Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Als je geen fraude wilt plegen lijkt mij het toch duidelijk wat je moet invullen, dus wat je vraag?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:36
Denzis schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 18:41:
Heeft iemand hier ervaring mee. (GEEN MANIER OM BELASTING TE ONTDUIKEN).

Ik heb een tablet besteld op Geekbuying.com Dit is een tablet van 83 euro.

Nou heb ik de volgende brief ontvangen:

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat is wijsheid? Wat zeggen jullie.

b.v.d.
Gewoon invullen toch? Lijkt me vanzelfsprekend dan.

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Fietsbel schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 18:43:
Als je geen fraude wilt plegen lijkt mij het toch duidelijk wat je moet invullen, dus wat je vraag?
Heb dit nog nooit eerder meegemaakt. Vrij brutaal ook om aan te geven dat het vernietigd wordt als ik niet reageer binnen 30 dagen.. Je zal toch op vakantie zijn.

Ik ga het gewoon invullen.

EDIT: Ze verplichten een factuur bij te voegen die Geekbuying uiteraard niet levert..

Hopen dat een screenshot voldoet en dat ze niet de tablet vernietigen..

[ Voor 16% gewijzigd door Denzis op 28-08-2015 19:11 ]

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
Denzis schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 19:10:
[...]

Heb dit nog nooit eerder meegemaakt. Vrij brutaal ook om aan te geven dat het vernietigd wordt als ik niet reageer binnen 30 dagen.. Je zal toch op vakantie zijn.

EDIT: Ze verplichten een factuur bij te voegen die Geekbuying uiteraard niet levert..

Factuur >> paypal afschrijving van jouw paypal account. Stuur dan ook een overzicht van jouw bestelling mee en je hebt het binnen 7 dagen thuis. Om te kijken hoeveel je bij moet betalen (indien je zelf niet 13 euro. + 0.21* bedrag uitrekent) kan je op de 3S code zien die bovenaan staat op jouw brief.

Pinnen is niet mogelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bottom line schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:07:
[...]

Bijna juist ;)
Maar toen was inderdaad ook die 'discussie', en door jou bericht hebben we dat terug gevonden. Ik gok dat dit de oplossing is voor het CC probleem.
Budha in "[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a"
Er is wel een extra stap bij gekomen Wallet - PayPal-saldo - Valuta's beheren en daar kun je een primaire valuta instellen alleen deze staat al op US Dollar maar PayPal wil nog steeds blijven afrekenen in Euro's ook al kies ik credit card.

Bij Gearbest zag ik net deze Mitu telefoonstandaard voor $6.99, ik heb al in mijn collectie maar hij is best grappig.
Afbeeldingslocatie: http://gloimg.gearbest.com/gb/2015/201508/goods-img/1440634927004-P-3014819.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Chocoball op 28-08-2015 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-06 23:27
knip

[ Voor 99% gewijzigd door lowo op 29-08-2015 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quas schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:21:
Hello. Ik lig momenteel in geschil met Banggood.
Ze hebben namelijk een product opgestuurd en hij is nog steeds niet binnen.

Na het aanmaken van een geschil en die te hebben opgewaardeerd naar een paypalclaim heb ik uiteindelijk een trackingnummer gekregen. (Dit terwijl het free shipping was en untracked)

Dit is de trackinglog via 17Track.net

Aantal: A000361507010CA2
Status: Transport
Bestemming: Nederland
Herkomst: China
2015-07-16 15:30 LONDON-UK, Trasmited To Royal Mail
2015-07-16 06:52 LONDON-UK, Clearance Processing Complete At London
2015-07-15 16:43 Flyt HongKong Facility, Processed Through Sort Facility At HongKong
2015-07-15 15:46 FLYTEXPRESS-CN, Processed Through Sort Facility
2015-07-15 15:46 FLYTEXPRESS-CN, Processed Through Sort Facility
2015-07-02 10:45 FLYTEXPRESS-CN, Acceptance
2015-07-01 16:18 Customer, Shipping information recieved

Ik vind het dus heel raar dat het pakketje nog niet binnen is. Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
Ik bestel er vaker en heb later ook nog meerdere pakketjes besteld, waarvan er 1 wel is binnen gekomen en de rest ook nog steeds niet.

Tevens is het frappant dat ze toch een tracking nummer hebben bij untracked bestellingen.
Ik heb zelf ook nog iets van 9 orders open staan, waarvan sommige nog van begin Augustus. Meestal is dat bij Banggood binnen een week binnen voor de meeste orders, maar ik merk dat het de laatste tijd ook wat traag gaat. Misschien gewoon problemen met de logistiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Registratie: November 2009
fifa4ever schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:17:
Wacht nog steeds op mijn allbuy bestelling van 22 juni. Ze vragen nu of ik naar het postkantoor kan gaan om te vragen of daar een pakketje voor mij ligt. Heeft iemand dit ooit meegemaakt? Lijkt me sterk dat daar gewoon iets ligt.
Je was niet de enige. Ik had een bestelling op 21 juni gedaan bij allbuy echter heb ik deze na 2 maal contact gisteren binnen gekregen. Geduld heb je nodig als je rond die tijd besteld hebt maar het komt binnen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowo
Denzis schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 19:10:
[...]

Ik heb ook zo'n brief gehad maar kon de factuur eenvoudig downloaden ( Gearbest ).
De waarde zoals vermeldt op de factuur overgenomen en het geheel opgestuurd.
Weekje later had ik het pakket thuis.

Misschien kun je de factuur bij Geekbuying opvragen.
Deze kun je dan bijvoegen en het formulier invullen met de gegevens conform die factuur.
Als je verstandig bent schrijf je jou 3Sxxxx code even op en dan kun je de status gemakkelijk volgen en zien wanneer het pakket bezorgt gaat worden.
( Met een beetje mazzel krijg je een factuur die lager uitvalt dan de werkelijke waarde ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:35
misschien een stomme vraag ...

maar verkopen ze in china ook soort olie wat je in de sauna kan gebruiken?
voor over de kolen te gooien ...

hier in Nederland verkopen ze het ook, maar dan moet je het mengen met water.. en daarna ruik je er niks meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Aggressor schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 11:39:
misschien een stomme vraag ...

maar verkopen ze in china ook soort olie wat je in de sauna kan gebruiken?
voor over de kolen te gooien ...

hier in Nederland verkopen ze het ook, maar dan moet je het mengen met water.. en daarna ruik je er niks meer van.
Als ze het al hebben zou ik het niet gokken. Je hebt er geen controle over of de stoffen die erin zitten niet schadelijk zijn voor de gezondheid.

