Ik lees al een lange tijd mee in dit topic en heb tijd geleden eens een foto van mijn woonkamer geplaatst. Inmiddels is het 1 en ander wel veranderd, namelijk een eigen HT-ruimte op zolder. En nu ik dat sinds januari heb, zijn mijn vrouw en ik erg blij met het resultaat. We genieten elke keer weer als we een film of serie kijken.
Foto van HT-ruimte:
Wat je ziet:
- Marantz SR5005
- Baru BD007SHE mediaspeler
- Monitor Audio RX6
- Monitor Audio RXcenter
- Monitor Audio RXW12
- Beamer is de JVC HD-1
- Spanscherm komt van Clofis diameter van 2,20 op maat gemaakt.
- Playstation 3
- Kabels zijn oa van Eichmann, supra hdmi
- Stekkerblok is monster HT1000, maar wil graag tzt een andere..
Ook heb ik aan de achterkant 2 akoestische panelen opgehangen, die 8cm van de muur af zijn om zo betere resultaat te krijgen. Stofje wat er omheen zit wordt nog anders, aangezien deze wel wat opvallen

. Verder is het materiaal Akotherm + zelf gemaakt paneel hout er omheen gemaakt.
In het begin heb ik ondervloer neergelegd en de muur zwart geverfd. Ook staat er onder de Sub een Auralex Subdude HT. De ondervloer, panelen en de auralex, zorgen voor weinig tot geen trillingen die bij de buren te horen zijn. Ik heb samen met de buurman geluisterd en gelukkig was het niet waar te nemen. Dat zit toch wel wat lekkerder hoor
Ps: kabels moeten nog weggewerkt worden bij de beamer. Maar komt wel..
--
Verder ben ik (nog) meer een muziek liefhebber dan film en aangezien ik nog al vaak te vinden ben op het htforum, heb ik het volgende bij elkaar ''geraapt'' en beneden staan:
Foto beneden:
Wat je ziet:
- Primare I32 met MM30 en aptx bluetooth upgrade module
- Audio Physic Tempo 6
- Luidsprekerkabels van Kimber.
- Samsung HU7500 55''
Al met al ben ik gigantisch blij met deze set-up en is het fijn om de mogelijkheid te hebben om beneden muziek te luisteren en wanneer je zin hebt in filmpje, dan naar de zolder te kunnen.