Had bij 11.11 Pistons v3 besteld en nu al binnen
[ Voor 78% gewijzigd door BramCS op 24-11-2015 14:56 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 78% gewijzigd door BramCS op 24-11-2015 14:56 ]
Ze werken schijnbaar met PPro Financial LTD.Kenzi schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 13:45:
[...]
Alibaba heeft Europese rekeningen inderdaad. Dus via iDeal gaat het waarschijnlijk daar naar toe. Maar via Alibaba beland het dan op de Alipay rekening van de verkoper. En die heeft geen Europese rekening.
Terugboeken gaat niet via iDeal helaas (net zoals je iDeal niet kan storneren). Dus die zal het dan internationaal moeten overmaken, vandaar dat het wat langer kan duren.
Ik het 5 pakketjes die volgens de tracking allemaal in NL moeten zijn, maar die nog niet zijn geactiveerd op internationalparceltracking.com . Ik denk dat er gewoon heel veel is.DubstepPig schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 14:55:
Ik had ook 2 pakketjes die 1 dag na elkaar werden verzonden vanaf 3fvape. De ene is al een week binnen, de ander is nog niet op ipt te volgen...dangerousp schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 15:48:
[...]
Ik het 5 pakketjes die volgens de tracking allemaal in NL moeten zijn, maar die nog niet zijn geactiveerd op internationalparceltracking.com . Ik denk dat er gewoon heel veel is.
418O2 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 15:58:
[...]
Ik had ook 2 pakketjes die 1 dag na elkaar werden verzonden vanaf 3fvape. De ene is al een week binnen, de ander is nog niet op ipt te volgen...
Welk nummer vullen jullie daar dan in? Heb je wel al een 3S code?dangerousp schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 15:48:
[...]
Ik het 5 pakketjes die volgens de tracking allemaal in NL moeten zijn, maar die nog niet zijn geactiveerd op internationalparceltracking.com . Ik denk dat er gewoon heel veel is.
RG ... CN codebarrymossel schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 18:59:
[...]
[...]
Welk nummer vullen jullie daar dan in? Heb je wel al een 3S code?
Volgens mij moet je je RG...CN eerst om laten zetten naar een 3S code door de vrienden van de PostNL klantenservice.Vult u uw postcode en/of barcode in, die begint met 3S of CC. Mocht u geen geldige barcode hebben, neemt u dan contact op met de verzender van het pakket. Op uw andere vragen staat het antwoord mogelijk tussen de veelgestelde vragen op onze site.
Op die site kun je je R...CN code laten omzetten tot 3S codes, zonder de vriendjes te moeten raadplegenbarrymossel schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 19:10:
Er staat:
[...]
Volgens mij moet je je RG...CN eerst om laten zetten naar een 3S code door de vrienden van de PostNL klantenservice.
stukje engagement naar de mensen toebarrymossel schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 20:08:
Ah ik zie het. Lekker slecht uitgelegd dan van ome Post. Er staat toch echt 3S barcode bij het invoerveld. Maar inderdaad, ik heb zojuist een oude code uit China ingevuld en dan geeft ie netjes alle info. Weer wat geleerd.
Wel dom dat ze bij webcare niet gewoon die url doorgeven. Nu blijf ik ze dagelijks stalken.
Die van mij waren op 1 november geshipped en tot op heden niets ontvangen van banggod. Moet ik me zorgen maken?DubstepPig schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 14:55:
Verwijderd
Heb afgelopen half jaar al meerdere keren bij banggood de pistons V3 besteld, maar om de een of andere reden zijn deze erg traag met shipping. Tot nu toe altijd aangekomen maar af en toe wel pas na een week of 6.chipzakje schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 22:52:
[...]
Die van mij waren op 1 november geshipped en tot op heden niets ontvangen van banggod. Moet ik me zorgen maken?
Mwah,chipzakje schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 22:52:
[...]
Die van mij waren op 1 november geshipped en tot op heden niets ontvangen van banggod. Moet ik me zorgen maken?
30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw
En hier allemaal 10 dagen of korterSpeedfightserv schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:51:
[...]
Mwah,
Er is niets over te zeggen maar mijn 3 laatste pakjes van banggood waren langer dan een maand onderweg...
[ Voor 3% gewijzigd door bigbass op 25-11-2015 11:07 ]
hier exact hetzelfde probleem.. ook 1 nov shipped en niks binnen terwijl mijn horloge 4 nov shipped was en die wel vorige week al binnen kwam.Speedfightserv schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:51:
[...]
Mwah,
Er is niets over te zeggen maar mijn 3 laatste pakjes van banggood waren langer dan een maand onderweg...
Zwager en ik hebben beide een Chuwi HI8 gekocht, maar ik had heb één dag later besteld. Gevolg is zijn pakketje er 6 dagen over deed en mijn pakketje deed er bijna 20 dagen over.Speedfightserv schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:51:
[...]
Mwah,
Gearbest begint ook met de Black Friday sales. Alleen beginnen ze er vanavond of vannacht al mee. Je kunt vandaag al coupons verdienen. En hier is een overzicht te vinden van allerlei producten die mee doen aan de Black Friday sales. De eerste producten gaan vannacht rond 1.00 in de aanbieding.Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 00:55:
Zijn er nog mooie deals te scoren op Black Friday en of Cyber Monday? Is dit te vergelijken met de 11.11 deals twee weken geleden?
Zelfs in NL doen er veel winkels aan mee!
Thnx, maar laat maar;L.N. schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:00:
[...]
Gearbest begint ook met de Black Friday sales. Alleen beginnen ze er vanavond of vannacht al mee. Je kunt vandaag al coupons verdienen. En hier is een overzicht te vinden van allerlei producten die mee doen aan de Black Friday sales. De eerste producten gaan vannacht rond 1.00 in de aanbieding.
Mijn interesse ligt natuurlijk vooral bij de zaklampen en deze zijn hier te vinden.
Dat geldt dan enkel voor bepaalde coupons. Bij de producten staat de beschikbare kwantiteit erbij en die wisselt tussen de 10 en 600 stuks. Van de duurdere en interessantere producten zijn over het algemeen minder stuks beschikbaar.maartend schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:13:
[...]
Thnx, maar laat maar;
NOTE: FOR EACH PRODUCT, ONLY THE FIRST 20 CUSTOMERS WHO USE
THE COUPON AND COMPLETE THE ORDER WILL RECEIVE THE DISCOUNT - SO BE FAST!
ThnxL.N. schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:20:
[...]
Dat geldt dan enkel voor bepaalde coupons. Bij de producten staat de beschikbare kwatniteit erbij en die wisselt tussen de 10 en 600 stuks. Van de duurdere en interessantere producten zijn over het algemeen minder stuks beschikbaar.
Hier ook eentje besteld. Zeer benieuwd. Ben zelf trouwens niet echt te spreken over de kabels die Apple zelf meelevert.BlackMonkey schreef op donderdag 19 november 2015 @ 22:40:
[...]
Heb er nu ook een paar van onderweg, vooral het 18 maanden garantie sprak me aan gezien de meeste kabels stoppen met werken na een tijdje
TinyDeal is er al een paar dagen mee bezig maar de grotere sales komen vanacht. (via APP / mobiele site meer deals dan de normale site)L.N. schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:00:
[...]
Gearbest begint ook met de Black Friday sales. Alleen beginnen ze er vanavond of vannacht al mee.
Toevallig op Aliexpress gekocht bij deze seller? Als dat het geval is verwacht ik dat die van mij ook snel binnenkomt. Al is dat niet te zien aan de trackingcode.tomdg schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:07:
Op 11 November 2 Earson er-160 bluetooth speakertjes gekocht en zijn vandaag binnen gekomen![]()
Moet zeggen dat het geluid (zeker voor die prijs) erg goed klinkt en best hard kan.
De verpakking was ook vrij luxe.
Op het eerste gezicht dus erg tevreden over dit product!
Dat is nog best wel lang volgens mij, bij mij zijn de spullen meestal binnen een week al ontvangen.tomdg schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:07:
Op 11 November 2 Earson er-160 bluetooth speakertjes gekocht en zijn vandaag binnen gekomen![]()
Moet zeggen dat het geluid (zeker voor die prijs) erg goed klinkt en best hard kan.
De verpakking was ook vrij luxe.
Op het eerste gezicht dus erg tevreden over dit product!
Da's echt mensen doodmaken met een blije mus hé, zo'n actiesmaartend schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:13:
[...]
Thnx, maar laat maar;
NOTE: FOR EACH PRODUCT, ONLY THE FIRST 20 CUSTOMERS WHO USE
THE COUPON AND COMPLETE THE ORDER WILL RECEIVE THE DISCOUNT - SO BE FAST!
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Ja heb ze inderdaad gekocht bij deze sneller! Was na aanleiding van een post van een mede-tweaker.Nivali schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:16:
[...]
Toevallig op Aliexpress gekocht bij deze seller? Als dat het geval is verwacht ik dat die van mij ook snel binnenkomt. Al is dat niet te zien aan de trackingcode.
Het kan natuurlijk altijd sneller, maar vind 2 weken nog een prima levertijdJochemd13 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:08:
[...]
Dat is nog best wel lang volgens mij, bij mij zijn de spullen meestal binnen een week al ontvangen.
Verwijderd
Waarschijnlijk n.a.v. mijn post. Ik heb er ook een besteld, is in NL en wordt waarschijnlijk morgen geleverd. Ik denk dat het iets langer duurt vanwege de enorme aantallen die door de 11.11 actie zijn besteld.tomdg schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:23:
[...]
Het kan natuurlijk altijd sneller, maar vind 2 weken nog een prima levertijd![]()
Was overigens via AlieExpress.
Als ik in meerdere "delen" bestel (toch gratis verzending), komen de producten dan ook in meerdere pakketjes met meerdere facturen? M.a.w. als ik de bestellingen onder de 22 euro houd, moet ik dan douanekosten betalen?Let op!
U betaalt altijd over de hele zending in het pakket belastingen bij invoer.
Zitten er 2 producten in het pakket, bijvoorbeeld 1 van € 20 en 1 van € 300, dan moet u toch over € 320 de belastingen bij invoer berekenen.
Ook als de zending uit meerdere pakketjes bestaat kan het als 1 geheel worden beschouwd. Dit geldt als de pakketten gelijktijdig worden aangeboden, aan 1 en dezelfde geadresseerde, in één factuur zijn opgenomen en hetzelfde airwaybillnummer hebben.
Jij mag nooit meer raden ;-) Gewoon opsplitsen en er is niets aan de hand, om helemaal zeker te zijn bestel je met tussenpozen van 1 of meerdere dagen!barrymossel schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:15:
Ik wil wat producten bestellen bij Banggood. Samen bij elkaar komen ze ruim boven de 22 euro en uiteraard heb ik geen zin in douanekosten. Nu staat op de site van de belastingdienst:
[...]
Als ik in meerdere "delen" bestel (toch gratis verzending), komen de producten dan ook in meerdere pakketjes met meerdere facturen? M.a.w. als ik de bestellingen onder de 22 euro houd, moet ik dan douanekosten betalen?
[ Voor 12% gewijzigd door japie101 op 25-11-2015 21:33 ]
Haha. Nou, ik bestel alles nu wel direct. Sowieso veel te lang wachten andersjapie101 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:31:
[...]
Jij mag nooit meer raden ;-) Gewoon opsplitsen en er is niets aan de hand, om helemaal zeker te zijn bestel je met tussenpozen van 1 of meerdere dagen!
Overigens kan het zomaar zijn dat 1 order bij Banggood al van diverse aanbieders komt, die dan allemaal apart versturen, maar goed, dat weet je niet, dus kan je er ook niet van uit gaan.
Ik ga hem ook bestellen als de eerste reviews positief zijn =)Drowzz schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:35:
Mi-pad 2 besteld bij ibuygou. Zal mij benieuwen wat het isAndroid versie trouwens
cverkooyen schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:42:
[...]
Ik ga hem ook bestellen als de eerste reviews positief zijn =)
Post dan maar snel een review ;-) ben benieuwd of je hem snel in huis hebt aangezien hij vanaf morgen leverbaar isDrowzz schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:43:
[...]
Ik doe gewoon s een gokje wagen, en ben s de eerste
Er gaan nog rumours dat hij er wel in zou zitten. we zullen het zienroflexx schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:56:
Ik had en ook willen hebben maar geen micro SD card slot is een dikke no-go
People as things, that’s where it starts.
Dat zou heel goed kunnen inderdaad!Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:37:
[...]
Waarschijnlijk n.a.v. mijn post. Ik heb er ook een besteld, is in NL en wordt waarschijnlijk morgen geleverd. Ik denk dat het iets langer duurt vanwege de enorme aantallen die door de 11.11 actie zijn besteld.
Ik heb de HD Pistons vergeleken met V2 en 3. Bij de HD heb je meer de bas terug van de V2 en de helderheid van de Piston 3 is gebleven. Enige is dat er geen equalizer profiel van de HD Pistons zijn en als ik het profiel van de Piston 3 neem dan klinken de hoge tonen soms niet fijn.in mijn oren. Op general profiel weinig te klagen.RobinHood schreef op woensdag 25 november 2015 @ 22:27:
Zojuist voor het eerst eens iets bij Tinydeal gekocht, ben benieuwd, mijn ervaring met Banggood is nogal hit or miss of iets wel werkt bij aankomst.
Al is de zaklamp van laatst opeens opgestaan uit de dood, zat er gister mee te spelen en opeens deed ie het. Vreemd.
Bedenk me nu opeens wel dat ik boven de 22 euro ben uitgekomen, met mijn 24 euro en wat kleingeld. Ben benieuwd wat de douane daarvan gaat vinden. Ben wel vaker boven de 22 euro uitgekomen[horloges op Ebay gekocht uit Singapore], maar nog nooit hoeven te betalen.
En hopelijk kunnen de Hybride Pistons zich evenaren met mijn oude Pistons V2 die aan het overlijden is.
ook niet met die app van de Chinese site?Chocoball schreef op donderdag 26 november 2015 @ 08:14:
[...]
Ik heb de HD Pistons vergeleken met V2 en 3. Bij de HD heb je meer de bas terug van de V2 en de helderheid van de Piston 3 is gebleven. Enige is dat er geen equalizer profiel van de HD Pistons zijn en als ik het profiel van de Piston 3 neem dan klinken de hoge tonen soms niet fijn.in mijn oren. Op general profiel weinig te klagen.
Dat is toch min of meer de bedoeling dat die plug er strak in zit. Je wilt 'm niet verliezen natuurlijk en het moet allemaal niet gaan wiebelen.ksborg schreef op donderdag 26 november 2015 @ 08:52:
Ik heb niet getest eigenlijk. De aansluiting zat zo strak in de telefoon dat ik hem er pas na een paar minuten weer uit had. Leek me niet echt goed, dus gebruik hem toch maar niet
[ Voor 27% gewijzigd door DexterDee op 26-11-2015 08:55 ]
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Ik heb niet getest eigenlijk. De aansluiting zat zo strak in de telefoon dat ik hem er pas na een paar minuten weer uit had. Leek me niet echt goed, dus gebruik hem toch maar nietDexterDee schreef op donderdag 26 november 2015 @ 08:51:
[afbeelding]
Hier eerder al twee van besteld en die zijn gisteren binnen gekomen. Die dingen werken dus briljant. Soort MagSafe aansluiting voor je telefoon en tablet. Aansluiting zit goed stevig vast, omkeerbare magnetische plug en het lampje is ook verrekte handig in het donker.
Bevalt zo goed dat ik net met de black friday sale nog 4 stuks heb gekocht à € 3.76
Klinkt goed! Kan er voor iPhone zo geen vinden op Tinydeal. Iemand die daar nog een goede kwaliteitsversie van kent?DexterDee schreef op donderdag 26 november 2015 @ 08:51:
[afbeelding]
Hier eerder al twee van besteld en die zijn gisteren binnen gekomen. Die dingen werken dus briljant. Soort MagSafe aansluiting voor je telefoon en tablet. Aansluiting zit goed stevig vast, omkeerbare magnetische plug en het lampje is ook verrekte handig in het donker.
Bevalt zo goed dat ik net met de black friday sale nog 4 stuks heb gekocht à € 3.76
Zelfs niet in de Chinese Dev ROM versie van de Mi4c.Kenzi schreef op donderdag 26 november 2015 @ 08:49:
[...]
ook niet met die app van de Chinese site?
Inderdaad erg handige accessoire... Wel apart om te zien dat deze al (lang) in China te krijgen zijn voor een paar grijpstuivers, maar dat er desondanks een gefunde Kickstarter is die hetzelfde ontwikkelt...DexterDee schreef op donderdag 26 november 2015 @ 08:51:
[afbeelding]
Niet 'desondanks' . De kickstarter was er eerder maar de Chinezen zijn gewoon veel sneller in het produceren. (en veel goedkoper).ralph075 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 10:35:
[...]
Inderdaad erg handige accessoire... Wel apart om te zien dat deze al (lang) in China te krijgen zijn voor een paar grijpstuivers, maar dat er desondanks een gefunde Kickstarter is die hetzelfde ontwikkelt...
Zie: http://www.znaps.net/ en https://www.kickstarter.c...ter-for-your-mobile-devic
Thanks voor de impressie. Meteen 4 besteld.DexterDee schreef op donderdag 26 november 2015 @ 08:51:
[afbeelding]
[...]
Dat is toch min of meer de bedoeling dat die plug er strak in zit. Je wilt 'm niet verliezen natuurlijk en het moet allemaal niet gaan wiebelen.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Heeft iemand al zoiets gespot met een lightning (iphone5/6) aansluiting?DexterDee schreef op donderdag 26 november 2015 @ 08:51:
[afbeelding]
[...]
Dat is toch min of meer de bedoeling dat die plug er strak in zit. Je wilt 'm niet verliezen natuurlijk en het moet allemaal niet gaan wiebelen.
[ Voor 14% gewijzigd door NickH op 26-11-2015 13:23 ]
What you see is always what you get.
Zulke hippe kabeltjes heb je ook bij de Action te koop. Heb je ze ook sneller binnenITsEZ schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:43:
Vraagje, heeft iemand ervaring met goedkope chinese usb kabels zijn bijvoorbeeld deze hippe kabeltjes betrouwbaar in de vorm van, scheelt het alleen snelheid of komt er straks rook uit m'n telefoon als ik deze kabeltjes gebruik?
Hema heeft ze ook voor 3 euro per stuk, doen het prima.ITsEZ schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:43:
Vraagje, heeft iemand ervaring met goedkope chinese usb kabels zijn bijvoorbeeld deze hippe kabeltjes betrouwbaar in de vorm van, scheelt het alleen snelheid of komt er straks rook uit m'n telefoon als ik deze kabeltjes gebruik?
Ooit zo'n kabel besteld voor de iPad. Eerste werkte niet. Hebben ze een nieuwe gestuurd en die was veel te traag voor een iPad. Duurde meer dan een dag om hem op te laden.ITsEZ schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:43:
[ Voor 97% gewijzigd door Eriksk op 26-11-2015 17:20 ]
Ik ben benieuwd of deze echt geschikt is, of dat je een melding gaat krijgen dat het apparaat niet wordt opgelaten en in de werkelijkheid heel langzaam laadt. Dit probleem heb ik met een aantal cheapo kabels wel vaker gehad namelijk.NickH schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:18:
[...]
Heeft iemand al zoiets gespot met een lightning (iphone5/6) aansluiting?
Edit: al gevonden op aliexpress: http://www.aliexpress.com...01644_5,searchweb201560_8
Gewoon volledig geld terug proberen te krijgen door middel van een PayPal-claim? Zou niet tevreden zijn met half geld terug, voor iets wat ik nooit ontvangen heb...JvdW schreef op donderdag 26 november 2015 @ 17:17:
Zo, klaar met Gearbest.
XTAR VC4 lader besteld, op 21-09 verzonden
Na een maand eens een ticket aangemaakt, bericht terug dat ik 3 maand moet wachten tot 21-11.
Je raadt het al nog geen pakje, kan ik de helft van het bedrag terug krijgen of de helft betalen voor nieuwe verzending. Centjes maar terug.
Dit was voor mij de allerlaatste keer voor Gearbest
Ik heb hetzelfde gehad maar dan met twee lampen. Ik kreeg de optie tot het volledige bedrag retour of een nieuwe verzending en dan niet via China post. Ik koos voor een nieuwe verzending heb heb de lampen binnen 2 weken gerkegen.JvdW schreef op donderdag 26 november 2015 @ 17:17:
Zo, klaar met Gearbest.
Na een maand eens een ticket aangemaakt, bericht terug dat ik 3 maand moet wachten tot 21-11.
Je raadt het al nog geen pakje, kan ik de helft van het bedrag terug krijgen of de helft betalen voor nieuwe verzending. Centjes maar terug.
Bij mij was het net omgekeerd. Ik had om een nieuwe verzending gevraagd, maar blijkbaar konden ze enkel het volledige bedrag in winkeltegoed terugbetalen. Ook goed...JvdW schreef op donderdag 26 november 2015 @ 17:17:
Zo, klaar met Gearbest.
ITsEZ schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:43:
[ Voor 88% gewijzigd door Perkouw op 27-11-2015 08:11 ]
Kan je ook iets zeggen over de oplaadsnelheid? Het mag handig zijn maar als de kabel zelf maar crappy oplaadsnelheid geeft ga ik passen. Eventueel via die charging app of via een usb charging monitoring tooltje?DexterDee schreef op donderdag 26 november 2015 @ 08:51:
[afbeelding]
[...]
Verwijderd
Ja, dat is een prima deal en het zijn goede powerbanks.Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 12:41:
Ik moet twee (ca. 10.000 mAh) powerbanks hebben. Klopt het dat ik het beste een Xiaomi bij Banggood kan kopen voor $11,79? Is dat een goede (lees de beste) deal?
WattefIkpakacties schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:41:
Zojuist een paar paketjes ontvangen van tot 3 jaar geleden. Meneer de postbode bleek 60 zakken met onbezorgd post in huis te hebben.
Nooit verwacht dat dit de reden kon zijn.
Inderdaad overdragen aan politie.
Op zich handig concept. Nou passen ze het best tegen apparaten met een aansluiting op een platte zijkant. Heb je toevallig allemaal van dat spul of gebruik je het ook i.c.m. apparaten waarbij dat contactplaatje niet vlak aansluit? En zo ja hoe bevalt dat?DexterDee schreef op donderdag 26 november 2015 @ 08:51:
[afbeelding]
voor de versie met case / hoesje is er een kabel waarvan de plug iets langer is, kan je dus icm hoesje gebruikenCaptJackSparrow schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 14:38:
[...]
Op zich handig concept. Nou passen ze het best tegen apparaten met een aansluiting op een platte zijkant. Heb je toevallig allemaal van dat spul of gebruik je het ook i.c.m. apparaten waarbij dat contactplaatje niet vlak aansluit? En zo ja hoe bevalt dat?
Combineren met hoesjes/cases zal natuurlijk ook meestal niet lukken.
Ik heb een hele boel (en dan bedoel ik ook heleboel, denk zeker 100+) goedkope kabels gekocht (geef ze regelmatig weg aan vrienden/collega's) en hoewel ik sinds de iphone 5 die melding ook krijg, heb ik nog nooit last gehad van langzaam opladen.PjotrStroganov schreef op donderdag 26 november 2015 @ 17:30:
[...]
Ik ben benieuwd of deze echt geschikt is, of dat je een melding gaat krijgen dat het apparaat niet wordt opgelaten en in de werkelijkheid heel langzaam laadt. Dit probleem heb ik met een aantal cheapo kabels wel vaker gehad namelijk.
Ikpakacties schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:41:
Zojuist een paar paketjes ontvangen van tot 3 jaar geleden. Meneer de postbode bleek 60 zakken met onbezorgd post in huis te hebben.
Hahaha, apart.... ga denk maar een shop ernaast openen op Aliexpress: Newly Added Company....dutchgio schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:35:
Creatief met het logo en naam van de shop daar in China, afkorting daarvan sluit mooi aan op het logo.![]()
[afbeelding]
[ Voor 29% gewijzigd door ralph075 op 27-11-2015 15:26 ]
De laadsnelheid is niet geweldig, ongeveer 1050 mA gemeten met m'n KCX017. Voor mij goed genoeg omdat ik eigenlijk altijd 's nachts alles aan de oplader heb hangen.unrealbe schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:40:
[...]
Kan je ook iets zeggen over de oplaadsnelheid? Het mag handig zijn maar als de kabel zelf maar crappy oplaadsnelheid geeft ga ik passen. Eventueel via die charging app of via een usb charging monitoring tooltje?
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
De lader is de officiële lader. En met een progje van asus kan ik op de pc ook laden zonder melding. Toch zakt de snelheid in als ik één van de goedkopere kabels gebruik. Het gaat hier om kabels van meer dan 2 meter. Later heb ik van amazon 'gecertificeerde' kabels gekocht en deze gaven me geen problemen.NickH schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 14:45:
[...]
Ik heb een hele boel (en dan bedoel ik ook heleboel, denk zeker 100+) goedkope kabels gekocht (geef ze regelmatig weg aan vrienden/collega's) en hoewel ik sinds de iphone 5 die melding ook krijg, heb ik nog nooit last gehad van langzaam opladen.
Volgens mij ligt dat niet zozeer aan de kabel maar aan de oplader die je gebruikt?
meteen de reviews aanpassen 😊kun je het nog wel gebruiken ?Ikpakacties schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:41:
Signature
[ Voor 11% gewijzigd door Mastermind op 27-11-2015 21:20 ]
Verwijderd
Linkje?Mastermind schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 21:18:
Ik heb deze mooie Voyo A1 Plus Ultimate Ultrabook vandaag besteld voor 265 euro:
[afbeelding]
X5-Z8300, 4GB RAM, 64GB eMMC, 10000Mah batterij
Zal wel volgend jaar zijn dat ik 'm binnen heb...
http://www.gearbest.com/tablet-pcs/pp_254200.html
He, geinig. Ik zit er ook al naar te kijken. Lijkt me prettiger apparaat dan een Windows tablet.Mastermind schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 21:18:
Ik heb deze mooie Voyo A1 Plus Ultimate Ultrabook vandaag besteld voor 265 euro:
[afbeelding]
X5-Z8300, 4GB RAM, 64GB eMMC, 10000Mah batterij
Zal wel volgend jaar zijn dat ik 'm binnen heb...
Ik ook gister. 2 stuks voor 35 eurobigbass schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 12:35:
Net ook mijn 11-11 Earson Mammoth binnen gehad. Dat ding kan inderdaad wel een stuk harder dan zijn kleine broertje, maar vervormd op hoog volume dan wel een beetje (begrijpelijk uiteraard). Toevoeging van een sd slot is wel een grote plus imo, gaat een flink stuk batterij van mijn telefoon schelen
2 voor €35?psycoxl schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 22:14:
[...]
Ik ook gister. 2 stuks voor 35 euronu kwam ik er net achter dat ze ook nog eens al standaard op engels staan en een engelse handleiding erbij. Scheelt een hoop gedoe als ik het zo lees. Zou de seller dit hebben gedaan?
.BE / Marstek Venus 5,12kWh / 8400Wp panelen / energie negatieve woning / ENG
Ja precies, vandaar dat ik deze ook gekocht heb.Piet91 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 21:59:
[...]
He, geinig. Ik zit er ook al naar te kijken. Lijkt me prettiger apparaat dan een Windows tablet.
Ben benieuwd wat je er van vindt. Denk aan bouwkwaliteit, hitteproblemen etc. etc.
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Verwijderd
Was een 11.11 deal, nu zijn ze weer $28...vanpeers schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 22:52:
[...]
2 voor €35?![]()
Ik hoop dit weekend 1 op de kop te tikken.
Je kan gewoon mailen met DHL en de specificaties opvragen (die heb je ook nodig voor het bezwaar).L.N. schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 22:08:
Bah, gedoe met de Douane en DHL, omdat DHL vreemde dingen heeft gedaan. Ik had een zaklamp gekregen voor een review en de waarde was volgens de factuur $59,95. DHL vond dat ik daarom voor €42 aan de diverse importkosten mocht betalen. Hoe ze aan dat bedrag kwamen wilde DHL niet vertellen en ik mocht bezwaar aantekenen bij de Belastingdienst/Douane. Ik weet niet of zij mij geloven. Ik heb er geen probleem mee om importkosten te betalen, maar dan moet het bedrag wel kloppen....
Op maandag 31 augustus 2015 08:30 schreef rene90 het volgende:
Nederlandse Douane, wat een bende daar:
iets ontvangen, de Chinees is vergeten er verzendkosten op te zetten dus heeft DHL zelf een inschatting gemaakt en dat is 130 euro verzendtarief geworden. Dus uiteindelijk waarde 70 dollar, 130 euro inschatting DHL maakt 41 euro BTW, en nog 10 euro administratiekosten.
Ik ben maar eens de bezwaarprocedure in gegaan, dan krijg je papieren van DHL thuis gestuurd en moet je je verzoek naar de Belastingdienst Eindhoven sturen. Wat alleen NIET in de brief staat, is dat de belastingdienst altijd +/- 35 euro administratiekosten rekent, ongeacht de uitslag. Dus in 9 van de 10 gevallen is het de moeite niet om bezwaar te maken.
Zorg dus altijd dat je Chinees de verzendkosten specificeert.
[ Voor 5% gewijzigd door RobertowNL op 28-11-2015 09:51 ]
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Lekkere vertaling:Chocoball schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 08:39:
Op 1 december 10.00 Beijing tijd heeft Xiaomi weer een Smarthome aankondiging van een product met de omschrijving "that you want to sleep".
[afbeelding]
Het koffieboontje lijkt de aankondiging van een koffieapparaat te suggereren?
Millet mysterieuze nieuwe blootstelling aan je slaapt!
Hoewel de conferentie over de 25 van vorig jaar, gierst, maar dit betekent niet dat er geen nieuwe producten dit jaar, gierst en een aantal accessoires of perifere categorieën van producten zal blijven om te voldoen aan ons.
@ Millet smart home heeft zojuist aangekondigd dat het publiek zal worden om 10.00 uur op 1 december tot een nieuw mysterie, welke functies verhogen "die je wilt slapen."
Over deze nieuwe, officiële wordt zo beschreven: ?? "Meng mooie koffiebonen blijven, eten en drinken in feite nog steeds kan niet achterhalen slapende baby zien om 10.00 uur op 1 december naar @ gierst smart home samen ?! Sleeping bonen over het? "
Is dit is een koffiezetapparaat?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq