Ik ben zoetjes aan mijn domeinnamen aan het verplaatsen van Versio naar een andere partij, ik heb er nog maar 20 gedaan, en krijg deze mail:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Geachte gewaardeerde klant,
Wij hebben opgemerkt dat u het afgelopen uur veel domeinnamen heeft wegverhuisd. Wij maken ons zorgen en willen graag weten waarom u 20 domeinnamen heeft wegverhuisd.
Versio is een registrar bij SIDN, EURid, DNS Belgium en Nominet. Wij kunnen u -mede vanwege onze omvang- de meest aantrekkelijke domeinnaam tarieven aanbieden. Wilt u zo vriendelijk zijn om ons te contacteren en aan te geven waarom u deze domeinnamen heeft wegverhuisd? Indien u ergens anders lagere tarieven heeft gevonden: Wij kunnen lagere tarieven aanbieden dan iedere andere partij. Wij kunnen nog lager gaan dan de tarieven die vermeld staan op onze website.
Wij willen graag aan al uw wensen voldoen. Maak uw wensen daarom zo snel mogelijk duidelijk aan ons zodat wij toekomstige wegverhuizingen kunnen voorkomen.
Met vriendelijke groet,
Versio
https://www.versio.nl/
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Oh NU maken ze zich zorgen?
En nu kunnen ze lager gaan dan de tarieven die vermeld staan op onze website?
Jammer, de botte actie van vrijdag een mail sturen over tig % hogere prijzen die zaterdag ingaan ... nee, laat maar.
Edit:
Ik was nog lekker bezig om wat meer domeinnamen te verhuizen.
Is het toeval dat de website van Versio opeens niet meer werkt?
Edit2:
Ah, dat duurde niet lang, hij doet het weer.
[
Voor 5% gewijzigd door
ASS-Ware op 05-12-2018 15:32
]