"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.

Wellicht is de 10k versie nu beter geschikt.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Welke powerbank raad je me dan aan? Hoe compacter en sterker hoe beterQuad schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 00:28:
Ik wou eigenlijk zeggen, een paar euro meer en je hebt de 16k versie, maar deze is daar meer dan €25 geworden.
Wellicht is de 10k versie nu beter geschikt.
edit: hoe goedkoper, hoe beter
[ Voor 4% gewijzigd door Amsterdamn op 05-09-2015 00:40 ]
"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.
Deze is iets meer dan een tientje namelijk: http://www.banggood.com/O...-Smartphone-p-977406.htmlHamzie schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 00:39:
[...]
Welke powerbank raad je me dan aan? Hoe compacter en sterker hoe beter
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
UitverkochtQuad schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 00:40:
[...]
Deze is iets meer dan een tientje namelijk: http://www.banggood.com/O...-Smartphone-p-977406.html
Met de code FOKNLAB voor €10,09
Ik heb gewoon saldo op mijn account, hoezo moet ik een cc (die ik niet heb) toevoegen?
Saldo was telaag. Snel weer wat saldo toegevoegd
Besteld, bedankt voor je codedennistd schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 01:03:
https://www.allbuy.com/de...C-ONE-M9-Tablet-etc-25023
Met de code FOKNLAB voor €10,09
[ Voor 63% gewijzigd door Amsterdamn op 05-09-2015 01:25 ]
Valt mij op dat ze de prijzen omhoog gooien en net alsof 50% korting geven -.-. Nog niet zo lang geleden daar kabels bestel, voor ongeveer dezelfde prijs. Misschien een paar dubbeltjes duurder.rud schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 22:14:
Orico heeft op Aliexpress een 50% actie. Daarnaast zijn er coupons te krijgen: $2 off bij $20, $5 off bij $50 etc.
Het gaat om Orico (USB) kabels, power supplies, USB hubs etc
http://www.aliexpress.com/store/105327
ff zonder ongein, de 10400mAh powerbank van Mi is de oude generatie. Ongeveer 1,5x groter en zwaarder. Voor drie euro extra (?) heb je een powerbank die je makkelijker meeneemt in je tas óf zelfs in je broekzak kunt steken met je mobiel aan de oplader, doe ik namelijk ook op school.Quad schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 00:40:
[...]
Deze is iets meer dan een tientje namelijk: http://www.banggood.com/O...-Smartphone-p-977406.html
[ Voor 7% gewijzigd door iApp op 05-09-2015 11:57 ]
An a day keeps the doctor away.
Precies andersom, 10400 is de oude grote, 10000 de nieuwe kleinere.iApp schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 09:15:
[...]
ff zonder ongein, de 1000mAh powerbank van Mi is de oude generatie. Ongeveer 1,5x groter en zwaarder. Voor drie euro extra heb je een powerbank die je makkelijker meeneemt in je tas óf zelfs in je broekzak kunt steken met je mobiel aan de oplader, doe ik namelijk ook op school.Dus ik zou de 10400mAh versie zeker aanbevelen, ik heb 'm net twee weken en gebruik 'm dagelijks. Mijn iPhone 5 kan ik er ongeveer 3x tot 4x volledig opladen totdat de powerbank leeg is, opladen van de powerbank duurt ongeveer 1,5uur met de iPad oplader (12watt).
Volgens mij alleen met xiaomi routers,GielFox schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 18:42:
[...]
Vraagje, werkt deze met elke router samen (mits die over een USB poort beschikt) of alleen met Xiaomi routers?
Zal wel even proberen met een andere maar de kans is heel klein ☺
Het stickje werkt wel verdomd goed.
Heb em boven in een oude telefoonlader gestopt en heb nu door het hele huis vol bereik!
Termijn is inmiddels 180 dagen geworden dus je heb nog even.Verona27 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 23:33:
... Inmiddels zijn we al bijna op de 45 dagen voor een Paypal geschil dus die ga ik denk ik maar wel aanknopen, ondanks het feit dat het slechts om 9,01 euro gaat...

My bad! Sorry :# de 10000mAh versie idd.mark-k schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 09:16:
[...]
Precies andersom, 10400 is de oude grote, 10000 de nieuwe kleinere.
An a day keeps the doctor away.
Alleen daarvoor zou ik al een setje van dat spul willen halen. Zo 'n Mii of Nano, en dan 2 of 3 van die extenders erbij, voor op locatie en/of thuisgebruik...ikdedinges schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 09:55:
[...]
Volgens mij alleen met xiaomi routers,
Heb em boven in een oude telefoonlader gestopt en heb nu door het hele huis vol bereik!
Op locatie kan je dan ook nog alles mooi van powerbanks laten lopen indien er geen stroom voorzien is.
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Heb al een geschil geopend aangezien ik via verschillende emailadressen opeens geen contact meer kon krijgen met Allbuy. Toen maar via Paypal contact gezocht, daar staat het volgende:WhatTheFuck schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 10:31:
[...]
Termijn is inmiddels 180 dagen geworden dus je heb nog even.
U kunt dit geschil van 20-07-2015 12:07 CEST tot 13-09-2015 11:58 CEST escaleren tot een claim.

Bizar. Volgens de verpakking zou het per bommenwerper moeten worden bezorgd, misschien dat dat het probleem wasRonald8 schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 11:34:
Een China Shopping first: een horlogebandje waarvan ik dacht dat het kwijtgeraakt was, is alsnog aangekomen. Blijkbaar had de verkoper te weinig betaald waardoor hij over land gekomen is.
[afbeelding]
True. En simpelweg live kijken kan evt. ook wel met app in het Chinees.mark-k schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 22:41:
Nou ja, beter je toestel in het Engels dan je camera niet kunnen gebruiken lijkt me. Je kunt ook bij elke keer je camera gebruiken het ff omzetten, is vrij simpel te doen (kost natuurlijk wel n beetje tijd en is vervelend, maar niet zo vervelend als je camera niet kunnen gebruiken).
Sowieso, als je de app in het Engels kunt gebruiken kun je je telefoon ook in het Engels gebruiken. Zelf kan ik absoluut niet tegen die Nederlands vertaalde rotzooi, heb hier alles in het Engels.
De boel werkt in ieder geval.
Alleen opnames terugkijken lukt nog niet erg. Naast het feit dat die opnames op de tijd van Beijing staan is het ook niet makkelijk te bekijken. Als we wat aankloten kunnen wat wat terug bekijken maar er is op de tijdbalk niet te zien of er wat opgenomen is...
De WiFi extender werkt alleen met de Mi WiFi router en Mi WiFi mini router maar waarschijnlijk ook met de nano router.ikdedinges schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 09:55:
[...]
Volgens mij alleen met xiaomi routers,
De extender moet eerst in de WiFi Router geplaatst worden. Zodra de LED van oranje naar blauw gaat is deze werkzaam. Heb hem in gebruik op de 1e etage in een Xiaomi Powerstrip maar het werkt ook met een Xiaomi powerbank. De extender is ook via de Xiaomi WiFi app in en uit te schakelen maar zoals ikdedinges al zei werkt het alleen via de 2.4GHz band.
De WiFi extender is momenteel in de aanbieding bij [url="lhttp://www.gearbest.com/promotion-happy-labor-day-special-199.html"]Gearbest[/url] voor $8.78
Nog 1 opvallend ding,Chocoball schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 18:52:
[...]
De WiFi extender werkt alleen met de Mi WiFi router en Mi WiFi mini router maar waarschijnlijk ook met de nano router.
De extender moet eerst in de WiFi Router geplaatst worden. Zodra de LED van oranje naar blauw gaat is deze werkzaam. Heb hem in gebruik op de 1e etage in een Xiaomi Powerstrip maar het werkt ook met een Xiaomi powerbank. De extender is ook via de Xiaomi WiFi app in en uit te schakelen maar zoals ikdedinges al zei werkt het alleen via de 2.4GHz band.
De WiFi extender is momenteel in de aanbieding bij [url="lhttp://www.gearbest.com/promotion-happy-labor-day-special-199.html"]Gearbest[/url] voor $8.78
Standaard maakt de extended bij mij een extra netwerk op geloof ik.
Iets in de trant van netwerknaam_plus, en in de app voor de routers kun je roaming aanzetten.
Ik zie hem niet staan bij de aanbiedingen, sterker nog, het lijkt erop dat GB hem helemaal niet heeft zelfs?Chocoball schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 18:52:
[...]
De WiFi extender werkt alleen met de Mi WiFi router en Mi WiFi mini router maar waarschijnlijk ook met de nano router.
Bij deze de directe link http://www.gearbest.com/n...tion/pp_229379.html?wid=1iTitus schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 21:18:
[...]
Ik zie hem niet staan bij de aanbiedingen, sterker nog, het lijkt erop dat GB hem helemaal niet heeft zelfs?
Als je je telefoon op de tijdzone van Beijing zet (+8 dacht ik) kun je wel de tijdbalk gebruiken om opnames van de Xiaomi Ant cam terug te kijken..Piet91 schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 15:49:
[...]
Alleen opnames terugkijken lukt nog niet erg. Naast het feit dat die opnames op de tijd van Beijing staan is het ook niet makkelijk te bekijken. Als we wat aankloten kunnen wat wat terug bekijken maar er is op de tijdbalk niet te zien of er wat opgenomen is...
Ik heb vandaag 2 Milight E14 lampen ontvangen en gelijk in 2 lampen gedraaid, maar nadat ik ze had gekoppeld met een remote bleef hij na een keer opnieuw stroom krijgen een kleur en wil niet veranderen, dat doen ze nu allebei.
Wellicht kun je de velg bij de plaatselijke fietsenmaker voor dit bedrag laten repareren.
RisingSun schreef op zondag 06 september 2015 @ 09:02:
Ik heb een e bike conversion kit besteld bij alixpress, na 2 maanden heb ik hem binnen en nu blijkt de velg beschadigd te zijn, ik kan hier ook niet mee fietsen. De rest van de set is perfect! Nu heb ik de verkoper een bericht gestuurd en die wil mij 25dollar refunden? Hier kan ik toch niet mee akkoord gaan, zou toch meer mogen verwachten? Of zijn mijn verwachtingen nu te hoog?(ps de kit was 230euro ex shipping (en ex 110btw haha)
Mijn huidige controller is:

Dit geeft het volgende resultaat:

(in allerlei kleuren mogelijk, inclusief dimbaar)
Dat maakt deze (soortgelijke) afstandsbediening mogelijk:

Nu wil ik graag bovenstaande vervangen omdat ik eea ook met mijn telefoon wil aansturen en kwam ik dus terecht op de Mi Light controller van Banggood

Is dit mogelijk? En zo nee, wat zijn de eventuele alternatieven...
[ Voor 3% gewijzigd door freestyler2 op 06-09-2015 10:21 ]
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
Het forum is niet bedoeld voor V&A/MP spam.
[ Voor 109% gewijzigd door gambieter op 06-09-2015 13:30 ]
Dat kan als je ook de Wifi bridge erbij koopt.freestyler2 schreef op zondag 06 september 2015 @ 10:18:
Ik zou graag mijn huidige LED controller willen vervangen voor een Mi Light controller, ik weet echter niet of dit mogelijk is en hoop graag feedback van jullie te krijgen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu wil ik graag bovenstaande vervangen omdat ik eea ook met mijn telefoon wil aansturen en kwam ik dus terecht op de Mi Light controller van Banggood
[afbeelding]
Betekent ook dat je een remote erbij moet aanschaffen, als je niet je telefoon wilt gebruiken.
Aandachtspuntje voor de Milight controller, deze kan enkel RGB sturen. De RGBW variant kan ook W aansturen, maar niet tegelijk, dus mixen is geen optie.
[img=514,94]http://i.imgur.com/ydSge1A.png[/img]

Productreview: Brainwavz Jive (Rood) review door tokko1
Op mijn tweakblog heb ik daar een stukje over geschreven een tijdje geleden.freestyler2 schreef op zondag 06 september 2015 @ 10:18:
En er loopt hier op GoT ook 'n thread over het hele LED-gebeuren :
[LED] Strips, drivers
Het is een RGB strip, en een RGB controller, dus het kanfreestyler2 schreef op zondag 06 september 2015 @ 10:18:
Ik zou graag mijn huidige LED controller willen vervangen voor een Mi Light controller, ik weet echter niet of dit mogelijk is en hoop graag feedback van jullie te krijgen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Brainwavz moet je alleen bij MP4Nation halen als ze acties houden. In andere gevallen is Brainwavz vaak goedkoper bij Amazon of resellers te bestellen.tokko1 schreef op zondag 06 september 2015 @ 13:52:
Review van chinese koptelefoontjes gekocht bij MP4Nation staat op de product page
[afbeelding]
[afbeelding]
Productreview: Brainwavz Jive (Rood) review door tokko1
Ik heb er zaterdag ook een besteld bij het EU warehouse van Banggood. Ten eerste om extra kosten voor invoeren en btw te voorkomen. Maar ook omdat ie er dan lekker snel is. Maar als ik jouw verhaal lees maakt dat niet veel uit. Volgens mij heb ik ergens gelezen dat PostNL hem levert.Pixarr schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 11:22:
Heeft iemand ervaringen met verzending van PLI International Mail van Banggood (vanuit UK/EU warehouse)? Met welke lokale koerier komt dit, PostNL, DPD?
Ik heb op 16-08-2015 deze SJcam 4000 gekocht, maar deze is nog niet aangekomen.
Bij Gearbest was ie trouwens ongeveer dezelfde prijs (rond de 80 euro). Maar m'n gevoel zegt me dat het fout gaat als ik nu ga annuleren bij Banggood en ga bestellen met bij Gearbest. Of hebben jullie daar andere ervaringen met dit soort gevallen? Ik heb betaald met creditcard.
Hij is inmiddels geleverd met DHL. Heeft wel drie weken geduurd.Kitser schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:30:
[...]
Ik heb er zaterdag ook een besteld bij het EU warehouse van Banggood. Ten eerste om extra kosten voor invoeren en btw te voorkomen. Maar ook omdat ie er dan lekker snel is. Maar als ik jouw verhaal lees maakt dat niet veel uit. Volgens mij heb ik ergens gelezen dat PostNL hem levert.
Bij Gearbest was ie trouwens ongeveer dezelfde prijs (rond de 80 euro). Maar m'n gevoel zegt me dat het fout gaat als ik nu ga annuleren bij Banggood en ga bestellen met bij Gearbest. Of hebben jullie daar andere ervaringen met dit soort gevallen? Ik heb betaald met creditcard.
Yep, dan wel, RAAR! Maar goed, thanks, besteld!Chocoball schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 21:22:
[...]
Bij deze de directe link http://www.gearbest.com/n...tion/pp_229379.html?wid=1
FOK! start slimme samenwerking met Chinese webshops
Wordt dus meer dan alleen een topic, iets om in de gaten te houden
Lijkt er op dat het normale topic gecombineerd wordt met reviews, shops en het gehele china verhaal...

[ Voor 16% gewijzigd door Chocoball op 07-09-2015 10:58 ]
[ Voor 94% gewijzigd door lowo op 07-09-2015 11:14 ]
Of je kijkt even vier posts boven jelowo schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:13:
knip! was al gepost

Maar wordt steeds meer bekend daarvan. Allemaal shops krijgen dus een eigen hoekje, en komen waarschijnlijk aparte topics per review onderwerp naast het slowchatten over china
[ Voor 35% gewijzigd door tokko1 op 07-09-2015 11:16 ]
Post jij het hier als er een keer een leuke actie tussenzit?tokko1 schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:14:
[...]
Of je kijkt even vier posts boven je![]()
![]()
Maar wordt steeds meer bekend daarvan. Allemaal shops krijgen dus een eigen hoekje, en komen waarschijnlijk aparte topics per review onderwerp naast het slowchatten over china
Haha, vast welPistolebob schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:33:
[...]
Post jij het hier als er een keer een leuke actie tussenzit?
http://www.aliexpress.com...t/105327_32459393627.html ook 2 dollar coupon beschikbaar.
Dus voor ongeveer 22 euro euro (via de app nog iets goedkoper).
[ Voor 5% gewijzigd door dangerousp op 07-09-2015 12:00 ]
Verwijderd
Dit heb ik geweigerd, ik stelde voor dat ze een iets andere versie sturen van de Note 1 (die met een 410 processor), die kost namelijk $179. Dat is dan een vergelijkbare "normale" prijs met de versie die ik heb gekocht.
Ze sturen nu echter:
We indeed sorry to tell you that we do not know the when the MHAHMN4G restock again
if you want to change to the MHAHMN4GA,and there would be has huge price diffrience,so did you like to pay?
Best regards
Grace
Wat kan/zal ik doen?
30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw
Je zou ze er op kunnen attenderen dat de telefoon die jij had besteld ongeveer even duur is, maar, verwacht er niet te veel van, het is geen nederlandse webshop welke aangesloten is bij 80 keurmerken en een een of ander consumentenprogramma op z'n dak krijgt als ze niet lief zijn tegen de klanten. Je geld terug krijgen/vragen is waarschijnlijk (en helaas voor jou) de enige optie hier.Verwijderd schreef op maandag 07 september 2015 @ 13:06:
Ik heb 28 augustus bij Coolicool een Redmi Note 4G in de aanbieding gekocht voor $99 (normaal $183). Ze zeggen nu dat ze deze niet op voorraad hebben, en hebben eerst voorgesteld dat ik dan de Redmi Note 2 neem (pre-sale).
Dit heb ik geweigerd, ik stelde voor dat ze een iets andere versie sturen van de Note 1 (die met een 410 processor), die kost namelijk $179. Dat is dan een vergelijkbare "normale" prijs met de versie die ik heb gekocht.
Ze sturen nu echter:
We indeed sorry to tell you that we do not know the when the MHAHMN4G restock again
if you want to change to the MHAHMN4GA,and there would be has huge price diffrience,so did you like to pay?
Best regards
Grace
Wat kan/zal ik doen?
What you see is always what you get.
Maakt niet uit, die deals zijn toch binnen 88 milliseconden wegmark-k schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:40:
Weet iemand hoe het zit met die banggood snap up deals? Als ik op de email klik staat bovenin namelijk nog 1 dag en 12 uur, maar als ik dan op de eerste aanbieding klik zegt hij nog 1 dag en 21 uur... Welke is t?
