Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Versio] Ervaringen & Discussie - Deel 2 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Royeboi
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 16-11 10:31
AW_Bos schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 12:55:
[...]

Als ze nou eens aangeven: Of het probleem gevonden is? Of ze al met herstel bezig zijn ? Wat de verwachte planning is? Misschien nog een mogelijke oorzaak in Jip & Janneke taal.

Maar daar hebben ze blijkbaar behoorlijk moeite mee :X
Precies. Uiteraard is degene die achter het Twitter schermpje aan het typen is niet degene die het probleem zou kunnen verhelpen, maar als CS medewerker mag je op z'n minst verwachten dat een normaal en gepast antwoord gegeven wordt in plaats van te gaan roepen ''Wat verwacht je nou van ons?''

Behoorlijk amateuristisch, nog afgezien van het feit dat dit al 2,5 uur duurt zonder enig zicht op een tijd-frame of tussendoor-update.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• dollieexloo
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 08-11 14:26
Via versio support kreeg ik dit net binnen:
Het probleem is inmiddels bij ons bekend en er vind nu herstel werkzaamheden plaats door een restore uit te voeren. Hierin kan niet individueel gekeken worden voor elke website wanneer het weer bereikbaar is, maar zou langzaam weer online moeten komen.
Ik begrijp dat je een tijd wil maar deze kan ik helaas niet geven.

https://rd-designs.nl

• Web-Brielle
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 15-11 21:33
dollieexloo schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 13:05:
Via versio support kreeg ik dit net binnen:

[...]
Ze hebben een mooie status pagina, is toch alleen copy paste lijkt me.
Wel de druppel voor mij, alles gaat naar een andere partij :)

• Derugash
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 27-10 20:05
Web-Brielle schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 13:06:
[...]

Ze hebben een mooie status pagina, is toch alleen copy paste lijkt me.
Wel de druppel voor mij, alles gaat naar een andere partij :)
Bij mij was de druppel de plots verdubbelde prijzen, was al bezig mijn domeinnamen over te hevelen. Helaas pas net begonnen, dus alsnog een hoop overlast hierdoor. :(

• AW_Bos
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 23:17

AW_Bos

Every day, it's a party day 🎉

Royeboi schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 12:58:
[...]

Precies. Uiteraard is degene die achter het Twitter schermpje aan het typen is niet degene die het probleem zou kunnen verhelpen, maar als CS medewerker mag je op z'n minst verwachten dat een normaal en gepast antwoord gegeven wordt in plaats van te gaan roepen ''Wat verwacht je nou van ons?''

Behoorlijk amateuristisch, nog afgezien van het feit dat dit al 2,5 uur duurt zonder enig zicht op een tijd-frame of tussendoor-update.
Inderdaad. je zou zeggen dat als de webcare niet voldoende informatie kan verstrekken dat zij liever even aan de techniek vragen wat de status is, i.p.v. de klanten af te bekken.

Zo is het, en zo gaat het, en zo zal het altijd gaan! 😁

• crypt0rr
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 20:57
Derugash schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 13:09:
[...]

Bij mij was de druppel de plots verdubbelde prijzen, was al bezig mijn domeinnamen over te hevelen. Helaas pas net begonnen, dus alsnog een hoop overlast hierdoor. :(
Ik zit precies in hetzelfde schuitje. Ook rustig aan alles aan het verhuizen, prijzen zijn voor mij ook de reden.

Pi-Hole | Pi-hole

• AW_Bos

AW_Bos

+/- 20 minuten geleden

De klachten zijn niet uit de lucht: https://twitter.com/Versio/status/1106491689580023808

Nadat er wat mensen doorvragen....

88% van de restore _O_

AW_Bos wijzigde deze reactie 15-03-2019 13:18 (31%)

• Web-Brielle
Laten we het hopen!

• dollieexloo
Is dit trouwens te voorkomen (voor je eigen website) als je je DNS via bijvoorbeeld cloudflare laat gaan? Of heb je dan nog steeds het probleem omdat je je domein bij versio geregistreerd hebt en daar de cloudflare nameservers ingesteld heb staan?

• AW_Bos

AW_Bos

dollieexloo schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 13:26:
Is dit trouwens te voorkomen (voor je eigen website) als je je DNS via bijvoorbeeld cloudflare laat gaan? Of heb je dan nog steeds het probleem omdat je je domein bij versio geregistreerd hebt en daar de cloudflare nameservers ingesteld heb staan?
Volgens mij kan je bij cloudflare naast een nameserver ook gewoon de DNS-records invullen, en dus werkt de site wel, omdat de route via één nameserver gaan, en die van CloudFlare.

Daarom werkt Versio.nl wel, en een paar andere sites van mij, viel me net op.

• AW_Bos

AW_Bos

Update:

Man..man..man... :/

• Buitenaerts
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 14-10 11:40
*knip*. Doe ff normaal.

rens-br wijzigde deze reactie 15-03-2019 15:59 (86%)

• krakendmodem
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 00:26
We zijn nu enkele uren verder, het is toch wel een stevige downtime. Ik kan de licht geïrriteerde reactie van Versio mij wel voorstellen.

Nu heb ik gelukkig alleen maar "simpele" domeinnamen waar verder niks bijzonders van afhangt, dus ik kan hier nog mee leven. Natuurlijk kan ik mij ook voorstellen dat er bedrijven zijn die hier absoluut niet blij mee zijn, en dat die wel acties gaan ondernemen.

Het verhuizen van een domeinnaam + opnieuw instellen van een DNS bij een andere partij zal wellicht zelfs sneller gaan :+ dan dat Versio de boel online heeft.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Buitenaerts
krakendmodem schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 13:53:
We zijn nu enkele uren verder, het is toch wel een stevige downtime. Ik kan de licht geïrriteerde reactie van Versio mij wel voorstellen.

Nu heb ik gelukkig alleen maar "simpele" domeinnamen waar verder niks bijzonders van afhangt, dus ik kan hier nog mee leven. Natuurlijk kan ik mij ook voorstellen dat er bedrijven zijn die hier absoluut niet blij mee zijn, en dat die wel acties gaan ondernemen.

Het verhuizen van een domeinnaam + opnieuw instellen van een DNS bij een andere partij zal wellicht zelfs sneller gaan :+ dan dat Versio de boel online heeft.
Het is gewoon shit, ik heb alleen domeinen bij versio de rest staat bij leaseweb/microsoft azure maar mijn klante beginnen nu aardig te zeiken. Ik heb ooit voor versio gekozen omdat het toen goedkoop was, maar na de laatste prijs verhoging wilde ik alles gaan migreren maar nog geen tijd voor gehad... ga er nu toch wel wat meer vaart achter zetten denk ik zo...

• llevering
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 18:41
De grote vraag is naar wie gaan we overstappen en hoe kunnen we er zeker van zijn dat die partij het beter voor elkaar heeft, vooral dat laatste vind ik lastig.

• mcDavid
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 21:31
krakendmodem schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 13:53:

Ligt eraan... één domeintje verhuizen is idd een paar minuten en dan wordt'ie bij je nieuwe registrar gepropageerd. Maar als je reseller bent en honderden domeinen + bijbehorende DNS records hebt, dan doe je dat niet zomaar even natuurlijk.

zcflevo.nl

• Tamerciaga
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 22:43
Buitenaerts schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 13:56:
[...]

Het is gewoon shit, ik heb alleen domeinen bij versio de rest staat bij leaseweb/microsoft azure maar mijn klante beginnen nu aardig te zeiken. Ik heb ooit voor versio gekozen omdat het toen goedkoop was, maar na de laatste prijs verhoging wilde ik alles gaan migreren maar nog geen tijd voor gehad... ga er nu toch wel wat meer vaart achter zetten denk ik zo...
Ik begrijp je frustratie, maar ze bieden gratis DNS hosting bij domeinregistratie. Als je echt om uptime geeft richt je zelf nameservers in (waar je het zelf in de hand hebt) of je regelt het via een DNS boer zoals Cloudflare.

Vind ook wel grappig dat ik op Twitter die mensen hoor klagen dat ze financieel gevaar lopen, als dat zo is had je je wel beter ingedekt ;)

• J ten brink
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 17-07 10:47
Buitenaerts schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 13:56:
[...]

Hier exact hetzelfde. Heb een aantal domeinnamen naar Vimex gebracht maar nog langs niet alles. Nu veel klanten die zonder website en e-mail zitten.

• mcDavid
llevering schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 13:58:
De grote vraag is naar wie gaan we overstappen en hoe kunnen we er zeker van zijn dat die partij het beter voor elkaar heeft, vooral dat laatste vind ik lastig.
Dat laatste is juist makkelijk, vrijwel iedere partij heeft zijn systemen beter voro elkaar dan versio :+
Maar in de praktijk: kies een degelijke naam en niet een prijsvechter.

zcflevo.nl

• Derugash
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 27-10 20:05
Even tussendoor - ik vond transip altijd geweldig, tot ze hun telefonische support hebben opgegeven. Zaken waar je een hoop heen en weer krijgt via ticketsystemen afhandelen is echt een ramp, want je moet elke keer weer (lang) wachten op een antwoord.

• llevering
mcDavid schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 14:01:
[...]

Dat laatste is juist makkelijk, vrijwel iedere partij heeft zijn systemen beter voro elkaar dan versio :+
Maar in de praktijk: kies een degelijke naam en niet een prijsvechter.
Scherp, maar helaas waar :)

@Tamerciaga Ik heb zelf een nameserver, alleen had moet iemand DNS resolving doen voor m'n nameserver zelf en je denkt altijd 'how hard can it be', maar het is stiekem dus toch lastiger als gedacht blijkt nu :X

• dollieexloo
llevering schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 13:58:
Op dit moment ben ik aan het kijken/testen of neostrada wat voor mij is. Maar ik ben ook zeer benieuwd naar de meningen van anderen.

• Dountill
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 16-11 13:30
dollieexloo schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 14:04:
[...]

Op dit moment ben ik aan het kijken/testen of neostrada wat voor mij is. Maar ik ben ook zeer benieuwd naar de meningen van anderen.
Erg blij mee. Momenteel 2x een vps daar draaien en nog wat ander spul. Ik had mijn domeinen altijd bij Versio omdat ze gewoon goedkoper waren, maar na vandaag ga ik alles migreren naar Neostrada.

Mijn Steamaccount. Altijd op zoek om te ruilen!

• mcDavid
Neostrada is ook TWS en had laatst ook zo'n extreme prijsverhoging doorgevoerd toch?

TransIP heb ik goeie ervaring mee, Antagonist ook maar die zijn meer gefocust op hosting ipv domeinregistratie (edit: oh, kun je ook gewoon losse domeinen bij bestellen)

mcDavid wijzigde deze reactie 15-03-2019 14:10 (12%)

zcflevo.nl

• krakendmodem
De huidige bedrijven die onder TWS vallen zijn:

Yourhosting
Versio
Savvii
Realhosting
Vip internet
PCextreme
Revices
Realtimeregister
Resello (sinds oktober 2018 afgesplitst van TWS)
Neostrada
deHeeg
Axarnet (2019)

https://www.webhosters.nl...webhosting-solutions-tws/

Mocht ik gaan besluiten om de boel te gaan verhuizen, dan (mogelijk) niet bij deze providers. Is natuurlijk stemmen met je voeten, maar zo'n investeerder neemt niet voor niets de boel over lijkt mij.

Vergelijkbaar met wat KPN doet bijvoorbeeld. (al ben ik over KPN dan wel tevreden)

• Buitenaerts
Tamerciaga schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 13:58:
[...]

Ik begrijp je frustratie, maar ze bieden gratis DNS hosting bij domeinregistratie. Als je echt om uptime geeft richt je zelf nameservers in (waar je het zelf in de hand hebt) of je regelt het via een DNS boer zoals Cloudflare.

Vind ook wel grappig dat ik op Twitter die mensen hoor klagen dat ze financieel gevaar lopen, als dat zo is had je je wel beter ingedekt ;)
Klopt dat was ik ook mee bezig vorig jaar, maargoed ik heb iets van 280 domeinen bij hun dat doe je niet even snel...

Maargoed dat van die financiële schade roep ik niet want zo gek ik is het nu ook weer niet maar wel mega irritant dat iedereen ook tegen mij loopt te zeveren :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tamerciaga
Buitenaerts schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 14:12:
[...]

Klopt dat was ik ook mee bezig vorig jaar, maargoed ik heb iets van 280 domeinen bij hun dat doe je niet even snel...

Maargoed dat van die financiële schade roep ik niet want zo gek ik is het nu ook weer niet maar wel mega irritant dat iedereen ook tegen mij loopt te zeveren :)
Ik ken het :P

Goede les vandaag :)

• dollieexloo
Een deel van mijn domeinnamen werken weer.

• llevering
dollieexloo schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 14:20:
Zojuist werkt bij mij ook alles weer (maar bij mij hoefde er maar 1 domein te resolven, die waarop mijn NS draait)

• crypt0rr
Hier werken diverse domeinnamen weer!

Pi-Hole | Pi-hole

• Buitenaerts
dollieexloo schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 14:20:
Inderdaad hier ook :)

• AW_Bos

AW_Bos

Mijnes werkt ook weer :)

• llevering
Ik monitor via m'n eigen DNS monitoringsservice ook nog andere domeinen bij Versio en volgens mij is alles terug. :)

• bendeh
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 15-11 16:07
Bij mij ook, eindelijk..

• AW_Bos

AW_Bos

Nu benieuwd of Versio met een uitleg komt.

• Web-Brielle
Yes, alles weer online!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Jivebunny
  • Registratie: november 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Hier werkt het gros ook weer. Tijd om even cloudflare ns erin te proppen.

Xiaomi Pocophone F1 | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.6.6 | D: Ryzen 2600 16GB 3000mhz Vega 56 Nitro+ Acer 27" IPS 144hz

• crypt0rr
Hier nog wel issues om de records in het klantportaal te zien / wijzigen.

Pi-Hole | Pi-hole

• Just-Michael
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 09-11 19:26
En zo hebben ze het weer voor elkaar om de slechte verhalen van afgelopen maanden op diverse fora en websites m.b.t. weg te drukken door een storing die -uiteraard- opgelost is.

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

crypt0rr schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 14:27:
Hier nog wel issues om de records in het klantportaal te zien / wijzigen.
Yep, niks te zien, of te herstellen. Blijft blanco.

Xiaomi Pocophone F1 | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.6.6 | D: Ryzen 2600 16GB 3000mhz Vega 56 Nitro+ Acer 27" IPS 144hz

• krakendmodem
Hier ook weer online.
Jivebunny schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 14:33:
[...]

Yep, niks te zien, of te herstellen. Blijft blanco.
Dat lukt mij ook niet helaas.

• Dountill
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 16-11 13:30
Zojuist in de mail:

Het is opgelost!
Helaas hebben wij te maken gehad met een storing in onze DNS servers en een gerichte DDos aanval op onze nameservers. Hierdoor heb je hinder ondervonden in jouw web-verbindingen. Tevens kunnen e-mails hierdoor niet aangekomen zijn. Die e-mails zijn gebounced en de verzender is daarvan automatisch op de hoogte gesteld. Of zij ze opnieuw afleveren bij ons is aan de verzendende mailserver.
DNS beheer staat nog even uit, dit zal ook spoedig aangezet worden.
Wij zullen de storing evalueren en actie ondernemen om te zorgen dat het niet nogmaals voorkomt.
Excuses voor het ongemak en bedankt voor jouw geduld.

Mijn Steamaccount. Altijd op zoek om te ruilen!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

krakendmodem schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 14:40:
Hier ook weer online.

[...]

Dat lukt mij ook niet helaas.
Ze werken er blijkbaar nog aan. Mooi dat ze dat pas melden nadat ze fijn weekend riepen en iemand er om moest vragen... https://twitter.com/Versio/status/1106553148498497543

• fjwest
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 15-03 14:57
Ik heb de NS-servers naar FreeDNS van 1984hosting.com laten leiden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MrCaBLeGuY
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online

MrCaBLeGuY

powered by yellow bird

Ook ik heb prive en zakelijk te maken gehad met de DNS storing.

Ik snap de uitleg over de DDOS niet geheel daar er een backup is terug gezet van de dns zones. Aanpassingen van gisteren zijn niet terug gezet noch zijn die nu aan te passen wat inhoud dat voor enkele klanten diensten offline blijven het komende weekend.

EDIT: de API waarmee de DNS records beheerd kunnen worden staat ook tot nader orde nog even uit.

MrCaBLeGuY wijzigde deze reactie 15-03-2019 16:24 (13%)

• Reptile209
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 17:27

Reptile209

- gers -

Dountill schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 14:52:
Zojuist in de mail:

Het is opgelost!
Helaas hebben wij te maken gehad met een storing in onze DNS servers en een gerichte DDos aanval op onze nameservers. Hierdoor heb je hinder ondervonden in jouw web-verbindingen. Tevens kunnen e-mails hierdoor niet aangekomen zijn. Die e-mails zijn gebounced en de verzender is daarvan automatisch op de hoogte gesteld. Of zij ze opnieuw afleveren bij ons is aan de verzendende mailserver.
DNS beheer staat nog even uit, dit zal ook spoedig aangezet worden.
Wij zullen de storing evalueren en actie ondernemen om te zorgen dat het niet nogmaals voorkomt.
Excuses voor het ongemak en bedankt voor jouw geduld.
Is dat niet een beetje erg toevallig: een DDoS, tegelijk met een "storing" (die een recovery nodig had)? Want DDoS'en richten volgens mij geen schade aan waar je een backups voor moet terugzetten.

