• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:06

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

CoachKoos schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:51:
[...]

Je kan de volgorde toch aanpassen? Settings lekker een stuk naar beneden...

Voordeel is wel dat je nu op 4 knoppen een Quick Launch kan doen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit zoveel doe in de menu's. Dat Glance is wel mooi gedaan. Jammere is dat de animaties inderdaad weg zijn. Vond ik juist de grote charme ten op zichtte van de Pebble 1 en zag er wel hip etc uit...
O je kan nu met de nieuwe versie zelfs vier Quick Launches aangeven, een op elk knopje. :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• CoachKoos
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-09 16:44
De Pebble 2 komt eraan!

Er zitten weer foto's bij, maar nog steeds geen van de zilveren....welke moet ik nu kiezen? 8)7

Afbeeldingslocatie: https://ksr-ugc.imgix.net/assets/013/561/426/a79df4931305caec29e1d63f8afb79f3_original.jpg?w=639&fit=max&v=1472684140&auto=format&q=92&s=ebb1043bc19db159ebda02b63618af06

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
CoachKoos schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 20:56:

Wel mooi dat Health er prominenter in komt met de Up button. Is natuurlijk ook waar hun focus nu heen gaat...
Is dat een officiele uitspraak van het Pebble Team? Ik merk er in de praktijk in ieder geval nog helemaal niets van. De Health-functionaliteit van de Pebble zelf stelt eigenlijk helemaal niets voor.

Er zijn wel wat leuke apps hoor, Ventoo voor op de fiets bijvoorbeeld en je kunt de caloriegegevens van mapmyfitness op je Pebble krijgen, maar dat zijn nou niet zaken waar ik heel warm van wordt, zolang die gegevens niet op een betrouwbare plek samen komen. Google Fit is waardeloos als het gaat om activiteiten tracken of het bijhouden van je calorieën, dingen waar je in Pebble Health al helemaal niets mee kunt.

Uiteindelijk zit je dan toch weer constant met je telefoon te kloten, waar je ook al 5 verschillende apps nodig hebt om alles een beetje bij te houden. En dan maar hopen dat Google Fit of een alternatief (welke?) van al die verschillende input een leuk verhaaltje weet te maken.

Het is niet echt een 'Pebble' probleem, maar zodra je een echte actieve levensstijl hebt waarin je bewust bezig bent met je voeding en verschillende sporten beoefent, dan is er niet echt één goede optie voor een totaaloverzicht. Pebble Health al helemaal niet.

• CoachKoos
Hoppa! schreef op donderdag 01 september 2016 @ 12:15:
[...]

Is dat een officiele uitspraak van het Pebble Team? Ik merk er in de praktijk in ieder geval nog helemaal niets van. De Health-functionaliteit van de Pebble zelf stelt eigenlijk helemaal niets voor.

Er zijn wel wat leuke apps hoor, Ventoo voor op de fiets bijvoorbeeld en je kunt de caloriegegevens van mapmyfitness op je Pebble krijgen, maar dat zijn nou niet zaken waar ik heel warm van wordt, zolang die gegevens niet op een betrouwbare plek samen komen. Google Fit is waardeloos als het gaat om activiteiten tracken of het bijhouden van je calorieën, dingen waar je in Pebble Health al helemaal niets mee kunt.

Uiteindelijk zit je dan toch weer constant met je telefoon te kloten, waar je ook al 5 verschillende apps nodig hebt om alles een beetje bij te houden. En dan maar hopen dat Google Fit of een alternatief (welke?) van al die verschillende input een leuk verhaaltje weet te maken.

Het is niet echt een 'Pebble' probleem, maar zodra je een echte actieve levensstijl hebt waarin je bewust bezig bent met je voeding en verschillende sporten beoefent, dan is er niet echt één goede optie voor een totaaloverzicht. Pebble Health al helemaal niet.
Na de aankondiging van de Pebble (Time) 2 heb ik wel een interview met die CEO Eric gezien dat het wel is waar ze meer op (gaan) richten. En buiten Health gaan ze daar qua hardware ook heen met een HRM op het nieuwe horloge en de Core voor de GPS. Dan hebben ze weer 2 extra meetinstrumenten.

En hierin wordt ook bevestigd ;)
http://www.theverge.com/2...health-app-iphone-android

Tja, is lastig om echt alles bij elkaar te krijgen en ook nog goede info. Het zou inderdaad mooi zijn als Google Fit dat kan combineren. Een horloge kan maar zoveel informatie geven (nu alleen stappen/beweging en straks "beter" met hulp van Core), andere zaken zoals calorieën moeten dan weer elders vandaan komen. Maar dan moet er wel een goede app zijn die dat allemaal inleest en verwerkt. Gezien het bereik van Google zouden wij wel de reikwijdte hebben om andere apps te benaderen om hen gegevens aan te leveren.

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Hoppa! schreef op donderdag 01 september 2016 @ 12:15:
[...]

Ja, naast de link die hierboven is genoemd, heeft Eric Migicovsky het al vaker genoemd. Maar het is meer een buzzword dan dat er daadwerkelijk ook iets mee gedaan wordt. Zie: http://www.wareable.com/P...-eric-migicovsky-ces-2016
CoachKoos schreef op donderdag 01 september 2016 @ 12:14:
De Pebble 2 komt eraan!

Er zitten weer foto's bij, maar nog steeds geen van de zilveren....welke moet ik nu kiezen? 8)7

[afbeelding]
Gezien de trackrecord van Pebble zal de uitleverdatum wel weer naar achteren geschoven worden. :P En dan hoop ik toch echt dat ze een metalen strap meeleveren, want die rubberen vind ik echt geen porum. En mijn eigen metal strap van de Time Steel zit al aardig onder de krassen. Ik heb nu een zwarte en daar neig ik weer naar, maar in de Pebble webshop zie ik dan weer geen zwarte metal strap. Enkel goud en zilver. https://www.pebble.com/accessories

[ Voor 43% gewijzigd door me_mrtn op 01-09-2016 14:01 ]

• CoachKoos
me_mrtn schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:59:
Gezien de trackrecord van Pebble zal de uitleverdatum wel weer naar achteren geschoven worden. :P En dan hoop ik toch echt dat ze een metalen strap meeleveren, want die rubberen vind ik echt geen porum. En mijn eigen metal strap van de Time Steel zit al aardig onder de krassen. Ik heb nu een zwarte en daar neig ik weer naar, maar in de Pebble webshop zie ik dan weer geen zwarte metal strap. Enkel goud en zilver. https://www.pebble.com/accessories
Ik mag toch hopen dat als ze begin september zeggen dat er eind september geleverd gaat worden het een realistische indicatie is... :9

Maak me meer zorgen om de levertijd van de Time 2 in november. >:)

Gaat mij er vooral om of zilver nu gepolijst zilver is als de Steel of dat matte van de Pebble Time. Nu niet duidelijk op de afbeeldingen te zien. Er staat in de laatste update wel Stay tuned to future updates for a full Time 2 recap with pics and videos!. Hoop dat we dan een beter beeld krijgen.

De straps op de Pebble site zijn voor de Time Steel of Round, volgens mij nog niet voor de nieuwe Time 2.

Zie wel € 20,- staan voor een nieuw oplaadkabeltje.... :X

• Hoppa!
CoachKoos schreef op donderdag 01 september 2016 @ 12:45:

Tja, is lastig om echt alles bij elkaar te krijgen en ook nog goede info. Het zou inderdaad mooi zijn als Google Fit dat kan combineren. Een horloge kan maar zoveel informatie geven (nu alleen stappen/beweging en straks "beter" met hulp van Core), andere zaken zoals calorieën moeten dan weer elders vandaan komen. Maar dan moet er wel een goede app zijn die dat allemaal inleest en verwerkt. Gezien het bereik van Google zouden wij wel de reikwijdte hebben om andere apps te benaderen om hen gegevens aan te leveren.
Ik vind dat je als Pebble een keuze zult moeten maken. Ofwel ontwikkel je je eigen volledige platform, dus inclusief het tracken van verschillende sporten, trainingsschema's en het invoeren van voeding. Of je kiest ervoor om alle mogelijkheden van het alternatief (in dit geval Google Fit voor Android) te ondersteunen. En dat is dus inclusief het kunnen starten van activiteiten vanaf je horloge. Een Pebble kan wat dat betreft best dezelfde functionaliteit ondersteunen als een AndroidWear-watch.

Als je jezelf in de markt wilt zetten als Health-watch, dan moet je dat onderdeel wel ontwikkelen en kun je daarin niet alleen vertrouwen op thirdparty developers. Het is wat me_mrtn ook aangeeft, het lijkt marketinggelul te zijn, zonder dat men er echt mee aan het werk wil.

Voor nu werk ik met Ventoo, gekoppeld aan Strava die weer synct met Google Fit. En ik werk met de calorieënteller van Myfitnesspall die weer gelinkt is aan Google Fit en die zijn data via Pebble-app op mijn horloge toont.

Maar eigenlijk wil ik niet steeds mijn telefoon moeten pakken. Kijk, invoeren van mijn voeding via de Pebble is natuurlijk sowieso utopie, dan moet er eerst een streepjescodescanner op. Maar een 'dashboard' functie waarin ik activiteiten kan starten lijkt met toch een minimum.

• me_mrtn
CoachKoos schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:28:
[...]

Ik mag toch hopen dat als ze begin september zeggen dat er eind september geleverd gaat worden het een realistische indicatie is... :9

Maak me meer zorgen om de levertijd van de Time 2 in november. >:)

Gaat mij er vooral om of zilver nu gepolijst zilver is als de Steel of dat matte van de Pebble Time. Nu niet duidelijk op de afbeeldingen te zien. Er staat in de laatste update wel Stay tuned to future updates for a full Time 2 recap with pics and videos!. Hoop dat we dan een beter beeld krijgen.

De straps op de Pebble site zijn voor de Time Steel of Round, volgens mij nog niet voor de nieuwe Time 2.

Zie wel € 20,- staan voor een nieuw oplaadkabeltje.... :X
Ik doelde dan ook op het uitleveren van de Time 2. Maar dan nog vraag ik mij af hoeveel units van de Pebble 2 worden uitgeleverd in de laatste week van september.

Over die straps, dat maakt niet uit. Alle 22mm van de Time Steel passen ook op de Time 2. Ik heb in ieder geval een mailtje gestuurd over hoe en wat.

• Corvo
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:01
Ik heb, tijdens de vorige Kickstarter, deze reply gehad:
The band included with the Time 2 will be made of silicone, to make sure it meets the same waterproof standards as the watch itself. We aren't selling special accessory bands, but all leather and metal 22mm bands made for the Pebble Time Steel will fit our new models.

Feel free to check out some of the great third-party band makers like clockworksynergy.com for new accessory bands.

We appreciate your support!
Ik had namelijk graag een andere strap erbij besteld. En, zoals reeds genoemd hierzo, staan op https://www.pebble.com/accessories niet alle kleuren.

De clockworksynergy heeft dan wel leuke straps, maar ja, liever iets officieels of anders iets uit NL.
Kent iemand nog andere webshops met goede quick-release straps?
(ik zoek naast die bijbehorende silicone strap nog eentje van leer en misschien ook nog een steel)

• Hoppa!
Corvo schreef op donderdag 01 september 2016 @ 16:08:
Ik heb, tijdens de vorige Kickstarter, deze reply gehad:

[...]

Ik had namelijk graag een andere strap erbij besteld. En, zoals reeds genoemd hierzo, staan op https://www.pebble.com/accessories niet alle kleuren.

De clockworksynergy heeft dan wel leuke straps, maar ja, liever iets officieels of anders iets uit NL.
Kent iemand nog andere webshops met goede quick-release straps?
(ik zoek naast die bijbehorende silicone strap nog eentje van leer en misschien ook nog een steel)
Aliexpress.com

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:08
Ik hab bij Alie een rvs bandje gekocht voor mijn Pebble Time. Is nu een paar maanden oud en ziet er nog steeds goed uit. Gaat ook gewoon mee onder de douche als het zo uitkomt. Was geloof ik dit model.http://nl.aliexpress.com/...bb-46ad-b1fc-ed8120667ffd Zit zelfs een pennetje bij om het bandje in te korten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
mike123 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 22:20:
[...]

Ik hab bij Alie een rvs bandje gekocht voor mijn Pebble Time. Is nu een paar maanden oud en ziet er nog steeds goed uit. Gaat ook gewoon mee onder de douche als het zo uitkomt. Was geloof ik dit model.http://nl.aliexpress.com/...bb-46ad-b1fc-ed8120667ffd Zit zelfs een pennetje bij om het bandje in te korten.
Zelfde ervaringen hier. Diverse kleuren van alie, ook een metalen bandje dat met magneetsluiting werkt. Super ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
Hoppa! schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:44:
[...]
Ik vind dat je als Pebble een keuze zult moeten maken. Ofwel ontwikkel je je eigen volledige platform, dus inclusief het tracken van verschillende sporten, trainingsschema's en het invoeren van voeding. Of je kiest ervoor om alle mogelijkheden van het alternatief (in dit geval Google Fit voor Android) te ondersteunen. En dat is dus inclusief het kunnen starten van activiteiten vanaf je horloge. Een Pebble kan wat dat betreft best dezelfde functionaliteit ondersteunen als een AndroidWear-watch.

Als je jezelf in de markt wilt zetten als Health-watch, dan moet je dat onderdeel wel ontwikkelen en kun je daarin niet alleen vertrouwen op thirdparty developers. Het is wat me_mrtn ook aangeeft, het lijkt marketinggelul te zijn, zonder dat men er echt mee aan het werk wil.
Pebble hoopt natuurlijk met de Health en HRM + Core een nieuwe doelgroep aan te boren. Er is tegenwoordig voldoende concurrentie van niet alleen Apple, maar ook de Samsung Gear. Zelfde doet Fitbit natuurlijk andersom, hadden eerst alleen een track-bandje en maken nu horloges met activiteitentracker.

Ik denk ook niet dat je Pebble kan/mag zien als puur Health-watch. TomTom bijvoorbeeld heeft zich echt gericht op sporthorloges. Pebble richt zich wel op de doelgroep, maar "doet het er bij". Dus inderdaad een marketingstrategie....

Ik vind het persoonlijk een leuke bijkomstigheid en ook wel een reden om een PT 2 te kopen, omdat de HRM en Core leuke extra's zijn ten opzichte van mijn PT 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ik heb voor mijn Pebble Time Steel ook een paar bandjes bij Oom Ali besteld. Een siliconen bandje en een metalen bandje. Als het goed is zou gewoon elk 22mm horlogebandje erop moeten passen dus we zullen het wel zien. Het leren bandje dat origineel bij de Time Steel zat vind ik eigenlijk maar bedroevend... Ten eerste zorgt die ervoor dat je het horloge effectief niet als een waterdicht horloge kunt gebruiken en ten tweede is de kwaliteit ervan maar matig eigenlijk... Maar ja, niets te klagen als je er voor een paar euro een beter bandje op kunt zetten toch? Het gaat uiteindelijk om het horloge zelf, niet om het bandje. :)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
CoachKoos schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 09:07:
[...]

Pebble hoopt natuurlijk met de Health en HRM + Core een nieuwe doelgroep aan te boren. Er is tegenwoordig voldoende concurrentie van niet alleen Apple, maar ook de Samsung Gear. Zelfde doet Fitbit natuurlijk andersom, hadden eerst alleen een track-bandje en maken nu horloges met activiteitentracker.

Ik denk ook niet dat je Pebble kan/mag zien als puur Health-watch. TomTom bijvoorbeeld heeft zich echt gericht op sporthorloges. Pebble richt zich wel op de doelgroep, maar "doet het er bij". Dus inderdaad een marketingstrategie....

Ik vind het persoonlijk een leuke bijkomstigheid en ook wel een reden om een PT 2 te kopen, omdat de HRM en Core leuke extra's zijn ten opzichte van mijn PT 1.
Je kan Pebble wel niet zien als een healthwatch, ze pretenderen dat toch echt te zijn. Het heeft zelfs op de Kickstarter campaign een apart hoofdstuk. En op het gebied van health komen ze vooralsnog flink wat tekort.

- De stappenteller verschilt enorm van mijn telefoon (iPhone 6) die altijd in de broekzak zit. Maar ook met de Xiaomi MiBand 2 van mijn vriendin. Kan soms wel twee kilometer schelen als we toch samen de hele dag op pad zijn. Vind ik wel een behoorlijk verschil.
- Health-app is maar beperkt.
- Slaaptracking werkt als het zin heeft.

Dan komen ze met een HRM, heel leuk, maar ik ben wel benieuwd of dit meer richting de accuraatheid van de Apple Watch gaat en hoe specifiek dit wordt meegenomen in de stats. Ook de adaptive goals ben ik enorm benieuwd naar.

Maar dat is het dan ook sinds Eric Migicovksy zich zo heeft uitgesproken over de healthkant. Begrijp mij niet verkeerd, ik waardeer zeker de toevoeging van een HRM, maar ik heb mijn twijfels bij de lange termijn van Pebble op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
me_mrtn schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 09:31:
[...]

Je kan Pebble wel niet zien als een healthwatch, ze pretenderen dat toch echt te zijn. Het heeft zelfs op de Kickstarter campaign een apart hoofdstuk. En op het gebied van health komen ze vooralsnog flink wat tekort.

- De stappenteller verschilt enorm van mijn telefoon (iPhone 6) die altijd in de broekzak zit. Maar ook met de Xiaomi MiBand 2 van mijn vriendin. Kan soms wel twee kilometer schelen als we toch samen de hele dag op pad zijn. Vind ik wel een behoorlijk verschil.
- Health-app is maar beperkt.
- Slaaptracking werkt als het zin heeft.

Dan komen ze met een HRM, heel leuk, maar ik ben wel benieuwd of dit meer richting de accuraatheid van de Apple Watch gaat en hoe specifiek dit wordt meegenomen in de stats. Ook de adaptive goals ben ik enorm benieuwd naar.

Maar dat is het dan ook sinds Eric Migicovksy zich zo heeft uitgesproken over de healthkant. Begrijp mij niet verkeerd, ik waardeer zeker de toevoeging van een HRM, maar ik heb mijn twijfels bij de lange termijn van Pebble op dit moment.
Ik zie of interpreteer dat toch wat anders... Ze noemen de app Pebble Health, maar in praktijk (en zo lees ik het ook bij dat onderdeel op KS) bestaat dat uit de stappenteller en de slaapmonitor. En dat zijn ook de (enige 2) gegevens die je in de Pebble App bij Health ziet staan.

Ik neem de gegevens ter info aan, zeker de stappen zou best kunnen verschillen met de praktijk cq andere apps. Maar slaapmonitor is vaak in lijn met "mijn" praktijk. Volgens mij was de HRM van de Apple Watch bij de introductie ook niet heel accuraat. Denk ook dat met een horloge stappen tellen lastiger is dan met je telefoon. Als ik met de kinderwagen loop, beweegt mijn arm ook niet en meet ie beperkte stappen. Een telefoon in je zak beweegt bij wijze van de hele dag mee...Maar wat een horloge niet meet, zou dan ook moeten gelden voor de Xiaomi MiBand 2 waar jij het over hebt.

Het blijft een leuke toevoeging, denk niet dat het zo is dat Pebble zich helemaal op Health gaat richten, maar dat het meer features zijn en ze zo hopen mensen die een sporthorloge kopen ook te interesseren voor Pebble.

Durf ook niet te zeggen of Pebble lange termijnwerk is... Ze zullen zich moeten blijven innoveren. Op zich is HRM een 'innovatie', maar dat hebben andere merken ook (al). De straps was een leuke poging, maar door de P(T)2 gaat dat denk ik geen succes worden. Maar de Ticwatch 2 waar naar verwezen wordt heeft wel leuke opties waar Pebble eens naar zou moeten kijken...

Vind wel dat ze zich ontwikkelt hebben als je ziet wat de PT2 kan tegenover de Pebble Classic. Vraag is of ze zich in de picture kunnen blijven spelen om zo hun hoofd boven water te houden als bedrijf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 20:29
Mn beta TYLT heart rate smartstrap is binnen :).
Hierbij een aantal plaatjes.

Tylt 1
Tylt 2
Tylt 3
Tylt 4
Tylt 5

Kreeg alleen het volgende mailtje binnen.
Hi Beta Backers,
Pebble has been pushing out their OS 4.0 update and we've found a bug we are trying to resolve. If possible, do not install the 4.0 firmware on your watch yet.
We are working between our internal apps developer and the Pebble team to resolve the issue and get it working with OS 4.0 - and expect it to be operational in the next few days.
If you have questions, please reach out to pulsebeta@tylt.com or message us here. We will advise when we push the Vu Pulse app update that will be compatible with OS 4.0
Ik zou dus een van de eersten kunnen zijn die een Pebble heeft met een HRM :+ , ware het niet dat ik al had geupgraded naar OS4. Dus ik kan er op dit moment nog helemaal niks mee. De app kan niet verbinden met de Pebble. Testervaringen volgen dus nog.

Wel kan ik al melden dat ik het apparaat niet heel vaak ga gebruiken. Het is een heel gedoe om de Pebble in de case te krijgen (bandjes eraf, Pebble erin proppen en bandjes weer vast maken) en om de Pebble er weer uit te krijgen is nog lastiger. Om de Pebble er definitief in te laten is ook geen optie; daar is mijn PTS te mooi voor en het geheel ook te bulky.

Oh ja, het draadloos laden werkt al wel en is idd wel handeg, maar m.i. vooral voor wearables die je dagelijk moet opladen. Mijn PTS haalt echter nog steeds makkelijk 9 tot 10 dagen. Echt belangrijk is het dus niet, maar mocht je de HRM intensief gebruiken dan kan het wel een voordeel zijn omdat de batterij dan echt snel(ler) leeg is.

Bovendien komt straks de Time 2 en dan zit de HRM standaard om de pols.
Neemt niet weg dat ik het initiatief van TYLT nog steeds waardeer graag heb ondersteund.

[ Voor 11% gewijzigd door dirkjesdirk op 03-09-2016 16:55 ]

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
dirkjesdirk schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 16:49:
Mn beta TYLT heart rate smartstrap is binnen :).
Hierbij een aantal plaatjes.

Kreeg alleen het volgende mailtje binnen.

[...]

Ik zou dus een van de eersten kunnen zijn die een Pebble heeft met een HRM :+ , ware het niet dat ik al had geupgraded naar OS4. Dus ik kan er op dit moment nog helemaal niks mee. De app kan niet verbinden met de Pebble. Testervaringen volgen dus nog.

Wel kan ik al melden dat ik het apparaat niet heel vaak ga gebruiken. Het is een heel gedoe om de Pebble in de case te krijgen (bandjes eraf, Pebble erin proppen en bandjes weer vast maken) en om de Pebble er weer uit te krijgen is nog lastiger. Om de Pebble er definitief in te laten is ook geen optie; daar is mijn PTS te mooi voor en het geheel ook te bulky.

Oh ja, het draadloos laden werkt al wel en is idd wel handeg, maar m.i. vooral voor wearables die je dagelijk moet opladen. Mijn PTS haalt echter nog steeds makkelijk 9 tot 10 dagen. Echt belangrijk is het dus niet, maar mocht je de HRM intensief gebruiken dan kan het wel een voordeel zijn omdat de batterij dan echt snel(ler) leeg is.

Bovendien komt straks de Time 2 en dan zit de HRM standaard om de pols.
Neemt niet weg dat ik het initiatief van TYLT nog steeds waardeer graag heb ondersteund.
Ziet er wel netjes uit! Balen van OS 4... Je zou toch denken dat TYLT soort van Beta test heeft mogen doen als smartstrap leverancier??

Horloge is wel wat dik en begrijp dat je m er niet ff 1-2-3 in klikt... Denk dat ik de PT 1 met TYLT laat om echt te sporten en de PT2 voor dagelijks gebruik.

TYLT heeft geen eigen app waar je wel de HRM gegevens kan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
CoachKoos schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 17:09:
[...]

Ziet er wel netjes uit! Balen van OS 4... Je zou toch denken dat TYLT soort van Beta test heeft mogen doen als smartstrap leverancier??

Horloge is wel wat dik en begrijp dat je m er niet ff 1-2-3 in klikt... Denk dat ik de PT 1 met TYLT laat om echt te sporten en de PT2 voor dagelijks gebruik.

TYLT heeft geen eigen app waar je wel de HRM gegevens kan zien?
Jawel, de app die je geinstalleerd ziet op de foto is die van TYLT. Alleen die doet het niet omdat je bij het configureren (settings knop op je smartphone), geen verbinding kunt krijgen. Het doet het dus (nog?) niet stand-alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
dirkjesdirk schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 17:29:
[...]

Jawel, de app die je geinstalleerd ziet op de foto is die van TYLT. Alleen die doet het niet omdat je bij het configureren (settings knop op je smartphone), geen verbinding kunt krijgen. Het doet het dus (nog?) niet stand-alone.
OK. Maar er is geen aparte TYLT app in de Google (of Apple) Store? Alles via de Pebble app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
CoachKoos schreef op zondag 04 september 2016 @ 12:14:
[...]

OK. Maar er is geen aparte TYLT app in de Google (of Apple) Store? Alles via de Pebble app?
Nee. Althans voor zovele ik weet (en kan vinden) niet. Dus idd alles via de Pebble app.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:24

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Nou, het heeft mijn hele zondag gekost ;) Maar versie 2.0 van mijn watchface staat in de appstore: https://apps.getpebble.co.../57ac50fbbb85ed5f9b000198

Best wel koel, voor een beetje amateuristisch geklungel is-tie nog best populair, al 400x gedownload, 25 likes en gemiddeld wordt-ie door 20 users gebruikt per dag.
* Yukkie is trots! :*)

[ Voor 5% gewijzigd door Yukkie op 04-09-2016 22:04 ]

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
dirkjesdirk schreef op zondag 04 september 2016 @ 12:18:
[...]

Nee. Althans voor zovele ik weet (en kan vinden) niet. Dus idd alles via de Pebble app.
Ik zie bij de comments op de KS pagina een reactie van ene Luke Gibbs die blijkbaar een manier heeft gevonden voor een downgrade. Weet alleen niet of je daarop zit te wachten :9

Is een post van 4 dagen geleden:
https://www.kickstarter.c...or-pebble-timetm/comments

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
CoachKoos schreef op maandag 05 september 2016 @ 14:59:
[...]

Ik zie bij de comments op de KS pagina een reactie van ene Luke Gibbs die blijkbaar een manier heeft gevonden voor een downgrade. Weet alleen niet of je daarop zit te wachten :9

Is een post van 4 dagen geleden:
https://www.kickstarter.c...or-pebble-timetm/comments
Ik zie het ja.
I downgrade my Pebble Time to 3.14 and finally get it work. It also fix the weird wireless charging problem. Hope 4.0 fixed version release soon.
Die downgrade laat ik maar even zitten. Weet ook niet hoe. Die wireless charging is idd toch ook een probleem omdat hij direct aan gaf dat de batterij vol zat. Verder was er een behoorlijke battery drain (50%) in 1 dag gebruik, terwijl de app niet werkte.
Kortom, nog werk aan de winkel voor tylt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
dirkjesdirk schreef op maandag 05 september 2016 @ 15:58:

Die downgrade laat ik maar even zitten. Weet ook niet hoe. Die wireless charging is idd toch ook een probleem omdat hij direct aan gaf dat de batterij vol zat. Verder was er een behoorlijke battery drain (50%) in 1 dag gebruik, terwijl de app niet werkte.
Kortom, nog werk aan de winkel voor tylt :)
Klinkt tot nu toe nog niet echt overtuigend! Jullie als bèta testers zijn in ieder geval niet voor niets ingeschakeld. Al lijkt me toch dat je als bedrijf zelf ook eerst uitgebreid test waarbij zulke fouten naar voren moeten komen.

De meeste problemen hebben wel met OS4 te maken, maar als smartstrap leverancier heb je toch voldoende connecties met Pebble om met OS4 te proefdraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
De Past Timeline is terug! Blijkbaar gevoelig genoeg voor commentaar dat mensen m misten..

Zou hier in de releasenotes van 4.0:
https://blog.getpebble.com/2016/08/30/fw4-0/

En @dirkjesdirk, je kan nu hopelijk ook je TYLT eindelijk gebruiken!

4.0.1 Hotfix. Firmware 4.0.1 brings back Timeline Past as an available Quick Launch option, resolves issues found with the Tylt Vü smartstrap, and fixes issues some experienced with App Glance icons.

[ Voor 48% gewijzigd door CoachKoos op 07-09-2016 08:14 ]

• mike123
CoachKoos schreef op woensdag 07 september 2016 @ 08:11:
De Past Timeline is terug! Blijkbaar gevoelig genoeg voor commentaar dat mensen m misten..

Zou hier in de releasenotes van 4.0:
https://blog.getpebble.com/2016/08/30/fw4-0/

En @dirkjesdirk, je kan nu hopelijk ook je TYLT eindelijk gebruiken!

4.0.1 Hotfix. Firmware 4.0.1 brings back Timeline Past as an available Quick Launch option, resolves issues found with the Tylt Vü smartstrap, and fixes issues some experienced with App Glance icons.
Nu nog de keuze kunnen maken om door de app's heen te lopen, 1 voor 1, of met 4 tegelijk, op dat kleine scherm.
Of kan dat nu ook al weer.
Want 4 app's op 1 schermpje is veel te klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
mike123 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 21:48:
[...]

Nu nog de keuze kunnen maken om door de app's heen te lopen, 1 voor 1, of met 4 tegelijk, op dat kleine scherm.
Of kan dat nu ook al weer.
Want 4 app's op 1 schermpje is veel te klein.
Geen idee...gebruik het menu van de Pebble zelden. Maar er staan 4 regels in het menu, dus denk dat daar niets aan veranderd is.

Voor het issue met het verdwijnen van de Timeline Past was blijkbaar een spoedreparatie nodig. En dan de TYLT update. Ik weet niet of er meer mensen problemen hebben met het aangepast menu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
De VU Pulse app is inmiddels geupdated naar 4.01 en werkt nu ook :)
Helaas nog maar enkel in active mode, dus je batterij is binnen een dag leeg. De passive mode wordt pas ondersteund als pebble de aangepaste health firmware uitbrengt, dus dat kan nog wel even duren.

Het effect is nu dus dat de Pulse alleen een actieve hartslagmeter is, die niets onthoud en een geen historie heeft of opslaat. Mede gezien de moeite die je moet doen om hem om te doen (vooral er uit halen is een crime), heb je er op dit moment eigenlijk niet veel aan.

Ik overweeg om de rubberen band aan de bovenzijde tpv de bandaansluitingen door te snijden. Dan kan ik de Pulse tenminste gewoon even snel onder mn PBS steel plakken als ik ga hardlopen. Nadeel is wel dat dit niet ongedaan kan worden gemaakt en het is niet geheel zeker of dan de boel een beetje blijft zitten.

Anders gaat ie gewoon in de verkoop; mag een ander het eens testen.
Maar met deze review hierboven zal het aantal kopers wel beperkt zijn ;)

Maar goed, toch leuk gemaakt en een mooi initiatief van TYLT

[ Voor 4% gewijzigd door dirkjesdirk op 09-09-2016 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
Jammer dat je TYLT nog niet volledig kan testen! Snap niet dat ze geen eigen app hebben gemaakt. Iets te makkelijk om maar gebruik te maken van Health app.

Ik dacht dat je het horloge met bandje en al er in kon doen.

En heb je het filmpje al goed bekenen ;)
YouTube: VÜ Pulse Update 9/2/2016

Edit: in filmpje van de campagne is zelfs te zien dat ze de tylt in het hoesje doen met bandje!

[ Voor 13% gewijzigd door CoachKoos op 09-09-2016 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
CoachKoos schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 12:52:
[...]

Geen idee...gebruik het menu van de Pebble zelden. Maar er staan 4 regels in het menu, dus denk dat daar niets aan veranderd is.

Voor het issue met het verdwijnen van de Timeline Past was blijkbaar een spoedreparatie nodig. En dan de TYLT update. Ik weet niet of er meer mensen problemen hebben met het aangepast menu...
Als je voor de update op de middelste knop drukte kreeg je 1 app te zien, daarna op de onderste drukken en je kreeg de volgende app, enz. enz. Nu krijg je er 4 ineens te zien. Word gewoon erg klein zo, en werkt niet fijn. Maar dat vindt ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
CoachKoos schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 20:33:
Jammer dat je TYLT nog niet volledig kan testen! Snap niet dat ze geen eigen app hebben gemaakt. Iets te makkelijk om maar gebruik te maken van Health app.

Ik dacht dat je het horloge met bandje en al er in kon doen.

En heb je het filmpje al goed bekenen ;)
YouTube: VÜ Pulse Update 9/2/2016

Edit: in filmpje van de campagne is zelfs te zien dat ze de tylt in het hoesje doen met bandje!
Ja dat kan met het bijgeleverde tylt bandje wel omdat dat open kan. Maar ik gebruik de steel band en die is gesloten. Dus die moet je eerst verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
dirkjesdirk schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 23:51:
[...]

Ja dat kan met het bijgeleverde tylt bandje wel omdat dat open kan. Maar ik gebruik de steel band en die is gesloten. Dus die moet je eerst verwijderen.
Zag weer een update van Pebble, stond in de releasenotes staan dat er meer mogelijk is met HRM...

Doet de TYLT het nu beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:43

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

mike123 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 21:20:
[...]

Als je voor de update op de middelste knop drukte kreeg je 1 app te zien, daarna op de onderste drukken en je kreeg de volgende app, enz. enz. Nu krijg je er 4 ineens te zien. Word gewoon erg klein zo, en werkt niet fijn. Maar dat vindt ik.
Misschien lopen ze al iets tever vooruit op de nieuwere hardware met hogere resolutie...

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
CoachKoos schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:59:
[...]

Zag weer een update van Pebble, stond in de releasenotes staan dat er meer mogelijk is met HRM...

Doet de TYLT het nu beter?
Ik heb niets gezien bij de release notes. Die van 4.0 en 4.01 zijn wel te vinden, maar daar zie ik niets over hrm. Ik draai inmiddels v4.02 naar daar is niets over te vinden.
De tylt app kan ook nog steeds alleen real time meten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
Bij de Android app stond dit er bij...

Weet niet wat ze verstaan onder built-in?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/piQhyIzbiMsnUMMrpmpUKEOb/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Twee Dee schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:20:
[...]

Misschien lopen ze al iets tever vooruit op de nieuwere hardware met hogere resolutie...
Dat zou natuurlijk ook kunnen maar ik hoop dat ze de mensen de keus laten van hoe ze het willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
CoachKoos schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 21:51:
Bij de Android app stond dit er bij...

Weet niet wat ze verstaan onder built-in?
[afbeelding]
Geen idee. Waarschijnlijk voor de nieuwe time2, maar voor deze strap zal het uiteindelijk ook wel moeten werken. Alleen op dit moment nog niet.

Ik doe er op dit moment weinig mee. Belangstelling om em over te nemen? ;)

• CoachKoos
dirkjesdirk schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 22:52:
[...]

Geen idee. Waarschijnlijk voor de nieuwe time2, maar voor deze strap zal het uiteindelijk ook wel moeten werken. Alleen op dit moment nog niet.

Ik doe er op dit moment weinig mee. Belangstelling om em over te nemen? ;)
Haha, nee dank je! Krijg binnenkort mijn eigen exemplaar! Hoop deze wel te gaan gebruiken...maar als ik tot nu toe de verhalen lees :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwasie
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:07
Iemand al deftige foto's gevonden voor de nieuwe time 2? Ben nog altijd aan het twijfelen over de kleur, maar op basis van de huidige foto's is het moeilijk uit te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
CoachKoos schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 09:37:
[...]

Haha, nee dank je! Krijg binnenkort mijn eigen exemplaar! Hoop deze wel te gaan gebruiken...maar als ik tot nu toe de verhalen lees :?
Tja, het is nog de beta release, dus hopelijk is bij de release van het definitieve product ook de software op orde en werkt ook de passive mode en integratie met Pebble health.

Ik heb inmiddels mijn "modificatie" doorgevoerd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/vcnsmNyNu4Gp9NSSinGU4y5w/thumb.jpg
Super handig. Ik kan em zo snel om doen met het steel bandje en het zit nog steeds stevig vast.
Niet zo fraai natuurlijk, maar daar is de vu pulse toch niet voor.

[ Voor 29% gewijzigd door dirkjesdirk op 19-09-2016 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Net mij iPhone 6 geüpdatet naar iOS 10 en ik heb het idee dat ik geen meldingen meer krijg... Even in de gaten houden...

Edition: na een herstart van zowel de telefoon als het horloge werkt alles weer.

[ Voor 25% gewijzigd door Mx. Alba op 19-09-2016 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
dirkjesdirk schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:06:
[...]

Tja, het is nog de beta release, dus hopelijk is bij de release van het definitieve product ook de software op orde en werkt ook de passive mode en integratie met Pebble health.

Ik heb inmiddels mijn "modificatie" doorgevoerd.

[afbeelding]
Super handig. Ik kan em zo snel om doen met het steel bandje en het zit nog steeds stevig vast.
Niet zo fraai natuurlijk, maar daar is de vu pulse toch niet voor.
Dat is waar, ze hebben nu ook al aantal zaken aangepast samen met Pebble. Begreep dat het batterijslurpen nu ook een stuk minder is.

Moet zeggen dat het er nog netjes uit ziet! Makkelijker om doen is denk ik toch wel een reden om het meer te gaan gebruiken.

Ik zou er patent op aanvragen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:23

4POX

Everybody is wired

Ik ben benieuwd naar het opener karakter van IOS10 en Pebble.

Zijn er nu API's bij dat we nu veel makkelijker Messenger of Whatsapp kunnen gebruiken met de Pebble.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

4POX schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 09:28:

Zijn er nu API's bij dat we nu veel makkelijker Messenger of Whatsapp kunnen gebruiken met de Pebble.
Ik kijk ook zeker uit naar komende updates van de Pebble. Ik ben sowieso al heel tevreden over het ding, maar meer functies is altijd beter als ze niet "in de weg zitten". :)

• CoachKoos

Als ik het zo een beetje lees is dat niet de extra mogelijkheden die je krijgt bij IOS 10:
http://www.macrumors.com/...sapp-updates-siri-ios-10/

Lijkt meer te gaan op de integratie van Whatsapp met IOS 10. Wat Android eigenlijk al had >:)

De mogelijkheid om te reageren op berichten lijkt er niet in te zitten... Maar wie weet in de toekomst. Al blijft Apple wel protectionistisch voor hun eigen Apple Watch.

PS. zag dat de TYLT VU per 15 oktober verscheept gaat worden... 8)

• me_mrtn

CoachKoos schreef op woensdag 21 september 2016 @ 08:42:
[...]

Als ik het zo een beetje lees is dat niet de extra mogelijkheden die je krijgt bij IOS 10:
http://www.macrumors.com/...sapp-updates-siri-ios-10/

Lijkt meer te gaan op de integratie van Whatsapp met IOS 10. Wat Android eigenlijk al had >:)

De mogelijkheid om te reageren op berichten lijkt er niet in te zitten... Maar wie weet in de toekomst. Al blijft Apple wel protectionistisch voor hun eigen Apple Watch.

PS. zag dat de TYLT VU per 15 oktober verscheept gaat worden... 8)
Klopt deels. Apps als WhatsApp kunnen nu via SiriKit aan Siri worden gekoppeld. Of dat ook direct inhoudt dat Pebble toegang daar toe kan krijgen, lijkt mij niet. Omdat Pebble dan ook aan SiriKit moet worden gekoppeld, maar dat zal allemaal wel in een sandbox draaien.

• CoachKoos
Op YouTube staan er filmpjes van de Pebble 2 (dus niet de Time 2).

Om de een of andere reden zijn ze allemaal in het Italiaans! In dit filmpje heb je wel een goed beeld van de afmeting. Hij oogt dunner dan de Classic. Ook zie je wat van Health met de HRM.

YouTube: Review New Pebble 2 - Smartwatch launch on Kickstarter compatible wh...

• dirkjesdirk
Zojuist de nieuwe 4.1 firmware geinstalleerd. https://blog.getpebble.com/2016/09/27/sw4-1/

belangrijkste vernieuwing lijkt dit te zijn: Pebble Health Scrubbing: Dive deeper into your step stats. Tap and hold on the Pebble Health mobile graph to view the data recorded for that moment in time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
dirkjesdirk schreef op woensdag 28 september 2016 @ 21:07:
Zojuist de nieuwe 4.1 firmware geinstalleerd. https://blog.getpebble.com/2016/09/27/sw4-1/

belangrijkste vernieuwing lijkt dit te zijn: Pebble Health Scrubbing: Dive deeper into your step stats. Tap and hold on the Pebble Health mobile graph to view the data recorded for that moment in time.
Het was even zoeken hoe dit in de praktijk werkt, maar op de donkergroene stukken kan je op klikken en dan krijg je de details. Eigenlijk zelfde info als wat je in Google Fit te zien kreeg van de Pebble gegevens.

Ps kreeg verzoek van Tylt om m'n adresgegevens te checken, verzenden zou op 15 oktober beginnen...lijken ze dus nog steeds voor te gaan! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
Mail ontvangen dat de Pebble 2 verscheept gaat worden...in fases dan.

Alleen jammergenoeg geen enkel bericht over de Time 2. Paar zinnen over hoe de ontwikkeling of productie loopt had leuk geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain
  • Laatst online: 22:20

darkrain

Moderator Discord

Geniet

CoachKoos schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 18:16:

Alleen jammergenoeg geen enkel bericht over de Time 2. Paar zinnen over hoe de ontwikkeling of productie loopt had leuk geweest...
Ik ga ervan uit dat dat niet op schema loopt. Evenals ik ervan uit ga dat de special edition rounds ook niet op schema lopen.

Geen bronnen voor bovenstaande enkel mijn gevoel en resultaten uit het verleden...

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CoachKoos
darkrain schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 23:04:
[...]

Ik ga ervan uit dat dat niet op schema loopt. Evenals ik ervan uit ga dat de special edition rounds ook niet op schema lopen.

Geen bronnen voor bovenstaande enkel mijn gevoel en resultaten uit het verleden...
Heb er zelf ook overheen gelezen, maar in de update stond een link naar de site. Daarop staan de datums van verscheping. Ze geven toe dat de Round te laat is, maar geen nieuwe datum genoemd. De PT2 nog steeds voor november...

Datum verscheping van de P2 klopte wel...gezegd in september en op de 30ste ging de eerste eruit ;)

De link:
http://help.getpebble.com...ing-information?b_id=8309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:21
CoachKoos schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 18:16:

Heel raar ja. Late november staat op Facebook. Zet dat dan in de kickstarter update denk ik dan.
https://m.facebook.com/st...778627&id=410852228944681

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
jip_86 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 15:34:
[...]

Heel raar ja. Late november staat op Facebook. Zet dat dan in de kickstarter update denk ik dan.
https://m.facebook.com/st...778627&id=410852228944681
Stond er wel in maar verborgen achter een link (zie reactie hierboven). Lijkt mij ook kleine moeite er een alinea aan te wagen in de mail... Nu krijg je alleen maar onnodig vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
Ben benieuwd of iemand hier eigenlijk een Pebble 2 heeft besteld?? Kan nog weinig recensie vinden op 't web..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:33

RobertowNL

For your gear!

Ze worden deze maand verzonden. Als ik iets ontvangen heb laat ik het hier zeker zien :)

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
CoachKoos schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 16:37:
[...]

Stond er wel in maar verborgen achter een link (zie reactie hierboven). Lijkt mij ook kleine moeite er een alinea aan te wagen in de mail... Nu krijg je alleen maar onnodig vragen.
Überhaupt is de chaos weer compleet, want Pebble vertelt bar weinig over de voortgang van de Pebble Time 2, de Core of de Round Special Edition. En ze dekken zich al enorm in qua verzending van de Pebble 2, zoals is de lezen in update #14 op Kickstarter: https://www.kickstarter.c...ew-3g-ultra/posts/1694467
•The first small wave of shipments is a batch of Aqua Pebble 2s.
•Our distribution center is scheduled to receive enough White Pebble 2s on Friday, September 30 from the factory to begin sorting and processing shipments for all backers of that color.
•Next week, the remaining colors will start to arrive from the factory.
•As those rewards are received from the factory, our distribution centers immediately start processing them for delivery to backers.
•After factoring for the unanticipated business closures and flight cancellations from the typhoon, we now expect to complete Pebble 2 reward shipments by the end of October.
•A small percentage of shipments may seep into November, but our shipping partners will do everything possible to avoid that contingency.
Natuurlijk snap ik dat er onvoorziene omstandigheden zijn met betrekking tot natuurgeweld, maar daar ligt het niet alleen aan.

Ben benieuwd of er deze maand nog updates komen over de Time 2. Over de Round Special Edition is totaal geen communicatie, te zien op de reacties op onder andere Facebook. Iets van "we zijn in contact met onze leveranciers en we komen er op terug".

[ Voor 5% gewijzigd door me_mrtn op 05-10-2016 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Ik heb op Twitter aan @Pebble maar eens een update gevraagd over de PEbbleTime 2. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
RobertowNL schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 22:15:
Ze worden deze maand verzonden. Als ik iets ontvangen heb laat ik het hier zeker zien :)
Deze maand is helaas een ruim begrip... :|

Hangt blijkbaar van de kleur af, wit zou eerst moeten komen. Hopelijk snel wat foto's van je :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
me_mrtn schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:22:
[...]

Überhaupt is de chaos weer compleet, want Pebble vertelt bar weinig over de voortgang van de Pebble Time 2, de Core of de Round Special Edition. En ze dekken zich al enorm in qua verzending van de Pebble 2, zoals is de lezen in update #14 op Kickstarter: https://www.kickstarter.c...ew-3g-ultra/posts/1694467

[...]

Natuurlijk snap ik dat er onvoorziene omstandigheden zijn met betrekking tot natuurgeweld, maar daar ligt het niet alleen aan.

Ben benieuwd of er deze maand nog updates komen over de Time 2. Over de Round Special Edition is totaal geen communicatie, te zien op de reacties op onder andere Facebook. Iets van "we zijn in contact met onze leveranciers en we komen er op terug".
Ik heb het idee dat er bij de Round SE echt iets niet goed is gegaan. Maar dat het los staat van de overige KS producten. De Round SE gewoon een bestaand product met een nieuwe buitenkant. Intern is hetzelfde apparaat.

Hoop dat het gebrek aan berichten over de PT2 nu voorbij is. De P2 is "gemaakt en verzonden" en nu vol gas op de PT2 en daarna de Core. Ze hebben het wel gespreid gepland...

Zeker weten doe je het nooit, maar hoop doet leven ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jip_86
Pebble 2 review van Engadget: https://www.engadget.com/2016/10/05/pebble-2-review/#/
Krijgt 81 punten, met als 2 minpunten het gedateerde design en ontbreken van GPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Blijkbaar komt er een tweede versie van de Pebble 2, de Pebble 2 SE: https://blog.getpebble.com/2016/10/05/pebble2/
Een Standard Edition zonder Heartrate monitor. Deze zou 99$ moeten gaan kosten. Maar nog steeds geen nieuws over de Pebble Time 2 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
jip_86 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 21:03:
Pebble 2 review van Engadget: https://www.engadget.com/2016/10/05/pebble-2-review/#/
Krijgt 81 punten, met als 2 minpunten het gedateerde design en ontbreken van GPS.
Ze zijn er over het algemeen heel tevreden over! Aangezien ik een PT2 gebacked heb was ik vooral benieuwd naar de HRM en toepassing ervan...

Wel benieuwd hoe de Pebble 2 zich gaat houden tegenover andere fitness horloges, want dat lijkt me waar ze qua prijs en opties op mikken. Dan missen ze idd wel GPS.. De Core lost dat op, maar is toch een extra optie die je bij pebble moet kopen en bij de rest r in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Het valt mij op dat de meeste reviews volgens een sjabloon werken;
- beetje over het vernieuwde uiterlijk ten opzichte van de oude
- een stuk over de hartslagmeter en het slaaptracken
- de bediening die hetzelfde is
- de prijs in vergelijking met een FitBit en de Apple Watch;
En dat de meeste heel erg tevreden zijn, met uitzondering van het monochrome scherm. Ik vind het ook een mooi product geworden afgaande van de reviews.

Maar het meest frappante vind ik de stille aankondiging van de Pebble 2 SE. Die lijkt er zo tussendoor gejast te worden, terwijl het in principe een gouden vinding is. Niet iedereen geeft om die HRM en Pebble kan voor iets meer geld een Pebble verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Ik vraag me ook af hoeveel Kickstarter backers zich genaaid gaan voelen, omdat ze eigenlijk helemaal niets geven om HRM en dus eigenlijk een goedkopere, simpelere Pebble 2 SE hadden willen hebben.

Ik vind het ook wel een beetje een vreemde gang van zaken.
CoachKoos schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:25:
[...]

(..) De Classic was ook 99$ en deze voegt weinig toe buiten de bezel...
En de nieuwe firmware features, zoals health, die pop up notifications, etc.

[ Voor 36% gewijzigd door Yukkie op 06-10-2016 09:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CoachKoos
me_mrtn schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:15:

Maar het meest frappante vind ik de stille aankondiging van de Pebble 2 SE. Die lijkt er zo tussendoor gejast te worden, terwijl het in principe een gouden vinding is. Niet iedereen geeft om die HRM en Pebble kan voor iets meer geld een Pebble verkopen.
Tja...denk toch om hun klanten die idd geen HRM willen toch een P2 te geven. Maar ze richten zich gewoon meer op fitness en je ziet het in de reviews...ze worden daarmee ook vergeleken.

Ik zelf zou niet snel een SE nemen. De Classic was ook 99$ en deze voegt weinig toe buiten de bezel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
CoachKoos schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:25:
[...]

Tja...denk toch om hun klanten die idd geen HRM willen toch een P2 te geven. Maar ze richten zich gewoon meer op fitness en je ziet het in de reviews...ze worden daarmee ook vergeleken.

Ik zelf zou niet snel een SE nemen. De Classic was ook 99$ en deze voegt weinig toe buiten de bezel...
Qua productie en voorraad is het natuurlijk stukken slimmer. Intern is het verwant aan de Time, dus wat dat betreft is het goedkoper voor Pebble. En $99 is qua prijs iets makkelijker voor een persoon om aan een wearable te beginnen dan $129. Ook al is het nog steeds niet gratis.

Edit: Een hele goede review vind ik die van ArsTechnia (LINK). De auteur, Valentina Palladino, neemt eigenlijk alle wearables voor haar rekening bij Ars en haar review gaat ook wat meer de diepte in. Zij is juist heel erg te spreken over de HRM, maar wat minder over de pedometer en de stemherkenning.

[ Voor 23% gewijzigd door me_mrtn op 06-10-2016 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Ik zie net dat de classic Pebbles, dus ook de Pebble Steel nu helemaal van de site verdwenen zijn en vervangen zijn door de Pebble 2 + Heart Rate en Pebble 2 SE.

Trouwens: Moet dit topic niet omgesmurft worden tot algemeen Pebble Topic trouwens? Het originele Pebble topic is zo goed als dood en er wordt hier niet (meer) alleen over Pebble Time's gesproken.

[ Voor 33% gewijzigd door Yukkie op 06-10-2016 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Ik lees dat een hoop mensen zich genaaid voelen doordat de nieuwe pebbles verkocht worden voor hetzelfde bedrag als voor de backers. Vind ik ook raar (al kan ik het zo 1 2 3 niet terugvinden) want wij als backers hebben het risico gedragen van een flop en daar zou toch wat tegenover moeten staan...
Beetje rare gang van zaken.
Uberhaubt trouwens is kickstarter een financieringsplatform waar een normaal bedrijf na een dergelijk succes mijns inziens niet meer terug moet komen. Het is voor starters en daarna mag je als bedrijf zijnde je eigen broek op houden vind ik...
Maargoed, laat die time2 nou maar komen!

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
me_mrtn schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:29:
[...]

Edit: Een hele goede review vind ik die van ArsTechnia (LINK). De auteur, Valentina Palladino, neemt eigenlijk alle wearables voor haar rekening bij Ars en haar review gaat ook wat meer de diepte in. Zij is juist heel erg te spreken over de HRM, maar wat minder over de pedometer en de stemherkenning.
Prima review,al vind ik haar wel negatief over het algemeen om vervolgens aan het eind te zeggen dat het toch aardig wat kan voor maar $130... Vind het ook geen terechte vergelijking met een Apple Watch van ca $399?

En een stappenteller testen op n loopband is denk ik ook niet de beste test. Met alleen m'n Time en de watchapp Steps en keer hardgelopen en kwam qua kilometers goed uit.

Meerdere notificaties wegdrukken doe ik in 1x met de back knop...

Verder goede review ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
DRuw schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 18:14:
Ik lees dat een hoop mensen zich genaaid voelen doordat de nieuwe pebbles verkocht worden voor hetzelfde bedrag als voor de backers. Vind ik ook raar (al kan ik het zo 1 2 3 niet terugvinden) want wij als backers hebben het risico gedragen van een flop en daar zou toch wat tegenover moeten staan...
Beetje rare gang van zaken.
Uberhaubt trouwens is kickstarter een financieringsplatform waar een normaal bedrijf na een dergelijk succes mijns inziens niet meer terug moet komen. Het is voor starters en daarna mag je als bedrijf zijnde je eigen broek op houden vind ik...
Maargoed, laat die time2 nou maar komen!
De Pebble 2 kan je nu pre-orderen (levering in oktober). Betaal je $129 voor (of € 129) inclusief BTW en bezorging...de early bird had m via KS voor $99 of daarna voor $109. Stond wel bij dat de retailprijs $129 zou worden. Stond niets over bezorgkosten of belastingen. Ik moest (voor m'n Time 2) nog $30 bezorgkosten en belasting betalen. Dan zou je dus idd als koper voor bijna hetzelfde geld als een backer hebben. Zeker omdat er weinig tijd zit tussen wanneer beiden m geleverd zouden krijgen...

Vraag me af of Pebble voldoende vet op de botten heeft om de P(T)2 en Core normaal te verkopen. Er moest vorig jaar een kwart vh personeel uit. En de Pebbles gingen in de uitverkoop. Via KS worden ze gewoon (voor) gefinancieerd... Ze krijgen $ 12 miljoen binnen en weten exact hoeveel en in welke kleuren ze moeten produceren. Lijkt mij een heerlijke gedachte! Of het is gewoon marketing, ze hebben weer een succesvolle campagne waarmee ze ook de pers halen....

Ik gun het ze wel als underdog....en wacht ook met smart op m'n Time 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
Hier nog n vrij uitgebreide en enthousiaste review:
http://gizmodo.com/the-pe...ter&utm_medium=socialflow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Bij groupon is de time1 voor 99 euro te koop btw..
Voor wie er nog een wil;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 08:19

mucuracat

YES

Yukkie schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:19:
Ik vraag me ook af hoeveel Kickstarter backers zich genaaid gaan voelen, omdat ze eigenlijk helemaal niets geven om HRM en dus eigenlijk een goedkopere, simpelere Pebble 2 SE hadden willen hebben.

Ik vind het ook wel een beetje een vreemde gang van zaken.

[...]

En de nieuwe firmware features, zoals health, die pop up notifications, etc.
Dit is altijd het geval geweest :)
Eerste pebble was volgens mij eerder in de winkel dan dat backers het hadden
pebble steel kon je bakken. Nadat backtijd voorbij was werd pebble round bekend gemaakt..
En nu dus na backtijd pebble 2 se .. Was ook de reden om dit keer maar niet te bakken en te wachten

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
Iemand al bericht dat zijn Tylt Vu wordt verscheept?? Zou deze wel moeten gaan starten...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:39
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/g7FHvm2edzWptkjKLEH1140A/full.jpg
Mag hem helaas niet uitpakken, is voor mijn vrouw. Ik moet nog wachten op de Time 2 8)

[ Voor 13% gewijzigd door DaCoTa op 13-10-2016 11:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:43

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

DaCoTa schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:36:
[afbeelding]
Mag hem helaas niet uitpakken, is voor mijn vrouw. Ik moet nog wachten op de Time 2 8)
Ik leg het even uit:
Je pakt het uit, speelt er heel de middag/avond/uren mee. En als de vrouw thuiskomt zeg je: "Oh ik kwam er net pas achter dat dit niet mijn Time 2 is dus ik heb hem per ongeluk al uitgepakt.".

Lief bij blijven lachen natuurlijk ;)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:33

RobertowNL

For your gear!

Vanochtend een mailtje:
important news about your Pebble 2 reward
Hello, and thank you for backing Pebble 2 on Kickstarter.

Since rewards started shipping, we’re working hard to get everything delivered after improving the heart rate monitoring and bouncing back from Typhoon Megi and a Chinese national holiday. We want you to hear from us first about how deliveries are going and what’s coming soon for Pebble 2 at retail in the US.

What’s done and what’s left.
Pebble 2 shipments for White and Aqua (that do not include a currently-unavailable color in their order) will be done shipping by week’s end. Black and Flame rewards are in progress—they will be done over the next two weeks. Lime rewards are arriving last.

We’ll finish shipping all Pebble 2 rewards in November, as mentioned in Update 14. Multi-watch orders with Black, White, Flame, or Aqua will ship as one parcel. If you have Lime in your multi-order, we will ship that model separately and cover the added shipping costs.

Thank you for getting us this far.
Your passion for Pebble 2 made top retailers take notice—they’re eager to have it ready for holiday gifting. As such, we made the tough decision to allow some backer reward deliveries in Black to overlap with that model’s availability at retail.

Pebble 2 + Heart Rate launches at Walmart and Amazon.com on Sunday, Oct 16.
Walmart will offer Black and White models. Amazon.com will carry White and Aqua. Retail inventory will be limited at first. Retail versions will not bear the exclusive “KS3” laser etching and are priced up to $30 more than the reward tiers from Kickstarter.

We want to apologize up front for this disappointing change to our plan.
The last thing we wanted was seeing some backers waiting for rewards while Pebble 2 + Heart Rate launched at retail. Sadly, we could no longer postpone set deadlines with our retail partners and still make the product available for the holidays.

Giving up on retail for this season entirely would hurt both Pebble 2 as a product and the community as a whole, who simply want to enjoy the features and experiences we have in store. We hope you can understand why Pebble 2 is launching at retail this weekend. Retail partnerships are key to making sure the Pebble community keeps growing and enjoying our approach to wearables.

From the bottom of our hearts, thank you for your support, patience, and excitement.
Making this decision was tough. You’re part of the family who keeps us going every day. We couldn’t do any of this without you.

If you have any questions, simply reply back to this email.

Hang tight and keep in touch,

Eric + Team Pebble
Wederom eerder retail dan backers hem (allemaal) hebben.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Tja, wel vervelend voor de backers van deze modellen, hoewel die hun Pebble 2 + Heart rate wel iets goedkoper krijgen en met een exclusieve laser gravure. Maar vanuit een business perspective snap ik het wel, als ze het niet zouden doen dan lopen ze gewoon een bak potentiele omzet mis (zoals zij zelf ook al aangeven in de mail). Ik vind het wel slim. En het geldt voornamelijk voor de US backers lijkt mij, hier in Europa hebben wij toch minder makkelijk toegang tot deze retail kanalen (behalve Amazon.com dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:09

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Ik snap het ook wel maar vind het eigenlijk schandalig. Ook niets over 'mijn' Round Special edition.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
Ik snap het ook wel, misschien dat de retailers wel zeggen, als wij geen Black mogen verkopen, dan hoeft het helemaal niet meer.

En de backers hebben het toch al gekocht.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
Zie dat er aardig wat commotie is op het KS portal van de P2.... Vooral de Amerikanen zijn boos, maar daar begrijp ik helemaal. Zit je op je horloge te wachten wat nog een maand kan duren, terwijl dat horloge gewoon in de winkel ligt! En de bezorgkosten heb je dan ook niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Geen enkel probleem dat de witte versie in de winkel ligt, als alle KS-exemplaren zijn uitgeleverd, maar van de zwarte versie is dat natuurlijk zeker wel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Volgens mij is dit de eerste keer dat het echt vanuit Pebble gemeld is dat ze eerder bij retail kunnen liggen volgens mij. Eerder had je wel dat de verwachte leverdatum van pre-orders overlapte met de uitgelopen KS leveringen. Maar daar zijn altijd wel eerst de backers eerst bediend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:42

TradeMarkNL

Videoproducer
Na de Steel en Time begin ik nu toch de Pebble 2 steeds mooier te vinden. Heb hem bewust niet gebacked destijds omdat die levering met de Time Steel me echt te lang duurde. Dus ik wacht rustig af tot hij ergens normaal te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Lang geen nieuws over de time2....
Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
DRuw schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 12:20:
Lang geen nieuws over de time2....
Iemand enig idee?
Heel stil ja..... En na de mail van Pebble dat de P2 soms eerder in de winkel ligt dan dat de backer m krijgt vrees ik wel voor t ergste. De PT2 komt in november, gezien de feestdagen willen de winkels die natuurlijk ook in hun assortiment hebben!

Er worden zoveel vragen over gesteld en enige wat ze zeggen is dat er in november geleverd wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
Er komt nieuws aan rond de Pebble Time 2!
https://mobile.twitter.co...status/788992719683145728

Vraagt blijft of dat goed of slecht nieuws wordt ;-)

Iemand hier de Aria smartstrap gebacked? De algemene komt binnenkort uit en de Pebble volgt in december...zeggen ze 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
Bericht van de TYLT Vu Pulse. Weer een project vertraagd....ze zouden 15 oktober gaan verschepen volgens de voorlaatste update. Had deze graag gebruikt icm de Time. Al is het nog afwachten of de Time 2 op tijd is!
As you know we were expecting to ship the units out this week but we have encountered unexpected delays to our shipping of the Vu Pulse from overseas and are doing our best to obtain a new ship date for you ASAP. We hope to be able to provide a new update early next week.

We sincerely apologize for the delay and any inconvenience caused by these unforeseen circumstances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwasie
CoachKoos schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 19:41:
Er komt nieuws aan rond de Pebble Time 2!
https://mobile.twitter.co...status/788992719683145728

Vraagt blijft of dat goed of slecht nieuws wordt ;-)

Iemand hier de Aria smartstrap gebacked? De algemene komt binnenkort uit en de Pebble volgt in december...zeggen ze 😜
Niks speciaal precies.
Gewoon dat ze bezig zijn met de 2 te verzenden en dat ze time 2 grondig aan het testen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

zwasie schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 10:59:
[...]

Niks speciaal precies.
Gewoon dat ze bezig zijn met de 2 te verzenden en dat ze time 2 grondig aan het testen zijn.
Ik ben misschien te negatief, maar ik denk dat ze in verkapte termen gezegd hebben dat ze de uitlevering weer niet gaan halen.

Goed testen is uiteraard prima, maar het komt op mij over als uitstel...
Zelfde voor de polished Round.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Ze hebben blijkbaar beloftes voor stock beloofd aan retailers en dat gaat echt de levertijden niet ten goede komen van de time2....
Zal mij benieuwen (ik heb ondertussen een nieuwe pebble classic gekregen na een scherm issue en met een mat zwarte wrap is dat ding echt wel weer even stoer:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
DRuw schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 12:36:
Ze hebben blijkbaar beloftes voor stock beloofd aan retailers en dat gaat echt de levertijden niet ten goede komen van de time2....
Ik denk dat het voor de T2 weinig met retail te maken heeft. Ze zijn blijkbaar sowieso nog niet aan productie begonnen, anders hadden ze dat wel gemeld.

In de update verbloemen ze een hoop door vooral over de Pebble 2 te praten en over de T2 alleen te zeggen dat ze bezig zijn met uitgebreid testen. Dat stond er een paar update geleden ook in...

Het is bijna november, als ze op schema zaten hadden ze wel een verwachting voor de verscheping genoemd...

Gelukkig is m'n tylt nu misschien alsnog op tijd om met m'n time te gebruiken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwasie
darkrain schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 12:23:
[...]

Ik ben misschien te negatief, maar ik denk dat ze in verkapte termen gezegd hebben dat ze de uitlevering weer niet gaan halen.

Goed testen is uiteraard prima, maar het komt op mij over als uitstel...
Zelfde voor de polished Round.
We zullen zien.
Had hem sowieso niet verwacht dit jaar, dus dan mogen ze gerust van mij wat extra tijd nemen om de hardware helemaal op punt te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
zwasie schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 13:35:
[...]

We zullen zien.
Had hem sowieso niet verwacht dit jaar, dus dan mogen ze gerust van mij wat extra tijd nemen om de hardware helemaal op punt te krijgen.
Ene kant wel, maar door de P2 ben ik wel enthousiaster geworden voor de Time 2. Bovendien, als ze een planning cq timeline geven moet dat wel een realistische zijn.... Zeker als je al 2x een smartwatch (via KS) op de markt hebt gebracht. De HRM is dan wel nieuw, maar de rest is in lijn met de eerste horloges.

En de vertraging (van de P2) door de Chinese feestdagen vindt ik een flauw excuus, dat is je zoiets als zeggen dat een product uitloopt omdat bedrijven met de kerst dicht zijn...terwijl je wel in december gezegd hebt te leveren.

En als de T2 te laat gaat komen, prima maar zeg het dan gewoon eerlijk... Nu krijg je alleen maar meer gemor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwasie
CoachKoos schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 15:18:
[...]

Ene kant wel, maar door de P2 ben ik wel enthousiaster geworden voor de Time 2. Bovendien, als ze een planning cq timeline geven moet dat wel een realistische zijn.... Zeker als je al 2x een smartwatch (via KS) op de markt hebt gebracht. De HRM is dan wel nieuw, maar de rest is in lijn met de eerste horloges.

En de vertraging (van de P2) door de Chinese feestdagen vindt ik een flauw excuus, dat is je zoiets als zeggen dat een product uitloopt omdat bedrijven met de kerst dicht zijn...terwijl je wel in december gezegd hebt te leveren.

En als de T2 te laat gaat komen, prima maar zeg het dan gewoon eerlijk... Nu krijg je alleen maar meer gemor.
Mensen morren tegenwoordig toch ook veel te snel.
Velen vergeten toch dat dit een kickstarter project is. En dat heb je nu eenmaal met zo'n projecten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CoachKoos
zwasie schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 21:07:
[...]

Mensen morren tegenwoordig toch ook veel te snel.
Velen vergeten toch dat dit een kickstarter project is. En dat heb je nu eenmaal met zo'n projecten.
Dat klopt ook wel, maar dat kan je dus voorkomen door eerlijk te zijn. Nu gaat iedereen er vanuit dat er vertraging is omdat ze vaag doen.... Als ze gewoon melden dat er vertraging is scheelt dat een hoop gemor.

Pebble is een KS veteraan, die moeten weten wat de tegenslagen kunnen zijn. Maak dan een realistische tijdlijn. Niemand mort als er te vroeg geleverd wordt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

CoachKoos schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 22:12:
[...]

Dat klopt ook wel, maar dat kan je dus voorkomen door eerlijk te zijn. Nu gaat iedereen er vanuit dat er vertraging is omdat ze vaag doen.... Als ze gewoon melden dat er vertraging is scheelt dat een hoop gemor.

Pebble is een KS veteraan, die moeten weten wat de tegenslagen kunnen zijn. Maak dan een realistische tijdlijn. Niemand mort als er te vroeg geleverd wordt ;)
Precies, dit bedoel ik helemaal. Wees gewoon duidelijk met verwachtingsmanagement. Het maakt mij trouwens ook niet uit wanneer ik de nieuwe Pebble Time 2 krijg, de Pebble Time Steel bevalt nog prima, dus laat ze maar een goede job leveren.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Ibood heeft de time steel weer in de aanbieding vandaag voor net boven de 100 incl verzenden.
Voor de geïnteresseerden ;)

Pagina: 1 ... 13 ... 15 Laatste

Let op:
Berichten over andere smartwatches mogen in:
- Pebble E-Paper Watch / Pebble Steel: [Pebble E-Paper Watch] Ervaringen & Discussie
- Pebble 2 / Pebble Time 2 / Pebble 2 SE: [Pebble (Time) 2 / SE] Ervaringen & Discussie

Berichten over Levertijd & Prijzen horen in: [Pebble Time (Steel) / Time Round] Levertijden, verzending en prijzen

Pebble is recentelijk overgenomen door FitBit. Discussie en gevolgen betreft deze overname hoort in: Fitbit neemt Pebble over - toekomstperspectief?.