Daarnaast kan ik me wel voorstellen dat het met water aangemengt moet worden, zodat het damppunt wat lager is. Denk dat pure olie eerder de neiging heeft om te ontbranden dan te verdampen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:45
FunFair schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 12:13:
[...]

Als ze het al hebben zou ik het niet gokken. Je hebt er geen controle over of de stoffen die erin zitten niet schadelijk zijn voor de gezondheid.

Daarnaast kan ik me wel voorstellen dat het met water aangemengt moet worden, zodat het damppunt wat lager is. Denk dat pure olie eerder de neiging heeft om te ontbranden dan te verdampen.
Precies.
Etherische oliën worden gebruikt op de sauna kachel. (stenen)
Deze wordt altijd gemengd met water, soms is het al gemengd met water om fouten bij het verdunnen te voorkomen. Het is gevaarlijk om onverdunde olie te gebruiken!
Verder moet het een zuivere etherische olie zijn dus afkomstig van een natuurlijke bron geen chemische namaak geur. Die is schadelijk voor de gezondheid.
Etherische olie is wel duur ik weet ook niet of dit betrouwbaar uit China te halen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:46
Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 21:42:
[...]

Ik heb zelf ook nog iets van 9 orders open staan, waarvan sommige nog van begin Augustus. Meestal is dat bij Banggood binnen een week binnen voor de meeste orders, maar ik merk dat het de laatste tijd ook wat traag gaat. Misschien gewoon problemen met de logistiek.
Mijn laatste 2 orders die gemaakt zijn in de afgelopen maand zijn ook wat 'trager". Afgelopen woensdag 1 order binnengekregen en die duurde 2,5 week. Ik heb nog een order die nu precies 2 weken onderweg is maar nog niet gearriveerd is. Een tijd geleden kwamen ze binnen 2 weken al binnen, soms inderdaad binnen een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
dcell schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 16:26:
[...]

Mijn laatste 2 orders die gemaakt zijn in de afgelopen maand zijn ook wat 'trager". Afgelopen woensdag 1 order binnengekregen en die duurde 2,5 week. Ik heb nog een order die nu precies 2 weken onderweg is maar nog niet gearriveerd is. Een tijd geleden kwamen ze binnen 2 weken al binnen, soms inderdaad binnen een week.
Ik heb ook nog twee orders bij Banggood openstaan van 14 dagen geleden, 1 uit de UK en 1 uit China. Meestal is het hier in 7 dagen. Bij de order van de UK stond 7 tot 10 werkdagen levering... :/

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:29
Ik herken de trage levertijd juist niet. M'n powerbank van Banggood is in ongeveer 12 dagen aangekomen, twee andere pakjes (ook 15/8 besteld) zijn gisteren in Nederland aangekomen en zullen komende week waarschijnlijk bezorgd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:07
Mijn powerbanks van Banggood zijn ook best snel geleverd, met Sweden Post nog wel.

Van de week trouwens deze pareltje van Allbuy gehad, terwijl ik niet eens met credit card had betaald... Uiteraard niks terug gestuurd. 8)

Dear customer,

Thanks for ordering from allbuy.com

Your payment is currently being processed. For the security of your paypal account, we may contact you to request additional information regarding the payment. Would you please cooperate by providing the following details:

1.A screenshot of your paypal account page showing your transaction details (PayPal address and the last 4 digits of your credit card if you paid by credit card through paypal). payment at allbuy.com.
2.A photocopy of one of the payer's ID card/ Passport/Driving license.
3.If you paid by credit card through paypal, please provide a photocopy/screenshot of your credit card/bill(Any previous purchase is acceptable) and a photocopy of your credit card. Both the bill and the credit card should clearly show the the first 6 digits and last 4 digits of your card number. To protect your personal information, please hide the CVV2 code. (Please refer to our sample picture).

Once the above materials are provided and confirmed, the order(s) can be fulfilled. Your understanding and cooperation is highly appreciated.

Best regards,
Allbuy.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

pinda powerrr schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 10:55:
[...]

Daar verwachten we natuurlijk wel een uitgebreide review van met foto's :P 8)
Nou, net getest :P

Valt niet tegen. Het doet wat mij betreft niet heel veel onder voor Pabo/Willie spullen waar je wel 10x zoveel voor betaalt. Had er minder van verwacht. Je hebt het ook geen halve dag aan dus kan het best wat lijden. Prima iig, ik had het idee (op voorhand) dat het zou kunnen gaan scheuren na 1x. Foto's heb ik helaas niet gemaakt :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Snuffelke
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 01:20
Voor de geïnteresseerde een roundup van Micro USB kabels.
Foto's van alle kabel testen zijn beschikbaar indien gewenst.

Anker usb voeding test zonder kabels
1A (Low) 5w load
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CAck5q5.jpg
1,9A (High) 10W load
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ixGIzPI.jpg

Xiaomi Power Bank charge cable
0,98A (Low) 5w load
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EIr0vz5.jpg
1,81A (High) 10W load
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/x7Vfsoz.jpg

Magnetic cable http://www.banggood.com/F...bile-Phones-p-928172.html
1,81A (High) 10W load

Nillkin http://www.banggood.com/N...o-USB-Cable-p-943242.html
1,71A (High) 10W load

Chuwi
1,72A (High) 10W load

Remax Double side contact http://www.banggood.com/O...r-Cellphone-p-979107.html
1,69A (High) 10W load

Original Samsung
1,74A (High) 10W load

Random Braided cable
1,65A (High) 10W load

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij Banggood geven ze nu 20.000 coupons met 8% korting weg. Te gebruiken op 9 september en 1 coupon per klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuxXx
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-09 10:00
Hoi,

Ik wil bij everbuying een zmi powerbank bestellen. Hij is 19,58 dus geen verkeerd prijsje. Nu heb ik ook een coupon voor 10% eraf, maar wat blijkt, als ik hem toepas stijgt de prijs naar 22.76.

Nu is rekenen nooit mijn sterkste punt geweest, maar hier begrijp ik niet veel van. 8)7

Het is me al vaker opgevallen dat coupons soms vreemde dingen doen in het winkelwagentje. Heeft iemand een idee hoe dit komt?

Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:27
Dat heeft te maken dat je al korting krijgt op je product. Vervolgens wil jij een coupon toepassen die berekend wordt over de normale prijs. Dan kan het inderdaad voorkomen dat je na het gebruik van een coupon duurder uit bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Wil ik via AliExpress een Orico Power Strip bestellen, kun je ineens (?) enkel maar kiezen voor verzending via EMS, wat 30$ kost.
Dat is iets teveel van het goede.

Dan maar eens kijken of andere sellers hem verkopen voor een leuke prijs.
Ook eens kijken of sites als DX deze power strip hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door Hendrikje1 op 30-08-2015 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hendrikje1 schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 11:19:
Wil ik via AliExpress een Orico Power Strip bestellen, kun je ineens (?) enkel maar kiezen voor verzending via EMS, wat 30$ kost.

Deze Powerstrip heeft net als de Xiaomi Powerstrrip een 3 punts stekker. Misschien is dan de Orico HPC-2A4U een beter alternatief aangezien je daar een los netsnoer met EU stekker krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Chocoball schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 11:43:
[...]

Deze Powerstrip heeft net als de Xiaomi Powerstrrip een 3 punts stekker. Misschien is dan de Orico HPC-2A4U een beter alternatief aangezien je daar een los netsnoer met EU stekker krijgt.
Die kwam ik inderdaad ook tegen. Voor in de woonkamer is het een mooie optie :).
Bedankt voor de tip :)

Ik heb er in de slaapkamer helaas niets aan. Je kunt er maar 2 stekkers in kwijt, en ik heb er 6. En om er dan 3 te kopen. Zoiets als dit is dan al beter, al kan kom ik zo snel nergens tegen dat je er een netsnoer met EU stekker bij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Hendrikje1 schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 11:19:

Niet china shopping, maar misschien is dit wat voor je.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90280826/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04:51
m.b.t laders: Hier al 2 ORIGINELE nillkins die kuren vertonen (te laag voltage), ik hou het lekker bij de 5 poortst ankers, stabiel erg compact en kost niet echt veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:46

two

Iemand die toevallig ervaring heeft met Bluedio?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
mimang schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 18:23:
+ goedkoop
+ bleutooth
- plastic
- geen top geluid
- batterijduur

Ervaring met de Q5 en 610, welke ik naar tevredenheid gebruik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:46

Quad

Doof

Ja met een headset waarvan het type mij ontschoten is. Vond hem niet optimaal zitten iig. Geluid was vrij blikkerig.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

Ah, duidelijk. Bedankt voor de ervaringen. Laat ik het eens proberen. (HT)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinah
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-09 11:10
Ja, met de Bluedio s2 (bleef niet goed in mijn oren zitten met fietsen), i6 (mooi apparaatje, aardig geluid en met 3.5mm zodat je andere oortjes kunt gebruiken, display slecht leesbaar en geen naamweergave alleen nummer) en de HT (goed geluid, wel veel laag, zeer lange afspeeltijd). De HT is ook via Amazon.de voor een schappelijk bedrag te bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

Dinah schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 19:59:
[...]

Ja, met de Bluedio s2 (bleef niet goed in mijn oren zitten met fietsen), i6 (mooi apparaatje, aardig geluid en met 3.5mm zodat je andere oortjes kunt gebruiken, display slecht leesbaar en geen naamweergave alleen nummer) en de HT (goed geluid, wel veel laag, zeer lange afspeeltijd). De HT is ook via Amazon.de voor een schappelijk bedrag te bestellen
Heb hem gehaald bij aliexpress. Geen creditcard hier, $30 vanuit DE als ik het goed heb. Mooi dat het een goed geluid is :)

Ik zal een kort reviewtje schrijven als ik m binnen heb!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supayoshi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:41
Hoi, kwam deze tegen, heb 5 PoE telefoons staan hier, dacht... hey dat is leuk hoef ik geen dure switch te kopen... met PoE ;)

Gaat dit goed of gaat dit fout? 8)7 De Russen vinden hem goed, (zie reviews)

http://www.aliexpress.com.../1708380_32290555870.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowo
supayoshi schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 04:56:
Hoi, kwam deze tegen, heb 5 PoE telefoons staan hier, dacht... hey dat is leuk hoef ik geen dure switch te kopen... met PoE ;)

Gaat dit goed of gaat dit fout? 8)7 De Russen vinden hem goed, (zie reviews)

http://www.aliexpress.com.../1708380_32290555870.html
Check eerst even de pinbezetting van je telefoons.
Kijk of de voedingsaansluiting gelijk is aan die van deze POE-injector.

Zelf had ik een paar professionele Cisco POE-injectors liggen en dacht die te kunnen gebruiken bij een in China gekochte IP-camera. Aangelsloten maar geen beeld.
Bleek dat de injectors die ik had op andere pinnen de spanning zetten dan de Chinese camera vroeg.
Gelukkig was e.e.a. beveiligd en ging er niets stuk.
Heb dan ook maar een paar goedkope POE-injectors gekocht in China ( http://nl.aliexpress.com/...ra-Phone/32274991438.html ) en aangesloten op de voeding die ik bij de Cisco had meegekregen en voila het werkte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineAap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 19:59
Ik heb onlangs een Mi4i via Gearbest besteld uit het Europese magazijn, daar krijg je netjes een tracking nummer bij maar ik heb werkelijk geen flauw idee waar ik dit nummer kan gebruiken. De shipping method staat op EU Express en het is een getal van dertien cijfers. 17Track kan er verder ook niets mee. Iemand toevallig enig idee?

The intersection of technology and creativity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
KleineAap schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 08:39:
Ik heb onlangs een Mi4i via Gearbest besteld uit het Europese magazijn, daar krijg je netjes een tracking nummer bij maar ik heb werkelijk geen flauw idee waar ik dit nummer kan gebruiken. De shipping method staat op EU Express en het is een getal van dertien cijfers. 17Track kan er verder ook niets mee. Iemand toevallig enig idee?
DPD,
Heb laatst ook een mi4i besteld via het EU warehouse. DPD heeft het voor elkaar gekregen om het pakje + inhoud kapot te maken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineAap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 19:59
ikdedinges schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 09:01:
[...]

DPD,
Heb laatst ook een mi4i besteld via het EU warehouse. DPD heeft het voor elkaar gekregen om het pakje + inhoud kapot te maken :(
Thanks :-) Heb hetzelfde besteld dus nu maar even duimen dat ze mijne heel gelaten hebben. Komt goed hopelijk!

The intersection of technology and creativity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 07:02
ikdedinges schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 09:01:
[...]

DPD,
DPD... Hmm... Ja dat klinkt bekend. Als ik het naar m'n werk laat brengen dan blijven de pakketjes vaak wel heel, maar zodra ik het thuis of bij mijn ouders laat bezorgen... Daar is nog nooit een onbeschadigd DPD pakketje aangekomen. En vaak ook nog eens door sorteerfouten veel te laat. Blijf nu echt weg bij webshops die DPD gebruiken. Helaas kan je 't alleen soms niet zien vooraf.

Vorige week overigens mijn $11 Blitzwolf lader binnengekregen. Eerste indruk is gematigd goed, er zit een hele hoge piep in tijdens het laden en mijn oren pakken die toonhoogtes helaas prima op :+

[ Voor 13% gewijzigd door ksborg op 31-08-2015 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Laatst online: 22:30

Mimiix

Professioneel Prutser

Ik vraag me een beetje af wat jullie ervaringen zijn met aliexpress. Twee dingen besteld bij twee verhschillemde verkopers. Nooit mogen ontvangen. Gelukkig wel een refund gehad maar toch gek

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

D3nnisd schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:43:
Ik vraag me een beetje af wat jullie ervaringen zijn met aliexpress. Twee dingen besteld bij twee verhschillemde verkopers. Nooit mogen ontvangen. Gelukkig wel een refund gehad maar toch gek
Aliexpress is hetzelfde als marktplaats of ebay. Het hangt af van de verkoper. Daarom altijd eerst ff onderzoek doen, feedback bekijken etc. Er zijn zat ervaringen van mensen in dit topic te vinden met goede aliexpress verkopers.
En 'if it's too good to be true, it usually is'. Ook dat geldt gewoon voor Aliexpress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Laatst online: 23-09 22:24
Al meer dan 100 bestellingen gedaan (ben A3 :) ) en altijd alles ontvangen. Soms duurt het wat langer, zo heb ik nu een paar hoesjes waar ik al een maand op wacht, maar dat is natuurlijk overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeldunes
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23-09 18:55
2 weken geleden bij Banggood een Xiaomi powerbank 10000 gekocht voor mn moeder, zaterdag netjes ontvangen, maar ben toch bang dat ie defect is.
De powerbank laadt wel op, maar wil geen andere devices opladen en stopt vervolgens niet meer met knipperen. Ook met pass-through gebeurt er niks (Oplader is een 2.4A iPad lader).
Komt iemand dit hier bekend voor? Waarschijnlijk is het voor mij ook zover dat ik mijn eerste China customer service ga ervaren.

Saying "um" is the human equivalent of buffering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-09 08:43
Iemand ervaring met DAB+ radio's bij onze Chinese vrienden vandaan?

Hier in Nederland zijn ze rond de 35 a 40 euro. Ik dacht, dat kan vast goedkoper!

Maar ik kom bij de bekende sites niet onder de 60 dollar...

Of ik kom uit bij die dab+ sticks..Zoek ik nou verkeerd?

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Laatst online: 23-09 22:24
Speedfightserv schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:52:

Hier in Nederland zijn ze rond de 35 a 40 euro. Ik dacht, dat kan vast goedkoper!

Ik heb een tijdje terug ook gezocht en vond ze ook duur. Heel mooi dat digitale geluid, maar (voor mij bedoeld als wekkerradio) als de speaker brak is, is een beetje FM radiootje niet veel slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Laatst online: 24-09 07:02
Speedfightserv schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:52:

GMYLE heeft een portable DAB+ radio (ook met mp3 functie dacht ik), maar die zijn inderdaad zo rond de 45+ dollar. Volgens mij heeft het niet heel veel nut om deze radio's daar te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:51

pinda powerrr

Slow down...

Exorcist schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 00:22:
[...]

Nou, net getest :P

Valt niet tegen. Het doet wat mij betreft niet heel veel onder voor Pabo/Willie spullen waar je wel 10x zoveel voor betaalt. Had er minder van verwacht. Je hebt het ook geen halve dag aan dus kan het best wat lijden. Prima iig, ik had het idee (op voorhand) dat het zou kunnen gaan scheuren na 1x. Foto's heb ik helaas niet gemaakt :+
Hahaha, leuk dat je nog even een update geeft! _/-\o_

Op de meeste China sites zie je ook vaak bikini's langskomen, als ik dan op de markt hier loop, zie ik dezelfde bikini's hangen, maar dan voor vier keer zoveel. Slimme gasten die marktlui ;)

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Ik had een Waterproof RGB LED strip bij Banggood besteld voor ca. 10 dollar. Deze thuis aangengekomen heb ik deze geinstalleerd op een Meanwell 12v voeding en gecheckt of de specificaties wel kloppen.

Wattmeter er tussen gehangen, amperes gemeten, kwam ik tot de conclusie dat de 14,4 Watt/meter strip, maar ca. 6 Watt/meter wil verbruiken. Later nog weerstanden opgeheven door de strip parallel te voeden en daarmee kom ik op een max van 7 Watt/meter.

Ik heb vervolgens een matige review gepost op Banggood dat de strip niet voldoet aan de specificaties. Hierop kreeg ik een email met de vraag of ik foto's wilde maken. Zogezegd en gedaan bieden ze me nu een resend of refund, waarbij ik voor de laatste heb gekozen. Heb niet echt het vertrouwen dat een 2e strip het wel goed doet.

De strip hangt nu wel en functioneert wel aardig, maar ik denk dat mijn volgende strip toch maar uit een Nederlandse winkel komt.

Jammer dat ze een slecht product verkopen, goed van ze dat ze n.a.v. de review contact opnemen en een refund willen geven. Dat had ik niet verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielrene
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-09 21:46
Iemand ervaringen met basetao? Probeer wat te bestelling van tabao via hen maar niet echt een idee hoe. Iemand die mij zou kunnen helpen of een tut heeft? Via chat en Skype contact geprobeerd te zoeken, maar geen reactie..alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix

Mimiix

Professioneel Prutser

Kenzi schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:56:
[...]

Aliexpress is hetzelfde als marktplaats of ebay. Het hangt af van de verkoper. Daarom altijd eerst ff onderzoek doen, feedback bekijken etc. Er zijn zat ervaringen van mensen in dit topic te vinden met goede aliexpress verkopers.
En 'if it's too good to be true, it usually is'. Ook dat geldt gewoon voor Aliexpress.
Naja het ging om hoesjes voor telefoons. Een ervan kon ik echt nergens anders vinden. Ging om 7$ totaal ofzo. Ach dan hsd ik gewoon pech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 09:41
*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door Perkouw op 01-09-2015 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lfshiu
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-09 12:21
timmert26 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:23:
Ik ben op zoek naar anti-slip strips voor op een (gladde) houten trap. Als ik zoek bij aliexpress of ebay krijg ik alleen rollen a 78 euro per stuk. Het lijkt me dat een paar rubberen strips toch niet zoveel mogen kosten? Heeft iemand eerder iets dergelijks gekocht of er ervaringen mee?
Ikea verkoopt het en helemaal niet zo duur : http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60098895/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje
  • Registratie: Februari 2006

verbraakje

🚦

Indien geen ikea in de buurt. De hema heeft ze ook meestal.

Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-09 08:43
FunFair schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 13:11:
Ik had een Waterproof RGB LED strip bij Banggood besteld voor ca. 10 dollar. Deze thuis aangengekomen heb ik deze geinstalleerd op een Meanwell 12v voeding en gecheckt of de specificaties wel kloppen.

Wattmeter er tussen gehangen, amperes gemeten, kwam ik tot de conclusie dat de 14,4 Watt/meter strip, maar ca. 6 Watt/meter wil verbruiken. Later nog weerstanden opgeheven door de strip parallel te voeden en daarmee kom ik op een max van 7 Watt/meter.

Ik heb vervolgens een matige review gepost op Banggood dat de strip niet voldoet aan de specificaties. Hierop kreeg ik een email met de vraag of ik foto's wilde maken. Zogezegd en gedaan bieden ze me nu een resend of refund, waarbij ik voor de laatste heb gekozen. Heb niet echt het vertrouwen dat een 2e strip het wel goed doet.

De strip hangt nu wel en functioneert wel aardig, maar ik denk dat mijn volgende strip toch maar uit een Nederlandse winkel komt.

Jammer dat ze een slecht product verkopen, goed van ze dat ze n.a.v. de review contact opnemen en een refund willen geven. Dat had ik niet verwacht.
Zelfde meegemaakt via Ebay. Hier kon je duidelijk led's zien die het minder goed deden. Was dit bij jou ook zo? Ik had een mailtje gestuurd en kreeg een nieuwe strip. Die was wel goed.

soms heb ik het idee dat ze het er gewoon op gokken. Troep sturen en als mensen gaan klagen een goede opsturen :p

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Ik gebruik de Aukey kabels nu een tijdje, doe er geen gekke dingen mee, maar heb nu al 1 kabel waarvan de micro usb stekker een beetje loszit in z'n rubberen omhulsel. Daardoor maakt ie niet altijd goed verbinding. Vermoed dat de Tronsmart kabels dit misschien ook wel vertonen. Hadden die Nillkin kabels ook niet ditzelfde probleem?

[ Voor 7% gewijzigd door hars73 op 31-08-2015 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
hars73 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 15:50:
Hadden die Nillkin kabels ook niet ditzelfde probleem?
ja de Nilkin kabels zijn even leuk, maar scoren een dikke onvoldoende qua duurzaamheid. Ik heb ze allemaal weggeflikkerd. Vreselijk irritant om je telefoon aan de lader te leggen om de volgende dag volledig mis te grijpen omdat de telefoon niet is opgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdebunt
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-07-2022
Vandaag mn Everbuying bestelling binnengehad :)

- Item 1 : Zonoki Sport Bluetooth V4.0 Stereo Earphones for Hands-free Phone Calls (http://www.everbuying.com/product1078195.html)

Bevallen zeer goed, zitten ook vrij stevig in het oor , nek"koord" blijft soms wel wat schuren tegen blote huid, maar bij kleding nog geen problemen vastegesteld tot nu toe. ook wel aardig assortiment van kleuren, altijd mooi meegenomen :)

- item 2: Motospeed V5 Ultra Portable USB2.0 7-Keys User-defined LED Lighting Wired Optical Game ( http://www.everbuying.com/product639159.html)

Werkt zoals verwacht, kan ingesteld worden in meerdere kleuren (groen, paars, rood en blauw), maar de kleur bepaalt ook de DPI van de muis zelf. Vind ik wel beetje jammer, maar is geen echte dealbreaker. Muis voelt ook vrij robuust aan, en ligt goed onder de hand :)

Op naar de volgende aankoop... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oheng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 17:33
Ik heb goede ervaringen met Aliexpress. Maar, ik zorg wel dat ik alleen bestel bij aanbieders met een héle goede beoordeling. Levering is gemiddeld 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-09 16:30
oheng schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 20:12:
[...]
Ik heb goede ervaringen met Aliexpress. Maar, ik zorg wel dat ik alleen bestel bij aanbieders met een héle goede beoordeling. Levering is gemiddeld 2 weken.
Ditto. Bij Aliexpress nooit issues gehad. 1x lang niets ontvangen, geld terug gehad en paar dagen later product alsnog ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik koop regelmatig bij Aliexpress, zelfs af en toe (als het een niet té duur product is) bij verkopers zonder beoordelingen, nog nooit iets niet ontvangen :)

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wie nog de Xiaomi Piston V2 wil scoren. Bij Ibuygou voor $16 met code IBG5708001 ($3.99). Geldig van 30 august t/m 10 september.

[ Voor 8% gewijzigd door Chocoball op 31-08-2015 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-09 17:38
Is er wel een forum topic waar men terecht kan over aankoopadvies mbt producten uit China?

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExilaaHH
  • Registratie: Juni 2009
jdebunt schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 17:31:
Vandaag mn Everbuying bestelling binnengehad :)

- Item 1 : Zonoki Sport Bluetooth V4.0 Stereo Earphones for Hands-free Phone Calls (http://www.everbuying.com/product1078195.html)

Bevallen zeer goed, zitten ook vrij stevig in het oor , nek"koord" blijft soms wel wat schuren tegen blote huid, maar bij kleding nog geen problemen vastegesteld tot nu toe. ook wel aardig assortiment van kleuren, altijd mooi meegenomen :)
Ik zit zelf ook een beetje te orienteren op dergelijke bluetooth headsets, hoe is de geluidskwaliteit en batterijduur van zo'n headset ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Hier bij Aliexpress op basis van ~50 bestellingen slechts 1x nooit aangekomen en 1x defect product. Beide was zo geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
ExilaaHH schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 21:42:
[...]

Ik zit zelf ook een beetje te orienteren op dergelijke bluetooth headsets, hoe is de geluidskwaliteit en batterijduur van zo'n headset ?
Geen China shopping maar ik kan je van harte de mpow cheetah sport op Amazon.de aanbevelen. Degelijk geluid en geen los bungelend koord in je nek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdebunt
ExilaaHH schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 21:42:
[...]

Geluidskwaliteit valt mee, bass is een beetje "meh", maar is vrij normaal bij bluetooth earbuds (uit china).

Batterijduur : tussen de 6 & 8 uur :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
Volgens mij een hele knappe prijs:

http://www.banggood.com/O...tion-Camera-p-969228.html

Original XiaoMi Yi Ambarella A7LS BSI CMOS WIFI Sports Action Camera voor
€ 60.09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoc
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05:03
0Burner0 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 22:03:
Volgens mij een hele knappe prijs:

http://www.banggood.com/O...tion-Camera-p-969228.html

Original XiaoMi Yi Ambarella A7LS BSI CMOS WIFI Sports Action Camera voor
€ 60.09
Heel standaard. Is al tijden 67/68 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuxXx
Chocoball schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 21:17:
Wie nog de Xiaomi Piston V2 wil scoren. Bij Ibuygou voor $16 met code IBG5708001 ($3.99). Geldig van 30 august t/m 10 september.
Dan moet je er wel 2 bestellen... coupon werkt pas vanaf 30 euro.
Wel mooie dopjes zeg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Soms is dat chinees engels toch wel grappig he.

http://www.banggood.com/S...andbags-Bag-p-988123.html

2 etuis. Op de ene staat "I will be by your site" en op de andere staat "I will always be by your side".
Volgens mij heeft de ontwerper zitten slapen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TravockMD
  • Laatst online: 21-09 11:16
dangerousp schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:59:
[...]

Al meer dan 100 bestellingen gedaan (ben A3 :) ) en altijd alles ontvangen. Soms duurt het wat langer, zo heb ik nu een paar hoesjes waar ik al een maand op wacht, maar dat is natuurlijk overal.
oheng schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 20:12:
[...]
Brammos85 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 20:25:
[...]

Ditto. Bij Aliexpress nooit issues gehad. 1x lang niets ontvangen, geld terug gehad en paar dagen later product alsnog ontvangen.
miicker schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 20:43:
Ik koop regelmatig bij Aliexpress, zelfs af en toe (als het een niet té duur product is) bij verkopers zonder beoordelingen, nog nooit iets niet ontvangen :)
Deveon schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 21:49:
Hier bij Aliexpress op basis van ~50 bestellingen slechts 1x nooit aangekomen en 1x defect product. Beide was zo geregeld.
Op moment van schrijven: 640 orders, A4 status.

Bestellingen van de laatste 4 maanden:
ca. 45%: binnen 2 weken
ca. 40%: tussen 2 en 4 weken
ca. 15%: 4+ weken

12 disputes gehad waarvan 4 ivm verkeerd artikel geleverd of defect product. 8 vermiste zendingen. Alle claims toegekend gekregen.
(Overigens is geen enkele vermiste zending alsnog geleverd)

Ik bestel bij diverse shops en het "moet goed voelen". Onmogelijke prijzen en twijfelachtige shops laat ik links liggen.

Aanvulling:
Ik heb "vroeger" toen ik nog regelmatig bij DX.com bestelde te maken gehad met de bekende brieven van PostNL. Kwestie van gewoon invullen, screenshotje van de order erbij en opsturen. Vervolgens binnen een weekje stond de bezorger op de stoep.

Voor bestellingen via Aliexpress, enkel bestellingen die via DHL/UPS/etc worden verzonden krijg ik soms te maken met de douane.
Zorg ervoor dat de verzendende partij een factuur aan de buitenkant stopt (In een packinglist hoesje) waar ook een bedrag voor de verzending staat. Zo krijg je geen gok werk tijdens het inklaren en kan het onnodige BTW/inklarings kosten schelen.

Tevens geef ik bij DHL bestellingen mijn 06 nummer al op tijdens het bestellen. Als ze deze op de adreslabel vermelden dan zal DHL je een sms sturen met daarin de kosten en een linkje erbij zodat je vooraf met ideal/CC kan betalen en de levering dus sneller doorgang kan vinden.

[ Voor 17% gewijzigd door TravockMD op 01-09-2015 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Enige tijd geleden deze SATA -> USB kabel besteld op ebay: http://www.ebay.nl/itm/252029571328?

Het is ding is echter erg instabiel en vrijwel onbruikbaar. Bij een 2e keer aansluiten op dezelfde poort krijg je alleen een uitroepteken in apparaatbeheer (initialiseren mislukt). Iemand een tip voor een SATA -> USB3.0 adapter waarmee je wel een clone van een hdd kunt maken?

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chedara
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-09 01:05
Ik zit er sterk aan te denken om zo'n usb endoscoop te kopen om boven mn plafond en in de kruipruimte te kijken. Heeft hier iemand ervaring met die dingen?

[url]htttp://www.banggood.com/Wholesale-USB-Borescope-Endoscope-Mini-Inspection-Snake-Tube-Home-Camera-10M-Waterproof-p-30698.html[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TravockMD
Chedara schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 11:38:
Ik zit er sterk aan te denken om zo'n usb endoscoop te kopen om boven mn plafond en in de kruipruimte te kijken. Heeft hier iemand ervaring met die dingen?

[url]htttp://www.banggood.com/Wholesale-USB-Borescope-Endoscope-Mini-Inspection-Snake-Tube-Home-Camera-10M-Waterproof-p-30698.html[/url]
Heb een tijdje geleden onderstaande gekocht. Werkt aardig. Alleen lastig om zo'n ding te manoeuvreren.

http://www.aliexpress.com...Shipping/32271741470.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chedara
Bedankt, dat is een betere prijs. Zat er zelf aan te denken om installatiedraad er om heen te wikkelen zodat je mogelijk beter manoeuvreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Omdat Xiaomi binnenkort met de Mi Pad 2 komt (volgens hun teaser dan) is de Mi Pad 1 in prijs verlaagd.
http://hd.mi.com/z/08311d/index.html
RMB 999 voor 16GB, RMB 1299 voor 64GB. Als die prijzen op de resellers ook doorzetten is het een leuk tablet voor weinig geld. (alleen nog steeds geen aankondiging of hij miui 7 krijgt :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix

Mimiix

Professioneel Prutser

TravockMD schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 11:40:
[...]

Heb een tijdje geleden onderstaande gekocht. Werkt aardig. Alleen lastig om zo'n ding te manoeuvreren.

http://www.aliexpress.com...Shipping/32271741470.html
Is de kwaliteit ook goed? kan je misschien wat beelden posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TravockMD
D3nnisd schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 12:16:
[...]

Is de kwaliteit ook goed? kan je misschien wat beelden posten?
Kwaliteit is OK voor de prijs in mijn ogen. Ik zal vandaag of morgen even wat screens maken.

[ Voor 8% gewijzigd door TravockMD op 01-09-2015 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boostie
  • Laatst online: 23-09 17:14
*knip*, dat soort zaken faciliteren we niet hier.

[ Voor 87% gewijzigd door Perkouw op 01-09-2015 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Laatst online: 19-09 09:41
jdebunt schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 14:38:
[...]

Omdat er minstens 2 paar moeten besteld worden om de coupon te gebruiken :)
ah oke, duidelijk, had niet gezien dat er een coupon aanzat en al helemaal niet dat die voor 2 producten was :)

[ Voor 21% gewijzigd door timmert26 op 01-09-2015 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chedara
TravockMD schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 12:19:
[...]

Kwaliteit is OK voor de prijs in mijn ogen. Ik zal vandaag of morgen even wat screens maken.
Top! En werkte het ook over win 8.1, of heb heb je hm op je telefoon aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:03
TravockMD schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 08:55:

Op moment van schrijven: 640 orders, A4 status.

Bestellingen van de laatste 4 maanden:
ca. 45%: binnen 2 weken
ca. 40%: tussen 2 en 4 weken
ca. 15%: 4+ weken

12 disputes gehad waarvan 4 ivm verkeerd artikel geleverd of defect product. 8 vermiste zendingen. Alle claims toegekend gekregen.
(Overigens is geen enkele vermiste zending alsnog geleverd)

Ik bestel bij diverse shops en het "moet goed voelen". Onmogelijke prijzen en twijfelachtige shops laat ik links liggen.
Netjes, ik heb op moment van schrijven 466 orders, A4 status.

Afgelopen maand heb ik 24 bestellingen gedaan, waarvan er 23 bestellingen binnen twee weken zijn gearriveerd. Een bestelling kwam na 17 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
G33st schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 16:16:
[...]

Netjes, ik heb op moment van schrijven 466 orders, A4 status.

Afgelopen maand heb ik 24 bestellingen gedaan, waarvan er 23 bestellingen binnen twee weken zijn gearriveerd. Een bestelling kwam na 17 dagen.
Wow :o Dat zijn grote aantallen!
Zou ik je mogen vragen wat voor spullen je allemaal besteld? Is dit bedrijfsmatig in grote getallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Steeldunes schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:13:
2 weken geleden bij Banggood een Xiaomi powerbank 10000 gekocht voor mn moeder, zaterdag netjes ontvangen, maar ben toch bang dat ie defect is.
De powerbank laadt wel op, maar wil geen andere devices opladen en stopt vervolgens niet meer met knipperen. Ook met pass-through gebeurt er niks (Oplader is een 2.4A iPad lader).
Komt iemand dit hier bekend voor? Waarschijnlijk is het voor mij ook zover dat ik mijn eerste China customer service ga ervaren.
dat is geen defect, maar je hebt een neppert te pakken. Deze zou echter wel apparaten op moeten laden

[ Voor 3% gewijzigd door cypher21 op 01-09-2015 16:33 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
cypher21 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 16:33:
[...]

dat is geen defect, maar je hebt een neppert te pakken. Deze zou echter wel apparaten op moeten laden
volgens mij laden neppers tenminste nog wel apparaten op :)
zal idd wel kapot zijn, en BG kennende wordt dat wel goed opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Laatst online: 18:03
walterworld schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 16:29:
[...]

Wow :o Dat zijn grote aantallen!
Zou ik je mogen vragen wat voor spullen je allemaal besteld? Is dit bedrijfsmatig in grote getallen?
Haha, nee helaas. Iedere bestel is 1 product, misschien soms 2. En het betreft dan ook nog eens hele kleine producten. Veelal is het gewoon voor de eigen hebberij en beland het later bij het oud vuil.. (#hobby, #weggegooidgeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeldunes
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23-09 18:55
cypher21 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 16:33:
[...]

Really?! Via verify en de code wel gewoon kunnen checken dat ie 'echt' is. Inmiddels via customer service van Banggood binnen 24 uur alweer een nieuwe onderweg, dus dat is netjes.

Ook er achter gekomen dat usb lampjes enzo wel werken, en het opladen van devices 5 a 10 sec duurt voordat er iets gebeurt. Lampjes blijven ook eindeloos knipperen maar inmiddels een manier gevonden hoe ik dat kan stoppen.
Zit eraan te denken om deze open te halen.

Saying "um" is the human equivalent of buffering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halldor
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04:05
Kenzi schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 12:16:
Omdat Xiaomi binnenkort met de Mi Pad 2 komt (volgens hun teaser dan) is de Mi Pad 1 in prijs verlaagd.
RMB 999 voor 16GB, RMB 1299 voor 64GB. Als die prijzen op de resellers ook doorzetten is het een leuk tablet voor weinig geld. (alleen nog steeds geen aankondiging of hij miui 7 krijgt :/ )
Bedankt voor de tip, ik laat er morgen eentje door mijn vriendin bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kenzi schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 12:16:
Wel aangekondigd op het MIUI forum maar nog niet uit.
MIUI 7 Developer Edition adaptation models: millet phone 2 / 2S, millet phone 2A Special Edition, millet phone 3 , millet phone 4, millet Note / top version, Redmi series, red rice Note series, millet tablet will be adapted as soon as possible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emrulez
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Ik heb van Allbuy 2 QF...NL codes gekregen. Maar als ik het goed begrijp zijn deze dus niet te gebruiken om te tracken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphkeb
  • Laatst online: 19:03
Iemand ervaringen met Everbuying.net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-09 18:37
Snuffelke schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 07:25:

..
Mooie vergelijking.
Grootste verschillen worden veroorzaakt door de verschillende kabellengtes vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Laatst online: 08-09 19:46
er
Snuffelke schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 07:25:
Deze zijn ook super goed:
http://www.ebay.com/itm/L...EM-Original-/131291268196
Heb ik er 10 van, en m'n telefoon geeft ~1.4A aan
(Edit: kan het wel een keer beter testen :P)

[ Voor 5% gewijzigd door Pistolebob op 01-09-2015 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdebunt
ralphkeb schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 20:43:
everbuying.com wel maar is dezelfde site hoop ik... :)

Heb gisteren mijn order van hun ontvangen, wat wil je weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
ralphkeb schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 20:43:
Negatief, moeilijke aftersales vaak lange levertijden, of vermissingen van bestellingen.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Laatst online: 08-09 19:46
Supertip schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 21:44:
[...]

Negatief, moeilijke aftersales vaak lange levertijden, of vermissingen van bestellingen.
En de producten zijn bijna altijd nep, dus niet van het geadverteerde merk, bijv. Xiaomi.

[ Voor 9% gewijzigd door Pistolebob op 01-09-2015 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuxXx
Pistolebob schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 21:46:
[...]

En de producten zijn bijna altijd nep, dus niet van het geadverteerde merk, bijv. Xiaomi.
Ik heb er eergisteren een ZMI powerbank gekocht van Xiaomi... ben benieuwd :?

Wat ze wel leuk doen is een foto van je pakje uploaden bij je orderstatus voor ze het verzenden.

Oh ja, had wel tracknummer van swedish post

[ Voor 5% gewijzigd door DuxXx op 01-09-2015 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Laatst online: 20:29
DuxXx schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 21:49:
[...]

Ik heb er eergisteren een ZMI powerbank gekocht van Xiaomi... ben benieuwd :?

Wat ze wel leuk doen is een foto van je pakje uploaden bij je orderstatus voor ze het verzenden.
Gearbest en BuyInCoins doen dat ook, alleen heb je er niet veel aan omdat je niet weet wat er verder mee gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Laatst online: 23-07 21:55

Salmon

.NET developer

Ook maar is de 10000mAh Xiaomi powerbank besteld (10.88 Euro nu), heb al de 10400mAh variant. Ook gelijk een plastic zwart hoesje erbij gehaald. Toevallig dit weekend de 10.4A batterypack gebruikt, telefoon 2x kunnen opladen (OPO) en nog een Iphone 5 2x voor meer dan de helft. Sta nog steeds versteld dat zoiets kan voor dat geld, terwijl hier zulke batterypacks 2-3x zoveel kosten.

Ik kreeg toevallig vandaag mijn Pisen 2.4A 1.5m kabel binnen, even snel getest en komt tot rond de 1.5A terwijl mijn telefoon op 96% accu zat. De OPO laad wel sneller op wanneer dat deze leger is, dus hij zal vast wel sneller gaan wanneer ik het een andere keer test. Ook de 3x 1.8meter Tronsmart kabels binnen, zelfde resultaten. En deze is dus wel iets langer. Had hiervoor de Nilkin kabel, van Bangood, maar deze maakte na 3 maanden minder goed contact en werd dus soms wakker met een lege telefoon :X Dus als ik nu iets zou aan kunnen raden zijn het de twee andere kabels.

Ik zal binnenkort ook even een vergelijkingstest plaatsen tussen de twee kabels.

[ Voor 8% gewijzigd door Salmon op 01-09-2015 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

rud

Atomsk schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 10:15:
Enige tijd geleden deze SATA -> USB kabel besteld op ebay: http://www.ebay.nl/itm/252029571328?

Het is ding is echter erg instabiel en vrijwel onbruikbaar. Bij een 2e keer aansluiten op dezelfde poort krijg je alleen een uitroepteken in apparaatbeheer (initialiseren mislukt). Iemand een tip voor een SATA -> USB3.0 adapter waarmee je wel een clone van een hdd kunt maken?
Ik heb deze http://www.aliexpress.com...ard-Disk/32285017511.html voor E 3,31 gekocht en die doet het prima. Moet je wel zelf een power supply hebben liggen (of uit je pc aftakken) voor je harde schijf en de benodigde kabeltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphkeb
  • Laatst online: 19:03
Ik kijk toch echt op Everbuying.net en ben op zoek naar een Oukitel U10 phone
jdebunt schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 21:32:
[...]

everbuying.com wel maar is dezelfde site hoop ik... :)

Heb gisteren mijn order van hun ontvangen, wat wil je weten?
Pagina: 1 ... 77 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic