Ben meestal niet zo van het melden van mismoderatie's op m'n eigen reacties (wat zou het, het is me allang duidelijk dat de gemiddelde Tweaker met gevoel stemt, en dat gaat niet 123 meer veranderen tenzij Tweakers er eens echt aandacht aan besteed) maar deze vind ik wel grappig/het vermelden waard;
Verwijderd in 'nieuws: Chinees bedrijf gaat x86-processors op 16nm uitbrengen'
Waarom vind ik die moderatie grappig:
- Er staan meerdere reacties in het artikel die weinig meer zijn dan "leuk, concurrentie" die +1 krijgen, ik probeer wat meer van m'n reactie te maken (ik noem eerdere 'nieuwe' concurrentie & ga in op het verschil in productie-formaat) en dat is blijkbaar dan offtopic?
- Er word gereageerd op mn reactie dat 14nm en 16nm nauwelijks verschillen, dit is ontopic?
- Ik reageer gekscherend dat 2nm weinig verschil is, en dat is
ontopic...?!
Weet niet of hier überhaupt iets aangepast hoeft te worden, wou het alleen even delen, dit is zo'n typisch voorbeeld van hoe scheef men blijft modereren, het is misschien een idee eens een .plan of vergelijkbaar artikel te wijden aan het moderatie systeem, als het alleen al 5% van alle 'nieuwelingen' even een kort lesje kan geven in hoe het karma systeem eigenlijk bedoeld is denk ik dat het al de moeite van het schrijven van zo'n artikel waard is.
Edit: Ondertussen zijn de moderaties aangepast, al dan niet door gebruikers die deze reactie hebben gezien

Was ik dus uiteindelijk toch wat te vroeg met het melden, mijn excuses.
[
Voor 7% gewijzigd door
Verwijderd op 14-04-2017 18:06
]