Same here..was aardig pissed toen ik in beeld zag dat de nieuwe update al binnen gehaald was terwijl ik na de laatste keer dat juist helemaal uitgezet had..wil geen nieuwe updates meer, alles werkt nu prima..heb geen zin dat ze weer wat verprutsen of meer advertenties toevoegen..
Btw: ik had het specifiek uitgezet omdat ze een paar updates geleden hier een probleem hadden toegevoegd, ik heb sinds die update af en toe last van wegvallend geluid voor 10sec..dus daarna heb ik het uitgezet en wacht ik altijd totdat er patchnotes zijn, en dan beslis ik of die update uberhaubt wel nodig is..en dat het nu door een " foutje? " alsnog geinstalleerd is hoort natuurlijk totaal niet te kunnen..
Even gechat op FB..maar daar word je natuurlijk absoluut niet wijzer van..eerst wat standaard vragen over modelnummer en derglijke, en foto doorgestuurd dat het uitstaat..
Uiteindelijk heb ik niet echt het idee dat er daadwerkelijk naar gekeken gaat worden..heb de naam van medewerker achterwege gelaten, volgens mij begreep ze me ook niet helemaal op het laatst..
Ja bedankt voor de foto. Had je na het uitzetten van de automatische update de tv ooit gereset? ^
Wat bedoel je met reset? Fabrieksinstellingen? Nee, want dan gaan alle instellingen weer terug naar nieuw..TV helemaal uit? Zovaak, stroom gaat er elke nacht af..
Toen ik na installatie van de ongewenste update keek stond automatische update ook nog steeds gewoon op uit..
Hmm dat is vreemd, de stroom van de tv afhalen is ook een soort reset (softreset). Het kan zijn dat het daardoor terug is gezet naar ''aan'', en wanneer je de tv aanzet, weer op uit gaat. Ik heb geen andere verklaring hiervoor. ^
Maar als de stroom eraf is kan hij sowieso niets downloaden, en als hij dan aan zou gaan en weer op uit gezet word zou er dus nog steeds niets binnengehaald moeten worden, laat staan uit zichzelf installeren..zoals ik al zei, ik zag dat ik sowieso niet de enige was bij wie dit gebeurt is..
Ik wil gewoon dat dit in de toekomst niet meer voorkomt, automatische update staat met een reden uit, en ik wil dan ook niet dat samsung dat zomaar negeert..
Ja begrijp ik. Ik weet ook niet hoe dit kan gebeuren als het uit staat.. ^
[
Voor 72% gewijzigd door
Only op 29-03-2017 13:40
]
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.