Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramCS
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 24-06-2024

BramCS

Random Schaap

Had bij 11.11 Pistons v3 besteld en nu al binnen

[ Voor 78% gewijzigd door BramCS op 24-11-2015 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
Kenzi schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 13:45:
[...]

Alibaba heeft Europese rekeningen inderdaad. Dus via iDeal gaat het waarschijnlijk daar naar toe. Maar via Alibaba beland het dan op de Alipay rekening van de verkoper. En die heeft geen Europese rekening.
Terugboeken gaat niet via iDeal helaas (net zoals je iDeal niet kan storneren). Dus die zal het dan internationaal moeten overmaken, vandaar dat het wat langer kan duren.
Ze werken schijnbaar met PPro Financial LTD.

Mijn refund is op 22 nov. goegekeurd en vandaag al overgemaakt vanaf een Duitse rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-09 22:13
DubstepPig schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 14:55:
Ik het 5 pakketjes die volgens de tracking allemaal in NL moeten zijn, maar die nog niet zijn geactiveerd op internationalparceltracking.com . Ik denk dat er gewoon heel veel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:02
dangerousp schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 15:48:
[...]

Ik het 5 pakketjes die volgens de tracking allemaal in NL moeten zijn, maar die nog niet zijn geactiveerd op internationalparceltracking.com . Ik denk dat er gewoon heel veel is.
Ik had ook 2 pakketjes die 1 dag na elkaar werden verzonden vanaf 3fvape. De ene is al een week binnen, de ander is nog niet op ipt te volgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Swiss Post, retour adres in Zürich-Mülligen en ook als gift verzonden met een lagere waarde ($0,65 voor een kabeltje van €2,70) had ik nog niet eerder gezien bij Banggood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Nu online
418O2 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 15:58:
[...]

Ik had ook 2 pakketjes die 1 dag na elkaar werden verzonden vanaf 3fvape. De ene is al een week binnen, de ander is nog niet op ipt te volgen...
dangerousp schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 15:48:
[...]

Welk nummer vullen jullie daar dan in? Heb je wel al een 3S code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
barrymossel schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 18:59:
[...]

[...]

Welk nummer vullen jullie daar dan in? Heb je wel al een 3S code?
RG ... CN code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Nu online
Er staat:
Vult u uw postcode en/of barcode in, die begint met 3S of CC. Mocht u geen geldige barcode hebben, neemt u dan contact op met de verzender van het pakket. Op uw andere vragen staat het antwoord mogelijk tussen de veelgestelde vragen op onze site.
Volgens mij moet je je RG...CN eerst om laten zetten naar een 3S code door de vrienden van de PostNL klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-09 22:43
barrymossel schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 19:10:
Er staat:
[...]

Volgens mij moet je je RG...CN eerst om laten zetten naar een 3S code door de vrienden van de PostNL klantenservice.
Op die site kun je je R...CN code laten omzetten tot 3S codes, zonder de vriendjes te moeten raadplegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Nu online
Ah ik zie het. Lekker slecht uitgelegd dan van ome Post. Er staat toch echt 3S barcode bij het invoerveld. Maar inderdaad, ik heb zojuist een oude code uit China ingevuld en dan geeft ie netjes alle info. Weer wat geleerd.
Wel dom dat ze bij webcare niet gewoon die url doorgeven. Nu blijf ik ze dagelijks stalken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
barrymossel schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 20:08:
Ah ik zie het. Lekker slecht uitgelegd dan van ome Post. Er staat toch echt 3S barcode bij het invoerveld. Maar inderdaad, ik heb zojuist een oude code uit China ingevuld en dan geeft ie netjes alle info. Weer wat geleerd.
Wel dom dat ze bij webcare niet gewoon die url doorgeven. Nu blijf ik ze dagelijks stalken.
stukje engagement naar de mensen toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chipzakje
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
DubstepPig schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 14:55:
Die van mij waren op 1 november geshipped en tot op heden niets ontvangen van banggod. Moet ik me zorgen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mooie deals te scoren op Black Friday en of Cyber Monday? Is dit te vergelijken met de 11.11 deals twee weken geleden?

Zelfs in NL doen er veel winkels aan mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:13
chipzakje schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 22:52:
[...]

Die van mij waren op 1 november geshipped en tot op heden niets ontvangen van banggod. Moet ik me zorgen maken?
Heb afgelopen half jaar al meerdere keren bij banggood de pistons V3 besteld, maar om de een of andere reden zijn deze erg traag met shipping. Tot nu toe altijd aangekomen maar af en toe wel pas na een week of 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:33
chipzakje schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 22:52:
[...]

Mwah,
Er is niets over te zeggen maar mijn 3 laatste pakjes van banggood waren langer dan een maand onderweg...

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 07:02
Speedfightserv schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:51:
[...]

Mwah,
Er is niets over te zeggen maar mijn 3 laatste pakjes van banggood waren langer dan een maand onderweg...
En hier allemaal 10 dagen of korter :+. Je kan er inderdaad geen enkele nuttige opmerking over maken. Gewoon afwachten en het komt vanzelf wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbass
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-06 13:25
Krijg net een pakje van banggood binnen, zit er over de adressticker een nieuwe adressticker met 'Herroutering' in de rechter bovenhoek en hetzelfde adres als op de originele sticker, maar dan zonder de huisnummertoevoeging... Ben blij dat ik in een bovenwoning woon en niet in een appartementencomplex met 12 varianten.

[ Voor 3% gewijzigd door bigbass op 25-11-2015 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bd-casemod
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:02
[...]

Mwah,
hier exact hetzelfde probleem.. ook 1 nov shipped en niks binnen terwijl mijn horloge 4 nov shipped was en die wel vorige week al binnen kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-09 17:21
[...]

Mwah,
Zwager en ik hebben beide een Chuwi HI8 gekocht, maar ik had heb één dag later besteld. Gevolg is zijn pakketje er 6 dagen over deed en mijn pakketje deed er bijna 20 dagen over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:34
11-11 xiaomi router besteld, die is vandaag al bezorgd valt me erg mee. De laatste tijd heb ik het idee dat bestellingen van Aliexpress via china-post een stuk sneller gaan dan een tijdje geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoekebeest
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-09 04:19
Ik heb afgelopen zaterdag eindelijk met veel moeite de Teclast X98pro ontvangen die ik op 14 september had besteld. Ding zat wel goed verpakt.
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/tXr2fRwpikq1XwoEtApn6nIC/medium.jpg Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/8GA1SBW09BKJ7C3OYG9SN5B6/medium.jpg
Een hele mooie tablet met een mooi scherm en alles loopt in Win 10 toch wel verrassend soepeltjes.
En dat toetsenbordje is ook wel een aanrader heb er wel effe een bluetooth muis er achter aan besteld is toch iets dat ik mis.
Tablet komt hier vandaan; http://www.aliexpress.com/store/609719 mocht je er iets willen kopen, laat het niet verzenden met Malaysia Post. Dat duurt namelijk een eeuwigheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:47
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 00:55:
Zijn er nog mooie deals te scoren op Black Friday en of Cyber Monday? Is dit te vergelijken met de 11.11 deals twee weken geleden?

Zelfs in NL doen er veel winkels aan mee!
Gearbest begint ook met de Black Friday sales. Alleen beginnen ze er vanavond of vannacht al mee. Je kunt vandaag al coupons verdienen. En hier is een overzicht te vinden van allerlei producten die mee doen aan de Black Friday sales. De eerste producten gaan vannacht rond 1.00 in de aanbieding.

Mijn interesse ligt natuurlijk vooral bij de zaklampen en deze zijn hier te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 15:16
L.N. schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:00:
[...]

Gearbest begint ook met de Black Friday sales. Alleen beginnen ze er vanavond of vannacht al mee. Je kunt vandaag al coupons verdienen. En hier is een overzicht te vinden van allerlei producten die mee doen aan de Black Friday sales. De eerste producten gaan vannacht rond 1.00 in de aanbieding.

Mijn interesse ligt natuurlijk vooral bij de zaklampen en deze zijn hier te vinden.
Thnx, maar laat maar;
NOTE: FOR EACH PRODUCT, ONLY THE FIRST 20 CUSTOMERS WHO USE
THE COUPON AND COMPLETE THE ORDER WILL RECEIVE THE DISCOUNT - SO BE FAST!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
maartend schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:13:
[...]

Thnx, maar laat maar;
Dat geldt dan enkel voor bepaalde coupons. Bij de producten staat de beschikbare kwantiteit erbij en die wisselt tussen de 10 en 600 stuks. Van de duurdere en interessantere producten zijn over het algemeen minder stuks beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 15:16
L.N. schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:20:
[...]

Dat geldt dan enkel voor bepaalde coupons. Bij de producten staat de beschikbare kwatniteit erbij en die wisselt tussen de 10 en 600 stuks. Van de duurdere en interessantere producten zijn over het algemeen minder stuks beschikbaar.
Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:34
BlackMonkey schreef op donderdag 19 november 2015 @ 22:40:
[...]

Heb er nu ook een paar van onderweg, vooral het 18 maanden garantie sprak me aan gezien de meeste kabels stoppen met werken na een tijdje ;)
Hier ook eentje besteld. Zeer benieuwd. Ben zelf trouwens niet echt te spreken over de kabels die Apple zelf meelevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

L.N. schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:00:
[...]

Gearbest begint ook met de Black Friday sales. Alleen beginnen ze er vanavond of vannacht al mee.
TinyDeal is er al een paar dagen mee bezig maar de grotere sales komen vanacht. (via APP / mobiele site meer deals dan de normale site)
http://www.tinydeal.com/n...y-collection-si-5038.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomdg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-10-2024
Op 11 November 2 Earson er-160 bluetooth speakertjes gekocht en zijn vandaag binnen gekomen :)
Moet zeggen dat het geluid (zeker voor die prijs) erg goed klinkt en best hard kan.

De verpakking was ook vrij luxe.
Op het eerste gezicht dus erg tevreden over dit product!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:13
tomdg schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:07:
Op 11 November 2 Earson er-160 bluetooth speakertjes gekocht en zijn vandaag binnen gekomen :)
Moet zeggen dat het geluid (zeker voor die prijs) erg goed klinkt en best hard kan.

Toevallig op Aliexpress gekocht bij deze seller? Als dat het geval is verwacht ik dat die van mij ook snel binnenkomt. Al is dat niet te zien aan de trackingcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:56
tomdg schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:07:

Dat is nog best wel lang volgens mij, bij mij zijn de spullen meestal binnen een week al ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
maartend schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:13:
[...]

Thnx, maar laat maar;
Da's echt mensen doodmaken met een blije mus hé, zo'n acties :r

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Wow, dit lijkt toch wel heeeel veel op een Xiaomi powerbank: :+
http://www.amazon.de/gp/p...da3239&smid=AEB9F56C3A3O6

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/71gh4Avt9CL._SL1500_.jpg

Nu voor 14 euro (Angebot) bij Amazon.de. Voordeel is wel, je hebt het binnen 3 dagen in huis!

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Laatst online: 27-09 15:33
Het is wel nog de 10.400 met 4 cellen ipv de nieuwe 10.000 met 3 cellen die dus lichter en compacter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Rebranded (nep of echt) zijn er inderdaad nu heel veel te koop. Oa MrHandsfree via Kruidvat, Groupon, Koopjedeal. Maar ook veel andere B en C merken in NL.
http://www.mrhandsfree.co...ger-5200-mah-pure-edition
MrHandsfree geeft er zelfs 2 jaar garantie op.....
14 euro lijkt voor bovenstaande de maatstaf te zijn qua prijs. Ik gok dat de meeste gewoon een bulk inkoop gedaan hebben bij dezelfde chinese fabriek maar dan met hun naam erop.

Daling qua prijs mocht natuurlijk ook wel , want al die dure powerbanks die van zogenaamde gerenommeerde merken nu rondslingeren in NL zijn ver overpriced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomdg
Nivali schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:16:
[...]

Toevallig op Aliexpress gekocht bij deze seller? Als dat het geval is verwacht ik dat die van mij ook snel binnenkomt. Al is dat niet te zien aan de trackingcode.
Ja heb ze inderdaad gekocht bij deze sneller! Was na aanleiding van een post van een mede-tweaker.

Op 20 November was hij vertrokken vanuit China en kon vanaf gisteren het pakketje volgen via international parcel tracking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomdg
Jochemd13 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:08:
[...]

Dat is nog best wel lang volgens mij, bij mij zijn de spullen meestal binnen een week al ontvangen.
Het kan natuurlijk altijd sneller, maar vind 2 weken nog een prima levertijd :)
Was overigens via AlieExpress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tomdg schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:23:
[...]

Het kan natuurlijk altijd sneller, maar vind 2 weken nog een prima levertijd :)
Was overigens via AlieExpress.
Waarschijnlijk n.a.v. mijn post. Ik heb er ook een besteld, is in NL en wordt waarschijnlijk morgen geleverd. Ik denk dat het iets langer duurt vanwege de enorme aantallen die door de 11.11 actie zijn besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Nu online
Ik wil wat producten bestellen bij Banggood. Samen bij elkaar komen ze ruim boven de 22 euro en uiteraard heb ik geen zin in douanekosten. Nu staat op de site van de belastingdienst:
Let op!
U betaalt altijd over de hele zending in het pakket belastingen bij invoer.
Zitten er 2 producten in het pakket, bijvoorbeeld 1 van € 20 en 1 van € 300, dan moet u toch over € 320 de belastingen bij invoer berekenen.
Ook als de zending uit meerdere pakketjes bestaat kan het als 1 geheel worden beschouwd. Dit geldt als de pakketten gelijktijdig worden aangeboden, aan 1 en dezelfde geadresseerde, in één factuur zijn opgenomen en hetzelfde airwaybillnummer hebben.
Als ik in meerdere "delen" bestel (toch gratis verzending), komen de producten dan ook in meerdere pakketjes met meerdere facturen? M.a.w. als ik de bestellingen onder de 22 euro houd, moet ik dan douanekosten betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie101
  • Laatst online: 13:50
barrymossel schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:15:
Ik wil wat producten bestellen bij Banggood. Samen bij elkaar komen ze ruim boven de 22 euro en uiteraard heb ik geen zin in douanekosten. Nu staat op de site van de belastingdienst:

[...]

Als ik in meerdere "delen" bestel (toch gratis verzending), komen de producten dan ook in meerdere pakketjes met meerdere facturen? M.a.w. als ik de bestellingen onder de 22 euro houd, moet ik dan douanekosten betalen?
Jij mag nooit meer raden ;-) Gewoon opsplitsen en er is niets aan de hand, om helemaal zeker te zijn bestel je met tussenpozen van 1 of meerdere dagen!

Overigens kan het zomaar zijn dat 1 order bij Banggood al van diverse aanbieders komt, die dan allemaal apart versturen, maar goed, dat weet je niet, dus kan je er ook niet van uit gaan.

[ Voor 12% gewijzigd door japie101 op 25-11-2015 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drowzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-01 01:28
Mi-pad 2 besteld bij ibuygou. Zal mij benieuwen wat het is :+ Android versie trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Nu online
japie101 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:31:
[...]

Jij mag nooit meer raden ;-) Gewoon opsplitsen en er is niets aan de hand, om helemaal zeker te zijn bestel je met tussenpozen van 1 of meerdere dagen!

Overigens kan het zomaar zijn dat 1 order bij Banggood al van diverse aanbieders komt, die dan allemaal apart versturen, maar goed, dat weet je niet, dus kan je er ook niet van uit gaan.
Haha. Nou, ik bestel alles nu wel direct. Sowieso veel te lang wachten anders ;) Zijn sowieso verschillende orders, dus verschillende facturen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
  • Laatst online: 14:20
Drowzz schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:35:
Mi-pad 2 besteld bij ibuygou. Zal mij benieuwen wat het is :+ Android versie trouwens
Ik ga hem ook bestellen als de eerste reviews positief zijn =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drowzz
cverkooyen schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:42:
[...]

Ik ga hem ook bestellen als de eerste reviews positief zijn =)
:D Ik doe gewoon s een gokje wagen, en ben s de eerste :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Ik had en ook willen hebben maar geen micro SD card slot is een dikke no-go

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
Drowzz schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:43:
[...]

:D Ik doe gewoon s een gokje wagen, en ben s de eerste :p
Post dan maar snel een review ;-) ben benieuwd of je hem snel in huis hebt aangezien hij vanaf morgen leverbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drowzz
roflexx schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:56:
Ik had en ook willen hebben maar geen micro SD card slot is een dikke no-go
Er gaan nog rumours dat hij er wel in zou zitten. we zullen het zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Zojuist voor het eerst eens iets bij Tinydeal gekocht, ben benieuwd, mijn ervaring met Banggood is nogal hit or miss of iets wel werkt bij aankomst.

Al is de zaklamp van laatst opeens opgestaan uit de dood, zat er gister mee te spelen en opeens deed ie het. Vreemd.

Bedenk me nu opeens wel dat ik boven de 22 euro ben uitgekomen, met mijn 24 euro en wat kleingeld. Ben benieuwd wat de douane daarvan gaat vinden. Ben wel vaker boven de 22 euro uitgekomen[horloges op Ebay gekocht uit Singapore], maar nog nooit hoeven te betalen.

En hopelijk kunnen de Hybride Pistons zich evenaren met mijn oude Pistons V2 die aan het overlijden is.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
*edit
eerst kijken, dan roepen :p

[ Voor 94% gewijzigd door Whiskey48 op 25-11-2015 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomdg
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:37:
[...]

Waarschijnlijk n.a.v. mijn post. Ik heb er ook een besteld, is in NL en wordt waarschijnlijk morgen geleverd. Ik denk dat het iets langer duurt vanwege de enorme aantallen die door de 11.11 actie zijn besteld.
Dat zou heel goed kunnen inderdaad!
Die kans is vrij groot ja, maar had eigenlijk langer verwacht dan 2 weken, dus vond dit nog best snel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RobinHood schreef op woensdag 25 november 2015 @ 22:27:
Zojuist voor het eerst eens iets bij Tinydeal gekocht, ben benieuwd, mijn ervaring met Banggood is nogal hit or miss of iets wel werkt bij aankomst.

Al is de zaklamp van laatst opeens opgestaan uit de dood, zat er gister mee te spelen en opeens deed ie het. Vreemd.

Bedenk me nu opeens wel dat ik boven de 22 euro ben uitgekomen, met mijn 24 euro en wat kleingeld. Ben benieuwd wat de douane daarvan gaat vinden. Ben wel vaker boven de 22 euro uitgekomen[horloges op Ebay gekocht uit Singapore], maar nog nooit hoeven te betalen.

En hopelijk kunnen de Hybride Pistons zich evenaren met mijn oude Pistons V2 die aan het overlijden is.
Ik heb de HD Pistons vergeleken met V2 en 3. Bij de HD heb je meer de bas terug van de V2 en de helderheid van de Piston 3 is gebleven. Enige is dat er geen equalizer profiel van de HD Pistons zijn en als ik het profiel van de Piston 3 neem dan klinken de hoge tonen soms niet fijn.in mijn oren. Op general profiel weinig te klagen.

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Chocoball schreef op donderdag 26 november 2015 @ 08:14:
[...]

Ik heb de HD Pistons vergeleken met V2 en 3. Bij de HD heb je meer de bas terug van de V2 en de helderheid van de Piston 3 is gebleven. Enige is dat er geen equalizer profiel van de HD Pistons zijn en als ik het profiel van de Piston 3 neem dan klinken de hoge tonen soms niet fijn.in mijn oren. Op general profiel weinig te klagen.
ook niet met die app van de Chinese site?

Op Head-fi zijn ze ook wel te spreken over die Hybrids. 1More heeft weer goed werk afgeleverd, alleen jammer dat die opbergdoos er niet meer bij zit. Heb een goedkoop 1More setje (Piston v3 maar dan van 1More zelf) met Voice of China reclame, en daar zit de doos bij en een stoffen zakje. _/-\o_ dus het kan wel. Xiaomi is gewoon gierig.

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:42

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Afbeeldingslocatie: http://img.td-imgs.com/images/72/97/487297_3468b764-3cd8-4308-9ad8-412143fe4ed2.jpg

Hier eerder al twee van besteld en die zijn gisteren binnen gekomen. Die dingen werken dus briljant. Soort MagSafe aansluiting voor je telefoon en tablet. Aansluiting zit goed stevig vast, omkeerbare magnetische plug en het lampje is ook verrekte handig in het donker.

Bevalt zo goed dat ik net met de black friday sale nog 4 stuks heb gekocht à € 3.76 :Y)
ksborg schreef op donderdag 26 november 2015 @ 08:52:
Ik heb niet getest eigenlijk. De aansluiting zat zo strak in de telefoon dat ik hem er pas na een paar minuten weer uit had. Leek me niet echt goed, dus gebruik hem toch maar niet :/
Dat is toch min of meer de bedoeling dat die plug er strak in zit. Je wilt 'm niet verliezen natuurlijk en het moet allemaal niet gaan wiebelen.

[ Voor 27% gewijzigd door DexterDee op 26-11-2015 08:55 ]

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 07:02
DexterDee schreef op donderdag 26 november 2015 @ 08:51:
[afbeelding]

Hier eerder al twee van besteld en die zijn gisteren binnen gekomen. Die dingen werken dus briljant. Soort MagSafe aansluiting voor je telefoon en tablet. Aansluiting zit goed stevig vast, omkeerbare magnetische plug en het lampje is ook verrekte handig in het donker.

Bevalt zo goed dat ik net met de black friday sale nog 4 stuks heb gekocht à € 3.76 :Y)
Ik heb niet getest eigenlijk. De aansluiting zat zo strak in de telefoon dat ik hem er pas na een paar minuten weer uit had. Leek me niet echt goed, dus gebruik hem toch maar niet :/

• Impry
  • Laatst online: 25-09 15:24

Impry

Rallymedia.nl

[afbeelding]

Klinkt goed! Kan er voor iPhone zo geen vinden op Tinydeal. Iemand die daar nog een goede kwaliteitsversie van kent?

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

• barrymossel
  • Nu online
Dat is ook de laatste keer dat een flash sale bij Banggood probeer haha. Precies een product dat ik wilde. 5 minuten wachten. F5...

Kenzi schreef op donderdag 26 november 2015 @ 08:49:
[...]

ook niet met die app van de Chinese site?
Zelfs niet in de Chinese Dev ROM versie van de Mi4c.

Volgens mij heb jij ze ook dus je kunt kijken of je het kunt reproduceren ;)

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
[afbeelding]

Inderdaad erg handige accessoire... Wel apart om te zien dat deze al (lang) in China te krijgen zijn voor een paar grijpstuivers, maar dat er desondanks een gefunde Kickstarter is die hetzelfde ontwikkelt...
Zie: http://www.znaps.net/ en https://www.kickstarter.c...ter-for-your-mobile-devic

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

ralph075 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 10:35:
[...]

Inderdaad erg handige accessoire... Wel apart om te zien dat deze al (lang) in China te krijgen zijn voor een paar grijpstuivers, maar dat er desondanks een gefunde Kickstarter is die hetzelfde ontwikkelt...
Zie: http://www.znaps.net/ en https://www.kickstarter.c...ter-for-your-mobile-devic
Niet 'desondanks' . De kickstarter was er eerder maar de Chinezen zijn gewoon veel sneller in het produceren. (en veel goedkoper).

Zelfde gebeurde met Pressy. Succesvol op Kickstarter maar deden er veelste lang over om te gaan fabriceren (en veel te duur). Al vrij snel waren de Chinezen er op ingesprongen met pressy clonen die minder dan $1 kosten. _/-\o_

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 19:56
[afbeelding]

[...]

Dat is toch min of meer de bedoeling dat die plug er strak in zit. Je wilt 'm niet verliezen natuurlijk en het moet allemaal niet gaan wiebelen.
Thanks voor de impressie. Meteen 4 besteld.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

• NickH
  • Laatst online: 08-04 06:58
[afbeelding]

[...]

Heeft iemand al zoiets gespot met een lightning (iphone5/6) aansluiting?

Edit: al gevonden op aliexpress: http://www.aliexpress.com...01644_5,searchweb201560_8

[ Voor 14% gewijzigd door NickH op 26-11-2015 13:23 ]

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 29-09 22:48

ITsEZ

parttime all-rounder

Vraagje, heeft iemand ervaring met goedkope chinese usb kabels zijn bijvoorbeeld deze hippe kabeltjes betrouwbaar in de vorm van, scheelt het alleen snelheid of komt er straks rook uit m'n telefoon als ik deze kabeltjes gebruik? :?

What you see is always what you get.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01:01
ITsEZ schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:43:
Vraagje, heeft iemand ervaring met goedkope chinese usb kabels zijn bijvoorbeeld deze hippe kabeltjes betrouwbaar in de vorm van, scheelt het alleen snelheid of komt er straks rook uit m'n telefoon als ik deze kabeltjes gebruik? :?
Zulke hippe kabeltjes heb je ook bij de Action te koop. Heb je ze ook sneller binnen ;) Zover ik weet zijn ze wel veilig te gebruiken, ze laden alleen wel trager op in vergelijking met een originele kabel.

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:34
Hema heeft ze ook voor 3 euro per stuk, doen het prima.

• barrymossel
  • Nu online
Ooit zo'n kabel besteld voor de iPad. Eerste werkte niet. Hebben ze een nieuwe gestuurd en die was veel te traag voor een iPad. Duurde meer dan een dag om hem op te laden.

Ik bestel dit soort kabels dus niet meer via eBay.

• Eriksk
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Nevermind

[ Voor 97% gewijzigd door Eriksk op 26-11-2015 17:20 ]

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-09 18:00
Zo, klaar met Gearbest.
XTAR VC4 lader besteld, op 21-09 verzonden
Na een maand eens een ticket aangemaakt, bericht terug dat ik 3 maand moet wachten tot 21-11.
Je raadt het al nog geen pakje, kan ik de helft van het bedrag terug krijgen of de helft betalen voor nieuwe verzending. Centjes maar terug.

Dit was voor mij de allerlaatste keer voor Gearbest :|

• PjotrStroganov
NickH schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:18:
[...]

Heeft iemand al zoiets gespot met een lightning (iphone5/6) aansluiting?

Edit: al gevonden op aliexpress: http://www.aliexpress.com...01644_5,searchweb201560_8
Ik ben benieuwd of deze echt geschikt is, of dat je een melding gaat krijgen dat het apparaat niet wordt opgelaten en in de werkelijkheid heel langzaam laadt. Dit probleem heb ik met een aantal cheapo kabels wel vaker gehad namelijk.

• ralph075
  • Niet online
JvdW schreef op donderdag 26 november 2015 @ 17:17:
Zo, klaar met Gearbest.
Na een maand eens een ticket aangemaakt, bericht terug dat ik 3 maand moet wachten tot 21-11.
Je raadt het al nog geen pakje, kan ik de helft van het bedrag terug krijgen of de helft betalen voor nieuwe verzending. Centjes maar terug.

Gewoon volledig geld terug proberen te krijgen door middel van een PayPal-claim? Zou niet tevreden zijn met half geld terug, voor iets wat ik nooit ontvangen heb...

• cverkooyen
Zo, klaar met Gearbest.

Ik heb hetzelfde gehad maar dan met twee lampen. Ik kreeg de optie tot het volledige bedrag retour of een nieuwe verzending en dan niet via China post. Ik koos voor een nieuwe verzending heb heb de lampen binnen 2 weken gerkegen.

• user001
  • Niet online
Zo, klaar met Gearbest.

Bij mij was het net omgekeerd. Ik had om een nieuwe verzending gevraagd, maar blijkbaar konden ze enkel het volledige bedrag in winkeltegoed terugbetalen. Ook goed...

• Tonger
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-09 08:23
Als je nog niet klaar bent met Gearbest zou je deze kunnen proberen:
http://www.gearbest.com/i...s-adapters/pp_213195.html

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-09 16:24
*knip*

[ Voor 88% gewijzigd door Perkouw op 27-11-2015 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unrealbe
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 12:47
[afbeelding]

[...]

Kan je ook iets zeggen over de oplaadsnelheid? Het mag handig zijn maar als de kabel zelf maar crappy oplaadsnelheid geeft ga ik passen. Eventueel via die charging app of via een usb charging monitoring tooltje?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-08 14:46
Zojuist een paar paketjes ontvangen van tot 3 jaar geleden. Meneer de postbode bleek 60 zakken met onbezorgd post in huis te hebben.
Nooit verwacht dat dit de reden kon zijn.
Inderdaad overdragen aan politie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Heeft er nog iemand leuke tips. Heb zonet een Orico USB 3.0 hub aangeschaft. Leuk ding voor relatief weinig geld.

Kreeg net ook weer een mail van Banggood: "our prices will wow you". Tot nu toe valt dat nogal tegen, ik vraag me ook af in hoeverre er echt goede aanbiedingen zijn en niet de normale prijzen (met zogenaamde korting).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbass
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-06 13:25
Net ook mijn 11-11 Earson Mammoth binnen gehad. Dat ding kan inderdaad wel een stuk harder dan zijn kleine broertje, maar vervormd op hoog volume dan wel een beetje (begrijpelijk uiteraard). Toevoeging van een sd slot is wel een grote plus imo, gaat een flink stuk batterij van mijn telefoon schelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet twee (ca. 10.000 mAh) powerbanks hebben. Klopt het dat ik het beste een Xiaomi bij Banggood kan kopen voor $11,79? Is dat een goede (lees de beste) deal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Laatst online: 14:43
Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 12:41:
Ik moet twee (ca. 10.000 mAh) powerbanks hebben. Klopt het dat ik het beste een Xiaomi bij Banggood kan kopen voor $11,79? Is dat een goede (lees de beste) deal?
Ja, dat is een prima deal en het zijn goede powerbanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brbr4thepc
  • Laatst online: 23-09 18:05
Ikpakacties schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:41:
Zojuist een paar paketjes ontvangen van tot 3 jaar geleden. Meneer de postbode bleek 60 zakken met onbezorgd post in huis te hebben.
Wattef :/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Creatief met het logo en naam van de shop daar in China, afkorting daarvan sluit mooi aan op het logo. :+

Afbeeldingslocatie: http://s21.postimg.org/7zjhyvop3/image.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

[afbeelding]

Op zich handig concept. Nou passen ze het best tegen apparaten met een aansluiting op een platte zijkant. Heb je toevallig allemaal van dat spul of gebruik je het ook i.c.m. apparaten waarbij dat contactplaatje niet vlak aansluit? En zo ja hoe bevalt dat?

Combineren met hoesjes/cases zal natuurlijk ook meestal niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

CaptJackSparrow schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 14:38:
[...]

Op zich handig concept. Nou passen ze het best tegen apparaten met een aansluiting op een platte zijkant. Heb je toevallig allemaal van dat spul of gebruik je het ook i.c.m. apparaten waarbij dat contactplaatje niet vlak aansluit? En zo ja hoe bevalt dat?

Combineren met hoesjes/cases zal natuurlijk ook meestal niet lukken.
voor de versie met case / hoesje is er een kabel waarvan de plug iets langer is, kan je dus icm hoesje gebruiken
http://www.tinydeal.com/n...ith-case-on-p-157114.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Laatst online: 08-04 06:58
PjotrStroganov schreef op donderdag 26 november 2015 @ 17:30:
[...]

Ik ben benieuwd of deze echt geschikt is, of dat je een melding gaat krijgen dat het apparaat niet wordt opgelaten en in de werkelijkheid heel langzaam laadt. Dit probleem heb ik met een aantal cheapo kabels wel vaker gehad namelijk.
Ik heb een hele boel (en dan bedoel ik ook heleboel, denk zeker 100+) goedkope kabels gekocht (geef ze regelmatig weg aan vrienden/collega's) en hoewel ik sinds de iphone 5 die melding ook krijg, heb ik nog nooit last gehad van langzaam opladen.

Volgens mij ligt dat niet zozeer aan de kabel maar aan de oplader die je gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
_O-
Niet te hard vertellen, anders gaan ze vanuit China straks ook vragen of je al bij de postbode thuis bent geweest, als je navraagt waar jouw zending blijft....
dutchgio schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:35:
Creatief met het logo en naam van de shop daar in China, afkorting daarvan sluit mooi aan op het logo. :+

[afbeelding]
Hahaha, apart.... ga denk maar een shop ernaast openen op Aliexpress: Newly Added Company.... >:)

[ Voor 29% gewijzigd door ralph075 op 27-11-2015 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:42

DexterDee

I doubt, therefore I might be

unrealbe schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:40:
[...]

Kan je ook iets zeggen over de oplaadsnelheid? Het mag handig zijn maar als de kabel zelf maar crappy oplaadsnelheid geeft ga ik passen. Eventueel via die charging app of via een usb charging monitoring tooltje?
De laadsnelheid is niet geweldig, ongeveer 1050 mA gemeten met m'n KCX017. Voor mij goed genoeg omdat ik eigenlijk altijd 's nachts alles aan de oplader heb hangen.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
NickH schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 14:45:
[...]

Ik heb een hele boel (en dan bedoel ik ook heleboel, denk zeker 100+) goedkope kabels gekocht (geef ze regelmatig weg aan vrienden/collega's) en hoewel ik sinds de iphone 5 die melding ook krijg, heb ik nog nooit last gehad van langzaam opladen.

Volgens mij ligt dat niet zozeer aan de kabel maar aan de oplader die je gebruikt?
De lader is de officiële lader. En met een progje van asus kan ik op de pc ook laden zonder melding. Toch zakt de snelheid in als ik één van de goedkopere kabels gebruik. Het gaat hier om kabels van meer dan 2 meter. Later heb ik van amazon 'gecertificeerde' kabels gekocht en deze gaven me geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03:38

Eboman

Ondertitel

meteen de reviews aanpassen 😊kun je het nog wel gebruiken ?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-09 17:57
Ik heb deze mooie Voyo A1 Plus Ultimate Ultrabook vandaag besteld voor 265 euro:
Afbeeldingslocatie: http://des.gearbest.com/uploads/2015/201510/heditor/201510231153294226.jpg

X5-Z8300, 4GB RAM, 64GB eMMC, 10000Mah batterij

Zal wel volgend jaar zijn dat ik 'm binnen heb... :z

[ Voor 11% gewijzigd door Mastermind op 27-11-2015 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mastermind schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 21:18:
Ik heb deze mooie Voyo A1 Plus Ultimate Ultrabook vandaag besteld voor 265 euro:
[afbeelding]

Linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
http://www.gearbest.com/tablet-pcs/pp_254200.html
en
http://www.everbuying.net/product1108962.html
Coupons werken niet want dan pakt hij de couponkorting ipv. de aanbieding en dan kom je duurder uit.

Ik heb hem uiteindelijk bij Gearbest gekocht omdat ik daar dan 3x mocht gokken voor extra korting of een coupon. Heb een 15% coupon gewonnen voor kleding :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Mastermind schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 21:18:
[afbeelding]

He, geinig. Ik zit er ook al naar te kijken. Lijkt me prettiger apparaat dan een Windows tablet.
Ben benieuwd wat je er van vindt. Denk aan bouwkwaliteit, hitteproblemen etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
Bah, gedoe met de Douane en DHL, omdat DHL vreemde dingen heeft gedaan. Ik had een zaklamp gekregen voor een review en de waarde was volgens de factuur $59,95. DHL vond dat ik daarom voor €42 aan de diverse importkosten mocht betalen. Hoe ze aan dat bedrag kwamen wilde DHL niet vertellen en ik mocht bezwaar aantekenen bij de Belastingdienst/Douane. Ik weet niet of zij mij geloven. Ik heb er geen probleem mee om importkosten te betalen, maar dan moet het bedrag wel kloppen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psycoxl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-09 00:46
bigbass schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 12:35:
Net ook mijn 11-11 Earson Mammoth binnen gehad. Dat ding kan inderdaad wel een stuk harder dan zijn kleine broertje, maar vervormd op hoog volume dan wel een beetje (begrijpelijk uiteraard). Toevoeging van een sd slot is wel een grote plus imo, gaat een flink stuk batterij van mijn telefoon schelen :P
Ik ook gister. 2 stuks voor 35 euro 8) nu kwam ik er net achter dat ze ook nog eens al standaard op engels staan en een engelse handleiding erbij. Scheelt een hoop gedoe als ik het zo lees. Zou de seller dit hebben gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeers
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:10
psycoxl schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 22:14:
[...]

Ik ook gister. 2 stuks voor 35 euro 8) nu kwam ik er net achter dat ze ook nog eens al standaard op engels staan en een engelse handleiding erbij. Scheelt een hoop gedoe als ik het zo lees. Zou de seller dit hebben gedaan?
2 voor €35? 8)7
Ik hoop dit weekend 1 op de kop te tikken.

.BE / Marstek Venus 5,12kWh / 8400Wp panelen / energie negatieve woning / ENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Piet91 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 21:59:
[...]

He, geinig. Ik zit er ook al naar te kijken. Lijkt me prettiger apparaat dan een Windows tablet.
Ben benieuwd wat je er van vindt. Denk aan bouwkwaliteit, hitteproblemen etc. etc.
Ja precies, vandaar dat ik deze ook gekocht heb.
Ik had ook een Chuwi Hi10 met docking keyboard kunnen nemen, maar ik vind de Voyo eenvoudigweg mooier (wel bijna 80 dollar duurder) en hij heeft een iets groter scherm.

Het is de vervanging van mijn Asus T100TA met keyboard, die ga ik straks verkopen en hoop daar 150 -200 euro voor te krijgen.

Ik laat het weten hoe de Voyo bevalt en hoe de warmteproductie is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Oeh, ook wel benieuwd naar je ervaringen met die Voyo A1. Reviewtje wanneer hij binnen is? :)

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanpeers schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 22:52:
[...]

2 voor €35? 8)7
Ik hoop dit weekend 1 op de kop te tikken.
Was een 11.11 deal, nu zijn ze weer $28...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op 1 december 10.00 Beijing tijd heeft Xiaomi weer een Smarthome aankondiging van een product met de omschrijving "that you want to sleep".

Afbeeldingslocatie: http://img1.mydrivers.com/img/20151127/s_51ba3c2f12454bd093099d61ae9c0bd8.jpg
Het koffieboontje lijkt de aankondiging van een koffieapparaat te suggereren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:42

RobertowNL

For your gear!

L.N. schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 22:08:
Bah, gedoe met de Douane en DHL, omdat DHL vreemde dingen heeft gedaan. Ik had een zaklamp gekregen voor een review en de waarde was volgens de factuur $59,95. DHL vond dat ik daarom voor €42 aan de diverse importkosten mocht betalen. Hoe ze aan dat bedrag kwamen wilde DHL niet vertellen en ik mocht bezwaar aantekenen bij de Belastingdienst/Douane. Ik weet niet of zij mij geloven. Ik heb er geen probleem mee om importkosten te betalen, maar dan moet het bedrag wel kloppen....
Je kan gewoon mailen met DHL en de specificaties opvragen (die heb je ook nodig voor het bezwaar).
Die 42 euro is €12,10 kosten voor DHL, dus 30 euro BTW.
59$ is heel ruwweg 50 euro = 11 euro BTW
Zijn ze dus uitgegeaan van ongeveer €100 aan verzendkosten (want als die niet op de factuur staan nemen ze de standaard tabel met verzendkosten).
Hier las ik dat ze ook nog eens €35 rekenen voor het bezwaar, of het waar is durf ik niet 100% zeker te zeggen, maar ik zal hem ook nog even wijzen op dit topic ;)
Afbeeldingslocatie: http://i.fokzine.net/p/0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 08:30 schreef rene90 het volgende:
Nederlandse Douane, wat een bende daar:

iets ontvangen, de Chinees is vergeten er verzendkosten op te zetten dus heeft DHL zelf een inschatting gemaakt en dat is 130 euro verzendtarief geworden :'). Dus uiteindelijk waarde 70 dollar, 130 euro inschatting DHL maakt 41 euro BTW, en nog 10 euro administratiekosten.

Ik ben maar eens de bezwaarprocedure in gegaan, dan krijg je papieren van DHL thuis gestuurd en moet je je verzoek naar de Belastingdienst Eindhoven sturen. Wat alleen NIET in de brief staat, is dat de belastingdienst altijd +/- 35 euro administratiekosten rekent, ongeacht de uitslag. Dus in 9 van de 10 gevallen is het de moeite niet om bezwaar te maken.

Zorg dus altijd dat je Chinees de verzendkosten specificeert.

[ Voor 5% gewijzigd door RobertowNL op 28-11-2015 09:51 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:56
Chocoball schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 08:39:
Op 1 december 10.00 Beijing tijd heeft Xiaomi weer een Smarthome aankondiging van een product met de omschrijving "that you want to sleep".

[afbeelding]
Het koffieboontje lijkt de aankondiging van een koffieapparaat te suggereren?
Lekkere vertaling:
Millet mysterieuze nieuwe blootstelling aan je slaapt!
Hoewel de conferentie over de 25 van vorig jaar, gierst, maar dit betekent niet dat er geen nieuwe producten dit jaar, gierst en een aantal accessoires of perifere categorieën van producten zal blijven om te voldoen aan ons.
@ Millet smart home heeft zojuist aangekondigd dat het publiek zal worden om 10.00 uur op 1 december tot een nieuw mysterie, welke functies verhogen "die je wilt slapen."
Over deze nieuwe, officiële wordt zo beschreven: ?? "Meng mooie koffiebonen blijven, eten en drinken in feite nog steeds kan niet achterhalen slapende baby zien om 10.00 uur op 1 december naar @ gierst smart home samen ?! Sleeping bonen over het? "
Is dit is een koffiezetapparaat?
Pagina: 1 ... 101 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic