Uiteraard...dat is bekend. Ik maak echter heel specifiek de vergelijk tussen stock rom en custom rom (op mijn S6) waarbij het standby verbruik op de custom rom 2x lager is dan op stock.
Het verschil...daar ging het om

Uiteraard...dat is bekend. Ik maak echter heel specifiek de vergelijk tussen stock rom en custom rom (op mijn S6) waarbij het standby verbruik op de custom rom 2x lager is dan op stock.
Daar is officieel toch niks over bekend ?dafmay schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:28:
Is afhankelijk van de root methode. Ik heb het via PingPongRoot gedaan omdat dit de makkelijkste manier is (en omdat ik Odin op mijn Mac niet werkend kreeg). Knox wordt in dta geval wel 'ge-tript' en dan kun je inderdaad geen gebruik meer maken van de samsung draadloos betaalmethode (ik weet ff niet meer hoe men dat noemt).
iPhone 12 Pro Max
Wellicht niet nee, moet eerlijk bekennen dat ik dat ook niet specifiek heb gevolgd. Dus...voor zover ik weet / mij kan herinneren kan het zijn dat Samsung payment niet meer werkt na root...
[Voor 75% gewijzigd door dafmay op 20-05-2015 11:22]
Dat zal inderdaad komen door het installeren van de TWRP recovery. Als je root met pingpong zou het namelijk niet mogen gebeuren.dafmay schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:44:
[...]
Wellicht niet nee, moet eerlijk bekennen dat ik dat ook niet specifiek heb gevolgd. Dus...voor zover ik weet / mij kan herinneren kan het zijn dat Samsung payment niet meer werkt na root...
Ps wel lijkt het erop dat na root-en Knox is getriggered op mijn toestel (0x1). Dat kan overigens ook nog zijn veroorzaakt door het installeren van custom recovery (TWRP). Maar wellicht dat ook dit niet voor ieder toestel geldt...Joost mag het wetenMij maakt het verder niet uit.
Ik lust geen rotte appels...
Duidelijk. Conclusie : rooten mbv PP tript Knox niet, maar het installeren van (willekeurige) custom recovery tript Knox altijd?KaleBatzZ schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:46:
[...]
Dat zal inderdaad komen door het installeren van de TWRP recovery. Als je root met pingpong zou het namelijk niet mogen gebeuren.
Helemaal correctdafmay schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:50:
[...]
Duidelijk. Conclusie : rooten mbv PP tript Knox niet, maar het installeren van (willekeurige) custom recovery tript Knox altijd?
[Voor 12% gewijzigd door KaleBatzZ op 20-05-2015 12:08]
Ik lust geen rotte appels...
iPhone 12 Pro Max
[Voor 31% gewijzigd door dafmay op 20-05-2015 13:10]
Heb jij Xposed al wel aan het werken gekregen op jou telefoon?dave1972 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:49:
Xposed werkt nu ook voor de galaxy s6...wel via veel omwegen etc dus ik waag me er nog niet aan, maar er zit schot in de zaak 😃
Kijk maar f hier ( misschien t zelfde als jou draadje ) http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=3113143dafmay schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:09:
Ha...dat is goed (voorbarig) nieuws! Ik keek gisteren nog in het xda draadje...
http://forum.xda-develope...hp?p=60849481&postcount=1
iPhone 12 Pro Max
Nope ik waag me er nog niet aan, ik wacht wel totdat een iemand het implementeert in zijn of haar ROMpappaleone schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:14:
[...]
Heb jij Xposed al wel aan het werken gekregen op jou telefoon?
iPhone 12 Pro Max
Is dezelfdedave1972 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:15:
[...]
Kijk maar f hier ( misschien t zelfde als jou draadje ) http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=3113143
Live youre Life and Enjoy every Day
We hebben toch een mooie cloudservice 😄jokapo schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:23:
Nu komt toch wel een nadeel van geen Micro SD om de hoek kijken. Normaliter zette ik daar mijn foto's weg die ik maak met m'n foontje en de backup van oa whatsapp. Als ik nu klakkeloos root en flash ben ik simpelweg alles kwijt.
iPhone 12 Pro Max
Das ook weer zo
Open je mappen van je telefoon op je computer, pak de whatsapp map Copier deze even op een andere plaats op je computer.Wil je hem weer terugzetten na schone installatie of andere rom dan Copier je de complete map weer terug simpel. Als je dan whatsapp installeert wordt je gevraag of je het backup bestand terug wil zeten druk ja en klaar.jokapo schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:27:
[...]
Das ook weer zo. Daar had ik nog niet aan gedacht
,maar kan ik hier ook mijn complete whatsapp naartoe backuppen (lees berichtjes en foto's die ik ontvang)?
[Voor 9% gewijzigd door pappaleone op 20-05-2015 18:11]
Ik moet je eerlijk bekennen ik doe er niks mee, het is het eerste wat ik van het toestel heb verwijderd.damitch300 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 20:58:
Hoe zit het met het activeren van KNOX?
Zit daar een negativiteit aan vast of irritaties?
Of zul je dit niet merken?
Mijn vorige toestel had geen KNOX dus kon gemakkelijk rooten en custom rom flashen.
[Voor 8% gewijzigd door pappaleone op 20-05-2015 21:19]
Ik heb daar nooit opgelet ik zeg al, ik zet root op mijn telefoon daarna installeer ik titanium backup en haal alles wat met knox te maken heeft er meteen af.damitch300 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 21:40:
Maar hoe zit het dan met het stukje tekst bij rooten ''Knox word geactiveerd bij rooten''
Wat doet knox dan en wat zijn de gevolgen?
[Voor 19% gewijzigd door dafmay op 20-05-2015 22:23]
Thankspappaleone schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 17:53:
[...]
Open je mappen van je telefoon op je computer, pak de whatsapp map Copier deze even op een andere plaats op je computer.Wil je hem weer terugzetten na schone installatie of andere rom dan Copier je de complete map weer terug simpel. Als je dan whatsapp installeert wordt je gevraag of je het backup bestand terug wil zeten druk ja en klaar.
Ps je kunt ook deze manier volgen: http://www.androidpit.com...versations-to-new-devices
Succes
Anoniem: 669617
Nee hoor dit is al een lang achterhaald verhaal. Ik heb al meerdere malen een telefoon met de de teller op 1 teruggebracht, en nooit geen problemen gehad .Google maar eens even.Anoniem: 669617 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 19:50:
KNOX is een teller, die wanneer je je telefoon root op 1 wordt gezet.
Zo gauw dit op 1 staat (en dat kan je niet terug veranderen) heb je geen garantie meer.
Anoniem: 669617
Oh sorry, het is inderdaad iets wat ik een flinke tijd terug vernomen en onthouden heb.pappaleone schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 19:53:
[...]
Nee hoor dit is al een lang achterhaald verhaal. Ik heb al meerdere malen een telefoon met de de teller op 1 teruggebracht, en nooit geen problemen gehad .Google maar eens even.
[Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 669617 op 21-05-2015 20:02]
Het is eigenlijk heel simpel als je de telefoon root dan heb je alle rechten over je telefoon,dat vond Samsung in het verleden niet fijn omdat je alles aan je systeem kunt wijzigen. Maar inmiddels doen ze daar niet meer moeilijk over.Ik zou wel even via Sammobile even de orginele rom binnenhalen.Mocht er ooit wat fout gaan met je telefoon dan kun je zo de orginele rom terugzetten. Als je even de tijd neemt om je een beetje te verdiepen in het flashen van een custom rom dan kan er niets fout gaan, alleen eerst goed lezen. Rooten duurt 30 seconden,TWRP kost je paar minuten daarna de custom rom flashen. Dan titanium backup hiermee kun je evt alle shit van Samsung verwijderen. En voila je hebweereens iets aparts. succes.Anoniem: 669617 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 19:55:
[...]
Oh sorry, het is inderdaad iets wat ik een flinke tijd terug vernomen en onthouden heb.
Dat is namelijk hetgeen wat me altijd weerhouden heeft om mijn telefoon te rooten.
Ik zal google eens aanzwengelen
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
[Voor 9% gewijzigd door dafmay op 22-05-2015 18:19]
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
[Voor 61% gewijzigd door dafmay op 22-05-2015 20:38]
[Voor 6% gewijzigd door dafmay op 22-05-2015 20:56]
[Voor 59% gewijzigd door spaceboy op 22-05-2015 21:20]
[Voor 19% gewijzigd door dafmay op 22-05-2015 21:34]
Ja fijn man. Het is nu gelukt. Waarom het bij mij dus misging: ik had jouw eerste advies niet goed gelezen en ik had TWRP via Google Play zelf gedownload. Maar je moet dus gewoon Flashify downloaden, die opstarten en VANUIT daar TWRP selecteren om vanuit daar op te starten. Dan krijg je een heel ander soort menu (met van die grote grijze knoppen ipv een menu waarbij je met Volume Up/Down / Power button moet navigeren). Dat laatste ging bij mij dus fout (dm verification error).dafmay schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 21:27:
Zoals ik eerder schreef gebruik je flashify voor het installeren/flashen van TWRP. Dat is de methode die ikzelf altijd gebruik omdat dit bij mij altijd meteen goed gaat...
Dat is inderdaad de rom die ik gebruik.
Oh en vooral...rustig blijven. Het gaat zeker allemaal lukken
[Voor 10% gewijzigd door spaceboy op 22-05-2015 21:38]
[Voor 13% gewijzigd door dafmay op 22-05-2015 21:41]
Hey Dafmay ik zit inmiddels in Thailand, de ehoe rom draait nog steeds prima,. Ik ga me van de week eens bezig houden met de rom die jij draait. Ik moet toch wat kunnen rommelen haha. Alleen de batterij ben ik nog steeds niet over te vreden. Zou in deze rom wel een oplossing zijn, maar ik betwijfel het.
Thailand klinkt prima!pappaleone schreef op zondag 24 mei 2015 @ 04:25:
[...]
Hey Dafmay ik zit inmiddels in Thailand, de ehoe rom draait nog steeds prima,. Ik ga me van de week eens bezig houden met de rom die jij draait. Ik moet toch wat kunnen rommelen haha. Alleen de batterij ben ik nog steeds niet over te vreden. Zou in deze rom wel een oplossing zijn, maar ik betwijfel het.
Klinkt prima ik haal hem vanacht binnen op mijn telefoon, ik heb hier wiffi. Morgen een beetje rommelendafmay schreef op zondag 24 mei 2015 @ 08:50:
[...]
Thailand klinkt prima!![]()
De rom van Edgar kan ik echt aanbevelen...zoals spaceboy ook heeft ervaren is deze rom lekker compact en snel en met een zeer goed laag accuverbruik. Is het proberen waard...niet?Nandroid en je bent zo weer terug....
Nice...beetje rommelen met een drankje in de hand en de bakkes in de zon op het wiite strand?pappaleone schreef op zondag 24 mei 2015 @ 17:42:
[...]
Klinkt prima ik haal hem vanacht binnen op mijn telefoon, ik heb hier wiffi. Morgen een beetje rommelen
Ik laat het je weten.
[Voor 37% gewijzigd door dafmay op 26-05-2015 12:09]
[Voor 8% gewijzigd door dafmay op 26-05-2015 16:45]
Ja in het begin even opletten, ik gooide echt alles leeg omdat ik de rom altijd installeer vanaf de geheugenkaart. Maar ik was nu ook aan het denken waar plaats ik de rom, maar was ook nog niet op het idee gekomen van Dafmay thanks hiervoor. Ps aan dafmay die Light rom draait nou. Tot nu toe perfect. Nou even stoppen met klooien, ik ben ook nog op vakantie met de wederhelft. Die vroeg net wat belangrijker was zij of de telefoonjokapo schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 15:37:
zeker waar Daf. Maar ondanks dat ik al de nodige jaartjes flash ben ik altijd met een nieuw toestel toch wel even voorzichtig voordat ik me aan waag.
...en gelijk heeft zepappaleone schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 16:44:
[...]
Ja in het begin even opletten, ik gooide echt alles leeg omdat ik de rom altijd installeer vanaf de geheugenkaart. Maar ik was nu ook aan het denken waar plaats ik de rom, maar was ook nog niet op het idee gekomen van Dagmar thanks hiervoor. Ps aan dafmay die Light rom draait nou. Tot nu toe perfect. Nou even stoppen met klooien, ik ben ook nog op vakantie met de wederhelft. Die vroeg net wat belangrijker was zij of de telefoon
Bij de custom roms die ik heb geprobeerd werken de edge features gewoon, maar ik heb niet gemerkt dat er iets aan toegevoegd is. Wat dat betreft waren de features op de Note Edge uitgebreider. Ik had daar bijvoorbeeld Nu.nl op en dan kwam er een melding bij belangrijk nieuws.Sh4wn schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 17:12:
Ah, blij om te zien dat hier al een redelijke custom ROM community aan de gang is! Morgen komt mijn Edge binnen, denk dat ik er snel een custom ROM op zet. Al mensen ervaring hoe dat gaat met die "speciale" Edge features (klok op de zijkanten van het scherm e.d.)?
Zeg...straks krijg ik nog een boze ega over de vloerpappaleone schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 16:52:
Dafmay nu moet je me even vertellen waar ik die rom plaats? Ik vindt zo snel niet die root map . Ik ben het even kwijt sorry
Perfect valt wel mee hahadafmay schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 17:59:
[...]
Zeg...straks krijg ik nog een boze ega over de vloer![]()
Met root bedoel ik eigenlijk gewoonweg niet in een aparte map maar in 'de root', maw direkt op de sd kaart. ik kan de NL term ff niet bedenken
Ja ik zie dat het aanbod nog niet heel groot ispappaleone schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 17:47:
[...]
Bij de custom roms die ik heb geprobeerd werken de edge features gewoon, maar ik heb niet gemerkt dat er iets aan toegevoegd is. Wat dat betreft waren de features op de Note Edge uitgebreider. Ik had daar bijvoorbeeld Nu.nl op en dan kwam er een melding bij belangrijk nieuws.
Nee in mijn ervaring zeker niet!Zygivt schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 14:12:
Ik heb beide roms van edgar geprobeerd en in beide gevallen deed mijn fingerprint het niet meer ongacht hoevaak ik een reset deed.
Mensen met dezelfde ervaring?
[Voor 24% gewijzigd door Sh4wn op 27-05-2015 15:59]
Ja hoor kan voor beide.Sh4wn schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:19:
Even vraagje, de hardware van de S6 en S6 edge is identiek, dus dat zou betekenen dat ik gewoon TWRP voor de S6 kan installeren (TWRP 2.8.6.2 Samsung Galaxy S6 zeroflte)?
Edit: werkende TWRP gevonden
http://forum.xda-develope...general/ive-twrp-t3083442
[Voor 10% gewijzigd door dafmay op 27-05-2015 22:44]
[Voor 15% gewijzigd door Sh4wn op 29-05-2015 08:54]
Deze app ontbreekt bij mij dus na het rommenSh4wn schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 08:52:
Onder instellingen - applicaties - applicatiebeheer: slide naar de tab "alles", en daar heb ik een app "Vingerafdruk".
Ik zit trouwens nog op (geroote) stock
De vingerprint optie zit niet standaard binnen de rom van Edgarf. Je zult deze moeten flashen middels de Aroma installer (zie post 2 van het xda draadje). Heb je dat gedaan? Het werkt perfect op mijn toestel.
Die heb ik helemaal gemistdafmay schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:01:
[...]
De vingerprint optie zit niet standaard binnen de rom van Edgarf. Je zult deze moeten flashen middels de Aroma installer (zie post 2 van het xda draadje). Heb je dat gedaan? Het werkt perfect op mijn toestel.
Graag gedaanZygivt schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:23:
[...]
Die heb ik helemaal gemist![]()
Bedankt voor je attentie
Als je erover nadenkt is het slim gedaan, maar dit is nieuw voor mij, dus hier heb ik overheen gelezen.dafmay schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:32:
[...]
Graag gedaan
Ja je zou het ook niet echt verwachten...lijkt mij best wel een essentieel onderdeel van de S6. Maar Edgar heeft besloten de rom zo kaal mogelijk aan te bieden en zoveel mogelijke extra's aan te bieden in de Aroma installer. Ik persoonlijk vind dat echt perfect! Ik kan mijn rom helemaal inrichten zoals ik dat wil...dat is nog eens een custom rom
Ik schreef dat dan ook niet ihkv dat jij het had gemist, daarvan geef ik ook aan dat het geheel begrijpelijk is;)Zygivt schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:40:
[...]
Als je erover nadenkt is het slim gedaan, maar dit is nieuw voor mij, dus hier heb ik overheen gelezen.
Ikzelf vind het ook wel makkelijk als het in 1 zip zit, maar ieder zijn manier van werken :-)
Weet je of de Nederlandse taal in de rom zit? I had gelezen dat de rom maar paar talen ondersteund.Zygivt schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 08:46:
Schiet mij maar lek,
V1.3 geïnstalleerd wederom fingerprint probleem.
Even gegoogled en toen las ik dat het voor de S5 kon helpen om de cache te clearen van de app.
Ik ben dus op zoek gegaan naar de app, maar kom tot de conclusie dat ik deze niet heb/niet kan vinden.
Zij die de fingerprint werkend hebben. Kunnen zij even in hun app manager kijken hoe de fingerprint app/driver heet?
Dit ook al even voor de zekerheid doorgenomen?ilhanko schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:42:
Ik zit nog te twijfelen om mijn S6 te rooten. Om mijn werkmail en -agenda in te kunnen zien moet ik gebruik maken van MobileIron en die accepteert geen geroot toestel. In theorie zou ik dat kunnen omzeilen via Xposed (RootCloak), alleen werkt Xposed nog niet zo soepel op Lollipop (en zeker niet i.c.m. Touchwiz). Iemand nog tips?
Nickname does not reflect reality
NL taal zit er inderdaad niet in, alleen engels. Ikzelf vind het verder geen beperking. Verder wordt de stad van het weer op lockscreen in het Koreaans weergegevenpappaleone schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:16:
[...]
Weet je of de Nederlandse taal in de rom zit? I had gelezen dat de rom maar paar talen ondersteund.
Ik als hardcore tweaker heb altijd de neiging om een nieuwe versie te installeren of op z'n minst uit te proberenpappaleone schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:20:
Ik had paar dagen geleden versie 1.2 geïnstalleerd, werkt heerlijk, nu 1.3 alweer. Is het de moeite om deze te installeren ipv 1.2 of kan het nog even wachten?
[Voor 3% gewijzigd door dafmay op 29-05-2015 13:01]
Dit heb ik niet?dafmay schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:49:
[...]
NL taal zit er inderdaad niet in, alleen engels. Ikzelf vind het verder geen beperking. Verder wordt de stad van het weer op lockscreen in het Koreaans weergegevenDit zijn een paar beperkingen van de nieuwe versie. Edgarf zet dit overigens ook uiteen in zijn startpost.
Scherp, thanks!Brad Pitt schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:49:
[...]
Dit ook al even voor de zekerheid doorgenomen?
Da's apart...ik heb het zelf wel ondervonden én het wordt ook aangegeven door Edgarf als beperking van deze rom. Heb het Weer binnen v1.3 van de rom niet geinstalleerd. Kan de widget op startscherm sowieso toch al niet gebruiken omdat ik Nova Launcher gebruik ipv de stock launcher.Zygivt schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:24:
[...]
Dit heb ik niet?
Overigens voelt de rom heerlijk aan. Hopen dat me accu gerelateerd aan het geheugenprobleem ook langer mee wil.
[Voor 26% gewijzigd door dafmay op 29-05-2015 14:58]
Ja Dafmay voor mij geld hetzelfde, alleen ik was nog even niet thuis, vandaar mijn vraag of het bij jou al iets oplevert ten openstaande van versie 1.2dafmay schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:49:
[...]
NL taal zit er inderdaad niet in, alleen engels. Ikzelf vind het verder geen beperking. Verder wordt de stad van het weer op lockscreen in het Koreaans weergegevenDit zijn een paar beperkingen van de nieuwe versie. Edgarf zet dit overigens ook uiteen in zijn startpost.
[...]
Ik als hardcore tweaker heb altijd de neiging om een nieuwe versie te installeren of op z'n minst uit te proberenZelf merk ik dat de vingerprintscanner veel sneller en accurater werkt, dit is uiteraard omdat de samsung update hiervoor in de rom is geintegreerd. Verder vind ik 'm erg soepel en snel draaien. Heb tevens de nieuwste bootloader en modem geflashed, dat had ik eerder nog niet gedaan.
Oh en nee je hoeft zeker niet meteen over naar 1.3...1.2 is verder nagenoeg perfect
Had ik al begrepen...en nee, een enorme winst merk ik zeker niet. Wat jou betreft zou ik gewoon lekker bij 1.2 blijven (seriously)pappaleone schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 15:13:
[...]
Ja Dafmay voor mij geld hetzelfde, alleen ik was nog even niet thuis, vandaar mijn vraag of het bij jou al iets oplevert ten openstaande van versie 1.2
[Voor 24% gewijzigd door dafmay op 29-05-2015 15:37]
Okay dan horen we dat binnenkort van je Thanksdafmay schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 15:17:
[...]
Had ik al begrepen...en nee, een enorme winst merk ik zeker niet. Wat jou betreft zou ik gewoon lekker bij 1.2 blijven (seriously)
Btw ik ben momenteel bezig om 1.2 eens te herinstalleren. Ik ben namelijk benieuwd naar het verschil tussen 1.2 en 1.3 m.n. de vingerprintscanner en ook smooth scrolling. Dat laatste is namelijk een hoop om te doen in het xda draadje en ik ben dus even nieuwsgierig geworden...
...komt iepappaleone schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 17:57:
[...]
Okay dan horen we dat binnenkort van je Thanks
[Voor 13% gewijzigd door dafmay op 29-05-2015 19:13]
[Voor 12% gewijzigd door secretdk op 29-05-2015 23:01]
Dank je ik laat hem gewoon even in deze staat, nu werkt alles prima, en ik heb geen laptop bij me als er iets fout gaat.dafmay schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 19:12:
[...]
...komt ieLekker bij v1.2 blijven is het advies. Ik vind deze versie toch ff soepeler lopen en ook scrollen is zeker soepeler (minder haperig). Vingerprintscanner is om het even...
Bijkomende voordelen...meertalig, de Weer app werkt gewoon (juiste taal op lockscreen).
Is altijd het proberen waard...en zo ben je van de straat toch
iPhone 12 Pro Max
Zoo hee, die is mooi! Hoe krijg ik dit op mijn S6?dave1972 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 19:45:
Een ontzettend mooi thema vind ik persoonlijk http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=3124458
Samsung Galaxy S20+ 5G - Samsung Tab S2 - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15
iPhone 12 Pro Max
Ik zal me er eens in verdiepen hoe ik dit erop krijg..dave1972 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 20:04:
Read the first post of the thread lol 😜 urban theme installeren ( theme store ) dan die zip downloaden en installeren en klaar is kees 👍
Samsung Galaxy S20+ 5G - Samsung Tab S2 - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15
Meteen even geinstalleerd...very nice! Mooi al dat pure ink-zwart op een amoled schermdave1972 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 19:45:
Een ontzettend mooi thema vind ik persoonlijk http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=3124458
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details