Het kleine-mismoderatietopic deel XXVIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 96 ... 101 Laatste
Acties:
  • 196.935 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ben meestal niet zo van het melden van mismoderatie's op m'n eigen reacties (wat zou het, het is me allang duidelijk dat de gemiddelde Tweaker met gevoel stemt, en dat gaat niet 123 meer veranderen tenzij Tweakers er eens echt aandacht aan besteed) maar deze vind ik wel grappig/het vermelden waard;
Verwijderd in 'nieuws: Chinees bedrijf gaat x86-processors op 16nm uitbrengen'

Waarom vind ik die moderatie grappig:
- Er staan meerdere reacties in het artikel die weinig meer zijn dan "leuk, concurrentie" die +1 krijgen, ik probeer wat meer van m'n reactie te maken (ik noem eerdere 'nieuwe' concurrentie & ga in op het verschil in productie-formaat) en dat is blijkbaar dan offtopic?
- Er word gereageerd op mn reactie dat 14nm en 16nm nauwelijks verschillen, dit is ontopic?
- Ik reageer gekscherend dat 2nm weinig verschil is, en dat is ontopic...?! :+

Weet niet of hier überhaupt iets aangepast hoeft te worden, wou het alleen even delen, dit is zo'n typisch voorbeeld van hoe scheef men blijft modereren, het is misschien een idee eens een .plan of vergelijkbaar artikel te wijden aan het moderatie systeem, als het alleen al 5% van alle 'nieuwelingen' even een kort lesje kan geven in hoe het karma systeem eigenlijk bedoeld is denk ik dat het al de moeite van het schrijven van zo'n artikel waard is.

Edit: Ondertussen zijn de moderaties aangepast, al dan niet door gebruikers die deze reactie hebben gezien :P
Was ik dus uiteindelijk toch wat te vroeg met het melden, mijn excuses.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2017 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

LOTG in 'nieuws: Brein dwingt radiostation met streaming muziek op aanvraag o...

Een +2 lijkt me overdreven, en over die +3's zullen we maar niet eens beginnen. Gewoon een nette +1.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:38

Tribits

Onkruid vergaat niet

Gewoon een inhoudelijke reactie. Zie niet in waarom dit op 0 staat. De niet onderbouwde one liner er onder staat nota bene wel op +1.

Tribits in 'nieuws: Chinees bedrijf gaat x86-processors op 16nm uitbrengen'

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 22:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Tribits schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 18:58:
Gewoon een inhoudelijke reactie. Zie niet in waarom dit op 0 staat. De niet onderbouwde one liner er onder staat nota bene wel op +1.

Tribits in 'nieuws: Chinees bedrijf gaat x86-processors op 16nm uitbrengen'
Je staat inmiddels op +1 na mijn moderatie :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 09:20
MrFax in 'nieuws: Brein dwingt radiostation met streaming muziek op aanvraa...

^ Mijn reactie, geen +2, vooral omdat het niet correct was(mijn getallen waren op jaarbasis) :P

[ Voor 5% gewijzigd door MrFax op 15-04-2017 17:48 ]

That's it, I'm done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

SSDtje in 'nieuws: Rapport: Nieuwe raket NASA is waarschijnlijk vertraagd'

Een 0 lijkt me wel een beetje heel erg laag voor deze reactie?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Is inderdaad mager, maar hoger dan een +1 vind ik het ook niet, omdat het toch best wel offtopic is. Een 0 vind ik dus niet fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

jimmy_dg in 'nieuws: Onderzoekers maken sterk verbeterde adblocker door 'visu...

Als dat 26x +3 waard is, ben ik de Paashaas... gewoon een +1. Mag denk ik even naar gekeken worden?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
wildhagen schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:08:
jimmy_dg in 'nieuws: Onderzoekers maken sterk verbeterde adblocker door 'visu...

Als dat 26x +3 waard is, ben ik de Paashaas... gewoon een +1. Mag denk ik even naar gekeken worden?
Ik ga eens kijken. Dat is inderdaad geen +3 reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Bij dit topic wordt er met regelmaat op gevoel (mee eens/ niet mee eens) gemod zo te zien. Hierdoor staan diverse reacties onterecht op +3 of +2. Wie helpt?

nieuws: Onderzoekers maken sterk verbeterde adblocker door 'visuele technieken'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geekeep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:03
GroningerDev in 'reviews: De vingerafdrukscanner in de knel'

Is slechts een mening, +1 lijkt me voldoende.
Overigens hetzelfde met de reactie waarop degene reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd in 'nieuws: Ars Technica: Microsoft stopt ondanks geruchten niet met W...

Lijkt me eerder een -1 dan de massale +1's die het krijgt, als je mensen voor 'fanbois' uitmaakt (en dan nog zo dom bent het nog fout te spellen ook...).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-09 07:27

_David_

FP ProMod

llama llama duck

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Dat is inderdaad een -1. Ik zal eens naar de +2 / +3 stemmers gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
In de huidige vorm zie ik er geen -1 in maar ik mis wel onderbouwing. Je staat op dit moment op 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Bor schreef op maandag 17 april 2017 @ 15:36:
In de huidige vorm zie ik er geen -1 in maar ik mis wel onderbouwing. Je staat op dit moment op 0.
Ik heb een bronvermelding toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Endless_Death
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 29-07-2018
Ik weet niet of je een "mismoderatie" op je eigen reactie mag aanmelden, en wellicht is het een beetje zeuren, maar.

Endless_Death in 'nieuws: Britse gevangenissen willen binnensmokkelen telefoo...

Daar heb ik gewoon een beetje tijd en moeite ingestoken, en volgens mij voeg ik ook letterlijk informatie aan het artikel toe. Is dat niet +2? Ik steek wellicht een beetje van wal, maar goed, wie kan uitdelen moet kunnen incasseren.

Ik heb een beetje de vorige reacties doorgelezen en zag enkele anderen ook met eigen posts komen, maar heb wel vluchtig gescrolled dus zou iets over het hoofd gezien kunnen heben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Endless_Death schreef op maandag 17 april 2017 @ 15:49:
Ik weet niet of je een "mismoderatie" op je eigen reactie mag aanmelden, en wellicht is het een beetje zeuren, maar.

Endless_Death in 'nieuws: Britse gevangenissen willen binnensmokkelen telefoo...

Daar heb ik gewoon een beetje tijd en moeite ingestoken, en volgens mij voeg ik ook letterlijk informatie aan het artikel toe. Is dat niet +2? Ik steek wellicht een beetje van wal, maar goed, wie kan uitdelen moet kunnen incasseren.

Ik heb een beetje de vorige reacties doorgelezen en zag enkele anderen ook met eigen posts komen, maar heb wel vluchtig gescrolled dus zou iets over het hoofd gezien kunnen heben
Jouw reactie begint met een flame richting een andere gebruiker. Dan loop je een hogere score al snel mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

@Endless_Death,

Je eigen reactie hier onder ogen brengen is zeker geen probleem als je denkt dat deze op een verkeerde score staat.

Inhoudelijk, jouw reactie wordt overschaduwd door de toch wel stevig geformuleerde kritiek/ flame die ook niet heel aardig overkomt naar de poster van de reactie waarop je reageert.

Jouw reactie bestaat momenteel voor 1/3 uit content en 2/3 waar je uithaalt naar de gebruiker boven jouw en zoiets trekt een reactie omlaag.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Endless_Death
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 29-07-2018
Fair enough, ik had ook zonder de flame wat kunnen zeggen van zijn manier van spreken. Het raakte me blijkbaar nogal erg.

Bedankt voor de uitleg, les geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:47

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuws: AMD-topman: Fallout 4 VR wordt 'Mario' en 'Sonic' van virtual reality

Volgens mij heeft iemand daar flink lopen 0en, hoop posts die een +1 zijn mar een 0 hebben gehad van een enkele persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

loki504 in 'nieuws: Netflix nadert 100 miljoen abonnees ondanks tegenvallende...

Ik snap zijn punt, maar lijkt me niet dat users elkaar gaan aansporen om 'dan maar' illegaal te downloaden, als bepaalde content niet meer legaal beschikbaar is (terwijl er nog andere legale alternatieven zijn), maar je het wel af wil kijken.

Weet even niet of dit soort meldingen hier ook kunnen / horen / mogen. Een apart topic hiervoor vind ik in elk geval wat overkill.

[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 18-04-2017 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:28

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
CH40S schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:04:
loki504 in 'nieuws: Netflix nadert 100 miljoen abonnees ondanks tegenvallende...

Ik snap zijn punt, maar lijkt me niet dat users elkaar gaan aansporen om 'dan maar' illegaal te downloaden, als bepaalde content niet meer legaal beschikbaar is (terwijl er nog andere legale alternatieven zijn), maar je het wel af wil kijken.

Weet even niet of dit soort meldingen hier ook kunnen / horen / mogen. Een apart topic hiervoor vind ik in elk geval wat overkill.
Het is kantjeboord wat mij betreft. Hij geeft geen links of specifieke instructies, dus ik zie het nu meer als een discussiepunt. Door de twijfelachtigheid krijgt het een 0 van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ircghost schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:06:
Het is kantjeboord wat mij betreft. Hij geeft geen links of specifieke instructies, dus ik zie het nu meer als een discussiepunt. Door de twijfelachtigheid krijgt het een 0 van mij.
Hmmm, ik snap dat het forum los staat van de FP, maar op het forum is men er vrij strikt in en zou ook een bericht als dit echt een modbreak opleveren. Vandaar dat ik het bericht hier ook even meldde. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Van mij krijgt die reactie een -1. Aansporen tot illegaal downloaden levert geen punten op. Verder is het natuurlijk een enorm open deur wat de waarde van de reactie al discutabel maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
nieuws: E-sports wordt onderdeel van Aziatische variant Olympische Spelen

Ik snap dat mijn mening niet populair is onder Gamers, maar hier wordt op vrijwel alle reacties wel heel sterk op basis van mening gemod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Hoppa! schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:27:
nieuws: E-sports wordt onderdeel van Aziatische variant Olympische Spelen

Ik snap dat mijn mening niet populair is onder Gamers, maar hier wordt op vrijwel alle reacties wel heel sterk op basis van mening gemod.
Achter de datum / tijd van iedere reactie zit een link, dan kun je direct naar de reactie verwijzen. In jouw geval is dat deze denk ik waar je op doelt (je hebt meerdere reacties) en de glazen bol is net stuk gegaan. ;)

Hoppa! in 'nieuws: E-sports wordt onderdeel van Aziatische variant Olympische...

[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 18-04-2017 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
CH40S schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:32:
[...]
Achter de tijd van iedere reactie zit een link, dan kun je direct naar de reactie verwijzen. In jouw geval is dat deze: Hoppa! in 'nieuws: E-sports wordt onderdeel van Aziatische variant Olympische...
Ik weet dat het zo werkt, maar het gaat me hier niet om 1 reactie, maar om zo'n beetje alle reacties (waaronder veel van mij) waar e-sports als sport in twijfel wordt getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ah, dan zou ik linken naar waar de thread begint: Hoppa! in 'nieuws: E-sports wordt onderdeel van Aziatische variant Olympische... Er zijn simpelweg teveel reacties die anders uitgeplozen moeten worden, vooraleer 'we' bij de reactie(s) zijn die jij bedoeld. ;)

EDIT:
Ik heb in elk geval de thread bekeken, maar meer dan een 0 en / of een -1 kom ik ook niet. Ik snap dat je een tegen geluid wil geven, maar de manier waarop is niet echt slim, als je het mij vraagt. Zeggen dat een darter al moe is als hij een trap op loopt, bijvoorbeeld. ;) Sport is echt veel breder dan dat je denkt dat het is. :) Ook de (op het oog) simpelere sporten, vergen echt veel meer training en inspanning dan je denkt.

EDIT2:
De eerste reactie van de thread is intussen +1, omdat dat een net en onderbouwd bericht is.

[ Voor 51% gewijzigd door CH4OS op 18-04-2017 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3F
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 17-09 22:48

D3F

Mag ik mijn eigen post aanmelden? Is misschien een mager 2 waard, maar zeker geen 3.

D3F in 'nieuws: E-sports wordt onderdeel van Aziatische variant Olympische Sp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

D3F schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:05:
Mag ik mijn eigen post aanmelden? Is misschien een mager 2 waard, maar zeker geen 3.

D3F in 'nieuws: E-sports wordt onderdeel van Aziatische variant Olympische Sp...
Staat intussen op +2. :) Meestal staat een post na een uur ook wel op de juiste moderatie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-07 14:35

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Caayn in 'nieuws: Ziggo stopt met verkoop mobiele abonnementen'
Bijna kopie van bovenliggende reactie, met aanvulling van de grootste prijsstijging.
Lijkt me niet dat de tweede ook +3 moet krijgen.

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

JDVB schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 17:05:
Caayn in 'nieuws: Ziggo stopt met verkoop mobiele abonnementen'
Bijna kopie van bovenliggende reactie, met aanvulling van de grootste prijsstijging.
Lijkt me niet dat de tweede ook +3 moet krijgen.
106x +3 voor die eerste... Wow.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

beany in 'nieuws: Spotify introduceert korting voor Nederlandse en Belgische ...

Geen must-read. Een +2 lijkt me een prima score, en een +1 is ook prima verdedigbaar.

[ Voor 4% gewijzigd door Migrator op 19-04-2017 10:44 ]

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

mphilipp in 'nieuws: Brein dwingt GeForceFM.nl te stoppen met streamen van mu...

Generaliserend naar onze oosterburen en vind het ongepast om het op deze manier te zeggen. Ik begrijp zijn punt, maar dat kan ook anders verwoord worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Idd, geef hem daarom een punt aftrek en kom dan op 0 uit. Jammer, anders had het een prima +1 geweest.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:23
Verwijderd in 'nieuws: Brein dwingt GeForceFM.nl te stoppen met streamen van ...

Ik weet niet wat ik hier voor score aan zou moeten geven, maar gezien de uiteenlopende scores die er nu gegeven worden mag een mod hier wel ingrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
wildhagen schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:33:
Idd, geef hem daarom een punt aftrek en kom dan op 0 uit. Jammer, anders had het een prima +1 geweest.
Dit is toch racisme? Dan is een -1 wat mij betreft al te hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Met racisme heeft het helemaal niks te maken. Duitsers zijn geen ras.

Een -1 vind ik persoonlijk iets te zwaar, hoewel het niet onverdedigbaar is. Ik houd het persoonlijk op een 0 iig.
floriz87 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:33:
Verwijderd in 'nieuws: Brein dwingt GeForceFM.nl te stoppen met streamen van ...

Ik weet niet wat ik hier voor score aan zou moeten geven, maar gezien de uiteenlopende scores die er nu gegeven worden mag een mod hier wel ingrijpen.
Duidelijke -1, wegens trollen. Hij beschuldigt brein van drugshandel, mensen neerschieten/ontvoeren, afpersing etc etc, middels zijn vergelijking met de maffia. Geen greintje onderbouwing voor die beschuldiging.

Inhoudelijk onjuist, en dus 0, geen +1.

[ Voor 85% gewijzigd door wildhagen op 19-04-2017 12:42 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
wildhagen schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:40:
Met racisme heeft het helemaal niks te maken. Duitsers zijn geen ras.

Een -1 vind ik persoonlijk iets te zwaar, hoewel het niet onverdedigbaar is. Ik houd het persoonlijk op een 0 iig.

[...]

Duidelijke -1, wegens trollen. Hij beschuldigt brein van drugshandel, mensen neerschieten/ontvoeren, afpersing etc etc, middels zijn vergelijking met de maffia. Geen greintje onderbouwing voor die beschuldiging.

Inhoudelijk onjuist, en dus 0, geen +1.
Naar de letter wellicht niet, naar de geest wel. Hier is duidelijk sprake van discriminatie. De vraag is of het gerechtvaardigde discriminatie is (discriminatie is niet per definitie verkeerd tenslotte). Het lijkt erop dat hier discriminatie plaatsvindt op basis van wat een grote groep Duitsers tientallen jaren geleden gedaan heeft. Misschien is dit minder ernstig dan discrimineren op basis van erfelijke of uiterlijke eigenschappen, maar alsnog ongewenst (dus -1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

floriz87 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:33:

Sowieso zijn de comments onder dat artikel een groot mismoderatiefeest. Als zoveel comments een bereik van -1 tot +3 hebben gaat er iets niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dat klopt, zeker degenen die +1 of hoger aan die reactie geven mogen denk ik wel even onderzocht worden, want op geen enkele manier is iets boven een 0 voor die reactie te rechtvaardigen, dat zijn puur modmisbruikers (meningmodding).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

wildhagen schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:33:
De reacties veroordelen het ook vooral en delen een -1 ervoor uit. :)
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:56:
Sowieso zijn de comments onder dat artikel een groot mismoderatiefeest. Als zoveel comments een bereik van -1 tot +3 hebben gaat er iets niet goed.
Gezien het onderwerp (BREIN, illegaal downloaden, etcetera) is het vaste prik dat er dan veel meningmods gaan plaatsvinden.

[ Voor 41% gewijzigd door CH4OS op 19-04-2017 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

CH40S schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:22:
Gezien het onderwerp (BREIN, illegaal downloaden, etcetera) is het vaste prik dat er dan veel meningmods gaan plaatsvinden.
Maar we hoeven ons alleen te focussen op reacties die op een verkeerde score staan, niet op of er verkeerd op gemod is of niet. De uiteindelijke score telt. En wat ik zo snel zie aan scores is nog niet zo gek.

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits

Tribits

Onkruid vergaat niet

Toch triest dat de discussie (weer eens) met zulke absurde beschuldigingen en belachelijke argumenten wordt gevoerd. Grote woorden zorgen er misschien voor dat je beter gehoord wordt, maar maken aan de andere kant ook dat je keihard onderuit gaat als je ze niet waar weet te maken. Dat heeft verder niets met voor of tegenstander van een bepaald onderwerp. Neem nu deze reactie:

WhatsappHack in 'nieuws: Brein dwingt GeForceFM.nl te stoppen met streamen va...

Chanteren, misbruik, dictoriaal (sic), walgelijk en wat al niet meer. Probleem is dat ik uit andere bronnen niets van deze kritiek verneem. Als de rechtspraak in Nederland daadwerkelijk zo door en door corrupt zou zijn was ieder nieuwsprogramma en journalist er al lang bovenop gesprongen.

Op deze manier krijg je een steeds kleiner groepje mensen dat het steeds roerender met elkaar eens is en steeds verder van de buitenwereld afstaat. Niet wat je wilt als nieuwe en opinie site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Deze reactie staat intussen goed op 0, maar vroeg me af, er zijn een aantal personen, die deze reactie een +3 hebben gegeven, wat ook niet de bedoeling kan zijn, lijkt me.

GrooV in 'nieuws: Eurogamer: Nintendo komt eind dit jaar met 'SNES Classic Mi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

CH40S schreef op woensdag 19 april 2017 @ 16:11:
Deze reactie staat intussen goed op 0, maar vroeg me af, er zijn een aantal personen, die deze reactie een +3 hebben gegeven, wat ook niet de bedoeling kan zijn, lijkt me.

GrooV in 'nieuws: Eurogamer: Nintendo komt eind dit jaar met 'SNES Classic Mi...
Die reactie mag ook rustig op -1 staan, voegt niets toe aan de discussie.

200 fish found!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Tribits schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:41:
Toch triest dat de discussie (weer eens) met zulke absurde beschuldigingen en belachelijke argumenten wordt gevoerd. Grote woorden zorgen er misschien voor dat je beter gehoord wordt, maar maken aan de andere kant ook dat je keihard onderuit gaat als je ze niet waar weet te maken. Dat heeft verder niets met voor of tegenstander van een bepaald onderwerp. Neem nu deze reactie:

WhatsappHack in 'nieuws: Brein dwingt GeForceFM.nl te stoppen met streamen va...

Chanteren, misbruik, dictoriaal (sic), walgelijk en wat al niet meer. Probleem is dat ik uit andere bronnen niets van deze kritiek verneem. Als de rechtspraak in Nederland daadwerkelijk zo door en door corrupt zou zijn was ieder nieuwsprogramma en journalist er al lang bovenop gesprongen.

Op deze manier krijg je een steeds kleiner groepje mensen dat het steeds roerender met elkaar eens is en steeds verder van de buitenwereld afstaat. Niet wat je wilt als nieuwe en opinie site.
Op +2 hoort die reactie zeker niet...

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
wildhagen in 'nieuws: Nederlandse politie zoekt overtreders drones-wetgeving ...

Dit is zeker geen -1, zou mijn inziens zelfs een +1 moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ja, al mijn reacties krijgen daar -1's. Ook bij wildhagen in 'nieuws: Nederlandse politie zoekt overtreders drones-wetgeving ... zie ik geen valide reden voor een -1 bijvoorbeeld.

Ligt weer iemand te meningmodden gok ik.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
wildhagen schreef op woensdag 19 april 2017 @ 19:13:
Ja, al mijn reacties krijgen daar -1's. Ook bij wildhagen in 'nieuws: Nederlandse politie zoekt overtreders drones-wetgeving ... zie ik geen valide reden voor een -1 bijvoorbeeld.

Ligt weer iemand te meningmodden gok ik.
Je hebt een fan vermoed ik, ik ga wel even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Lijkt erop dat die dan meerdere vriendjes heeft, want sommige van mijn reacties krijgen inmiddels 10x -1...

Dank voor het nakijken!

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

paradoXical in 'reviews: Samsung Galaxy S8 en S8+: sexy smartphone blijkt beh...

Ik moet natuurlijk ook beter weten dan een post maken in een Samsung of Apple topic. Maar +1 ipv -1 is op zijn plaats, dit is gewoon on topic.

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rijk0214
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-02-2024
rijk0214 in 'nieuws: Microsoft maakt inloggen zonder wachtwoord mogelijk via ... zeker niet -1 :S.
flamebaits, trolls, doelloze first posts, zware off-topic bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Graag verwijs ik je even naar de "let - op" bovenaan dit topic. Geef het systeem even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie. In jouw geval is er slechts 1 onterechte -1 moderatie uitgevoerd, een aantal minuten na plaatsing. Inmiddels staat de reactie al op een goed verdedigbare score.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rijk0214
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-02-2024
Bor schreef op woensdag 19 april 2017 @ 19:57:
[...]

Graag verwijs ik je even naar de "let - op" bovenaan dit topic. Geef het systeem even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie. In jouw geval is er slechts 1 onterechte -1 moderatie uitgevoerd, een aantal minuten na plaatsing. Inmiddels staat de reactie al op een goed verdedigbare score.
Sorry,will do next time :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
@Tribits Je lijkt aanstoot te nemen aan de wijze waarop de post geformuleerd is. Dat is jammer, zeker gezien ik van mening ben dat de gebruikte termen terecht zijn. Ik had graag een inhoudelijke discussie gezien als je het niet eens bent met de inhoud van de post.
Ik heb je een reactie per DM gestuurd met wat opheldering en een uitnodiging erbij. Zie maar wat je ermee doet. :)

Just to note: of die post wel of geen +2 waard is zal me aan m'n derrière oxideren, kan over m'n eigen posts moeilijk oordelen wat zij qua score waard zijn tenzij zeer overduidelijk fout beoordeeld; doch kan ik wel vermelden geheel achter die post te staan op dit moment. Wilde alleen graag reageren op wat je hier zei. :)

[ Voor 6% gewijzigd door WhatsappHack op 20-04-2017 02:10 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

wildhagen in 'nieuws: Nederlandse politie zoekt overtreders drones-wetgeving ...

Zie niet in waarom dit offtopic zou zijn? Gewoon een +1 ontopic reactie op een ontopic vraag?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

__Pulse__ in 'nieuws: Nederlandse politie zoekt overtreders dronewetgeving vi...

Gezien de laatste zin lijkt dit me geen +1 waard...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geekeep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:03
Creesch in 'nieuws: Gerucht: Google zet adblocker in Chrome' is een re-post van Creesch in 'nieuws: Gerucht: Google zet adblocker in Chrome'

De re-post staat op dit moment op +2, de eerdere post op +1. Durf niet te zeggen wat hiermee moet. De posts zijn informatief, maar (vrijwel) gelijk. Beetje slordig om hetzelfde nogmaals te posten in een hogere reactie.

Komt net een derde post tegen van hem/haar die grofweg hetzelfde bevat..
Creesch in 'nieuws: Gerucht: Google zet adblocker in Chrome'

[ Voor 17% gewijzigd door geekeep op 20-04-2017 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:41

Creesch

bla bla!

geekeep schreef op donderdag 20 april 2017 @ 13:03:
Creesch in 'nieuws: Gerucht: Google zet adblocker in Chrome' is een re-post van Creesch in 'nieuws: Gerucht: Google zet adblocker in Chrome'

De re-post staat op dit moment op +2, de eerdere post op +1. Durf niet te zeggen wat hiermee moet. De posts zijn informatief, maar (vrijwel) gelijk. Beetje slordig om hetzelfde nogmaals te posten in een hogere reactie.

Komt net een derde post tegen van hem/haar die grofweg hetzelfde bevat..
Creesch in 'nieuws: Gerucht: Google zet adblocker in Chrome'
Heb gewoon op diverse mensen gereageerd en her en der de comments bijgewerkt nadat ik tot de conclusie kwam dat een comment ergens anders ook relevant was als aanvulling voor de andere.

De repost op +2 overigens is geen repost dat was de comment waarbij ik dacht "Hey, dit is wellicht relevant voor de eerdere comment die ik heb gemaakt, laat ik het daar ook maar inzetten". Waarom zou dat niet mogen?

Zie de "edit:" punten :)

Btw, hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits

Tribits

Onkruid vergaat niet

WhatsappHack schreef op donderdag 20 april 2017 @ 02:07:
@Tribits Je lijkt aanstoot te nemen aan de wijze waarop de post geformuleerd is. Dat is jammer, zeker gezien ik van mening ben dat de gebruikte termen terecht zijn. Ik had graag een inhoudelijke discussie gezien als je het niet eens bent met de inhoud van de post.
Ik heb je een reactie per DM gestuurd met wat opheldering en een uitnodiging erbij. Zie maar wat je ermee doet. :)
Sowieso geef ik er de voorkeur aan discussies via het forum te laten lopen, eventueel in een ander topic als dat hier niet gepast is.

Verder was het mij inderdaad voornamelijk om de vorm te doen. Ik heb niet echt een standpunt in de betreffende kwestie en daarmee ook geen behoefte aan inhoudelijke discussie over het onderwerp. Verder wil ik je ook niet het recht op je eigen mening ontzeggen, maar aan de andere kant is het hier altijd het principe geweest om iedereen met respect te behandelen en dat geldt wat mij betreft ook voor de partijen die onderwerp zijn van de discussie. Het voelt in zekere zin ook wel als een dubbele standaard. Aan de ene kant is iedereen zwaar verontwaardigd als kopiëren als diefstal aan wordt gemerkt, maar aan de andere kant wordt de andere partij met het grootste gemak beschuldigd van corruptie en georganiseerde criminaliteit zonder dat daar ook maar een sprankje bewijs voor is.

Er zijn in de afgelopen jaar grote veranderingen geweest op het gebied van de rechten en het verdienmodel van de muziekindustrie, en dat is een hele prestatie die voor een belangrijk deel zijn oorsprong kent in de community. Het betreffende artikel toont echter aan dat op bepaalde gebieden alles nog bij het oude is gebleven en uit jouw reactie spreekt duidelijk de ambitie daar verandering in te brengen. Nu kan ik jou natuurlijk niet vertellen op welke manier je dat moet doen, maar mijn punt was dat je waarschijnlijk eerder gehoord wordt als je het wat diplomatieker zou verantwoorden, los van wat je er daadwerkelijk van vindt. Ik denk dat de onbeweeglijke manier waarop het juridische systeem nu staat wel aantoont dat er heel wat diplomatie en politiek nodig zal zijn om daar daadwerkelijk iets aan te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

paradoXical schreef op woensdag 19 april 2017 @ 19:33:
paradoXical in 'reviews: Samsung Galaxy S8 en S8+: sexy smartphone blijkt beh...

Ik moet natuurlijk ook beter weten dan een post maken in een Samsung of Apple topic. Maar +1 ipv -1 is op zijn plaats, dit is gewoon on topic.
Nou ik vind dit geen behoorlijke minpunten;[...]
Alhoewel punt 2 voor mij persoonlijk een showstopper is.
Van mij niet meer dan een 0, want de logica hiervan ontgaat me volledig. Showstoppers zijn imho wel behoorlijke minpunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Kmphs in 'nieuws: Rechter verklaart strenge Nederlandse netneutraliteit ongel...

Een +2 lijkt me nogal overdreven, dit is niet meer dan ongefundeerd speculeren. Zelf kom ik niet verder dan een 0 eerlijk gezegd.

Verwijderd in 'nieuws: Rechter verklaart strenge Nederlandse netneutraliteit onge...

Lijkt me -1, die laatste alinea is ten eerste een complottheorie, en ten tweede ook nog eens een beschuldiging van corruptie en/of omkoping, zonder enige onderbouwing of bewijsmateriaal.

rud in 'nieuws: Rechter verklaart strenge Nederlandse netneutraliteit ongeldig'

Dat is natuurlijk geen +3 waard, maar eerder een 0, daar het inhoudelijk onjuist is (er is geen referendum over de EU geweest, alleen over een grondwet, dat is iets heel anders).

WhatsappHack in 'nieuws: Rechter verklaart strenge Nederlandse netneutralitei...

Geen +3 maar -1. Troll (onzin over exteeem gevaarlijk) en beschuldiging van corruptie zonder een greintje bewijs te leveren daarvoor. En ook nog eens grotendeels inhoudelijk onjuuist ook.

[ Voor 68% gewijzigd door wildhagen op 20-04-2017 17:02 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd in 'nieuws: Rechter verklaart strenge Nederlandse netneutraliteit ...

Massale hoeveelheden +1 en +3, terwijl het natuurlijk een overduidelijke -1 is wegens allerlei complotten en beschuldigingen zonder enig bewijsmateriaal.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

JDVB schreef op donderdag 20 april 2017 @ 16:27:
[...]

[...]
Van mij niet meer dan een 0, want de logica hiervan ontgaat me volledig. Showstoppers zijn imho wel behoorlijke minpunten.
Ik hoor wel vaker dat mensen mijn logica niet begrijpen. En dat is natuurlijk prima. Ik zal dit kort toelichten; dit is natuurlijk een fantastisch toestel, en laten we eerlijk zijn: er zijn nagenoeg geen toestellen welke 'onbreekbaar' zijn behalve de Motorola Force X welke ik nu bezit.

Dus dan wordt de spoeling wel erg dun. Dus ondanks dat dit een showstopper moet zijn zou ik nog de afweging kunnen maken nu ik bijvoorbeeld een toestel mag uitzoeken voor werk.

Soms is het aanbod gewoon niet naar wens en moet je het er maar mee doen.

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keverjeroen
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:57
Hi,

Onder de video hier video: Het slimste huis van de Achterhoek: op bezoek bij Tweakers-oprichter F... had ik een opmerking gezet dat er geen HTTPS werd gebruikt. Nu is ineens mijn bericht weg.. Gaat moderatie ook zo ver, dat berichten helemaal verwijderd worden?

Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commentator
  • Registratie: Mei 2004
keverjeroen schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 10:00:
Hi,

Onder de video hier video: Het slimste huis van de Achterhoek: op bezoek bij Tweakers-oprichter F... had ik een opmerking gezet dat er geen HTTPS werd gebruikt. Nu is ineens mijn bericht weg.. Gaat moderatie ook zo ver, dat berichten helemaal verwijderd worden?
ik verbaas me toch al over de moderaties in dat item. Zelfs de toevoeging dat de problemen met het filmpje onderzocht worden krijgt een 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
keverjeroen schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 10:00:
Hi,

Dat er geen HTTPS gebruikt wordt, was niet het enige wat je in de reactie had staan hé. Dat andere deel is hoogstwaarschijnlijk de reden dat de reactie naar -2 ging. En ik denk dat je zelf wellicht ook wel begrijpt waarom.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
Verwijderd in 'nieuws: 'Brede alliantie overweegt irritantste reclames te blokk...

Deze heeft wat trappen terug naar +1 nodig, geen +3 waar die nu op staat

Het grote adblocking topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Dat klopt. Bij dat artikel staat wel meer scheef op dit moment. Onderstaande zou in mijn ogen ook geen -1 hoeven te zijn.

smellysock in 'nieuws: 'Brede alliantie overweegt irritantste reclames te blo...

Het lijkt er op dat er momenteel aardig op mening wordt gemod bij dat onderwerp.

Idem voor deze: Verwijderd in 'nieuws: 'Brede alliantie overweegt irritantste reclames te blokkeren''

Het zijn beide geen briljante reacties (verre van) maar ik zie niet direct in waarom deze meningen ongewenst zijn.

En nog een twee : Vexxon in 'nieuws: 'Brede alliantie overweegt irritantste reclames te blokker...
MiesvanderLippe in 'nieuws: 'Brede alliantie overweegt irritantste reclames t...

[ Voor 33% gewijzigd door Bor op 21-04-2017 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keverjeroen
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:57
Cloud schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:27:
[...]

Dat er geen HTTPS gebruikt wordt, was niet het enige wat je in de reactie had staan hé. Dat andere deel is hoogstwaarschijnlijk de reden dat de reactie naar -2 ging. En ik denk dat je zelf wellicht ook wel begrijpt waarom.
Klopt, ik had ook de URL er bij gezet waar het om ging. Maar waarom was die URL dan wel gewoon zichbaar in de video? Daar kwam hij toch heel duidelijk voorbij..

Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
keverjeroen schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 12:03:
[...]

Klopt, ik had ook de URL er bij gezet waar het om ging. Maar waarom was die URL dan wel gewoon zichbaar in de video? Daar kwam hij toch heel duidelijk voorbij..
Goede vraag op zich maar websites kunnen wel geïndexeerd worden; de video niet zo eenvoudig. Ik vermoed dat het niet helemaal de bedoeling was om het zo publiekelijk te maken, aangezien het uiteraard voor intern gebruik in Groot Okhorst is :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Een gedachte zonder onderbouwing als deze lijkt mij geen +3:
24shure in 'nieuws: GoPro wil sferische 5,2k-camera uitbrengen'

Dit lijkt mij een +1: Marcator in 'nieuws: Gigabyte introduceert passief gekoelde Brix-mini-pc met ...

[ Voor 39% gewijzigd door Bor op 21-04-2017 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PostHEX in 'nieuws: LastPass dicht lek waarmee tweetrapsauthenticatie uit te ...

Modgezeur en zever omdat hij tegengesproken wordt zonder onderbouwing krijgt direct +1? Sorry, ben nieuw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PostHEX
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-04-2019
Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 08:56:
PostHEX in 'nieuws: LastPass dicht lek waarmee tweetrapsauthenticatie uit te ...

Modgezeur en zever omdat hij tegengesproken wordt zonder onderbouwing krijgt direct +1? Sorry, ben nieuw :)
Zie dat ik mijn reactie heb aangepast 2 minuten na jouw post. Je had gelijk, had niet moeten klagen. En overigens, dat jij vind dat ik geen onderbouwing geef is toch echt aan jou. Als je de tijd nam om die tweets door te nemen en naar de context te lezen, dan snapte je de inhoud. Als jij niet aan geeft wat jij meer moet weten, dan kan ik je ook niet helpen.

Dat gezegd: over de PostHEX in 'nieuws: LastPass dicht lek waarmee tweetrapsauthenticatie uit te ...: snap niet waarom dat een -1 moet krijgen. Het was een wel bedoelde reactie en mijn eigen mening gebaseerd op mijn bevindingen. Het leek mij behoorlijk on-topic, of op zijn minst 0, en niet in een van de categorieën van -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Twan0 in 'nieuws: LastPass dicht lek waarmee tweetrapsauthenticatie uit te sc... lijkt mij geen +3 of +2 maar gewoon een nette ontopic +1 reactie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:28

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
En daar staat die nu op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:47

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

DeComponeur in 'nieuws: Onderzoekers treffen 10 kwetsbaarheden aan in 25 rece...
Geen +2, de lijst staat ook op de pagina waar het artikel na linkt, daarbij is gewoon 2 keer dezelfde lijst onder elkaar geplaatst.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 15:10

jdh009

FP ProMod

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Pagina: 1 ... 96 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Op deze manier, maak je een handig linkje naar een reactie op de frontpage.

IRC: irc.tweakers.net - #tmf
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/moderatiesysteem