Acties:
  • 0 Henk 'm!
Clvl13 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 17:42:
[...]

Ik heb een denon 4520 gehad en gaf prima weer wat in- en output was.Zoals boven in de foto te zien is.
Dus lijkt me beetje vreemd dat het niet zo is?
Als je op een AVR-4520 op INFO drukt zien je alleen Source, gekozen track en het volume. Als je de setup in gaat en dan via Algemeen, Informatie, Audio zie je wel iets meer zoals de Sample Rare en Formaat. Maar niet in één oogopslag zoals de getoonde SR7009 doet (en ook de nieuwere versie van Marantz en Denon).

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:48
atmoz schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:02:
Ik was weer eens een beetje door dit topic aan 't bladeren, en zag dat het alweer een hele tijd geleden is dat ik hier voor het laatst gepost heb. Er is de laatste maanden veel veranderd hier thuis, dus misschien wordt het tijd voor een foto update O-)
Ziet er erg goed uit!
Wat zijn de afmetingen van die ruimte?

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:16
Ik was weer eens een beetje door dit topic aan 't bladeren, en zag dat het alweer een hele tijd geleden is dat ik hier voor het laatst gepost heb. Er is de laatste maanden veel veranderd hier thuis, dus misschien wordt het tijd voor een foto update O-)

Ondertussen ben ik alweer enkele maanden aan het genieten van mijn dedicated home theater 8)
Nog niet helemaal af, maar wel al leuk om er af en toe een filmpje te kijken of wat te gamen:

AV-gedeelte:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Dolby Atmos zij speakers:
[afbeelding]

Projector:
[afbeelding]

Beeld:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Apparatuur:

- SONY VW500 4K projector
- Marantz SR7009 Dolby Atmos receiver
- Marantz PM5003 stereo versterkers (2 stuks)
- Crown XTi 1002 subwoofer versterker
- B&W 600 serie Dolby Atmos speakers (incl. 4 boven hoofd)
- B&W inbouwspeakers voor zijkanten
- Zelfgemaakt curved 4K compatible scherm (3 meter)
- 2 stuks zelfgemaakte 12" subwoofers (Audio drive woofers)
- 8 Bass-shakers in/onder de banken (nog niet aangesloten)
- PlayStation 4
- Oppo BDP-93 Bluray speler
- 4K HTPC
- Xbox One (sinds zojuist, nog niet meer gespeeld, is nog aan het updaten) 8) 8) 8)

Dadelijk HALO5 uittesten :D
Is dit een bijgebouw van je huis of heb je een kamer omgebouwd? Wel tof!

Hier had ik eerst ook een eigen 'man cave', maar nu zijn op de eerste etage de twee kamers die we over hadden voor de twee kinderen omgebouwd. :)

Gelukkig nog een lege tweede etage, maar moet weer opnieuw beginnen. Overigens had ik geen bioscoop zaal zo mooi als dit, maar wel met TV, HTPC, PS4 etc.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spank_mojoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 16:24
Jumpman schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 18:44:
[...]

Gelukkig nog een lege tweede etage, maar moet weer opnieuw beginnen. Overigens had ik geen bioscoop zaal zo mooi als dit, maar wel met TV, HTPC, PS4 etc.
twee kinderen in anderhalf jaar tijd, knappe prestatie _/-\o_ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit kan ik dan nooit begrijpen..

Vette HT hoor, begrijp me niet verkeerd.
Ontzettend dikke beamer en dito scherm, mooie ruimte. Een Oppo en 4K bronnen erbij en alles, maar waarom dan zulke concessies doen op het gebied van het geluid? :/

Ik bedoel.. B&W en dan ook nog aangesloten op een instap atmos-receiver..
Of zit hier ook nog een upgrade aan te komen? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 22:00:
......maar waarom dan zulke concessies doen op het gebied van het geluid? :/

Jij ziet B&W sowieso niet zitten als merk begrijp ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:40

Ontzettend dikke beamer en dito scherm, mooie ruimte. Een Oppo en 4K bronnen erbij en alles, maar waarom dan zulke concessies doen op het gebied van het geluid? :/

Lekker kort door de bocht, als je in een bepaalde range komt van producten (high-end) dat het niet meer aankomt op concessies maar meer op smaak. Stel nou hij heeft diverse producten geprobeerd (en dat lijkt me waarschijnlijk met zulke apparatuur) en jij vind de betreffende speakers persoonlijk het beste klinken dan koop je die toch? Ongeacht het merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over smaak valt natuurlijk niet te twisten nee... Maar ik mag toch aannemen dat je iets wilt horen, niet?
De 600 serie staat nou niet bepaald bekend om zijn open karakter. Kun je net zo goed luisteren met je handen over je oren...

Daarnaast ben ik van mening dat wanneer je "high-end" gaat , zoals jij het noemt, je dat ook in verhouding moet doen.
Dus een beamer hangen van een kleine 10.000 euro en dan een receiver zetten van een tiende van die prijs en speakers die daar nog onder zitten. Dan lijkt me die verhouding scheef. Vind ik zonde ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2015 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 22:14:
Over smaak valt natuurlijk niet te twisten nee... Maar ik mag toch aannemen dat je iets wilt horen, niet?
De 600 serie staat nou niet bepaald bekend om zijn open karakter. Kun je net zo goed luisteren met je handen over je oren...

Daarnaast ben ik van mening dat wanneer je "high-end" gaat , zoals jij het noemt, je dat ook in verhouding moet doen.
Dus een beamer hangen van een kleine 10.000 euro en dan een receiver zetten van een tiende van die prijs en speakers die daar nog onder zitten. Dan lijkt me die verhouding scheef. Vind ik zonde ;)
Is dat niet inherent aan het karakteristieke geluid van B&W?

Waarom moet iets in verhouding staan? Marketingtrucjes zijn dat. Ik zou ook meer investeren in beeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Marketingtrucjes? Net zoiets als 4K producten aanprijzen terwijl er nauwelijks nog content is, bedoel je? ;)

Ik zou dus juist investeren in geluid. Als je de juiste speakers hebt gevonden, kun je daar gerust 20 jaar mee doen. Dat valt over beeld producten niet te zeggen.

Waarom zou je daar nu zoveel geld in steken? Tegen de tijd dat er eindelijk een fatsoenlijk assortiment aan materiaal voor te krijgen is, zijn de beamers ook een stuk beter te betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:09
atmoz schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:00:
[...]

[...]

Het is nog niet helemaal af, maar zoals gezegd wel al "kijk-klaar". Er moeten nog wat afwerking plaatsvinden en dingen als RGB LED's aansluiten etc...

[afbeelding]

Voor meer bouw-foto's check de directory maar effe :P
Vraagje: wat zijn de afmetingen van deze ruimte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:13
Aan het gereedschap zal het niet liggen bij Atmoz!
Mooi man!!

[ Voor 10% gewijzigd door coob op 31-10-2015 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:03
NoepZor schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 08:56:
Mijn woonkamer is 4 meter breed en ik heb de bank tegen de ene muur en de tv tegen de andere muur. Dit is dus een kijkafstand van dik 3,5 meter. En dat allemaal op 32". Ik wil eind van het jaar over naar 46-50". Ik moet even kijken hoe het uitkomt op het TV meubel, die is 165cm, moet opzich kunnen maar wil het nog wel iets ruimtelijk houden. Aan de andere kant is een mooi grote tv ook fijn, vooral voor films.

Trouwens binnenkort eens tijd maken om stands voor mijn speakers te maken en de subwoofer af te lakken :) kan ik ook eens plaatjes posten :P
voor films is hoe groter hoe beter :) zeker de 50 inch nemen :) naar mijn mening dan ik heb een 50inch plasma ik wil echt niet meer terug naar kleiner :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equazor_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-09 19:13
Ik ben van 40" naar 55"gegaan en zou ook niet meer terug willen.
Voor tv kijken zou ik zelf niet groter willen i.v.m de beeldkwaliteit van me meeste zenders.
Voor films en gamen op de console kan het niet groot genoeg :-)

Ik zit ook 3.5 meter van mijn tv af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Equazor_ schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 13:08:
Ik ben van 40" naar 55"gegaan en zou ook niet meer terug willen.
Voor tv kijken zou ik zelf niet groter willen i.v.m de beeldkwaliteit van me meeste zenders.
Voor films en gamen op de console kan het niet groot genoeg :-)

Ik zit ook 3.5 meter van mijn tv af.
Hier 37"->47", 3.5-4m van de overkant af. Ik lig standaard op de 2e bank, zo'n 2.5m kijkafstand. Meeste zenders zijn HD en dat kan m.i. prima met 47". Binnen een paar dagen ben je gewend aan de nieuwe grootte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:52
Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 20:54:
[...]
Binnen een paar dagen ben je gewend aan de nieuwe grootte.
Formaat went, mits niet TE groot, altijd snel volgens mij.

Ik heb hier een 50" Plasma welke ik al jaren heb. Alles dat kleiner is dan 50" voelt voor mij direct al aan als "klein". Niet dat een 42" nu waardeloos is, maar het voelt gewoon klein aan.

Wanneer ik van mijn screen (130") terugschakel naar TV lijkt het net alsof ik een verrekijker nodig heb :+
130" ben ik ook alweer gewend overigens. Groter past echter niet in mijn woonkamer :/

Ben er nog altijd tevreden over daar niet van! Gelukkig worden grotere formaten alsmaar goedkoper :)
Iemand in de familie heeft een keer mijn advies afgeslagen en toch een maatje kleiner gehaald... binnen 2 dagen was deze nieuwe aanwinst alweer vervangen door een maatje groter >:)

Enige nadeel is dat wanneer de TV uit staat -> Des te groter des te lastiger in het interieur te plaatsen (zwart vlak is niet alles).

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:22

Audione0

Strijdt der titanen

Ondertussen ben ik alweer enkele maanden aan het genieten van mijn dedicated home theater 8)
Nog niet helemaal af, maar wel al leuk om er af en toe een filmpje te kijken of wat te gamen:

AV-gedeelte:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Dolby Atmos zij speakers:
[afbeelding]

Projector:
[afbeelding]

Beeld:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Apparatuur:

- PlayStation 4
- 4K HTPC
- Xbox One (sinds zojuist, nog niet meer gespeeld, is nog aan het updaten) 8) 8) 8)

Prachtig!

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 23:43:
Marketingtrucjes? Net zoiets als 4K producten aanprijzen terwijl er nauwelijks nog content is, bedoel je? ;)

Ik zou dus juist investeren in geluid. Als je de juiste speakers hebt gevonden, kun je daar gerust 20 jaar mee doen. Dat valt over beeld producten niet te zeggen.

Waarom zou je daar nu zoveel geld in steken? Tegen de tijd dat er eindelijk een fatsoenlijk assortiment aan materiaal voor te krijgen is, zijn de beamers ook een stuk beter te betalen :)
Het laatste klopt zeker. Maar als ik het op mijzelf betrek dan vind ik het ook prettig als een product in zeker mate toekomstbestendig is. Anders haal je dus eerst een goedkopere beamer die je wellicht over 1-2 jaar weer door moet verkopen om een 4K te halen.
Nico111 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:56:
[...]

Die wasmachine dempers zijn een goed idee om eens te onderzoek. Top!
Paar euro bij Action, euro of 7-8 bij Praxis. M'n sub staat met spikes op een tegel en de tegel staat op 3 dempers. Waarom 3? Dan staat alles perfect stabiel. Probeer maar eens.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2015 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 22:14:

Gelukkig mag iedereen zulke dingen helemaal zelf bepalen ;) . Voor mij is het beeld veel belangrijker en ben ik met audio een stuk eerder tevreden. Ik zou dus eerst veel investeren in het ultieme beeld en daarna audio aanpakken. :)

Het klinkt bij jou net alsof je verplicht bent om in verhouding te upgraden. Als je toch meer plezier haalt uit een beamer dan aan hele dure speakers?

In zijn woonkamer staat overigens best wel een leuke stereo opstelling voor muziek, dus dat kan het probleem ook niet zijn :+ .

Apparatuur:

- PlayStation 4
- 4K HTPC

Heel erg vet! Wat een ruimte is het geworden kerel, niet normaal.

Geniet ervan!

[ Voor 34% gewijzigd door StealthyPeanut op 02-11-2015 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Ja ik kan de keuze prima begrijpen. De beamer is echt fantastisch!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 11:32

Atmoz

Techno!!

Ample Energy schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:03:
Djezus, dat is wel even wat anders dan die Powerpoint-projectoren :P
Die banken achter elkaar geven ook een mooi bioscoopgevoel.
En ze zitten ook nog eens super goed ;)
Als je ooit nog speakers in het zicht wilt hebben heb ik nog wel een paar DM603 voor weinig :P
Wat is weinig? O-) (mag ook via PM uiteraard)
Bartske schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:06:

Supermooi! Wat is dat voor setup? 11.2?
Thanks 8)
Nee, is 7.2.4 (maar waarschijnlijk bedoel je dat ook he?)
Jij komt die kamer zeker niet meer uit :P
Valt opzich wel mee.
Zit er niet super veel. (veel te druk met werken etc...)
Hehe >:) Geen idee waarvoor dat ook al weer was...
Frunz schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:09:

Heb je ook foto's hoe de Marantz er nu van de achterkant uit ziet (kon ik niet vinden in de directory).
Nee, die zit nu verstopt in dat AV-rack...
Versteegrob schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 17:51:

Dit is toch niet normaal! Echt bizar vet, dit neigt aardig naar perfect. Hoe scherm is 4K wel niet _/-\o_ plaats aub meer foto's :9
Remy!!!! schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 18:36:

Ziet er erg goed uit!
Wat zijn de afmetingen van die ruimte?
Bedankt. De afmetingen zijn (maar) 3 x 5.40 meter.
Maar wel nét groot genoeg voor een leuk HT-tje.
Jumpman schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 18:44:

Is dit een bijgebouw van je huis of heb je een kamer omgebouwd? Wel tof!
Is mijn oude slaapkamer.
Hier had ik eerst ook een eigen 'man cave', maar nu zijn op de eerste etage de twee kamers die we over hadden voor de twee kinderen omgebouwd. :)

Is (onder andere) wat mannen willen toch ;)

Thanks!

Nee, op het gebied van speakers wat ik even niets meer van plan.
Ik heb in de woonkamer een goede set speakers (B&W 803 diamond) staan, dus als ik muziek wil luisteren doe ik dat daar :)
Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 23:43:

Waarom niet? Ik vind beeld (in een HT) veel belangrijker dan geluid. En het geluid is overigens niet slecht ofzo hoor. Die B&W 600 serie klinkt mijns inziens helemaal niet verkeerd!
TFZ61 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 23:55:

Vraagje: wat zijn de afmetingen van deze ruimte?
5.40 x 3 meter :)
coob schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 08:21:
Aan het gereedschap zal het niet liggen bij Atmoz!
Mooi man!!
Thanks!
Idd, ik klus/hobby heel graag, en goed gereedschap is het halve werk toch?! 8)
Danke!
StealthyPeanut schreef op maandag 02 november 2015 @ 20:43:

Gelukkig mag iedereen zulke dingen helemaal zelf bepalen ;) . Voor mij is het beeld veel belangrijker en ben ik met audio een stuk eerder tevreden. Ik zou dus eerst veel investeren in het ultieme beeld en daarna audio aanpakken. :)

Het klinkt bij jou net alsof je verplicht bent om in verhouding te upgraden. Als je toch meer plezier haalt uit een beamer dan aan hele dure speakers?

In zijn woonkamer staat overigens best wel een leuke stereo opstelling voor muziek, dus dat kan het probleem ook niet zijn :+ .
O-) >:) 8)
Heel erg vet! Wat een ruimte is het geworden kerel, niet normaal.

Geniet ervan!
Dankjewel!
Nico111 schreef op maandag 02 november 2015 @ 22:42:
Ja ik kan de keuze prima begrijpen. De beamer is echt fantastisch!!!!!
Idd, het beeld is onwerkelijk mooi!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:05
Frunz schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:09:
[...]

Heb je ook foto's hoe de Marantz er nu van de achterkant uit ziet (kon ik niet vinden in de directory).

[...]

Hier kan je de rest van de foto's bekijken, dat bedoelde ie met de directory.
Ik snap hoe directories werken, maar daar kwam ik tang_op_varken.jpg tegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Versteegrob schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 17:51:

Hoe scherm is 4K wel niet _/-\o_ plaats aub meer foto's :9
:P

Nog wat eigen foto's van de projector dan:

Afbeeldingslocatie: http://lumatronix.nl/FOK/SONY_VW500_2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://lumatronix.nl/FOK/SONY_VW500_3.JPG

Afbeeldingslocatie: http://lumatronix.nl/FOK/SONY_VW500_4.JPG

Afbeeldingslocatie: http://lumatronix.nl/FOK/SONY_VW500_1.JPG

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Nu we toch foto's aan het posten zijn O-)

De "oude" beamer hangt op de slaapkamer. Ook een soort van HT dus 8)7

Projectiescherm:
Afbeeldingslocatie: http://lumatronix.nl/FOK/Slaapkamer21.JPG

Afbeeldingslocatie: http://lumatronix.nl/FOK/Slaapkamer20.JPG

Beamer:
Afbeeldingslocatie: http://lumatronix.nl/FOK/Slaapkamer10.JPG
(let a.u.b. niet teveel op die verlichting, die kan ook UIT of andere kleuren :+ )

De koof waar het elektrische projectiescherm in zit:
Afbeeldingslocatie: http://lumatronix.nl/FOK/Slaapkamer1.JPG

Zwevend AV-meubel:
Afbeeldingslocatie: http://lumatronix.nl/FOK/Nieuw_tv_meubel_slaapkamer1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://lumatronix.nl/FOK/Nieuw_tv_meubel_slaapkamer2.JPG

Apparatuur slaapkamer:

- JVC HD100 FullHD projector
- Panasonic 55ST50 plasma (aan draaibare muurbeugel)
- Marantz PM6003
- KEF Q compact speakers
- Mede8er mediaspeler
- SONOS AMP
- B&W CCM362 inbouwspeakers
- minibar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 10:12
En een jacuzzie/badkuip?:p

Maar serieus, wat een baas ben jij zeg! Liet je HT kamer aan mn vrouw zien.....vond het super gaaf/cool maar schudde al nee.... ;w

[ Voor 72% gewijzigd door Rainesh op 03-11-2015 11:26 ]

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 19:23
Die slaapkamer is gewoon porno-fout, dat tapijt, die verlichting, de jacuzzi... :P maar wat is het GAAF zeg. Respect voor zowel de slaapkamer, als de setup daar, als de setup in die aparte HT-room. _O_ _O_

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
Just_A_User schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:40:
Die slaapkamer is gewoon porno-fout, dat tapijt, die verlichting, de jacuzzi... :P maar wat is het GAAF zeg. Respect voor zowel de slaapkamer, als de setup daar, als de setup in die aparte HT-room. _O_ _O_
Echt he, goed beschreven :) Wat zijn je energiekosten per maand?

[ Voor 4% gewijzigd door Wackmack op 03-11-2015 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdfoto
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-09 11:47

Sjoerdfoto

Fotografeert en klust.

Wow. Wanneer houden we een tweakers meeting daar? :P

Nikon Z6II + glas, licht en pootjes | MacBook Pro 14" | www.foto-sjoerd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-09 12:41
Haha, ik sluit me hier ook bij aan, beetje zo'n halve porno hotelkamer. Maar je hebt alles mooi voor elkaar zeg! Kan ik alleen maar jaloers op zijn :)

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoltYes
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-09 20:23

BoltYes

This is the Way

NoepZor schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 14:12:
[...]

Haha, ik sluit me hier ook bij aan, beetje zo'n halve porno hotelkamer. Maar je hebt alles mooi voor elkaar zeg! Kan ik alleen maar jaloers op zijn :)
Jaren 70 fout, fout genoeg om mooi te zijn. Maar gaaf dat je zon slaapkamer hebt. In onze slaapkamer slapen we en doen zo nu en dan wat anders. De TV die we daar hebben hangen staat ook eigenlijk nooit aan ;) Dus om daar zoveel tijd en geld in te steken is het me niet waard.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Mini bar is echt super!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 19:30:
[...]

.... Anders haal je dus eerst een goedkopere beamer die je wellicht over 1-2 jaar weer door moet verkopen om een 4K te halen.
En nu koop je een 4K beamer waar je de potentie niet uit kunt halen. En tegen de tijd dat dat wel kan, zijn er 8K beamers en moet je je dure 4K beamer de deur uit doen, omdat het kriebelt toch weer voor het nieuwste te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StealthyPeanut schreef op maandag 02 november 2015 @ 20:43:
[...]

Gelukkig mag iedereen zulke dingen helemaal zelf bepalen ;)
Dat is natuurlijk ook zo :)

Ik kan me bijvoorbeeld dan weer ergeren als iets niet klinkt, zoals als het zou moeten klinken. Geluid draagt net zoveel bij aan de beleving als het beeld. Voor mij is het 50/50 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 16:09:
[...]

Dat is natuurlijk ook zo :)

Ik kan me bijvoorbeeld dan weer ergeren als iets niet klinkt, zoals als het zou moeten klinken. Geluid draagt net zoveel bij aan de beleving als het beeld. Voor mij is het 50/50 ;)
Hoe weet jij dan hoe het zou moeten klinken? Aangezien elke speaker anders klinkt...welke laat dan de 'waarheid' horen?

Overigens hoorde ik jou eerder iets zeggen over B&W, en ik ben het er mee eens. De speakers zijn prachtig (subjectief) qua design. Ze zien er gewoon mooi uit, en het is wel een bekend merk. Maar toen ik blind ging luisteren toen ik nieuwe speakers kocht heb ik gewoon gezegd "ik wil speakers tot bedrag X horen". Daar zat ook B&W bij. Kreeg ik zo'n kastje met knoppen waarop je dan steeds een andere set speakers kunt horen.

Ik heb de speakers niet bekeken, ben gaan zitten en ben gaan luisteren. Bleek dat de B&W die er stonden als een van de eersten afvielen. Uiteindelijk gegaan voor Quadral. Halen het qua design in mijn ogen niet bij B&W, en merkbewust als ik ben vond ik dat toch wel jammer, maar die B&W klonken..ja, bijna alsof er een gordijn voor hing, in vergelijking met andere speakers. Behoorlijke teleurstelling.

/off-topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaymaan
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 19:30
atmoz schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:20:

Projectiescherm:
[afbeelding]

[afbeelding]

Beamer:
[afbeelding]
(let a.u.b. niet teveel op die verlichting, die kan ook UIT of andere kleuren :+ )

[afbeelding]

Zwevend AV-meubel:
[afbeelding]

[afbeelding]

Apparatuur slaapkamer:

- Marantz PM6003
- KEF Q compact speakers
- Mede8er mediaspeler
- SONOS AMP
TONY MONTANA 2016
R
E
S
P
E
C
T
ik durf niks meer te posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het dan over een luidspreker die open en gedetailleerd speelt, zodat je de subtiliteiten die in een film verwerkt zitten meekrijgt.. En dat zonder kleuring.

Bij Stassen geweest? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincent44
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-09 15:22
Heel erg vet Atmoz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 16:05:
[...]

En nu koop je een 4K beamer waar je de potentie niet uit kunt halen. En tegen de tijd dat dat wel kan, zijn er 8K beamers en moet je je dure 4K beamer de deur uit doen, omdat het kriebelt toch weer voor het nieuwste te gaan ;)
Klopt. Altijd hetzelfde gezeik met producten :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Laatst online: 00:29

Projectiescherm:
[afbeelding]

[afbeelding]

Beamer:
[afbeelding]

[afbeelding]

Zwevend AV-meubel:
[afbeelding]

[afbeelding]

Apparatuur slaapkamer:

- Marantz PM6003
- KEF Q compact speakers
- Mede8er mediaspeler
- SONOS AMP
Deze slaapkamer werd mede mogelijk gemaakt door Meiden van Holland, met de geile groeten van Kim? :P

Maar zonder gekheid, mooi spul, snap heel goed dat je dat van woonkamer naar slaapkamer verhuist bij een upgrade :)
Al zou ik zelf nooit een badkamer en slaapkamer in een willen hebben, iets met waterdampen enzo.

En er is een stemmetje in mijn hoofd dat zich afvraagt waar de verborgen camera is opgesteld en dat roept dat er een spiegel boven het bed mist. A dirty mind is a joy forever enzo :P

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen Homecinema maar....

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/ei10gh.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/2j0dwmu.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
Mooi spul :)
Nog nooit iemand met Magnat hifi gezien (speakers wel uiteraard). Hoe is dat spul (qualiteit, gebruiksgemak, etc) en welke prijsklasse moet ik denken? En wat zien we precies? Platenspeler gok ik Project? :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magnat ma800 - 1499 euro
Magnat mcd450 - 399 euro
Magnat mt400 - 199 euro

Project debut Carbon esprit en project high res DAC.

Zijn de nieuwprijzen. De versterker is nu iets verbetert in vorm van ma1000 en die moet 1600 kosten nu. Versterker heeft een super phono tap en super warm met de buizenvoorversterker. Iets meer high end dus 😊 Deze heeft effectief 2x110w stereo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:47
@atmoz: prachtig,kan er alleen maar van dromen pff.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spank_mojoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 16:24
jemig..
ik denk dat niemand nu meer iets durft te posten in dit topic.
alles wat er nu nog komt valt een beetje weg tegen wat jij hier hebt laten zien Atmoz 8)
misschien tijd voor deel 50? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 16:44:
Ik heb het dan over een luidspreker die open en gedetailleerd speelt, zodat je de subtiliteiten die in een film verwerkt zitten meekrijgt.. En dat zonder kleuring.

Bij Stassen geweest? ;)
Dat was dus exact mijn vraag...hoe weet jij hoe het moet klinken zonder kleuring als elke speaker anders klinkt en je dus vanaf het begin al niet weet hoe het zou moeten klinken 'zoals bedoeld?' :)

Ja, ik woon daar 2 straten vanaf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:00
Ik weet niet wat er vetter is: die slaapkamer of die HT... _O-
Ik kan ook niet kiezen welk onderdeel er nou het mooiste is. Dat bad in de slaapkamer, de 4K beamer, de wijnkoelkast voor het bed, het Atmos-systeem... Je wordt al blij van het kijken naar de foto's :P
Just_A_User schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 16:37:
[...]
Bleek dat de B&W die er stonden als een van de eersten afvielen. Uiteindelijk gegaan voor Quadral. Halen het qua design in mijn ogen niet bij B&W, en merkbewust als ik ben vond ik dat toch wel jammer, maar die B&W klonken..ja, bijna alsof er een gordijn voor hing, in vergelijking met andere speakers. Behoorlijke teleurstelling.
Bij mij vielen een paar Quadrals weer af en ondertussen staan hier B&W CM9's :P
Grappig hoe smaken zo ontzettend kunnen verschillen. Het zal ook afhangen van wat voor muziek je luistert, want ik snap wel een beetje wat je bedoelt; een tijdje geleden had ik wat van Imagine Dragons geluisterd, omdat ik weleens wilde weten hoe dat klonk op 'echte' speakers, maar dat is op mijn CM9's gewoon 1 grote modderstroom. Maar Britse rock vind ik bijvoorbeeld weer helemaal doods klinken op de Quadrals die ik heb gehoord en de CM9's kunnen dat weer uitzonderlijk goed. Maar ja, zelfs in dezelfde genres heeft iedereen een andere voorkeur.
Just_A_User schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:40:
[...]
Dat was dus exact mijn vraag...hoe weet jij hoe het moet klinken zonder kleuring als elke speaker anders klinkt en je dus vanaf het begin al niet weet hoe het zou moeten klinken 'zoals bedoeld?' :)
Dat weet je dus niet. Zeker in een film is al gauw 90% van het geluid niet echt (filtering, foleys, manipulatie, dubbing, etc.), dus ik denk ook niet dat je überhaupt 'echt' geluid kunt neerzetten.
Ik denk wel dat voor een specifieke voorkeur een bepaalde klankkleur beter/echter kan klinken, maar zodra je een andere CD/film opzet kan je weer van vooraf aan beginnen. Ik zelf blijf luisteren tot ik ongeveer weet wat voor klank ik zoek. Vandaar dat je naar winkels moet gaan met je eigen muziek in plaats van wat willekeurige dingen te beluisteren.
Just_A_User schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:40:
[...]
Ja, ik woon daar 2 straten vanaf ;)
Ga je dan ook elke week even een uurtje zitten daar? :P
Ik ben er 1 keer geweest, omdat ik een beetje in de buurt was en er per sé heen moest.

[ Voor 6% gewijzigd door Ample Energy op 04-11-2015 11:31 ]

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Ample Energy schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:29:
Dat weet je dus niet. Zeker in een film is al gauw 90% van het geluid niet echt (filtering, foleys, manipulatie, dubbing, etc.), dus ik denk ook niet dat je überhaupt 'echt' geluid kunt neerzetten.
Ik denk wel dat voor een specifieke voorkeur een bepaalde klankkleur beter/echter kan klinken, maar zodra je een andere CD/film opzet kan je weer van vooraf aan beginnen. Ik zelf blijf luisteren tot ik ongeveer weet wat voor klank ik zoek. Vandaar dat je naar winkels moet gaan met je eigen muziek in plaats van wat willekeurige dingen te beluisteren.
Met muziek kan ik me nog voorstellen dat je bijv een warm geluid zoekt of een open helder geluid. En natuurlijk dat de instrumenten zuiver en natuurlijk klinken. Maar een film is zodanig bewerkt en opgepompt met effecten dat het volgens mij erg lastig is om te vergelijken. Dan is het belangrijkste overtuiging in de effecten, natuurlijke stemmen en natuurlijk grootse klappen in het laag, zonder dat het vermoeiend/overstuurd klinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Ik kan ook niet kiezen welk onderdeel er nou het mooiste is. Dat bad in de slaapkamer, de 4K beamer, de wijnkoelkast voor het bed, het Atmos-systeem... Je wordt al blij van het kijken naar de foto's :P
Inderdaad. Maar, wacht even, dat Atmos systeem staat in zijn HT-room. In de slaapkamer staat dat systeem niet dacht ik? Either way, die jacuzzi in die slaapkamer icm die kleuren vind ik gewoon maximaal porno, maar ik vind het ge-wel-dig :D
Bij mij vielen een paar Quadrals weer af en ondertussen staan hier B&W CM9's :P
Grappig hoe smaken zo ontzettend kunnen verschillen. Het zal ook afhangen van wat voor muziek je luistert, want ik snap wel een beetje wat je bedoelt; een tijdje geleden had ik wat van Imagine Dragons geluisterd, omdat ik weleens wilde weten hoe dat klonk op 'echte' speakers, maar dat is op mijn CM9's gewoon 1 grote modderstroom. Maar Britse rock vind ik bijvoorbeeld weer helemaal doods klinken op de Quadrals die ik heb gehoord en de CM9's kunnen dat weer uitzonderlijk goed. Maar ja, zelfs in dezelfde genres heeft iedereen een andere voorkeur.
Geinig is dat ja. Tja, ik heb gewoon wat random muziek mee genomen en heb gewoon geluisterd (dat komt omdat ik dingen als metal en zo al per definitie niet luister, en voor de rest heb ik niet een specifieke smaak waar ik van zeg van 'dat type muziek luister ik veel meer dan andere muziek'.

Monitor Audio stond er ook bij dacht ik, en dat viel ook al vrij snel af. Ik weet nog wel specifiek dat ik me echt had verheugd op die B&W en die bleken een grote teleurstelling te zijn, dat vond ik wel echt jammer.
Dat bedoel ik dus, daarom vind ik de opmerking van N1v3k ook raar, want je weet niet eens hoe iets moet klinken zonder kleuring, omdat je altijd al kleuring mee krijgt, dus..ja :P
Ga je dan ook elke week even een uurtje zitten daar? :P
Ik ben er 1 keer geweest, omdat ik een beetje in de buurt was en er per sé heen moest.
Nee :P Ik heb daar wel alles gekocht eigenlijk, qua audio + speakers. Nu mijn SVS sub heb ik dan in Duitsland gekocht (omdat Stassen geen SVS heeft), maar voor de rest komt alles bij Stassen weg. Daar is geen andere reden voor anders dan dat het puur gemakszucht is, want waarom zou ik verder weg gaan rijden als Stassen vrijwel letterlijk bij mij om de hoek zit.

Je had beter naar de friettent op het marktplein (ong 200 meter verder) kunnen rijden, dat was pas een belevenis geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Atmoz, mijn felicitaties met de opstelling. Alles ziet er heel mooi uit, ken zo wat de helft van de producten die jij hier opsomt en moet zeggen dat geeft een mooi resultaat..

Mooie slaapkamer trouwens, mooi knus ingericht ;)

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Die slaapkamer is gewoon porno-fout
Sjoerdfoto schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 14:09:
:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Just_A_User schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:55:
[...]

Dat bedoel ik dus, daarom vind ik de opmerking van N1v3k ook raar, want je weet niet eens hoe iets moet klinken zonder kleuring, omdat je altijd al kleuring mee krijgt, dus..ja :P
Wat dacht je van een neutrale speaker? ;)
Geen aangezet hoog, midden of laag. Geen scherpte of wolligheid.
Gewoon volledig in balans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdfoto
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-09 11:47

Sjoerdfoto

Fotografeert en klust.

oeps, ik doelde niet op de slaapkamer maar op de thuisbios 8)

Nikon Z6II + glas, licht en pootjes | MacBook Pro 14" | www.foto-sjoerd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjoerdfoto schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:54:
[...]

oeps, ik doelde niet op de slaapkamer maar op de thuisbios 8)
Weet ik >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:16
Nog een stereo set (wat ook gebruikt wordt voor film). Dit is een tijdelijke opstelling, straks alles netjes op stands en met de beschermstickers weg ;).

Afbeeldingslocatie: http://i745.photobucket.com/albums/xx92/theebag/Creek.jpg

Elac BS403's
Creek Evolution 50A met Ambit FM-tuner
Creek Evolution 50CD
Denon DNP-F109 (Om alles tot 24/192 via coax te pushen)

Genadeloos voor slechte opnames, maar voor de rest swingt het de pan uit.

Na de verhuizing staan de speakers dus op stands, komt er ter ondersteuning een subwoofer en zijn de speakerkabels dropveters vervangen. Voor de rest aardig End Game wat mij betreft .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 17-09 16:22
Just_A_User schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 16:37:
[...]

Daar zat ook B&W bij. Kreeg ik zo'n kastje met knoppen waarop je dan steeds een andere set speakers kunt horen.

Ik heb de speakers niet bekeken, ben gaan zitten en ben gaan luisteren. Bleek dat de B&W die er stonden als een van de eersten afvielen. Uiteindelijk gegaan voor Quadral. Halen het qua design in mijn ogen niet bij B&W, en merkbewust als ik ben vond ik dat toch wel jammer, maar die B&W klonken..ja, bijna alsof er een gordijn voor hing, in vergelijking met andere speakers. Behoorlijke teleurstelling.

/off-topic :P
Hee dat klinkt als een Stassen verhaal :) Internet topics genoeg over hoe vaak de Quadrals beter klinken dan de andere merken die ze in de luisterruimte hebben staan. Dat was bij mij ook het geval met Stassen. De B&W speakers toen ergens anders gaan beluisteren en dat klonk echt vele malen anders. Ik heb mijn twijfels over Stassen en hun luister opstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Heb ook Quadral's, ook van Stassen. Eerder hadden ze dat spul ook bij de Mediamarkt. Ook daar blinken die Quadral's uit in vooral de hoge tonen.

B&W klinkt wat betreft gewoon een stuk minder. Maar design is ook belangrijk. Keuzes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
keepitfrosty schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 12:42:
[...]

Hee dat klinkt als een Stassen verhaal :) Internet topics genoeg over hoe vaak de Quadrals beter klinken dan de andere merken die ze in de luisterruimte hebben staan. Dat was bij mij ook het geval met Stassen. De B&W speakers toen ergens anders gaan beluisteren en dat klonk echt vele malen anders. Ik heb mijn twijfels over Stassen en hun luister opstelling.
Jawel, dat kan wel zijn, maar die B&W (waar ik echt warm voor liep en nog steeds, qua design) vielen tegen, want een vriend van me heeft die speakers dus wel, en ook bij hem thuis geven ze geen geluid waar m'n mond van open valt. Daar kwam ik dan wel pas later achter, want toen ik die Quadral kocht had hij die B&W nog niet.

Heb jij daar ook een linkje naar, naar (een van) die verhalen? Ben wel benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
keepitfrosty schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 12:42:
[...]
Hee dat klinkt als een Stassen verhaal :) Internet topics genoeg over hoe vaak de Quadrals beter klinken dan de andere merken die ze in de luisterruimte hebben staan.
Waren dat niet Phonar (en dan met EdMa-modificatie) dan wel TMA-speakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Just_A_User schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 12:52:
[...]

Heb jij daar ook een linkje naar, naar (een van) die verhalen? Ben wel benieuwd :)
Link heb ik zo niet meer, maar dacht htforum ofzo. Het is voor mij al weer 2 jaar geleden dat ik bij Stassen ben geweest voor speakers.

[ Voor 32% gewijzigd door keepitfrosty op 06-11-2015 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
FeaR schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 13:36:
[...]

Hm ja dat zou ook goed kunnen ja. Nogmaals 2 jaar geleden daar beetje op de interwebs wat over zitten lezen over Stassen na mijn ervaring (waar de Quadrals echt gepusht werden door de verkoper)

Maar goed voordat dit een Stassen topic word. Je leest ook genoeg goede dingen over de winkel alleen heb ik daar een beetje mijn twijfels over gekregen en hun luistersetups.

[ Voor 5% gewijzigd door keepitfrosty op 06-11-2015 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
FeaR schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 13:36:
[...]

Het verhaal m.b.t. Phonar ken ik inderdaad wel. Overigens is het luisterkasteel in de laatste 2 a 3 jaar van binnen volledig gerenoveerd. Is prachtig geworden. Dat geheel terzijde overigens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi Theebag.
Elac's zie je niet zo veel hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SannrHerr
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-09 09:12

SannrHerr

Furor Teutonicus!

Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 14:49:
Mooi Theebag.
Elac's zie je niet zo veel hier :)
Leuk spul, inderdaad, maar wel lastig aan te sturen.

Zwaardtijd, speertijd | Schilden splijten | Windtijd, wolftijd | Eer de wereld vergaat | Geen enkel mens | Zal den ander sparen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasje11
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-03-2023

klaasje11

''Weniger, aber Besser''

Theebag @ 09:37:
Nog een stereo set (wat ook gebruikt wordt voor film).

Elac BS403's
Creek Evolution 50A met Ambit FM-tuner
Creek Evolution 50CD
Denon DNP-F109 (Om alles tot 24/192 via coax te pushen)
Super gaaf!
mooi ontworpen componenten en lekker basic _/-\o_

Wat is dat voor meubel?

Nieuwkoop is duurkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 23:22:
Magnat ma800 - 1499 euro
Magnat mcd450 - 399 euro
Magnat mt400 - 199 euro

Project debut Carbon esprit en project high res DAC.

Zijn de nieuwprijzen. De versterker is nu iets verbetert in vorm van ma1000 en die moet 1600 kosten nu. Versterker heeft een super phono tap en super warm met de buizenvoorversterker. Iets meer high end dus 😊 Deze heeft effectief 2x110w stereo...
Valt me super mee die prijzen. Ik heb nu Denon spul staan (slagje simpeler) maar zeker als ik naar andere speakers ga heb ik iets meer sap nodig. :P Maar mooi spul!

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:16
Dank voor de complimenten :). De Elacs kunnen inderdaad vrij snel te scherp worden in het hoog en dan wordt het luisteren vermoeiend. 10 jaar geleden moest ik er ook niets van hebben maar deze generatie tweeters zijn een stuk rustiger.
klaasje11 schreef op zondag 08 november 2015 @ 20:05:
[...]

Super gaaf!
mooi ontworpen componenten en lekker basic _/-\o_

Wat is dat voor meubel?
Dat is een Ikea Lillberg TV meubel.

[ Voor 9% gewijzigd door Theebag op 08-11-2015 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SannrHerr schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 19:47:
[...]

Leuk spul, inderdaad, maar wel lastig aan te sturen.
Oh echt? Ik heb 2 Elac 207.2 zuilen aan een Denon AVR 3312 hangen en dat gaat best mooi.
Of ik ben niets gewend natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SannrHerr

SannrHerr

Furor Teutonicus!

Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 22:36:
[...]
Oh echt? Ik heb 2 Elac 207.2 zuilen aan een Denon AVR 3312 hangen en dat gaat best mooi.
Jep.

De Elac BS-53.2 heb ik eens aan een Amptastic Mini-1 gehangen, die toch volwaardige vloerstaanders zonder al te veel moeite aan kunnen sturen. Met het volume vol open had je zeg maar volume van een normaal gesprek. :p

Zwaardtijd, speertijd | Schilden splijten | Windtijd, wolftijd | Eer de wereld vergaat | Geen enkel mens | Zal den ander sparen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Laatst online: 19-09 13:33

Mikayu

.srt

Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 22:36:
[...]

Dat zijn vrij gevoelige speakers denk ik zo, met 89dB
Als je versterker dus 15 watt kan leveren zonder vervormen zit je al tegen volume bonje met de buren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SannrHerr

SannrHerr

Furor Teutonicus!

Mikayu schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 22:49:
[...]

Dat zijn vrij gevoelige speakers denk ik zo, met 89dB
Als je versterker dus 15 watt kan leveren zonder vervormen zit je al tegen volume bonje met de buren
Op papier, ja. Ik heb die dingen verkocht en ik kan je vertellen dat het in de praktijk vies tegen valt. :p

NB: Om nog even te verduidelijken: Het zijn geen slechte speakers. Integendeel. Mooi spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SannrHerr schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 22:49:
[...]
De Elac BS-53.2 heb ik eens aan een Amptastic Mini-1 gehangen, die toch volwaardige vloerstaanders zonder al te veel moeite aan kunnen sturen.
Rendement van een speaker hangt niet af van de grootte van de speaker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SannrHerr

SannrHerr

Furor Teutonicus!

Was even ter illustratie. ;)

Maar andere luidsprekers met een (nagenoeg) zelfde gevoeligheid deden het prima met die Amptastic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dino_V
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-09-2024
Na aanschaf van nieuwe tv (LG55EG910) nu op zoek naar nieuw tv meubel aangezien deze tv erg mooi op de voet staat. De vorige tv hing aan de muur waaronder de center speaker op het tv meubel stond, ik zie op veel foto's geen (zichtbare) center speakers, staan die in de tv-meubels of behoort bij veel mensen de center speaker tot het verleden?

Ik ben daardoor nu op zoek naar een hoog tv meubel zodat de center speaker erin past ipv erbovenop moet staan.

Heeft iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Read
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-02 08:12

Read

Join The Résistance

Dino_V schreef op zondag 15 november 2015 @ 12:48:
Na aanschaf van nieuwe tv (LG55EG910) nu op zoek naar nieuw tv meubel aangezien deze tv erg mooi op de voet staat. De vorige tv hing aan de muur waaronder de center speaker op het tv meubel stond, ik zie op veel foto's geen (zichtbare) center speakers, staan die in de tv-meubels of behoort bij veel mensen de center speaker tot het verleden?

Ik ben daardoor nu op zoek naar een hoog tv meubel zodat de center speaker erin past ipv erbovenop moet staan.

Heeft iemand een tip?
Tips genoeg oa de oplossing van Fear :
http://static.tweakers.ne...GA098pkNCc44vz5x/full.jpg
Of van Motaro: http://tweakimg.net/g/for...ovyk1/20151003_163408.jpg
maar is natuurlijk ook heel afhankelijk van de afmetingen van je center.

[ Voor 25% gewijzigd door FeaR op 15-11-2015 13:45 ]

AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
Dino_V schreef op zondag 15 november 2015 @ 12:48:

Heeft iemand een tip?
Je vraag in het juiste topic stellen helpt :)
Het grote Audiomeubel topic!
Zie ook topicwarning btw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter_ale
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-03-2023
@ Atmoz, respect voor je mooie dedicated home theater! Nu wil ik je woonkamer ook wel eens zien. ;)
@ Theebag, ben benieuwd naar je interieur nu de speakers op stands staan.

Het is alweer een tijdje geleden dat wij zijn overgestapt naar een 55 inch tv (Sony 55w805). Een veel strakkere tv in vergelijking met onze oude 40 inch. Oude foto's: http://gathering.tweakers...message/42474226#42474226

De tv voorzien van een witte led strip aan de achterkant, zodat deze mooi los komt van de muur tijdens het kijken.

Verder zijn de akoestische panelen ook klaar. In de hoeken achter de gordijnen zitten panelen van ca. 9 cm dik en rechts van de luidsprekers staat een paneel van 4.5 cm dik, voorzien van foto's op schuimplaat.

Oja en mijn vriendin heeft net nieuwe vaasjes gekocht. ;)

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/29g0sus.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/15eehzq.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/2h7m739.jpg

Canon 5D+6D | 14 F2.8 | 50 F1.4 | 100 F2.8 | 135 F2L | 24-70 F2.8 IS | 120-300 2.8 IS | 70-200 F4L | 1.4+2 TC | 430 EXII | 580 EXII | Fotostudio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pjotr22
  • Laatst online: 13-09 17:13
Gefeliciteerd met de upgrade!

Leuke oplossing die fotos op schuimplaat, waar heb je dat laten doen? Misschien dat ik dan ook panelen voor in de woonkamer door het parlement kan loodsen :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Read schreef op zondag 15 november 2015 @ 12:57:
[...]
Tips genoeg oa de oplossing van Fear :
http://static.tweakers.ne...GA098pkNCc44vz5x/full.jpg
Of van Motaro: http://tweakimg.net/g/for...ovyk1/20151003_163408.jpg
maar is natuurlijk ook heel afhankelijk van de afmetingen van je center.
Ik ben even zo vrij geweest de foto van mij in je post aan te passen. Ik heb mijn fotoalbum opgeschoond en volgens mij viel jouw gekozen foto daar ook onder :)

Onderstaande foto laat de center in het meubel nog iets beter zien, tevens ook de Denon AVR-4520 die nu op de foto staat en niet meer de AVR-2809. Ook de Denon DVD-2500BT weg aangezien ik toch haast niets meer met schijfjes doe en als ik een keer een Blu-ray/DVD-schijfje wil bekijken kan de Playstation 4 dan wel XBox One dat ook. Verder beroerde foto aangezien mijn ruimte behoorlijk donker is en zwarte apparaten fotograferen met een simpel toestel is dan echt niet tof:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/MUZDQTb4DRq6EJTN2H2ItrDS/full.jpg

De rest staat er nog hetzelfde bij zoals op bijvoorbeeld onderstaande foto te zien is:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LBIhYotjCmFz3SiaxbE99sHm/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter_ale
Ik heb bij een hobby winkel van die presentatie platen gekocht met één plak zijde en de foto's los besteld. De afmetingen zo uitgerekend dat alle tussenruimtes gelijk zijn.

De tegels zitten met tweezijdig klitterband op het stof. Dus ik kan ze zo uitwisselen. Let op: wel even wat textiellijm gebruiken anders vallen ze een voor een naar beneden! XD

Canon 5D+6D | 14 F2.8 | 50 F1.4 | 100 F2.8 | 135 F2L | 24-70 F2.8 IS | 120-300 2.8 IS | 70-200 F4L | 1.4+2 TC | 430 EXII | 580 EXII | Fotostudio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Hier een overzicht hoe ik mijn home cinema aan het aanpassen ben. Ik heb begin dit jaar een nieuwbouwwoning gekocht en daar meteen extra loze leiingen laten plaatsen zoals oa een ringleiding onder de vloerverwarming voor mijn speakers.

Een klusjesman heeft aan beide kanten van de woonkamer een 50mm buis ingevreesd zodat daar de stroom, HDMI en UTP kabel naar mijn TV doorheen kan.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/mVMV8l9F5VUAoNbFljjqxaRr/full.jpg

Daarna de muren met glasvezel en saus netjes maken
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/UaeB7hHfTceUjmVPIReRJ198/full.jpg

en de kabels er door heen trekken
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/EzlQInlwi2ooEmozAf0TDU3b/medium.jpg

Volgende stap was het nodige aan audiokabels, keystones solderen (met dank aan broer)
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/ZoOiFeLp2XIroZznUW92PhXf/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/AAMfq2kCdyYlLogtZVDnvR01/medium.jpg

Kabels over de vloer voor de aanpassing:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/sQXIrggNkH61s4wpiQeCA9GQ/medium.jpg

En erna
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/Mtiiiv6lXJWgTlsCwacOrA3K/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/tzVy12NYHWnKjT8ESR13RB8A/full.jpg

Nu nog een fatsoenlijk TV meubel :)

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 08:56
Tallguy schreef op maandag 16 november 2015 @ 08:25:
Nu nog een fatsoenlijk TV meubel :)
Ik heb het net andersom gedaan, enige tijd geleden zelf een meubel gemaakt:

Van ontwerp naar realisatie:
tv meubel

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/TNe7vFlqKvJOnuXdZwrbH4OQ/full.jpg
Nu bedacht ik me ineens dat ik de ruimte achter het meubel, te mooi vind om daar over een tijdje een 55 a 65 inch televisie achter te plakken, en de muur te verdoezelen achter een zwart vlak van 140 cm breed. Wij kijken per week hooguit 8 a 10 uur tv in totaal, dus ik hang daar liever wat mooie schilderijen. En ineens schoot het me te binnen, misschien moet ik een nieuwe maken met een TV lift erin.

Laat ik zeggen, dat ik een ergere reactie van vrouwlief had verwacht dan de reactie die eruit kwam. Ze was het zowaar met me eens. :P

[ Voor 8% gewijzigd door loewie1984 op 16-11-2015 15:00 ]

discogs

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Whirlpool eigenlijk. Bedoeld voor 2 personen, maar 4 past ook heel goed >:)
Heerlijk om op een brakke zondag in te liggen wat series kijken ofzo :P
Maar serieus, wat een baas ben jij zeg! Liet je HT kamer aan mn vrouw zien.....vond het super gaaf/cool maar schudde al nee.... ;w
Hehe das jammer O-) Maareh: thanks!
Versteegrob schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:45:

Echt he, goed beschreven :) Wat zijn je energiekosten per maand?
Stroom € 70,- en gas zo'n € 30,-
Valt mee dus :)
Sjoerdfoto schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 14:09:
:P
Zeg het maar ;)
Paar biertjes kunnen we altijd wel drinken, toch?!
NoepZor schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 14:12:

Thanks 8)
BoltYes schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 14:19:

Jaren 70 fout, fout genoeg om mooi te zijn. Maar gaaf dat je zon slaapkamer hebt. In onze slaapkamer slapen we en doen zo nu en dan wat anders. De TV die we daar hebben hangen staat ook eigenlijk nooit aan ;) Dus om daar zoveel tijd en geld in te steken is het me niet waard.
Ik gebruik de slaapkamer eerlijk gezegd meer dan de woonkamer.
Lekker vanuit bed alles bereikbaar. Zo'n minibar helpt daar wel aan mee :D
Is het inderdaad ook!
Super fijn en handig.
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 16:05:

Op deze 4K beamer zien "gewone" Bluray's er ook beter op uit.
En sowieso super gaaf om native 4K-content te kijken natuurlijk 8)
(en gaaf om te hebben, dus why not)
haaymaan schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 16:42:

TONY MONTANA 2016
R
E
S
P
E
C
T
ik durf niks meer te posten :)
Hahaha _/-\o_
Dankjewel!
The Eagle schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 19:19:

Deze slaapkamer werd mede mogelijk gemaakt door Meiden van Holland, met de geile groeten van Kim? :P
>:)
Maar zonder gekheid, mooi spul, snap heel goed dat je dat van woonkamer naar slaapkamer verhuist bij een upgrade :)
Precies ;)
Al zou ik zelf nooit een badkamer en slaapkamer in een willen hebben, iets met waterdampen enzo.
Valt reuze mee, ik heb daar afzuiging gemaakt, en het gaat pas echt "stomen" bij een douche, en daar heb ik gewoon een badkamer voor.
En er is een stemmetje in mijn hoofd dat zich afvraagt waar de verborgen camera is opgesteld en dat roept dat er een spiegel boven het bed mist. A dirty mind is a joy forever enzo :P
Hehe O-)
Maareh nee, dat is niet het geval...
Amaze86 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 03:34:
@atmoz: prachtig,kan er alleen maar van dromen pff.
Dankjewel!!
spank_mojoo schreef op woensdag 04 november 2015 @ 07:40:
jemig..
ik denk dat niemand nu meer iets durft te posten in dit topic.
alles wat er nu nog komt valt een beetje weg tegen wat jij hier hebt laten zien Atmoz 8)
misschien tijd voor deel 50? :P
:D :D
>:)
nvidia schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:36:
Atmoz, mijn felicitaties met de opstelling. Alles ziet er heel mooi uit, ken zo wat de helft van de producten die jij hier opsomt en moet zeggen dat geeft een mooi resultaat..

Mooie slaapkamer trouwens, mooi knus ingericht ;)
Thanks!!
Hoe bevalt jou de VW500?
pieter_ale schreef op zondag 15 november 2015 @ 14:23:
@ Atmoz, respect voor je mooie dedicated home theater! Nu wil ik je woonkamer ook wel eens zien. ;)
Mooie speakers 8) staat goed dat zwart!!!

Mijn woonkamer:

Afbeeldingslocatie: http://lumatronix.nl/Atmoz/HT-Forum/tv-wand-RGB_LED1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://lumatronix.nl/Atmoz/HT-Forum/woonkamer_mooi.jpg

Afbeeldingslocatie: http://lumatronix.nl/Atmoz/HT-Forum/Nieuwe_lampen3.JPG

Afbeeldingslocatie: http://lumatronix.nl/Atmoz/HT-Forum/Nieuwe_lampen2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://lumatronix.nl/Atmoz/HT-Forum/Nieuwe_lampen1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://lumatronix.nl/Atmoz/HT-Forum/B&W_803diamond_op_natuursteen1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://lumatronix.nl/FOK/Wijnkastje_4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://lumatronix.nl/Atmoz/HT-Forum/B&W803di.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Nice! Mooi afgewerkt en ziet er zeer strak uit. Rest ziet er ook modern maar warm uit, erg netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:56

talin

ES-MA

Projectiescherm:
[afbeelding]

[afbeelding]

Beamer:
[afbeelding]

[afbeelding]

Zwevend AV-meubel:
[afbeelding]

[afbeelding]

Apparatuur slaapkamer:

- Marantz PM6003
- KEF Q compact speakers
- Mede8er mediaspeler
- SONOS AMP
mooi spul!

p.s. zet ff een wachtwoord o.i.d. op je dir.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DominoNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 15:37

DominoNL

Professioneel Azijnzeiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 08:56
Canton ERGO RC-L

Hier en hier bijvoorbeeld:
http://link.marktplaats.nl/m983363149
http://link.marktplaats.nl/m986485498

Ik heb ze destijds voor 500 eu gekocht en ze klinken zonder al teveel toeters en bellen (heb maar een Marantz SR6007) prima.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotr22
  • Laatst online: 13-09 17:13
pieter_ale schreef op zondag 15 november 2015 @ 15:59:
Ik heb bij een hobby winkel van die presentatie platen gekocht met één plak zijde en de foto's los besteld. De afmetingen zo uitgerekend dat alle tussenruimtes gelijk zijn.

De tegels zitten met tweezijdig klitterband op het stof. Dus ik kan ze zo uitwisselen. Let op: wel even wat textiellijm gebruiken anders vallen ze een voor een naar beneden! XD
Die platen zijn dus niet akoestisch transparant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:11

kingfriko

100 % BULLY

@ atmoz : supermooie speakers en tv meubel _/-\o_

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter_ale
@Atmoz, super mooie woonkamer zo. Het is een zeer strak en weggewerkt geheel. Daar ben je vast wel even mee bezig geweest!
Die platen zijn dus niet akoestisch transparant?
Niet echt. Door de deels harde voorzijde zal het rendement vast wat afnemen. De werking van het paneel is door het grote oppervlak, ook met de foto's erop, goed merkbaar in de kamer en mijn vriendin is nu ook blij met dit grote ding. ;)

P.s. Het heet trouwens "foamboard".

[ Voor 15% gewijzigd door pieter_ale op 18-11-2015 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:20
kingfriko schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 18:50:
+1! Hoe heb je trouwens dat TV meubel aan de achterwand bevestigd zodat het dat zware gewicht kan dragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomeMade
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 02-09 18:23
Mooie woonkamer en Tv-meubel!

Mag ik vragen wat de naam van de eettafel is en waar je die gekocht hebt?

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

NoepZor schreef op maandag 16 november 2015 @ 10:21:
Nice! Mooi afgewerkt en ziet er zeer strak uit. Rest ziet er ook modern maar warm uit, erg netjes.
Dankjewel :)
Ik kan die LED verlichting (uiteraard) ook uitzetten of veranderen van kleur, mocht ik die sfeer iets anders willen.
Thanks 8)
kingfriko schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 18:50:
Thanks. Tv meubel (+ achterwand) is zelfgemaakt. Vind het zelf ook goed gelukt :D
pieter_ale schreef op woensdag 18 november 2015 @ 14:42:
@Atmoz, super mooie woonkamer zo. Het is een zeer strak en weggewerkt geheel. Daar ben je vast wel even mee bezig geweest!
Dank. En inderdaad, het heeft wel wat werk gekost. Kan het me alleen niet meer herinneren. Is bijna 3 jaar geleden, en was tijdens de rest v/d verbouwing van m'n huis. (dus in een ontzettend drukke periode).
OkeOkeOke schreef op woensdag 18 november 2015 @ 15:44:

+1! Hoe heb je trouwens dat TV meubel aan de achterwand bevestigd zodat het dat zware gewicht kan dragen?
Die 4 verticale delen zitten door de achterwand heen tegen de kepers aan de muur op.
Bovenaan 4 schroeven, en gravity doet de rest ;) Is stevig genoeg om erop te gaan liggen :P
HomeMade schreef op woensdag 18 november 2015 @ 23:07:

Thanks!
De tafel komt van http://www.rvs-tafels.eu/
Het is geen standaard model wat hij verkoopt, dus is "custom made" voor mij gemaakt.

• wnwiigrtz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:56
@atmoz Ziet er super goed uit. Waar heb je die klok vandaan? Heb ik het goed dat de grote wijzer als het ware aan de buitenste rand vastzit die dan meedraait naarmate de wijzer zicht verplaatst (alleen omdat het middelpunt hetzelfde is zit je daar niks van)... echt heel cool :*)

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Heb in een paar dagen dit topic doorgespit om wat inspiratie op te doen voor een audioupgrade voor de woonkamer voor over een tijdje, maar zo dan: qua kleur en design rustig, modern maar wel warm. Supermooi d:)b

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
HomeMade schreef op woensdag 18 november 2015 @ 23:07:
[...]

Ik heb een eettafel gehad die er wel wat van weg heeft, dat was een tafel van esprit. Hier een linkje naar een advertentie (niet mijn advertentie) http://www.marktplaats.nl...6db858f31&previousPage=lr

• HomeMade
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 02-09 18:23
atmoz schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:10:
[...]

Thanks!
De tafel komt van http://www.rvs-tafels.eu/
Het is geen standaard model wat hij verkoopt, dus is "custom made" voor mij gemaakt.
Dank je voor de link. Hij maakt mooie producten!
groggy schreef op donderdag 19 november 2015 @ 18:57:
[...]

Ik heb een eettafel gehad die er wel wat van weg heeft, dat was een tafel van esprit. Hier een linkje naar een advertentie (niet mijn advertentie) http://www.marktplaats.nl...6db858f31&previousPage=lr
Thanks! Die lijkt er inderdaad op. Scheelt ook nogal in prijs :)

[ Voor 24% gewijzigd door HomeMade op 19-11-2015 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyRain
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 31-08 21:26
Nu trotse eigenaar van de JBL Ti- en L-Center. Beiden vrij zeldzame centers. De Ti-center gaat naar deze gekke man: adehaan968cs in "Post hier foto's en specs van je home cinema! Deel 48", is zijn set ook eens compleet, haha.

https://onedrive.live.com...po&v=3&ithint=photo%2cjpg
https://onedrive.live.com...FY&v=3&ithint=photo%2cjpg

[ Voor 38% gewijzigd door SkyRain op 20-11-2015 18:25 ]

Bytsje speed derbie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Goedenavond mensen. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik ga over een maand verhuizen naar een grotere woning. Ben nu bezig hoe ik de apparatuur wil aansluiten en ik zit met een probleem. Op de vloer komt plavuizen te liggen met stenen plinten. Daar kan ik dus geen kabels doorheen leggen. Via de kruipruimte kan ik een kabel doortrekken alleen zit er in het hele huis vloerverwarming en ben ik dus bang dat ik daar dwars doorheen boor.In de muur wordt er een frees gemaakt voor de tv zodat hij vrij boven het dressoir komt te hangen. De tv aansluiting zit zoals op de foto te zien is rechtsachter. Daar kan ik het dressoir van 2.20m breed voor zetten zodat je die kabel niet ziet. Ik weet alleen niet hoe ik de UTP kabel daar krijg. Er zit daar geen loze leiding en ik denk niet dat ik een UTP kabel door dezelfde buis als de COAX kabel getrokken krijg. Stel dat dat wel lukt is er dan een gecombineerde wandcontactdoos verkrijgbaar? Dus en radio en TV en een UTP ingang?

Hoop dat iemand hier ook mee geworsteld heeft.

Het alternatief zou zijn een HORIZON box aanschaffen die via de COAX aansluiten en via UTP verbinden met de tv, PS4 en Media speler. Ik deel alleen met iemand FOX eredivisie en ben bang sinds dat je geen smart card nodig hebt in een HORIZON box dat ik dat dan kwijt ben.

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/fwq4k5.png

Behang gaat er natuurlijk af :+

[ Voor 11% gewijzigd door Theo27 op 21-11-2015 20:48 ]

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smithkj
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-04 13:45
Dat is altijd lastig.

Wat je kunt doen is KPN of Telfort nemen, dan heb je alleen UTP, ook voor tv en geen COAX meer nodig.

Als je de 2 kabels door dezelfde leiding krijgt:
Ik heb zelf bij ons in de woonkamer ook de oude TV wandcontactdoos opgeofferd en de UTP kabel hangt er een beetje zielig uit...heel lelijk. totdat je er een kast voor zet - je dressoir ;) dan ziet niemand er meer iets van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 17:14
Gecombineerde coax/utp doosjes zijn gewoon bij de Hornbach te krijgen, nieteens duur (al merk je dat wel iets in de kwaliteit) heb dat hier thuis ook in gebruik, kabels kwamen uit een gat in de muur, nu zit daar een doosje tussen.
Pagina: 1 ... 15 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Dit is geen "wat-moet-ik-kopen"-topic: start zo'n discussie dan ook niet hier.
    Voor kleine audio gerelateerde vragen kan je terecht in Het Kleine Vragen Topic. Voor aankoopadvies graag een topic openen in Consumentenelektronica Aankoopadvies

• Let ook op de grootte van de foto's wanneer je deze post: de banner rond te grote foto's met betrekking tot het thumbnails maken staat er niet voor niets! Te grote foto's en/of van een trage host worden getrashed.

• Voor audiomeubels en Hifi Racks verwijzen we graag door naar Het grote Audiomeubel topic!

• Akoestische aanpassingen, -verbeteringen, et cetera mogen in Het grote akoestiek topic