Ik ben al een tijdje aan het worstellen om mijn nieuwe website die bij versio is gehost, via cloudflare te lten lopen. Hij deed het een korte tijd prima, maar ging dan opeens terrug naar de standaard nameservers in het Versio klanten paneel. Ik kreeg het dan ook niet zelf voor elkaar om de nameservers naar Cloudflare te laten verwijzen. er moet een Versio medewerker aan te pas komen om de nameservers weer naar Cloudflare te laten verwijzen. Mijn email werkt gelukkig weer ok, maar de website is niet zichtbaar, het enige wat ik zie is de mededeling: "Apache is functioning normally"
Nu heb ik telefonisch contact gehad met Versio, en ze gaven me de volgende nameservers door:
"Hierbij de name-servers van versio 2.0
Versio 2.0
Name servers:
ns-x.dns.versio.be
ns-x-dns.versio.nl
ns-x-dns.versio.eu "
X is ofcourse another letter...
Er was mij verteld dat deze volgorde belangrijk is, en ook dat bij het eerste record een punt moet staan tussen de "o" en "dns" inplaats van een streepje. Is iemand hier bekend mee?
Ik ben nu ruim 48 uur verder, en de site is nog steeds niet zichtbaar, ik neem dus aan dat de verwijzing fout is.
Iemand een suggestie voor me a.u.b?
Bedankt :-) Robert
EDIT: De NS records bleken goed te zijn, maar de SSL instellingen bij Versio waren niet goed. Hebben ze vanmorgen voor me gefikst. :-)
[
Voor 6% gewijzigd door
RobertGlotzbach op 09-03-2026 09:32
]