Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Yesss mijn oude hegel ervaringen waren iets minder maar dat betrof de oude lijnen. Ze hebben waarschijnlijk wel progressie geboekt. Hegel heeft toch redelijk grote fan base.Verwijderd schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:54:
[...]
Natuurlijk, psycho-akoestische effecten moet je niet onderschatten. Je moet je er gewoon goed bij voelen, maar het idee dat je het om de prestaties koopt moet je maar snel vanaf stappen.
Aan je ervaringen met Hegel te horen is dat een merk dat je moet vermijden als je kwaliteit zoekt? Slechte voedingen die storing geven, en nu zelfs een DAC die niet transparant is (of je Luxman is dat niet, dat kan ook natuurlijk). Bizar dat dit anno 2020 nog kan, terwijl je in 1999 als transparante DACs kon kopen.
You get what you pay for. Wat is prijzig? Ik doe hier de komende 10 jaar mee. Wij geven liever in 1x veel geld uit aan een nieuw interieur. Voor kwalitatief goed spul. En ondersteunen wij liever een lokale ondernemer dan een gigant.
Welk meubel betreft dit?Ngai schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:15:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Apparatuur:
Sony KD-55A1
Marantz SR5012
B&W CM8 & CM
Mediaplayer
Logitech Harmony-Hub
PS4 PRO & PS5
Snap ik, ieder zijn eigen keuze daarin natuurlijk. In ieder geval prachtig meubelaschja schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:36:
[...]
You get what you pay for. Wat is prijzig? Ik doe hier de komende 10 jaar mee. Wij geven liever in 1x veel geld uit aan een nieuw interieur. Voor kwalitatief goed spul. En ondersteunen wij liever een lokale ondernemer dan een gigant.
Die van mij staat gewoon op zijn voet, op een dressoir. Daarmee komt de onderkant van de tv op 85 cm. Ik vind het heerlijk. Ik zou mijn tv nooit op zo'n laag ding zetten. Zo heeft ieder zijn voorkeurNogne schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 13:29:
[...]
Een tv te hoog hangen is niet fijn, maar ophangen zoals op dat plaatje ook niet. Krijg alleen al pijn aan me nek als ik het plaatje zie. Even leuk een LOTR marathon houden en je houdt geen nek meer over als je de hele tijd naar beneden moet kijken om het hele beeld te zien. Ik kijk liever naar het midden van het scherm of een beetje naar de onderkant, zodat je vanuit je houding iets meer naar voren dan wel omhoog kan kijken.
Your Friendly Neighborhood Moderator

*sowieso
Heb zelf (de voorloper van) deze ook bij hen vandaan: https://www.tv-kast.nl/product/loef-275-wit/
Niet goedkoop, maar wel echt fraai voor in je kamer. Ook goed over kabelmanagement nagedacht en over formaten van een gemiddelde receiver, de meeste van dit soort meubels zijn vaak niet diep genoeg.
@FeaR klopt, het houdt niet over, maar goed genoeg. Alleen ventilatie is wel een dingetje bij deze.
[ Voor 11% gewijzigd door CyBeRSPiN op 24-11-2020 14:57 ]
De 40 centimeter diepte van dat specifieke meubel is naar mening niet om over naar huis te schrijven. Een beetje receiver zit daar niet ver onder, paar kabels achterin de receiver of banaanstekkers aan de speakerkabels en je bent weg.CyBeRSPiN schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 14:50:
[...]
...nagedacht en over formaten van een gemiddelde receiver, de meeste van dit soort meubels zijn vaak niet diep genoeg.
Dan verschillen we in deze van mening. Dit is te krap om een meubel aan te prijzen voor dit doel. Dan heb ik ook nog eens een mid-end receiver gepakt. Voor hoger segment ga je over de 40 cm heen waardoor dit meubel helemaal door de mand valt.CyBeRSPiN schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 14:50:
[...]
@FeaR klopt, het houdt niet over, maar goed genoeg. Alleen ventilatie is wel een dingetje bij deze.
Edit:
Site meldt ook dat elk vak aan de achterzijde ruimte heeft voor bijvoorbeeld een stekkerdoos. Gaat die ruimte er dan ook nog af?
[ Voor 40% gewijzigd door FeaR op 24-11-2020 15:03 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Houtmerk is zo ondergewaardeerd, maar zal waarschijnlijk aan de prijs liggen. Machtig mooi spul.Ngai schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:15:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Apparatuur:
Sony KD-55A1
Marantz SR5012
B&W CM8 & CM
Mediaplayer
Logitech Harmony-Hub
PS4 PRO & PS5
Meubel is gemaakt bij Houtmerk, gebaseerd op het Malaga meubel.
In het achterpaneel hebben ze een uitsparing gemaakt voor de stekkerdozen. Ideaal. Voor een versterker misschien niet het meeste ideale systeem, want die gaat er nooit inpassen, maar als je alleen een paar gameconsoles en wat kleine randapparatuur hebt, is dit een ideaal meubel. Ventilatie is wel een issue, ik heb er een blubbelhekel aan om de deuren open te zetten tijdens het gamen. Maar volgens mij is elk meubel lastig wat aan de muur hangt qua ventilatie.FeaR schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 14:55:
[...]
De 40 centimeter diepte van dat specifieke meubel is naar mening niet om over naar huis te schrijven. Een beetje receiver zit daar niet ver onder, paar kabels achterin de receiver of banaanstekkers aan de speakerkabels en je bent weg.
[...]
Dan verschillen we in deze van mening. Dit is te krap om een meubel aan te prijzen voor dit doel. Dan heb ik ook nog eens een mid-end receiver gepakt. Voor hoger segment ga je over de 40 cm heen waardoor dit meubel helemaal door de mand valt.
Edit:
Site meldt ook dat elk vak aan de achterzijde ruimte heeft voor bijvoorbeeld een stekkerdoos. Gaat die ruimte er dan ook nog af?
/f/image/8TpH1JTlEVjVmc1UVi7RzlHb.png?f=fotoalbum_large)
Na een hoop gekloot met projectieverf, waarbij wij helaas niet het gewenste resultaat konden bereiken, toch besloten terug naar een TV te gaan. Mijn vrouw ook blij dat ze weer een lampje aan kan doen...
Het doet wel pijn om na al die jaren van 120" ->140" -> TV te gaan... Maar het voordeel is wel dat omgevingslicht minder een issue zal zijn en ik van FHD 60Hz naar UHD (4K) 120Hz HDR VRR ga...
Dat gezegd hebbende wilde ik zo min mogelijk achteruit gaan wat formaat betreft

Dus het is deze geworden;
LG Nanocell 86NANO916NA
Was nu circa 10% afgeprijst t.o.v. andere webshops + LG heeft een cashback actie van 300 euro waar deze ook onder valt
Nu de volgende uitdaging nog; Een TV meubel vinden dat
1; Past bij de rest van ons interieur
2; Mijn receiver en alle andere meuk inpast
3; die breder is dan de TV

Dat die maar snel binnenkomt
En hopen dat ik mijn X-Box/aTV 4K kan aansluiten i.c.m. mijn bejaarde receiver... Die wil ik nog wel upgraden maar eerst even kijken of dat ook echt noodzakelijk is.
[ Voor 20% gewijzigd door Thalaron op 24-11-2020 23:10 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120Β° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300Β° NW
:strip_exif()/f/image/n83varCwd9ZR08Wap2ZiuqKj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QDcsoV4xG83vWbQprL9zHuYs.jpg?f=fotoalbum_large)
De setup:
Beeldscherm: LG OLED65B9
Mediaspelers: PC met RTX 3080 voor 4k 120Hz en Squeezebox Classic voor de muziek (vanaf een servertje elders)
Versterker: Rotel RA-11, alles optisch verbonden met de Rotel
Boxen: Yamaha NS-555
Sub: SVS SB-1000
Het is allemaal niet het duurste van het duurste, maar voor mijn kleine appartementje wel passend
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Ziet er netjes uit! Zou je alleen je witte kast en speaker niet omdraaien? Het lijkt op de foto nu wel alsof ze enorm in de breedte staan ivm geen diepe kamer wat de geluidskwaliteit/geluidsbeeld niet positief beΓ―nvloed.Julian schreef op woensdag 25 november 2020 @ 11:13:
Mijn set is af! Ik hoop dat één van jullie nog leuke upgrades weet want ik kan helaas niets meer bedenken. Laatste toevoeging is de sub.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De setup:
Mediaspelers: PC met RTX 3080 voor 4k 120Hz en Squeezebox Classic voor de muziek (vanaf een servertje elders)
Het is allemaal niet het duurste van het duurste, maar voor mijn kleine appartementje wel passend
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Qua upgrade weet ik er nog wel eentje...Julian schreef op woensdag 25 november 2020 @ 11:13:
Mijn set is af! Ik hoop dat één van jullie nog leuke upgrades weet want ik kan helaas niets meer bedenken. Laatste toevoeging is de sub.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De setup:
Hang je TV op aan de muur (kabelgootje).
Dat is veel mooier, en de TV is toch weer 20 cm minder ver je huis in!
Dit is een goede:
https://www.bol.com/nl/p/...osxPGg.1_4.6.ProductTitle
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Ophangen is helaas niet mogelijk, de muur erachter is hol, daar gaat een schuifdeur in. Als dat wel mogelijk was geweest zou ik evt. ook voor een 77" kunnen gaan.
Tip van de plaatsing van de box is wel een goeie! Het lijkt op de foto overigens wel breder dan het is wegens het fisheye-effect. Als ik op de bank zit is de afstand tussen de boxen wel ongeveer gelijk.
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Was een televisie en daarnaast een beamer met scherm geen optie?Thalaron schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:04:
Nou... de kogel is door de kerk hoor...
Na een hoop gekloot met projectieverf, waarbij wij helaas niet het gewenste resultaat konden bereiken, toch besloten terug naar een TV te gaan. Mijn vrouw ook blij dat ze weer een lampje aan kan doen...![]()
Het doet wel pijn om na al die jaren van 120" ->140" -> TV te gaan... Maar het voordeel is wel dat omgevingslicht minder een issue zal zijn en ik van FHD 60Hz naar UHD (4K) 120Hz HDR VRR ga...
Dat gezegd hebbende wilde ik zo min mogelijk achteruit gaan wat formaat betreft![]()
LG Nanocell 86NANO916NA
Was nu circa 10% afgeprijst t.o.v. andere webshops + LG heeft een cashback actie van 300 euro waar deze ook onder valt
En hopen dat ik mijn X-Box/aTV 4K kan aansluiten i.c.m. mijn bejaarde receiver... Die wil ik nog wel upgraden maar eerst even kijken of dat ook echt noodzakelijk is.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38Β° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Dat wordt lastig, ik heb maar 65m2 in totaal!renzo4000 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 11:58:
@Julian Prima setje zo bij elkaar. Qua zit- en luisterpositie lijkt het allemaal wat "rommelig" maar dat komt misschien door de beperkte woonruimte zo te zien. Is er een overzichtsfoto? Het lijkt dat aan de linkerkant een eettafel staat? Lijkt me dat daar ook een beter zitgedeelte gemaakt kan worden zodat je de tv wel aan de muur kan maken? Of zit daar ook de keuken? Oftewel heeel veel vragen
:strip_exif()/f/image/jtXXpzwd0bNNUWqX0UnbXvsF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tOzF6LyjKbeFjAQhneStzmNr.jpg?f=fotoalbum_large)
Nieuwe sokken misschienJulian schreef op woensdag 25 november 2020 @ 11:13:
ziet er goed uit hoor
Ik snap het, dan is het inderdaad schipperen en de indeling van de ruimte is ook niet echt ideaal voor een setup. Zou je het wel kunnen omdraaien? De bank waar nu de tv staat en de tv aan de "vaste" muur?Julian schreef op woensdag 25 november 2020 @ 12:08:
[...]
Dat wordt lastig, ik heb maar 65m2 in totaal!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38Β° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
:strip_exif()/f/image/Bk8djOwkjbXrQJiNYa7cW1YZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit: dat gaat wel lastig worden. Ik heb de indelding en het interieur van deze woning destijds zelf ontworpen en aan die kant zitten geen netwerkaansluitingen, gemist kans

:strip_exif()/f/image/JMC6q1CkFf0f0UhvNS6qKoSX.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 34% gewijzigd door Julian op 25-11-2020 12:43 ]
Als ik die CM8's zo zie in het wit mis ik die van mij, heb nu de CM8s2 in het zwart. Je bent wel de eerste die ze heeft staan met grill erop volgens mij.Ngai schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:15:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Apparatuur:
Sony KD-55A1
Marantz SR5012
B&W CM8 & CM
Mediaplayer
Logitech Harmony-Hub
PS4 PRO & PS5
Ik had het wel geweten! Mooie muur om je tv netjes op te hangen (kan je meteen een 85" nemenJulian schreef op woensdag 25 november 2020 @ 12:37:
Da's een goed en creatief idee, had ik nog niet aan gedacht! Dan zou ik wel het uitzicht missen dat ik nu heb vanaf de bank, maar ik ga er ff over denken!
[Afbeelding]
Edit: dat gaat wel lastig worden. Ik heb de indelding en het interieur van deze woning destijds zelf ontworpen en aan die kant zitten geen netwerkaansluitingen, gemist kans![]()
[Afbeelding]
Ik zou alles meer symmetrisch maken zodat de plaatsing goed is waardoor je een beter stereobeeld krijgt. Daar win je zo ontzettend veel aan geluidskwaliteit mee. Wanneer dat gerealiseerd is zou ik daaromheen het interieur pas verder aankleden/inrichten.Julian schreef op woensdag 25 november 2020 @ 11:13:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De setup:
[ Voor 96% gewijzigd door Cumberworld op 29-12-2020 02:43 ]
[ Voor 100% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 15:57 ]
Hij geeft zelf aan dat hij tevreden is, maar toch aan ons vraagt wat hij kan upgradenDeleon78 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:25:
Lekker heh, al dat commentaar, zonder dat men weet hoe het klinkt!
Ipv tv-meubel zoeken naar een dressoir. Die zijn vaak groter en dieper. Je moet echter houden van de tv op die hoogte (vind ik zelf persoonlijk veel fijner)Thalaron schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:04:
Nou... de kogel is door de kerk hoor...
Na een hoop gekloot met projectieverf, waarbij wij helaas niet het gewenste resultaat konden bereiken, toch besloten terug naar een TV te gaan. Mijn vrouw ook blij dat ze weer een lampje aan kan doen...![]()
Dat gezegd hebbende wilde ik zo min mogelijk achteruit gaan wat formaat betreft![]()
LG Nanocell 86NANO916NA
Wat vind jij tΓ© ver? Mijn fronts staan 4 meter uit elkaar met de center uit het middenMartijn1990 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:30:
[...]
Hij geeft zelf aan dat hij tevreden is, maar toch aan ons vraagt wat hij kan upgradenZo op de foto's kan ik alleen aangeven dat de fronts veel te ver uit elkaar lijken te staan waardoor je niet echt een heel duidelijk stereobeeld hebt. Maar inderdaad, ik heb geen idee hoe het echt klinkt
FL <1,5m> C <2,5m> FR
:strip_exif()/f/image/cKKnxYh9Q41QazSRoEbAT7iv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qCcka2SyFyoCUvrZ9lxm40wI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NGIySfVR076T1XmsN8V4RBIT.jpg?f=fotoalbum_large)
Apparatuur (voorlopig )
Onkyo TX-RZ830- 9.2 kanaals receiver
Onkyo C-7030 discplayer
Onkyo TX 8050 versterker stereo
Marantz UD7007 Blu-ray speler
Wharfedale subwoofer DX
JBL boxen
4 boston boxen voor atmos
Cambridge boxen voor stereo
mediaspeler shield
Apple tv
Intel NUC Mini PC
Tv LG 4k 70 inch
wat retro : cassettedeck technics ,draaitafel enz....
[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 15:57 ]
Nee, dat hebben we gehad maar dat beviel niet echt (scherm hangt nogal opzichtig in de woonkamer). Maar ik was het wachten op een betaalbare native 4K projector eerlijk gezegd ook we beu aan het worden.patrick451! schreef op woensdag 25 november 2020 @ 11:34:
[...]
Was een televisie en daarnaast een beamer met scherm geen optie?
Wie weet hebben ze over een jaar of 10 betaalbare 8K 100β(+) OLED TVβs. Dan komt die zeker aan de wand hier
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120Β° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300Β° NW
Ligt er maar net aan hoe ver je er vanaf zit. Als je redelijk dicht op je tv zit en je speakers staan relatief ver uit elkaar komt voor het gevoel het geluid teveel van de zijkanten en zullen stemmen vaak meer aanwijsbaar zijn dan dat ze uit de tv lijken te komen. Met muziek geldt dat het geluid ook teveel bij de speaker blijft i.p.v. een homogeen stereobeeld te geven.Jorgen schreef op woensdag 25 november 2020 @ 17:31:
[...]
Wat vind jij tΓ© ver? Mijn fronts staan 4 meter uit elkaar met de center uit het midden
FL <1,5m> C <2,5m> FR
Dit is in theorie natuurlijk, er zijn altijd wel uitzonderingen op de regel.
Zolders kunnen heel stoffig worden als er geen goede kierdichting is en het waait eens haard buiten, dat kan voor je apparatuur fout uitpakken en verkeerd aflopen.klada schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:33: tips zijn welkom
Heb er zo'n 5 jaar ook mijn installatie opstelling gehad.
Nu is die volledig warmte technisch en akoestisch geΓ―soleerd waarbij de dampdichte laag niet vergeten mag worden en strak met gyproc gipskarton platen gefillerd (schildersplaten).
Kosten 9,5β¬ / m2 voor alle materialen.
Misschien beetje offtopic, maar die muur met die filmposters, top! Doet me denken aan een eettent bij ons in de buurt, die had zijn muren ook zo. Zelf gemaakt, of ergens vandaan?klada schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:33:
Beetje de zolder aan het inrichten want deze stond leeg nadat de dochter is vertrokken, beging is gemaakt maar moet nog heel wat gebeuren , tips zijn welkom......
Filmposters is geen probleem voor mij ,woon en werk in onze dorpscinema The Roxy in het Belgische Koersel http://theroxytheatre.be/Fikkie007 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 14:26:
[...]
Misschien beetje offtopic, maar die muur met die filmposters, top! Doet me denken aan een eettent bij ons in de buurt, die had zijn muren ook zo. Zelf gemaakt, of ergens vandaan?
Heb gewoon de muur ingesmeerd met behanglijm dan de posters er tegen geplakt, ben ik ze moe gezien gewoon ne andere er over
Posters nodig ? laat maar weten
Ik had hiervoor een oude Philips met een Onkyo receivertje en een 2.1 setup met twee keer een Kef C1.
Die Onkyo is te oud om 4K Dolby Vision te doen dus heb het even met het geluid van de tv zelf gedaan (best goed voor een tv!).
Heb nooit een 5.1 setup gehad maar kon 2x een Mission M73 staande speaker gratis krijgen en er stond een matchende centerspeaker voor weinig op Marktplaats dus maar aan mijn eerste surroundsetup begonnen!
De Kef C1 heb ik op 2 standaards van Norstone als achterspeaker ingezet.
Ik heb nu alleen een probleem dat ik het echt ontzettend gaaf vind en dus heerlijk kan genieten van dit topic qua mogelijke upgrades in de toekomst!
/f/image/Jbk3BRfDENI478GG4I8UR3bZ.png?f=fotoalbum_large)
De eerstvolgende upgrade wordt een ander tv-meubel en de kast onder de airco weg zodat de staande speakers wat verder uit elkaar kunnen.
Setup:
TV: LG OLED 65GX
Media playback: Nvidia Shield Tv Pro 2019
Receiver: Denon AVR-X1400H (totdat volgend jaar nieuwe modellen komen met meer dan één HDMI 2.1 ingang)
Audio:
2x Mission M73 front
1x Mission M7C1 center (meh)
2x Kef C1 achter
1x Magnat Sub 301A (meh)
Als jullie dingen zien die gelijk al beter kunnen qua inrichting ofzo dan hoor ik het graag.
Eerstvolgende upgrade is je surroundspeakers meer naar binnen te draaien. Kijk maa anders even naar de guides van Dolby voor je opstelling en uitrichting. Niet vergeten daarna weer je roomcorrection te draaien.Alexji schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:15:
...
De eerstvolgende upgrade wordt een ander tv-meubel en de kast onder de airco weg zodat de staande speakers wat verder uit elkaar kunnen.
Als jullie dingen zien die gelijk al beter kunnen qua inrichting ofzo dan hoor ik het graag.
This title is for sale, please send me a PM
Ik zie hier enorme TV's (65+ inch) voorbij komen waar men betrekkelijk dicht op zit met de bank.
Het zal met 4K iets makkelijker kunnen qua scherpte wellicht, maar zit je niet met je hoofd te draaien met zo'n grote TV op kleine afstand? En dan nog, niet heel veel bronnen zijn 4K toch?
https://www.rtings.com/tv...-to-distance-relationship
Uiteraard moet iedereen het lekker zelf weten. Ik zit zelf een kleine 4/4,5 meter van een 65" vandaan ... en eerlijk, ik kan niet wachten tot er een 75-85" scherm hangt
Regels zijn er om gebroken te wordenGoeiedagEem schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:24:
Dit is absoluut niet om te bashen, zie het als mij onwetendheid, maar zijn de "regels" omtrent zit-afstanden tot TV's gewijzigd in de laatste jaren?
Ik zie hier enorme TV's (65+ inch) voorbij komen waar men betrekkelijk dicht op zit met de bank.
Het zal met 4K iets makkelijker kunnen qua scherpte wellicht, maar zit je niet met je hoofd te draaien met zo'n grote TV op kleine afstand? En dan nog, niet heel veel bronnen zijn 4K toch?

Ik zat op 4.5 meter afstand naar 140" FHD (projectie) te kijken. Zat als in, dat was toch iets tΓ©veel van het goede. Teruggezet naar 125" en dat keek prettiger.
Omwille van andere redenen gaan wij van de projector afscheid nemen en over naar TV. Vanavond ga ik een 85" aanschaffen. Ik heb de projector daar nu op ingesteld (was om te kijken of dat wel goed ging komen zeg maar..) en het voelde klein aan. Nog altijd groot genoeg.. maar 125" -> 85" is gewoon véél verschil.
Om je een idee te geven; Dat is van circa 3 meter breed terug naar 1,89 meter breed.
Dus mijn advies is; Zo groot nemen als dat je comfortabel lijkt en pak dat 1 maatje groter. Groter went enorm snel. Kleiner echter...
Is uiteraard aan jezelf wat je doet maar dat zou mijn advies zijn. De enige rede waarom ik geen grotere pak is naja... dat kΓ‘n wel maar niet zonder hypotheek verhoging
[ Voor 6% gewijzigd door Thalaron op 27-11-2020 15:31 ]
Ik heb zelf erg lang getwijfeld tussen 55 of 65 inch. Uiteindelijk heb ik met wat vuilniszakken de 65 inch versie gesimuleerd qua afstand en hoogte.GoeiedagEem schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:24:
Dit is absoluut niet om te bashen, zie het als mij onwetendheid, maar zijn de "regels" omtrent zit-afstanden tot TV's gewijzigd in de laatste jaren?
Ben er ontzettend blij mee dat ik voor deze grootte ben gegaan. Ik zit op 2m70cm afstand. Je bent absoluut niet met je hoofd aan het draaien, het is juist perfect voor mijn blikveld qua films. Het scheelt ook dat deze tv echt strak aan de muur zit gemonteerd.
Sterker nog met gamen ga ik soms nog even voorover zitten als ik bijvoorbeeld Hades speel (4K60fps gamestream van Nvidia is waanzinnig goed!)
Verder kijk ik geen kabeltv en qua release van UHD 4K HDR is er meer dan genoeg beeldmateriaal. Ook streamingservices hebben ontzettend veel in "4K" tegenwoordig, maar bij Netflix zie je duidelijk dat het max 16Mbit is.
Maar ik snap de stelling wel hoor
Lichtpuntje...
Ben benieuwd onder welk kopje je dat op je bouwdepot laat wegschrijvenThalaron schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:30:
[...]
Is uiteraard aan jezelf wat je doet maar dat zou mijn advies zijn. De enige rede waarom ik geen grotere pak is naja... dat kΓ‘n wel maar niet zonder hypotheek verhoging
[ Voor 0% gewijzigd door ..Christiaan.. op 27-11-2020 18:42 . Reden: typo ]
Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRΓ DFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|
Aan de muur vastlijmen, dan mag het met behoud van HRA...Christiaan.. schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 18:42:
[...]
Ben benieuwd onder welk kopje je dat op je bouwdepot laat wegschrijven. Mij is dat niet gelukt....
[ Voor 3% gewijzigd door Sport_Life op 27-11-2020 18:59 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Sport_Life schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 18:59:
[...]
Aan de muur vastlijmen, dan mag het met behoud van HRA.
Mooi die JBL fronts, ik heb hiervan de gehele 5.1 set.klada schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:33:
Beetje de zolder aan het inrichten want deze stond leeg nadat de dochter is vertrokken, beging is gemaakt maar moet nog heel wat gebeuren , tips zijn welkom[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Apparatuur (voorlopig )
Onkyo TX-RZ830- 9.2 kanaals receiver
Onkyo C-7030 discplayer
Onkyo TX 8050 versterker stereo
Marantz UD7007 Blu-ray speler
Wharfedale subwoofer DX
JBL boxen
4 boston boxen voor atmos
Cambridge boxen voor stereo
mediaspeler shield
Apple tv
Intel NUC Mini PC
Tv LG 4k 70 inch
Wel net afgelopen week terug gegaan van 5.1 naar stereo, vind ik persoonlijk wat rustiger.
Het was btw geen pretje om de sub E150/230 naar boven te tillen
Mijn praktijkervaring, ik ben 1,5 jaar geleden overgestapt van een 10 jaar oude 41 inch (HD)SonyGoeiedagEem schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:24:
Naar een 65inch 4K (LG)
Ik heb het naar aanleiding van je vraag opgemeten, vanaf de rugleuning bank naar de voorkant van de tv is de afstand 3,2 meter.
Eerlijk gezegd is de tv mij net wat te groot, 60 inch was in de lokale winkel niet voorradig.
Achteraf had ik beter die bij de lokale winkel kunnen bestellen.
Nu heb ik ook slechte ogen maar ik kan niet in één oogopslag het gehele scherm overzien.
:strip_exif()/f/image/V5lLyMZDrfmVNlRNrISLmkLI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/86psahUmMZtRNrDqXvaOElVH.jpg?f=fotoalbum_large)
Eindelijk in mijn woning mijn gedroomde setup!
Samsung Frame 75 inch
Sennheiser Ambeo met Dolby Atmos
Paar films en series gekeken en je zit heerlijk in de film doordat het geluid overal.
Qua wens, zou een Kef Kube 10b erbij helemaal perfect zijn. Merk echter dat er al een aardige subwoofer in de soundbar zit. Kastjes van de TV en one Connectbox worden nog weg gewerkt.
De Ambeo is de enige soundbar die echt goed klinkt. There, I said it. Fight me.Wackmack schreef op maandag 30 november 2020 @ 20:16:
Eindelijk in mijn woning mijn gedroomde setup!
Samsung Frame 75 inch
Sennheiser Ambeo met Dolby Atmos
Paar films en series gekeken en je zit heerlijk in de film doordat het geluid overal.
Qua wens, zou een Kef Kube 10b erbij helemaal perfect zijn. Merk echter dat er al een aardige subwoofer in de soundbar zit. Kastjes van de TV en one Connectbox worden nog weg gewerkt.
Wat ik zou proberen als ik jou was, is de Ambeo gelijk zetten met de voorkant van je meubel. Hij zit nu achter in de hoek gepropt en dat kan voor wat bass bloat zorgen. Tevens komt je geluid wat meer los als de bar niet meer reflecteert op de bovenkant van je meubel. Je neemt zo in ieder geval 1 reflectiepunt weg. Misschien interessant om eens te proberen? Ben benieuwd of je verschil hoort.
too old, too cold
maarja, voor β¬2500 mag je dat ook wel verwachten lijkt me...Negakinu schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:35:
[...]
De Ambeo is de enige soundbar die echt goed klinkt. There, I said it. Fight me.
Wat ik zou proberen als ik jou was, is de Ambeo gelijk zetten met de voorkant van je meubel. Hij zit nu achter in de hoek gepropt en dat kan voor wat bass bloat zorgen. Tevens komt je geluid wat meer los als de bar niet meer reflecteert op de bovenkant van je meubel. Je neemt zo in ieder geval 1 reflectiepunt weg. Misschien interessant om eens te proberen? Ben benieuwd of je verschil hoort.
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
[ Voor 100% gewijzigd door Cumberworld op 29-12-2020 02:46 ]
Erg jammer, afwerking is alles ....misschien ben ik wel een zeikerd
Maar ik vermoed dat de meeste mensen het weinig interesseert ofwel juist dure kabels hebben die gezien mogen moet worden. Of zoals hier in mijn geval met andere zaken; nog geen tijd voor gehad.
Het ziet er zo onrustig uit als je overal van die kabels ziet bungelen en doet imho afbreuk aan de mooie setups die je voorbij ziet komen. Overigens zegt dit niks of het wegwerken van mijn kabels, uit het zicht kan het soms net spaghetti-brei zijn

Zwaardtijd, speertijd | Schilden splijten | Windtijd, wolftijd | Eer de wereld vergaat | Geen enkel mens | Zal den ander sparen
Ha !, zo had ik er nog niet naar gekekenLuisjeNL schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 22:17:
@absrnd bijzondere setup!
En wat een geinige "PlayStation" speakers
Mooie upgrade voor de hifi, maar het wordt nu inderdaad tijd voor een nieuwe tvπsig69 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 00:46:
Upgrades!
Ouwe goedkope Eltax eruit (al hebben ze voor het geld hun werk prima gedaan):
[Afbeelding]
B&O Penta's erin:
[Afbeelding]
Beetje slechte foto's, zal nog een keer betere maken.
Maar wat een verschil! Alleen m'n tv is nu te klein vind ik..
Hij lijkt kleiner op de foto, maar het is een 46". Op zich voldoende, en was 10 jaar geleden GROOT! Nu is het meh.. Vrienden van me zitten op 55" en groter, dan is het als je thuis komt toch altijd alsof je naar een postzegel zit te kijken. De volgende wordt ook zeker groter, alleen hij doet het nog prima. Vind het zonde om een prima werkend apparaat weg te doen. (En ja: die Eltax speakers werkten ook prima maar qua geluid is dit een serieuze upgrade ipv alleen groter.)stevenleemans schreef op woensdag 2 december 2020 @ 00:58:
[...]
Mooie upgrade voor de hifi, maar het wordt nu inderdaad tijd voor een nieuwe tvπ
Weet je wat pas postzegel kijken is? Ik thuis op circa 4 meter met 120-140β projectie (standaard daar ik geen TV heb... al gaat dit binnenkort veranderen... anyways;) en dan op 5(!) meter naar een 32β(!!!) kijken... ik had het idee dat ik een verrekijker moest halensig69 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 01:14:
[...]
Hij lijkt kleiner op de foto, maar het is een 46". Op zich voldoende, en was 10 jaar geleden GROOT! Nu is het meh.. Vrienden van me zitten op 55" en groter, dan is het als je thuis komt toch altijd alsof je naar een postzegel zit te kijken. De volgende wordt ook zeker groter, alleen hij doet het nog prima. Vind het zonde om een prima werkend apparaat weg te doen. (En ja: die Eltax speakers werkten ook prima maar qua geluid is dit een serieuze upgrade ipv alleen groter.)
48β is nu inderdaad een beetje de instap. 55β standaard. Ik zou nu ten minste gaan voor 65β zolang je de ruimte ervoor hebt. Prijsverschil tussen 55-65β is nog goed te doen voor mijn gevoel. Groter dan 65β betaal je direct een dikke premium.
65β staat erg mooi tussen die giganten denk ik zo
Maar nette upgrade!
Verwijderd
Voor de woonkamer had zij 50-55" prima gevonden. De enige rede dat ik er hier groter in krijg is omdat we flink groter gewend zijn (projectie). Anders was het hier als compromis vermoedelijk op 65/77 uitgekomen. Maar zoals ik al zei; Iedereen in dit topic zal indien mogelijk 65" of groter kiezen vermoed ik zo. In mijn directe omgeving verklaart iedereen mij voor gek en is 65" al overdreven.
@VerwijderdThalaron schreef op woensdag 2 december 2020 @ 09:13:
@Verwijderd wat prijs betreft ben ik het volledig met je eens. Wat formaat betreft niet geheel. Ja voor de gemiddelde man en praktisch iedereen in dit topic is dat een no-brainer(!)... Echter; Indien mijn vrouw het zou mogen zeggen dan hing er op de slaapkamer een 40" i.p.v. een 50" (was onze oude TV... dus vandaar is het tocht 50" geworden aldaar).
Qua prijs ben ik het niet met je eens, een 55" OLED is zonder korting ruim β¬1200 euro. Ja er zijn veel grotere tv's te krijgen voor het zelfde (of veel minder) geld, maar als je je gaat voor de best beeldkwaliteit kan je niet zeggen dat je bijna niks betaald voor een 55". Persoonlijk zou ik dus nooit een tv kopen van waarbij ik relatief veel inboet op beeldkwaliteit t.g.v. het formaat.
Zelf destijds ook gekozen voor een 55" OLED. Ik vind het nog steeds fijner om een kleinere tv aan te muur te hebben als hij uit staat. Ik vond de 65" toen eigenlijk te duur (destijds was de 65" rond de β¬1800,-) en heb dus gekozen voor de 55" en nog steeds tevreden.
Los van bovenstaande:
Ben ik de enige die me stoor aan de slechte kwaliteit van 'normale' tv op grote schermen?
Niet dat ik nog heel veel kijk naar gewone tv, maar als het dan aan staat. Tenenkrommend.
Vooral sportwedstrijden zouden baat hebben bij betere beeldkwaliteit volgens mij.
[ Voor 16% gewijzigd door Luuk84 op 02-12-2020 10:35 ]
@Luuk84 Mwoah ik moet zeggen dat ik redelijk tevreden ben met de kwaliteit van Ziggo en de mediabox Next. Het wordt wel tijd dat Hilversum en Ziggo meer contact gaan aanbieden op 4k. Dat gezegd hebbende, kijken wij ook nog maar nauwelijks tv, laat staan lineair. Meeste content komt van streaming diensten af of 4k bluray.
Lichtpuntje...
Klopt, gecorrigeerd!
mooi zeg! Echt een gaaf meubel. Alleen die prijs zou ik niet kunnen verantwoorden. De PS5 zou niet eens misstaan bij het zwart/wit thema.Ngai schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:15:
Ik weet niet wat dat meubel kost, maar wij hebben een hierop lijkend meubel besteld bij Goossens. Die is er in 4 kleuren;san.okk schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:49:
[...]
mooi zeg! Echt een gaaf meubel. Alleen die prijs zou ik niet kunnen verantwoorden. De PS5 zou niet eens misstaan bij het zwart/wit thema.
https://www.goossenswonen...ision-zwart-eiken/105217/
Helaas moeten we nog wachten tot vermoedelijk week 10 van 2021 maar goed...
Vind je het niet storend dat de tv niet in het midden van de speakers en het meubel staat? Zelf kriebelt het mij meteen om dat in het midden te plaatsenSannrHerr schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:34:
Poeh, 't is dat die 48" zo duur was:
[Afbeelding]
Heel mooi! Met wat voor versterker stuur je de LS50 speakers aan?Toosh schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 17:03:
[Afbeelding]
Ook maar even een bijdrage leveren. Kastje moet nog afgewerkt worden (kastjes op zelfde hoogte hangen en panelen lijmen )
SETUP:
TV: LG C9
Media: PS4, SHield TV, Tv box
Speakers: KEF LS50
Sub: SVS SB 2000 pro
Dit topic is behoorlijk on fire moet ik zeggen! Super!
Binnenkort komen mn nieuwe speakers binnen, zal dan een update van mijn setup posten!
Het kost zeker wat.. maar hier kon ik al het apparatuur (incl de grote ps5) mooi in kwijt en de center speaker in het midden. Tevens past het meubel bij de tafel die ook bij Houtmerk vandaan komt. Dus mooie set. Maar inderdaad.. het is niet goedkoop!san.okk schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:49:
[...]
mooi zeg! Echt een gaaf meubel. Alleen die prijs zou ik niet kunnen verantwoorden. De PS5 zou niet eens misstaan bij het zwart/wit thema.
Qua diepte prima voor apparatuur...alleen vakken van ca 75cm breed zo te zien (da's veel te ruim voor 43cm apparatuur en te smal om er twee naast elkaar te kunen zetten) en 35cm hoog (dus vak van ca 29cm). Dan kan ik 3 apparaten kwijt en hou ik een hoop loze ruimte over.Thalaron schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:05:
[...]
Ik weet niet wat dat meubel kost, maar wij hebben een hierop lijkend meubel besteld bij Goossens. Die is er in 4 kleuren;
https://www.goossenswonen...ision-zwart-eiken/105217/
Helaas moeten we nog wachten tot vermoedelijk week 10 van 2021 maar goed...
Ziet er mooi uit...maar had voor mij praktischer gekund
Dat ik een situatie heb met 5 componenten van 43cm, daarnaast nog een decoder EN een flinke center helpt daarbij niet echt
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Wellicht is de Barcelona reeks dan iets voor jeThe Eagle schreef op woensdag 2 december 2020 @ 16:37:
[...]
Qua diepte prima voor apparatuur...alleen vakken van ca 75cm breed zo te zien (da's veel te ruim voor 43cm apparatuur en te smal om er twee naast elkaar te kunen zetten) en 35cm hoog (dus vak van ca 29cm). Dan kan ik 3 apparaten kwijt en hou ik een hoop loze ruimte over.
Ziet er mooi uit...maar had voor mij praktischer gekund
Dat ik een situatie heb met 5 componenten van 43cm, daarnaast nog een decoder EN een flinke center helpt daarbij niet echt
En de kast is in ieder geval PS5 proof
[ Voor 3% gewijzigd door Thalaron op 02-12-2020 18:10 ]
Dat was ie alsig69 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 00:46:
Upgrades!
Ouwe goedkope Eltax eruit (al hebben ze voor het geld hun werk prima gedaan):
[Afbeelding]
B&O Penta's erin:
[Afbeelding]
Beetje slechte foto's, zal nog een keer betere maken.
Maar wat een verschil! Alleen m'n tv is nu te klein vind ik..
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Totaal niet, eigenlijk. Zou ook niet weten waar ik dan met de platenspeler heen moet._jero_813 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:42:
[...]
Vind je het niet storend dat de tv niet in het midden van de speakers en het meubel staat? Zelf kriebelt het mij meteen om dat in het midden te plaatsen
Zwaardtijd, speertijd | Schilden splijten | Windtijd, wolftijd | Eer de wereld vergaat | Geen enkel mens | Zal den ander sparen
Edit: ja, er zijn in het licht wat kabels zichtbaar, maar als ik film kijk of aan het gamen ben is toch alles volledig donker, dus geen zin om alles volledig weg te werken
:strip_exif()/f/image/LzJs5OWJn5YNdExJBpVKwvnk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/10hkR8vF9w4gQNnUOWvZlz87.jpg?f=fotoalbum_large)
En even een snelle, beetje donkere panorama van de huiskamer omdat het over tv's en kijkafstand ging. Is een 65" op 4m afstand. Voor gewoon tv kijken en af en toe een serie is het prima, al zal het ooit best een 77" mogen worden (is de vrouw het ook mee eens gelukkig). Verder aangevuld met een Sonos Beam en 2 Sonos One's als achter speakers.
:strip_exif()/f/image/hmpDhIpGu0Z2N1V3A6X1V5jQ.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door Martijn1990 op 03-12-2020 08:06 ]
Zoiets?schalk84 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:09:
heeft iemand van jullie snoep- of popcornautomaten en dergelijke? Of tips waar ze te krijgen zijn?
:fill(white):strip_exif()/f/image/OTx0nfznSvkXR3535UfYoImK.png?f=user_large)
Op amazon.de
Ik heb deze van Mega Gadgets: https://www.megagadgets.n...00363637332b&sqr=popcorn&schalk84 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:09:
heeft iemand van jullie snoep- of popcornautomaten en dergelijke? Of tips waar ze te krijgen zijn?
Leuk ding! Werkt prima, maar is vooral ook een leuk ding om te hebben staan. Hier een eigen foto:
:strip_exif()/f/image/u3RnmjGe6OxnUVgiv1EyWQjh.jpg?f=fotoalbum_large)
Met een klein ongelukje
:strip_exif()/f/image/8fWlXQbEjEfwYRhKbuOMmlko.jpg?f=fotoalbum_large)
Die ziet er wel leuk uit ja. Is ie een beetje gebruiksvriendelijk? Vaak schoonmaken of niet?Martijn1990 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:35:
[...]
Ik heb deze van Mega Gadgets: https://www.megagadgets.n...00363637332b&sqr=popcorn&
Leuk ding! Werkt prima, maar is vooral ook een leuk ding om te hebben staan. Hier een eigen foto:
Qua snoepautomaten zoek ik een soort middelgrote vending machine.liefst met 'mechanische' uitgifte ofzo (leuk voor de beleving). Maar ik vind of kleine dispensers waar bijvoorbeeld ook havermout en pasta in kan of gelijk professionele machines (loodzwaar). Een professionele maar dan in een half maatje zou leuk zijn.
Schoonmaken is wel drama maar dat zal met al die apparaten zijn denk ik. Het spat dus het plastic is snel vies en het pannetje mag niet onder water omdat het verwarmingselement daarin zit dus die schroef ik uit elkaar om overal knap bij te kunnen, flink boenen om de zoveel tijd maar voor alleen de geur is het het al waard.
Er zit wel een revolutionair verwijderbaar dienblad bij!royduin schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:03:
Ik heb deze staan: https://www.vidaxl.nl/e/8...ine-bioscoopstijl-70-gram, werkt top. Aanzetten, beetje olie, suiker en pitjes erin en binnen no time heerlijk zoete popcorn.
Schoonmaken is wel drama maar dat zal met al die apparaten zijn denk ik. Het spat dus het plastic is snel vies en het pannetje mag niet onder water omdat het verwarmingselement daarin zit dus die schroef ik uit elkaar om overal knap bij te kunnen, flink boenen om de zoveel tijd maar voor alleen de geur is het het al waard.
Wat royduin hierboven ook aangeeft. De wanden en bodem schoonmaken is op zich wel zo gedaan, het pannetje wordt bij mij niet mega vet gelukkig, dus deze kan ik redelijk makkelijk schoonmaken met een natte doek.schalk84 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:49:
[...]
Die ziet er wel leuk uit ja. Is ie een beetje gebruiksvriendelijk? Vaak schoonmaken of niet?
Qua snoepautomaten zoek ik een soort middelgrote vending machine.liefst met 'mechanische' uitgifte ofzo (leuk voor de beleving). Maar ik vind of kleine dispensers waar bijvoorbeeld ook havermout en pasta in kan of gelijk professionele machines (loodzwaar). Een professionele maar dan in een half maatje zou leuk zijn.
Moet wel zeggen dat ik hem tot nu toe pas 3/4x heb gebruikt, dus niet super veel ervaring nog.
Edit: typo
[ Voor 98% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 15:57 ]
Werkt prima inderdaad! Alleen voor de sfeer in een home theatre is zo'n popcorn machine wel erg leuk.Deleon78 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:20:
Dit werkt ook prima en vereist nauwelijks schoonmaken
[Afbeelding]
Dat hebben wij ook wel eens gedaan inderdaad. Gewoon in de keuken de popcorn maken en de machine in de HT puur voor decoratieDeleon78 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:18:
[...]
Mee eens, dus dan zet je deze in het kastje eronder om daadwerkelijk te gebruiken
Martijn1990 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:27:
[...]
Dat hebben wij ook wel eens gedaan inderdaad. Gewoon in de keuken de popcorn maken en de machine in de HT puur voor decoratie geur
Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRΓ DFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|
Wellicht vind je bij Meubella wat, ik zie dat ze ook dergelijke meubels verkopen. Ja, de prijzen zijn achterlijk laag voor hoe het eruit ziet op de plaatjes, maar de kwaliteit (n =1) is prima te noemen, vergelijkbaar met IKEA. De handleiding bevatte bij die van mij daarentegen wel wat kleine foutjes. Mijn meubel ziet er in ieder geval exact hetzelfde uit als op de afbeelding.san.okk schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:49:
[...]
Binnenkort hier foto's wanneer m'n verbouwing af is
Iemand ervaring met andere kleuren verf?
Dit topic is gesloten.
- Dit is geen "wat-moet-ik-kopen"-topic: start zo'n discussie dan ook niet hier.
Voor kleine audio gerelateerde vragen kan je terecht in Het Kleine Vragen Topic. Voor aankoopadvies graag een topic openen in Consumentenelektronica Aankoopadvies - Let ook op de grootte van de foto's wanneer je deze post: de banner rond te grote foto's met betrekking tot het thumbnails maken staat er niet voor niets! Te grote foto's en/of van een trage host worden getrashed.
- Voor audiomeubels en Hifi Racks verwijzen we graag door naar Het grote Audiomeubel topic!
- Akoestische aanpassingen, -verbeteringen, et cetera mogen in Het grote akoestiek topic