Mijn bestelling is vorige week verzonden, nu zit ee een T&T code bij, maar heb ik geen idee waar ik deze kan gebruiken. 17Track pakt hem niet.
Code is 05165003362894 maar ik heb geen idee waar ik deze in moet vullen.
een paar paginas terug is dat ook al een aantal keer gevraagd...Igor92 schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:58:
Iemand hier ervaring met het bestellingen uit het EU warehouse van GearBest? Hoe lang duurt de verzending ongeveer?
Mijn bestelling is vorige week verzonden, nu zit ee een T&T code bij, maar heb ik geen idee waar ik deze kan gebruiken. 17Track pakt hem niet.
Afgelopen vrijdag is mijn xbox receiver ook binnen gekomen. Heeft er dus 2,5 week over gedaan, prima wat mij betreft-tom-562 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 20:46:
Grappig, op 18 augustus 2 dingen besteld bij Banggood (Xiaomi Powerbank en een wireless USB receiver voor Xbox controllers). Het was 1 bestelling, maar is alle twee apart verzonden. De powerbank is gisteren binnen gekomen, en de xbox receiver nog niet. Ik had eerder verwacht dat die receiver als eerste zou komen
Vaak bu'j te bang!
Ik kan het helaas niet vinden. Ik heb uiteraard de zoekfunctie al gebruikt. Het kan komen doordat ik beperkt ben tot het zoeken met mijn telefoon op dit moment.ikdedinges schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:09:
[...]
een paar paginas terug is dat ook al een aantal keer gevraagd...
Wat ik wel lees is dat de shipping vanuit GearBest over het algemeen lang duurt.
Ja maar dan weet ik binnen welke 88ms ik moet klikkendodge_911 schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:44:
[...]
Maakt niet uit, die deals zijn toch binnen 88 milliseconden weg
Dat is een nummer van de Chinese koerier Flytexpress is te tracken,Igor92 schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:58:
Iemand hier ervaring met het bestellingen uit het EU warehouse van GearBest? Hoe lang duurt de verzending ongeveer?
http://www.trackitonline.ru/?url=CN_FE
DPDIgor92 schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:38:
[...]
Ik kan het helaas niet vinden. Ik heb uiteraard de zoekfunctie al gebruikt. Het kan komen doordat ik beperkt ben tot het zoeken met mijn telefoon op dit moment.
Wat ik wel lees is dat de shipping vanuit GearBest over het algemeen lang duurt.
Igor92 schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:38:
[...]
Ik kan het helaas niet vinden. Ik heb uiteraard de zoekfunctie al gebruikt. Het kan komen doordat ik beperkt ben tot het zoeken met mijn telefoon op dit moment.
Een "smartwatch" gekocht vorige maand... 6 dagen incl. weekeindeIgor92 schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:58:
DPD
(disclaimer: ervaringen uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst)
[ Voor 101% gewijzigd door gambieter op 07-09-2015 19:01 ]
Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz
- Banggood
- Gearbest
- Allbuy
Heb er best 2a3 euro voor over zodat hij wat sneller aankomt, hoeft dus niet het goedkoopste te zijn, wel met de meest betrouwbare en snelste levering.
*knip* je krijgt zo een PM
[ Voor 51% gewijzigd door gambieter op 07-09-2015 19:25 ]
Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz
Dankje, zie hem inderdaad staan bij tinydeal. De prijs is helaas wel wat aan de hoge kant.mark-k schreef op maandag 07 september 2015 @ 19:11:
Die die ik bij TinyDeal besteld had kwam best snel aan, maar die staat niet in je lijstje.
€ 20+
Zou hem graag voor € 15 of minder bestellen.
Banggood schijnt zijn 9e verjaardag te vieren volgens de nieuwsbrief.
Misschien zit er net iets tussen voor je.
De 'adviesprijzen' met een brok zout nemen, het is meer een 8-9% korting op hun normale prijzen.
(En 99ANNV8 geeft 8% extra). Al met al drukken ze gewoon de winstmarge en zit je dicht bij de Chineze prijzen + porto. (Winst maken doen ze dus nog steeds...)
Nieuwsbrief: http://deals.banggood.com/deals/edm/9thAnniversary07.html
Aktiepagina: http://www.banggood.com/9thAnniversary
Alleen werkt die coupon dus niet op spul dat al in de Anniversary Sale zit.kwakzalver schreef op maandag 07 september 2015 @ 19:23:
(En 99ANNV8 geeft 8% extra).
Nieuwsbrief: http://deals.banggood.com/deals/edm/9thAnniversary07.html
Aktiepagina: http://www.banggood.com/9thAnniversary
xbl: superlucky luke
Ja ik denk ook dat ik ga voor banggood, zie alleen geen powerbanks van xiaomi staan in hun eu warehouse.Annoying-Orange schreef op maandag 07 september 2015 @ 19:28:
Ik zou dan ook voor banggood gaan, heb mijn pakketje van banggood meestal met 2 weken in huis. Je zou nog voor priority direct mail kunnen kiezen maar ik heb daar geen ervaring mee.
Snapt iemand iets van die snap-up deals bij banggood.?
Ik zie de powerbank tussen de snap-up deals staan voor €9,95 (rush buy). Wat uitleg wordt gewardeerd
Helaas moest ik daar 24 euro !! belasting over betalen.
Hoe zit dat precies ?
Heb even gekeken en invoerbelasting is 21%. echter wat ik nu heb betaald gaat meer richting de 50%.
Klopt dat wel ?
Snap-up deal = Een paar te koop en duizenden die erop klikken en binnen een nano seconde verkocht.Liber8 schreef op maandag 07 september 2015 @ 19:39:
[...]
Ik zie de powerbank tussen de snap-up deals staan voor €9,95 (rush buy). Wat uitleg wordt gewardeerd
Als powerbank is de Xiaomi 5000 een prima ding. Heeft in 93% energie conversie ratio. Heb dat ding daar gekocht omdat ie zo lekker klein en dun is. Nu 11,48 straks 10,93...een heftige 55 cent feestkorting....
Die andere merken zijn meestal prima handenwarmers....maar met 50-60% energie conversie hou je effectie niks over.
Ik gok zo.... €13,00 Handlingskosten en €11,13 BTW.Piet400 schreef op maandag 07 september 2015 @ 19:50:
Ik heb zojuist een bestelling binnen van http://www.miniinthebox.com/nl/ ter waarde van 53 euro.
Helaas moest ik daar 24 euro !! belasting over betalen.
Hoe zit dat precies ?
Heb even gekeken en invoerbelasting is 21%. echter wat ik nu heb betaald gaat meer richting de 50%.
Klopt dat wel ?
I beg to differ, dude...kwakzalver schreef op maandag 07 september 2015 @ 19:52:
Heeft in 93% energie conversie ratio. Heb dat ding daar gekocht omdat ie zo lekker klein en dun is.
Die andere merken zijn meestal prima handenwarmers....maar met 50-60% energie conversie hou je effectie niks over.
93% is wat overdreven, en er zijn naast Xiaomi nog wel goeie merken.
Maar qua bang for your buck is die Xiaomi 5000 vrijwel niet te kloppen.
[ Voor 6% gewijzigd door dodge_911 op 07-09-2015 20:37 ]
Vliegen daarmee is (bijna) niet te doen.
Elke keer tegen het plafond, de vloer, de bank.
Nu heb ik een Cheerson CX 10 en Eachine H8 besteld in de hoop dat je daarmee wat beter binnen kan vliegen.
Iemand ervaring met een RC helikopter en een RC Quadcopter?
Je zou die namen van eens even hier in de zoekmachine moeten gooien, dan heb je nog heel wat te lezenKitser schreef op maandag 07 september 2015 @ 21:01:
Saying "um" is the human equivalent of buffering...
Misschien heb ik het niet goed verwoord;Steeldunes schreef op maandag 07 september 2015 @ 21:06:
[...]
Je zou die namen van eens even hier in de zoekmachine moeten gooien, dan heb je nog heel wat te lezen
Er is genoeg te vinden over CX 10 en H8. Maar ik heb nog niet kunnen vinden waar de besturing van zo'n kleine Quadcopter en een helikopter wordt vergeleken.
Daar ben ik benieuwd naar.
Mocht die vergelijking er wel zijn, graag even een linkje
Ik heb deze pas besteld en inmiddels binnen, minder dan twee weken levertijd dat vind ik snel.Liber8 schreef op maandag 07 september 2015 @ 19:08:
Mijn post is verwijderd, blijkbaar mag ik niet vragen welke van de volgende drie webshops gemiddeld het snelst een xiaomi 10000 Mah PowerBank leverd.?
- Banggood
- Gearbest
- Allbuy
Heb er best 2a3 euro voor over zodat hij wat sneller aankomt, hoeft dus niet het goedkoopste te zijn, wel met de meest betrouwbare en snelste levering.
[mbr]*knip* je krijgt zo een PM[/]
Bij Allbuy voor € 11,50.
met de coupon 'FOKNLAB' nu €10,07HoppyF schreef op maandag 07 september 2015 @ 21:31:
[...]
Ik heb deze pas besteld en inmiddels binnen, minder dan twee weken levertijd dat vind ik snel.
Bij Allbuy voor € 11,50.
Inmiddels bij allbuy ook 4 keer een powerbank besteld in juli en augustus.. Gemiddelde levertijd 1,5 week.
Top, wil graag de rode, en die is alleen beschikbaar bij banggood.Speedfightserv schreef op maandag 07 september 2015 @ 22:00:
Heb de xiaomi 10000 bij Allbuy.com en banggood.com besteld. Beide in 1,5 week binnen.
Voor tracking code moet je betalen (€1,40) ? Of krijg je die altijd, ook als je die niet aanvinkt.?
[ Voor 30% gewijzigd door Speedfightserv op 07-09-2015 23:47 ]
Bij Allbuy kan je toch echt rood selecteren.Liber8 schreef op maandag 07 september 2015 @ 22:52:
[...]
Top, wil graag de rode, en die is alleen beschikbaar bij banggood.
Voor tracking code moet je betalen (€1,40) ? Of krijg je die altijd, ook als je die niet aanvinkt.?
ehh selecteren dus wel kopen niet.... (out of stock).
[ Voor 5% gewijzigd door Megapaul op 08-09-2015 00:49 ]
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Er op klikken, ja. Bestellen, nee.Megapaul schreef op maandag 07 september 2015 @ 23:56:
[...]
Bij Allbuy kan je toch echt rood selecteren.
Nickname does not reflect reality
Ik koos alle voorgaande keren bij banggood voor de standaard goedkoopste optie en meestal kwam het dan binnen een week of 3-4, maar de laatste keer dacht ik: kom, laat ik eens de snelle optie kiezen voor 1,40 extra. Dat doe ik dus niet weer, want het was niks sneller en de tracking code werkte niet. Het duurde nog steeds drie weken.Liber8 schreef op maandag 07 september 2015 @ 22:52:
Top, wil graag de rode, en die is alleen beschikbaar bij banggood.Voor tracking code moet je betalen (€1,40) ? Of krijg je die altijd, ook als je die niet aanvinkt.?
Banggood gebruikt voor NLDirect nu ook PostNL voor een paar cent meer. Gezien de historie bij Allbuy koop ik liever bij Banggood. Zal ongetwijfeld deze dagen wel anders zijn maar ze maakten voor mij een te slechte indruk.exelletor schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 00:29:
Denk dat Banggood vs Allbuy vrij weinig uitmaakt, al heeft Bangood nog weleens de gewoonte om Sweden Post te gebruiken, terwijl Allbuy via PostNL(supersnel) of Maylasia Post(iets minder snel) verstuurt. Zo'n beetje alle powerbanks(en dat zijn er een hoop!) die ik bij Allbuy en Banggood in de laatste twee maanden heb gekocht zijn er binnen drie weken geleverd en vaak nog sneller.
[ Voor 6% gewijzigd door ViezeVis op 08-09-2015 07:58 ]
Ik heb gisteren ook mijn Raspberry Pi 2b binnen gekregen. Netjes met koelblokjes en case.dangerousp schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 09:26:
[...]
Ik heb 1 van de 2 raspberry pi 2 ook gisteren binnen gekregen (25 augustus bestel), helaas exclusief case, maar een 3 dollar refund gekregen. (wel de koelblokjes)
Vandaag komt de 2e als het goed is, hopelijk wel met case. Grappig is dat deze van elements14 is, via een andere seller had ik een RS gekregen. Beide werken perfect!
Heb er even retropie op geinstalleerd en die werkt prima. Was dus geen slechte deal voor $30!
Het is overigens ook een R.P.C. model. Maar er staat ook Elements14 op.
Mijn (zeer beperkte) ervaring met deze shipping methode is positief.ViezeVis schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 07:57:
[...]
Banggood gebruikt voor NLDirect nu ook PostNL voor een paar cent meer. Gezien de historie bij Allbuy koop ik liever bij Banggood. Zal ongetwijfeld deze dagen wel anders zijn maar ze maakten voor mij een te slechte indruk.
2015-09-05 10:57
The item has been delivered successfully
2015-09-04 14:04
The item has been processed in the country of destination
2015-09-02 20:42
The item is in transit
2015-09-01 03:18
The item is pre-advised
De tracking code werd 2 dagen na het ontvangen hiervan actief. Dit betekent dat het inderdaad binnen 7 dagen in huis was.
element14 heeft een distri / fabricage in Shanghai.FunFair schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 08:17:
[...]
Ik heb gisteren ook mijn Raspberry Pi 2b binnen gekregen. Netjes met koelblokjes en case.
Heb er even retropie op geinstalleerd en die werkt prima. Was dus geen slechte deal voor $30!
Het is overigens ook een R.P.C. model. Maar er staat ook Elements14 op.
(en zeer slechte levering .. ik wacht nog steeds op mijn RPI-b van 2 jaar terug ..
Alles werkt zoals het hoort en ziet er erg netjes uit!Kenzi schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 08:24:
[...]
element14 heeft een distri / fabricage in Shanghai.
(en zeer slechte levering .. ik wacht nog steeds op mijn RPI-b van 2 jaar terug ..na tig mailtjes maar opgegeven. Krijg je van die reacties "thank you for your email. Your problem has not been solved yet, could you restate what your problem was?" )
Als het je niet lukt om een Syma 107 in bedwang te houden, zal je dat met een CX10 of H8 ws ook niet lukken. Met name de H8 reageert erg zenuwachtig.Kitser schreef op maandag 07 september 2015 @ 21:01:
Vorig jaar heb ik deze gekocht http://m.banggood.com/ind...um=ADshare&utm_source=sem
Vliegen daarmee is (bijna) niet te doen.
Elke keer tegen het plafond, de vloer, de bank.
Nu heb ik een Cheerson CX 10 en Eachine H8 besteld in de hoop dat je daarmee wat beter binnen kan vliegen.
Windows 10, Cherry Trail Z8300 Quad Core 1.8Ghz, 2GB Ram, 32Gb eMMC
2.4Ghz/5Ghz Wifi, BT4.0, LAN, HDMI & USB3.0
Met couponcode "UTJOOOWW" kwam deze op $129,99 bij geekbuying.
Lijkt mij een prima box met prima specs, namelijk voorzien van een relatief nieuwe Cherry Trail Z8300 en 2GB Ram. De meeste windows boxjes zijn nog op de z3735x gebaseerd en vaak met windows 8.1 (ben benieuwd of er een legale windows 10 mee geleverd wordt bij de tronsmart). Tevens was voor mij belangrijk dat 5Ghz ondersteund wordt aangezien bij mijn TV geen ethernet beschikbaar is maar wel 5Ghz wifi.
Wil deze met name onder mijn TV gaan gebruiken voor Netflix/Uitzending gemist/Popcorn Time etc.
[ Voor 14% gewijzigd door Mvdbeld op 08-09-2015 11:12 ]
Onzin, de h8 en de cheerson kun je gewoon op "slow" mode zetten.Kitano schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:38:
[...]
Als het je niet lukt om een Syma 107 in bedwang te houden, zal je dat met een CX10 of H8 ws ook niet lukken. Met name de H8 reageert erg zenuwachtig.
Dus jij hebt ook met zo'n Syma 107 gevlogen? Met een beetje oefenen kan ik die wel omhoog en omlaag laten vliegen. Maar daarna vooruit of een bochtje lukt bijna niet. Dan kan ik hem verticaal niet op 1 hoogte houden en vliegt ie tegen het plafond of vloer.Kitano schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:38:
[...]
Als het je niet lukt om een Syma 107 in bedwang te houden, zal je dat met een CX10 of H8 ws ook niet lukken. Met name de H8 reageert erg zenuwachtig.
Ik kwam gisteren toevallig een review tegen; http://www.techspot.com/n...t-150-ara-x5-windows.html ik ben benieuwd hoe hij bevalt.Mvdbeld schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 10:59:
Heb zelf het volgende windows boxje/pctje besteld: Tronsmart Ara X5 specs:
Windows 10, Cherry Trail Z8300 Quad Core 1.8Ghz, 2GB Ram, 32Gb eMMC
2.4Ghz/5Ghz Wifi, BT4.0, LAN, HDMI & USB3.0
Met couponcode "UTJOOOWW" kwam deze op $129,99 bij geekbuying.
Lijkt mij een prima box met prima specs, namelijk voorzien van een relatief nieuwe Cherry Trail Z8300 en 2GB Ram. De meeste windows boxjes zijn nog op de z3735x gebaseerd en vaak met windows 8.1 (ben benieuwd of er een legale windows 10 mee geleverd wordt bij de tronsmart). Tevens was voor mij belangrijk dat 5Ghz ondersteund wordt aangezien bij mijn TV geen ethernet beschikbaar is maar wel 5Ghz wifi.
Wil deze met name onder mijn TV gaan gebruiken voor Netflix/Uitzending gemist/Popcorn Time etc.
[ Voor 90% gewijzigd door Perkouw op 08-09-2015 14:48 ]
http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_218003.html
Dat is de Chinese versie, niet de Europese. Dus geen Band 20acizane80 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 15:30:
De oneplus 2 is beschikbaar op gearbest voor ongeveer 390 euro.
Normale prijs $1000+?acizane80 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 15:30:
De oneplus 2 is beschikbaar op gearbest voor ongeveer 390 euro.
Zij beweren een korting van meer dan 60% dat wel maar hoe zij aan die prijs komen is mij niet bekend.
Dit topic is gesloten.
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren
Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic