Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdebunt
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-07-2022
Net maar even op BuyInCoins een 5M ledstrip besteld, kon aanduiden met EU plug dus hopen dat deze ook effectief geleverd wordt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATL
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

ATL

Ik heb een order bij Hobbyking lopen bij de EU warehouse. Nu heb ik een 14 cijferige trackingscode gekregen. Weet iemand misschien welke bezorger ze gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-07 19:16
Steeldunes schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 16:56:
[...]

Really?! Via verify en de code wel gewoon kunnen checken dat ie 'echt' is. Inmiddels via customer service van Banggood binnen 24 uur alweer een nieuwe onderweg, dus dat is netjes.

Ook er achter gekomen dat usb lampjes enzo wel werken, en het opladen van devices 5 a 10 sec duurt voordat er iets gebeurt. Lampjes blijven ook eindeloos knipperen maar inmiddels een manier gevonden hoe ik dat kan stoppen.
Zit eraan te denken om deze open te halen.
Voorzover ik weet verstuurd Banggood alleen origineel. Ik heb em ook ontvangen, mijne is 100% echt. Met een Apple oplader laad ie overigens wel traag op. Ik gebruik een Ikea charger, die gaat redelijk snel met ongeveer 1,5A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
ATL schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 22:19:
Ik heb een order bij Hobbyking lopen bij de EU warehouse. Nu heb ik een 14 cijferige trackingscode gekregen. Weet iemand misschien welke bezorger ze gebruiken?
DPD helaas. :'(

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En de volgende jarige meldt zich aan. DealeXtreme bestaat 10 jaar en heeft ook diverse spelletjes.zoals een rad van geluk (moet wel eerst bestellen) en verjaardagsfoto sturen voor het winnen van een coupon.
Afbeeldingslocatie: http://c.dx.com/banner/201509/20150901/DX10ys_730x450_en_94220d.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeldunes
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23-09 18:55
wildcheese schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 22:23:
[...]

Voorzover ik weet verstuurd Banggood alleen origineel. Ik heb em ook ontvangen, mijne is 100% echt. Met een Apple oplader laad ie overigens wel traag op. Ik gebruik een Ikea charger, die gaat redelijk snel met ongeveer 1,5A
Ja ik ben ook nog steeds van mening dat hij echt is, heb m op meerdere punten gecontroleerd en dat klopt allemaal. Heb een dag later nog eentje binnen gekregen van Banggood, die functioneert zoals het hoort dus heb goed vergelijkingsmateriaal.
Heb een 2.4A Apple lader dus dat gaat wel snel.

Saying "um" is the human equivalent of buffering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PostalDude
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 13:05
Ik heb laatst een Xiaomi Mi4 besteld via Dealextreme en wil even mijn ervaring delen.
Vooral in de zin van het (vervelende) verzendtraject.

De telefoon was zaterdag 22 augustus verstuurd.
Dinsdag kreeg ik een push bericht op mijn telefoon dat er een zending in mijn account was toegevoegd.
Dit was de zending van Dealextreme. Dit was te zien aan hetzelfde track en trace nummer.

In de app stond dat de zending was gesorteerd voor land van bestemming. Achteraf niet helemaal goed gelezen maar ik was al verbaasd dat het zo snel ging. De app gaf namelijk aan dat de zending volgende dag tussen 13:00 en 15:00 bezorgd zou worden. Dit was uiteraard niet zo.
Intussen is de aflevering elke avond een dag opgeschoven tot deze afgelopen vrijdag (28-8) opeens op "Bezorgmoment nog niet bekend" kwam te staan.

Waar mijn frustratie/irritatie nu in zit is dit hele proces. PostNL geeft elke dag tijden en datums aan die niet kloppen. Ook de status die ze aangeven zijn soms onduidelijk.

Wat ik nu het ergste vind en wat ik ook niet snap. Als ik de code invoer op 17track kreeg ik gisterochtend opeens de melding dat mijn pakket maandagavond was gesorteerd in Nederland (http://www.17track.net/en....shtml?nums=RC314035175NL).

Tot mijn verbazing checkte ik snel de PostNL app en die gaf aan dat de status nog hetzelfde was als maandagochtend, namelijk; Pakket verzonden naar sorteercentrum in land van transit.
Zoals je nu ziet op de 17track site is mijn pakket reeds afgeleverd (eerst aan de deur maar was niet thuis).

Wat ik dus niet snap. Hoe kan 17track met hetzelfde nummer aangegeven dat het pakket is gesorteerd en afgeleverd. En geeft de PostNL site aan dat de zending ergens onderweg is.
Ik heb gezien dat PostNL in Nederland is geswitched van barcode, maar betekend dat ook dat de status bij PostNL voor altijd open blijft staan?

ps Omdat al mijn gegevens op de site staan van PostNL als je postcode en code invoert plaats ik deze liever niet. Dit is echter wat de site nu aangeeft;

Tracking gebeurtenissen

ma 31 aug.09:30CNPakket verzonden naar sorteercentrum in land van transit
do 27 aug.20:41CNPakket aangekomen in land van transit
wo 26 aug.10:52CNPakket onderweg naar land van transit
di 25 aug.12:39Zending gesorteerd voor het land van bestemming
di 25 aug.12:30Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL

Nog even over de telefoon. Hij is aangekomen en werkt perfect! Dacht eerst dat ik een DOA had maar batterij was gewoon 0%.Ding voelt kwalitatief goed aan en is lekker snel, helemaal voor deze prijs!

[ Voor 4% gewijzigd door PostalDude op 02-09-2015 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Hmm... Ik wil voor het eerst wat bestellen bij AliExpress en bij het afrekenen met iDeal wordt ik voordat ik doorgestuurd word naar de iDeal betaalpagina gevraagd om een "Account holder name" en zonder die in te vullen mag ik niet verder. Daaronder staat dan

"You will be directed to the online banking offered by your bank."

Dit is de URL zonder OrderId:

https://icashier.alipay.com/payment/checkout.htm?orderId=

Waarom wil die alipay.com die extra informatie hebben? Ik heb dat nog niet eerder gezien. Bij Banggood wordt daar ook niet om gevraagd. Ik heb een gezonde argwaan waar het het nodeloos verstrekken van persoonlijke gegevens betreft ter voorkoming van misbruik.

Weet iemand of hier een legitieme reden voor is? Wordt dit altijd gedaan of alleen de eerste keer bij een nieuwe gebruiker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-09 22:24
CaptJackSparrow schreef op woensdag 02 september 2015 @ 10:05:
Hmm... Ik wil voor het eerst wat bestellen bij AliExpress en bij het afrekenen met iDeal wordt ik voordat ik doorgestuurd word naar de iDeal betaalpagina gevraagd om een "Account holder name" en zonder die in te vullen mag ik niet verder. Daaronder staat dan

"You will be directed to the online banking offered by your bank."

Dit is de URL zonder OrderId:

https://icashier.alipay.com/payment/checkout.htm?orderId=

Waarom wil die alipay.com die extra informatie hebben? Ik heb dat nog niet eerder gezien. Bij Banggood wordt daar ook niet om gevraagd. Ik heb een gezonde argwaan waar het het nodeloos verstrekken van persoonlijke gegevens betreft ter voorkoming van misbruik.

Weet iemand of hier een legitieme reden voor is? Wordt dit altijd gedaan of alleen de eerste keer bij een nieuwe gebruiker?
Als ik het goed heb is dat alleen je naam toch? Wordt volgens mij niet effectief iets mee gedaan. Alipay is wel gewoon veilig en via ideal betalen ook. Toch kies ik meestal voor credit card, omdat het dan ook verzekerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
CaptJackSparrow schreef op woensdag 02 september 2015 @ 10:05:
Dit is (redelijk) nieuw, want ik kwam het laatst ook tegen, maar daarvoor nooit gezien. Het enige wat je hoeft in te vullen is de naam die op jouw bankpasje staat, bv "M. Pïetersen".

Een legitieme reden weet ik niet, maar ik was er niet huiverig voor, die info zien ze ook als de betaling binnen is (misschien is het voor hun een back-up controle om een betaling aan een bestelling te kunnen koppelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

ralph075 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 10:09:
[...]

Dit is (redelijk) nieuw, want ik kwam het laatst ook tegen, maar daarvoor nooit gezien.
Ik hou altijd rekening met een hack en evt. man-in-the-middle constructie waarmee informatie wordt gemined om te misbruiken. Zodra het sites betreft waar veel geld doorheen gaat wordt het een aantrekkelijk doelwit voor criminelen dus juist dan word ik zeer achterdochtig.

Juist als ze die informatie toch al teruggekoppeld zouden krijgen van iDeal zou het dus niet nodig zijn om deze informatie te vragen. Ik krijg daardoor dus juist het gevoel dat iDeal die informatie niet terugkoppelt en ze die informatie op deze manier proberen te ontfutselen maar als het niet strikt noodzakelijk is voor de betaling hoort een bona fide betalingsprovider niet om dergelijke niet-noodzakelijke informatie te vragen vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halldor
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:17
Halldor schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 17:47:
[...]

Bedankt voor de tip, ik laat er morgen eentje door mijn vriendin bestellen :)
En zojuist al geleverd :+
Same day delivery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TravockMD
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-09 11:16
Chedara schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 15:09:
[...]

Top! En werkte het ook over win 8.1, of heb heb je hm op je telefoon aangesloten?
D3nnisd schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 12:16:
[...]

Is de kwaliteit ook goed? kan je misschien wat beelden posten?
Hieronder een paar afbeeldingen.
Ik gebruik het op m'n laptop met Win 7. (Plug and Pray)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iMaeret.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jZY1C9v.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HrxXSzg.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3gE7kse.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Op de iDeal website word je ook niets wijzer. https://www.ideal.nl/betalen/veelgestelde-vragen/

Ze hebben de gotspe je ter controle van de betrouwbaarheid van websites door te sturen daar de zogenaamde "online shopscan" die bij de externe site van Consuwijzer staat en dat blijkt niets meer te zijn dan een doorverwijzing naar een Google search. 8)7 |:( Hoe DURF je!? Het is toch werkelijk tenhemelschreiend hoe ongelooflijk slecht dit soort zaken geregeld zijn. Nergens kan ik op een simpele manier checken wat er bekend is van zo'n betalingsprovider die toch een contract moet hebben met iDeal.

Ook een telefoontje naar mijn bank leverde niets op want de dame had er geen verstand van. Ze verwees mij naar die webshop. Helaas was het daar midden in de nacht. Voor een chat kon ik daar overigens wel terecht bij die webshop maar dan moest ik inloggen met een Alibaba account. Werkt een Aliexpress account ook meteen bij Alibaba of was dat een foute aanname van die verkopende partij dat ik ook een Alibaba account zal hebben?

Ik vond het mooi geweest en heb maar vier nullen ingevoerd en toen kon ik verder en kon ik de betaling verrichten. Status is nu "Payment being verified" met een teller die vanaf 24u terugloopt.

Voor een bedrag van €4,41 ben ik wel bereid om de gok te wagen dat er iets misgaat. Ben benieuwd wat er voor reactie terug komt if any.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

CaptJackSparrow schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:34:
Op de iDeal website word je ook niets wijzer. https://www.ideal.nl/betalen/veelgestelde-vragen/

Ze hebben de gotspe je ter controle van de betrouwbaarheid van websites door te sturen daar de zogenaamde "online shopscan" die bij de externe site van Consuwijzer staat en dat blijkt niets meer te zijn dan een doorverwijzing naar een Google search. 8)7 |:( Hoe DURF je!? Het is toch werkelijk tenhemelschreiend hoe ongelooflijk slecht dit soort zaken geregeld zijn. Nergens kan ik op een simpele manier checken wat er bekend is van zo'n betalingsprovider die toch een contract moet hebben met iDeal.
iDeal betaling bij Aliexpress gaan via PPRO.

(en het vragen van een rekeninghouders naam lijkt me vrij normaal bij een betaling. Geen idee waarom dat zo'n probleem zou moeten zijn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Kenzi schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:49:
[...]

iDeal betaling bij Aliexpress gaan via PPRO.

(en het vragen van een rekeninghouders naam lijkt me vrij normaal bij een betaling. Geen idee waarom dat zo'n probleem zou moeten zijn.)
Omdat het NIET normaal is want het is me nog NOOIT eerder gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

CaptJackSparrow schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:34:
Voor een chat kon ik daar overigens wel terecht bij die webshop maar dan moest ik inloggen met een Alibaba account. Werkt een Aliexpress account ook meteen bij Alibaba of was dat een foute aanname van die verkopende partij dat ik ook een Alibaba account zal hebben?
Ja dus. :+

http://service.alibaba.com/buyer/faq_detail/13858717.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

CaptJackSparrow schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:51:
[...]

Omdat het NIET normaal is want het is me nog NOOIT eerder gevraagd.
Je gaf zelf aan dat het je eerste bestelling bij Aliexpress was, dus dan is het nogal logisch dat het je nooit eerder gevraagd is. 8)7

Wil je het fijne ervan weten, neem dan contact op met PPRO. Die handelen het betalingsproces af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat namelijk helemaal niet verkeerd dat ze om een naam vragen.
Na een succesvolle betaling krijg je (als webshop) van de bank de gegevens van de klant, de naam en het rekeningnummer. Als de eerder opgegeven naam totaal niet klopt, kan er dus sprake zijn van fraude.

Niet naam opgeven heeft geen zin, want het bedrijf krijgt die dus gewoon terug van de bank (voor als er bijv moet worden gestorneerd.)

(Daarnaast zou ik bij dergelijke shops altijd betalen met cc, ideal biedt 0 zekerheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Kenzi schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:07:
[...]

Je gaf zelf aan dat het je eerste bestelling bij Aliexpress was, dus dan is het nogal logisch dat het je nooit eerder gevraagd is. 8)7

Wil je het fijne ervan weten, neem dan contact op met PPRO. Die handelen het betalingsproces af.
Met nooit verwijs ik natuurlijk naar alle andere partijen aan wie ik betaald heb. Noch bij binnenlandse noch bij buitenlandse betalingen is me dat ooit eerder gevraagd. Blijkbaar is het daar ook niet nodig en DUS gaat er bij mij dan een alarmbelletje rinkelen. Als je zelf maar overal een 'plausibele' verklaring bij bedenkt ben je een ideaal doelwit voor internetfraudeurs. Ik blijf daarom liever wat voorzichtiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

rud

CaptJackSparrow schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:20:
[...]

Met nooit verwijs ik natuurlijk naar alle andere partijen aan wie ik betaald heb. Noch bij binnenlandse noch bij buitenlandse betalingen is me dat ooit eerder gevraagd. Blijkbaar is het daar ook niet nodig en DUS gaat er bij mij dan een alarmbelletje rinkelen. Als je zelf maar overal een 'plausibele' verklaring bij bedenkt ben je een ideaal doelwit voor internetfraudeurs. Ik blijf daarom liever wat voorzichtiger.
Het gebeurt mij regelmatig op websites dat ze vragen naar de exacte tenaamstelling op mijn creditcard. En die is inderdaad anders dan mijn naam in het dagelijkse leven. Denk daarbij bijvoorbeeld aan mannen of vrouwen die ook de naam van hun echtgeno(o)t(e) voeren.
Ze vragen hier expliciet om omdat anders de betaling op een incorrecte tenaamstelling afketst.

Ik krijg echter het gevoel dat je al overtuigd bent dat het hele verhaal niet klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Nu online
CaptJackSparrow schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:20:
[...]

Ik ben het met je eens.
Heel vaak is er totaal geen controle op de naam van de besteller en de naam van de rekeninghouder.
Ik kan bv bestellen als Jan Jansen terwijl mijn rekening staat op J.A. Jansen.
Met iDEAL is het al niet veel beter en met PayPal ook niet.
Enige voorzichtigheid met online betalen en tussenschakels is dus wel te begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TravockMD
TravockMD schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 10:44:
[...]

Klinkt erg goed, alleen zonder link(jes) hebben we er in dit topic niet zoveel aan.... ;)
Ik heb uiteindelijk op 25-8 (ca. 11.00u) onderstaande set gekocht.

http://www.aliexpress.com...-Rasp-PI/32335991544.html

Wat schetst mijn verbazing? Staat PostNL vandaag al op de stoep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJV93
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 24-09 12:26
*knip*, zie topicwaarschuwing

[ Voor 95% gewijzigd door Perkouw op 02-09-2015 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dataSlut
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-09 10:25
Vandaag de Moontop MT 9916 quad copter in ontvangst genomen, is de versie met camera (en mic)! Kwam met 2gb microsd kaartje, microsd lezer en extra setje rotors in originele doos. Top deal voor €14,80 :*)

Voor 6 euro nog 8 extra rotors en 2 accu's besteld ook bij allbuy, die waren al eerder binnen.

Nu veel oefenen, vind 'm nog niet erg stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online

pinda powerrr

Slow down...

Ik zag een paar posts terug Alibaba voorbij komen. Sinds kort krijg ik ineens mail van hun, terwijl ik de site nog nooit bezocht heb... Dus ergens is mijn mailadres doorgegeven. Welke webshop is gelinkt aan hun? Ben hier eigenlijk niet zo van gediend :F

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
pinda powerrr schreef op woensdag 02 september 2015 @ 20:18:
Ik zag een paar posts terug Alibaba voorbij komen. Sinds kort krijg ik ineens mail van hun, terwijl ik de site nog nooit bezocht heb... Dus ergens is mijn mailadres doorgegeven. Welke webshop is gelinkt aan hun? Ben hier eigenlijk niet zo van gediend :F
AliExpress, heb je daar wel besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online

pinda powerrr

Slow down...

Pistolebob schreef op woensdag 02 september 2015 @ 20:21:
[...]

AliExpress, heb je daar wel besteld?
Yep, daar ben ik klant ja (guilty as a china shopper :9 )

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:05

-tom-562

Oliesjeik

Grappig, op 18 augustus 2 dingen besteld bij Banggood (Xiaomi Powerbank en een wireless USB receiver voor Xbox controllers). Het was 1 bestelling, maar is alle twee apart verzonden. De powerbank is gisteren binnen gekomen, en de xbox receiver nog niet. Ik had eerder verwacht dat die receiver als eerste zou komen :P

Vaak bu'j te bang!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-09 10:06

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

-tom-562 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 20:46:
Grappig, op 18 augustus 2 dingen besteld bij Banggood (Xiaomi Powerbank en een wireless USB receiver voor Xbox controllers). Het was 1 bestelling, maar is alle twee apart verzonden. De powerbank is gisteren binnen gekomen, en de xbox receiver nog niet. Ik had eerder verwacht dat die receiver als eerste zou komen :P
Ten eerste, Gefeliciteerd :P

Ten tweede, Banggood heeft echt bijna alles in aparte "warehouses".
Ik heb dingen van 2 euro bij elkaar besteld, en die werden allemaal apart geleverd :P

Powerbank heb je geluk mee gehad, de een krijgt hem binnen 2 weken, de andere moet er 2 maanden op wachten. Receiver heb ik nog niet zo veel over gehoord, dus kan je niet vertellen wat daar de standaard voor is :P

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:00
denan schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 16:09:
Weer een leuke drone voor weinig:

MOONTOP MT 9916 2.4G 4CH
https://www.allbuy.com/detail/143532

met coupon : zrvmfi voor €14,86

Batterij compatible met de H8's en schijnbaar ook een camera (volgens de reviews, niet volgens de speclijst.. al zit er wel een oogje op)
Gisteren binnen gekregen en dus meer dan een maand onderweg geweest vanuit allbuy.

Echter: Het was de versie met camera! Gisteren getest en het beeld is onverwacht goed voor zo'n kleine drone (15x15cm). Al met al een koopje geweest voor dit bedrag, er zat zelfs een 2gb mSD card bij en een usb-card converter! :)

• VAnTurenhout
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-02-2024
dataSlut schreef op woensdag 02 september 2015 @ 19:07:
[...]

Vandaag de Moontop MT 9916 quad copter in ontvangst genomen, is de versie met camera (en mic)! Kwam met 2gb microsd kaartje, microsd lezer en extra setje rotors in originele doos. Top deal voor €14,80 :*)

Voor 6 euro nog 8 extra rotors en 2 accu's besteld ook bij allbuy, die waren al eerder binnen.

Nu veel oefenen, vind 'm nog niet erg stabiel.
Ben wel benieuwd waar je deze voor die prijs hebt kunnen halen? laat maar...

• Phr34k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:38
VAnTurenhout schreef op donderdag 03 september 2015 @ 10:09:
[...]

Ben wel benieuwd waar je deze voor die prijs hebt kunnen halen? laat maar...
Al naar de post boven de jouwe gekeken?

5520 Wp op WZW PVOutput

• dataSlut
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-09 10:25
denan schreef op donderdag 03 september 2015 @ 09:59:
[...]

Gisteren binnen gekregen en dus meer dan een maand onderweg geweest vanuit allbuy.

Echter: Het was de versie met camera! Gisteren getest en het beeld is onverwacht goed voor zo'n kleine drone (15x15cm). Al met al een koopje geweest voor dit bedrag, er zat zelfs een 2gb mSD card bij en een usb-card converter! :)
Is sowieso de 2MP versie en niet de 0.3MP! Het beeld op een 50"FullHD TV is best goed:)
Thanks voor de tip denan.

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-09 09:33
Heb een bestelling staan bij AliExpress (de nubia z9 max, met 53% korting!).

Via hun app staat de order onder "Goods awaiting confirmation"
Op de site staat de order onder "Awaiting delivery"
Als ik naar tracking info ga staat er "The seller has shipped your order" en per product staat er in de kolom "Product Status" het volgende: "Awaiting Receipt".

Tracking number is RP320{______}SG maar via 17track.net krijg ik:
Number (Registered)
Origin (Not Found)
Singapore
Destination (Unable To Track)
Unknown
Status
Not Found

Via SingPost kan ik het ook niet tracken.

Dit is al bijna 4 weken zo. Heb nog ruim 33 dagen buyers protection. Ik zou graag het product ontvangen vanwege de hoge korting die erop zit, en anders mijn geld terug. Wat te doen? Dispute openen? Of maak ik me zorgen om niets?

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Jogai schreef op donderdag 03 september 2015 @ 11:11:
Heb een bestelling staan bij AliExpress (de nubia z9 max, met 53% korting!).

Via hun app staat de order onder "Goods awaiting confirmation"
Op de site staat de order onder "Awaiting delivery"
Als ik naar tracking info ga staat er "The seller has shipped your order" en per product staat er in de kolom "Product Status" het volgende: "Awaiting Receipt".

Tracking number is RP320{______}SG maar via 17track.net krijg ik:
Number (Registered)
Origin (Not Found)
Singapore
Destination (Unable To Track)
Unknown
Status
Not Found

Via SingPost kan ik het ook niet tracken.

Dit is al bijna 4 weken zo. Heb nog ruim 33 dagen buyers protection. Ik zou graag het product ontvangen vanwege de hoge korting die erop zit, en anders mijn geld terug. Wat te doen? Dispute openen? Of maak ik me zorgen om niets?
Zit je met die 53% korting ver onder de normale prijs? Zo ja, dispute openen want die ga je niet krijgen ;)
Grote kans dat het een nep tracking nr is.

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:18
dataSlut schreef op donderdag 03 september 2015 @ 11:07:
[...]

Is sowieso de 2MP versie en niet de 0.3MP! Het beeld op een 50"FullHD TV is best goed:)
Thanks voor de tip denan.
Coupon werkt helaas niet meer. Leuke deal was het iig!

• denan
maurits82 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 11:14:
[...]

Coupon werkt helaas niet meer. Leuke deal was het iig!
Zelfs voor de huidige prijs van 21,50 is het nog een leuke deal!

• Jogai
Kenzi schreef op donderdag 03 september 2015 @ 11:14:
[...]

Zit je met die 53% korting ver onder de normale prijs? Zo ja, dispute openen want die ga je niet krijgen ;)
Grote kans dat het een nep tracking nr is.
Voor 30 dollar meer kan ik hem bij een andere aliexpress handelaar vinden. Maar ik denk dat ze eerst de 2GB prijs op de 3GB variant hadden gezet, dus ik denk dat je gelijk hebt.

• Berriek
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-09-2020
denan schreef op donderdag 03 september 2015 @ 11:18:
[...]

Zelfs voor de huidige prijs van 21,50 is het nog een leuke deal!
heb m net besteld, ben erg benieuwd naar mn eerste drone 8)

• denan
Berriek schreef op donderdag 03 september 2015 @ 11:29:
[...]

heb m net besteld, ben erg benieuwd naar mn eerste drone 8)
Even snel annuleren dan: Met "xuzazh" krijg je korting! Hij is dan nog maar 18,51

[ Voor 4% gewijzigd door denan op 03-09-2015 11:32 ]

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:55
TravockMD schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:52:
[...]

Ik heb uiteindelijk op 25-8 (ca. 11.00u) onderstaande set gekocht.

http://www.aliexpress.com...-Rasp-PI/32335991544.html

Wat schetst mijn verbazing? Staat PostNL vandaag al op de stoep :)
En, heb je al kunnen zien of het een echte of neppe is?
Gezien de discussie die er eerder was?

Mijne is pas eind vorige week op de post gegaan en is vanuit Vietnam verzonden.
Laatst al een bestelling die vanuit Duitsland kwam.. Is meer WorldWide shopping geworden ipv China shopping :P

• ExilaaHH
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 22:30
denan schreef op donderdag 03 september 2015 @ 11:31:
[...]

Even snel annuleren dan: Met "xuzazh" krijg je korting! Hij is dan nog maar 18,51
Die code lijkt bij mij niet te werken! Maar over die drone, kan je eens wat video materiaal online zetten ? Ben namelijk wel nieuwschierig nu :)

• denan
ExilaaHH schreef op donderdag 03 september 2015 @ 11:35:
[...]
Die code lijkt bij mij niet te werken! Maar over die drone, kan je eens wat video materiaal online zetten ? Ben namelijk wel nieuwschierig nu :)
Helaas, geen tijd. De verwachting is dat ik pas volgende week weer even kan vliegen :/

• Jogai
denan schreef op donderdag 03 september 2015 @ 11:31:
[...]
Beter nog: hier halen: http://www.dealsmachine.com/best_245425.html (USD 14.49 atm) (Geen camera...)

[ Voor 4% gewijzigd door Jogai op 03-09-2015 12:09 . Reden: Verkeerde versie van de drone... ]

• lowo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-06 23:27
De door mij bestelde powerbank ( 10000 mAh ) bij Allbuy viel net in de brievenbus!
Al met al heeft het pakketje er dit keer vanaf moment van bestellen er 11 dagen over gedaan om hier in de bus te vallen. ( besteldatum 23/8 - verzonden op 25/8 en aangekomen op 3/9 )
Valt mij niet tegen, de levertijden tegenwoordig bij Allbuy.com _/-\o_ !

[ Voor 3% gewijzigd door lowo op 03-09-2015 12:09 ]

• Berriek
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-09-2020
Jogai schreef op donderdag 03 september 2015 @ 11:57:
[...]

Beter nog: hier halen: http://www.dealsmachine.com/best_245425.html (USD 14.49 atm) (Geen camera...)
bij dealsmachine komen er nog verzendkosten bij, dus niet echt de moeite

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 07:02
lowo schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:09:
De door mij bestelde powerbank ( 10000 mAh ) bij Allbuy viel net in de brievenbus!
Al met al heeft het pakketje er dit keer vanaf moment van bestellen er 11 dagen over gedaan om hier in de bus te vallen. ( besteldatum 23/8 - verzonden op 25/8 en aangekomen op 3/9 )
Mijn drone (Cheerson) van Allbuy is gisteren ook bezorgd. Bestelling van 7 augustus. Allbuy heeft het mooi op regel lijkt het. Blij om, want ze zijn gewoon echt goedkoop :).

• TravockMD
FunFair schreef op donderdag 03 september 2015 @ 11:33:
[...]

Laatst al een bestelling die vanuit Duitsland kwam.. Is meer WorldWide shopping geworden ipv China shopping :P
Eigenlijk nog geen tijd gehad om te bekijken. Zodra ik tijd heb zal ik eens kijken en ervaring posten. :)

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
lowo schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:09:
Dan zal de mijne ook wel binnenkomen, besteld de 22e :)

Tijd van werken, tijd van rusten

• lowo
Heeft iemand al ervaring opgedaan met dit ( nieuwe ) product?

http://www.banggood.com/N...-Power-Bank-p-994784.html

De touchfunctie lijkt mij een handige aanvulling en ben benieuwd of Mi er ook mee gaat komen :) .

[ Voor 3% gewijzigd door lowo op 03-09-2015 12:42 ]

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 07:02
lowo schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:42:
Heeft iemand al ervaring opgedaan met dit ( nieuwe ) product?

http://www.banggood.com/N...-Power-Bank-p-994784.html

De touchfunctie lijkt mij een handige aanvulling en ben benieuwd of Mi er ook mee gaat komen :) .
Bedoel je dit? http://www.banggood.com/O...Bank-Tablet-p-950793.html

Die jij linkt is de namaak versie van Xiaomi, die ermee is begonnen.

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 24-09 16:47

ITsEZ

parttime all-rounder

ksborg schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:43:
[...]

Bedoel je dit? http://www.banggood.com/O...Bank-Tablet-p-950793.html

Die jij linkt is de namaak versie van Xiaomi, die ermee is begonnen.
Het gaat hier om de touch functionaliteit waarmee je het lampje aan en uit kan zetten, wel blijven opletten O-)

What you see is always what you get.

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
ITsEZ schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:44:
[...]

Het gaat hier om de touch functionaliteit waarmee je het lampje aan en uit kan zetten, wel blijven opletten O-)
Er zit gewoon een aan/uit knop op de xiaomi powerbank...

Tijd van werken, tijd van rusten

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 24-09 16:47

ITsEZ

parttime all-rounder

Driek schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:47:
[...]

Er zit gewoon een aan/uit knop op de xiaomi powerbank...
Klopt, op mijn laptop ook maar als ik die indruk gaat niet alleen het lampje uit ;)

What you see is always what you get.

• dannycnl
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-01 08:06
Hebben jullie ook wel eens gehad op 26-08 pakketje verzonden maar blijft op Pre-Advised staan, wat inhoud dat de verzender hem nog niet heeft ontvangen.
Heb een drone besteld bij Banggood

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bij Tinydeal is de komende 3 dagen de originele Xiaomi USB fan voor $1.99 per stuk te krijgen.
Afbeeldingslocatie: http://img.td-imgs.com/small_images/68/35/396835_130831473653792498.jpg Afbeeldingslocatie: http://img.td-imgs.com/small_images/68/35/396835_130831473644281547.jpg

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-07 21:55

Salmon

.NET developer

Iemand ervaring met een goedkope maar goede WiFi repeater uit China? Bedoelt om in huis in een kamer onder de woonkamer (waar de router staat) te komen, hier zit een betonnen muur tussen.

Op bijvoorbeeld Banggood heb je voor 14 Euro zo'n stopcontact formaat wifi repeater, dat zou wel zeer handig zijn en beter uitkomen dan iets wat los op de grond ligt. In 't forum al gezocht maar om nou een Xiaomi Mi Router (of nano model) te halen heb ik liever zo'n stopcontact formaat model.

Afbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/thumb/large/upload/2012/jiangjunchao/SKU076094-33%20(1).jpg
klik de image voor de URL

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
Ik heb die in het zwart, maar voor de afstand waarvoor ik deze wil gebruiken compleet nutteloos.
Bereik is al te zwak, en om die dan nog eens opnieuw uit te zenden wordt het opnieuw verstuurd en de snelheid dus ook nog eens gehalveerd.
Als je deze dichterbij plaats werkt het mogelijk wel, maar ook dan is de snelheid minimaal gehalveerd, doof het oppakken en doorsturen van het signaal.

Inmiddels powerline aangeschaft die ook wifi doet, dat werkt een stuk beter.

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-07 21:55

Salmon

.NET developer

dutchgio schreef op donderdag 03 september 2015 @ 15:22:
Ik heb die in het zwart, maar voor de afstand waarvoor ik deze wil gebruiken compleet nutteloos.
Bereik is al te zwak, en om die dan nog eens opnieuw uit te zenden wordt het opnieuw verstuurd en de snelheid dus ook nog eens gehalveerd.
Als je deze dichterbij plaats werkt het mogelijk wel, maar ook dan is de snelheid minimaal gehalveerd, doof het oppakken en doorsturen van het signaal.

Inmiddels powerline aangeschaft die ook wifi doet, dat werkt een stuk beter.
Linkje naar jouw powerline?

Maar sowieso hoeft de wifi alleen in de kamer waar deze repeater komt te komen, deze is echt 3x3 meter oid. Dus het is vooral dat de betonnen plafond de sterkte van de wifi zo omlaag haalt dat zo'n repeater al iets zal helpen. En dit allemaal om een ChromeCast sneller te laten streamen,door de wifi begint hij soms te haperen of klapt hij eruit. De chromecast werkt in de woonkamer, vlakbij de router, wel gewoon perfect. }:O

• dutchgio
Salmon schreef op donderdag 03 september 2015 @ 15:25:
[...]

Linkje naar jouw powerline?

Maar sowieso hoeft de wifi alleen in de kamer waar deze repeater komt te komen, deze is echt 3x3 meter oid. Dus het is vooral dat de betonnen plafond de sterkte van de wifi zo omlaag haalt dat zo'n repeater al iets zal helpen. En dit allemaal om een ChromeCast sneller te laten streamen,door de wifi begint hij soms te haperen of klapt hij eruit. De chromecast werkt in de woonkamer, vlakbij de router, wel gewoon perfect. }:O
Ik heb deze, maar daar zijn genoeg mogelijkheden voor:
http://www.tp-link.com/en...cat-18_TL-WPA4220KIT.html
Uiteraard een stui duurder dan zo'n repeater, maar het werkt wel goed.

Ik bedoel ook niet het bereik van de repeater, maar van de wifi die je opnieuw uitzendt. Als dat signaal al niet goed doorkomt wordt opnieuw uitzenden met halve snelheid ook geen succes.
Maar op kleine afstand werkt het wellicht wel goed.

• qonstant
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-05-2022
afgelopen week 4 orders bij banggood geplaatst.
ze worden opvallend snel verwerkt en geshipt alle binnen een dag
oa. powerbank van xiaomi besteld voor vriendin met beschermhoesje en lampje.

overweeg ook om een actioncam te bestellen van mi heb er nu 1 van de action gebruik deze vooral voor het opnemen van onderwaterfase bij het zwemmen en terugkijken.

[ Voor 30% gewijzigd door qonstant op 03-09-2015 16:49 ]

• HoppyF
  • Nu online
qonstant schreef op donderdag 03 september 2015 @ 16:46:
afgelopen week 4 orders bij banggood geplaatst.
ze worden opvallend snel verwerkt en geshipt alle binnen een dag
oa. powerbank van xiaomi besteld voor vriendin met beschermhoesje en lampje.

overweeg ook om een actioncam te bestellen van mi heb er nu 1 van de action gebruik deze vooral voor het opnemen van onderwaterfase bij het zwemmen en terugkijken.
Niet alleen via Banggood maar ook andere Chinese verkopers via Ebay kunnen snel versturen.
Vandaag in 7 dagen een led voeding ontvangen van order tot thuis.

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-09 21:36
Ik mis eigenlijk een Chinees merk dat soundbars produceert voor TV's... leek me wel iets voor Xiaomi.

[ Voor 5% gewijzigd door ViezeVis op 03-09-2015 19:59 ]

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

• lowo
Salmon schreef op donderdag 03 september 2015 @ 15:15:
Iemand ervaring met een goedkope maar goede WiFi repeater uit China? Bedoelt om in huis in een kamer onder de woonkamer (waar de router staat) te komen, hier zit een betonnen muur tussen.

Op bijvoorbeeld Banggood heb je voor 14 Euro zo'n stopcontact formaat wifi repeater, dat zou wel zeer handig zijn en beter uitkomen dan iets wat los op de grond ligt. In 't forum al gezocht maar om nou een Xiaomi Mi Router (of nano model) te halen heb ik liever zo'n stopcontact formaat model.

[afbeelding]
klik de image voor de URL
Deze repeater heb je hier ( https://www.conrad.nl/nl/...?sc.queryFromSuggest=true )ook te koop en is nauwelijks duurder, namelijk € 14,99 !
Bij Banggood is hij bijna even duur/goedkoop: http://www.banggood.com/3...peater-White-p-76648.html
Geen reden dus om zo'n ding helemaal uit China te laten komen.

• TravockMD
FunFair schreef op donderdag 03 september 2015 @ 11:33:
[...]

TravockMD schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:28:
[...]

Eigenlijk nog geen tijd gehad om te bekijken. Zodra ik tijd heb zal ik eens kijken en ervaring posten. :)
Het is een "made in the PRC" model.
Ik heb even snel gegoogled en zie in de vluchtigheid voor de PI-2 nog niet echt probleem verhalen. Wel voor de PI-1.

[ Voor 35% gewijzigd door TravockMD op 04-09-2015 08:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

ViezeVis schreef op donderdag 03 september 2015 @ 19:58:
Ik mis eigenlijk een Chinees merk dat soundbars produceert voor TV's... leek me wel iets voor Xiaomi.
Xiaomi maakt (tenminste, laat maken) ook soundbars. Kost RMB 699. http://product.suning.com/132425588.html

Verder is er nog Qisheng en Sansui die betaalbare soundbars maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Laatst online: 23-09 22:24
TravockMD schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:13:
[...]

[...]

Het is een "made in the PRC" model.
Ik heb even snel gegoogled en zie in de vluchtigheid voor de PI-2 nog niet echt probleem verhalen. Wel voor de PI-1.
Ik heb 1 van de 2 raspberry pi 2 ook gisteren binnen gekregen (25 augustus bestel), helaas exclusief case, maar een 3 dollar refund gekregen. (wel de koelblokjes)
Vandaag komt de 2e als het goed is, hopelijk wel met case. Grappig is dat deze van elements14 is, via een andere seller had ik een RS gekregen. Beide werken perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
M'n eerste Allbuy bestelling is goed gegaan! Ik had 15 augustus een Earson speaker besteld en deze is gisteren aangekomen. Ondanks de gratis verzending zat er een tracking code op, deze ging alleen niet verder dan "Arrived in Netherlands". Voor zover ik weet is het gewoon een echte, in de originele doos.

Ik ben nu benieuwd hoe lang een pakje van Gearbest er over gaat doen. Aan dit topic te zien kan het zijn dat ik nog wel een maandje moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Heb op 20 aug voor 31 euro iets besteld bij AliExpress. Pas op 31 augustus is het pakket verzonden, duurde erg lang naar mijn mening!

Verder staat er bij de tracking info het volgende:
2015-09-04 13:26
Guangzhou Terminal, leave the

2015-09-04 13:26
Guangzhou Terminal, left hand navigation

2015-09-04 13:21
Guangzhou Terminal, arrival

2015-09-03 14:41
Exchange Bureau in Guangzhou, have been exported directly

2015-09-03 09:59
Exchange Bureau in Guangzhou, have been exported to open

2015-09-02 22:55
Bulk acceptance packet processing center in Guangzhou, left, the next station "Terminal of Guangzhou"

2015-09-02 22:39
Bulk acceptance packet processing center in Guangzhou, has

2015-09-02 21:39
Guangzhou international mail operation Center has been receiving and sending
Bron: http://www.17track.net

De vertalingen zijn niet super duidelijk.
Kan er iemand een indicatie geven hoelang het nog kan duren? Heb nog 50 dagen Purchase Protection maar mag toch hopen dat het eerder aankomt. (Zit er lichtelijk op te wachten)

Nou nog hopen dat ik geen douane geld e.d. moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Heeft iemand ervaringen met verzending van PLI International Mail van Banggood (vanuit UK/EU warehouse)? Met welke lokale koerier komt dit, PostNL, DPD?
Ik heb op 16-08-2015 deze SJcam 4000 gekocht, maar deze is nog niet aangekomen.

[ Voor 6% gewijzigd door PerlinNoise op 04-09-2015 11:23 ]

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TravockMD
rens-br schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 11:09:
Heb op 20 aug voor 31 euro iets besteld bij AliExpress. Pas op 31 augustus is het pakket verzonden, duurde erg lang naar mijn mening!

Verder staat er bij de tracking info het volgende:

[...]

Bron: http://www.17track.net

De vertalingen zijn niet super duidelijk.
Kan er iemand een indicatie geven hoelang het nog kan duren? Heb nog 50 dagen Purchase Protection maar mag toch hopen dat het eerder aankomt. (Zit er lichtelijk op te wachten)

Nou nog hopen dat ik geen douane geld e.d. moet betalen.
Voor China Shopping moet je soms geduld hebben. 2+ weken wachten is eerder regel dan uitzondering. Soms is het zelfs 2 maanden wachten.
Als je iets snel wilt hebben, niet in China shoppen of een DHL/UPS/etc gebruiken als verzendmothode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
TravockMD schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 11:22:
[...]
Voor China Shopping moet je soms geduld hebben. 2+ weken wachten is eerder regel dan uitzondering. Soms is het zelfs 2 maanden wachten.
Als je iets snel wilt hebben, niet in China shoppen of een DHL/UPS/etc gebruiken als verzendmothode.
Heb wel ervaring met China Shopping. Al erg vaak bij Dealextreme en Banggood besteld. En dat kan inderdaad verrekte lang duren. Maar nu is het de eerste keer dat ik een tracking code heb ontvangen. Dus was benieuwd hoelang dan de verzending duurt.

Het heeft verder ook geen haast hoor, wil het gewoon graag hebben O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Prachtig! Banggood leest heel slecht als je een verzoek indient bij customer service.

Ik had meerdere reviews geschreven en 1 ervan was met een horloge, welke een kleine ontwerpfout had. De andere ging over een LED strip die niet voldoet aan de specificaties.

Bij die van het horloge kreeg ik een email, maar ik dacht dat het over de ledstrip ging. Ik moest dus foto's bijvoegen van het probleem en heb foto's gestuurd van mijn multimeter, de ledstrip, energiemeter om het probleem daarmee aan te tonen.

Krijg ik vervolgens een refund die lager is... dus ik zoeken... blijken ze op basis van die foto's een refund te hebben gegeven voor het horloge 8)7

Ofwel, ze kijken helemaal niet naar de foto's!

Ik heb nu maar een nieuw bericht gestuurd voor de LED strip...
In china geven ze graag geld weg blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 01:39
Lekker, heb voor een collega een powerbank besteld bij banggood en bijbetaald voor een Trackingnr (dat wilde hij graag).
Nu is het met SE post verzonden en het pakketje Is volgens track17 niet te volgen, hij geeft het land van herkomst aan als China maar de bestemming Is unknown met als eindconclusie "untraceable".
Er staat wel dat het pakketje in transit is, ff afwachten maar denk ik en na het weekend maar ff contact opnemen.

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halldor
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:17
puntje013 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 12:20:
Lekker, heb voor een collega een powerbank besteld bij banggood en bijbetaald voor een Trackingnr (dat wilde hij graag).
Nu is het met SE post verzonden en het pakketje Is volgens track17 niet te volgen, hij geeft het land van herkomst aan als China maar de bestemming Is unknown met als eindconclusie "untraceable".
Er staat wel dat het pakketje in transit is, ff afwachten maar denk ik en na het weekend maar ff contact opnemen.
Als het goed is kan je hem hier tracken van China naar Zweden: http://track-chinapost.com/input_swe.php
Als hij eenmaal in Zweden is kan je hem prima via 17track tracken.
Met dezelfde code trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Wanneer besteld en verzonden?
Kan een week duren voordat een tracking nr. werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raek
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-09 13:24
Aangezien ik het niet zo snel kon terug vinden, stel ik de vraag even hier.

Afgaand op de tabel in de op, zouden er geen invoer rechten e.d. betaald moeten worden wanneer een product van binnen de EU komt. Nu kun je bij DX.com kiezen voor shipping EU-Direct. Zou dit dan betekenen dat ik geen invoer rechten e.d. hoef af te dragen of ziet de douane dit anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Raek schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 14:14:
Aangezien ik het niet zo snel kon terug vinden, stel ik de vraag even hier.

Afgaand op de tabel in de op, zouden er geen invoer rechten e.d. betaald moeten worden wanneer een product van binnen de EU komt. Nu kun je bij DX.com kiezen voor shipping EU-Direct. Zou dit dan betekenen dat ik geen invoer rechten e.d. hoef af te dragen of ziet de douane dit anders?
EU direct wordt gewoon vanuit China verzonden, maar dan middels een andere route.
Als je wilt dat iets binnen de EU al wordt verstuurd moet je letten op "EU warehouse" of iets dergelijks. Sommige shops bieden (tegen betaling) een 'garantie' optie aan voor als het pakket toch aangeslagen wordt.

Bij miniinthebox heb ik al een aantal keren gehad dat iets vanuit polen is verstuurd. Dat kwam ook heel snel aan. Maar andere bestellingen kwamen dan wel weer gewoon uit China.

http://e.dx.com/collectio...ct_description/index.html
We will separate your parcels and arrange the delivery. In normal you will not be afraid to bear the European import duty. If you are worried, we suggest you pay Import Tax & VAT Insurance when you do the checkout. Then we will pay the duty when the parcel is held by local customs.

[ Voor 16% gewijzigd door FunFair op 04-09-2015 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raek
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-09 13:24
Thanks voor de reactie, ik heb de gok niet genomen en uiteindelijk gewoon uit China zelf laten komen. Sowieso schoot de prijs omhoog met € 4,- voor het product zelf en vervolgens € 8,90 verzendkosten. Dan wacht ik wel even wat langer op een product wat zelf krap € 12,- kost haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Voor een product van 12,- hoef je sowieso niks extra's te betalen, dat treedt pas in werking vanaf 22 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MB54
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-09 21:15
Op tijd van 3 weken 2 goede ervaringen met Lightinthebox. Beide keren (verdulleme nog aan toe) invoerrechten moeten betalen. Via contact op de site (bij je besteloverzicht) melding van gemaakt en foto van factuur en betaalbewijs (printscreen) meegestuurd. Beide keren werden de invoerrechten binnen 24 uur teruggestort naar mijn PayPal rekening.
Alles netjes in het Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De KCX-017 USB voltagemeter kost momenteel bij Gearbest $4.48.

Wat betreft de eerdere code van Ibuygou vooor de Piston V2. De code is ingetrokken omdat er 2 Piston V2 gekocht moesten worden. Op 7 september komt er een nieuwe code voor $1.99 korting en wordt de Piston V2 dan $!6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yakumos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-09 10:28
ikdedinges schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 15:56:
[...]

al binnen :)

[afbeelding]
[afbeelding]

Helaas alleen versterking voor 2.4ghz :(
Was nergens duidelijk of die ook 5ghz deed.
Werkt wel makkelijk en snel, dat dan weer wel.
Vraagje, werkt deze met elke router samen (mits die over een USB poort beschikt) of alleen met Xiaomi routers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Niet online

rud

Chocoball schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 18:34:
De KCX-017 USB voltagemeter kost momenteel bij Gearbest $4.48.

Wat betreft de eerdere code van Ibuygou vooor de Piston V2. De code is ingetrokken omdat er 2 Piston V2 gekocht moesten worden. Op 7 september komt er een nieuwe code voor $1.99 korting en wordt de Piston V2 dan $!6.
KCX-017 kost $3.64 bij http://www.aliexpress.com...Shipping/32315390279.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-09 22:08

Bolletje

Moderator Harde Waren
Maar goed dat ik dit topic nog even zie; ik had eind juli een case besteld voor een Xiaomi Yi camera bij Gearbest, maar tot nu toe niet binnen. Nu dus een geschil geopend bij PayPal binnen die 45 dagen termijn.

Alle producten die ik recent heb besteld bij Banggood zijn inderdaad heel snel binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
GielFox schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 18:42:
Vraagje, werkt deze met elke router samen (mits die over een USB poort beschikt) of alleen met Xiaomi routers?
Afaik Xiaomi only.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Voor de eigenaren van de Xiaomi Yi Ant camera; wat is de nieuwe versie van de Engelstalige app?
Ik had een versie 1.1.3 maar die wilde maar geen verbinding maken met de IR-versie van de camera.
Heb wel de app gedownload van hier maar hiervoor moet je toesteltaal op Engels ingesteld worden en dat is niet echt een optie.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Piet91 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 20:57:
Voor de eigenaren van de Xiaomi Yi Ant camera; wat is de nieuwe versie van de Engelstalige app?
Ik had een versie 1.1.3 maar die wilde maar geen verbinding maken met de IR-versie van de camera.
Heb wel de app gedownload van hier maar hiervoor moet je toesteltaal op Engels ingesteld worden en dat is niet echt een optie.

Iemand een oplossing?
Toestel op Engels zetten, installeren, en weer terug zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

U want some?

Ik heb laatst (een weekje geleden) via Banggood €70 aan spullen besteld en was tevens mijn eerste keer. Toen heb ik ook Tracking erbij 'gekocht' maar krijg uberhaupt geen mail/code. Hoe werkt dat systeem? :P

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
caesar1000 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 21:43:
[...]

Ik heb laatst (een weekje geleden) via Banggood €70 aan spullen besteld en was tevens mijn eerste keer. Toen heb ik ook Tracking erbij 'gekocht' maar krijg uberhaupt geen mail/code. Hoe werkt dat systeem? :P
Bij je orders in je banggood account op je ordernr. klikken. Daar hoort een tracking code vermeld te worden.
Waarom overigens 70 euro in 1 keer? Vergroot alleen de kans dat de douane er tussen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
mark-k schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 21:19:
Toestel op Engels zetten, installeren, en weer terug zetten?
Dan gaat de taal in de app ook weer terug naar Chinees.

Ik dacht dat er 2 apps rondgingen voor die IP Ant camera:
1) Originele, Chinese app die naar Engels gaat als je je systeemtaal op Engels instelt.
2) Aangepaste, Engelse app die Engels is ook al je systeemtaal dat niet is.

Ik had eerst die laatste maar die kon ik niet werkend krijgen met de Ant cam. (app was versie 1.1.3 dus).
Met de originele app lukt het wel maar dan moet systeemtaal dus op Engels wat niet gewenst is.
En de app in het Engels gebruiken is niet te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Niet online

rud

Orico heeft op Aliexpress een 50% actie. Daarnaast zijn er coupons te krijgen: $2 off bij $20, $5 off bij $50 etc.

Het gaat om Orico (USB) kabels, power supplies, USB hubs etc
http://www.aliexpress.com/store/105327

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Piet91 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 22:14:
[...]

Dan gaat de taal in de app ook weer terug naar Chinees.

Ik dacht dat er 2 apps rondgingen voor die IP Ant camera:
1) Originele, Chinese app die naar Engels gaat als je je systeemtaal op Engels instelt.
2) Aangepaste, Engelse app die Engels is ook al je systeemtaal dat niet is.

Ik had eerst die laatste maar die kon ik niet werkend krijgen met de Ant cam. (app was versie 1.1.3 dus).
Met de originele app lukt het wel maar dan moet systeemtaal dus op Engels wat niet gewenst is.
En de app in het Engels gebruiken is niet te doen...
Nou ja, beter je toestel in het Engels dan je camera niet kunnen gebruiken lijkt me. Je kunt ook bij elke keer je camera gebruiken het ff omzetten, is vrij simpel te doen (kost natuurlijk wel n beetje tijd en is vervelend, maar niet zo vervelend als je camera niet kunnen gebruiken).

Sowieso, als je de app in het Engels kunt gebruiken kun je je telefoon ook in het Engels gebruiken. Zelf kan ik absoluut niet tegen die Nederlands vertaalde rotzooi, heb hier alles in het Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeldunes
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23-09 18:55
mark-k schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 22:41:
[...]

Zelf kan ik absoluut niet tegen die Nederlands vertaalde rotzooi, heb hier alles in het Engels.
Amen!
Android, Windows en ga maar door alles moet Engels _/-\o_

Saying "um" is the human equivalent of buffering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

U want some?

FunFair schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 22:01:
[...]

Bij je orders in je banggood account op je ordernr. klikken. Daar hoort een tracking code vermeld te worden.
Waarom overigens 70 euro in 1 keer? Vergroot alleen de kans dat de douane er tussen zit.
Okay, thx! Dat ook weer duidelijk.
Ik heb voor €70 besteld maar het zijn wel 4 aparte leveringen dus vandaar.

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:47

two

meerdere mensen die niet kunnen inloggen op ali?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-09 11:01
Eind juni bij Allbuy.com een mobiele lader van Xiaomi besteld, tot op heden niets binnen. Aantal keer contact gehad via klantenservice, wordt wel snel gereageerd maar komt niet meer uit dan alleen maar: je moet gewoon wachten. Inmiddels zijn we al bijna op de 45 dagen voor een Paypal geschil dus die ga ik denk ik maar wel aanknopen, ondanks het feit dat het slechts om 9,01 euro gaat.

Paar dagen terug ook bij Dealextreme een lader en oortjes besteld, die zijn al wel verzonden, verder natuurlijk afwachten, blijft leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamn
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22-09 20:26
Joh, ik ben van plan om een powerbank te kopen. Is het verstandiger om via paypal of iDeal te betalen??

Ik gok op paypal omdat ze je bescherming bieden (?)

"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:46

Quad

Doof

Hamzie schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 00:16:
Joh, ik ben van plan om een powerbank te kopen. Is het verstandiger om via paypal of iDeal te betalen??

Ik gok op paypal omdat ze je bescherming bieden (?)
Welke PB?
En ja, PayPal is altijd verstandiger..
Gezien de keuze voor iDeal zal het AliExpress zijn?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Pagina: 1 ... 78 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic