Select * from fish
Verreweg de meeste userreviews zijn vrij inhoudsloos en zijn niet bepaald nuttig. Deze reviews zijn gewoon niet meer dan gemiddelde reviews. Als je dit weg wil hebben dan blijft er bijzonder weinig over.RoyK schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 20:42:
pricewatch: Samsung QLED QE55Q67R Zilver
ik was er bijna ingetrapt. Ik heb een TV gevonden waar ik een goed gevoel bij heb. 14 reviews en best positief, dat komt ook nog mooi uit. Totdat het me opviel dat het bijna allemaal Newbies zijn die reviews hebben geplaatst. Accounts met maar 1 actie in hun hele tweakers cariere.
Je kan me veel vertellen, maar ik geloof er geen snars van
Waarom stelt Tweakers niet gewoon een grens in dat je pas een review kan plaatsen als je XXX aan karma hebt bereikt?
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Je vind het niet vreemd dat het allemaal newbie accounts zijn, alleen in een bepaalde tijd 1 review achterlaten bij enkel deze tv, en verder heeeeeelemaal niets met tweakers doen. Geen berichtjes op het forum, nergens een reactie op nieuws. Alleen en enkel een zeer positieve review, en verder vonden ze het wel best.Zeehond schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 23:12:
Er staat niets vreemds tussen dus ik zie geen reden om in te grijpen.
Terwijl het toch zo simpel op te lossen is in mijn ogen. Als je minimaal XXX karma nodig hebt voordat je een review achter kunt laten dan krijg je toch ook veel meer kwaliteit.
Of ben ik nou gek

[ Voor 19% gewijzigd door RoyK op 30-11-2019 00:27 ]
AMD Nieuwsdiscussie
zitten er 2 testpanelleden tussen met ook een zeer karig berichtje

BE AT THE BEAT ♫ DeComponeur.nl
Het zijn ook geen uitgebreide product reviews dus verwacht idd niet dat er op detail en technisch niveau alles besproken wordt. Beperkingen opleggen voor het schrijven van reviews zie ik niet zitten. Sommige accounts zijn overigens wel al gewoon een tijd ingeschreven.RoyK schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 00:22:
[...]
Je vind het niet vreemd dat het allemaal newbie accounts zijn, alleen in een bepaalde tijd 1 review achterlaten bij enkel deze tv, en verder heeeeeelemaal niets met tweakers doen. Geen berichtjes op het forum, nergens een reactie op nieuws. Alleen en enkel een zeer positieve review, en verder vonden ze het wel best.
Terwijl het toch zo simpel op te lossen is in mijn ogen. Als je minimaal XXX karma nodig hebt voordat je een review achter kunt laten dan krijg je toch ook veel meer kwaliteit.
Of ben ik nou gek
Daar zie ik ook geen vreemde dingen dus ga ik ook niet ingrijpen. Wat Tweakers verwacht van testpanelleden laat ik aan het kantoor over, daar ben ik verder niet bij betrokken.DeComponeur schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 12:52:
pricewatch: HP Smart Tank Plus 555 Afgezien van praktisch alleen maar Newbees die gesponsord zijn
zitten er 2 testpanelleden tussen met ook een zeer karig berichtje
Select * from fish
Ik was zojuist op zoek naar een stel oordoppen en kwam na mijn wensen op een rijtje te hebben gezet op het volgende product uit pricewatch: Jaybird X4 (Groen, Zwart)
Alleen het product heeft momenteel maar 3 sterren, waardoor ik 'm bijna niet aan had geklikt. Dat komt door de review van @timboy6699 .Die gaat puur over de klantenservice en één zin over een totaal ander product.
Ik zou deze review graag verwijderd zien om een schone pricewatch te behouden.
Bvd!
~Emdeejee
Review verwijderd, nu stond er ook wel product ervaring in, maar in dit geval was dat gebaseerd op een website en niet op eigen ervaring.Phyrozi schreef op maandag 2 december 2019 @ 10:38:
Goedemorgen lieve medetweakers,
Ik was zojuist op zoek naar een stel oordoppen en kwam na mijn wensen op een rijtje te hebben gezet op het volgende product uit pricewatch: Jaybird X4 (Groen, Zwart)
Alleen het product heeft momenteel maar 3 sterren, waardoor ik 'm bijna niet aan had geklikt. Dat komt door de review van @timboy6699 .Die gaat puur over de klantenservice en één zin over een totaal ander product.
Ik zou deze review graag verwijderd zien om een schone pricewatch te behouden.
Bvd!
~Emdeejee
Select * from fish
@ZeehondDeComponeur schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 12:52:
2 testpanelleden tussen met ook een zeer karig berichtje
Is er een aankondiging geweest? Daar staan de spelregels in.
Geen idee. Maar wanneer die er wel zou zijn geweest zou ik het nog aan kantoor over laten om een deelnemer erop te wijzen wanneer de review niet aan de gestelde voorwaarden voldoet en wat de deelnemer daarmee moet doen. Zelf ben ik niet betrokken bij zaken als testpanel en heb daar daarom geen idee van aangezien het niet de taken van de vrijwillige crew zijn.PcDealer schreef op donderdag 5 december 2019 @ 17:16:
[...]
@Zeehond
Isver een aankondiging geweest? Daar staan de spelregels in.
Select * from fish
Als die .plan er zou zijn, konden we zelf kijkenZeehond schreef op donderdag 5 december 2019 @ 19:16:
[...]
Geen idee. Maar wanneer die er wel zou zijn geweest zou ik het nog aan kantoor over laten om een deelnemer erop te wijzen wanneer de review niet aan de gestelde voorwaarden voldoet en wat de deelnemer daarmee moet doen.
https://tweakers.net/zoeken/?keyword=HP+Smart+Tank+Plus Met een snelle zoekactie vind ik in ieder geval niets.PcDealer schreef op donderdag 5 december 2019 @ 21:47:
[...]
Als die .plan er zou zijn, konden we zelf kijken
Select * from fish
Dat had ik ook ontdektZeehond schreef op donderdag 5 december 2019 @ 22:06:
[...]
https://tweakers.net/zoeken/?keyword=HP+Smart+Tank+Plus Met een snelle zoekactie vind ik in ieder geval niets.
De reviewdatum is gelijk aan de registratiedatum, dus dat moet wel. Ik heb ze aangepast naar deels gesponsord, gelijk aan de rest.
[ Voor 48% gewijzigd door Dirk op 05-12-2019 23:17 ]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Anoniem: 1301264
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 1301264 op 06-12-2019 00:05 ]
Voor feature requests moet je in Mooie Features zijnAnoniem: 1301264 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 00:05:
Zou het mogelijk zijn om reviews van een product te kunnen filteren op type review dus om betaalde (en vaak toch onjuiste) reviews eruit te filteren?
Select * from fish
Anoniem: 1301264
productreview: Motorola Moto E6 Plus Grafiet review door John_Q
Bedankt review is verwijderd.LukasW schreef op maandag 16 december 2019 @ 14:52:
Hij heeft wel gelijk, maar dit lijkt verder niet op een productreview:
productreview: Motorola Moto E6 Plus Grafiet review door John_Q
Select * from fish
Ja, compleet geloofwaardig dit, lijkt me niet dat hij hem daadwerkelijk in bezit heeft en meer gericht als troll.
[ Voor 22% gewijzigd door Jochemd13 op 19-12-2019 16:40 ]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Of optie om te filteren op karmapunten van de reviewersAnoniem: 1301264 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 00:05:
Zou het mogelijk zijn om reviews van een product te kunnen filteren op type review dus om betaalde (en vaak toch onjuiste) reviews eruit te filteren?
productreview: LG OLED55C9PLA Zwart review door Orezfarg
Weg
Bedankt, ik heb de review verwijderd.New Yorker schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 22:16:
Engelse review en speciaal account gemaakt ervoor.
productreview: LG OLED55C9PLA Zwart review door Orezfarg
Select * from fish
[ Voor 97% gewijzigd door New Yorker op 31-12-2019 00:30 ]
Weg
Voor shopreviews moet je in [ShR] Meldingen Shopreview - deel 5 zijn
Select * from fish
productreview: Lenovo Yoga C740-14IML (81TC004SMH) review door HTDelft
(User heeft overigens ook de juiste plek gevonden: https://tweakers.net/shopreview/permalink/305536/)
Bedankt, ik heb de productreview weggehaald.LukasW schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 13:29:
Ervaring met webshop geplaatst als productreview:
productreview: Lenovo Yoga C740-14IML (81TC004SMH) review door HTDelft
(User heeft overigens ook de juiste plek gevonden: https://tweakers.net/shopreview/permalink/305536/)
Select * from fish
productreview: LG UltraGear 27GL850 Zwart review door rayg
productreview: LG UltraGear 27GL850 Zwart review door rayg
Graag deze onterechte en niet gefundeerde review verwijderen. Ik heb het vriendelijk gevraagd, gebruiker Rayg wil er echter geen gehoor aan geven. Rayg bezit dit scherm niet eens en plaatst de review op een moment dat het scherm nog niet beschikbaar was. Ik vind dat nogal flamen en niet bijdragen aan goede, inhoudelijke reviews die ik normaal wel op Tweakers gewend ben.
[ Voor 14% gewijzigd door wvkreg op 05-01-2020 10:37 ]
Review is van 22 november, het scherm staat al sinds augustus in de prijsvergelijker. Er staan dan ook NEGEN reviews van dat scherm die nog ouder zijn, maar daar klaag je niet over. Of is dat misschien omdat die andere reviewers positief zijn over jouw aankoop?wvkreg schreef op zondag 5 januari 2020 @ 10:37:
plaatst de review op een moment dat het scherm nog niet beschikbaar was.
Nee hij koopt een 2k monitor en klaagt dan dat ie niet 4k is en de rest is ook ongefundeerd.Arumes schreef op zondag 5 januari 2020 @ 11:50:
[...]
Review is van 22 november, het scherm staat al sinds augustus in de prijsvergelijker. Er staan dan ook NEGEN reviews van dat scherm die nog ouder zijn, maar daar klaag je niet over. Of is dat misschien omdat die andere reviewers positief zijn over jouw aankoop?
Aaaaaaaaand it's gone.Zeehond schreef op zondag 5 januari 2020 @ 20:01:
Ik heb naar de review gekeken.
pricewatch: Huawei Watch GT2 (46mm) Zwart (Zwart)
Ze voldoen gewoon aan de regels.DeComponeur schreef op maandag 13 januari 2020 @ 10:01:
Jammer hoor dit, alle reviews van newbies) vallen wat mij betreft onder zwaar gepushte meuk...
Select * from fish
Daarom staat er keurig "(deels) gesponsord".DeComponeur schreef op maandag 13 januari 2020 @ 10:01:
Jammer hoor dit, alle reviews van newbies) vallen wat mij betreft onder zwaar gepushte meuk...
Moven denk ik ...
Naar aanleiding van dit topic: Angeloonie in "shop review verwijderen" maar eens gekeken naar de reviews van het genoemde bedrijf. Zitten er heel erg veel tussen "uit eigen beweging" van accounts die verder geen enkele activiteit op tweakers hebben. Dit lijken mij nep accounts te zijn.
https://tweakers.net/shop.../diamtelecom/shopreviews/
Dat mag een deur verder in [ShR] Meldingen Shopreview - deel 5. Dit topic is voor productreviewsPhilip Ross schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 12:06:
Weet niet of ik hier ook melding kan maken van twijfelachtige shopreviews maar doe het toch maar.
Naar aanleiding van dit topic: Angeloonie in "shop review verwijderen" maar eens gekeken naar de reviews van het genoemde bedrijf. Zitten er heel erg veel tussen "uit eigen beweging" van accounts die verder geen enkele activiteit op tweakers hebben. Dit lijken mij nep accounts te zijn.
https://tweakers.net/shop.../diamtelecom/shopreviews/
Select * from fish
Select * from fish
Deze review is niet in het Nederlands maar (volgens Google Translate) in het Luxemburgs.
Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!
Bedankt, ik heb de review verwijderd.yodeluxe schreef op zondag 2 februari 2020 @ 16:32:
productreview: MSI B450M Mortar Max review door hegxig
Deze review is niet in het Nederlands maar (volgens Google Translate) in het Luxemburgs.
Select * from fish
In het engels van een newbie account
Bedankt, ik heb de review verwijderd.Munchie schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 20:30:
productreview: MSI B450 Gaming Pro Carbon AC review door vankasteelj
In het engels van een newbie account
Select * from fish
Je zou, zomaar een wild idee, de regels kunnen veranderen. Maar dat zal dan wel in de inkomsten hakken.
Sommige webshops en producten hebben tientallen reviews die geen enkele waarde hebben. Dat is voor mij niet waar Tweakers voor staat. Diep triest.
"Ze voldoen aan de regels"

Ze hebben geen of een hele lage waardering. Te kort om een waardering te krijgen of te slecht voor een hoge score. Mission accomplished.Justevo schreef op zondag 8 maart 2020 @ 22:48:
[...]
Maar dat zal dan wel in de inkomsten hakken.
[...]
Sommige webshops en producten hebben tientallen reviews die geen enkele waarde hebben. Dat is voor mij niet waar Tweakers voor staat.
Dat zal zo zijn, maar de review staat er. En het is gewoon reinste vervuiling.PcDealer schreef op zondag 8 maart 2020 @ 23:24:
[...]
Ze hebben geen of een hele lage waardering. Te kort om een waardering te krijgen of te slecht voor een hoge score. Mission accomplished.
Staat gewoon duidelijk aangegeven bij een review indien een product gesponsord is. Vind je ze niet interessant sla je ze over. Genoeg lezers die ze wel interessant vinden.Justevo schreef op zondag 8 maart 2020 @ 22:48:
[...]
Je zou, zomaar een wild idee, de regels kunnen veranderen. Maar dat zal dan wel in de inkomsten hakken.
Sommige webshops en producten hebben tientallen reviews die geen enkele waarde hebben. Dat is voor mij niet waar Tweakers voor staat. Diep triest.
"Ze voldoen aan de regels"
Select * from fish
Er zijn lezers die gesponsorde reviews interessant vinden? Haha, ok.Zeehond schreef op maandag 9 maart 2020 @ 08:18:
[...]
Staat gewoon duidelijk aangegeven bij een review indien een product gesponsord is. Vind je ze niet interessant sla je ze over. Genoeg lezers die ze wel interessant vinden.
Je moet bij sommige shops tig pagina's doorbladeren voor je een normale review vind, vaak zijn die ook nog eens negatief. Maar dit is vechten tegen de bierkaai. Money makes the world go 'round.
Gesponsord staat in principe los van de kwaliteit. Het zou mij echt niks uitmaken of de persoon het onderdeel zelf heeft gekocht of dat de fabrikant het ding heeft gesponsord. Zo lang de review maar van hoge kwaliteit is, dat is het enige wat voor mij telt. Een slechte niet gesponsorde review blijft een slechte review. En een goede wel gesponsorde review blijft een goede review.Justevo schreef op maandag 9 maart 2020 @ 13:35:
[...]
Er zijn lezers die gesponsorde reviews interessant vinden? Haha, ok.
Het zou veel interessanter zijn om bijvoorbeeld een -1 in te voeren voor het beoordelen van reviews. Waarmee de slechte -1 reviews dus niet meer meetellen in de gemiddelde beoordeling en standaard verborgen worden. Zeg maar net hoe het gaat met de reacties op de frontpage, -1 reacties staan standaard ook verborgen op de frontpage.
AMD Nieuwsdiscussie
Je hebt het hier nu over shops terwijl dit topic en mijn reacties over productreviews gaat. dat zijn twee compleet verschillende dingen.Justevo schreef op maandag 9 maart 2020 @ 13:35:
[...]
Er zijn lezers die gesponsorde reviews interessant vinden? Haha, ok.
Je moet bij sommige shops tig pagina's doorbladeren voor je een normale review vind, vaak zijn die ook nog eens negatief. Maar dit is vechten tegen de bierkaai. Money makes the world go 'round.
Select * from fish
Klopt, maar het principe is gewoon hetzelfde. Betaald krijgen om een positief bericht achter te laten is in beide gevallen hoe het werkt. Vroeger kwam je hier voor de kundige reviews, nu heeft het geen enkele waarde mee.Zeehond schreef op maandag 9 maart 2020 @ 15:08:
[...]
Je hebt het hier nu over shops terwijl dit topic en mijn reacties over productreviews gaat. dat zijn twee compleet verschillende dingen.
Maar zoals ik al zei; het gaat toch niet veranderen. En als je er wat van zegt krijg je dezelfde reacties als voetballers die een paar lesjes mediatraining hebben gehad.
Als dit ingevoerd kan worden, graag. Ik hoef geen review te lezen van iemand die 3 minuten geleden een account heeft aangemaakt voor 10,- korting. Ja, een review is een review. Maar de troep die je nu eerst moet filteren is gewoon reinste vervuiling en dat komt de kwaliteit echt niet ten goede.-The_Mask- schreef op maandag 9 maart 2020 @ 13:59:
[...]
Het zou veel interessanter zijn om bijvoorbeeld een -1 in te voeren voor het beoordelen van reviews. Waarmee de slechte -1 reviews dus niet meer meetellen in de gemiddelde beoordeling en standaard verborgen worden. Zeg maar net hoe het gaat met de reacties op de frontpage, -1 reacties staan standaard ook verborgen op de frontpage.
[ Voor 36% gewijzigd door Justevo op 09-03-2020 15:44 ]
Indien je een discussie wilt over het beleid kun je beter een topic openen in Lieve Adjes. Ik bepaal niet het beleid dus van mij hoef je ook niet te verwachten dat ik het hier even omgooi. Shopreviews doe ik al helemaal niets mee. de regels kun je overigens wel lezen onder https://tweakers.net/info/faq/pricewatch/#review-personeel.Justevo schreef op maandag 9 maart 2020 @ 15:42:
[...]
Klopt, maar het principe is gewoon hetzelfde. Betaald krijgen om een positief bericht achter te laten is in beide gevallen hoe het werkt. Vroeger kwam je hier voor de kundige reviews, nu heeft het geen enkele waarde mee.
Maar zoals ik al zei; het gaat toch niet veranderen. En als je er wat van zegt krijg je dezelfde reacties als voetballers die een paar lesjes mediatraining hebben gehad.
Overigens moet je er wel rekening mee houden dat pas sinds een paar jaar een newbie label wordt weergegeven en een label of het product gesponserd is. Vroeger stond er gewoon niets bij en werd het laatste niet gevraagd aan de gebruiker.
Select * from fish
[ Voor 99% gewijzigd door PcDealer op 12-03-2020 15:44 ]
Die winkel moet afstand nemen van dit soort praktijken, of zo'n campagne uit eigen initiatief is gestart of buiten hun medeweten: Dit schaadt hun imago.
Oink
Ik heb dit dit even doorgezet of ernaar gekeken kan wordenSturmovik177 schreef op zondag 22 maart 2020 @ 14:17:
Hetzelfde geconstateerd als in mijn topic Mogelijke nep-reviews en accounts, drie newbies die op pricewatch: Sony A6500 Body Zwart naar mijn inziens nepreviews plaatsen: ik ben nu al 5 "reviewers" tegengekomen die de loftrompet uitsteken voor Kamera Express of de winkel specifiek moeten benoemen.
Die winkel moet afstand nemen van dit soort praktijken, of zo'n campagne uit eigen initiatief is gestart of buiten hun medeweten: Dit schaadt hun imago.
Select * from fish
Is dit een review?

[ Voor 9% gewijzigd door New Yorker op 31-03-2020 11:49 ]
Weg
Nope, dat voegt niet veel toe. Verwijderd bij deze
Select * from fish
Allemaal gesponsorde reviews, over een toestel zonder play services, en alleen maar 4 sterren. Klinkt fishy.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Dat valt te verklaren: plan: Review én win een ‘eervol’ duo: de Honor 9X Pro & Honor MagicWatch 2Jeroenneman schreef op donderdag 2 april 2020 @ 19:33:
pricewatch: Honor 9X Pro 256GB Paars
Allemaal gesponsorde reviews, over een toestel zonder play services, en alleen maar 4 sterren. Klinkt fishy.
Select * from fish
[ Voor 82% gewijzigd door Dirk op 18-04-2020 13:52 ]
Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity
Bedankt, ik heb de review weggehaaldIrcghost schreef op zondag 5 april 2020 @ 21:32:
productreview: MSI MPG X570 Gaming Plus review door jean626
In het Frans en een nieuwe gebruiker
Select * from fish
productreview: Samsung EF-PG988 (Galaxy S20 Ultra) Grijs review door iTouch
productreview: Samsung EF-VG988 (Galaxy S20 Ultra) Grijs review door iTouch
productreview: Samsung EF-RG988 (Galaxy S20 Ultra) Zwart review door iTouch
Zelfde user, korte sponsored reviews, vlak achter elkaar... beetje te veel van het goede.
Bovendien allen met een videodrop/embed
En gebedel om views, likes en abonnees.Umbrah schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 07:11:
Bovendien allen met een videodrop/embed
Als je alle informatie destilleert die wekelijk wat toevoegt, blijft er niet veel over en hetzelfde geldt dan ook voor de score.
[ Voor 31% gewijzigd door PcDealer op 18-04-2020 11:10 ]
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Dit zijn verschillende producten die de gebruiker heeft gereviewed.Kiswum schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 18:13:
Tog reviews van hetzelfde product mag ook niet meer, tenzij je het product in alle uitvoeringen hebt.
Select * from fish
My favorite programming language is solder.
Bedankt, het is onder de aandachtPuch-Maxi schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 21:27:
Ik zie opeens een aantal reviews verschijnen van nieuwe gebruikers.Reviews: Sony 55XH80 Zwart Eéntje heeft opgegeven dat het product deels is gesponsord, de rest niet.
Select * from fish
Daar heeft een collega naar gekeken zo te zien. Dank voor de melding.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ik drukte maar max 2 seconden eerder op de verwijder knop dan jij op de linkBor schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 10:06:
[...]
Daar heeft een collega naar gekeken zo te zien. Dank voor de melding.
Select * from fish
Onlangs ineens vier 5* reviews van nieuwe gebruikers die daarna ook geen verdere bijdrage meer hebben geleverd aan tweakers. Weliswaar netjes aangegeven dat ze het product gekregen hebben, waarvan 1 toegeeft dat het volledig gesponsord is geweest. Toch voelt het als promotie en weet ik niet zeker of dat wel de bedoeling is.
pricewatch: BenQ SW270C Grijs
productreview: Apple iPhone SE (2020) 128GB Zwart review door Gargantua
Dat idee heb ik bij die eigenlijk iets minder.
Select * from fish
Ik heb ook de rest van zijn reacties bekeken en die zijn grotendeels anti-Apple, op 1 reactie na. Deze persoon lijkt alles van Apple te weten en daardoor valt deze review enorm op. Deze SE zou zo'n persoon niet kopen.Zeehond schreef op donderdag 30 april 2020 @ 17:36:
[...]
Dat idee heb ik bij die eigenlijk iets minder.
Ik heb er nog eens naar gekeken, maar kijkende naar de forum reacties van deze gebruiker krijg ik juist een ander beeld. En daarnaast heb ik nog wat anders bekeken. Mijn beeld is daarom toch dat dit geen trol is maar een kritische gebruikerKiswum schreef op donderdag 30 april 2020 @ 18:29:
[...]
Ik heb ook de rest van zijn reacties bekeken en die zijn grotendeels anti-Apple, op 1 reactie na. Deze persoon lijkt alles van Apple te weten en daardoor valt deze review enorm op. Deze SE zou zo'n persoon niet kopen.
Select * from fish
https://tweakers.net/prod...e-6gb-ram-64gb-zwart.html
De Mi note 10 lite is nog maar 4/5 dagen aangekondigd (OP 30 APRIL), en is nog niet (in Nederland althans) te koop. User zegt dat ie de telefoon al weken heeft, dat kan niet. Ook zegt ie dat de accu snel kapot is. Maar het rare is dat zegt ie ook bij zijn andere review, van de p30 pro.https://tweakers.net/prod...-p30-pro-128gb-zwart.html
Beetje raar dus
Don't let perfect be the enemy of good.
Troll.iCore schreef op maandag 4 mei 2020 @ 12:56:
Waarschijnlijk een nep review of 1 ervan is verkeerd geplaatst:
De Mi note 10 lite is nog maar 4/5 dagen aangekondigd (OP 30 APRIL), en is nog niet (in Nederland althans) te koop. User zegt dat ie de telefoon al weken heeft, dat kan niet. Ook zegt ie dat de accu snel kapot is. Maar het rare is dat zegt ie ook bij zijn andere review, van de p30 pro.https://tweakers.net/prod...-p30-pro-128gb-zwart.html
Beetje raar dus
Bedankt. Daar heb ik momenteel onvoldoende vertrouwen in. Voor nu zijn ze beide verwijderd.iCore schreef op maandag 4 mei 2020 @ 12:56:
Waarschijnlijk een nep review of 1 ervan is verkeerd geplaatst:
Beetje raar dus
Select * from fish
Hier nog een:
productreview: Apple iPhone XS 64GB Grijs review door PriceadvisorTLB
[ Voor 31% gewijzigd door SD5k op 07-05-2020 13:21 ]