Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 20:40:
Na weer eens mijn sleutels kwijtgeraakt te zijn geweest, toch maar op zoek naar een tracker device. Eerst maar eens
ingelezen.
Daarna de volgende opties gezien:
een goedkope voor
$2,99
iets duurder met meer functies voor
$6,99
ongeveer zelfde prijs, de Nut voor
$7,35
en de iets duurde opvolger, de
Nut 2 met 2 batterijen erbij voor $9,49 (en met 41 niet allemaal positieve reviews)
Hier nog een positieve
review van de Nut 2.
Iemand ervaring met een van deze trackers of met een andere? Voornamelijk voor mijn sleutels en mijn portemonnee. Ik weet dat ik de genoemde trackers vast ergens anders goedkoper kan kopen, maar het gaat het me er eerst om dat ik weet welke versie goed (het best) werkt!
Ik ben in het bezit van een nut tracker.Toen ik zo een ding online zag werd ik er helemaal enthousiast van, meteen aangeschaft. Wat handig !
Nu de praktijk.... de nut tracker zit in m'n beurs, maar ik doe er eigenlijk niks mee.
Bluetooth staat toch altijd uit bij mij, mijn beurs raak ik maar niet kwijt, weer een app op de mobiel erbij.
Hij werkt voor de rest simpel en ok, maar meer dan een beetje piepen als ik op de app druk doet ie niet. Als je contact verliest... bluetooth uit of beurs echt weg, dan laat hij op een map zien wat de laatste contactlocatie was, maar of je daar nu echt veel aan hebt. Hangt een beetje af van waar je je beurs verliest.