3.14 update is uit. Aparte is dat er niets over Nederlands in de release notes staat. De optie zit wel gewoon in de app nu.
Je kan met Tasker ook je variabele splitten, zodat je je temperatuur er uit kan halen en dan heb je maar 1 profiel nodig.CoachKoos schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 21:39:
[...]
Ok, ik vat m! Zo is het een Autovoice via je Pebble... Alleen bij Autovoice kan ik een tweede variabele meegeven, bijvoorbeeld "thermostaat naar" en dan het aantal graden (bijvoorbeeld 18 of 20). Daarbij "luistert" Autovoice naar de tweede variabele.
Via OK pebble zou ik meerdere profielen aan moeten maken voor elke temperatuur?
OK Google werkt wel op de achtergrond als je telefoon gelocked is, maar gaat dan naar Google om iets op te zoeken. Autovoice pakt normaal het OK Google commando op als de telefoon unlocker is...
Net even snel getest, werkt goed joh!darkrain schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 07:58:
Inmiddels is de update met Nederlandse spraak ondersteuning uitgekomen.
Wel vreemd dat ze dat niet in de release notes hebben opgenomen:
https://blog.getpebble.com/2016/07/06/sw3-14/
Just do it.
Mijn Pebble Time Steel is nu ook aan het updaten...
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
OK! Dat is mij (dus) wel gelukt met Autovoice plugin, maar nog niet met Tasker zelf.noobgrinder schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 09:00:
[...]
Je kan met Tasker ook je variabele splitten, zodat je je temperatuur er uit kan halen en dan heb je maar 1 profiel nodig.
Weet jij toevallig waar die functionaliteit zit in Tasker?
Onder de optie "Variables" en dan "Variable split".CoachKoos schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 16:09:
[...]
OK! Dat is mij (dus) wel gelukt met Autovoice plugin, maar nog niet met Tasker zelf.
Weet jij toevallig waar die functionaliteit zit in Tasker?
De splitter zet je dan op "Thermostaat naar" en alles hierna komt dan in een nieuwe variabele (%OKPEBBLE2)
Super nice dat NL voice nu werkt 
Kan ik eindelijk in de auto veilig appjes beantwoorden. Fantastisch!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Gelukt! Alleen bij Set Variabele is de temperatuur die je in wil laten stellen natuurlijk wisselend, dus dat opgelost met *. Moest alleen nog even een spatie eruit splitsen en nu werkt het!noobgrinder schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 16:17:
[...]
Onder de optie "Variables" en dan "Variable split".
De splitter zet je dan op "Thermostaat naar" en alles hierna komt dan in een nieuwe variabele (%OKPEBBLE2)
Nu nog m'n Tasker ombouwen dat ik Homewizard ook via OK Pebble kan besturen ipv Ok Google
Sinds die update werkt de stappenteller van Pebble Health niet goed. In de app op de iPhone ziet het er wel goed uit maar op het horloge geeft hij meer dan het dubbele van het aantal stappen aan.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Bij mij werkt het zoals verwacht, maar ik heb een Android telefoon dus mogelijk niet helemaal een eerlijke vergelijking.Mx. Alba schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 20:32:
Sinds die update werkt de stappenteller van Pebble Health niet goed. In de app op de iPhone ziet het er wel goed uit maar op het horloge geeft hij meer dan het dubbele van het aantal stappen aan.
Ben benieuwd of meer mensen dit hebben...
Lijkt er wel op https://forums.pebble.com...-wrong-since-update/22125darkrain schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 20:38:
[...]
Bij mij werkt het zoals verwacht, maar ik heb een Android telefoon dus mogelijk niet helemaal een eerlijke vergelijking.
Ben benieuwd of meer mensen dit hebben...
Wordt aan gewerkt dus. Als ik naar mijn stappen kijk is dat sowieso in de telefoon app en daar is dat probleem niet.
Trouwens de zoveelste keer dat het weer van Real Steel en Futura Weather er voor langere tijd uit ligt. Dus maar eens met Slices of Time aan de slag gegaan. Die settings zijn verdomd uitgebreid zeg, je kan echt heel veel instellen. Kan ik denk ik ook wel aan wennen. Alleen wel jammer dat het niet helemaal aan te passen is, je zit toch vast aan een (groot maar niet helemaal volledig) aantal voorgedefinieerde instellingen per regel.
Trouwens de zoveelste keer dat het weer van Real Steel en Futura Weather er voor langere tijd uit ligt. Dus maar eens met Slices of Time aan de slag gegaan. Die settings zijn verdomd uitgebreid zeg, je kan echt heel veel instellen. Kan ik denk ik ook wel aan wennen. Alleen wel jammer dat het niet helemaal aan te passen is, je zit toch vast aan een (groot maar niet helemaal volledig) aantal voorgedefinieerde instellingen per regel.
Raar, net alles (app en pebble) geupdate, maar geen NL als optie, in de app.
ik heb nu:
app 3.14.0-1108-616adc6
watch v3.14
hebben jullie dat ook gehad/ eerder gezien ?
Laat maar, maandag denk ik...
ik zat bij language te klooien, ipv voice settings
opgelost
ik heb nu:
app 3.14.0-1108-616adc6
watch v3.14
hebben jullie dat ook gehad/ eerder gezien ?
Laat maar, maandag denk ik...
ik zat bij language te klooien, ipv voice settings
opgelost
[ Voor 21% gewijzigd door jpm.lensen op 11-07-2016 12:36 . Reden: beter gekeken, en opgelost ]
Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3
"appjes"? Ik kan alleen inkomende telefoongesprekken en SMSjes beantwoorden. Andere berichten lukt me niet. Mis ik iets?Vis schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 20:22:
Super nice dat NL voice nu werkt
Beste site van het hele internet: geensnor.nl
Heb je een Iphone neem ik aan?nonzzz schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:36:
[...]
"appjes"? Ik kan alleen inkomende telefoongesprekken en SMSjes beantwoorden. Andere berichten lukt me niet. Mis ik iets?
Jup..
Bedankt voor de verduidelijking.theHoff schreef op maandag 11 juli 2016 @ 14:14:
[...]
Op Android mag/kan je helaas een stuk meer dan op een Iphone.
Kan m'n Pebble Time 2 Kickstarter opties aangeven... twijfel tussen zilver en zwart. Moelijk te zien, zitten geen echte foto 's bij. Alleen animaties.
Once you go black...
Ik vind het mooier staan (heb nu zwarte pebble) maargoed das persoonlijk he.
Dusseh... Wat voor reacties had je verwacht precies?
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Haha, vroeg me eigenlijk af wat de rest van de backers kiestDRuw schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 18:30:
Once you go black...
Heb nu een zilvere Time, maar mede ivm krassen een zwarte wrap erover.
En vroeg me af of iemand een goed voorbeeld wat van de opties IRL.
Duidelijker
dus je had een zilveren die je zelf al zwart hebt gemaakt.... hmmm....
DRuw schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 19:17:
dus je had een zilveren die je zelf al zwart hebt gemaakt.... hmmm....
Ze hadden geen zilveren wraps
Vind gewoon apart dat je een kleur moet kiezen obv een animatie... Is zilver nou "glimmend" of mat zoals de grijze Pebble Time.
Lijkt op het tweede:

Ik denk mat, bij de de nieuwe round noemen ze het specifiek polished. Mijn schade: zwarte core, een witte 2 (als hardloophorloge voor mijn vrouw) en een zwarte time 2.
[ Voor 41% gewijzigd door DaCoTa op 14-07-2016 11:37 ]
Ik heb samen met mijn zwager ook 2 time 2 besteld.
Ik een zwarte en hij is er na maanden twijfelen nog niet uit.....
Ik een zwarte en hij is er na maanden twijfelen nog niet uit.....
Ik twijfel ook tussen zwart en zilver. Lastig hoor.
Wel jammer dat er geen andere engraving is voor repeat Kickstarters:
Oh, en er kwam nog $70,77 bij, welke afgeschreven wordt bij het versturen.
Had een 3x wel leuk gevonden :-)Q: Are different Kickstarter engravings available for repeat backers?
All Kickstarter units will ship with the same commemorative engraving on the back. We sincerely appreciate the support of our repeat backers, but the addition of multiple engravings causes delays in both manufacturing and shipping. We’ve elected to feature a single engraving so all backers can get their rewards as quickly as possible.
Oh, en er kwam nog $70,77 bij, welke afgeschreven wordt bij het versturen.
[ Voor 6% gewijzigd door DaCoTa op 14-07-2016 13:17 ]
Ja waar is die 70 euro precies voor? Btw? Hoeven we dan niets meer met de nederlandse invoer te doen?
Pebbles voor Europese klanten worden vanuit Europa verstuurd. Geen importkosten dus meer. Alleen btw.
In the beginning there was nothing,and even that exploded!
Zilveren Time is hetzelfde materiaal als de Time Steel uit de vorige ronde toch? Ga ik wel van uit iig. Heb deze zelf gekozen om mijn scherm wat groter te krijgen. Samen met de stalen band die er de vorige keer bij zat een topcombinatie
Ik heb twee Pebble Time 2's gekozen, een voor mezelf en een voor m'n vriendin. Ikzelf ga voor de zilveren, zij voor de zwarte. Ik zat ook erg in dubio, maar nu hebben we in ieder geval niet dezelfde (zoals vaak wel het geval is: allebei een Fitbit Charge HR, allebei een witte Nexus 5, etc).
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Hier ook wat twijfels : al een paar keer aangepast hier
. Voorlopig staat hij weer op zwart.
Je kan altijd nog een dbrand skin erop plakken voor een metalic look. Heb ik op de achterkant van mijn Moto X en ziet er echt onwijs gelikt uit.
Aan de andere kant kun je ook de Zilver Time 2 nemen en dan een zwarte dbrand erop plakken.
Zo kun je later altijd nog wisselen van looks, terwijl je er een beetje extra protectie voor bij krijgt.
Hier een link naar hun website:
https://dbrand.com
Aan de andere kant kun je ook de Zilver Time 2 nemen en dan een zwarte dbrand erop plakken.
Zo kun je later altijd nog wisselen van looks, terwijl je er een beetje extra protectie voor bij krijgt.
Hier een link naar hun website:
https://dbrand.com
[ Voor 48% gewijzigd door outlandos op 17-07-2016 11:11 ]
Ik heb een zwarte pebble waar ik een zwarte stalen band voor heb gekocht maar dat ziet er echt niet uit eigelijk.... Veel te hoog kermis-grijpautomaat gehalte. Kan dat met een time2 zilver met stalen band wel denken jullie? Of met zo'n skin erover van dbrand of dergelijke?
Iemand wellicht ervaring met een time1?
Zie net dat de prijs op de site nu 229 is geworden voor de Time 2.
Je had voor de steel ook zwarte metalen bandjes.DRuw schreef op zondag 17 juli 2016 @ 12:52:
Ik heb een zwarte pebble waar ik een zwarte stalen band voor heb gekocht maar dat ziet er echt niet uit eigelijk.... Veel te hoog kermis-grijpautomaat gehalte. Kan dat met een time2 zilver met stalen band wel denken jullie? Of met zo'n skin erover van dbrand of dergelijke?
Voor mijn gewone black pebble heb ik een zwart leren bandje. Dat vind ik icm plastic toch een stuk beter staan.
Zilver is mooi!jip_86 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 18:25:
[afbeelding]
Vind het persoonlijk geen kermis hoor zo.
Is dat met wrap of origineel?
Hmm ik neem een zwarte maar een zilveren wrap met band is wel een mooie backup voor als ik wat anders wil:)
Mooie watchface, welke is dat?jip_86 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 18:25:
[afbeelding]
Vind het persoonlijk geen kermis hoor zo.
Ik heb momenteel een wrap op mijn PTS zwart en heb daar zeker geen spijt van, de wrap is bijna aan zijn eind maar de Pebble nog onbeschadigd.
De nieuwe Pebble Time 2 krijgt ook zeker een wrap, maar wel een doorzichtige ditmaal..
Timestyle is mijn favoriete watchface, vooral ook omdat je de kleuren kan laten matchen met je de kleuren van je kleding.
Verder erg duidelijk afleesbaar en volledig aan te passen qua info.
Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...
+1dirkjesdirk schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:23:
[...]
Timestyle is mijn favoriete watchface, vooral ook omdat je de kleuren kan laten matchen met je de kleuren van je kleding.
Verder erg duidelijk afleesbaar en volledig aan te passen qua info.
Erg relaxte watchface inderdaad. Heb hem al tijden in gebruik. Helaas zie je hem wel heel veel bij andere Pebble gebruikers, waardoor het soms net lijkt alsof het de standaard is.
Maar ja, hij zit dan ook echt retegoed in elkaar.
Ik kom eigenlijk weinig Pebble gebruikers "in het wild" tegen, dus heb daar niet zo'n last van.Hoppa! schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 16:05:
[...]
+1
Erg relaxte watchface inderdaad. Heb hem al tijden in gebruik. Helaas zie je hem wel heel veel bij andere Pebble gebruikers, waardoor het soms net lijkt alsof het de standaard is.
Maar ja, hij zit dan ook echt retegoed in elkaar.
De Pebble Time ben ik een keer tegen gekomen tot nu toe. De originele Pebble kom je zo af en toe wel eens tegen.
Iemand ervaringen met de Pebble Time Round?
Ben ik ook of vooral benieuwd naar de ervaringen met de batterijduur...
Zie dat je m beter bij Coolblue kan bestellen dan via Pebble zelf, prijs is exact hetzelfde alleen bij Coolblue heb je m binnen 1 dagen
Zie dat je m beter bij Coolblue kan bestellen dan via Pebble zelf, prijs is exact hetzelfde alleen bij Coolblue heb je m binnen 1 dagen
Yep, super apparaat, maar wel elke twee dagen opladen. Opladen gaat wel razendsnel. We hebben er allebei één en zowel thuis als op kantoor een laadsnoer liggen. Voor mij was het een afweging afmeting/batterijduur, ik had het geluk dat ik mijn PTS terug kon geven. De PTS vond ik te groot om te dragen, omdat ik eigenlijk altijd lange mouwen draag en de manchet dan toch vaak achter die PTS bleef hangen.CoachKoos schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 08:30:
Iemand ervaringen met de Pebble Time Round?
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
Ik gebruik de Pebble Time veel als fietscomputer met de Ventoo-app in combinatie met een Wahoo hartslagmeter en binnenkort een Wahoo cadansmeter. Ik ben erg tevreden over die combinaties, werkt als een tierelier.
Daarnaast heb ik en heel simpel fietscomputertje van Garmin (kreeg ik bij mijn racefiets) waar ik tijdens de echte stoemp-momenten 'on-the-fly' mijn snelheid kan zien.
Ik mis echter in Ventoo een mogelijkheid om fietsroutes in te laden en deze middels navigatie weer te geven op mijn Pebble. Iemand die hier een Pebble app voor gebruikt waar hij tevreden over is en die kan draaien terwijl Ventoo op de achtergrond actief blijft, zodat ik tussen apps kan switchen?
Daarnaast heb ik en heel simpel fietscomputertje van Garmin (kreeg ik bij mijn racefiets) waar ik tijdens de echte stoemp-momenten 'on-the-fly' mijn snelheid kan zien.
Ik mis echter in Ventoo een mogelijkheid om fietsroutes in te laden en deze middels navigatie weer te geven op mijn Pebble. Iemand die hier een Pebble app voor gebruikt waar hij tevreden over is en die kan draaien terwijl Ventoo op de achtergrond actief blijft, zodat ik tussen apps kan switchen?
Er zijn Pebble Apps voor navigatie zoals PebbleNAV (http://www.pebblenav.com). Maar de meeste werken met een companion app. Die draait op je telefoon en geeft de "instructies" weer op je Pebble. Of je daar ook routes kan uploaden of je dan Ventoo op de achtergrond blijft draaien weet ik niet.... Zou je even moeten testenHoppa! schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 22:03:
Ik gebruik de Pebble Time veel als fietscomputer met de Ventoo-app in combinatie met een Wahoo hartslagmeter en binnenkort een Wahoo cadansmeter. Ik ben erg tevreden over die combinaties, werkt als een tierelier.
Heb m besteld en inmiddels ook ontvangen van Coolblue! Mooi ding en de vrouw is er heel blij mee....!StevenK schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 12:02:
[...]
Yep, super apparaat, maar wel elke twee dagen opladen. Opladen gaat wel razendsnel. We hebben er allebei één en zowel thuis als op kantoor een laadsnoer liggen. Voor mij was het een afweging afmeting/batterijduur, ik had het geluk dat ik mijn PTS terug kon geven. De PTS vond ik te groot om te dragen, omdat ik eigenlijk altijd lange mouwen draag en de manchet dan toch vaak achter die PTS bleef hangen.
Moet wel zeggen dat het app aanbod wat minder is door het 'Round' scherm. Nog tips voor leuke apps?
En ze heeft een iPhone...toch minder mogelijke qua reageren op Whatsappjes etc. Eens proberen of ze over wil op Samsung...
Hoe doet de Pebble app voor iOS het bij jullie? Op mijn iPhone 6 wil die maar niet lunchen vreemd genoeg, gelijk een crash. Opnieuw installeren heeft geen zin, harde reboot ook niet. Maar kan ik kan ook niets geks in de logs vinden. Heb Pebble al een bericht gestuurd, dus ben benieuwd.
Ik zag op de ventoo site dat ze dit in de volgende versie willen stoppenHoppa! schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 22:03:
https://pebblebike.uservo...port-and-follow-gpx-track
Je zou nu al kunnen testen.
Heb zelf nog geen Pebble, maar wil hem wel hiervoor gaan gebruiken, anders wordt het een Garmin edge 500, die schijnt het wel goed te kunnen. Maar jij vind het iig goed werken als gewone fietscomputer met hrm en cadans? Een gedoe met bevestiging op de fiets? wegvallende verbindingen?
Ik heb ook een iPhone 6 maar geen problemen met de Pebble app... Wel verliest de Pebble soms opeens de verbinding, waarschijnlijk als ik te lang de Pebble app zelf niet open heb gehad en de iPhone de app daardoor parkeert ofzo waardoor hij niet meer op de achtergrond draait. De Pebble app killen en opnieuw starten is dan de oplossing.me_mrtn schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:29:
Hoe doet de Pebble app voor iOS het bij jullie? Op mijn iPhone 6 wil die maar niet lunchen vreemd genoeg, gelijk een crash. Opnieuw installeren heeft geen zin, harde reboot ook niet. Maar kan ik kan ook niets geks in de logs vinden. Heb Pebble al een bericht gestuurd, dus ben benieuwd.
Thanks voor de tip, ik heb me meteen aangemeld als beta-user.Frankzzz schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:28:
[...]
Ik zag op de ventoo site dat ze dit in de volgende versie willen stoppen
https://pebblebike.uservo...port-and-follow-gpx-track
Je zou nu al kunnen testen.
Heb zelf nog geen Pebble, maar wil hem wel hiervoor gaan gebruiken, anders wordt het een Garmin edge 500, die schijnt het wel goed te kunnen. Maar jij vind het iig goed werken als gewone fietscomputer met hrm en cadans? Een gedoe met bevestiging op de fiets? wegvallende verbindingen?
Ik heb hem gewoon om mijn pols, werkt prima, maar je moet natuurlijk wel je telefoon meenemen. Dat is voor sommige een dealbreaker. Voor mij niet, neem mijn telefoon toch altijd mee tijdens het fietsen.
Verbinding werkt prima, synchroniseren met Strava gaat ook goed.
Nee, dat had ik in de tijd van de Pebble Steel nog wel eens in combinatie met een 5. Het was toch eens nodig om maar een verse IPSW op de telefoon te zetten en nu doet ie het weer. Overigens, soms werkt het ook als je de Bluetooth-verbinding op de Pebble even aan en uit zet, om de verbinding weer in orde te krijgen.Mx. Alba schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:52:
[...]
Ik heb ook een iPhone 6 maar geen problemen met de Pebble app... Wel verliest de Pebble soms opeens de verbinding, waarschijnlijk als ik te lang de Pebble app zelf niet open heb gehad en de iPhone de app daardoor parkeert ofzo waardoor hij niet meer op de achtergrond draait. De Pebble app killen en opnieuw starten is dan de oplossing.
Zijn er hier toevallig mensen met een mount voor een Pebble zodat hij op een fietsstuur kan worden bevestigd? Ik rijd nu met de Time om mijn pols, maar wil toch eens proberen of het op mijn stuur fijner is.
Ik heb er zelf geen een en er dus ook geen ervaring mee, maar mijn vader heeft voor zijn Polar horloge een Polar bike mount op z'n fiets zitten. Die kosten zo te zien +/-10€ bij Bol.com, dus dat is wellicht het proberen waard.
We've got that ring of confidence
Je zou zoiets kunnen proberen: http://www.futurumshop.nl/garmin-forerunner-bike-mount.phtmlHoppa! schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 07:46:
Zijn er hier toevallig mensen met een mount voor een Pebble zodat hij op een fietsstuur kan worden bevestigd? Ik rijd nu met de Time om mijn pols, maar wil toch eens proberen of het op mijn stuur fijner is.
Ik heb een garmin horloge, maar ieder horloge zou moeten passen.
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Humor, ik heb zojuist deze besteld ergens op Aliexpress voor € 2,50.Rhapsody schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:19:
[...]
Je zou zoiets kunnen proberen: http://www.futurumshop.nl/garmin-forerunner-bike-mount.phtml
Ik heb een garmin horloge, maar ieder horloge zou moeten passen.

Ik ben benieuwd of het goed past.
Thanks in elk geval. Ik zal hier wel even posten of het bevalt.
Ik heb er de afgelopen tijd veel vaker last van dat de Pebble steeds de verbinding verliest. Als ik dan de Pebble appartement op mijn telefoon open verbindt hij vaak opeens weer maar soms niet, dan moet ik ook BT uit en weer aan zetten en de Pebble app herstarten.
iPhone 6 by the way...
iPhone 6 by the way...
[ Voor 4% gewijzigd door Mx. Alba op 12-08-2016 07:40 ]
Soms ligt het aan combinatie van telefoon en pebble denk ik.Mx. Alba schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 07:39:
Ik heb er de afgelopen tijd veel vaker last van dat de Pebble steeds de verbinding verliest. Als ik dan de Pebble appartement op mijn telefoon open verbindt hij vaak opeens weer maar soms niet, dan moet ik ook BT uit en weer aan zetten en de Pebble app herstarten.
iPhone 6 by the way...
Heb LG G4, nooit verlies.
Toen LG G4 kapot was, LG G2 gebruikt en soms verbinding weg
Nu LG G4 terug en geen probleem meer met pebble verbinding.
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Gebruik al tijden een g2 en geen verlies...
Heb je "ververs op de achtergrond" uitstaan op je iPhone? Soms is het ook een kwestie van geluk, met mijn oude Steel had ik in combinatie met een 5 ook nog wel eens last van disconnects, maar een Steel met een 6 niet. Ook met mijn Time Steel en een 6 niet. Mijn broertje heeft met een Steel geen problemen ervaren op een 5S maar wel weer op een 6S.Mx. Alba schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 07:39:
iPhone 6 by the way...

Ik heb een kleine periode een 4S gehad icm mijn Pebble Classic. Eigenlijk nooit problemen gehad. Daarna een Samsung S6 gehad en nu een S7. Met beiden nooit last van gehad.Mx. Alba schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 07:39:
iPhone 6 by the way...
Mijn vrouw heeft een iPhone 5c en een Pebble Round. Daarbij valt ie wel eens weg, maar meer vanwege de afstand (. Al is die afstand wel vrij kort bij haar, in vergelijking met hoever ik weg kan vanaf mijn horloge met de S7...
Wat voor mij goed werkt wat betreft navigatie is mijn telefoon op mijn stuur met de Finn houder. (awesome) De kaartweergave van Strava heb ik dan aan staan met voorgeplande route tijdens het opnemen van de activiteit op m'n telefoon. En de duur, afstand en gemiddelde snelheid op m'n Pebble Time. Je kan dan ook live zien hoe goed je het op een segment doet in vergelijking met de ghosts van je vorige pogingen, de KOM/QOM en je Strava vrienden. Vet cool. Al met al een zeer complete "cockpit" waarbij de Pebble Time goed tot z'n recht komt.Hoppa! schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 22:03:
Wel handig als je telefoon waterdicht is uiteraard. En een goede accu want m'n scherm staat bijna de hele rit aan. Met mijn Sony Z2 hou ik het ongeveer vijf uur vol.
Raise the Goblet of Rock
Als backer van het kickstarter project Tylt Vü Pulse (hartslagmeter en draadloos laden) even een update.
Het project lijkt niet helemaal lekker te lopen. Zelfs als beta backer heb ik nog geen unit ontvangen. Nu heeft dit project natuurlijk toch al te kampen met komende Pebble2 die dit al ingebouwd heeft maar als dit nog lang duurt, dan is het project zelfs helemaal achterhaald.
Enig lichtpuntje is dat de app inmiddels in de store is verschenen: https://apps.getpebble.co.../57ab7170bb85edbc760000ac
Daarnaast heb ik ook nog de Pal Strap - GPS & Extended Battery Strap For Pebble gebackd. Ook dit project is overvallen door de nieuwe pebbles, maar heeft dan nog als unieke feature dat de Pebble2 GPS niet heeft ingebouwd.
Het project lijkt niet helemaal lekker te lopen. Zelfs als beta backer heb ik nog geen unit ontvangen. Nu heeft dit project natuurlijk toch al te kampen met komende Pebble2 die dit al ingebouwd heeft maar als dit nog lang duurt, dan is het project zelfs helemaal achterhaald.
Enig lichtpuntje is dat de app inmiddels in de store is verschenen: https://apps.getpebble.co.../57ab7170bb85edbc760000ac
Daarnaast heb ik ook nog de Pal Strap - GPS & Extended Battery Strap For Pebble gebackd. Ook dit project is overvallen door de nieuwe pebbles, maar heeft dan nog als unieke feature dat de Pebble2 GPS niet heeft ingebouwd.
[ Voor 21% gewijzigd door dirkjesdirk op 17-08-2016 09:40 ]
Het blijft toch bizar wat voor gevolgen de nieuwe Pebble (Time) 2 heeft gehad voor de smartstraps... Kwamen ze eindelijk op gang en dan doet Pebble dit. Volgens mij heeft de PT2 ook niet dezelfde aansluiting voor smartstraps. Dan had je nog wat met je "oude" strap kunnen doen...dirkjesdirk schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:38:
Als backer van het kickstarter project Tylt Vü Pulse (hartslagmeter en draadloos laden) even een update.
Ik ben nog backer van de Pagare NFC Payment (https://www.kickstarter.c...straps-for-pebble/updates). Dat project heeft ook vertraging opgelopen, maar dat komt doordat de betaaltechniek erachter veranderd is. Daardoor komt de strap wel uit na de PT2, wat jammer is. Dan heb ik mijn nieuwe Pebble en krijg ik 2 maanden later een strap om contactloos te betalen met mn oude.
Als het nu om een sportgerelateerde strap gaat, dan kan je nog voor sporten je oude Pebble om doen.
Lijkt gewoon hetzelfde hoor. Probleem is dat je dus niet meer zo maar de achterkant kan bedekken vanwege de sensor.CoachKoos schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 14:16:
[...]
... Volgens mij heeft de PT2 ook niet dezelfde aansluiting voor smartstraps. Dan had je nog wat met je "oude" strap kunnen doen...

Een route volgen met Strava op je telefoon kan denk ik alleen met de betaalde versie (abonnement) of niet? Op zich klinkt het als een prima optie, ik weet alleen niet of ik rond wil rijden met 5 inch op mijn stuur.jantjeharing schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 14:55:
[...]
Wat voor mij goed werkt wat betreft navigatie is mijn telefoon op mijn stuur met de Finn houder. (awesome) De kaartweergave van Strava heb ik dan aan staan met voorgeplande route tijdens het opnemen van de activiteit op m'n telefoon. En de duur, afstand en gemiddelde snelheid op m'n Pebble Time. Je kan dan ook live zien hoe goed je het op een segment doet in vergelijking met de ghosts van je vorige pogingen, de KOM/QOM en je Strava vrienden. Vet cool. Al met al een zeer complete "cockpit" waarbij de Pebble Time goed tot z'n recht komt.
Wel handig als je telefoon waterdicht is uiteraard. En een goede accu want m'n scherm staat bijna de hele rit aan. Met mijn Sony Z2 hou ik het ongeveer vijf uur vol.
Inmiddels ben ik trouwens beta-tester van Ventoo en heb ik de alpha3 versie op mijn Pebble staan met ingebouwde GPS-navigatie. Ook al een tweetal routes mee gereden. Eerst een route uitstippelen via googlemaps, route.nl of iets dergelijks en dan de GPX uploaden naar je telefoon. Het heeft nog wat kinderziektes, maar prima te gebruiken al. Horloge nu nog om mijn pols, maar binnenkort dus op mijn stuur met de houder hierboven. Wel jammer dat ik dan mijn huidige horlogebandje niet meer kan gebruiken.

Vervolgens op de Pebble alle informatie die ik me maar kan wensen. Geen live-segmenten, maar sowieso rijd ik daar niet op. Ben veel meer bezig met mijn hartslag en conditie opbouwen dan met 'de snelste zijn'. Zelfs gemiddelde snelheid vind ik niet zo heel boeiend. Dat zal misschien nog wel eens veranderen, maar vooralsnog ben ik met één KOM tevreden
Neem aan dat je ook de mail hebt ontvangen dat de beta onderweg is! Benieuwd wat je er van vindt!dirkjesdirk schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:38:
Ja, klopt! Ben benieuwd. Kan ik het toch nog even gebruiken voor de pebble2 arriveert. Ik zal m'n ervaringen posten als de beta is gearriveerd.CoachKoos schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 12:55:
[...]
Neem aan dat je ook de mail hebt ontvangen dat de beta onderweg is! Benieuwd wat je er van vindt!
Ben jij ook beta backer?
Nee, ik ben wel early bird, maar dat was alleen een financieel voordeeltjedirkjesdirk schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 22:42:
[...]
Ja, klopt! Ben benieuwd. Kan ik het toch nog even gebruiken voor de pebble2 arriveert. Ik zal m'n ervaringen posten als de beta is gearriveerd.
Ben jij ook beta backer?
Maar als het goed is hoef ik nog maar een maandje te wachten op mijn versie. Kan er dan ook nog even gebruik van maken totdat de PT2 komt. Misschien dat ik de Time (1) wel als sporthorloge blijf gebruiken, ook omdat het wel erg zweterig kan worden onder het bandje.
Kan de Pebble app eigenlijk 2 horloges aan?
In de changelog van de nieuwe app-versie staat dat het managen van meerdere Pebbles makkelijker is geworden via switches.CoachKoos schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:36:
[...]
Kan de Pebble app eigenlijk 2 horloges aan?
Ik weet alleen niet meer of dat in de officiële app of in de beta is.
Ja, dat kan sinds versie 3 van de software. Je kunt in de app switchen naar de pebble die je actief wilt hebben.
-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --
Net de Time en App geüpdatet naar v 4.0 maar wat is de interface van de watch saai geworden zeg! Weinig kleur en kleine tabs... Niet echt een vooruitgang als je t mij vraagt.. sneller is ie er ook niet op geworden..

[ Voor 20% gewijzigd door Vis op 30-08-2016 20:53 ]
Ze proberen toch juist wat toe te voegen door aanpasbare icoontjes en een extra regel voor info over de optie die je selecteert?
Wel mooi dat Health er prominenter in komt met de Up button. Is natuurlijk ook waar hun focus nu heen gaat...
Alleen zie nog geen grote verschillen in de Android app...
De releasenotes:
https://blog.getpebble.com/2016/08/30/fw4-0/
Wel mooi dat Health er prominenter in komt met de Up button. Is natuurlijk ook waar hun focus nu heen gaat...
Alleen zie nog geen grote verschillen in de Android app...
De releasenotes:
https://blog.getpebble.com/2016/08/30/fw4-0/
True.. vind het er alleen wel een beetje saai op geworden.. alsof ze terug zijn naar de eerste Pebble watch. Had iets meer met kleur gedaan had al veel gescheeld.
Menu is een beetje kaal ja. Maar heb het idee dat het wel wat kan worden als je straks watchfaces hebt waar je ook info overheen kan laten zien.
Ik vind het een belachelijke update. Het menu is saai geworden doordat alle kleur er uit is, net zoals de animaties. Terwijl ze daar altijd zo trots op waren. De shortcut voor Health had ik al op Up staan en qua snelheid maakt het geen verschil bij mij. Jammer.
Aangezien 'up' nu health is: hoe kijk je terug in je timeline?
Edit: dat kan schijnbaar niet meer, erg slecht. Hier meer klagende mensen: https://forums.pebble.com/t/timeline-on-4-0/23489
Edit: dat kan schijnbaar niet meer, erg slecht. Hier meer klagende mensen: https://forums.pebble.com/t/timeline-on-4-0/23489
[ Voor 51% gewijzigd door sfinx op 31-08-2016 11:14 ]
Hippos are apparently just rage filled hate tanks
How fijnsfinx schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:02:
Aangezien 'up' nu health is: hoe kijk je terug in je timeline?

Ik gebruik geen health... Dus zit er nu wel automatisch aan vast

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik heb een Pebble Time 2 in bestelling die ergens in oktober wordt afgeleverd. Is er iemand die daar interesse in heeft? Ik verkoop hem tegen dezelfde prijs als wat ik ervoor heb betaald. Kleur is nog wijzigbaar. Eventueel heb ik er ook nog een Core bij.
Wow, je bent net te laat.. ik heb op kickstarter de Ticwatch 2 gebacked; kickstarter.com/projects/...ctive-smartwatch/comments
Deze heeft alles wat de pebble Time 2 heeft maar is rond, en heeft wifi, hartslagmeter en gps onboard. Zelfs een Esim, dus hopelijk kun je er in de toekomst zelfs zonder telefoon mee bellen.
Anders had ik hem graag van je over genomen.
groet,
Ron
Deze heeft alles wat de pebble Time 2 heeft maar is rond, en heeft wifi, hartslagmeter en gps onboard. Zelfs een Esim, dus hopelijk kun je er in de toekomst zelfs zonder telefoon mee bellen.
groet,
Ron
Hmmm. Pebble juist gekozen voor zijn battery lifethunder68 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:50:
Wow, je bent net te laat.. ik heb op kickstarter de Ticwatch 2 gebacked; kickstarter.com/projects/...ctive-smartwatch/comments
groet,
Ron
Ticwatch battery life 20 uur
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
20 uur.... Erg jammer. Verder mooi ding!
Had al ergens gelezen dat in de praktijk het langer uitpakte. Laad op in 65 minuten tot vol dus ik red me er wel mee. Daarnaast had ik de voorkeur voor rond scherm en onboard GPS/HRM en wifi. Was er vroeg bij dus de prijs was ook nog eens netjes. (129 voor de Oak).
Is er hier iemand bekend met Clay for Pebble?
Zoals ik al eerder gepost heb, heb ik een watchface gemaakt. van vrienden kreeg ik het commentaar dat mijn date format (voor hen
) onhandig is. Ik gebruik namelijk YY.MM.DD, terwijl zij DD.MM.YY handiger vinden (gekkies...
)
Ennie wees, weer een leuke uitdaging om dat er in te knutselen.
Nou zit ik al de hele middag te stoeien in cloudpebble met Clay maar het definieren van de variabele voor de date format, en deze updaten levert nog wat problemen op. Het is waarschijnlijk een gewoon C dingetje, waar ik door mijn onervarenheid gewoon niet uit kom.
even in vogelvlucht ik heb dit:
en dan verderop:
Bij die laatste stap zegt cloudpebble:
incompatible pointer to integer conversion assigning to 'char' from 'char[9]'
in de build log (die dus faalt) staat dit:
incompatible types when assigning to type 'char[9]' from type 'char *'
Ik snap gewoon niet wat er nou fout aan is, dit moet toch helemaal niet zo moeilijk zijn? ik definieer een string(toch?) waarom lust-ie dan geen string? En in de foutmeldingen heeft-ie het over integers, char[9] en char *, die ik helemaal nergens (bewust) heb gedefinieerd.
Helemaal verderop in de code, wanneer de configuratie uitgelezen wordt van Clay, heb ik het zo op kunnen lossen, maar dat lijkt me nogal een omslachtige variant om een default value in een variable te zetten:
hmmz, ik zie dat daar nu ook weer een error staat: incompatible types when assigning to type 'char[9]' from type 'char *'
die stond er net nog niet. verdomme, ik haat programmeren op deze manier.
Iemand enig idee?
Zoals ik al eerder gepost heb, heb ik een watchface gemaakt. van vrienden kreeg ik het commentaar dat mijn date format (voor hen
Nou zit ik al de hele middag te stoeien in cloudpebble met Clay maar het definieren van de variabele voor de date format, en deze updaten levert nog wat problemen op. Het is waarschijnlijk een gewoon C dingetje, waar ik door mijn onervarenheid gewoon niet uit kom.
code:
1
| char C_DateFormat; |
en dan verderop:
code:
1
| C_DateFormat = "%y.%m.%d"; |
incompatible pointer to integer conversion assigning to 'char' from 'char[9]'
incompatible types when assigning to type 'char[9]' from type 'char *'
Ik snap gewoon niet wat er nou fout aan is, dit moet toch helemaal niet zo moeilijk zijn? ik definieer een string(toch?) waarom lust-ie dan geen string? En in de foutmeldingen heeft-ie het over integers, char[9] en char *, die ik helemaal nergens (bewust) heb gedefinieerd.
Helemaal verderop in de code, wanneer de configuratie uitgelezen wordt van Clay, heb ik het zo op kunnen lossen, maar dat lijkt me nogal een omslachtige variant om een default value in een variable te zetten:
code:
1
2
3
| Tuple *date_format_t = dict_find(iter, MESSAGE_KEY_DateFormat); if (date_format_t) { snprintf(settings.C_DateFormat, sizeof(settings.C_DateFormat), "%s", date_format_t->value->cstring); |
hmmz, ik zie dat daar nu ook weer een error staat: incompatible types when assigning to type 'char[9]' from type 'char *'
Iemand enig idee?
Precies ditYukkie schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:21:
[...]
Het is waarschijnlijk een gewoon C dingetje, waar ik door mijn onervarenheid gewoon niet uit kom.
[...]
Hier een tutorial over strings in c: http://www.cprogramming.com/tutorial/c/lesson9.html
Het komt erop neer dat jouw char C_DateFormat niet een string is, maar één karakter. (vandaar "char"). Een string bestaat niet in c, je kan alleen een rijtje karakters gebruiken, of een pointer naar een lijstje karakters, (wat dan meestal wordt weergegeven als een pointer naar één karakter).
Een rijtje karakters is, jawel, een array van het type char.
Verder moet het laatste karakter in zo'n rijtje de waarde nul hebben, maar dat gebeurt vanzelf als je iets tussen aanhalingstekens zet. (vandaar het getal 9, terwijl "%y.%m.%d" maar 8 karakters heeft).
En tot slot zul je met verdere vragen wel naar het Programming subforum worden gestuurd denk ik.
Succes met programmeren! En volhouden!
--edit--
Nu je lang genoeg zelf heb geprobeerd
Vervang de eerste twee regels code die je noemt door:
code:
1
| const char* C_DateFormat = "%y.%m.%d"; |
[ Voor 8% gewijzigd door MaffeMaarten op 31-08-2016 15:52 ]
Ik heb nog nooit Clay gebruikt, maar dit is hoe ik het doe in mijn apps:Yukkie schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:21:
Is er hier iemand bekend met Clay for Pebble?
Zoals ik al eerder gepost heb, heb ik een watchface gemaakt. van vrienden kreeg ik het commentaar dat mijn date format (voor hen) onhandig is. Ik gebruik namelijk YY.MM.DD, terwijl zij DD.MM.YY handiger vinden (gekkies...
)
code:
1 char C_DateFormat;
en dan verderop:
code:
1 C_DateFormat = "%y.%m.%d";
incompatible pointer to integer conversion assigning to 'char' from 'char\[9]'
incompatible types when assigning to type 'char\[9]' from type 'char *'
Ik snap gewoon niet wat er nou fout aan is, dit moet toch helemaal niet zo moeilijk zijn? ik definieer een string(toch?) waarom lust-ie dan geen string? En in de foutmeldingen heeft-ie het over integers, char\[9] en char *, die ik helemaal nergens (bewust) heb gedefinieerd.
code:
1 2 3 Tuple *date_format_t = dict_find(iter, MESSAGE_KEY_DateFormat); if (date_format_t) { snprintf(settings.C_DateFormat, sizeof(settings.C_DateFormat), "%s", date_format_t->value->cstring);
hmmz, ik zie dat daar nu ook weer een error staat: incompatible types when assigning to type 'char\[9]' from type 'char *'
Iemand enig idee?
code:
1
2
3
4
5
6
7
| char *date_format; date_format = "%m-%d-%Y"; static char date_text[11]; strftime(date_text, sizeof(date_text), date_format, tick_time); text_layer_set_text(date_layer, date_text); |
Wat gebeurt er als je "char C_DateFormat;" veranderd in "char *C_DateFormat;"?
Hmm, ik kan de boel iig nu weer compilen, dat is al heel wat
Dat is me de hele middag nog niet gelukt. Het veranderen van de settings in Clay haalt nog niets uit alleen. Helaas moet ik er nu vandoor. Hopelijk kan ik er vanavond nog wat aan knutselen.
Heb nu ook spijt van de update. Health hoeft niet bij de "up" knop. Gebruik ik nooit. Door de apps heen lopen met 4 programma's tegelijk op dat kleine scherm is ook ruk. Je kan dan wel voor de notifications kiezen voor Large, maar nu maken ze de rest weer zo klein.
Mocht dit niet gaan veranderen dan is Marktplaats mijn vriend als er niets aan gedaan word.
Ik heb ook nog een mail gestuurd naar de Pebble support met de vraag of deze nieuwe stijl zo blijft of dat er nog veranderingen in komen.
En waarom ze denken dat dit beter en overzichtelijker is.
(Dit is mijn mening van de slechte update)
Mocht dit niet gaan veranderen dan is Marktplaats mijn vriend als er niets aan gedaan word.
Ik heb ook nog een mail gestuurd naar de Pebble support met de vraag of deze nieuwe stijl zo blijft of dat er nog veranderingen in komen.
En waarom ze denken dat dit beter en overzichtelijker is.
(Dit is mijn mening van de slechte update)
[ Voor 25% gewijzigd door mike123 op 31-08-2016 21:50 ]
Wat ik irritant vind aan de nieuwe update is dat voor de update als je de middelste knop indrukte, hij op de eerste app kwam te staan. Dus eigenlijk had je drie snelkeuzes: lang drukken op naar boven, lang drukken naar beneden, en 2x drukken op midden. Nu staat het menu standaard op de Settings. Alsof ik daar zo vaak naartoe moet?

De Pebble 2 wordt dus de laatste week verzonden. Het is weer kantje boord.
Die volgorde kon je ook aanpassen in de app. nu niet meer?Mx. Alba schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 18:27:
Wat ik irritant vind aan de nieuwe update is dat voor de update als je de middelste knop indrukte, hij op de eerste app kwam te staan. Dus eigenlijk had je drie snelkeuzes: lang drukken op naar boven, lang drukken naar beneden, en 2x drukken op midden. Nu staat het menu standaard op de Settings. Alsof ik daar zo vaak naartoe moet?
Ik heb hem standaard op de muziekspeler staan, die gebruik ik het meeste.
Gelukkig heeft mijn classic nog geen update gehad
Je kan de volgorde wel aanpassen in de Pebble app. Het is nu eenmaal zo dat Settings standaard bovenaan staat, maar dat is aan te passen. Over die update voor de OG en de Steel; ik denk niet dat die een update naar PebbleOS 4 krijgen, maar dat heeft meer te maken met de Pebble 2 en de Time 2. Qua animaties is het juist sterk verminderd en echt nieuwe functies zijn er niet (behalve glances). De noodzaak voor PebbleOS 4 zie ik eigenlijk dan ook niet in voor de OG en Steel.RocketKoen schreef op donderdag 01 september 2016 @ 07:54:
[...]
Die volgorde kon je ook aanpassen in de app. nu niet meer?
Ik heb hem standaard op de muziekspeler staan, die gebruik ik het meeste.
Gelukkig heeft mijn classic nog geen update gehad
Noodzaak natuurlijk niet, de steel is nog steeds een prima apparaatje voor wat het is. Maar een update met 4 quick-apps zou ik wel leuk vinden. Misschien lukt het ze zelfs wel om glance aan de praat te krijgen.me_mrtn schreef op donderdag 01 september 2016 @ 08:42:
[...]
Je kan de volgorde wel aanpassen in de Pebble app. Het is nu eenmaal zo dat Settings standaard bovenaan staat, maar dat is aan te passen. Over die update voor de OG en de Steel; ik denk niet dat die een update naar PebbleOS 4 krijgen, maar dat heeft meer te maken met de Pebble 2 en de Time 2. Qua animaties is het juist sterk verminderd en echt nieuwe functies zijn er niet (behalve glances). De noodzaak voor PebbleOS 4 zie ik eigenlijk dan ook niet in voor de OG en Steel.
Je kan de volgorde toch aanpassen? Settings lekker een stuk naar beneden...Mx. Alba schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 18:27:
Voordeel is wel dat je nu op 4 knoppen een Quick Launch kan doen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit zoveel doe in de menu's. Dat Glance is wel mooi gedaan. Jammere is dat de animaties inderdaad weg zijn. Vond ik juist de grote charme ten op zichtte van de Pebble 1 en zag er wel hip etc uit...
Zeker mooi horloge! Rond uiterlijk hebben wel meer merken, maar een smartwatch mag van mij wel vierkant en nerdig zijn. Smaken verschillen zeg maarthunder68 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:50:
groet,
Ron
De 20 uur vind ik echt wel een nadeel. In de praktijk wordt dat als snel minder, kijk maar naar je telefoon of zelfs de Pebbel ;-) Komt natuurlijk ook door de wifi, hartslagmeter en GPS. En volgens mij kan ie ook draadloos laden. Kost natuurlijk allemaal batterijpower en ruimte in het horloge.
Er zitten wel leuke dingen in die ook op de Pebble zouden moeten kunnen werken, zoals het schudden om een telefoontje weg te drukken. En je hand erop om te dempen... Hopelijk kijkt Pebbel wat van ze af
Let op:
Berichten over andere smartwatches mogen in:
- Pebble E-Paper Watch / Pebble Steel: [Pebble E-Paper Watch] Ervaringen & Discussie
- Pebble 2 / Pebble Time 2 / Pebble 2 SE: [Pebble (Time) 2 / SE] Ervaringen & Discussie
Berichten over Levertijd & Prijzen horen in: [Pebble Time (Steel) / Time Round] Levertijden, verzending en prijzen
Pebble is recentelijk overgenomen door FitBit. Discussie en gevolgen betreft deze overname hoort in: Fitbit neemt Pebble over - toekomstperspectief?.
Berichten over andere smartwatches mogen in:
- Pebble E-Paper Watch / Pebble Steel: [Pebble E-Paper Watch] Ervaringen & Discussie
- Pebble 2 / Pebble Time 2 / Pebble 2 SE: [Pebble (Time) 2 / SE] Ervaringen & Discussie
Berichten over Levertijd & Prijzen horen in: [Pebble Time (Steel) / Time Round] Levertijden, verzending en prijzen
Pebble is recentelijk overgenomen door FitBit. Discussie en gevolgen betreft deze overname hoort in: Fitbit neemt Pebble over - toekomstperspectief?.