Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-10 15:14

HetGezegde

Yes, you can!

CoachKoos schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 21:32:
Zat nog even te lezen over de Core. Kan je dus draadloos opladen, maar dan moet je een extra achterkantje kopen:
http://help.getpebble.com...essories?b_id=8309#Charge

Dit staat erover op Kickstarter:
Wireless Charging Pad for Pebble Core

Pebble Core supports wireless charging. Drop your Core on a charging pad and ensure it’s always ready when you run out the door.

To add a wireless charging pad to your reward tier, add an additional $20 to your backing amount.
Mogen ze ook wel inbouwen bij de watches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-10 12:42
HetGezegde schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 21:34:
[...]
Van de Reddit AMA:
What was the design decision that put wireless charging in Pebble Core, and not the watches?
Core's plastic body and physical design, made it a good fit for wireless charging. P2 and T2 use the same charging as the Time-Series to keep that experience consistent (don't need a new cable). For watches with steel bodies, wireless charging is even tougher/less practical.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-10 15:19
HetGezegde schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 21:34:
[...]

Tja, als je er een week mee doet maakt dat uurtje opladen ook niet uit. Je moet het horloge toch afdoen en of je dan aan een kabel doet of op een oplader legt.

Snap alleen niet hoe het nu zit, vooral zoals het op hun site staat. Je moet dus een speciaal achterkant kopen... Eerste zeggen ze Qi compatibel en later "cant be used with other chargers om its own". Of bedoelen ze dat zonder de speciale achterkant niet werkt? :?

Pebble Core has two charging options: a standard option which charges through the headphone jack, and an optional Qi-compatible wireless charging kit.

The Core requires a special backing plate to allow wireless charging, and can’t be used with other wireless chargers on its own. This plate comes with the wireless charging accessory kit available on Kickstarter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde

HetGezegde

Yes, you can!

CoachKoos schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 21:52:
[...]

Tja, als je er een week mee doet maakt dat uurtje opladen ook niet uit. Je moet het horloge toch afdoen en of je dan aan een kabel doet of op een oplader legt.
Uurtje? I'm in love.
Snap alleen niet hoe het nu zit, vooral zoals het op hun site staat. Je moet dus een speciaal achterkant kopen... Eerste zeggen ze Qi compatibel en later "cant be used with other chargers om its own". Of bedoelen ze dat zonder de speciale achterkant niet werkt? :?

Pebble Core has two charging options: a standard option which charges through the headphone jack, and an optional Qi-compatible wireless charging kit.

The Core requires a special backing plate to allow wireless charging, and can’t be used with other wireless chargers on its own. This plate comes with the wireless charging accessory kit available on Kickstarter.
Als je 20 euro meer betaalt (backt) krijg je die speciale achterkant erbij en kun je 'm DAN opladen met een Qi charger - die zit er ook bij.

Dus standaard: gewoon opladen met kabel
20 euro extra: extra achterkant om te vervangen en draadloos opladen mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
HetGezegde schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 22:05:
[...]

Uurtje? I'm in love.

[...]

Als je 20 euro meer betaalt (backt) krijg je die speciale achterkant erbij en kun je 'm DAN opladen met een Qi charger - die zit er ook bij.

Dus standaard: gewoon opladen met kabel
20 euro extra: extra achterkant om te vervangen en draadloos opladen mogelijk
Het kan iets meer dan een uurtje opladen zijn...maar is nooit erg lang (vind ik)! ;)

Denk je dat een Qi lader erbij zit? Mij niet helemaal duidelijk tussen de Pebble site en Kickstarter. Ik heb al een Qi lader, betaal dan liever wat minder voor alleen het achterkantje... >:)

Ik hoop wel dat ze het zo oplossen dat het een optie is bij de kleurkeuze etc van je Pebble 2 en Core om het achterkantje erbij te doen. $20 dollar extra pledgen is wel erg omslachtig...misschien gun je ze wel gewoon $20 extra en dan krijg je opeens een achterkant bij je Core ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde

HetGezegde

Yes, you can!

Hoe zit het met het "always on" display? Is dat niet heel irritant 's nachts rond je pols? Of zit er adaptive brightness in, zodat 'ie 's nachts donkerder is en het niet opvalt? Of kan het scherm ook uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-10 17:04

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Always on zonder backlight. Onder de lcd zit een reflecterende laag waardoor het eruit ziet als een e-ink scherm. Dus in het donker zie je er niets op - tenzij je de backlight activeert door op een knopje te drukken of het ding te schudden. Tenminste, zo heb ik het begrepen, ik heb de mijne nog niet binnen.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:40
Klopt, geen backlight enkel als je een knopje in drukt of schud. De intensiteit en duur dat het licht aan is zijn allemaal in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
Bericht van Pagare gehad over de Smartstrap ontwikkeling...door hun ontwerp zou de hartslagmeter van de P(T)2 niet bruikbaar zijn.

Lang verhaal kort zijn ze nu aan het verzinnen of ze m aanpassen aan de PT2, wat lang zal duren of dat doorontwikkelen...en dan over een half jaar niets meer verkopen omdat er niemand nog een PT1 koopt...

Denk dat zij ook niet blij zij met het nieuws van Pebble.... :|
Last week's announcement by Pebble that they were launching new models was big news in the Pebble community. We appreciate all the comments we've received and we understand that the announcement of the Pebble Time 2 raises a lot of questions for Pagaré Backers.
While it's too soon for us to be able answer every question, here's a run down of the process we're going through and the options we're considering.
Right now, we are working to understand how our existing design could be adapted to be compatible with the Pebble Time 2. The addition of the heart rate monitor (HRM) on the back of the Pebble Time 2 creates a significant design hurdle. Our current design would block the HRM. Accommodating the HRM would require moving and re-engineering major components of Pagaré.

Adapting Pagaré to the Pebble Time 2 would constitute a major redesign of our product, which could be costly and take a significant amount of time. It’s a change we need to consider carefully. Once that assessment is complete, we need to determine if it's technically and economically viable to develop and produce two versions of Pagaré.
Determining the best path forward requires a significant amount of analysis. So, please bear with us while we work through these technical and business challenges.
The strong support we received from our Backers shows that the Pebble community wants contactless payments and we working hard to deliver the product and capabilities that we described in our Kickstarter.
In our previous updates, we talked about some of the industry lingo. CDCVM is a good one to remember - even Wilson thinks that’s a long name. It stands for Consumer Device Cardholder Verification Method and is the process used to identify that you are you when using the Pagaré. We are in the midst of deciding how to meet the CDCVM requirements and our next update will explain more than you ever wanted to know about CDCVM and how we made it work.
Please keep the comments and questions coming. Our leadership team reads each comment. Your input is critical to our development process. Thank you very much.
Cheers!

The FitPay Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 13:45
CoachKoos schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 08:28:
Bericht van Pagare gehad over de Smartstrap ontwikkeling...door hun ontwerp zou de hartslagmeter van de P(T)2 niet bruikbaar zijn.

Lang verhaal kort zijn ze nu aan het verzinnen of ze m aanpassen aan de PT2, wat lang zal duren of dat doorontwikkelen...en dan over een half jaar niets meer verkopen omdat er niemand nog een PT1 koopt...

Denk dat zij ook niet blij zij met het nieuws van Pebble.... :|

[...]
Het smartstrap verhaal kwam toch al langzaam van de grond. En net op het moment dat er een paar serieuze initiatieven zijn, worden die doorkruist door de niet time2. Voor de Vu Pulse geldt hetzelfde verhaal. Na uitlevering zullen ze dat ding echt niet meer kunnen slijten.
Ook de PAL gps strap campain moest nog tijdens de looptijd inderhaast nieuwe modellen ontwikkelen die compatible zijn met de time 2. Overigens hebben zij inmiddels hun stretch goal gehaald en is er nu ook een variant voor de pebble 2.

Tot slot: de kickstarter actie van de P2 en T2 en de Core lijkt behoorlijk succesvol (> 10 mln dollar), maar in vergelijking met de campain van de originele Time valt het nogal tegen (> 20 mln). Ik vraag mij af of Pebble meer had verwacht. De 1e Time kwam wel op een gunstig moment, want net in de tijd van de Apple watch. Daardoor heeft Pebble gratis aardig wat extra publiciteit gehad. Dat lijkt nu toch een stuk minder. Het lijken nu vooral bestaande Pebblers die T2 bestellen. Ik ben benieuwd of zie met de P2 en de core een nieuw publiek kunnen aanboren.

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corvo
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05:40
dirkjesdirk schreef op maandag 06 juni 2016 @ 10:06:
* knip *

Tot slot: de kickstarter actie van de P2 en T2 en de Core lijkt behoorlijk succesvol (> 10 mln dollar), maar in vergelijking met de campain van de originele Time valt het nogal tegen (> 20 mln). Ik vraag mij af of Pebble meer had verwacht. De 1e Time kwam wel op een gunstig moment, want net in de tijd van de Apple watch. Daardoor heeft Pebble gratis aardig wat extra publiciteit gehad. Dat lijkt nu toch een stuk minder. Het lijken nu vooral bestaande Pebblers die T2 bestellen. Ik ben benieuwd of zie met de P2 en de core een nieuw publiek kunnen aanboren.
De tijd zal het leren...

Voor wat betreft een nieuw publiek:
Ik heb vorig jaar na lang twijfelen besloten toch geen Pebble Time Steel aan te schaffen. Een jaartje later en ik concludeer dat ik eigenlijk toch wel eentje wil (en hield dus al prijzen in de gaten)...
En toen was er plots een nieuwe Kickstarter waarbij een betere Time (Steel) te verkrijgen is (gezien de snellere cpu, groter display en sensor). Dus dit keer ben ik wel van de partij.

Ansich ben ik dus geen nieuw publiek, maar een pebbler was ik ook nog niet. Wellicht dat van "mijn" categorie er ook nog genoeg meedoen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-10 15:34
[...]

Tja, het is nu eenmaal geen compleet nieuw design bij de T2. Dat was vorig jaar natuurlijk wel het geval met drie nieuwe ontwerpen (Time, Time Steel en de Round). Dat zal ook zeker meespelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
[...]

Het smartstrap verhaal kwam toch al langzaam van de grond. En net op het moment dat er een paar serieuze initiatieven zijn, worden die doorkruist door de niet time2. Voor de Vu Pulse geldt hetzelfde verhaal. Na uitlevering zullen ze dat ding echt niet meer kunnen slijten.
Ook de PAL gps strap campain moest nog tijdens de looptijd inderhaast nieuwe modellen ontwikkelen die compatible zijn met de time 2. Overigens hebben zij inmiddels hun stretch goal gehaald en is er nu ook een variant voor de pebble 2.

Het is inderdaad jammer dat nu er eindelijk diverse nieuwe straps in de pipeline zitten of zelfs al geproduceerd worden, een aantal initiatieven niet levensvatbaar zullen worden...of blijven. Of Pebble dacht dat er niet meer smartstraps zouden worden ontwikkeld, of ze kijken toch meer naar hun eigen markt en portemonnee en lanceren een nieuwe product.

10M is inderdaad een verschil! Maar ik denk ook dat er een groot verschil was tussen de Pebble Classic en de eerste Time. De Time had een kleurenscherm, wat natuurlijk in de ogen van vele echt een duidelijke verbetering is. Misschien toen wel een nieuw publiek dat het z/w van de Classic niets vond of die eerst afwachten hoe de Classic het zou doen.

De T2 is eigenlijk een update. Hartslag en/of groter scherm is voor sommigen niet een reden om een nieuwe Pebble te kopen. En ze hebben nu dan de Core gelanceerd, maar dat zorgt blijkbaar niet voor extra backers. De Core zal alleen Pebblers trekken..ik denk geen nieuw publiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde

HetGezegde

Yes, you can!

[...]

Ik ben benieuwd of zie met de P2 en de core een nieuw publiek kunnen aanboren.
Mij
me_mrtn schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:53:
[...]

Tja, het is nu eenmaal geen compleet nieuw design bij de T2. Dat was vorig jaar natuurlijk wel het geval met drie nieuwe ontwerpen (Time, Time Steel en de Round). Dat zal ook zeker meespelen.
Ja, het is jammer te zien dat de P2 erg veel op z'n voorganger lijkt (EXACT hetzelfde scherm, nagenoeg zelfde ontwerp), alleen snellere CPU en heartrate sensor wat me echt opvalt en toch $99 voor de early-bird.
Best duur voor een kopie met wat aanpassingen (snap 't wel - waarschijnlijk nog te maken met voorgaande kosten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-10 12:42
HetGezegde schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 12:41:
[...]
Ja, het is jammer te zien dat de P2 erg veel op z'n voorganger lijkt (EXACT hetzelfde scherm, nagenoeg zelfde ontwerp), alleen snellere CPU en heartrate sensor wat me echt opvalt en toch $99 voor de early-bird.
Best duur voor een kopie met wat aanpassingen (snap 't wel - waarschijnlijk nog te maken met voorgaande kosten).
Hmm, ik zet de P2 voor $99 toch in de categorie goedkoop, gezien de concurentie. Voor een sporthorloge is bijvoorbeeld de TomTom Go al een stuk duurder, voor health tracking is een FitBit duurder om over echte smartwatches maar niet te spreken, die zijn allemaal duurder. Om al die drie dingen in één pakket te krijgen voor $99 is wmb heel erg scherp geprijsd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
Doet er verder nog iemand mee met de nieuwe Happiness App van Pebble? Idee is wel leuk, maar je moet dus ieder uur je stemming aangeven en wat je aan het doen bent met wie... Dat is een minuutje werk maximaal.

De nieuwe "officiële" Weather App vind ik nu niet zo vernieuwend of spannend. Bovendien is het een app, terwijl een watchface meer toevoegt..dan zie je het direct als je op je horloge kijkt. Ander moet je de app weer openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
CoachKoos schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 12:32:
Doet er verder nog iemand mee met de nieuwe Happiness App van Pebble? Idee is wel leuk, maar je moet dus ieder uur je stemming aangeven en wat je aan het doen bent met wie... Dat is een minuutje werk maximaal.

De nieuwe "officiële" Weather App vind ik nu niet zo vernieuwend of spannend. Bovendien is het een app, terwijl een watchface meer toevoegt..dan zie je het direct als je op je horloge kijkt. Ander moet je de app weer openen.
Ja, maar van het steeds invoeren van data wordt ik een beetje moe. Ik ga dat niet volhouden en ik zie ook verder niet precies in wat ik er nu precies mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Nee, ben er eigenlijk na een paar uur al mee gekapt. Vond het meer irritant en ik betwijfel wat het voordeel is voor mijzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
DaCoTa schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:16:
[...]

Hmm, ik zet de P2 voor $99 toch in de categorie goedkoop, gezien de concurentie. Voor een sporthorloge is bijvoorbeeld de TomTom Go al een stuk duurder, voor health tracking is een FitBit duurder om over echte smartwatches maar niet te spreken, die zijn allemaal duurder. Om al die drie dingen in één pakket te krijgen voor $99 is wmb heel erg scherp geprijsd.
Inderdaad. Een Fitbit Charge HR kost ~129 euro en kan veel minder. Ik heb er een om mijn rechter pols, maar heb een T2 gebackt bij Kickstarter om hem te vervangen. Een Charge HR kan alleen getallen weergeven in het "niet-always-on" display, kan niet onderwater, is bijzonder traag bij het synchroniseren en aangezien ik sinds oktober vorig jaar mijn 3e alweer in gebruik heb genomen, vertrouw ik de bouwkwaliteit ook niet zo.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Yay, ik heb mijn Pebble Time Steel binnen.

Wat zijn nou apps die je echt moet hebben? :D

Ik gebruik nu de Real Steel watch face en heb ook de Dynamic Hybrid gedownload maar verder nog weinig echt interessante watch faces gezien.

Wat wel handig zou zijn is een checklist app die je zowel op de telefoon als op het horloge kunt bijhouden. Ik heb nu de Checklist app gevonden, daarmee kan je wel vanuit de Pebble app op de telefoon items erin zetten maar dat is wat omslachtig.

Het was trouwens ook nog wel even gepruts om alle notificaties goed te laten werken. Op de iPhone moeten ze per se op "message center" actief zijn.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jip_86
Mx. Alba schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:40:

Ik gebruik nu de Real Steel watch face en heb ook de Dynamic Hybrid gedownload maar verder nog weinig echt interessante watch faces gezien.

Wat wel handig zou zijn is een checklist app die je zowel op de telefoon als op het horloge kunt bijhouden. Ik heb nu de Checklist app gevonden, daarmee kan je wel vanuit de Pebble app op de telefoon items erin zetten maar dat is wat omslachtig.

Het was trouwens ook nog wel even gepruts om alle notificaties goed te laten werken. Op de iPhone moeten ze per se op "message center" actief zijn.
Gebruik deze watchface: https://apps.getpebble.co.../55a5c024f4510f794c000071
Die trekt die rechterkantlijn die je ook in de rest van de timeline ziet nog door in je watchface. Verder redelijk basic allemaal. Gebruik hem vooral voor notificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:15

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Hoe is de staat van die van jou? Helemaal netjes? Ik haal die van mij vanavond op maar las over refurbs op het forum van iBood. Nou is dat niet echt een probleem als alles werkt zoals hoort. Je weet dan tenminste dat het product werkt en de garantie blijft 2 jaar.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dirkjesdirk

Congrats :).
Zoals de poster hierboven gebruik ik meestal timestyle met kleuren die passen bij mijn outfit. Slides of time en Yweather zijn ook klassiekers die ik prettig vind, Voor echt zakelijk gebruik ik Modern New.

Voor notes gebruik ik nog steeds evernote icm met Powernoter. Ik gebruik enkele specifieke appjes om apparaten aan te sturen en verder NavMe, Rain Maptastic en natuurlijk Runkeeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Touchdomex schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:48:
Hoe is de staat van die van jou? Helemaal netjes? Ik haal die van mij vanavond op maar las over refurbs op het forum van iBood. Nou is dat niet echt een probleem als alles werkt zoals hoort. Je weet dan tenminste dat het product werkt en de garantie blijft 2 jaar.
Er zat een "refurbished" stickertje op die van mij. Maar volgens iBood zijn ze gegarandeerd nieuw - alleen het doosje zou open zijn geweest zodat ze als "refurb" zijn aangemerkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CoachKoos

Tip 1: koop een Android telefoon >:) Daar kan je zoooveel meer mee zoals reageren op Whatsappjes etc. Ik had ook een iPhone, maar dat is zo beperkt dat je eigenlijk de Pebble niet volledig (kan) benutten.

Ik heb geen Steel, dus kies voor mijn Pebble Time meer voor de "nerdige'" watchfaces. Vind ik een beetje bij een smartwatch horen. ;)

91 Dub v3.0 (lijkt op de oude Casio horloges)
Mondaine (nette stationsklok)
Testpattern (testbeeld van TV)

Qua apps gebruik ik vooral 2 apps die ik voor mijn Homewizard geschreven heb. Verder vind ik Buienalarm mooi, Steps als passenteller voor hardlopen (stand alone), Swin by Golf (tijden golfen), Eurofootball voor voetbaluitslagen Eredivisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Mx. Alba schreef op maandag 13 juni 2016 @ 17:04:
[...]

Er zat een "refurbished" stickertje op die van mij. Maar volgens iBood zijn ze gegarandeerd nieuw - alleen het doosje zou open zijn geweest zodat ze als "refurb" zijn aangemerkt.
Klopt ze zien er ook nieuw uit. Alleen de seal was verbroken en de rest prima.

Wel heerlijk weer een Pebble en de bouwkwaliteit van deze is om te smullen! Metalen behuizing FTW!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Voelt idd zeer solide aan. Alleen jammer dat ze een waterdicht horloge leveren met een lederen bandje...

Nu eens kijken of ik eraan kan wennen om met een horloge om te slapen om te zien of dat sleep tracking iets is. Ik denk dat het niet erg nuttig is maar pas als je het probeert weer je het zeker natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Mx. Alba schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:46:
Voelt idd zeer solide aan. Alleen jammer dat ze een waterdicht horloge leveren met een lederen bandje...

Nu eens kijken of ik eraan kan wennen om met een horloge om te slapen om te zien of dat sleep tracking iets is. Ik denk dat het niet erg nuttig is maar pas als je het probeert weer je het zeker natuurlijk...
Wil toch uiteindelijk een andere bandje dus heb er weinig problemen mee :+ Liefste congac qua kleuir oid. Erg blij dat ik het zilveren horloge heb gekozen ipv de zwarte zoals ik eerst had gewild. Dit staat zoveel beter en valt niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde

HetGezegde

Yes, you can!

Mx. Alba schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:46:

Zal voornamelijk handig zijn als tril wekker. Vind ik zelf zoveel fijner (na paar nachten/ochtenden wennen) dan dat luide gepiep of irritante muziekje uit m'n wekker/smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Touchdomex schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:52:
[...]

Wil toch uiteindelijk een andere bandje dus heb er weinig problemen mee :+ Liefste congac qua kleuir oid. Erg blij dat ik het zilveren horloge heb gekozen ipv de zwarte zoals ik eerst had gewild. Dit staat zoveel beter en valt niet op.
HetGezegde schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:19:
[...]

Zal voornamelijk handig zijn als tril wekker. Vind ik zelf zoveel fijner (na paar nachten/ochtenden wennen) dan dat luide gepiep of irritante muziekje uit m'n wekker/smartphone.
Klopt. Het sleeptracking vind ik niet zo interessant. Bovendien meet hij structureel te veel uren. De reden om em 's nachts aan te houden is voor mij Morpheuz en de slimme wekkerfunctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
dirkjesdirk schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 17:01:

Klopt. Het sleeptracking vind ik niet zo interessant. Bovendien meet hij structureel te veel uren. De reden om em 's nachts aan te houden is voor mij Morpheuz en de slimme wekkerfunctie.
Vind je Morpheuz beter? Gebruik nu een paar dagen Pebble Health maar de begin en eindtijden kloppen altijd wel...

Enige nadeel is met een horloge om slapen. Nooit gedaan en dan nu erg wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Pebble heeft een vergelijkingsfoto geplaatst in de laatste KS update:
Afbeeldingslocatie: https://ksr-ugc.imgix.net/assets/012/741/601/287e93ff3eec79cc0ae9aa34dec13c60_original.jpg?w=639&fit=max&v=1465923586&auto=format&q=92&s=44f0c1797ff4128b5c1407bdc1dced0e
Doet me toch wel weer twijfelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

jip_86 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 20:15:
Pebble heeft een vergelijkingsfoto geplaatst in de laatste KS update:
[afbeelding]
Doet me toch wel weer twijfelen :/
'Koop nu een time steel en straks als die uit is een time 2 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Dat is toch wel een stuk mooier met dat grotere scherm. En het maakt me happy dat ik de zwarte Time Steel heb genomen want die zilverkleurige rand met zwarte bezel vind ik geen porum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

hoe heb je die zwarte genomen dan? de kleurselectie moet nog komen...

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Zwarte Time Steel zei ik. ;)

Die rechter is toch een normale Time Steel en de linker de nieuwe die nog niet uit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Oja... oepsie :)
moet wat vroeger naar bed geloof ik :X

[ Voor 4% gewijzigd door DRuw op 14-06-2016 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Mijn Pebble Time Steel black om mijn (harige) pols... :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/0DQkOuSIiFVcSPCijX1HWrKj/full.png

Met mijn (for the moment) favoriete watch face...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Mx. Alba schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:13:
Mijn Pebble Time Steel black om mijn (harige) pols... :D

[afbeelding]

Met mijn (for the moment) favoriete watch face...
Welke is dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ummmm... Pebble Time Steel Black? Zoals ik erbij zei? :D

Of bedoel je de watch face? Real Steel.

[ Voor 9% gewijzigd door Mx. Alba op 15-06-2016 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Mx. Alba schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:22:
[...]

Ummmm... Pebble Time Steel Black? Zoals ik erbij zei? :D

Of bedoel je de watch face? Real Steel.
Ja watch face natuurlijk :P Horloge herken ik wel :D

Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/kbsbPJolqa3eEjoLiRS3l7ew/medium.jpg

Nu nog andere bandjes :9~

[ Voor 26% gewijzigd door Touchdomex op 15-06-2016 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
KS update:
$199 for one (1) Pebble Time Round in polished Gold or Silver

Zo te zien qua specs hetzelfde gebleven.
Afbeeldingslocatie: https://ksr-ugc.imgix.net/assets/012/751/354/ba9ff5d5736e79080e5abc8c6016bff3_original.png?w=680&fit=max&v=1465997723&auto=format&lossless=true&s=0bc1a45a201a590679e4a6f52b5c2798

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Touchdomex schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:27:
[...]

[afbeelding]

kutding _o-

Je moet trouwens die andere weeraanbieder gebruiken, dan heb je niet alleen het huidige weer maar ook het weer van over 2-4 uur en daarna nog twee intervallen van 6 uur, zoals je in mijn fotootje ziet. Daar moet je wel een gratis API-code voor aanvragen bij die aanbieder, trouwens - met de gratis developer API code kan je 500x per dag het weer queryen, dat is ruim voldoende voor een watch face dat 1x per half uur (en bij een refresh van de watch face) een query doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
jip_86 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 16:05:
KS update:
$199 for one (1) Pebble Time Round in polished Gold or Silver

Zo te zien qua specs hetzelfde gebleven.
[afbeelding]
Pfff...ze blijven bezig zeg! Hij is wel mooi, maar nadeel van de Round blijft de accuduur en het ietwat kleinere scherm.

Snap alleen de combi optie niet om ook een Pebble 2 erbij te nemen 8)7 . Dat je dan naast een net horloge ook een sportief horloge koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij ziet er mooi uit zeg O+

Maar toch blijf ik voor de Time 2 gaan :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik vind de nieuwe Round ook prachtig, maar die accuduur zeg. Van mij mogen ze hem 2mm dikker maken en wellicht een wat grotere diameter, maar 2 dagen voor een Pebble kan echt niet. Erg jammer. Ook ik blijf voor de Time 2 gaan :) Vriendin ook.

Helemaal mooi zou het zijn als ze, net als de oled-varianten, een scherm leveren dat van rand tot rand loopt. Hoogstens met een vrij dunne bezel waarop de minuten staan aangegeven o.i.d. Nu vind ik de rand nog altijd vrij fors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-10 13:20
Ik had m'n Time 2 gecanceled. Ik vind hem gewoonweg niet mooi. Maar dan komen ze verdorie met dit pareltje. Jammer dat ie maar twee dagen mee gaat, maar m'n telefoon laad ik ook dagelijks op. Als ie dat redt ben ik allang blij.
Kleine scherm ben ik nog niet helemaal over uit. Maar ik heb in ieder geval gepledged. Jammer dat het telkens zo lang duurt bij een Kickstarter (ben namelijk nogal van het twijfelen...).

O+ O+ O+

Afbeeldingslocatie: https://ksr-ugc.imgix.net/assets/012/748/205/f7088a6961c67e2ffe09edb6d298ffba_original.jpg?w=639&fit=max&v=1465967324&auto=format&q=92&s=964e4cc9a8bbadc83b424957ff6c1257

[ Voor 20% gewijzigd door barrymossel op 15-06-2016 18:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind bij de Round de bezels zo lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-10 13:20
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 18:41:
Ik vind bij de Round de bezels zo lelijk.
Tsja, dat hebben ze vrijwel allemaal. En het gebrek aan grote bezels vind ik de Time 2 juist lelijker maken. Beetje het gevoel van Back to the Future ofzo. Iets te geeky voor mij.

Aan de andere kant was de Round denk ik mooier geweest met smallere bezels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De verhouding lijkt gewoon niet goed, er is meer bezel dan scherm iets waar de vierkante Pebbles minder last van hebben.

De Time 2 doet daar dan weer een grote stap bovenop met de smallere bezels en die vind ik dan persoonlijk ook het mooiste.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2016 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
Even wat anders dan nieuwe Pebbles.

Ik krijg geen notificaties meer door op m'n horloge. Zie dat het komt omdat dit uit staat. Maar ik kan het ook niet uitzetten. Geldt voor Agenda als Spanje planner. Heb een Samsung S7.

Hier screenshot van m'n pebble notifications:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IO5XvbnNASzoFhfp77KlZyxi/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
CoachKoos schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 22:25:
Even wat anders dan nieuwe Pebbles.

Ik krijg geen notificaties meer door op m'n horloge. Zie dat het komt omdat dit uit staat. Maar ik kan het ook niet uitzetten. Geldt voor Agenda als Spanje planner. Heb een Samsung S7.

Hier screenshot van m'n pebble notifications:
[afbeelding]
Die is inderdaad gedisabled. Agenda's selecteren moet je via de Calendar app doen van Pebble een tabje ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
jip_86 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 22:30:
[...]

Die is inderdaad gedisabled. Agenda's selecteren moet je via de Calendar app doen van Pebble een tabje ervoor.
Dat dacht ik ook even, maar daar staan alle kalenders die ik heb aangevinkt... En het rare is dat het dinsdag wel gewoon werkte. Naar mijn idee niets gewijzigd of niets nieuws geïnstalleerd.

Hoe snel reageert Pebble Support tegenwoordig? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
CoachKoos schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 08:01:
[...]

Dat dacht ik ook even, maar daar staan alle kalenders die ik heb aangevinkt... En het rare is dat het dinsdag wel gewoon werkte. Naar mijn idee niets gewijzigd of niets nieuws geïnstalleerd.

Hoe snel reageert Pebble Support tegenwoordig? O-)
Ook show notifications aan staan als je de app aantikt? Niet het tandwiel dus, maar de app naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
jip_86 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 08:19:
[...]

Ook show notifications aan staan als je de app aantikt? Niet het tandwiel dus, maar de app naam.
Yep...snap er echt niets van! Viel me opeens op dat ik geen agendameldingen meer krijg. Zijn dus de enige 2 notificaties die geblokkeerd zijn en niet aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Dat klopt want die app vangt ze af anders zou je ze twee keer krijgen. Wel raar dat die dan niets toont. Staan ze wel in je timeline, maw komen ze wel op je Pebble binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde

HetGezegde

Yes, you can!

Mx. Alba schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 16:21:
[...]

kutding _o-

Je moet trouwens die andere weeraanbieder gebruiken, dan heb je niet alleen het huidige weer maar ook het weer van over 2-4 uur en daarna nog twee intervallen van 6 uur, zoals je in mijn fotootje ziet. Daar moet je wel een gratis API-code voor aanvragen bij die aanbieder, trouwens - met de gratis developer API code kan je 500x per dag het weer queryen, dat is ruim voldoende voor een watch face dat 1x per half uur (en bij een refresh van de watch face) een query doet.
Welke weeraanbieder?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Weather Underground. Kan je instellen in de instellingen van die watch face.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
Bericht gehad van de Pagare smartstrap. Door veranderingen in de "betaaltechniek" hebben ze het ontwerp aan moeten passen en nu wordt per uiterlijk januari 2017 geleverd....

Ze zouden eerste in juli/augustus al gaan leveren, dan zou je voordat je de PT2 krijgt er nog wat meer kunnen doen... Nu komt het uit NA de PT2 en de meeste Backers van Pagare zullen ook een PT2 besteld hebben.

Mooiste zou zijn nu ze toch uitstel hebben ivm de techniek, ze m gelijk klaar maken voor de PT2. Maar ze hebben eerder aangegeven dat ze dat niet gaan doen.
Now, the hard part. We have talked about design challenges that we have had in other updates. Another challenge we are working through is that security requirements of the credit card industry have changed since we completed our campaign. As I stated earlier, what we are doing is new ground. Ensuring that the payment credentials on Pagaré, or any similar device, are secure is paramount.

We had this solved in our electrical and mechanical design of the first prototypes, but when the rules changed, we had to adjust. We’ve made great progress and have the full support of everyone involved, but these changes and the other design modifications have cost us valuable time. We have certification schedules established with the major card networks, but it will cause a delay to our Pagaré functionality being accessible at retail locations. This was a risk outlined in our campaign and one we did everything possible to avoid.

So, the burning question: what is our new delivery timeline? Based on our current manufacturing timeline and, more importantly, the certification schedule from the card networks, Pagaré will be ready to ship by January 2017.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Vraag is of die al aangepast is dan natuurlijk en dat het niet om de PT1 versie gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-10 18:27
Mx. Alba schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 20:34:
Dat is toch wel een stuk mooier met dat grotere scherm. En het maakt me happy dat ik de zwarte Time Steel heb genomen want die zilverkleurige rand met zwarte bezel vind ik geen porum...
Ik ben denk ik de enige, maar ik vind het kleinere scherm mooier in het ontwerp van het horloge passen. Het is namelijk precies zo breed als het bandje, terwijl het scherm in de time 2 er lukraak ingeplakt lijkt te zijn. Het grotere scherm is heeft natuurlijk wel voordelen, maar ze hadden hem wat mij betreft iets beter in het design mogen passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
Pierz schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 12:26:
[...]

Ik ben denk ik de enige, maar ik vind het kleinere scherm mooier in het ontwerp van het horloge passen. Het is namelijk precies zo breed als het bandje, terwijl het scherm in de time 2 er lukraak ingeplakt lijkt te zijn. Het grotere scherm is heeft natuurlijk wel voordelen, maar ze hadden hem wat mij betreft iets beter in het design mogen passen.
Het is een prototype waarvan ze de foto hebben laten zien. Het lukraak zal (hopelijk ;)) bij de echte niet zo eruit zien. Ik vind groter wel mooier, nu ziet er een vrij grote zwarte rand omheen die geen functie heeft. Beter benutten als scherm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
jip_86 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:12:
Vraag is of die al aangepast is dan natuurlijk en dat het niet om de PT1 versie gaat.
Nee, in januari wordt nu een PT1 versie geleverd. Ze hebben laatst aangegeven geen strap voor de PT2 te gaan maken in deze Kickstarter versie... Maar toen was nog niet bekendgemaakt dat ze zo'n uitloop zouden hebben.

Kickstarter blijft een gok, één of het product er komt nadat het gefund is en twee of er tussen tijd van "idee" tot geleverd product niets komt wat jouw product onnodig maakt... Maar toch balen als je straks een strap hebt voor je oude horloge ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
CoachKoos schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 12:41:
[...]

Het is een prototype waarvan ze de foto hebben laten zien. Het lukraak zal (hopelijk ;)) bij de echte niet zo eruit zien. Ik vind groter wel mooier, nu ziet er een vrij grote zwarte rand omheen die geen functie heeft. Beter benutten als scherm :P
Wat zou de reden zijn dat die e-ink-schermpjes zo ontzettend klein blijven? Is dat een technische beperking of zit het hem in de kosten? Ik vind het erg opvallend hoe de lcd- en oled-smartwatches vanaf dag 1 een volledig scherm hadden van rand tot rand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Heeft een denk ik ook mee te maken dat grotere schermpjes meer stroom vreten en die met e-paper schermpjes worden juist gebouwd om zo lang mogelijk op de accu te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Touchdomex schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:27:
[...]

[afbeelding]

Hoe schoon die hier nu is hoe ranzig dat ding nu is :D Compleet niet geschikt voor mijn levensstijl. Iemand nog tips waar je vergelijkbare bandjes haalt met matte gesp van leer?

Heb nu wel nato's besteld van leer maar normale bandjes zijn ook fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Grrrrrene schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 20:59:
[...]

Wat zou de reden zijn dat die e-ink-schermpjes zo ontzettend klein blijven? Is dat een technische beperking of zit het hem in de kosten? Ik vind het erg opvallend hoe de lcd- en oled-smartwatches vanaf dag 1 een volledig scherm hadden van rand tot rand.
Het aantal fabrikanten van e-paper/e-ink-schermen is natuurlijk laag. En Pebble had niet de luxe die een Apple of Samsung heeft om unieke schermen te produceren. Dat zal ook de reden zijn dat het scherm van de Time-serie nu in kleur is, hoewel het nog steeds hetzelfde formaat heeft als de OG. En het helpt natuurlijk bij ontwikkelaars in het best wel kwetsbare ecosysteem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Opeens een vreemd probleem. Pebble Time Steel, iPhone 6. Opeens laten de watch faces Real Steel en Futura Weather geen weer informatie meer zien. In plaats daarvan icoontje dat er geen verbinding met de telefoon is. Alle andere functies werken wel en andere watch faces met weer doen het ook goed. Wtf?

[Edit] Nu doet het het weer... Vreemd.

[ Voor 6% gewijzigd door Mx. Alba op 26-06-2016 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
Op de kickstarter zopas 2 Pebble time's besteld. Voor mij en de vrouw. Wel effe vergeten dat het vrouwtje een iPhone in gebruik heeft. Zijn de functies nog steeds beperkter op iPhone of is dit ondertussen al wat verbeterd? Niet echt bij stil gestaan eigenlijk.

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
kloon schreef op zondag 26 juni 2016 @ 13:11:
Op de kickstarter zopas 2 Pebble time's besteld. Voor mij en de vrouw. Wel effe vergeten dat het vrouwtje een iPhone in gebruik heeft. Zijn de functies nog steeds beperkter op iPhone of is dit ondertussen al wat verbeterd? Niet echt bij stil gestaan eigenlijk.
Ja, het is beperkt. Zo kan je bij Gmail wel voice reply doen, maar voor andere apps niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
Ok bedankt voor de info.
Na een jailbreak zijn er ook nog wat mogelijkheden blijkbaar.
Nu nog een paar maandjes geduld

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ik ben zelf heel tevreden met mijn Pebble en een Appeltje. Inderdaad niet alle mogelijkheden die een Apple Watch zou bieden maar wel veel goedkoper, minder opdringerig en met een veel langere accuduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:22
Ik heb een vraag over mijn Pebble Time. Sinds de een na laatste en laatste versie van de Pebble app krijg ik geen notificaties meer als ik mijn telefoon aan heb staan, dus met beeld, zonder vergrendeling. In de app heb ik bij instellingen wel aanstaan dat ik ook bv met Whatsapp meldingen krijg als het toestel gewoon in gebruik is met de Whatsapp app. Mijn telefoon staat op stil en trillen staat uit.
Als ik dus iemand beantwoord en leg mijn telefoon aan de kant met het scherm nog aan, en ik krijg dan een reactie blijft mijn Pebble stil.

Iemand anders ook last van dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
mike123 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 17:34:
Ik heb een vraag over mijn Pebble Time. Sinds de een na laatste en laatste versie van de Pebble app krijg ik geen notificaties meer als ik mijn telefoon aan heb staan, dus met beeld, zonder vergrendeling. In de app heb ik bij instellingen wel aanstaan dat ik ook bv met Whatsapp meldingen krijg als het toestel gewoon in gebruik is met de Whatsapp app. Mijn telefoon staat op stil en trillen staat uit.
Als ik dus iemand beantwoord en leg mijn telefoon aan de kant met het scherm nog aan, en ik krijg dan een reactie blijft mijn Pebble stil.

Iemand anders ook last van dit probleem?
Verwijder eens de Bluetooth-connectie. En maak opnieuw verbinding via de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Laatst online: 09-10 17:08
En in de instellingen van de app al gekeken onder Notifications / Always Send Notifications?

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Is dit topic ook bedoeld voor de Time 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Yeah why not....:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
me_mrtn schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 18:00:
[...]

Verwijder eens de Bluetooth-connectie. En maak opnieuw verbinding via de app.
Dit heb ik geprobeerd, werkt helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
dreamscape schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 18:10:
En in de instellingen van de app al gekeken onder Notifications / Always Send Notifications?
Ja, dit staat gewoon aangevinkt. Aan of uit maakt geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Heb je de Pebble app wel open op de achtergrond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Mx. Alba schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 17:49:
Heb je de Pebble app wel open op de achtergrond?
Ja, staat gewoon open. Krijg alle meldingen die ik wil, Telegram, Whatsapp, Horizon Go, mail enz. Behalve als mijn telefoon gewoon ontgrendeld is, dan krijg ik van Whatsapp geen melding meer. Totdat de telefoon weer gewoon standby staat, dan komen er weer meldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Heb je op dat moment WhatsApp open? Hij doet namelijk geen melding laten zien als je de app in kwestie open hebt... Dus terwijl je zit te appen krijg je van WhatsApp geen meldingen op je Pebble.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Mx. Alba schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 19:51:
Heb je op dat moment WhatsApp open? Hij doet namelijk geen melding laten zien als je de app in kwestie open hebt... Dus terwijl je zit te appen krijg je van WhatsApp geen meldingen op je Pebble.
Ik heb de app open. Ik kreeg namelijk altijd een melding als ik een bericht kreeg. bv, ik app met persoon A, ik open het bericht en ga lezen. Ondertussen krijg ik een bericht van persoon B, die melding krijg ik ook in mijn scherm als waarschuwing bovenin mijn scherm. En eerder kreeg ik dan een melding op mijn Pebble, nu niet meer.
Dat betekend dus dat ik mijn telefoon niet weg kan leggen zonder deze dus uit te zetten (standby dan) Anders krijg ik geen melding, totdat hij vanzelf op zwart gaat.

En in de Pebble app staat de optie om meldingen te krijgen als de app geopend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPowerStef
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-10 09:45
Sinds vandaag werkt trouwens Voice ook in het nederlands. Je moet hiervoor wel op 3.14 zitten, hiervoor moet je je aanmelden voor het betaprogramma. Even getest en werkt best goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:06

Vis

XPowerStef schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 23:19:
Sinds vandaag werkt trouwens Voice ook in het nederlands. Je moet hiervoor wel op 3.14 zitten, hiervoor moet je je aanmelden voor het betaprogramma. Even getest en werkt best goed!
Kan nergens iets over 3.14 vinden?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Vis schreef op zondag 03 juli 2016 @ 09:31:
[...]

Kan nergens iets over 3.14 vinden?
Https://developer.pebble..../12/Android-Beta-Channel/

Aanmelden bij Google+ groep en dan downloaden via de link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
Hoppa! schreef op zondag 03 juli 2016 @ 10:36:
[...]

Https://developer.pebble..../12/Android-Beta-Channel/

Aanmelden bij Google+ groep en dan downloaden via de link.
Daarin staat een oude link naar de beta versie!

Deze moet je hebben na het aanmelden bij Google+
https://play.google.com/a....getpebble.android.basalt

Als ik het goed begrijp is het dan even wachten op een update van je app naar 3.14 beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
XPowerStef schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 23:19:
Hela! Helemaal gemist! Die optie zit er inderdaad opeens tussen! Super. 8) Had het na alle verzoeken en klachten daarover eigenlijk helemaal niet meer verwacht.
Ga het direct eens proberen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Laatst online: 27-07 09:14
CoachKoos schreef op zondag 03 juli 2016 @ 12:48:
[...]

Daarin staat een oude link naar de beta versie!

Deze moet je hebben na het aanmelden bij Google+
https://play.google.com/a....getpebble.android.basalt

Als ik het goed begrijp is het dan even wachten op een update van je app naar 3.14 beta.
Die link staat in dat topic ook gewoon hoor. Je moet dan alleen iets verder lezen dan de OP....

Ik had hem er niet bijgezet omdat ik vind dat mensen die niet even het hele topic doorlezen beter niet aan bèta's kunnen beginnen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Tjonge, ik ben echt zeer tevreden over de toevoeging van Nederlands aan de software. Eindelijk whatsapps fatsoenlijk via voice te beantwoorden. De spraakherkenning werkt (bij mij) eigenlijk zeer goed. Ook langere zinnen e.d. worden nagenoeg foutloos herkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain
  • Laatst online: 08:56

darkrain

Moderator Discord / TFV & AWM

Geniet

dirkjesdirk schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 17:33:
Tjonge, ik ben echt zeer tevreden over de toevoeging van Nederlands aan de software. Eindelijk whatsapps fatsoenlijk via voice te beantwoorden. De spraakherkenning werkt (bij mij) eigenlijk zeer goed. Ook langere zinnen e.d. worden nagenoeg foutloos herkend.
Mooi, nu wachten op de update!
Geen zin om een beta te draaien...

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
Werk idd goed! Had dat nooit zo met de spraakherkenning van bijvoorbeeld Whatsapp zelf....

Nu nog leuke apps! Wil OK Pebble eens testen. Je zit alleen met het feit dat je telefoon ontgrendeld moet zijn. Iemand ervaring met secure settings voor Tasker?

Dat Snowy heeft op zich wel wat...alleen ondersteund nog geen NL en kost $2,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
CoachKoos schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 19:27:
[...]

Dat Snowy heeft op zich wel wat...alleen ondersteund nog geen NL en kost $2,99.
Niet doen. Ik heb het gekocht en je kan er echt helemaal niks mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike123
Ik heb het ook getest en bij mij werkt het ook prima. Alleen er word wel gecensureerd heb ik gemerkt.
Als je zegt "Dikke (mannelijk geslachtsdeel), dat doe ik niet". Vul tussen de ( ) het drie letter woord in, dan laat de Pebble zien "Dikke l*l, dat doe ik niet".
Vond ik wel grappig. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knielen
  • Laatst online: 09:07
Iemand ervaring met secure settings voor Tasker?
Ik gebruik het om geen pincode in te hoeven voeren als mijn telefoon met mijn Pebble is verbonden. Werkt foutloos, je moet alleen wel root-toegang hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobgrinder
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-10 13:17

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

Knielen schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:42:
[...]

Ik gebruik het om geen pincode in te hoeven voeren als mijn telefoon met mijn Pebble is verbonden. Werkt foutloos, je moet alleen wel root-toegang hebben.
Daar heb je geen root voor nodig, ik gebruik het zonder root.
CoachKoos schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 19:27:
[...]
Nu nog leuke apps! Wil OK Pebble eens testen. Je zit alleen met het feit dat je telefoon ontgrendeld moet zijn. Iemand ervaring met secure settings voor Tasker?
Je kan ook de tasker functie gebruiken van OK Pebble, je krijgt dan in tasker een variabele (%OKPEBBLE) waarin je gesproken tekst komt te staan.
Met een profile kan je dan een taak uit laten voeren aan de hand van de waarde die in de variabale staat.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/8253753/okpebble.png
De Google Now functie is brak (ik heb het namelijk zelf gebouwd :P) omdat er geen goede API's zijn op dit moment :(

[ Voor 51% gewijzigd door noobgrinder op 06-07-2016 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:05
Knielen schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:42:
[...]

Dat kan ook gewoon zonder tasker hoor.. Gewoon je pebble toevoegen als trusted device in de security settings van Android, en dan hoef je je telefoon niet meer unlocken als je pebble connected is.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knielen
  • Laatst online: 09:07
noobgrinder schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:54:
[...]

Daar heb je geen root voor nodig, ik gebruik het zonder root.
Ooh, ik zie het inderdaad, had root nodig voor GPS kunnen in- en uitschakelen.
TheFes schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:55:
[...]

Dat kan ook gewoon zonder tasker hoor.. Gewoon je pebble toevoegen als trusted device in de security settings van Android, en dan hoef je je telefoon niet meer unlocken als je pebble connected is.
Kan uiteraard ook, maar ik neem aan dat de CoachKoos er meer mee wil, net als ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
noobgrinder schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:54:
[...]

Je kan ook de tasker functie gebruiken van OK Pebble, je krijgt dan in tasker een variabele (%OKPEBBLE) waarin je gesproken tekst komt te staan.
Met een profile kan je dan een taak uit laten voeren aan de hand van de waarde die in de variabale staat.
[afbeelding]
De Google Now functie is brak (ik heb het namelijk zelf gebouwd :P) omdat er geen goede API's zijn op dit moment :(
Ok, ik vat m! Zo is het een Autovoice via je Pebble... Alleen bij Autovoice kan ik een tweede variabele meegeven, bijvoorbeeld "thermostaat naar" en dan het aantal graden (bijvoorbeeld 18 of 20). Daarbij "luistert" Autovoice naar de tweede variabele.

Via OK pebble zou ik meerdere profielen aan moeten maken voor elke temperatuur?

OK Google werkt wel op de achtergrond als je telefoon gelocked is, maar gaat dan naar Google om iets op te zoeken. Autovoice pakt normaal het OK Google commando op als de telefoon unlocker is...

[ Voor 9% gewijzigd door CoachKoos op 06-07-2016 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain
  • Laatst online: 08:56

darkrain

Moderator Discord / TFV & AWM

Geniet

Inmiddels is de update met Nederlandse spraak ondersteuning uitgekomen.

Wel vreemd dat ze dat niet in de release notes hebben opgenomen:
https://blog.getpebble.com/2016/07/06/sw3-14/

Tweakers Discord

Pagina: 1 ... 11 ... 15 Laatste

Let op:
Berichten over andere smartwatches mogen in:
- Pebble E-Paper Watch / Pebble Steel: [Pebble E-Paper Watch] Ervaringen & Discussie
- Pebble 2 / Pebble Time 2 / Pebble 2 SE: [Pebble (Time) 2 / SE] Ervaringen & Discussie

Berichten over Levertijd & Prijzen horen in: [Pebble Time (Steel) / Time Round] Levertijden, verzending en prijzen

Pebble is recentelijk overgenomen door FitBit. Discussie en gevolgen betreft deze overname hoort in: Fitbit neemt Pebble over - toekomstperspectief?.