Vannacht (2:00) 4:00 beginnen de 9-9 sales bij Banggood, ik ben benieuwd of ik nog wat leuke spulletjes kan scoren voor weinig
. De grote, dure dingen zijn natuurlijk in no time weg, maar van sommige dingen hebben ze wel 50 stuks.
Het begint in Beijing om 10 uur 's morgens, en het tijdverschil met UTC is +8. Volgens deze site is het dan geen 2, maar 4 uur 's nachts hier in NL.Ronald8 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 19:30:
Vannacht (2:00) beginnen de 9-9 sales bij Banggood, ik ben benieuwd of ik nog wat leuke spulletjes kan scoren voor weinig.
Zo net mijn eerste ervaring met de garantie bij Gearbest gedaan.
Na een maand gebruik is mijn Xiaomi Smart Sensor helemaal dood en doet niks meer. Op 31 augustus een ticket aangemaakt en gelijk fotobewijs aangeleverd. Op 7 september kreeg ik eindelijk een reactie met eerst verontschuldigingen dat het reageren langer duurde dan normaal.
Mijn verhaal was niet compleet en kreeg ik nog de vraag wat ik precies allemaal gedaan had. Daarop maar een videobewijs gemaakt. Vandaag gelijk antwoord gekregen of ik 1)het artikel opnieuw wil, 2)volledige terugbetaling naar mijn GB Wallet en 3)70% terugbetaling naar mijn PayPal.
Ik hoef niks terug te sturen voor reparatie dus gelijk nummer 1 gekozen omdat ik denk dat ik deze sensor nog kan maken.
Na een maand gebruik is mijn Xiaomi Smart Sensor helemaal dood en doet niks meer. Op 31 augustus een ticket aangemaakt en gelijk fotobewijs aangeleverd. Op 7 september kreeg ik eindelijk een reactie met eerst verontschuldigingen dat het reageren langer duurde dan normaal.
Mijn verhaal was niet compleet en kreeg ik nog de vraag wat ik precies allemaal gedaan had. Daarop maar een videobewijs gemaakt. Vandaag gelijk antwoord gekregen of ik 1)het artikel opnieuw wil, 2)volledige terugbetaling naar mijn GB Wallet en 3)70% terugbetaling naar mijn PayPal.
Ik hoef niks terug te sturen voor reparatie dus gelijk nummer 1 gekozen omdat ik denk dat ik deze sensor nog kan maken.
mmm ... pistons v2 ergens onderweg verloren. Was er nochthans zeer tevreden mee.
Net de pistons v3 op Gearbest besteld. Ben eens benieuwd wanneer ik ze kan verwachten.
Net de pistons v3 op Gearbest besteld. Ben eens benieuwd wanneer ik ze kan verwachten.
Zijn er meer mensen die een 12% kortingscode van banggood in hun inbox hebben gekregen? Lijkt mij wel handig om te gebruiken.
Wie heeft er ervaring met merimobiles.com?
Je krijgt een pop-up op de site en inschrijven op de nieuwsbrief (alternatief adres voor gebruikt) geeft je nu 2000 spaarpunten. Dat is $20 dollar. Mooie korting bij de eerste aanschaf.
Op papier een bedrijf uit Canada in de praktijk operationeel vanuit Shenzhen.
Je krijgt een pop-up op de site en inschrijven op de nieuwsbrief (alternatief adres voor gebruikt) geeft je nu 2000 spaarpunten. Dat is $20 dollar. Mooie korting bij de eerste aanschaf.
Verwijderd
Ik heb vorig jaar een partij led tubes in Hong Kong besteld. Maar wat vele zeggen is het "Chines Qualaty" 20% van de partij bleek defect. We hebben dit gemeld met foto bewijs en vervanging werd meteen toegestuurd. Mij is daarna geadviseerd om ... ik ben de naam even vergeten.... een controle in hong kong te laten doen. Dat doen men voordat het op de boot/vliegtuig gaat. Kost uiteraard geld en is alleen interessant voor grotere partijen. Misschien een leuke tip!
Chocoball schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 20:19:
Zo net mijn eerste ervaring met de garantie bij Gearbest gedaan.
Merimobiles klantenservice en verzending gebeurt vanuit Shenzhen inderdaad.kwakzalver schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 21:31:
Die 2000 punten kun je niet in 1 keer uitgeven, zodra je het product kiest wordt er aangegeven hoeveel punten je maximaal kunt inwisselen. Is al weer een tijdje terug maar ik meen dat je maximaal 10% kunt inwisselen per keer.
Dit klinkt als een leuke app maar kent iemand de site? (vanwege de waarschuwing)
http://www.gizchina.com/2...through-their-mobile-app/
Volgens deze site is het ondertussen opgelost:
http://www.gizmochina.com...ll-or-use-the-getone-app/
Net even de ios app geinstalleerd en er staan een aantal leuke zaken in maar ook genoeg zaken die te duur zijn.
http://www.gizchina.com/2...through-their-mobile-app/
Volgens deze site is het ondertussen opgelost:
http://www.gizmochina.com...ll-or-use-the-getone-app/
Net even de ios app geinstalleerd en er staan een aantal leuke zaken in maar ook genoeg zaken die te duur zijn.
[ Voor 45% gewijzigd door m3gA op 08-09-2015 22:31 ]
Weg blijven van die site! Ik werd al gewaarschuwd en idd, drama!kwakzalver schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 21:31:
Ook geen contact mee te krijgen, pas bij een PayPal geschil reageren ze opeens wel.
Het is vandaag 9-9, de dag waar Banggood al weken reclame voor maakt, hebben jullie al iets moois gespot?
Yup, 2x xiaomi Bluetooth gamepadBounceMeister schreef op woensdag 09 september 2015 @ 07:30:
Het is vandaag 9-9, de dag waar Banggood al weken reclame voor maakt, hebben jullie al iets moois gespot?
Ik wilde voor 9 euro een blitzwolf charger bestellen, maar de app is echt super traag!
Ik heb de 40 W witte blitzwolf lader besteld voor € 12,70 en nog een Nitecore Tube voor € 5,44
Site is echt bagger traag..
ik twijfel nog over een Nitecore MH20 voor € 45,36... heb nu nog van die ultrafire cheapass dingen..
ik twijfel nog over een Nitecore MH20 voor € 45,36... heb nu nog van die ultrafire cheapass dingen..
30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw
Iemand bij dat rad rouletten iemand iets meer gewonnnen dan 5 punten??
Twee maal een coupon van 6%. Geen leuke gadgets, maar ik verwachtte eigenlijk ook niet meer dan 5 BG points elke keermaurits82 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 08:35:
Iemand bij dat rad rouletten iemand iets meer gewonnnen dan 5 punten??
Vandaag 1 ding van 10 punten en de rest allemaal gifts, behalve dat de kans op gifts nogsteeds 0% is
What you see is always what you get.
Via de app is die lader toch 8,99?Speedfightserv schreef op woensdag 09 september 2015 @ 08:26:
Ik heb de 40 W witte blitzwolf lader besteld voor € 12,70 en nog een Nitecore Tube voor € 5,44
Volgens mij ligt de site er uit om bestellingen te plaatsen. (app doet het helemaal niet)
[ Voor 47% gewijzigd door Whiskey48 op 09-09-2015 09:09 ]
Als je heel veel geduld hebt dan kom je er in de app doorheen. Ik heb net de Blitzwolf Charger besteld. Heb er al eentje maar wil er nu ook een voor op de andere verdieping in mijn huis.
Volgens mij heb ik een Eachine 3D X4 voor 8,99. Hij is betaald, en er staat Payment Confirmed bij m'n orders, maar zelfs dat hoeft nog niet te betekenen dat ik hem ook echt krijg. Ik ben benieuwd!
Ik heb ook gelijk zo'n Zsun Wifi Card Reader/Extender gekocht met de 12% kortingscode. Hopelijk heb ik daarmee ook goed bereik op m'n kamer.
Ik heb ook gelijk zo'n Zsun Wifi Card Reader/Extender gekocht met de 12% kortingscode. Hopelijk heb ik daarmee ook goed bereik op m'n kamer.
Hoe?Ronald8 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 09:28:
Volgens mij heb ik een Eachine 3D X4 voor 8,99. Hij is betaald, en er staat Payment Confirmed bij m'n orders, maar zelfs dat hoeft nog niet te betekenen dat ik hem ook echt krijg. Ik ben benieuwd!
Snel klikken bij de Snap-Up acties
Over een klein half uurtje zijn de volgende: http://www.banggood.com/s...ml?utmid=73&utm_design=13
Is het handig om het rush to buy product vast in je mandje te leggen of de productpagina open te hebben?
Ja hoor, dan krijg je hem. Ik heb al 3 snapup deals binnen gekregen.Ronald8 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 09:28:
[ Voor 47% gewijzigd door denan op 09-09-2015 10:07 ]
Pfff, die prijzen. Ze zijn nauwelijks lager dan normaal met de 9/9 sale. Morgen op Aliexpress 'the best of Mi' met vele Xiaomi / Mi produkten in de 'aanbieding'. Tja, up to 50% off. De adviesprijs. Tja...... Dat schiet niet op...
Lijkt een beetje op de iBood hunt. Ik was plots niet meer ingelogd en alles liep vastdenan schreef op woensdag 09 september 2015 @ 10:05:
[...]
Ja hoor, dan krijg je hem. Ik heb al 3 snapup deals binnen gekregen.

Jij klikt snel of doe je het anders?
[ Voor 12% gewijzigd door maurice_l op 09-09-2015 10:13 ]
Duidelijke verschillen tho, interessante producten, betere prijzen, kortere levertijdenmaurice_l schreef op woensdag 09 september 2015 @ 10:12:
[...]
Lijkt een beetje op de iBood hunt. Ik was plots niet meer ingelogd en alles liep vast

Verwijderd
Ik krijg op de Banggood app telkens een "Connection Timed Out" bericht te zien, lijkt mij dat anderen hetzelfde ervaren?
Dat klopt. Moet over 15 minuten naar m'n werk en probeer al reeds een uur een LED lampje te bestellen. Op dat soort momenten voel ik me dan ook niet helemaal goed bij m'n hoofdVerwijderd schreef op woensdag 09 september 2015 @ 10:19:
Ik krijg op de Banggood app telkens een "Connection Timed Out" bericht te zien, lijkt mij dat anderen hetzelfde ervaren?
[Edit] Zoeken en dergelijke gaat hier prima, maar toevoegen aan Cart of bestellen niet (internet en app, same issue).
[ Voor 13% gewijzigd door Brad Pitt op 09-09-2015 10:25 ]
Nickname does not reflect reality
Leuk al die banggood deals, maar ik kan niet eens inloggen, http error 500.
Banggood heeft inderdaad aardig wat kuren vandaag
. Met de app is er helemaal geen doorkomen meer aan. Degene die de Blitzwold 5-poorts USB charger willen bestellen, kunnen volgens mij nog het beste wachten tot na 12.00(wanneer het niet lukt om via de app te bestellen). De zwarte versie komt (als ik het goed zie) straks ook op de website te koop voor $9,90 (link). Verder inderdaad niet heel veel bijzonders, maar sommige prullaria is best wel goed en scherp geprijsd
.
Ik heb ze toegevoegd op de website en dan in de app steeds de cart vernieuwen tot hij hem pakte.Brad Pitt schreef op woensdag 09 september 2015 @ 10:20:
[...]
Dat klopt. Moet over 15 minuten naar m'n werk en probeer al reeds een uur een LED lampje te bestellen. Op dat soort momenten voel ik me dan ook niet helemaal goed bij m'n hoofdNou ja, ff verder proberen weer
[Edit] Zoeken en dergelijke gaat hier prima, maar toevoegen aan Cart of bestellen niet (internet en app, same issue).
Damn, net te laat voor de blitzwolf auto charger
wat een oplichting die snap ups, op de seconde af druk ik op buy en er gebeurd gewoon niets, button wordt grijs..
.....nizzuts schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:02:
wat een oplichting die snap ups, op de seconde af druk ik op buy en er gebeurd gewoon niets, button wordt grijs..
En met jou 10.000 andere. Er wordt er 1 verkocht.
Lullig? Ja. Oplichting? Nee..
Ze zetten er netjes bij hoeveel ze er van gaan verkopen.
Ik bleef niet eens lang genoeg ingelogd staan om uberhaupt hem te kunnen toevoegen xD
Kan iedere keer wel naar mijn account, maar bij de snap up deals verdwijnt mijn login xD
onzin, want niemand kan sneller zijn, dat andere sneller check out doen is mogelijk maar niet binnen een miliseconde.IdieEasy schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:03:
[...]
.....
En met jou 10.000 andere. Er wordt er 1 verkocht.
Lullig? Ja. Oplichting? Nee..
Ze zetten er netjes bij hoeveel ze er van gaan verkopen.
Ik bleef niet eens lang genoeg ingelogd staan om uberhaupt hem te kunnen toevoegen xD
Kan iedere keer wel naar mijn account, maar bij de snap up deals verdwijnt mijn login xD
Tuurlijk wel...nizzuts schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:05:
[...]
onzin, want niemand kan sneller zijn, dat andere sneller check out doen is mogelijk maar niet binnen een miliseconde.
En je hoeft mij niet te geloven, staan hierboven 2 mensen die respectievelijk 1 en 3 snap ups hebben binnen gehaald.
De truuk was niet bij de snap up te wachten, maar hem voor die tijd al in je mandje te hebben.
Niet boos worden op mij, ik probeer het je uit te leggen
excuses, het is idd geen oplichting maar ''marketing''.
Die zag ik inderdaad ook wel zittenmaurits82 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:01:
Damn, net te laat voor de blitzwolf auto charger
als je dit al snel vind gaan, probeer dan iets op 11-11 op Taobao te bestellen. (Singles Day = grootste online shopping event ter wereld). Die deals zijn echt in micro-seconden weg.
Taobao maar ook JD.com doen per uur trouwens dit soort events, en er zijn Chinezen die er hun werk van maken dat soort deals op te pikken om ze vervolgens te resellen voor hogere prijs. Snelle handjes
Taobao maar ook JD.com doen per uur trouwens dit soort events, en er zijn Chinezen die er hun werk van maken dat soort deals op te pikken om ze vervolgens te resellen voor hogere prijs. Snelle handjes
Naah gewoon tegen de site aan scripten. Zo lastig moet dat niet zijnKenzi schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:14:
als je dit al snel vind gaan, probeer dan iets op 11-11 op Taobao te bestellen. (Singles Day = grootste online shopping event ter wereld). Die deals zijn echt in micro-seconden weg.
Ik heb het idee dat je op het moment al geluk moet hebben om iets van de dagaanbiedingen in je mandje te mogen leggen. Ik probeerde het de hele tijd via de productpagina's maar dat lukte niet. Ik weet niet of banggood het zo heeft bedoeld, maar via de lijst met aanbiedingen kun je ook toevoegen en dat lukte (met moeite) uiteindelijk wel.
Nu nog even wat niet-aanbiedings spullen bestellen. #bb74c2 zou 12% korting moeten geven op alles. Even kijken of dat wel een beetje normaal gaat lopen
Edit: Dat was dan weer geen enkel probleem. Code werkte.
Nu nog even wat niet-aanbiedings spullen bestellen. #bb74c2 zou 12% korting moeten geven op alles. Even kijken of dat wel een beetje normaal gaat lopen
Edit: Dat was dan weer geen enkel probleem. Code werkte.
[ Voor 5% gewijzigd door Lo_ op 09-09-2015 11:30 ]
Via de banggood app een BlitzWolf™ Mini Ultimate 4 Button Bluetooth Extendable Aluminium Selfie Stick Monopod gekocht voor $9,90 is 8,84€. Nette prijs. Nog goedkoper dan een namaak bij de ANWB in de opruiming http://webwinkel.anwb.nl/webwinkel/selfiestick.html
*zucht*
Lukt het me eindelijk om ingelogd bij een snap up deal te komen, is het iets mijn vriendin denk ik niet eens mooi vindt...
http://www.banggood.com/C...en-p-995937.html?utmid=35
Het is maar 90 cent, gewoon proberen? xD
Bij de rest blijf ik uitgelogd, hoe vaak ik het ook probeer.
Lukt het me eindelijk om ingelogd bij een snap up deal te komen, is het iets mijn vriendin denk ik niet eens mooi vindt...
http://www.banggood.com/C...en-p-995937.html?utmid=35
Het is maar 90 cent, gewoon proberen? xD
Bij de rest blijf ik uitgelogd, hoe vaak ik het ook probeer.
Superding! Lekker stevig en compact! Alleen jammer dat je voor Android een aparte app nodig hebt om 'm op afstand te bedienen!laredo schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:43:
Via de banggood app een BlitzWolf™ Mini Ultimate 4 Button Bluetooth Extendable Aluminium Selfie Stick Monopod gekocht voor $9,90 is 8,84€. Nette prijs. Nog goedkoper dan een namaak bij de ANWB in de opruiming http://webwinkel.anwb.nl/webwinkel/selfiestick.html
Verwijderd
Kun je de snap-up deal al op voorhand in je mandje ''reserveren"?IdieEasy schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:07:
[...]
Tuurlijk wel...
En je hoeft mij niet te geloven, staan hierboven 2 mensen die respectievelijk 1 en 3 snap ups hebben binnen gehaald.
De truuk was niet bij de snap up te wachten, maar hem voor die tijd al in je mandje te hebben.
Niet boos worden op mij, ik probeer het je uit te leggen
Yes, een ZMI lightning cable binnen voor 90 eurocent! Die Snap-up deals werken hier verder prima, ik gebruik een iPad air op een normaal netwerk. Het is dus best mogelijk om iets leuks op de kop te tikken.
Succes iedereen!
Succes iedereen!
Toch blijven het wel een stel ratten daar bij Banggood. Twee van die BlitzWolf laders in m'n winkelmandje à 8,99 per stuk, in totaal 17,98 dus. Vervolgens ga ik door naar PayPal om te betalen staat er ineens €36,30.
PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)
Ook hier een Blitzwolf lader en Monopod voor beiden 9,90€ binnen. Werkt dus prima, wel alles via de app gedaan.
Iemand nog een tip voor meer leuke aanbiedingen?
Hier is het inmiddels ook gelukt. Het duurde wel een paar keer voor hij de actieprijs pakte. Vaak sprong hij in het winkelmandje al naar de reguliere prijs en een paar keer zelfs pas in het PayPal betaalscherm. Heb zelf trouwens de gewone desktop website gebruikt.
[ Voor 11% gewijzigd door MiBe op 09-09-2015 12:26 ]
PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)
http://www.banggood.com/O...ne-p-995727.html?utmid=35Llewy schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:20:
Ook hier een Blitzwolf lader en Monopod voor beiden 9,90€ binnen. Werkt dus prima, wel alles via de app gedaan.
http://www.banggood.com/B...ad-p-995713.html?utmid=35
Nee, maar je kan wel zorgen dat je ingelogd staat op de "rush to buy" pagina. En dat is al een uitdaging op zichzelf.Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:05:
[...]
Kun je de snap-up deal al op voorhand in je mandje ''reserveren"?
Vandaag een pakketje ontvangen uit China, zonder dat ik een T&T code van PostNL had ontvangen.
De chineese T&T code gaf het volgende aan:
De chineese T&T code gaf het volgende aan:
20 augustus besteld, 2 september op de post gegaan en vandaag in huis. Erg netjes al zeg ik het zelf!2015-09-04 13:26
Guangzhou Terminal, leave the
2015-09-04 13:26
Guangzhou Terminal, left hand navigation
2015-09-04 13:21
Guangzhou Terminal, arrival
2015-09-03 14:41
Exchange Bureau in Guangzhou, have been exported directly
2015-09-03 09:59
Exchange Bureau in Guangzhou, have been exported to open
2015-09-02 22:55
Bulk acceptance packet processing center in Guangzhou, left, the next station "Terminal of Guangzhou"
2015-09-02 22:39
Bulk acceptance packet processing center in Guangzhou, has
2015-09-02 21:39
Guangzhou international mail operation Center has been receiving and sending
Vraag, welke site / link was ook al weer dat je 3 kabels in een doosje had? (lengte kon je kiezen)
Ik kan me alleen 6 kabels herinneren.maurits82 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 13:32:
Vraag, welke site / link was ook al weer dat je 3 kabels in een doosje had? (lengte kon je kiezen)
Zocht je dit: http://www.geekbuying.com...6-Pack-1-8-1M-346626.html
(zoek maar eens op "6 kabels" hier)
[ Voor 26% gewijzigd door IdieEasy op 09-09-2015 13:43 ]
Waarschijnlijk die van Tronsmart? Ik heb laatst de 3x 1.8meter variant gehaald van GeekBuying voor <10 Euro.maurits82 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 13:32:
Top, merci!Salmon schreef op woensdag 09 september 2015 @ 13:49:
[...]
Waarschijnlijk die van Tronsmart? Ik heb laatst de 3x 1.8meter variant gehaald van GeekBuying voor <10 Euro.
De heeadphones zie ik geen contdown bij. Is die al verlopen? hoe werkt dit rush to buy spul?
Blitzwolf lader is hier standaard 9 euro bij banggood.
Ik heb 1 besteld
Wel even wachten de prijs verspringt soms. En sommige mensen hebben problemen dat de prijs zelfs in de winkelwagen of op paypal nog verspringt.
http://www.banggood.com/B...nt=171762&utm_campaign=12
Ik heb 1 besteld
http://www.banggood.com/B...nt=171762&utm_campaign=12
Alles komt hiervandaan:br men schreef op woensdag 09 september 2015 @ 14:17:
[...]
De heeadphones zie ik geen contdown bij. Is die al verlopen? hoe werkt dit rush to buy spul?
http://www.banggood.com/snapup.html?utmid=24
De headphones zouden om 3 uur in de aanbieding moeten gaan. 20 stuks. (binnen 3,5 seconde weg gok ik zo
Als je niet van te voren kan in loggen bij het product, probeer het niet eens. Als je wel ingelogd staat, give it a try!
Bij welke producten je wel of niet kan inloggen lijkt vrij random te zijn, maar zou te maken kunnen hebben met populariteit van het product.
Duidelijk, ik ga wel op zoek naar andere oordopjes.
Zonder Rush To Buy zijn ze er ook:br men schreef op woensdag 09 september 2015 @ 14:33:
Duidelijk, ik ga wel op zoek naar andere oordopjes.
http://www.banggood.com/O...-Smartphone-p-971961.html
12 euro.
Zwerft hier nog ergens een code voor 12% korting rond, op de site is er een te krijgen voor 9%. Weet niet of die werken in combinatie met de actie.
Overigens geen ervaring met wat voor oortjes dan ook uit china. Eigen risico
Toch jammer dat veel van die product pagina's (uit de snap-up) javascript fouten hebben waardoor bestellen niet mogelijk is (in meerdere browsers getest zonder enige plugin).
-edit-
Voor de gene die hier ook last van hebben. De mobile site werkt wel. (m. voor de url).
-edit-
Voor de gene die hier ook last van hebben. De mobile site werkt wel. (m. voor de url).
[ Voor 21% gewijzigd door CyberJack op 09-09-2015 15:16 ]
De 12% code werkte niet in combinatie met flash sales zegt banggood. Maakt niet uit, was nog steeds leuke prijs (+- helft goedkoper als mijn max).
Heb je ze via deze overzichtspagina proberen toe te voegen aan je cart? Je kunt alles binnen die pagina er aan toevoegen. Werkt nog steeds niet ideaal (bedragen in zlotys bij mij nu; je moet misschien wat geduld hebben), maar zo is het mij dus uiteindelijk wel gelukt.CyberJack schreef op woensdag 09 september 2015 @ 14:42:
Toch jammer dat veel van die product pagina's (uit de snap-up) javascript fouten hebben waardoor bestellen niet mogelijk is (in meerdere browsers getest zonder enige plugin).
-edit-
Dit zijn toch niet de aanbiedingen uit de snap up? Ik zie er namelijk een hoop niet tussen staan (eigenlijk alle die ik zoekLo_ schreef op woensdag 09 september 2015 @ 16:28:
[...]
Heb je ze via deze overzichtspagina proberen toe te voegen aan je cart? Je kunt alles binnen die pagina er aan toevoegen. Werkt nog steeds niet ideaal (bedragen in zlotys bij mij nu; je moet misschien wat geduld hebben), maar zo is het mij dus uiteindelijk wel gelukt.
Dit is de snap up:
Zojuist een mail van Tinydeal ontvangen. Ze gaan nu ook vanuit Duitsland leveren. Dat zal lekker opschieten! Ben benieuwd naar de prijzen...
Oeps! Je hebt gelijk. Wel dezelfde achterliggende java problemen denk ik maar dit is inderdaad iets andersIdieEasy schreef op woensdag 09 september 2015 @ 16:33:
[...]
Dit zijn toch niet de aanbiedingen uit de snap up? Ik zie er namelijk een hoop niet tussen staan (eigenlijk alle die ik zoek)
Dit is de snap up:
Ik heb m'n nitecore binnen (oudere bestelling)Speedfightserv schreef op woensdag 09 september 2015 @ 08:26:
Wat een topding! Gewoon even fel als m'n skyray met 4x een XML T6 er in, niet normaal!
edit,
Ik heb ook van die samsung 18650 3400mah binnen (nu 9,99 ... ook erg goedkoop).
Dit zijn echter unprotected
[ Voor 11% gewijzigd door Whiskey48 op 09-09-2015 20:07 ]
Zojuist 2 bestellingen gedaan op banggood:Benieuwd hoelang het gaat duren

Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz
Protected cellen zijn Keeppower een aanrader. 7/st +- op BG en anders via nkon.nlmaurits82 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:05:
[...]
Ik heb m'n nitecore binnen (oudere bestelling)
Wat een topding! Gewoon even fel als m'n skyray met 4x een XML T6 er in, niet normaal!
edit,
Ik heb ook van die samsung 18650 3400mah binnen (nu 9,99 ... ook erg goedkoop).
Dit zijn echter unprotected
Ik had bijna een Android mediaspeler-dingetje van Banggood, alleen na het PayPal scherm kwam er te staan dat het uitverkocht was.
De quadcopter staat ondertussen op "Ready to Process" dus dat zit wel goed. Dan heb ik over een tijdje weer een speeltje voor nog geen tientje.
De quadcopter staat ondertussen op "Ready to Process" dus dat zit wel goed. Dan heb ik over een tijdje weer een speeltje voor nog geen tientje.
Hebben we het dan over deze?maurits82 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 07:45:
Yup, 2x xiaomi Bluetooth gamepad
Vorige keer was er wat verwarring
Inmiddels heb ik hem aardig ingespeeld; bouwkwaliteit is echt helemaal prima (al heb ik al tijden geen 'echte' X360-controller meer in handen gehad ter vergelijking), aanrader wat dat betreft.
Wel 1 tekortkoming gevonden: hij heeft uiteraard 2 'analoge' triggers. Nu hebben ze daar wat kosten bespaard; de rechtertrigger is een echte (range van 0 - 255), de linker is echter stiekem een button die niet meer dan 0/1 doorgeeft.
Lullig voor games waarbij dat cruciaal is.
Ja die ja.Thralas schreef op woensdag 09 september 2015 @ 22:52:
[...]
Hebben we het dan over deze?
Vorige keer was er wat verwarring
Inmiddels heb ik hem aardig ingespeeld; bouwkwaliteit is echt helemaal prima (al heb ik al tijden geen 'echte' X360-controller meer in handen gehad ter vergelijking), aanrader wat dat betreft.
Wel 1 tekortkoming gevonden: hij heeft uiteraard 2 'analoge' triggers. Nu hebben ze daar wat kosten bespaard; de rechtertrigger is een echte (range van 0 - 255), de linker is echter stiekem een button die niet meer dan 0/1 doorgeeft.
Lullig voor games waarbij dat cruciaal is.
Haha, sneeky ja. Maar ach, nog steeds een erg goede koop, ga hem met name gebruiken voor Android Games.
Daar heb ik 'm ook voor, met name MAMEmaurits82 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 23:23:
[...]
Ja die ja.
Haha, sneeky ja. Maar ach, nog steeds een erg goede koop, ga hem met name gebruiken voor Android Games.
Hij werkte helaas niet met iOS en niet lekker met mac, dus ik moest wel 'n Minix X8 Plus kopen (toen die zo laag stond bij DX met een UK plug)
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Heb ook maar 2 blitzwolf laders besteld, alleen kwam er net achter dat ik ze met de US stekker had besteld -.-. Heb net contact opgenomen via de chat, ze zei wel dat ze het gaat aanpassen en dat ik mij geen zorgen hoef te maken. Iemand hier ervaringen mee? Kan ik er echt erop vertrouwen dat ik nu wel de juiste EU plug mee krijg, of kan ik beter nog een keer contact opnemen?
https://www.allbuy.com/de...-w-4-LED-Indicators-64910
Ik heb net deze powerbank besteld voor 19.51 euro op AllBuy , ze zeggen dat het 100% origineel is? Iemand ervaringen met allbuy? Ik had hiervoor een 10400 mah powerbank gekocht van xiaomi en was erg tevreden!
Ik heb net deze powerbank besteld voor 19.51 euro op AllBuy , ze zeggen dat het 100% origineel is? Iemand ervaringen met allbuy? Ik had hiervoor een 10400 mah powerbank gekocht van xiaomi en was erg tevreden!
Aantal dingen daar gekocht Oa spullen van Xiaomi. Allemaal origineel en snel geleverd.Kaya10 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 23:44:
https://www.allbuy.com/de...-w-4-LED-Indicators-64910
Ik hoop dat het zo snel mogelijk geleverd wordt!Speedfightserv schreef op woensdag 09 september 2015 @ 23:45:
[...]
Aantal dingen daar gekocht Oa spullen van Xiaomi. Allemaal origineel en snel geleverd.
lees de topicwaarschuwing
[ Voor 17% gewijzigd door gambieter op 10-09-2015 00:09 ]
Top, kende ik nog niet! Verder tips voor play store games??dodge_911 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 23:29:
[...]
Daar heb ik 'm ook voor, met name MAME
Hij werkte helaas niet met iOS en niet lekker met mac, dus ik moest wel 'n Minix X8 Plus kopen (toen die zo laag stond bij DX met een UK plug)
Met de snap up net deze voor 9 cent gefixt http://m.banggood.com/CIS...or-HP-Canon-p-982832.html
Is dit het hele systeem? Of alleen de tankjes (gok dat laatste). Achja het is tenminste nog gelukt iets te krijgen, terwijl iedereen hier riep dat t toch niet ging lukken
Is dit het hele systeem? Of alleen de tankjes (gok dat laatste). Achja het is tenminste nog gelukt iets te krijgen, terwijl iedereen hier riep dat t toch niet ging lukken
Net deze vlindertjes weten te bemachtigen bij de snapdeals:
http://www.banggood.com/1...rt-Applique-p-996006.html
Is mijn vriendin ook weer blij...
Maar nu alleen ook nog iets voor mezelf proberen te krijgen...
http://www.banggood.com/1...rt-Applique-p-996006.html
Is mijn vriendin ook weer blij...
Maar nu alleen ook nog iets voor mezelf proberen te krijgen...
De banggood website zelf werkt perfect hier, maar een snap-up deal pakken ho maar.
Doen jullie nog iets speciaals bij de snap up deals om ze te winnen. of gewoon klikken en hopen op succes?
Zolang ik niks win zit de site vol met scripters wat mij betreft
maar wel 3 remax 2.4A kabels gekocht met 9% kortings code voor €7,56.
Wist ik maar van de 12 % code...
Doen jullie nog iets speciaals bij de snap up deals om ze te winnen. of gewoon klikken en hopen op succes?
Zolang ik niks win zit de site vol met scripters wat mij betreft

maar wel 3 remax 2.4A kabels gekocht met 9% kortings code voor €7,56.
Wist ik maar van de 12 % code...
Ik had op goed geluk geklikt gewoon om eens te testen en de allereerste keer had ik al iets....al was het kennelijk niet een populair item want daarna heb ik geen geluk meer gehad... wel nog eens tot bij Paypal checkout gekomen maar vanuit daar weer redirected naar Banggood met de melding dat het item toch al weg was....Camembert1633 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 00:36:
De banggood website zelf werkt perfect hier, maar een snap-up deal pakken ho maar.
je kan altijd je geluk nog proberen bij de giveaways van de burenGewoonHandig schreef op donderdag 10 september 2015 @ 02:06:
[...]
Ik had op goed geluk geklikt gewoon om eens te testen en de allereerste keer had ik al iets....al was het kennelijk niet een populair item want daarna heb ik geen geluk meer gehad... wel nog eens tot bij Paypal checkout gekomen maar vanuit daar weer redirected naar Banggood met de melding dat het item toch al weg was....
Ik heb een klein vraagje. Gisteren verschillende producten op Allbuy en Banggood besteld. Xiaomi Powerbank 10000mah, piston V3, bluetooth speaker en een Eachine h8 (en reserve onderdelen).
Nu zijn zelfs de spullen van Allbuy al verzonden (vorige keer had ik het binnen 10 dagen in huis) en bij de meeste producten op Banggood gaat het ook goed (zover ik kan zien).
Op Banggood heb ik 2 powerbanks besteld en er is ook 2x 10.89€ van mijn creditcard afgeschreven. Echter staat bij 1 van de bestellingen 'Payment Declined'. Ligt dit aan het verwerken en kost dit even tijd of is dit een klein probleempje en kan ik beter Banggood mailen?
Nu zijn zelfs de spullen van Allbuy al verzonden (vorige keer had ik het binnen 10 dagen in huis) en bij de meeste producten op Banggood gaat het ook goed (zover ik kan zien).
Op Banggood heb ik 2 powerbanks besteld en er is ook 2x 10.89€ van mijn creditcard afgeschreven. Echter staat bij 1 van de bestellingen 'Payment Declined'. Ligt dit aan het verwerken en kost dit even tijd of is dit een klein probleempje en kan ik beter Banggood mailen?
Zoiets? http://www.banggood.com/O...tion-Camera-p-969228.html (heb niet naar de prijs gekeken, kan ergens anders dus goedkoper zijn)Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2015 @ 09:10:
Wat is de beste alternatief voor een gopro hero 4 achtige camera
Beter even mailen want je betaling is geweigerd.Slabbysl schreef op donderdag 10 september 2015 @ 09:15:
Ik heb een klein vraagje. Gisteren verschillende producten op Allbuy en Banggood besteld. Xiaomi Powerbank 10000mah, piston V3, bluetooth speaker en een Eachine h8 (en reserve onderdelen).
Geen ervaring met GoPro, maar heb sinds een weekje de Xiaomi Yi sports cam en die bevalt prima. Nu bij BG nog in de aanbieding voor ongeveer 60 euro (zie linkje in de post hierboven).Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2015 @ 09:10:
Wat is de beste alternatief voor een gopro hero 4 achtige camera
[ Voor 4% gewijzigd door mark-k op 10-09-2015 09:25 ]
Het Duitse magazijn is er al een maandje of 2 en om het verder aan te vullen heeft Tinydeal ook magazijnen in Spanje en in het VK.koelkast schreef op woensdag 09 september 2015 @ 16:51:
Zojuist een mail van Tinydeal ontvangen. Ze gaan nu ook vanuit Duitsland leveren. Dat zal lekker opschieten! Ben benieuwd naar de prijzen...
2 dagen geleden zo'n mini drone gekocht bij de Action.
Nu dit zo leuk is toch maar zijn grotere broertje besteld met wat meer accu's.
Is gisteren verzonden, duurt 7-25 business days..
Tot nu toe altijd wel geluk gehad dat alles binnen 8 dagen bezorgt werd (laatste 4 pakketjes) dus hopelijk zit ik nu weer hierbij
Nu dit zo leuk is toch maar zijn grotere broertje besteld met wat meer accu's.
Is gisteren verzonden, duurt 7-25 business days..
Tot nu toe altijd wel geluk gehad dat alles binnen 8 dagen bezorgt werd (laatste 4 pakketjes) dus hopelijk zit ik nu weer hierbij
2x BambuLab X1CC 3D Printer - Omtech 60w Co2 Laser - Cloudray 30w Fiber Laser
Ik had een paar dagen geleden hetzelfde met Tinydeal, even een mailtje sturen en daarin meteen je PayPal transactie nummer vermelden dan kunnen ze het meteen opzoeken en scheelt weer een aantal keer op en neer mailen.Slabbysl schreef op donderdag 10 september 2015 @ 09:15:
Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog
Heb na de CX-10 minicopter de H8-mini gekocht. Het blijft toch chinees spul van mindere kwaliteit blijkbaar....
CX-10 mini ging na een paar dagen stuk. De controller valt uit na pairen. Defecte controller dus
Eachine H8 gister binnen gekregen. Paar keer gevlogen en geen gekke crashes. Werken weggezet. Vandaag werkt 1 motor opeens niet meer. De draadjes zitten nog vast, dus lijkt toch een defecte motor.
Zo is de lol er snel af
. Misschien kan je ook niet veel verwachten voor de prijs. Maar zo vind ik 10 euro nog teveel
CX-10 mini ging na een paar dagen stuk. De controller valt uit na pairen. Defecte controller dus
Eachine H8 gister binnen gekregen. Paar keer gevlogen en geen gekke crashes. Werken weggezet. Vandaag werkt 1 motor opeens niet meer. De draadjes zitten nog vast, dus lijkt toch een defecte motor.
Zo is de lol er snel af
Interessant, mijn CX-10 heeft zelfs gezwommen en is echt al wel 100x tegen de muur aangekomen. Zelfs buiten op de stenen. Ding doet het nog als op dag 1. Maakt iets meer herrie, maar daar kan ik nauwelijks over klagen.Waah schreef op donderdag 10 september 2015 @ 10:17:
Heb na de CX-10 minicopter de H8-mini gekocht. Het blijft toch chinees spul van mindere kwaliteit blijkbaar....
Zo is de lol er snel af. Misschien kan je ook niet veel verwachten voor de prijs. Maar zo vind ik 10 euro nog teveel
De H8 heb ik nog niet zoveel mee gevlogen. Zag er m.i. iets minder degelijk uit vanwege de loshangende kabel naar de accu.
Mijn ervaringen zijn wel iets anders in elk geval
Oh de CX-10a zal ook nog prima werken. Maar als de remote het niet meer doetksborg schreef op donderdag 10 september 2015 @ 10:35:
[...]
Interessant, mijn CX-10 heeft zelfs gezwommen en is echt al wel 100x tegen de muur aangekomen. Zelfs buiten op de stenen. Ding doet het nog als op dag 1. Maakt iets meer herrie, maar daar kan ik nauwelijks over klagen.
De H8 heb ik nog niet zoveel mee gevlogen. Zag er m.i. iets minder degelijk uit vanwege de loshangende kabel naar de accu.
Mijn ervaringen zijn wel iets anders in elk geval.
En tis ook maar 1 ervaring van mij natuurlijk. Maar met 2x achter elkaar in no-time stuk en totaal 30+ aan kosten ben ik er wel klaar mee
Even de propeller eraf trekken (en dan even de motortjes laten draaien) wil nog wel eens helpen. Soms heb ik ook dat een motortje het slechter doet dan de rest, maar meestal gaat dat 'vanzelf' over door even wat te prutsen.Waah schreef op donderdag 10 september 2015 @ 10:17:
Zo is de lol er snel af. Misschien kan je ook niet veel verwachten voor de prijs. Maar zo vind ik 10 euro nog teveel
Props schoonmaken, even open maken en batterij controleren (als hij te warm is geworden zet hij uit waardoor hij de printplaat raakt, zoja: stukje tape erover) gyroscoop resyncen en dan doet ie het weer.Waah schreef op donderdag 10 september 2015 @ 10:37:
[...]
Oh de CX-10a zal ook nog prima werken. Maar als de remote het niet meer doetvliegt het zo lastig
En tis ook maar 1 ervaring van mij natuurlijk. Maar met 2x achter elkaar in no-time stuk en totaal 30+ aan kosten ben ik er wel klaar mee
Ik heb mijn h8's en cheersons echt tegen alles aangevlogen en van 30 meter hoog laten crashen op een stoep. Alles leeft nog, voor die prijs super degelijk spul!
De telefoon die ik bij Everbuying heb gekocht, ligt nu bij de inklaring met het verzoek om informatie betreffende de aanschafprijs zodat ze de rekening kunnen opmaken. Omdat ik geen rekening van Everbuying heb ontvangen heb ik ze verzocht om deze alsnog te maken. Nu krijg ik net een excel bestand compleet met stempel en met een bedrag daarop van 22 dollar
(heb ik niet om gevraagd!). Onderaan de rekening staat ook nog: I/WE HEREBY CERTIFY THAT THE INFORMATION OF THIS INVOICE IS TRUE AND CORRECT AND THAT THE CONTENTS OF THIS SHIPMENT ARE AS STATED ABOVE
Ik zal niet aan jullie vragen wat ik nu moet maar zijn er meer die deze ervaring hebben?

Ik zal niet aan jullie vragen wat ik nu moet maar zijn er meer die deze ervaring hebben?
Haha, moet er wel om lachenTonger schreef op donderdag 10 september 2015 @ 14:02:
De telefoon die ik bij Everbuying heb gekocht, ligt nu bij de inklaring met het verzoek om informatie betreffende de aanschafprijs zodat ze de rekening kunnen opmaken. Omdat ik geen rekening van Everbuying heb ontvangen heb ik ze verzocht om deze alsnog te maken. Nu krijg ik net een excel bestand compleet met stempel en met een bedrag daarop van 22 euro(heb ik niet om gevraagd!). Onderaan de rekening staat ook nog: I/WE HEREBY CERTIFY THAT THE INFORMATION OF THIS INVOICE IS TRUE AND CORRECT AND THAT THE CONTENTS OF THIS SHIPMENT ARE AS STATED ABOVE
Ik zou gewoon je paypall email sturen oid, als daar het product op staat, iig lekker duidelijk.
Andere vraag, via welke weg had je hem verzonden eigenlijk?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren
Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren
Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic