Simpel, je zet de keuken terug op de plek waar hij hoort en zet je woonkamer terug op de plek van de keuken. ZOALS HET HOORT POTJANDRIEDIKKEME!!Bommes schreef op woensdag 26 december 2018 @ 14:34:
* Bommes loopt na een aantal jaar weer eens dit topic binnen.
Ondertussen verhuisd en daarmee een onmogelijke huiskamer voor mijn stereo setup..![]()
Zoals het nu even tijdelijk staat om toch iets aan te kunnen zetten:
[Afbeelding]
Boven op de boekenkast mijn oude Pioneer amp (A-443) met mijn Behringer monitoren de platenspeler van mijn vriendin als bron.
Zo een ION USB ding, die bijna harder uit zijn behuizing galmt dan via de versterker.
Nu een beetje mijn probleem;
Totaaltje van onze huiskamer:
[Afbeelding]
Met aan de voorzijde (in het meest smalle stuk) de zit hoek waar ook nog eens precies de deur naar de gang zich bevind..![]()
[Afbeelding]
Nu alleen dus met de tv (en Xbox in de kist/het kastje).
Deur gaat er uit en komt een schuifdeur voor in de plaats (als ik zin kan maken om te gaan klussen).
Maar hoe.. hoe dan ga ik hier iets leuks net zetten wat een beetje goed gaat klinken.
Heb goede zuiltjes(magnat vector 55) maar ook 2 redelijk goede kleine monitortjes (Eltax monitor 3)
Maar hoe dan dus..
Maar even serieus je zou kunnen overwegen de TV aan een beugel te hangen zodat je hem als je toch op de bank zit voor de deur kunt hangen.
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"