag nog een eind komen

• GLR89
Verwijderd schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 22:10:
Niet weer een premium carrier FFS :(
Er is al een belachelijk overpowerede Saipan in het spel, genoeg :(
De kaga heeft t6 planes en is een t7 de kans dat je planes door AA veel schade oplopen is dus aanzienlijk. En de "weer een premium carrier"? Er is maar 1 premium CV voor de USN notabane, deze 2e voor de IJN is erg welkom als captain retrainer!
PcDealer schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 22:57:
Ik kon met de Kaga goed single schepen killen.
Dat is iets wat je met elke carrier goed kunt :P nogal een open deur :+
SpamLame schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 08:39:
Helaasch kan ik dit weekend geen voortgang maken met de campaign. Weg naar Liverpool.hopelijk kan ik maandag nog een eind komen
Veel plezier en een fijne verjaardag. *O*

• GLR89
offtopic:
oeps dubbel

[ Voor 93% gewijzigd door GLR89 op 03-06-2017 10:26 ]

• PcDealer
GLR89 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 10:24:
[...]

Dat is iets wat je met elke carrier goed kunt :P nogal een open deur :+
Misschien met een normale IJN, niet met een USN (behalve Enterprise) aangezien de Jappanners wel 2 squads torpbombers hebben.

• GLR89
PcDealer schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 10:29:
[...]

Misschien met een normale IJN, niet met een USN (behalve Enterprise) aangezien de Jappanners wel 2 squads torpbombers hebben.
Juist wel met USN, eerst 1 bomber strike, fire lekker laten repairen, ff wachten en dan de 2e strike zelfde verhaal (permanent fire dmg) heb je dan nog torps, flooding. Ideaal

• PcDealer
GLR89 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 10:31:
[...]

Juist wel met USN, eerst 1 bomber strike, fire lekker laten repairen, ff wachten en dan de 2e strike zelfde verhaal (permanent fire dmg) heb je dan nog torps, flooding. Ideaal
Ik bedoelde in een single strike, maar dat heb ik niet goed verwoord :+

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Een clangenoot van ander spel heeft me gedwongen WoW te installeren, en ik ben het nu wat aan het spelen. Wel beetje verslavend, al duurt elk potje weer tijd voor het op gang komt (ik begrijp de reden erachter hoor, maar op mijn niveau is het toch vooral wachten tot je binnen bereik van tegenstanders komt).

Nu de vraag: Ik speel nu voornamelijk US destroyers. Hoe zorg je dat je binnen torpedo bereik komt van vijandelijk battleship zonder uit het water geblazen te worden? Even ervan uitgaande dat die gewoon zijn superieure bereik gebruikt en niet lief naast een eiland gaat liggen maar in open water. Ik zorg er al voor dat ik aan het begin van het potje niet direct aanval zonder dat mijn tragere teamgenoten mee kunnen helpen. Maar alsnog is meestal het resultaat dat ik gedetecteerd wordt, en wat ik ook aan zigzag koersen doe, binnen paar treffers van cruisers / battleships ben ik verleden tijd.

Ik heb uiteraard wat basis guides gezien enzo, maar ik heb het gevoel dat ik gewoon iets fout doe of over het hoofd zie. Smoke is leuk als je terug wil trekken, maar daarmee kom je ook nooit in torpedo range lijkt mij.

• PcDealer
Concealment, of langere range torps, ambush of smoke. Vanaf de Mahan is de concealment voldoende om ongezien te roepen (met tweede optie torps).

[ Voor 54% gewijzigd door PcDealer op 03-06-2017 12:08 ]

• Sissors
  • Niet online
Twee van die drie lijken mij weinig te doen als dat slagschip maar slim genoeg is niet te denken dat hij een destroyer is, en gewoon ergens op redelijke afstand in open water ligt. En langere range torps zou betekenen zover ik het begrijp dat ik naar Japanse destroyers moet switchen. Dat kan natuurlijk, maar VS destroyers moeten toch ook werken neem ik aan.

Edit: Ah Mahan ben ik nog een eindje van verwijderd :).

[ Voor 7% gewijzigd door Sissors op 03-06-2017 12:31 ]

• PcDealer
Na slechts 4 containers weer een SC! Hydroacoustic Search Modification 1.

• SpamLame
GLR89 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 10:24:

[...]

Veel plezier en een fijne verjaardag. *O*
Tx * 2

• Louwke
PcDealer schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 13:12:
Na slechts 4 containers weer een SC! Hydroacoustic Search Modification 1.
Oh maar die is niet verkeerd. Vasthouden voor de German DD.

Oh en Russian BV in de pocket, Moskva tijd. Wat een heerlijke guns op dat ding zeg.

@SpamLame gefeliciteerd!

[ Voor 4% gewijzigd door Louwke op 03-06-2017 14:51 ]

• Hiawatta
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-11 13:39
Jeuj, Bismarck in de pocket, mooie camos zijn dat die erbij komen.

• SpamLame
Tx, een submarine gekregen ;)

• auroortje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-11 16:21
Wil ff snel @SpamLame feliciteren. Geniet ervan kerel *O*

• wheresmymaxsuit
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-06-2019
Het gaat weer lekker: eindelijk lang weekend, denk je lekker WoWS te spelen, + premium gehaald voor het Bismark event. Is mijn complete torpedo aim indicator verdwenen. Het groene gebied waarmee je aangeeft waar je aimt + de grijze indicator.
Heb al mods uitgeschakeld, mods opnieuw geinstalleerd. Schone WoWs installatie, maar het probleem is er nog steeds :-( Enige ideeën wat ik nog kan doen behalve ticket aanmaken? Die adviseren meestal ook alleen maar om mods uit te schakelen en een WGcheckreport te maken.

Torpedo aim indicator verdwenen.

• SpamLame
auroortje schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 19:14:
Wil ff snel @SpamLame feliciteren. Geniet ervan kerel *O*
Gaat lukken tx

• PcDealer
wheresmymaxsuit schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 19:23:
Enige ideeën wat ik nog kan doen behalve ticket aanmaken?
Zonder mods spelen (als je dat al niet deed, maar niet geheel uitgesloten)?

• Louwke
SpamLame schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 18:04:
[...]

Tx, een submarine gekregen ;)
Een submarine?

• SpamLame
Yup hint:liverpool

• SpamLame
Ja als bouwpakket

• PcDealer
Ik dacht zoiets: Wikipedia: Yellow Submarine (nummer) / Wikipedia: Yellow Submarine (album)

[ Voor 16% gewijzigd door PcDealer op 04-06-2017 00:28 ]

• GLR89
U-534?

Vet.... _/-\o_

wat anders:
ik was altijd overtuigd van het feit dat WoWs CPU heavy was. Wat me de laatste tijd op valt is dat de GPU echt belachelijk warm wordt en maximale load draait (ook in port) Het straal kacheltje naast mijn benen blaast op gpu hoogte een luchtstroom van 80*C uit waar dit vroeger ~50 was, qua cpu lijkt er niet veel veranderd te zijn (4 cores belast op ~65-70%). heeft WG qua drivers iets veranderd? is mij niet bekend maar gezien de merkbare verschillen zou ik het haast gaan denken.
offtopic:
specs: Intel core i5 6600k op 4,4Ghz, GTX780 op fab overklock (954MHz) en 16GB geheugen die ook een flinke load voor de kiezen krijgen (14GB load @ 2,133MHz)

[ Voor 70% gewijzigd door GLR89 op 04-06-2017 02:43 ]

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:42
GLR89 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 00:39:
wat anders:
ik was altijd overtuigd van het feit dat WoWs CPU heavy was. Wat me de laatste tijd op valt is dat de GPU echt belachelijk warm wordt en maximale load draait (ook in port) Het straal kacheltje naast mijn benen blaast op gpu hoogte een luchtstroom van 80*C uit waar dit vroeger ~50 was, qua cpu lijkt er niet veel veranderd te zijn (4 cores belast op ~65-70%). heeft WG qua drivers iets veranderd? is mij niet bekend maar gezien de merkbare verschillen zou ik het haast gaan denken.
offtopic:
specs: Intel core i5 6600k op 4,4Ghz, GTX780 op fab overklock (954MHz) en 16GB geheugen die ook een flinke load voor de kiezen krijgen (14GB load @ 2,133MHz)
Ik merk de laatste tijd dat mijn GTX770 het ook véél moeilijker heeft met WoWs, de fps zijn ook ineens omlaag gedoken. Tijd voor nieuw spul.

• PcDealer
* PcDealer kijkt naar zijn GT 730...

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-10 16:19

ShockWave

Lost it somewhere

GLR89 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 00:39:
wat anders:
offtopic:
Al driverupdate gedaan voor je Graka?
Mijn R9 380 komt niet boven de 65 graden uit...

Star Citizen referralcode

• SpamLame
Technisch niet Liverpool,bouwpakket misschien, maar nee die is "iets " te groot

• GLR89
Dit zijn mijn zao games, ik mag echt niet winnen omdat mijn team uit dropjes bestaat.

Zo ontzettend motiverend om de Zao van stal te trekken :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/hq2TVmDvUlcPmDJvp4gaiDAR/medium.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Z5OtBOOxnBbQaxk0iDGHKpcb/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/RNcfCz4nS0BgqoBDudwDjBUE/medium.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/CetPEdME4tebcTOVqfyrUhoG/medium.jpg

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-11 22:51
Sissors schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:17:
Twee van die drie lijken mij weinig te doen als dat slagschip maar slim genoeg is niet te denken dat hij een destroyer is, en gewoon ergens op redelijke afstand in open water ligt. En langere range torps zou betekenen zover ik het begrijp dat ik naar Japanse destroyers moet switchen. Dat kan natuurlijk, maar VS destroyers moeten toch ook werken neem ik aan.

Edit: Ah Mahan ben ik nog een eindje van verwijderd :).
De USS DD's zijn meer gunboot dan torp boot. Als je puur torpboot wil moet je inderdaad switchen naar IJN dd's. Wil je puur gunboat dan RU, Beetje hybrid zoals de US dd's ook de GER dd's.

• Louwke
Even een opsomming van speelstijlen van DD's uit mijn ervaringen dan.

IJN lijn, afwachten afwachten en wachten wanneer je toe kan slaan met je torps. Kunt wellicht proberen er mee te cappen aangezien de concealment goed is. Echter kom je tegenstanders tegen, dump torps en wegwezen. Of je moet een Akizuki hebben.

GER lijn, echte cap contester. Kun je goed aggressief mee spelen, cap in en wanneer je gespot wordt zoek de DD's op. Meeste smoken meteen op en dan zoek ze maar op met je Hydro en wel Profit. Torps zijn minder echter de reload kan extreem laag zijn! Elke 60s een 10 torps is ook iets om rekening mee te houden. Echter min puntje de korte Smoke... lang genoeg om een DD te vermoorden trouwens :)

US lijn, concealment is goed guns zijn goed echter de range is minder. Erg goed om ook een cap mee te contesten aangezien niemand je outgunnend onder de 8km. Mits je niet een GER DD tegenkomt die je smoke rushed of zelf met zijn Hydro in de smoke ligt en je zo spot. Jou smoke duurt lang, perfect om je team mee te helpen dus doe dat ook op zijn tijd. De Gearing en Fletcher torps vallen imo onder de beste uit de game, zekder de Gearing met Torpedo Accelartion.

RU lijn, pure gunboats torps zijn optioneel! Khaba lijn is echt vuren vuren vuren, smoke heb je niet nodig aangezien je range groot zat is en een heal hebt. Grozovoi is weer anders, ook een gunboat maar hier heb je de smoke juist wel weer nodig. Guns hebben goede shell arcs, heb je nodig aangezien je net wat mer afstand wil houden in dit ding. Nee cappen zal niet snel gaan met deze schepen of je moet een lege cap vinden zonder een van bovenstaande andere DD's!

• Sissors
  • Niet online
Momenteel speel ik meer support met mijn Amerikaanse destroyer (oftewel smoke leggen, scouten), en als ik redelijk zeker ben dat ze niet terug gaan schieten open ik het vuur met mijn wapens, en natuurlijk als ik een optie zie ga ik voor de torpedo's, maar ik probeer niet kosten wat het kost die early on te gebruiken. Ik weet niet of ik nu weer misschien wat te passief speel dan.

Maar mijn grote vraag blijft: Hebben je guns veel nut? Natuurlijk schiet ik op vijandelijke destroyers als ik niet verwacht dan direct door team van tegenstanders weg te worden geblazen. En ook als er maar een paar schepen vechten en ik zie dat de wapens van dat battleship niet mijn kant op staan, dan schiet ik ook wel. Dat beetje fire damage en misschien wat incapitations zijn wel leuk, maar ik vraag me wel af of het echt zoden aan de dijk zet. Vooral vanwege mijn angst als ik vaker het vuur open en daardoor gedetecteerd wordt, dat er maar één cruiser of battleship hoeft te zijn die toevallig zijn guns redelijk mijn richting op heeft en besluit een salvo te lossen, en ondanks dat ik moeilijk te raken hoor te zijn*, toch een goede kans is dat dat mijn einde is. En dat voor een paar duizend schade misschien tegen een slagschip with 50k+ HP heeft.

* Ik probeer meestal tegenwoordig haaks op tegenstander te varen (dus dat ik mijn broadside kan gebruiken), maar ook iets naar of van de tegenstander af, zodat hij niet alleen hoeft te bedenken hoeveel hij voor me moet schieten, maar ook hoeveel dichterbij/verderweg. En natuurlijk wat slalommen. Maar dat is voor mij iig niet bepaald garantie dat ze je niet alsnog flink raken.

Qua schieten kan ik natuurlijk lekker vanuit mijn eigen smoke schieten, en soms doe ik dat ook wel, maar meestal lijkt het mij zinvoller om smoke voor je teamgenoten te leggen, en als het nodig is dan voor ze te spotten vanaf de andere kant van de smoke.

• auroortje

• bartgoes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:23
@Sissors Het is natuurlijk voornamelijk oefenen in dit spel. Persoonlijk zie ik dat ik nu wel stukken beter ga dan voorheen. Uiteraard kan het hierbij helpen om af en toe een keer naar de pro's te kijken.

Wat voornamelijk belangrijk is in een DD maar in elk schip is Situational Awareness. Oftewel als je schiet ben je dan detected? of lig je achter een eiland. En wie kan er terug schieten op je?

Op low Tier moet je extreem veel gebruik maken van eilanden in Amerikaanse DD's.
Probeer ook division te spelen, altijd fijn als je een cruiser achter je hebt die je support kan leveren.

Zit je trouwens al in de clan? Anders even kijken of je kan worden toegevoegd is makkelijker om een div te vinden dan.

Toch @Louwke Belfast & Mahan combo, lovely!

• Sissors
  • Niet online
Zit ik nog niet, zal er eens naar kijken.

Overigens voor de zekerheid dat het niet verkeerd overkomt: Ik ben niet aan het klagen dat iets niet eerlijk zou zijn, maar het zijn vragen om advies. En als ik Google naar hoe andere het doen, dan kom ik veel uit op forum van WoW met mensen die klagen dat het allemaal oneerlijk is :P.

Maar bijvoorbeeld ik kan wel vanachter een eiland gaan lopen schieten, maar had ik dan niet beter een cruiser of battleship kunnen kiezen?

Bij andere spellen die ik speel is mijn situational awareness één van mijn sterkere punten, hier kost dat nog wat meer ervaring idd :). En niet alleen de (beetje) subtielere punten doe je noemt, maar ook simpelweg niet frontaal in een eiland varen. Dat is niet goed voor je gezondheid in een DD.

• Eve182
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07-08 15:18
Soms wel handig frontaal op een eiland varen als je snel in je achteruit wil. :-)
Op dat punt vind ik dat je misschien dmg zou mogen krijgen als je je schip op een eiland vaart.

• Gaat niet door
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:17
Eve182 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 18:49:
Soms wel handig frontaal op een eiland varen als je snel in je achteruit wil. :-)
Op dat punt vind ik dat je misschien dmg zou mogen krijgen als je je schip op een eiland vaart.
Sowieso zou je dmg moeten krijgen als je op een eiland vaart :)

• PcDealer
Dikke update incoming:
https://worldofwarships.e...es/from-russia-with-love/
Ships

The following ships have been added to the game client for testing by developers, supertesters, and contributors:

Admiral Makarov – U.S.S.R. Tier VI cruiser
Gallant – British Tier VI destroyer
Enterprise – U.S. Tier VIII aircraft carrier

Added High School Fleet collaboration ships to the game client:

HSF Harekaze
HSF Graf Spee
Game Logic Improvement

The full salvo of torpedoes will be always fired, even if the ship is destroyed the moment of the torpedo launch.
AA defence priority will not be reset even if the target squadron flies out of the spotting range.
The option "disabling automatic switching between the main turrets" will also disable automatic switching for torpedo tubes.
In response to numerous requests from our players, we increased the daily limit for compliments and reports. Now, once a player has achieved a certain Karma level, their daily limit will also increase:
Karma Level Limit on reports and compliments
0 - 19 7 reports and 7 compliments
20 - 49 8 reports and 8 compliments
50 - 79 9 reports and 9 compliments
80 - 109 10 reports and 10 compliments
>110 11 reports and 11 compliments

Once the update goes live, a respective limit of reports and compliments will be assigned to players depending on their Karma level.

We added one more report option – "Interferes with my game". The "Bot" report is gone and was replaced by "Away from keyboard/AFK" while "Assisted in chat" was changed to "Good manners".
Whoop:
Battleships

Montana, Iowa and Missouri: Lowered citadel, with an upper level now nearly at waterline level to promote more active play and manoeuvre. It will now be harder to hit their citadel.

The freed space from the citadels has been occupied by casemates that increased their volume. Therefore, there was a small hit points redistribution—part of them has evenly moved from the fore and aft ends of the superstructures to the central part of the ship (casemates).
Moorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrre medals!
Achievements and Medals

Operations offer their own commemorative Achievements and Medals:

RN bb's?
http://forum.worldofwarsh...ish-battleships-incoming/

Fill in the poll:
http://forum.worldofwarsh.../topic/81240-dutch-ships/

[ Voor 3% gewijzigd door PcDealer op 06-06-2017 23:22 ]

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-11 16:53

Grudgie

PSN: Grudgie7

Sinds vanavond begonnen met het spelletje en wat een verslavend spel zeg haha. Erg leuk om te doen!

Nog tips?

En verkopen jullie de mindere oude schepen ook? Of wat..

• PcDealer
Grudgie schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 23:24:
Sinds vanavond begonnen met het spelletje en wat een verslavend spel zeg haha. Erg leuk om te doen!

Nog tips?
Ja, kom naar kanaal Gathering of Tweakers!
En verkopen jullie de mindere oude schepen ook? Of wat..
Alle schepen waarvan ik denk dat ze leuk zijn, houd ik en anders verkoop ik ze. Ik heb momenteel genoeg portslots en kan ze dus laten staan. Vooral tier V-VIII omdat die toch wel gebruikt worden in Ranked en aankomende Scenario Mode.

• Grudgie

Grudgie

Hoe kom ik in dat kanaal?

@PcDealer Kan je mij uitnodigen voor de clan?

[ Voor 50% gewijzigd door Grudgie op 06-06-2017 23:59 ]

• PcDealer
Grudgie schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 23:58:
Hoe kom ik in dat kanaal?

@PcDealer Kan je mij uitnodigen voor de clan?
Linksonder in port.

De clan is nagenoeg vol (30 plekken). Ik selecteer op basis van activiteit.

• Grudgie

Grudgie

Als ik zoek voor die channel dan vind ik niks.

• PcDealer
Grudgie schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 00:36:
Als ik zoek voor die channel dan vind ik niks.
My bad: Gathering of Warships.

• SpamLame
Nice, zeker die opeatiins waar je div tot 7 hebt lijkt me tof, goed ook voor de clan samenspel lijkt me.
Daarbij komt dat de meeste spelers 1M credits krijgen (wegens service level 8).

[ Voor 6% gewijzigd door SpamLame op 07-06-2017 07:14 ]

• Louwke
Ik voor zie een donderdag met wat Scenarios!

@GLR89 Wat je hebt met de Zao heb ik lang gehad met de Saint-Louis. Veel damage en toch maar niet kunnen winnen. Begin nu eindelijk boven de 55% uit te komen lijkt het :) Zijn beide ook niet schepen waar je echt beslissend kunt zijn in het start van een game. Damage duurt ff voor het op gang komt. Schepen als een Des Moines etc brengen radar waardoor je snel DD's etc uit kunt schakelen helaas hebben beide dit niet! Al met al als je team wat langer leeft kun je dus meer en meer impact hebben op de games.

• GLR89
Louwke schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 08:09:
Ik voor zie een donderdag met wat Scenarios!

@GLR89

[.....]

Zijn beide ook niet schepen waar je echt beslissend kunt zijn in het start van een game. Damage duurt ff voor het op gang komt. Schepen als een Des Moines etc brengen radar waardoor je snel DD's etc uit kunt schakelen helaas hebben beide dit niet! Al met al als je team wat langer leeft kun je dus meer en meer impact hebben op de games.
En die dik gedrukte zin is waar het in mijn games dus telkens mis gaat.

Zao is gewoon geen schip waar je de aanval mee kunt forceren, defenden gaat daarintegen enorm goed. Die game eergisteren was 1 vs 4 op een flank. Door de troll armor, goede guns en ongelofelijke fire start capaciteit kun je ze goed op afstand houden.

De andere flank was echter binnen no time overlopen waarbij de een na de ander teamgenoot kapot ging. Zonder noemenswaardige scores. Probleem met de Zao is gewoon dat je de game niet kunt carrien, defenden op 1 kant prima, maar wordt je omcirkeled dan is het gauw over en uit.

• bartgoes
@Louwke De Scenarios lijkt me in een div van 7 inderdaad erg leuk helaas kan ik Donderdag niet. Anders was ik zeker aanwezig geweest.

@LightMike, @Flyerken, Mocht ik gister wat bot overkomen dan mijn excuus daarvoor. Kon er echt even niet tegen dat het totaal niet wilde lukken. 7 games op rij verliezen, het zat ons niet echt mee :P

Ik hoop dat die Engelse DD of een normaal schip is of dat je hem kan halen in missies / campaign of iets dergelijks. Lijkt me wel een leuk schip. Ik verwacht eigenlijk iets van een Dunkirk campaign.

[ Voor 23% gewijzigd door bartgoes op 07-06-2017 11:52 ]

• Eve182
Die aanpassing van de Missouri (en andere US BB) vind ik wel leuk. Ik speel graag met de Missouri, en meestal redelijk agressief. Dus die 'kleinere' citadel kans kan me wel van pas komen.
Zit bijna aan de Iowa in de normale lijn.

• GLR89
Eve182 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:39:
Die aanpassing van de Missouri (en andere US BB) vind ik wel leuk. Ik speel graag met de Missouri, en meestal redelijk agressief. Dus die 'kleinere' citadel kans kan me wel van pas komen.
Zit bijna aan de Iowa in de normale lijn.
De agresieve speelstijl kan ik ook zeer waarderen. De Iowa vond ik echter een waardeloos stuk ellende. Op een schaal van 1/10 krijgt hij van mij -7. Wat een waardeloos gedrocht. De FdG was een schip wat veel frustraties opwekte, maar de Iowa heeft daar vele scheppen bovenop gedaan. Tot 2x toe dat schip gekocht en met een nog groter plezier weer verkocht. Ik wil je niet telleurstellen, maar stel je verwachtings patroon maar iets bij. Ken weinig spelers die haar waarderen (als dat uberhaubt mogelijk is)

• PcDealer
Niks daarvan onthouden van mijn avonturen met Iowa. Ik heb het eerder verkocht vanwege de wens om een tier X te hebben.

• auroortje
GLR89 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:48:
[...]

De agresieve speelstijl kan ik ook zeer waarderen. De Iowa vond ik echter een waardeloos stuk ellende. Op een schaal van 1/10 krijgt hij van mij -7. Wat een waardeloos gedrocht. De FdG was een schip wat veel frustraties opwekte, maar de Iowa heeft daar vele scheppen bovenop gedaan. Tot 2x toe dat schip gekocht en met een nog groter plezier weer verkocht. Ik wil je niet telleurstellen, maar stel je verwachtings patroon maar iets bij. Ken weinig spelers die haar waarderen (als dat uberhaubt mogelijk is)
@GLR89 Ja hallooooo
schaal 1 t/m 10. En dan zeg je -7. Dat kan niet hé 8)7 hihihihhihih

Ben benieuwd naar de nieuw game stijl om met 7 man een defend te doen. Hoop dat we als groep het vaak mogen doen. Lijkt me echt lachen met 7 man gillen over de headset B-)

• SpamLame
auroortje schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 15:05:
[...]

@GLR89 Ja hallooooo
schaal 1 t/m 10. En dan zeg je -7. Dat kan niet hé 8)7 hihihihhihih

Ben benieuwd naar de nieuw game stijl om met 7 man een defend te doen. Hoop dat we als groep het vaak mogen doen. Lijkt me echt lachen met 7 man gillen over de headset B-)
Gillen? Zeg we zijn niet allemaal kleine meisjes.........
Maareh 7 Division lijkt me idd goed, ook voor het opelkaar ingespeelt raken voor het geval er een team event komt ala KotS.

[ Voor 12% gewijzigd door SpamLame op 07-06-2017 15:19 ]

• Louwke
Ik hoor @GLR89 alweer te keer gaan tegen een Bot wanneer hij net na zijn repair weer 3 brandjes te pakken heeft ;)

Gillen doen we nooit alleen zo af en toe een vlokeje eruit moet kunnen! Zeker wanneer iedereen en zijn moeder, de kindereen grootmoeder inclusief hond op je aan het schieten is. Gisteren nog: Spotted (2) -> Spotted (4) -> spotted (8), volgens mij zitten we bij de verkeerde cap in de buurt. Nog nooit zoveel shells op me af zien komen in de eerst paar minuten van een game...

• auroortje
Eeeehhh dat heb ik eerder gezien.
In een divisie met 3x een Bismarck. Dat was een leuk gezicht als er een boot in de 10km range kwam.
Kep nog nooit zoveel shells richting een boot zien gaan 8)
En dan het gezeur wat je krijgt van de tegenstander hihihihhi TOP !!!! >:)

En ja, ik kan ook niet alles maar soms zijn de team's zoooooo...................

kami R

En ja het was een "LoSS" maar had meer punten als nr1 in ut winnende team :7

[ Voor 38% gewijzigd door auroortje op 07-06-2017 16:36 ]

• GLR89
vandaag is het weer feest,

campfest is geopend. DROPJES UNITE TO FAIL!!

BBs die rushen en 1 voor 1 dood gaan omdat ze gefocused worden. DD's die achter eilandjes blijven campen en cruisers die het verschil tussen vooruit en achteruit niet snappen.
Ik ga even in een hoekje zitten huilen hoor... (moet je nagaan dat het niet eens weekend is.... :? )

• PcDealer
auroortje schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 16:31:

[afbeelding]

En ja het was een "LoSS" maar had meer punten als nr1 in ut winnende team :7
Niet hard genoeg gecarried!

10de container weer een SC: Defensive AA Fire Modification 1

En daarnaast 1500 Free XP in de normale containers :)

Brittish bb's!

[ Voor 7% gewijzigd door PcDealer op 07-06-2017 21:39 ]

• SpamLame
066 is live
In de operations mode worden je schepen gelijk gefiltert.
Helaas tellen je efforts (nog) niet mee voor de combat missions.

[ Voor 104% gewijzigd door SpamLame op 08-06-2017 09:07 ]

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-10 20:34
Nelson! :9~

Afbeeldingslocatie: https://xgqghw-am3pap001.files.1drv.com/y4mmxsdx2k3bEdc1Iy2EqsVCPr1yTW9vGz2IhhWBxthroAFWkqPYJAPGdtjTenSQ8s1Em8nrG9k0r6h5hLluM_zemSrSh5ciMQQSuwYtFH9j2i_2glchGi_qjcq65RS_sB82Uswhqxe5yM7uEx-CHEpbNHmGI9N8_U4uUj2u4xs07k-2RUhD2ajaG0e-t9r7gRRNJvypl5kgLBoulRLnHZtpA?width=500&height=281&cropmode=none

Er was nog even een verwarring dat King George V op Tier 7 zou komen, maar die wordt toch Tier 8 met de Nelson op Tier 7. Dat wordt dus de beste MM voor dit bijzondere schip (ik vind 'm mooi, maar daar verschillen de meningen nogal over). Voor wat betreft dingen bekend zijn, ziet de rest van de lijn er ook goed uit. Elke tier heeft een andere gun turret placement, hopelijk maakt dat de schepen ook elke keer weer interessant om te leren spelen.

T6 / T7 premium: 4x2, 15 inch

T7: 3x3, 16 inch (alles op het voordek)
T8: 2x4 + 1x2, 15 inch
T9: 3x3, 16 inch (net als de Iowa, NC)
T10: 4x2, 18 inch (net wat minder kaliber dan de Yamato)

Hmm alleen nog even bekijken of ik nu wel m'n free xp wil besteden om de Des Moines eerder te unlocken of dat ik het opspaar om de stock hulls van de RN BB's over te kunnen slaan.
SpamLame schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 09:01:
066 is live
In de operations mode worden je schepen gelijk gefiltert.
Helaas tellen je efforts (nog) niet mee voor de combat missions.
Het is wel een flinke update, zeker met de Ultra sounds. Als men vanavond Operations gaat spelen, dan doe ik graag mee.
Vergeet niet de buff voor Duitse HE en aangepaste turrets voor de Nürnberg (die kunnen nu 360 graden draaien). Nu ik na de Bismarck missie niet meer zo in geldnood zit heb ik dat schip weer terug gekocht.

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

• Louwke
Nelson is so sexy! Kan niet wachten op de RN BB's, ook omdat ik de laatste T10 cruiser ook al bijna binnen heb. Dus dan blijft alleen de US en German BB lijn over. Oh en CV's maar die komen pas na de rework stuck at T6..

Maar count me in voor vanavond met de Scenarios! Moeten een CV hebben, liefst Ruyjo met Strike set up. Clevelands schijnen goed te werken en een schip met een aantal torps eg Shinonome?! Rest opvulling. Zelf zat ik te denken aan de Spite of Dunk.

• SpamLame
Operations voorals nog 2 loss 1 win, is nog niet zo makkelijk, leercurve denk ik

• SpamLame
Hood a 35 euro>https://eu.wargaming.net/shop/wows/main/6410/
zat ik er niet ver vanaf met het ontleden van de bundles

• Joe_P
SpamLame schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 10:05:
Operations voorals nog 2 loss 1 win, is nog niet zo makkelijk, leercurve denk ik
Guide voor het scenario op Reddit
Wel in het Engels en spoilers!

Ik heb net even kort de Nürnberg uitgeprobeerd, maar dat is echt een sterk schip nu. HE doet meer alpha damage en door de nieuwe turrets kun je bijna continu blijven schieten met alle turrets. Ook leuk om vijandelijke BB's achter een eiland op te wachten en te verrassen met 6 torpedo's per kant. Net een Arizona en Dunkerque kunnen pakken met torpedo's voor een potje met in totaal 98k damage. Dat schip zal in het PvE Scenario ook wel sterk zijn.

Ik speel zelf geen CV's, maar ik het wel een hoop andere T6 schepen in de aanbieding om mee te doen met de scenario's.

• Eve182
Ik vind mezelf niet zo slecht in een CV. Maar vertrek morgen vroeg naar de Vogezen (Les 3 ballons, klein fietstochtje) en moet straks nog inpakken. Kan is dus klein dat ik langs kom.

• SpamLame
Afbeeldingslocatie: https://static-pss-eu.gcdn.co/shop/media/items/7b/9a/7b9a554a6a6c43aa9f6b5e85630b775f.png

Naast de Hood & Kaga is ook De Grasse (t6 ca fr) te vinden in de shop.
De Grasse - std €21.65
De Grasse - Cpt ed. €39.99
De Grasse - Adm. ed. €59.99

[ Voor 5% gewijzigd door SpamLame op 09-06-2017 07:38 ]

• bartgoes
En iemand de Scenario's al uit geprobeerd? Was het wat en hoe ging het?

Weet iemand trouwens of ik schildjes van Bismark campaign nog wel can complete? had nog wat dubbelen die ik kan gebruiken voor het laatste schildje dat ik nog niet heb maar was ik vergeten Woensdag. En heb ook nog kisten liggen. Ik neem aan dat die niet opeens zijn verdwenen / locked zijn?

• Joe_P
bartgoes schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 11:08:
We hebben het gisteren gespeeld met een GoT division. Dat ging best aardig, ik heb het nu twee keer met alle sterren afgerond (de rest inmiddels misschien al wel vaker). Met een beetje teamplay (smoken, fire focus) is het goed te doen.
Weet iemand trouwens of ik schildjes van Bismark campaign nog wel can complete? had nog wat dubbelen die ik kan gebruiken voor het laatste schildje dat ik nog niet heb maar was ik vergeten Woensdag. En heb ook nog kisten liggen. Ik neem aan dat die niet opeens zijn verdwenen / locked zijn?
Eerlijk gezegd heb ik geen idee. Er staats niets over op de site en ik heb alles complete. Een kwestie van proberen dus.

• SpamLame
Met General, 1 keer 5 sterren gehaald met Ron2u, de overig potje wisselend resultaat.
(Her)Ontdekt dat IJN CVs & ik nog steeds relatieproblemen hebben. USN CV ging wel redelijk (dataset van 1 uit 1)
Gewoon proberen wbt de schildjes nee heb je, ja kan je krijgen of je daarmee ook de rewards krijgt weet ik niet, maar deel dat vooral.
Behaalde containers kan je ook na de deadline openen.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Vanavond de download even afmaken, per ongelijk bij het opstarten 's avonds Ultra erbij gedownload :+ , kon ik nog even wachten voor ik kan spelen.

Dus scenario's zitten nu in de live-patch? Die UK BB's zien er ook wel leuk uit. De King George lijkt me ook wel een leuke om naar toe te grinden :P . ('t is maar Tier 7 natuurlijk maar toch.)

• bartgoes
Weet iemand of Ultra het echt waard is? Heb er wat betreft grote op de schrijf geen last van maar zin meer met Performance (Load times) en fps weet niet of dit invloed heeft.

De UK BB's gaan zeker bij mij in Port komen. Ben heel benieuwd hoe ze spelen. Wellicht van het weekend even wat Scenario's kunnen spellen met een volle diff lijkt me echt leuk om te kijken hoe we met 7 man samen spelen.

• SpamLame
Case_C schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:13:
...
Dus scenario's zitten nu in de live-patch? ...
Yup elke week een andere operation.
bartgoes schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:24:
Weet iemand of Ultra het echt waard is? Heb er wat betreft grote op de schrijf geen last van maar zin meer met Performance (Load times) en fps weet niet of dit invloed heeft.
Naar mijn mening niet, ik gebruik een "simpele" Logitech H340 headset.

[ Voor 55% gewijzigd door SpamLame op 09-06-2017 15:45 ]

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

SpamLame schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:25:
[...]
Yup elke week een andere operation.

[...]
poh ze houden me wel bezig zo... Dacht na de Bismarck campaign even wat minder te 'hoeven' spelen :P . Maar zo houden ze je wel actief in 't spel. Vanavond maar eens kijken, kan ik gelijk horen hoe 'geweldig' dat Ultra gaat zijn.

• SpamLame
Case_C schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:33:
[...]

poh ze houden me wel bezig zo... Dacht na de Bismarck campaign even wat minder te 'hoeven' spelen :P . Maar zo houden ze je wel actief in 't spel. Vanavond maar eens kijken, kan ik gelijk horen hoe 'geweldig' dat Ultra gaat zijn.
Vooralsnog "hoef" je niet te spelen voor "grote" rewards zoals bv de Bismarck, Grafspee of KamiR
Je hebt wat nieuwe achievements/medals (zelf seastar & will to win binnen), kan 24h premium account krijgen als je alle 5 de sterren haalt, en wat andere goodies

[ Voor 3% gewijzigd door SpamLame op 09-06-2017 14:50 ]

• PcDealer
En nog een keer 24 uur just because.

• Joe_P
bartgoes schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:24:
[...]
Ligt een beetje aan je setup qua speakers / headset denk ik. Omdat ik geen zin had om m'n spel opnieuw op te starten na het aanzetten van Ultra sounds in game (niet vergeten, staat niet standaard aan als je het gedownload hebt), heb ik het nog niet getest.

Qua performance zal het denk ik meevallen. Ik ga er een beetje van uit dat het geluid op een andere core draait dan de game engine. Daarnaast speel ik vanaf een SSD dus laadtijden zijn bij mij geen issue.
Case_C schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:33:
[...]

Dit soort dingen houden het spel wel interessant. Voor de Bismarck missie was ik er wel een beetje op uitgekeken (na de teleurstelling van de Franse cruiser), maar zo'n campaign is dan weer leuk om te doen. De Operations zijn ook een leuke afwisseling, maar de AI maakt het nou niet echt uitdagend. Het spelen in Coop vindt ik erg leuk (zeker in zo'n div), maar er zit nog weinig tactische uitdaging in. Wellicht is dat in de komende Operations meer het geval (nee, ik ben inderdaad niet snel tevreden O-)).
Case_C schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:13:
[...]
Die UK BB's zien er ook wel leuk uit. De King George lijkt me ook wel een leuke om naar toe te grinden :P . ('t is maar Tier 7 natuurlijk maar toch.)
[mierenneukmodus] King George V wordt een T8. De screenshot waar T7 op stond was fout. [/]

De rest van de lijn is nu ook bekend: Roster for low-tier British battleships was finalized. They are Bellerophon (1909) at Tier III, Orion (1912) at Tier IV, Iron Duke (1914) at Tier V, and Queen Elizabeth (1915) at Tier VI.

• SpamLame
SpamLame schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:25:

Joe_P schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 15:19:
[...]

Ligt een beetje aan je setup qua speakers / headset denk ik. Omdat ik geen zin had om m'n spel opnieuw op te starten na het aanzetten van Ultra sounds in game (niet vergeten, staat niet standaard aan als je het gedownload hebt), heb ik het nog niet getest.
LOL :F :F :F mijn sound setting stond nog op high, ergo ik kan er geen uitspraak over doen |:( 8)7

• GLR89
qua geluid de ultra pack gedownload vanwege beschikbare ruimte op de schijf, echt merkbaar. geen idee :P
wel is de game giga zwaar op Ram geheugen aan het leunen, behoorlijke lagg gisteravond alleen WoWs hing al op 99% achtergrond zut maar uitgeschakeld want de hele boel liep vast. Grafisch alles terug gezet, geen merkbaar verschil, uiteindelijk firewall uitgezet en dat leverde een miniem verschil op van 99% Ram load naar 90% Ram load gegaan. Ik vermoed dat het probleem uit de video kaart hoek (3GB) weg komt, maar kan er de vinger niet op leggen.

• Louwke
Wat je bij Ultra merkt is dat sommige geluiden vertraagd zijn. Zie nu al een Ribbon in beeld voor ik de kill te horen krijg. Verder lastig te zeggen wat het verschil!

@GLR89 bij het spawnen van de schepen? Schijnt zo te zijn dat in Scenarios bij het spawnen van de waves er een aardige last op de videocard getrokken wordt en er al sommige mensen op crashen door te weinig video geheugen. Geen idee hoe en wat verder.

[ Voor 43% gewijzigd door Louwke op 09-06-2017 15:56 ]

• SpamLame
Louwke schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 15:54:
Wat je bij Ultra merkt is dat sommige geluiden vertraagd zijn. Zie nu al een Ribbon in beeld voor ik de kill te horen krijg. Verder lastig te zeggen wat het verschil!
Misschien heeft dat met
Distance-specific sound delays: the greater the distance, the longer the delay for the sounds of explosions, hits and shots.
te maken
@GLR89 bij het spawnen van de schepen? Schijnt zo te zijn dat in Scenarios bij het spawnen van de waves er een aardige last op de videocard getrokken wordt en er al sommige mensen op crashen door te weinig video geheugen. Geen idee hoe en wat verder.
Zelf met een 2GB kaart nog geen last van lag of crashes gehad. Mss dat eea samenhangt met de resolutie?

• SpamLame
How to Hood by Yuro/atsf/Eurobeat

• GLR89
[b]SpamLame schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 16:42:

[...]

Zelf met een 2GB kaart nog geen last van lag of crashes gehad. Mss dat eea samenhangt met de resolutie?
1080p en alle instelling stonden tot voor de patch op de hoogste instellingen zonder problemen (70fps), qua frame rates niets gewijzig alleen het geheugen loopt helemaal vol. Settings naar bendenen geschroefd, medium/high maar weinig merkbaar verschil.

Moet dus eea uitzoeken

• SpamLame
GLR89 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 17:29:
[...]

1080p en alle instelling stonden tot voor de patch op de hoogste instellingen zonder problemen (70fps), qua frame rates niets gewijzig alleen het geheugen loopt helemaal vol. Settings naar bendenen geschroefd, medium/high maar weinig merkbaar verschil.

Moet dus eea uitzoeken
In port is het geheugengebruik van WoWs 500MB voordat de eerste battle gespeelt is, in een battle loopt dat op naar 1GB en dat blijft zo na de battle

[ Voor 6% gewijzigd door SpamLame op 09-06-2017 18:44 ]

• PcDealer
@GLR89 je was inderdaad laat ingame, dat ligt in mijn ervaring aan te weinig ram.

• SpamLame
PcDealer schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 18:35:
@GLR89 je was inderdaad laat ingame, dat ligt in mijn ervaring aan te weinig ram.
Indien deze config op to date is dan lijkt me te weinig ram uitgesloten

• PcDealer
SpamLame schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 18:43:
[...]

Indien deze config op to date is dan lijkt me te weinig ram uitgesloten.
16 GB lijkt me voldoende... :P

Staan de spelbestanden op de ssd @GLR89 ?

[ Voor 7% gewijzigd door PcDealer op 09-06-2017 19:10 ]

Pagina: 1 ... 71 ... 129 Laatste