If you're not part of the solution, you're part of the precipitate.

• Tamerciaga
Bij mij zijn alle records bij domeinen nog leeg, dus offline. Hier dus nog niet opgelost. Meerdere mensen nog issues?

Tamerciaga wijzigde deze reactie 15-03-2019 17:20 (37%)

• kuipje
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 22:48
Een DDos aanval als excuus. LOL.

Als we dat moeten geloven neem je je klanten niet serieus. :-(

Acties:
  • +1Henk 'm!
Zucht.
Ons systeem heeft zojuist geprobeerd de domeinnaam lala.nl te registreren. Dit is niet gelukt, de exacte foutmelding was: (code: ).
En dan ook geen foutcode ofzo. Domein staat vrij ter registratie.
kuipje schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 17:25:
Een DDos aanval als excuus. LOL.

Als we dat moeten geloven neem je je klanten niet serieus. :-(
DDOS valt onder onmacht en kan de gehele storing onder de tafel worden geschoven wat betreft aansprakelijkheid. Maar ik heb vaker gezien dat bepaalde lui binnen de hostingwereld in de breedste zin echt een spaghetti qua netwerk instellingen in het algemeen hanteren dat echt 1 wijziging het hele platform onderuit kan halen.

Nou ja. Ik heb reeds ontdekt waarom ik registratie van een .nl ineens niet meer kon doorvoeren. Bij het telnr voor een .nl en daar 0000000000 invullen ipv een werkelijk nummer wordt niet geslikt door SIDN. Versio communiceert het dan ook niet door (de foutcode) en komt met een status = NULL retour.

Hoe stupide ook ... dat men bij het SIDN valide gegevens wil snap ik. Dat versio niet zelf controleert of het nummer niet 0000000000 is ... ;)

Jism wijzigde deze reactie 15-03-2019 18:09 (68%)

M'n magische bol werken.

• mcDavid
Ik denk eerder dat ze gewoon een shitload aan DNS request kregen omdat alles natuurlijk geretried werd. Sja als je dan een crappy setup hebt wordt die wel overbelast, maar dat maakt het nog g geen ddos.

zcflevo.nl

Als ik hosting bij versio gebruik, switch ik de dns wel eens om (express). Bij ziggo vroeger werkte dit ook, omdat vooral op piekuren (zondagen) de DNS resolving langer op zich kon laten duren dan normaal. Als je je bedenkt dat iedere client bij Ziggo de standaard setup heeft met dns01 & dns02 dan is het niet zo gek dat 01 veel meer belast is dan de rest.

Soms omdraaien kan namelijk zorgen dat het zaakje wat vlotter resolved.

M'n magische bol werken.

• Matheee
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 15-11 17:01
Heb nu voor 1 maand een VPS (Cloud II) bij versio en een gratis maand BladeVPS X1 van TransIP.
Tot nu toe denk ik er zo over:
Versio = Lagere prijs en minder goede support.
TransIP = Hogere prijs en goede support.

Kan bij beide VPS's nog niet de resolutie aanpassen als ik met VNC zou verbinden. Dus beide helpdesks om 13:30 dezelfde vraag gesteld (kleine uitleg er bij hoe en wat).

Om 15:00 had ik eerlijk antwoord van TransIP dat ze er zelf ook niet veel ervaring mee hebben en dus niet konden helpen (pluspunten voor eerlijkheid _/-\o_ ).

Van Versio nog niks gehoord :/ (hopelijk morgen dan maar?).

• kuipje
Ik heb een korte week een vps servers van versio uitgeprobeerd. Ze hebben een leuke prijs maar de prestatie viel me tegen omdat ze de processor enorm cappen. Ik hoop dat Transip in de toekomst een x2 variant aanbied of nog beter de x1 standaard van 2gb gaat voorzien. Dan hebben ze de betere vps servers naar mijn mening.

• JeroenT
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 15-11 16:06
Hoe kan het dat een DDoS alle NS servers plat laat gaan? En zoals er in de statusupdates geschermd is met een import van de configuratie? Het lijkt mij dat zodra je een DDoS mitigate, je niet de config opnieuw hoeft in te laden? Los nog van het feit dat NS1 en/of NS2 al upstream een DDoS zouden moeten overleven?
Matheee schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 17:19:
Heb nu voor 1 maand een VPS (Cloud II) bij versio en een gratis maand BladeVPS X1 van TransIP.
Tot nu toe denk ik er zo over:
Versio = Lagere prijs en minder goede support.
TransIP = Hogere prijs en goede support.

Kan bij beide VPS's nog niet de resolutie aanpassen als ik met VNC zou verbinden. Dus beide helpdesks om 13:30 dezelfde vraag gesteld (kleine uitleg er bij hoe en wat).

Om 15:00 had ik eerlijk antwoord van TransIP dat ze er zelf ook niet veel ervaring mee hebben en dus niet konden helpen (pluspunten voor eerlijkheid _/-\o_ ).

Van Versio nog niks gehoord :/ (hopelijk morgen dan maar?).
Transip levert eigenlijk weinig tot geen support op dat vlak. Ze leveren de basis en dat is het. Managed doen ze niet en bevelen ze aan middels anders partijen (Denk aan Vservs.com).
JeroenT schreef op zondag 17 maart 2019 @ 01:18:
Hoe kan het dat een DDoS alle NS servers plat laat gaan? En zoals er in de statusupdates geschermd is met een import van de configuratie? Het lijkt mij dat zodra je een DDoS mitigate, je niet de config opnieuw hoeft in te laden? Los nog van het feit dat NS1 en/of NS2 al upstream een DDoS zouden moeten overleven?
Als je een fout wegwuift onder DDOS dan vervalt enige aansprakelijkheid omdat het overmacht zou zijn.

M'n magische bol werken.

• JeroenT
Helemaal mee eens, want overmacht.. Maar is dit werkelijk onoverkomelijk als een DNS partij? Als in, is het nodig om alle domeinen offline te laten gaan door een DDoS op de primary en secondary nameservers?

JeroenT wijzigde deze reactie 17-03-2019 01:50 (38%)

Ik heb geen idee. Hostnet had in het verleden ook zoiets. Alle NAMESERVERS en A records waren zo verdwenen op de een op andere dag. Geen backup beschikbaar. Vind dan maar es uit met 30 namen welke website waar stond.

Maar als er in een status update gesproken wordt over 88% opgelost dan is dat vermoedelijk een backup die teruggezet wordt. In de hosting kan een verkeerde setting zo een heel netwerk onderuit halen hoor. Het valt of staat met hoe alles opgezet is.

M'n magische bol werken.

• DutchKel
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 20:54
Heeft iemand al eens geprobeerd geld van de online portemonnee over te laten boeken naar de eigen bankrekening? Ik heb nog een klein bedrag (iets van €2,49) erop staan en heb alle diensten daar opgezegd.

Helaas willen ze het niet overmaken naar mijn bankrekening. Zie de quote voor de uitleg.
Goedemiddag <mijn naam>,

Versio is volgens de Wet op het financieel toezicht verplicht om het niet mogelijk te maken voor klanten dat geld wat zij zelf hebben gestort in de online portemonnee, ook weer opgenomen kan worden uit de online portemonnee.

Artikel 3:5, eerste lid van de Wet op het financieel toezicht:

"Het is verboden in Nederland in de uitoefening van een bedrijf buiten besloten kring opvorderbare gelden van anderen dan professionele marktpartijen aan te trekken, ter beschikking verkrijgen of ter beschikking te hebben."

Dit betekent dat geld wat klanten zelf storten in de online portemonnee, niet opnieuw opgenomen mag worden uit de online portemonnee of overgezet worden naar een ander Versio klant account. Als Versio deze functionaliteit aanbiedt, dan bedrijft Versio volgens de Wet op het financieel toezicht de functie van een bank.

Met vriendelijke groet,
<naam helpdesk medewerker> - Helpdeskmedewerker

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Die stelling klopt. Ze zijn dan een bank en dat valt onder andere spelregels.

M'n magische bol werken.

• king006
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 22:04
DutchKel schreef op zondag 17 maart 2019 @ 02:42:
Heeft iemand al eens geprobeerd geld van de online portemonnee over te laten boeken naar de eigen bankrekening? Ik heb nog een klein bedrag (iets van €2,49) erop staan en heb alle diensten daar opgezegd.

Helaas willen ze het niet overmaken naar mijn bankrekening. Zie de quote voor de uitleg.

[...]
Wellicht onlangs gewijzigd? Ik heb maanden geleden gewoon geld teruggestort op eigen rekening.

• Just-Michael
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 09-11 19:26
Ik heb deze week een credit factuur ontvangen waarbij het bedrag in de online portemonnee geplaatst werd. Dit was ruim 65 euro en kon ik op de pagina ook terug laten overboeken.

Mogelijk dat er dus een minimum bedrag voor staat. Kan iemand dat bevestigen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• king006
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 22:04
Just-Michael schreef op zondag 17 maart 2019 @ 11:44:
Ik heb deze week een credit factuur ontvangen waarbij het bedrag in de online portemonnee geplaatst werd. Dit was ruim 65 euro en kon ik op de pagina ook uit terug laten overboeken.

Mogelijk dat er dus een minimum bedrag voor staat. Kan iemand dat bevestigen?
Wacht even! Mogelijk mag je het geld wel terugstorten als ze een credit aanmaken, maar dus niet als je zelf iets stort en later wil terughalen.

• yannickie111
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 31-10 20:39
DutchKel schreef op zondag 17 maart 2019 @ 02:42:

[...]
Heb hier ook wel eens van gehoord.
Ik krijg zo nu en dan wat door het partnerprogramma van ze, dat kun je wel gewoon uit laten betalen.

Ben wel benieuwd hoe het dan zit met bijvoorbeeld paypal, of de ov-chipkaart.Daar doe je toch eigenlijk hetzelfde?

• Altaphista
  • Laatst online: 07-11 07:56

Altaphista

1. check manual, 2. ask

En de problemen zijn weer terug.... DNS storing.

Je gaat het pas zien als je het doorhebt.

• RoboticPro
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 03-11 14:57
Inderdaad, ook hier is niks meer bereikbaar wat ik bij Versio heb ondergebracht.

Forum Lurker, Reageer weinig, lees veel.

• JeroenT
Zucht... hier ook. Fantastisch.

• krakendmodem
Net even gecheckt, maar hier lijkt alles nog te werken. (3 domeinen in totaal..)

• bendeh
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 15-11 16:07
Hier werkt het ook nog.. Zie wel op hun statuspagina dat ze een storing onderzoeken:
https://www.versio.nl/status

• abeker
  • Laatst online: 15-11 15:52
Wij hadden ook weer last van een storing, maar nu lijkt alles weer te werken.

Helaas hadden we last van nog meer storingen, internetverbinding via WeServe lag er even uit en Office 365 was ook lang niet bereikbaar (probleem bij KPN?). Een en ander kan met elkaar te maken hebben, maar lastig te achterhalen...

the less one forgets, the less one remembers

• Step
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 16-11 13:33

Step

step@tweakers.net#

Het certificaat van versio.nl is verlopen. Hierdoor werken API calls naar versio niet meer goed. :-)

~Step @ Mac Mini, 2,3 Ghz i5 - 8 GB DDR3 1333 RAM - 240 GB SSD & MacBook Pro, 2.3 GHz i7 - Retina - 8 GB DDR3 RAM - 256 GB SSD & PC (zie inventaris)

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
Step schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 13:07:
Het certificaat van versio.nl is verlopen. Hierdoor werken API calls naar versio niet meer goed. :-)
Holy... wat slordig :X

Is het al bijna vrijdag?

• Step
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 16-11 13:33

Step

step@tweakers.net#

Ze hebben even een quick fix geimplementeerd met een Let's Encrypt certificaat tot 19 juni 2019. :)

~Step @ Mac Mini, 2,3 Ghz i5 - 8 GB DDR3 1333 RAM - 240 GB SSD & MacBook Pro, 2.3 GHz i7 - Retina - 8 GB DDR3 RAM - 256 GB SSD & PC (zie inventaris)

Wacht, saldo was niet toereikend voor vernieuwing :+

M'n magische bol werken.

• kuipje
Ze verwachten vast geen klanten meer te hebben na 19 juni LOL. :-)

• _JGC_
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 23:21
kuipje schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 19:55:
Ze verwachten vast geen klanten meer te hebben na 19 juni LOL. :-)
Letsencrypt certificaten zijn 90 dagen geldig. Als je erachter komt dat je certificaat is verlopen en je moet door de hele validatie heen ben je blij met een Letsencrypt certificaat.
Laatst zelf nog meegemaakt met een webshop, EV cert verlopen op een zondagnacht. Letsencrypt cert in 10 minuten handmatig gefixt. Maandag erop om 9 uur bij Sectigo een EV cert aangevraagd, 5 uur en heel wat telefoontjes verder was het geregeld. Zonder dat Letsencrypt certificaat hadden ze gewoon anderhalve dag geen omzet gedraaid.

• kuipje
Maar we hebben het hier over een webhosting bedrijf wat onderdeel is van het grote TWS wat alle kennis in huis zou moeten hebben. Binnen een week weten ze het volledige dns systeem plat te leggen en vergeten ze een belangrijk root cert te verlengen.

kuipje wijzigde deze reactie 22-03-2019 07:07 (4%)

Vraag eens support aan, en je begrijpt waarom Versio gewoon Versio is. Ik stelde vorige week een vraag, waarom registratie van .nl ineens niet meer lukte. Had voldoende saldo, alles klopte, totdat ik erachter kwam dat je bij het telefoonnummer van de WHOIS geen 000-0000000 in kon vullen. Het moet een geldig telefoonnummer zijn. Oke. Bij Versio krijg je een code zonder inhoud, en de support beantwoord je ticket met ja er zijn momenteel DNS problemen. Wijzigde ik dat nummer, werkte het wel ineens.

Dus soms moet je zelf gewoon inspringen bij Versio. Ze zijn goedkoop. Maar er is een periode geweest dat alles met regelmaat er wel uit lag (enorme downtime spikes). Alles was natuurlijk DDOS maar erkennen dat bijv. servers veels te veel users hadden was er niet.

Op andere momenten wanneer ik er zelf ineens niet meer uitkom, bijv het kopen van een webhostingpakket, en erachter komen dat het compleet geen SSL heeft, schoot Versio me wel weer toe met U had geen SSL geactiveerd vanuit het account. Zonder dat heb je standaard geen SSL.

Volg ook niet waarom je de optie uit wil laten by default. SSL is onmisbaar, ook al verwerk je geen formulieren. Het weegt namelijk mee in ranking wel / geen SSL ook al is het 0.05% ofzo.

M'n magische bol werken.

• Napsju
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 00:03
Sinds gisteren kan ik vanaf verschillende netwerken niet meer op mijn hostingpakket. https://vserver283.axc.eu/ geeft geen reactie via T-Mobile Thuis en op mijn werk. Zodra ik dan een NordVPN aan zet werkt het ineens. Ook op mijn telefoon via KPN 4G geen probleem. Lijkt mij op een routeringsprobleem onderweg naar of bij Versio. Verder nog klanten met last?

Lekker!

Acties:
  • +1Henk 'm!
Opent hier. Wellicht sta je in CSF (Firewall) waardoor het lijkt alsof het offline is.

M'n magische bol werken.

• DarkForce
  • Laatst online: 01:58
Napsju schreef op maandag 1 april 2019 @ 10:32:
Sinds gisteren kan ik vanaf verschillende netwerken niet meer op mijn hostingpakket. https://vserver283.axc.eu/ geeft geen reactie via T-Mobile Thuis en op mijn werk. Zodra ik dan een NordVPN aan zet werkt het ineens. Ook op mijn telefoon via KPN 4G geen probleem. Lijkt mij op een routeringsprobleem onderweg naar of bij Versio. Verder nog klanten met last?
Hier ook T-Mobile Thuis en geen enkel probleem om op https://vserver283.axc.eu/ te komen.

• Napsju
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 00:03
Jism schreef op maandag 1 april 2019 @ 10:40:
Opent hier. Wellicht sta je in CSF (Firewall) waardoor het lijkt alsof het offline is.
Zou kunnen. Hoe kom ik daar? Ik zie het niet in DirectAdmin.

Lekker!

Acties:
  • +2Henk 'm!
Napsju schreef op maandag 1 april 2019 @ 11:08:
[...]

Zou kunnen. Hoe kom ik daar? Ik zie het niet in DirectAdmin.
Daar kom jij niet in. Dat moet je aankaarten bij versio, is mijn IP geblokkeerd? En dan moet je even het IP adres meesturen van waar je er niet mee op lijkt te komen.

CSF is software firewall van Directadmin zelf. Als je paar keer verkeerd inlogt met FTP, POP3/IMAP en troep dan wordt je erin gezet. Dan weigert de server connecties vanaf dat ip zeg maar. Alles lijkt dan offline maar dat is alleen voor jou.

Jism wijzigde deze reactie 01-04-2019 11:32 (11%)

M'n magische bol werken.

Gewaardeerde klant,

Mede dankzij jou wordt Versio steeds groter. Een factor wat gepaard gaat met groter worden is meer verantwoordelijkheid. Concreet merken wij dat de behoefte aan support steeds groter wordt. De behoefte varieert van eenvoudige vragen naar wat complexere vragen. Om de groeiende behoefte aan support op te vangen, hebben wij onze supportteam recent uitgebreid en zijn wij bezig met een verdiepende training voor het supportteam. De uitbereiding en de vernieuwde supporttraining, zal ervoor zorgen dat wij jouw vraag sneller en zorgvuldiger kunnen beantwoorden.

Klanten met complexere vragen

Bij Versio hebben wij verschillende type klanten met een grote diversiteit aan productbehoeften. Het varieert van klanten met hobby websites tot aan klanten met iets complexere always on websites. Voor een spectrum aan verschillende soorten klanten wil Versio de juiste support bieden. Klanten met een groter volume en complexere producten hebben afhankelijk van hun kennis, vaker complexere vragen. Het signaal is dat er behoefte is aan telefonisch contact voor die klanten. Hier geven wij graag gehoor aan.

Telefonische support voor premium klanten

Vanaf 8 mei zal Versio Klanten met een premium pakket de mogelijkheid bieden telefonisch contact op te nemen met support. Dat houdt in dat jij als premium klant de mogelijkheid krijgt om ons te bellen.

Op de afbeelding 1.1 hieronder kun je zien waar je het nummer voor de telefonische support kunt vinden

Iedere klant heeft zijn unieke pincode. Daarmee kun je als klant toegang krijgen tot de telefonische support. Hieronder beschrijven wij de stappen om een supportmedewerker aan de lijn krijgen.

Bel het opgegeven nummer
Voer jouw unieke pincode in
Bespreek jouw vraag met de support medewerker
Waarom slechts telefonisch support voor premium klanten?

In de basis streeft Versio ernaar om de prijzen zo laag mogelijk te houden voor al zijn klanten. Er is overwogen om telefonisch support aan te bieden aan al onze klanten, maar dat zou betekenen dat wij voor al onze klanten een prijsverhoging moeten doorvoeren. Dat zullen wij niet doen. Onderzoek wijst namelijk uit dat een groot deel van onze klanten niet erbij gebaat is om meer te betalen voor telefonische support.

Op 8 mei stuurt Versio jou nogmaals een aankondiging dat wij online zijn met de telefonische support. Daarnaast zullen wij middels een pop-up in de klanten paneel jou informeren over de telefonische support.

Kosten

Voor jou als premium klant is de telefonisch support volledig gratis.

Bereikbaarheid

De telefonische support is te bereiken tussen 9:00 - 16:00 uur.

Hopelijk ben je op deze wijze voldoende geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Mail gehad. Nou ja met tig hosting/reseller paketten en meer dan duizend domeinnamen is dat ook niet zo vreemd. :P

M'n magische bol werken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 14:58
momenteel werkt de mail niet via mail.axc.nl: 'Connection to storage server failed.'

edit:
Let op: Als u belt naar de storingslijn zonder eerst stap 1 op te volgen, wordt er €99 euro exclusief BTW in rekening gebracht.
Dan wacht ik wel even met het melden van de storing. ;)

Tazzios wijzigde deze reactie 05-05-2019 16:59 (55%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• krakendmodem
Tazzios schreef op zondag 5 mei 2019 @ 16:56:
momenteel werkt de mail niet via mail.axc.nl: 'Connection to storage server failed.'

edit:
Let op: Als u belt naar de storingslijn zonder eerst stap 1 op te volgen, wordt er €99 euro exclusief BTW in rekening gebracht.
Dan wacht ik wel even met het melden van de storing. ;)
Is het dat bij het inloggen op de webmail? Of al bij het laden van die URL?

Login screen krijg ik wel te zien.

Dat wordt dan 99 euro ;).

Niet erg klantvriendelijk, je zou maar minder technisch zijn en direct bellen. (Aan de andere kant snap ik het heel goed trouwens).

krakendmodem wijzigde deze reactie 05-05-2019 17:07 (11%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 14:58
oeps, wat is je rekeningnummer? :+

Al mijn mail clients werken niet meer thunderbird, eigenwebmail, k9 op telefoon

Edit:
Ze zijn er meebezig: "De mailservers worden zo te zien geplaagd door een DDOS aanval en een hogere load hierdoor." De storingspagina vermeld echter nog niets.

edit 2: en het werkt weer.

Tazzios wijzigde deze reactie 05-05-2019 17:29 (45%)

Als men namen wilt registreren, zonder de .online actie er steeds doorheen (bij beginscherm, facturatiescherm) open dan https://www.versio.nl/act...sable_promotional_domains

Ik deed m'n beklag over het opdringen van .online extensies. Zodoende kwamen ze met deze URL op de proppen.

M'n magische bol werken.

• Freekers
  • Registratie: april 2009
  • Niet online

Freekers

Professional Googler

Ik val van de ene verbazing in de andere bij Versio. Nu kun je niet eens meer een ticket openen. Alle knoppen met 'Stel een vraag' oid werken gewoon niet. Er gebeurd helemaal niks, alsof hun hele Helpdesk niet meer bestaat!

Freekers.nl | Public Pi-hole - 4 locaties wereldwijd

Jawel, mailen naar support@versio.nl.

M'n magische bol werken.

• AW_Bos

AW_Bos

Freekers schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 19:51:
Ik val van de ene verbazing in de andere bij Versio. Nu kun je niet eens meer een ticket openen. Alle knoppen met 'Stel een vraag' oid werken gewoon niet. Er gebeurd helemaal niks, alsof hun hele Helpdesk niet meer bestaat!
Ze hebben ook een support forum, maar op de meeste topics, ook die een andere klant kan beantwoorden, reageert Versio steevast dat er maar een ticket moet worden gemaakt.

Zo ondermijn je de kracht van het forum :X

• Freekers
  • Niet online

Freekers

Professional Googler

Jism schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 06:24:
Jawel, mailen naar support@versio.nl.
Als ze daar eens op zouden reageren zou super tof zijn. Ik probeer de EPP code van mijn .ws domeinnaam op te vragen, dat moet perse via support en kan niet via het control panel.

Dat verklaart overigens nog niet waarom alle 'Stel een vraag' knoppen niet meer werken.
AW_Bos schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 09:43:
[...]

Ze hebben ook een support forum, maar op de meeste topics, ook die een andere klant kan beantwoorden, reageert Versio steevast dat er maar een ticket moet worden gemaakt.

Zo ondermijn je de kracht van het forum :X
Ik denk omdat er anders niemand antwoord ;)

Freekers wijzigde deze reactie 04-07-2019 11:49 (31%)

• AW_Bos

AW_Bos

Freekers schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 11:48:
[...]

Als ze daar eens op zouden reageren zou super tof zijn. Ik probeer de EPP code van mijn .ws domeinnaam op te vragen, dat moet perse via support en kan niet via het control panel.

Dat verklaart overigens nog niet waarom alle 'Stel een vraag' knoppen niet meer werken.

[...]

Ik denk omdat er anders niemand antwoord ;)
Als ik bijvoorbeeld kan antwoorden dat iemand een oud script heeft en en die..en die.. aanpassingen nodig heeft, dan kan de support dat ook wel, in mijn ogen. Dan hoeven ze geen oproep te doen om een ticket in te dienen. Als het nou persoonlijke supportvragen zijn, kan ik me wel indenken dat je naar de tickets verwijst.

• Nenoki
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 12-11 16:17
Freekers schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 19:51:
Ze maken gebruik van Intercom, als je bent ingelogd zie je een button onderin.

Heb je een adblocker of andere blockers actief staan? Wellicht zie je daardoor het venster niet?

https://www.versio.nl/art...t-opnemen-met-de-helpdesk

• Freekers
  • Niet online

Freekers

Professional Googler

Nenoki schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 11:55:
[...]

Ze maken gebruik van Intercom, als je bent ingelogd zie je een button onderin.

Heb je een adblocker of andere blockers actief staan? Wellicht zie je daardoor het venster niet?

https://www.versio.nl/art...t-opnemen-met-de-helpdesk
Nu werkt de knop wel. Kan het zijn dat deze alleen tijdens kantooruren werkt? Ik heb voor de rest niks aangepast aan browser en/of netwerk configuratie.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nextware
  • Laatst online: 16-11 12:12
Vandaag een mail gekregen dat ik in aanmerking komen voor Premium Telefoon Support. Maar dan moet ik dus wel eerst een abonnement van € 9,- per maand afnemen.. Wat denk je zelf.. |:( :') :w

• RemcoDelft
  • Laatst online: 21:27
nextware schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 12:20:
Vandaag een mail gekregen dat ik in aanmerking komen voor Premium Telefoon Support. Maar dan moet ik dus wel eerst een abonnement van € 9,- per maand afnemen.. Wat denk je zelf.. |:( :') :w
Ze hebben wel humor:
In de basis streeft Versio ernaar om de prijzen zo laag mogelijk te houden voor al zijn klanten. Er is overwogen om telefonisch support aan te bieden aan al onze klanten, maar dat zou betekenen dat wij voor al onze klanten een prijsverhoging moeten doorvoeren. Dat zullen wij niet doen.
Ik heb maar op unsubscribe geklikt :+

Compact Flash kaartjes als stille IDE harddisk gebruiken. Gebruik kortingscoupon "ship4free" voor gratis verzenden. Mijn nieuwe site: Knoopcel batterij .nl

• Freekers
  • Niet online

Freekers

Professional Googler

nextware schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 12:20:
Als je die niet betaald, krijg je simpelweg geen support meer. Althans dat is mijn ervaring, of de hele support club is op vakantie. Ik weet niet wat er met Versio aan de hand is de laatste tijd, maar ik krijg het gevoel alsof er niemand meer werkt en het een stuurloos schip is geworden. Ik zit er gelukkig alleen nog met een handjevol domeinen die ik stuk voor stuk aan het verhuizen ben voordat ze verlopen.

2 servers weigeren, standaard direct admin welcome emails te versturen. Ik moest uiteindelijk de user die ik aanmaakte verwijderen, opnieuw aanmaken, en zelf een handmatig wachtwoord ingeven zodat ik de FPT inkon. 8)7

Via chat aangekaart gisterenavond, wordt niet gelezen. Dan maar telefonische support, aangezien ik flink wat namen & paketten daar staan heb. Wat blijkt:
maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 16:00
:') Zucht. Het enige wat wel werkt is een mail sturen naar support@versio.nl. Niet dat ik dat geprobeerd had, maar dat is mijn ervaring.

Jism wijzigde deze reactie 17-07-2019 08:47 (12%)

M'n magische bol werken.

Zucht.
Als Groothandel voor domeinnamen heeft u voordelige domeinnaam tarieven.
De kosten voor dit pakket zijn € 19.00 per maand. Bekijk tarieven
Dus om de status groothandel (en behorende prijzen) te krijgen moet je wel 19 euro per maand aftikken, x12 is 226 euro ex btw per jaar.

De korting gaat er al gauw vanaf weer allemaal. Dit zeiden ze niet bij wijzigingen van het pakket of AV. Wat een teringzooi bij Versio. Stilzwijgend de AV wijzigen, kosten introduceren, ik denk dat ik een claim in ga dienen.

M'n magische bol werken.

• BliXem
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 16-11 10:53
Sowieso mensen op kosten jagen om telefonische support te kunnen bieden... Belachelijk!
Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True