Ik weet niet wat er vetter is: die slaapkamer of die HT...
Ik kan ook niet kiezen welk onderdeel er nou het mooiste is. Dat bad in de slaapkamer, de 4K beamer, de wijnkoelkast voor het bed, het Atmos-systeem... Je wordt al blij van het kijken naar de foto's

Just_A_User schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 16:37:
[...]
Bleek dat de B&W die er stonden als een van de eersten afvielen. Uiteindelijk gegaan voor Quadral. Halen het qua design in mijn ogen niet bij B&W, en merkbewust als ik ben vond ik dat toch wel jammer, maar die B&W klonken..ja, bijna alsof er een gordijn voor hing, in vergelijking met andere speakers. Behoorlijke teleurstelling.
Bij mij vielen een paar Quadrals weer af en ondertussen staan hier B&W CM9's
Grappig hoe smaken zo ontzettend kunnen verschillen. Het zal ook afhangen van wat voor muziek je luistert, want ik snap wel een beetje wat je bedoelt; een tijdje geleden had ik wat van Imagine Dragons geluisterd, omdat ik weleens wilde weten hoe dat klonk op 'echte' speakers, maar dat is op mijn CM9's gewoon 1 grote modderstroom. Maar Britse rock vind ik bijvoorbeeld weer helemaal doods klinken op de Quadrals die ik heb gehoord en de CM9's kunnen dat weer uitzonderlijk goed. Maar ja, zelfs in dezelfde genres heeft iedereen een andere voorkeur.
Dat weet je dus niet. Zeker in een film is al gauw 90% van het geluid niet echt (filtering,
foleys, manipulatie, dubbing, etc.), dus ik denk ook niet dat je überhaupt 'echt' geluid kunt neerzetten.
Ik denk wel dat voor een specifieke voorkeur een bepaalde klankkleur beter/echter kan klinken, maar zodra je een andere CD/film opzet kan je weer van vooraf aan beginnen. Ik zelf blijf luisteren tot ik ongeveer weet wat voor klank ik zoek. Vandaar dat je naar winkels moet gaan met je eigen muziek in plaats van wat willekeurige dingen te beluisteren.
Ga je dan ook elke week even een uurtje zitten daar?
Ik ben er 1 keer geweest, omdat ik een beetje in de buurt was en er per sé heen moest.
[
Voor 6% gewijzigd door
Ample Energy op 04-11-2015 11:31
]
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.