Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:50
Medione1210 schreef op zondag 26 juli 2015 @ 17:26:
Heeft iemand onlangs de Mi bluetooth Squarebox bij Allbuy besteld en geleverd gekregen?
Ik ben voornamelijk benieuwd naar de levertijd en of het in originele verpakking komt.
Bij mijn favoriete webshops helaas een stuk duurder of niet op voorraad, dus misschien geef ik Allbuy een nieuwe kans.
Yup! Duurde wel een maand. Org verpakking idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Was vandaag in de MM en zag daar een ouwe bekende :

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mAKWIYo.jpg?1Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HTkdCH6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RavkvYR.jpg?1Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xhkbvyS.jpg

Heb 'm helaas niet verder kunnen onderzoeken, want blijkbaar mag je geen verpakkingen meer openmaken...

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
dodge_911 schreef op zondag 26 juli 2015 @ 18:42:
Was vandaag in de MM en zag daar een ouwe bekende :

[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]

Heb 'm helaas niet verder kunnen onderzoeken, want blijkbaar mag je geen verpakkingen meer openmaken...
Werd je de winkel uitgezet :?
Lekkere prijsopslag trouwens :) 'ik ben toch niet gek...'

[ Voor 5% gewijzigd door Medione1210 op 26-07-2015 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:14
50 euro is wel absurd. En dan is hij door dat zwarte plastic en het grote logo nog lelijker dan de Xiaomi powerbank ook. Ik ben toch blij dat ik m'n spullen zelf uit China kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Medione1210 schreef op zondag 26 juli 2015 @ 19:05:
[...]

Werd je de winkel uitgezet :?
Lekkere prijsopslag trouwens :) 'ik ben toch niet gek...'
Neuh, verkoper die kwam kijken zei dat dat eigenlijk niet de bedoeling was.
Ik zei dat ik wel meer dingen unbox zonder schade omdat ik wel eens een reviewtje schrijf.
Natuurlijk meteen mijn megareview op FOK! ff laten zien om te bewijzen dat ik niet uit m'n nek aan het lullen was. Best een geschikte gozer, want hij liet me wel ff de tijd om de foto's te maken die ik wou maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Medione1210 schreef op zondag 26 juli 2015 @ 17:26:
Heeft iemand onlangs de Mi bluetooth Squarebox bij Allbuy besteld en geleverd gekregen?
Ik ben voornamelijk benieuwd naar de levertijd en of het in originele verpakking komt.
Bij mijn favoriete webshops helaas een stuk duurder of niet op voorraad, dus misschien geef ik Allbuy een nieuwe kans.
Brilsmurfffje schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 00:54:
Mijn Mi speaker van Xiaomi is aangekomen, het gaat om de witte stereo speaker. Wat een ongelofelijk fijn geluid komt eruit. Ik luister geen hardstyle/hardcore en dat soort muziek. Maar muziek als John Lennon komt er echt heel fijn uit en het is echt een stereo speaker. Speaker is echt super mooi gemaakt en voelt uitermate degelijk aan!

besteld bij Allbuy op 6 juli en vandaag op 22 juli binnen gekregen, verstuurd vanuit Maleisië!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:19
dodge_911 schreef op zondag 26 juli 2015 @ 19:25:
[...]

Neuh, verkoper die kwam kijken zei dat dat eigenlijk niet de bedoeling was.
Ik zei dat ik wel meer dingen unbox zonder schade omdat ik wel eens een reviewtje schrijf.
Natuurlijk meteen mijn megareview op FOK! ff laten zien om te bewijzen dat ik niet uit m'n nek aan het lullen was. Best een geschikte gozer, want hij liet me wel ff de tijd om de foto's te maken die ik wou maken.
Wel netjes dat 'ie je foto's liet maken dan. Mocht je er geen teardown van maken? ;(

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:33
walterworld schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 21:48:
[...]

Zat toevallig van de week naar deze te kijken>
http://www.aliexpress.com...-iPhone-5/2036646531.html

Hoe bevalt het?, zit hij stevig op je fiets?, Met welke gsm gebruik je hem? En zit de gsm stevig in de houder?
Zou je aub foto's en/of video willen maken. :)

Als hij jou goed bevalt bestel ik hem ook. 8)
Klikbare plaatjes:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tBtyYwQm.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/s8FLllnm.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Yu3Wnyem.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/U3eJBvjm.jpg

Laat maar weten of/als je nog meer info nodig hebt :)

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
ViezeVis schreef op zondag 26 juli 2015 @ 19:48:
[...]

Wel netjes dat 'ie je foto's liet maken dan. Mocht je er geen teardown van maken? ;(
Als ik 'm kocht wel, maar ik ben toch niet gek ;)
En in de winkel zelf die ik me dat ding nog niet openmaken.

[ Voor 10% gewijzigd door dodge_911 op 26-07-2015 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jpg
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 27-10-2018
Kan jij eens testen of je speaker ook een raar geluid maakt wanneer je het volume op 0 zet tijdens het "beluisteren" van muziek of het kijken van een video?
.jpg schreef op zondag 26 juli 2015 @ 11:42:
Iemand ervaring mrt de xiaomi squarebox?
Wanneer ik deze met men apparaten verbind, maar het geluid op 0 zet, hoor je de speaker een beetje blazen*? Percies alsof er een ventilator in zit zeg maar. Ook wanneer ik deze bv gebruik om twitch te bekijken, dan stopt men stream sporadisch en hoor je weederom de speaker geluid maken, zonder speaker blijft deze vloeiend werken.

Getest met nvidia shield tablet en Oppo find 7

Edit: Bij youtube doet hij net hetzelfde, en zelfs als je het geluid aanzet hoor je het nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mensen, Amazon, Mediamarkt, Action e.d. alleen als het om de Chinese webwinkel gaat :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

.jpg schreef op zondag 26 juli 2015 @ 20:11:
[...]

Kan jij eens testen of je speaker ook een raar geluid maakt wanneer je het volume op 0 zet tijdens het "beluisteren" van muziek of het kijken van een video?

[...]
Ik heb het net even getest met mijn OnePlus one maar als ik het volume van Spotify helemaal terug draai dan komt er simpelweg geen geluid uit de speaker, als ik mijn oor er tegenaanleg dan hoor ik wel een hele lichte ruis maar dat is alleen als ik hem tegen mijn oor aanhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jpg
Brilsmurfffje schreef op zondag 26 juli 2015 @ 20:34:
[...]

Ik heb het net even getest met mijn OnePlus one maar als ik het volume van Spotify helemaal terug draai dan komt er simpelweg geen geluid uit de speaker, als ik mijn oor er tegenaanleg dan hoor ik wel een hele lichte ruis maar dat is alleen als ik hem tegen mijn oor aanhoud.
Ik heb dus ook dat ruis maar ik moet men oor er niet tegen leggen om het te kunnen horen. Het is best wel irritant. Kga even de verkoper een mailtje sturen.

Editje, lijkt opt eerste zicht mierenneuken maar ik kwam er per toeval in een "real life situatie" achter. Moeder vroeg iets dus zette ik het geluid uit en het viel me meteen op.

[ Voor 13% gewijzigd door .jpg op 26-07-2015 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:03
Hebben jullie wel vaker dat banggood de tijd neemt om iets te shippen? Heb weer een Mi PB besteld, en 2x 3.5w 6v zonnepaneeltjes, allebei apart besteld 30min na elkaar. Zonnepaneeltjes 5dagen geleden al een shipment email gehad, powerbank nog niks. (is een gouden 10k mah) Zijn die soms moeilijker leverbaar? Vriendin wilde graag een gouden ipv de zilveren die ik al had besteld.

PS, netjes na 12 dagen een Mi PB van album ontvangen.

[ Voor 0% gewijzigd door RisingSun op 26-07-2015 21:44 . Reden: bagno veranderd in bagno ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennoone
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09 16:37
20 juni bij Allbuy een Xiaomi Piston 3 en een XIAOMI 5000mAh besteld.
Nog steeds niets ontvangen daarom gisten een mailtje naar Allbuy gestuurd en vandaag al een antwoord gekregen.
Iemand eerder dit antwoord gekregen?
violet (allbuy)
Jul 26, 09:26
Dear customer,
We've been informed by the logistics carrier that a batch of orders are missing on the way, and your orders are in the list, so we reshipped it on July 8th, we already sent you notification email regarding this issue on July 10th.
Your orders were reshipped via flat mail which is unable to track ,normally arrives in 7 to 25 working days after shipment.Please check it and kindly wait.
Should you have any other question, please feel free to contact our customer service team(support@allbuy.net) and we will try our best to help you here.
Looking forward to serving you in the near future!
Best regards,
Violet
PS: mailtje dat Albuy op 10 juli verstuurd zou hebben heb ik nooit gekregen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
bennoone schreef op zondag 26 juli 2015 @ 21:29:
Nog steeds niets ontvangen daarom gisten een mailtje naar Allbuy gestuurd en vandaag al een antwoord gekregen.

[...]

Volgens mij is dit inderdaad een paar pagina's geleden ook voorbij gekomen. Kijk ook eens in je spam folder.

[ Voor 3% gewijzigd door Medione1210 op 26-07-2015 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
RisingSun schreef op zondag 26 juli 2015 @ 21:13:
Hebben jullie wel vaker dat banggood de tijd neemt om iets te shippen? Heb weer een Mi PB besteld, en 2x 3.5w 6v zonnepaneeltjes, allebei apart besteld 30min na elkaar. Zonnepaneeltjes 5dagen geleden al een shipment email gehad, powerbank nog niks. (is een gouden 10k mah) Zijn die soms moeilijker leverbaar? Vriendin wilde graag een gouden ipv de zilveren die ik al had besteld.
Er staat 'Expected restock on 31st July 2015'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
Maardiweb schreef op zondag 26 juli 2015 @ 19:50:
[...]

Klikbare plaatjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Laat maar weten of/als je nog meer info nodig hebt :)
Bedankt voor de foto's, ga deze variant toch niet halen ivm het grote formaat van tel die hier niet inpast.
Wellicht ga ik deze halen.
http://www.aliexpress.com...martphone/1848396208.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:03
Medione1210 schreef op zondag 26 juli 2015 @ 22:03:
[...]

Er staat 'Expected restock on 31st July 2015'
Nu zie ik het ook ja, dat was een paar dagen geleden alleen niet geloof ik. Gelukkig ook geen 20,- ervoor betaald maar 13,66. (toen ik 2uur geleden keek was het nog 14,60 en nu alweer 20) Prijzen fluctueren nogal op banggood zo te zien. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psycoxl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 14:37
Iemand al een's een waterpistool (zo'n grote) besteld in china. Kan er een paar vinden op aliexpres maar daar stonden nog al wat slechte review's bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:30
RisingSun schreef op zondag 26 juli 2015 @ 21:13:

PS, netjes na 12 dagen een Mi PB van album ontvangen.
Hier ook 5 dagen moten wachten voordat ik een verzendbevesteging heb gekregen..... Ging om 3 lullige make-up tasjes a 2.19 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
RisingSun schreef op zondag 26 juli 2015 @ 22:36:
[...]

Nu zie ik het ook ja, dat was een paar dagen geleden alleen niet geloof ik. Gelukkig ook geen 20,- ervoor betaald maar 13,66. (toen ik 2uur geleden keek was het nog 14,60 en nu alweer 20) Prijzen fluctueren nogal op banggood zo te zien. :?
Ja, schiet mij maar lek, alle kleuren nu weer 11,86...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-D
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

J-D

Medione1210 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 05:25:
[...]

Ja, schiet mij maar lek, alle kleuren nu weer 11,86...
Het is XiaoMi week bij Banggood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tico66
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:25
Dit gaat waarschijnlijk de aanbiedingen worden in de tweede ronde vanaf 29 juli
http://deals.banggood.com/deals/edm/topic/xiaomi02.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:50
de Xiaomi 10.000 besteld!

Vraag, weet iemand of bangood met originele verpakking verstuurd? Dat is altijd wel zo toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Oke, wel nog steeds duurder dan vorige week. Zo kan je zien dat ze je lekker in de maling nemen. Eerst 10 euro [incl kortingscode], dan 20,57 om ze vervolgens in de 'aanbieding' te doen voor 11,86 [kortingscodes werken niet]

Inmiddels bij Allbuy ook weer gezakt van 14 naar 11 euro. Bij Tinydeals blijven de deals tiny...18 euro..

[ Voor 10% gewijzigd door Medione1210 op 27-07-2015 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 07:40
maurits82 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 07:54:
[...]

de Xiaomi 10.000 besteld!

Vraag, weet iemand of bangood met originele verpakking verstuurd? Dat is altijd wel zo toch?
Alles wat ik daar tot nu toe vandaan heb: ja :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:56
ksborg schreef op maandag 27 juli 2015 @ 08:44:
[...]

Alles wat ik daar tot nu toe vandaan heb: ja :Y
Tablets komen niet in de originele verpakking maar in een piepschuimen doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-D
  • Niet online

J-D

Medione1210 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 08:42:
[...]

Oke, wel nog steeds duurder dan vorige week. Zo kan je zien dat ze je lekker in de maling nemen. Eerst 10 euro [incl kortingscode], dan 20,57 om ze vervolgens in de 'aanbieding' te doen voor 11,86 [kortingscodes werken niet]
Ach, hier in NL gaat het toch ook niet anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinChristan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-09 22:27
BinChristan schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 07:26:
[...]

Nog ter opvolging, aangezien ik hetzelfde had ondervonden: hierna heb ik ze een bericht gestuurd dat ik dat niet ga doen ivm identiteitsfraude, en dat ik de order dan wel ga cancellen.

Krijg ik vandaag binnen:
Gearbest Customer Support  At :07/22/2015 12:47:40 UTC

Thanks for your reply,

We will arrange the shipment soon and send the order to the address you requested, and give you the tracking NO. soon. Please wait for it.
Please feel free to contact us if you have any questions regarding your order.
Thanks for your time and attention.

Best Regards

Dus nu lijkt het alsof ze zomaar overstag zijn en wel gaan leveren. Heb verzending via betaalde pakketpost gekozen, dus zal even een weekje aankijken of ik een track-link krijg, zoniet dan cancel ik alsnog.
Ter opvolging van het verzoek van Gearbest, om na de betaling een kopie van paspoort en creditcard te mailen, waar bovenstaande reactie op was: afgelopen donderdag (23-07) kreeg ik al een mail met DHL tracking code van Gearbest, dus ze hebben de camera gewoon opgestuurd, ondanks hun vreemde verzoek betreft paspoort kopie. En kreeg vandaag al van DHL een sms dat ik 45,- aan douanekosten moet betalen voordat ze het pakketje bezorgen. Helaas van de douanekosten, maar wel mooi dat ze zo snel leveren: maandag 20-07 besteld, en een week later klopt de bezorger al aan. (€ 13,- aan bezorgkosten betaald voor xpress service)

[ Voor 4% gewijzigd door BinChristan op 27-07-2015 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Dersan schreef op maandag 27 juli 2015 @ 09:02:
[...]

Tablets komen niet in de originele verpakking maar in een piepschuimen doos.
Ok die heb ik idd nog nooit besteld daar. Aangezien de poster een Xiaomi powernbank kocht, die gaan wel in de originele verpakking :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Heren (en dames), er was ooit een document gepost, een excel bestand, waarin je al je gegevens kon invoeren etc van hoe lang het duurde wat je uit China haalde. Enig idee waar die staat of iemand het heeft? Kon het zo snel niet vinden.
Begin een beetje de tel kwijt te raken met dat China-shopping O-)

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 01:39
Musta schreef op maandag 27 juli 2015 @ 10:20:
Heren (en dames), er was ooit een document gepost, een excel bestand, waarin je al je gegevens kon invoeren etc van hoe lang het duurde wat je uit China haalde. Enig idee waar die staat of iemand het heeft? Kon het zo snel niet vinden.
Even de zoekfunctie gebruiken in het vorige topic en je had hem zo gevonden.
Maar alsjeblieft dan :RobertowNL in "[Ervaringen] Online shoppen in China"
Neem aan dat je deze bedoeld.

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Laatst online: 16-07 19:56
puntje013 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 10:28:
[...]

Kan je niet meer downloaden....is ook niet zo gek....post is uit 2013... Heeft iemand een werkend linkje met het bestand? Kan deze namelijk ook wel gebruiken.

En nu deed het linkje het wel weer. Nevermind. Bedankt!

[ Voor 6% gewijzigd door Saybia op 27-07-2015 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Saybia schreef op maandag 27 juli 2015 @ 10:45:
[...]
Kan je niet meer downloaden....is ook niet zo gek....post is uit 2013... Heeft iemand een werkend linkje met het bestand? Kan deze namelijk ook wel gebruiken.
Linkje werkt prima hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Laatst online: 16-07 19:56
SChief schreef op maandag 27 juli 2015 @ 10:46:
[...]

Linkje werkt prima hier.
Kreeg eerst een error pagina maar paar keer f5 en het werkte weer. Ik had mijn post alweer geupdate. Link werkt inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:44
Musta schreef op maandag 27 juli 2015 @ 10:20:
Of je kan deze gebruiken. Is een beetje recenter (en door mezelf gemaakt) met enkele handige invuldingen
China-aankopen.xlsx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 07:48
Ik heb bij Miniinthebox een order die verzonden is. Ik heb een trackingnummer gekregen maar als ik op de button Track click dan gaat die naar de website track.aftership.com met een foutmelding "Cannot identify carrier". Ik kan ook nergens zien wie de carrier is. Iemand idee om dit op te lossen?

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Chief-XL schreef op maandag 27 juli 2015 @ 10:55:
Ik heb bij Miniinthebox een order die verzonden is. Ik heb een trackingnummer gekregen maar als ik op de button Track click dan gaat die naar de website track.aftership.com met een foutmelding "Cannot identify carrier". Ik kan ook nergens zien wie de carrier is. Iemand idee om dit op te lossen?
wat is er mis met de search in dit topic?

vul je tracking code in op http://www.17track.net/en/ ..hoef je de carrier niet te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

[...]

Nope, ik had vrijdag een mailtje gestuurd over een bestelling van 14 juni. Daar kreeg ik als antwoord op om nog een weekje langer te wachten. Verder geen melding over problemen in die batch of over een resend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Kenzi schreef op maandag 27 juli 2015 @ 10:57:
[...]

wat is er mis met de search in dit topic?

vul je tracking code in op http://www.17track.net/en/ ..hoef je de carrier niet te weten.
Die had ik al gebruikt, zonder resultaat. Had ik idd ff moeten melden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
BinChristan schreef op maandag 27 juli 2015 @ 09:14:
[...]

Ter opvolging van het verzoek van Gearbest, om na de betaling een kopie van paspoort en creditcard te mailen, waar bovenstaande reactie op was: afgelopen donderdag (23-07) kreeg ik al een mail met DHL tracking code van Gearbest, dus ze hebben de camera gewoon opgestuurd, ondanks hun vreemde verzoek betreft paspoort kopie. En kreeg vandaag al van DHL een sms dat ik 45,- aan douanekosten moet betalen voordat ze het pakketje bezorgen. Helaas van de douanekosten, maar wel mooi dat ze zo snel leveren: maandag 20-07 besteld, en een week later klopt de bezorger al aan. (€ 13,- aan bezorgkosten betaald voor xpress service)
Had je dan niet beter uit een UK warehouse kunnen bestellen of ben je ondanks de extra kosten nog steeds goedkoper uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Chief-XL schreef op maandag 27 juli 2015 @ 11:00:
[...]

Die had ik al gebruikt, zonder resultaat. Had ik idd ff moeten melden
Misschien moet je ons eens je trackingnummer mededelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Tracking number 1280029790984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Heb je voor Super Saver-verzending gekozen? Vermoedelijk kun je het trackingnummer dan niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Idd, Super Saver. Dan zal dat dus het probleem wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Chief-XL schreef op maandag 27 juli 2015 @ 11:33:
Idd, Super Saver. Dan zal dat dus het probleem wel zijn.
Met Super Saver kreeg ik ooit eens een (te traceren) Sweden Post-nummer, maar meestal kon je niets met die zogenaamde trackingnummers. Als ik het nummer eens bekijk is het waarschijnlijk verzonden als een Small packet by Air van China Post. Niet echt een snelle verzendmethode, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Het zou komen vanuit een Europees magazijn dus wrs niet een Chinese carrier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Chief-XL schreef op maandag 27 juli 2015 @ 11:37:
Het zou komen vanuit een Europees magazijn dus wrs niet een Chinese carrier.
Oh, dat had ik niet gelezen. Vroeger kwamen die pakjes altijd uit Polen. Dat ging wel erg snel! (3-5 dagen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Ik heb ook gechecked op de Poolse websitebut no luck! Nog paar dagen wachten vrees ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinChristan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-09 22:27
Medione1210 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 11:06:
[...]

Had je dan niet beter uit een UK warehouse kunnen bestellen of ben je ondanks de extra kosten nog steeds goedkoper uit?
Helemaal niet aan gedacht om het in een UK Warehouse te kopen, goede tip! Alle accesoires ed bij elkaar opgeteld was ik dan € 217,- kwijtgeweest, nu incl douane € 207,-, dus valt gelukkig mee, toch net iets goedkoper uit.
En surprised, de Xiaomi Yi is zojuist thuis afgeleverd (voordeel van een huisgenoot), dus deze week maar eens wat testbeelden maken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:53
Hoe heet dat topic ook al weer om koptelefoons te kopen in China. Heb al gezocht maar volledig onvindbaar voor mij. (zegt meer over mij)

Dochterlief heeft nieuwe iPhone-achtige on-ears nodig, Of heet het in-ears? Zijn iig van die kleine die in je oorschelp gaan maar op je gehoorgang. Dus absoluut niet die totale in-ears Zoals Piston 2 of iets dergelijx.

Afijn, ik zoek dat topic dus om iets in Hongkongistan te bestellen.

[ Voor 10% gewijzigd door maartend op 27-07-2015 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
maartend schreef op maandag 27 juli 2015 @ 13:28:
Hoe heet dat topic ook al weer om koptelefoons te kopen in China. Heb al gezocht maar volledig onvindbaar voor mij. (zegt meer over mij)

Dochterlief heeft nieuwe iPhone on-ears nodig, Of heet het in-ears? Zijn iig van die kleine die in je oorschelp gaan maar op je gehoorgang.

De echte Iphone in-ears of Earpods koop je gewoon bij de lokale electronica winkel of bij Apple. De Chinese shops bieden meestal fakes aan.
Welk topic je bedoelt weet ik helaas niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Medione1210 op 27-07-2015 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 21:30

Dochterlief heeft nieuwe iPhone-achtige on-ears nodig, Of heet het in-ears? Zijn iig van die kleine die in je oorschelp gaan maar op je gehoorgang.

Als je oordopjes zoekt die OP je gehoorgang zitten, dus niet die erin zitten met zo'n rubbertje, dan beveel ik je deze aan:
http://www.mediamarkt.nl/...28,295725.html?langId=-11
Kost nog geen tientje.

Die vind ik echt een zeer mooi geluid geven, m'n vrouw heeft ze ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13

[...]

Ik heb diezelfde powerbank besteld, nog een weekje eerder, en ook nog niet binnen. Net een mailtje gestuud, benieuwd wat mijn reactie gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Laatst online: 06:54

Dochterlief heeft nieuwe iPhone-achtige on-ears nodig, Of heet het in-ears? Zijn iig van die kleine die in je oorschelp gaan maar op je gehoorgang.

Ik heb zelf deze: http://www.banggood.com/O...activity&utm_content=xuxu

Ben zeer tevreden over het geluid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:19
Ik moet zeggen, ik vind de Pistons 3 over het algemeen wat 'beter' klinken dan de Pistons 2. Persoonlijk vind ik dat de Pistons 3 een wat mindere bass hebben, het is nu minder overheersend waardoor het geluid over het algemeen wat beter klinkt. Maar ik merk dat het ook per apparaat verschilt.

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
ViezeVis schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:47:
[...]

Ik moet zeggen, ik vind de Pistons 3 over het algemeen wat 'beter' klinken dan de Pistons 2. Persoonlijk vind ik dat de Pistons 3 een wat mindere bass hebben, het is nu minder overheersend waardoor het geluid over het algemeen wat beter klinkt. Maar ik merk dat het ook per apparaat verschilt.
De genoemde link is van de young versie :9 die iets minder klinkt dan de gewone 3.

Ik sluit me overigens aan bij de reaguurders die de Piston 2 iets beter klinken.
Maar voor 6 EURO ps voor de Piston 3 zijn we hier thuis allemaal zeer tevreden :9~

[ Voor 3% gewijzigd door Medione1210 op 27-07-2015 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Laatst online: 06:54
Medione1210 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:53:
[...]

De genoemde link is van de young versie :9 die nog iets minder klinkt dan de gewone 3.

Ik sluit me overigens aan bij de reaguurders die de Piston 2 iets beter klinken.
Maar voor 6 EURO ps voor de Piston 3 zijn we hier thuis allemaal zeer tevreden :9~
De niet young versie is toch hetzelfde maar dan iets mindere afwerking en geen doosje?
Verder mogen we voor 6 euro p.s. absoluut niet klagen, voor dat geld kun je nog eens een setje slopen of kwijt raken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Terrz schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:56:
[...]

De niet young versie is toch hetzelfde maar dan iets mindere afwerking en geen doosje?
Verder mogen we voor 6 euro p.s. absoluut niet klagen, voor dat geld kun je nog eens een setje slopen of kwijt raken :*)
De Young heeft m.i. een minder overheersende bass en wat schellere hoge tonen. Beide hebben ze hun eigen charmes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Terrz schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:56:
[...]

Andere kabels, mindere afwerking, geen plastic doosje, geen cablewinder, minder bass.
Voor het geld is de Young versie ok , maar naar mijn mening niet te vergelijken met de 3.

[ Voor 4% gewijzigd door Medione1210 op 27-07-2015 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Nu online
puntje013 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 10:28:
[...]

bottom line schreef op maandag 27 juli 2015 @ 10:48:
[...]

Of je kan deze gebruiken. Is een beetje recenter (en door mezelf gemaakt) met enkele handige invuldingen
China-aankopen.xlsx
Bedankt allebei, ik had ooit een ander excel bestand hier gedownload maar die kan ik niet vinden. Zal deze ff bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Bedankt om te laten weten dat jullie NIET de goedkoopste zijn, Allbuy! :9
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dLhjMQM.png
Even serieus: wat is dat nu voor een bizarre manier om klanten te lokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
user001 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 16:09:
Bedankt om te laten weten dat jullie NIET de goedkoopste zijn, Allbuy! :9
[afbeelding]
Even serieus: wat is dat nu voor een bizarre manier om klanten te lokken.
Nog veel meer artikelen waar ze je doorverwijzen naar een andere shop. Bijv. https://www.allbuy.com/de...Xiaoyi-Camera-Black-51846

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Medione1210 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 16:12:
[...]

Nog veel meer artikelen waar ze je doorverwijzen naar een andere shop. Bijv. https://www.allbuy.com/de...Xiaoyi-Camera-Black-51846
Natuurlijk dan nog met een grote 'best price'-garantie. Zo maak je jezelf niet echt geloofwaardig hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Nu online
Cyleo schreef op maandag 27 juli 2015 @ 14:15:
[...]

Ik heb diezelfde powerbank besteld, nog een weekje eerder, en ook nog niet binnen. Net een mailtje gestuud, benieuwd wat mijn reactie gaat zijn.
Ik ook, ze zeiden dit tegen me:
Dear Customer,

Sorry for keeping you waiting, the two orders were shipped with flat mail for freeshipping method so the tracking number cannot be tracked, shipping time takes long.
The two orders were shipped in the end of June and they are still on the way, please just wait patiently more days for your orders, thanks for your understanding and patience.

Best Regards
ALL BUY

Dear Mustafa,

Really sorry that the delivery time sometimes delays a lot during transit because of unexpected reasons during transit.Could you please continue to wait for 7 to 10 days?

Best regards
Serena

Dochterlief heeft nieuwe iPhone-achtige on-ears nodig, Of heet het in-ears? Zijn iig van die kleine die in je oorschelp gaan maar op je gehoorgang. Dus absoluut niet die totale in-ears Zoals Piston 2 of iets dergelijx.

Denk dat je deze bedoelt?:
Het Algemene in-ear en oordopjes topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdebunt
  • Laatst online: 03-07-2022
Allbuy 10000 mAH Xiaomi PB besteld gisterenmiddag, nu al verzonden, courier staat meteen op PostNL.

Blijbkaar is er toch wat veranderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Hebben meer mensen deze mail ontvangen van banggood?

DEAR SIR/MADAM: bg2014,
Sincerely thanks for joining our Xmas Event. Now, you have luckily won a Xmas Gift on Slot Machine.
Here, we need to record your address to arrange the gift shipment. Easily reply this email is OK.
Kindly stay tuned on our Christmas promotion & Big Win Activity. You will get more big coupons & Surprise Xmas Presents next round.
Kindly Remind: Please write down your address & telephone number.Easily reply this email.

Happy shopping
Banggood Team

Beetje vreemd. Kerst is alweer een tijdje geleden. En ze hebben mijn adres volgens mij gewoon?
Komt wel van hun officiële mail adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdebunt
FunFair schreef op maandag 27 juli 2015 @ 17:35:
Hebben meer mensen deze mail ontvangen van banggood?

DEAR SIR/MADAM: bg2014,
Sincerely thanks for joining our Xmas Event. Now, you have luckily won a Xmas Gift on Slot Machine.
Here, we need to record your address to arrange the gift shipment. Easily reply this email is OK.
Kindly stay tuned on our Christmas promotion & Big Win Activity. You will get more big coupons & Surprise Xmas Presents next round.
Kindly Remind: Please write down your address & telephone number.Easily reply this email.

Happy shopping
Banggood Team

Beetje vreemd. Kerst is alweer een tijdje geleden. En ze hebben mijn adres volgens mij gewoon?
Komt wel van hun officiële mail adres.
Lijkt me een phishing attempt. Staar er geen link in om te klikken ofzo? (hopelijk niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
jdebunt schreef op maandag 27 juli 2015 @ 17:48:
[...]

Lijkt me een phishing attempt. Staar er geen link in om te klikken ofzo? (hopelijk niet)
Nee niets. Bg2014 is ook niet mijn username.
Heb maar gereageerd of het wel klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Ook de Xiaomi 10.000 + Led light gekocht bij Banggood met de Xiaomi Week. Ben benieuwd, hoe de 10000 is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:12
CokeZero schreef op maandag 27 juli 2015 @ 17:59:
Ook de Xiaomi 10.000 + Led light gekocht bij Banggood met de Xiaomi Week. Ben benieuwd, hoe de 10000 is. :)
Ik raak een beetje in de war: is de 10.000mAh de nieuwe in plaats van de 10.400 variant? Op de Xiaomi website staat juist de 10.400 variant vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
GioStyle schreef op maandag 27 juli 2015 @ 18:18:
[...]

Ik raak een beetje in de war: is de 10.000mAh de nieuwe in plaats van de 10.400 variant? Op de Xiaomi website staat juist de 10.400 variant vermeld.
De site van Xiaomi loopt 'n beetje achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
GioStyle schreef op maandag 27 juli 2015 @ 18:18:
[...]

De 10.000 mAh versie is inderdaad de nieuwe versie, die de 10400 gaat vervangen. Die Xiaomi website loopt achter. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
FunFair schreef op maandag 27 juli 2015 @ 17:59:
[...]
Nee niets. Bg2014 is ook niet mijn username.
Heb maar gereageerd of het wel klopt.
:+ Ja... handig... dat was natuurlijk de bedoeling, toch phishing, omdat ze een reactie wilde ontlokken, zodat ze nu jouw e-mail hebben.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
jdebunt schreef op maandag 27 juli 2015 @ 17:27:
Allbuy 10000 mAH Xiaomi PB besteld gisterenmiddag, nu al verzonden, courier staat meteen op PostNL.

Blijbkaar is er toch wat veranderd :)
Flatmail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Bijna alle tekst op Banggood.com is in het Russisch. De taal staat op Engels en ik na inloggen blijft het hetzelfde.
Wanneer ik hem op Espanol zet, wordt wel alles Spaans. Maar daar kan ik verder ook niks mee. ;)
Ik gebruik Firefox.
Ligt het aan een instelling, of is die site niet helemaal 100%?

Edit:
CCleaner gedraaid en nu is het weer goed.

[ Voor 13% gewijzigd door BounceMeister op 27-07-2015 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdebunt
yup :)
geen idee wanneer het trackbaar wordt maar ik geef het een paar dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
BounceMeister schreef op maandag 27 juli 2015 @ 20:34:
Bijna alle tekst op Banggood.com is in het Russisch. De taal staat op Engels en ik na inloggen blijft het hetzelfde.
Wanneer ik hem op Espanol zet, wordt wel alles Spaans. Maar daar kan ik verder ook niks mee. ;)
Ik gebruik Firefox.
Ligt het aan een instelling, of is die site niet helemaal 100%?

Edit:
Bij mij zijn veel reviews russisch, de rest netjes engels. Ook Firefox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Laatst online: 21:38
Eergisteren een hele lading AllBuy pakketjes mogen ontvangen, onder andere die via Malaysia Post en PostNL (QF....NL). Die van Malaysia Post waren te tracken, 5 dagen nadat ze de status aangaf dat ze naar Nederland zijn verzonden kwamen ze aan. De QF...NL codes zijn niet te tracken, was wel vermeld op de envelop incl barcode.

Uiteindelijk hebben de meestel bestellingen er 2-3 weken over gedaan. Een aantal "oudere" orders via AB is nog onderweg...

[ Voor 16% gewijzigd door Rub147 op 27-07-2015 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerkitout
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-02-2024
Ik weet niet of men kleding bestelt van China, maar hier zijn wat Banggood coupons die ik heb gekregen toen ik de Piston 3 besteld

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 31% gewijzigd door jerkitout op 27-07-2015 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jpg
Weet iemand met hoeveel Ampère een xiaomi powerbank oplaadt? Ik bedoel dan de powerbank zelf, wanneer deze leeg is. Niet een smartphone of tablet, enz..

Kan het niet meteen vinden. Kom altijd uit bij hoeveel deze een smartphone oplaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:07
.jpg schreef op maandag 27 juli 2015 @ 22:13:
Weet iemand met hoeveel Ampère een xiaomi powerbank oplaadt? Ik bedoel dan de powerbank zelf, wanneer deze leeg is. Niet een smartphone of tablet, enz..

Kan het niet meteen vinden. Kom altijd uit bij hoeveel deze een smartphone oplaad.
http://www.mi.com/en/mipowerbank10400/#params

Volgens Xiaomi zelf dus 2.0 Ampere (en hij kan 2.1 uitspugen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
.jpg schreef op maandag 27 juli 2015 @ 22:13:

Welke powerbank?
Check hier even voor een exacte meting van de 5000/5200/10000/104000/16000 en nog wat andere :) Veel makkelijker dan dat kan ik 't niet maken.
Sibrand schreef op maandag 27 juli 2015 @ 22:26:
[...]

http://www.mi.com/en/mipowerbank10400/#params

Volgens Xiaomi zelf dus 2.0 Ampere (en hij kan 2.1 uitspugen)
Specs zijn specs, meten is weten :)
Tussen de 1,5 en 1,7A dus

[ Voor 29% gewijzigd door dodge_911 op 27-07-2015 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jpg
dodge_911 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 22:30:
[...]

Welke powerbank?
Check hier even voor een exacte meting van de 5000/5200/10000/104000/16000 en nog wat andere :) Veel makkelijker dan dat kan ik 't niet maken.

[...]

Specs zijn specs, meten is weten :)
Tussen de 1,5 en 1,7A
Mijn 10k staat momenteel op 0.9 en 16k op 1.07 =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
.jpg schreef op maandag 27 juli 2015 @ 22:41:
[...]

Mijn staat momenteel op 0.9 =/
Welke lader? Welke kabel?
Just a shot in the dark : lader geeft niet meer dan 0,9A of kaduke kabel?

[ Voor 17% gewijzigd door dodge_911 op 27-07-2015 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jpg
dodge_911 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 22:42:
[...]

Welke lader? Welke kabel?
Aukey 40W laadstation, bijhorende xiaomi kabels en aukey kabels. KCX017 als tester

Ligt dus gewoon aan men Aukey station. Met men nvidia shield tablet lader is het 1.6A en 1.8A

[ Voor 17% gewijzigd door .jpg op 27-07-2015 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
.jpg schreef op maandag 27 juli 2015 @ 22:43:
[...]

Aukey 40W laadstation, bijhorende xiaomi kabels en aukey kabels. KCX017 als tester
Die zou normaal gezien toch op alle poorten 2A kunnen geven.
Hoever zit je in het laadproces van de powerbank? Naar het einde toe zakt de laadstroom wel, dus dat zou kunnen dan. Bij beide kabels krijg je 0,9A, dus daar kan het alvast niet aan liggen normaal gezien.
Probeer eens een andere USB power supply?
Kom je me een andere verbruiker eraan boven de 0,9A op je KCX-017?

Problem solved!
Remedy : Get an Anker ;)

wel leuk om te zien dat velen hier de KCX-017 (of een andere tester) in het arsenaal hebben :)

[ Voor 35% gewijzigd door dodge_911 op 27-07-2015 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jpg
dodge_911 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 22:46:
[...]

Die zou normaal gezien toch op alle poorten 2A kunnen geven.
Hoever zit je in het laadproces van de powerbank?
Naar het einde toe zakt de laadstroom wel.
Had net een aanpassing gemaakt. Met een andere lader word er netjes 1.6 en 1.8 behaald.

Best raar allemaal. Men shield word gewoon met 1.6A opgeladen maar bij men powerbanks gaat het mis.

[ Voor 12% gewijzigd door .jpg op 27-07-2015 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jpg
Heeft er overigens een wijzing in de 16K plaatsgevonden?
Aan de onderkant van de mijne staat 10K bij 3.6v en 10.2k bij 5.1v en als ik zo reviews bekijk zie ik 16k bij 3.75v en 10.8k bij 5.1v

Edit: Moet natuurlijk 16k op 3.6v zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door .jpg op 28-07-2015 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
.jpg schreef op maandag 27 juli 2015 @ 23:04:
Aan de onderkant van de mijne staat 10K bij 3.6v en 10.2k bij 5.1v en als ik zo reviews bekijk zie ik 16k bij 3.75v en 10.8k bij 5.1v
Bij mijn weten niet.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qQQptQR.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jpg
Kan ook gewoon aan mij liggen maar ik kan niet lezen welke waarden er staan. Het is ook al laat op de dag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Laatst online: 20:30
.jpg schreef op maandag 27 juli 2015 @ 23:31:
Kan ook gewoon aan mij liggen maar ik kan niet lezen welke waarden er staan.
Na vijf minuten turen denk ik dat er 3,6V bij de 16K staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

.jpg schreef op maandag 27 juli 2015 @ 23:04:
Ze zijn altijd hetzelfde geweest. 3.75v - 16K / 10.2K bij 5.1v

Net bevestiging gekregen van SJCAM dat de nieuwe SJ4000 Plus echt 1080P @ 60FPS doet, en niet 30FPS dubbel frame.
http://www.sjcam.com/came...ersion-action-camera.html

[ Voor 22% gewijzigd door Kenzi op 28-07-2015 05:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Nu online
Na een beetje heen en weer te mailen krijg ik nu ook dit van allbuy te horen:
I have checked that the orders below were lost by the carrier before and we did reship the packages for you on 8th,July.And they normally arrives in 7 to 25 working days after shipment.Could you please wait for some time?
Ff nog 2 weekjes afwachten dan maar, heb iig afgelopen week nog de xiaomi controller besteld bij ze. Benieuwd naar dat ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdebunt
Musta schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 07:12:
Na een beetje heen en weer te mailen krijg ik nu ook dit van allbuy te horen:

[...]

Ff nog 2 weekjes afwachten dan maar, heb iig afgelopen week nog de xiaomi controller besteld bij ze. Benieuwd naar dat ding
Die controller spreekt me ook wel aan hoewel ik niet weet waarom ik hem in godsnaam nodig zou hebben.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Nu online
jdebunt schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 07:37:
[...]

Die controller spreekt me ook wel aan hoewel ik niet weet waarom ik hem in godsnaam nodig zou hebben.... :)
Haha ik hield het al een tijdje in de gaten en hij kostte met een coupon nog maar 17 dollar ofzo. Kan het voor dat geld wel ff uitproberen en drna aan mn broertje geven denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-07 19:16
Edit:
Ik had het ook in Google Chrome. Niets gedaan, nu weer normaal. Lijkt me een foutje bij BG
Pagina: 1 ... 63 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic