[Versio] Ervaringen & Discussie - Deel 2 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Komadi
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 11-09 15:49
Niet 100% correct. Support is er zeker nog. Je kan zelfs bellen. Het klopt wel dat het lang duurt voordat er antwoord komt op e-mails.

Bron: Ik werk bij de support bij Yourhosting/Versio/Argeweb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faloude
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-09 10:54
@Komadi Ben erg benieuwd hoe jij de toekomst van Versio voor je ziet als werknemer binnen in de organisatie. Op Google en Trustpilot komen dagelijks nieuwe 1-ster recensies binnen en mensen lijken schip te verlaten in hoog tempo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Komadi
Faloude schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 13:02:
@Komadi Ben erg benieuwd hoe jij de toekomst van Versio voor je ziet als werknemer binnen in de organisatie. Op Google en Trustpilot komen dagelijks nieuwe 1-ster recensies binnen en mensen lijken schip te verlaten in hoog tempo.
Ik zie ook niet echt welke kant Versio op wilt. De prijzen zijn niet competitief en de service is niet beter dan andere partijen. Het enige waar Versio zich nog mee kan onderscheiden tegenover andere hostingpartijen is dat ze nog telefonisch bereikbaar zijn. Ook al kan het zijn dat je meer dan 20 minuten in de wacht staat als je op het verkeerde moment belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faloude
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-09 10:54
Dank voor je openheid. Telefonisch support in Nederlandse hostingwereld is zeldzaam en mag van mij persoonlijk helemaal verdwijnen. Een goed ticketsysteem is beter voor beiden partijen vind ik. Ik ben zelf al klant sinds 2010 geloof ik en zit nu al weken te worstelen met ze om alles weg te verhuizen.

Vimexx vind ik een heel goed alternatief. Als ik me echter niet vergis, waren zij ook ooit onder paraplu van Versio, maar ik kan het mis hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisV1984
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:50
Wat ik echt een tekortkoming vindt zijn de VPS templates. CentOS 7. Geen Alma of Rocky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zx9r_mario
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:46
Faloude schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 14:54:
Vimexx vind ik een heel goed alternatief. Als ik me echter niet vergis, waren zij ook ooit onder paraplu van Versio, maar ik kan het mis hebben..
Een van de mede-eigenaren van Versio, is toen Vimexx met andere begonnen (iets met een hondenkennel en administratie kantoortje) als een stichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torretje2012
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:55
Komadi schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 12:21:
[...]

Niet 100% correct. Support is er zeker nog. Je kan zelfs bellen. Het klopt wel dat het lang duurt voordat er antwoord komt op e-mails.

Bron: Ik werk bij de support bij Yourhosting/Versio/Argeweb
Wat is dan het telefoonnummer voor de normale hosting klant? Die is nergens te vinden op de website.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Komadi
torretje2012 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 11:17:
[...]

Wat is dan het telefoonnummer voor de normale hosting klant? Die is nergens te vinden op de website.
Onderaan de site staat de knop “contact”. Die brengt je hier: https://www.versio.nl/contact

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torretje2012
Komadi schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 12:14:
[...]

Onderaan de site staat de knop “contact”. Die brengt je hier: https://www.versio.nl/contact
toen ze samen gingen met pcx was het nummer niet zo makkelijk te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synoniem
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Sinds de migratie van Pcextreme naar Versio kan ik in mijn controlepaneel geen mutaties meer doorvoeren. Tickets wordt niet of nauweljiks op gereageerd en na meer dan een uur aan de telefoon gehangen te hebben was het enige resultaat dat ze het bij de tweede lijn zouden aankaarten. Dat is inmiddels al meer dan een week geleden. Dus nee ik kan Versio niet aanbevelen om mee in zee te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:28

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Komadi schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 14:30:
[...]

Om dit via Versio te regelen zul je inderdaad contact met Versio moeten opnemen om de IPS-tag om te zetten. Je kan ook een account aanmaken op https://secure.nominet.org.uk/auth/login.html met het mailadres dat is gebruikt om de domeinnaam te registreren. Daar kan je als het goed is de IPS-tag zelf veranderen.
Oh my... Dit kon ik dus achteraf gewoon via het controlepaneel van Versio doen. Onderaan staat een tag om een verhuizings-tag (o.i.d.) aan te vragen. En dat zag ik over het hoofd, en daarvoor heb ik een week staan wachten toen ik eindelijk mail terug kreeg die mij uitlegde waar ik dat kon instellen.

Anyway, ik heb de domein verhuisd vanaf de andere partij, en daar de tag aangepast en een paar uur later was het zover. De domein was verhuisd, en ik kreeg een geautomatiseerde mail van Versio dat de verhuizing is afgerond. :)

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:08

Destruction

(ex-)Automonteur

Toch maar even reageren... Ik ben al jaren klant bij Flexwebhosting, ik heb daar een e-mail pakket. Vanmorgen ontving ik weer de rekening en deze blijkt voor het 3e jaar op rij met 50% te zijn verhoogd. Ik ben daar wel klaar mee. Via Google kwam ik op dit topic uit en ik lees hier dat meer mensen het "zinkende schip" Versio verlaten hebben.

Mag ik vragen, waar zijn de Versio verlaters naartoe gegaan, en hoe bevalt dat? Ik twijfelde over Strato maar ik hoor daar ook nogal wisselende verhalen over.

Ik snap dat ik misschien per hoster een vraag moet stellen, maar dan zou ik een aantal crossposts moeten maken. Dat lijkt me ook niet wenselijk. Daarom vraag ik het hier, als (nu nog) Versio klant..

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Destruction schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 12:39:
Toch maar even reageren... Ik ben al jaren klant bij Flexwebhosting, ik heb daar een e-mail pakket. Vanmorgen ontving ik weer de rekening en deze blijkt voor het 3e jaar op rij met 50% te zijn verhoogd. Ik ben daar wel klaar mee. Via Google kwam ik op dit topic uit en ik lees hier dat meer mensen het "zinkende schip" Versio verlaten hebben.

Mag ik vragen, waar zijn de Versio verlaters naartoe gegaan, en hoe bevalt dat? Ik twijfelde over Strato maar ik hoor daar ook nogal wisselende verhalen over.

Ik snap dat ik misschien per hoster een vraag moet stellen, maar dan zou ik een aantal crossposts moeten maken. Dat lijkt me ook niet wenselijk. Daarom vraag ik het hier, als (nu nog) Versio klant..
TransIP blijft voor mij een fijne partij!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torretje2012
zelf naar hertzner toe gegaan, groot genoege partij om niet zomaar opgeslokt te worden bij een van de beide grote teams in nld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nenoki
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:58

Zelf overgestapt naar mijn.host. Die is geen onderdeel van investeerders en hanteren al jaren dezelfde prijzen. De vriendelijke helpdesk heeft de migratie volledig gratis uitgevoerd en al mijn bestanden en mail overgezet. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davasch
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:38
Iemand toevallig ervaring met PHP-versies bij PCextreme? Een kennis help ik af en toe met een website die bij PCextreme gehost wordt. De Joomla-installatie begint te mopperen over een te oude PHP-versie (8.0, waarvan de security support inderdaad bijna eindigt).

Nu heb ik even in het control panel gekeken, maar ik kan alleen maar uit nog ouder versies kiezen. Weet iemand toevallig of het mogelijk is tóch naar een nieuwere versie over te schakelen?

Ik heb al enkele dagen geleden een support ticket geopend maar helaas nog geen reactie.

Ik zal de hosting over een aantal maanden maar eens verhuizen naar een andere host (sowieso vanwege de absurde prijsverhogingen), maar voor nu zou een quick fix welkom zijn aangezien het abonnement toch nog tot de zomer loopt en reeds betaald is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Komadi
davasch schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 22:03:
Iemand toevallig ervaring met PHP-versies bij PCextreme? Een kennis help ik af en toe met een website die bij PCextreme gehost wordt. De Joomla-installatie begint te mopperen over een te oude PHP-versie (8.0, waarvan de security support inderdaad bijna eindigt).

Nu heb ik even in het control panel gekeken, maar ik kan alleen maar uit nog ouder versies kiezen. Weet iemand toevallig of het mogelijk is tóch naar een nieuwere versie over te schakelen?

Ik heb al enkele dagen geleden een support ticket geopend maar helaas nog geen reactie.

Ik zal de hosting over een aantal maanden maar eens verhuizen naar een andere host (sowieso vanwege de absurde prijsverhogingen), maar voor nu zou een quick fix welkom zijn aangezien het abonnement toch nog tot de zomer loopt en reeds betaald is :)
Helaas is het op dit moment niet mogelijk om een nieuwere versie dan 8.0 in te schakelen. Deze zijn nog niet geïnstalleerd op de servers van PCextreme. Het staat wel op de roadmap om dit te doen maar hier is nog geen exacte datum voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davasch
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:38
Thanks voor je reactie!

Dat lijkt mij wel een probleem dan, de support van deze versie is al meer dan een jaar verlopen en de security support stopt op 26 november 2023 (https://www.php.net/supported-versions.php). Ik kan inmiddels ook diverse Joomla extensies niet meer updaten omdat deze versie 8.0 niet meer ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:05
Versio staat weer op de FP: nieuws: Versio verhoogt prijzen domeinnamen en hostingpakketten per 1 januari

Zijn hier eigenlijk nog Versio klanten op GoT? :o

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik heb vorige maand moeten verlengen, maar dat was de laatste keer. Want ik weet nu al dat de prijs eind volgend jaar gewoon weer met minstens 50% omhoog zal gaan.

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Webhosters.nl
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 29-11-2024

Pas wel op met te snelle conclusies te trekken als men op tweakers een hosting bedrijf aanraadt: Alle hosting bedrijfjes hebben hier meerdere accounts draaien en droppen graag een naam achter zo'n vraag.

Hier heb ik de keuze die je moet maken wellicht het beste uitgelegd. Je zou een partij moeten overwegen die geen prijzen verhoogt en met prijzen die laag blijven. Dit is best lastig, maar er zijn in Nederland gelukkig nog opties beschikbaar.

Denk er ook aan dat hele goedkope hosting vaak slechter servers zijn, de moderne servers hebben veel betere TTFB, snelheid, interfact en andere optimalisatie mogelijkheden.

En.. Dat Nederlandse prijzen in de hosting wereld echt iets 'te' laag waren in het verleden. Dat is nu wel anders.

Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Webhosters.nl schreef op woensdag 29 november 2023 @ 12:23:
[...]

Pas wel op met te snelle conclusies te trekken als men op tweakers een hosting bedrijf aanraadt: Alle hosting bedrijfjes hebben hier meerdere accounts draaien en droppen graag een naam achter zo'n vraag.
Ik ben eerder geneigd iemand te geloven die hier al wat jaren rond hangt en een uitgebreide posthistorie heeft, dan bedrijven die hier rondhangen en zichzelf aanraden. Of een account dat nu 2 jaar bestaat 2 posts geplaatst heeft in die tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webhosters.nl
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 29-11-2024
Destruction schreef op woensdag 29 november 2023 @ 12:30:
[...]

Ik ben eerder geneigd iemand te geloven die hier al wat jaren rond hangt en een uitgebreide posthistorie heeft, dan bedrijven die hier rondhangen en zichzelf aanraden. Of een account dat nu 2 jaar bestaat 2 posts geplaatst heeft in die tijd..
Goed punt en eens: We vonden het wel tijd om ons meer in de discussie te mengen, ook dachten we: waarom dan niet gewoon juist onder onze naam en je moet wel ergens beginnen. Let wel: Ik raad hier niemand aan. Ik noem geen namen en rugnummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torretje2012
Beste Dirk-Jan,

In deze mail informeren wij jou over de wijziging van de tarieven voor onze diensten in 2024.

Onze tarieven voor 2024

De afgelopen periode hebben we te maken gehad met hoge inflatie. Dit heeft geleid tot een sterkere toename van personeelskosten, inkoop van hardware, domeinnamen en licenties. Ook voor 2024 verhogen onze leveranciers hun tarieven. Om te blijven investeren in de kwaliteit en stabiliteit van onze dienstverlening, zijn we genoodzaakt onze tarieven per 1 januari 2024 aan te passen conform artikel 22.5 van onze algemene voorwaarden.

Als bestaande klant gaan de nieuwe tarieven pas in bij het verlengen van je dienst. Je kunt de nieuwe tarieven op deze pagina bekijken. We hebben ook een veelgestelde vragen-sectie opgesteld. 

We willen je bedanken voor het vertrouwen in onze diensten en staan klaar om je ook in 2024 van dienst te zijn!

Met vriendelijke groet,

Versio
Beetje jammer dat ze mij mailen als ik al geruime tijd geen klant meer ben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander82
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-08 22:20
Meer mensen die de website van Versio niet kunnen bereiken?

We stopped checking for monsters under our bed, when we realized they were inside us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitstomper
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 09-03-2024
Vandaag besloten om na 6 jaar weg te gaan bij Versio. Hun service is belabberd. Ze reageren nauwelijks en vaak niet op tickets. En dat terwijl de prijs van mijn pakket in de laatste 3 jaren verdrievoudigd is!! belachelijk duur geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brambo4578
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 28-08-2024
Pas op voor deze online bandieten. Ze lokken je met aantrekkelijke prijzen op het eerste jaar. Dan laten ze prijzen zien die iets duurder zijn voor de volgende jaren. Maar tegen de tijd dat jaar één verlopen is zijn de verlengprijzen voor de volgende jaren fors gestegen. Je krijgt hier geen melding van op voorhand. Je krijgt gewoon een factuur voor het nieuwe vele maal hogere bedrag. Enige communicatie of begrip langs hun kant is ook volledig zoek. Ze zeggen dat je als klant zelf maar alles op tijd moet nakijken en opzoeken. Dit is absoluut geen partner waar je mee wil samenwerken. Zij zijn hier enkel om zoveel mogelijk geld af te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doc_OBD
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 27-11-2024
goedemiddag. Is er iemand die mij kan adviseren waar ik een klacht kan indien in Nederland ivm Versio?
257€ betaald, zit al een maand geblokkeerd met mijn emails & websites. Klantenservice is een complete 0. Als ze al antwoorden, sturen je zou met een snoep in de hand terug wandelen. Nog nooit meegemaakt.

mvg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Nenoki schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 13:35:
[...]

Zelf overgestapt naar mijn.host. Die is geen onderdeel van investeerders en hanteren al jaren dezelfde prijzen. De vriendelijke helpdesk heeft de migratie volledig gratis uitgevoerd en al mijn bestanden en mail overgezet. 8)
Ik geef dit topic ook nog maar eens een schop, ik heb eens contact met ze opgenomen. Over een maand of 4 moet ik immers weer verlengen en ik weet nu al dat de rekening van Versio met minstens 50% verhoogd zal zijn :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:23
Zojuist geschrokken van een rekening van 290,- wat er gisteren is afgeschreven, ik van huh heb ik wat gemist? was weekendje weg. zie ik dat zondag de volgende mail
Automatische verlenging (12 maanden) webhosting pakket (PAKKETNAAM) - 290.25 EUR

€290.25 inclusief BTW is van uw online portemonnee afgeschreven. Uw online portemonnee saldo bedraagt nu €0.00.
Verlengdatum 28-07. zonder vooraankondinging is dit zomaar gebeurd. zojuist mail gestuurd over wetgeving De Wet Van Dam. ik gebruik de geheel webhosting niet alleen de mail (als consument) en gevraagd om stopzetten plus terugdraaien van de kosten, ik sta ervoor in om aan te passen naar email server. maar als niet meegewerkt wordt denk ik dat ik juridisch moet aanpakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Ze hebben dat bedrag afgeschreven middels een incasso? Dan zou ik opzeggen en die incasso laten storneren. Juridisch waterdicht? Vast niet, maar dan heb je je geld wel terug en dan moeten ze maar met een rekening komen voor 28-7 tot het moment van opzegging (en die dan uiteraard wel betalen).

* Destruction is momenteel in contact met mijn.host. Ik ga de verhoging van minstens 50% niet afwachten. Versio zoekt 't maar uit ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Destruction op 30-07-2024 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Destruction schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 19:30:
* Destruction is momenteel in contact met mijn.host. Ik ga de verhoging van minstens 50% niet afwachten. Versio zoekt 't maar uit ;)
Even dit topic een rotschop verkopen met een quote van mijzelf en een update. Verhuizing is in gang gezet, het scheelt me ruim 100 euro per jaar en dan heb ik straks een pakket mét webspace voor het geval ik toch ineens een website voor mijn bedrijfje wil gaan maken of zo...

* Destruction stapt dus over naar mijn.host. Tot nu toe goed contact, ook wel fijn. Het is al een jaar geleden dat ik hier om info vroeg dus bij deze nog bedankt voor de tips :)

[ Voor 17% gewijzigd door Destruction op 28-08-2024 09:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zx9r_mario
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:46
Zojuist een mail gekregen met nieuwe prijzen voor 2025

8)7
nl domein 24,99
com domein 32,99

Basic hosting van 7,99 naar 14,99

[ Voor 10% gewijzigd door zx9r_mario op 25-09-2024 15:42 ]

• ahbart
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:32
Ik heb ook die mail gekregen, maar ben niet eens klant van Versio! En volgens mij zelfs nog nooit geweest!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:46
zx9r_mario schreef op woensdag 25 september 2024 @ 15:40:
Zojuist een mail gekregen met nieuwe prijzen voor 2025

8)7
nl domein 24,99
com domein 32,99

Basic hosting van 7,99 naar 14,99
Yep, hier ook ontvangen.
Gelukkig heb ik al mijn hosting en domeinnamen bij ze weggehaald in de laatste maanden :w

[ Voor 4% gewijzigd door nextware op 25-09-2024 17:30 ]

• torretje2012
nextware schreef op woensdag 25 september 2024 @ 17:21:
[...]

Yep, hier ook ontvangen.
Gelukkig heb ik al mijn hosting en domeinnamen bij ze weggehaald in de laatste maanden :w
Alsof dat een garantie is dat je niet nog een factuur van ze gaat krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaashoofd
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:20
Iemand enig idee hoe ik het noodnummer/storingsnummer kan vinden? Mijn nameservers zijn plotseling gewijzigd, lijkt daar iets helemaal niet goed te gaan. Website down en kan ook geen mails meer ontvangen, maar ze zijn natuurlijk het hele weekend onbereikbaar. Er staat dat ik moet inloggen voor het storingsnummer, maar ik heb nog een ouderwets PCextreme-account dus kom er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmoo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:23
Ze hebben mijn oude (niet langer in gebruik) account van alfahost naar versio over gezet, vervolgens leuk een factuur van €30 voor het verlengen van een domein dat ik al jaren niet gebruik en 100% op niet verlengen stond. Mooie club dit. Zou iedereen afraden er zaken mee te doen.

• AW_Bos

AW_Bos

Ik heb een van mijn .nl-domeinnamen succesvol verhuisd van Versio naar mijn.host. Ik zie dat Versio sinds kort een nieuw controlepaneel heeft.

Nu de verhuizing voltooid is wil ik de domein bij Versio opzeggen, maar ik krijg dan te zien: "Je abonnement kon niet opgezegd worden. Neem contact op met onze helpdesk."

Wordt de domeinnaam net als eerst netjes na een verhuizing automatisch bij Versio beëindigd. Of moet dit met de hand? En is deze foutmelding weer een bug bij Versio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Net even een .com domeintje verhuisd nar Mijn.Host. En dit krijg ik van hun terug:
We hebben je bestelling ontvangen voor de verhuizing van domeinnaam **********.com.
Voor deze domeinnaam is een domein lock actief. Dit is een beveiliging tegen het verhuizen van de domeinnaam.

Om de verhuizing te kunnen voltooien is het van belang om het domein lock eerst te deactiveren bij de huidige provider. Neem hiervoor contact met de huidige provider op.
Ik ben benieuwd hoelang dat duurt. Ik heb net Versio maar even gemaild. Ik hoop niet dat het een langdurige ticket zal worden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisV1984
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:50
De lock kan je toch gewoon zelf uitzetten bij Versio?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OIMBzy5NumeFNwbZ6_lvlDeHooY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XpKEXSBe1TWMQvqnuZHi9RtZ.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 75% gewijzigd door DennisV1984 op 08-02-2025 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ifyeyeyuef
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 06-08 15:39
Ik heb recentelijk alles verkast naar Hetzner. Heb daar een VPS draaien van 8euro met 30 sites erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Ze willen nu dat zoveel mogelijk mensen incasso aanzetten voor automatische afschrijvingen. En anders betaal je 2 euro per handmatig betaalde factuur.
Beste [...],

We maken het betalen van je facturen graag zo makkelijk mogelijk. Daarom kun je bij ons ook kiezen voor automatische incasso. Volgens onze administratie heb je automatische incasso nog niet geactiveerd.

Per 10 juli 2025 rekenen we €2,- per factuur aan administratiekosten als je handmatig betaalt. Stap daarom direct over op automatische incasso om eenvoudig te betalen, veilig én zonder extra kosten!
Waar is die twee euro dan wel niet op gebaseerd als je handmatig even bijv. Ideal opentrekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:05

Reptile209

- gers -

AW_Bos schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 10:20:
Ze willen nu dat zoveel mogelijk mensen incasso aanzetten voor automatische afschrijvingen. En anders betaal je 2 euro per handmatig betaalde factuur.

[...]

Waar is die twee euro dan wel niet op gebaseerd als je handmatig even bijv. Ideal opentrekt?
Obv mijn eigen ervaringen met administraties:
- een batch met incasso's komt als één post op je rekening binnen, minus de mislukte incasso's. Ze kunnen dus ook grotendeels als één batch worden afgeboekt in de administratie. Als je betaalt via iDeal of handmatige overschrijving, moet elke betaling apart worden ingeboekt/verwerkt.
- verschil in transactiekosten/abonnement tussen incasso en iDeal (geen idee, is er vast)
- voordeel van incasso is dat je als bedrijf het initiatief hebt, bij iDeal moet de klant zelf actief handelen. Dus mogelijk meer herinneringen/aanmaningen/etc. Nadeel van incasso is natuurlijk de administratie van de machtigingen en het verwerken van storneringen tot tig dagen na dato, maar dat nemen ze blijkbaar voor lief.

Als je alles op één manier doet, kan je daar je hele proces beter op inrichten. Als er daar buiten ook maar iets handmatigs of extra's in zit, dan is 2 euro nog niet eens een gek tarief... En ik denk niet dat ze je inzage zullen geven in de opbouw van die 2 euro ;).

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torretje2012
ja, die automatishe incasso is een goed idee om aan te hebben voor versio /s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looc
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-07 18:55
Waarom is hun DNS zo langzaam?
half uur wachten voordat een record daadwerkelijk gewijzigd is.
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste