Laat maar! Ik wijzig al m'n reacties wel. Of maak ze wel leeg. Hier geen zin in. 
En ik heb in al m'n posts bergen met smileys. Maar ik verwijder anders alles wel. Geen zin in dit gezeur. En niet mogen reageren op mods... Kim Jong Tweak much?
Dat mod-gezeur kwam omdat binnen 0,0 seconden ik een -1 kreeg op een reactie en de 'tegenstander' in de discussie een +1 voor ook niet inhoudelijke opmerkingen. Daar zakt mij de broek van af.
Oh.. en het feit dat ik 'fel' reageer (kom op, het is een technieksite. Hoezo fel? 't Is geen voetbal
), is omdat mij woorden in de mond worden gelegd die ik helemaal niet zeg. En dat consequent door blijven doen. Tja... ik weet dat ik dan niet meer moet reageren, maar ik gun de ander dan het laatste woord ook niet. Maar ben uiteindelijk wel als eerste opgehouden.
En ik heb in al m'n posts bergen met smileys. Maar ik verwijder anders alles wel. Geen zin in dit gezeur. En niet mogen reageren op mods... Kim Jong Tweak much?
Dat mod-gezeur kwam omdat binnen 0,0 seconden ik een -1 kreeg op een reactie en de 'tegenstander' in de discussie een +1 voor ook niet inhoudelijke opmerkingen. Daar zakt mij de broek van af.
Oh.. en het feit dat ik 'fel' reageer (kom op, het is een technieksite. Hoezo fel? 't Is geen voetbal
[ Voor 181% gewijzigd door Frituurman op 24-02-2016 16:07 ]
"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh